Po naujausių teroristinių aktų Turkijoje, Seimo narys Mindaugas Puidokas „Into TV“ televizijai pakomentavo saugumo situaciją Lietuvoje.

Pasak jo, „Lietuvos atveju mūsų saugumo tarnybos dirba ganėtinai kokybiškai“.

Didelį saugumą suteikia ir tai, kad į Lietuvą pabėgėliai vengia Lietuvos.

„Lietuvai pasisekė, kad pabėgėliai patys nenori keltis į Lietuvą, mūsų pavyzdys rodo kad su šia problema susiduriame labai nestipriai, ir natūralu, kad tie pabėgėlių srautai į Lietuvą yra tikrai nedideli. O tie žmonės kurie turėjo būti 1105 turėjo būti perkelti į mūsų šalį, tai tokio skaičias mes dar toli esam nuo to kad jį pasiekti<...> Čia galima sakyt kad pasisekė Lietuvai, kad pabėgėliai patys nenori keltis į Lietuva“, – atskleidė politikas.

M. Puidokas atkreipė dėmesį, kad grėsmės mastas mūsų valstybei dėl pabėgėlių yra labai mažas.

„Grėsmės mastas, grėsmės apimtis mūsų valstybėje yra daug mažesnė, daug mažesnį srautą žmonių saugumo tenka patikrinti mūsų saugumo tarnyboms, tada tas tikrinimas tampa daug kokybiškesnis. Ir palyginkim tą situaciją su Graikija, su Italija su kad ir ta pačia Vengrija, kitom valstybėm kurios yra to vadinamo pasienio pavojaus zonoje, kurios turi šimtatūkstantinius pabėgėlių srautus, tai jūs tiesiog turėtumėt labai, na, adekvačiai suvokti, kad patikrinti kokybiškai, kai srautai yra tokie didžiuliai yra labai sudėtinga arba beveik neįmanoma“, – nurodė žaliasis valstietis.

http://www.dailymotion.com/embed/video/x577fwu

Seimo nariui galima priminti, kad Europos Sąjungos sienos, jos viduje, yra laisvos. Jei potencialus teroristas jau sėdi Vokietijoje, jam jokių problemų, pavyzdžiui, per Lenkiją persikelti į Lietuvą ir daryti tai, kas jam atrodo reikalinga.

Taip pat Seimo narys turbūt žino, kad dėl žemų algų trūksta reikalingų specialistų, o VSD nekontroliuoja pasienio, o tik bendradarbiauja, jei pasienis perduoda informaciją. Tačiau tai būna labai retai.

Trumpai tariant – sienos kiauros. Tad apie kokį Lietuvos saugumą kalba Seimo narys? Lietuva niekada nebuvo tokia nesaugi, kokia yra dabar. Lietuva – tai laisvai pereinamas kiemas, jau kam kam, bet Seimo nariui tai tikrai tą reikėtų žinoti, o ne kalbėti blevyzgas per Kurlianskio žiniasklaidos tinklo televizijas.

Todėl ekspertai.eu užduoda klausimą Seimo nariui: jei kokie nors deramai ar visai nepatikrinti pabėgėliai, kurie jau laisvai pateko į Europos Sąjungą per Graikiją, Italiją ar Vengriją ir laisvai judėdami po Bendrija nusprendžia atvykti į Lietuvą, norėdami ką nors susprogdinti, ar mūsų saugumo tarnybos tikrina visus iki vieno keliaujančius per sieną su Lenkija ar Latvija?

Naujausi

Komentarai (60)

Rikiuoti
to gerbbeemam 462017-01-06 16:16

o kaip ponas tave tie kgbstai pabege paliko cia vargt vieną?ir kad zinai jog jie pabego,is to sprendziu,kad zinai kas tokie jie buvo ar yra?tai buk zmogum ir pasidalin kokia tai rastiska informacija,prisidek prie skaidrumo ir tiesos,o tai tik myzcioji srutom kazkokiom ir nori kad visi taves klausytu.Tu esi s pistas Kremliaus duchas ir kitiems savo etikete libdai.tfu koks smarve.

< e2017-01-06 15:57

Kas tas kucapas?! Nepažįstu kgbistų leksikos.

Na2017-01-06 15:49

iško atskirsi kacapą nuo lietuvio: kacapas neužmirštuolę vadina nezabudka.

< e2017-01-06 15:30

O kur tavo nezabudka? Silpnaproti!

trumpai2017-01-04 15:52

Konservatorių partija virsta Landsbergių klano genialumo liudytojų sekta.

DZUKAS2017-01-04 10:04

Na tik paziurejus i sita sutve debiliskais snukeis iskreiptom dirbtinem sypsenom.Na nr tik pabegeliams atsoka fantazija atvaziuti i LIETUVA,cia jau patys LIETUVEI nesa rugsti vien tik pamacius situ konservatoriu zmogedru snukius ipatingai JUKNEVICIENES ar Z.PAVILIONIO.

greiciausiai2017-01-04 01:31

Pilna tu pabegeliu , niekas is cia nebega . Pabegeliams kuriamos geros gyvenimo salygos , jie isvaziuoja gal tik savo seimas , gimines is paskos atsivezti ?.

> 52. to 50.yellow2017-01-04 00:35

Etatiniais, cia dirba, tik beretozoidiniu atstovai. O kodel neaiskina ? Na negi jums patiems neaisku, kad sikti viesoje yra negrazu ? Patys darote, patys aiskinkit. Mes aptarinejame ivykius, o ne viesuju tuoletu zvaigzdes.

to 50.yellow2017-01-04 00:10

Jeigu jau visokių porno, veršių , beretozoidų geltonas ekspertas neišaiškina tos painiavos , tai jau niekas nepaaiškins. Gali net atleisti iš etatinių komentatorių.

???2017-01-04 00:03

O koks tikslas tam pabegeliui, keliauti per visa Europa i kazkokia Lietuva, kurioje jau beveik nebeliko zmoniu, kad kazka susprogdinti?Jei jau jis nores kazka ,,susprogdinti,, tai jis sprogdins tose turtingose, tirstai apgyvendintose vidurio Europos valstybese.Kuriu velniu jam trenktis kazkur i siaure?

yel“l“ow submarine to 47. to 43 +452017-01-03 23:52

tam ekspertuose yra pEdiotas, kuris viską paaiškins, išaiškins ir nuaiškins :) - o jei tas kartais nepajėgs, kas mažai tikėtina, - visada padės stasiotas - ,skant padės riebų idiotizmo tašką :)) - ,žo, per anksti džiaugiesi, plačios veršių giminės atstove ...

Susipažinkit2017-01-03 23:48

su "kovotoju" prieš socialinę atskirtį M. Majausku. Citata iš jo straipsnio „Atgimime“, 2009 11 13: „Nemažai žmonių Lietuvoje save laiko auka ir yra įsitikinę, kad jiems kažkas kažką privalo duoti… Kaip kokie nesuaugėliai, nebrendėliai, kaip šuniukai, parišti prie pavadėlio ir trokštantys, kad juos kažkas, sakykim, valdžia, pašertų ir pavedžiotų. Ar taip elgiasi laisvi ir savarankiškai sprendimus priimantys žmonės, atsakingi už savo gyvenimus?“ Klasikinio konservatoriaus žodžiai, o dabar....

Grėsmė2017-01-03 23:41

Austėja privalo atkreipti dėmesį kad Gabrielių palaiko Navickienė.

to 43 +452017-01-03 23:38

Ale tu matai - tuo pat metu ir ČŽV-istai ir KGB-istai. Putinistai visai susipainiojo. Visiškas vadavietės pakrikimas. Jei taip toliau bus - užsirauks "ekspertų" finansavimas.

E to 452017-01-03 23:26

Visi kagėbistai seniai pabėgo į ruSSiją, prisijungė prie putino partijos, ir tu paskubėk kol dar nevėlu.

Ar2017-01-03 23:18

Čia tie šeši ,iš tų 2000 įslaptintųjų kgbistų?

>E2017-01-03 23:10

Neįtikėtina, kad galima šitaip mėgautis savo kvailumu.

šioje2017-01-03 23:06

nuotraukoje yra grupė cžv agentų,nuolat veikiančių kaip teroristai Lietuvos teritorijoje

Nu jo...2017-01-03 22:54

Bet kaip visi rūpintojėliai snukius atėdę. Ir kur ten emigrantai liks ant Marijos žemės, jei profai rūpinasi visuotiniu statistinio vieneto išbuožinimu.

Apie brudus konsevatorius2017-01-03 22:39

Tuo pačiu norėčiau visiems priminti ir dar vienų SNORO istorijos „didvyrių“ pavardes, o tiksliau kelių parlamentarų, o dar tiksliau Seimo laikinosios tyrimo komisijos narių pavardes, kurie paskutinio Komisijos posėdžio metu išėjo iš posėdžių salės ir tokiu būdu sužlugdė balsavimą ir galutinį išvadų patvirtinimą, nes jos buvo nepalankios tiek Lietuvos banko vadovui V. Vasiliauskui, tiek ir A. Kubiliaus vadovaujamai vyriausybei. Nėra kvorumo, nebus ir išvadų, pasakė konservatoriai ir liberalai, dirbę Seimo laikinojoje komisijoje. Tai A. Anušauskas, R. Dagys, J. Razma ir S. Šedbaras bei P. Auštrevičius ir S. Bogušis. Manau, kad šie „garbūs“ ponai turėjo ką slėpti nuo visuomenės. Ir jie ne tik sužlugdė Seimo komisijos tyrimą, bet ir tokiais savo veiksmais padėjo vėliau D. Grybauskaitės statytiniui V. Vasiliauskui ir Co iššvaistyti bei išgrobstyti AB banko SNORAS indėlininkų turtą.

ale2017-01-03 21:49

musų pabėgęs milijonas tai jiems nerūpi

drignė2017-01-03 21:40

jei pastatytum tą meitelį į centrą, tai jis ne tik Raselę, bet ir visą penkeruką užgožtų.

yel“l“ow submarine2017-01-03 21:28

na, sprendžiant iš dauniškos puidoko šypsenos, besidžiaugiant, kad jis tilpo į kadrą su tokia kompanija gerokai labiau patyrusių daunų, nelabai lieka kokių abejonių dėl šio klouno intelektinių ir moralinių rodiklių menkumo..., o juk , kol nebuvo litchuanijos sovieto nariu, anas intensyviai santykiavo smegenis KTU studžiams ...

tai kad2017-01-03 21:21

Žirinovksis tai prognozavo kad žydai sugriaus ES ir kraustysis į Rusiją :"Откровения Эдуарда Ходоса. Часть четвертая. 2017 год: От Благодатного огня до Красного петуха",ir kad žydai Rusijoje užėmę - bankus, spaudą... taip kaip Hitlerio "Mano kova" ... Kas gi ten stovi pirmas foto - žydas Zingeris?

E2017-01-03 20:19

ruSSijos nupirkta lietuviška žiniasklaida-šudasklaida (ekspertai, sarmatai, paleckiai, palauskai), kartu su proruSSiškais koloradais ir buduliais iš visų jėgų trukdė pabėgėlių integracijai Lietuvoje. Grasinimais ir gazdinimais naudodami psichologinį ir fizinį terorą įtikinėjo kad Lietuvoje pasilikti neverta, baugino dideliais mokesčiais, mažomis pašalpomis ir didele netolerancija. Tik todėl Lietuvai nepavyko pritraukti potecialios darbo jėgos, nes ruSSai trukdo kiekviename žingsnyje!

Hmm,2017-01-03 20:05

Nesuprantu,ar cia tikras zingeris ar iskamsa kazkokia,jeigu tikras,tai kaip iki tokio lygio "dasikasti"?

Vis viena2017-01-03 19:23

Rytoj delfinariumas parasys kad kaltas Putinas :)

31-mam Klausimėliui2017-01-03 19:05

ne, ministras yra Mindaugas Puidokas, o "ekspertas" Kremliaus agentas - tai Šarūnas Puidokas.

Girdėjau kad2017-01-03 18:59

visi tie pabėgėliai sirai labai trokšta bėgti į savo gelbėtojų šalį Rusiją.

Klausimėlis2017-01-03 18:58

pala pala Juozuk, o ar čia nes tas pats puidokas , kuris dar iki tapsmo ministru parinosi tuose pačiuose ekspertuose?

SS2017-01-03 18:31

Žino, kad Lietuvos valdžios nuomonė ir kvietimai negalioja. Tikrieji Lietuvos šeimininkai yra lietuviai, o absoliuti dauguma jų nenori, kad čia važiuotų negrai ir arabai.

ale2017-01-03 17:50

ale tikrai,jei karas Sirijoje pasibaigė tegul karo pabėgėliai grįžta atgal į Siriją.

Vadakste2017-01-03 17:50

Tai gal seimo nariams ,ar seimo nariui turetu buti geda , kad pabegeliai nenori keltis i Lietuva. tai reiskia si salis dar neprasigyveno , per 25 metus nepriklausomybes, o gal but ,kai kas ir nugyveno. Kaip zmonems reiketu isgyventi uz tokia maza suma,kuria siulo valstybe. Idomu , kodel kitos salis kaip Vokietija , ten pabegeliai nesiskundzia. Nebutu buve karu , tai ir pabegeliu nebutu buve. Karo pradetojams ir kurstytojams tegul dekoja. Stop ginklavimuisi ir karams , tai jokiu pabegeliu nebus.

xxxx2017-01-03 17:42

visi tokie interviu reikalingi, kad žmonės pradėtų piktintis komentatoriais ir komentarais. Kad nepradėtų galvot. O juk Sirijoje paliaubos. Visų šitų pabėgėlių rankos ir galvos reikalingos savoje šalyje. O gal atstatyti Siriją turi važiuoti ES gyventojai, nes sirai gerai jaučiasi ES? Jeigu jie - karo pabėgėliai, tai tuojau pat turi grįžti, jeigu ekonominiai, tai tada tegul lieka Vokietijoje, Prancūzijoje ar JK. Tada aišku jie į Lietuvą jokiu būdu nevažiuos.

U-22017-01-03 17:26

Paskutinis comas vienareiksmiskai nr.21am

U-2 to 19am ip 85.166.18.612017-01-03 17:25

O seno ozio by-bys, tau ne mesa?

antanas 14am2017-01-03 17:06

nuo 15 metu buvau kgb iskaitoje jusu ziniai,ir labiausiai mane auklejo ir smerke buve isvertaskuriai ,nieko gyvenime nemaciau slykstesnio uz isverstaskurius

satan2017-01-03 16:50

"Сатановский навёл Ужас. Аудитория замолчала. 02.12.2016"

ši2017-01-03 16:50

kompanija nuotraukoje jau labai antipatiška. Fui.........

TO 19. U-2 to Visiems2017-01-03 16:47

VISU PIRMA ISMOK GRAMATIKOS ,JEIGU TOKS PROTINGAS ,PASKUI RASINEK NESAMONES!!!

?2017-01-03 16:30

iš nuotraukos tai juknevičiniams ir kirkiliniams diriguoja storiausias pirmam plane?

U-2 to Visiems2017-01-03 16:24

Nereikia pykti ant Puidoko - jis teisus. Issilavine pabegeliai yra tvirtai ysitikine, kad pateko ne y ES valstybe o y nelegalu CZV kalejima ir jankiu karine baze Violetine Skyle. Rukloje paziureje LRT ir paskaite delfy jie supranta, kad bazes administracija jau kariauja su branduoline valstybe Rusija ir blaiviai suvokdami Violetines Skyles perpektyvas, skuba dulkint vokietku.

aAlgirdas2017-01-03 16:05

žiūriu į foto ir kažkoks nesuprantamas jausmas apima --- Lietuvoje , ypač tarp veikėjų save laikančių politikais, nėra nei pozicijos nei opozicijos

mmm2017-01-03 15:56

ar gi nebuvo pasakyta kad pagrindinai pabėgėliai yra ekonominiai migrantai besitikintys parazituoti ES valstybėse? O Lietuvoje parazituoti kaip ir nėra kur - pačių lietuvių apie milijonas pabėgo iš Lietuvos dėl Lietuvos ekonomikos sukūrusios skurdą ir nepakeliamas išgyvenimo sąlygas. Koks durnius gali atbėgti į tokią šalį, kurioje vietiniams - apie milijonui nėra darbo vietų, liekant tokioje šįalyje tas milijonas mirtų badu?

aAlgirdas2017-01-03 15:45

robotas iš principo negali būti karjeristuku

aAlgirdas- Astai (8)2017-01-03 15:44

Jūs labai teisingai pastebėjote karjeristukas, bet tik ne robotizuotas o nacionalinis (vietinis). Kodėl toks - ogi robotas ne

to 10.Antanas2017-01-03 15:41

Prisiminus SSSR laikus toks ilgesys apima, kad net užkaukt morisi. Ane?

aAlgirdas2017-01-03 15:40

kai perskaičiau, kad tarp įvairių sričių specialistas Puidokas yra ir " vidaus ir užsienio politikos ekspertas" supratau ..... Seimo profesinis lygis tik kris.

Ko griūvate?2017-01-03 15:33

Seimūnas nenusišneka. Sako, kaip yra. Negi teroristai su padidinamuoju stiklu ieškos žemėlapyje, kur čia nuvažiavus, ir kokią nežinomą pasauliui valstybėlę nubausti. Nebus norimo efekto, vienas vargas

puiki nuotrauka ir kompanija2017-01-03 15:31

nuotraukoje nešpėtna.Rusija didžiausia grėsmė.Šlovė didvyriams.

antanas2017-01-03 15:05

visa sita gauja i durnyna uzdaryt reiketu

Antanas2017-01-03 14:57

Mes dar vis renkame į valdžią buvusius komunistus,ar net neatskleistus kgebistus o pabėgėliai atvirai mato, kaip juos buvę, 50 metų "mūsų" rusiškieji okupantai komunistai bombarduoja, tad manau tas garantas vakariečiams pabėgėliams nesiveržti į Lietuvą- baimė "užsišokti" ant "meškos." Juk kai kurie pabuvę ir "susikombinavę" truputį pinigų, pabėgėliai iš Lietuvos mauna į Vokietiją.

Asta R.-R.2017-01-03 14:40

Puidokas- tai robotizuotas karjeristukas. Adekvataus situacijos vertinimo iš jo neverta tikėtis.

6-am2017-01-03 14:28

Tai tuomet jis užgėręs pastoviai, nes kaip pastebėjo 1-as komentatorius, nusišneka labai dažnai.

krabas2017-01-03 14:11

nu gal uzgeres po naujuju buvo dar tas valstietis tai ir nusisnekejo, nereikia pykti

yel“l“ow submarine2017-01-03 14:08

puidokui, mat, nėra kas pasufleruoja, kad imigrantas ir potencialus teroristas, yra ne tas pats :) - ie mažas imigrantų skaičius mažai koreliuoja su teroristino pavojaus lygiu... , - realiai, žiūrint teroristo akimis, litchuanija yra idealus taikinys pradedančiam teroristui, kuris nėra kamikadzė ir turi norą prtęsti “profesinę karjerą“ ... , - ką nors “nuveikus“ galima žaibiškai “nusėsti“ lenkijoj, čionykštė policija dar nėra gavusi jokių dūrių į subinę, todėl lengvai durstoma, žmonės(iki 75 proc. beretozoidų)naivūs, patiklūs, neįtarūs, “skanių“ objektų terorizmui pakankamai - ozai, megos, europos, akropoliai, visokios arenos ir t. t. ...

yel“l“ow submarine pirmam2017-01-03 13:46

Mindaugas Puidokas (g. 1979 m. kovo 19 d. Kaune) – politinis bei visuomenės veikėjas, vidaus ir užsienio politikos ekspertas, socialinių mokslų daktaras, Kauno technologijos universiteto docentas. --------------------------------------------------Seimo komitetuose2016-11-16 – 2016-11-21 Europos reikalų komitetas, Komiteto narys 2016-11-16 Užsienio reikalų komitetas, Komiteto narys 2016-11-22 Europos reikalų komitetas, Komiteto pirmininko pavaduotojas Seimo komisijose2016-11-23 Migracijos komisija, Komisijos narys Seimo frakcijose2016-11-14 Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcija, Frakcijos narys Parlamentinėse grupėse Laikinoji grupė „Už šeimą“, narys Laikinoji Maldos grupė, narys Laikinoji Gegužės 3-iosios grupė, narys Laikinoji grupė „Už demokratinę Baltarusiją“, narys Laikinoji Kauno krašto bičiulių grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Šventuoju Sostu grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Šiaurės Europos šalimis (Danijos Karalyste, Islandijos Respublika, Norvegijos Karalyste, Suomijos Respublika, Švedijos Karalyste) grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Estijos Respublika grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Indijos Respublika grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Lenkijos Respublika grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Šveicarijos Konfederacija grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Turkijos Respublika grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Prancūzijos Respublika grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Jungtinėmis Amerikos Valstijomis grupė, pirmininko pavaduotojas Tarpparlamentinių ryšių su Japonija grupė, pirmininkas Tarpparlamentinių ryšių su Kanada grupė, narys Tarpparlamentinių ryšių su Izraelio Valstybe grupė, pirmininko pavaduotojas Tarpparlamentinių ryšių su Jungtine Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalyste grupė, pirmininko pavaduotojas 2016-11-29 Seimo delegacija NATO Parlamentinėje Asamblėjoje, narys

V. Ladas - hm.2017-01-03 13:42

Sutinku, kad pabėgėlių prasme Lietuvai sekasi. O sekasi todėl, kad ir iš "vis stiprėjančios ir brandėjančios" Lietuvos bėgama, kaip iš kokios Sirijos. Ir dar Lietuvai sekasi, kad savi pabėgėliai tik bėga, o neskuba sugrįžti. Nes, ką jie čia beveiktų? Dabar, tie kurie dar nepabėgo, turi galimybę kad ir už "minimalką" įsidarbinti, o grįžtų tas milijonas, tai bedarbiai ant galvų vienas kitam stovėtų, iki maidano prieitume... Norėtųsi, ką nors gero pakomentuoti, deja...

Elle2017-01-03 13:39

Puidokai geriau nebesnekek....Tavo diskursas tolygus turgaus bobuciu prekeiviu pasikalbejimams.

letas2017-01-03 13:31

jau ne pirma karta girdziu ta puidoka visiskai nusisnekant. kokia jo profesija?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi