Seimo narys Audrius Nakas sausio viduryje kreipėsi į Generalinį prokurorą Evaldą Pašilį, prašydamas pateikti visą vaizdo įrašo, daryto N. Venckienės ir Kedžių namuose 2012 m. gegužės 17 d. D. K. paėmimo metu, kopiją.

Viešojoje erdvėje iš karto po įvykio buvo paskelbtas visas vaiko gelbėjimo operacijos garso takelis ir dalis vaizdo medžiagos. Tačiau vaiko poėmio finalinės dalies namo viduje nematyti.

Yra išlikęs tik vaizdo įrašas, kai išgelbėtą ir sukryžiuotomis kojomis rėkiantį vaiką iš namo per kiemą į specialiai tam paruoštą automobilį tamsintais langais neša mama ir jos advokatas.

Generalinė prokuratūra informavo, kad Seimo nario prašymą nagrinėjimui persiuntė Kauno apygardos prokuratūros vyriausiajam prokurorui Dariui Valkavičiui.

Pasak Seimo nario, „visuomenėje iki šiol sklando gandai, kad esą tai, ką teigia oficialūs pareigūnai, nėra tiesa“.

„Dalies žmonių įsitikinimu, N. Venckienė nemušė policininko, kuris yra sambo čempionas, bei neatliko kitų nusikalstamų smurtinių veiksmų vaiko gelbėjimo operacijos metu. Todėl man, kaip Seimo nariui, būtina pamatyti vaizdo įrašą ir savo akimis (ne tik ausimis) įsitikinti, kad policija viską atliko teisingai, kad nemeluoja, jog N. Venckienė smurtavo“, – teigia A. Nakas.

Jo teigimu, teisėsaugos darbas neturi skaldyti visuomenės.

„Apie tai noriu pranešti savo rinkėjams ir juos nuraminti. Kitaip tariant, noriu išsklaidyti abejones, jau ne vienerius metus skaldančias visuomenę ir metančias šešėlį ant teisėsaugos“, – pridūrė Seimo narys.

ekspertai.eu primena, kad rezonansinė pedofilijos ir žudymų byla sulaukė įvairiausių ir prieštaringų vertinimų ir komentarų.

Štai politikos apžvalgininko Rimvydo Valatkos teigimu yra „neatmestina, kad prie šitos istorijos bus prikišusi nagus ir kuri nors Rytų žvalgyba, kuriai reikėjo neramumų Lietuvoje.“

Tuo tarpu vienas įtakingiausių Lietuvos politikų, šių metų Laisvės premijos nominintas, konservatoriaus Vytautas Landsbergis šios istorijos nesiejo su priešiškų valstybių žvalgybomis. Akylai stebėdamas ir aktyviai komentuodamas šią bylą profesorius viešojoje ardvėje nuolatos kėlė itin aštrius klausimus.

„Gal tai ne tik Kauno, gal tai visos Lietuvos pedofilijos byla? Nes organizuota pedofilija Lietuvoje nėra persekiojama. Organizuota pedofilija – čia būtų labai didelės reikšmės byla“, – yra sakęs V. Landsbergis.

P. S. Visas vaiko gelbėjimo operacijos garso takelis ir dalis vaizdo medžiagos.

http://player.vimeo.com/video/42331715?title=0&byline=0&portrait=0&badge=0

Archyviniai kadrai po mergaitės išlaisvinimo operacijos:

Naujausi

Komentarai (167)

Rikiuoti
Stanislovas2016-02-29 18:06

Jei N.Venckiene spyrė policininkui-sambistui kažkur, tai manau policininkas privalėjo kreiptis į atitinkamą medicinos įstaigą, dėl jo kūno sužalojimo. Manau,kad tokio nusižengimo įrodymui policininkas turi atitinkamos formos dokumentą.

to 1582016-01-25 20:25

Nebent pačiam patys svarbiausi teisiniai dokumentai yra Egidijaus Kūrio ir Tamaros Birmontienės Maskvoje 1988 metais apsigintos disertacijos. Pasiguglinkit tų "šventenybių" temas ir paaiškinkit, kaip laisvoje Lietuvoje pripažįstamos tokių temų ir tokių lygių disertacijos? Kaip tokie veikėjai tapo Konstitucinio teismo nariais? Kodėl Egidijus Kūris blokuoja Strasbūre visus skundus iš Lietuvos žmogaus teisių gynimo tema?

to 1582016-01-25 20:19

Visuomeninė Seimo komisija - signatarai, Lietuvos Konstitucijos kūrėjai. Kokia šiukšle reikia būti, kad pasakytum, jog Lietuvos Konstitucija niekalas?????

o, kaip sujudo pedu klanas!2016-01-25 08:50

Kad klykia, kad smeizia!Didziausia pagarba A.Nakui - ir sviesa , ir Tiesa Jusu zingsnius telydi! Daugiau tokiu seimunu ir Lietuva, tikekimes, issirops is Tamsos.

ania?2016-01-25 06:08

citata: "...metančias šešėlį ant teisėsaugos...“ neįmanoma mesti šešėlio ant to ar tų, kurie egzistuoja juodojoj skylėj.

to:89.117.252.1342016-01-25 00:52

cia savo noru ar kieno prasomas.

to 89.117.252.1342016-01-25 00:39

ir būti tokiu zombiu, kaip pats?

to 1592016-01-25 00:37

????????Ko????

nu to 157.2016-01-25 00:37

Venckedžiai tuo ir pasižymi, kad jiems vaikų jausmai nesvarbu, jie jais naudojosi kaip skydais savo apsaugai.

nu to 155.2016-01-25 00:35

Atgailaukite, kad suklydote, tik taip atrasite ramybę ir galėsite pabaigti šią šudiną istoriją.

nu to 1542016-01-25 00:32

Tos Visuomeninės komisijos išvados yra visiškas niekalas, gaila, bet neatsakinga autoritetingų asmenų veikla labai pakenkė, tos išvados kvailesnius, nenusimanančius teisėje suvedžiojo.

to 1512016-01-25 00:23

Kedžių šeimos tragedija yra viena iš daugelio įvykusių Lietuvoje. Kitas pavyko "sutvarkyti" neišeinant į viešumą. Visi didieji laikraščiai, televizija ir interneto portalai tikrą informaciją blokuoja. Aš darau tokius bandymus - vienodą komentarą paskelbiu , sakysim, ltvnews. online ir delfi. lt. Kažkodėl iš delfio mano komentarai dingsta, ypač tie, kur su nuorodomis. Tokių tragedijų buvo ir anksčiau, tik mes nežinojom. Rašė "Laisvas laikraštis" apie Kiesų nužudymą, Vytauto Pociūno žūtis, Gatajevų, Kusaitės bylos, Medininkų žudynių byloje prokuratūroje pradanginta filmuota mediaga, Pikeliškės ir Švėgžda. Man tai viena byla - mūsų valstybės neįgalumas. Dabar Nemira Pumprickaitė gavo bitę, o juk aš ją du kartus pagavau meluojant, nors retai žiūriu jos "Savaitę". 2013-03-31 jinai su Seimo nariu Vytautu Sauliu (komisijos pirmininkas Venckienės reikalams) aiškino, kad Neringa Venckienė 2012-05-17 buvo išvežusi savo sūnų, kad tų baisumų nematytų. O aš , kai peržiūrėjom teisme policijos video medžiagą, pamačiau tokį epizodą: prie durų stovi antstolė, o už stiklinių durų praėjo Karolis Venckus. Van'as policija žinojo, kad Venckų sūnus buvo namie, bet šita "bitutė" kartu su Seimo nariu specialiai klaidino visuomenę. 2013-05-19 Savaitėje šnekėjo vaikų psichiatras Linas Slušnys, jis pasakojo, kad su mergaite dirbo pusę metų (psichiatras dirbo su jokia psichine liga nesergančiu vaiku ? ), ir vaikas buvo ,kaip paukštukas, bet dabar viskas gerai, ji lanko mokyklą, susipažįsta su naujais draugais. O ekrane rodoma, kaip mergaitė laiminga bėgioja su vaikais ... 2012 m. balandžio ar gegužės mėnesį savo senelių kieme Klonio gatvėje. "Bitutė"

Velesas>155. 78.58.135.1222016-01-24 23:35

Ir k1 gi Jums pasakyti... Kad neskambėtų banaliai, kad bent kiek galėtų padėti, paguosti... Deja. Deja, nerasiu tokių žodžių. Juolab, viešoje erdvėje. Gal tik tiek, kad žinokite, tiesiog jauskite, jog ne Jums vienai taip... Su nuoširdžiausia pagarba

to 1522016-01-24 23:18

Mane kaltino , kad aš buvau susikabinusi rankomis, laikiau vėliavą, filmavau (kiek rankų aš turėjau turėti) , meldžiausi ir keikiausi (aš nereliginga ir nesikeikiu, juo labiau, kad policijos audio įrašuose iš mūsų pusės nėra nė keiksmelio, ar negražaus žodelio, nė vieno). Kai parašiau vyriausiam prokurorui prašymą susipažinti su bylos medžiaga, man pakeitė kaltinimą, išmetė iš baudžiamosios bylos į administracinę, apkaltino primušus šarvuotą-kaukėtą, su medžiaga susipažinti neleido, nes aš turėsiu liudyti byloje, ir atsakymą gavau iš prokuroro, kurį skundžiau. Teisme vėl parašiau prašymą susipažinti su medžiaga pagal kurią aš kaltinama, kad kažką mušu. Teismas pašalino tą aplinkybę, kad aš kažką mušiau iš policijos protokolo, bet kaltę paliko. Kai skaičiau teismo sprendimą(bauda 300 Lt) isteriškai juokiausi. Ten taip ir liko neatsakyta į klausimą, kada, kokiu veiksmu ir kokį įstatymą aš pažeidžiau. Mano nuomone manęs nuteisimas mūsų valstybei atsiėjo kokie 100000Lt. Aš tikrai nesigailiu, kad buvau nuteista ir sumokėjau baudą, nes reikia pamatyti tą "virtuvę" iš vidaus. Patirtis neįkainojama. Jei ne Drąsiaus Kedžio tragedija, tai ir dabar čia sėdėčiau su makaronais ant ausų, kaip mano oponentai.

to 1522016-01-24 23:00

Ar skaitėt Visuomeninės Seimo komisijos išvadas? Kiek kartu šturmo metu buvo pažeista Konstitucija ir įstatymai? Ir kodėl policija pateikė tai Komisijai melagingas pažymas? Pvz., kad policija buvo užblokavusi tik Klonio gatvę. O juk užblokuota buvo kelių kvadratinių kilometrų teritorija. Jei viskas teisinga ir teisėta,kam taip daryti?

to1522016-01-24 22:29

istatymus pedofilu klanas apverte aukstyn kojom kaip ir visa dabartine lietuva kaip prostitutine valdzia daro nusikaltimus rekomenduoji tyleti.ane

nu to 148.2016-01-24 22:22

Nežinote įstatymų, tai geriau nelįskite. Bet jeigu jau lendate ten, kur nepriklauso lįsti, tai turėkite garbingumo atsakyti už įstatymų pažeidimus.

nu to 149.2016-01-24 22:19

Jeigu jums kedvenckių šeimynėlė jau asicijuojasi su Lietuva, tai kad nėra apie ką ir kalbėti.

to 1492016-01-24 22:00

"Zenit" aš turėjau 1991 sausio 13, o 2012 05 17 aš turėjau "Samsung" ir juo filmavau.

to 1442016-01-24 21:58

Tarp kitko, kai grįžau iš Vilniaus 1991 01 13 kontūzyta prie bokšto, man savaitę labai skaudėjo galvą, tai ir tada susilaukiau priekaištų: "O ko tu ten lindai?" O Klonio kieme buvo lygiai tokios pačios aplinkybės, aš turėjau pasikabinusi fotoaparatą ("Zenit", nefotografavau , nes buvo tamsu)ir skandavau " Lietuva! Lietuva!". Lietuva mano Tėvynė, ir viskas, kas čia vyksta liečia ir mane.

to 1442016-01-24 21:48

Atseit, jei vykdomi nusikaltimai valstybės vardu prieš Lietuvos piliečius - nesikiškit, jums bus ramiau? Kokią šeimos problemą sprendžia 240 baudėjų? Ko į tą patvorį atsitrenkė ankstyvą rytą Lietuvos policijos grietinėlė: Saulius Kazlauskas, Renatas Požėla, Darius Žukauskas ir dabar jau pensininkas Vitalijus Pacevičius? Joks antstolis neturi teisės eiti imti žmogaus, gali - turtą, pinigus, anstolė ten turėjo būti tik tam, kad paliudytų jog yra laikomasi įstatymų, vaiko teisių konvencijos ir prieš vaiką prievarta nenaudota. Tačiau antstolė kaip generolė vadovavo baudėjų būriui, kurie išniekino namų šeimininkę (yra rusų keiksmažodis, kuris senovėje reikšdavo prakeikimą - kai nugalėtojas norėdamas pažeminti priešą išprievartaudavo jo motiną, tai toks triaukštis), tą rytą taip buvo pasielgta su Neringos Venckienės mama. Ir tai šeimos konfliktas? Tokio masto? Kodėl apie šitą pogromą policija visur melavo? Ir spaudai, ir visuomeninei Seimo komisijai? Jeigu viskas teisėta, kodėl šitiek melo? Ir meluojama nuolat teisme prisiekus sakyti tiesą. Čia ne šeimos konfliktas, čia liečia kiekvieną iš mūsų. Kas žino, kas bus kitas? Ir iš vis , kodėl jūs manot, kad žinoti tiesą yra kažkokia nuodėmė?

to1402016-01-24 21:12

gal tamstele pasakysi kas daroma su mergaite dabar,ar ten ji yra gyva ,ar tik,, iskamsa,, rodoma.mama is mazosios raides buvo labai godi pinigams ir visos priemones jai tiko.beje vaicekauskiene isigijo brangu nama...

Migle2016-01-24 21:10

Kodel Landsbergis lindo i seimos konfliktus? Ar nera cia Landsbergio kaltes? Juk Valatka pasake, kad visa ta isgalvotos pedofilijos istorija veikiausiai Kremliaus sugalvota. Tai koki vaidmeni cia vaidino Landsbergis? Ar nebus Landsbergis Putino parankinis?

nu to 143.2016-01-24 21:08

Nuo kliedėjimo vaistų nėra, jeigu proto žmogui neduota, tai neduota, labai lengva tokiais aferistams, manipuliatoriams naudotis.

nu to 142.2016-01-24 21:05

Nereikėjo trainiotis po svetimais patvoriais ir nebūtų buvę problemų. Išvis, jeigu turite proto, tai iš tos istorijos pasimokytumėte, kad į šeimos konfliktus nėra ko lįsti, nes ten ir velnias koją galėtų nusilaužti.

to 1392016-01-24 20:25

isvaduota ir atiduota mamai su raudona pinigine.Gerai tu cia!

to 1352016-01-24 20:24

Esmė ta, kad policija ne tik neleido pasitraukti, bet naudojo žmones , kaip taraną patekti į namą (taip atrodė iš to taško, kur aš buvau). Aprengė raudonai antsolę, kad jos nepamestų, ir patys stumdė žmones imituodami pasipriešinimą. Atidžiau peržiūrėkit vaizdo įrašus. Jeigu tave stumia ant ko nors, nereiškia, kad stumi tu. Vieną moterį, kuri buvo gatvėje, atėję policininkai įstūmė į kiemą. Jie atėję apjuosė visą kiemą stop-juosta ir keliom eilėm apstojo stovinčius žmones. Paleido garsiakalbį reikalaujantį kaimo kieme laikytis susirinkimų įstatymo, melavo, kad dalyvauja dialogo grupė. Skirkit faktus, nuo makaronų ant ausų. Tarp kitko, tą garsiakalbį su neadekvačiu tekstu (labai panašų girdėjau prie Vilniaus televizijos bokšto 1991 01 13, ten kalbėjo Jarmalavičius) atsibogino, kaip teisme paliudijo (pati girdėjau) Mindaugas Kabašinskas , Saulius Kazlauskas - Viešosios policijos departamento Masinių renginių ir ekstremalių situacijų skyriaus viršininkas, kuris tą ankstyvą rytą atvažiavo iš Vilniaus vadovauti tai didelio masto operacijai.

ir tegullll2016-01-24 20:00

ir tegul Nakas išsiaiškina pas naująjį generaliniu prokurorą kodėl nebuvo greitai ir išsamiai atlikti tie tyrimo veiksmai kuriuos mini kriminologė R. G. w w w. youtube. com/watch? v=bGKACmpjts, ir tegul viešai parodo filmuotą medžiagą kurią mini kriminologė 10:16, kaip atrodė D. K. iš pradžių ir kaip pasikeitė... Žmonės nori tiesos. Ir jei yra įstatymai leidžiantys netirti, tai tegul išsiaiškina kokie įstatymai leidžia netirti ir sukuria bei išleidžia tokius įstatymus kurie draustų policijai,prokurorams, tyrėjams netirti ir jie atsakytų už netyrimą - ar ne seimas leidžia įstatymus?

kas zino2016-01-24 19:45

Ir ka su mergaite butu toliau dare jeigu Motina nelakstytu aplink .Ponia globeja isvaziavo gal buvo ruosiamasi ir mergaite kartu pasiimti ?.O gal butu atidave tetei ?.

nu to 138.2016-01-24 19:33

Tai buvo mergaitės išvadavimas iš kedvenckių jai taikomos prievartos.

kodel2016-01-24 18:41

niekas neteisiamas uz mergaites paemima prievarta? 100% buvo panaudota jai prievarta. Juk ji buvo dar psichologiskai nepasiruosus. Koki stresa ji patyre! Siaubas! Ar tai gerai tolimesnei vaiko raidai? Kodel vaikku teises to nemate ir nemato. Venckiene,(girdeti irase),tik primindavo,kad ne pagal istatyma jie tai daro, antstole nekreipdama i teismo sprendima nenaudoti prievartos demesio,tik kartoja ,kad Venckiene trukdo paemimui,nors pati mergaite aiskai sako,kad eiti nenori,gyvens su Neringa. Zodziu,baisu. Ir dabar dar zmones teisiami,kada valstybes institucijos neatliko savo darbo profesionaliai. Geda!

simas2016-01-24 18:27

Ju buvo du simtai keturiasdesimt uniformuoti ir ginkluoti.

V.Ladas2016-01-24 18:26

Kaip teisininkas, kaip buvęs tyrėjas, sakau, ir kartoju: visa pedofilijos byla yra klastočių rinkinys. Nelabai aišku,kodėl taip yra, bet taip yra. Ir teisėjai yra parinkti atitinkami, be moralės skrupulų, patikėkit...

nu to 133.2016-01-24 18:22

Esmė ta, kad ten buvę žmonės neklausė policijos pareigūnų reikalavimų pasitraukti ir praleisti, tai matoma vaizdo įrašuose, kurie buvo internete, kaip tarp žmonių turi stumdytis pareigas vykdantys asmenys. Neklausymas pareigūnų nurodymų jau yra teisės normų pažeidimas.

to 1322016-01-24 17:39

P.S. Aš pati manau, kad ir pats V.Povilaitis savęs nukentėjusiu ir nelaiko, tik tas "nukentėjusiojo" statusas jam reikalingas, kad prieitų prie tyrimo medžiagos. O toje medžiagoje tokie patys "įrodymai", kaip , kad mums parodė. Užtat dabar pradėjo posėdžius daryti uždarus, kad melagių liudininkų niekas negalėtų demaskuoti, ir dar gynybai neleidžia kviestis į teismą liudininkų.

to 1322016-01-24 17:34

Aš ne durna, aš tų įvykių liudininkė. Aš nieko neperpasakoju, o sakau tai , ką pati mačiau ir girdėjau savo akimis ir ausimis. Pagalvok, Venckienei pareikšti 39 kaltinimai. Ką tai reiškia? O tai reiškia, kad nė vieno pagrįsto. Jeigu teisme liudininkai meluoja apie tai, ką aš pati mačiau, ir apie tai kas nufilmuota, tai reiškia, kad liudininkai meluoja, tai reiškia, kad kaltinimai sufabrikuoti. Reikėjo ateiti į teismą ir pabūti stebėtoju, kai policija pateikė teismui filmuotą medžiagą ir audio įrašus. Po to, paskaityti policininkų ir kitų šturmo dalyvių liudijimus, ir surasti video ir audio medžiagoje, tuos "baisius" kaltinimus, apie pasipriešinimą pareigūnams, apie keiksmus, apie policininkų pravardžiavimą. Vienintelis nukentėjęs "nuo prievartos" pasiskundęs teismui - Vidmantas Povilaitis , koks 100 kilograminis L. ryto žurnalistas, kuris į Klonio gatvę atvažiavo jau po šturmo ir , kurį iš Klonio gatvės išgynė lieknutė gal 50 kg sverianti mergina. Jis pats paskelbė filmuotą medžiagą, kur spruko, kaip zuikis, ir dabar yra nukentėjusysis Klonio šturmo liudininkų byloje Kaišiadoryse. Jis ten teigė, kad bėgo nuo tos merginos, nes ji norėjo atimti iš jo telefoną (pati girdėjau jo liudijimą). Filmuotoje medžiagoje girdėti, kaip mergina šaukia: " Dink iš čia!" , o ne: "Atiduok piniginę ir telefoną". Ir taip kiekvienas kaltinimo epizodas yra tokio stiliaus, žodinis liudijimas sau, video ir audio sau, jokio ryšio.

nu to 130.2016-01-24 16:47

Tiek durna, kad nesuvokiate, kad tai skirtingi žmonės, skirtingi atvejai, ir skirtingi jų nusikaltimai. Kas buvo vieno atveju, kurio nusikaltimas buvo lengvas, dėl to Amerika ir neišdavė, tai kito atveju neatrodo, kad nusikaltimas menkas, ypač pasipriešinimas policijai Amerikoje yra labai neigiamai vertinamas. Viskas priklauso nuo Lietuvos valdžios ir jos valdomos prokuratūros: jeigu nenorės sugrąžinti į Lietuvą galimos nusikaltėlės, tai lengvai sužlugys ekstradiciją, netinkamai parengę prašymą.

nu to 129.2016-01-24 16:44

Prašymas nebus išpildytas, nes tokie vaizdo įrašai bet kur ir bet kam nerodomi, tik teisme.

Vijolė to 1292016-01-24 12:12

Imituojama, kad reikalaujama ekstradicijos. Šarūnas Paberalius metus sėdėjo JAV kalėjime, ir po to, kai gavo iš Lietuvos "kaltės įrodymus", JAV suteikė jam politinį prieglobstį nuo Lietuvos.

Ausra2016-01-24 12:04

Andrius Nakas elgiasi teisingai,to îš jo reikalauja rinkėjai.Deja îš anksto aišku, kad prašymas nebus išpildyt as, nes JIE nesiskaito su niekuo: buvo išrinkta net komisija, peržiūrėt įrašą ir ką? Davė tiek, kiek jiems buvo naudinga ,be to jiems nesunku buvo per tiek laiko suklastot įrašą,gerai pasiruošė, dėlto ir prašo Venckienės ekstradicijos...

to 90.205.2.562016-01-24 11:57

Spamas, kiek mok už eilutę?

reikia zinoti2016-01-24 05:46

Zmones pirma laiko i kapus varo ne aferistai , bet recidyvistai , uzsakomieji egzekutoriai . Teroristiniai organizuoti susivienije nusikalteliai naudoja savo nuziuretoms aukoms psichotronini - elektromagnetini ginkla t. y uzgrobia Zmogaus elgesi , okupuoja mastyma , kalba . Ptrekyba Zmonemis nusikalteliai nuziuretas aukas , vergus apspinduliuoja , apsvitina , suluosina tycia sveikata , apsvaigina , kad vergas butu apsvaigintas paklusnesnis ir atnestu kuo daugiau pelno , pavergia prota . Sie nusikalteliai prekyba Zmonemis turi minciu nuskaitymo psichotronine technika , nuskaito banko korteliu pin kodus ir perimineja sau is auku pamazu pinigus . Taip pat jie naudodami si ginkla privercia auka Zmogu nusizudyti , atlieka is blogos savijautos svitinami aukos savizudybe . Taip pat sie nusikalteliai per atstuma apspinduliuoja Zmogu , vaziuojanciam taiko migdomaja ginkluote ir sudaro tycines avarijas . Su terorizmu prekyba Zmonemis kovoti butina , nes sie nusikalteliai luosina svitindami apspinduliuodami galva tycia piktybiskai trikdo Zmogui suvokima , trikdo logini mastyma , taiko distancini smegenu valdyma mind control . Su prekyba Zmonemis nusikalteliais kovoti butina .

nu2016-01-24 05:11

Kiek šitie aferistai kedvenckiai suklaidino ir nuvarė pirma laiko į kapus žmonių.

to 1242016-01-24 04:43

Ačiū.

w2016-01-24 03:37

w w w. youtube.com/watch?v=bGKACmpjts0

to 118 nu2016-01-24 01:13

o , egzotas prabilo, aš tokį tekstą girdėjau 2010 m. gegužės mėn.

viskas paprasta2016-01-24 01:09

Turi Zmones zinoti , kad prekyba Zmonemis itin pavojingas organizuotas , nusikalstamas teroristinis tinklas ne tik pagrobia is Motinu , tevu vaikelius isnudojimui , bet dar ir sunaikina tevus arba pasodina susivienije i kalejima .Taip nusikalteliai prekyba Zmonemis slepia savo paslaptis , sunaikindami .

Vijolė2016-01-24 01:09

Man ne vis vien. Kai aš matau po priesaika teisme meluojančius aukštus policijos pareigūnus, kai matau policijos veiksmuose nekompetenciją, ar tiesiog Minsko milicijos mokyklos įtaką (įvykių vertinimas neatinka Lietuvos vidurinės mokyklos išsilavinimo lygio), kai samdyti liudininkai liudija teisme nebūtus, ar net neįmanomus dalykus, kai teisėjas neleidžia liudyti visiems gynybos liudininkams, tuo vykdydamas ne teismą , o susidorojimą. Teismai vykdo teisingumą, bet jie tai daro ne teisėjų, o Lietuvos vardu. Man ne tas pats. Seimui turėjo būti pateikta visa medžiaga, nes tai mūsų šalies Parlamentas. Man ne vis vien, kai teisingumas Lietuvoje vykdomas tokiu būdu youtube. com/watch? v=uxDsaMxm698

nu2016-01-24 00:54

Iš motinos Stankūnaitės atėmė vaiką, taip pat organizuotas nusikalstamas kedvenckių susivienijimas.

viskas paprasta2016-01-24 00:10

Dabar veikia ypatingai ziaurus organizuotas , susivienijes , teroristinis prekyba Zmonemis tinklas kuris grobia is motinu tevu vaikus , paauglius , jaunuolius . Su terorizmu reikia kovoti , neleisti siauteti , isaiskinus kieno biznis Zmonemis bausti pacia griesciausia bausme . Turi visi gudruoliai zinoti , kad liestis prie svetimo vaikelio tai nusikaltimas .

nu2016-01-23 23:41

Įrašai patekiami teisme. Jeigu Nakas nori įrašo, tai tegul iš prokuratūros reikalauja, kad pradėtų vykdyti ekstradicijos procedūrą, kad Venckienė su antrankiais būtų pargabenta į Lietuvą, kad teisėsauga pradėtų aiškintis dėdės Aido vaidmenį visoje šioje istorijoje, nekalbant apie tai, kad reikėtų išsiaiškinti Dėdulės ir Magnolijos su kitais politikais vaidmenį.

Dzūkija> 115.2016-01-23 22:01

Visi ,kurie nebesiorientuoja aplinkoje,tampa buvusiais...Na,...bent jau žinote...,kodėl esate buvę...

to1152016-01-23 21:54

to115 "KREMLIAUS EKSPERTAI (2016-01-23 19:40:05)" kreipkitės į naują generalinį prokurorą.

KREMLIAUS EKSPERTAI2016-01-23 21:40

Mes, buvę tinklalapio ekspertai.eu apžvalgininkai ir bendradarbiai jau senokai stebime tendencijas, kad portale skelbiamos medžiagos dažnu atveju įtartinai sutampa su Rusijos vykdomo propagandinio karo prieš ES, NATO ir ypač JAV tikslais ir siekiais. Liudvikas Jakimavičius, Vygintas Vilutis, Vytautas Rubavičius, Rasa Kalinauskaitė

to 1132016-01-23 21:30

Kas toks esat kad asmenis vadinate nusikaltėliais, nesant nustatytai kaltei įstatymo numatyta tvarka ir įsiteisėjusiu teismo nuosprendžiu kaip rašoma LR Konstitucijos 31 str. ir Europos žmogaus teisių konvencijoje?

VYTAS2016-01-23 21:23

JOKIU IRASU! ISTORIJA SENIAI BAIGES! TIE KAS NORI IRASO YRA PATYS NUSIKALTELIAI NORINTYS PAZEMINTI VALSTYBE!

to1112016-01-23 20:59

to 111 Nu ir kas iš to?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2016-01-23 20:40

To "63. zmones mato ir girdi (2016-01-22 21:09:23) (78. 57. 181. 97) Parašė: tik nieko negali padaryti...." Zmones gali padaryti ISVADA, kuria ir padariau, kad Lietuva valdo koloborantai, vagys, banditai ir dvasiniai iskrypeliai. Toki buvi uztikro pusiau sarasine rinkimu sistema garantuojanti stagancija ( tie patys snukiai valdzioje), korupcija ir pilna supuvima bunant valdzioje. Visos partijos pasisako uz pusiau sarasinius rinkimus, vadinasi isduoda Konstitucija ir yra NUSIKALTELIAI!

trumpai2016-01-23 19:30

Kad seimo išrinktuju kiškos per skystos kad kažka iš kažko išsireikalautu o antra reikia buti paciam be nuodėmės kad kitus galėtum teisti.

violetiniu agonija2016-01-23 19:26

nuotraukoje padugnes susirinke. patvoriniams vieta prie konteineriu, o ne ant scenos. violitiniai iskrypelei sugalvojo pedofilija ir manote jumis kas nors patikes? teismas irode kad nieko nebuvo, kad venckiene zmoniu organizatore, kad kedys prievartavo vaika, neapsimeskit kad nezinot siuksles jus! aferisto alkoholiko ir narkomano nako vieta kalejime! ten jis ir supus su savo vagiu sutve! atsakysit visi violetiniai uz nusauta teiseja ir jo seseri

Anfisa2016-01-23 19:03

106-m. Pritariu. Palikti seime tik viena kede - Nakui! Visos kitos mesti lauk! Pastoves - ne ponai...

Vijolė to 1002016-01-23 19:00

Man ne vis vien. Parodyti Seimo nariams 12 sek - yra pasityčiojimas ne tik iš Seimo, bet ir iš Lietuvos piliečių. Kokia tarnyba Lietuvoje yra valstybė mūsų valstybėje ir turi tokias teises, kaip Barnevernet Norvegijoje ir niekam už nieką neatsiskaito? Kokie nusikaltimai įvykdyti Lietuvos vardu slepiami ne tik nuo piliečių, bet net nuo Seimo. Ir kas išrinko tokį Seimą, kuriam Lietuva visai nerūpi?

Lietuvoje tėra vienas2016-01-23 19:00

seimo narys-Audrius Nakas.Visi kiti tik subinių poliruotojai ant seimo kėdžių,kurie klapsi ausytėmis ir bijo ,kad nenustumtų nuo lovio.

Vijole to 1002016-01-23 18:55

Ne tik Seimo narys Audrius Nakas veikia rinkėjų vardu, bet ir viskas kas vykdoma Lietuvos vardu, vykdoma jos piliečių vardu, nes valstybė - tai piliečiai. Ir mūsų piliečių reikalas, kokie geri darbai, ir kokie nusikaltimai vykdomi mūsų vardu. Man ne vis vien. Mums abejingai stebint, prieš mus pačius, mūsų pačių vardu, vyksta sufabrikuoti teismų procesai prieš pilietiškai pasielgusius žmones. Man ne vis vien. Šarūnas Paberalius, kurį persekiojo tas pats Kondratjevas (kuris, mano nuomone, kaip teisėjas nesilaikė įstatymų, o kaip vairuotojas - eismo taisyklių), JAV gavo politinį prieglobstį nuo Lietuvos; tos pačios šaikos persekiota Gatajevų šeima gavo politinį prieglobstį nuo Lietuvos Suomijoje. Eglė Kusaitė išteisinta, bet kalinimas ir tardymas (tardė net Rusijos FSB karininkai čia Lietuvoje)pakirto jos sveikatą ir mergina sunkiai serga. Ir t. t.

Jei Putinas Lietuvai2016-01-23 18:28

suorganizavo pedofiliją,tai kodėl tada esantys valdžioje konservatoriai,aršūs rusų priešai,nesipriešino ir leido žudyti Lietuvos žmones ir nekaltai juos teisti?

Algis2016-01-23 18:23

Visada žinojau, kad šis žmogus, Audrius vienas pats kovos lauke nuveiks žymiai daugiau atkuriant Valstybę negu 10 grażuliukų į krūvą sudėjus.

to1002016-01-23 18:00

to 100, tesingumui nereikia tiesos? Tiki tuo ką sako? Kodėl nenori matyti savo akimis?

to 972016-01-23 17:54

aš tai negirdžiu jokio rusų ginklų žvangėjimo... Sako liga kai girdi tai ko nėra...

niekam nerupejo2016-01-23 17:53

Kam reikia tu irasu ?. Ir kas bus , kai gaus irasus ?. Ir vel mergyte kankins visokiais tardymais ?. Ar cia koks bus vel rinkimams pasiruosimas ?. Yra parasytas straipsnis , kad ES skirs parama 120 metams saugoti radioaktyvias visu saliu atliekas musu grazioje Tevyneje . Del sio klausimo reiketu susimastyti , aptarti . Kur visi buvo , kai Uzsienieciams buvo leidziama parduoti savo Tevynes Zeme . Tik vienas Zmogus , didis Zmnogus Signataras Vaisvila rupinoisi , isgyveno , kad tai neivyktu , rupinosi Zmoniu ateitimi ir dar augancios kartos ateitimi . Negalima rasti padekos zodziu Signatarui Vaisvilai uz jo garbinga tuo metu daranti garbinga zingsni .

to 972016-01-23 17:43

Apie kokį nutylėjimą tamsta kliedi, kai Lietuvoje vyksta ta tema sufabrikuoti teismo procesai Kaune, Kaišiadoryse, Vilniuje ir Šiauliuose? Apkaltinta nebūtais dalykais būriai gerų žmonių, prisiekę sakyti tiesą, teismuose meluoja ir pareigūnai ir samdyti provokatoriai. Jei tamsta pasidomėtum tais dalykais, tai pamatytum, kad šitie teismo procesai , ypač liudininkų apkaltinimo , kuris vyksta Kaišiadoryse, labai panašūs į vykstančius Maskvoje, kurie vadinasi "Bolotnoje delo". Maskvoje per mitingą 2012-05-06 buvo suimta mažiau žmonių, nei 2012-05-17 Teleičių kaimo Klonio gatvelėje. Kaltinimų formuluotės tiesiog indentiškos: nepaklusimas teisėtiems pareigūnų reikalavimas, apsižodžiavimas, nustatytos tvarkos pažeidimas. Pareigūnų melagingi liudijimai irgi indentiški, toli prasilenkiantys su video ir audio įrašais. Noriu žinoti, kodėl tokie dalykai vyksta laisvoje nuo Rusijos Lietuvoje?

yel“l“ow submarine to 97. Vytautas2016-01-23 17:22

ar rusų “žvanginimas ginklais“ tamstai girdisi nuolatos, ar tik santykiavimo su pornosklaida metu ? :) - bet kokiu atveju, bet kuris psichiatras turėtų ką veikti su tamsta :))) - tik ar norėtų ? ...

Vytautas2016-01-23 17:13

Nereikia perlenkti lazdos. Taip, pedofilija greiciausiai buvo, ir organizuota. Taciau jau kiek vandens nutekejo? Dabar valstybe turi svarbesniu reikalu, kai rusai zvangina ginklais knaisiotis prie kazkokiu detaliu netoliaregiska. Pirmiausia pasirupinkime gynyba. Lietuva, stai kas dabar turi buti svarbiausia. O pedofilus tegu grauzia sazine. Prokuroru vietoje neduociau iraso, nes tai gali issiubuoti neramumus. Bukime valstybes pilieciai, o ne kenkejai.

to 822016-01-23 16:29

to 82 jei pats savo vaikų turit, pabandykit pajungti dešinį smegenų pusrutulį pabandydams atsakyti į klausimą kodėl apsiniaukus ir lyjant vaikas mato pas save aštuonias rankas?

to 902016-01-23 16:20

to 90, tik dabar atisrado naujas generalinis prokuroras- vilties kibirkštėlė sužinoti kas faktiškai vyko po to kai buvo nusukinėtos vaizdo kameros 2012 05 17 K. namuose, kiek naujam generaliniam prokurorui rūpi ir rūpės teisingumas ateityje parodys ar duos vaizdo įrašą Nakui ar neduos.

Arvydas Brunius2016-01-23 15:55

Tas filmas pilnas ir stribvaikiu veiksmai pastatys ir pedofilus ir valdzios vagis ir aferistus i vieta .Visus su laiku nuteisim tikrai tikiu!!!

jonas2016-01-23 15:54

o 140 prišiko?

...2016-01-23 15:48

Nejaugi taip ir liks visuomene suskaldyta,nejaugi neisvilks i sviesa galimu nusikalteliu??? Jei tai tiesa,tai kada suzinosime kieno uodegos galas buvo ikistas,ir kieno tas galiukas toks auksinis,kad reikia tiek metu ji saugoti,aukojant nekaltus zmones. Aciu Nakui,dabar jis turi labai gera padejeja Guobiene,kuri galimai yra lietrycio smeiziama,nes tai labai drasi moteris,velkanti daug ka i sviesa ir galimai pati daug nukentejusi nuo teisesaugininku. Pamatysim,dedu viltis i siuos zmones. Nepamirskime pogromo,kasdien priminkit sita lietuvos gedos diena.

step2016-01-23 15:44

ir vis tik isitikines ,, byla guli kazkur stalciuje, po devyniais uzraktais ,kaipo valstybes prestiza galinti sunaikinti virsuneliu istvirkavima kompromituojanti medziaga ,, ka reiskia , galimai itakojamos aukstuose postuose atsidurusiu pedofilu valstybes prestizo vardan paaukotas vienas vaikas ,istorija zino kur kas baisesniu dalyku , o kad butent taip ,, nagi ne atskiri atvejai liaudziai pakisami kaipo priesingas variantas , bet visa ivykiu eiga ,,,, ciniskas melas , milzyniskos pastangos ir lesos , neadekvacios teisetvarkos strukturu pastangos ,vaikiski kaltinimai vos ne valstybes gresmei grasinanciu organizuotu jegu telkimu ,smurtines mirtys , iki naivumo , o juk matosi kokiame lygyje , isakmiai kontroluojamos ir rezisuojamos situacijos , ,, ir vistik kazkas kazkadaivyks ,, ylai lendant is vis prairstancio maiso atgal nepavykus sugrust

Skorpe2016-01-23 15:38

NEBVARKIT JAU... nepades... pabudo....reikejo dar po 20 metu paprasyti iraso :( ir vel rusai kalti :)

JONĖ2016-01-23 15:34

Šaunuolis Nakas, sėkmės jam. Visi bijo susidorojimo, todėl tyli.

Tadas2016-01-23 15:08

Tereikėjo tik vieno skambučio, kad šita tragedija, visam gyvenimui traumavusi nepilnametę, būtų netraukta!Bet jo nebuvo! Tos, su mao kostiumu ,nesujaudino vaiko kančia, tylėjo ir premjeras, net komisijos nesudarė! Net prie Sniečkaus tokių dalykų matyti neteko! Tai tikrų tikriausia pedokratija, o ne demokratija, ponai!

XX2016-01-23 15:04

prisimenat kaip teisėjas pasakė, kad kviesti Deimantę duoti parodymus nėra prasmės nes ištrinta atmintis. Štai kaip mergaitė užmiršo viską, bet dabar mergaitė duoda parodymus prieš buvusią globėją ir senelius. Atmintis sugrįžo. Įdomu kaip. Laimutė prašo susimesti, nes pinigų uždirbti teišgali mergaitės išlaikymu( senelis Stankūnas sako advokatams, nors šie nereikalauja)Klausimų daug, tikėkimės viskas bus išaiškinta kada nors. Tik pasitikėjimo teisėsauga nėra, 2 šeimų ir mergaitės gyvenimai taip pat sujaukti.

Teisėja2016-01-23 15:03

turėjo neliečiamybę. Šturmanfiureris vykdė antikonstitucinį įsakymą laisvindamas mergaitę sturmavo teisėjos aplinką. Tai prokuratūros objektas? Manau taip. Kas laukia atsakovų: reitingų minusas, iki ES žmogaus teisių teismo.Matyt šį kartą gumos tempimas tik menkins pasitikėjimą valstybe piliečių ir ES žiniasklaidoje.

...2016-01-23 14:37

Lietuvos (rusijos) teisesauga tai vinas Šu.. gabalas?????

baikit2016-01-23 13:40

pedofilija... ishkur ji lietuvoje, visame pasaulyje yra, tik ant lietuvos "nera" ... nanebent koks nuo pilstuko prispanges neadekvatus kaimietis

A.K.2016-01-23 12:56

Seimo nario Audriaus Nako poelgis teikia vilties, kad gal tikrai Lietuva dar gali atsisukti veidu į tiesą. Antra vertus, jeigu niekas prie jo nesijungs, tai patys suprantam, kuo tai baigsis. Šiaip ar taip - didelė pagarba šiam žmogui, nes juk kiekvienam protaujančiam aišku, kad nuo tiesos sugrąžinimo į šią baisią bylą, priklauso labai daug kas, o gal net ir viskas.

b2016-01-23 11:46

pažiūrėjus antrą,o po to trečią filmuką kyla klausymas-per kiek laiko taip nusiramina vaikas?O gal jai suleido raminamųjų?

Smilte2016-01-23 11:27

Pagarba nakui, kad neleidžia nustumti užmarštin šios baisios istorijos..

Arnė2016-01-23 10:21

pagarba Seimo nariui A. Nakui, linkime stiprybės.

vilte2016-01-23 10:10

Visu pirma , mano tokia nuomone , visa sita Garliavos pogroma reiketu spresti ne nuo namo vidiniu kameru , bet nuo pirmu zingsniu , izengusiu pro privacios teritorijos vartus , nes nuo cia prasideda Konstitucijos pazeidimas , o veliau pazeidimai buvo daromi kas zingsni ir kas sekunde...

Vijolė2016-01-23 10:10

Paklausiau garso įrašo, tas įrašas iš garsiakalbio gryn Jarmalavičiaus balsas 1991-01-13 prie televizijos bokšto. Gal dėl to buvo sugalvota puoštis tom masonų nezabudkėm, kurios dar ir Alzheimerio ligos simbolis, kad iš istorijos nieko nepasimokyta?

to 762016-01-23 10:03

Prie ko čia tikėjimas? Bylos fabrikuojamos net nesimaskuojant.

ar tikite versija?2016-01-23 04:35

ar tikite versija kad D. K. išsigalvojo ir sukūrė pedofiliją paskui važiavo žudyti F. ir moterį, žinodamas kad pedofiliją pats išsigalvojo ir nebuvo jokios pedofilijos? Ar ne tokia galutinė versija formuojama?

ar2016-01-23 02:41

Boravskis jau vel patvory stovi prie mikrofono

piliete2016-01-23 00:43

Cia klausimu begale tik atsakymo ne vieno.Reiktu pradet nuo pradzios mergytes pasakojimu nuo zudymu ir tik tada nuo seimos kuri patyre ir patiria nuoskaudas Venckiene tik auka gelbejus mergyte taip ir jos visa seima tererizuojama ir kaltinama isgalvotom pedu istorijom.Darykit ,dirbkit kad visi pedai sedintys valdzioj butu surasti

Jonis To 59. dr. Jonas Ramanauskas2016-01-23 00:33

Gerbiamas dr.Jonai, cia Jums ne Amerika, cia Lietuva, kur yra telefonine teise,itakos agentai, kiseniniai prokurorai,korupcija, susitarimai ir t.t..Teisingai piktinates esama tvarka, bet ir JAV istorijoje buvo pakankamai tokiu pavyzdziu. Ir salis isejo (gal ne galutinai) is viso to kriminalo liuno. Taigi, mums tai priesakyj...

gi2016-01-23 00:30

kaip čia išeina,pedofilus dangsto teisėsauga.... klkausimas,tai kas ten sėdi?

daiva2016-01-22 23:48

Tikrai , kaip kazkas rase , tikrai belieka palaukti ir isgirsti , kas prisides prie vieno kario (pagal lietuviu tautosaka ) seimo nario A. Nako

to 672016-01-22 23:45

Tas kamerų nusukinėtojas kažkoks labai slaptas - jis kaukę nusiėmė tik įeidamas į namo vidų.

Sedi2016-01-22 23:43

pedofilai ant pinigu maišo ir daro ka tik panorės su tokia korupcija valstybėje juk kur tik pasisuksi viskas uz babkes

apie kamer nusukimą2016-01-22 23:39

kas ir kaip liečia ir nusukinėja vaizdo kamer Google : "Mergaitės kančios, 3 dalis (Nusuktos Kedžių namų vaizdo kameros )". Kas ten toks? Kokios pareigos? Kodėl jam negaliojo 2012 05 17 d. LR Konstitucija - nuosavybė neliečiama?

Stasys2016-01-22 23:16

"Plaukuotas" advokatas "nenešė". Galima pamanyti, kad ir, gali būti, akivaizdus teisinio nihilizmo ar korupcijos atvejis. Negi aukščiau stovintys, davę priesaiką, yra akli, o gal ...., visaip galima pamanyti ...

Vijolė2016-01-22 23:13

Pažiūrėkit į šitą video. Juk „Taharrush gamea“ policija Laimutei Kedienei padarė anksčiau, nei tai įvyko Vokietijoje. Tarp vartelių stovi Renatas Požėla ir Vitalijus Pacevičius, jie pasitraukia duodami "procedūros" atlikėjams kelią. Toliau Renatas Požėla basą moterį palydi į autobusiuką. Jis paaiškino, kad L. Kedienė buvo išnešta iš namų ir išvežta į policiją asmenybės nustatymui. Ar tikrai šitokia "procedūra" buvo reikalinga asmenybei nustatyti? h t t p s : / / w w w. youtube. com/watch? v=Uqnou54D2eI

galk2016-01-22 23:12

dar galėtumėt parodyk kaip buvo kameros sukinėjamos K. namuose., kai tuo tarpu - nuosavybė neliečiama pagal LR Konstituciją. Tegul paklausia Nakas kodėl buvo nusukinėtos vaizdo kameros- dėl kamerų V. Lansbergis taip pat yra pasisakęs. Tegul paaiškina tas kuris sukinėjo, arba viršininkas jo, kokiu tikslu sukinėjo, kieno įsakymą vykdė atlikdamas antikonstitucinius veiksmus - liesdamas vaizdo kameras ir nusukdamas.

zmones mato ir girdi2016-01-22 23:09

tik nieko negali padaryti. Daug yra nekaltu auku, gal likimas zmogaus. Yra velnio apsestu, tai irgi likimas.

reda2016-01-22 22:53

Pagarba ir pasitikejimas seimo nariu garbingu tautieciu A. Naku , matome , kad dirba tautai

nu2016-01-22 22:52

Nuo pat pradžių mačiau, kad Vaišvila, susidėdamas su violetiniu Nakus padarys klaidą, ir dar turėjusiu reikalų su policija dėl narkotikų, apsistačiusiu teistais padėjėjais. Kol kas Lietuvoje nesimato normalios opozicinės jėgos. Tai pažeidžiamas asmuo, ir jeigu valdantieji tuo pažeidžamumu nepasinaudos, tai pademonstruos, kad Nakas jiems tinkamas.

Bryzas2016-01-22 22:19

Pagarba A. Nakui. Bet straipsnis kažkoks slidus. Labai įkyriai vartojama frazė "išlaisvinimo operacija". Kažkodėl keliama abejonė, ar N. Venckienė smogė sambo vicečempionui (A. Nakas puikiai tai žino). Medžiagą turėtų peržiūrėti iš visuomenės atstovų sudaryta komisija. Ne visai teisinga sakyti, kad V. Landsbergis, priešingai, nei R. Valatka, neteigė užsienio žvalgybos įtakos su Garliava susijusiems procesams. V. Landsbergis maitinamas (Tutkaus ir kitų) išgalvotomis analitinėmis pažymomis, kurias rengia mūsų specialiosios tarnybos, buvo ne vienas jo pasisakymas apie Maskvos ranką, įskaitant ir Garliavos istorijoje.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2016-01-22 22:15

Skaitau ir negaliu suvokti, kaip taip gali buti: "Generalinė prokuratūra informavo, kad Seimo nario prašymą nagrinėjimui persiuntė Kauno apygardos prokuratūros vyriausiajam prokurorui Dariui Valkavičiui." Seimo narys praso generalines prokuraturos, o ne Kauno apygardos prokuraturos, gal ten nesupranta kas parasyta prasyme? Jei prasoma generalines, tai ir ji turi duoti atsakyma ir pateikti medziaga, o ne kazkas kitas! Matomai tokie veiksmai yra daromi, kaip kad ir kai buvo geneoraline prokrusta su valiu priekyje. ATSIRASINEJIMAI! Sprendimas turi buti padarytas generalineje prokuraturoje, o ne geneoralineje, kaip dabar. Dar ka svarbaus turi padaryti naujasis generalinis, jeigu jis ne geneoralinis. Tai patraukti atsakomybem buvusi geneoralini vali uz tai, kad tas pateike Seimui SUKLASTOTA 12 sek. medziaga, o Seimo narius, kurie balsavo uz tokia suklastota medziaga, kvieciu rinkejus ne vieno is ju NEISRINTI, nes tai dvasiniai iskrypeliai, nusikaltimo bendrininkai. Taigi tas balsavimas Seime del tu 12 sek. yra lemiamas tiems dvasiniams iskrypeliams! Lauk is Seimo. Generalines prokuraturos veiksmas, kai persiunciama komanda zemyn.... yra iskrypeliskas ir reiskia, kad jokio naujo generalinio prokuroro NETURIME ir atsakymas yra aiskus.... niekas tos medziagos NEDUOS! Nusikalteliai negali save priduoti!

jeronimas2016-01-22 22:06

O daugiau seimo nariu nemato reikalo prisijungti prie Nako??? Ar nemato reikalo kiti atsiskaityti savo rinkejams????

deja2016-01-22 21:57

prisiekusiuju teismo tema buvo uzdaryta .todel netikiu sita santvarka ir sita valstybe...

T0mas J.2016-01-22 21:48

Kol teisėsaugos įstaigoms vadovauja TSKPistės parinkti vadovai - beprasmiška teisingumo tikėtis iš teisėsaugos. Vadovai parinkti tokie, kad teisingumo nebūtų, ir jūs patys tai puikiai jaučiate.

vasia2016-01-22 20:58

uztenka garso takelio ,kad suprastum kas ten vyksta..

Joo,2016-01-22 20:38

Vienintelis seimo narys ,kuris dirba!Pagarba A.Nakui!Tesaugo ji Dievas!

svajoklis2016-01-22 20:11

Nu paprasyti tai galima.Tik kaip gauti tai ko prasai.Gali but kaip su auksine zuvele.Duos (NETIKIU)prokuroras vaizdeli is namu ,o tada jo prades prasyti bylas perziureti.Tik tam ,kad sufabrikuotos nebutu.Neee taip negalima.Net nesvajokim....

lietuvus2016-01-22 20:04

pagarba A.Nakui.

pensininke2016-01-22 19:45

palaikau gerb. Naka laikykis ir nesustok prasidejo smeizto kampanija , bet nekreipk demesio mes balsuosim uz tave ir Vaisvila, sekmes

Dar2016-01-22 19:35

neturiu savo nuomonės, kol nebuvo yel"l"ow submarine komentaro apie daržoves, pornasklaidą ir patvorinius beretozojdus.

klausimas2016-01-22 19:33

Ar žmogus būdamas savo namuose, savo namuose yra pašalinis asmuo?

tegul2016-01-22 19:24

naujasis prokurore, parodykit visą vaizdo įrašą Nakui ir tautai ar tikrai N. Venskienė smaugė Garliavos mergaitę - sakė advokatas č., norėjo kandžiotis ir atliko kandžiojimo veiksmus - sakė V. seme, ir nerodė seime viso vaizdo įrašo o parodė tik fragmentą.

aciu Nakui2016-01-22 19:15

Laisva ir nepriklausoma valstybe i kuria tikejau,ta diena buvo viesai isprievartauta!

o kam2016-01-22 19:13

O kam reikėjo automobilio su tamsintais langais?

Pensininkas2016-01-22 19:09

Gal teisesauga "NE PRIE KO", kai visa rezonansine byla yra apversta aukstyn kojom ir byla kurpiama kaip is fantastinio pasaulio. Apie tai nieko negirdi didieji valstybes trys vadai.Liaudis toliau skaldoma ir kvailinama, nes tokius geriau valdyti.

Jonis2016-01-22 18:52

Jau neaiškiomis APLINKYBĖMIS žuvusios 8 aukos (prigėrė, užduso, sustojo), pasako daug...Be pakeistos valdžios nieko nežinosime. Nebent po 50 metų.

Stanislovas2016-01-22 18:42

Mano manymu mergaitė buvo paimta prievarta, tas gerai buvo matoma filmuotojoje mergaitės paėmimo iš N.Venckienės namų laidoje. Labai gerai buvo matyti, kad ją nešė advokatas Černiauskas.Visiškai neaišku kodėl advokatas ten dalyvavo, ar neužteko antstolio? Šį faktą manau reikia nuodugniai ištirti ir neapgaudinėti žmonių. Man nesuprantama nuo ko mergaitė yra slepiama ir kodėl slapstosi Stankunaitė, ar jai kas nors grasino?

arthur2016-01-22 18:39

Kol grybė valdžioje,nieko naujo nesužinosite.

Manau2016-01-22 18:29

Naujasis genprokas testo neislaikys. Po bylos zudikes dziungles nesikapstys. Per silpni k......i.

pagarba Nakui2016-01-22 18:25

taip, užtenka skaldyti visuomenę. TIESOS MUMS REIKIA. Prarastas pasitikėjimas valstybe kaip teisine, kas už tai atsakys???????? Buvau tokia patriotė, skubėjau į Sąjūdžio mitingus, stovėjau Baltijos kelyje, džiaugiausi Atgimimu, Nepriklausomybe, o dabar... ? Kas atsakys už sutryptą pasitikėjimą... ? Nusivyliau, nepasitikiu, nebetikiu. Todėl labai labai skaudu ir liūdna.....Vis dar tikiuosi Tiesos....

Pagarba2016-01-22 18:11

Dideliausia pagarba seimo nariui, B3 Birželio 3-iosios grupės vienam iš vadovų (kartu su Zigmu Vaišvila) Audriui Nakui. Balsuosime už Audrių Naką ir B3 grupę.

lengvas testas2016-01-22 18:06

naujam prokurorui, išlaikys ar neišlaikys?

Vijolė2016-01-22 17:53

Bet ne tik mūsų žiniasklaidoje būna tie fakto ir teksto neatitikimai. Aš palyginau teismo protokolus su garso įrašu - kas vyko teismo salėje posėdžio metu, ir kas surašyta protokole. Laaaabai skirtingi dalykai.

Lina2016-01-22 17:50

PRITARIU seimo nariu. Ir aš mačiau, tuomet atrodo tv3 transliavo visą mergaitės grobimo operaciją. Pjuklu išpjovė duris , plėšė iš Venckienės glėbio klykiančią mergaitę ir stankūnaitė su advokatu nešė į mašiną. Basą senelę policininkai nešė, vėliava sutrypta voliojosi, žmogus buvo pargriautas ir spardė kažkaS, pilnas kiemas ir gatvė policininkų ir aro vyrai, visi apsiginklavę,kaip sako iki ausų. merginos su guminėm pirštinėm ir kaldryte paskui ėjo, galima rašyti ir rašyti. SIAUBINGAS VAIZDAS. AČIŪ NAKUI.

> 182016-01-22 17:41

O jus, gerbiamas pencininke, ar dar patvoriais nesiknaisiojate ieskodamas maisto ? Nes analitinis mastymas tai labai susilpnejes.

Skaitytoja2016-01-22 17:35

Ačiū gerb. Nakui. Pritariu-tegul parodo visą įrašą, kaip Mergaitė buvo imama iš gerų namų. Jei teks balsuoti, balsuosiu už Naką.

buvo grybayskaites statytinis valys2016-01-22 17:24

ir pedofilijos bylos nebeliko

Vijolė patarimas2016-01-22 17:17

Visokiems pensininkams (nors aš ir pati pensininkė) ir rasoms: dažniau darykite tokį pratimą - kraipykite galvą į šonus ir nuo ausų nukris makaronai. Ir patariu domėtis faktine medžiaga, o ne visokių kuzių "menine" rašliava.

Vijolė2016-01-22 17:10

Aš žmones vertinu pagal jų poelgius. Už šį - Audriui Nakui ačiū. Ne visiems jo poelgiams pritariu, bet jei reiktų balsuoti, balsuočiau už Audrių Naką, pasvėrus pliusus-minusus man gaunasi pliusas.

Rasa2016-01-22 17:09

Tėvynės Sąjunga turi paduoti Naką į teismą už Landsbegio šmeižtą. Kiek galime kentėti??. O įrašo jokiu būdu negalima duoti, nes tai gali pakenkti mergaitės interesams.

to asta2016-01-22 17:07

Niekas taip lansbergio nesudirbs,kaip jis pats save atskleidė.Nebereikia niekam stengtis atskleisti šio žmogaus tikrojo veido.landsbergis pats kalbėjo,ne nakas.Pasižiūrėkit visus landsbergio pasisakymus.Gal sakysit,kad jie sumontuoti.nakas sėdi vienoj valtelėj su nusikaltėliais.Lauksim naujų žinių.Diena iš dienos nusikaltėliai atsiveria patys.

to 232016-01-22 17:07

Tiek daug klausimu p. Nakui gal nereikia trukdyti ?.Ponas Nakas kuriasi nauja partija ar tai vel bus Drasos kelio partija ?.

nakas2016-01-22 17:03

ir yra nakas.Tegul dabar violetavi džiaugiasi,kad turim tokius seimūnus.Vieną kartą sugebėjo praslįsti prie lovio per mergaitės ašaras ir apšmeižtųjų kančias,daugiau nebepasiseks.Kaip ir nebeišskalbs munduro nei landsbergis,nei prezidentė.

tegul2016-01-22 17:03

ir dar Tegul parodo vaizdo įrašą ar straipsnyje minimas "policininko, kuris yra sambo čempionas" nelietė N. Venskienės ir ar policininkas, sambo čemionas tyčia nenaudojo antikonstitucinius veiksmai N. Venskienės atžvilgiu tikslu sukelti skausmą, veliau N. Venskienės šaukimą iš skausmo panaudoti - norėjimu kandžiotis, nes K. namuose buvusios kameros buvo liečiamos ir nusukinėtos - nors LR Konstitucijoje rašoma kad Nuosavybė neliečiama? Kokia kliūtis buvo kameros? Kodėl negaliojo LR konstitucijos straipsnis Mr. 23 " Nuosavybė neliečiama. Nuosavybės teises saugo įstatymai. Nuosavybė gali būti paimama tik įstatymo nustatyta tvarka visuomenės poreikiams ir teisingai atlyginama" kameroms 2012 05 17?

Vijolė2016-01-22 17:01

Kas netingit, galit ir youtube pasižiūrėt. Yra daugybė filmuotos medžiagos. Tačiau. Tekstai po nuotraukomis ir video mūsų žiniasklaidoje būna visiškai priešingi rodomam vaizdui, o po to būtent tekstas platinamas, kaip įrodymas. Pvz. , l. rytas skelbia, kad A. Ūsas žuvo apvirtus keturračiui, bet nuotrauka įdėta visais ratais žolių priaugusiame griovyje stovinčio keturračio. BNS visur rašė, kad Ūsas žuvo apvirtus keturračiui, o praėjus dar kiek laiko, atrodo, 15 min parašė, kad Ūsas mirė po ligos. O juk policijos ataskaitose buvo skelbiama , kad keturratis , šalia kurio buvo rastas Ūso lavonas su įkišta į žoles galva, stovėjo dar veikiančiu varikliu. Rašau "žoles" nes , kai pasižiūrėjau "Alytaus gido" filmuotą medžiagą, pamačiau, kad tame griovyje vandens buvo galima rasti tik žoles praskleidus. Nufilmuota, kaip advokatas neša įsirežęs, net atrodo džinsų užtrauktukas sprogs, o teismas teigia "advokatas nenešė" (tai anekdotas iš dviejų žodžių), nufilmuota, kaip Mindaugas Dabašinskas purškia pipirines dujas iš arti žmonėms į akis, ir dar sau prisipurškia (komiška jo kolegų užuojauta irgi nufilmuota), tačiau Renatas Požėla teigė liudydamas teisme, kad policija spec. priemonių nenaudojo (o juk sako generolai nemeluoja :))))

Asta2016-01-22 16:59

Nakas dirba konservatoriams ir Kremliui, ta gi visi zino. Tai aferistas ir vagis. Todel ir kabinejasi prie gerbiamo Landsbergio ir pripaiso jam nebutus zodzius. I teisma Naka reikia duoti uz smeizta.

nu to 21.2016-01-22 16:53

Nakas būtų drąsus, jeigu prisipažintų, kad violetinės aferos kūrėjų buvo apgautas, o leidosi, kad apgautų, nes labai norėjo patekti prie lovio. Nakas būtų drąsus, jeigu pradėtų kelti tokius klausimus: kas ir kokiais tikslais Venckienei paklojo kelią į seimą, kodėl jai buvo leista pabėgti, kodėl iki šiol nesimato jokių rimtų žingsnių, kad ją būtų norima sugrąžinti į Lietuvą, koks dėdės Aido vaidmuo visoje šioje aferoje, o svarbiausia koks Grybauskaitės ir Landsbergio vaidmuo violetinėje aferoje ir kokiais tikslais jiems buvo reikalinga Venckienė ir jos sukurta pedofilija.

nu to 18.2016-01-22 16:47

Landsbergis suklaidintas ar kitus kvailius specialiai klaidino, nes sukurta pedofilija buvo reikalinga savo valdžiai įtvirtinti. Ar kas nors prašė, kad amerikiečiai išduotų Venckienę, ar Lietuvos valdžia suinteresuota, kad Venckienė būtų išduota ir viską papasakotų, kas iš tiesų virė šią violetinę košę?

\\\\\\\\2016-01-22 16:47

šita byla iš mano gyvenimo neišeis niekada. Ačiu ponui Nakui už drąsą ir ryžtą. Kiti jau nutildyti.

IR2016-01-22 16:44

Ir tegul paaiškina - Žmogaus asmuo neliečiamas pagal LR Konstituciją - kodėl buvo liečiama Garliavos mergaitė 2012 05 17? - žiūrėti vaizdo įrašą prie straipsnio. Pagal LR Konstitucijos 21 str. - " Žmogaus asmuo neliečiamas", 7 str. Negalioja joks įstaymas ar kitas aktas priešingas Konstitucijai. Galioja tik paskelbtim įstatymai..." Žmonės nori žinoti kada LR Konstitiucija veikia, kada LR Konstitucija neveikia ir kodėl LR Konstitucija neveikė 2012 05 17 Garliavoje?

Arvydas Brunius2016-01-22 16:37

Idomu man o Kondratjevas ar sedi uz avarija?

Pensininkas2016-01-22 16:30

Teismas irode kad jokios pedofilijos nebuvo, tai buvo Kedziu klano sumanyta provokacija. Tad ka pakeis tas irasas? Nieko. Venckiene reikia teisti ir sodinti. O Landsbergis buvo suklaidintas, todel nuolatos ir ciulbejo apie ta mergaite ir dar savo sunu i Garliavos istorija itrauke. Geda Landsbergi, kad esi toks neizvalgus. Landsbergi, juk tapai patvoriniu, ar tau negeda? Viska suprantu, bet nesuprantu amerikieciu teisesaugos kuri neisduoda tos bandites.

Tegul2016-01-22 16:26

Tegul parodo ar tikrai N. Vesnkienė smaugė Garliavos mergaitę - kaip kad sakė advokatas Č, - liudininkas V. Lansbergis ir laidos vedantysis, nes objektyviai smaugimo žymės yra kai nustatomas taškinės akies obuolio srityje, o apie tokias kraujosruvas akies obuolio srityje pas Garliavos mergaitę žiniasklaidjoje po 2012. 05 17 skaityti neteko, todėl tegul parodo ar Garliavos mergaitės smaugimas, minėtas advokato Č. , atitinka objektytviosios pusės realumą, ir ar atitinka objektyviosios pusės realumą kad N. Venskienė norėjo kandžiotis bei atliko kandžiojimo veiksmus, nes seimui buvo parodytas tik fragmentas o ne visas vaizdo įrašas kaip buvo vykdomas teisėjo Kondratjevo sprendimas 2012 05 17d. K. namuose ir ar nebuvo tyčia viešai skleidžiama tikrovės neatitinkanti informacija

Naivuoliai,2016-01-22 16:21

nejaugi manote, kad parodys...

trumpai2016-01-22 16:08

Byla be galo gėdinga,bet juk jiems tas pats jie priprate ir velniui dušia pardave,ir tik viešumas atstatytu pasitikėjima.

> 4. Minte2016-01-22 16:02

Minte, tu, Minte - kuo tu nori pasitikėti - policija? Gal tu geriau pasitikėk Vokietijos policija, kuri visą savaitę slėpė nuo visuomenės apie masinius moterų prievartavimus ir apiplėšimus naujųjų metų proga...

Anfisa2016-01-22 15:59

Kazkada labai seniai senuolis papasakojo anukui apie viena gyvenimo tiesa : Kiekvieno zmogaus viduje vyksta kova, labai panasi i dveju vilku kova. Vienas vilkas atstovauja blogi - pavyda, egoizma, ambicijos, mela,agresija. Kitas - meile. taika, vilti, teisybe, geruma ir istikimybe. Anukas, sujaudintas iki sielos gylumos senuolio zodziais, pagalvojo, ir paklause - O kuris vilkas galu gale nugali? Senuolis nusisipsojo, ir atsake - Visada nugali vilkas, kuri tu maitini...

skorpionas2016-01-22 15:50

Pritariu Seimo nario Audriaus Nako sprendimui kreiptis į Generalinį prokurorą pateikti visą vaizdo įrašo, daryto N. Venckienės ir Kedžių namuose 2012 m. gegužės 17 d. D. K. paėmimo metu.

Pilietė - 4-am2016-01-22 15:44

Jei tu tiki, kad "mergaitės nenešė", kai aiškiai matosi, kaip Černiauskas su Stankūnaite neša klykiančią, skausmingai užlauštomis kojomis mergaitę; jei tu tiki, kad Garliavoje policija (nors tikriausiai ten buvo ne policija, bet spec. dalinys)nieko nemušė, kai aiškiai matosi, kaip automato buože daužomi ant žemės gulinčio vyro lyties organai (taip elgėsi tik enkavedistai), tai tu užsimerk ir tikėk. Ir dar tikėk, kad kova už tiesą ir teisingumą - žemina valstybę, o nematymas smurto, nesuvokimas melo, tylėjimas degradavusios valdžios institucijų vykdomų nusikalstamų veiksmų akivaizdoje - tai gėris ir pagarba valstybei. Siekdama geriau suprasti tavo tikėjimą, prašau atsakyti į klausimėlį: ar skiri gėrį nuo blogio?

Gertruda to 62016-01-22 15:41

Maziau tokiu svingeriu... Ekspertai nieko neprarado atsikrate tokiu ale apzvalgininku. Pabandykit savo CV nusiusti i delfi.

to juste2016-01-22 15:40

Ir pastebek - ne siaip troliai, o Kremliaus troliai(bent jau patys save taip kotiruoja) :)

juste2016-01-22 15:28

oho kiek troliu buvo isidarbine ekspertuose.... puiku kad atsikratet! sekmes jums

to 72016-01-22 15:26

labai malonu ,kas jūs- buvę ekspertai.eu apžvalgininkai,todėl dinkite iš čia ir negrįžkite.

KREMLIAUS EKSPERTAI2016-01-22 15:20

Mes, buvę tinklalapio ekspertai.eu apžvalgininkai ir bendradarbiai jau senokai stebime tendencijas, kad portale skelbiamos medžiagos dažnu atveju įtartinai sutampa su Rusijos vykdomo propagandinio karo prieš ES, NATO ir ypač JAV tikslais ir siekiais. Liudvikas Jakimavičius, Vygintas Vilutis, Vytautas Rubavičius, Rasa Kalinauskaitė

Gertruda to 42016-01-22 15:13

Minte, ar labai sergi?

Minte2016-01-22 15:08

O as manau kad reikia pasitiketi policija. Jei nepasitikesime tuo ka sako policija, ar nezeminsime valstybes? Manau sis Seimo nario sprendimas neteisingas. Negalima zlugdyti ar kenkti valstybei, kol ji dar jauna.

to nu2016-01-22 15:06

Tu cia apie konservus ir liberalus .kurie dabar opozicijoje :)))???

nu2016-01-22 15:02

Dėdulė teisingai pasakė, kad organizuota pedofilija, jis žino ir žino kas organizavo šią pedofilijos aferą.

nu2016-01-22 14:59

Tikiuosi, kad šio durniaus rinkėjai daugiau neišrinks. Ir kodėl Lietuvoje nėra normalios opozicijos. Gal dėl to Lietuva ir durnių laivas, kad per 25 metus nebuvo normalios opozicijos, kuri sugebėtų būtų kitokia nei esantys valdžioje.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi