Sausio 13 dieną Maskvoje įvyko “Maršas prieš niekšus”, kuriame dalyvavo dešimtys tūkstančių žmonių (tikslus skaičius nežinomas). Nuotraukos iš protesto eisenos – publikacijos pabaigoje.

Niekšų įstatymu pramintas įstatymas, kuriuo nuo sausio 1 dienos JAV piliečiams uždrausta įsivaikinti našlaičius iš Rusijos. Toks draudimas buvo Kremliaus reakcija į 2012 metų gruodžio 14 dieną JAV prezidento Baracko Obamos pasirašytą vadinamąjį Magnickio įstatymą, numatantį sankcijas Rusijos vidaus reikalų ministerijos, prokuratūros, FSB ir kt. struktūrų pareigūnams, siejamiems su garsaus advokato Sergejaus Magnickio mirtimi kalėjime.

Šįkart Rusijos valdžia davė leidimą masinei protesto eisenai.

Į šį protestą kvietė ateiti visuomenėje žinomi žmonės, aktyviai nedalyvaujantys politinėje veikloje. Vaizdo įrašai su jų pasisakymais skelbiami internete.

Aktorė Lija Achedžakova draudimą JAV piliečiams įsivaikinti našlaičius iš Rusijos – taip pat ir neįgalius, sunkiai sergančius vaikus – vadina “visiškai niekšišku, visiškai žmogėdrišku”.

“Siaubinga ir tai, kad prie šito “našlaičių įstatymo” mūsų bažnyčios patriarchai tuoj pat išrūpino tiems našlaičiams kapines. Tuos, kurie mirs, užkas – vietos yra...

Jau geriau jie būtų patylėję su šita savo iniciatyva. Žinoma, gerai, kad bus kur laidoti – negi veši į sąvartyną...

Padarytas baisus dalykas su tais, kurie silpniausi, labiausiai neapsaugoti, niekieno... Šitie vaikeliai, ypač jei gimsta nesveiki – jie niekam nereikalingi.

Jie nereikalingi valstybei, kad ir kiek ji rėkautų apie pinigus, kuriuos skirs. Didžiuliai pinigai reikalingi, kad bent vienam invalidukui suteiktum gydymą ir kokybišką gyvenimą.

Tai milžiniški pinigai, ir valstybė niekada tokių neduos. Tuo labiau, kad tokių vaikų pas mus labai daug.

Mes, žmonės, turbūt baisiai nusikaltom prieš Dievą, todėl gimsta sergantys vaikeliai. Jų atsisako tėvai, jų atsisakė valstybė.

Ir štai yra žmonės, kurie jiems galėtų padėti, kurie turi tam sąlygas. Yra tokių šeimų Amerikoje.

Ir reikėjo gi, ginant kažkokius vagis, kurie pavogė iš valstybės 5,5 milijardo... o juk jie gavo ir ordinus už tai, kad nugalabijo Magnickį.

Praėjus metams po jo mirties, metinių proga jie gavo ordinus. Jie turi prašmatnų nekilnojamąjį turtą, kurį įsigijo už tuos pinigus.

Ir štai už šituos korumpuotus veikėjus kerštaujama mūsų našlaičiams... Įvyko baisus dalykas, ir aš manau, kad mes negalime to nutylėti.

Antraip iš tiesų esame vergai, kuriems nebus atleidimo. Argi galima nutylėti tas kapines, kur jie užkas tuos vaikus, iš kurių atėmė paskutinį šansą?..”

- klausia aktorė.

Anot kino režisieriaus Eldaro Riazanovo, viešai pasisakyti jis nusprendė matydamas šaliai gresiančią negandą.

“Mūsų šalis pergyveno daug sunkių laikotarpių, Stalino represijas, kitus dalykus. Bet dabar esame atsidūrę naujame, baisiame posūkyje, kai valdžia nėra geranoriška savo tautai.

Manau, kad santykis su savo tauta yra tarsi lakmuso popierėlis, bet nežinau nė vienos šalies, kuri kariautų prieš savo tautą taip, kaip Sovietų Sąjunga ir dabartinė Rusija, tarsi perėmusi šitą estafetę. Ir aš galvoju – ką gi daryti, juk reikia prieš tai protestuoti.

Juk yra atvirai spjaunama į žmonių, į tautos nuomonę. Aš atsimenu žodžius: visa valdžia priklauso tautai.

Aš tai atsimenu, turiu gerą atmintį. Dabar į tai nusispjovė.

Ir man regis, vienintelė galimybė bent šio to pasiekti – sausio 13 dieną išeiti į maršą prieš niekšus. Nes vaikai negali būti korta, kurią politikai naudoja savo nešvariuose žaidimuose”, – sakė E. Riazanovas.

"Maršas prieš niekšus" surengtas ne tik Maskvoje, bet ir kai kuriuose kituose Rusijos miestuose.

Kelios nuotraukos iš daugiatūkstantinės eisenos Maskvoje, kurią tiesiogiai transliavo "Laisvės" (Svoboda) radijas: [gallery link="file" order="DESC" columns="2" orderby="post_date"]

Naujausi

Komentarai (33)

Rikiuoti
neieškokit Oželytės2013-01-16 01:28

kai aktorius įlenda į politiką,jo iš ten neiškrapštysi.Beje,tokie labai gerai suvaidina teisuolius.

putinas teisus2013-01-14 23:21

cia zydu maistas.

Marta2013-01-14 22:23

kaip matot iš nuotraukos, Achedžanova irgi ne rusė, bet žydochazarė. Tai tik dar viena žydochazarų revoliucija. Aiškėja, kad jie ir Lietuvoje tvarkosi vertsdami mūsų Prezidentę. Nejau Kubilius pinigų jiems suteikė būtent tokiam reikalui?

Marta2013-01-14 22:20

Gal pasakojimą pradėkite nuo to, kad šį maršą labai intensyviai organizavo radio "Svoboda". Spalio mėnesį buvo atleisti visi, išskyrus Kara Murza, svobodos darbuotojai. Atleidimą inicijavo kažkoks veikėjas iš CNN. Šio radijo direktore buvo paskirta iš kelių vietų išmesta aškenazų žurnalistė Masha Gessen ištekėjusi už Svetlanos Generalovnos. Nežinia kuri iš jų yra tėvas, bet jos abi augina du vaikus. Berniuką ir mergaitę. Gal tokiems ir reikia Rusijos vaikų, nes JAV dar nepriėmė įstatymo dėl leidimo gėjjams įsivaikinti amerikiečius. Po sąstato pakeitimo "svoboda" tapo grynai opozicinė stotis dabartinei vyriausybei. Kaip ir expertai, atsiprašant. :)

19as-21am ir 27am2013-01-14 20:35

21am atsakau - skaityk, kas parašyta, o ne ką pats norite matyti. Iš tiesų, tikrai geriau savam krašte egzistuoti ar net kaip nors gyventi - juk valdžia duonos ir košės vistiek duoda-slaugo-gydo, negu svetimam krašte mirti papjautam ir išmėsinėtam kaip avinukui ar veršiui, vien dėl to, kad kažkam tavo organų labai prireikė, ar panorėjo iš to lavonėlio padaryti plastikatą ir kaip eksponatą vežioti po pasaulį demonstrujant, kas ten pas tave viduje yra. Juk kvailiai (pasirodo ir būsimi ar esami gydytojai) moka pinigus ir už tai... Kas iš tikrųjų nori įsivaikinti, tas ir įsivaikina - ne vienas toks atvejis buvo iki šiol, iki draudžiančio atiduoti vaikus įstatymo priėmimo - rusai informuoja, kad per metus apie 40000 vaikų užsieniečiai įvaikino (jei teisingai skaičių nugirdau) - tiems nereikia jokių specialių įstatymų. Būsimi tėvai kol apeina visas instancijas, tarkim kad ir labai labai biurokratines (o jos vistiek kažką išsiaiškina apie būsimus tėvus: kur gyvena, kaip gyvena, kiek uždirba, ar galės rūpintis vaiku, ar turės lėšų gydymui, slaugymui ir tt. ir pan. ) ir jei gerai - tik tuomet vaikutis išvažiuoja. Ir labai dar gali būti, kad ta nauja šeima yra dar ir po to - jau per vietines tos šalies institucijas - patikrinama, ar iš tikro neįgaliąjam vaikui yra suteiktos reikiamos sąlygos. Tai kam tuomet tas įstatymas? Panašu, kad lobisttai įstatymą "prastūminėjo" tam, kad būtų supaprastintas gyvos žmogienos tiekimas (juk matote keliu važiuojančius gyvuliavėžius furgonus su karvėm, jaučiais, kiaulėm ir pan. ) - čia tiekimas vykdomas "urmu" - žmogienos "tiekėjai" pasiėmė vaiką ar visą vaikų būrį, išsivežė ir viskas - visi galai dingo. 27as klausia (cituoju) "kas geriau - vaikų namai ir kapas savam krašte, nei gyvenimas svetur"... Jei kalbame apie gyvenimą, tai gyvenimas savam krašte yra kur kas geriau. Čia, turbūt, visiems aišku. O leiskite paklausti, iš kur jūs žinote, kad svetimam krašte vaikai gyvena - a b e j o j u? Gal ir gyvena, kol atšeriami iki reikiamos kondicijos (kaip toje pasakoje, kurioje ragana valgydins Jonelį tol, kol riebesnis pasidarys, kad paskui gardesnis kąsnelis būtų... ) - paskui žada pjauti... 5 metus kiaulės juk niekas neaugina, neaugina ir 3 metų. Žiauru, bet panašu, kad realybė yra tokia. Neteko skaityti statistikos apie tai, kaip toliau gyvena išvežti vaikai - jūs ką nors žinote? Tik reati atvejai būna aprašyti. Kažkodėl išvežtų vaikelių, jau nekalbant apie neįgaliuosius, tolesnis gyvenimas tampa lyg niekam nebeįdomus, neaktualus. Štai kad ir apie mūsų - lietuvaičių mergyčių gyvenimą - ar ką žinote? - nužudytosios Naruševičienės dukrelė, sakoma, yra Vokietijoje. Jūs esate įsitikinę? Kur? Kaip ji gyvena? Ji juk įgali, normali (ta prasme). Štai Ingos Rinau dukrelė taip pat Vokietijoje, sakoma, kad pas tėtį vokietį, bet kodėl motinai neleidžiama su dukra susitikinėti? Tai tik du paprasčiausi pavyzdžiai, kai dėl vienos mergaitės nerimastauja visuomenė, o dėl kitos motina - ir tai mes nieko tikresnio nežinome. Tai ne šiaip sau, o specialiai daroma didžia paslaptimi tik tam, kad mums noras žinoti "išgaruotų", išnyktų. Ir daug kam per tam tikrą laiką tas noras, o kartu ir rūpestis dėl mažo tėvynainio likimo, išnyksta... O jūs kalbate, lai vaikai ten - svetur - gyvena. Lai gyvena, jei iš tiesų gyvena. Ne vakar esu gimęs, tad puikiai žinau, kad užsienietis nei dolerio, nei euro, nei kronos, nei svaro veltui neišmes - o čia, pasirodo, rusų intelektualai tokie naivuoliai, netikėjau - jie tiki, kad vaikus jie g y d y s... gerbiami, suaugę ir jau pasenę, o taip nusišneka... Geriausiu atveju tie išvežtieji vaikeliai bus kaip kralikai panaudoti medicininiams-moksliniams bandymams , ir tik stebuklo dėka bandomieji medikamentai suveiks teigiamai. Bet stebuklai buvo tik kristaus laikais - dabar stebuklų nebėra . Kitas klausimas: ar pas užsieniečius savoje šalyje savų invalidų nepakanka? - matyt, ne toks klausimas - reikalas tame, kad savų invalidų yra ir daug, ir pakankamai, tačiau juos bijomasi liesti, bijomasi juos skersti kai gyvuliukus, ten juk dirba kriminalistai, dirba policija, o žmonės paprasčiausiai nulinčiuos, kaip amerikoje anuos rabinus su peisais, šunimis užpjūdys. O štai dėl svetimų - jokios baimės nėra. Ta prasme,l vaikų gynimo prasme, rusų įstatymą pilnai palaikau, net jeigu ir pravardžiuotumėte mane antipatriotu. Beje, ar pastebėjote, šiuo metu yra labai madinga mums pirštu rodyti, kad mūsų priešai yra rusai... O ar žinote kodėl? - todėl, kad panosėje nematytume savų tautos priešų - kurių "dėka" trečdalis Lietuvos žmonių jau "dingo" iš Lietuvos - virš milijono žmonių iš Lietuvos išnyko... Ar suvokiate tai? - nereikėjo nei karo, nei pokario kovų, nei maro.... Niekas neginė ir neapgynė viso milijono sveikų, jaunų, darbingų ir galinčių pildyti šalies biudžetą žmonių... Labai paprastai, tyliai, ramiai Lietuvos žmones subtyliai "naikina" savieji priešai - "padėkokime" buvusiai konservų-libdemų koalicijai. Tad nebūkite naivūs, kaip vaikai, ir neieškokite kaltųjų Rusijoje, gerbiamieji. Jei pasaulis dar neįklimo į 3-čiajį pasaulinį karą, tai to viena iš priežasčių yra Rusija - galime jai, o ne patys sau, dėl to padėkoti. O Rusijoje žmonės išėjo į gatves tikrai ne dėl vaikų nabagėlių, neapsigaukite, 27-asai.

Nesupratau...2013-01-14 18:55

Amerikoje ką,nėra našlaičių,invalidų ir valkataujančių vaikų, kad jiems reikia rusų vaikų? Ar jų karta ant tiek prifarširuota maisto ir vaistų pramonės nuodų ,kad savo pamestinukų nebenori auginti.O čia eilinis Bildenbergo chėbrytės bandymas nuversti Putiną ,kuris jau atstatė virš 2000 gamyklų ir sukūrė šimtus tūkstančių darbo vietų,kas klaikiai netinka amerikosams.

Lietuvis visada suras patriotinį pasiaiškinimą valdžios žiaurumui2013-01-14 16:55

Tikrai, visai kaip Lietuvoje. Kaip mums kalama, kad bet kokia motina iškrypėlė yra geriau nei mylinti teta, taip ir ten aiskinama, kad geriau vaikų namai ir kapas savam krašte, nei gyvenimas svetur. Tai yra be galo žiauru. Vis tik žmonės Rusijoje išėjo į gatves. Neįsivaizduoju kas turėtų atsitikti, kad Lietuviai išeitų į gatves protestuoti. Smegenys ir sąžinė visai praplauti.

LIK2013-01-14 14:40

OI !!! KAIP MUMS PATINKA , KAI RUSIJOJE VIKSTA TOKIE PROTESTAI !!!1??? O ,KADA GI MES , AR BIJOME SUSIDOROJIMO, KAIP GARLIAVOJE ????

Danutė2013-01-14 03:05

Nepatinka man vaikų išvežimas į kitas šalis. Sava šalis privalo pasirūpinti savo vaikais. Globalistai nori visai sujaukti pasaulį. Nepasiduokime globalizmui.

d32013-01-14 02:08

pritariu 19tam. vaikai liberastams - demonstrantams rupi tik zmoniu organu biznio atzvilgiu. ir antras (o tikriausiai pirmas) zuikis - oranzinis pavasaris Rusijoje.

suvalkietis2013-01-14 00:37

O idomu ar proteste buvo kalbama kad apie Amerikoj skriaudziamus isivaikintus vaikus?Juk tai viesa paslaptis ir net yra buve teismai.Tai gal ir gerai kad sulaike isivaikinima.

Pagarba2013-01-13 22:47

Rusijos pilieciams!!!!!!

to 19-as2013-01-13 22:39

Tai sakai, geriau mirt savam krašte, negu gyvent svetimam?

jonas2013-01-13 18:44

Gal mėnesio 17 d. reik ir Lietuvoje tokio maršo?

8as-18am2013-01-13 17:33

Be abejo, kad ir Rusijoje, ir Lietuvoje, ir visame globaliame pasaulyje "prekyba" organais vyksta - tai globalus kriminalinis reiškinys - kitaip nedingtų vaikai ir jaunos merginos. Dalykas tas, kad savoj šaly nors kaž kam tai užkliūna, nors kažkas dar patriukšmauja, protestuoja, paragina valdžią imtis priemonių, pradeda ieškoti visuomeninės organizacijos, atsibunda ar praregi tėvai... Rusų šventikas žada nors kapinėse mirusius neįgaliuosius palaidoti, gi svetimoj šaly sudarkytą lavonėlį greičiausiai nutrijoms ar sidabrinėms lapėms sušers arba iš lavoniukų iškamšas padarys ir vežios po pasaulį eksponuodamos - gaujos iš visko padarys pinigą. Bet dėl to nei tiems vaikeliams nabagėliams, nei tau pačiam gyvenimas nepagerės. Tai tuščia kalba, gerbiamasis. Kad ir kokių argumentų rastum, vistiek savam krašte geriau numirti. trumpai drūtai - bučiau rusas, palaikyčiau įstatymą ir valdžios poziciją. O į mitingą rusai renkasi ne dėl neįgalių vaikų, o dėl to, kad valdžia nepatinka... - pats supranti labai gerai, kaip daroma politika bei kaip KELIAMOS ir PAKELIAMOS revoliucijai masės. O "prie ko čia" neįgalieji vaikai?

TO 8 kom.2013-01-13 17:06

O manai,kad Rusijoje nevyksta prekyba organais? O gal negirdejote,kaip gaunamos embrionines lasteles ,kuriu paklausa didziule? O gal Lietuvoje to nera?

Ona2013-01-13 17:00

O musu valdzia yra puiki Putino mokine. As nematau skirtumo tarp Rusijos ir Lietuvos, nors vaidinam demokratija.

pensininkas2013-01-13 16:21

Ačiū Ekspertams už tiesioginę transliaciją Maršo prieš niekšus (марша против подлецов) vykusio Maskvoje. Niekšai tai Dūmos nariai priiminėjantys niekšiškus įstatymus. Stebiuosi maskviečiais, jie bijo valdžios mažiau nei vilniečiai ir yra daug pilietiškesni. Štai Dūma priėmė įstatymą draudžiantį amerikiečiams įsivaikinti rusų vaikus ir nemažiau kaip 50000 piličių išėjo į Maršą prieš niekšus. Į akcijas Tie-SOS susirinkdavo vos keliasdešimt žmonių. Štai, sausio 17 d. minėsime 8 mėnesių Smurto Klonyje įvykį, bei tą dieną Seime mūsų "galimi niekšai" balsuos už susidorojimą su Venckiene. Ar išeis šią dieną į protestą bent tūkstantis piliečių - labai abejoju. Viskas px.

to NU2013-01-13 16:14

Taip, šaunuolis Putinas!. Neleidžia žydams diriguoti. Jam pavyko pasiekti, kad diriguotų ir Rusijos turtus teisingai skirstytų jo geriausi draugai tikri rusai, tokie, kaip Abramovičius, Rotenbergas, Vekselbergas.

NU2013-01-13 15:18

CIA straipsnis pries putina,o ta sausio 13 rusams dzin.saunuolis putinas,nes neleidzia zydams diriguoti valdziai rusijoj.patrijotai nebliaukit,o ismokite skaityti tarp eiluciu.juk landzberga grojo konserte uz chodorkovski zyda.ka tai parodo lietuviams spreskite patys...

Arūnas Mykolaitis2013-01-13 14:53

Aš skaitau šiuos komentarus ir man šiurpai eina,kokie žiaurūs žmonės.Dabar pradedu suprasti,kodėl tiek mažai žmonių susirinko prie prezidentūros po gegužės 17 įvykių.Nežinau kiek dar turėtu būti išprievartautų vaikų,kad sukrustų mūsų meno žmonės. Tikriausiai kol kiekvieną asmeniškai nepalies, tol subinių nepajudinsim.

Tadas2013-01-13 14:41

deja po 23m mūsų valdžia tapo tokia,kaip ir rusų,išsigimus,tik jų tauta dabar pažangesnė,galim tik pavydėt.

ruta2013-01-13 14:39

Butu gerai , kad KGB troliai eitu sieno raveti , nes parsidaveliai , tamsuoliai turi komsomolke , delfi ...

o ka mano Ozelyte?2013-01-13 14:34

Jei sitas istatymas butu priimtas pries 30 metu, tai vienareiksmiskai galima sakyti- politinis susidorojimas su bandanciais isivaikinti invalidus. Bet siais laikais, kai veikia organu trafikantu gaujos, neimciau akis uzmerkes tvirtinti, kad sprendimas toks jau nezmoniskas.

Riazanovas,2013-01-13 13:21

Achedžakova,("Tarnybinis romanas"),-tai nuostabūs žmonės,mes juos mylim.Su geriausiais linkėjimais.Tai tikroji Rusija,kuri yra nuostabi.Mes norime draugauti.

Jie nesuvokia, apie ką jie šneka2013-01-13 12:38

Ar ši žymi aktorė, ar garbusis Eldaras Riazanovas suvokia, ką šneka? Ar jie suvokia, kam jie norėtų atiduoti neįgalius Rusijos vaikelius? Neperseniausiai amerikos policija CŽV-FTB ir kitų tarnybų kriminalistai) supakavo (tikėkim) rabinų gaują, prekiavusią gyvų žmonių (greičiausiai jų gyvų jau nebėra) gyvais organais. Tikėkim, kad tie rabinai "pasodinti" ilgam ir dar "tebesėdi". O kur kitos, dar neišgaudytos, prekybininkų gyvais organais gaujos? Jos "veikia" pilnais apsisukimais, netgi įstatymų ir aukščiausiųjų valdžių lygmeniu. Jei taip nebūtų, tuomet policija, įvairūs politikos apžvalgininkai nesakytu, kad pasaulyje vieną iš aukščiausių juodosios ekonomikos pozicijų užima "veikla" - prekyba žmonėmis, prekyba žmonių organais. Tokiems "prekybininkams" tik to ir tereikia, kad jiems veltui atiduotų nervais, protu ar kuria kita kūno vieta neįgalųjį vaiką, kuris niekam nėra reikalingas - tokiu niekas nesirūpins, o toks vistiek turės kažką sveiko: sveiką širdelę, gerą akies rageną, inkstus ar kepenis, ausis, plaučius, odą, kaulų čiulpus... - reikiama "prekė" pardavimui bus surasta. Tad jei kalbėti apie tokių vaikų likimą, Rusijos valdžia kaip tik pasielgė labai apdairiai - 1) ji tuo įstatymu neleido ir savo tautos neįgaliųjų vaikų neatidavė žmonių mėsininkams, kad jiems būtų išmėsinėti sveiki organai ir tokiu būdu išsityčiota iš žmogaus, kad ir koks jis bebūtų, ir žmogaus orumo; 2) Rusijos valdžia savo vaikų egzistencijai sudaro tokias sąlygas, kokios Rusijoje šiuo metu yra įmanomos, daug ko trūkstant net sveiki miršta, tad pilno proto "kovotojai" lai kovoja dėl gyvenimo sąlygų pagerinimo Rusijoje aplamai - tuomet ir neįgaliesiems, ir vaikams visos sąlygos pagerės); ir 3) šiuo įstatymu Rusija neprisideda prie nusikalstamos juodosios ekonomikos - prekybos žmonėmis ir jų organais - skatinimo. Kita vertus, šventikas taip pat labai teisingai pasakė, kad mirę neįgalūs vaikai bus laidojami kapinėse, kaip ir mirę visi kiti normalūs rusai. Tai tik aktorės "gerai, kad šventikas nepasakė neįgaliuosius išmesti į "pamojką"-šiukšlyną" kvaila interpretacija. Pasiklausius šių žymių žmonių "pamąstymų", atrodo, kad jie tik vakar yra užgimę ir visiškai nesiorientuoja, kas dedasi pasaulyje, iš kur kyla karai, kas taip įnirtingai kovoja už demokratiją ir žmonių laisves, kad ne tik akmens ant akmens nelieka, bet žmonių aukos skaičiuojamos dešimtimis-šimtais tūkstančių.

Romas2013-01-13 10:56

Kada Dievas nori nubausti ar valdžią, ar žmogų pirmiausia jam atima protą.Čia turbūt tas atvejis.

kokiu2013-01-13 10:19

padla reikia buti,kad ginant savo vagis ir zudikus,mesti ant ambrazuros vaikus,kurie daznai neigalus ir kuriems gydyti Rusijoje net nera tokios medicinos ir specialistu? Kuo jie skiriasi nuo Hamas teroristu,kurie savo raketu paleidimo irenginius stato ant vaiku darzeliu stogu?

Jolita2013-01-13 03:12

Ko čia puolat šiuos žymius žmones??? Jie 100 kartų teisūs! Gyvuliukai taip nesielgia kaip kai kurie zmones...Tikrai tik Putinas gali sugalvot tokius dalykus ir į savo nešvarią politiką kišti neigaliukus...Pagarba tiems kurie užsikrauna naštą (netgi ne savo tautos) ir įsivaikina neįgalius ar tėvų netekusius vaikus....

antram2013-01-13 02:34

tavo smegenys seniai per ausis išsiliejo, nupriotėjęs bokšte.

pirmam2013-01-13 02:33

a tu durnas? ar šiaip apkiautęs?

arthur2013-01-13 02:33

Nu boba liks boba,bet kad Riazanovas toks durnas.....

ko cia bliaut2013-01-13 02:11

gales pani Lija Achedžakova gales isivaikint kokius 4 ir nereiks asarot:))

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi