Tarptautinio saugumo klasterio informacinių operacijų vadovas Aurimas Navys yra atskleidęs, kad 2009 m. prie Seimo įvykusias riaušes galėjo suorganizuoti turistai iš tam tikros šalies, o Lietuvą į labai keblią padėtį pastatytų paprasčiausi du rusų armijos dezertyrai.

Šį kartą pristatome profesionalią saugumo specialisto poziciją apie vatnikus * ir emigrantus, kurią jis išsakė valstybės finansuojamoje Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondo remiamoje kovos su priešo propaganda projekte.

„Rusakalbiai gyventojai Lietuvoje yra žymiai geriau integruoti į mūsų visuomenę nei kitose šalyse. Bet vatnikas yra nebūtinai rusakalbis. Aš manau, kad didžioji dalis tikrųjų vatnikų yra visiškai nesusiję nei su tautybe, nei su jų kalba. Vata yra galvoje“, – nurodė saugumo klasterių žinovas.

Pasak A. Navio, „galbūt Klaipėdoje yra didesnė vatnikų * koncentracija dėl to, kad ten iš principo yra žmonių, kurie daug labai praleido laiko tų įvairių tarnybų, dirbančių iš kitos šalies, apsuptyje“.

„Ten yra konsulatas Rusijos, kuriame dirba daugiau žmonių negu Vilniuje“, – išaiškino vatnikų koncentracijos priežastį Klaipėdoje..

Tačiau, pasak A. Navio, „su patriotizmu Lietuvoje būklė šiuo metu labai gera“ tik „deja, jinai dažnai suprantama labai primityviai – jeigu man valstybė kažką duos, tai tada aš duosiu valstybei“, – primityvumo šaknis atskleidė specialistas.

Pasak jo, „turėtų būti priešingai“.

„Kiekvienas žmogus pirmiausia turėtų savęs paklausti, o ką jisai davė valstybei, kad būtų geriau gyventi čia“, – pridūrė jis.

Saugumo profesionalas išsakė savo griežtą nuomonę ir apie emigrantus.

„Galbūt emigracija yra gerai Lietuvai, tačiau jeigu tie žmonės būtų patriotais, jie, ko gero, liktų čia ir galvotų, kaip tą Lietuvą pagerinti, o nestovėtų su ištiesta ir prašytų kažkieno, kad jiems pagerintų gyvenimą“, – pasakė A. Navys.

* Termino vatnikas autorystė priskiriama konservatorių partijai, kuri šį išsireiškimą išpopuliarino savo nepriklausomoje žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose. Nuo tada, kai šis terminas atsirado, jos autoriai – konservatorių partija – šnekamojoje kalboje buvo pradėti vadinti konservatnikais . Taip pat šio konservatorių judėjimo atstovai nuo seno dar yra vadinami „megztosiomis beretėmis“, slengu – beretozoidais .

Naujausi

Komentarai (47)

Rikiuoti
dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2016-02-17 02:59

"Tačiau, pasak A. Navio, „su patriotizmu Lietuvoje būklė šiuo metu labai gera“ tik „deja, jinai dažnai suprantama labai primityviai – jeigu man valstybė kažką duos, tai tada aš duosiu valstybei“, - primityvumo šaknis atskleidė specialistas." Ar tai cia SPECIALISTAS? Greiciau apmokamas propagandistas! Su patriotizmu Lietuvoje labai prasti popieriai! Neriktu vagiu i valdzia! Issireikalautu vienmandaciu rinkimu ir neleistu partaigienosems ipirsti savo nusususiu parsidavusiu korumpuotu kandidatu! Su patriotizmu buvo geri laikai, kai Lietuva kovojo uz savo laisve! Dabar ta laisve uzurpavo vagys, banditai, dvasniai iskrypeliai ir koloborantai. Sito viso nebutu, jei su patriotizmu butu gerai! Citata: "„Galbūt emigracija yra gerai Lietuvai, tačiau jeigu tie žmonės būtų patriotais, jie, ko gero, liktų čia ir galvotų, kaip tą Lietuvą pagerinti, o nestovėtų su ištiesta ir prašytų kažkieno, kad jiems pagerintų gyvenimą“, - pasakė A. Navys." Sitas pasakymas yra iskrypeliskas. Tie kurie emigravo nepraso kad kazkas pagerintu jiems gyvenima, jie patys ta padare! Patriotizmo jie turi i valias, taciau koloborantiska Lietuvos valdzios politikos tikslas yra tas, kad jie niekada negriztu! Manau, kad is sito Navio jokios SPECIALISTO niekada neiseis. Dirba uz pinigelius ir nesupranta ka kalba!

Jonis To 44.2016-02-16 20:59

Veterinaras klausia: kaip jusu gyvunu bus geriau: ar ramiai, vienodai ir ilgai, ar pilnaveriskai ir trumpai?

yel“l“ow submarine to 44. 29 to 43 "yellow submarine"2016-02-16 20:56

tikiuosi tiek tamsta, tiek aš, supratome vienas kito ironiją vienas kito ir veršidės populiacijos atžvilgiu :))))

29 to 43 "yellow submarine"2016-02-16 20:51

Nu, kad vata užsikemšu ausis, kad negirdėčiau besmegenių lopatologų pezėjimo, tai aš ir pats tai viešai pripažystu, bet kad dar esu iir "shunaujos" atstovas, tai dėkui "submarinui" už įdomią naujieną - mat visą gyvenimą nemėgstų nei šunų, nei šunsnukių:D Myliu katinus, nes jie turi nepriklausomą charakterį, bei panašaaus charakterio, t.y. savarankiškus žmones. Tad niekaip nesuprantu, prie ko čia "šunauja"?? :P :))

yel“l“ow submarine to 29. - Ar aš Vatnykas??2016-02-16 19:27

keistas klausimas :)) - aišku, kad tamsta ir vatnykas, ir šunaujos atstovas, ir naudingas idiotas, ir putino agentas, ir runkelis, ir t.t. , ir pan. ..., - kaip ir visi kiti Lietuvos žmonės , gyvenantys litchuanijoje kaip moralinėje emigracijoje ..., - nors kodėl “kaip“ ? ...

to 29 tam2016-02-16 19:11

jus tikrai ne vatnikas, jus vienas is sunaujos.

Andrius2016-02-16 15:53

Manau jam valstybė daug duoda, kad toks lojalus.

juokinga2016-02-16 14:19

riaušes organizavo turistai,o nuteisti vietiniai. Tai ką,Navys nesugebėjo pasivyti nei vieno turisto? Ir kaip tos,neįvardintos šalies, turistai prasmuko į Lietuvą? Sienos kiauros? Saugumiečiai,neemigravę,nelojalūs Lietuvai?

Navy,2016-02-16 13:24

kiek pagamini BVP Lietuvos ekonomikai kelti?Kiek sulaikei korumpuotų valdininkų?Tuščiai burną aušinti visi gudrūs.

30kom.2016-02-16 13:21

Sniečkus taip pat mėgo nešioti vatinuką.Pagarba tam nuo paprastos liaudies nenutolusiam žmogui.

vilte2016-02-16 13:21

Labai gerai (mano nuomone) ekspertai daro , kad viesina visa s...a , reikia zinoti , su kuo turime reikala...

Jeigu visų pilvai iš2016-02-16 13:14

demagogijos būtų pilni,tai aišku jie neemigruotų.Bet manau,ne visi gali š-dą malti-jie nori valgyti duoną,uždirbtą savo prakaitu ir rankomis.

aga2016-02-16 13:02

nesusitupejusio vaiko sapaliones,jau neturi ka kalbeti,ekspertai,negi nera rimtesniu temu,negu sita skiedala klausyti

idomu2016-02-16 12:58

kas tas "klasteris",gal galima i lietuviu kalba isversti,ar jankiai jums taip liepe?

KO2016-02-16 10:56

kodel tas navys pravardziuojasi, kalba zeku kalba. pavyzdziui, ji noretusi vadinti javynuku, dar tokiu pamitusiu javynuku....:)

Prašymas2016-02-16 09:15

Ekspertai. eu aš laikau rimta žiniasklaida. Būkite geri, nebespausdinkite tokių navių nuomones. Tokie kaip Navys tegu reiškiasi delfiuose. Ten jo intelekto lygio svetainė

29. to 30. korekcija2016-02-16 08:06

1. Esu inžinierius (taigi inteligenntas kaip ir...) ir po šai dienai turiu standartinį darbinį vatinuką - darbams lauke žiemą. Tai puikus ir šiltas drabuužis nesivaikantiems Stiliaus ir Madų - šiltas, patogiomis didelėmis kišenėmis instrumentams įsidėti, praktiškai vėjo neprapučiamas drabužis pragmatiškai šnekant, kuriam neturiu jokių rimttų pretenzijų. Jis dar naudojamas Lietuvoj ir manau toliau bus sėkmmingai naudojamas racionalių žmonių tarpe. P.S. Mano klausimas (Nr.29) buvo surištas su Vatos naudojimu ausyse, kad negirdėti kai kurių liguistai nukvakusių beretozoidų:)

EJ2016-02-16 07:41

"Vatnikas"- svetimybe is rusu kalbos. Teisinga butu sakyti "vatinukas", arba dar teisingiau "devintis vatinuka". Tarybinius vatinukus devejo darbininkai ir kareiviai. Praktiskas siltas daiktas salta ziema. Is naturalios medvilnes. Inteligentai ir politikai vatinuku nedevejo ir nedeves. Jie visada ziurejo i vatinukus is auksto.(trumpa informacija jaunimui, gimusiems ne tarybiniais laikais)

- Ar aš Vatnykas??2016-02-16 07:39

1. Savo noru dalyvavau Sąjūdžio pagrindiniuose mitinguose ir akcijose "'Baltijos Kelias 1989", IAE "tverimo" akcijoje, protesto akcijoje prie Šiaurės Miestelio sovietų karinio dalinio vartų ir pan. 2. Didžiuojuosi Lietuvos Sąjūdžiu, Nepriklausomybe ir Lietuvos iškiliais žmonėmis, neišverstaskūriais žinoma. Esu parašęs dainą: Sąjūdžio garbei "Geltona, Žalia ir Raudona,- tai Sąjūdžio kovinė vėliva" (trumpa dainos ištrauka); 3. 1991.01.(08-14)d.d. gyniau Vytauutą Landsbergį ir Aukščiausiąją Tarybą nuo "Jedinstvo" ir okupantų siautėjimų. 4. Didžiuojuosi Sąjūdžio Taikia-kova, Protu, Dvasia, Vienybe ir Ryžtu įveikus Ginkluotą iki dantų SSSR Karinę Jėgą... 5. Esu nepartinis (niekuomet nebuvau partiniis), grynakraujis lietuvis, esu gyvenime sveikinesis (rankos paspaudimu) su a. a. Julimi Juzeliūnu, a. a. Algirdu Patacku, Zigmu Vaišvila, Andriumi Kubiliumi, esu buvęs Sąūdžio grūpelės pirminninku, esu spaudęs ranką Prezidentui Rolandui Paksui (jau po apkaltos), Esu parašęs Muzikinį Kūrinį (roko stilius) "Apkalta" ir t. t. , nors nelenddu aktyvion politikon (man tai neįdomu). Nevengiu kritikuoti atskirų valdžios pareigūnų veiksmų, nukreiptų prieš Lietuvos Nepriklausomybę ir Savarankiškumą. 6. Kada politikuojančios Madonos elgiasi "tarsi vagis vištidėje" arba gąsdina visą pasaulį visomis imanommomis ir neimanomomis Rusijos nuodėmėmis - tai (vata) užsikemšu ausis, kad negirdėčiau šitų nukvakusių Beretozoidžių... 7. Kviečiu Lietuvius grįžti iš užsienio Gimtinėn (netoleruoju ilgammetės emmigracijos), kad mūsų "nepraskiestų" kitataučiaiis, juolab religiniais fanatikais su svetima mums pasaulėžiūra. 8. Smerkiu KARĄ, kaip aiškinimosi tarp tautų priemonę, smerkiu karo-isterijos kurstytojus ir užsienio valstybių Padlaižius Lietuvoje. Pasisakau už Lietuvos Neutralitetą (nebuvimą jokiame kariniame bloke), jeigu toksai klausimas referendume iškiltų. Pirma Nusiginklavusi, Lietuva parodytų NEBIJANTI SAVO KAIMYNŲ, t.y. - STIPRI SAVO ŽMONIŲ DVASIA. ČIa mes galėtume parodyti PASAULIUI TAIKAUS SUGYVENIMO PAVYZDĮ, panašiai, kaip Šveicarai. RETORINIS KLAUSIMAS PAMĄSTYMUI kiekvienam komentarą perskaičiusiam PILIEČIUI(ei): - Tai aš jau Vatnikas?, nes pvz. "Turkijos avantiūrų" bijau labiau, nei pvz. Rusijos, SRIJOJE...???

tai va2016-02-16 02:21

emigrantai jus ne patriotai, kad isvykot, reikejo su istiesta ranka likti Lietuvoje ir laukti, melsti pasalpu. Kam jus ranka tieset kitur, ka jus valgyt norejot? Na, kad ir kaip bebutu, gerai, kad isvykot, emigracija Lietuvai gerai. Jusu vietu net migrantai kratosi.

Klaiku,2016-02-16 01:49

Graudu,pykta,skaudu ,kokie zemo lygio musu valdininkai,aiskina kas yra vatnikai,gal issiaiskinkit kas kaltas ,kad Lietuva baigia tapti negyvenama teritorija,mat kalti emigrantai , jus bandote pateisinti savo neigaluma,o ka jus padarete,kad zmogus savo salyje galetu gyventi,auginti vaikus oriai,pagal jus zmones ant tiek kvaili,kad bega nuo gero gyvenimo... Nusileiskite ant zemes,nes jus net nesuvokiate kaip gyvena eilinis zmogus! Konservatoriams ,kaip ir jiems prijauciantiems veikejams zema kalbeti apie zmones,todel zmones vadina vatnikais,na,zinote tiek paniekos ir pazeminimu neteko girdeti net tarybiniais laikais,atsiprasau,bet gal zmones ir teisingai daro,kad laukia ruso...

yel“l“ow submarine to 25. Paaiskinkite (2016-02-15 21:48:32) (78.58.180.178) Parašė: kaip išrinkti valdzia kuri dirbtų šalies labui, žmonių,per korupcija melą prasimušė i ją ir vėl viskas šiknoje2016-02-16 00:11

pirma taisyklė: nerinkti buvusių !!!! - retas išimtis galima padaryti buvusiems vieną kadenciją - bet reikia nepatingėti pasidomėti jų balsavimo statistika skandalingų įstatymų priėmimo atvejais ir padaryti atitinkamas išvadas :) -------------- antra taisyklė - nebalsuoti už jokias sistemines partijas, o jei jau balsuoti, tai reitinguoti tik paskutinius iš partinių sąrašų - kad iš sisteminių į seimą pakliūtų tik žalias, nepatyręs ir nedresiruotas partijų mailius :))) - kuo margesnis seimas, tuo mažiau galimybių realizuoti korupcines schemas, tuo dauggiau peštynių, tuo daugiau diskusijų, tuo aštresnė “litchuanijos“ valdymo modelio krizė :) - tuo didesnės galimybės į valdžią ateiti asmenybėms, išmėžiant visą nomenklatūrinių vidutinybių ir išverstaskūrių šiukšlyną :))

Paaiskinkite2016-02-15 23:48

kaip išrinkti valdzia kuri dirbtų šalies labui, žmonių,per korupcija melą prasimušė i ją ir vėl viskas šiknoje

Skorpe2016-02-15 23:03

„Kiekvienas žmogus pirmiausia turėtų savęs paklausti, o ką jisai davė valstybei, kad būtų geriau gyventi čia“, - pridūrė jis. ///// Uzauginau tris puikius protingus vaikus, auginau labai sunkiai... dabar kad jaunas zmogus gautu GERAI apmokama darba yra be pzystamu neimanoma... tada is net dideles algos, gyvenant atskirai, o dar auginant vaikus, moketi uz nuoma, arba issimokant paskola uz busta- YRA BAISUS NERVAI IR ITAMPA, nuo algos iki algos... vos vos... tik dar su tevu pagalba galesi kazkokiu budu temti.... ////Todel mano vaikai MYLI Lietuva is TOLO... Sendien mes visi emigrave... ir ACIU DIEVUI :) nes kada matau tokius straipsnius, tai tik dar karta patvirtina , kad GREITAI TIKRAI NERA ka LIETUVOJ VEIKTI :(

Skorpe2016-02-15 22:57

KITAIP tariant - isvaziuoti negalima, pasilikti ir pasikarti yra tikras patriotizmas :)

Skorpe2016-02-15 22:55

....kaip tą Lietuvą pagerinti, o nestovėtų su ištiesta ir prašytų kažkieno, kad jiems pagerintų gyvenimą“, - pasakė A. Navys. /// EMIGRANTAI atsiuncia mase pinigu artimiesiems...tai kas is ko praso, dar DIDELIS KLAUSIMAS...sitas pilietis - tatos neakivaizdinis mokinukas :)

meta2016-02-15 22:28

Tikra svente Vasario 16 taps,kai lietuviai prades sugrizti i tevyne, o dabar esam kaip tie syrai...

Darijus2016-02-15 22:22

Nr.16-am.: būtų gerai, jei tai suprastų mulkiai. Bet Vaigauskas padarys kap reiks.

AAAAAAA2016-02-15 21:54

Kaip suprantu, kad pas navį galvoje net ir vatos nėra. Nėra net ką gydyt.

gerb autoriau,2016-02-15 21:52

ne visada tinka tas garsus jav prezidento klausimas -''ką tu davei savo valstybei. Mūsų kaimas buvo išvarytas ubagais ne kartą. Atėmė namus, žemę, trėmė į Sibirą. Tai buvo okupantai. Bet, kad 'SAVI' atima darbą /sunaikina kolūkius/, liepia parduoti gyvulius ir vietoje to nieko nepasiūlę dabar konstatuoja - kaimas prasigėrė, tai būkite tikras - patriotizmą jie pragėrė pirmiausia, todėl jo dabar iėškoti kaimuose ir emigracijoje yra begėdiškai nesąžininga.

Antanas2016-02-15 19:56

Autoriau. Bendrauju su vienu dvasininku, kuris tikras patriotas kaip ir visi Lietuvos dvasininkai, nes vardan Tėvynės ir Bažnyčios, nekūręs šeimos,bet visas atsidavęs Tėvynei Lietuvai ir Lietuvos katalikų bažnyčiai, disidentas, persekiotas ir naikintas. Kaip kad klausi ką mes galime duoti Tėvynei? Ar tai nėra viskas kai jai atiduodamas gyvenimas, o žinai kokia jo pensija? Kad jo joks ubagynas nepriims, nes per maža pensija tik valstybinis draudimas, kad galėtų citramono nusipirkti, o visas gyvenimas atiduotas Tėvynei. O patriotas tarpukario Lietuvos karininkas kapitonas V. Bražėnas vienas iš pirmųjų sugrįžo į Lietuvą ir kaip jį sutiko? Dienas leido Vilniuje buvusių KGEbistų pensijonate skaičiuodamas savo amerikonišką tirpstančią pensiją ar jos užteks užsimokėti "ubagynui" mat jis prestižinis priklausęs KGB,-už išlaikymą. Užteko, nes greitai iškeliavo į amžinybę. Kas šiandieną šio garsaus patrioto skaito knygas mokyklose, universitetuose kad suprastų kas yra patriotas ir kas emigrantas ir kas svetimų ideologijų padlaižūnas.

Senas Komunistas2016-02-15 19:31

Ironija yra ta, kad vadinamieji „patriotai“, tokie, kaip straipsnyje aprašytas veikėjas, patys tai suprasdami ar ne, yra Lietuvos ir lietuvių tautos išdavikai, palaikantys faktinį Lietuvos, kaip JAV kolonijos ir potencialaus karinio placdarmo, statusą. Galbūt jiems ir būtų patikęs lietuvių tautos sunaikinimas dar prieš 60 metų, kurį neabejotinai būtų įvykdę tuometiniai NATO-JAV-ES pirmtakai, vokiškieji okupantai? Į tai atsakyti tikriausiai gali tiktai jie patys, tačiau tai, kad jie aktyviai palaiko dabartinius Lietuvos nepriklausomybės likvidatorius, kad jie aktyviai remia ir vykdo masinio lietuvių nuskurdinimo ir emigracijos politiką, leidžia manyti, kad genocido idėjos jiems – savas dalykas.

manau2016-02-15 19:03

klasteris kai gime-jam atidare skalpa ir turini ispyle-dar gerai pavale su vata-todel jam taip daznai is lupu ir neiskrenta zodis vatnikas-matomai vatos skoni jaucia visada-kai tik issizioja.... juokas ima pasiklausius ka toks besmegenis mekena-jam visi kas nesutinka su nuomone tu keliu procentu isverstaskuriu nepakeiciamuju visose sferose,kur galima isidet kisenen Euru-vatnikai,priesai na ir t. t.... jiems nereikia mastanciu zmoniu-jiems reikia tu suzombintu kuriu pravarde-beretozoidai..... vaje vaje-kur mes zengiame su tokiais profesionalais.... ruron-isvada......

Robertas2016-02-15 17:55

Elfus pamiršot...šiaip geriausias įvertinimas skaitau kaip pasako , kad jūs ir vatnikas ir beretė

Smagiausia2016-02-15 17:49

yra stebėti, kaip jankių okupantai, savo juodiems darbams teranda tik silpno protelio kolaborantus.Juk sveikas, protingas pilietis supranta, kad paversti savo valstybe pafrontės teritorija galimiems karams yra beprotybė ir nesutinka už jokius pinigus.Tačiau štai tokie naiviai nuo gimimo turi "Raselės sindromą" ir jiems tik parodyk kryptį.Kaip sakoma: "Durnius yra blogai, bet durnius su iniciatyva - išvis katastrofa".

jeronimas2016-02-15 17:47

Visiskai sutinku su U-2.Gryna tiesa.Tegul sitas "patrijotas" paraso kiek valandu saziningai isdirba per menesi,kiek gauna algos.Svarbiausia nepamirsti visa uzdarbi su visokiom premijom lojalumo apmokejimo indeksais,paskatinimais ir pagalbinem priemonem,kiek paseme per menesi.Va tada galesim su siuo "ponu" pasikalbeti .Idomu ,vistik butu paziureti,kaip sis gautu minimuma uz isdirbtas beveik 300 valandu,begtu i uzsieni? Ar greiciau uz smetona ??

senis2016-02-15 17:47

nuo tokiu profesionalu ir baigiasi Lietuva. Klaipedos konsulate dirba daugiau zmoniu negu Vilniuje, labai gerai paskaiciavo, turbut kasdien is Rusijos koki 100 000 atsiveza. Jeigu salis turi Valstybe, pilietis moka mokescius, tai Valstybei islaikyti, Valstybe, yz tai privalo juo, pilieciu rupintis. Beda ta, kad Lietuvoje tokiu profesionalu vis daugiau.

U-22016-02-15 17:33

Net nezinau kodel, klausant klasterio Navio kalba uzsimerkus, pries akis, kaip gyva stovi Juknevicienes kuriai kazkas prisabacino kiausus ir isplatino zandikaulius, klonas. Bet kuriuo atveju, jam reiketu moketi ne atlyginima o invalidumo pensija.

norėčiau2016-02-15 16:52

kad tie, kurie klijuoja kitiems visokias etiketes, patys labai gerai pasičiupinėtų ką nešioja galvose...Manau, kad pasičiupinėję savo galvas, labai nustebtų, koks turtas yra nešioti galvose vatą....

Ceslpvas2016-02-15 16:50

Esu Lietuvos patriotas /tik ne valdanciuju/.Esu buves daugelyje pasaulio saliu ir galiu pasakyti , kad grazesnes uz Lietuvos gamta,niekur nemaciau.Buti Lietuvos patriotu su nuogu uzpakaliu ir nedavalgiusiam NENORIU, ir kuo toliau, tuo blogiau. Per gerkle lenda valdanciuju melavimas ir cinizmas.

ale2016-02-15 16:44

koks protingas, kai gerai įsižiūri lyg ir nevatnikas...Bet...as ne apie tai...Galvoju, viskas yra tautos šaknyse... išsiauklėjimas, vidinė kultūra ir t.t. Todėl klausiu kokiam sluoksniui reikia prisikirti žmogų, kuris kitus žmones ar tai spaudoje, ar tai viešoje tribūnoje įžeidinėja, visokiais vardais krikštija...Nejaugi mūsų visuomenė

Nu jo...2016-02-15 16:18

Viename straipsnyje silpnaprotis bilietus į Rusiją prdavinėja, kitame veikėjas diponuojantis vilnonių siūlų kamuoliu po berete postringauja apie emigracijos privalumus Lietuvai ir vatnikų puolimą. Šiandien ekspertuose supažindinimo su beprotnamio pacientų buitimi, fobijomis ir lūkesčiais diena...???

lr2016-02-15 16:08

pritariu 2,sitas nelabai gudrus klapciukas tegul eina dirbt pas privatininkus milijonierius uz minimuma,o ne eda is valstybes biudzeto tada pamatysim kaip snekesi.Manau ir naujas darbo kodeksas patiks.Vyt tokias uteles is islaikomu rato lai parodo ka istikro sugeba.

ATEITIS2016-02-15 16:08

BEPROČIŲ PILNI GIMDYMO NAMAI, AUGINS NAVIUS

Gertruda2016-02-15 16:06

Bambukas visiskas.

trumpai2016-02-15 16:00

Tam veikėjui naviui reiktu mokėti kaip daugumai minimuma arba pašalpa ir tik tada praėjus metams vėl padiskutuoti.

Darijus2016-02-15 15:58

Viruso bakterijos dauginasi.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi