Autorių nuomonės nebūtinai sutampa su redakcijos nuomone. ekspertai.eu.

Seimo rinkimai dar kartą patvirtino, kad gali laimėti nebent tos politinės partijos, kurios ne tik turi stiprias organizacines struktūras valstybėje, bet ir sugeba per jas, per žiniasklaidos priemones savo programų mintis įtikinamai pateikti vos ne kiekvienam rinkėjui. Svarbiausia, kad stipriausios šalies politinės partijos jungia daugiausia politinius bendraminčius, todėl ir siekiant politinės valdžios stengiamasi kandidatais rajonuose bei miestuose iškelti ten žinomiausias, iškiliausias asmenybes.

Žinoma, visko pasitaiko ir tradicinėse partijose, bet partinės demokratijos principų tikrai stengiamasi laikytis: renkamumas nuo apačios iki viršaus, tokia pat atsakomybė bei kandidatų kėlimas vietose. Lietuvos tradicinės partijos nieko naujo neišgalvojo – paprasčiausiai vadovaujasi visose demokratinėse valstybėse priimtais politinių partijų demokratiniais steigimo ir vadybos principais.

Daug kas tikėjosi, kad naujoji partija Drąsos Kelias taps politine jėga, kuri sudrebins sustabarėjusį šalies politinį gyvenimą ir pateisins visuomenės lūkesčius atkuriant teisingumą visose gyvenimo srityse, juolab kad šios partijos lyderė Neringa Venckienė, jos artimieji patys yra patyrę teisinį nihilizmą, neteisingumą bei besitęsiantį susidorojimą.

Pirmasis politinis Drąsos Kelio „ blynas“ gerokai prisvilęs

Žinoma, kaltinti galima valdžią, kuri artėjant rinkimams priėmė naujas politines partijas diskriminuojantį įstatymą, draudžiantį juridiniams asmenims jas finansiškai remti rinkimuose, numatant, kad tik parlamentines (senąsias) partijas finansuoja valstybė – t. y.

mokesčių mokėtojai. Būtent ši įstatymo pataisa senosioms partijoms leido rinkimų kampanijai panaudoti kone milijonus litų, kai kitos rinkėjams savo idėjas propagavo teturėdamos...

„riestainio skylę“. Ši įstatymo pataisa tikrai antidemokratiška, nes Konstitucija, įstatymai garantuoja visiems lygias teises rinkti ir būti renkamiems.

Manau, vien dėl šios priežasties Seimo rinkimai galėtų būti pripažinti negaliojančiais. Įdomu, kaip į tokį akivaizdų antidemokratinį pažeidimą reaguotų ES Taryba?

Rinkimų metu buvo padaryta nemažai ir kitų pažeidimų. Labai daug gyventojų visiškai negavo rinkimų kortelių, todėl abejingi sėdėjo namuose, manydami, kad yra nereikalingi ar pamiršti.

Žinoma, kyla klausimų: gal tai padaryta tyčia? Gal todėl rinkėjų aktyvumas nuolat būna mažas – savas elektoratas vis tiek balsuos?

Rinkėjams rinkimų korteles masiškai vežiojo patys kai kurių politinių partijų atstovai, kartu įteikdami ir savo partijų rinkimų bukletus. Tai – šiurkštus rinkimų įstatymo pažeidimas.

Gal šio straipsnio skaitytojai galėtų Vyriausiąją rinkimų komisiją apie tai informuoti, atskleisti komentaruose? Be to, aiškėja ir rinkėjų papirkinėjimo faktų...

Jei rinkimų kampanija būtų vykusi tikrai demokratiškai ir vadovaujantis Konstitucija bei įstatymais, naujų politinių partijų rinkimų rezultatai būtų buvę daug geresni.

Tenka pripažinti, kad didžiausia kaltė dėl ne visai išsipildžiusių vilčių rinkimuose į Seimą tenka Drąsos Kelio politinės partijos „organizaciniam branduoliui“. Partija buvo įsteigta šių metų sausį. Jos suvažiavime buvo išrinkta koordinacinė taryba, o partijos pirmininku tapo kunigas Jonas Varkala. Šis žmogus tikrai yra doras ir garbingas, tačiau skleisti Dievo Žodį ir vadovauti politinei partijai – tikrai ne tas pats.

Reikėjo nedelsiant atlikti didelį organizacinį darbą: pasitelkus suvažiavime dalyvavusius asmenis steigti partijos skyrius, gal ir grupes šalies rajonuose bei miestuose. Jei taip būtų įvykę, manau, ši partija šiandien jungtų kelis tūkstančius narių ir rinkimų kampanijoje būtų buvusi stipri politinė jėga, kandidatais iškėlusi tikrai to vertas, gerbiamas asmenybes.

Nors nesu Drąsos Kelio partijos narys, bet paruošiau šios partijos skyrių ir grupių nuostatus. Deja, likau neišgirstas – šios partijos lyderius konsultavo kiti „veikėjai“, kurie patys veržėsi į „rinkimų branduolį“.

Buvę bendražygiai tapo nebereikalingi...

Buvo nuspręsta visai nieko nedaryti, neva skyriuose gali atsirasti VSD agentų... Partijos organizatoriai taip ir nepajėgė suprasti, kad politinė kova visada yra nešvari, joje pilna intrigų, provokacijų, melo, šantažo... Nepajėgė suprasti, kad politinė valdžia tikrai neužleis savo pozicijų geranoriškai, kad savo tikslams pasiekti ji tikrai naudos tiek savo, tiek sau pavaldžią vykdomąją valdžią, teisėsaugos institucijas bei specialiąsias tarnybas.

N. Venckienė privalėjo suprasti, kad nuolat deklaruodama kovos dėl teisingumo atkūrimo idėjas ji faktiškai „iškasė karo kirvį“ visam galimai pedofiliniam (ir ne tik) klanui, galbūt apraizgiusiam pačią valdžią, todėl jai iškilo mirtinas pavojus.

Ji nepajėgė suprasti, jog valdžios provokatoriai su visokių pseudo sąrašų idėjomis galbūt jau yra šalia jos pačios... Rajonuose ir miestuose tokie „geradariai“ būtų buvę nedelsiant išaiškinti.

Kas būtų nutikę, jei kas nors būtų pabandęs tradicinių partijų vadovams „prakišti“ idėjas, jog jų partijų skyriai nereikalingi, jokie kandidatai rajonuose ir mietuose nekeliami, rinkimų sąrašai sudaromi „iš lubų“?.. Manau, tokių pasiūlymų autoriai vargu ar būtų spėję suskaičiuoti dantis.

Netrukus buvo viešai pristatytas ir pats „rinkimų branduolys“. O rinkimų kampanijos ir pinigų esą nė nereikia – tauta ir taip prisimenanti įvykius Garliavoje, kandidatai patys už save agituosiantys ir rinkimus be vargo laimėsiantys.

Drąsos Kelio partijos vedliai nepajėgė suprasti, kad Lietuvos visuomenės nuomonė dėl tragedijos Kaune, pedofilijos bylos tyrimo vilkinimo, mergaitės gyvenamosios vietos nustatymo, brutalios prievartos pavartojimo ir apskritai dėl teisinio nihilizmo nėra vienareikšmė. Šia nuomonę kone trejus metus formavo šalies žiniasklaidos priemonės, kurių didžioji dauguma atkakliai laikėsi ir laikosi visiškai priešingos pozicijos.

Tai įrodo rinkimų rezultatai pačioje Garliavoje, kai pozicijos pasiskirstė beveik po lygiai. Nemaža visuomenės dalis galbūt net nesidomi įvykiais Kaune, nes jai šioje skurdo ir neteisingumo karalystėje užtenka ir savų problemų.

Pristačius „branduolį“ prasidėjo tai, kas, regis, sąmoningai vykdant operaciją „skaldyk ir valdyk“ ir turėjo prasidėti. Pradėta įgyvendinti kuolinė-puteikinė Sąrašo „idėja“.

Pirmiausia iš N. Venckienės aplinkos pašalinti jos tikrieji bendražygiai, juos apšmeižiant ar nustumiant „giliau“.

„Naujieji apaštalai“ ėmė „formuoti Sąrašą“, į jį įtraukiant buvusius (nors buvusiųjų nebūna) VSD kadrinius karininkus, net pulkininkus, kitus asmenis, kurie Drąsos Kelią kompromitavo visuomenės akyse. Taip rinkimų sąraše atsirado visokių visuomenės pajuokos objektų, kaip Tunik, Žgunova...

Buvo pasišauta įsiūlyti ir A. Baukutę su pagarsėjusiu jos „Rupuliuku“.

Gerai, kad N. Venckienė laiku susigriebė...

Ko vertas vien politinio chuligano A. Patacko įtraukimas net į patį partijos „branduolį“, parodė jo nusikalstami vieši veiksmai televizijos laidoje...

Galima sakyti, pati partija nė vieno kandidato taip ir neiškėlė – ką branduolio „šeimyninė ranga“ iš lubų surašė, tą koordinacinė taryba ir patvirtino. Jokios rinkimų kampanijos rajonuose ir miestuose nebuvo, nes čia nebuvo kam jos organizuoti.

Pasirinkimo kryžkelė

Rinkimų iliuzijos žlugo, nes tautą, visuomenę nebuvo kam įtikinti, kad Drąsos Kelias ir yra ta naujoji politinė jėga, galinti tarnauti tik valstybei ir žmogui, kad jai galima patikėti kone visą politinę valdžią Seime. Manyčiau, jog „šaltokas dušas“ atvėsino kai kurias aistras Drąsos Kelyje, ir ši partija padarė teisingas išvadas.

Drąsos Kelio politinei partijai rinkėjai įteikė 7 pasitikėjimo mandatus. Galbūt keli dar bus gauti vienmandatėse apygardose.

Jaunai politinei, pirmą kartą rinkimuose dalyvaujančiai partijai reikėtų prisipažinti, kad šie rinkimai nėra pralaimėjimas. Vos pirmus žingsnius politikoje žengiančios partijos tokius rezultatus turėtų vertinti kaip pergalę.

Na, o dėl neišsipildžiusių vilčių... Reikia kaltinti patiems save, nes pernelyg daug absurdiškų klaidų padaryta.

O gal ir tie lūkesčiai buvo ne visai pagrįsti?..

Dėl padarytų klaidų nereikėtų kaltinti N. Venckienės.

Ji politikoje atsirado tik pastaruoju metu, ir šį žingsnį paskatino pati valdžia: priimti absurdiški sprendimai nelaukiant pedofilijos bylos baigties, panaudota brutali prievarta išplėšiant mažą mergaitę iš ją užauginusios ir mylinčios šeimos, pradėtas susidorojimas su pačia N. Venckiene.

Visa tai ją ir pastūmėjo į politiką. Būdama nepatyrusi, patikli, iškankinta kelerius metus trukusio persekiojimo, ji nė nepajuto, kai šalia atsirado galimų politinių avantiūristų ar asmenų, kurie patys nuoširdžiai klysta ir nesusigaudo įvykių bei politinėse realijose.

Tačiau N. Venckienė privalėjo atskirti grūdus nuo pelų ir įsiklausyti tiek į bendražygių, tiek į jai tik gero linkinčių valstybėje žinomų politologų, kitų iškilių asmenybių patarimus bei perspėjimus.

N. Venckienė, manau, supranta, kad jos partijai ir jai pačiai balsus atidavė per 100 tūkstančių rinkėjų, kurie ir šiandien tiki, jog politikos naujokė tikrai pateisins jų viltis, jog galų gale bus sugrąžintas pasitikėjimas valdžia ir teisėsaugos institucijomis.

Iškilo dilema: ketverius metus būti opozicijoje ar ieškoti sprendimų, jungiantis su nauja valdančiąja koalicija?

Pasirinkus pirmąjį variantą, opozicija naujai valdančiajai daugumai reikėtų būti kartu su konservatoriais ir liberalais – t. y. su beveik visa buvusia valdžia, kuri turėtų prisiimti visišką atsakomybę dėl ketverius metus valstybėje vykusio teisinio nihilizmo, teisėsaugos institucijų išsigimimo, neteisingumo. Vargu ar rinkėjai suprastų tokį „susiliejimą“ su buvusiais persekiotojais.

Bijau būti nepopuliarus, bet aš rinkčiausi koaliciją su naująja valdančiąja dauguma – Darbo, Socialdemokratų bei Tvarkos ir teisingumo partijų frakcijomis.

Pirmiausia, šios partijos kelerius metus nebuvo valdžios pozicijoje, todėl vykdomosios valdžios ar kai kurių teisėsaugos institucijų pareigūnų aiškiai neteisėti sprendimai nuo jų nepriklausė.

Šių partijų rinkimų programos panašios: visos yra už esmines reformas svarbiausiais šalies gyvenimo klausimais – ekonomikos, energetikos, finansų, socialinio aprūpinimo, švietimo, užsienio ir vidaus politikos, be to, numato reformuoti teisėsaugos institucijas. Visų šių partijų pozicija gana aiški ir dėl atominės elektrinės statybos. Panaši yra ir referendume išsakyta visuomenės nuomonė.

Kai kas galbūt atkreips dėmesį, jog šiose partijose yra ir prieštaringai vertinamų asmenybių. Bet kur jų nėra? Drąsos Kelio partijoje yra taip pat... Atsiminkime, kad už šių partijų stovi ir tikrai iš jų daug tikisi per pusę milijono rinkėjų, kurių nuomonę bei valią, išreikštą rinkimuose, reikia gerbti.

Mano nuomone, valdžios ir teisėsaugos institucijų veiksmai susidorojant su Darbo partijos pirmininku nėra skaidrūs ir teisėti. Akivaizdu, jog pagrindinis tikslas – susidoroti su pačia partija, pasiekti, kad ji būtų uždrausta.

Ar tai neprimena kai kuriose valstybėse dar tebesančio diktatūros režimo? Vykdant politinį užsakymą, pareiškiant tokius pat įtarimus, manau, buvo galima susidoroti su bet kuria politine partija.

Akivaizdu, kad ir su Tvarkos ir teisingumo partijos pirmininku prezidentu Rolandu Paksu, pasitelkus net Konstitucinį Teismą, paminant Konstituciją ir įstatymus, buvo susidorota. Vien už tai, kad jis pats ir kai kurie jo vadovaujamos Vyriausybės nariai išdrįso pasipriešinti Mažeikių naftos perdirbimo gamyklos „dovanojimo“ Valdo Adamkaus bičiuliams aferai.

Pagrindinis tikslas buvo ne tik atkeršyti prezidentui R. Paksui, bet ir į valdžią sugrąžinti neseniai rinkimus pralaimėjusį prezidentą V. Adamkų, kurį patį jau seniai apkaltos tvarka reikėjo pašalinti už nuolatinį duotos priesaikos laužymą: už neteisėtą pilietybės suteikimą daugiau kaip 300 užsienio piliečių, niekuo nenusipelniusių Lietuvai, už net KGB generolų bei šnipų apdovanojimą ordinais... Beje, kone visas R. Pakso apkaltos scenarijus buvo „ruošiamas“ V. Adamkaus namuose, kaip jis pats rašo savo „Dienoraštyje“.

Ar prezidento R. Pakso likimas niekuo neprimena N. Venckienės likimo? Tas pats klanas ir dabar dar tęsia susidorojimą su buvusiu prezidentu R. Paksu – pamindamas Konstituciją, europarlamentarui uždraudė būti tautos renkamam į LR Seimą.

Esu įsitikinęs, kad N. Venckienei bei jos frakcijai Seime daug lengviau būtų savo programą bei rinkėjų priesakus įgyvendinti būnant valdančiojoje daugumoje, o ne amžinoje opozicijoje, susijungus beveik su visa buvusia valdžia. Manyčiau, kad tokios „šeimyninės rangos“ rinkėjai tikrai nesuprastų.

Puikiai žinome, kad naujajam Seimui pradėjus darbą generalinis prokuroras nedelsiant kreipsis, prašydamas panaikinti N. Venckienės teisinę neliečiamybę.

Jei N. Venckienė kartu su konservatoriais ir liberalais bus opozicijoje, kas gali paneigti, kad jos imunitetas nebus panaikintas, ir kad ji nebus atiduota tiesiai „vilkui į nasrus“?

Manau, tokiam sprendimui su malonumu pritartų jos naujieji opozicijos draugai. Gal manote, kad N. Venckienę kas nors apgins? Bijau, jog kai kurie net jos pačios „bendražygiai“ Drąsos Kelio frakcijoje galbūt užsidės tamsius akinius bei užsikimš ausis, tuo labiau kad mūsų teisėsaugos „korifėjams“ visuomenės balsas seniai neegzistuoja.

Nuo N. Venckienės apsisprendimo priklauso ne tik Drąsos Kelio, jos pačios likimas, bet ir per šimto tūkstančio rinkėjų lūkesčiai.

Manyčiau, reikia abipusio, geranoriško tiek naujos valdančiosios daugumos, tiek Drąsos Kelio frakcijos, visų pirma N. Venckienės, sprendimo.

Valdančioji dauguma turėtų suprasti, kad atsirastų reali galimybė suformuoti tikrai stiprią poziciją, kuri galėtų užtikrinčiau įgyvendinti rinkėjų priesakus, priimti netgi kai kurias konstitucines pataisas. Esu įsitikinęs, kad tokį sprendimą visuomenė suprastų ir palaikytų.

Naujausi

Komentarai (66)

Rikiuoti
alfa Kindziulis2012-10-19 15:41

Perdaug nepulkit Stulpino. Jeigu po antro turo tektų DK pasirinkti, ką paremti - konservus su 3,14- liberiais ar socdemus su Viktoru, t.y. , jeigu nuo DK pozicijos priklausytų, kas formuos vyriausybę. Ką tada siūlysit? Tai politinis, kartu ir moralinis pasirinkimas.

Eugenijus2012-10-19 14:29

Gegužės 17 dieną valstybė užgrobta "de fakto" spalio 14 dieną tai patvirtinta "de jure". Policijos generalinis komisaras teigia, {"šiuo metu nusikalstamos veiklos, susijusios su rinkimais, referendumu, yra laikomos nesunkiu nusikaltimu“} Jei vertinti šį pasakymą pažodžiui , tai VALSTYBINIS PERVERSMAS NĖRA DIDELIS NUSIKALTIMAS.Generalinio komisaro žodžių prasmė gali būti tik tokia.

Eugenijus2012-10-19 12:57

“Drąsos kelias” reikalauja skelbti rinkimų rezultatus negaliojančiais Paskelbta: 15:05 | Autorius: ekspertai.eu KODĖL ŠIS STRAIPSNIS SKUBIAI PASLĖPTAS?KODĖL JĮ SKUBIAI PASLĖPĖ IR ekspertai.eu IR ALFA.LT ?GAL, KAD KUO MAŽIAU ŽMONIŲ ŽINOTŲ APIE TOKĮ REIKALAVIMĄ?

Britannia2012-10-19 06:09

Cirkas:DDD Indomu, kokiu ZOLE Stulpins ruka, kad Venskienei, Valentinaviciui, Varkalai, Aleknoniui, Patackui siulo draugyste su Sakalu, Salaviciute, Vinokuru, Bernatoniu:D Panasu, kad 'sudeges' sovietinis prAkuroras, tebedirba seniems seimininkams (gal is inercijos, o gal is nevilties) vis publikuodamas kliedesius KK ir ekspertai.eu Pasikartosiu- mano nuomone, abu sie portalai yra kuruojami saugumo.

O as2012-10-18 23:04

pritariu gerb. Stulpinui! Venckienes komanda viena neatlaikys priespriesos Seime. Jie V I S I kals juos prie kryziaus,atims nelieciamybe,isardis partija! Zinant,kad Venckiene kasis po jais visais ir isryskins ju darbelius,o jie visi turi ka slepti. Jei as buciau tokiose situacijose,as paklausyciau gerb. Stulpino ir eiciau i koolicija su dabartiniais (kad ir su velniu obuoliauti),bet isryskinciau buvusiuju valdzioje machinacijas ir vagystes. Kadangi ju yra nors su vezimu vezk,Venckienes komandai uzteks darbo siai kadencijai. O ji liks saugesneje aplinkoje. Mano manymu,tai gudruuuu!

Visiškai pritariu2012-10-18 21:40

p.Stepono išsakytoms įdėjoms.

Labai keistas TEISININKO2012-10-18 21:21

pasiūlymas. Gal jau sutarė su DP, komunistais ir paxistais, kad DK jie priims ir vykdys jos programines nuostatas? Jei ir panaikins Venskienės teisinį imunitetą, ar yra šansas kad ją nuteis? Juk kaltinimai tokie absurdiški, kad nemanau jog kokie bebūtu teisėjai (net vitalijus) neišdris jos nuteisti. Be to yra dar ir Strasbūras.

T2012-10-18 20:18

Neskubu pritarti Stulpinui, bet tikrai reikia isiklausyti i jo zodzius. Turime dvi blogybes: eiti i koalicija su darbo partija ir galbut tureti kazkoki ministro posta arba liekam opozicijoje su koncervatoriais ir 4 metus tik kritikuojam valdanciuosius ir neturim galimybes isleisti kazkokio savo istatymo. Kuri blogybe yra mazesne? Reiktu pabuti partijos viduje ir labiau gyventi politika, nei mes eiliniai pilieciai. Bet tikrai neskubeciau atmesti minties, del darbo su darbo partija.

Benas2012-10-18 18:58

Tautieciai ramybes ir linkiu kantriai dirbti vardan tos. As manau ,,Drasos kelias" surinko pakankamai balsu, aisku galejo but geriau. Bet zinant kaip buvo trukdoma siam judejimui balatiruotis. Venskiene iki rinkimu buvo izoliuota per tv. radija. laikrascius vien smeistas. O del rinkimu as manau tai ne rinkimai o ,,blusu turgus" Arteja antras turas ir visi pirmyn uz ,,drasos kelia" Svarbiausia nenusiminkite jus kaunates nelygioje kovoje su devingalviu slibinu nuo 1940m o ,,nepriklausomybes" paskelbimas tai tik fikcija.

o dieve2012-10-18 15:31

ka sneka Stulpinas, tik ne su Darbo partija ir socialdemokratais !!! Ja gi jau ir musu ziniasklaida nori sukergti su visais sitais, atseit ir ji panasi, jokiu budu su jais y koalicija neiti !!!! Jau geriau mustis su konservais opozicijoj negu sukirsti rankom su Uspaskichu

Al2012-10-18 13:25

Stulpinas nekenčia Patacko ir Landsbergio ir gina Paksą ir Uspaskich. O partijai, stojusiai ginti teisingumo, siūlo jungtis su teisingumą niekinančiais kremliaus tarnais. Tai kyla klausimas kam yra sukurtas ekspertai.eu.

Tomas J.2012-10-18 12:46

Kas ta "nauja valdančioji dauguma", apie kurią kalba Stulpinas? Juk jos dar nėra. Ir nežinia kokia bus. Juk kai sakoma "nauja valdančioji dauguma" aš iškart matau skaičių ne mažesnį už 71. Jūs jau matote tokį skaičių? Taip, 73 naujo Seimo nariai jau išrinkti, bet jie nėra "nauja valdančioji dauguma"!

Apokalipse2012-10-18 12:17

Myliu ir gerbiu politinius chuliganus! Geras apibudinimas! O, kad ju butu daugiau seime!!! Istraiskytu visas riebias Lietuvos kirmeles!

vrg2012-10-18 11:46

geriau butu nerases,ATSISKLEIDE visu grazumu.

Tomas J.2012-10-18 02:50

Aleksoto - Vilijampolės (Nr.12) apygarda Negaliojančių biuletenių skaičius: 15. Sąjungos apylinkė - 13,74 % 22. Žagarės - 14,14 30. Julijanavos - 11,94 Kodėl taip? Taip anksčiau nebūdavo. Baltijos (Nr.20) apygarda Iš 15-os apylinkių - net šešiose negaliojančių biuletenių skaičius viršija 10 procentų. (Palyginimui: 2008 m. Seimo rinkimuose toje pačioje apygardoje - tik 1 apylinkėje negaliojančių biuletenių skaičius viršijo 10 procentų.) Šilainių (Nr.11) apygarda Iš 13-os apylinkių - net šešiose negaliojančių biuletenių skaičius viršija 10 procentų. (2008 m. Seimo rinkimuose toje pačioje apygardoje - tik 1 apylinkėje negaliojančių biuletenių skaičius viršijo 10 procentų.)

Demesio!!!2012-10-18 02:48

Stulpinai ,dar rinkimai nesibaige. As priminsiu Jums! Jos ivyks spalio 28. Jokios agitacijos mums nereikia,-ka noretu Stulpinas matyti seime. Taip pat ekspertai . eu ,nezinau ir nesuprantu ,kodel spausdina tokio pobudzio straipsnius? O Stulpinas ,atsiprasau uz sita zodi HAMELEONAS kuris keicia spalva.. Jeigu matau ,kad sitos partijos beveik seime,tai ir as geras pabusiu ,pasakysiu nuomone.... Negrazu Stulpinai,kad apibendrinimus pradedi daryti nelaiku . O ,,Drasos kelias.. partija ,tai saunuoliai... Jei butu buves saziningumas balsu skaiciavime ir nebutu buve papirkinejimo,tai mano manymu ,,Drasos kelias,, partija stovetu zymiai auksciau.... Stulpinai as buvau Jusu straipsniu skaitytoja ,bet niekada nezinojau ,kad Jus zmogus su kauke.... Nuomone JAV

Povilas2012-10-18 02:40

Prisikėlėliai jungėsi su įvairiais. Kur dabar prisikėlėliai? Greitai niekas nebeprisimins, kad tokie buvo. Vienintelis šansas išlikti - neišsiskaidyti. Neišsiskaidyti ir netylėti. Po vieną lengvai bus sukramtyti.

Vaidas2012-10-18 02:28

“DREBĖKIT, niekšai – užvakar L i n a s P e t r o n i s atskleis TIESĄ, kam buvo naudingas V.Pociūno nužudymas”

straipsnis2012-10-18 02:27

neskanus, kažkoks prėskas, aš niekad nepamiršiu vaiko tragedijos ir naikinamos šeimos, niekad, skaudės širdį, kol nusikaltėliai bus laisvėje

optimistas2012-10-18 01:44

DK reikia islikti savimi ir neparsiduoti.O ar tai imanoma susijungus su kitos ideologijos partija?DK seime tures tautos palaikyma,o tai yra didziausia jega.

sisi2012-10-18 01:40

šie rinkimai parodė,kad lietuviai yra veršių tauta-kar aklai veda,ten ir eina!Gėda!Gerai pasakyta,kad išnaikino rusai inteligentiją,o balsuoti liko tik veršiai...

Saltalankis2012-10-18 01:34

DK nera jokio reikalo jungtis su parazituomene.lt - tai butu isdavyste rinkeju ir visos Tautos, alkstancios Tiesos ir Teisingumo. Priesingai DK laukia labai rimtas ir sunkus darbas svieciant Tauta per visus imanomus infokanalus,taip pat pleciant ir stiprinant DK partija visoje Lietuvoje ir emigracijoje.Be to butina ieskoti sajungininku visose nesisteminese partijose ir judejimuose, kurie siekia pakeisti PARAZITINE SISTEMA.

optimistas2012-10-18 01:27

Nelabai isivaizduoju ka galima nuveikti Venckienei susijungus su Salaseviciute,Sakalu,Vinokuru ir kitais.Priims grieztesnius istatymus pries pedofilija?Issireikalaus bent pasimatymui mergaite?Prades teisini buvusiu veiksmu ivertinima?Ka?

Kartais sutikdavau2012-10-18 00:54

su ponu Stulpinu-sikart-ne.Dergia tuos kurie verti pagarbos.

olialia2012-10-18 00:29

Taigi pirmyn , Neringa, pas uspaskį, kuris ūselio draugą paulauską priglaudė. Pirmyn pas paksistus pedofilų draugų gynėjus, vien žemaitaitis ko vertas. URAAAA

tik tiek2012-10-18 00:25

Valdančioje koalicijoje toks pat nusiteikimas prieš Venckienę. Vienintelis kelias jiems - išlikti savarankiškais ir balsuoti pagal sąžinę.

Steponas2012-10-17 22:30

Dar kartą perskaičius gerbiamo Stulpino išsakytas mintis, šį kartą užkliuvo du vienas kitą papildantys teiginiai tuo atveju, jei Drąsos Kelias netaps valdančios daugumos sudėtine dalimi: 1. „Gal manote, kad N. Venckienę kas nors apgins? Bijau, jog kai kurie net jos pačios „bendražygiai“ Drąsos Kelio frakcijoje galbūt užsidės tamsius akinius bei užsikimš ausis, tuo labiau kad mūsų teisėsaugos „korifėjams“ visuomenės balsas seniai neegzistuoja.“ 2. „Nuo N. Venckienės apsisprendimo priklauso ne tik Drąsos Kelio, jos pačios likimas, bet ir per šimto tūkstančio rinkėjų lūkesčiai. Taigi, pradėkime nuo antro teiginio. Jis patvirtina, kad už Drąsos Kelio , ne tik vienos Neringos, pečių – šimtatūkstantinė rinkėjų armija. Kodėl tokia drąsi buvo mūsų Prezidentė, kad net viešai pareiškė tai, dėl ko sunerimo Valstybės naikintojų ruporai ? Prisiminkime tik vieną iš jų : Vladimiras Laučius (www. DELFI. lt 2012 m. birželio 15 d. 00:00): „Ar reikėjo D. Grybauskaitei šitiek kištis į Garliavos istoriją, žeminti teisėjus bei teisininkus, kuriuos savo pernykščiame metiniame pranešime išvadino net „senomis šunvotėmis“, apkaltino „gėdingais skandalais“, degradavimu ir arogancija? Nejau derėjo valstybės vadovei šitaip apibendrintai kalbėti apie teisėjus, tarp kurių yra daug sąžiningų žmonių, ne tik nedegradavusių, bet kaip tik saugančių mus visus nuo degradavusiųjų ir „šunvočių“? Vladimirai Laučiau, aš, Lietuvos pilietis Steponas, manau todėl, kad tuo metu Prezidentė jautė už savo pečių ne vieno šimtų tūkstančių rinkėjų armijos palaikymą. Ką turėjo ne taip padaryti Prezidentė, kad, nepaisant oficialių reitingų, susigūžė, prarado amą kaip tik tada, kai Jos Ekscelencijos žodis turėjo nuskambėti visu garsu ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų gyvenančių Lietuvos žmonių sielose ir protuose? Neturiu atsakymo. Tik apgailestavimą. Nebent išnyko dvasinis ryšys su ja patikėjusiais rinkėjais... Nebent todėl, kad „sena šunvotė“ išdrįso visų laikų sąžiningiausią Lietuvos Teisėją pavadinti „pūliniu“ jau žinodamas kažką, ko iki šiol neduota žinoti Tautai. Ko bijoti Neringai Venckienei dabar, kai ji dvasiniais ryšiais susieta su šimtatūkstantine rinkėjų armija? „Senų šunvočių?“ Reikėtų būti visiškam proto invalidui dabar kelti bylas už tokius nusižengimus, kokius padarė Neringa. Tai būtų puiki priežastis staigiu judesiu išgydyti Valstybę nuo jos organizmą paralyžiuojančių vėžinių ląstelių, kurios vis dar apie Tautą galvoja taip, kaip tūlas buvęs, bet vis dar į dabartinės teisinės sistemos simbolius pretenduojantis Vilniaus apygardos teismo teisėjas Zenonas Birštonas: Tu šūdas, šūdų šūdo gabalas, tu bl... t, ... j..... tvojumatj, ... Su malonumu įsivaizduoju Neringos Venckienės teismo procesą iš kurio antrankiais surakintus išveda tikruosius „Bylos – žudikės“ gimdytojus ir ugdytojus. O į pirmąjį gerb. Stulpino teiginį atsakau – iki daugiau nei šimtamilijoninės armijos išaugusi ir dar intensyviai auganti Tiesos, Teisės ir Teisingumo gynėjų armija.

Stulpinas- pataisytas2012-10-17 21:40

Gal tikrai kai kas mano, kad šiai frakcijai geriau keturis metus sėdėti opozicijoje , vienoje geldoje su savo tiesioginiais priešais. Kiekvienam aišku, kad esant tokioje opozicijoje vardan Lietuvos nieko gero nenuveiksi-niekas nekreips jokio dėmesio ir per tą laiką visa frakcija tikrai išsivaikščios po skirtingus kaimus. Apie DP VISAI BUS UŽMIRŠTA, KAD TOKIA PARTIJA BUVO. Visada prieš jungiantis į bet kokią koaliciją sutartimi yra pasidalijama tarp koalicijos partnerių itakos sferomis tiek Seime, tiek valstybės valdymo struktūrose pagal turimų mandatų skaičių. Esant valdančiojoje daugumoje, atsiranda reali galimybė frakcijai turėti keletą atsakingų postų valstybės valdyme. Ar JUMS NEATRODO, KAD NERINGA VENCKIENĖ TIKRAI VISAI LIETUVAI IR TEISINGUMUI PASITARNAUTU BŪDAMA TEISINGUMO MINISTRE. A. STANCIKIENĖ GAL DAUGIAU NUVEIKTŲ DIRBDAMA APLINKOS MINISTRE. Ar neatrodo, kad labai daug visai visuomenei galime padaryti vadovaujant Seimo teisės ir teisėtvarkos komitetui... REIKIA NEUŽMIRŠTI, KAD KOALICIJOS SUDARYMAS TIKRAI PADĖTŲ DAR GAL 9 DRĄSOS PARTIJOS NARIAMS PATEKTI Į SEIMĄ. Ar Jums neatrodo, kad visos Drąsos Kelio partijos autoritetą visoje visuomenėje pakeltų ne frakcijos iš keletos nariu virtimas amžinai keletą metų tuščiai priekaištaujančia valdantiesiems grupele seimūnų, bet turint realias galimybes tiesiogiai daryti esmines reformas atstatant teisingumą visiems-visu pirma išvaikant visą aukščiausią teisėsaugos institucijų vadovybę, Išaiškėjus, kad buvimas koalicijoje visiškai nepadeda savo nors pagrindinių programinių idėjų igyvendinimui, visada ne vėlu iš jos pasitraukti. JEIGU NEBUS SUDARYTA KOALICIJA-GARANTUOJU, KAD NEDELSIANT BUS PANAIKINTAS IMUNITETAS IR NERINGA VENCKIENĖ DĖL ABSURDIŠKŲ ĮTARIMŲ BUS NUTEISTA KUO GRIEŽČIAUSIĄJA BAUSME, GAL JI ŠIĄ BAUSMĘ TURĖS ATLIKINĖTI NET KALĖJIME. O gaL kas nors nori su ja kalėjime vietomis susikeist? Lengva kalbėti ir rašyti, kai šiltai sėdi prie kompo viskuo patenkintas ir tau niekas negresia Kas liečią koalicijos sudarymą prieš rinkimus su demokratinėmis organizacijomis, tai aš rašiau tiesą. A. Matulevičiaus vadovaujama partija turi stiprią organizacinę struktūrą visoje Lietuvoje. Kadangi rinkėjų elektoratas buvo iš esmės tas pats, tai rinkėjai net be jokios organizacinės- rinkiminės veiklos rajonuose ir miestuose pasirinko pačią populiariausią , nuo valdžiažmogių nukentėjusiųjų partiją. Už ją balsavo 117244 rikėjų. Ar galite isivaizduoti, koks rinkimų aktyvumas ir rezultatas būtų buvęs, jei būtų buvę apsijungta į koaliciją-- juk rinkimuose vos ne pusė rinkėjų visai nedalyvavavo-nebuvo kam pažadinti jų samoningumo.? Tokia koalicija būtų igalinusi atlikti didelį agitacinį-rinkiminį darbą visose Lietuvoje. Tai būtų igalinę turėti ir atstovus bei stebėtojus visose rinkiminėse kopmisijose. Manau, kad šiandiena gal nebūtų reikėje kalbėti apie balsavimo rezultatų klastojimus.

Stulpinas2012-10-17 21:36

Gal tikrai kai kas mano, kad šiai frakcijai geriau keturis metus sėdėti opozicijoje , vienoje geldoje su savo tiesioginiais priešais. Kiekvienam aišku, kad esant tokioje opozicijoje vardan Lietuvos nieko gero nenuveiksi-niekas nekreips jokio dėmesio ir per tą laiką visa frakcija tikrai išsivaikščios po skirtingus kaimus. Apie DP VISAI BUS UŽMIRŠTA, KAD TOKIA PARTIJA BUVO. Visada prieš jungiantis į bet kokią koaliciją sutartimi yra pasidalijama tarp koalicijos partnerių itakos sferomis tiek Seime, tiek valstybės valdymo struktūrose pagal turimų mandatų skaičių. Esant valdančiojoje daugumoje, atsiranda reali galimybė frakcijai turėti keletą atsakingų postų valstybės valdyme. Ar JUMS NEATRODO, KAD NERINGA VENCKIENĖ TIKRAI VISAI LIETUVAI IR TEISINGUMUI PASITARNAUTU BŪDAMA TEISINGUMO MINISTRE. A. STANCIKIENĖ GAL DAUGIAU NUVEIKTŲ DIRBDAMA APLINKOS MINISTRE. Ar neatrodo, kad labai daug visai visuomenei galime padaryti vadovaujant Seimo teisės ir teisėtvarkos komitetui... REIKIA NEUŽMIRŠTI, KAD KOALICIJOS SUDARYMAS TIKRAI PADĖTŲ DAR GAL 9 DRĄSOS PARTIJOS NARIAMS PATEKTI Į SEIMĄ. Ar Jums neatrodo, kad visos Drąsos Kelio partijos autoritetą visoje visuomenėje pakeltų ne frakcijos iš keletos nariu virtimas amžinai keletą metų tuščiai priekaištaujančia valdantiesiems grupele seimūnų, bet turint realias galimybes tiesiogiai daryti esmines reformas atstatant teisingumą visiems-visu pirma išvaikant visą aukščiausią teisėsaugos institucijų vadovybę, Išaiškėjus, kad buvimas koalicijoje visiškai nepadeda savo nors pagrindinių programinių idėjų igyvendinimui, visada ne vėlu iš jos pasitraukti. JEIGU NEBUS SUDARYTA KOALICIJA-GARANTUOJU, KAD NEDELSIANT BUS PANAIKINTAS IMUNITETAS IR NERINGA VENCKIENĖ DĖL ABSURDIŠKŲ ĮTARIMŲ BUS NUTEISTA KUO GRIEŽČIAUSIĄJA BAUSME, GAL JI ŠIĄ BAUSMĘ TURĖS ATLIKINĖTI NET KALĖJIME. O gaL kas nors nori su ja kalėjime vietomis susikeist? Lengva kalbėti ir rašyti, kai šiltai sėdi prie kompo viskuo patenkintas ir tau niekas negresia Kas liečią koalicijos sudarymą prieš rinkimus su demokratinėmis organizacijomis, tai aš rašiau tiesą. A. Matulevičiaus vadovaujama partija turi stiprią organizacinę struktūrą visoje Lietuvoje. Kadangi rinkėjų elektoratas buvo iš esmės tas pats, tai rinkėjai net be jokios organizacinės- rinkiminės veiklos rajonuose ir miestuose pasirinko pačią populiariausią , nuo valdžiažmogių nukentėjusiųjų partiją. Už ją balsavo 1117244 rikėjų. Ar galite isivaizduoti, koks rinkimų aktyvumas ir rezultatas būtų buvęs, jei būtų buvę apsijungta į koaliciją-- juk rinkimuose vos ne pusė rinkėjų visai nedalyvavavo-nebuvo kam pažadinti jų samoningumo.? Tokia koalicija būtų igalinusi atlikti didelį agitacinį-rinkiminį darbą visose Lietuvoje. Tai būtų igalinę turėti ir atstovus bei stebėtojus visose rinkiminėse kopmisijose. Manau, kad šiandiena gal nbūtų reikėje kalbėti apie balsavimo rezultatų klastojimus.

janina2012-10-17 21:35

Gėda, kad balsavau už DK. Jie pasirodo artimiausi DP ir socdemų Vinokurams. Antram ture to nebus.

Skaidrumas2012-10-17 21:25

Visi vadovaujasi vrk paskelbtais skaičiais.Tačiau niekam nerūpi patikrinti jų "kilmės" skaidrumo.Lygiai taip pat, kap nerūpėjo patikrinti Kondratjevo priimto sprendimo skaidrumą. Patikrinkite bent 5 proc. pristatytų į vrk balsavusių už DP biuletenių( apie 270 000) ir viskas paaiškės...

L.O.>2012-10-17 21:18

žiūrėjau LRT "Įžvalgas" su vedančiuoju Savukynu ir partijų lyderiais. Viktoras, kai kalbėjo ne jis - nuolat spaudžiojo mobilųjį( bet ko norėti, žinom jo išprusimo lygį)Prisipažinsiu, buvo gėda dėl konservatorių elgėsio. Tiek pykčio DK. Premierui labai norėjosi pažeminti prof. Gylį, tačiau apsijuokė pats Kubilius. Keistas požiūris, didžiausias Lietuvoje vagišius ir išdavikas Viktoras, aukščiau už tiesos ieškančią DK. Matosi kad TIESA baugina nusenusias politikų bandas. Pagarbiai.

L.O.>2012-10-17 21:01

Ger. Neringa, neik su velniu obuoliauti (čia aš apie darbiečius). Gerbiu P. Stulpiną, tačiau darbiečiai ... jiems nieko švento nėra, išskyrus "perku- parduodu". Visiems pakantumo ir pagalbos Neringai ir Jos komandai. Pagarbiai

Pikasas to Modigliani2012-10-17 20:40

Niekados neteigiau, kad esu visiškai teisus. Ieškau pažinimo kelio ir tą darau nuširdžiai. Stengiuosi tą daryti reikliai ir sau. Kaip man tai pavyksta? - ne man spręsti... Kalbate apie Piksiuko "savą partiją". Man "savos", jei taip galima išsireikšti, visos politinės jėgos, kurios bando stabdyti neokomunizmo metastazių plitimą Lietuvoje.

alfa Kindziulis2012-10-17 20:33

Pritariu 31.

to282012-10-17 20:16

Labai klysti. Manau jei Drasos kelias butu susijunges su Lietuva Lietuvoje tai butu sakes, butu 0.9 procentai balsu. Nes rinkejas nebalsuoja uz neaiski banda. Manau pradzia gera, startas geras. Tures savo frakcija seime, gales daug nuveikti , reikes tik nepasukti is sio kelio, ir manau po 4 metu rinkejas ivertins darbus ir kitus rinkimus galima bus ir laimeti.

Regina K.Kaunas2012-10-17 20:05

Geda Stulpinui tokius pasiulymus duoti.Tikrai labai buciau uzgauta,jei Drasos kelias nueitu su Darbo partija.

Arūnas2012-10-17 19:57

O S.V. - 26 komentaras yra visiškai teisus. Visa kita demagogija ir kaltinimai.

Tomas J.2012-10-17 19:47

“Man labai gaila kad dvi politinės jėgos – „Drąsos Kelias“ bei koalicija „Už Lietuvą Lietuvai“ taip ir nesugebėjo rinkimams suremti savo pečių!.. .. čia nugalėjo pernelyg didelės vienos politinės jėgos politinės ir visiškai realiai nepamatuotos ambicijos, nepajėgiant suprasti, kad šių politinių jėgų rinkėjai iš esmės yra tie patys. Manau, Neringai Venckienei reikėjo kur kas atidžiau įsiklausyti į savo širdies ir proto balsą, nepaisant „netikėtai“ šalia atsiradusių kai kurių politinių avantiūristų patarimų!..” Taip teigė S.Stulpinas prieš 26 dienas. Dabargi matome, kad Stulpinas šiuo klausimu klydo. Už Ull balsavo 1%, o už DK - 8 % rinkėjų. ULL tikrai būtų nesutikęs sudaryti bendro sąrašo su DK santykiu 1:8, t.y. 1 ULL narys, po to 8 DK nariai, vėl 1 ULL, ir vėl 8 DK… O kitokiu santykiu būtų buvę neteisinga. Pripažink Stulpinai savo klaidą. Labai gerbiu žmones kurie pripažįsta savo klaidas. O Drąsos Kelią sveikinu su labai neblogu debiutu ir linkiu mandatų kraitį pagausinti spalio 28 dieną - vienu balsu ir aš prie to mielai prisidėsiu. Jei DK kada apsivalys nuo TSKPistų, ir pats pasiprašysiu į narius.

xxx2012-10-17 19:34

Stepono komentaras Nr.21 labai taikliai viską pasakė. Nebėra ką pridurti. Ačiū

S.V.2012-10-17 19:22

Kadaise rašiau straipsnį - ŠIANDIENĖ DEMOKRATIJA IR KORUPCIJA Trumpa ištrauką --- Efektyviausi metodai kovai su politine korupcija 1. Efektyviausias metodas yra lėšų, panaudojamų rinkiminėse kampanijose, teisinis apribojimas, kai kandidatams ir politinėms partijoms neleidžiama rinkiminėse kampanijose išleisti pinigų daugiau nei leidžiama. ARBA Korupcijos lygį mažina ir tai, kai rinkimines kampanijas, panaudojant lygiateisiškumo principus, finansuoja valstybė. 2. Kai valstybė reguliuoja ir kontroliuoja, bei naudoja lygiateisiškumo principus ir sudaro vienodas sąlygas kandidatams ir partijoms dalyvauti radijo ir TV laidose, bei elektroninėje žiniasklaidoje. Gyvybiškai svarbu užtikrinti, kad perkant elektroninės žiniasklaidos, radijo ir TV paslaugas nebūtų panaudoti neteisėti pinigai. 3. Turi būti numatyta griežta atsakomybė už sukčiavimą ir kitų apgaulės metodų naudojimą rinkiminių kampanijų metu. Kandidatai ir partijos tai pažeidę turi būti pašalinti iš tolimesnės rinkiminės kovos, o į jų rinkimines kampanijas investuotos lėšos privalo būti gražintos valstybei. 4. Turi būti numatyta griežta atsakomybė už korupcijos padarinius, o kaltininkas (-ai) privalo kompensuoti valstybei padarytą žalą. Jei kaltininkas neturi finansinių galimybių atlyginti žalą, arba jei kaltininkas miręs, turi būti konfiskuojamas jo turtas. Tokia atsakomybė turi būti numatyta tiek kyšio gavėjams, tiek ir davėjams - naudą gavusioms verslo grupėms. 5. Tarnybos kovojančios su korupcija ir jų vadovai neturi būti pavaldūs ar įtakojami politikų. Jų galios ir veiksmai turi būti įtakojami visuomenės palaikymu, o ne Prezidento, Seimo ar Vyriausybės nurodymais. Taip pat turi būti ir su teismų sistema bei prokuratūra. Šiose tarnybose dirbantiems pareigūnams turi būti nustatyti aukšti etikos standartai. Pačios tarnybos turi būti aprūpintos visomis priemonėmis reikalingomis efektyviam darbui. Pareigūnų dirbančių šiose struktūrose darbas turi būti gerai apmokamas, atlyginimai turi būti didesni nei tokio pat lygio specialistų dirbančių privačiame sektoriuje. Taip pat šiose tarnybose turi būti taikoma efektyvi skatinimo sistema, bei turi būti sukurtas platus socialinių garantijų kompleksas. Jų darbas turi būti skaidrus ir viešas. Išvardintos priemonės korupcijos pilnai nepanaikina, bet lemia jos sumažėjimą. Jas reikia taikyti kompleksiškai, kitaip reikiamas rezultatas nebus pasiektas, o atskirais atvejais paskatins dar didesnę korupcijos apimtį. Išvardinti dalykai tikrai nėra mano išmislas, tai jau seniai civilizuotame pasaulyje naudojamos priemonės politinės korupcijos užkardymui. Jei butu įgyvendintos pagrindinės kovai su politine korupcija nuostatos, rezultatai butu kitokie ir nebūtu tiek pranešimų apie klastotes. --- Kaip jau rašiau, pasikartosiu: Mūsų beda, kad Lietuvoje nėra parlamentinės kontrolės ir pagrindinė beda yra valdytojų nekompetencijoje. Ar bent kas iš kandidatuojančiųjų bandė kada nors domėtis, kaip valdomos kitos valstybės...? Niekas neanalizavo, priežastys, lemiančius vienerių ar dvejų rūmų parlamento pasirinkimą, kur aukštieji parlamento rūmai užsiima parlamento žemųjų rūmų kontrole, t.y. perskirsto įstatymų leidžiamosios valdžios galias, neleisdami joms telktis vienuose rūmuose. Dveji rūmai neleidžia įstatymų leidžiamajai institucijai virsti despotiška, taip pat dvejų rūmų parlamentas garantuoja, kad bus atstovaujama skirtingoms socialinėms grupėms. O kodėl nepamąsčius, kad Lietuvoje sakykime šalia parlamento butu dar ir Ekspertų taryba, ar Nacionalinė asamblėja, arba Nacionalinė taryba? Kalbant apie Nacionalinė tarybą, ji sakykime kontroliuotu seimą. Pvz. nacionalinė taryba galėtu būti socialinių, ekonominių, profesinių ir vietinių interesų atstovaujamoji institucija, ja galėtu sudaryti darbuotojų atstovai, darbdavių atstovai, žemdirbių atstovai, amatų ir prekybos bei laisvųjų profesijų atstovai, ne pelno siekiančių organizacijų atstovai, vietinių interesų atstovai. Atstovai į Nacionalinę tarybą galėtu būti išrenkami atitinkamose organizacijose ar vietiniuose susirinkimuose. Deja, apie tai nekalbėjo nei biudžetinės, nei nebiudžetinės partinės jėgos. Nei vienoje partijos programoje jus nieko panašaus nerasite. --- Politika buvo gera prieš 100 metų. Šiandien politikai negeba spręsti jokių problemų, nes esami politikai neturi jokio supratimo apie problemų sprendimą, jie to nesimokė, nesimokė agrokultūros, sociologijos, psichologijos, geopolitikos, teisės ir ekonomikos, nesimokė okeanografijos, jie visiškai nežino apie veiksnius, kurie veikia pasaulį. Todėl, tam kad būtų išrinkti, jie kalba tai, ką žmonės nori girdėti. O mokslininkai nėra suinteresuoti visuomenės pritarimui, nėra linkę inicijuoti pokyčius. Net jei visas pasaulis sakytų, kad visa žemė yra plokščia, jie niekada nepasakytų, kad žemė yra apvali, jie pasakys, kad žemė yra truputį apvali, truputį plokščia. Nes iš esmės taip sako ir daro politikai, o mokslas tam tik pritaria, pagrindinai atkartoja politikų nuomonę. Čia išdėstytos mintys nėra mano, tai Žako Fresko išsakytos mintys.

abskyze2012-10-17 19:11

Dėl emigrantų: atrodo visai naudinga, kad daug lietuvių emigravo. Tik pažvelkit, kaip jie balsavo. Matosi, kad įgavo proto, Gerai būtų, kad dar dalis bent laikinai emigruotų, mažiau būtų už Putino pakalikus balsavę. O p. Stlp daro gėdą Mažosios Lietuvos šviesiai aur

abskyze2012-10-17 19:10

Dėl emigrantų: atrodo visai naudinga, kad daug lietuvių emigravo. Tik pažvelkit, kaip jie balsavo. Matosi, kad įgavo proto, Gerai būtų, kad dar dalis bent laikinai emigruotų, mažiau būtų už Putino pakalikus balsavę. O p. Stlp daro gėdą Mažosios Lietuvos šviesiai aurai

Stulpinai gal esi simpatikas2012-10-17 18:53

visiems kukučiams? Kaip tėvas Astijus aiskiai pasakė: peidorosams?Esi sugandintas ger. Stulpinai Makiavelizmo Ir tu siulai mkiaveliška politiką Venskienei. . Ne tam DK gavo palaikymą. Taip tai fantastiškas laimėjimas drakonui dar gyvam esant Palaikau Pikasą

Steponas2012-10-17 18:44

Keletas pastabų: 1. Laikas atsisakyti termino „pedofilijos byla“. Įvairiais skaičiavimais nuo momento, kai Drąsius Kedys pabandė Teisinėmis priemonėmis sutramdyti jo dukros biologinės motinos ir visuomenėje pakankamai aukštus postus užimančių asmenų nusikalstamą veiklą, jau žuvo nuo keturių iki dešimties žmonių. Laikas šios bylos įvardijimui grąžinti „bylos žudikės“ vardą, kaip ne kartą anksčiau ji jau buvo pavadinta. 2. Laikas suprasti kuo skiriasi Linksmintojų partija nuo Tiesos siekėjų partijos ir kodėl atsirado politinis darinys pasivadinęs Drąsos Keliu. Linksmintojų partija savo pažadą vykdė sąžiningai – linksmino iki ašarų, todėl jie ir išnyko iš politikos arenos. Dalies Seimo ir Vyriausybės narių, Prokuratūros bei Teismų aukščiausiųjų vadovų nenoras kalbėti apie buitinio – kriminalinio konflikto Pirmaprades Priežastis ir Žudynes, bet siekis visą oficialios informacijos srautą koncentruoti į „dukrytės interesą gyventi su mylinčia ir nuskriausta mamyte“ pasiekė neįtikėtiną Valstybės valdymo požiūriu mąstą. Milijoninės mokesčių mokėtojų pinigų sumos mestos „mylinčios mamytės“ apsaugai nuo neaišku ko ir galutinis šio makabriško informacijos ir veiksmų srauto fejerverkas – 240 smogikų armijos įvedimas į privačias Lietuvos Teisėjos valdas, brutalios jėgos panaudojimas prieš Lietuvos Teisėją, jos šeimą, Valstybės Vėliavos sutrypimas, sveiku protu nepaaiškinami „advokato“ bei „antstolės“ veiksmai banditiškais metodais pagrobiant savo apsisprendimą jau deklaravusį Žmogų, bei moralės požiūriu neįsivaizduojamai ciniškas įvykių komentavimas aukščiausių politikos bei teisės autoritetų lūpomis staiga atvėrė akis šimtams tūkstančių Lietuvoje ir užsienyje gyvenančių žmonių. Tam, kad į kiekvieno iš Jūsų namus kada nors neįsiveržtų banditai veikiantys Valstybės vardu ir susikūrė Drąsos Kelias. 3. Laikas pripažinti – oficialaus Valstybės valdymo sistemų priešiškumo fone Drąsos kelias pasiekė fantastiškai puikų rezultatą net ir tuo atveju, jeigu nei vienas vienmandatininkas nepapildys naujos frakcijos Seime gretų. Tvirtai tikiu, kad taip neatsitiks ir rinkėjai papildys Drąsos Kelią dar ne vienu Seimo nariu. 4. Laikas įsisąmoninti – visos klaidos jau padarytos. Be jų – neįmanomas progresas. Iš klaidų, tiek savų, tiek svetimų, būtina mokintis. Bet jokiu būdų neužsiimti savigrauža ir graužaties sindromo platinimu. Visas dėmesys į šiandien, kad rytoj būtų padaryta mažiau klaidų. 5. Laikas suteikti Teisės, Tiesos ir Teisingumo šalininkų pasitikėjimo mandatą visiems į Seimą išrinktiems Drąsos Kelio partijos nariams. Kalbos apie būsimą išsivaikščiojimą, nesantaiką – balzamas Valstybės naikintojų širdims, nesvarbu kas šias kalbas beužvestų. Vienybėje mūsų šansas pasiekti tikslą – užauginti Teisingą Lietuvos Valstybę. 6. Laikas prieš antrąjį rinkimų turą paaiškinti rinkėjams kuo skiriasi moralus, bet dar nespėjęs įgyti politinės veiklos įgūdžių Seimo narys (šiuo atveju Neringa Venckienė) nuo su morale prasilenkiančio, bet politinių intrigų meistro (šiuo atveju Irenos Degutienės). Gerb. Stulpinai, čia yra erdvė pasireikšti Jums. Jūsų profesinė ir gyvenimiška patirtis, žinomumas bei galimybės skleisti informaciją yra tikrai vertingos ir jos būtų tinkamai įvertintos Drąsos Kelio rėmėjų. Mano komentarus Delfi blokuoja totaliai. Nors savo tekstuose nesu pavartojęs nei vieno keiksmažodžio ar skatinęs antikonstitucinius veiksmus. 7. Nemanau, kad jungtis su balsų pirkėjais, valstybės įstatymų laužytojais, su morale prasilenkusiais asmenimis yra gera mintis. Frakcija, kurios siekis yra Teisės, Tiesos ir Teisingumo sugrąžinimas į oficialią Valstybės valdymo kasdienybę, tikrai sulauks nemenko palaikymo sąžiningų ir bendražmogiškąsias vertybes išpažįstančių parlamentarų. Svarbiausia išnaudoti oficialias viešumo ir veiklos skaidrinimo galimybes. O jos ne tik bus, bet JAU YRA. Su kuo ir sveikinu Drąsos Kelią bei jais pasitikinčius Lietuvos žmones, kur jie begyventų – Kaune, Vilniuje, Jonavoje, Kvėdarnoje, Skaistgiryje, Dubline, Los Andžele, Londone ar Melburne.

EJ2012-10-17 18:41

Ponai, rinkimai dar nesibaige. Agituokite uz 9 drasiecius, po galais! Sitas straipsnis - skaldantis. Mus vienija ANTIKORUPCINES nuostatos ir DRASA kovoti su galinga sistema. Sitos vienybes visai kadencijai uzteks, jei patys nesusinaikinsime. ISMINTIES turi buti daugiau uz visa kita! Ir prisiminkite, kad Darbo partija per rinkimus uzsiiminejo masine korupcija (zr. filmuka).

Stulpinui2012-10-17 17:52

Tiesiog pribloskete savo pasiulymais N. Venckienei! Kedainiu kniaziaus saika jau seniai turejo buti isvaikyta,kaip nusikalstama grupuote su visomis nusikaltimu (net ir pries valstybe! ) apraiskomis. Jungtis prie tu,kurie privede valstybe prie absoliutaus moralinio zlugimo - sis pasiulymas prasilenkia su sveiku protu. Atmetus pasiputusias virsuneles,vistik,konservatoriu tarpe yra tikrai nemazai ir padoriu zmoniu. Na,o Pakso "sventumu",ypac superdemagogo Mazuronio pliurpalais,patiketi gali tik absoliutus naivuolis. Jeigu pavyktu perskaiciuoti bei surasti kazkur nukistus balsus vien LT ambasadoje Londone,rezultatas DK partijai butu kur kas geresnis uz liberaliai masiuliniu. II ture DK turi sansus dar bent 7 vietas issikovoti. Seimui reikia ir tikros svarios (ne popierines ir ne apsisaukusios! ) opozicijos, panasios ar dar geresnes,kokia mateme 1992-96 metu seime, kuri galetu labai reiksmingai paveikti Lietuvos parlamento-auksciausios valdzios institucijos apvalyma ir isgryninima. Isiliejus tarp valdanciu ir dar tokiu plesrunu,naujokus paprasciausiai sutryptu,sunaikintu. Aisku,nedaug kas abejoja,kad pirmai progai pasitaikius i savo "gimta lizda" isskris ir Gylys ir Matulevicius,o kiti daug maz pasiliks iki galo ir nuveiks daug reiksmingu darbu.

OI KAIP NUSIVYLIAU2012-10-17 17:40

Stulpino sita rasliava, o taip ji gerbiau, negi zmogau ,nesupranti kiek klastojimo ir papirkinejimo !!! Jei viskas butu saziningai, Drasos Kelias butu gaves maziausiai ta 30,o ne 7. Nepatiko ta jusu provokacija ar smeiztas, nezinau net kaip ivardinti, koktu kai zmones taip blaskosi !

optimistas2012-10-17 17:27

"Pati partija dar yra visiškai silpna organizacine ir politine prasme. Patikėkite, kad Drąsos Keliui primestos sąrašo idėja ateityje neturi jokių perspektyvų. "................................................ Ar matydami,kad jusu sunaus ar dukros pasirinktas partneris jums keltu panasias mintis,per vestuves pasakytumete ta prie stalo? Manau ne,nes toks pasakymas suduotu labai stipru smugi arba net isardytu besikuriancia seima. Taigi ar esate toks nenuovokus ar darote tai specialiai?

Modigliani2012-10-17 17:26

Pablo, jūs daug kur tikrai esate teisus ir originalus, bet būkite nors šiek tiek daugiau kritiškesnis savo partijos atžvilgiu, tikrai, gerai? Daug gero padarėte padėdamas susigaudyti nulėpausiams nešvarioje politikoje, bet būkite ir savo atžvilgiu kartais labiau savikritiškas.

Pikasas2012-10-17 17:15

Niekas negali uzurpuoti tiesos monopolio. Net ir buvęs prokuroras S.Stulpinas. Pateikiu kiek kitokią nuomonę: Įsimintinas faktas, kad už “Drąsos kelio” partiją, politikos naujokę balsavo tiek daug rinkėjų, kad ji pateko į Seimą ir kol kas užima penktą vietą, aplenkusi “Tvarkos ir teisingumo” partiją, LLRA, “Valstiečius su “žaliaisiais”, Liberalų ir centro sąjungą, A,Zuoko “TAIP” ir dar mažiau reikšmingą smulkmę, kurioje matome ir 10 nr 4 darinių koalicij. Kuri, beje, gal buvo specialiai skubiai sukurpta, kad sumažinti “Drąsos kelio” galimybes. Maniau , kad ši atims 1 procentą. Net ir iki jo, berods, nepritempė. Net ir kukli DK lyderės N. Venckienės politinė raiška pirmuose politiniuose partijų lyderių viešuose televiziniuose debatuose, nesužlugdė visiškai partijos įvaizdžio. Neringa Venckienė į politinius vandenius paniro staiga. Ji netgi suskubo neadairiai paviešinti savo perspektyvą bendradarbiauti su paksistais. Tai rinkėjai taip pat , aišku, įvertino. Dauguma užuojautą reiškusių dėl Klonio gatvės skandalo piliečių, mano supratrimu , daugiausiai buvo iš dešinių pozicijų. Tai, kad bandė prie DP įvaizdžio prisitrinti nemažai politikos marginalų ir jie buvo šiaip taip atkratyti – taip pat neliko nepastebėta. Tad vieni faktai žlugdė DK galimybes, kiti jas didino. Jau pats faktas, kad jau dabar DK turės 7 narius ir galės sudaryti atskirą Seimo frakciją – daug ką pasako. Bijau, kad ta frakcija nebus vienalytė. Jei joje laimės V. Matulevičiaus sparnas, tai iš kovotojų prieš neokomunistinę plėtrą jėgų sąrašo “Drąsos kelią” teks išbraukti. Na, o kaip jam gali sektis bendradarbiauti su “Tvarkos ir teisingumo” tvarka? – sunku net įsivaizduoti. Kokie gali būti talkininkai, patys įklimpę į korupcinius ar kontrabandinius skandalus. Jau nekalbant apie TT lyderio prieraišumą Rytų politikai ir verslui, patarėjų “kontoroms” ir aiškiaregėms. Dabar Neringa Venckienė apie tokius “idėjiškai artimus” nebekalba. Gal pati suprato, kokį politinį “liapsusą” ji atskėlė. Tas faktas, kad “Drąsos kelio” lyderiai rinkimams į Seimą įsikabino į atlapus būtent TS LKD lyderiams – taip pat parodo N. Venkienės komandos “gebėjimus”. Tai galima sakyti, savotiškas savo galimybių naikinimas. Kaip antrame ture seksis S. Stomai? – dar pamatysim. Kitiems drąsiečiams vilčių gerokai mažiau. Visada esu labiau linkęs tikėti žmonėmis, negu netikėti. Tad ir šiuo atveju tikiu, kad “Drąsos kelias” neišsivaikščios, kaip kai kas teigia, o bus naudingas Seime siekiant visuomenei svarbaus tikslo – situacijos teisėsaugoje pagerinimui. Manau, kad būtent dėl šios priežasties tiek daug purvo yra išlieta ant šių politikos naujokų. Tai turėjo pastaruosius bent jau užgrūdinti. Matysim…

Pikasas Stulpinau2012-10-17 17:11

RADAU net kelis jūsų, p.S.Stulpinai komentarus Pikasiukui. Pasirenku trumpesnį: Stulpinas 2012-10-17 12:12 Siūlau paskaityti mano straipsnį "Šaltas Dušas". Jis yra atspausdintas Vakarų Ekspreso, Laisvo Laikraščio ir Ekspertai eu. internetiniuose puslapiuose. Šis straipsnis sukėlė nemažas diskusijas. Pasiskaitykite ir komentarus. Juose stengiausi nušviesti politines realijas bei perspektyvas. Pasiskaitę patys nuspreskite, kas svaisčioja-aš ar konservatorių ruporas Pikasas. Beje, pikasas kažkodėl bijo tiesos ir vis slepiasi po slapivardžiais, kurie suteikinėjami agentams. ATSAKAU: Pritariau jums, p. S. Stulpinai, kai jūs siekėte tiesos ir teisingumo "D. Kedžio istorijoje" net ir matydamas, kad politikoje esate visiškai kitokių, tiksliau, kairuoliškų pažiūrų negu Pikasiukas. Tačiau tokio chamizmo apie "ruporus", "agentus, "slap(y)vardžius" iš jūsų tikrai nesitikėjau. Jei negerbiate kito komentatoriaus, tai gerbkite bent pats save. Beje. Visi mano komentarai skirti kelio tiesos link paieškoms, tad nieko nesvai(S)čioju, o tik siekiu įmanomai arčiau prie objektyvios tiesos priartėti. Per ilgą eilę metų naudojau ir naudoju tik vieną slapyvardį - "Pikasas". Analizuodamas politinių partijų ir politikų veiklą, esu kritikavęs ir konservatorius. Juos mažiau, nes TS LKD partija, mano supratimu, daro nedaug klaidų ir ji yra rimčiausia jėga, kuri labiausiai priešinasi neokomunistinei slinkčiai Lietuvoje. P.s. Beje,paskutinėse dviejose eilutėse net kelios gramatinės klaidos. Bėgote iš lietuvių kalbos pamokų, ar kaip?

optimistas Stulpinui2012-10-17 17:01

"Tikriausiai visi suprantate, kad Drąsos Kelio partija gimė vien dėl politinės valdžios neteisėtų veiksmų ir vykdomo susidorojimo dėl įvykių Garliavoje. Pati partija dar yra visiškai silpna organizacine ir politine prasme. Patikėkite, kad Drąsos Keliui primestos sąrašo idėja ateityje neturi jokių perspektyvų. Būtina stiprinti pačią partiją organizacine ir politine prasme: peržiūrėti ir sutvirtinti savo programines nuostatus, partijos įstatus, steigti šios partijos skyrius rajonuose ir miestuose ir vėliau tik per juos kelti savo kandidatus rinkimams. Jeigu to neįvyks, tai šios partijos šalies politiniame gyvenime paprasčiausiai neliks." Ar nemanote,kad tokio pobudzio teiginiai yra propaganda? Partijos menkinimas neatrodo kaip konstruktyvi kritika,o greiciau kaip bandymas ja sumenkinti ir suniekinti,o tuo paciu iteigti rinkejams,kad savo lukescius jie turi sieti su "susiformavusiomis partijomis".

Antanas2012-10-17 16:44

S. Stulpiną aš gerbiu, tačiau man A. Patackas yra šventas žmogus, kuris kaip ir aš nepakenčia netiesos ir šmeito. Ką visi matėme, kaltas buvo ne A. Patackas, bet laidos vedėjas, kuris sudarė galimai tyčia palankias sąlygas išprovokuoti konfliktą. Nemanau, kad gali dar grįžti laikai, kai teistieji Burokevičius su Jarmalavičium brautusi į televiziją diskutuoti, šmeižiant Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo faktą, taip, kaip dabar bando daryti įsidrąsinę stalino saulės anūkas Paleckis su V. Bernatoniu. Tokia veika turi būti uždrausta visiems laikams.

Stulpinas Pikasui2012-10-17 16:36

Būtent Jūsų pamastymus aš ir pavadinčiau eiliniais konservatorių „ideologo“ svaisčiojimais. Visa visuomenė tik konservatoriams ir jų setelitams turi būti dėkinga už jau ketverius metus vykstanti teisinį nihilizmą, nuskurdintą valstybę bei susidorojimą su maža mergaite, jos gynėjais, bei Neringa Venckiene. Politikos Tartiufas, Jūsų idėjinis bendramintis, norėdamas pakelti artėjant rinkimams konservatorių reitingus keletą kartų viešai pakalbėjo, kad reikia ginti mergaitę. Vos tik buvo ,pavartojus brutalią prievartą, mergaitė išplėšta iš ją mylinčios šeimos, nedelsiant savo tikrąjį veidą eilinį kartą parodė ir Tartiufas, ne tik visiškai užmiršdamas mergaitę bet ir pareikšdamas, kad Drąsos Kelias visiškai nereikalingas, kad reikia remti vien konservatorių grietinėlę. Nedelsiant išvertė kailį ir R. Janutienė, pradėdama viešai dergti tiek mergaitės gynėjus, tiek pačią Neringą Venskienę. Ši „žurnalistė“ turi už ką būti dėkinga Tartiufui-jis padėjo jai išvengti baudžiamosios atsakomybės už eilinį šmeižimą. Manau, kad Jūsų pozicija būtų visiškai priešinga, jei Neringa Venskienė būtų pareiškusi, ar pareikš norą jungtis su savo „budeliais“ konservatorių ir jų satelitų politine valdžia. Beje rinkimuose už Drąsos Kelią balsavo virš 117000 rinkėjų. Tikriausiai, Jūs turėsite nors kiek nors gėdos ir nepradėsite vėl postringauti, kad tai buvo konservatoriai su Landsbergiu priešakyje? Beje, ko jūs kaip koks bailys ar kieno agentas vis po slapivardžiais dangstotės.

Stulpinas2012-10-17 16:26

Blaiviai Mąstantiems Kiekvienos politinės partijos pagrindinis tikslas -siekti politinės valdžios ir įgyvendinti savo programines idėjas bei rinkėjų priesakus. Lietuvoje politinės realijos yra tokios, kad aiškiai matosi, kad valstybėje jau visiškai baigė susiformuoti keturios pagrindinės politinės jėgos. Tai socialdemokratai, Darbo partija, konservatoriai, tvarkiečiai. Rimtas pretenzijas tapti rimta partija reiškia E. Masiulio liberalai. Drąsos Kelias taip pat pretenduoja ateityje tapti rimta šių partijų konkurente. Rinkimai parodė, kad visos kitos partijos neturi jokių galimybių kovoti dėl politinės valdžios, nes jų rinkėjai visiškai nepalaiko. Lenkų partiją iš esmės renka vien Vilniaus krašto jų tautiečiai. Tvarkos ir teisingumo partija pastoviai silpsta, nes jų politiniam lyderiui Rolandui Paksui visiškai neteisėtai atimama bet kokia galimybė reikštis partijos politinėje veikloje būnant Seime, tuo labiau, kad jis yra visiškai nepagrįstai pastoviai puolamas, stengiantis visiškai iš politikos išeleminuoti ne tik R. Paksą, bet ir pačią partiją. Panašūs politiniai procesai vyksta ir su Darbo partija. Tiek konservatoriai, tiek socialdemokratai jau daug metų siekia šią partiją visiškai pašalinti iš politinės kovos arenos, nes ją pastoviai rinkimuose remia virš 200000 rinkėjų. Faktiškai yra siekiama, kad Lietuvoje beliktų dvi partijos: konservatorių ir socialdemokratų. Būtent todėl vyksta ne partijos lyderio persekiojimas baudžiamąja tvarka, bet siekiama uždrausti pačią partiją. Tokia byla galėjo būti iškelta bet kuriai politinei partijai, Tikriausiai visi suprantate, kad Drąsos Kelio partija gimė vien dėl politinės valdžios neteisėtų veiksmų ir vykdomo susidorojimo dėl įvykių Garliavoje. Pati partija dar yra visiškai silpna organizacine ir politine prasme. Patikėkite, kad Drąsos Keliui primestos sąrašo idėja ateityje neturi jokių perspektyvų. Būtina stiprinti pačią partiją organizacine ir politine prasme: peržiūrėti ir sutvirtinti savo programines nuostatus, partijos įstatus, steigti šios partijos skyrius rajonuose ir miestuose ir vėliau tik per juos kelti savo kandidatus rinkimams. Jeigu to neįvyks, tai šios partijos šalies politiniame gyvenime paprasčiausiai neliks. Reikia suprasti pagaliau ir tai, kad mūsų valstybėje niekada nebus, kad kokia viena partija iškovotų absoliučią balsų daugumą ir įgyvendintų savo programas bei pažadus rinkėjams. Visos didžiosios partijos jau yra seniai susiformavusios tiek politine, tiek ir organizacine tvarka, turi savo pastovų rinkėjų elektoratą, bet ir joms niekada vienoms nepavyksta ir nepavyks vienoms formuoti valdančiosios daugumos. Tai reiškia, kad jos yra pasmerktos amžinai būti su kuom nors koalicijoje, nusileidžiant kai kuriose politinėse pozicijose. Tai liečia ir besiformuojančią naują politinę jėgą-Drąsos Kelio partiją. Nė viena politinė partija nenori likti amžinoje opozicijoje, nes tai reikštų, kad jos niekada savo programinių nuostatų ir pagrindinio tikslo: būnant valdžioje jas įgyvendinti , nepasieks. Tikriausiai visi suprantate, kad Drąsos Kelias jungtis į koaliciją su konservatoriais ir liberalais šiuo metu tikrai negali, nes rinkėjai tikrai nesuprastų-dar nenudžiūvo, skausmo ir neteisingumo ašaros, nes, būtent jiems esant valdžioje, visas neteisingumas visai Lietuvai ir buvo ketverius metus vykdomas. Mano oponentai teigia, kad negalima jungtis dabar ir su socialdemokratais, darbiečiais bei tvarkiečiais. Tai reiškia, kad faktiškai norima uždrausti jungtis į rimtą koaliciją savo programinių minčių įgyvendinimui su bet kuo. Tai yra paprasčiausias politinis, švelniai tariant, trumparegiškumas, jei ne daugiau. Norima visų rinkėjų lūkesčius ir pačią partiją visiškai pasmerkti ne tik amžinai opozicijai bet kokioms politinėms jėgoms, bet ir atimti bet kokia galimybę, būnant politinėje valdžioje nors mėginti realiai įgyvendinti politinius, konkrečius pažadus rinkėjams. Tai reikštų tik vieną: Drąsos Kelio kaip politinės partijos visišką žlugimą, mąstant apie perspektyvas, politines realijas ateičiai, kad ir sekančiuose rinkimuose teks DĖL KOALICIJOS rinktis tarp konservatorių, socialdemokratų ir darbiečių. Nė viena politinė partija, tame tarpe net ir organizacine prasme sustiprėjusi Drąsos Kelio, niekada absoliučios daugumos Seime neturės. To demokratinėje visuomenėje ir nereikia. Tikriausia mes ir patys nenorime naujo diktatorinio ar kokio komunistinio režimo. Politiniame partijų gyvenime, jei tikrai norima atstovauti savo rinkėjus, visada reikalingi politiniai kompromisai. Reikia suprasti ir tai, kad rinkėjai nori, ne vien, kad būtų atstatytas teisingumas dėl įvykių Garliavoje, bet , kad būtų atstatytas teisingumas jiems visiems, visai Tautai, visai Visuomenei visose gyvenimo srityse. Tai galima pasiekti tik būnant politinėje valdžioje, bei jos vykdomuosiuose organuose, teisingumo institucijose... Iš dviejų blogybių reikia rinktis mažiausią, suprantant ir tai, kad būtina imtis visų priemonių, kad nebūtų galutinai susidorota su Neringa Venskiene, o tai šiuo metu yra visiškai realu. Reikia atsiminti ir tai, kad šiuo metu vienmandatinėse apygardose Seimo nario mandato siekia dar 9 Drąsos Kelio atstovai, kurių konkurentai tose apygardose yra beveik vien konservatoriai ir pora liberalų. Atsirado reali galimybė, kad Drąsos Kelio frakcija sustiprėtų net iki 16 narių Tam reikalinga, kad juos paremtų tiek socialdemokratai, tiek, darbiečiai, tiek ir tvarkiečiai. Jie tarp savęs tokį susitarimą jau yra padarę. Visada buvimas bet kokioje koalicijoje reiškia, kad pagal mandatų skaičių yra pasidalijama politinės įtakos sferomis tiek pačioje politinėje valdžioje, tiek jos vykdomuosiuose organuose. Patys suprantate, ką visa tai reikštų Drąsos Kelio partijai. Savo straipsnyje aš ir pateikiau dėl to savo tik kai kuriuos pamąstymus. Reikia suprasti ir tai, kad sprendimų priėmimas priklauso nuo rinkimus laimėjusios politinės daugumos. Neužmirškime, kad nenorėdami prarasti valdžios pozicijų patys konservatoriai tikrai siekia, kad Socialdemokratai ar darbiečiai jungtusi į vaivorykštinę koaliciją su jais pačiais- to jie ir neslepia. Ar ne todėl kai kurie oponentai ir yra taip įniršę net dėl mano pamastymų, nors aš jokios įtakos Drąsos Keliui neturiu, o vien mėginu blaiviai mąstyti, siekdamas vien gero visai Tautai ir Visuomenei. Pagarbiai : Stanislovas Stulpinas 2012 m. spalis 17 d.

dalia2012-10-17 16:24

nebežinau už ką balsuoti ,liko Saudargas (gal ir nieko ,bet man nepatinka ,kai tėvai tempesi iš paskos vaikus ) ir lenkų atstovė .

sigitas2012-10-17 16:22

Su kai kuriomis autoriaus mintimis sutinku, kad pries rinkimus DK buvo nepasiruose ir neatliko namu darbu, taciau kai sakoma kad viktoras persekiojamas, kazko pradedu nebesuprasti...kas jau kas o buves prokuroras turetu zinoti kas ir kaip...

Nuomonė2012-10-17 16:16

Stulpinas labai dažnai "nugrybauja" į lankas. Ilgą laiką jis kliedėjo prezidentės šventumu, kai jau kiti seniai suprato, kas šeimininkauja prezidentūroje. Per šiuos rinkimus ne mes apsigavome, o mus, didelę dalį Lietuvos apgavo, pažemino ir žinome, suprantame kas tai padarė. Dabar Stulpinui kaltinti Joną arba Oną - yra daugiau negu nerimta. Sistema veikia.

Eugenijus2012-10-17 16:14

Šitas gerokai įraudęs ponas,kuriam pačiam labai nekenktų šaltas dušas siūlo Neringai eiti bendradarbiauti su černiausku,vinokūru,šalaševičiūte,baltraitiene,sakalu,sadecku...... Tikras šaunuolis šis visų situacijų ir teisingų sprendimų žinovas. Tokiu veiksmu vieną kartą ir galutinai būtų sunaikinta šios partijos egzistavimo prasmė. Būtų pagrįstos konservatorių ir kitokių "biudžetininkų" pasakos, kad partija sukurta tik dėl rinkimų,dėl valdžios siekio. TAI BANDYMAS VISUOMENĖS AKYSE SUNAIKINTI "DRĄSOS KELIO" MORALINIUS PAGRINDUS.

jei sis apsivoges eksprokuroras2012-10-17 16:04

yra ekspertas, tai man gaila sio ekspertai.eu

idomu bus2012-10-17 16:03

kai Venskiene bandys glaustytis prie Vickos, kuris jau daugiau kaip 20 metu (pradedant Jangila ir baigiant 24 mln .Lt byla) tyciojasi is TEISINGUMO LIETUVOJE.

Pikasas2012-10-17 15:50

RETRO. PRIEŠ PIRMĄ TURĄ (su pastabomis) Kiekvieni Seimo rinkimai turi dar ir savitą specifiką. Šio rudens rinkimai labiausiai pasižymi tuo, kad susikūrė eilė naujų partijų, kurios nori pabandyti savo galimybę turėti Seime joms atstovaujančius narius. Kadangi didžiausios kritikos iš noekomunistinių politologų ir jiems pavaldžios žiniasklaidos susilaukia “Drąsos kelio ” partija, tad manau, kad ji kai kam tampa apčiuopiamai pavojinga, kaip turinti neblogus šansus gauti pakankamai gerus rezultatus Seimo rinkimų metų bei turėti Seime savo atstovus. Skleidžiamos paskalos, kad “Drąsos kelio" partija nepateks į Seimą ar gaus jame labai didelį skaičių mandatų, manau yra gerokai atitolę nuo galimos realybės. Bent jau šiandien galima nujausti, kad ši patija gali netgi pakartoti Tautos prisikėlimo partijos sėkmę, o pavienėse apygardose pasirodyti dar geriau. (taip maniau, kol DK aktyvistai buvo nepasirinkę apygardų) O kas toliau? O toliau bet kokiam tokiam naujam ir nepatyrusiam dariniui teks glaustis prie politikos senbūvių tam, kad savo siekius galėtų realizuoti. Tikrai manau, kad pagal viešai deklaruojamus tiesos ir teisingumo siekius DK partija prisijungs prie TS LKD dešinės partijos, nuolat deklaruojančios panašius tikslus. (dabar - nežinia) Po rinkimų turėsime tai, už ką balsuos Lietuvos rinkėjai. Jei jų dauguma atiduos savo balsus LSDP – DP -TT “trojkai”, tai visuomenei teks dar keturis metus gyventi valdant toms politinėms struktūroms, kurių gretose labiausiai išryškėję neokomunistiniai bruožai. Jei bus dar ryškiau akcentuoti “burokiniai” darbiečiai ir paksoidai, tai šalis kryps Kremliaus raudonos žvaigždės link. Tokiu atveju iškiltų rimtas pavojus net ir mūsų laisvei. Pradžioje energetinei – ekonominei, o, jos netekus, ir politinei. Rinkėjai turi puikią galimybę ryžtingai atsisakyti “rezidentų” paslaugų ir netgi “hegemono” partijos persidažiusių palikuonių, bet tam reikia ne tik politinės valios, bet ir nuovokos. Neokomunistinės jėgos per paskutinę keturių metų kadenciją išsaugojo sau pavaldžius žiniasklaidos ir teisėsaugos arialus ir juos netgi išplėtė. Politikoje pasiūbuojanti prezidentė vargu ar parodys didesnį ryžtą, priešinantis “kremlininių” metastazių slinkčiai. Gali būti, kad minėta “trojka” tikisi ją nesunkiai palenkti. Kaip ten bebūtų, ir po rinkimų išliks visokie “lopatologai”, nes “buvusių ir V. Putinas nežino”. Manau, kad mūsų visuomenė jau pripratusi prie tokių nykių rašliavų, kurias tiražuoja visokie “laučiai”, “bieliniai”, “vinokurai” ir panašūs. Jie ir toliau plaus mums smegenis su vis mažėjančia sėkme. Teigiu “mažėjančia”, nes tikiu visuomenės politinio brandumo augimu. Manau, kad ir užsienyje gyvenantys Lietuvos piliečiai savo aiškesnį žodį tars. (ištarė tik "puse lūpų"), o bene daugiausiai jų bijo tie, kurie turi ilgą specifinių veikų šleifą sukaupę. Bet kokie bandymai supriešinti galimą TS LKD ir “Drąsos kelio” rinkėjų elektoratą galėjo būti eliminuoti, jei TS LKD ir “Drąsos kelio” lyderiai laiku būtų suskubę suderinti bendrus strateginius ateities planus ir nebūtų Seime tokio balsavimo dėl N. Venckienės teisinio imuniteto suspendavimo. Dabar situacija tokia, kad dalis kaunietiško dešinės elektorato gali pradėti spėlioti ar tikrai “Drąsos kelias” nėra ryžtingesnė partija, siekiant TIESOS ir TEISINGUMO. (tos spėlionės nyksta po paskutinių N. Venckienės kalbų) Kaunas visados buvo labiau moralinei sampratai artimesnis miestas. Net ir sostinėje Vilniuje neskanaus pragmatizmo bei politinio pasimetimo stebėdavome daugiau. Liūna, kad Lietuva turi tokį kaimyninę šalį, kurios prezidentas V. Putinas apie SSRS subyrėjimą kalbą, kaip apie didžiausią XX amžiaus Rusijos tragediją. Tur būt didžiausias pasiekimas V. Putinui – Spalio revoliucija, kurios pasekmės buvo dešimčių milijonų žmonių gyvybės. O juk daugiausia žuvusių buvo patys rusai. Tai jau istorija, o ateities istorija kuriama šiandien. Joje rasime ir tai, kaip pavyko ar nepavyko žmonijai susidoroti su terorizmo grėsme ir paranojiškų diktatorių režimais. Matau tik vienintelę gan greitų pokyčių galimybę. Jei per Seimo rinkimus laimės Rusijos interesus ginančios jėgos, tai ir sprendimas gali būti padarytas toks, kuris nebūtų niekaip susijęs su tarptautinėmis, demokratinėmis normomis. Kam dar kas neaišku, siūlau pasiteirauti LSDP – TT – DP partinės “trojkos” lyderių. Gal prieš rinkimus jie net nepanorės atsakyti… Nenustebčiau dėl tokio jų “kuklumo”… Ar gali atstovauti lietuvių tautos idealams ir interesams buvę sovietiniai okupantai bei jų palikuonys, kurie Lietuvoje steigia kitos šalies vardu politines organizacijas? Antai Lietuvoje įregistruotos ir veikia politinės organizacijos Rusų sąjunga, Lenkų rinkimų akcija, visuomeninė Lenkų Lietuvoje (Poliaki na Litve) organizacija; jei jie ne Lietuvos rusai, ne Lietuvos lenkai, o rusai ir lenkai Lietuvoje, aišku, nors jie yra Lietuvos piliečiai, Lietuvos tautiniams reikalams bus abejingi arba priešingi. O kaip tie piliečiai elgtųsi valstybei svarbiais tautiniais klausimais referendumuose, rinkimuose, iškilus grėsmei ar karinio konflikto atveju? Čia verta minėti naują , kitataučio įsteigtą, deja, labai populiarią, Darbo, iškilaus publicisto pavadintą, Uspaskicho Archangelsko partiją. Joje slypi pavojus daugumos valia Lietuvai tapti NVS nare, Rusijos vasale. Neturime pamiršti ir A. Zuoko vadovaujamos “TAIP” partijos, kurios vadovą teismas (o ne Seimas, kaip tvirtina A. Čaplikas) pripažino esant tuo “Abonentu”, kuris buvo minimas Rubikono “juodos” buhalterijos knygoje ir “otkatus” jam ruošiančių verslininkų lūpose. Kokių tik epitetų komentaruose apie J. Bernatonį neprisiskaičiau: “kvaišelis, asilas (osiol), durnelis” ir pan. Nieko panašaus J. Bernatonio visoje ankstesnėje veikloje neįžvelgiu. Tai pakankamai “partškoliškai” kvalifikuotas, gan įžvalgus ir suktas neokomunistų lagerio nomenklatūrščikas. Su jo demagoginiais sugebėjimais galėtų parungtyniauti tik gal koks Vytenis Povilas ar Česiūnė. Pirmasis jau vokelių prisirankiojęs į užribį buvo priverstas atsitraukti, o kitas toks “gudrutis”, kad visose peripetijose sugeba “pilkuoju kardinolu” išlikti. (jau nedalyvavošiuose rinkimuose) AMB- ininkai netgi komunistinę demagoginę ideologiją seniai praradę. Vietoj jos sukurtas neokomunistinės nomenklatūros savanaudiškas monstras ir tai jau tampa akivaizdu. Net keista tai, kad neokomunistinės jėgos labiausiai bijo, kad “Drąsos kelio” partijos tikslai ir būdai jiems pasiekti gali tapti labai artimi Lietuvos politinei dešinei, kurios aiškiu atstovu ir toliau išlieka TS LKD partija. Dabartiniu metu skelbiami įvairių partijų kandidatiniai – rinkiminiai sąrašai. Ir ką mes juose aiškiai matome? Jei socialdemokratais pasivadinę “hegemono” perėmėjai nesigėdydami surašo netgi visokius “ledynmečio” kadrus J. Bernatonį, V. Blinkevičiūtę, pamargindami kokiu “jaunėliu” A. Vinokuru”, tai darbiečiams ir paksoidams, tikriausiai, vėl tenka rėmėjų Rytuose ieškoti. Ten kur negali atlikti pinigai, gali atlikti dideli pinigai. Rusijoje vis būdavo pasamprotaujama kiek koks politiko ar valdininko postas Lietuvoje gali suinteresuotiems “banginiams” ar kokiai valdžiai kainuoti.

Alter2012-10-17 15:40

Net jei Paksas būtų šventasis, nepadaręs jokių neleistinų veiksmų, jis su savo "burtininke" Lolišvili ir tualetinio popieriaus vyniojimu aplink galvą pasirodė esąs visiškas kvailys ir netinkamas eiti prezidento pareigas. Taip kad nėra ko čia jį kaišioti, ponas Stulpinai.

alfa Kindziulis2012-10-17 15:28

Kiekviena tauta turi tokią valdžią, kokios ji verta. Nemanau, kad galima sukurti tokį recptą, pagal kurį galima butų paruošti "avių bandos" statusą turinčią tautą rinkimams. Tegalime tenkintis Somalio ar Lotynų Amerikos tipo egzistencija ir tokiomis sąlygomis DK rinkimuose pasiekė daug. Kova tęsis, valdžios nužmogėjimas tęsis, tautos budimas sunkus, bet tęsis.

LU2012-10-17 15:16

"Mano nuomone, valdžios ir teisėsaugos institucijų veiksmai susidorojant su Darbo partijos pirmininku nėra skaidrūs ir teisėti." ???????????? Kas čia su juos susidoroja? Jis iš visų mūsų tyčiojasi. Jei eiti su juo į koaliciją, tai jau nevertėjo nė stengtis į seimą papulti. DP su tiesa ir teisingumu nelabai derinasi

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi