Kovo 10 d. Lietuvos Sąjūdžio pradininkai, Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės klubo nariai išplatino kreipimąsi, kuriame apkaltino aukščiausią Lietuvos valdžią tautos valios ignoravimu ir Lietuvos valstybingumo griovimu ir atsisakė dalyvauti valdiškuose Kovo 11-osios minėjimo renginiuose.

Sąjūdininkų vertinimu, Lietuvos nepriklausomybė tebuvo atkurta formaliai. O ją atkūrus Lietuvoje įsitvirtino nedemokratinė ir antitautinė nomenklatūrinė oligarchinė santvarka, valdžia visiškai atitrūko nuo Tautos ir šalies piliečių ir „atvirai pamynė Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintą Tautos suvereniteto principą“.

Pasak kreipimosi autorių, Lietuvos valdžia „sąmoningai naikina paskutinius atkurtosios Lietuvos valstybės nepriklausomybės likučius“.

Sąjūdžio pradininkai kaltina Lietuvos valdžią savo neatsakinga ir nusikalstama ekonomine ir socialine politika sukėlus masinę emigraciją, keliančią grėsmę net fiziniam tautos išlikimui. Kreipimosi autoriai įsitikinę, kad „visų Lietuvos valdžių politika skatina piliečius nepasitikėti savo valstybe ir ištisus du dešimtmečius griauna paties valstybingumo pamatus“.

Sąjūdininkai piktinasi, kad valdžia į piliečių nepasitenkinimą, nerimą ir protestus dėl sunkios Tautos ir valstybės padėties nekreipiama jokio dėmesio.

„Esame įsitikinę, kad tokiomis aplinkybėmis dalyvaudami Tautos valią ignoruojančios ir Lietuvos valstybingumą griaunančios valdžios organizuojamame Kovo 11-osios minėjime Seime nusikalstume savo pilietinei sąžinei ir pareigai“, – rašo kreipimosi autoriai.

Kreipimąsi pasirašę dešimt Sąjūdžio pradininkų kviečia savo bendražygius – sąjūdininkus, Lietuvos Nepriklausomybės Atkūrimo Akto signatarus ir kitus Kovo 11-osios iškilmingo minėjimo Seime dalyvius bei svečius – susimąstyti, „ar iš tiesų prasminga dalyvauti šiame valdiškame renginyje“. O tuos Sąjūdžio bendražygius ir visuomenės atstovus, kurie vis dėlto apsispręstų į šį renginį atvykti, ragina priminti valdžiai jos išduotus ir sutryptus nepriklausomos, laisvos ir demokratiškos Lietuvos idealus.

Antanas Buračas, Bronislovas Genzelis, Romas Gudaitis, Bronius Leonavičius, Romualdas Ozolas, Romas Pakalnis, Vytautas Radžvilas, Gintaras Songaila, Kazimieras Uoka, Zigmas Vaišvila

P. S. Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės klubo narių kreipimąsi skaitykite ČIA.

Naujausi

Komentarai (112)

Rikiuoti
Raigerdas ingai 22014-03-11 16:48

Iš lietuviškų autorių tai tik Kernagis, na ir kartais Mamontovas. Buvo dar "Geltona", bet ji kažkaip užgeso.

Liepa-Juozapui-Spiečiui2014-03-11 11:00

Ačiū, Juozapai!Su Šventėm, mieli Spiečiaus "pogrindininkai". Tokios linksmos Kovo 11-osios dar neturėjau.. :)*

Juozapas ---Spiečiui2014-03-11 10:10

Visus kas viduje laisvi, visus kas neparsidavę, visus kas dar nekapituliavę- visus su Šventėm! P. S. : Dėkui Raigerdui ir Liepai už puikų reziumė. Judu labai gerai pagaunate esmės šerdį. Švenčių proga linkiu Raigerdui kaip nors išsispręsti "technines" problemas. Tie trukdymai yra nepatogūs ne tik Tau, jie erzina ir skaitytojus, nes Tavo, Raigerdai komentarai yra gausiai skaitomi. Rašau, žinau, jaučiu, kad turėtum atsakyti -o komentaro nėra. "Nespausdina". Ypač simtomiška kad neleidžia komentuoti apie vėėėė ez dėėėė. Kaip matai, aš visada tyčia abriviatūrą iškraipau. Kad bent automatiškai nepelenguotų. Tikiuosi, kad Tau pavyks apsikuopti ir atsikratyti prielipų. Daug darbo yra. /// Su Šventėmis.

Liepa-S2014-03-11 09:13

per paskutinį pusmetį aš tiek visko perskaičiau- įvairiausių autorių, skirtingiausių nuomonių, neįtikėtinų prognozių, bet judviejų paskutiniai komentarai mane galutinai"damušė": visgi pasitvirtino tai, apie ką jaučiau, galvojau nuo pat pradžių. Kontorkoj sėdintys toli gražu ne visi glušpetriai: tie "trojanai" ir nuolatiniai blokavimai Jums itin kryptingi ir tikslingi. Labiausiai man skauda visgi dėl vieno dalyko, kad "savi išgamos" labiausiai trokšta išmušti pagrindinį dalyką mums iš po kojų - Žemę... Šito nedovanosiu niekam ir niekada.

inga 22014-03-11 04:22

o kokios dainos, Raigerdai, jums patinka ir atrodo prasmingos?

Raigerdas Juozapui2014-03-11 03:36

Kartą Maskvoje sovietų laikais vienas vaikinukas pasiūlė paklausyti "Bitlų". Na, ką gi, atsisėdom, ir staigiai girdžiu, kad tai Din Ridas. Aš tada ir sakau, o kur "Bitlai"? Jis man ir sako, kad tai ir yra "Bitlai". Aš bandžiau jam pasakyti, kad Din Ridas niekada nėra dainavęs su "Bitlais", o be to, jis amerikietis, o "Bitlai" tai anglų grupė. Jis žiūrėjo į mane išplėtęs akis ir negalėjo suprasti iš kur aš viską taip gerai žinau. Nors savęs tikrai nelaikiau muzikos žinovu, bet Din Ridą nuo "Bitlų" tikrai skyriau. Man įdomu pasidarė, kodėl jis taip painioja? Ir jis man atsakė:"Na kaip, jis tas su ilgais plaukais". Tada aš perklausiau:"todėl tu ir galvoji, kad jis iš "Bitlų"? "Na taip, žinoma"- atsakė jis.

Raigerdas2014-03-11 03:32

Nespausdina komentaro

Raigerdas Juozapui2014-03-11 03:11

Suprantate, Juozapai, panašus lygis yra ir pas mūsų politikus, ne muzikos atžvilgiu, o ekonomikos, finansų ir tos pačios politikos atžvilgiu.

Raigerdas Juozapui2014-03-11 03:07

Kartais galvoju, ach paklausysiu kokios nors lietuviškos dainos, gal yra naujų talentų? Įsivaizduokite, neištveriu net gerą gabalą išklausyti, nes tekstai yra tiesiog pribloškiantys, kadangi jie skirti vos ne silpnapročiams.

Raigerdas Juozapui2014-03-11 03:04

Mano manymu, didžiausią žalą, kurią yra padarę rusai Lietuvai - tai Universiteto uždarymas. Štai čia yra aukščiausio lygio barbariškumas. Ir mano manymu. Lietuva negali atsigauti iki pat šiandien. Mokslas pas mus nevertinamas. Diplomas taip, o mokslas jis toks, kaip kažkada Leninas lygino inteligentus - "prosloika". Mūsų mokslininkai nieko negali pasiūlyti Lietuvai. Ar jūs tokį dalyką galite įsivaizduoti? Man sunku tuo patikėti.

Raigerdas Juozapui2014-03-11 03:02

Neblogai, neblogai parašei, reikės pamąstyti. Žinai, aš kažkaip nededu per daug vilčių į tuos politikus. Man labiau rūpi švietimas ir kultūra. Be abejo, tu teisus dėl mūsų tų parsidavėlių, tačiau man gaila, kad mes neturime iš viso mokslininkų, poetų, dramaturgų. Mes dabar turime tylinčius mokslininkus, tylinčius poetus ir kitus menininkus. Iš tikrųjų, jie yra pajėgus būti vedliais. Aš tikiu šita kategorija žmonių, kaip šviesiausia tautos dalimi, bet Lietuvoje jų nebėra. Įsivaizduokite, tauta praktiškai gyvena be poetų. Ar jūs įsivaizduojate, kokia tai yra žema būsena? Ar jūs įsivaizduojate, kad tai yra viduramžiai? Tamsūs viduramžiai, deja, šiandien jie yra Lietuvoje.

Raigerdas Ingai 22014-03-11 02:22

Sutarta Inga 2 - "viskas bus gerai".

Juozapas---Raigerdui2014-03-11 02:13

Geras komentaras. Dabar šiek tiek apie režimo tūzų ir jiems artimų personų turtus. Visi klykia, anie vansi turtus susikrovė apvaginėdami Lietuvą. Iš dalies taip. Bet šiaip jau tai tos Lietuvos lobių, kaip sakoma "koška nakakala", ar ne ką daugiau. Čia tik vieta graži, strateginė. Sklypas. Dabar istorinis diskursėlis kiek toliau į praeitį. Abiejų Tautų Respublika, kaip žinia , žlugo dėl... Na, tikriausiai žinai, kad paskutinis karalius (Poniatowski's) buvo Jekaterinos II meilužiu? Žinai. Žinai, kad rusai ruošėsi sunaikinti LDK ir tam kruopščiai ruošėsi? Jie žinojo, kad kaktomuša neįveiks LGK. Ką darė rusai? Jie keletą dešimtmečių labai intensyviai ... investavo. (???? ) Na, gerai, tiesiai šviesiai kalbant itin stambiais mąstais papirkinėjo valstybės veikėjus. Galų gale praktiškai ATR seimas ir visi kiti seimeliai buvo sudaryti iš vien tik nupirktų ir pakabintų bajorų ir maršalkų. Svarbiausia seimelių frakcijos , t. y. švogerių grupuotės nežinojo kad visi yra nupirkti ir vieni kitus įtarinėjo -o gal šitas psia krew nenupirktas, padla ? O rusai laukė. Išlaukė kol visi nupirktieji ant tiek supus, tik pašvinks, kad nebebus vargo tokią pasmirdusią valstybę patvarkyti. Ir patvarkė. Kaip vaikiščius. Kaip atėjo pro Vilnių , taip iki Oderio ir nuėjo. Praktiškai be pasipriešinimo. Raigerdai, patikėk didžioji dalis mūsų klikos turtų yra ne iš vogimo. Tie turtai iš pardavinėjimo. Mus pardavinėjo, pardavinėja ir praktiškai jau pardavė su viskuo kas juda ir nejuda ant šios ašarų pakalnės. A Vask... , tfu, Volodia slušajet da jest. Rusų metodai nepasikeitė nuo carų laikų. Metodas veiksmingas, metodas pasiteisino. Kodėl Rusijai netikėti , kodėl nepasinaudoti tuo ką mato "v upor": litovcai ir gi liko tokie patys. Tik ... pigesni. Deja. :( Pasinaudojo. Sakau būtuoju laiku, nes būsimojo laiko mums liko tik katino ašaros. *

inga 22014-03-11 02:05

Jus labai siltas zmgous, Raigerdai. Ne visi pagaili zmoniu negalinciu istrukti is savo fantaziju. Aciu jums, Raigerdai, kad esate toks koks esate.

Raigerdas Ingai 22014-03-11 01:54

Inga 2, būtų gerai, jeigu mes kalbėtume konkrečiai. "Viskas bus gerai" - patikėkite, kad aš neturiu tokių draugų, kuriems viskas būtų gerai. Jiems net į galvą nešauna ir jie šito nesiekia. Man iš viso yra nepriimtina ta savihipnozės arba komunistinė ideologija su "KOMUNIZMO (kur viskas turėjo būti gerai) PASTATYMU". Taip pat, kaip ir nėra priimtinas atitrūkimas nuo tikrovės. Man ji patinka tokia, kokia ji yra. Ir nors žmogaus vaizduotė pranoksta bet kokius įmanomus dalykus, kurie egzistuoja realiame pasaulyje, tačiau aš niekada nestatau tai aukščiau nei yra tas realus pasaulis. Man realus pasaulis yra pats svarbiausias dalykas, nes tada aš su juo galiu kažką tai daryti. O žmonių, kurie negali ištrūkti iš savo fantazijų, atvirai pasakysiu, man gaila.

Raigerdas Juozapui2014-03-11 01:43

Na, klausimas geras, tik aš nelinkęs spėlioti. Todėl man sunku atsakyti, nes galiu teigti tik tada, kada aš turiu tikslius duomenis. Aš žinau, kad su Lietuva yra daug blogiau, nes jie kruopščiai maskuoja šituos dalykus. Bet jūs nupiešėte juos esant labai gudrius. Aš tikrai nematau nei vieno, jeigu jau taip atvirai, profesionalo. Suprantate, Juozapai, man šita situacija labiau yra panašesnė į rusų Paskutiniojo Caro Nikolajaus II valdymo metus. Pažiūrėkite kokia įdomi situacija. Jis turėjo 4 dukras ir štai pagaliau gimė sūnus, kuris sirgo hemofilija, kai menkiausias sužeidimas galėjo sukelti nesustabdomą kraujavimą. Išsigimimas vyko iš visų pusių. Rasputinas buvo caro šeimos draugas. Taigi, revoliucinė situacija tiesiog buvo prisirpusi ir tuo pasinaudojo bolševikai. Iš tikrųjų, ta rusų Dūma buvo neveiksni. Lietuvos valdžios aš aplamai nesuprantu. Partijos mausto ir apiplėšinėja Lietuvos žmones. Prezidentė suėmusi į rankas jėgos struktūras yra bejėgė pakeisti situaciją. Premjeras prakaituoja, stengiasi, bet jis labiau panašus į kolchozo pirmininką, nei į premjerą, tarp kitko, nevykusį kolchozo pirmininką. Bet faktas tas, kad valstybė yra nevaldoma - čia viską valdo amerikoniškoji "laisvoji rinka", kuri yra teorija, tačiau praktikoje nieko absurdiškesnio sugalvoti neįmanoma. Vyriausybė net nežino, kokius procesus reikia suvaldyti dabar, nes jie neturi tikslo. Taip vadinama eurointegracija, t. y. visų įmanomų valdžių perdavimas į ES ir likti tokia pat satelitine valstybe, kokia buvo TSRS laikais. Bet TSRS laikais mes buvome tarp pirmųjų, nes padėjo į Maskvą vežami kyšiai, na ir švietimo sistema buvo nebloga. Europoje niekas kyšių dešromis ir unguriais neima. Jiems reikia konkrečių dalykų, t. y. nekilnojamo turto ir aukso. Mane šiurpina tas mūsų politikų mentalitetas. Jis toks klaikus, toks atstumiantis, kad net fiziškai į juos žiūrėti yra tiesiog kančia. Toks piltybiškas nenoras dirbti visuomenei, kad sunku net įsivaizduoti, kad jie nors trupučiuką norėtų dirbti valstybei. Jokių pastangų. Visas jų darbas yra nukreiptas viena linkme - kaip dar išdurti visuomenę, kad ji nesuprastų jų tikrųjų tikslų.

Inga 22014-03-11 01:30

Raigerdai, kaip gaila, kad nepatalpino jusu komentatijaus apie VSD su klausimais. Tikekimes, kad ateity visus jusu komentarijus talpins. Viskas turetu buti gerai, Raigerdai.

vai me to 1022014-03-11 01:16

Labai teisingos mintys.Pamėtėsiu,dar kelis klausimus apmąstymui.Kas iškėlė Jakavonio kgb kapitono, kandidatūrą į uzsienio ministro pareigas?Kas siuntė,į Ameriką mokytis A.M.Povilioniėnę 1985m?Kas rekomendavo Matonį kgb leitenantą į KPB viršininko postą?Kas Valio pavaduotoju rekomendavo Raulušaitį?

Liepa-S2014-03-11 00:49

Nu jo..aišku, kad aišku tai, kas"neaišku"..Kuo labiau darbščiosios bitutės neša medų, tuo uoliau iš jų tą medų atiminėja tranai. Arba Jūsiškis dėsnis - jei klevą vadini klevu, o ne bambuku.. viskas savaime susidėlioja į savo vietas. Pasąmoningai didžioji dalis visą tą chaosą puikiai suvokia, bet sąmonės filtrai nepriima - atseit taip nėra, nes taip negali būti, nes tai neteisinga, nenormalu ir pan...

Juozapas---Raigerdui2014-03-11 00:34

Kodėl? Kodėl toks "proxodnoj dvor"? Dabar Mielas Raigerdai užduosiu vieną itin paprastą klausimą ir tuomet Tamstai viskas paaiškės. Sakyk, ar niekada nepagalvojai -kodėl Lietuvoje siautėjant, o tiksliau šeimininkaujant rusyno spec. tarnyboms ir knibždėte knibždant agentūros tinklui, kodėl Lietuvos valdžia kuri nuolat klykia "rūūūūsai puola--a-a-a-ą", kodėl niekad nesikreipė į NATO aljanso partnerius dėl /Penkto Straipsnio pritaikymo suteikiant aljanso žvalgybos pagalbą siekiant išgaudyti putino agentus ir šnipus-diversantus? Tų polit-diversantų tikrai musyse varva per visus krašus. Tai kodėl valdžia nesiima priemonių juos susemti? Juk paprašius vien jankių ir britų specų pakaktų susemti visus totaliai. Bet neprašo juk valdžia. Kodėl? Ar man atsakyti ar Tu atsakysi? Nebijok, sau pasakyti šiurpią Tiesą. Tiesa yra žymiai baisesnė nei net Tu manaisi žinąs. O juki tu ne šiaip koks eilinis tūlas. Esi šviesus žmogus. Baisu? Žinai kartais jau ir man būna baisu. O juk aš kaip ir kamikadzių padermės...

Liepa-S2014-03-11 00:30

Tame visas įdomumas su tom laidom - pernai,užpernai el er tė labai gerai pravalė paskutinius padorius žurnalistus iš radijo eterio.Pvz.,buvo T.Dapkaus, gerb.G.Aleknonio laida - miela malonu klausytis, o elgesio kultūra kokio lygio ..O dabar LT radijo laidų informatyvumas bei profesionalumas juodai smukęs.Net nesivarginamakviesti oponentų diskutuojamu klausimu. Tai kam juoktis iš Lukašenkos ar kitokių režimų- pas mus tas pats,jei ne dar"geriau".

Raigerdas Juozapui2014-03-11 00:10

Na, dėkui už žinias, kurios, deja, nėra malonios. Bet kaip tai mūsų valstybė yra visiškai nebekontroliuojama, kaip Proxodnoj dvor", kas ką nori, tas tą daro? Velniai rautų, kas galėjo pagalvoti, kad Lietuva pavirs į tokį ubagyno ir mėšlyno kraštą? Nors tai yra ir autoritarinis režimas, bet kiek valstybėje chaoso? Ką iš viso jie veikia, tie premjerai, politikai, Seimo nariai? Kažkoks tai sindromas, kuris yra panašus į Markeso "100 metų vienatvės". Yra dvi Lietuvos - valdančiųjų, kuriems viskas gerai, ir engiamųjų. Bet, jeigu buvo tokia kiberataka, tai kodėl premjeras nesikreipia į ukrainiečius ir nepaaiškina, kad čia ne Lietuvos institucijų darbas? Ar VSD jau čia gatavai yra parsidavusi? Matai, vakar pačiam rašiau apie VSD su klausimais, tai taip ir nepatalpino mano komentarijaus.

Juozapas---Liepai2014-03-11 00:10

Dundukai sakot skambino? Ak, miela Liepa... Jeigu daugiau kreiptumėte dėmesio į smulkmenas, mažiau "dundukų" išgirstumėte. Nepykite dėl sarkazmo. Nepiktybiškai. Tokių kaip aš, vriednų musyse nedaug. Taigi kartą klausant per radiją eilinio paskambinusio "dunduko" giesmelę, senas info karų eilinis Juozapas staiga ėmė ir mamislijo- Brač, ką man tai įkyriai primena? Ką? ... Ir tuomet po kaukolės skliautu man nušvito cielas megavatas: jomajo, taigi čia tie patys info karai kaip interneto komentaruose. Vienžo ėmiau aš labai atidžiai klausytis radijo. O va muzikinę klausą kaip tyčia turiu ne prastą. Dievas nepašykštėjo. Ačiū. Taigi per pusmetį užpelingavau apie aštuonis nuolatinius "artistus" kurie sumaniai demonstruodami stilių ir manierų įvaldymo galimybes nuolat skambėdavo tiesioginiame eteryje prisistatydami dešimtimis skirtingų "nickų" tipo Nijolė iš gargždų, Antanas ir Alytaus, Stefanija iš Vilniaus, Tomas iš Kauno ir t. t Visi vardai tipiškai "brangiuslietuvosžmones" imituojantys. Ir visi viyyyysiškai "natūraliai ir atsitiktinai" bet darniu unisonu palaikantys "partijosirvyriausybėspolitiką" bei "giliai pasipiktinusiai" smerkiantys "atskirų visdar pasitaikančių" ekstrmistų ir politinių avantiūristų išpuolius prieš mylimą Prezidentę ir jos išmintingai vykdomą politiką. Miela Liepa - atsitiktinių skambučių į el er tė nebūna. Ten pirmiausia ištarrdo kas ir kokiu klausimu skambina ir jei nepatinka "jūsų komentaro neįkelia". Režisierius budriai laiko ranką ant mygtuko, todėl jeigu panorėsite pagudrauti, žaibiškai atjungs nuo eterio. Tiesa, kartais galima išgirsti labai neigiamą nuomonę, bet ji kaip taisyklį yra vos ne groteskiškai šaržuota ir tiesiog rėkte rėkia - šios nuomonės savininkas yra visiškas asilas ir degradas. Čia irgi aktorių darbas. Beveik viskas režisuojama. Kaip sako - "tiek žinių". :)

Liepa-S2014-03-10 23:59

Klausykit, gal kokį anekdotą ar ką/ Nebeužmigsiu nuo tų baisybių. Išvis, gal verta apsikeist adresais- nes nebeaišku, kurie pas kuriuos"sucharikus"daboklėn nešiosim. O senosios kultūros, Raigerdai, užtai ir apšaukiamos"nemoderniomis", nes jos labai nepalankios laisvam kapitalo judėjimui, manipuliavimui žmogumi ir meldimuisi pinigams. Juozapai, viena yra žinoti, kas negerai, bet visai kita, kai išbandai savo kailiu tuos"tobulus įstatymus". Jei norėsi, suėsi bet ką. Svarbu tik, kad apetitas būtų...

gal kas zino2014-03-10 23:50

Su kokia flora atlape pasipuos Grybauskaite rytoj?

Juozapas---Raigerdui2014-03-10 23:50

Grįžtant dėl tos kiberatakos. Dabar jau be įmantrybių- manau, kad ataka padaryta ne iš Lietuvos, o iš Lietuvos teritorijos. Nes IŠ Lietuvos skamba panašiai, kaip NUO Lietuvos. Rusai būtent taip ir trimituoja. O aš manau kad atakuota iš mūsų šalies teritorijos būtent tuo tikslu plius dar kaip jau rašiau ir su pašaliniais tikslais. Atakavo Putino ereliai iš GRU, gal būt su savo pusiau filialo Vėėė eZZZZ Dėėėė vyrukų pagalba. Juk nužudžius Pociūną, Damuliui ir Braziuliui išrašius taksistų pažymėjimus dar buvo ir daugiau valymų kurie prisidengus patogia "valstybėspaslapčių" kaldryte jau praėjo tyliai ir nepastebimai. "Išvalytųjų" gretas užėmė patikimi "kadrai" tie kurie ne kadriniai bet buvo palikti, bendram fonui palaikyti , tie paprastai nepasižymi intelekto sužalotų veidų bruožais. Pats matai, kokie kadrai čia nuo kontoros atsiunčiami lojimo misijai. Daug zuikių, vien žo, nušauta su ta kibernimatj ataka. Ir Niekuo dėta Lietuvos valstybė pagaidinta ukrainiečių akyse, ir paruoštas placdarmas žodžio laisvės "užveržimui". Tikiuosi nepražiūrėjai, to "kuklaus" faktelio apie naują Žvalgybos ir operatyvinių veiksmų taikymo įstatymo redakciją? O naujoji redakcija kuri buvo priimta seime net lapei nesulojus (sisteminė žiniasklaida "pamiršo" pranešti), tas JAU VEIKIANTIS Įstatymas skelbia: dabar norint įsilaužti į tamstos paštą, skaityti laiškus, slapta įsilaužti į būstą, automobilį, sumontuoti sekimo aparatūrą ir t. t ir pan. , ... nuo šiol nebereikia net ir tos fiktyvios teisėjo sankcijos. Nežinojot? Aaaaaa... Tai sakot, nelabai sekasi įkeldinėti komentarus ekspertuose? Na, na...

Raigerdas Liepai2014-03-10 23:42

Mūsų kaimo kultūra nebuvo tokia jau bloga. Aš daug dalykų išmokau iš senelių kaime besidarbuodamas. Štai yra piktžolė. Man davė uždavinį jas išrauti. Na, o aš ne visada tai darydavau, kad taip jau su šaknimis. Tada mane pamokė: "Matai šitą piktžolę? Štai aš ją išraunu, bet ten palieka šaknys. Jos su laiku vėl atsigauna ir tada vėl bus viskas tas pats". Kai aš pamačiau tas atkastas šaknis, tai man pasidarė gėda. Aš prisiminiau, kad aš mačiau, kad šaknys lieka, bet numojau ranka, nes čia dauga darbo, o aš pasirinkau lengvesnį kelią. Bet tas lengvesnis yra kaip tik pats sunkiausias ir sudėtingiausias, nes piktžolės šaknys dar labiau išsikeroja ir ji įsitvirtina į žemę daug tvirčiau, nei buvo iki tol. Su euru yra toks pats "lengvo kelio" pasirinkimas. Nors klausimą su pinigais reikia tvarkyti nemažiau, nei VSD. Pagaliau nors vienas premjeras turi atsakyti žmonėms į klausimą:kokia yra priežastis, kad 20 metų žmones per bankus ir kitas finansines firmas yra apiplėšinėjami? Kaip jūs ruošiatės pašalinti tokio reiškinio priežastis (t. y. išrauti piktžoles su šaknimis)? Bet mes neturime premjero, kuris būtų pajėgus atsakyti į šiuos klausimus. Reiškia valstybė egzistuoja be tinkamos kontrolės, analizės ir apskritai paėmus, niekas nėra dar iki šiol pasakęs:kokia yra tokio blogo valstybės valdymo priežastis. Kur čia yra šuo pakastas, kad jos piliečiai pastoviai yra apiplėšinėjami jau 20 metų?

Pagarba2014-03-10 23:37

Pagarba nebijantiems sakyti TIESOS

Liepa-Juozapui2014-03-10 23:31

Tai jūs dar negirdėjot šiandien "Lietuvos radijo" laidos 11.00-12.00val. Ten kažkokie du dundukai aiškino, kokia nesąmonė referendumas dėl žemės. Buvo prietrankų, kur skambino ir verkė, kad juos apgavo renkant parašus. Išklausiau tik pusę tos laidos, nes kitaip būčiau radijo imtuvą išmetus velniop. Vyksta ne šiaip informacijos blokada, o TOTALINĖ blokada.

Juozapas2014-03-10 23:23

Šiandien tyčia pažiūrėjau "tv žinias". Kaip gražiai ir plonai viskas pateikama. Reportažas apie signatarų demaršą sumontuotas tobulai. Kas trečias sakinys įterpiamas ir "n" kartų primygtinai kartojamas šio pilietinio veiksmo lyginimas su tomašewskininkų išsišokimu Vasario 16 d. minėjime seime. Gudriai? Suktai. Po to kita, žemesnio laipsnio rusyno interesų atstovė Gryzunova čia pat unisonu antrindama rypuoja: tipo, nereikėjo, kut kudakt, šventinę dieną tokių dalykų daryti. Aha. Jo. Tipo kita proga paprastą dieną tą patį pasakius būtų kas nors atkreipęs dėmesį. Čia kaip su Vaišvila. Šventės minėjime Polikarpovną pavadino kolaborante, tai dar kažkaip nepavyko užtušuoti. "teko išgirsti". O kitais kartais kai Zigmas rengdavo preskonferencijas ir kalbėdavo aštrius ir svarbius dalykus kas būdavo? Kas? Ogi spengianti tyla nes visiems delfiams ir el rytams in corpore su muiliūtėmis prisakyta vykdyti totalinę info blokadą. Todėl nereikia čia mums tų krokodiliškų ašarų, mieli ponai agentai-išdavikai, dėl "šventos dienos" gadinimo. Ne dėl Dienos šventumo "sielojamasi" ir pučiami žandai rodant pasipiktinimą eretikų įžūlumu. Čia arija iš kitos operos - "Vagie, kepurė dega!

Petras2014-03-10 23:17

Pritariu 100 proc.

pagarba signatarams2014-03-10 23:17

aciu Lietuvos sviesuoliams, kurie nepardave nei Sazines, nei Garbes!

Liepa-Raigerdui2014-03-10 23:11

Jūs teisus kaip visad: būtent dėl pasekmių nesutvarkymo tas pats kartojasi. Tik kažkodėl senjorą galima tampyt pareigūnams apkaltinant, kad žmogelis"nugvelbė"polietileninį maišelį, o tie oficialūs asmenys, kurie "nuskraidina"milijonus, žvengia sau iš ekranų kasdien ir moko gyvenimo išminties...

Raigerdas Liepai2014-03-10 23:02

Taip, Liepa tu teisi, bet matai, vyksta tokio didelio maštabo Lietuvos žmonių kvailinimas, kad sunku įsivaizduoti. Dabar žiūrėk, kaip viskas vyksta. Štai buvo sekundės bankas ir kitos firmos, surinkusios iš žmonių pinigus. Sekundė žlugo ir daugelis žmonių prarado sąskaitas. Kas turėjo būti toliau? Toliau, kruopščiai turėjo būti viskas išanalizuota ir visos landos turėjo būti užvirintos. Visi tie, kurie dalyvavo iš valstybinės pusės, turėjo atsakyti visu 100 procentų, kad daugiau nepasikartotų. Bet šito nebuvo padaryta. O tada toliau prasideda lipimas ant to pačio grėblio. Vėliau kiti bankai, paskiau Snoras, o paskiau Ūkio bankas ir čia dar ne pabaiga. Yra dėsnis - jeigu nepašalinamos TIKROSIOS priežastys, tai liga vėl atsinaujina.

stasys2014-03-10 23:00

ar tik Juozapai tas paskutines žinias, ne iš trakų seminaro parsivežiai ?:))).

Liepa-Raigerdui-Juozapui2014-03-10 22:52

Na žinot, tada tokius siūlytojus reiktų įdarbinti pačių siūlymuose su visom šeimom ir giminėm -tegul gaudo tą naudą, mokesčius nuo teikiamų"malonumų" valstybei moka. Kažkodėl iš LT emigruoja eiliniai žmonės, o ne tokie siūlytojai. Kodėl? Todėl, kad jie nieko nesugeba dirbt ir niekam užsieny būtų nereikalingi. Aš vsiškai sutinku, kad žmonės pradėjo reikalaut uždraust tokias partijas. Yra už ką. Juozapai, aš labai gerai pamenu, ką prognozavot. Tad tikrai nereikia atmest galimybės, kad už grotų sėdi ne tik nusipelnę, bet ir niekuo dėti žmonės. Pažiūrėkit, kokia informacija kyla dėl Snoro. Baisiau negu baisu...

Raigerdas Juozapui2014-03-10 22:46

Na, Juozapai, perdaug užlenktą tekstą parašei, kad net sunku suprasti. Tu čia hipotetiškai aiškini, kad kiberataka padaryta iš Lietuvos į Ukrainą?

zibalas2014-03-10 22:46

Nu, blia...tu visiškai, kur reiktų tada dingti..gal į Šiaurės Korėją?

Juozapas2014-03-10 22:39

Labas vakaras. Šis mano tekstas bus kiek ilgokas, tačiau turintiems kantrybės SKAITYTI BUS ĮDOMU. Daug visko vyksta pastaruoju laiku. Bet pradžiai nedidelis diskursas. Gal kas nors pamena kaip gerokai dar prieš visas Krymo peripetijas prognozavau tokią smulkmenėlę: rašiau, kad labai tikėtina jog rinkimų vajaus įkarštyje Polikarpovna suskels efektingą bajerį. Suskėlė. Na, karų naujienų makalynėje gal kas ir nelabai galvon įsidėjo, bet,... Vertėjo dėtis domėn. Taigi- Dašenka nutarė kilstelėti savo plintusinius reitingus aukštyn ... pažadėdama rimtas permainas vėėė ezzz dėėė Kontoroje. Aišku, tas rimtumas nei piliečių saugumui, nei Lietuvos grėsmių užkardymui nieko apčiuopiamo neduos. Į postus vietoj visų nukvakusių ir kiaurai apsivogusių vaišnorų pastatys gal dar blogesnius. Tik "naujieji" bus niekam negirdėti. (Ne visai niekam. )Dabar greta tos navynos pridėkime antrą eiliniam tūlui bambalio čiulpikui atrodo nesusijusią navyną: kibernetinė ataka prieš Ukrainą buvo įvykdyta iš Lietuvos. Pagaunat kampą? E-e-e-e-eę, iš akių matau, kad nelabai. Mandagiai aiškinu: Kol kas hipotetiškai (kol kas) ir pašnibždomis Rezidente vadinama Muravjovkos Ponia ėmėsi sekančios Lietuvos paruošimo okupavimui parengiamųjų darbų stadijos. Be to kremlinams reikia kokybiškai pagilinti savo informacinį viešpatavimą mūsų teritorijoje. Čia ir Krymo reikalų fonui "gerinti",ir Agentės žengimo sostan kadencijai-2 informacinių trikdžių likvidavimo sąlygų gerinimui ir t. t. Kame šuvas pakastas, paklausite. Oooooo-o-o... Hm, geras klausimas. Tarkime tamstos rašinėjate "nepatogius" dalykėlius kurie nepatinka Poniai o ir Šeimininką kremliuose erzina. Tuomet pas jus ateina vyrukai vienodais kostiumais ir užsega tamstoms plienines apyrankes ir paėmę tamstas už klyno išsiveža kartu su tamstų kompiuterijos agregatu. Tuomet paaiškėja, kad esate kaltinamas surengus nusikalstamą kiber ataką. Įrodymai jūsų kompiuteryje, savaime suprantama tvarkingai guli jūsų C:/ diske. Smagiausia, kad jus supakuos su visom "teisinėmis" garantijomis, dalyvaujant kratos liudininkams. Tuos įrodymus paprasčiausiai jums atsiųs kartu su interneto paslaugos tiekėjo signalu. Vyrukai dėvintys vienodus kostiumus tokių galimybių turi. Vsio zakonno. Vienžo, Lietuvos putinizacija sėkmingai tęsiasi ir dar su pagreičiu. Kas toliau? ////DDD... Ai, kam ta retorika, ar ne?

zibalas2014-03-10 22:38

Ja, gyvenam. Vieniems gėda kas darosi, kiti nori sovietinių laikų, kiti bendrai skersą dėjo.. ir išvažiavo visiems laikams. Loviniai ne..jiems gera, ima kreditus (neatitinkančius gaunamoms iš valstybės pajamoms) ir statosi superinius būstus, vaikai už jūros mokslus eina, ir kas svarbiausia- jų gan daug ir jie valdo ir jie skersą deda ant tų kelių signatarų....ir net kvadrate..

Raigerdas Liepai2014-03-10 22:33

E. Masiulis siūlė Seime įteisinti prostituciją. Motyvas - valstybė galės gauti mokesčius, o tai yra seniausia profesija ir niekas su ja dar nesusitvarkė. E. Masiulis teigė, kad tai valstybei nauda ir prostitutei nauda, nes tai bus jos legalus darbas. Čia yra tiktai kalbos, bet jis nuslėpė tokį faktą, kad pornografija jau tapo trečia pagal pinigų pajamas sritis (t. y. priartėjo netgi prie tokių nelegalių pajamų, kurios gaunamos iš narkotikų pardavimo). Taigi, Lietuvoje tada atsirastų ir pornoindustrija. Bet čia dar ne viskas. Toliau būtų stumiami lengvi narkotikai, kaip marihuana. Ir iš mūsų šalelės nieko nebeliktų. Degradacija pagreitėtų milžinškais tempais. Šitie žmonės užsiima destruktyvia veikla Seime. Štai, kodėl iš jų reikia reikalauti, kad jie pademonstruotų tai patys savo kailiu.

Raigerdas Jules2014-03-10 22:23

Tai, kokią išvadą galima padaryti iš šito komentaro? Vėl gi yra viskas paprasta - Seimo narys siūlo. Tvarkoj, tik yra vienas bet - tegul pats visa tai pademonstruoja ant savo kailio. Kodėl šito reikia. Aš Tamstai pasakysiu vieną paprastą paslaptį - žmogus labai sunkiai įsivaizduoja, ką jis darytų kito žmogaus vietoje. Konfucijaus taisyklei 2500 metų. Įsivaizduokite 2500 metų. Tačiau iki pat šiandien mūsų Švietimo ministerijoje nesupranta, kad egzistuoja 2 žmonės ir tai atskiri pasauliai - atskiros Galaktikos. Ir nieko daug nereikia - tik išmokyti žmogų elgtis taip, kad abi pusės liktų patenkintos nuo mainų. Kito kelio nėra. Tas, kuris siūlo kitam:"Na imk tu ir peršok tą Baltijos jūrą", turi pats peršokti ir jau iš kito kranto šuktelti:"Na, matei, aš tai padariau. O dabar tu".

Liepa-Raigerdui2014-03-10 22:18

Nelabai gilinuosi į politines peripetijas. Tai, ką E.Masiulis siūlė įteisinti prekybą žmonių kūnais??? O siaube.... !!!! Tikrai, tada jam pačiam reikėtų tai pademonstruoti. Šalia seimo būtų patogiausia. Nes būtent ten "sutartimis"pardavinėjami žmonės, jų likimai, gerovė ir ateitis.Pradedu įtikėt, kad Leto Palmaičio įžvalgos tikrai realus dalykas...Kur ritasi pasaulis...

Raigerdas Jules2014-03-10 22:13

Tai, jeigu pinigus kontroliuos grupė, o ne Jules ir A. Butkevičius, tai nuo kieno priklausys A. Butkevičiaus ir Jules gyvenimas? Teisingas atsakymas drauge A. Butkevičiau ir Jules, jų gyvenimas priklausys nuo grupės norų, kompetetingumo, nuo to ar tą grupę veikia mėnulio fazė ar neveikia. Štai Kremlius gali pareikšti, kad A.Butkevičius ir Jules perdaug gauna pinigų, reikia jiems sumažinti. Ir jiems grupė gali sumažinti.

Raigerdas Jules2014-03-10 22:06

Kada Jules siūlo preieti prie euro, A. Butkevičius taip pat, tai nieko nėra paprasčiau - sudarome grupę iš keletos žmonių,ir visi pinigai, kuriuos gauna A. Butkevičius ir Jules, ateina ne į jų sąskaitą, o į to sgrupės sąskaitą. O jau A. Butekvičius su Jules rašo, motyvuoja, kam ir kiek jiems tų pinigų reikia. Grupė pasižiūri, įvertina tuos prašymus, dalį atmeta, dalį palieka. Štai Jules užsimanė nusipirkti kefyro, o A. Butekvičius nori kvaso su siemkom. Tai grupė nusprendžia - gerai, kefyrui ir kvasui pinigų duosim, o siemkom, tai čia jau yra bereikalingos išlaidos.

Raigerdas Jules2014-03-10 21:59

Bet faktai parodo, kad žmonės, užstrigę priešgynos būsenose, neapykantos būsenose, labai silpnai kontaktuoja su realybe. Ir dauguma jų idėjų yra tik jo vaizduotėje, kuri nesugeba pagaminti tai, kas tiktų realiai įgyvendinamiems projektams. Daugiau nieko nereikia tik nuo id4jos preiti prie plano, toliau jis yra 5gyvendinamas ir gaunami rezultatai.

Raigerdas Jules2014-03-10 21:54

Na nieko nereikia, tik vieną mažumėlę- KADA ŽMOGUS KALBA, TAI JO ŽODŽIAI TURI ATITIKTI REALYBĖJE EGZISTUOJANČIUS DALYKUS. DAUGIAU NIEKO NEREIKIA - TIK VIENO DALYKO, TAI TURI ATITIKTI REALYBĖJE EGZISTUOJANČIUS DALYKUS.

reigardai2014-03-10 21:50

kad nespausdina tamstos komentaru tai yra zenklas ir tau ir jiems irvisiems.juk aiskiai parasyta,jog tai priklausoma kompanija.tik yra skiriamas laikas dermo(kratijai) atsijoti.

Raigerdas Jules2014-03-10 21:47

Siūlai, kad reikia padaryti tą ir tą - pradėk nuo savęs. Štai Jules siūlo įsivesti Lietuvoje eurą. Na, tiesiog puikus pasiūlymas. Štai valstybė ima ir siunčia Jules į Graikiją, kadangi ten jau euras yra įvestas, ir Jules, na tarkime, per metus laiko sutvarko visą Graikijos ekonomiką. Ir mes Lietuvoje pasitinkame jį su gėlėmis ir dar Prezidentas apdovanoja kokia nors aukščiausia dovana. Bet, jeigu Jules ten nieko nesutvarko, tai tokiam apsišaukėliui turi būti atimtas visas jo turtas, o jis visą likusį gyvenimą dirbą darbą tik išimtinai valstybės naudai.

stasys2014-03-10 21:45

testas .. " t a b l e t ė s ". na žinot ..ir stenkis žmogau po to .:)

Raigerdas Jules2014-03-10 21:44

Na, dabar jau pradėjai rašyti atviriau. Jules viskas yra labai paprasta, net ant tiek paprasta, kad sunku į tai patikėti. Tereikia visiškai nedaug. Tas nedaug yra -parodyk pats. Ir kol mūsų dauguma žmonių nepajėgs suprasti šitos tokios paprastos tiesos, kuri yra tokia elementari, kad ar gali būti kas nors dar paprastesnio. Štai E. Masiulis siūlo įteisinti prostituciją. Na nieko nereikia, tik parodyti pavyzdžio. Aš nesuprantu, kas tame yra sudėtingo?

Liepa-Raigerdui2014-03-10 21:41

Ekspertai įkeltų, gal iki jų"perima". Šiaip kai kurių ženklų tikrai nepriima. Pvz., negalima dėti teksto ištraukų citavimo ženklų(laužtinių skliaustelių ir daugtaškio vidury).

stasys2014-03-10 21:36

reigarduk ..ekspertai pakeitė savo žodžių filtravimo sistemos parametrus. Už tai ne kai kuriems reiktų išmokti apsieiti be tu " ribojamų " žodelių sąrašo .. va imk pavyzdį ir manęs ..daug rašybos klaidų, jokios prasmės tekstuose ( čia ne kai kurių vertinimu) ir visi komentarai įdėti ..tiesa " reiks pasižymėti žodį "tabletės" kažkodėl kraipo...nors ką aš bandau apgauti ..žinau kodėl kraipo. :)

61komentarui2014-03-10 21:32

Gal liepta yra ,kad nespausdintu...juk zodzio laisves ner!

Raigerdas2014-03-10 21:20

Na, nespausdina ekspertai.eu mano komentarų.

taigis2014-03-10 20:01

esu visu simtu procentu uz liepos pozicija

Jules2014-03-10 20:00

Cha cha cha, na kad as pats is prascioku ir nenoriu, kad veliau latifundininkai uz skolas sali uzstatytu, kaip bolsevikai totoriu Kryma, juos sunaikindami. Jokio Lito ner - tik Euro dalis. Norit, kad vien popieriuku pavirstu? Nezinot, kad milijonas lietuvaiciu gelbstisi ES ir gelbsti cia likusius? I

Solidarizuojuosi2014-03-10 19:59

Nedalyvausiu.

Antanas2014-03-10 19:38

Esu visiškai solidarus su šiuo dešimtuku: paprastų, tiksliau neturinčių valdžios, žmonių nuomonė Lietuvoje visiškai demonstratyviai ignoruojama ir demokratija pas mus grynai parodomoji. Jeigu dėl tokios, kokia Lietuva yra šiandien, buvo skelbiamas Kovo 11-osios aktas, tai švęsti tikrai nėra ko. Jau gėda darosi net ir dėl Vytauto Landsbergio viešų pasisakymų.

pagarba ir 10ciai2014-03-10 19:35

ir Tautai.Sitie zmones Tautos Ziedas pasake , kad mes Tauta turime Oruma , Savigarba, Patriotiskuma, Tikra isgyventa ATMINTI, ir zinome , kad MES VISI TVIRTI. Ir Referendumas turi buti paskelbtas prezidento rinkimo diena

Liepa-Jules2014-03-10 19:25

Mano kaimynė yra senjora, našlė. Gyvena kukliai kukliai. Turi daržiuką, kad šiaip taip prasimaitintų, bet ji nenori į Rusiją, nenori parceliuot Lietuvos žemės, nenori atsisakyt Lito. Per savo gyvenimą nesutikau nė vieno, kuris norėtų"sugrįžt" į TSRS. Tai ko Jūs bijot? Man atrodo, kad Jūs, Jules, meluojat -Jūs norit žemę parduot, Jums nusispjaut, kad euro išlaidų našta nudusins 80% gyventojų. Pagrindinis klausimas dabar - išliks LT valstybė ar ne. Vokietija nesumažino gamybės, nenaikino darbo vietų, nevijo savo žmonių iš šalies von. Kubilius darė atvirkščiai+ prisiskolino už didžiules palūkanas. Su tokia valdžia mums krachas bet kur - ar ES, ar šunio geroj vietoj. Beje vokiečiai skolinasi vos ne už nulinius procentus. Lygybė čia? Kokia lietuvio perkamoji galia, o kokia vokiečio, anglo, norvego? Apie ką kalbam/ Apie kokius dar žemių pardavimus? Ar žinot kaip vadinami rytiečiai emigrantai - negrai mėlynom akim. Nevadinkit mano tautiečių prasčiokais: mes išgyvenom karus, marus, tremtį, sovietmetį ir ne išlepusiems vakariečiams mokyti mus gyvenimo tiesų bei normų. Materialinis skurdas nelygu dvasiniam skurdui. O latifundininkams vieta teismuose.

Pamenat,2014-03-10 19:18

kaip liberalus jaunimas ir kiti mamyčiukai klykė Vilniaus gatvėse "Už Petrą, už Petrą, už mūsų "Šatrijos" studentą!" O už ką ar prieš ką dabar mes norime paklykauti? Norime greičiau į Rusijos Sąjungą ar kaip? Mes negalime egzistuoti be ES ir NATO apsaugos, kitaip akimirksniu neliktų mūsų kaip Nepriklausomos, nesvarbu kokios, valstybės. Žečpospolitos, to lietuvių pragaro, atrodo, irgi mums nereikia. Mes neturime tokios pramonės, kad galėtume turėti bent tokį Litą, kokį turėjo mūsų seneliai Tarpukaryje, o jis buvo, oho, koks. Na ir kas? - elitas viską atidavė priešui be mūšio, o saugumo ir policijos vadus pridavė maskoliams. Dabar nei oligarchų, nei saugumo, nei policijos vadų niekam pridavinėti ir "stukalinti" nereiktų - nes savi. Nei liustruoti, nei derusifikuoti, nei dekagėbizuoti. Linksma mūsų liberaliame, transformuotame kolchoze, tikrai.

Jules2014-03-10 19:09

Aš tikrai nesiūlau remti Graikijos pensininkų, nes jie ten rojuje gyvena, lyginant su mūsų tėvais ir seneliais. O va dėl referendumo man nesaugu, nes jei laimės neosovietiniai latifundininkai – prasčiokijai bus chana, bus galas – amžina vergovė. Įkurs, sakykime, kokį tai „Lithuanian Oligarchs Joint Agrecultural Corporation“ a la Žiemeliai, Karbauskiai, Paxoidai, Laimos-Marijos-Lučijos ir kitokios „Šatrijos“ su Kopūstais ir Pabradės Čėsnakais, stribynės žentais ir mačiomis Krymo Kalifornijos pavyzdžiu ir bus finita Lietuvos eiliniams žmonėms, o už skolas pateksime į kokią tai „iskoną ruską“ žemę, tarkim, į Kaliningrado sritį, buvusią Rytų Prūsiją. Jei europiečiai išfutbolintų mus ir iš tos Euro dalelytės, kurią dabar mes turime, ką mes darytume? Pirmlaiko numarintume savo senelius ir ligonius, mokyklas uždarytume, juk gyvename skolon – neužsidirbame? Vyriausybės genijai, aukščiausios klasės vadinamieji specialistai, kurie jokios apčiuopiamos naudos neduoda, o dažniausiai tik milžiniškus nuostuolius, irgi iš svetimų pinigų gyveną, ateities kartų sąskaita gyvena, ir dar algas sau kelia Dievo pateptieji. Aš, jei būčiau vokietis, tokiems Vyriausybės genijams ir kitiems demagogijos grandams nė cento neduočiau.

Liepa-Jules2014-03-10 18:35

Na, su kubiloidais tai Jūs čia gerai sugalvojot. Verta dėmesio idėja. Kokiu metu,kažin, juos geriausia priduot tribunolui ? Būtų visaliaudinė šventė. Patikslinkit, prašom, kas tie "sugėrovai bolševikai" ir neoliberalai. Tiesiog noriu tinkamai išsiaiškint jei ką. Dėl Lito kategoriškai nesutinku. Kad mūsų senjorai remtų graikų pensinykus, gaunančius 1600eurų, kad dar dvigubai prasiskolytume su N įsipareigojimų ir atiduotų mūsų auksą negrįžtamai. Atsiprašau, bet aš nesu sau ir savo Tautai priešė. Gana , kad tas Auštrevičius"išsiderėjo"toookią sutartį, kad tik po 10 metų sužinojom, kas ten parašyta. Absurdas. Tokie "Petrai"net ir pragare nepageidaujami - sukčių nekenčia visur...

Raigerdas Jules2014-03-10 18:28

Na, nespaudina mano komentarų ekspertai.eu

pagaliau2014-03-10 18:05

Pagaliau nuo žodžių prie veiksmų, kiek gi galima leisti save žeminti ir dalyvauti tuose spektakliuose.

Jules, atsiprašau...2014-03-10 17:40

Koks biesas išdarko mano tekstą? Siunčiu vienokį, o nueina kitoks. Kažin kodėl? Kažkas įlipo į mano kompą – nekviestas svečias ar šiaip koks agentėlis, net nežinau, ir kompromituoja mane čia. Aš už tai, kad jeigu surinkta parašų tiek, kiek reikia referendumui - jis tampa privalomu, nesvarbu aš už ar prieš. Aš tikrai prieš neosovietinius latifundininkus, kurie patys perka žemę užsienyje, kurie eiliniam piliečiui iš tolo nebeleidžia prieiti prie vandens telkinių ir pan. - vaiko su šunimis ir automačikais("bojevykais"), gąsdina smogikais, beldžiasi į duris ar lipa per balkoną. Aš už tai, kad žemės pardavimui užsieniečiams būtini griežti saugikliai. Na tokie, kokie, sakykime, yra Vokietijoje. Aš už Eurą, nes Litas yra tik kažkelintoji Euro dalis ir, neduok Die, jei jie pasiųstų tą Litą po velnių, ar Jūs galite įsivaizduoti, kuo tie Litai Lietuvoje virstų, kai mes neturime nei pramonės, nei pakankamai žmonių ir taip toliau. Žinoma, gyventojų sumažėjo milijonu, todėl ir Seimo narių skaičius turi būti sumažintas, sakykime, iki 101 ir sumažintas referendumui pravesti reikalingas parašų kiekis - juk tai nelogiška, kai dabar nebėra tiek žmonių kiek buvo, o reikalavimai tokie, lyg jie visi būtų čia, Lietuvoje. Aš ir už atominę elektrinę, jei yra tyčia statomos dvi prie mūsų sienų kaip būsimi kariniai objektai mūsų galutiniam sprendimui ateityje įvykdyti. Aš už tai, kad už dabartinę padėtį ir mūsų žmonių palenkimą į Rusijos pusę kubiloidai būtų atiduoti tribunolui kartu su savo sugėrovais bolševikais ir pseudoliberalais. Už tai, kad per tiek metų Žemės pardavimui užsieniečiams neįvedė privalomų saugiklių ir pan. - praskolino šalį, pavertė Banko ir Oligarchijos vergais. Juk už skolas mes galime būti prie ko nors jėga prijunkti, gal prie Kaliningrado srities, prie Rytų Prūsijos? Stalinas va išsisuko nuo skolų Wall Street‘ui(Rosenberg‘o Agro Joint‘ui), perleisdamas Krymą Ukrainai ir atplėšdamas nuo jos kur kas didesnį gabalą.

Jules2014-03-10 17:23

Aš už tai, kad jeigu surinkta parašų tiek, kiek reikia referendumui - jis tampa privalomu, nesvarbu aš už ar prieš. Aš tikrai prieš neosovietinius latifundininkus, kurie patys perka žemę užsienyje, kurie eiliniam piliečiui iš tolo nebeleidžia prieiti prie vandens telkinių ir pan. - vaiko su šunimis ir automačikais("bojevykais"), gąsdina smogikais, beldžiasi į duris. Aš už tai, kad žemės pardavimui užsieniečiams būtini griežti saugikliai. Na tokie, kokie, sakykime, yra Vokietijoje. Aš už Eurą, nes Litas yra tik kažkelintoji Euro dalis ir, neduok Die, jei jie pasiųstų tą Litą po velnių, ar Jūs galite įsivaizduoti, kuo tie Litai Lietuvoje virstų, kai mes neturime nei pramonės, nei pakankamai žmonių ir taip toliau. Žinoma, gyventojų sumažėjo milijonu, todėl Seimo narių skaičius turi būti sumažintas, sumažintas referendumui pravesti reikalingas parašų kiekis - juk tai nelogiška, kai dabar nebėra tiek iki 101 ir sumažintas referendumui reikalingas parašų žmonių, o reikalavimai tokie, lyg jie visi būtų čia, Lietuvoje. Aš ir už atominę elektrinę, jei yra statomos dvi prie mūsų sienų kaip būsimi kariniai objektai ateityje mūsų galutiniam sprendimui įvykdyti. Aš už tai, kad už dabartinę padėtį ir mūsų žmonių palenkimą į Rusijos pusę kubiloidai būtų atiduoti tribunolui kartu su savo sugėrovais bolševikais ir pseudoliberalais. Už tai, kad per tiek metų neįvedė saugiklių ir pan. - praskolino šalį, pavertė Banko ir Oligarchijos vergais.

Raigerdas Jules2014-03-10 17:17

Štai, kame yra pati didžiausia žmonijos problema, kurios niekas kol kas nesugebėjo išspręsti. Net jeigu patenkinti visus jūsų reikalavimus ir sunaikinti viską, ko jūs nekenčiate, jūs vis vien nenustosite priešgyniauti. Jūs vis vien ieškosite naujų neapykantos objektų, ir mes vėl juos naikinsime, kad jums įtikti. Ir netgi, jeigu jus perkelti į kitą Galaktiką, ir nors ten nebus jokių Trockių ir jokių rusų, vis vien jūs ten išliksite priešgyna. Taip, kad Jules, kaip koks Sfinksas išliks ištikimas savo priešgyniavimo tradicijoms, ir kaip tas Vanka-stanka, kur jį nepadėsi, jis vis vien sugrįš į pradinę poziciją. Jums Jules reikia suprasti, kad Trockis tikrai nėra prisdėjęs prie jūsų įpročio visur ir visada, ir bet kokiomis sąlygomis priešgyniauti, nes tai yra daugiau nei profesija, tai yra pastovi, nekintanti, kaip tas Sfinksas, būsena.

Liepa-Jules2014-03-10 16:56

Aš ne į temą, atsiprašau. Įdomu tiesiog: Jūs, Jules, už Lietuvos žemės pardavimą užseniečiams ar prieš? Ačiū.

Jules2014-03-10 16:48

Žmogų reikia vertinti pagal jo darbus, o ne pagal pliurpalogiją. Niekas eilinių komunistų niekuo ir nekaltina. Niekas jokių kolchozo buhalterių, sąskaitininkių, zootechnikų ar gamyklų inžinierių ir nekaltina, jei jiems nebuvo kitos galimybės turėti darbą ir dirbti, išlaikyti šeimą, auginti, užauginti vaikus, nebūnant Komunistų partijos nariu. Visai kita kalba su tais, kurie stiprino Rusijos visagalybę ir tęsė Pasaulinės proletriato diktatūros, pasaulio nukariavimo ir pavergimo revoliuciją. Reikia gi pagaliau suprasti, kad be eilinių bolševikų, be Rusijos plėtros eilinių karių, kaip ir be Trockio-Lenino-Stalino Rusijos ir Banko nebūtų buvę jokio Hitlerio, jokio nacionalsocializmo. Be internacionalsocializmo nebūtų buvę viso to pragaro ir baisių pasekmių, kuriuose visi mes dabar murdomės, kivirčijamės, mušamės, alinamės, vagiame ir kriminalizuojamės. Internaciai manė, kad Bolševikų internacionalui reikia paaukoti mažas, neskaitlingas tautas, o Hitleris manė atvirkščiai, kad svarbiausia tautos, tautų sąjungos ir pan. Reikia žinoti, privalu visiems žinoti, kad ne vokiečiai kvietė į Rytus, o Sovietų Rusija, Trockis, Tuchačevskis, Leninas, Stalinas kvietė skarmalius į Vakarus, į Vakarus darbininkus ir valstiečius už Tarptautinę proletariato revoliuciją. Kvietė užvaldyti, pavergti pasaulio tautas – tai yra pasiekti internacionalsocializmo pergalę visame pasaulyje. Iš Kremliaus klykė, kad visus besipriešinančius naikinti iki vieno, pritariant audringais plojimais. Ne vokiečiai, O Stalino Rusija Molotovo lūpomis užsiprašė pas Vokietiją pusę pasaulio 1940 metų lapkritį Berlyne. Užmušk kiekvieną besipriešinantį Internacionalsocialistinei revoliucijai ir būsi vertas bolševiko vardo. Kas tai iš tikro yra?

Raigerdas Jules2014-03-10 16:14

Apgailestauju, Jules, bet man atrodo, kad jūs pats savęs nesuprantate. Dėl ekonomikos tai sutinku, kad tai nėra mokslas, nes tai yra šiek tiek kitas dalykas. Bet jūs kalbate apie Ozolą, o paskiau nuvažiuojate į lankas. Aš, tarkime, buvau pionierius. Ir ką? Jūs siūlote mane sušaudyti ar pasodinti į kalėjimą iki gyvos galvos? Apskritai paėmus, jūs ką nesuprantate, kad šventų žmonių nėra? Ką jūs visiškas dundukas, kad net nesusigaudote, kad bet kokiame žmoguje jūs rasite teigiamo ir neigiamo. Žmogus praktikuojasi. Jis iš to gauną patirtį. Kartais būna taip, kad patirtis būna nekokia. Bet, jeigu jis buvo narkomanas, bet šiandien jis narkotikų nevartoja ir kovoja su narkomanija, tai tokio žmogaus jūs neturite teisės kritikuoti dėl jo praeities. Jeigu jis buvo nusikaltėliu, bet šiandien jis kovoja prieš nusikalstamumą, tai jūs neturite teisės jo kritikuoti dėl jo praeities. Kas jums čia neaišku, fizike? Ar jums neaišku, kad žmogus klysta? Ar jūs esate toks aklas ir nematote, kad NORMALIAM ŽMOGUI YRA BŪDINGA TAISYTI KLAIDAS, IR JIS JAS IŠTAISO. BET ŠTAI, KĄ DARYTI SU TUO ŽMOGUMI, SU TUO RECIDYVU, KURIS DĖL SAVO PATIRTIES TAPO BAOBABU, BET JIS BABOBABU IR MIRŠTA. TAI NĖRA BŪDINGA ŽMOGUI. IR JŪS, KAIP FIZIKAS TURĖTUMĖTE ŽINOTI, KAD NET MATERIJA KINTA, KOKIA JI SUSTINGUSI BEBŪTŲ. Bet daugelio žmonių problema yra tas nesikeičiantis, bet prisitaikantis žmogus-gyvūnas. Visas psichologijos mokslas yra nukreiptas tik į tai, kad įkalti žmogui, kad jis PRISITAIKYTŲ, PRISITAIKYTŲ, PRISITAIKYTŲ, nes, matote, jie tai paėmė iš gyvūnijos pasaulio. ŽMOGUS YRA ŽMOGUS IR JIS PRITAIKO APLINKYBES SAU, JIS YRA KŪRĖJAS APLINKYBIŲ, O NE JŲ PASEKMĖ.

joo2014-03-10 15:52

neringavenckiene com..str rusu kalba ...

Jules Dondai2014-03-10 15:43

"Nu zdrastje" - patarėjas ideologiniam darbui tai ne šuns dalykėlis, kaip sakydavo sovietinėje ruskių kariuomenėje, o labai ir labai rimta. Tai beveik Bilderbergerių bankas pagal šių dienų suvokimą - Naujoji Dubna arba tiksliau - patobulintas Gammon'as(C-200 Дубна transformuota į...). Na, bet kokiu atveju šito reiktų klausti mažeikiečių, nukentėjusių nuo šito Gammon'o.

Jules2014-03-10 15:36

Klausimas labai paprastas. Buvo ar nebuvo, sakykime, Ozolas okupacinio ministerio patarėju, padejėju ideologiniam darbui, proginių kalbų rašytoju CK nariams ar ne? Koks čia mėtimasis? O šiaip lietuviai labai įdomi, sakyčiau, unikali nacija, kad gali pianistą priskirti Marksizmo - leninizmo dėstytojui. Čiurlionianą Moksliniam komunizmui. Lietuvį vadinti žydu, o žydą lietuviu, kadrinį kagėbistą laisvės kovotoju arba dar geriau - Laisvos Lietuvos verslinykų šefu ir panašiai. Nekurie studentai irgi nori žinoti tiesą, kurios gi nepasakys VU docentai be šeimininko leidimo, be Banko leidimo, tiesa? Aš fizikas ir tikrai nei ekonomikos, nei teisės nelaikau rimtu mokslu. Ekonomika dažnai tiesiog melo malūnėlis, demagogija lengvatikiams ir tiek. Na, teisė yra šio to verta, bet ji irgi dažnai tėra tik Niurnbergo kalambūras - priešo fundamentorius, jėga primestas Lietuvių tautai.

Raigerdas Liepai2014-03-10 15:33

Miela Liepa, nekreipkit į juos jokio dėmesio, nes jie neverti šito. Paprasčiausiai, šitiems žmonėms, su Šarikovų instinktais, reikia statyti tvoras. Taip tik atrodo, kad jie nereaguoja, bet jie reaguoja, kaip ir aptverti gyvuliai reaguoja. Taip, jie pyksta, jie niršta, bet nuo jų atsitverti yra būtinas reikalas. Dar Kristus pasakė, net prieš 2000 metų:"Nemėtykit kiaulėms perlų". Ar kiaulių dabar mažiau? Nei kiek, todėl kiekviena karta privalo turėti instrumentus, kaip susitvarkyti su kiaulėms, kurios bus išaugintos, kad ir čia Lietuvoje? Deja, tokius dalykus reikia pradėti daryti mokykloje, bet mokytojai trauko pečiais ir sako "Pas mus dabar demokratija", "Pas mus dabar laisvė". Tai demokratija yra daugumos valdžia, o klasėje yra tik 2-3-4, kuriuos auklėja, kaip kiaules. Ir šitie 2-3-4 terorizuoja visą daugumą. Tai kokia čia demokratija? Kokia čia laisvė? Laisvė kiaulėms? O tada, kas liks žmonėms?

Raigerdas Jules2014-03-10 15:21

Gerbiamas Jules jūs kartais taip švaistotės faktais, kad sunku jus suprasti kokiu tikslu jūs tai darote. Būkite objektyvus, tada galima būtų su jumis dikutuoti, o jūs, kaip ir tie bolševikai pastoviai siekiate perlenkti lazdą. Tokie dalykai tikrai neimponuoja. Dabar apie ką jūs kalbate? Apie kokią tarybinę etiką? Buvo "Komunizmo statytojo kodeksas", kuris buvo nudžiautas iš tos pačios krikščionybės, o krikščionybė tai nudžiovė iš judaizmo. Bet, ką ten reikia dėstyti? Kur jūs matėte, kad dėstytų tarybinę etiką, kurios nebuvo. Aš laikiau iš marksizmo-leninizmo egzaminą, tai po egzamino net bloga buvo, nes man šlykštu buvo apie tai pasakoti. Tai apie kokią jūs tarybinę etiką kalbate, jeigu nei vienas komunistas iš viso nežinojo, kas yra etika. Jūs užduokite netgi šiandien Etikos ir procedūrų komisijai, tai jie pradės ten nesąmones šnekėti.

Liepa-Raigerdui2014-03-10 15:17

Įtariu, Raigerdai, mes čia greitu laiku nebespėsim"atsišaudyt" - projektas'grybai valdo' įgauna vis didesnį pagreitį. Žiemos nebuvo, tad visokie kukurbezdaliai lenda iš po pernykščių lapų. Kaip sakėt, taip ir yra: giedamos savos giesmelės, nukreipiamas dėmesys nuo esminių dalykų. Siūlau pasiruošti atsišaukimų šablonų, nes nėr prasmės teikti humanitarinę pagalbą"paklydusioms sieloms"..*.

Raigerdas kompromatų rinkėjui "Ir dar"2014-03-10 15:09

Mielieji tautiečiai, pažiūrėkite kiek mes turime darbo. Štai 31-as komentatorius "Ir dar" nori įkasti Ozolui nors tu ką. Juk šituos žmones mes turėsime kažkur tai dėti. Juos įdarbinti ir pasirūpinti, kad jiems maisto užtektų ir būtų,kur gyventi. Bet turėtų būti tokia sąlyga, kad šitas šuns įpročius įsisavinęs žmogus, privalėtų įsisavinti dar ir "gero elgesio normas", kad taptų iš Šarikovo normaliu žmogumi. Rusijoje tai nepasisekė, nes Šarikovas buvo grąžintas į savo tikrąją šuns būseną. O ką mes darysime su lietuviškais amsiais? Su jais vis vien reikės kažką tai daryti, nes jiems žodis laisvė reiškia - reikia kam nors įkąsti, įkąsti, įkasti, įkąsti. Bet netgi normalus šuo jis paprastai gina, o šitas puola. Tai, gal sakau, pasiutlige susirgo?

Donda2014-03-10 15:07

Nevykęs "kompras"...Pagal tamstą sovietiniais laikais patriotais galėjo būti tik bedarbiai? Visi kažkur dirbo,o būti ministro patarėju kur kas moraliau,nei komunizmo katedroj jaunimo smegenų plovėju...

Jules2014-03-10 15:02

Ne tik tarybinė etika ar estetika konstrutoriams buvo, bet dar ir ateizmas buvo, nežinot? Dabar ateizmo mokslo daktarai liberalaus Davatkyno etiką, tikriausiai, dėsto pas kubiloidus arba irgi sėkmingai verslininkauja, arba gaudo "zuikius" trolikuose ir tempia į teismą kaip didžiausius nusikaltėlius.

Ir dar,2014-03-10 14:58

nagi sakykite, draugai patriotai, ar kartais toks Ozolas nedirbo okupacinės LTSR Ministrų Tarybos vieno galingo okupacinio ministerio patarėju ideologiniam darbui, ir netratino nesutinkančius su okupacinio režimo ideologija, ką manote?

Raigerdas Valdai2014-03-10 14:56

20 komentatorė Valda parašė, kad "Galėjo būti taip, kad Landsbergis dirbo Konservatorijoje Marksizmo-leninizmo katedroje etikos dėstytoju". Man kilo klausimas: kokią etiką jis dėstė? Tokio dalyko nebuvo. Marksizmo-leninizmo katedroje galėjo būti estetika, bet ne etika. Kaip iš viso galima dėstyti etiką, kai V. Landsbergis iki pat šiandien nesupranta, kas tai yra per vaisius ir kam jis reikalingas. Jis pats niekada nebuvo etišku žmogumi.

Jules2014-03-10 14:53

Mano, pavyzdžiui, TSK(bolševikų)P istorijos dėstytojas Gorbio laikais Sąjūdžio ženkleliais ir Lietuvos Trispalvėmis apsikarstęs šmirinėjo Gedimino prospektu ir į mane keistai šnairuodavo, nes aš prisimenu laikus, kaip jis griežtai diegė Rusijos visagalybės sindromą į bukas studentų makaules, o pirmame suole būdavo susodinti keistoki mokslo pirmūnai, manau, KGB nurodymu "ura" patriotai, ir užvesdavo pikantiškai - patriotines kalbeles per seminarus, kad vėliau lengvai galėtų susemti naivuolius, atviraširdžius kolchoznikų vaikus iš kaimo, kurie nesigaudydavo kas prie ko ir kaip. Na, bet kaip dėstytojas aiškindavo, kad lietuvių kalba greit nebebus reikalinga ir kaip ji greitai nunyks - prismenu po šiai dienai, o jis pats šiandien neprastas patriotas kabutėse ir sėkmingas "verslinykas", kaip ir jo susodinti urapatriotiniai moksliukai-studenčiokai į pirmus suolus auditorijoje. Mes vos ant trejetuko šiaip netaip sukapstydavome per jo TSK(b)P istorijos egzaminus - kietas komunizmo kirvis buvo. Jo vardas - Antanas.

Liepa-Juozapui2014-03-10 14:43

Nesutinku. Yra tokių kuprų, kad jų joks karstas - net ir labai prabangus, su"svarovskiais",neištiesins..

Juozapas2014-03-10 14:37

PatriarXui neprireikė daug laiko atgauti amą po 10-ties signatarų demaršo. Tėtė-Dėdulė iš savo balkoniško tvartelio sakyklos žaibiškai išvėmė pamokslėlį: : : :„Ką padarysi. Kai kas sako, kad jeigu įžengs Vladimiro Putino kariuomenė, tai bus daug bėgančių su gėlėmis pasveikinti. Ką gali žinoti? Gal ir koks signataras nubėgs pasveikinti?“ - svarstė V. Landsbergis. ///....////... Taigi,.... Kuprotą matyt, tik grabas ištiesins. Nieko nepadarysi*:)

Juozapas2014-03-10 14:27

Sąjūdiečiams pritariu. Tik pasakius A reikėtų padaryti ir B. Nedalyvavimas režimo renginiuose yra pirmas nekolaboravimu su chunta veiksmas. tokį pilietinio pasipriešinimo abėcėlės žingsnį privalu lydėti kitu natūraliai sekančiu žingsniu. Logiška būtų matyti šį signatarų dešimtuką rytoj, Kovo 11-sios Eitynėse. Nedalyvauti valdžios organizuotame farse nepakanka, reikia DALYVAUTI alternatyviame veiksme. Kovo 11-sios diena yra prasminga ir reikšminga. Nešvęsdami valdžios nepagąsdinsime, tačiau švęsdami šią šventę be valdžios, švęsdami parodome, kad mums ne visvien, kad mes neatsisakėme anų dienų idealų. Jeigu pasiektume, kad po keleto metų kiaulėms stovinčios tribūnoje nebeateitų kas pamojuoja, o Tautos Eisenoje dalyvautų 100 000 tūkstančių, rezultatai būtų apčiuopiami. Kol yra moliūgų plojančių po Balkonėliu, tol valdžia gali apsimetinėti šlangais ir vaizduoti sovietvečiu prasmirdusią melagingą "partijos ir liaudies vienybę". Griaukime "potiomkino kaimus" ir karaliukai liks nuogi vidurį laukų nuogi. O nuogi karaliai ilgai nebekaraliauja.

D Pikasui2014-03-10 14:27

Ar čia Jūs, žinomas kaip savo rankomis Sąjūdį išvaikiusio Landsbergio rėmėjas?

PAGARBA SĄJŪDŽIO VETERANAMS2014-03-10 14:12

VALDŽIAŽMOGIAI MULKINA IR APVAGINĖJA TAUTĄ.. PASIRAŠYKIME INTERNETE UŽ DORĄ IR PATIKIMĄ KANDIDATĄ Į PREZIDENTUS-NAGLĮ PUTEIKĮ.KAIP BALSUOTI RASITE INT.PUSLAPYJE PUTEIKIS.LT KAS NORI PADĖTI RINKTI PARAŠUS RAŠYKITE : UZDEMOKRATINESREFORMAS ETA GMAIL.COM

JONAS2014-03-10 13:50

Kiek daug policijos, kas čia naujas MAIDANAS, matyt valdžiai yra ko bijoti savo liaudies...

gerai2014-03-10 13:46

labai pritariam tikriesiems sąjūdiečiams. Šiandien, Seime įvyks Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataro Zigmo Vaišvilos ir referendumo „Tautos valia“ iniciatyvinės grupės narių spaudos konferencija „Apginkime Kovo 11-ąją!“. Spaudos konferencijoje signataras Z.Vaišvila bei referendumo dėl žemės ir valstybės valdymo sugrąžinimo Tautai iniciatyvinės grupės nariai aptars šio referendumo paskelbimo vilkinimo ir bandymų jį žlugdyti peripetijas.

Pikasas2014-03-10 13:42

Lietuva turėjo minimalų šansą ištrūkti iš sovietinės imperijos ir tuo šauniai pasinaudojo. Dabartinė Rusijos valdžia greičiausiai dėl tos praeities, kaip sakoma, "dantimis griežia". Yra Lietuvoje, kas tam atitaria... Nesistebėkime... Margoka ta Sąjūdžio kūrėjų grupelė. Atskiri jos nariai vienaip ar kitaip jau pakankamai pasiryškinę. Kiekvienas pilietis turi teisę spręsti, kaip jam elgtis įstatymų nustatytose ribose. Jei kas mitinge nedalyvaus, tai bus jo apsisprendimo teisė. Tik nereikia taip naiviai pezėti apie priežastis. Gana jau tų "pseudopatriotinių" pasakaičių. Prisiklausėme. Nesunku nujausti, kas tokią muziką užsako. Kas nori gali pagal ją tūpčioti į valias...

.Valda2014-03-10 13:39

Galėjo būti taip, kad Landsbergis dirbo Konservatorijoje Marksizmo-leninizmo katedroje etikos dėstytoju.

arklys kuriam nebeaišku2014-03-10 13:16

Tikrai nebe pirmą kartą girdžiu apie tai, kad Lansbergis dėstė ir "mokslinį" komunizmą. Turėjo likti mokinių. Muzikantai, atsiliepkite.

Jules2014-03-10 13:07

Aš gi nesakau, kad gerai tai ar blogai, kai dėstytojai pavaduodavo vieni kitus(gal koks pas meilužę ar dailią studentę iš kaimo(kolchozo) lovoje užtrukdavo, šito aš gi nežinau kaip ten iš tikro būdavo, dėstytojo neklausdavome anais laikais, kam tie papildomi nemalonumai? ) - tiesiog taip būdavo. Būdavo, pavyzdžiui, kai lietuviai laisva valia laisvuose, demokratiniuose rinkimuose prezidentu rinkosi draugą AMBalą-LK(bolševikų)P CK Pirmajį sekretorių - Lietuvos fiurieriumi, na ir ką? Rinkosi dvigubus agentus Prezidentu, na ir ką dabar darysi? Tokie yra lietuviai, o jų kaip ir Tėvynės negali gi išsižadėti, nes ji mums viena kaip ir tie tautiečiai, kurie renkasi Bolševikų Centro Komiteto atstovus - kitokių tokių nėra pasaulyje. Mūsų ir taip maža, anot dr. V. Kudirkos, todėl revoliucijoms vietos kaip ir nėr, nes mes nei prancūzai, nei vokiečiai pagaliau, mes - lietuviai ir esame tokie, kokie esame ir ne kitokie. Negi manote, kad mums reikalingas koks tai drg. L. Trockio variantas iš Wall Street'o? Nereikalingas ir Lurjė variantas, kuris su Rosenberg'u kūrė Izraelį Kryme kažkada, siūlydamas išnaikinti vietinius totorius - išvyti, ištremti iš Tėvynės arba tiesiog nugalabyti, berods taip, Jums geriau žinot. Nagi pasidomėkite Agro Joint veikla Kryme atydžiau, gerai?

po2014-03-10 12:58

pasisakymo iš balkono,pritariu.Tai tapo kažkuo,kas neteikia džiaugsmo tik paradiniai pasisakymai.

Gražina2014-03-10 12:41

Labai pritariu Signatarų siūlymui! O komentatoriui `aš`, pasakysiu taip: kas kuom kvep, tuom kitą tep! Jums iki Vaišvilos taip toli, kaip nuo žemės iki dangaus! Per tokius `aš` kenčia visa Lietuva!

Net linksma>>>Jules2014-03-10 12:35

Taip iseina, kad pav. daktare Grybauskaite galetu pavaduoti "Grundlagen der Elektronik" profesoriu... ir egzemplariskai destyti kuri nors skyriu... Ir studentai sakytu: Na ir kas? Idomus atvejas butu vien, jei socialiniu mokslu daktare Grybauskaite sumastytu destyti ekonomika... Turi ir mokslini laipsni, ir praktines, ir praktines-politines patirties, ir gali moksliskai pagristi pav. Lietuvos ekonomikos augima nuo savo prezidentavimo pradzios iki siandien, moksliniu pagrindu nusviesti perspektyva...

teisingai2014-03-10 12:28

reikia atsiriboti nuo nieksu valdzioje,kurie nori parduoti lietuva ir istrinti is zemelapio.

Jules2014-03-10 12:12

Rūta, ar kartais pati nedėstai Mosklinę oligarchiją, Neosovietijos fundamentus, jei Jums Landsbergis dėstė Mokslinį komunizmą? Landsbergis, kiek žinau, buvo pianistas, muzikologas, muzikos istorikas ir čiurlionistas. Visas jo disertacijas gali laisvai pasiskaityti, įvertinti, apmąstyti, o pačios kur ir kokios, ir apie ką? Va, Prezidentės Dalios apie kolchozą, apie jo vystymąsi, plėtrą, kolchoznikų buities ir apskritai gyvenimo sąlygų palengvinimą, kurios pasekoje aš ir mano bendraamžiai galėjo bagti mokslus - įsigyti aukštąjį išsilavinimą. Demagogės Andrikienės ir jos patronės "Šatrijos" irgi, berods, apie tą patį kolchozą, o va Jūsų apie ką taip ir nežinome kol kas? Tik nepamanykite, kad aš esu Prezidentės Dalios šalininkas ar rinkėjas, anaiptol, bet meluoti negražu, tiesa? O kad dėstytojams susirgus juos pavaduodavo kiti profesoriai - tai būdavo nenaujiena aukštosiose sovietinėse mokyklose. Kas čia tokio, jei per TSK(bolševikų)P ar Mokslinio komunizmo seminarą, rektoriaus įsakymu, studentus užėmė pianistas? Jis gi atsisakyti tai negalėdavo, jei norėdavo turėti darbą ir dirbti. Mano atveju, pavyzdžiui, neatėjus "Grundlagen der Elektronik" profesoriui kartą pavadavo Estetikos profesorius, na ir kas?

.Valda2014-03-10 12:11

: Giliamintiškai pažiūrėjus - tekstas sukelia labai liūdnas mintis. Iš kitos pusės - džiugu kad jų net 10. Net 10! Juk tai vos ne pusė iš gyvų likusių LPS IG narių (iš buvusių 35-ių 12 mirę ir mažiausiai 1 su Dievu jau kalbasi). Ir tada vėl iš naujo imu tikėti referendumo "100000" sėkme!

ruta2014-03-10 11:56

Dabartines Lietuvos nacionalines sventes , tai parodija i vienybe tarp valdzios ir TAUTOS , vienas prie vieno , kaip buvo sovietmeciu .Na , ir ko noreti , jeigu 'ideologai' uoliai tarnavo sovietam - Lansbergis deste mokslini komunizma , o Gribauskaite uoliai tarnavo komunistiniam -KGB rezimui / sovietmeciu , komunistas -KGB buvo sinonimai , vienas be kito egzistuoti negalietu , zlugtu / . Palaikome Sajudzio pradininkus !

To 9. trumpai2014-03-10 11:37

Juk ne apie tai kalba. Sakoma, kad reikia atsiriboti nuo visu valdzios organizuojamu pompastiku, nedalyvauti jokiuose valdzios renginiuose. Nuo tokios valdzios reikia atsiriboti.

trumpai2014-03-10 11:33

To jie ir siekia,prie seimo nestreikuokit,per sventes nezygiuokit,ant saligatviu zvakuciu nedegykit,sedekit ir viauksekit.

Jules2014-03-10 11:29

Neosovietinis elitas suvarė Lietuvos patriotus į Oligarchijos angelų - sargų gardą.

Diedukas > aš2014-03-10 11:25

Anglų ir vokiečių kalboje šitas "aš" turi tą pačią reikšmę. Siūlau pavartyti žodynus. Ar galit paaiškinti, kuo grįstas tamstos teiginys apie Z. Vaišvilą. Ar sugebat parašyti daugiau kaip vieną sakinį?

2014-03-10 11:17

Nemanau ,kad LR piliečiai klausytų raginimų tokų niekšelių kaip Z. Vaišvila

Laikas2014-03-10 11:08

peržiūrėti tautos simbolius. Kur dingo Gediminaičių stulpai? Svogūnai visur pūpso ant vėliavų kotų. Kur Zikaro Vytis? Mėlynos kamanos subintavo mūsiškį. Konfucijus yra pasakęs: „ŽENKLAI IR SIMBOLIAI VALDO PASAULĮ, O NE ŽODIS IR NE ĮSTATYMAS.“

Juozui. Vaišvila kalba. Visada. Nebijo.2014-03-10 10:41

Signataras Zigmas Vaišvila seniai apie tai kalba, bet nei vienas kitas signataras neapssijungia, neprisideda,visi kiti signatarai bailiai.

Liepa2014-03-10 10:39

Pagaliau ledai pajudėjo. Tie oficialūs valstybinių švenčių minėjimai seniai tapo pajuoka. Sveikintina iniciatyva.

Juozas2014-03-10 10:29

Grybauskaite, Landsbergis, Butkevicius, Jukneviciene, Kubilius patys arsiausi Lietuvos liaudies skaldytojai, kurie liaudi lygina su runkeliais tikraja prasme, nes nenori liaudies balso girdeti, nenori su ja kalbetis, nenori jos isvis matyti. Kodel Grybauskaite su savo arogancija zemina Grauziniene, kodel smeizia visa darbieciu partija? Liaudis tikros padeties nezino yra suglumusi ir skaldoma. Tegul "sventieji" nemeluodami viska teisingai paaiskina, bet kai GP Valys kisenis ar tos tiesos sulauksime? Tik jus mielieji, pirmieji laisves saukliai ir kurejai turite ne tik kalbeti, bet ir veikti.

Adomas2014-03-10 10:19

Net 23metų buvo reikalinga laukti, kad pamatyti akivaizdų faktą, kai broliai idėjiniai dvyniai Lansbergis ir Brazauskas nuo pat pirmų dienų norėjo tik valdžios užgrobimo ,o ne jos pakeitimo. Taip ir įvyko...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi