Kovo 11-osios Akto signataras Rolandas Paulauskas kaip nepriklausomas kandidatas per pavasarį vyksiančius rinkimus ketina siekti Lietuvos prezidento posto.

Apie tokį savo apsisprendimą jis pranešė antradienį spaudos konferencijoje Seime.

Signataro teigimu, susikūrė apie 400 žmonių iniciatyvinė grupė, kuri pasiūlė „pagaliau pereiti nuo teorinio prasmių lauko apdirbimo į praktinį politinį lauką“.

„Aš praktiškai esu pastatytas į padėtį be pasirinkimo. Jeigu aš dabar jų siūlymo atsisakyčiau, tai būtų panašu į pasitraukimą iš mūšio lauko, ir dėl to aš sakau: Aš priimu jūsų siūlymą ir įsijungiu į Lietuvos prezidento rinkimus “, – spaudos konferencijoje sakė R. Paulauskas.

Jis nesiėmė prognozuoti, kiek surinktų balsų pirmajame rinkimų ture. „Sunku pasakyti, tai priklausys nuo rinkėjų darbo. Jeigu jie nepasižiūrės to, ką mes jau esame pasiūlę, tai bus vienoks balsų kiekis, o jeigu jie pasižiūrės ir palygins – galima tikėtis visiškai kitokio“, – sakė signataras, linkėdamas visiems sąmoningo pasirinkimo.

Pasak R. Paulausko, kartu su bendraminčiais nuo Aukščiausiosios Tarybos laikų jis siūlo kitokius sprendimus negu tie vadinamieji sisteminiai kandidatai ir sisteminės partijos.

„Pastaruosius penkerius metus mes Žalgirio judėjimo lauke, kurį „Respublikos“ laikraštis mielai priima, turime aikštelę politinių diskusijų, kur siūlome kitokį supratimą apie mus, apie pasaulį ir apie kelius, kuriais reikėtų eiti“, – pažymėjo Nepriklausomybės Akto signataras R. Paulauskas.

Jis apgailestavo dėl išsivaikščiojančios tautos. „Mes kalbame apie išsivaikščiojančią tautą, vadinasi, kažkas vyksta ne taip ir su valdžia, ir su tais, kurie tą valdžią renka“, – sakė jis.

Signataro teigimu, per tuos 25 metus buvo daug rinkimų, bet iš esmės mes renkame pavardes, mes nebalsuojame už vienokias ar kitokias idėjas. „Konkuruoja dažnai „pletkai, kompromatai“, bet ne idėjos. (...) Galima rinktis sąmoningiau ir prasmingiau“, – sakė R. Paulauskas.

Eltos inf.

Naujausi

Komentarai (88)

Rikiuoti
Algis2014-02-22 11:46

Kas "linksmesnio" premjere?..

Hm2014-02-13 01:18

Rolandas Paulauskas tinkamas kandidatas į prezidentus, bet per nesusikalbėjimą, panašu, kad bus - kaip visada. Pvz. R.Paulauskas, Z.Vaišvila, Balsys, Ropė išsidalina balsus tarpusavyje ir į antrą turą patenka Grybauskaitė ir Balčytis...

plius2014-02-12 23:45

manau as balsuosiu.

vilte2014-02-12 20:54

pritariu 52 komentarui.Reikia vienytis.

Jurgis2014-02-12 18:05

Kada mes sulauksim tokio prezidento, kuris keltų kainas ir mokesčius, priverstų miestuose savo kvartalus už dyką susitvarkyti, ir niekam net mintis nekiltų kur nors langus daužyti?

Pikasui2014-02-12 17:11

Vėl tu baidai visus su tuo Lukašenkiniu režimu. Ką tu apie jį žinai? Paulauskui ačiu kad bandė pralaušti informacinę blokadą ir bent ką pateikti. O jei jau užsiminei apie meilę gali kalbėti apie Lansbergio meilę KGBistams, komunizmui, Grybauskaitei, privilegijoms ir gėjams.

Tadui2014-02-12 16:41

O kas tau įtartina tame kandidate? O man pvz. kelia abejonių tarkim kun. Grigo nuovoka apskritai kas darosi aplinkoje. Ar tarkim aš nežinau ką kažkokia skulptorė galvoja apie valstybės skolą ir eurą?

Rungas> Rimantui2014-02-12 14:40

Siųsk savo duomenis el. paštu: Siųsk savo duomenis el. paštu: pabudomeirkelkimes(at)gmail.com

Rimantas2014-02-12 14:29

kaip galeciau padeti jo rinkimu stabui,labai idomu,esu paprastas pilietis ir noreciau kad jis laimetu.

Tadas2014-02-12 12:30

Kodėl į tokį postą braunasi,ar yra stumiami abejotinos reputacijos kandidatai?,kodėl nekeliami kandidatai,kurie nekeltu jokių abejonių, savo reputacija niekam,pavyzdžiui kun.Robertas Grigas,ar skulptorė Noreikaitė ir kt.

Kaukolė2014-02-12 11:55

Visokių būna, įvairovė įvairiausia, rinkis į valias, jokių sąrašų, žiūrėk į akis ir rinkis.

Pikasas2014-02-12 11:33

Jei priminti straipsniai apie R.Paulausko meilę lukašenkiniam režimui redakcijai nepatiko, tai taip gali būti. Tačiau, ar būtina tai ištrinti kartu su kitais pastebėjimais? Jei norima stumti šį "Tautos pažangietį" į kandidatus Prezidento rinkimams, tai kažin ar tokios informacijos blokavimo priemonės padės.

Dėmesio2014-02-12 11:24

šiandien 17 val. VRK vėl svarstys, ar Referendumo iniciatyvinė grupė surinko 300 000 parašų. Susirinkime prie VRK ir išsakykime savo nuomonę.

Rungas2014-02-12 09:46

Rolando Paulausko atsakymas dėl laidos "Kas geresnio premjere?" "- Šleževičiui būnant premjeru, dirbau televizijoj. Reikėjo laidos visuomenės aktualijų tema. O visos panašaus pobūdžio laidos tais laikais būdavo labai nuobodžios. Todėl ir sugalvojau tokį formatą - kviestis į televiziją patį premjerą ir kamantinėti jį visais Lietuvai aktualiais klausimais. Tai buvo laida "Kas geresnio, Premjere?" Patekau į labai subtilią situaciją. Iš vienos pusės - mane spaudė televizijos direktorius "sudorok tu jį pagaliau", į ką aš atremdavau, kad jeigu sudorosiu, tai sekančioj laidoj Šleževičius nepasirodys. Iš kitos pusės patį premjerą nuolat dusino bendrapartiečiai, nes dėl tos laidos rekordiškai nukrito partijos reitingai ir eldedepistai žūtbūt siekė tą laidą nutraukti. Visąlaik reikėjo balansuoti kaip ant peilio ašmenų. Gal dėlto, kad aš niekada neperžengiau elementarios bendravimo etikos taisyklių - premjeras mane pamėgo. Laida truko tris ar keturis metus. Rekordiškai ilgas laikas tokio formato laidoms. Natūralu, kad per tokį ilgą laiką žmonės priprato matyti mus kartu ir pavertė mane Šleževičiaus draugu. Iš tiesų aš tik stengiausi gerai dirbti savo, laidos vedėjo, darbą.

Dig Deeper'is2014-02-12 02:37

Kažkas sako NEtiesą - arba tendencingi komentatoriai, arba R.P.: youtu.be/m6mU-eFG54M?t=6m42s

Darijus2014-02-12 00:19

Nr.67-tam: voveruška prieš 5 metus dar ne taip čiulbėjo, kas nuveikta konkrečiai ir kas jį palaiko? Įdomu, kodėl tautietis taip greitai bėga prieš traukinį? Pažiūrėkim ir palyginkim jo ir Kuolio elgesį prieš Seimo rinkimus.

Kelkim2014-02-12 00:11

Siūlau kelti Vaišvilą, kol dar ne vėlu...

Anti-liustrantas?2014-02-12 00:11

69-tajai pastabai - ką galima tartis apie liustracijos griovėją?

išrinks Vaigauskas2014-02-12 00:06

Geriausia bus, kaip mums išrinks prezidentą Vaigauskas. Kaip visada. Nereikės tada nervuotis, aistras lieti, tada nurimsim tik pirštus graušimės. Taip juk nutiko ir su praeitais seimo rinkimais, nes niekaip nesusitarėm. Tai čia didžiausia mūsų bėda.

adarijams2014-02-12 00:05

O kada ir kaip perspėjo dėl liustracijos stabdymo?

a Darijams2014-02-12 00:00

Apie skalūninių dujų išgavimo pavojus Rolandas Paulauskas aštriai informavo - mažiausiai metus ar du atgal. Žemės klausimais nuolat, praktiškai visą atkovotos nepriklausomybės laikotarpį, apie juvenalinės justicijos keliamus pavijus mažiausiai metus iki pradedant bruzdėti visuomenei. Viskas yra internete seniausiai išplatinta, žiūrėkit gilvydes kanalą youtubėje

Vaišvilai2014-02-11 23:53

norėčiau savo balsą atiduot...

Pritariu Darijui2014-02-11 23:49

Juk referendumo rengėjai į jį kreipėsi pagalbos dėl žemės - ATSISAKĖ. Tik jau kai sujudimas kilo, buvo daug parašų surinkta - tada prakalbėjo ir jis. 61 - tai ir peikėkitės, ar tamstai liustracijos stabdymas - "tik toks griekas", dėmesio nevertas?

Darijus2014-02-11 23:34

Atsipeikėkim ir paklauskim kur buvo ir ką veikė tautietis per visus pastarųjų metų rezonansinius įvykius Lietuvoje? Kažkaip apart apokaliptinių ekonominių perspėjimų, negirdėjau jo nuomonės apie tai. O kokie konkretūs darbai? Manau, tai projektas New Kuolys.

jei neklystu2014-02-11 23:33

Tautos pažangos partija, tai buvo daugiau mažiau patikimų žmonių partija. Tai ne persikrikštiję komunistai, o Sąjūdžio žmonės, kurie vėliau rinkimuose nesurinko balsų. Bet tada atėjo į valdžią Brazausko LDDP, nes už ją labai žmonės balsavo.

būkim teisingi2014-02-11 23:30

Ar nestabdė liustracijos įstatymo? Ar vienas, ar keli gali sustabdyti įstatymo priėmimą, jei buvo paleistas buldozeris. Juk seime laimi dauguma, o daugumai liustracijos nereikėjo. Reikėjo paslėpti savo visus galus. Liustracijos ir dabar daug kas bijo.

atsipeikėkit2014-02-11 23:25

Jeigu tik tokius "griekus" matote, kad kažkada vedė laidą, kad priklausė Tautos pažangos partijai, kad atsives į valdžią Ilgąjį stabilizatorių, tai patariu - pasirinkimas puikiausias. Rinkitės Dalią, Liną, Zuoką, Ropę, kas ten dar stovi eilėje? A, Balčytis... Neturėsime atskirai mes nuosavo prezidento, turėsime susivienyti, arba laimės Dalė. Vieni siūlo Puteikį, bet jis konservatorius. Z. Vaišvila gerai, bet Rolandas irgi - abu signatarai. Abu išsilavinę, abu serga dėl Lietuvos ir niekada jos neparduos, kaip dabar daro esamoji. Niekada taip nebus, kad 100 procentų visiems patiktų. Teks rinktis

Pillietei 552014-02-11 22:51

Nemaišau, juk pacitavau žmonių pastabas - Rolandas. Ar pati nemanote, kad jis priklausė "Tautos pažangai", nestabdė liustracijos arba nevedė "Kas geresnio premjere" su "ilguoju stabilizatoriumi" Šleževičium?

Taip, taip,2014-02-11 22:47

nemaišome, bet norime žinoti, ar laimėjęs rinkimus neatsitems Ilgojo Bolševiko į patarėjus?

Piliete _ 55 Protui2014-02-11 22:39

Nemaišyk, gerbiamasis Prote, R.Paulausko su A.Paulausku.Tai - skirtingų stovyklų atstovai.

to 522014-02-11 22:36

Nėra ko tikėtis, nes pas visus tenais gerai įsodintas KGB rezervas. Ypač daug dabar jų suplaukę pagal komandą iš Maskvos pas super patriotus.

Jei2014-02-11 22:33

laimės šitas trubadūras-liežuvautojas, sugrąžins ilgąjį stabilizatorių į premjerus, žodžiu, LDDP jau laukia už durų. O šiaip, kas geresnio pas bolševikus, ypač ilguosius?

Protas2014-02-11 22:30

Tai gerai, R. Paulausko šalininkai, atsakykite tada, vadovaudamiesi protu, kaip dirbs toks prezidentas - 16. sas: "Rolandas palaižūniškai vesdavo laidas "Kas geresnio premjere" su "ilguoju stsbilizatoriumi" Šleževičium (5% LDDP-istų premjeras)" 17. Darijus: "O kaip ten su ta Tautos pažanga ir liustracijos įstatymo nepriėmimu?" 35. VILH: "Paulauskas su savo pazangos partija suzlugde liustracijos istatyma" 36. Pasaulio pabaiga: "Vėl grįžta Tautos pažanga. Ar tik ne ji pasisakė prieš desovietizacijos(derusifikacijos) įstatymą AT?" - ar jums visiems, kurie agituoja už R. Paulauską, nebesvarbu liustracija?......

Jo,2014-02-11 22:27

rentininkai patys doriausi, tikrai! Agituojam balsuot tik už juos.

Prasideda...2014-02-11 22:20

Vietoj to,kad sudarytu bendra kumsti,issiaiskintu,kas turi daugiausia galimybiu surinkti balsus-skuba,kaip nuogi i pirti.Ir geroj seimoj pirma susitariama,kaip elgtis,paskui jau kitiems sakoma.Kai kas kikena ir delnus trina...Vel skaldymasis.

>labai tikėjausi2014-02-11 22:19

Na būčiau balsavusi ir už Z. Vaišvilą, bet, jei tokia situacija, kad balotiruojasi R. Paulauskas, reikia balsuoti už jį. Abu dori, žinomi žmonės. Negalime balsuoti už kiekvieną atskirai, reikia apsijungti, nes nelaimės nei tas, nei anas. Reikia apsispręsti, palikti savo ambicijas, ir negalime turėti kiekvienas savo prezidento, o kad turėti vieną bendrą, reikia vadovautis protu, o ne emocijomis. Kitaip atveriame kelią Daliai.

labai tikejausi,2014-02-11 21:57

kad antisistemines jegos susivienys ir pasiulys viena kandidata. Deja, to neivyko. Nors R. Paulauskui daug kur pritariu, bet nepritariu tokiam savarankiskam kandidaturos issikelimui. Balsuosiu tik uz kandidata, kuris bus pasiulytas antisisteminio bloko (Vaisvila, Stancikiene ar Puteiki). Tai vienintelis sansas laimeti.

Lina2014-02-11 21:52

Nu va jau ir yra už ką balsuot. Šaunuolis Rolandas Paulauskas.Pagaliau gal baigsis tas melas per akis, kokiame skendime

kažkaip2014-02-11 21:43

keista? Būdamas Tautos pažangos partijos aktyvus veikėjas bolatiruojasi kaip nepriklausomas kandidatas.Tai ko jis nori atsirišti nuo savo partijos gal gedijasi jos praeities keistenybių.Kas ten jojebuvo,:

Leonas2014-02-11 21:32

Su tokiu prezidentu Lietuva greitai padarytų didelę pažangą ir gal būt net pradėtų gaminti nuosavus kompiuterius, kaip tai daro šauniojo Batkos valdoma Вaltarusija. Štai kokias gilias žinias demonstruoja interviu Gorienei (KK) šis šmaikštusis kandidatas į prezidentus: "в Белоруссии есть два завода по сборке компьютеров. Там изготавливают компьютеры сами, а не собирают их из деталей, завезённых Биллом Гейтсом". Štai ką rašo baltarusis komentatorius apie mūsų kandidatą: "Да, литовский брат наплел.. Если бы сам не был-мог и поверить... Маленько где то соврал, кое где -и покрупному..." O štai kitas: "Бред полный. Где у нас 9 млрд инвестиций? Про мониторы, что можно сказать если человек считает что детали компов делает Билл Гейтс." Straipsnį verta skaityti, šalina visus depresijos simptomus.

Pritariu Viltei2014-02-11 21:26

Liustracijos!!!... Pritariu Viltei - ne prezidentas.

Abejonė2014-02-11 21:25

Man irgi kelia abejonių Rolandas Paulauskas, nors ir gražiai kalba, man patinka, ką jis sako, bet... pakartoju pastabas: 16. sas: Balsuos tik tie, kurie pamiršo (ar dar į kelnaites šlapinosi), kai Rolandas palaižūniškai vesdavo laidas "Kas geresnio premjere" su "ilguoju stsbilizatoriumi" Šleževičium (5% LDDP-istų premjeras). Neduok Dieve tokio prezidento. 17. Darijus: O kaip ten su ta Tautos pažanga ir liustracijos įstatymo nepriėmimu? Nebus čia Seimo rinkimų Kuolio variantas? 35. VILH: Paulauskas su savo pazangos partija suzlugde liustracijos istatyma 36. Pasaulio pabaiga: Vėl grįžta Tautos pažanga. Ar tik ne ji pasisakė prieš desovietizacijos(derusifikacijos) įstatymą AT?.... - ar jums visiems, kurie agituoja už R. Paulauską, nebesvarbu liustracija?...... Manau, kad aš būčiau už Vaišvilą.

Vilte2014-02-11 21:12

aš dėl Paulausko susilaikau. Na,kalba jis gal ir teisingai,bet ne prezidentas. Va, seiman tai tiktų.

Kas Šnekat dėl Liustracijos2014-02-11 20:24

Sužlugdymo - gal galite faktais ir linkais pasidalinti? Visiems tai įdomu.

Rungas2014-02-11 20:23

Kandidatas tinkamas galvojantiems savo galva. Tik kaip paskatinti lietuvį pradėti naudoti galvą pagal paskirtį. Štai koks dabar aktualiausias yra klausimas.

Kažin,2014-02-11 20:05

ar Ilgasis premjeras irgi sugrįš?

Rolandai2014-02-11 20:03

Rolamdai bėk greičiau registruotis, kol dar susibūrę Medicinos bibliotekoje nepasiūlė vieno iš trijų: Naglio, Aurelijos ar Zigmo, nes tavęs ten niekas nesiūlė. Atėjo laikas vėl drumsti vandenį. Geriau grįžk prie savo porno.

nuomones2014-02-11 19:54

Na savo senelio (jam 84 metai) paklausiau uz ka balsuotu prezidento rinkimuose, jis atsake uz Butkeviciu jei jis dalyvautu, paklausiau kodel? sako vienintelis padoresnis kandidatas butu, bet sakau, kad jis nevertas, nes tik sneket ir komisijas sudarineti moka. Po viso sito paklausiau, o jei dalyvautu Z. Vaisvila ir R. Paulauskas? Jis atsake: Z. Vaisvila geras kandidatas, bet jis per silpnas, vat uz R. Paulauska tai tikrai balsuociau jis kaip Vaisvila + labai tvirto charakterio.

Vragnaroda2014-02-11 19:53

Seniai pažystu Rolandą ir visomis keturiomis už jį!(Žinoma,jei nekandidatuos Aurelija,bet jei ji vistik pasiryš - tada jau klausimas už ką nekyla...).

sas2014-02-11 19:48

O gal geriau Šustauską, - tas bent jau buvo Kauno meru?!

demesio2014-02-11 19:47

Rytoj, vasario 12 d. trečiadienį kviečiame važiuoti į Vilnių, prie VRK, kur numatomas galutinis, lemiamas sprendimas dėl Referendumo. Kelionė apmokėta. Iš Kauno išvažiuojame autobusu 12. 00 nuo Muzikinio teatro, 12. 30 nuo "SAVAS" PC aikštelės. Registruoja Kauno JDJ pirmininkė, Rūta Zabielienė, iki šiandienos vakaro 20 val. (po laiko susisiekti, bandyt derintis) tel. : 8-612 01182, 8-612 96543. BŪTINAS MŪSŲ VISŲ SUSIBŪRIMAS IR PALAIKYMAS Posėdžio pradžia 15:00 val

Pasaulio pabaiga2014-02-11 19:44

Vėl grįžta Tautos pažanga. Ar tik ne ji pasisakė prieš desovietizacijos(derusifikacijos) įstatymą AT?

VILH2014-02-11 19:44

Paulauskas su savo pazangos partija suzlugde liustracijos istatyma, zlugdo ir vieno kandidato iskelimui kaip antsvara voveruskai ir estrelos salininkui. Ka tas paulauskas nuveikia nors ir renkant parasus del zemes referendumo, del galiavos mergaites.Cia yra reksnis, bet ne reiksmo zmogus. Mano nuomone geriausias kandidatas butu Z.vaisvila.

molis2014-02-11 19:34

Jei gaus pakankamai laiko LRT eteryje, tai daug surinks balsų - moka apie viską paaiškinti suprantamai ir paprastai. Manau jis kopijuoja Jean-Marie Le Pen politiką....

sveikinu2014-02-11 19:21

Pagaliau, atsirado rimtas kandidatas. Tai ne sionistinio-globalistinio naikinančio raugo grybauskaitė,ar "nusipelnęs gyventi geriau Paulauskiuks ir ne Balčytis, balsavęs už estrelos iškrypėlių manifestą.Bravo, Rolandai.

Jeigu2014-02-11 19:11

norit ir vėl neužlipti ant grėblio, balsuokit tik už Z. Vaišvilą ar A. Stancikienę. Nei vieno daugiau nematau verto.Tikiuosi jie kandidatuos. Saldžios kalbos tegul neapgauna jūsų, lietuviai. (R.Paulausko ir kitų)

nu2014-02-11 19:08

kažkaip aš nutuokiu, kad eilines kaimo bobulkos išrinks ne R. Paulauską, o A. Paulauską. Juk A. Paulauskas gražesnis... ir kniezius iš ledų krašto tikrai tuo pasinaudos...

Rita2014-02-11 18:48

Balsuosiu uz Rolanda Paulauska . Sitokio prezidento kaip tik ir reikia Lietuvai .

.2014-02-11 18:47

As uz R. Paulauska protingas ir zodzio kiseneje nieskantis bei nelaikantis zmogus. Arba tu uz R. Paulauska arba uz sistema.

Rentininkas2014-02-11 18:42

Sako rentininkas, tautos pažanga.. kas geresnio premjere... - o koks blogas. O kas iš esančių kandidatų dabar prilygsta jam? Kalbu apie mąstymą, orientavimasi ir minčių dėliojimą o ne įvaizdžio formuotojų parašytas kalbas.

.Valda > 162014-02-11 18:40

Naglis, Aurelija, Zigmas - jų kandidatų tarpe dar nėra.

Tomas to 212014-02-11 18:37

Ne tą Zigmą 16 turi galvoje.Bet jau matosi prasideda jėgų skaldymasis prezidento rinkimuose.Negalime iškelti vieno kandidato,kuris sudarytų realią konkurencują Grybauskaitei.Gaila,labai gaila.Toliau Lietuva bus kiršinama ir vedama į šviesų Eurosajuzą.

O2014-02-11 18:35

kur galima būtų rasti spaudos konferencijos įrašą? Dėkoju :)

Taip2014-02-11 18:32

pagaliau atsirado tikrai vertas pretendentas būti prezidentu , tai ROLANDAS Paulauskas .

Marta2014-02-11 18:30

tikiuosi, kad šio euroskeptiko nebus sąrašuose į Europos Parlamentą? Antraip jis pasirodytų kaip didis apgavikas:)

...2014-02-11 18:29

ups. atsiprašau. pagalvojau, jog apie zimganta balcyciu rasot :)

...2014-02-11 18:27

Zigmas balsavo su savo bendrais - socdemais - už estrelos rezoliuciją, taip kad 'be kvapelio' nebent visiškai atitrūkusiam nuo gyvenimo arba perdofilui.

che2014-02-11 18:26

O kiti, tai nesusiveiks prezidento pensijos? 500 tūkst balsų tikrai turės. 300 tūks kas pasirašė prieš žemės pardavimą plius dar kokie 200 tūkst.

turniškių dundukas2014-02-11 18:19

20 metų tinginys iš rentos gyveno, dabar nutarė prezidentinę pensiją susiveikti.

sūduvis2014-02-11 18:18

Manau vertas šių pareigų jis įžvelgia kelis metus į priekį. Valstybiai reikia ūkiško vadovo o ne padlaižio prie Briuselio pamazgų duobės ...

Darijus2014-02-11 18:17

O kaip ten su ta Tautos pažanga ir liustracijos įstatymo nepriėmimu? Nebus čia Seimo rinkimų Kuolio variantas? O kas tie 400-ai?

sas2014-02-11 18:16

Balsuos tik tie, kurie pamiršo (ar dar į kelnaites šlapinosi), kai Rolandas palaižūniškai vesdavo laidas "Kas geresnio premjere" su "ilguoju stsbilizatoriumi" Šleževičium (5% LDDP-istų premjeras). Neduok Dieve tokio prezidento. Juk yra geresnių, be "kvapelio" kandidatų: Naglis, Aurelija, Zigmas!

kaunietė iki kaulų smegenų2014-02-11 18:15

nepamirškit, kad dar reikės R. Paulauskui surinkti 20. 000 parašų, kad jis galėtų dalyvauti Prezidento rinkimuose. Todėl pamatę žmones, renkančius parašus, nepraeikite snobiškai susukę nosį, o pasidomėkite - už ką. Ir visada su savimi turėkite užsirašę savo paso numerį (ne kodą, nes jo prašyti renkant parašus draudžia Duomenų apsaugos įstatymas), kad galėtumėte pasirašyti už kandidatą. Asmeniškai aš Rolando kandidatavimu džiaugiuosi, nes pagaliau ir nuosaikūs euroskeptikai, kaip aš, turės protingą, mąstantį, plataus akiračio, patriotinių nuostatų kandidatą.

šaunu2014-02-11 18:15

maniau, kad blogiausia kandidatė - tai polikarpovna. Bet KGB rebiatos pasistengė ir dar blogesnį surado :)

šaunu2014-02-11 18:09

maniau kad blogiausias kandidatas - tai polikarpovna. Bet KGB rebiatos pasistengį ir dar blogesnį surado :)

APKALTA2014-02-11 18:09

DĖL SNORO AFEROS D.GRYBAUSKAITĘ - LANDSBERGIO MARIONĖTĘ Į KALĖJIMĄ!

Leonas2014-02-11 18:07

Su tokiu prezidentu Lietuva greitai padarytų didelę pažangą ir gal būt net pradėtų gaminti nuosavus kompiuterius, kaip tai daro šauniojo Batkos valdoma Вaltarusija: в Белоруссии есть два завода по сборке компьютеров. Там изготавливают компьютеры сами, а не собирают их из деталей, завезённых Биллом Гейтсом. (RP interviu KK: Белоруссия: мифы и реальность). Linksma!

Vargšai2014-02-11 18:06

Vargšams numetė pabalsuti už rėksnį, kuris kelis kartus išvertė "skūrą". O Klumbys bus štabo vyriausiasis. Tai skaidytojas, o ne kandidatas.

.Valda2014-02-11 18:01

Puiku. Gal žinote kaip iš anksto sužinoti - kada bus laida NAKTIGONĖ?

...2014-02-11 18:00

svarbu, jog žmogus masto valstybiškai. Nieko daugiau ir nereikia.

klausiau tiesiogiai2014-02-11 17:59

labai geri atsakymai i klausimus.

gytis2014-02-11 17:59

"kas geresnio premjere" yra aiskus populistas ir š......s, bet visgi "šis tas"- manau turesime ir tikra kandidata, laukiame...

balsuosiu už2014-02-11 17:56

Taip, laukiau intrigos prezidento rinkimuose ir sulaukiau. Balsuosiu už Rolandą Paulauską, kurį prisimenu iš Sąjūdžio laikų. "Pabudome ir kelkimės"... Tik bus dvi vienodos pavardės rinkimų biuletenyje - du Paulauskai. Žmonės gali susipainioti.

Petras2014-02-11 17:53

Taip,tai as uz ji ir atiduosiu savo balsa. Gavuoju,kad neapsiriksiu.Buk musiskis ...

Klemas Jankūnas2014-02-11 17:50

Sveikinu Lietuvą. Pagaliau turime už ką balsuoti. Sėkmės ir Vilties visems.

Tata2014-02-11 17:47

O, jau atsirado už ką balsuoti.

andrius2014-02-11 17:44

Vienintelis kandidatas, kuris masto strategiskai. Palaikau!

as2014-02-11 17:39

balsuosiu uz sita ZMOGU

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi