Lietuvos Nepriklausomybės Atkūrimo Akto signataro Rolando Paulausko pasisakymas konferencijoje „Už valstybę be melo“:

Naujausi

Komentarai (66)

Rikiuoti
to 632014-02-13 18:24

Jūs veža buvęs bolševikas Paksius? Tas Matuškos čempionas?

stasys2014-02-13 10:28

Jei nelaukiate aplodismentų iš salės .. pareplikuosių.. Jus matyt nerastumėte Lietuvoje žmogaus kuriam nebūtų tekę pačiam sverti tos istorijos, savos sąžinės svarstyklėmis, .. kas svarbiau ??.. tęsti ar baigti, ką rinktis tiesą ar ramybe, kai teisingumas abejotinas. Tai ką Jus vardinate, liktinės pasekmės, to, ko savo laikų Valstybė nesugebėjo užtikrinti. Rezultate jokio Teisingumo ... nei vienai iš konflikto pusių. Bent man akivaizdu .. tylėjimas neveiklumas, savo pareigų neatlikimas, tiek pat nusikalstamas .. kaip ir galvojimas, kad patylėjus viskas savaime išsispręs. Tai mano pilietiška pozicija visiems ta priminti.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-02-13 02:45

Turiu truputi laiko, tai vel "griebsiu" pati galimai maziausia fakteli ir pabandysiu suprasti ka tai reiskia. Man pirmiausiai yra svarbus ir svarbiausias dalykas, tai, kad ir mazo faktelio TIKRUMAS! Analizuoti netikra fakta ar fakteli nera prasmes, nes tai duoda neteisingas isvadas. Tai noriu paimti maza maziausia fakteli, kai Klonio gatveje per valstybini Klonio mergaites grobima buvo plesome Lietuvos trispalve! Kadangi teko skaityti apie tai ir tas klausimas buvo paliestas gana placiai ir niekas jo neuzgincijo, tai imu sita fakta kaip tikra ir pabandysiu suprasti ka jis reiskia. Taigi normaliai veliavos plesymas yra nusikaltimas ir turetu buti baudziamas kaltasis. Gi trespalve plese pasiusti valdzios banditai. Tada kas valdzioje buvo? Ponia polikarpovna ir jos gerbejas kubilius. Tai dabar vadzioje yra butkevicius, o su veliavos plesymo nusikaltimu jokiu pokyciu neivyko! Taigi pagal sita pozymi reiskia, kad tiek kubilius, tiek butkevicius tiek ir ponia polikarpovna yra VISISKAI VIENODOS IDEOLOGIJOS! Ir kokia ta ideologija? Ogi tokia, kuria nustate ambalas - AMB: Kol kabes sis skuduras (cia apie Lietuvos trispalve)as nekalbesiu! Taigi komunistine ideologija yra akivaizdziausia, nes uz SKUDURO plesyma nei kubilius, nei butkevicius nei ponia polikarpovana nesiima priemoniju, kad NUSIKALTELIAI BUTU NUBAUSTI. Ir tai suprantama.... dar to betruko, pagal ta komunistine ideologija, kad uz skuduro plesyma butu baudziama!!! Ne taip paprasta ir Seimas nesiima priemoniu, kad Valstybinis simblis butu apgintas, o tas kas jie niekino ir isniekino butu NUBAUSTAS! Ka tas "mazmozis" reiskia? Ogi reiskia paprasta dalyka.... visa Lietuva valdo komunistinis koloborantas, ir jiems Lietuvos trispalve yra tik skuduras! Dar kas nors sakytu... na ten policija buvo... NIEKO PANASAUS ten Klonio gatveje nebuvo, nes policija pamaciusi trispalves veliavos plesyma is karto ta asmeni butu SUTRAMDZIUSI ir patubdziusi i masina ir pasodinusi paru maziausiai, na tarkim kol issiaiskins. Taigi nieko tokio ten Klonio gatveje neivyko ir tai irodo, kad ten policijos nebuvo, o buvo mentai banditai, kuriems, kaip ir Lietuvos valdziai, Lietuvos trispalve yra tik SKUDURAS! uz kurio plesyma NEBAUDZIAMA! Taigi visai nera skirtumo ar valdo skuduriniai, ar burtininkai ar dar kitokia gauja.... tualetininkai, vogdarbiai ar liberastai... viena komunistine ideologija! Lietuvos trispave yra skurduras. Tai tada yra lengviau suprasti, kodel isparduoti strateginiai objektai nese aukso kiausinius i biudzeta, o dabar bus isparduota ir Lietuvos zeme, nes SENAS, nuo pat 1918 komunistu tikslas yra SUNAIKINTI Lietuvos valstybinguma. Taigi valdantysis komunistinis koloborantas todel ir kaunasi uz Lietuvos zemes ispardavima - kad neliktu VALSTYBES, ka jau ten su trispalve ir jos plesytojais smulkintis! Taigi ka matome, kad matant "mazuti" fakteli, galima analizes budu pamatyti kas valdo! O jeigu pradeciau analizuoti chemikalu panaudojima pries Klonio mergaite, jei pradeciau analizuoti jegos ir santazo panaudojima, tai deje deja... na niekaip neprieiciau prie kitokios isvados, kaip ir isanalizaves ta trispalves plesyma Klonio gatveje. Butu dar ziauriau, jei isanalizuociau vyro lytiniu organu dauzyma Klonio gatveje, mazai nepasirodytu, nes isvada pirstusi paprasta.... i Klonio gatve buvo pasiusti Rainiu miskelio budeliu anukai. O kaip cia Pikasas apgins valdzioje isitvirtinusius idejinius komuniagas? Kai pagalvoju, juk ne be reikalo V. Landsbergis susitares su pakeitusiais pavadinima komuniagomis nueme nuo pareigu VSD generalini direktoriu Bali Gajauska, iskalejusi uz Lietuva 37 metus, kad i premjero posta pasodintu komunista! , pasirodo , kad tai vagnorka, apie anksciau nebuvo zinoma ir galu gale ir pilnai kgb uzvaldytu vsd. Taigi ka turime tai turime.... taigi nieko naujo.... kad ir vsd yra giliai nusispjauti ir trispalves plesyma Klonio gatveje.

Pikasui2014-02-13 02:01

Nesutinku ignoruoti Pikasą. Jis mane veža. Bandau užčiuopti sąmonę. Dėl nerimavimo ar meilės - tai prašau iš naujo skaityti 57 komentarą. O dėl Lansbergio, kad jau tada jį koneveikė Paulauskas rodo kad žmogus puikiai orientavosi situacijoj. Tik dabar ne kai kurie patriotai blaivinasi nuo Lansbergio "žavesio". Juk vienos sąjungos griovimu pasipelnyjo dydžiausi nomeklatūrininkai. Lansbergis komunizme gyveno kaip taukuose. Lansbergių šeimynėlė sugebėjo kolaboruoti su bet kokioms valdžioms. Juk perestroika buvo suplanuota, mūsų liaudis puikiai rezonavo o va tokie lyderiai buvo pakišti tų planuotojų. Šiandien iš idėjinių sąjudiečių nelabai rasit kas palaiko Lansbergį, turint dar omeny, kad bet kokioje grupėje nuovokesnių žmonių yra mažuma.

stasys2014-02-13 01:09

Na ką nominantai paskelbti, belieka tik paploti ..neapsigaukit mielieji, tai nebus pirmas kartas kai tenka girdėti tokias jusų iniciatyvas ..

~~~ Dėmesio ~~~2014-02-13 00:06

Provokatorius "pikasas" aktyviai veikęs "delfi", "l.rytas" ir etc propogandiniuose portaluose, dabar audringai dalyvauja pilietio susiburimo www. Kviečiu visus - nedalyvauti diskusijose su grafomanu "pikasas" ir nesuteiti šiam "žodžio vampyrui" JOKIO dėmesio!

Darijus2014-02-13 00:00

Pritariu nuomonei nediskutuoti ir ignoruoti Pikasas. Ir beje, stasys.

to > 57. Pikasui2014-02-12 23:46

Manau, kad neverta diskutuoti su grafomanu "pikasas". Tokius provokatorius - reikia ignoruoti, nes jų demagogija skirta naivuoliams kvailinti.

Pikasas to 57nr2014-02-12 21:47

Kodėl taip nerimaujate? Jei norite ką nors paneigti ar teigti, tai taip ir padarykite. Primintuose rašiniuose užsiminta tik apie R.Paulausko meilę Baltarusijos režimui. Dar keisčiau man pasirodė R.Paulausko ir jo bendrakeleivio pokalbis, nugirstas atsitiktinai gatvėje dar Lietuvos Sąjūdžio laikais. Jis taip garsiai koneveikė V.Landsbergį, kad atrodė kad tai jo priešas - Nr 1. Beje, kaip ir visiems "kontoriniams" yra iki šiandien...

Pikasui2014-02-12 15:47

Tame ir esmė kad sugebi tik gromuluoti kažkokias klišes kuo ir užsiima konservai, socdemai, libai ir kiti. Tie viešinti tekstai nei patinka nei nepatinka tiesiog įdomi kaip informacija o daugiau jokios informacijos nėra kad ją galima būtų lyginti, tikrinti, diskutuoti ir jau tada kažkas gali patikti ir kažką ARGUMENTUOTAI kritikuoti. Dabar kaip zombiai isikandate - diktatura, rezimas - ir bet koks priešingas dvelksmas reiškia kad pritarimas diktaturai, rezimams ir skerdynems. Primityvios schemos nereikliems proteliams.

Gražina2014-02-12 13:48

Nedaug tokių kalbų girdime. Kalba ne apie save ir ne apie tai ką jis padarys, jei bus išrinktas, bet analizuoja padėtį ir stengiasi suprantama kalba išaiškinti žmonėms, kas vyksta ir kokios nenuspėjamos pasekmės gali būti. Niekas nežino, kaip viskas baigsis, bet laukti ir nieko nedaryti, negalima. Reikia ruoštis visiems netikėtumams. Gal tada galėsime ir apsiginti ir neprarasime Lietuvos. Visus bendraminčius kviečiu diskutuoti ir išsakyti savo nuomonę

Pikasas22014-02-12 10:42

Jei kam nepatinka viešinti ir mano priminti tekstai, tai kodėl jų nekritikavote tada, kai jie oficialiai spaudoje pasirodė? O jei norite kritikuoti dabar, tai siūlau tą daryti argumentuotai. Jei kam patinka lukašenkinis režimas, tai tegul ir paaiškina iš kur jam tokia meilė atsiradusi?

stasys2014-02-12 09:56

Pikasai ..puikus komentaras. :) "kas yra kas" .

pikasui2014-02-12 09:41

siukšle,varyk i delfi

:2014-02-12 01:12

Rolandas Paulauskas sutinka dalyvauti prezidento rinkimuose ww.youtube.com/watch?v=mCkjcxo3j2g

Pikasui2014-02-12 01:06

Ką tu čia silpnapročiams amerikiečiams ruoštą medžiagą nedakramtytą apie Baltarusiją bandai gromuluoti, tipo diktatorius tą ar aną. Kas ten blogai toje Baltarusijoje, o kas pas mus gerai, konkrečiai jei norit ekonominiais parametrais, spaudos laisvės parametrais ar net demokratijos parametrais? Kas ten yra blogiau nei Lietuvoje? Šalis yra šalia tik staiga tokia informacijos blokada. Bijot kad neužkrėstų diktatūra??? Bėja kalbant apie demokratiją tai JAV prezidento rinkimai yra išvis nedemokratiški. Pasidomėkit dėl savęs. Panašūs į fokusą su skaičiai - ta pridedi, ta atimi, tą padalini iš 2 ir gauni visa laiką vienodą atsakymą. Hebrytė sugalvojo - va padarysim kad visiškas durnius bus du kartus prezidentas - ir buvo. Na o dabar papokštaujam padarom ko dar nebuvo - rinkitės iš bobos arba negro. Vertinu juos tik už juodo jumoro jausmą.

.2014-02-12 00:14

landsbergiukui pikasiukui rūgštu vienoj vietoj dėl Paulausko. Ateis laikas, ir tikiuosi, jau greitai, kai visi pašvinkę landsberginiai konservai turės atsakyti prieš tautą už savo antivalstybinius veiksmus. Pagarba Rolandui paulauskui.

Pikasui2014-02-12 00:09

Gal jis cia koki LDK atkurti nori? :)))

a pikasui2014-02-11 23:52

Gal vis tik nenaudokite "triukų", o paparstai ir suprantamai paaiškinkite, ką turite omeny, teigdamas - "P.s. Gal nereikia aiškinti kokie kadrai tuomet galėjo pretenduoti į Lietuvos televizijos Visuomeninių programų direktoriaus postą?" Tuo pačiu paaiškinkite kuo skiriasi, pvz. Miliūtės, Janutienės ar jakilaičio atranka tokio pobūdžio laidoms? Ačiu.

Pikasas2014-02-11 21:51

Apie bandančius tapti kandidatais per prezidento rinkimus esame nemažai aptarę. Gerokai nustebino Rolando Paulausko aplinkos siekis kelti jį kandidatu į perrezidento postą. Šis signataras jau primirštas, bet tokiu atveju prisiminti kai ką verta. ----------------------------------------------------- Rolando Paulausko įdirbį stebiu nuo jo viešos veiklos pradžios. Tik vėliau supratau kam jis tarnauja… Rašau ilgą minusą ne todėl, kad siūlyčiau kokį kitą konkretų kandidatą. Tokių siūlymų už kažką balsuoti niekados savo diskusijose neišsakiau nei dėl kurios nors partijos, nei dėl pavienio kandidato. Prezidentinėse rinkimų batalijose – taip pat. Aiškintis apie kandidatą, bandant nustatyti jo privalumus ar trūkumus , visai kas kita. Apie R. Paulauską neturiu ką aiškintis, nes man jis aiškus, kaip nuluptas. Rolandas, manau, puikiai žino, ką turiu galvoje… bet skaitytojams to jis nepasakys… Jei kažką mano atvirumas užgauna, tai tegul supranta, kad tiesos kelio paieškos yra svarbiau už nepagrįstas ambicijas. -------------------------------------- KELETAS SIGNATARO R. PAULAUSKO GYVENIMO FAKTŲ 1972–1974 m. studijavo Kauno politechnikos institute, 1988–1990 m. – Vilniaus universiteto Kauno vakariniame fakultete, 1990–1996 m. – Vilniaus universiteto Teisės fakultete. 1989–1991 m. laikraščio „Kauno aidas“ redaktorius, 1990–1992 m. – Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos deputatas, 1993–1996 m. – Lietuvos televizijos Visuomeninių programų direktorius. 1989–1990 m. rengė pirmąsias Sąjūdžio televizijos laidas iš Kauno, 1993–1996 m. Lietuvos televizijos laidas „Kas geresnio, premjere?“ ------------------ P. s. Gal nereikia aiškinti kokie kadrai tuomet galėjo pretenduoti į Lietuvos televizijos Visuomeninių programų direktoriaus postą? Priminsiu tik vieną, spaudoje aprašytą vėlesnį epizodą: --------------------------------------------------- RETRO COPY: “A. Lukašenkos televizija turi savo ruporą Turniškėse “Ekstra” 2006 m. balandžio 10 d. >>>>>>>>>>>>> Lietuvoje yra Krašto apsaugos ministerija (KAM), kuri neseniai pompastiškai paminėjo mūsų valstybės stojimo į NATO antrąsias metines ir aktyviai remia Lietuvos integraciją į Europos Sąjungos struktūras. Lietuvoje gyvena ir toks Nepriklausomybės Akto signataras Rolandas Paulauskas, kuris pastaruoju metu labai dažnas svečias Baltarusijos diktatoriaus Aleksandro Lukašenkos kontroliuojamoje šios šalies televizijoje. Per ją R. Paulauskas kiek įmanydamas peikia tiek Lietuvos narystę NATO, tiek ES. Kas sieja Lietuvos KAM ir R. Paulauską? Atsakymas paprastas – Turniškės. Jau beveik metai, kai R. Paulauskas gyvena prestižinėje vietoje KAM priklausančiame kotedže, pažymėtame 33 numeriu. Šiame įrengtame būste R. Paulauskas įsikūrė praėjusių metų liepos 28 dieną. Nuo tada Lietuvos Vyriausybės kanceliarijos akcinė komunalinių paslaugų bendrovė kas mėnesį siunčia sąskaitas į Krašto apsaugos ministeriją, kad ši apmokėtų kotedžo eksploatavimo ir priežiūros paslaugas. “Ekstros” žiniomis, KAM biudžetas vien sausio mėnesį dėl mokesčių už šį kotedžą sumažėjo 4000 litų. Krašto apsaugos ministerija R. Paulausko atsiradimą tarnybiniame kotedže aiškina taip: “Šiame name iki 2004 m. pabaigos gyveno tuometis ministras L. Linkevičius. Gediminui Kirkilui tapus KA ministru, L. Linkevičius iš namo išsikraustė. G. Kirkilui nepareiškus noro keltis į Turniškes, o iš KAM darbuotojų neatsiradus nuomininko, name laikinai gyvena R. Paulauskas, kuris kas mėnesį sumoka nuomos ir komunalinius mokesčius. R. Paulauskas KAM nėra dirbęs”. Sunku patikėti, kad Vilniuje neatsirado žmogaus, norinčio apsigyventi Turniškėse. Kam ir kiek sumoka R. Paulauskas, kol kas neaišku, tačiau kad už šį kotedžą ir toliau, kaip ir L. Linkevičiaus laikais, moka KAM, nepaneigiamai rodo “Ekstros” turimi dokumentai. A. Lukašenkos ruporą finansuoja KAM?” ------------------------------------------ IR DAR ŠIEK TIEK APIE R. PAULAUSKĄ: RETRO CITUOJU: “Nepriklausomybės akto signataras R. Paulauskas gieda ditirambus diktatoriui A. Lukašenkai ” lrytas. lt inf. 2008-05-01 “Kovo 11-osios akto signataras Rolandas Paulauskas mielai bendrauja su Baltarusijos žurnalistais, kuriems pasakoja, kokia pažangi yra jų šalis. Jis žavisi Baltarusijos diktatoriumi Aleksandru Lukašenka, kuris sugeba tvirta ranka atsilaikyti prieš Vakarus. Baltarusijos spaudoje pasirodęs interviu su R. Paulausku (jį lrytas. lt rado portale lukashenko2008. ru) atskleidė jo požiūrį į kaimyninę šalį. Lrytas. lt pateikia kai kuriuos pokalbio fragmentus. „Viduramžiais buvo laikas, kai karaliai gaudavo karūną tik su popiežiaus palaiminimu. Be to negalėjai tapti valdovu. Mokykloje niekaip negalėjau suprasti, kodėl Vytautas Didysis, valdęs pusę Europos, taip gviešėsi tos karūnos. Šiandien be karūnos iš JAV negalima kurti valstybės. Apie tai kalba pats G. W. Bushas savo dekrete „Apie Baltarusijos demokratiją“. Lyg tai būtų JAV vidaus reikalas“. „Pas juos, ne taip kaip pas mus, Lenkijoje, Ukrainoje ar Rusijoje, išliko stambūs valstybiniai ūkiai. Lukašenka neleido išdraskyti kolūkių. Ten užsėti visi laukai. Kur benuvažiuosi, neišvysi apleisto lauko. Sėja jie ne veltui. Parduoda visą derlių. Ir dar daugiau galėtų užauginti. Kiekvienas kolūkis turi savo kvotą. Dabar dėl to ten vyksta kolūkių restruktūrizacija. Lukašenka planuoja pastatyti 1500 agromiestelių, kad žmonės iš kaimų į miestus nebėgtų. Gatvės bus asfaltuotos, su apšvietimu, bus mokyklų, kultūros namų, vaikų darželių ir t. t. Jau dabar matomi šių užmojų rezultatai. Senas fermas keičia naujos, o karvės melžiamos naujausia technika iš Olandijos“. „Verta paminėti, kad ten algos auga dvigubai greičiau negu Lietuvoje. Pavyzdžiui, per pastaruosius dvejus metus pensijos ir atlyginimai Baltarusijoje išaugo šešis kartus.” “Pas mus Lietuvoje teisiami buvę ministrai, direktoriai. Dabar dar 45 muitininkus pasodins. O Baltarusijoje taip nebūna. Miestai ramūs, švarūs, gatvės prižiūrėtos. Baltarusijos žmonės mato daug perspektyvų“. „Kaip turi elgtis baltarusiai, kai mato, kas jiems siūloma per prezidento rinkimus? Iš vienos pusės – autoritarinis vadovas. Taip, jis autoritarinis, bet gali trenkti kumščiu į stalą, visus tvirtai laikyti, bet… žmonės mato rezultatą. Iš kitos pusės – kažkokie keisti žmonės. Vienas jų, Milinkevičius, yra Vakarų statytinis. Vakarai net neslepia, kad finansuoja jo kampaniją. Tai ką daryti tautai tokiu atveju?“ “Baltarusijoje sėkmingai dirba naftos perdirbimo gamyklos. Yra ne viena tokia kaip „Mažeikių nafta“. Gauna naftą iš Rusijos. Beje, gauna pasaulinėmis kainomis. Tik dujas gauna pigiau. Perdirbę naftą, produktus eksportuoja į Vakarus“. ------------------------------------------ POST SCRIPTUM Gal R. Paulauskas jau žino, kur prašysis politinio prieglobsčio, kai Lietuvoje jo veikla bus iš esmės atskleista ir įvertinta?

Kęstutis2014-02-11 17:42

Kapitalizmas, pelno ekonomika iš esmės neteisinga sistema. Ekonomikos paskirtis (turėtų būti) – patenkinti, aptarnauti visuomenės poreikius. Dabar, visuomenė dirba ekonomikai, kad būtų pelnas ir tik tam, kad parazituojantys bankininkai ir kiti finansiniai makleriai galėtų sėkmingai krautis pelnus. Pelnas irgi neturi būti tikslas, tikslas – patenkinti visuomenės poreikius. Pelnas išvertus – kainų burbulas, perteklinė produkcija, beprasmiškai sunaudoti žemės ištekliai… Konkurencija irgi neteisingas principas. Bendradarbiavimas – teisingas principas…

Rolandas Paulauskas2014-02-11 14:54

13val.cia: ww3.lrs.lt/exweb/video/ASX/press_2014.asx

Darijus2014-02-11 05:24

e+k: ale kap protingai. O kada, kaip ir kas sunaikins ekonomines sistemas?

Stebetojas2014-02-11 02:37

Protingas zmogus.Ka sake pries 10 metu,tas ir atsitiko.

kuom2014-02-11 01:19

padengtas doleris? ats.exportu-(žalias tualetinis popierius ir begalinis skaicius lėktuvnešiu(+"demokratija"o toliau LOCHAI pasidomėkit kuom padengtas LITAS o dar toliau kuom padengtas EURAS!!!

e2014-02-11 00:41

Ką jus čia išradinėjate su tais pinigu spausdinimais, palūkanomis ir skolomis. Tai svarbu tik tokioms pavergtoms šalims kaip Lietuva. Tam kas spausdina tas valiutas - JAV, Kinija, Japonija, ES ir t. t. svarbu tik kas valdo resursus (visokius) ir kaip kinta geopolitinės situacijos ir kaip kinta galios realizavimo galimybės. Pinigai patys savaime nėra problema ir ta pinigine sistema bus sužlugdyta, kada to reikės. Problema yra ekonominės sistemos naudojančius ribotus resursus. Būtent šitos ekonominės sistemos ir turi būti sunaikintos, konkrečiai - tam tikros šalys ar jų dalys. Ir kas sunkiausia - surasti švelniausią ir nekalčiausią būdą. Gal tai bus ligos, gal karas, gal klimatologinis ginklas, gal dar kažkas... Kai kas gali galvoti, kad pvz. technologijos išspręs resursų klausimą, tačiau technologijos pačios savo esme kuria mases problemų, kurios vėl keičia jėgų pusiausvyras.

k2014-02-11 00:14

ka cia zmonems mutinat prota su savo nesamonem apie pinigu spausdinima. dar romos imperijos laikais buvo problemu su pinigais, nes pradedavo mazinti aukso kieki ir t. t. tas spausdinimas nera blogas, jeigu protingai naudojamas. cia visokie visaziniai pasiskaito rusisku nesamoniu ir saliamonus vaidina

dabartinis2014-02-10 21:44

vakarų pasaulis yra didelė apgaulė ir ji prasidėjo jau pačiose ištakose - centriniuose bankuose. Bankas išspausdina 1$ ir po metų tikisi atgauti jau 1. 02$, kurio rinkoje nėra. Iš kur jis atsiras? Jis bus vėl išspausdintas. Ir šis procesas vyks tol, kol bus tų, kurie ima paskolas. Procesas vystėsi nuo pat aukso atrišimo aštuntajame dešimtmetyje. Dabar pirmą kartą istorijoje vakarų pasaulyje demografinė situacija sušlubavo ir jau matome kokios didžiulės problemos prasidėjo, nes sumažėjo tų, kurie ima paskolas, o juk reikia kažkam paimti, jog atiduoti tuos 2 centus. Taip kad kapitalizmas yra didelis piramidė su aiškia pabaiga ir jis žlugs. Sistema bus restartuoja iš naujo, nes prie tokių demografinių tendencijų tokio tipo finansinė 'sistema' toli nenuvažiuos. Ji buvo pasmerkta žlugti jau pačioje jos užuomazgoje.

Darijus2014-02-10 21:32

Baigsis tuom, kad baigsis žali dažai ir popierius USA, o atspausdintų rezervų niekam nebereikės.

Martai2014-02-10 21:26

ka tik įsijungiau platformą. Kurioj vietoj euras augo? Matau ne euro stiprėjimą, o dolerio silpnėjimą. Jei tai stiprėjimas 'visų valiutų atžvilgiu', tai jūs labai klystat. Valiutų pasaulyje yra daug. O tai, jog sustiprėjo dolerio ir jenos atžvilgiu tik parodo pinigų spausdinimo kiekius minėtose valstybėse. Aišku prie to prisideda ir ekonomikos burbulinis augimas, kuris priverčia žmones ieškoti naujų rinkų, rizikuoti besivystančiose rinkose t. y. imama pirkti kitas valiutas, o ne doleris, kuris stiprėja tik esant ekonominėms suirutėms, kaip po stabiliausia ir patikimiausia valiuta - rezervinė valiuta. Šiuo metu visame vakarų pasaulyje ekonomikos realiai smunka, nes nėra vartojimo ir to priežastis fundamentinė - mažėja tų, kurie tą ekonomikos pagrindą ir sudaro t. y. išlaidautojų. Norėdami pristabdyti defliacinius procesus, visos valstybės pasaulyje susitarė, jog reikia spausdinti popierukus tiek ir palaikyti palūkanų normas ties 0 zona tiek ilgai, kiek prireiks. O prireiks dar ilgam. Grubiai iki 2020 metų, nes tik tuomet demografinė padėtis vėl ims gerėti ir atsiras realus vartojimo poreikis - paklausa ims augti. Bėda tik ta, jog prie tokių spausdinimų, stengiantis palaikyti lygį iki kol užaugs naujieji 'burbulai', bus prispausdinta tiek pinigų, jog maža nepasirodys. Atsigaunant pamatysime didžiulį palūkanų augimą visame pasaulyje. Didėjant palūkanų normai, pačios valstybės nebesugebės apmokėt savo įsipareigojimų. Ir bus didelis bum. Prie žemų palūkanų, jie gali tempti ilgai ir būtent tas vartotojų mažėjimas prie to lb prisidėjo - situacija jiems palanki - infliacijos nėra ir palūkanų kelti nereikia. Tačiau ateis diena, kai jie bus priversti tai padaryti ir tuomet nuvilnis bankrotų banga. Visa ką jūs minint tėra smulkmenos. Nieko nelemiantys dydžiai. Doleris stiprėja dėl sauguma, rublis krinta dėl naftos-dujų kainų, palūkanų normų svyravimų, roumphy pasakė vieną kartą. To ir užtenka. Antrą kartą pabuvo protingas ir susilaikė. O federacija nėra nepriklausomų valstybių sąjunga. Federacija turi vieną galvą, atsakingą už valiutas, už mokesčius, už teisinę bazę, už kariuomenę ir t. t. JAV yra federacija. Ar kokia Arizona yra nepriklausoma valstybė? Ar kur nors žemėlapyje ji minima kaip nepriklausoma savarankiška valstybė? Ne.

jau2014-02-10 21:06

geriau rinksiu savarankiškai mastantį asmenį nei mastanti ir darantį pagal šeimininko komandą.

Nenaujiena2014-02-10 20:50

Kuo viskas baigsis žino tik Dievas, o Paulauskas bando lygiuotis į jį.

rytas2014-02-10 20:32

iš tiesų,teisingas pastebėjimas. Tačiau mūsų valdžia nė nemanys į tai įsiklausyti. Nes niekas nemąsto, tik pasiduoda diktatui iš Briuselio. Visiems patogu,gauna pinigų,pasiunčia savo draugus ir gimines geron šilton vietelėn į ES parlamentą ,ko benorėti? Visos dabar esančios seime partijos, išskyrus keletą pavienių žmonių, tuoj pamiršta visus pažadus rinkėjams,vos tik atsisėda valdžios kėdėje. O ir rinkėjai numoja ranka, nes nė nebesitiki,kad kas nors apie juos galvotų. Geros kalbos šioje konferencijoje,bet kiek žmonių tai girdi,skaito,klauso? Kaip prisibelsti į tuos žmones,kurie nebeturi jokios vilties,kad kas nors keisis ir neina balsuoti? Juk tai jie nulemia,kad valdžioje turime šią sukirmijusių grybų kompaniją,kuriai laikas pailsėti ir paragauti tikro Lietuvos gyvenimo,o ne vien stebėti kaip atvykėliams, pro prabangios, rinkėjų pinigais išnuomotos, mašinos langą.

Marta2014-02-10 19:12

pons Paulauskas gerokai pavėlavo su savo keliais pastebėjimais: dar Sarkozy pradėjo agituot už verslo grąžinimą iš komunistinių "besivystančių" šalių... O Obama jau tai įtvirtino apmokestindamas ir iškeltus iš JAV verslus... dėl ko gerokai pakilo JAV dolerio vertė, ne tik dėl JAV atrastų naujų technologijų išgaunant savo naftą ir dujas, kas gerokai nusmukdė rublio vertę... nes iki šiol Rusija, globodama OPEC dirbtinai kėlė naftos kainas ir smukdė Vakarus..... Klysta ponas ir dėl RUMPUY - jis niekada nepasisakė už Europos federaciją ar tautų išnykimą Europoje.. tą jis panbeigė per Vilniaus konferenciją. Jis ,kaip ir Prezidentė Grybauskaitė yra tik už lygiateisę ir lygiavertę VISŲ EUROPOS ŠALIŲ SĄJUNGĄ, T. Y. KONFEDERACIJĄ.. ... Bankų priežiūra per bankų sąjunghą, o taip pat ir įvykiai UKRAINOJE galimai pakėlė euro vertę net 40 procentų kitų valiutų atžvilgiu... Vadinasi Paulausko agitacija jau visai ne vietoje... o jei dar ir kokie nors signatarai prie to dedasi, tai tegul atiduoda pansininkams savo rentą. Amen.

to 302014-02-10 19:02

o man atvirksciai-klausytis patinka daug labiau)

Marta2014-02-10 18:59

vakar šveicarai referendume nubalsavo už imigracijos kvotas. tai ne visiems globalistams patinka. tačiau tai buvo būtina prieš kitą laukiantėį referendumą: šveicarai ruošiasi balsuoti UŽ VIENODŲ PAJAMŲ NUSTATYMĄ KIEKVIENAM ŠVEICARIJOS PILIEČIUI NUO GIMIMO IKI MIRTIES. Tai gali būti apie 2,500 eurų. Iš šių pinigų žmogus pats mokėsis už soc draudimą, mokslus ir visa kita. Jokių kitokių "bedarbio pašalpų", jokių vaiko pašalpų, jokių sodrų... o tuo pačiu ir jokių biurokratų, pinigų perskirstytojų ir t. t. jų sąskaita bus sutaupyta kiekvienam žmogui pastovios įplaukos.... Svarbiausia, kad tokiu įstatymu piliečiai bus išlaisvini nuo pastovios išlikimo baimės, kuri kausto kūrybingumą... Neturėdami išlikimo baimės, jie nepuls dirbti tų darbų, kurie nėra pagal jų gebėjimus. Todėl daugelio nemėgstami darbai gali tapti brangiai apmokamais... Tiesiog kaip išsvajotame komunizme, kuris gali, pagal Marksą, atsirasti tik išvystytam kapitalizme, o ne kokių tai plėšikų sugalvotoje trockistinnėje revoliucijoje su valdžios užgrabimu: kiekvienam pagal poreikius, iš kiekvieno pagal sugebėjimus.

būtų patogiau ,2014-02-10 17:10

jei įdėtumėte Paulausko kalbos stenogramą. Negi nesinaudojat diktofonu? O gal Paulauskas turėjo parašytą kalbos tekstą? Klausytis garso įrašų labai nemėgstu, ir manau, ne tik aš.

NikoGreko2014-02-10 17:10

Gerbiu R.Paulauska ir palaikau ju iniciativa. Atleiskit, bet apie vakarietisku valstybiu ekonomika kalbat visiskus pievus. - Pvz 60-70% JAV valstybes skolos, laiko JAV valstybes pensijos fondai. Ukiskai tariant jie skolinosi patis pas save. - Tam kad zinot ateiti(kaip viskas baigsis) reikia but ekstrasensu o ne analitiku =)

to 62014-02-10 15:43

,,Prabhupada 1971 Maskvoje pasake,kad tai santvarkai liko ne daugiau 20 metu,o visi dideli pasaulio miestai bus sunaikinti po 50 metu..''

Vadakste2014-02-10 15:36

Teisingi R. Paulausko zodziai , kol kazka dar turim savo rankose, todel mes esame Valstybe , o jei viska prarasime , tai nezinia, kas bus toliau, nes pasaulis kirsinamas , skaldomas , dalomas ir t. toliau.Toks ir turetu buti Prezidentas, kad islaikyt valstybe , ja gint nuo blogio. Nebutu blogas Prezidentas sis pranesejas, o gal ir geras.

Algis2014-02-10 15:12

Pritariu Rolandui, geriausias mūsų atveju būtų konfucijaus principas: "Sėdėti prie upės ir laukti, kol ja nuplauks priešų lavonai". Norėčiau papildyti Rolandą: nereikia veltis į užsienio valstybių vidaus reikalus, pvz.Ukrainos.

uz mirties bausme Lietuvos isdavikams2014-02-10 15:06

praskolinusiems Lietuva

prauda2014-02-10 14:34

sako,bet dar galetu apie zemes asies poslinki pasakyti,nes tokiu ziemu kaip amerikoj ir anglijoj niekas neatsimena.gali buti visai kaput.....

sas2014-02-10 13:54

Atsirado "pilvosopas" iš kanapių: "Kas geresnio premjere?"

Visiskai2014-02-10 13:50

pritariu Rolando unikalios mintims, bet musu politikai i tai visiskai nereguoja....

koks protingas2014-02-10 13:48

aiskiaregis ir jo pasekejai is Europos gilumos.Sededami Europos uzkampyje ir rinkdami ziniu nuotrupas is portalu,jie jau zino pasaulio likima.Ziniuoniai,jeigu jusu pranasavimai issipildytu,tai Lietuva su savo litais,kaimo trobom ir vaidilutem labai greitai istirptu siame pasaulyje.

pilnai2014-02-10 12:47

pritariu ponui Rolandui. Burbulas sprogs anksciau ar veliai, nes pinigu spausdinimo masina kaip JAV taip ir ES sukasi nesustodomas, tie poperiukai nera nieko dengti. Millionai juodasikniu Europoje su svetima kultura, gyvenanciu is pasalpu,karta givenanti i skola, nes principas cia ir dabar. R.Paulauskas labiau tiktu i premjerus, nei prezidenta,

Jules2014-02-10 12:30

Klausimas super patriotams, kas sužlugdė rimtą desovietizacijos(derusifikacijos) - Liustracijos įstatymo priėmimą AT? Ačiū!

Per anksti dar...2014-02-10 12:26

Deje deje, įsivaizduokim ateina akademikas į profkę ir skaito būsimiems šaltkalviams suvirintojams paskaitą apie Lietuvių patriotizmo apraiškas IX amžiaus lietuvių literatūroje. Kokie būtų komentarai? Tai panačiai ir čia tokie komentatoriai lenda, jaučiasi "apsišvietę" pažiūrėję LRT, paskaitę Delfio. Pasidomėti truputy reiktų kas vyksta, kad adekvačiai vertinti tokius dalykus.

rima2014-02-10 12:22

Mintys verčiančios pamastyti,tačiau ką gali šapelis audringoje jūroje ... ?

Anfisa2014-02-10 12:03

"Kritikams" Kas netinka? Zmogus issake savo nuomone,labai paprastai ir aiskiai.Nesuprantat lietuviskai? Galima sutikti ar nesutikti,bet kam gi loti be rekalo? Duokit argumentus "pries",perskaitisim,ivertinsim..

paprasta2014-02-10 11:47

R. Paulauskas teisingai sneka ir tie kas dar turi proto supranta, kad tiesa jis kalba. Deja, jei turetumem normalia valdzia, tai butu nereikeja lyst i ta ES ir galejom gyvent laisvoi Lietuvoi zymiai geriau, nei is ES imdami ismalda. Jau renkasi delfi lygio komentatoriai. Jules ta cia pastoviai varo ant visu, matyt kazkam prie uzpakalio prilipus, kad tokius lozungus skleidi.

StasysG2014-02-10 11:44

R. Paulauskas: „Kuo viskas baigsis, šiandieną nežino nė vienas pasaulio analitikas“. ---------Taip, nežino. Na ir kas? Kaip rašo Nobelistas Edm Phelpsas, protingieji, bet ne tinginiai, privalo išmokti NEAPIBRĖŽTUMO sąlygomis.

Algimantas2014-02-10 11:40

Dar vienas Rolandas iš politinio karklyno Lietuvą gelbėt pasišovė. Nei šis, nei tas.

gytis2014-02-10 11:37

kas geresnio premjere?

algis2014-02-10 11:27

Kaip kam baisu ir neprimtina tai atrodytų, bet Paulauskas teisus. Negalima amžinai gyventi kreditan. Pasaulyje bręsta gili gamybos ir paskirstymo krizė ir kada ji prasidės ir baigsis niekas negali pasakyti, gal jau šį vasarį, nes mėnesio gale vėl baigiasi JAV kongreso nustatytas skollinimosi limitas.

ruta2014-02-10 11:26

Kaip matau is komentatoriu , tai lietuviui sunku suprasti padoru pilieti . Joooo , turi pinigu , tau gerai , ir sedek patenkintas , slovink valdzia , toks gyvenimo kredo ? Tokio mentaliteto subjektam , geriausia delfi ir komsomolkei , rasite daug bendraminciu -vergu ir prisitaikeliu .

ruta2014-02-10 11:22

Na , o kas medalius tada Lietuvos politikams kabins , per peti paplos , jeigu jie nebus chalujais , mastyti ir dirbti Lietuvos naudai tai jie nemoka ?paziurekite kiek komunistiniu -KGB liekanu tupi valdzioje , tai todel ir raudono teroro ideologija taip artima Lietuvos valdziai . Kodel sugriuvo sovietu sajunga , ar ne toki pat model turejusi , kaip ES ? Ar verta lipti vel ant to pacio greblio ?

Jules2014-02-10 11:22

Rentininkams kažko trūksta? Penktos žmonos ar jaunų meilužių nebeišgali išlaikyti? Nebesusirenka pakankamas kiekis gimnazisčių į sex casting'ą ar ką?

.Valda > 52014-02-10 11:09

"be ES paramos butume 19 amziaus lygyje" - nedemonstruok savo kvailumo. Gal 2004.05.01 buvome 19 a. lygyje?

SVETIMAS2014-02-10 10:41

Jis teisus,arteja baisus kosmaras.LIKOapie 15-20 metu.Siulau pirktis sodybas,kad butu galima uzsiauginti sau maista,ir ginkluotis apsigynimui...

Baikit2014-02-10 10:39

veltedziai signatarai gasdinti ES griutimi. Deka ES pinigu atsistate ir isgrazejo Lietuva. Lietuviai didziausi ES korupcionieriai,taip kad be ES paramos butume 19 amziaus lygyje. Kas viska isgrobste,sukure blogus istatymus,pritaikytus ir toliau grobstyti,kas vadovauja neteisingai teisesaugai. Tai laisvais save vadinantys patys lietuviai. Kieno bankai bankrutavo ir sukciavo ar lietuviski ar skandinaviski. Kokie verslininkai engia tautiecius-lietuviski ,nes uzsienieciu cia nera. Baisu ir pagalvoti kas atsitiktu su Lietuva,jeigu ES issiformuotu. Gaunantys neuztarnautas dideles rentas dar drista burnoti.

joo2014-02-10 10:25

isiklausykit protingas mintis.baigsis oriniai pinigai kuriais metosi es ir usa.tai tik laiko klausimas.

bet tik paloti2014-02-10 09:40

Kaip tai niekas nežino? Juk šitas plikas iš nuotraukos viską žino. Jis jau dešimtmečius gyvena gaudamas rentą. Lojantis tinginys.

piotr2014-02-10 08:40

TEISYNGAI DYEDAS SNEKA KAD ES SUGRIUS TAI FAKTAS

Slamžtas2014-02-10 05:11

Nu čia kas per briedas. Konspiracijos, distopijos..

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi