ekspertai.eu Visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovas Šarūnas Puidokas kreipėsi į Socialinės apsaugos ministrą Liną Kukuraitį bei kitus atsakingus valstybės asmenis dėl niekaip nepateikiamos informacijos, susijusios su atiminėjamais iš šeimų vaikais.

„Prieš kreipdamasis į aukštus pareigūnus dėl paties karščiausio klausimo apie Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymą, noriu pabrėžti, kad manęs visiškai nedomina diskusijos – galima ar negalima prieš vaikus naudoti smurtą. Mano asmeninė pozicija vienareikšmiška“, – kreipimosi pradžioje sakė Š. Puidokas.

Viso kreipimosi klausykitės čia:

Naujausi

Komentarai (36)

Rikiuoti
stasys2018-12-03 10:11

Donda ..nepriimk visko rimtai ka rašau , tiesa tik viena ta Zigmo ir KO iniciatyva neturi pagrindo būti įgyvendinta , ji nesukuria esminio dalyko reikalingo tam darbui atlikti .. (surinkti informacija) . pa mastyk apie tai ko konkrečiai trūksta TOSE su kalbose. ?:))

Idomu, kas pirmas. Įžiebs ugnį?2018-12-03 05:33

o, suaktyvėjo PUOLIMAS iš "VIRŠAUS", nes laiptais slysta iš po kojų. KAŽKAS valstybėje bus? Artėja kritinė riba, matomai, kažkas labai laukia "MAIDANO" nes tešmuo pertvinkęs. Tokia prezidento pozicija rodo, kad Europa (ko gero) leis vasaliukams įsivesti VIETINES DIKTATŪRAS, kad visiškai nepakeistų Europos senbuvių demografijos. IR TA SUTARTIS, kuri dabar dėl emigracijos KABO VIRŠ GALVOS gruodžio 10 d. , tai yra NAUJAS LIETUVOS NAIKINIMO GINKLAS pasauliniu mastu, kažin ar TULPĖ šiandien TAI SUVOKIA, ar ji vis tik KIŠ LIETUVĄ po DALGIO AŠMENIM? (P. S. JUK AFRIKA UŽPLŪDUSI EUROPĄ, matomai DULKINS VISKĄ

Klausimas2018-12-03 02:44

Šakalienė kalbėjo,kad nėra duomenų apie atimtus vaikus,kad jie nesusisteminti.Pamačius,kiek prikurta všį ir visokių asociacijų ir kokiu greičiu viskas vyksta dėl įstatymo pataisų,manau ir apie dingusius vaikus galėtų duomenis greit susisteminti.

vladas lukosevicius2018-12-02 23:41

Vaiko teisių vadovė Alina Jakavonienė – buvusio Seimo nario marti , kuri kilo pareigose su uošvio protekcija ir pažedžiant istatymus .... ........ delfi.lt/video/aktualijos/vaiko-teisiu-vadove-alina-jakavoniene-buvusio-seimo-nario-marti.d?id=79514317......... Pedofilų bendrininkė A. Jakavonienė kartu su LRGP Pašiliu ir Vilniaus m. apylinkės teismu dangstė labai sunkius nusikaltimus prieš vaikus , smurtą , alkoholizmą , narkomaniją , vaikų prostituciją , prekybą vaikais , itraukimą į nusikaltimus , vagystes iš parduotuvių , kontrobandinių cigarečių platinimą vaikų globos namuose ..... 16 metų Justė Jasudavičiūtė sangulavo su 28 metų pedofilu Robertu Prochorovu ir 17 jau buvo nėščia . Išviešinau kaip Vilniaus ,,Minties,, vaikų globos namų auklėtinė J. Polevič čiulpė taksistui už pinigus ir telefonus , ir išėjo iš globos namų nėščia . Išviešinau dar apie vieną jau 2 kartą nėščią 15 metę Ingridą iš Vilniaus ,,Minties,, vaikų globos namų , kuri jau buvo kolonijoje , o tik sulaukusi 16 jau pagimdė .........

Dzukas > 31. Antanui2018-12-02 22:12

Ne zmones Ukrainoje sukilo, o isverstaskuriai pardave Ukraina i vergove. Jus galite nesutikti, bet paziurekite kas Ukrainos valdzioje - visi tie kas buvo valdzioje ir iki Maidano. Pasiteraukite Ukrainoje - ar nors vienas ju sprendimas imanomas be jankyno palaiminimo. Visgi koks naivus ir lengvatikis yra eilinis zmogus, tiesa, kai praranda viska iki paskutinio siulo, ivyksta samones pasviesejimas. Gal geriau mastyti savo galva pastoviai? Nejaugi jus nieko neismokote per paskutinius 30 metu?

Antanui2018-12-02 21:50

mokintis reikia is Ukrainos ,sukilo zmones ir teko begti visus turtus palikus .rinkimai tai pasaka suaugusiems .

jokiu klausimu nereikia2018-12-02 21:48

kiekvienoje seimoje yra plaktukas .kaip tik atvyko grobuonis taip i kaulus .ginkites ,nesedekite isizioje .

trumpai2018-12-02 19:46

Manau pakankamai yra parašu seimo nariu tarpe kad dar papildomai tuo vaiku atiminėjimo nevykusio istatymo klausimu butu skubos tvarka kreiptasi ir i konstitucini teisma.

Senis Šaltis2018-12-02 19:08

Spėju, kad būsiu iš tos paskutinės kartos, kuri klausė savo tėvų, bet pirmoji karta, kuri klausys savo vaikų.

stėrva2018-12-02 18:26

Šarūnai, po tokių užduotų klausimų, manau, kad pirmadienį dalį streikuojančių mokytojų konservatoriai permes po tamstos langais. Gal net ir su tokiais plakatais: "Vatnikai, lauk iš Lietuvos".. ir pan.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-12-02 17:39

to "24. Antanas". Taip, visiškai pritariu, ir tai įrodo Seimo antikonstitucinis rinkimų įstatymas. Visą laiką 7 Seimai yra išrinkti antikonstituciškai, nelegitimiai. Todėl Lietuva dar neturi savo valdžios, esame OKUPUOTI. Seimo okupacinės žiurkės nenori to net girdėti. O tai rodo, jų okupacinę prigimtį.

Donda >24. Antanas2018-12-02 17:05

Net EU valdininkai pagal seną JAV statytinio Rusijoje Trockio manierą tebevadinami komisarais. Skirtumas tik toks, kad vietoj odinių striukių, nuo kurių lengva nuplauti kraują, jie rengiasi brangiais kostiumais, nes rado būdą, kaip kulkas pakeisti dolerio teroru. O pinigai, kaip pastebėjo dar senovės romėnai, imdami mokęstį už viešuosius tualetus, nekvepia. Ir netepa aprangos...

Antanas2018-12-02 16:49

Dar neįsibėgėjus "Sąjūdžiui" KGB saugumiečiai kalbėjo, kad jie turi planą kaip toliau vadovauti pasiskelbusiomis laisvomis valstybėmis, buvusiomis okupuotomis TSRS. Ar dar nematome manau to plano įgyvendinimo? Įstatymai ES, pinigas svetimas, Lietuvos valstybinio banko neturime. šeimos ardomos. Kodėl nepaduodama statistika kaip "dideliais mastais emigruojama" iš Baltarusijos, Rusijos kai ten žmonės badauja. Lietuvoje nebadauja ir tai bėga iš Lietuvos. Burokevičiaus perversmininkų nariai- Lietuvos postuose. Tai manau politinis "intelektualų" perversmas Lietuvoje. Vienintelis išlikimas - manau susigrąžinti per rinkimus Lietuvai nepriklausomybę

žopa2018-12-02 15:24

Nėra valstybės nėra ir tvarkos.Mums vadovauja ir nurodinėja,kas tik nori,tik ne mes patys.

Donda >13. stasys2018-12-02 13:58

Eilinį kartą leidai įsitikinti, koks tu debilas... "Klausimai Puidoko užduoti labai tikslus , o tai leidžia daryti prielaida kad tas ponas tuose klausimuose bus paslėpęs keletą nupenėtu propagandiniu ančių". Pagal tave, jei sprendžiant problemą atsiranda žmogus, sugebantis tiksliai suformuluoti problemos esmę, tai - propaganda. Tada gaunasi, jog valdžia, kovojanti su propaganda, nenori, kad jai būtų užduodami tikslūs klausimai, todėl savo apmokamų propagandistų pagalba stengiasi vietoj tikslių atsakymų užteršti piliečių smegenis juodu triukšmu, ko pasėkoje ir gaunasi tokie debiliški stasyčiai...

Nu jo... 20-am2018-12-02 13:50

Eurokolūkio dvasia ten plevėsuoja... O gal tamsta nėra eurokolūkio patriJotas.. ? :D:D:D

Kas2018-12-02 13:39

per tokios penkiakampės žvaigždutės banguoja už nugaros, a ?

stebėtoja2018-12-02 13:34

,,MG Baltic" duoda į Teismą dėl nekaltumo prezumpcijos. Visi tėvai esamu įstatymu padaryti potencionaliais nusikaltėliais. Gabrielius sako, kad taip ir turi būti.

mano nuomone2018-12-02 13:29

valstybes tarnai deda skersa ant rinkeju .jie yra prarade bet koki baimes jausma .nera jokios asmenines atsakomybes .

diedas2018-12-02 13:21

kas is jusu cia rasanciu vaikysteje nera gave berzines koses? mano manimu tokia kose butina!

seras2018-12-02 13:10

laukiam laukiam duomenu is valdzios, jau menesi laukiam, geras puidoko priminimas zaliasnapiams

Vytis2018-12-02 11:59

Galiu gale Stasys prisipazino kas esas-vsd sklepuko pionierius.Tik ar neatrodo gerbiamam pareigunui jog aktyviai dalyvaudamas portalo komentaruose,tamsta politikuoji?Kiek pamenu tai tarnybinis nusikaltimas,ar ne?Politinio gyvenimo stebesena,tuo kontora turetu uzsiimt,taip?Kokios ten tamstu nuomones,tame sklepuke turetu ir likt.

Vytas2018-12-02 11:12

Nesutinku tik su vienu Š. Puidoko teiginiu, kad įsiplieskusi diskusija dėl "vaikų atėmimo" įstatymo rodo, jog gyvename demokratinėje šalyje. Mano manymu, demokratinėje šalyje diskusija turi vykti ne po įstatymo priėmimo, o prieš. Deja, net įstatymo priėmimo dieną diskusijų tarp seimo narių praktiškai nebuvo. Demokratinėje šalyje įstatymo rengėjai nesiuntinėja žurnalistams "nurodymų", ką galima ar rekomenduojama kviesti priimamo įstatymo aptarimui, kaip tai padarė viena iš įstatymo stūmėjų Šakalienė. Visa kita - tiesiai į dešimtuką.

stasys2018-12-02 10:22

Globalios statistikos amžiuje aišku keistai skamba atsakymas jog nėra kaupiami tie duomenys.. kiek ir kokiu vaiku palieka Lietuvą ar tampą kitu šeimų nariais ir dar pagal tautybes . Klausimai Puidoko užduoti labai tikslus , o tai leidžia daryti prielaida kad tas ponas tuose klausimuose bus paslėpęs keletą nupenėtu propagandiniu ančių .. kurios mielai čia pagagens kai taps aišku kad valdžia nesiruošia išviešinti duomenis kurie gali pakenkti vykdomai prevencijai .. ‚smurtas artimoje aplinkoje‘ Lietuvos šeimose. Gerbdamas ta drąsu vyrą kuris nepatingėjo ne tik išmokti atmintinai visa tekstą .. kas ten ko norį ir ko prašo greitai‘ NES LABAI REIKIA‘ .. savo ruožtu irgi atsargiai paklausiu o jei tie duomenys vystyk pakliūtų į tas prašančias rankas ką Puidokas galvoja su jais nuveikti , padėti į stalčių ?? Mūsų VSD ‚sklepuko pionieriai‘ jau gana gerai perprato tamstos publika .. ir pas mus vyrauja nuomonė kad čia matyt ruošiamas dar vienas ‘pergalingas žygis‘ su profesoriumi Tomu po JTŽTK koridorius . Taip kaip tokia praktika naudinga tik toms „šalavoms“ kurios mėgsta nesti paišinus skalbinius į kito rajono lombardą , nes labai reikia, siūlysime atsakingoms institucijos atsisakyti suteikti pilna informacija .. patenkinant tik ta minimumą .. kuri jau yra norom ar ne paviešintas Lietuvos spaudoje . stasys ,birkinas .. ir ten visi kiti patriotai . :))

vladas lukosevicius2018-12-02 07:13

ŠĮ VAIKŲ GROBIMO ISTATYMĄ INSPIRAVO BEVEISLĖ KGB PROSTITUTĖ GRYBAUSKAITĖ ...... Nors iki šiol vaikų grobimo įstatymo autorystė kažkodėl buvo priskiriama Dovilei Šakalienei, tačiau tkroji šio įstatymo autorė – pati šalies prezidentė Dalia Grybauskaitė Ji dar 2017 m. sausio 9 d. pateikė Seimui Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo pakeitimo įstatymą, kuriame numatė, kas tai yra smurtas prieš vaiką : “Smurtas prieš vaiką – veikimu ar neveikimu vaikui daromas tiesioginis ar netiesioginis tyčinis fizinis, psichologinis, seksualinis poveikis, garbės ir orumo nepaisymas ar nepriežiūra, dėl kurių vaikas patiria žalą ar pavojų gyvybei, sveikatai, raidai.

sauliui norvaišui2018-12-02 06:30

arba tu neauginai vaikų, arba esi kvailys, kuris nemato savo klaidų. Klysti žmoniška, nė vienas nepragyvenome nė karto nesuklydę Pagalvok, ar netobulas žmogus gali gyventi neklysdamas? Kad galėtum dirbti kažkokį darbą, turi baigti bent kursus, jau nekalbu apie profesinius ar aukštuosius mokslus, vairuoti automobilį gali tik išklausęs kursus ir išlaikęs egzaminą. Kokius kursus baigia žmonės susilaukę vaikų? Kas galėjo išmokyti kaip be mušimo ar baudimo išmokyti žmogų, kuris užaugo ne tik mušamas, baudžiamas, bet ir žeminamas? Net dabar streikuojantys pedagogai ir baudžia, ir žemina, o jie juk turėtų būti tie, kurie moko ne tik vaikus, bet ir padeda tėvams. Iš tavo požiūrio matau, kad esi savim patenkintas tipas.

skorpe2018-12-02 05:50

Atima pensijas per tris naktis, po to apsimeta kad nieko neivyko, tada indipindi pakabina visiems ant sprando, pensiju net po mirties giminaiciams negrazina... o tada praso sriubai susimesti- kiek galima tyciotis?!

skorpe2018-12-02 05:41

O GALIMA SUZINOT, kokiuose vaiku namuose SITIEK VAIKU SUTALPINAMA ??? JUK per menesi 500 vaiku atimama= 12x500 = 6000 vaiku.... tai turetu per keleta metu MIESTA VAIKU NAMU PASTATYTI, KUR JUOS apgyvendina????????? Labai idomu????

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-12-02 05:35

to "2. Saulius Norvaišas". Taip, su tamsta labai pilnai sutinku: "Ne vaikas tavęs nesupranta, bet tavo gebėjimai yra neišsivystę." Tai yra mano gebėjimai yra neišsivystę. Tai dabar įsivaizduokim situacija. Eina tas neišsivystęs individas gatve ir vedasi savo vaikutį. O vaikutis mato kitoje gatvės pusėje ledų parduotuvę. Galima jam nupirkti, taip įpratęs. Tačiau gatve važiuoja daug mašinų, o jis veržasi per gatve prie tų ledų. Bausti sulaikant vaiką negalima. Tai tegu žūva po mašinos ratais, o tas neišsivystęs infividas tegu tegu eina į kalėjimą, o kartu ir su tuo vairuotoju, kuris užmušė vaiką. Tai va koks rezultatas, kai laiku yra nenubaudžiama. Nors Jūs, ponas S. Norvaišai, gal ir esate begaliniai tobulas žmogus, praktiškai gal net ir pats Dievas. O man tenka būti paprastu žmogumi, na kaip visi. Nusikaltimą turi sekti bausmė. Kol kas gyvename netobuloje visuomenėje. O mušti vaikų nereikia, juos bausti reikia kai reikia. Kas nemyli savo vaikų, tas ir nebaudžia, neauklėja, kad taip daryti negalima. Tai geriau kai tėvas nubaudžia, o ne gyvenimas nubaudžia. Nes tada gali būti ir per vėlu. Dabar niekas suausių vaikų, kurie yra valdžioje, nebaudžia tai taip ir naikinama valstybė.

skorpe2018-12-02 05:32

VAIKAS pagal Lietuvos Konstitucija, budamas 10 metu GALI PATS nuspresti su kuriuo is tevu ar seneliu nori gyventi, gali pasirinkti ir keisti varda bei pavarde.... bent jau galejo, nezinau kas cia sendien darosi ?

Senis Šaltis2018-12-02 03:51

Mane stebina tokie jonai iš amerikų. Atrodytų, lyg kilnus tikslas, užsistoja kažkieno vaikus jonelis. Tačiau esmė ta, kad geriau jau jis užsiimtų savo amerikos reikalais, o negadintų ir taip nelengvo lietuvių gyvenimo. Šis jormalūzas. com niekada neturėjo nei vieno vaiko, ir neturi žalio supratimo, kaip juos auginti ir auklėti ir kiek tai kainuoja gyvenimo. Tad ne tokiems beveisliams aiškinti mums, kaip ir ką turime su savo vaikais daryti. Kaip ir aiškinti Puidokui kur jis teisus ar neteisus. Pildytojas mat atsirado.

na atimti2018-12-02 03:07

is tevu vaikus - visiska neadekvatumo virsune, Kokie tamsuoliai taip sumaste, prabalsavo ir igyvendina? Jei istikro yra noras padeti vaikams, probleminems seimoms reikia teikti psichologo ar kitu specialistu pagalba. O dabar visam gyvenimui sutraumuoja tiek vaikus tiek tevus. Nelaime visai giminei. O kas gi situos klaunus, kurie tokia tvarka igyvendino isrinko? Ka pasesi - ta ir pjausi. Na negalima kvailius i seima rinkti, negalima. Ar cia tas atvejas, kai atitinka kirvis kota, - tokie patys issirenka tokius pacius? Ir visa atsakomybe tenka mums, rinkejams. Jei duosi bezdzionei granata - uz pasekmes ji atsakinga nebus. Nerinkim bezdzioniu i seima. Neduokim joms itakoti musu likima.

nykstukas P-IV2018-12-02 02:38

Ponas Sarunas uzdave trumpus ir labai aiskius bei teisingus klausymus.Bet mes i juos atsakymu nesulauksim,kol neivyks netiketas sukretimas ir dabar valdzioje esantys,nesvarbu kuriai politinei gaujai priklausantys nusikalteliai nebus nustumti salin.

vladas lukosevicius2018-12-02 02:22

APIE LIETUVIŠKĄ PAVLIKŲ MOROZOVŲ OŽYNĄ .... Sėdi visa graži Lietuviška šeimynėlė prie pietų stalo ..... Mamytė dalina košę ..... Tėvui idėjo 2 samčius , o sūneliui tik 1 ..... Sūnus supyko ir leptelėjo ..... Na žinoma , tėvelis mamyte tratina , tai jam 2 samčiai košės , o man tik 1 ..... Tėvas neišlaikė ir šmaukštelėjo sūnui šauktu per galvą ..... Na , o mažiausias 3-metis sėdintis ant šikpuodžio pradėjo rėkti ..... Bobūnia ,,, greitai nešk mobiliaką , skambinsiu Žiobienei , kad šitoj blia-tskoje šeimynėlėje net pašikti ramiai neimanoma .....

Saulius Norvaišas2018-12-02 02:10

Jei leistite, noriu patikslinti tikslintoją: Vaikų negalima nei mušti, nei bausti. Bausti galima tik patį save, jei vaikas elgiasi netinkamai. Bausti save turi už tai, kad nerodei vaikui tinkamo pavyzdžio, kad dėl galimos protinės negalios nesugebėjai vaikui išaiškinti, kaip turi elgtis. Ne vaikas tavęs nesupranta, bet tavo gebėjimai yra neišsivystę. Todėl bausmei kelioms valandoms paklupdyk save į kampą, kad vaikas matytų, kaip save baudi.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-12-02 01:32

Pritariu Šarūno Puidoko klausimams. Tik gal patikslinsiu. Vaikų mušti negalima, o tinkamai bausti privalu. Tai kaip galima bausti? Ar į tai įstatymas atsako? Taigi bausmės visur vyksta, net mokykloje. Ne visiems rašomi dešimtukai. Nusikaltimas ir bausmė turi būti neišvengiami. Vaikas nusibrozdinęs pats save nubaudžia ir supranta, kad tai negerai. O Lietuvoje už tai atimami vaikai iš šeimos. O atėmimas iš šeimos ar nėra vienas iš pačių didžiausių bausmių, daug baisesnė už beržinę košę. Kas tokius idiotus valdžioje pagimdė? Ei ten seimūnai atikonstitucininkai, kodėl tokiais niekšais tapote?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi