ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
AntimafijaPedofilija

Prokuratūros atsakymas dėl Seimo narės privertė kreiptis į Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisiją(108)

Nuo to laiko, kai prieš 8 mėnesius dingo Seimo narė N. Venckienė, niekas jos nematė ir negirdėjo. Niekas nepaskelbė tikrų žinių, kur ji yra. Tačiau faktas, kad Tautos išrinkta parlamentarė dingo be pėdsako, iki šiol nekelia jokioms valdžios institucijoms jokio nerimo.

Prokuratūros atsakymas dėl Seimo narės privertė kreiptis į Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisiją

Nuo to laiko, kai prieš 8 mėnesius dingo Seimo narė N. Venckienė, niekas jos nematė ir negirdėjo. Niekas nepaskelbė tikrų žinių, kur ji yra. Tačiau faktas, kad Tautos išrinkta parlamentarė dingo be pėdsako, iki šiol nekelia jokioms valdžios institucijoms jokio nerimo. Nuotr. Eltos

Generalinė prokuratūra atsakė į ekspertai.eu klausimą, ar yra priimtas nutarimas patraukti Seimo narę Neringą Venckienę įtariamąja galimai padarius tokius nusikaltimus kaip žmogžudysčių organizavimas.

Štai atsakymas:

Taigi, žinia, kad N. Venckienei „gresia kaltinimai dėl mažiausiai trijų žmogžudysčių organizavimo“, kurią lrytas.lt paskelbė kaip faktą, yra ne kas kita, kaip šmeižtas ir nekaltumo prezumpcijos pažeidimas.

Nekaltumo prezumpcija yra įtvirtinta Konstitucijoje.

Jei asmeniui nėra pareikštas įtarimas ar priimtas nutarimas pripažinti jį įtariamuoju dėl konkrečios nusikalstamos veikos, nėra jokio pagrindo teigti, kad jam „gresia kaltinimai“.

Ar yra pagrindas asmeniui pareikšti įtarimus, sprendžia prokuroras (tyrėjas) ir šį sprendimą priima ikiteisminio tyrimo medžiagoje surinktų (turimų) duomenų pagrindu. Jokio kito asmens asmeninė nuomonė negali būti pagrindas reikšti įtarimus – tą nuomonę privalu patvirtinti procesinių priemonių metu gautais rezultatais.

Kiekvienas asmuo turi teisę reikšti savo nuomonę. Bet saviraiškos teisė ir teisė kritikuoti nėra absoliučios.

Nuoseklioje Europos Žmogaus Teisių Teismo praktikoje yra pabrėžiama, kad saviraiškos laisve besinaudojantys asmenys privalo elgtis sąžiningai „informacijos adresato“ atžvilgiu, siekti pateikti tikslią ir patikimą informaciją, laikytis etikos normų. Todėl akivaizdu, kad pati žiniasklaida visų pirma turi imtis atsakomybės apsaugoti asmenis nuo nepagrįstų ir destruktyvių išpuolių, o kritika neturi tapti asmens įžeidimu ar šmeižtu.

Šiuo konkrečiu atveju turime situaciją, kai jau 8 mėnesius nežinia kur esančiai Seimo narei žiniasklaidos priemonė nepagrįstai metė įtarimus labai sunkiu nusikaltimu, formuodama neigiamą nuomonę apie asmenį, kuris neturi galimybės apsiginti.

Todėl ekspertai.eu kreipiasi į Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisiją, prašydami įvertinti, ar lrytas.lt , kaip faktinę žinią paskleidęs išsigalvojimą, esą N. Venckienei „gresia kaltinimai dėl mažiausiai trijų žmogžudysčių organizavimo“, nepažeidė nekaltumo prezumpcijos ir žurnalistų etikos.

Naujausi

Komentarai (108)

Rikiuoti
tai jau2014-04-27 02:49

ne žurnalistinės etikos reikalas, o baudžiamoji teisė. Niekas neturi šmeižti ir visokias nesąmones lyg serialą kurti bei kabinti aukai. Su visa pagarba Neringai. Linkiu Jai viso ko geriausio ir tikiu Jos sėkme. Nes kito kelio paprasčiausiai nebūna.

Kai tik užtarėjai2014-01-17 16:18

uztaria , tai tuoj pedofilai ir ju pakalikai atsigauna ir vel drasiau puola, bet taip buna visiems ligoniams , pirmiau pagereja , o paskui...

d32014-01-13 19:52

o kas jums sake, kad Venckiene pabego, o nebuvo isgabenta y slapta czv kalejima Lietuvoje? vasia? jau laurinkaus nurodytas jos pasirodymo terminas ant nauju metu praejo. laukiam naujo vsd nustatyto jos pasirodymo termino, ar laisku is riodezoneiro.

Ekspertai, jūs- lunatikai2014-01-12 14:25

Ekspertai, kaip visad, klausia to, ko žurnalistė nerašė. Prokuratūros atsakymas labai teisingas, į taip suformuluotą klausimą. Kol kas nutarimo pateikti įtarimus NĖRA, bet tai nereiškia, kad NEGRESIA.

Gresia kaltinimai2014-01-10 15:36

del 3 ir daugiau zmoniu zudymo organizavimo! kas cia neaisku? tai Ekspertai eu. sunkiai suvokia ko klausia . Taip ir advokatas komentavo per TV! tai ka - gesia zmogzudei bylos, bet dar neiskeltos, nes ji pabego, tiksliau ja isleido tie patys, kurie turejo priimti nutarimus del zudyniu.

loreta2014-01-10 01:17

Venckienei-pagarba!!!o,kad ja smeizia ar blogai apie ja sneka-irodo dar labiau,kad ji teisi ir labai labai stipri moteris.

stebiuosi2014-01-09 05:28

l.rytas netvirtino kad venckienei pareiskti itarimai prisidejus triju zmoniu zudynems. l.rytas rase "gresia itarimai". Kad gresia tai jau visiems aisku. Kai baigsis ivanausko ligos, gal tada ir itarimai bus pareiksti? jo buvusi sugyventine jau kalba. Nes zino, kad nuosirdus prisipazinimas lengvina bausme.

>1002014-01-09 01:31

matau tau jau padėjo...

niekseliai2014-01-09 00:56

susuriete ikaskit sau I subine,tai is subines protas pereina I makufeli sako padeda jeigu pasieki

apie 46.249.170.1592014-01-09 00:36

jau vsd'sniku troliams anksta delfyje pasidare,didina etatus

rimas2014-01-09 00:17

Venckiene labai protinga moteris , viska izvelge , ko tauta dar nemate. Ji sake ,kad reikia atidavineti uz praskolinta Lietuva uzsieniui skolas. Ir sake kaip atiduoti. Ir daugiau ne vienas politikas nesako atiduoti , o visi nori vel ir vel skolintis. O kodel?

Senjora2014-01-09 00:04

O aš tą Mečio Laurinkaus teiginį, kad Venckienė bus parvežta į Lietuvą iki Naujų Metų, prisiminiau kai Venckienės tėvai pateko į autoįvykį. Va ir lepterėk gi žmogau.

> 94 komentarui2014-01-08 23:43

Kartojiesi žmogau. Laikas pailsėti.

>942014-01-08 23:08

Nerašykit didžiosiomis.Kažkaip nesveikai atrodo...

APŠLUOKIME EKSPERTŲ KIEMĄ...2014-01-08 23:01

VALSTYBĖJE PAPRASTI PILIEČIAI TURI TIK TEISĘ DALYVAUTI RINKIMŲ FARSUOSE. BET APVALYTI EKSPERTUS NUO NAKUI PRITIKUSIO ,,DVARO" POLITOLOGO VADIM VOLOVOJ ,MANAU ,GALIME... PRIMENU, KAD ŠIS DVARO GYVENIMO APRAŠINĖTOJAS METŲ APŽVALGOJE TARP 3 SVARBIAUSIŲ LIETUVOS ĮVYKIŲ ,,ĮSIGUDRINO NEPASTEBĖTI" DVIDEŠIMTMEČIO LYGIO ĮVYKIO- SĖKMINGOS REFERENDUMINĖS TAUTOS INICIATYVOS... BET VISOSE SAVAITINĖSE APŽVALGOSE ŠIS DVARTARNIS VISADA,,APDAINUOJA" PREZIDENTĘ... SIEKIANTIEMS PADĖTI APVALYTI EKSPERTUS NUO DVARO ,,LAKŠTINGALĖLIO" SIŪLAU BŪTI SOLIDARIAIS IR NERAŠYTI KOMENTARŲ PO JOKIAIS EKSPERTŲ TEKSTAIS!!! JEI TAIP ELGSIS DAUGUMA SKAITYTOJŲ- NAKAS SUREAGAUOS, NES KOMENTARAI RODO PORTALO POPULIARUMĄ. BŪKIME SOLIDARŪS IR PADĖKIME EKSPERTAMS APSIVALYTI. KAS GALI PRISIDĖTI PLEČIANT ŠIĄ APVALYMO AKCIJĄ PRAŠAU PARAŠYKITE: UZMERGAITE ... GMAIL. COM VIETOJe TAŠKŲ t. b. ŽENKLAS ETA. JEI PAŠTO ADRESAS KOMENTARE RAŠOMAS VISAS- TUOMET IŠTRINA...

Gerai2014-01-08 22:39

Kad propogandinė žiurkė nustatyta 46.249.170.159, tai tų komentarų ir neskaitau, ačiu pastabiems.

Raigerdas 91-am2014-01-08 22:10

Mečys Laurinkus gyrėsi, kad parveš iki Naujų Metų. O Naujieji jau prasidėjo. Tai, gal jis turėjo omeny iki 2014 metų pabaigos? O gal benzino jiems pritrūko? Per kur jie čia parveš? Per Baltarusiją?

Klausimas2014-01-08 21:50

Turbūt parves į Lietuvą Neringą, sakė Bielinis ir Laurinkus?

2014-01-08 21:46

Kiek teko vakar klausytis advokato černiausko kalbos,kad bus iššiekoti kažkokie tai pinigai stankūnaitei.Kaip galima iš N.Venskienės, prieteisti pinigus,jei tokia pavarde stanūnaitės nėra Lietuvoje.Gal stanūnaitė pas černiauską gyvena,kad jis taip atkakliai ją vis gina.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-01-08 21:45

Cia zemiau esanciam komentara parasiau : "Taciau pasirodo, kad Pikasas yra idealus.....", aiski klaida.... Pikasas nera idealus....... taip turi buti.

>852014-01-08 21:44

Ačiū prajuokinot -" frigidiska sterva"...:))))

O kaip del Kryževičiaus?2014-01-08 21:44

Ką apie nekaltumo prezumciją mano Kryževičius išvadinęs Venskienę "teisėsaugos pūliniu"? Ar taip buvo pasiūsta žinia teismams, kaip turi elgtis teisėjai pedofilijos byloje? Ar gali tas žmogus po tokio įžūlaus šmeižto, ir toliau sėdėt aukščiausiojo teismo pirmininko poste?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-01-08 21:42

Komentatorius raso: "28. pikasai, (2014-01-08 09:57:27) (46. 249. 170. 159) Parašė: neįrodinėkite savo tiesų laikraščiuose. stebiu teismus,stebiu venckų ir kitų pasisakymus. Taigi,akivaizdu,kad pedofilija išgalvota........" ------------------------ Visa ta istorija tikrai nuosekliai sekiau ir buvau negailestingas filtruojant faktus nuo propagandos. Taigi teisesaugos, teisetvarkos ir politikantu veiksmai man IRODE, kad Klonio mergaites paliudijimas yra TIESA! , kuri koloborantinei valdziai yra asakas gerleje. Ponas PIKASAS sioje istorijoje ir komentaruose suzibejo kaip MORALINE zvaigzde, kaip padorus zmogus, kaip pilietis, kaip nenusilstantis Klonio mergaites gynejas. Slove siam zmogui. Taciau pasirodo, kad Pikasas yra idealus... kai tik paliecia kazkoki partini interesa... tai cia slyksciausius partaigenosiu veiksmus, sprendimus vertina tik kaip klaidas... mokiniai daro rasybos klaidas ir panasiai. Tai sioje vietoje Piksas niekada nesugebejo pakilti auksciau partines gaujos interesu. O juk ginamai partinei gaujai esant valdzioje buvo ivykdytas slyksciausias nusikaltimas.... brutalia jega, naudojant chemikalus ir psichine ataka, panaudojant valdzios banditinius komandosus, frigidiskai stervai pasislepus Cikagoje, buvo pagrobta Klonio mergaite... tai yra nekaltas nuskriaustas vaikas buvo koloborantines sysalines valdzios pagrobtas... ir cia Pikasas deja nepasiekia tu aukstumu, kurias visa laika puoselejo gindamas Klonio mergaite.... bet pasirodo partaigenosiniai reikalai yra AUKSCIAU! Va cia yra yra silpnoji Pikaso puse. Bet kas tu silpnybiu neturi???? Net V. Lansdbergis ir tas turi silpnybiu. Tik paprasto zmogaus silpnybes yra ne tokios lemtingos, kaip valdzia turinciu zmoniu silpnybes. Tai jeigu ne valdzios dvaisiniai iskrypimai.... ti Klonio mergaite butu buvusi APGINTA! Butu grizusi is Cikagos prezidente.... ir mergaite butu ten, kur ir jai priklauso buti, tikrai ne ten, kur buvo skriaudziama, del ko skundesi, ir del ko visa savo siela, visu savo sugebejimu KLYKE Lietuvos zmoniu pagalbos prase.... O tuos Lietuvos zmones banditiniai komandosai jau purske dujomis, pasigulde ant zemes dauze vyriskio lytinius organus, plese Lietuvos veliava, suiminejo NEKALTUS zmones... tai todel ta gauja kartu su koloborantine Lietuvos valdzia yra banditai - dvasiniai iskrypeliai. Beje pasikeitus valdzioms - NIEKAS NEPASIKEITE!!! Lietuvoje isliko koloborantine valdzia. Ta rodo ir sprendimai.... del atomines ir del zemes nepardavimo uzsienieciams. Ka reiskai koloborantine - NETARNAUJANTI Lietuvos interesams, Lietuvos zmonems. Taigi negalejau atsistebeti.... Pikaso ginamoji partija.... rinkimams i Europarlamenta pirma saraso pozicija suformavo "burtu" keliu, kad pirmu asmeniu butu Gabrielius Landsbergis... V. Landsbergio anukas. Nu ka cia norejo apgauti? Kam cia noreta isiteikti? Ir kas tas azubalis... toje aferoje sudalyvaves? Pries ta anuka nieko iki siol neturejau, nes nezinojau apie ji nieko. Taciau jeigu tas anukas SUTINKA su sita konservaatoriu afera.... isiteikti, tai tada is jo politiko Lietuvai gal ir nesulauksime. Tai viena is paciu paskutiniu GEDU! Asmeniskai tai nieko stebetino.... Sajudzio naikintoju morale zinau nuo apie 1992 metu ir po Sajudzio IV suvaziavimo. Kas reiskia.... nereikia mums Lietuvos zmoniu... mes valdzioje. Cia nereiketu pagalvoti.... kad nekritikuoju kitu politinu jegu.... kitos jegos yra uz politikos uzribio, kaip akivaizdus akivaizdziausias blogis ir jiems naturalu isduoti Sajudzio idealus, o va kai tuos idealus isduoda Sajudzio naikintojai... prisiime moraline atsakomybe... cia yra gerokai didesnis nusikaltimas. Aferistai Lietuva apmove.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-01-08 21:05

Komentatorius: "1. nuomone (2014-01-08 00:44:37) (86. 18. 188. 109) Parašė: Aciu ekspertams! Darykite ka nors del tos kuznecovaites smeiziamu straipsniu! kiek tai gali testis??? Mes uzsienyje gyvenantys lietuviai esame pasiurpe nuo l. ryte kuznecovaites spausdinamu straipsniu/juk sita dienrasti skaito dauguma lietuviu!" ---------------------- Man yra is vienos puses ganetinai sunku suprasti tuos lietuvius, kurie leidzia pinigus pirdami ir palaikydami ta slamsta "Lietuva i rytus". Tokiem lietuviam todel ir vadovauja idejine partskola - frigidiska sterva. Ir kol lietuviu smegenys prasvieses - prades neskaityti ir nepalaikyti "Lietuva i rytus", tol ir tureme Lietuvoje KOLOBORANTINE VALDZIA! Prabuskite lietuviai, nenaikinkite saves.

manau2014-01-08 20:51

jei norėtų prokurorai ištirtų pedofilijos bylą-kas užsako straipsnius šmeižiančius didžiajame Venskienę -tas labai arti.....čia nereiktų mėnesio-visi užsakovai ir vykdytojai butų surasti.....

Pikasotyrininkas™2014-01-08 20:43

Venckienės nekaltumo prezumpcija nublanksta prieš Pikaso® išrastą „kaltumo prezumpciją“. Pagal tą kaltumo prezumpciją jis® norėjo patraukti Gražulį už atsakomybės ne tik dėl žudymo, bet ir dėl teroristinių veiksmų gėjų parado metu. «Gąsdinimas smurtu ar teroro aktu, nurodant kad bus žudoma, nėra koks vaikėziškas “įkalusio” A. Valinsko skambutis policijai apie nebūtą sprogmenį. Tai gan konkreti, BK nurodyta veika, tad P. Gražuliui gali šį kartą taip lengvai neišsisukti, kaip buvo praėjusį kartą, po panašaus “parado”» (Pikasas®, 2013-08-06). Pikasas® pateikė ir nenuginčijamus įrodymus: «Policijos pareigūnai gali pateikti video medžiagą, kaip P. Gražulis apsirengęs šalmu, kauke kvėpavimui apsaugoti, celofanu apsigobęs vaikščiojo su kelių litrų talpos balionėliu, aiškindamas kaip jis ruošiasi tuos p… bacilas naikinti. Atseit, ”papurkšiu ir jie žus kaip musės per tris sekundes”», – aiškino Pikasiukas® nesuprantantiems, kad tai buvo grasinimas panaudoti masinio naikinimo cheminį ginklą prieš taikius Lietuvos gyventojus. Laimei, balionėlis buvo tuščias, ir Pikasiuko® prezumpcija subliuško.

Manau2014-01-08 20:42

Lietrytis žino kas žudė, bet viską verčia Neringai Venckienei.

anti-violetiniui (75)2014-01-08 18:55

legionieriui. Tamstos žiniai, teismas nieko neįrodinėja. Teismas tik vertina įrodimus. O teisėjas Cininas aiškia pasakė, nagrinėjo tik jam pateikta, prokuratūros medžiagą. T.y. ne visus įrodimus. Be to nebuvo pakviestas pagrindinis liudininkas (mergaitė) motyvuojant, kad jai ištrinta atmintis. Beja ką ateiti mergaitė užaugus papasakos, jei pagal Cicina, jinai jau "daržovė"./Algika

Pikasas > 28nr2014-01-08 18:47

Manau, kad jūs nepakankamai esate susipažinęs su A. Ūso teismo eiga. Net ir tai, kas buvo paviešinta žiniasklaidoje, kelia labai daug įtarimų viso proceso skaidrumu, visų aplinkybių tyrimo nuoseklumu ir padarytose išvadose. Prisiminkite, kaip buvo nušalintas mergaitės advokatas, o bylos prokuroras tapo A. Ūso interesų advokatu. Jei jums kas buvo neaišku, tai reikėjo tada oponuoti mano gan išsamiems komentarams. Jokių tokių argumentuotų oponuojančių nuomonių tada nepastebėjau.

Pagarba2014-01-08 18:11

Logikai, Raigardas-47, buvo tokia istorija, buvo tokie vadai, o blogiausiai, kad ji kartojasi, o kaip jos išvengt, tai jau amžinas klausimas.

Monika2014-01-08 17:52

Jei Neringa yra tokia baisi nusikaltėlė,tai ko valdžios institucijos nė kiek nesirūpina ją grąžint į Lietuvą ir nuteist.Iki gyvos galvos,juk tokia baisi nusikaltėlė,kokios dar Lietuvoj nėra buvę.Bet,atrodo,jiems paranku,kad Venckienė nesimaišo jiems po kojom.Paranku,kad nebematyt ir Deimantės,Stankūnaitės.Tylu,ramu,gera.

Raigerdas2014-01-08 17:23

Atrodo, kad komentatorius 74 pataikė viena salve tiesiai į propagandinį dzotą. "Propagandinė žiurkė" nebeturi laiko ir, neva, užtilo. Bet ar ilgam? Tikslas tai nebuvo pasiektas. Reiškia sugrįš.

Arūnas > 75 komentarui, vienam iš dvidešimt penkių2014-01-08 16:59

Cinizmas su žmogiškumu nieko bendro neturi. Gal kada nors ir tau nabagui dašus.

šiandien2014-01-08 16:40

visą dieną čia sėdžiu.Pirmą kart taip.Pasikalbėjom.Ačiū už dėmesį.Jokių argumentų dėl pedofilijos iš tavęs nesulaukiau.Daugiau neturiu laiko pokalbiui.Diskusija turi būti vertinga abiem pusėm.Svarbu pagarba.O to jums labai trūksta.

rita to ip 46.249.170.1592014-01-08 16:35

darbininke tu nematomo fronto,taves taip su SITA ISTORIJA niekas nesieja,kad is 73 komentaru,24 tavo t.y. trecdalis....ziurke tu propogandine...

jūs2014-01-08 16:27

žmogiškumą siejate su kvailumu?

Arūnas > 70 komentarui2014-01-08 16:19

Kuo yla daugiau iš maišo, tuo daugiau anonimiškų, kvailų komentarų.

Arūnas > 68 komentarui2014-01-08 16:14

Tu pirma apsivalyk dulkes nuo savo smegenų, kad galėtum prisiminti nors savo vardą. Tada gal ir mąstyti pradėsi.

kaip2014-01-08 16:07

jau rašiau-manęs su šia istorija nesieja visiškai niekas. Labai gaila nužudytųjų artimųjų,kai juos nužudžius,bjauriausiais žodžiais dar ir tyčiojasi. Stebėjau kedžių šeimynėlės veiksmus ir negalėjau ir iki šiol negaliu atleisti teisėsaugai už tokį neveiklumą. Jau turiu nuomonę ir apie didžiuosius veikėjus. Jie patys atsiskleidė. Nekaltinkit žurnalistų,portalų. Yra tiesioginės transliacijos. Nuolatinis nekaltų žmonių šmeižimas atsibodo. Mano pažįstami vieni net nesidomi šia tema,kiti iš kart suprato venckienės melą. Jos elgesys iškart ją išdavė. Ji nuolat visur melavo. Kierkvienoj smulkmenoj. O dar tie riebūs žodžiai nepridavė jai naudos.

Raigerdas 66, 672014-01-08 15:58

Meluoji, esi moteris. Kaip tu asmeniškai esi susijusi su šita skandalinga istorija?

APŠLUOKIME EKSPERTŲ KIEMĄ...2014-01-08 15:54

VALSTYBĖJE PARASTI PILIEČIAI TURI TIK TEISĘ DALYVAUTI RINKIMŲ FARSUOSE. BET APVALYTI EKSPERTUS NUO NAKUI PRITIKUSIO ,,DVARO" POLITOLOGO VADIM VOLOVOJ ,MANAU ,GALIME... PRIMENU, KAD ŠIS DVARO GYVENIMO APRAŠINĖTOJAS METŲ APŽVALGOJE TARP 3 SVARBIAUSIŲ LIETUVOS ĮVYKIŲ ,,ĮSIGUDRINO NEPASTEBĖTI" DVIDEŠIMTMEČIO LYGIO ĮVYKIO- SĖKMINGOS REFERENDUMINĖS TAUTOS INICIATYVOS... BET VISOSE SAVAITINĖSE APŽVALGOSE ŠIS DVARTARNIS ,,APDAINUOJA" VISAS PREZIDENTĖS ŠYPSENĖLES... SIEKIANTIEMS PADĖTI APVALYTI EKSPERTUS NUO DVARO ,,LAKŠTINGALĖLIO" SIŪLAU BŪTI SOLIDARIAIS IR NERAŠYTI KOMENTARŲ PO JOKIAIS EKSPERTŲ TEKSTAIS!!! JEI TAIP ELGSIS VISI DEMOKRATIŠKI PORTALO LANKYTOJAI NAKAS SUREAGAUOS. SUPRANTAME, KAD KOMENTARŲ KIEKIS RODO PORTALO POPULIARUMĄ. PADĖKIME ,ATSISAKYDAMI NUO KOMENTARŲ PO VISAIS TEKSTAIS , EKSPERTAMS APSIVALYTI. KAS GALI PRISIDĖTI PLEČIANT ŠIĄ APVALYMO AKCIJĄ PRAŠAU PARAŠYKITE: UZMERGAITE ... GMAIL. COM vIETOJ TAŠKŲ T. B. ŽENKLAS ETA. JEI JIS KOMENTARE RAŠOMAS- TUOMET IŠTRINA...

ekspertai2014-01-08 15:45

netrina,nes jie žino,kad aš ne pedofilas.

čia2014-01-08 15:43

ne pažinčių svetainė.Geriau parašyk argumentą,įrodantį mergaitės tvirkinimą.

ekspertams eu2014-01-08 15:43

Jus kreipetes i etikos komisija ir tai vadinasi padrumsti vandeni.Turbut atejo laikas baigti zaisti demokratija ir zodzio laisve-redaguokit komentarus,nes tai jus galit.Trinkit pedofilus palaikanciu komentarus kaip tai daro su ju oponentu komentarais "DELFI","15min",("L.Rytas" nuolat klastoja uz ir pries balsavimo rezultatus).Beviltiska stengtis itikti visiems,perdaug skirtingas morales ir amoralumo suvokimas .

Raigerdas 63-iai2014-01-08 15:42

Esi moteris?

kodėl2014-01-08 15:38

tave domina kitos nuomonės asmenys ir dar su grasinimais?Dirbate už pinigus?Aš ne.Iš idėjos.Nusibodo nuolat skleidžiamas melas ir neįgalus prokuroras.Į gatves niekas neorganizuoja eiti,tai bent čia vieną dieną pasėdėsiu.Kol jūs man neįrodysit,kad buvo tvirkinta mergaitė.Filmuko nesiūlykit.Visiškai nepavykęs.

ei2014-01-08 15:35

samdytas komentariste (46.249.170.159) - gal užsirauksi, čia ne tavo erdvė, grįžk į savo l.rytą

Raigerdas2014-01-08 15:34

Taip, tu mane teisingai supratai. Mane visada domino toks žmogaus tipas, kaip tu. Į tavo klausimą - "O tave sudomino,kur aš ir kas aš" - atsakau teigiamai - "Taip".

tarp2014-01-08 15:28

kitko-tavo kometaras-geras įrodymas,kad venckienės gerbėjai persekioja tuos,kurie ne su jais.To ir siekiau.Man visiškai neįdomu koks tavo IP,būk nors pati venckienė.Nieko nesiruošiu žudyti.O tave sudomino,kur aš ir kas aš.

niekada2014-01-08 15:26

niekuo nepasirašinėjau.Pasižiūrėk atidžiau.

Raigerdas 53-iam2014-01-08 15:24

Tu čia anksčiau pasirašinėjai Marta, paskiau tapai Stasiu. Dabar mėtai pėdas ir pasirašinėji įvairiais nick'ais. Manau, kad galima kažką daugiau apie tave pasakyti, nes kiek žinau bijai Dienos šviesos. Nemamau, kad tarp Pakruojo ir Linkuvos, šalia Balsių būtų kažkoks vienkiemis, o gal bunkeris. Vis vien ten kas nors gyvena netoliese, tai galėtų pažiūrėti, kas ten gyvena. O gal ten yra kokia nors "KONTOROS" oazė, apie kurią kol kas niekas nieko nežino?

šiandien2014-01-08 15:22

budžiu,nes turiu šiek tiek laiko.Kad daug kalbant,susimaunama,tas tiesa.Taip atsitiko su kedžių šeima.Ar jie pedofilai?

o2014-01-08 15:19

kokie tai būtų klausimai?

atsakau2014-01-08 15:18

klausimėliui dėl lavonų. Ne paslaptis,kad mirė ne vienas pagrindinis Klonio gatvės veikėjas. Jie buvo labai aktyvūs ir gerai žinojo apie kedžių intrigas,o gal ir patys nužudė ar padėjo kai ką nužudyti. Jie negalėjo likti gyvųjų tarpe. Visai galimas dalykas,kad niekada nesužinosime,kas nužudė Ūsą. Kedys galėjo užspringti,bet galėjo būti ir pašalintas,nes jis tikrai būtų sukėlęs daug problemų sesutei. Visą gyvenimą neišsislapstysi. Iš tų žuvusių rato galėjo būti ir Milinio žudikas. Jei prokurorai ir galvoja taip,bet neturi įrodymo,jie negali niekam kelti bylos. Bet gal išlįs yla iš maišo. Gal atsiras liudytojas? Juk anksčiau ar vėliau nusikaltėliai vienas itą išduoda.

Raigerdas 53-iam2014-01-08 15:16

Šiandien yra XXI amžius. Pasižiūrėk į kalendorių, jei manim netiki. Pedofilas negali nemeluoti. Užduoti paprasčiausią klausimą, o paskiau kontrolinį klausimą ir jis susimauna. Susimovęs jis pradeda meluoti dar labiau, t.y. jis pradeda klimti ir tada jau su juo galima eiti prie tiesos. Aš matau, tu budi. Ką darysi po 5 metų? Bėgsi? Kur?

to reigardas2014-01-08 15:10

agituoji versti valdžią,nes joje vieni pedofilai,o ją nuvertę,paims ne pedofilai.Kaip atskirsite,kurie ne pedofilai,jei tektų kurti naują valdžią.Anksčiau buvo liausies draugai ir priešai.Dabar pakeisti pavadinimai.

to klausimėlis2014-01-08 15:08

tai pats lengviausias atsakymas,į kurį galima atsakyti. Saugoma nuo tų,kurie ją apšmeižė,nuo šmeižikų šalininkų. Kadangi pedofiljos nebuvo,tai įsivaizduokit,kaip neramu dabar venckienei. Mergaitė auga,ateis laikas,kai ji subręs ir galės pasakyti,jei norės,viešai,kas su ja buvo daroma kedžių namuose. Mamą su mergaitę gali tekti saugoti labai ilgai. Net pasodinus venckienę,kitus kaltininkus,išliks keršto troškimas. Beto,jie niekada neprisipažins kalti,kaip ir Daktaras,nors ir iki gyvos galvos pasodins. Rašys knygas ir toliau aiškins,kad jie teisūs. Atsiras tikinčių,grės pavojus. O baisiausia,kad užaugus mergina viską gali pasakyti. Kokia gėda.

Raigerdas2014-01-08 15:03

"Nekaltas" komentatorius 29 rašo iš Čikagos, South State Street. Šalia yra John Marshall Laww School. Galimai, mėgsta ganytis ten, kur netoliese mokosi vaikai. Tarp kitko, Berija irgi mėgo nepilnametes mergaites. Kaip matome, jeigu surinkti daugiau tokių faktų, tai pedofilus ir kitus iškrypėlius traukia tos slaptos organizacijos, kuriomis prisidengus galima tenkinti savo iškrypėliškus norus. Neįvyko stebuklo ir Lietuvoje, kai po Nepriklausomybės atgavimo visi Lietuvos pedofilai persigalvojo ir nustojo būti pedofilais. Jie prisitaikė ir įlindo į naujos valdžios teisines sistemas.

man2014-01-08 15:01

tiesa rūpėjo ir aš ieškojau argumentų,deja venckienės argumentai buvo melas ir tai įrodė teismas per informacines priemones ir kt. Kokie jūsų,venckienės gynėjų argumentai įrodo,kad mergaitė buvo tvirkinta. tarp kitko-venckienė pradžioje šaukė prievartauta,vėliau pasitaisė,nes prievartavimas būtų palikęs žymes. Prašau,pateikite argumentą,kuris įrodytų,kad mergaitę mama pardavinėjo. Atsakysiu pagal vykusią teimo medžiagą. Malonu bus pasidalyti nuomonėmis.

KLAUSIMĖLIS2014-01-08 14:55

ŠITOJE ISTORIJOJE DAUGIAU KLAUSIMŲ NEGU ATSAKYMŲ;KODĖL BIOLOGINĖ SAUGOMA,KAIP PEZIDENTĖ TRIJŲ APSAUGINIŲ,JEI PEDOFILIJOS NEBUVO,IR KUR DABAR MERGAITĖ?KODĖL TIK DAUG LAVONŲ,BERODS 12,JEI PED.NEBUVO,TAI JEI KALĄIAUSIA PONIA VENCKIENĖ,TAI KODĖL NEIEŠKOMA,KODEL NĖRA EKSTRADICIJOS,TIK VALIO BEVALIO SAPALIONĖS,SUIIMTI IR KITAIP SUVARŽYTI JOS LAISVĘ IR DAR DAUG DAUG DAUG KLAUSIMŲ,DAUGUMAI MČSTANTIEMS AIŠKU TIK NEMĄSTANTIEMS NEAŠŠKU

Reikia kreiptis2014-01-08 14:51

į teismą dėl šmeižto.Ir tam ateis laikas.

Raigerdas2014-01-08 14:50

Reikalas yra tas, kad pas iškrypėlius yra dar ir kita bėda - jie pastoviai, visur ir visada meluoja. Toks dalykas, kaip TIESA, jiems yra neprieinamas dalykas. Gaila, kad lietuviai daugelį dalykų matuoja pasenusiais ir niekur netinkamais matais. T. y. , susidaro įspūdis, kad jie netgi skaičiavimuose naudoja medinius skaičiukus. Kokia yra problema su Kuznecovaite, Lavaste ir aukščiau minėtais komentatoriais? Jūs galite jiems pateikti faktus, jūs galite jiems įrodinėti kiek tik norite, tačiau jie giedos savo. Reikia pagaliau suprasti, kad yra dalis žmonių, kuriems TIESA niekada nerūpėjo. TIESA jiems neįdomus dalykas, nes jai atsivėrus, išaiškėtų, kas yra tie žmonės. Jeigu jūs paimsite 100 žmonių ir rodysite jiems vieną ir tą patį didelį paveikslą, tai maždaug iki 25% papasakos jums neesminius dalykus arba net tai, ko paveiksle nėra. Kiti 25% papasakos daugiau ir apmažės tų žmonių procentas, kurie pasakos apie tai, ko nėra paveiksle. Dar 25% papasakos jau šiek tiek paliesdami esminius dalykus ir tik 10% ar net mažiau sugebės tiksliai perteikti autoriaus pasakytą mintį. Žmogus gauna informaciją, jeigu neturi fizinių trūkumų visą informaciją teisingai. Problema yra pačios informacijos atgaminime. Žmonės, nusižengę priimtoms moralės normoms, praranda galimybę pažintį tiesą. Ir kuo labiau žmogus yra padaręs kažko blogo, tuo didesni iškraipymai atsiranda jų sąmonėje. Ir galų gale toks jau susiformavęs žmogus pradeda aršią kovą prieš TIESĄ. Nes TIESA jam kelią pavojų, todėl jis darys viską, netgi nersis iš kailio, kad tik TIESA būtų iškraipoma už bet kokią kainą. Todėl kiekvienoje valstybėje vyksta kova tarp šių žmonių tipų, nes kuo padoresnis žmogus, tuo NETIESA gresia jo egzistavimui, ir kuo kuo nepadoresnis žmogus, tuo labiau TIESA gresia jo egzistavimui. Todėl yra svarbu jungtis ne visiems, o jungtis išimtinai tik tiems žmonėms, kurie negali gyventi be tiesos. Taigi, N. Venskienės pusėje dominuoja būtent šitokio tipo žmonės. Stankūnaitės pusėje visur matosi tas faktų ir tiesos iškraipymas. Faktiškai Kuznecovaitė ir daugelis Komjaunimo Tiesos žurnalistų žurnalistais dirbti negali dėl nekvalifikuotumo. Bet Lietuvoje tai tapo norma - Seimo narys nėra Seimo narys, Teisingumo ministras nėra Teisingumo ministras ir t. t. Mes atsikyrėme nuo TSRS, tai yra melo Imperijos arba šalies, kurią valdė žmonės su iškrypusia sąmone - BERIJA, STALINAS, LENINAS, JEŽOVAS, DZERŽINSKIS IR T. T. Tačiau mes nieko nepadarėme, kad mums išsivadavus neatsitiktų taip, kaip tai atsitiko daugeliui išsivadavuslių šalių. Mes išsivadavome nuo šitų svetimų iškrypėlių uždėtų mums antrankių, tačiau pamiršme, kad mes turime savus iškrypėlius, kurie tarnavo aniems iškrypėliams. Ką jie darys? Be abejonės, jie Lietuvą pavers iškrypėlių valstybe. Ką mes ir matome. Reikia pagaliau lietuviams suprasti, kad tai ne nuomonių skirtumas, o yra esminis skirtumas tarp šitų žmonių - vieniems tiesa yra normalus ir prieinamas dalykas ir kitiems tiesa kelia siaubą. Todėl TIESĄ jie vadins MELU, o MELĄ jie vadins TIESA. YRA RIBA, KURIĄ ŽMOGUS PERŽENGĘS, PATS TO GERAI NESUVOKDAMAS, ATSIDURIA KREIVŲ VEIDRODŽIŲ KARALYSTĖJE. Ir tada tokiems žmonėms jūs galite nors kuolą ant galvos tašyti, vis vien jie įrodinės, kad MELAS tai ir yra tiesa. Tokių žmonių visa sistema yra pajungta vien tik ta linkme, kad žūt būt iškreipti tiesą, nes kaip minėjau, tiesa yra jiems pavojingas dalykas, nes tai būtų tiesa apie juos pačius, ko jie labiausiai ir bijo.

jei2014-01-08 14:40

jums patinka,kad protingus žmones kepa lrytas,tai ir galvokit taip. Pykit ant lryto. Visai nepykstu ant ekspertų,nors jie ir venckienės pusėj. Tiesiog taip daug geriau surasti tikrąją tiesą. Dažnai meluojantys pasako tokių dalykų,kurie jau paneigti ir įrodyti teismuose. Praktiškai venckienės gerbėjai nebeturi ko pateikti,išskyrus filmuką,kuriuo jie tiesiog įtikėję ir,aišku,venckienės kalbas apie telefonus,s, p. ir tūkstančius kartų prievartavimus. Kagangi jos kalbos neturi jokio įrodymo,o yra įrodymų priešingai nei ji sako-tai aišku,kad jai tik slėptis belieka.

kumelei kuziai2014-01-08 14:36

dantis isspardytiir bambali i subine sukisti.

to 43-iam2014-01-08 14:03

Išplauti galima tada, kai smegenis turi, o šitas 36 -asis zombis niekada jų ir neturėjo!

to 36 aurimas2014-01-08 13:47

Matosi,kad Lrytas tamstai visai isplove smegenis.Toki sunku bepagydyti.

puikiai dirba komjaunimo tiesos ruporai2014-01-08 13:37

ale ir prigamino komentaru raudonieji, dirba issijuose su Kuzia priesaky

pensininkas,to 362014-01-08 13:28

ar paciam dar nenusibodo viena ir ta pati rasyneti.Syknlaizi, turek nors kiek savigarbos.Tokiu zmones nekencia

„Mailiaus“ byloje „tyrėjų“ skaičius - begalinis ...2014-01-08 13:03

Ar kam nors įdomus tikras skandalas apie tai, kaip FNTT ir Generalinė prokuratūra visiškai be jokio pagrindo pradėjo ikiteisminį tyrimą "mailiaus byloje"? Tą akivaizdžiai įrodo FNTT dokumentas apie 2010 metais pradėtą ikiteisminį tyrimą. Teismas vėliau – 2013 metais „mailiaus“ byloje visus išteisino dėl visų pagrindinių kaltinimų (na, „bylos“ kūrėjai vis dar bando „spardytis“, bando skųstis, bet jau nebeilgai). Visuomenė 4 metus buvo ir yra mulkinama apie „mailiaus“ bylą ir jos istoriją ir nieko, - jokios reakcijos - visi tyli: tyli politikai, tyli teisėsaugininkai, tyli žmogaus teisių gynėjai, tyli žiniasklaida. Vien tik tyluma... Labai patogu patylėti, nes turėtų būti gėda 4 metus trimituojant per žiniasklaidą ir pučiant melo burbulus apie "mailiaus“ bylą, o kaip paaiškėjo, tai tik dar vienas FNTT triukas – dirbtinai ir galimai pagal užsakymą sukurta "mailiaus byla" - vien tik melas ir blefas. Ar už šį melą ir blefą kas nors atsakys? Gal jau laikas įvertinti „bylų“ gamintojus? Gal jau laikas įvertinti šmeižėjus ir demagogus? Kaip mes "dirbame", taip ir gyvename - niūrioje tamsoje, be sąžinės ir garbės. Paskaitykite straipsnį (įveskite į Google): „Mailiaus byla“: Kaip FNTT tarnyboje „gaminami“ ikiteisminiai tyrimai. (čia tik vienas iš pavyzdžių) Numerus stultorum in finitus est (lot). Kvailių skaičius – begalinis...

zzzz2014-01-08 12:58

viena anonima kitas anonimas isvadino pedofilu/kedvenckiu - ir paskendo anonimineje trydoje. Ligoniukai...

lt.rytas ras- GRESIA2014-01-08 12:46

kaltinimai del triju zmogzudysciu organizavimo!, o ne priimtas sprendimas del kaltinimu! Zinoma, kad gresia, vakar ir per TV zinias girdejau, taip pat pasake ir advokatas! gresia del organizacijos kaltinimai! ir taip aisku, nes pabego juk ne del situ lengvu

pavadinote2014-01-08 12:35

mane pedofilu.violetinė minia visą teisėsaugą,jai neįtikusią vadina pedofilais.Argi sunku buvo Furmanavičių tuo apšaukti,kai bet kuris neįtikęs-jau pedofilas.Pats laikas būtų sustoti,nes tai jau panašu į ligą.

aurimas2014-01-08 12:33

nusikalstama kauno kedziu vencku grupuote, kuriai iki siol is amerikos vadovauja zudyniu organizatore venckiene nera tokia stipri kaip pries keleta metu, kada valstybei buvo kiles didelis pavojus. taciau lietuvos prokurorai ir sekliai turi labiau pasistengti, kad visi sie nusikalteliai - pirmiausia venckiene - butu susemti. kartais pamastau, ar ne geriau jei venckiene uz savo krauju suteptas rankas butu teisiama jungtinese valstijose? ir butent toje valstijoje, kurioje yra mirties bausme. ar ne geriau butu?

to 342014-01-08 12:31

Kaip savo komentaru pagaminau pedofilą?

to 322014-01-08 12:24

tai dar vienas geras įrodymas,kaip gaminate pedofilus. Patikėkit,seku šias istorijas ir matau,kiek pedofilų prigaminor per visus tuos metus. nuolat galvoju,kad tai visiškai tas pats braižas,kai pokario metu buvo žmonės skirstomi į tėvynės priešus ir draugus. tada priešai irgi buvo žudomi. labai pasisekė pedofiljos bylos kūrėjams suburti naują priešų liniją-pedofilus ir ne pedofilus. Apšaukiame pedofilais,pradedame persekiojimus ir panaikiname. neparankius žmones kažkaip reikia panaikinti. Ar ne?

IRENA2014-01-08 12:14

VENCKIENĖS IR POCIŪNO BYLOS----TAI MŪSŲ VALSTYBĖS VEIDRODIS.

to 292014-01-08 12:14

Na, geniali frazė: nesidomiu pedofilijos tema, bet žinau, kad ši pedofilija išgalvota. Kaip ir viena pažįstama: nesidomiu pedofilijos istorija, bet aš prieš Venckienę. O pokalbio eigoje nustebo: o tai kas ta Stankūnaitė?

skaitytoja2014-01-08 12:14

Vienas pedofilas,prisidengęs "tai,ir,ne,man,to brisiaus galas,to tomas,to andrius,pikasai...."susisuko gūžtelę ekspertų komentaruose.

IKX2014-01-08 12:12

Pedofilijos kaip ir korupcijos lietuvoje NERA ! Tai teigia tik apsivogeliai bei iskrypeliai. I siuos pasisakymus bei teismu sprendimus pasiekusius savo nutarimais nezinomo marazmo virsune nereikia kreipti demesio. Visiems cia besiputajantiems ismokit skaityti , nekaltumo prezumpcija galioja visiems ! na bet jusu nomeklaturinio meslo mentalitetas tai suprasti neleidzia arba jau jusu "kiausai suspausti spaustuvu". Manau ,kad vistiek ateis laikas ,kai visiems sitiems pedoiskrypeliams reikes atsakyti , jei dar nebus uzkasti. Nera nei vieno itikinancio fakto ,kad kedys zude ir ,kad neringa tai organizavo, todel labai sveikinu ekspertus uz spyri i tarpukoji lryto mesliasklaidos priemonei.

nereikejo organizuoti zudyniu, nereiketu dabar verkslenti2014-01-08 12:01

nesidomiu pedofilijos temomis, bet zinau kad visa ta pedofilijos istorija isgalvota. taip, gal dar prokurorai nepareiske itarimu venckienei uz zudyniu organizavimus, bet tai nereiskia kad nepareiks. manau lietuvos rytas geriau zino, nezinotu nerasytu. gaila venckiene pasprukti sugebejo ir pasislepti cikagoj, bet manau su amerikos pagalba ji bus iskapstyta ir priduota teismui.

pikasai,2014-01-08 11:57

neįrodinėkite savo tiesų laikraščiuose. stebiu teismus,stebiu venckų ir kitų pasisakymus. Taigi,akivaizdu,kad pedofilija išgalvota. Jei turite rimtų argumentų,kodėl nepateikėte teisme? kam po laiko kalbėti. Kas norėjo,tas dalyvavo Ūso išteisinimo teisme. Ten buvo visi atsakymai ir paaiškinimai,kodėl yra ne taip,kaip kūrė venckieėnė. kodėl venckienę taip mažai palaiko protingų žmonių? pripažinkit sau-kad jie mato jos melą. Nereikia nei žurnalistų-kedžių šeimynėlės lūpose visas atsakymas. Savo fantazijas jiems reikėjo talpinti sekso tinklapiuose. Bet kodėl daug kam labai patiko tie veikėjai,besismėgaujantys dar iki šiol viešojoj erdvėj negirdėtais žodeliais-čia jau tų piliečių moralės suvokimo lygis. kodėl iš pradžių patikėję venckiene,dauguma perbėgo į priešingą pusę? Kitaip ir negalėjo būti,jei žmogus nors kiek mąstantis. Logikos nėra kedžių kūryboje ir labai agresyvus,nepadorus žmonių juodinimas,kokio dar nėra tekę girdėti. O kur dar minimų detalių neatitikimas su teismo medžiaga?

Pikasas2014-01-08 11:42

Apie “Stankūnaitės gerbėjus”, arba ką nutyli “Lietuvos rytas”? (LL) KOMENTARAS RAŠINIUI Nuolat skleidžiamos įvairios paskalos apie D. Kedžio istoriją” tapo kasdieninė kai kurių žiniasklaidos priemonių duona. Už tas informacijas, o dar dažniau už dezinformacijų galimybes, N. Venckienė turėtų būti ant rankų žurnalistų bei žurnaliūgų nešiojama. Kai kas netgi įsigudrino gyventi vien iš minėtos istorijos kreivazonių. Pasišildė rankas prie Klonio gatvės laužo ne tik tie, kurie ten per naktis šaldavo gindami mergaitę, bet ir tie, kurie iš tos šeimų tragedijos rinko reitinginius taškus ne todėl, kad jiems tiesa ir teisingumas rūpėjo. Tokių ir “Drąsos kelio” partijos kandidatų sąraše netrūko. Politikų, nusiteikusių žvelgti į visą tai giliau, buvo tik sauja, o pasinaudota buvo netgi tuo, kad Neringa Venckienė politikoje nebuvo labai pasikausčiusi. Galima įvairiai vertinti jos suvokimą su kuo “eiti obuoliauti”, tačiau teigti, kad teisėsaugos sistemoje, kurioje ji buvo “balta varna” ar “pūliniu” pagal užimtą poziciją, ir Neringa, ir jos vadovaujama Seimo frakcija ėjo tik kreivais keliais – taip pat negalima. Šioje srityje aiški linija, siekianti teisingumo, tęsėsi ir po Seimo rinkimų. Matyt, tai ir buvo pagrindinė priežastis susiformavimui naujos 80 -ies “koalicijos”. Nuolat ruošiamos TV laidos, kuriami įvairūs straipsniai labai dažnai vienpusiškai nušviečiantys situaciją. Dar daugiau. Pateikiamoje informacijoje dažnai dezinfomacijos būna netgi daugiau, negu žinių. Minimame “Lietryčio” rašinyje aiškinama: CITUOJU: “Prieš beveik devynis mėnesius nuo teisėsaugos Čikagoje (JAV) pasislėpusios 42 metų N. Venckienės ir Lietuvoje likusio jos vyro advokato 40 metų A. Venckaus prašymą nutraukti judviejų santuoką Kauno apylinkės teismas gavo pernai gruodžio pabaigoje. Teismo data dar nepaskirta. Venckai juos prašo išskirti bendru susitarimu, todėl, jei abu sutuoktiniai neturi vienas kitam pretenzijų dėl vaiko auklėjimo ir dėl turto padalijimo, jų prašymas gali būti išnagrinėtas šalims nedalyvaujant. Faktinės skyrybos jau įvykusios. Kad tokio žingsnio buvo galima tikėtis, advokatas Gintaras Černiauskas sakė dar pernai balandžio mėnesį, kai paaiškėjo, kad prieš pasprukdama iš Lietuvos N. Venckienė visą savo turtą perrašė vyrui. Žinant, kad buvusi teisėja įtariama ne tik šešiais nesunkiais nusikaltimais, bet gresia ir kaltinimai dėl mažiausiai trijų žmogžudysčių organizavimo, manoma, kad skyrybomis N. Venckienė ir jos vyras bando išsaugoti savo turtą.” O juk visa tai nieko nevertos “žinios”. Vienintelė tiesa, kad N. Venckienė yra parašiusi pareiškimą dėl skyrybų. Visa kita yra tik tikrovės neatitinkančios improvizacijos, prasilenkiančios ir su faktais, ir su nekaltumo prezumpcijos reikalavimais. Tiesa yra tokia, kad Neringos pareiškimas nėra priimtas, kita pusė su skyrybomis nesutinka, tad faktinės skyrybos nėra įvykusios, t. y. priešingai kaip teigiama rašinyje. Prokuratūra yra davusi atsakymą “ekspertams”, kad jokie įtarimai dėl žmogžudysčių organizavimo N. Venckienei nėra pateikti. Kol nėra įtarimų teigti, kad N. Venckienei “…gresia ir kaltinimai dėl mažiausiai trijų žmogžudysčių organizavimo”. Beje, N. Venckienei nėra pateikti įtarimai dėl tų šešių nusikaltimų, kurių pagrindimas labiau negu abejotinas. Beje, nesuprantu prie ko čia advokatas G,Černiauskas ir jo nuomonė? L. Stankūnaitė nebuvo įtariamoji ar kaltinamoji. Greičiau, ji buvo stropiai saugoma liudininkė, nors nežinau ką prasmingo ji paliudijo, kad toks griežtas, galima sakyti “naminis areštas” jai buvo taikomas. Ar dabar ji jau laisva ar ir toliau saugoma? Nuo ko? Kad ko neprasitartų? Logiškai tik tokią išvadą tenka pasidaryti kiekvienam, kuriam logika nėra visiškas mąstymo svetimkūnis. “D. Kedžio istorijoje” laikas nuo laiko galima buvo pastebėti siūlo galų. Kodėl už jų patempus nebuvo bandoma išvynioti visą kamuolį? – nežinau. Gal kai kas to labai nenorėjo. Nežiūrint visko, išlieka tam tikra tikimybė, kad visas pedofilijos ir žudynių skandalas daugiau ar mažiau išryškės. Negali taip likti, kad žudynių užsakovai ir vykdytojai vaikščiotų laisvi. Nusikaltimai privalo būti atskleisti, o teismai jų veikas privalo įvertinti. Jei bus pasikliaujama tik tokių aktyvistų, kaip “Darius su šunimi” ar “Mindaugu be šuns”, kurie turi aiškių asmeninių interesų, tai tokie tyrimai gali nuvesti į visišką aklavietę.

to andrius2014-01-08 11:26

Negi manai,kad kam labai įdomu,kas kam čiulpė?Manau,tau reiktų kitame portale skelbti savo seksualines fantazijas.Neužverskit kitų su savo asmeninėm problemom.

andrius lo2014-01-08 11:21

visus nuzudymus atliko ,,ekskomisaru biuro,,ikurejes alvydas sadeckas,tiksliau ne jis pats o jo vadovaujamos gaujos darbuotojai! tas pats alvydas sadeckas kuriam ūsas kleboniskio miske pimpala ciulpe kai policininkas A. B. pabelde i dzipo langa... zodziu visa byla yra aiski ir zudikai zinomi,be to ir pedofilija BUVO su akivaizdziais irodymais,tik gyvename salyje kuria valdo lezbijiete su savo impotentine teisesauga,stiprybes Jums Neringa,mes visada su Jumis!

to tomas2014-01-08 11:17

nenuvertink kitų.

Tomas J.2014-01-08 11:11

Šįkart nesutinku su ekspertų eu nuomone. Rašyti "gręsia kaltinimai" galima, jeigu gręsia įtarimų pareiškimas. Jei įtarimai nepareikšti, nereiškia kad jie rytoj nebus pareikšti. Jei rytoj bus pareikšti įtarimai Venckienei, lrytas liks teisus prieš tai rašęs "gręsia kaltinimai". O ar gręsia iš tiesų? Ar teisus liks lrytas? Kas čia žino.. Aišku viena, kad lrytas yra lochų laikraštis, nusikaltėlių vsdėšnykų tarnai, bet čia jau kita tema.

to brisiaus galas2014-01-08 11:06

viskas aišku-trokštate jos mirties.Ir už ką-už tiesos skleidimą.Dievulis geriau žino,ką bausti.Tad jam ir palikim.Maldos nepadės tam,kas pridaręs blogio.Pamenat,kaip meldėtės dėl venckienės neliečiamybės.nepadėjo.Ir toliau jai nepadės.O jūs stenkitės,kol dar galit,nes laikas eina ne jūsų naudai.Tiesa visada nugali.

brisiaus galas2014-01-08 11:00

Kuznecovaitė Facebook verkė,kad galvoja apie savižudybę,TV3 žvaigždę Indrę Makaraitytę net po gimdymo metė Sigitas Babilius.Vis tiek kažkoks atpildas ateina sparvoms.

man2014-01-08 10:59

nerūpi,kas ta žurnalistė.Svarbiausia,kad ji rašo tiesą,nes stebiu ir teismus,ir visus pasisakymus.Geriau paklaustumėt valio,kodėl venckiene rimtai neužsiima,nes jau ir ne teisininkui aišku,kad ji turi būti sulaikyta.Kas vyksta,žmonės?Baisu.tautą suskaldė į pedofilus ir nepedofilus,apkaltintus žmones viešai niekina,juos net nužudžius,atvirai iš jų tyčiokasi.

to 172014-01-08 10:48

patarciau daugiau pasidometi apie ta "zurnaliste". Susidaro ispudis, kad arba esi is kaimu gludumos apkvaisusi bobele arba tiesiog Kuzios drauge.

Klausimas2014-01-08 10:42

gal pirmiausiai reiktų ištirti, kas žudė?

ne2014-01-08 10:35

Kuznecovaitė čia kalta.Apie venckienės dalyvavimą visuose įvykiuose matė visa tauta,rašė visi dienraščiai tiesiogiai iš visų vykstamų teismų.Ekspertai nuteikinėjate žmones prieš žurnalistę,kad jie ją galėtų už tai persekioti.Teismas jos nenubaus,nes nėra pagrindo.Ne tokia jau ji ir kvaila.Jei rašo,tai naudojasi viešais šaltiniais.

ir2014-01-08 10:31

dar-lrytas venckienę nusikaltėle pavadino pagal Ivanausko ir jos draugės teismo metu išsakytus liudininkų parodymus.Taip kad nuteisti žurnalistės už tuos žodžius nepavyks,nes ji naudojosi teismo medžiaga.Kas seka šią istoriją,tas žino,o kas nežino-lai tiki venckiene ir jos gerbėjais.Nuo to jiems nebus geriau.

tai2014-01-08 10:28

jūs paklauskit Valio,kodėl jam vienodai rodo tai,jog teismuose-ir pareigūnų,ir Ivanausko su drauge-venckienė minima kaip Drąsiaus kurstytoja,bet ji net į teismus kaip liudininkė nekviečiama. Kiekvienam nors kiek mąstančiam aišku,kad viskas eina iš klonio gatvės,visi teisiami,o venckienė,pagrindinė veikėja-niekuo dėta. Internete apstu medžiagos apie jos šėlimą. Laukiame nesulaukiame prokuratūros atsakymo,kada bus nubausta venckienė. Tegul nemano,kad tauta ant tiek durna,kad galima šį dalyką taip palikti.

Pripazinkim2014-01-08 10:10

Kaip buvo komjaunimo tiesa, taip ir liko tik kitu pavadinimu, kaip valde komunistai taip ir liko tik kitu pavadinimu, kaip valde kgb, taip ir liko, tik kitu pavadinimu. Tai kam tiketis pasikeitimu i geresne puse? Kai atsiras laselis demokratijos, tai smeizikus susodins, o kad ji atsiras mazai sansu.

pedofilai - stalino an8kai2014-01-08 10:08

komisarai, prokurorai, teis4jai, antstoliai - tikri stalino an8kai. Tikri stribai (tautos istibiteliai - naikintojai)

stasys2014-01-08 09:14

Truputis žaidimo publikai :)..kai nori lape išvilioti iš urvo prileidi į jį dūmų..

skaitykit neringavenckiene.com2014-01-08 07:27

"Lietuvos ryto" žurnalistė asta kuznecovaitė ruošiasi pasikarti? Žavingų kuzės nuotraukų pasižiūrėkite.

Kai rašoma kad2014-01-08 06:16

"gręsia" kaltinimai tai ir nereiškia kad jie jau pateikti. O kad gręsia taik visiškas debilas gali nesuprasti. Nesąmonė kad Kedys žudynes organizavo vienas.

Cha cha cha2014-01-08 06:13

Bet nekaltumo prezumpcija negalioja Stankūnaitei ir visiems, kuriuos Klano gatvės Patvorio teismas apšaukė pedofilais. Debilai jūs, debilai.

to 1. nuomone2014-01-08 04:40

O aš neskaitau nei komjaunimo tiesos nei delfio...ir kito mėšlo. Tai patariu ir tau - neskaityk. O kai neskaitai, neatsiverti jų tinklapių... tai jie ir mažiau reklamos gauna.

Kuzei2014-01-08 04:03

bus pzdc ! :D

Algika2014-01-08 03:40

Jeigu nėra įtarimu, kodėl Gener.Bevalis Seimo prašė leist suimti N.V.

jo2014-01-08 03:29

Atsiverskite /neringavenckiene com/

uzsienis2014-01-08 03:08

ACIU ekspertai.eu Tikrai ta kuznecovaite tampo tigra uz nasru,ji ne zurnaliste ji alhoholike paranojike.kaip sakoma pasakyk,kas tavo draugas pasakysiu kas tu.cia lygiai taip,isvardink kokie degradai dirba,pasakysiu kokio lygio laikrastis.mes senu senovej jo neskaitom...sory

1-am2014-01-08 02:56

Mieli lietuviai kokios problemos? Nepirkit ir neskaitykit šito šūdo...Very simple.

Bulve2014-01-08 02:51

Nieks to sudo neskaito. Niekam idomu ar svarbu

nuomone2014-01-08 02:44

Aciu ekspertams! Darykite ka nors del tos kuznecovaites smeiziamu straipsniu!kiek tai gali testis???Mes uzsienyje gyvenantys lietuviai esame pasiurpe nuo l.ryte kuznecovaites spausdinamu straipsniu/juk sita dienrasti skaito dauguma lietuviu!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi