Prezidentė Dalia Grybauskaitė į „Transparency International" paskelbto korupcijos tyrimo rezultatus yra linkusi žvelgti pozityviai. Šalies vadovė pabrėžia, kad Lietuvoje korupcijos mastai mažėja.

Nepalankius Lietuvai korupcijos tyrimo rezultatus D. Grybauskaitė pakomentavo trečiadienio spaudos konferencijos metu.

"Pirmiausiai norėčiau pristatyti, ko gero, įvairesnę informaciją. „Transparency International" tyrime buvo pasakyta, kad per dvejus metus nuo 2010-ųjų iki 2012-ųjų netgi 6 ar 8 proc. korupcijos indeksas sumažėjo", – akcentavo šalies vadovė.

Pasak D. Grybauskaitės, lietuvių nuomonę formuoja ne tik neigiama patirtis, bet ir tai, jog korupcijos tema plačiai eskaluojama viešojoje erdvėje.

„O išties tai, kad mes garsiai ir viešai kalbame, kad ši kova yra būtina ir svarbi, gali atsispindėti ir žmonių nuomonėje, kad šis klausimas yra suaktualizuotas Lietuvoje, bet tendencija yra mažėjimo, ir tai yra labai svarbu", – tikino D. Grybauskaitė.

„Transparency International" paskelbto korupcijos tyrimo duomenimis, Lietuvoje kyšininkavimas paplitęs labiausiai visoje Europos Sąjungoje.

Korupcijos prevencija yra vienas Prezidentės D. Grybauskaitės veiklos prioritetų.

Eltos inf.

Net lengviau pasidarė, kad mažėja ta nelemta korupcija. O tai iki šiol viskas kitaip atrodė. Atrodė, kad korupcija, ypač politinė korupcija, pastaraisiais metais sustiprėjo kaip niekada anksčiau.

Naujausi

Komentarai (108)

Rikiuoti
tarybiniais laikais2013-10-21 13:53

visada meluodavo,o kas mus valdo ? gi tie patys tarybiniai veltėdžiai.Kas liečia korupcija tai ji auga dideliais tempais paskutiniai ivykiai parodo korupcijos pasekmes del kuriu žusta nekalti žmones.

omg2013-10-21 13:19

kyšininkavimas paplitęs labaiusiai ES? tik, ko gero, neprilygsta politinei korupcijai...bet puiku, bent kur nors pirmaujame. už tai ačiū prezidentei :)))

jo2013-10-21 05:29

pasiziurekite laida nuoga tiesa ir paklausykite ka Maldeikiene kalba...l.rytas.tv/laidos tema /kodel mes tokie pigus/

Chalopas2013-10-21 04:04

Carevna...mūsų bojarai pradėjo imti mažiau,ir tai labai geras ženklas.Jie tiesiog šaunuoliai...

liuciferis2013-10-21 03:23

korupcija miršta, oligarchai jau išsibėgiojo, prokuratūra stabili, jokių slaptų pažymų ir nei žingsnio atgal - tik į šviesų rytojų. Ura!

bambalinis2013-10-21 03:19

Grybauskaite turi buti "apdovonota" uz tai,kad patvarke du bankus,tuom pasidarydama pinigu savo rinkiminei kompanijai.Tuose bankuose supuvo didesni žmonių pinigai , o mes Lietuvos bambaliniai tuom tik didziuojames , bet balsą už DALIĄ nebeatiduosime, nes ji yra neistikima Lietuvos valstybei

Chaimas2013-10-21 03:12

Ui, kaip panaši į mano Sarą, o mano Sara buvo labai panaši į Madleną Olbrait. Visi mūsiškiai panašūs.

kotokia nuomonė2013-10-21 03:11

Aš kiek žinau, kad ji nesumažėjo.

w2013-10-21 03:07

Man labiausiai patinka, kaip Kėvišas už 80 mln. litų remontavo operos sceną...

ieško durnių2013-10-21 03:05

Ar šiandien balandžio pirmoji? Ne? Tai kodėl polikarpovna svaidosi balandžio pokštais? O gal šiaip sau ieško durnių? A, supratau, giriasi prieš ateinančius rinkimus.

puiku2013-10-21 02:45

paklausiau, patikejau ir palengvejo.

Valdas2013-10-21 02:08

Daugiau komentaru sia tema nebus..................

Ǒ2013-10-21 01:55

Viso gero, Pikasai, viso gero. ValdžiažmogiX tomorrow never dies. Iki pasimatymo. Bye bye. Arrivederci. Tik nepamirškit - valdžiažmogiai niekada nemiršta. Rytoj, Pikasai, rytoj nemiršta. Čiau! Au revoir! Nepamiršite? Adios. Atia. Iki...

banga2013-10-21 00:43

Muravjovkos šeimininkės nervai pertempti (matosi iš nuotraukos). Siūlau ukolą raminančių (dvigubą) į rūrą,giliai. Gal padės?

Darijus2013-10-21 00:11

Ji neteisi, ant LT korupcijos nėra visai. Tik Gazpromo agentai gali galvoti kitaip.

lietuvė2013-10-20 23:59

akivaizdus melas. Korupcija ne tik didėja, ji traiško jai neparankius. pabandyk pasiskųsti- liks šlapia vieta.

Kol kas geriau patylėti ir2013-10-20 23:49

palaukti.Aišku,savaiminės griūtys labai nemalonios,bet tvarkytis gera valia ir sąžiningai esame moraliai per silpni.Palaukime gero spyrio į s...

Ji tam ir yra,kad2013-10-20 23:47

meluotų.

Pikasas to 842013-10-20 23:32

Viskas gerai. Išsakėte savo nuomone su kuria susipažinau. Viso gero.

LANA2013-10-20 23:27

Prezidente jau startuoja rinkimams, arba savo perrinkimui. Jau ims viska 'matyti' tik pozityviai, tik labai gerai, ir visas tas 'geris' tai be abejo jojsios prezidentavimo 'nuopelnaS'. Visa artejancia prezidentes rinkimine kova as jau pavadinau; 'GRYBAUSKAITES MIRAZAI'

x2013-10-20 23:19

Prabilo snoro vagis

Untanas2013-10-20 22:46

Gal ir mažėja ir tas mažėjimas stambėjimo sąskaita.

Ausys raudonuoja2013-10-20 22:16

Ausys raudonuoja-reiškia meluoja.Mes matome priešingus reiškinius.

ttt2013-10-20 21:48

korupcija ne mažėja, o koncentruojasi Grybauskaitės rankose

Ǒ2013-10-20 21:01

Pikasai, atsiprašau, jei apkaltinau nebūtais dalykais, bet pasielgiau taip ne iš piktos valios, o tik suklaidintas apsimetėlių provokatorių. 2. Matyt, dar bus progų sugrįžti ir prie homofobinių klausimų, tad dabar juos drąsiai palikime šone. 3. Pritariu Tamstai 100% - turime puikią Konstituciją, gal net geriausią pasaulyje, tačiau nors joje apie partijas ir kalbama šešiuose straipsniuose, deja, visuose, išskyrus 35 straipsnio pirmąją dalį (Piliečiams laiduojama teisė laisvai vienytis į bendrijas, politines partijas ar asociacijas, jei šių tikslai ir veikla nėra priešingi Konstitucijai ir įstatymams) - negatyviai, panaudojant žodelį NEGALIMA arba jam artimą savo prasme žodžių junginį. 4. Partinės gaujos - tai ne populistinis pavadinimas, o adekvatus reiškinio įvardijimas. Nesu besąlyginis nominalistas, tačiau plačiai žinoma, jog reiškinį pavadinant netinkamai, jis gali pridaryti daug žalos. Svarbiausia, jog negalėdamas išsiveržti iš netinkamo rūbo, jis sukuria nesusikalbėjimo atmosferą, t. y. chaosą (nemaišykit su anarchija, kurioje nėra arche, t. y. vyresnio! ). Tad aš tik noriu reiškiniui padėti palikti netinkamą rūbą, parodyti tikrąją reiškinio prasmę, jo funkciją, o Jūs mane pavadinate ... populistu. 5. Jūs pats esate pasimetęs tarp sukairėjusių dešiniųjų iš viršutinės apačios, todėl papūtus šiaurės pietvakarių viršutinių sluoksnių apatinių posluoksnių vėjams irgi bandote juos pagauti, tačiau vėjams nuolatos ir staiga kaitaliojant kryptis, prarandate orientyrus ir turite taip keistai, gal net paradoksaliai, teisintis (pvz. , paremiant partines gaujas nebūtomis Konstitucijos normomis). 6. Įdomu yra tai, kad Jums, gerb. Pikasai, pritaria absoliuti dauguma Lietuvos gyventojų, kuriuos aš laikau protingais žmonėmis. Tačiau sociologai daugelyje eksperimentų yra nustatę, kad gali ir taip būti, t. y. gali būti, jog ir protingiems žmonėms ant ausų jiems net nežinant pakabinami makaronai. Vienas iš pavyzdžių - vadinamasis grupinis mąstymas (angl. Groupthinking, rus. Групповое мышление). Jei nežinote, kas tai, siūlau pagūglinti. 7. Kaip tvarkingai atsikratyti partinių gaujų, dėl vietos stokos čia nerašysiu, bet pritariu Jums, kad nereikėtų išbalansuoti dabartinės sistemos. Ar Grybauskaitė ją bando stabilizuoti ir po truputį remontuoti tai, ką prigadino visokios šlepetės, galima būtų atskirai padiskutuoti. 8. Šiaip ar taip, Jums, gerbiamas Pikasai, turinčiam stiprų analitinį mąstymą, angažavimasis kuriai nors partinei gaujai ir toliau kiš pagalius į realybės suvokimo ratus. 9. Juk be DABARTIES (nūdienos) bendražmogiškų vertybių yra dar ir AMŽINOS bendražmogiškos vertybės, kurias, šiek tiek perfrazuojant Mahatma Gandhi, galima išreikšti maksima „[... ] elkis taip, tarsi gyventum amžinai“.

Benas to pikasui2013-10-20 20:15

Nepyk pikasai ant manes gal ir nesu labai mokytas, bet mano teta 87m manau masto geriau nei mudu kartu sudejus nors ji baigusi 4 klases. Ji sako situ gauju neisnaikinsite tol kol nebus tiesioginiu rinkimu ir jokiu gauju sarasu. Pikasai juk pats zinai, kad Lietuvoje partiju pagal ideologija yra tik dvi Tai Murzos ir Paleckio. O del prezidento iskelimo pikasai tai pats zinai, koks skirtumas ka tu isrinksi ir is kokios partijos, niekas nesikeis.

Ką jau čia pasakyti?2013-10-20 20:14

Vaidenasi Prezidentei skaidrėjanti Lietuva, bet prezidentams neturėtų vaidentis :-)

kodel2013-10-20 20:01

prezidente neatsako ,kas leido sturmuoti garliava??????

Rokas iš provincijos2013-10-20 19:13

Pagal mano pastebėjimus,tai panelė Prezidentė,švelniai tariant, sako netiesą.

nepartinis2013-10-20 18:22

blogesnio prezidento uz panele turbut ateityje nebeisirinksit,kur tai matyta burokeviciaus kolege, kur ji buvo per sausio 13????????????????????. Tai tokia mano nuomone

Ǒ2013-10-20 18:07

Neseniai kalbėjau su vienu savo bičiuliu, kuris nuolatos klausosi Pūko radijo (aš, deja, nesiklausau), o Pūkas, akip suprantu iš savo bičiulio pasakojimų, remia Grybauskaitę. Klausiu savo bičiulio - o kaip tada suprasti Kėvišo reikalus, kai Valstybinė kontrolė nustato milijoninius pažeidimus, o prokuratūra negali iš Vokietijos išsireikalauti kažkokių popieriukų, nes vokiečiai mūsų prokuratūra laiko, matyt, nereikšminga dulkele. Bet svarbiausiai, kad Kėvišą Grybauskaitė taip pat remia, suteikdama jam puikiausio kultūros vadybininko titulą! Ir kaip tą paradoksą komentuoja Pūkas, jei išvis komentuoja? Hm,- samprotauja mano bičiulis, kurio nuomonę aš, šiaip ar taip, gerbiu. - Gali būti, kad prezidentę nori kas nors pakišti. O gal ... gal ji nori susitvarkyti su stambesnėmis žuvimis iš pradžių, o po to smulkesnių imtis? Jei pradėsi nuo tokių akivaizdžių dalykų, kaip Valstybės kontrolės išvados apie Kėvišo padarytus nuostolius, tai stambios žuvys susivienys su smulkiosiomis ir Lietuvai tikrai bus chana - įtikins liaudį, kad atsiskirti nuo ES, įsives diktatūrą, apšmeiš ir sukiš nekaltus žmones į kalėjimus. Juk valdžioj visi nusikaltėliai... --- Tad taip pamintijo mano bičiulis...

vaziuojant2013-10-20 18:06

nuoLazdiju link Merkines,prie Merkines piliakalnio, puikiai matosi,kaip yra apmokami balcycio sebro vilcinsko tarnybiniai nusizengimai.Ir zinoma ,kad buvo paskelbtas isteisinantis nuosprendis,Z.Balcytis cia visai ne prie ko

Pikasas to 702013-10-20 18:02

Turėkite kokią tik norite nuomonę apie prezidentę. Kas jums gali neleisti?

Pikasas to 71nr2013-10-20 18:00

Gal jus suklaidino "kontorinis pikasas" (68nr), kurių keletas blaškosi po internetinius komentarų puslapius suklaidino? Matyt "kontorai" to reikia... Tiek to... ---------------------------------------- Lietuvai, būnant imperijos pašonėje, verta turėti nors kokią realesnę teisinę atramą. Bent jau tam, kad visos teisinės ir politinės sistemos neišbalansuoti. Ta atrama šiuo laikotarpiu yra LR Konstitucija, kuri gal ir nėra idealiai tobula, tačiau gali tapti rimta paspirtimi siekiant demokratijos ir teisinės valstybės. Padorumą suprantu, kaip dabarties bendražmogiškų vertybių sąvoką. Jūsų teiginiai apie "partines gaujas" yra perdėm populistiniai ir naudos tiesos kelio paieškoms , manau, duoti negali. Viso gero.

na štai2013-10-20 18:00

ir "apsivalėm"... Korupcija "mažėja", pedofilijos "nėra", vaikai valgo už 50 cnt dienai, teisėjams grąžino algas - kuo ne rojus Lietuvoj?

egilija2013-10-20 17:52

turbut preziodentei nevisai gerai su galva jeigu drista sakyti kad sumazejo korupcija tai didelis melas

komunistams valdant korupcija mažėja :)2013-10-20 17:50

Penkmečio anekdotas :)

Ǒ2013-10-20 17:47

1. Pikasai, su Tamsta bent jau galima bandyti diskutuoti, nors karts nuo karto irgi prasimuša kokie papeliję homofobiniai štampai ir prasišviečia partokratiniai stereotipai. 2. Kalbant apie prezidento institutą, sutikčiau, kad jis Lietuvai dar ilgai bus „prie širdies“ (o kai kam - prie skrandžio be kabučių), tačiau sveika suabejoti jo reikalingumu. Žiūrint į Šveicarijos socialinę istoriją, jie jau senokai atsisakė archaiškos hierarchijos, ir atrodo, jog tokia demokratija jau 600 metų tik teigiamai veikia jų gerbūvį. 3. Apleidžiant bendresnę temą ir grįžtant prie smulkesnės, noriu tik atkreipti dėmesį į Tamstos komentaro detalę, kur sakote, jog „[... ] Z. Balčytis vis tik atrodo padoriausiai politinių „dinozaurų“ tarpe“. 4. O kaip atrodo toks „padorumas“: Būnant ministru, nevyriausybinėms organizacijoms duodamas ministerijos „užsakymas“, joms pervedant gražią sumą pinigų, po to tie pinigai išgryninami (žinant, kaip NVO prižiūrimos finansų institucijų) ir patenka į ministro sukurtą „labdaros“ fondą, kuris „tinkamai“ panaudoja pinigus, nuperkant rinkėjams „saldainiukų“ (atsiprašau už stebėtinai daug kabučių, bet be jų negaliu išsiversti). 5. Tai kaip, Pikasai, atrodo Jums tokia mano aprašyta smulkmena? 6. Ar Tamstai neatrodo, kad partinė gauja ir yra partinė gauja (be kabučių! ), galinti gyvuoti tik nusišluostant purvinas kojas į Konstituciją, o valdžiažmogiai ir yra valdžiažmogiai, kurių vienintelis tikslas - atsidurti valdžioje tik tam, kad parazituotų ant visuomenės kūno? 7. Gal aš klystu, gal yra išimčių?

66komentarui Pikasas2013-10-20 17:44

Normalu ta komentara Benas parase...bet manau jums nesuprasti to...jus varote savo demagogijas ir toliau...Apie prezidente mastantys zmones turi savo tvirta nuomone.

geras komentaras2013-10-20 17:40

Apsaugok Dieve nuo karo ,maro ir tokios prezidentes.

Pikasas2013-10-20 17:09

Landsbergizmas nėra vien Konservatorių partija. Tai ir ne vienminčių susibūrimas apie savo lyderį, o gerai suorganizuotas politinių aferistų voratinklis, siekiantis supančioti piliečius, juos pajungti. Ne Konservatorių partija sukūrė landsbergizmą, ji buvo paties Vytauto Landsbergio panaudota politinei terpei sukurti. Landsbergizmas nėra ideologinė vienminčių partija. Joje randa vietą įvairiausių pasaulėžiūrų bei politinių pažiūrų žmonės, kuriuos jungia begalinis valdžios troškimas ir neribotas savanaudiškumas. Landsbergizmas – tai politine skraiste prisidengusių aferistų, siekiančių bet kokia kaina pralobti, veiklos programa.

Pikasas to 65nr2013-10-20 16:48

Nežinau Zigmanto Balčyčio vaidmens jo sūnaus Donato Balčyčio ir grupės bylos istorijoje. Jei žinote,tai paviešinkite. Stebėjau tos užsitęsusios bylos eigą. PRIMINSIU jos pabaigą. ------------------------------------------------- COPY: Vieno iš socdemų lyderių Zigmanto Balčyčio sūnus Donatas Balčytis dėl dokumento suklastojimo ir piktnaudžiavimo tarnybine padėtimi nuteistas 10 tūkst. litų bauda, be to, 4 metus jam uždrausta dirbti valstybės tarnyboje. Apkaltinamųjų nuosprendžių sulaukė ir kiti anksčiau išteisinti Europos Sąjungos (ES) paramą skirstančios Lietuvos verslo paramos agentūros (LVPA) buvę darbuotojai. Tai trečiadienį paskelbė Vilniaus apygardos teismas, panaikinęs anksčiau politiko sūnui ir jo bendrams skirtą išteisinamąjį nuosprendį. Teismas pilnai patenkino Generalinės prokuratūros skundus ir panaikino Vilniaus miesto trečiojo apylinkės teismo nuosprendį. „Teismas pripažino, kad D. Balčyčio pasirašytas vertinimas buvo dokumentas ir kad piktnaudžiaudamas tarnybine padėtimi jis jį suklastojo“, - DELFI sakė valstybinį kaltinimą palaikęs Generalinės prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo departamento prokuroras Linas Belevičius. Į teismo posėdį išklausyti nuosprendžio D. Balčytis neatvyko, nors jis taip pat buvo pateikęs skundą dėl jam skirto išteisinamojo nuosprendžio – politiko sūnus siekė, kad būtų pakeisti išteisinamojo nuosprendžio motyvai. Vilniaus apygardos teismas D. Balčyčio bylą apeliacine tvarka nagrinėjo jau antrą kartą – tai nurodė Lietuvos Aukščiausiasis Teismas. Teisėjų kolegija trečiadienį paskelbė, kad dėl dokumentų suklastojimo ir piktnaudžiavimo kaltu pripažįstamas ir LVPA dirbęs T. Ulinauskas – jam skirta 60 MGL (7,5 tūkst. Lt) bauda. 40 MGL bauda (5 tūkst. Lt) skirta buvusiam LVPA direktoriaus pavaduotojui Mindaugui Vilčinskui, o agentūros darbuotojui Pauliui Kairiui - 80 MGL (8,75 tūkst. Lt) bauda. Visi jie, išskyrus D. Balčytį, teisme buvo pripažino savo kaltę, tačiau vis tiek buvo išteisinti, nes, kaip buvo nustatęs apylinkės teismas, esą padarė tik drausminį nusižengimą. Vilniaus apygardos teismo apkalinamąjį nuosprendį nuteistieji dar galės apskųsti Lietuvos Aukščiausiajam Teismui (LAT), šia teise jie žadėjo būtinai pasinaudoti. Prokuratūros kaltinamajame akte buvo teigiama, kad D.Balčytis "Panevėžio melioracijos“ projektą, kuriuo buvo prašoma daugiau kaip milijono litų ES paramos, įvertino tik 62 balais, o jo kolegė - 58. Teigiama, kad tai buvo per mažas vidurkis, todėl buvo nuspręsta padidinti vertinimo balų skaičių iki 65. Vertinimo ataskaitą LVPA sekmadienį, užpraėjusių metų sausį, sukeitė T. Ulinauskas ir M. Vilčinskas . Vertinimą buvo pasirašęs D. Balčytis. D. Balčytis tuo metu atostogavo, todėl savo bendrų laukė šalia agentūros. Ataskaitą skubėta sukeisti, nes artimiausiomis dienomis vertinimo dokumentai turėjo būti perduoti į Ūkio ministeriją. Beje, D. Balčyčio bendradarbis P. Kairys pasiūlė jam neiti į LVPA, nes baiminosi, kad ateityje šio viršininkas M. Vilčinskas jį gali šantažuoti. --------------------------------------------- Išteisinamajame nuosprendyje teigiama, kad D. Balčyčio ir jo bendrų sukeistas aktas neturėjo dokumento požymių, todėl esą jis neturėjo teisinės galios. Tąkart teismas pabrėžė, kad jeigu D. Balčyčio vertinimą būtų pasirašęs skyriaus vedėjas, tuomet būtų galima vertintojo elgesį traktuoti kaip dokumento suklastojimą. Prokurorų kaltinimus dėl piktnaudžiavimo tarnybine padėtimi teismas buvo pavadinęs tik tarnybiniu nusižengimu.

Pikasas to 63nr Benui2013-10-20 16:40

Gal jūs ir labai protingas esate, o gal tokiu tik pats save laikote. Jūsų komentaras toks nerišlus, kad jį net komentuoti būtų keblu. Tad trumpai. Siūlau išsikelti ir išrinkti į prezidentus geriausią kandidatą. Sėkmės.

gerb.Pikasai2013-10-20 16:25

ka manote apie Z.balcycio vaidmeni sunelio finansinese aferose?

Benas2013-10-20 15:31

As tik viena noriu pasakyti. 23m vyksta Tautos genocidas, Valstybes naikinimas ir nematau, kad kas nors bandytu ji sustabdyti. Pirmiausia mes dar neturejome tikro laisvo prezidento.

Benas to pikasui2013-10-20 15:25

Pikasai parasei, didelia nesamone, kuri is vis neatitinka tikrove. Gal ne Lietuvoje gyveni. Lietuvoje nelabai yra desiniu partiju. Nu dar DP su Paksu. Konservatoriu pavadinma pats zinai kas uzgrobe? Pakelk zmoniu praeiti ir pamatysi. Dar liudniau sneki apie kandidatus i prezidentus. Jei tik tokius zmones rinksime tai Lietuvai progresas neimanomas. Pikasai o kodel neissirinkus is vis zmogaus, kuris nepriklausytu jokei gaujei o tik Lietuvos zmonems? Del zmoniu populiarumo tai mannau pats zinai du menesius garbink zmogu, rodyk per tv ir jis taps papoliarus. Ziurek kaip dalyte dalyvauja foto sesijose dar ka nors pasako, reitingai tipo jei palankus, bet pats zinai darbu tai jokiu?

Pikasas2013-10-20 14:04

Kandidatu į prezidento postą veržiasi Z. Balčytis. Toks socialdemokratų ėjimas žirgu yra netgi visai įmanomas. Gal jau jie ir patys jaučia, kad A. Butkevičius per daug matomas, nuolat tąsomas AMB aplinkos apsuptyje jau pasiryškinęs, tad šansų laimėti beveik neturi. Tai, kad Zigmantas Balčytis kurį laiką, nuo 1978 iki 2004m. buvo komjaunimo organizacijos darbuotoju, socdemų rinkimų elektorate gali būti tik papildomi taškai. Reiškia – savas… ------------------------------- Galima netgi teigti, kad peržvelgus minėtus socdemų kandidatus, Z. Balčytis atrodo padoriausiai. Net ir tas euro įvedimo, greičiausiai šio ministro pastangomis, sutrukdymas, būnant AMB komandoje, neatrodo didele jo paties iniciatyva. Vadas pasakė, kad “tak nado”, tai tada ir “vsio zakonno”. Nedaug kas išdrįsdavo prieš Algirdą Mykolą jo aplinkoje papypsėti. Dabar jau tenka vytis Baltijos kaimynus. Kaip į naują kandidatą pažiūrės koalicijos partneriai , jau mušęsi į krūtines remti vieną kandidatą A. Butkevičiu, dar bus matyti. ---------------------- Ir V. Mazūronis, ir A. Paulauskas gali pasakyti: “O kuo mes blogesni”. Nors iš tikrųjų jiems reiktų keisti klausimą: “O kuo mes geresni?” Į pastarąjį būtų lengva atsakyti. Niekuo, manau, jūs nesate geresni, tik daugiau politinių vingrybių esate išmokę. Kaip šia prasme staigiai “tobulėjo” V. Mazūronis – netgi stebėtis verta, nors atspėjau tai jau senokai. Labai gerai jausdamas “penktos kolonos” ir purvasklaidos sukeltas gyventojų nuotaikas, jis demagoginių opusų kišenėje ilgai neieškodavo ir neieško. ------------------------- Kiek kitokia situacija su Artūru Paulausku. Jei ne kauniečių balsai, V. Uspaskich jau būtų turėjęs kišeninį prezidentą. Vėliau, Artūras, permąstęs savo agitacijos klaidas, taip pasikaustė politiniuose debatuose, kad net savi bendraminčiai jo maskuotės pradėjo nesuprasti. O juk tada jis iš Seimo pirmininko kėdės galėjo dar lengviau įkopti aukščiau. Buvo juokinga stebėti, kai savi jį lauk iš tos kėdės išmetė. Dešiniesiems tada tik paploti beliko. Taip sakant – vienu mažiau… Net ir šiandien A. Paulauską laikyčiau subtiliausiai sugebantį manevruoti kairiajame fronte. Tačiau, tokiais atvejais rusai pasako: “pozdno batia, pozdno”. -------------------------- Kaip bedėliotumėm kairiosios “trojkės” pasjansą prezidento rinkimų kampanijai, Z. Balčytis vis tik atrodo padoriausiai politinių “dinozaurų” tarpe. Toks kandidatas būtų tam tikra staigmena, o mūsų nuolat kiršinama ir erzinama visuomenė staigias permainas labai myyyyli. Tas balto žirgo ir šaunaus raitelio simbolis, atėjęs gal net i mūsų tautosakos vis dar gyvas mūsų mąstyme. Pas mus karžygys – bernelis “nedėlioj” atjoja, o Rytų egzotikoje karžygys, kuris septynias slibino galvas nukerta ir imperatoriaus dukrą veda. ------------------------ Grįžkime nuo tautosakos į dabartį. O ji iš tiesų sunkiai suvokiama ir dar sunkiau atspėjama. Jei dėl prezidento rinkimų, tai lyg ir viskas aišku, kas daugiausiai turi šansų laimėti. Tačiau neaišku dėl visos mūsų šalelės. Taip ir norisi priminti Justino Marcinkevičiaus sueiliuotą klausimą: “Ašara Dievo aky, Lietuva, kur tu eini?” Kiekvienas į tą klausimą gali atsakyti pagal savo supratimą ir įsitikinimus. Mano nuomone, Lietuva “Stepas po Stepo” slysta kairėn. O jei dar tiksliau – neokomunizmo plėtra ne tik nesustabdyta, bet ji baigia užvaldyti visas valdžios institucijas, žiniasklaidą ir, kas liūdniausia, mūsų mąstymą. Vis kažkodėl pamirštama, kad LR Konstitucijoje yra nurodyta: “Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai” (2str. ) Todėl, kai pasigirsta raginimai boikotuoti bet kuriuos rinkimus ar gadinti biuletenius, tai tokie siūlymai – tiesus kelias į visišką stagnaciją. Arba dar blogiau. Tokiais atvejais Kremliui labiausiai palankios politinės grupuotės gali galutinai sutrypti mūsų Nepriklausomybę. Pradžioje per energetinę ekonomiką, o vėliau ir nusiperkant mūsų politinę valdžią. Turime išlikti budrūs…

Nesupratau2013-09-07 19:45

Ar Mūsų Prezidentė dar gyvena Lietuvoje? Ar čia apie Lietuvą kalba? Ar čia nevykęs jos priešrinkiminis pokštas?

Taip ir gyvenam!2013-09-03 20:19

Kartais zmogus pamastai, ar verta uzduoti klausimus ,i kuriuos negausi niekada objektyvaus atsakymo??!!!!O ,kad Prezidente zino viska ir net daugiau, tai nera jokiu abejoniu.Apmaudu, kai tauta yra kvailinama!Visada, tokiu atveju, prisimenu tarybini filma " Vestuves Malinovkoj",ten personazas sakydavo:"bac, bac ..i mimo"!

Sniečkaus sapnas2013-07-23 02:52

Dalia- kaip raudona plūdė vandeny,vis išplaukia ir plūduriuoja kaip prisakė didysai globėjas AmB.

Česlovas2013-07-23 02:45

Slikstu ziuret ir klausyt blondines-melages kgb iskamsos.

Po Grybauskaitės tėveliu2013-07-22 19:18

nepraleidžia nepalankų tėveliui ir jo dukrelei komentarų...Demokratija?

Retorinis klausimas 000012013-07-22 17:30

Kur dingo ir kodėl tyli visi tie teisėsaugos atstovai iš FNTT iš Generalinės prokuratūros, ŽŪM atstovai, politikai, žiniasklaidos atstovai ir kiti žiopliai, kurie 4 metus melavo, apgaudinėjo visuomenę ir vadinamosios “mailiaus” bylos projektų dalyvius vadino sukčiais, aferistais, vagimis ir t. t. ? Jie tyli kaip… Dabar visi tie atstovai iš FNTT, Generalinės prokuratūros, iš ŽŪM, seimo nariai-atstovai, “politikai”, vadinantys save politikais, žiniasklaidos atstovai patys liko sukčiais, aferistais, melagiais, demagogais ir žiopliais. Nagi žiopliai, nebijokite, netylėkite, pabandykite dar pakarksėti ir pakriuksėti apie “mailiaus” bylą !......

copy, paste2013-07-22 06:09

Skorpionas, 2013-07-10 01:44 Kodėl banko Snoras bankroto administratorius N. Cooper nebaudžiamai švaisto banko kreditorių pinigus ir tyčiojasi iš Lietuvos? Trumpas atsakymas į šį klausimą yra toks: Ogi todėl, kad banko „Snoras“ aferai vadovauja Grybauskaitė, kurios nusikalstamą veiką dengia kišeninis prokuroras Valys. Gribauskistų-kubilistų pasamdytas Freakley 2011-11-16 spaudos konferencijoje viešai pareiškė, kad AB bankas „Snoras“ yra mokus. Kai banko plėšikai paprašė Freakley paneigti šį teiginį, t. y. bendrininkauti nusikaltimo padaryme jis pareikalavo padidinti jam „darbo užmokestį“. Išsiderėjęs, kad darbo užmokestis būtų padidintas Freakley pareiškė, kad neva vertėjai klaidingai išvertė jo žodžius. Taigi, Freakley „darbo užmokestis“ buvo padidintas ne už darbą, o už bendrininkavimą nusikaltimo padaryme. SNORAS ne bankrutavo, o jį užgrobė plėšikai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas, o jų bendrininkas yra Freakley, N. Cooper ir jų parankiniai, bei Generalinė prokuratūra, kurie banko užgrobimui ruošėsi iš anksto. Buvo iš anksto paruošti specialiai „Snoro“ užgrobimui reikalingi įstatymų projektai, prokuratūroje pravesti pasitarimai, pasamdytas Freakley ir t. t.. Šias aplinkybes patvirtina ir laikinosios komisijos, tyrusios „Snoro“ žlugimą išvados, kurios objektyviai atspindi įvykių eigą užgrobiant “Snorą”. Neginčytinais faktai yra tai, kad: 1. Iki nacionalizacijos Bankas Snoras buvo likvidus, nes vykdė visus savo įsipareigojimus pagal pirmą klientų pareikalavimą. 2. Gribauskistų-kubilistų pasamdytas Freakley 2011-11-16 spaudos konferencijoje viešai pareiškė, kad AB bankas „Snoras“ yra mokus. 3. Lietuvos bankas neleido bankui Snoras registruoti pagal LR vertybinių popierių komisijos patvirtintą akcijų emisijos prospektą pasirašytų ir apmokėtų 380 082 893 vieno lito nominaliosios vertės akcijų emisiją, bet leido išplatinti, nuo 2011 metų gegužės mėn. , šešias LR vertybinių popierių komisijos patvirtintas obligacijų emisijas, kurių bendra emisijų vertė – virš 160 mln. litų. 4. 2011 m. balandžio 1 d. tarptautinė reitingų agentūra „Fitch Ratings“ patvirtino AB banko SNORAS ilgalaikių įsipareigojimų reitingą „B+“ , jo perspektyva – stabili. Šią informaciją nei viena valstybės institucija neužginčijo. 5. Pagal AB banko SNORAS 2011 metų 9 mėnesių veiklos ataskaitą grynasis neaudituotas pelnas sudarė 7,08 mln. Lt ir šią informaciją nei viena valstybės institucija neužginčijo. 6. Prestižinis pasaulio bankininkystės ir finansų žurnalas „The Banker“ pripažino AB banką SNORAS geriausiu banku Lietuvoje 2010 metais. Šią informaciją nei viena valstybės institucija neužginčijo. Taigi, yra pagrindas teigti, kad nacionalizuotas bankas buvo likvidus ir mokus, o Lietuvos bankas vykdė kenkėjišką veiklą banko „Snoras“ ir indėlininkų atžvilgiu. Yra pagrindas teigti, kad Neilui Cooperiui ir jo parankiniams už 5 tyčinio bankroto metus bus sumokėta apie milijardas Lt (Kauno Holdingo bankroto byla tęsėsi 10 metų ir už 1 litą, paskolintą Kauno holdingo kompanijai, grąžino 0,7 cento, ten žmonės prarado tik apie 80 mln. Lt). Banką apiplėšti, tai ne vištą pavogti ir net ne bankomatą apiplėšti, todėl nacionalizacijos ir tyčinio bankroto organizatoriai ir vykdytojai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas ir Ko turi būti teisiami ir pasodinti į kalėjimą už didelę žalą Valstybei, kaip Timošenko Ukrainoje. Vagys turi sėdėti kalėjime, o ne Prezidentūroje ar Vyriausybėje.

jhg2013-07-22 02:51

o shevronas? tai kaip korupcija mazeja, o pardavimas skandinavu bankams paskutiniu teo akciju uz grashius...

ups..2013-07-22 02:31

prezidente, argi negėda? :)

je je..2013-07-21 23:33

Iškart po teismo V. Uspaskichas televizijoje žegnojosi niekaip nesusijęs su kažkokia „Jangila“. Nestebina, kad valstybėje, kur populiarusis premjeras ryte sako „kukū“, o vakare – „nebekukū“, nėra jokio pavojaus užsitraukti nemalonę meluojant. Priminsime. 1995 m. dujotiekio suvirintojo iš Kėdainių (nuo 1987 m. ) V. Uspaskicho įmonė „Vikonda“ tapo „Gazprom“ dujų tarpininke ir iškart tą verslą perleido Britų Mergelių salose registruotai kompanijai „Jangila“. Nustatyta, kad ši per dvejus metus gavo 271 mln. litų pajamų, bet mokesčių nemokėjo. Medžiagą apie jos veiklą rinko ir Valstybės kontrolė, ir Finansų ministerija, kuriai tuo metu vadovavo Dalia Grybauskaitė. Prokurorai pagal tą medžiagą kvalifikavo baudžiamąją atsakomybę. Nuosprendžio baimė buvo postūmis V. Uspaskichui žengti į valdžią. Buvęs pirmasis Lietuvos generalinis prokuroras Artūras Paulauskas susitraukė iki finansinio rėmėjo ramsčio, į kurį dosnia ranka atsirėmęs V. Uspaskichas 2000 m. su Naująja Sąjunga įžengė po Seimo stogu ir sėdo į Ekonomikos komiteto pirmininko kėdę. Taip buvo sulaukta senaties, ir „Jangilos“ byla buvo uždaryta. Jei valstybinės institucijos dengia galimai nusikalstamus veiksmus, o pavieniai nepakantūs piliečiai sudorojami, nelieka kliūčių tokį korupcinį modelį įgyvendinti šalies mastu. 2004 m. rinkimuose V. Uspaskichas pasirodo kaip sutrikusių žmonių gelbėtojas su nauja Darbo partija. Jam dirvą išpureno ištisa armija kyšininkų ir kapitalizmo tarp draugų puoselėtojų, o balsus sunešė visi, pasijutę nustumti nuo gyvenimo puotos stalo...

jaska2013-07-21 22:45

NEJUOKINK PANELE SU SAVO DURNOM KALBOM

atsimerk2013-07-21 22:28

blūdija prezidentė, gal neberinksiu jos - visos tarnybos ją durnina, o ji durnina mus. Visur rašo, kad Kėdainių kniaziaus fabrikuose klesti vokeliai, o kniaziaus jokios tarnybos nedrįsta liesti.

saras2013-07-21 19:44

pasake ir korupcija sumazejo, CIRKAS !!!!!!!!!!!!!

...2013-07-21 19:24

patikrinau ar komentaras pasieks tiksla. Nes delfi nepramusa niekaip. Idomu ar delfis jau kiekvieno komento nefiltruoja, uztenka nepageidaujama komentatoriu uzblokuoti? Kaip ten yr?

...2013-07-21 19:20

bla bla bla, tralialia

baisu2013-07-21 17:40

PREZIDENTE YRA MELAGE ,JI YRA KARJERISE IR TIEK ,O KA JI SKYRE SAVO PROKURORU ??????????????????????????????????????????????????? JI YRA LIETUVOS GEDA ,MELAS IR TT .. BAIGIA ZMONES PABEGTI ,O KA JI YRA PASAKIUS?????????????????? NIEKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Tadas2013-07-21 16:21

Pamažės,pamažės kokius 200m ir vėl atgal.

nu zvengiau2013-07-21 16:12

Uz tokias kalbas stribvaikiai reiktu maziause prigulti i durnyna:)))

Kaip2013-07-21 14:18

visada teisus Kindziulis.

Cia priejo Kindziulis2013-07-21 06:43

Elementaru, nes lietuviu lietuvoje mazeja

galvoju,2013-07-21 04:26

kad Prezidentės aplinkoje tarpsta valstybės priešai.Netiesiogiai tyčiojasi iš nieko neįtariančios šalies Vadovės.Tai kokią verbą carą įduoda popiežiui nuvežti,tai kokį kapelį panosėje sutaiso, kaip teisingai pastebėjo gėlininkė.Ir tas kalbas tokias parašo...

Algimantas Končius2013-07-21 04:02

Rusija per Lietuvą jau viena koja Europoje. Rusija savo agentę KGB majorę D.Grybauskaitę, jau baigia į Europos sajungos prezidentus prastumti. Nuo sovietmečio tie patys valdžioje sėdi ir pinigus tarpusavyje dalinasi, jei kas bando nesidalinti, tai tą korupcija apkaltina.

Algimantas Končius2013-07-21 03:56

Sumažėjo po mažai duodančių ir imančių. Duodamos ir imamos milijoninės sumos korupcija nesivadina. Pavyzdžiui, kur Kubilius padėjo 30 milijardų pasiskolintų litų ? Kas gavo ar matė nors vieną litą iš tų pinigų? Niekam neidomūs tie 30 milijardų.

ir kur aš ją mačiau....... ?2013-07-21 03:16

o taip - žadėjo (melavo) ir - nieko netesėjo... nebalsavau už TSKPistę ir Jums nesiūlau, nes gribės tėvelis buvo paprasčiausias NKVD "gaidelis"... nesuprantu, kodėl partinių veikėjų vaikeliai klesti LT biznyje, o vietiniai aborigenai nesugeba versliuko įkurti..? matyt švogerizmas, ES fondų vagystės ir LT piliečių mulkinimas - duoda savo vaisius -

nu jo,2013-07-21 03:11

pasakė prieš gyventojų surašymą, jog tiki , kad mūsų trys milijonai, ir pasirodė , kad tiek ir yra mūsų.Pasakė, kad korupcija mažėja, rytoj jos nebus.Ir kaip sakė vienas personažas :,, ir iš viso, žinok , seneli, kad mūsų gyvenimas kasdien vis gerėja ir gerėja, palyginti su tavo atsilikusiais buržuaziniais laikais" :)

Lietuvis2013-07-21 02:18

Norėčiau paklausti, tai dabar jau 8 proc. mažiau imi?

Jurgis2013-07-21 01:34

Tai akivaizdžiai parodė Gargždai - jie balsavo ne už kovotoją su korupcija Bilotaitę, o už kovotoją su gėjais Gražulį. Taigi, matom, kas Lietuvos žmonėms dabar svarbiausia.

wicked2013-07-21 01:06

kažin ar ji dar kovos su klanais ir monopolijomis , ar jų jau irgi nebeliko ?

ccccccccha2013-07-20 22:55

cha cha cha cha cha cha cha cha cha cha cha cha ha ha ha ha ha ha a a a a a a a a

Prezidentė suklydo2013-07-20 21:31

Teoretiškai taip turėtų būti: milijonu sumažėjus gyventojų skaičiui, turėtų sumažėti ir korupcioierių. Visa bėda, kad korupcionieriai niekus neišvažiuoja, nesižudo ir pašėlusiu tempu dauginasi.

aisku, kad2013-07-20 21:18

Meluoja...

žmogelis2013-07-20 21:15

Tai kiek % sumažėjo p. Grybauskaite, 6 ar 8 ? Jūs turėtumėt tiksliai žinot, o jei Tamstai kažkas kužda neaiškiai ar nerišliai, tai geriau apie procentus ir nekalbėti. Mano nuomone korupcija klęsti, o sumažėjo ji ar ne, man neįdomu, ji ir toliau klęsti. Kokia institucija gali paskaičiuoti ir kaip. kad korupcija sumažėjo? Nejuokinkim liaudies.

na2013-07-20 20:50

o jūs tikėkite ir toliau. Pasakiau taip ir bus ...

??????????????????????????????????????????????2013-07-20 19:28

Kurgi ne,kaip viskas atsibodo kai tau aiškina kur juoda yra balta

susiktai lezbei2013-07-20 19:09

nebepjauk gryba burokeviciute:))

Benas2013-07-20 19:07

Korupcija mazeja, nusizudymu daugeja. Eiline sneka i nieka.

daar viena mįslė2013-07-20 17:02

Be šio politinio klausimo lieka dar viena itin svarbi mįslė. Teismas vyko apie paslaptingus 24 milijonus litų Darbo partijos kasoje 2004-2006 m. Jie ten sukosi, kada Lietuvos politikai kalbėjo apie itin aukštus skaidrumo standartus, kuriuos esą kūrė Rolando Pakso apkaltos procesas. V. Uspaskicho ausų tos kalbos akivaizdžiai nepasiekė. Pinigai, už juos perkamos dovanos rinkėjams, koncertai, ledai ir straipsniai vedė Darbo partiją į valdžią. Pinigai yra variklis, užtempęs darbiečius į valdžios viršūnę. Ar galima sužinoti, iš kur tie pinigai atkeliavo? Vėl girdime pusinį atsakymą: štai jums kaltieji dėl jų naudojimo. Bet vėl norisi grįžti prie ištakų. Ar tuos pinigus įšvirkštė kitos šalies tarnybos, ar tai dujų tarpininkavimo pelnai, ar nuslėpti mokesčiai nuo majonezo pardavimų? 25 mln. litų nėra tokia maža suma, kad V. Uspaskichas ją būtų skyręs pažaisti valdžia. O jei tikslas buvo privatizuoti valdžią, tai 25 mln. litų atrodo užgauliai maža kaina už Lietuvos rinkėjų daugumą.

kas liko su nosim?2013-07-20 16:58

Socdemų valdyba priėmė irgi dalinį sprendimą dėl Vytauto Gapšio: kad laikinai suspenduotų savo, kaip pirmojo Seimo vicepirmininko pareigas. Šio veiksmo įgyvendinimas nėra numatytas Seimo statute – vadinasi, rekomenduojama tai, kas juridiškai neįmanoma. V. Gapšys nerausdamas atsikerta, kad dėl tokių šnekų teks atiduoti vieną ministrų portfelį darbiečiams. Kas tie darbiečiai šiandien? Pasak teismo, jie nieko bendro neturi su partija DP, kuri slėpė savo buhalteriją. Juodus pinigus vartė toji pati partija DP, kuri po rinkimų pasirašė koalicijos sutartį. Vėliau ji susijungė su savo išperėtais leiboristais ir išnyko. Kokiu pagrindu nauja partija DP(L) veikia koalicijoje? Ji pasirinktinai perėmė mirusiosios DP politinius susitarimus, o finansinių uodegų – ne? Paveldėtojas, priimdamas turtą, prisiima ir velionio finansinius įsipareigojimus. Ar ne laikas socdemams, tvarkiečiams ir lenkams peržiūrėti koalicijos sutartį, atsižvelgiant į teismo sprendimą ir naujas susiklosčiusias aplinkybes?

kas liko su nosim?2013-07-20 16:55

Pusinių sprendimų yra ir daugiau. Teisia fizinius asmenis, palieka ramybėje partiją. Aritmetiškai skiria bausmes iš galimų bausmių viduriuko. Sykį jau pabėgusį asmenį nuteisia, bet leidžia išvykti pramintais keliais. Tiesa, jis sumokėjęs pusės milijono litų užstatą. 2008 m. jam buvo skirtas 1,5 mln. užstatas, bet 2011 m. Vilniaus apygardos teismas jį sumažino trigubai, nes teismo nuomone, V. Uspaskichas nepiktnaudžiavo procesinėmis teisėmis. Ar daug yra galinčių tuo patikėti? Be to, esą V. Uspaskichas tuos pinigus brangiai skolinęsis. Dabar išvykdamas jis atsiėmė apie 18 mln. savo paties paskolintų lėšų. Kas liko su nosimi? Po teismo išvykdamas į Rusiją V. Uspaskichas paryčiais oro uoste iškeikė Tautininkų sąjungos piketuotojus ir pažadėjo grįžęs padaryti taip, kad jų nebūtų. Žinant jo kerštingumą, nestebina po mažai miegotos nakties išsprūdusi neapykanta kitaminčiams. Jo išpuolis prieš tautininkus yra vienu sakiniu išdėstytas demokratijos prichvatizavimo paveikslas. Jis tikrai neapsiribotų vien tautininkų persekiojimu, bet paliestų ir daugiau jam nusidėjusias politines jėgas.

naivūs rinkėjai balsavo už korupciją2013-07-20 16:52

Rinkėjų valia Europos parlamentas tarnavo dar vienu laikinu V. Uspaskicho stogu nuo teisėsaugos, kurį jis metė, kai tik buvo panaikinta neliečiamybė. Rinkėjų tai nesutrikdė ir jie pabalsavo už naują stogą Seime. Matyt, tie balsuotojai naiviai įsivaizduoja, kad ir jiems kažkas nubyrės, kai Lietuvoje bus įgyvendintas tvarka pagal V. Uspaskichą. Jie piktinasi korupcija, kuri yra smarkiai išplitusi paraštėse, bet pritaria tokiam modeliui, kur korupciniai ryšiai būtų sistemos pagrindas. Mat korupcija nėra vien tik pinigai. Tai yra valstybės administracinių pajėgumų pajungimas asmeniniams ar grupių tikslams. V. Uspaskicho politinė veikla akivaizd��iai rodo tokį valstybės valdymo supratimą. Tuo tarpu demokratinės valdžios paskirtis yra užtikrinti visos visuomenės aptarnavimą. Paradoksalu, kad labiausiai pasipiktinę valdžios privilegijomis balsuoja už tą, kuris akivaizdžiai naudoja tas privilegijas asmeninei naudai.

prisiminkim2013-07-20 16:49

Kada teisėsauga aptiko didžiulę juodą skylę Darbo partijos buhalterijoje, V. Uspaskichas spruko į motinėlę Rusiją. Ten viskas vyksta pagal jo mėgstamą modelį. Maskvos milicija Lietuvos prašymu jį sulaikė, tačiau atvažiavo vyrukai iš saugumo struktūrų ir jį pasiėmė kaip savo žmogų. Likęs Maskvoje, jis, nerinkdamas žodžių, viešai dergė Lietuvą, o atvykę iš Vilniaus jo pasekėjos nuolankiai klausėsi. Nereiktų galvoti, kad Rusijos saugumas yra revoliucijos riterio Felikso Dzeržinskio palikuonys, besirūpinantys valstybe ir jos agentais. Pagrindinis jų pragyvenimo šaltinis yra spręsti verslininkų ir jų konkurentų likimus. Taip „globojamas“ Rusijos verslas smaugiamas duoklėmis ir iš esmės netobulėja dėl naikinamos konkurencijos. Galiausiai toks modelis kerta per vartotojų kišenes, nes jiems už viską tenka mokėti brangiau – korupcijos iždą papildo pirkėjai.

prisiminkim2013-07-20 16:46

Šįkart V. Uspaskichas ėmė jautį už ragų: sėdo Ūkio ministru ir nukreipė milijonines ES lėšas savo įmonėms. Vargu, ar jo rinkėjai taip įsivaizdavo gelbėjimo programą. Bet Lietuva – dar ne Rusija, ir paaiškėjus faktams, ministrui teko atsistatydinti. Jis spėjo pademonstruoti, kaip turi būti privatizuojama valdžia ir kad jos tikslas yra nukreipti biudžeto ar europines lėšas į savo ir draugų kišenes. Kuo tai kvepia, savo kailiu galėjo patirti visi jo įmonių konkurentai. Visa laimė, kad Lietuvoje suveikė saugikliai, ir mes nenusiritome dabartinės Rusijos keliu. Pamatęs, kad Lietuvoje nėra taip paprasta žarstyti iždo pinigus, V. Uspaskichas 2005 m. metė ir Seimo nario mandatą kaip netekusį prasmės. Kažkokie liaudies gelbėjimai jam mažai rūpėjo. Turbūt premjeras Algirdas Butkevičius prisimena, kaip V. Uspaskichas pasistengė, kad jis netektų finansų ministro posto. Kokiu pagrindu nauja partija DP(L) veikia koalicijoje? Ji pasirinktinai perėmė mirusiosios DP politinius susitarimus, o finansinių uodegų – ne? Ar ne laikas socdemams, tvarkiečiams ir lenkams peržiūrėti koalicijos sutartį, atsižvelgiant į teismo sprendimą ir naujas susiklosčiusias aplinkybes? - klausia Ramūnas Bogdanas

prisiminkim2013-07-20 16:44

Iškart po teismo V. Uspaskichas televizijoje žegnojosi niekaip nesusijęs su kažkokia „Jangila“. Nestebina, kad valstybėje, kur populiarusis premjeras ryte sako „kukū“, o vakare – „nebekukū“, nėra jokio pavojaus užsitraukti nemalonę meluojant. Priminsime. 1995 m. dujotiekio suvirintojo iš Kėdainių (nuo 1987 m. ) V. Uspaskicho įmonė „Vikonda“ tapo „Gazprom“ dujų tarpininke ir iškart tą verslą perleido Britų Mergelių salose registruotai kompanijai „Jangila“. Nustatyta, kad ši per dvejus metus gavo 271 mln. litų pajamų, bet mokesčių nemokėjo. Medžiagą apie jos veiklą rinko ir Valstybės kontrolė, ir Finansų ministerija, kuriai tuo metu vadovavo Dalia Grybauskaitė. Prokurorai pagal tą medžiagą kvalifikavo baudžiamąją atsakomybę. Nuosprendžio baimė buvo postūmis V. Uspaskichui žengti į valdžią. Buvęs pirmasis Lietuvos generalinis prokuroras Artūras Paulauskas susitraukė iki finansinio rėmėjo ramsčio, į kurį dosnia ranka atsirėmęs V. Uspaskichas 2000 m. su Naująja Sąjunga įžengė po Seimo stogu ir sėdo į Ekonomikos komiteto pirmininko kėdę. Taip buvo sulaukta senaties, ir „Jangilos“ byla buvo uždaryta. Jei valstybinės institucijos dengia galimai nusikalstamus veiksmus, o pavieniai nepakantūs piliečiai sudorojami, nelieka kliūčių tokį korupcinį modelį įgyvendinti šalies mastu. 2004 m. rinkimuose V. Uspaskichas pasirodo kaip sutrikusių žmonių gelbėtojas su nauja Darbo partija. Jam dirvą išpureno ištisa armija kyšininkų ir kapitalizmo tarp draugų puoselėtojų, o balsus sunešė visi, pasijutę nustumti nuo gyvenimo puotos stalo... bogdanas

je je2013-07-20 16:38

Philip Moris - vienintelė tabako monopolija Lietuvoje. Kodėl vienintelė ir kodėl jois interesus gina valstybė, drausdama cigarečių importą? Atsakymas paprastas - Philip Moris yra DIDŽIAUSIA LAISVOS RINKOS INSTITUTO RĖMĖJA. ANTROJI PO JOS - USPASKICHO VIKONDA. Tad ką veikia Transpierance internacional? Ar toks "rėmimas" nėra tas pats ką kyšis? Ar tai ne korupocija, leidžianti valstybinę monopoliją pakeisti privačia? Juk tai aiškus LAISVOS RINKOS ŽLUGDYMAS. Nes jei pažvelgtumėte į Wikipediją, pamatytumėt, kd Panašiu būdu PhilipMoris sunaikino konkurentus kone visame pasaulyje. Dabar vieninteliai Philip Moris konkurentai yra tie, kurie gamina švarias, be degėsių elektronines cigaretes. Jos kol kas gerokai pigesnės, nes valtybė dar neuždėjo ant jų milžiniškų akcizų. Prieš elektronines cigaretes labiausiai sukilo Meksika ir kitos narko biznio šalys, išsigandusios kad narkotikų biznis nenukentėtų. O Philip Moris, likus be konkurencijos, pradėjo gaminti ir tokį šlamštą kaip "poperinį tabaką" mirkytą nikotine popierių, kurį jau naudoja ne tik plonoms cigaretėms. L

aišku mažėja2013-07-20 13:31

rečiau ima, bet stambiau :) komunistai gyvena pagal marksizmo dėsnius: kiekybė virsta į kokybę :)

ĮDOMU,2013-07-20 13:15

KAIP VERTINA PREZIDENTĖ GARLIAVOS ĮVYKIŲ MAŽĖJIMĄ????

Taip kalbėjo L.Brežnevas:2013-07-11 18:11

Gyvenimas gerėja ir gyventi tapo smagiau. Ura, draugai.

gerai2013-07-11 04:50

sapnuoja ta mūsų prezidentė

drauge grybauskaite2013-07-11 00:12

Korupcija Lietuvoje tik DIDĖJA !!! Lietuva labiausia korumpuota EU šalys !!! Generalinis Prokuroras BUTAFORINIS klano statytinis. Prezidente apgaudinėja rinkėjus ir nevykdo prieš ir po rinkiminius pažadus.

paziurekit i nuotrauka2013-07-11 00:01

koks reiksmingai gudrus snukis nutaisytas

Darius2013-07-10 23:56

Tai aišku mažėja. Premjeras mūsų išvis negirdėjęs apie korupciją, Grybauskaitė kaip prezidentė žino kažką ir sako, jog mažėja. Jeigu du žmonės, valdantys šalį, sako, jog mažėja korupcija ar jau beveik išnykus, tai tikriausiai taip ir yra. Tik įdomu, gal kas žino, kas padengs psichologų išlaidas, kuomet reikės tautą gydyti nuo sarkazmo protrūkio?

nuomone2013-07-10 23:54

tai jai korupcija mazeja ,tai krizes nebera,tai Venckienei niekas nenori blogo padaryti//tos kalbos jau net bloga/ bet kur yra Garliavos mergaite jau metus ir menuo?? gal jai tas vaikas ir nerupi ,bet zmonems ,kurie mate ta siurpu vaizda per tv ta Garliavos sturma tai labai rupi/tai jei ji prezidente ir nors kiek atsizvelgia i paprastus zmones ,tai lai padaro ka nors ,kad seneliai Kedziai galetu savo anuke pamatyti! vien tos sovietmecio turinio kalbos tik liejasi

UK2013-07-10 23:33

Net ŠLYKŠTU žiūrėti į tą personą.. Taaip, korupcija mažėja mažėja..Šiemet teisėjai ima ne po 40000 litų, o tik po 35000...Taaip, mažėja mažėja...

va tep2013-07-10 23:17

kaip pasake - tep ir yra ir bus. O aš manau kitaip.

Gėlininkė2013-07-10 23:11

O tas kapelis prieš ją, ką simbolizuoja? Tarp rožių trūksta tik kryžiaus.

Jooo,2013-07-10 22:50

Aišku, mažėja :-). Juk kai už dideles babkes nusiperkamas korumpuotas įstatymas, tai vėliau mažų babkių valdininkėliams už leidimus mokėti nebereikia - nes "viskas leista". 80 nupirktų Seimo narių statistiškai yra mažiau negu 800 nupirktų klerkų (apie sumas nekalbant)

Juozas2013-07-10 22:26

vien tusti plepalai. Ar yra nors vienas ne pagal pajamas praturtejelis nuteistas? Ir kada tai bus? Kiek rodyta savivaldybiu , ministeriju, pasienio ir kitu instituciju valdziazmogiu - milijonieriu, reali reakcija lgi NULIUI. Bet kokiok bylom Valys pasako, kad truksta irodymu ir tyrimas nutrauktas. Anot rasytojo Petkeviciaus tikras "Durniu laivas"

Kuno kalba2013-07-10 21:20

Matosi kaip Grybe meluoja, labai matosi is to kaip muistosi atsakinedama.

Benas2013-07-10 20:49

Anikdotas. Isrykiuotiems kareiviams kapitonas duoda drausmes. Jus tokie kvailiai, anokie. Po pusvalndzio trukusios paskaitos, kapitonas klausia ar bus klausimu kareiviai? Petriukas klausia ar krokodilai skraido? Kapitonas pradejo saukti ant petriuko, kad jis kvailys, bet staiga kapitonas klausia Petriuko o kas tau sake, kad krokodilai skraido? Generolos Jonaitis. Kapitonas Petriukui sako, skraido, bet labai zemai. Tai cia panasei.

Man &K2013-07-10 20:18

taip pat, and duses palengvejo.Kokia korupcija??? Tu, man, ja parodik??? Muravjovas uzmirso, kad LT pirmininkauja EbS???

Darijus2013-07-10 19:34

Įdomiausia, kad pirmasis klausimas buvo suteiktas delfi. Putinas tokiu būdu parodo, kas yra favoritas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi