Šeštadienį Kaune viešinti Prezidentė Dalia Grybauskaitė pasveikino Lietuvos politinių kalinių ir tremtinių sąjungą, mininčią 25 metų jubiliejų.

Sveikindama minėjimo dalyvius šalies vadovė pabrėžė, jog Lietuvos tremtiniai ir politiniai kaliniai, ištvėrę nežmoniškus išbandymus ir nepalūžę sunkiausiomis sąlygomis, išsaugojo meilę Tėvynei ir žmogiškąsias vertybes. Prezidentės teigimu, šiandien jie yra tautos tvirtybės, vienybės ir pilietiškumo pavyzdys jaunajai kartai.

Tremtiniai su džiugesiu ir ovacijomis pasitiko Lietuvos prezidentę. Nuotr. prezidentas.lt
Tremtiniai su džiugesiu ir ovacijomis pasitiko Lietuvos prezidentę. Nuotr. prezidentas.lt

„Valstybei esate labai svarbūs ir reikalingi. Jūs – Lietuvos sąžinė.

Vardan tėvynės idealų ištvėrę smurtą, išdavystes ir netektis, nebijote sakyti, ką galvojate. Todėl kalbėkite, kad tiesos, sąžiningumo ir garbės mūsų valstybėje būtų daugiau.

Matau Jūsų pavyzdį ir jaučiu paramą kiekvieną dieną. Jūsų tikėjimas ir optimizmas suteikia jėgų nenuleisti rankų net pačiose sudėtingiausiose situacijose.

Tokio pavyzdžio reikia visai Lietuvai. Ypač tada, kai vyrauja pesimizmas, nepasitikėjimas ar sąmoningai bandoma menkinti mūsų valstybę ir jos žmones“, – sakė šalies vadovė.

Akimirka iš šventės: tremtiniai žino, kuo galima pasitikėti. Nuotr. prezidentas.lt
Akimirka iš šventės: tremtiniai žino, kuo galima pasitikėti. Nuotr. prezidentas.lt

Pasak Prezidentės, šiandien, kai Lietuva patiria išorinį spaudimą, kai reikia susitelkus užtikrinti šalies energetinę nepriklausomybę, tvirta tremtinių ir politinių kalinių dvasia, vertybinis požiūris ir principinga laikysena yra labai reikalingi.

„Vardan Lietuvos turime daug darbo. Todėl kviečiu Jus kasdienėn talkon su tokia tvirtybe ir užsidegimu, kurių nestokojote tremtyse ir lageriuose. Su tokia meile Lietuvai ir vieni kitiems, kuria degate šiandien. Tik su tokiu užsidegimu laimimos svarbiausios kovos ir įveikiami sunkiausi išbandymai. Tik tokia meilė padeda išlikti tvirtiems, oriems ir nepriklausomiems“, – sakė Prezidentė.

Akimirka iš renginio: prezidentei ypatingai svarbi istorinė atmintis. Nuotr. prezidentas.lt
Akimirka iš renginio: prezidentei ypatingai svarbi istorinė atmintis. Nuotr. prezidentas.lt

Šalies vadovė pakvietė išsaugoti istorinę atmintį.

1940-1953 m. iš Lietuvos į tremtį ir GULAG'o lagerius buvo išvežta daugiau nei 280 tūkstančių žmonių.

Eltos, ekspertai.eu inf.

Papildyta: nukrito prezidentinė vėliava

Politkalinių ir tremtinių sąjungos suvažiavime nukrito prezidentinė vėliava. Kaip papasakojo Seimo narys, konservatorius Naglis Puteikis, šiandien Kaune vykusiame Politinių kalinių ir tremtinių sąjungos 25 metų minėjime įvyko nedidelis nesusipratimas.

„Prezidentei įkvėpus oro pirmam sveikinimo sakiniui, staiga nukrito už jos nugaros prezidentinė-vytis raudoname fone-vėliava. Aplink mane stovintys žmonės sušurmuliavo, kad tai blogas ženklas prezidentiniams rinkimams, kai kurie garsiai klausė, kažin kodėl taip atsitiko.

Prezidentė iš pradžių nepasimetė ir nepradėjusi sveikinimo kalbos apsisuko ir nuėjo pakelti vėliavos. Tačiau kai grįžo ir skaitė sveikinimą, jaudulys padarė savo: balsas buvo bejausmis, skaitymas – valdiškas“, – teigė konservatorius.

Kauno sporto halėje vykusiame suvažiavime dalyvavo apie 2300 dalyvių.

Papildyta: su arbata jaukiau

Po visų malonių rūpesčių, tos pačios dienos vakare prezidentė savo FB paskyroje dar spėjo patalpinti nuotrauką, kurioje matome, kaip betarpiškai ir jaukiai šalies vadovė geria arbatą atnaujintame Bernardinų sode.

„ Su arbata rudenį jaukiau... “ , – tokius žodžius parašė prezidentė Lietuvos žmonėms .

ekspertai.eu inf.

Naujausi

Komentarai (173)

Rikiuoti
Romualdas Selvenis2016-08-18 01:38

tremtiniai mane labai nuvyle.Jie ką,visi serga senatvine dimensija,ar Alzhaimeriu,kad pamirso,kas yra Polikarpovna????

petras2013-10-18 13:32

nu jau kokia rekklama rinkimams,,,, aja jai.... jau visas internetas is r spauda mirga marga... RINKIMAI NORIU --------------BUTI PREZIDENTE

kaip cia2013-10-18 12:50

vincevute i foto neysitryne,

138 skorpionas komentarui2013-10-16 17:19

sliejasi ji prie politiniu kaliniu ir tremtiniu ,mokiniu ,seneliu ,kad kuo daugiau uz ja balsuotu/o zmones pasikabina ant kabliuko greitai/Lietuvoj jauciasi gilus sovietmetis...

Man regis,2013-10-16 01:24

Kad taip Poligrafovna po rinkimų sėdės ant suoliuko viena ir klaus savęs: kodėl už mane balsavo tik kaliniai ir tremtiniai?

ziuuu ir netikiuuuuj2013-10-15 20:31

Kremliovska Grybowska pasveikino MGB ir NKVD veteranus mazne?

na2013-10-15 19:10

jooooooo

Estetika... Kieno kaina?2013-10-15 18:56

...vietoj chrusciovo kukuruzu zydes olandiskos tulpes...cia kaip vietname vietoj ryziu vietnamiciai augina orchidejas ir parduoda europai... juk nesvarbu, kad del to pakilo ryziu kaina, juk nesvarbu, kad kiti nebegali ipirkti savo kasdienio maisto ir priversti badauti... svarbu, kad vienas kitas tingus ir sotus europietis pasipuos savo busta pigiai pirktom egzotinemis gelemis...

hm2013-10-15 18:20

139tam kuo skiriasi banditas desneje nuo bandito kaireje? Kuo tie prezidentes pagerbimai pasireiskia? "Pagerbti" vienus dirbant kitiems? Net Stalinas pagerbdavo savo aukas

hm2013-10-15 16:57

apgailetinas vaizdelis...

Naktigone2013-10-15 15:10

,, savastis spalio 14, 2013 17:46 Šeštadienį Polit. kalinių ir tremtinių 25 jubiliejiniame suvažiavime, į kurį nebuvo pakvietas pirmasis jų vadovas/įkūrėjas Audrius Butkevičius, neprisiminti patys pirmieji steigėjai- tremtiniai ir politiniai kaliniai – Juozas Enčeris ir Birutė Nedzinskienė (gėlės nusiųstos tik prie simbolinių akmens paminklų), plojimais ir atsistojimais buvo pagerbti niekaip su sąjungos įkūrimu nesusiję Prezidentė ir V. Landsbergis. Maža to, profesorius dar ir sau būdingu stiliumi išniekino tautos pastangas apginti Lietuvos teritoriją nuo išparceliavimo. Esą, cituoju, – „kas čia blogo, jei olandai savo tulpes čia augins“. Pridėjus Tėvynės sąjungos (konservatoriai ir krikdemai) vadovybės draudimą savo nariams net pasirašyti į referendumo lapus, galima daryti vienareikšmišką išvadą – TS -LKD yra aktyviai veikiantis Europos sąjungos interesų sklaidos ir apsaugos padalinys Lietuvoje, visomis išgalėmis prisidedantis prie tautos pamatų ardymo. Ne iš žodžių, o darbų pažįstame juos. Pagaliau. Nėbėra ko stebėtis, kad jie pardavė Mažeikių gamyklą pačiomis NENAUDINGIAUSIOMIS sąlygomis, drauge su Darbo partija vieningai balsuoja, priimant Lietuvos ateičiai žalingus sprendimus, jų vadovaujama Karo ministerija skiria premijas niekingiems, Lietuvos istoriją pajuokiantiems kūriniams. Ir darosi aišku, kodėl juos sveikina tarptautiniai bankai už vietos gyventojų skurdinimą. Gerbiamieji, laikas suprasti, kad parašų rinkimas ne kažkoks žaidimas – kas, ką, o kova dėl Lietuvos išlikimo. Tai jau nebe pompastika ar rinkiminiai šou, o realus karas dėl išlikimo. Ne fizinio egzistavimo, o dvasinio, kultūrinio ir lietuviško išlikimo. Ir todėl Lietuvos piliečiams (nežiūrint tikėjimo, tautybės ar lyt. orientacijos :) ) laikas užimti aiškią poziciją. Pozicija turi būti labai tiksliai išreikšta. Taip, kaip tą padarė pasisakantys prieš referendumą liberalai – Gentvilas, Masiulis, Vainienė …; TS-LKD – Landsbergis, Kubilius …, Polit.kaliniai ir tremtiniai (kurių dalis pradėjo gailėtis, kad jau pasirašė, o kiti – aktyviai agituoti prieš), Sąjūdis … Arba kaip tie, kurie pasisako už referendumą: Drąsos kelio seimo frakcijos pareiškimas; Kauno tautininkų atsišaukimas; 52 seimo nariai, parašais parėmę referendumo paskelbimą… Ir pati aiškiausia pozicija yra tų tūkstančių, kurie renka parašus ir tų dešimčių tūkstančių, kurie pasirašo už referendumo paskelbimą.''

kazkodel2013-10-15 15:08

prezidente reiskiasi tik salia vaikuciu arba salia tremtiniu:/?

Tremtiniai!2013-10-15 14:33

Jūs ne konservatorių partija. Neprivalot klausyti antidemokratiško personažo ir tenkinti jo įgeidžių. Galvokit savo galva! Padėkit mums, savo vaikams, susigrąžint teisę į Žemę. Juk žinot kaip baisu būt ištremtiems iš namų

Tremtiniai2013-10-15 14:33

Jūs ne konservatorių partija. Neprivalot klausyti antidemokratiško personažo ir tenkinti jo įgeidžių. Galvokit savo galva! Padėkit mums, savo vaikams, susigrąžint teisę į Žemę. Juk žinot kaip baisu būt ištremtiems iš namų

Lansbergis2013-10-15 14:28

Pasakė savo poziciją, kad jis prieš demokratinius procesus. Tai ko jis lenda prie tų tremtinių?

Tikrai2013-10-15 14:26

Prie ko lansbergis ir tremtiniai? Nesuprantu, kas bendro

benui2013-10-15 11:06

tu ir as to norime.bet ji to nedarys,kad ir noretu

katalikas praktikuojantis2013-10-15 10:57

ar senukas landsbergas buvo isveztas I sibira,ar jo tevai.nu vien zodziu kazkokia chuinia vyksta.net tremtiniai nebezino kas darosi.gal ,kad katalikybe tebemoko nuolankumo visapusisko paklusnumo priesui..

Zemyna2013-10-14 19:51

paradoksai? kas ką sveikina ir kodėl?

149-am.2013-10-14 19:37

As manau, jai tokia spalva KGB okultistai parinko.Kaip ir plauku spalva.Kad I lietuve labiau panasi butu.Nors ja jinai tikrai nera... Nes jau nusneka tai nusneka.Bet tie suvarge senukai nubalsuos uz raudonaja Dalia, bukim ramus

nustebintas esu2013-10-14 19:33

Taigi, ko jau ko, bet lageriuose uzsidegimo nestokojo? Ar sita komuniste is medzio ar is savo paleisto aitvaro iskrito?

>>> 149-am2013-10-14 19:32

As manau, jai tokia spalva KGB okultistai parinko.Kaip ir plauku spalva.Kad I lietuve labiau panasi butu.Nors ja jinai tikrai nera...

nustebintas esu2013-10-14 19:29

Taigi, ko jau ko, bet lageriuose uzsidegimo nestokojo? Ar sita komuniste is medzio ar is savo paleisto aitvaro iskrito?

Antanas2013-10-14 19:21

Pirmiausiai Lietuva pradėta niekinti, kad neatgautų greitai savo Nepriklausomybės nuo Bažnyčios "patvarkymo." Konlrečiai, argi matėte suvažiavime politinį kalinį ir tremtinį, partizaną monsinjorqą A. Svarinską, disidentę vienuole N. Sadūnaitę tribūnoje ar kun. A. Bulotą,( Vyriausiasis LR kariuomenės kapelionas - majoras ) kuris Jums gilios prasmės Šv. Rašto DEDIKACIJAS perteikdavo Jūsų suvažiavimų metu, "ženino" kaip dvasininkas ne iš meilės bet iš prievartos su KONSERVATORIAIS. Jūs jau buvote grįžę tremtiniai ir džiaugėtės anūkais, išlikusiais šeimos nariais, o kunigai už tą pačią Lietuvos Laisvę už kurią Jūs per prievartą buvote padaryti politkaliniais ir tremtiniais, tai kunigai po kelis kartus buvo tremiami į kalėjimus, lagerius, naikinami fiziškai - žudant juos ir jų kaip gyvų legendų išlikusių, niekas nepasigedo suvažiavime? Štai koki jūsų šios dienos nuskriaustų pensininkų vadai?

Kitas klausimas2013-10-14 19:19

Įdomu, kas simbolizuoja mėlyna prezidentės apranga?

klausimas2013-10-14 18:40

O kodėl konservatoriai atstatydami pensijas apėjo politinių kalinių,tremtinių pensijas ir paliko sumažintas?

L.O.>2013-10-14 18:21

kažkurime komentare apie prezidentę "ji puikiai atstovauja Lietuvą". tik kokia ta Lietuva belikus. Man svarbu, kad aš galėčiau didžiuotis tokia Tėvyne, kur žmonės mylimi, kur gerbiamas tiek jaunas, tiek payvenęs,o EU nelabai mes rūpim, priešingu atvėju tokios betvarkės seniai nebūtų. Gaila kad negirdim tikrųjų šauklių balsų A. Terlecko, N.Sadūnaitės, R.Grigo ir kitų. Tai Lietuvos sąžinės balsas.

atsipeikėkite tremtiniai2013-10-14 17:24

jau esame "sudoroti". matyt jakučionis patvarkė,kad didžiausia politine jėga (virš 40 tūkst. narių) nustumta nuo politikos, palikta teisė rinkti prisiminimus ir dainuoti daineles. STABDYKIME TREMTINIŲ IR POLITINIŲ KALINIŲ nustūmimą nuo politikos. Tai protingi, sąžiningi, drąsūs žmonės, už tai klaninė sistema padarė viską kad tremtinių neliktų politkoje, MES SUGRĮŠIME dar kartą iš politinės tremties nepriklausomoj Lietuvoj. JAUNAS ŽMOGAU, jei turi šeimoje artimųjų tremtinių-paaškink jiems kad koncervatoriai yra ta jėga (ten buvo ir jakučionis) kuri ištrėmė tremtinius iš politinio gyvenimo

Lansbergis atvirai parodė2013-10-14 15:46

Kad jis yra kategoriškai prieš demokratiją. Kad jis kategoriškai prieš Lietuvos ir jų piliečių teisę į žemę. Tai už ką jis kategoriškai UŽ? Pasirodo jam svarbiausia užsienio subjektų teisės. Ačiū, kad nebeapsimetinėjate

taigi2013-10-14 15:45

KGB majore.Ko gero, jau atsiusta I Lietuva dirbti partineje mokykloje, netrukus gavo ir KGB papulkininkio antpecius.Tokius, kokius turi zurnalistas ACekuolis

Elena2013-10-14 15:27

Koinservai sugriovė Lietuvos ūkį, žmones pavertė ubagais išvadindami "kukurbezdaliais, kirmelynais,runkeliais,sunauja ir tai didžiulis savo tautos žmonių paniekinimas. Kiek dar galima tyčiotis iš mūsų visų? Žmonės, nebalsuokite už tuos, kurie išsityčioja iš mūsų tėvų ir vaikų.

to 140. Prezidentė pati tremtinio duktė2013-10-14 15:25

Kažkaip trūksta faktų jūsų teiginiui pagrįsti, aš tuo netikiu. 139 komentaras rašo, kad neva čia dergiami konservatoriai, prašom paskaityti 129 komentarą, ten pamatysite, kad apsidergė jie patys. Balsuodavau už konservatorius, bet 2008 metais tai buvo paskutinis kartas, kai už juos balsavau, konservatoriai, dėkokite Garliavos trileriui, kad atvėrė man ir mano šeimai akis, daugiau mano balso nebegausite, nebent Kedytė jūsų pastangomis būtų grąžinta į 2012 metų gegužės 16 situaciją sveika ir gyva, pedofilijos iž žudynių bylos imtos nagrinėti iš naujo, o jas tirtų kokie Kubiliaus nusamdyti užsienio ekspertai ir nustatytų tiesą, kuri niekam nekeltų abejonių, o kaltieji ir vilkinę šias bylas gautų teisingas bausmes, štai taip, tuomet gal ir vėl imčiau balsuoti už jus.

Pritariu 129 bei 133 komentatoriams2013-10-14 14:54

Oi kaip greit viską pamirštame, bet malonu skaityti, kad yra dar ir mastančių

Prezidentė pati tremtinio duktė2013-10-14 14:28

Nesuprantu kodėl reikia kabinėtis prie Prezidentės. Ji pati tremtinio duktė, labai gražu ir simboliška kad ji pati asmeniškai sudalyvavo gražiame tremtinių jubiliejuje ir pasakė kalbą. Kaip tremtinio duktė ji negalėjo nedalyvauti.

taip2013-10-14 14:27

laimingi kai galit degt konservatorius. Jūsų gi dauguma dabar valdo, ji gi padarys viską ko norit. O dėl Prezidentės, tai ji vienintelė pagerbė politinius klainius ir tremtinius. Adamkus vengė, nors jie jį rinko jis dirbo AMBaliniams. o ką kalbėti apie jūsų AMB, kuris tik niekino juos. bet už tai ir liejat pyktį, kad ji neniekina dešiniųjų kaip visi čia darot. Pagarba Prezidentei.

skorpionas2013-10-14 14:21

Gyvatė prieš rinkimus šliejasi prie politinių kalinių ir tremtinių, mokinių, senelių ... Šlykštu žiūrėti, kai KGB bendradarbė, šių dienų nusikaltelė lieja krokodilo ašaras dėl tremties. Apgailėtinai atrodo ta organizacija, kuri įsileidžia į savo renginius KGB bendradarbę, šių dienų nusikaltelę ir leidžia jai veidmainiauti. GĖDA! GĖDA! GĖDA!

taip2013-10-14 14:15

palaikau 129 komentara

Dalei Grybauskaitei2013-10-14 14:10

Jūs nepasiekėte tokio dvasinio lygmens,kad suprastumėte,kad ŠIRDIES(Dievo) neapgausite. Visas tas apsimetinėjimas,kuriuo jūs užsiimate pavirs į DULKES. Jūs tuščiai praegzistuosite šį gyvenimą. Ar verta taip vargintis dėl dulkių?

Kas buvo ir girdejo?2013-10-14 14:05

Tiesa kad Landzbergis tremtinių suvažiavime agitavo nesirašyti už Lietuvos išsaugojimo Referendumą (paskutinįjį) wewewe.zemesvardu.lt ?

p.s.2013-10-14 13:25

129 - am pritariu Jums 120 %

andrius kubilius2013-10-14 13:18

kodel estai sako, kvailas kaip lietuvis? gal todel, kad pas lietuvi vistos atmintis - kudakuoja, kudakuoja ir vel balsuoja uz tuos pacius

Andrius2013-10-14 12:46

Kubilius yra totalus brudas.

129 - am2013-10-14 12:32

Pritariu Jums 100 % !!!

kaunietis2013-10-14 11:46

Suvaikejusiu minejimas.

to 123. Anuprui2013-10-14 10:04

be reikalo čia bandote skalbti didelę konservatorių negarbę dėl Garliavos teroro. Sakote, Melianas puolė Garliavą? O kieno vyriausybės ministras jis buvo? Kodėl konservatoriai kadencijos pradžioje su seimu priėmė aiškias ir suprantamas išvadas dėl pedofilijos bylos, ko pasekoje net Valantinas buvo išverstas iš posto, o paskui suko ienas atgal kažkur į pūdymus? Kodėl jie tokie suinteresuoti, kad net netirti, kas įvyko kraupią gegužės 17? Kodėl jie su tokiu ūpu kartu su socdemais spaudė knopkes dėl Venckienės? Kodėl ne jie reikalavo, kad GP parodytų visą filmuką, o ne niekingą 12 sekundžių iškarpą? Kodėl Kubiliui buvo aišku, kaip frakcija balsuos dėl Venckienės neliečiamybės, kai komisija dar ir darbo buvo nepradėjusi? Man net koktu nuo tokios jų "diplomatijos", kažin, su kuo jie sandėrį sudarė, gal su pačiu pragaru? Jokios energetikos ir krizės nenuplaus nuo jų munduro kraujo, kuris buvo pralietas netiriant šios klaikios bylos, nenuplaus mergaitės ašarų, jokios, mano artimųjų rate jie pastatyti į deramą jiems vietą, aš balsuosiu prieš visus jų projektus ir prieš jų siūlomus prezidentus, nors ir patį popiežių mums pasiūlytų, ir šito jie pasiekė dėl Garliavos, nors šito makabriško trilerio šviesoje pamačiau jų nuosmūkį ir kitur, pvz. , kai Kubiliaus vyriausybė tarpininkauja, kad nebūtų vykdomi kiti teismų sprendimai, o vat mažą mergaitę, našlaitę beje, kurios tėvą sistema galimai irgi sudorojo, tai galima kerzavais sistemos batais mindyti, ir jie nei piršto nejudina dėl tokių prokurorų, kas jiems ta mergaitė, kas jiems tiesa, kas jiems teisingumas, jeigu tai kertasi su jų interesais? Štai tokius regiu konservatorius, kurių tarpe kokie 3 būtų verti mano balso, bet dėl priklausymo šiai grupuotei nei už juos negalėčiau balsuoti, deja,

paulius2013-10-14 09:14

gerbiu litvaka lietuvos aktyviausia veikeja ladsberga uz drasa. jog aiskiai issako savo nuomones apie vietiniustautinius gyventojus"kirmelynas,runkeliai,sunauja,kukurbezdaliai,ir,t. t. gerbiu,kad palaiko litvaku valdzia visais frontais. gojai net nesupranta kas is viso darosi. o kaip praskolinti liks su vienom kelnem,kurios ir tos bus uzstatytos bankams,tai tik tada supras. bet tik tai jog yra gojai ir jiems niekas nepriklauso siaures jeruzaleje. slove jegovai!

Simniskis2013-10-14 05:13

Konservatoriai kartu su Grybauskaite-pagrindiniai pedofilu klano globejai ir ju nusikaltimu dangstytojai.Su tokia itaka partijoms ir teisesaugai Grybauskaite tikrai galejo isgelbeti Deimante Kedyte.Bet, matyt, pedofilija stipriai susijusi su KGB-todel... "varnas varnui-akies nekerta"...

123komentarui2013-10-14 03:23

jie neisgelbejo nuo krizes Lietuvos ,bet jie praskolino Lietuva ,taip tiksliau butu galima pasakyti.

to 1222013-10-14 03:23

tamsta gal supainiojai mamas? TAI PUTINO MAMA ŽYDĖ - SHALOM OVA. Vadinasi ir jis kaip ir Medvedevas yra žydai. Medvedevas pats gyrėsi, kad jo motina žydė. O ką jau kalbėti apie kitus ten dūmoje. Pavyzdžiui tą mosado agentą Žirinovskį?

uzsienis2013-10-14 03:22

117 komentarui/nu va jums tikrai didiziausia pagarba! Kad tokie visi pencininkai butu mastantys.

Anuprui2013-10-14 03:20

taigi ne koncervatoriai šturmavo Garliavą. Ar neraštingas esi, ar kaip? Šturmavo Meliano - Palaičio liberalai pamokyti vaikų psichiatrų D. Pūro su L. Slušniu. Bet kodėl visus makaronus kabinat ant konservatorių? Jie išgelbėjo Lietuvą nuo krizės, kurią Rusija tik dabar kaip reikiant pajuto, o socdemai su darbiečiais ir vėl į ją mus įvarys, išgindami investuotojus, dėl kurių visas pasaulis taip pešasi, ir tik sau pasikėlė atlyginimus kaip reikiant o pensininkams net nekompensavo nuimtų pensijų. Ir žada nebeduot kompensacijų už šildymą, jei žmogus turi pasidėjęs bent kelis tūkstančius juodai dienai. Dar vergsit, minėdami kaip gerai buvo prie konservatorių.

>>> 112-am2013-10-14 02:59

Butent, Grybauskaites mama buvo zyde Raiisa, NKVD tardytojo maskviecio Gaponovo dukte.

Arkadyj Ukrainskij2013-10-14 02:49

Paleckis, Landsbergis, Donskis-net trys zydai Briusely

>>> 112-am2013-10-14 02:47

Butent, Grybauskaites mama buvo zyde Raiisa, NKVD tardytojo maskviecio Gaponovo dukte.

Įdomu2013-10-14 02:40

ar renkami parašai Kauno savivaldybėje?

To 1172013-10-14 02:38

Pagarba

pensininkas2013-10-14 02:03

Landsbergis ir Kubilius su visu koservatorių prezidiumu uždraudė partijos nariams pasirašyti ir rinkti parašus. Todėl būtų malonu, jei ateitumėte į Vilniaus miesto savivaldybės rūmus (Kontitucijos pr.3) kur nuo 13 iki 16 renku parašus dėl Referendumo surengimo.

Žydai?2013-10-14 01:36

Kubilius, Donskis, lansbergis?

Akivaizdu2013-10-14 01:33

Kad Lnsb. Yra atvirai prieš demokratiją. Visi jo agitavimai tiesioginiai ir netiesioginiai tai byloja. Nuseno. Išsidavė

Gal žinote2013-10-14 01:32

Kas lansbergio motina?

Pavojus2013-10-14 01:31

Iš žydų?

Taisyklė2013-10-14 01:30

Jei gimdo žydė nesvarbu nuo ko, visdad gimsta tikras žydas. O jei tėvas žydas, o motina kitatautė, tai gimsta ne pilnai žydas. Tokios žydų taisyklės

To 1092013-10-14 01:27

O kas prezidentės motina, gal žinote? Tikrai įdomu?

beje2013-10-14 01:22

su panašios magfijos pagalba Putinui pavyko uždaryti Timošenko į kalėjimą. Kai kas mano, kad Putino motina yra ne rusė, bet kaip ir Medvedevo - žydė, nes jos pavardė - Shalom ova.

to 1012013-10-14 01:19

o reikalas tas, kad mūsų gyvenimu domisi tokie veikėjai kaip Dovydas Katz'as ir Rusiijos žd. mafija. Juk Antonovas, Snoro sąvininkas yra Rusijos žd. mafijos atstovas. Apie jį rašė rumafia.com. O kad Uspaskis su jais susijęs rašė Edvard Lucas, The Economist Reedaktorius. Vadinasi Kędainių Sinagoga ypač fgera vieta tokiems pasitarimams kaip nuversti neparankius politikus.

Anupras 81- am2013-10-14 01:17

Pritariu. Po Garliavos šturmo ir man konservatoriai šlykštūs.

Antanas2013-10-14 00:31

Šitas suvažiavimas, tai manau džiaugsmas Rusijos komunistams. Rusija ir pati vaduojasi iš praeities. Jų vadai kalba apie būtinas pertvarkas.

Antanas2013-10-14 00:21

Vienas politinis kalinys ir tremtinys manęs klausė,(jis negalėjo dalyvauti suvažiavime o aš į tokį iš anksto žinomą suvažiavimą nežeminau savęs ir nenuvykau) ar priėmė politkaliniai ir tremtiniai rezoliuciją ar memorandumą dėl jų pensijų atidavimo? Žiniasklaidoje neradau, kad būtų, esant tai teisingai ir pricipingai Prezidentės kalbai ir įteikta prašymas, kad nežemintų Valstybė pensininkų.

savanore to 842013-10-14 00:19

ooo taaip,to isdaviko indeliai: ,,Pateikiu analizę kaip Lietuvos Europarlamentarai balsavo dėl privalomo PAV skalūnų dujoms/naftai MŪSŲ NEPALAIKĖ ir pagrinde PRIEŠ PAV balsavo 4 UŽ ir 8 PRIEŠ - Landsbergis 3 UŽ ir 8 PRIEŠ - Saudargas 3 UŽ ir 9 PRIEŠ - Andrikienė 0 UŽ ir 11 PRIEŠ - Tomaševskis Pirminis vaizdas bent jau man aiškus, kas įsiklauso į žmonių nuomonę, o kas "padeda ateiti investicijoms" '' Duomenys paimti iš europarl.europa.eu/plenary/en/home.html# (STOP skaluninems dujoms Lietuvoje) -------------------------- vakar, Sporto halej pudrino smegeneles buv.tremtiniams,kad nepasirasytu del referendumo. ir t.t.

joo2013-10-14 00:12

Padekime R.Ivanauskui/Saskaita paskelbta Drasiaus kelias fb.

102komentarui2013-10-14 00:04

Ar senai su isplautom smegenim esate?

BALSUOSIU2013-10-13 23:41

UŽ PREZIDENTĘ. LNK "peliukai" yra kur kas geresni politologai už tokius "politologus" "ekspertai", D.Kuolys ar kaip Bielinis. Geriau jau jie nekalbėtų, nes naudos iš tokio kalbėjimo, tai kaip iš sugedusio garvežio - tik švilpimas ir garas. Dabar matome, kad atvykęs iš užsienio Adamkus buvo apstatytas itin nevykusiais patarėjais. Kai kam tai buvo ypač paranku. Kam? Sukčiams. Aišku juk , kad Prokuroras Valys yra Prezidentės projektas kovai prieš korupciją ir teisėtvarkos pertvarkai. Tai kodėl jis turi būti atskaitingas ne Prezidentei, o seimui, galimai susijusiam su ta korupcija, prieš kurią Prezidentė ir kovoja? Juk jame vyrauja teisiama partija. Tai kur "politologų" logika? Ir dundukui aišku, kad susimokymas prieš Prokurorą Valį, po Uspaskicho ir jo partiečių nuteisimo - tai susimokymas prieš pačią Prezidentę. Na, nejuokinkit jūs svieto su tokiais rašiniais. Ir neginkit sukčių, nei stambių, nei smulkių, kaip niektauškė Stancikienė, užtardama susimovusį su smulkiu sukčiavimu parduotuvėje "šventąjį signatarą" Patacką, kuris užsimerkęs balsuoja už Uspaskicho pasiūlytus įstatymus ir Konstitucijos pakeitimus. Gal ta gėda pelnyta?

To 1002013-10-13 23:37

Nesupratau, N. Puteikis žydiškos kilmės, ar kaip čia suprast?

beje2013-10-13 23:34

PUTEIKIS GYRĖSI, KAD LIETUVOS NEPRIKLAUSOMYBĖS DIENAS ŠVENČIA KĖDAINIŲ SINAGOGOJE. Manau, kad ten tikrai gudrių patarimų susilaukia.:)

je je2013-10-13 23:30

Uspaskichas dvidešimt metų gelbėja Lietuvą ir jau beveik išgelbėjo. Belieka susitvarkyt su Prezidente. Naglis Puteikis, be abejo padėjo parodyti tą "ženklą' prezideentei. Tikiuosi, kad ji tais ženklais netiki.

Visiems tremtiniams2013-10-13 22:55

Ne 25mečius švęskit, o GELBĖKIT MUS, DAR LIKUSIUS VAIKUS, MŪSŲ ŽEMĘ! Nes 30čio galit ir nebesulaukt. Neliks valstybės

Puota2013-10-13 22:53

Tautos išnykimo ir žemės užgrobimo metu?

z2013-10-13 22:52

Su arbatele.... Shikau.

Jurgis2013-10-13 22:28

Taip, galėjo jie išlikti su oriai pakelta galva, bet patekę valdžion ne už teisybę ir teisingumą ėjo . o už privelegijas kitų tautiečių sąskaita...

ruta2013-10-13 22:17

Juokingiausia , o gal ir graudu , kad Nepriklausomoje Lietuvoje , valdzios simboliai , tai komunistine -KGB liekana ir Bugailiskis -Prudas , kurio visa gimine gerai turejo prie visu valdziu !Nei vienas , nei kitas prie tremtiniu net nestovejo , bet garbes norisi .Blogai , kai didesne dalis Tautos serga amnezija ! VISUS , tikrus tremtinius sveikinu su svente , sveikatos!

makabriska iki skausmo2013-10-13 22:14

NKVD tardytojo anuke KGB karininke pasveikino savo buvusias, esamas ir busimas aukas.

koks puikus duetas2013-10-13 21:40

nkvd-isto dukra ir Sąjūdžio patronas

O kai2013-10-13 21:30

arbatoje dar įpili brendžiuko, tai net smagu darosi.

keista2013-10-13 21:25

ta mūsų žmonelių laikysena, lyg ir daug iškentėję, bet nesugeba atskirti pelų nuo grūdų. O gi tokie žmonės mus, jaunus, turėtų mokinti ir rodyti Tiesos kelią. Bet ar nors vienas jų buvo, kai mažai mergaitei iš Klonio gatvės reikėjo mūsų pagalbos????

Įdomu2013-10-13 21:22

Ar pezidentė neužmiršo paminėt kaliniams, kad jie kaip Lietuvos piliečiai nebeturi teisės į žemę? Ar tikrai viską parašėte?

To 872013-10-13 21:20

Pritariu. Tikrai solidus niekšas prie ko

to Aurimas2013-10-13 21:12

jei dar kartą tauta isidurs pasirinkdama puvekus galite peržegnoti, nes visi kubiloidai yra demonai nuvarys mus visus nebūtin, tame tarpe neišskiriu ir lanbergio. Reikia būti solidžiu niekšu, kad neikti tautos teisę į savo teritoriją, net neigti teisę surengti referendumą. taip gali mąatyti tik demoniškos asmenybės... jie visada sako: mes priėmėm nepopuliarius sprendimus... , priima sprendimus nudrožia tautą, ar dalį tautos ir sako tai čia labai naudinga... runkeliai nesuvgokia kas gerai... ir blogina, ir blogina gyvenimo sąlygas, aplinką, ir tauta prageda bėkt iš Tėvynės...

to Žmonės gerieji!2013-10-13 20:53

gerbiamasai, kas mums iš tojos didžiulio indėlio į tarptautine politiką? Kad ES ją girtų? O savi žmonės be kaltės būtų tąsomi po teismus, pedofilas Ūsas (atleiskite, netikiu Cinino skalbykla) išbalintas, o auka nežinia kur? Šita mergaitė savo kaltinimų neatsiėmė. O Kusaitės byla? O V. Pociūno? Paberaliaus? Atrodo, kad čia padorių ir garbingų žmonių niekam nereikia, jie iškrenta pro langus arba išvejami, na, dar užspringsta lapais... Degutienė pati sakės, kad čia kaip Baltarusija, Gailius kai kurias tarnybas gaujomis išvadino ir niekas nė kriukt. Galite kiek tik norite girti šituos veikėjus, mano akyse jie labai įtartinai atrodo ir aš jiems savo balso nebeduosiu.

Aurimas2013-10-13 20:47

Pritariu - jei Ukraina taps ES nare, visos paskutiniais metais vykdomos aferos Lietuvoje turėtų užsimiršti. Dalia - yra ir bus mums vienintelis kelias, vienintelė alternatyva. Landsbergis teisus - tik už Grybauskaitę turi balsuoti Lietuvos patriotai tremtiniai ir disidentai. Tik taip issilaikysime.

Žmonės gerieji!2013-10-13 20:45

Nustokite Landsbergį tapatinti su Kubiliumi ir jo kariauna. Landsbergį išdavė visi jo premjerai. O va Prezidentė gali ir neišduoti, gali atsiversti...išpirkti kaltes ir neprideramus savo biografijos vingius. Tikėti stebuklais nepatartina, bet visgi...kartais jų būna. Jei Ukraina taps asocijuota ES nare - jos, Prezidentės, indelis bus kaip ir Lietuvos didžiulis. Didžiulis V.Landsbergio indelis.

stasys2013-10-13 20:44

Burokevičius irgi tikėjo kad Lietuva su juo ,.. na bet išaušo rytas ir pasirodė priešingai,.. V. Lanzbergis klydo dėl Lozoraičio,.. jau po kitos kadencijos klydo ir Brazauskas.. ir t. toliau,. viena kas tuos visus veikėjus vienija, tai didelis noras "padėtį" Lietuvai ir manimas kad žino ko reikia Tautai .. keista bet Tauta visada prabalsuodavo priešingai tokioms prognozėms parodydama jų tikrają vieta, tame aišku neapseita be dalinio rinkiminio žaidimo,. kurį nesunkų pastebėti jei butį truputį atidesniems. Todėl kiek čia besiputotų etatiniai ekspertai .. apie savas samokslo teorijas .. esmė matyt pasiliks ta pati .." daug kalbantis pas mus reiškia mažai darantį" ir atvirkščiai . :))kol tie ekspertai tos taisyklės neisisamonins .. sėdėti paraštėse bus yprastas jų darbas . :))

to Irma2013-10-13 20:39

deja, deja, Irma. Gal paklauskite, ka galvoja Sadunaite, Svarinskas, o tada komentuokite. Ir kodel jusu taip gerbiamas Landsbergis nuo pat 1988 metu niekada nejo isvien su Sadunaite???

to Irma2013-10-13 20:38

o rezultatas koks, mieloji? Mergaitė pagrobta ir išgabenta į "Niekur" su pakeista tapatybe, iš jos atėmė viską - senelius, pusbrolį, draugus, teisę matytis su jais, atėmė tapatybę, vardą, tėvynę kaip baisiausiai nusikaltėlei... O jūsų (kadaise ir mano) mylimi konservatoriai ką? kaip mūras su socdemais stojo, kad ši klaiki istorija ir toliau būtų neaiški ir klaiki, ji mano akyse nuėjo toli į moralės užribį. Turime ką turime, matome tai, kas yra, manau, konservatoriai savo gal ir nusikaltimus pridengė tos mergaitės ašaromis, jie man šlykštūs...

To 782013-10-13 20:29

Nepasimauk ant kabliuko, oi nei prezidentė, nei lansbergis "nieko negalėjo padaryti". Ką gal prezidentė valdžios neturi? Gal ji ne valstybės gynimo tarybos vadė? Tai kaip čia yr?

To 78 irma2013-10-13 20:27

Ar tu tai vadini išgelbėjimu? Atminties ištrynimą ir ištrėmimą? Gal su protu susipykai?

Irma2013-10-13 20:19

Tie kurie dergia prezidente ir Landsbergi turetu prisiminti, kad butent prezidente ir Landsbergis isgelbejo ne karta mergaite. Labai greitai, ponai, pamirstame nuopelnus. Violetinis patvorys pamirso kieno deka jie galejo budeti Garliavoje. Nera atminties, nera ateities. Balsuokite uz konservatorius ir Dalia Grybauskaite, pradekite mastyti.

apie Zeme ir Landsbergi2013-10-13 18:59

manau, kad ponui Landsbergiui yra svetima Lietuvos zemele. Juk jis savo paveldeta zeme PERSIKELE i Vilniaus krasta, vadinasi, jam nebuvo brangi ta vieta, ta dvasia proteviu zemes...Tad ka jis mums gali pasakyti? Kas jo gali klausyti? Va, ponai tremtiniai, Zygaiciu bendruomene, buve kolukieciai, jums parode didele 'nosi', kaip reikia gerbt ir mylet Zeme.

Lietuva,kur tu eini2013-10-13 18:52

Kaip gaila vargšės Lietuvos... Po dešimtmečiais trukusios sovietų priespaudos tauta dabar garbina tą,kuri okupantams ištikimai tarnavo kartu su jedinstvininku Burokevičiumi vienoje partijoje. Iki pat pabaigos,kol pačioje Rusijoje žmonės sukruto. Gal todėl tauta nyksta,išsivažinija todėl, kad didžioji jos dauguma tampa besmegenių banda...

kalvartas2013-10-13 18:35

Ten buvo matyt suvežti ir susirinke kolchozų buve pirmūnai,socialistinio lenktiniavimo nugaletojai ir aktyvus agitatoriai,kas ten tikrino,kad politiniai kalinai ar termtiniai.Vieną iš tremtinių kuris dirbo seime atsiveže prižadedami premiją ir užteko.Bus didele pompa ant Lietuvos.

Ogijau,2013-10-13 18:12

zmones ne akli,tai pakomentuok ka jie mato ir kurioj vietoj"prezidente smeiziama"?

kubilizmas ir landsbergizmas2013-10-13 18:00

neisgydomas? o gal?

OGIJUS2013-10-13 17:59

TAI EILNIS PREZIDENTES SMEIZIMAS KURI SKLEDZIA EKSPERTY RU. NORIMA SUPLAKTI KAKOKIUS TREMTINIUS IR PREZIDENTE. NEISDEGS, ZMONES NE AKLI!

česlowas2013-10-13 17:54

o prietaisui - neįdomu.

kur???2013-10-13 17:41

o kur sese Sadunaite??? Kur Svarinskas??? Ar tremtiniai nepanoro isgirsti sazines balso? Kaip apmaudu, ponai buve istremtieji...Kai kas jus idealizavo, tie, kas bezemiai liko cia, neistremti...Atgavote zemes...Ar neparduosit Dubysos sleniu, krantu kaip ruta zaliuojanciu? Juk Jums Dieva dabar atstoja Landsbergis, o konservatoriu partija-apastalus???

atrodo, kad...2013-10-13 17:25

Landsbergio, atsivertusio į komunizmą, po mirties nepriims į bažnyčią - kaip ir Brazausko...

tauta2013-10-13 17:21

veliavos nukritimas,tai blogas ženklas prezidentei ir geras ženklas tautai,kad tautai reikia naujo vado,nes šis vadas apsimelavęs,pažeidžiantis konstitucija,arogantiškas,neatitinkantis tautos lūkeščių vadas

Nors ir kažkoks tai2013-10-13 17:14

sovietmecio pranašas Miciurinas, bet ir tas teisingai pranašavo:"Nelaukite (veršiai) malones iš gamtos (valdzios), bet jas paimti iš gamtos (valdzios)yra jusu uzdavinys".

BENUI2013-10-13 17:10

Lietuvia emigruopja todel, kad labai gobsus musu privatus sektorius,kuris net nesiruosia keistis, korumpuotas privatus sektorius, darantis didziuli spaudima valstybes institucijoms, todel pas mus toks didelis nusikalstamumas, visos priemones skirtos zmogaus pavergimui ir nuvertinimui, pelnomasi ir uzdirbinejami pinigai ir reitingai is zmoniu nelaimiu ir todel VISISKAI ISITIKINUSI TEIGI, KAD DEL VISU MUSU NELAIMIU KALTAS PRIVATUS VERSLAS, KURIS VADOVAUJASI VIDURAMZIU METODAIS, TAIP PONAI, TIKSLAS PATEISINA PRIEMONES BET AS ESU ISITIKINUSI, KAD TOKIOMIS PRIEMONEMIS JUS NIEKADA NEPASIEKSIT TIKSO, O MES VISI PRAZUSIME KARTU SU JUMIS, TIKIUOSI ANAPUS VISI SUSITIKSIME IR TADA PAMATYSIM KAS BUVO TEISUS

VASIA2013-10-13 17:03

APSURDO TEATRAS.VISIŠKAS NUPEZIMAS.CINIZMO VIRŠŪNĖ.

Benas2013-10-13 17:01

Vyresniu zmoniu noreciau paklausti ar tas arbatos puodelis neprimena Iljiciaus lemputes?

60 am2013-10-13 16:56

tremtiniams ir politkaliniams, tiems, kuriuos anksčiau kitaip nevadino kaip buožėmis, banditais, liaudies priešais, buržuaziniais nacionalistais, separatistais ir t.t. Tremtiniai ir politkaliniai, sustoję ir apsvaigę iš džiaugsmo ploja. Šlykštu. taip pradedama rinkiminė kampanija. PASIRODO KOKIA BAISI BUVUSIU STRIBU NEAPYKANTA LIETUVAI, TAD ZINOKIT KAS PUOLA PREZIDENTE IR DEL KO

sesiasdesimtajam komentatoriui2013-10-13 16:53

atsiprasau, bet jos protinis atsilikelis. ar jus nezinote kad musu prezidente yra laimejusi geriausia europos politiko apdovanojima? ar jus nezinote kad korupcijos pamatai eme bireti tik tada kai grybauskaite tapo eurokomisare o veliau prezidente? jus isgama, rusu parankinis, taciau issidavete biciuli, nuo jusu dvokia lukoilo nafta!!!

vienykimes2013-10-13 16:51

prezidente pakele veliava prezidente pakels is baisaus nesusikalbejimu kosmaro ir visa Lietuva, ko mums labiausiai truksta, tai vienybes, tad butina visiems vienytis vardan tu , kurie iskente baisias kancias tik todel, kad buvome nevieningi kai is visu pusiu buvo draskoma ir dabar draskoma Lietuva

veidmainystės ir cinizmo tvaikas2013-10-13 16:49

TSKP CK akademijoje išaukštinta, Putininiu spec. juoduoju diržu apjuosta, Burokevičiaus patobulinta, perversmininkų apsaugota, Dušanskio sėbro Dėdulės įsiūlyta, ant TAUTOS NUOMONĖS NUSISPJOVUSI, globalistinio - sionistinio tvaiko prisigėrusi ždanovinė asaba roboto tonu skaito kažkokio nebrendylos surašytą bejausmį tekstą tremtiniams ir politkaliniams, tiems, kuriuos anksčiau kitaip nevadino kaip buožėmis, banditais, liaudies priešais, buržuaziniais nacionalistais, separatistais ir t. t. Tremtiniai ir politkaliniai, sustoję ir apsvaigę iš džiaugsmo ploja. Šlykštu. taip pradedama rinkiminė kampanija.

vilte2013-10-13 16:33

Ziuri zmogus aplink save ir matai tiek absurdo...o sita vadinama prezidente praradusi bet koki gedos jausma , bet koki...

ir dar nuomone2013-10-13 16:20

Bet ziuri I foto ir galvoji ,kiek ar daug Lietuvoj zmoniu su isplautom smegenim ,kurie per rinkimus pribalsuoja taip ,kad Lietuva niekados neatsitiestu ir taptu tikrai demokratine ir teisine valstybe/ patys zmones Lietuva stumia I bedugne.ir manau ,kad tai daugiausiai pencininkai ir va tokios bobules ,kurios glaudziasi prie prezidentes /nieko gero nebus per prezidento rinkimus/bus vel sita isrinkta.....

48komentarui2013-10-13 16:14

Nepatinka ekspertai?Skaitykite l.ryta.kokios problemos zmogau?

Tikri2013-10-13 16:13

ekspertai,o ne pseudo,paskaiciuotu ir kiek saleje kartu buvo susipersta.

nuomone is uzsienio2013-10-13 16:12

Viskas atsiduoda sovietmeciu visi tie renginiai ,o ypavc kalbos ir tie sveikinimai/jokio naturalumo is prezidentes!

jo2013-10-13 16:10

Butina padeti R.Ivanauskui/saskaita paskelbta Drasiaus kelias fb.

to 48. Ekspertams2013-10-13 16:04

tai cia ne ekspertai taip pasake, cia konservatorius puteikis apie ta veliava pasake, su juo ir aiskinkites

to 222013-10-13 15:38

o todel,kad musu zmones jau iprate nuryti visa s... kuri jiems igruda i gerkle.

...2013-10-13 15:37

Vėliava nukrito, nes Grybauskaite veda šalį SUBINĖN

blogas ženklas2013-10-13 15:36

vėliava nukrito, ne Grybauskaite veda šalį subinėn...

tai2013-10-13 15:33

kas tą vėliavą blogai padėjo, tegul rašo atsistatydinimą!

Ekspertams2013-10-13 15:30

Kasdien idedat porcija slykstaus melo ! Nukrito Tremtiniu sajungos veliavos,ir Prezidente pirmoji puole jas kelti! Tai gali patvirtinti visi buve saleje. Isitikinau,kad jusu portalas yra melo ir smeizto saltinis,o rasinetojai-oligarchu pakalikai !

šitų veikėjų2013-10-13 15:27

tuos, kurie nuotraukoje, į tokius renginius neturėtų būti įleidžiama...veidmainystei ir melui netinka glaustis prie tremtinių.

už snorą...2013-10-13 15:18

sunaikino prakeikta polikarpovna, KGB majore veikiantį banką, kad jai gyvenimas už tai atmatuotų...

kk2013-10-13 15:14

kokia ji man šlykšti, veidmaine, hitlerine artiste..

Tik Dalia - Lietuvos Dalia2013-10-13 15:08

Prezidentė kovotoja, pavyzdys kokie turi būti politikai - tiesūs, kurie nebijo sakyti tiesos, nepamina istorinės atminties, siekiantis ekonominio ir teisinio gerbuvio. Lietuvai pasisekė, kad turime tokią prezidentę, kuria žavisi visa Europa. Tačiau ar įvertinome kiek ji turėjo atkentėti, kol visą tai pasiekėme? Ar atsidėkosime už gerumą gerumu? Geriausia mūsų visų padėka būtų - Grybauskaitės išrinkimas antrai kadencijai. Oligarchai gautų lemiamą smūgį.

Pensininkas2013-10-13 14:52

Gražu ant Lietuvos. Raudonoji Dalia sveikina Dėdulę, o tremtiniai ir politkaliniai jiems ploja už dovanotą laimingą vaikystę?

>262013-10-13 14:47

Durneli ,tu.parasyk bent viena sitos bolsevikes padaryta darba.Kokie vagys nukentejo jos valdymo laiku,kokie aligarchai nukentejo?kokias pievas tu cia sapalioji?Su pedofilais nesusitvarko,o su vagim susitvarkys.

simboline nuotrauka2013-10-13 14:36

bolsevikes ir "kovotojo su bolsevizmu"susitikimas.O cia tai matyt ir tokie tremtiniai kad su savo budeliu atstove glebesciuojasi.Ogal jiems senatvinis marazmas?Tikrai nenoriu izeist pagyvenusiu zmoniu ,bet niekaip negaliu suprast sitokio paradokso.

palieda2013-10-13 14:34

Geresnio kandidato i prezidentus kol kas neisivaizduoju. Daug dar jai liko kuopti negerogiu is Lietuvos. Per 20 m saknis blogis suleido.

pritariu2013-10-13 14:31

,,Kauno halėje vyko Lietuvos politinių kalinių ir tremtinių jubiliejinis 25 m. suvažiavimas. Keistai skambėjo prezidentės, V. Landsbergio, A. Kubiliaus kalbos. Kai V. Landsbergis mokino žmones, prėjusius lagerius, kalėjimus, patyrusius daugybę netekčių, kaip parduoti savo tėvynę, akcentuodamas olandiškų tulpių privalumus prieš sosnovskio barščius, o krašto apsaugos ministras Olekas kvietė jaunimą į šaulių gretas būk tai jos ginti. Jau sunku besuprasti kas mūsų gimtinėje vyksta. Gražiausioji renginio dalis buvo galingas jungtinis Tremtinių choras ir šokių ir dainų “Lietuvos” ansamblis. Kone kiekvienoje dainoje skambėjo žodžiai apie Žemę. Prisipažinsiu riedėjo ašaros nuo dainų grožio… ir suvokiant šiandieninę sunkią Lietuvos padėtį. Nežinau, kuo reikia patapti, kad pavirstum prekybos agentu žeme… Oficialioje dalyje renginio, sutraukusiam tiek garbingų žmonių iš įvairių Lietuvos kampelių, nebuvo vietos Žemės užtarimui… Ir kas jei ne mes turėtume ją apginti?! Ar apgins ją lietuvis taip kaip Bolivija?' '

ir vel ..2013-10-13 14:27

pasitvirtino,kad kubilius ir landsbergis-urodai.

ome2013-10-13 14:26

dabar niekas vagonais netremia tai lyg ir nera prieso pries kuri reiktu kovoti, bet Lietuva akyse nyksta, o tremtiniai uzmige praeityje...

stasys to 292013-10-13 14:24

Jus mielasis matyt durnažolės užvalges esat..jei Kedžio veiksmai tamstai kelia pritarimo jausmą ..Jūsų asmeninė valia galvotį ką tinkamas, bet jokia tiesa ir joks teisingumo jausmas negalį turėtį tokios veiksmų potekstės ..visų kitų kliedesių nekomentuosių ..

aurimas2013-10-13 14:20

visa laime kad prezidente su savo konservatoriais dar laiko fronto linija pries neteisybe ir gazpromo keslus. visa Lietuva turi pritarti prezidentei, greiciau iveiksime ekonomines energetikos nepritekliu. pries kelias savaites teko kalbeti su estu. jis pavydi kad turim tokia prezidente, sako turite kuo didziuotis. tai kovotoju prezidente, kaip simbolis. viktorija - sakydavo senoves romenai, LIETUVA - sakykime visi mes ir nepamirskime BALTIJOS KELIO.

trumpai2013-10-13 14:20

Avių banda , vedama seno patino avino..

Benas2013-10-13 14:18

Dalytes foto sesijos vis daugiau kelia gailesti tam zmogui.

Benas2013-10-13 14:17

Snekejo saltai bejausmiskai? Mielieji, karstai ir sujauduliu gali sneketi zmogus patriotas, kurio yra Tevyne Lietuva, kuriam rupi Lietuvos ateitis o ne kazin kokios ES sandaros. As nesuprantu kada pabus sie nukenteje zmones is letargo miego? Kodel jie leidziasi tyciotis is saves? Ar deltokios Lietuvos jie kovojo ir kentejo? Gaila ziureti i uzguita Tauta kai niekseliai,matydami tik sunauja, kirmelyna valdo ja. UZ LIETUVA VYRAI!!!!!! TIK AISKU NE UZ TOKIA KOKIA JI DABAR.

stasys2013-10-13 14:15

Tauta vis dar palaiko Prezidentė ..

to 262013-10-13 14:10

Juk nežinai, kad tas "aukščiausias" yra žydų stabas Jahvė, kuris vadinamas dievybės karikatūra. Jei jau esi jam dėkingas, kad atsiuntė Dalią, tai gal jau ir apsipjaustęs esi? Tada tyčiojimąsi iš teisingumo irgi laikai Jahvės palaimą? Ir Valį, ir Griną, ir Kryževičių, ir Skvarnelį Dalei aukščiausias paliepė pasodinti mums ant sprando?

Nors esame2013-10-13 13:55

vadinami HOMO SAPIENS, bet to protelio kaip tik ir truksta. Jei gerokai pagyvenusius žmones galima taip lengvai mulkinti, tai jų gyvenimoškos patirties nulis. Landsbergis, Kubilius gerbia Grybę, tai kaip tremtiniai-kaliniai negerbms. Savo protelio stokojama daryti išvadas. Bet juk tada tremtiniai-kaliniai už tai, kad 240 gorilų siautėjimas Klonio gatvėje GĖRIS, Drąsius paverstas žudiku GĖRIS, raudona kalldrytė ant Deimantės GĖRIS. Kaip tokie žmonės pažiūrės į akis persekiojamiems Klonio gatvės dalyviams? Peršasi išvada, kad JIEMS ir jų kančios nuo komunistų rankų irgi GĖRIS?

Basakojė2013-10-13 13:29

Negaliu žiūrėti be piktumo-NKVDisto dukra, kuri NIEKADA nekovojo už Laisvą Lietuvą - dabar šneka šlykščiai falšyvai... fui... Gaila tremtinių, kurie nesuvokia ir ją sveikina.

myli prezidentė oligarchus ir komunistus2013-10-13 12:54

kad nereikėtų didesnių mokesčių komunistams ir oligarchams mokėti ir kad jie nieko neveikdami toliau galėtų gražiai gyventi - praskolino polikarpovna mūsų Lietuvėlę žydiškiems bankams

Ačiū2013-10-13 12:41

Aukščiausiasis Lietuvai sunkiu metu atsiuntė Dalią Grybauskaitę. Pusę kelio ji sėkmingai nuėjo, dabar tereikia, kad ji būtų perrinkta antrai kadencijai ir energetinė nepriklausomybė bus pasiekta. Drebėkit vagys ir oligarchai! Bėkit kas dar galvoja bandyt išsisukt!

čia2013-10-13 11:40

Brazauskiniai negali atleisti , kad ji ir dabar netarnauja okupantams ir jų pakalikams. jūsų taip mylimi komunistų su kitais pavadinusiais paartijėlių vadai net iš tolo vengia tremtinių. tik niekinti tesugeba. Štai tą ir šitas portalas daro.

JONAS2013-10-13 05:35

Sena patranka ne pabūklas, o sena merga ne stebuklas

pensininkas2013-10-13 03:36

Man draugas, buvęs halėje, skambino ir sakė, kad lauke prie įėjimo į halę du ar trys tautiečiai rinko parašus. Vienas iš parašų rinkėjų buvo seimo narys Balsys. Lansbergis ir ypač Kubilius savo pasisakymuose liepė nepasirašinėti, nes, atseit Eurosojuzo valdžia užpyks. Taigi, valstybė buvo atkurta, kad ją galutinai patiems sunaikinti?

Antanas2013-10-13 02:40

Kodėl politkalinia ir tremtiniai pamtę situaciją neišėjo iš salės?

nežinau kaip manyti2013-10-13 02:26

man sunku patikėti tokiais sveikinimais. Kalba lyg būtų disidentė - "antroji Sadūnaitė". Jei ji kgbistus atleistų iš teismų ir iš kitų valstybės tarnybų - tada patikėčiau... Dabar viskas labai atvirkščiai ir apgailėtinai išrodo.

romačius2013-10-13 02:23

kažin ar ne baisūs buvo ir vidaus priešai, kurie nusižiūrėję kaimyno šienapjovę,paskųsdavo enkavėdistams,atseit,priešiškas elementas.Dabar anų palikuonys nusižiūri pinigus kokiam nors banke,ir pasitvarko.O nukentėjusiuosius pasveikina, kokia nors proga:)Ir pagąsdina išorės priešais:(

Politinio kalinio duktė2013-10-13 02:23

Kad prezidentė leido,net paragino nebijoti,pradėsiu kalbėti ką galvoju.O galvoju, kad kalbos labai skiriasi nuo darbų.

to 172013-10-13 02:10

aš taip irgi pagalvojau.

as2013-10-13 02:05

nkvdisto dukra komuniste sveikina komunizmo aukas , grazu

To vilnietis2013-10-13 00:59

Iki balsavimo tau dar teks palaukti, o kad nenusibostu gal eik nuplaut takuti Daukanto aikstei, kad nesusiteptu kantapliu tavo "puikiai vadovaujama".

Balsuočiau už Grybauskaitę TIK2013-10-13 00:47

Jeigu jį grąžintų valstybei ir piliečiams teisę į žemę, t.y. Paduotų į teismą Neteisėtas 47 Konstitucijos straipsnio 1996 ir 2003 metų pataisas (pažeistas K153 str. ...) ir paprašytų panaikint

vilnietis2013-10-13 00:33

Balsuosiu už Grybauskaitę, ji puikiai atstovauja Lietuvą.

cinizmo virsune2013-10-13 00:23

bolsevike sveikina savo rezimo aukas

GRYBAUSKAITE2013-10-13 00:12

kada susimokėsi už iš anksto suplanuotą ir sąmoningą banko SNORAS sužlugdymą ?

to Trent2013-10-13 00:09

O įdomu, kuo mėtoma IŠ pomidorų ir kiaušinių? Sėklomis, tryniais, lukštais? Lietuviai, mokantys gimtąją kalbą, sako "apmėtyti pomidorais ir kiaušiniais". Apmėtyti - Kuo ,- įnagininkas, branguti.

Klaida2013-10-12 23:45

Nuvešėjusia reiškia nuveršėjusia

Kita savanorė2013-10-12 23:40

Ir vėl tas lnsb. Vienas žmogus mane aprėkė ir išvadino nuvešėjusia, sakė, kad lnsb. teisus. Gaila žmogaus. Nesupranta, kad 100t. parašų-tai ne balsavimas, o tik teisė rengt referendumą. Balsuot vis tiek turės visa Lietuva. Taigi, saugiklis-visa Lietuva. Aš jam sakau, juk tu negalvoji, kad visa Lietuva-tai lenkai, ar rusai? Tada išpūtė akis galvoja, kaip čia yra, kad lnsb. kitaip šneka, kad užteks tik 100t. surinkt ir jau atseit už klausimą nubalsuota. Ot veršių garbintojas, kaip žmones klaidina

savanore2013-10-12 23:24

rinkau parasus prie iejimo.iseje zmones pasakojo,jog lanzbergis agitavo nepasirasinet,tik netiesiogiai. -------------------------- neatspejot,prezidente,Lietuvai svarbiausi dalykai Svari Zeme ir Vanduo.

Amerikos balsas2013-10-12 23:18

Manoma, kad tai sovietų darbas.

Kažkas2013-10-12 23:06

Specialiai suorganizavo vėliavos nukritimą?

Tikrai2013-10-12 23:04

Ar buvo renkami parašai dėl referendumo? Ar paklausė kas nors prezidentės, ką ji galvoja daryti dėl neteisėtos 2003 metų Konstitucijos 47 straipsnio pataisos?

pensininkas2013-10-12 22:41

Buvo renkami parašai dėl Referendumo. Ar buvo uždrausta?

nuomone2013-10-12 22:31

Tos kalbos visos sovietmeciu atsiduoda......

Trent2013-10-12 21:50

Liurbiai tremtiniai reikejo ja is pomidoru ir kiausiniu apmetyti.

Benas2013-10-12 19:56

1940-1953m i Gulagas buvo istremta apie 280 tukstanciu zmoniu, 1990-2013m is Lietuvos istremta ar emigrave del duonos kasnio apie 1 milijonas. Kas valde Lietuva pokario laiku? Kas valdo Lietuva dabar? Kodel prezidente snekedama apie kazin koki patriotizma, nieko nepasake o gal mes nezinome, kad ji ragintu pravesti referenduma del zemes nepardavimo atejunams? Ka nors snekant apie patriotizma, pirmiausia turi buti pati patriote ir rodyti pvz. Kodel prezidente mini kazin kokius isorinius ,,priesus" bet nieko nesneka, kad Tautom didziausias vezys yra globalizmas, marksizmas ir kad mes maza Tauta turetume puoseleti proteviu istorija, tradicijas?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi