Praėjo vasara, užsigulėjo klausimai, į kuriuos man, LR pilietei, taip niekas ir neatsakė. Dar pavasarį pateikiau juos Visuomeninei Komisijai, o pastaroji – mėgino perteikti LR Seimui, tačiau ši mūsų visų vardu veikianti institucija piliečių klausimams ir garbingų visuomenės atstovų Komisijos išvadoms liko abejinga.

Neatsakyti klausimai turi tendenciją virsti naujais klausimais, todėl, išlaukusi keturis mėnesius, pateikiu juos nebe valstybės valdžios instancijoms, o visuomenei – žmonėms – Žmogui...

Kas yra žmoniškumas ir kokia jo vertė šiandieninėje mūsų valstybėje?...

Liudijimas. Jį pateikiu, vardan Tiesos. Čia nėra nė vieno iškreipto fakto. Prašau jį laikyti mano klausimo pretekstu. Kreipiuosi į dar tebemąstantį žmogų, kuris glumsta savo Tėvynėje, nes jos kasdienėje aplinkoje atranda vis mažiau sau priimtinų dalykų. Paaukokite keletą minučių, perskaitykite šį netrumpą liudijimą, sukluskite, kol laikas, kol „kažkas“, valstybės vardu, benzininiais pjūklais nepradėjo pjauti jūsų namų durų...

Mes į mažytę Klonio gatvelę atvykome ne todėl, kad neturėjome, kur vykti. Ne giminystės ryšiai ar asmeninės pažintys su Kedžiais mus ten atvedė, ir net ne perdėtas domėjimasis pedofilijos byla.

Anaiptol, tą lemtingą 2009 spalio penktosios rytą, nuaidėjus šūviams, atėmusiems dvi gyvybes, ir pamačius TV reportažą, kuriame suglumęs Drąsiaus Kedžio tėvas į policininkų klausimą, ar nemanąs, kad tai jo sūnaus darbas, rodydamas tuščią ginklo seifą, nuoširdžiai skėsteli rankom: „O tai ką gali manyt?“ sugėlė tuomet širdį, pamačius atvirai vaikiškas šio žilagalvio akis...

Bet vis tiek kitą dieną, darbovietės aplinkoje ir telefoniniuose pokalbiuose išgirdusi iš kokių dvidešimties vyriškių kategorišką nuostatą – „Gerai vyras padarė. O kas jam beliko daryt?“

- mėginau ginčytis, įrodinėti, kad žudymas nėra išeitis, kad šiuo būdu tik dauginamas blogis... Jau tada išgirdau argumentus, kad, girdi, mūsų teisėsaugoje viskas supuvę, kad civilizuotu būdu jis nieko nebūtų pasiekęs, juolab, kad tarp įtariamųjų esąs ne tik teisėjas, bet ir politikas.

Buvau pasodinta priešais kompiuterio ekraną ir, netekusi amo, išklausiau kraupiausius vaiko liudijimus apie „dėdes“, pusseserę ir savo motiną... „Baisu, – pasakiau, – šitas vaikas net ne pasakoja apie įvykius, o tiesiog protauja nevaikiškos patirties loginėmis išvadomis...“ Ir vis tik tegul ir labai sugniuždyto tėvo kerštas žudant man niekaip nesiderino su atpildo priemonės civilizuotu teisėtumu. Tada dar tikėjau, kad D. Kedys žudė, kad laikraščiai rašo tiesą, kad nacionalinės TV „Panorama“ faktus pateikia be išankstinių nuostatų, kad mūsų teisėsauga yra teisinga, galų gale, tikėjau realia Lietuvos Nepriklausomybe... Dabar visu tuo ne-be-ti-kiu.

Mano tikėjimas pradėjo dužti nuo santykio su žiniasklaida, kuri faktus pateikinėjo ne tik ne objektyviai, bet tiesiog saldžiabalsiškai tendencingai su atgrasiomis sentimentalaus pakūkčiojimo dozėmis. Vėliau nepasitikėjimas informacijos priemonėmis ir valdininkų komentarais tik augo.

Sužinojau, kad D. Kedys oficialioms teisėsaugos ir Vaiko teisių apsaugos instancijoms parašė apie 200 pareiškimų, kurie tiesiog nusėdo valdininkijos dumbliastalčiuose...

Susiformavo aiški nuomonė, kad ši byla yra piktybiškai netiriama. Nespėjo užgimti klausimas – kodėl netiriama?

- kai „prisigėręs“ D. Kedys, neva ištroškęs po pusės metų slapstymosi, atšliaužė su savo pistoletu prie marių, pašlerbė tų marių vandens, užspringo švendrės lapu ir taikiai numirė...

O jį atradęs vargšas žvejys, vos tik tapęs liudininku, papasakojusiu, kas ir kaip, bei visai Lietuvai girdint pranešęs apie „radinio“ ypatumus, po kelių dienų persigalvojo, neva „išprotėjo“ ir pats savanoriškai „prisidavė“ į greta esančią Žiegždrių psichiatrijos ligoninę. Čia jau, kaip sakydavo vienas mano a.

a. kolega: „nu, gerbiamieji, šita scenikė neįtikina...“

Toliau buvo dar daugiau neįtikimų „scenikių“: labai prastai Gaivenio laidoje ašarojantį vyriškį vaidinusio Andriaus Ūso nekaltas nuskendimas balutėje, abiejų moteriškių, Vaiko teisių apsaugos tarnybos kontrolierių – Rimantės Šalaševičiūtės ir Editos Žiobienės – dešiniosios veido pusės traukuliukai, reikalaujant Garliavos mergaitę nedelsiant, skubiai grąžinti biologinei motinai. O kodėl „grąžinti“ būtent skubiai ?..

Tiesą sakant, apskritai sunku suvokti: kaip galima nemotyvuojant grąžinti tai, ko žmogus pats atsisakė?... Šis klausimas ne vienam iškilo, perskaičius informaciją apie „motiną“, kurią mes – mokesčių mokėtojai – iki šiol noriai išlaikome.

2008 metų kovo 19 dienos teismo patvirtinta taikos sutartimi tarp D. Kedžio ir Laimutės Stankūnaitės mergaitės gyvenamoji vieta buvo nustatyta su tėvu.

Tuomet motina pageidavo su mažamete matytis tik kas antrą savaitgalį. O vos tik prasidėjus pedofilijos bylai, šioji motina užsigeidė auginti mažametę pati ...

Galima daryti išvadą, kad biologinė motina ir anksčiau, iki šio pageidavimo , vengė betarpiškai prižiūrėti vaiką, mat tėvui D. Kedžiui 2005-ųjų vasarą dirbant Juodkrantėje, šioji mergaitė, būdama dvejų metukų amžiaus kūdikis, „lankė“ vaikų lopšelį-darželį...

(faktas – iš Juodkrantės lopšelio-darželio „Vyturėlis“ 2006. 11. 21 pažymos Nr. 6).

Tuo metu, kai biologinė motina L. Stankūnaitė laiką leisdavo pliaže...

Taigi ne dėl pradėto ikiteisminio tyrimo pedofilijos byloje, bet daug anksčiau ši biologinė motina pati savo noru vengė ir net atsisakė auginti vaiką. Tai argi neįtartini staigios užgaidos pačiai auginti mažametę motyvai, jei ši užgaida atsirado būtent tik prasidėjus pedofilijos bylai...

Kodėl sakau, kad išlaikome šią motinėlę noriai ? Ogi todėl, kad nesidomime, kur eina mūsų mokesčiai: ką jie apmoka?

Ką remia? Kam tarnauja?...

Mes kasdien vis daugiau dirbame ir vis mažiau įperkame. Kodėl?...

Purkštaujame dėl to, kad mokesčių spektras plečiasi, o kam iš tiesų jie naudojami – nesusimąstome. Ką mes už tuos mokesčius išlaikome?

Valdžios biurokratus, kurie su kiekviena diena vis labiau įžūlėja eilinio žmogaus atžvilgiu? Absurdišką Signatarų ir Visuomenininkų teisimo už laisvą žodį procesą?

Ar išlaikome tuos įmitusius smogikus, kurie mums išsuka rankas, jei per aukštai iškeliame Trispalvę, suspardo mus, jei stovime, kad pasakytume tiesą, apakina dujomis, jei mėginame pažvelgti į jų tikruosius veidus? Tiesą sakant, mes šeriame savo pačių kilpos mezgėjus...

Ir tas 1990-aisiais atsiradęs ciniškai šiurkštokas Jurgio Zauerveino dainos perdarinys „Lietuviais esama mezgime!“ , ko gero, nėra tik juokinga balabaika, gal veikiau – skaudi sarkastiška įžvalga...

Bet grįžkime prie valdininkų suinteresuotumo kuo greičiau atiduoti biologinei motinai vaiką (kad žodis grąžinti nelabai tinka – jau supratome). Kokiu žmogiškumo kriterijumi remiantis atiduoti vaiką, kuris su visais niuansais pasakoja apie motiną tokius dalykus, kad klausantis plaukai šiaušiasi?!

Kaip teismas galėjo taip neteisingai ir negailestingai vaiko atžvilgiu pasielgti – grąžinti į rankas tos, kuri dar nežinia, kokį statusą sunkaus nusikaltimo baudžiamojoje byloje būtų įgijusi, esant iš tikrųjų teisinei valstybei? „O jeigu nusikaltėlio ?...“

, – paklausė žurnalistas. Į tai antstolė keistokai sužvairavo ir, šiek tiek nemoteriškai vyptelėjusi, patenkinta užtikrino: „Tuomet vaikas bus grąžintas globėjai!“

Palaukite, gerbiamieji... Šita „scenikė“ irgi neįtikina!...

Argi vaikas kokia taburetė?... Juolab, kad mažametės liudijimai buvo oficialiai teisėsaugos užfiksuoti ir jais remiantis Lietuvos Respublikos vardu 2009 metų spalio 6 dienos Vilniaus apygardos teismo galutine ir neskundžiama nutartimi buvo paskelbta, jog prokuratūra pilietei L. Stankūnaitei įtarimų nepareiškė nepagrįstai. Kaip suprantame mes, žmonės, ši teismo nutartis byloja apie tai, kad pareikšti biologinei motinai įtarimus įrodymų pakanka , o tai reiškia, kad yra teisinis pagrindas .

Tad kaip gi mums suprasti tai, kad šią teismo nutartį prokuratūra tiesiog ignoravo? Ji taip ir liko neįvykdyta, kaip ir kitos 17 tūkstančių LR neįvykdytų teismo nutarčių...

O kaip mums suprasti, kad po metų, 2010-ųjų lapkričio 3 dieną, tos pačios mūsų Lietuvos, tik kito miesto – Panevėžio – apygardos teismas nė iš šio, nė iš to staiga ima ir priima nutartį, visiškai priešingą Vilniaus apygardos teismo nutarčiai... Kaip po tokių akibrokštų valstybė gali reikalauti besąlygiškai vykdyti teismų sprendimus, jeigu žmonėms niekas nepaaiškina: kodėl prieš metus vienam teismui įrodymų pareikšti įtarimams baudžiamojoje byloje pakako, o po metų kitam teismui – jau nebepakako?...

Jų, tų įrodymų, ką – sumažėjo ?... Kodėl?

Kur šuo pakastas? Argi nėra nieko įtartina, kad tos pačios instancijos, tik skirtingų miestų, teismų nutartys kardinaliai prieštarauja viena kitai?

Vilniaus apygardos teismo nutartis yra palanki nukentėjusiai dukrelei, gi Panevėžio apygardos teismo nutartis – tos pačios dukrelės kaltinamai mamytei... Keistoka, ar ne?...

Valstybė ta pati, įstatymai tie patys, o visa ko traktavimai – skirtingi...

Argi žmogui yra nenormalu suklusti ir mėginti išsiaiškinti, kai kas nors kelia nerimą, kai iškyla daugybė kodėl , juolab, kai tai susiję su vaiko likimu ?... Kažin, ar taip jau mandagu buvo pravardžiuoti mus visokiais keiksmažodžiais, diagnozuoti mūsų sąmoningumo lygmenį, kvestionuoti mūsų intelekto koeficientą, iš tikrųjų jo nepatikrinus?

Galbūt būtų buvę pigiau, paprasčiau ir taikliau, neieškant įmantrių palyginimų, pavadinti mus tiesiog neabejingais piliečiais (nė kiek neabejojame, kad greitai bus taip ir padaryta). Mat nesupratome šios, teismų sprendimuose įsimetusios painiavos ne tik mes vieni, t.

y. „ patvoriniai “.

Šio pavasario balandžio 25 dieną, prieš 22 dienas iki lemtingai auštančios gegužės 17-tosios, pats LR Teisingumo ministras Remigijos Šimašius viešai per televiziją prisipažino, kad taip pat, kaip ir kiti eiliniai žmonės , nesuprantąs, „ kodėl Stankūnaitei nėra pareikšti įtarimai, kaip ir Ūsui ?“ , pridurdamas, jog „ Tikrai sunku eiliniam žmogui suprasti tiesą .“

Po šitokios jo kalbos mes nudžiugome ir tikėjomės, kad jis atvyks, prisijungs prie mūsų, pamatys vaiką ir visi klausimai jam pavirs atsakymais... Lygiai toks pat pasiūlymas, kiek žinau, buvo pateiktas psichiatrui Dainiui Pūrui, kuris, nematydamas vaiko, nuolatos ekstrasensoriniu būdu konstatuodavo mažametės psichinę būklę.

Bet jie atvažiuoti nepanoro, kaip ir E. Žiobienė, Rimantas Dagys, dvi Seimo narės – „aplankytojos“ – dabartinio vaiko, jau nebeliūdinčio nei dėl prarastų draugų, pusbrolio, su kuriuo užaugo nuo mažumės, nebeliūdinčio nei dėl mylimos močiutės, nei dėl ypatingiausio draugo – dieduko – praradimo, nei dėl Neringos, aplink kurią, grįžusią iš darbo, sklandydavo lyg linksmas drugelis...

ne, ne šito, o naujai sukurto vaiko „aplankytojos “... ir panašūs veikėjai, postringaujantys apie mergaitę absoliučius vėjus ir didinantys užsitrauktos nuodėmės gylį nesuvokiamais mastais.

Jie visi nepanoro atvykti ir pamatyti anos , dabar jau praeitos mergaitės... Užtat važiavo „eiliniai“ žmonės iš visų Lietuvos pasviečių.

Važiavo ir važiavo, ir tų žmonių daugėjo. Galbūt jiems buvo lemta tapti liudininkais didžiulės visuotinės netiesos.

Ir, manau, jie jau liudija, nes pasekmės akivaizdžios.

Užvakar mažoje kaimo krautuvėlėje stovėjo du gerokai apgirtę vyriškiai, panašu, kad šiame gyvenime vargu ar išsiblaivysią... (Deja, čia ne anekdotas.) Vienas klausia:

- Bl..., tai kas dabar bus?

- Kas bus?...

- Žiūrėk, ką čia matai, kas čia?

- Kopūstas...

- Aaa ne, bl... – morka.

- Chhhhh, – švogždžiančiu balsu užsikvatoja pašnekovas, – Tu čia gerai...

- Jo jo, žinok... Dabar tau valdžia ateis ir p...s protą, kad čia morka... Arba, va, Ritulei pasakys: visą tą viršutinę šnapso lentyną – varai man... A vot, šiaip sau – dabar, bl..., arba už minutes...

- O, manai, ne? Da gali ir liept mane iš krautuvės išnešt, kojom į priekį... Sakys: „Pašalinkit pašalinius gyventojus“, – priduria Ritulė.

- Chhhhhhh... Nu, tai ką daryt?... Tai pravalas ...

Ne, dar ne visiškas „pravalas“... asmeniškai mane šitas vaizdelis ne prajuokino, o viltingai nuteikė.

Nepavyko valdančiosioms struktūroms galutinai nugirdyti tautos. Dar nepavyko užblokuoti mąstymo.

Todėl negąsdinkite su tais savo strasbūrais. Jeigu turtingi – mokėkite, bet žinokit, žmonės puikiai supranta, kad šiuo atveju, kaip paruoši dokumentų paketą, taip Strasbūras ir išnagrinės...

juk Vladimiras Putinas visam pasauliui pasigyrė, kad Strasbūras „nustatė“, jog Michailas Chodorkovskis nėra politinis kalinys. O kas tuo tiki?

Ogi niekas... Tuo netikime nei mes, nei jūs.

Na, pagaliau priėjom konsensusą – nors vienu atveju mūsų nuomonės sutampa...

Šias ganėtinai padrikas mintis pasistengiau užrašyti, paprašyta žmonių. Kokių?

Ne, ne tų, kurie Klonyje stovėjo vardan vaiko gyvybės . Rašau pašnabždom paprašyta tos – kol kas tylinčiosios – Lietuvos dalies, apie kurią įžvalgiai ir taikliai užsiminė J. E. Valdas Adamkus.

Ogi kuomet žmogus tyli? Ogi tyli tuomet, kai suklūsta ...

Todėl suinteresuotoji pusė, nors labai turtinga, gali nebeeikvoti lėšų samdomiems žurnalistams bei etatiniams komentarų „rašytojams“. Šitos „scenikės“ jau tampa juokingos, mat pradėjo darytis panašios į Šiaurės Korėjos repertuarą.

Suklususi, dar vis tylinti Lietuva, pasirodo, prisimena ir prašė priminti kitiems, jog būtent šis teismo sprendimas buvo įvykdytas ne tik necivilizuotai, paminant teisines, konstitucines, galiausiai – žmogiškumo, moralines nuostatas, bet ir tai, jog pulkams vadovavusi antstolė, veikusi Valstybės vardu, savo Kryžiaus Žygį prieš Vaiką pradėjo nuo melo . Lietuvos gyventojams savaitės pradžioje buvo pranešta, jog „Teismo sprendimas šią savaitę nebus vykdomas“...

Maža to, LR VR ministras Artūras Melianas išvakarėse, gegužės 16-tosios TV vakaro žiniose, visai Lietuvai girdint pranešė, jog Vaiko perdavimo operacijai nepasiruošta. Cituoju: „Aš, kaip politikas, Seimo narys ir kaip ministras, ir kaip žmogus turiu pasakyti: mano įsitikinimu, yra nepasiruošta šiam veiksmui.

Matau, kad yra nepasiruošta socialine prasme visam tam perdavimui ir visai integracinei situacijai. Neužtenka vien tik perduoti, o kas po to?...

Apie tai aiškiai pasakė ir socialinės apsaugos ir darbo ministras, ir kiti įvairūs pareigūnai – kad situacijai yra visiškai nepasiruošta.“

„Naudoti jėgą yra klaidingas situacijos modeliavimas”, – dar ypatingai pabrėžė ir, asmeniškai aš, ministru A. Melianu patikėjau, ir taip pat ypatingai ramiai užmigau...

Tą naktį, kai Vaikas turėjo būti išduotas – SOS Klonis! – pasklido po tą tylinčiąją Lietuvą, vos tik Vilniaus žmonės pro langus pamatė pajudėjusius „ėmikų“ pulkus .

Mes šokome iš lovų ir skubėjome į Garliavą. Kas mūsų paklausė, prieš sumušant, ko mes ten STOVIM ?

Galbūt mes kažką atstovaujam?... Kažką daugiau, nei merkantilūs interesai...

O gal mes lėkėme į tą Garliavą, kad praneštume privačios antstolės Juodajai svitai, jog „ PERDAVIMUI NEPASIRUOŠTA! “, jog mes norime kalbėti, argumentuoti, priminti, kad negalima neatsižvelgti į vaiko siekį jokiu gyvu negyventi su motina („ Jau geriau tegu mane kokiem penkiem metam uždaro į vaikų namus, negu išveža gyvent su Laima... “ )? Mes norėjome priminti, jog nevalia skubėti, jog LR Teisingumo ministras R. Šimašius „ taip pat, kaip ir kiti eiliniai žmonės “, nesuprantąs, kodėl vaiko motinai nėra pareikšti kaltinimai, kaip ir Ūsui ...

Sugiedojome Lietuvos Himną ir ruošėmės liudyti Tiesą, išsakyti savo pastebėjimus, nuogąstavimus. Tarp mūsų, besistengiančių, kad vaiko argumentai ir siekio negyventi su motina motyvai būtų išgirsti , buvo ir medikų, psichiatrų, ir pedagogų, ir dvasininkų, ir daugiavaikių Motinų bei Tėvų, buvo garbingų disidentų, buvo anuomet valstybės pagerbtų žmonių – už asmeninę auką Sausio 13-tosios naktį...

Mes norėjome pasakyti, kad mergaitė, po pirmojo kaukėto ėmimo atsipalaiduodavo tik tuomet, kai gatvelė būdavo pilna jos „Saugotojų“, bet nuliūsdavo nelyginant gėlė artėjant vakarui, mat pradėdavo skirstytis žmonės...

Bet niekieno mūsų pastebėjimai nedomino. Buvome užpulti, pradėti tampyti, gavome, kaip sakoma, „į žiauną“... Mus užpuolė be jokio perspėjimo, griovė stovinčius su trispalvėmis, spardė, laužė rankas, vartodami kovinius skausmingus veiksmus. Visa gatvelė aidėjo nuo visaip niekinamų žmonių klyksmo. Atrodė, kad esi atsidūręs pačiame Skausmo Ašarų Klonio dugne ...

Kai po visko kolegos manęs paklausė, ką jaučiau, ar buvo baisu... ne.

Baisu nebuvo. Gal nebuvo baisu todėl, kad stovėdama stengiausi atstovėti Vaiko laisvę ir teisę gyventi .

O gal nebuvo baisu todėl, kad visa, kas vyksta, rodės absoliučiai neįtikėtina. Realybė atrodė kaip visiška fantasmagorija, kaip sapnas.

Tiesiog po mano kojomis spardomas, smaugiamas, Lietuvos trispalvę laikantis žilas vyras, o aš vis tiek stoviu ir kimstančiu balsu rėkiu: LIETUVA! ...

Gerai pamenu, kad savo Tėvynės vardą šaukiau ne kaip skanduotę, o kaip kreipinį, kaip maldą: Lietuva, gelbėk ... Matyt, už tai ir buvau suimta...

Tik išvesta į gatvę išgirdau kažkokį keistą monotonišką roboto kalbėjimą: mes gerbiame jūsų nuomonę ... prašome netrukdyti vykdyti teismo sprendimą...

bus panaudoti elektroimpulsiniai prietaisai, dujos, tarnybiniai šunys... tarnybiniai šunys ...

mes gerbiame jūsų nuomonę... tarnybiniai šunys ...

Vedama į arešto vieton mus nuvešiantį nusikaltėliams vežioti skirtą autobusiuką, spėjau pamatyti, kad garsas sklinda iš to baisaus prietaiso, iš to keisto įrenginio, kurį įvežant į gatvelę paaugliškas balsas man už nugaros šūktelėjo: Kas čia?!... Žiūrėkit, giljotiną atveža!

Apie kokią pagarbą mūsų nuomonei kalba šitas prietaisas?... Kas mūsų nuomonę norėjo sužinoti?... Juk tarnybiniai „šunys“ mus puolė, nespėjus įkvėpti oro, po sugiedoto savo Tėvynės himno... Kodėl giedojome himną? Ogi todėl, kad buvo šešta valanda ryto – aušo nauja mūsų valstybės diena ... Tas rytas buvo labai šaltas, lietingas. Vėjas, matyt, pūtė į kitą pusę, ir mes tikrai negirdėjome, kad tas prietaisas nori sužinoti mūsų nuomonę...

Šiuo metu yra dvi tebeieškančios tiesos Neringos. Viena – Neringa žemė, kita – Žmogus.

Neringa-žemė, nutarusi, kad boteliai ją bjauroja, kovojo dėl švaraus savo veido ir teismą laimėjo. Deja, teismo sprendimas nebuvo įvykdytas...

Neringa-Žmogus visa, ką darė, padarė mažiausiam iš savo brolių ... Teismo sprendimas buvo įvykdytas , net nespėjus nei laimėti, nei pralaimėti sunkios baudžiamosios bylos teismo...

Tolimesnė šios bylos eiga jau nulemta. Spąstai atstovauja pelytę...

Kaip jums tokia „scenikė“?...

Ką čia norima mums, Lietuvos gyventojams, tuo pasakyti? Girdėjau teatre, kaip pertraukos metu vienas žiūrovas kitam žiūrovui išaiškino: „Botelius gaila griauti, o vaiko gyvenimą – ne.

Boteliai yra geras dalykas, vaikai – taip pat neblogas. Svarbu, kad jie augtų be pasakų apie bebenčiukus, o būtų nuo kūdikystės mokomi seksualumo pagrindų.

Tada bus gerai, visokie boteliai nestovės tušti, bus ką į juos ir atsivesti... Mamytės kryptį matei?

Pirmą dieną vaikui nagus mėlynai nudažė...“

O dabar aš noriu paklausti: Valstybe, už ką Tavo Vardu mes buvome mušami? Kam mes, beginkliai, stovintys privačioje valdoje, tapome kliūtimis , kurias reikia pašalinti?

Kaip, Tavo nuomone, turėjo pasielgti šešiasdešimtmetė Olga, kadaise išmokiusi mergaitę žaisti šachmatais, tapusi jai laukiamiausia drauge ir nevaikiškų paslapčių patikėtine – išduoti, pabėgti?... Kodėl ši moteris turėjo maldauti policininko, kad šis jai nedarytų elektrošoko?...

Už ką jai buvo laužomos rankos – kad ji netapo Judu?... Kas, Valstybe, buvo įvykdyta, prisidengiant Tavo vardu?

Ko, Tavo Vardu vykdomo, privalėjo nematyti žilagalviai vaiko seneliai, kad juos reikėjo išnešti iš nuosavo būsto it mėsą?... Kam jie tapo pašaliniais asmenimis savo nuosavuose namuose?...

Iki ko Tu priėjai, Valstybe, kad savo Vardą leidi vartoti visiškam nužmogėjimui legalizuotis?...

Gegužės 14-tosios vakare, minint Romo Kalantos Auką, mergaitė krykštaudama lakstė su draugais ir buvo linksma. Paskui netikėtai atsitūpė šalimais ir susimąstė.

Pagyriau jos naują sijoną. Ji man išpasakojo visą šio sijono atsiradimo istoriją ir net modelio siuvimo technologiją.

O po to, netikėtai, atsiduso ir tyliai tarė: „ Žinok, jeigu Laima manęs ateis, aš jai įkąsiu .“ Nustėrau, subariau ją ir pasakiau, kad kanda tik pikti žvėrys, o ji gi nesanti žvėriukas...

Dar pasakiau, kad viskas bus taip, kaip ji pati norės, nes žmogus gyvenime pirmiausia turi apsispręsti, ko jisai siekia... Ji pertraukė mane ir suirzusi šūktelėjo: „ Bet tai kad aš noriu gyvent su dieduku ir su Neringa, ir savo močiute, su Karoliu, o „ tos “ vis tiek sako, kad reikia su Laima!

Prisiverčiau nusišypsoti ir pasakiau – „ Pingviniuk , viskas bus gerai .“ Paskui mes ėmėme rodyti viena kitai juokingas grimasas... Daugiau jos nemačiau, tik reportaže, autobusiuku vežamą po pagrobimo. Bet tai jau buvo visai nebe Pingviniukas ... Ten buvo mergaitė, piktos Gyvenimo grimasos iškreiptu veideliu.

Tai ar supratai, Valstybe? Mes norime atsakymo: už ką Tu mus mušei?

Naujausi

Komentarai (102)

Rikiuoti
Valdis2019-02-11 22:54

Mes tokios sistemos staigiai nesunaikinsim, kadangi tai yra galingo pedofilu klano galinga itaka, kuri apraizgiusi visa Lietuvos vadinamaja "teisesauga " sistema.. Bet mes turim teise paziuret i tokius prokurorus , tokius advokatus, kuri jau seniai zino visa Lietuva.. bet jis gyvas, atstovauja kitiems galvazudziams , gal ir vel pedofilams ?? Yra dar toks terminas " Individuali kova " Ar jus matote cia ka nors blogo.. ??

Irena2019-02-10 11:36

Kas tikėjo tuo tas tiki ir dabar žmogus turi būti be smegenų jei tikėtų ,,mama,,stankunaite o Černiauskas atidirbo gerai ir uždirbo dabar rūmuose gyvena o vaiko suluošintas gyvenimas jam gyvuliui pohui .aš tikejau kad gyvenime turėtų išaiškėti Tiesa čia Juk ne ES pinigai kuriuos išsidalino bet čia vaiko likimas kurio gal net gyvo nėra arba yra nemastantis...

Veronika2018-07-05 02:38

Aciu Jums ,Nerie.Plysta širdis.

Dangira2012-10-06 03:30

Baisu... ir neaisku ko laukt, ar nebus dar baisiau...

EKSPERTAS2012-10-02 18:29

ŠIAME STRAIPSNYJE NERIS VISA SAVO ŠIRDELE ĮDĖJO,TIK LABAI GAILA,KAD NE VISIEMS SUPRANTAMA,DEKOJAME IR TIKIMES,KAD VIS DAUGIAU KALTŲ ŽMONIŲ ATSIVERS Į GĖRĮ.......

Liudas2012-09-19 21:44

ponia Nerie, kaip Jus graziai aprasete visa sita nesamone, kuri yra ponios Venskienes sukurta tik vienu tikslu-apsiginti nuo teisingumo. Neveltui sakoma talentas ir is visisko pravalo gali padaryti mena.

vida2012-09-19 15:57

aciu. labai aciu uz jusu mintis gal nepatikesit bet skaiciau ir verkiau. atgijo visi yvykiai garliavos dramoje.labai daznai galvoju kasatsitiko tai mazai mergaitei ka ji jaucia juk kai nese mociute mergaitesriksmas buvo girdeti kieme ji sauke kur mano mociute. palikit mano mociute......siurpas eina per kuna ir dabar.

antanas2012-09-19 03:36

Aš taip pat manau, kad G.Černiauskas labiausiai išgarsėjo kaip L.Stankūnaitės advokatas ir smurtautojas prieš mergaitę – daugumai nėra jokia paslaptis. Advokatui Černiauskui Advokatų tarybos sprendimu arba Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymu už Garliavoje ir R.Janutienės televizijos laidoje nederamą elgesį turi būti iškelta drausmės byla.

Juozas Valiušaitis, fotodailininkas2012-09-18 09:55

NERELE! Kažkaip išsaugojai Širdį... Ačiū Tau.

P.S.2012-09-18 02:05

Puikus straipsnis,jei jį taip galima pavadinti.Tik užkliuvo vienas žodis "žiniasklaida".Jei turima mintyje,tą "ne geltonają" spaudą,tai ji senai pavirtusi į "laisvo elgesio moterį".Kaip ji vadinama,patys gerai žinote.Už kurio straipsnio variantą daugiau sumokama-tokį jie ir išspausdina.Ir nesvarbu,kas moka:rusai,lenkai ar zulusai

Aciu2012-09-16 09:48

Aciu autorei

airija2012-09-16 03:37

zaviuosi jumis Nerie,girdejau jusu liudijima Visuomeninei Komisijai,aciu jums uz tiesa

Nepraleidžia2012-09-16 03:00

komentarų po straipsniu dėl puolimo prieš D.Kuolį,Naką ir kitus.

batviniui2012-09-16 00:01

atsibodai su savo trizniojimais, nelisk i rimtas temas...

Aistė2012-09-15 20:23

Ačiū autorei už tiesą.

Batvinis - Burokui.2012-09-15 19:46

Labas ir Jums. Aš laikau save tik Batviniu, tik gal dar kažkiek mąstančiu, na, vos, vos. Mano nuomone, be reikalo Jūs mane vadinate proto Bokštu, bet kiekvienas galime turėti savo asmeninę nuomonę. O gegužės 17 d. įvykius Garliavoje aš žiūriu (jau ne pirma diena) jau nusiraminęs (nes kiek galima galvoti apie tą patį), kaip į baisaus gyvenimo Lietuvoje epizodą (nenoriu sumenkinti to įvykio), stengdamasis per jo prizmę matyti VISĄ PANORAMĄ valdžiukės vykdomos politikos, t. y. TAUTOS GENOCIDO politikos, kuriai senatis negalioja. Žiūriu į ATEITĮ, omeny turėdamas PRAEITĮ, kad nekartoti tų pačių klaidų. Pagarbiai.

Juozas2012-09-15 18:44

aciu uz tiesos, sirdi jaudinancius zodzius. Bet Lietuvos rajonuose yra daug nesuprantamai kitaip mastanciu ( butent apie garsiaja pedofilija) zmoniu. Jie neturi kompiuteriu, skaito tik rajoninius laikrascius, kuriuose reiskiasi tik savivaldybiu klerkai ir si skaudi, ir garsi tema yra "tyli". Tylus zmones gauna savo pensijas ir apsiprate su ekonominem salygoms egzistuoja toliau ir balsuoja rotacijos principu uz sistemines partijas. Labai gerai butu tokiu minciu skelbti rajoniniuose leidiniuose, bet cup uz vadziu ir vel nuo pradziu... pinigai.

R.T.2012-09-15 15:37

Meno galia yra didelė. Miela, Neris perkelkite visus šiuos išgyvenimus į sceną. Prisimenu Jūsų statytą spektaklį "Lietaus" - alsavo meile žmogui. Lietuvai dabar to reikia. Sėkmės Jums!!!

Burokas2012-09-15 14:56

GERBIAMAS BATVINI, (Labas rytelis), jei tu laikai save žymiai solidesniu, intelektualesniu, bei gebančiu tokioj situacijoj nenupiginti demokratijos (kas, mano akimis, yra neįmanoma, nes dar labiau sudirbta ji būti papraščiausiai nebegali) ir visviena išlikti žmogumi, tai įrodyk ir parodyk. Vesk tuos burokus, kurie teturi iš skausmo kaukiančias širdis ir tik taip temoka save išreikšti, todėl yra vadinami šunimis. Tiesa pasakius, tarp jų yra labai išsimokslinusių ir charizmatiškų personų, kurie bando ne tik kaukti, bet tau to aš įrodinėti nesiimsiu. Taigi, pirmyn, proto bokšte! O gal tu įsivaizduoji esąs aukščiau už kažkokios mergaitės drąskymą ir galutinį atidavimą pedofilams? O gal įsivaizduoji, kad problemas dėl atominės elektrinės bei "lygesnių už lygius" išspręs bejausmiai šūdžiai, niekaip nesugebėję, atsukti savo riebių marmalynių į vaiką ir pedofilų tinklo egzistavimą Lietuvoje? Idomu, kieno naudai?

Pikasas2012-09-15 12:52

2012-09-15 08:47 RETRO 2012 balandis. Prieš antrą "šturmą"... ADVOKATO DARBO ETIKA. KOKIA JI TURĖTŲ BŪTI? Nusikaltimų šalyje padaroma įvairiausių. Kartais net ir labai sunkių bei šlykščių. Kiekvienas įtariamasis turi teisę turėti jo teises ginantį advokatą. Jei toks asmuo pats nesuranda ar neturi lėšų advokatui, tai tokį teisininką – advokatą skiria valstybė. Net ir serijinis žudikas turi teisę į jo gynėją. Tačiau, bet kuris advokatas neturi teisės pažeisti tarnybinę etiką ir atlikti tokius veiksmus, kurie prasilenkia su teisingumo išaiškinimo siekimu. Jei kaltinamasis savo kaltės nepripažįsta, o advokatas įžvelgia, kad jo ginamasis kaltinamas pagrįstai, tai advokato veikimo galimybė būna labai suvaržyta. Jis tada turi galimybę tik surasti ir atskleisti tas lengvinančias aplinkybes, kurios leistų teismui tiksliau įvertinti prokuroro kaltinimus ir priimti patį TEISINGIAUSIĄ sprendimą. Joks suvokiantis etikos sąvokas advokatas neturi moralinės teisės bylos proceso metu įrodinėti savo ginamojo nekaltybę, jei jis pats tuo visiškai netiki. Padorūs teisininkai tokiais atvejais pasiūlo ginamajam prisipažinti kaltę, taip bandant sušvelninti teismo nuosprendį. Kitu atveju, advokato teisė yra atsisakyti teikti paslaugas konkrečios bylos atveju, suderinus tokį atsisakymą su kaltinamuoju. Manau, kad Lietuvoje situacija yra tolima nuo čia paminėtų standartų, esančių labiau brandžiose demokratinėse šalyse. A. Ūsas ir L. Stankūnaitė šiame skandale turėjo vienus iš žinomiausių ir brangiausių advokatų. Kartais netgi tą patį abiems. STOP. Dėl žodžio “brangiausių” verta pasiaiškinti. Paklausus advokato Černiausko apie jo atlygį, jis paaiškino kad advokatų atlygių niekas negali sužinoti ir apskaičiuoti . Ką tai galėtų reikšti? Visos advokato gaunamos pajamos privalo būti deklaruojamos įstatymų nustatyta tvarka. Gal tokie advokatai, kaip Černiauskas naudojasi atsiskaitymais “vokeliais”? Prisiminkime advokatės Kraujutaitienės nusivylimą, kad “paskendęs” A. Ūsas jai liko skolingas už suteiktas paslaugas didelę pinigų sumą. Betgi, jei buvo pasirašyta sutartis, tai tą sumą privalo grąžinti paveldėjimo teisę sutikę pasinaudoti asmenys. Abejoju, ar tai taip pat nebuvo nedeklaruojamų lėšų žodinio susitarimo atvejis. Tokio “Deivydo Jakubausko iš Floridos” internetinė aferiūkštė, norint pridengti L. Stankūnaitės advokatų išlaidas, jau aprimo. Keli jų bus pasamdyti Strasbūro teismui dar pamatysim, jei viskas nepakryps kita linkme. Visai kita… Visi A. Ūso ir Stankūnaitės advokatai šios istorijos metu tapdavo dar labiau žinomi. Jie, sakyčiau, tapdavo žiniasklaidos “žvaigždėmis”. Mūsų specifinė žiniasklaida sudarydavo ir sudaro jiems sąlygas labai intensyviai reikštis viešoje informacinėje erdvėje. Tai nebūtų keista ir nepriimtina, jei ta raiška atrodytų pakankamai profesionali, sąžiningai subalansuota ir t. t. Deja, matome visiškai priešingą variantą. Gan dažnai advokatai šioje istorijoje parodė gal net apsimestinai žemą kvalifikaciją, bandydami klaidinti visuomenę savo dažnais viešais toli gražu netiksliais pareiškimais. Jei G. Ūsienės advokatas A. Liutvinskas atskleidžia liudininkei L. Stankūnaitei A. Ūso byloje esančią medžiagą, tai jis už tokius veiksmus privalo atsakyti. Nemanau, kad toks advokatas apskritai turi teisę dirbti teisininku. Perskaičiau tą emocionalų, su vaikiška intuicija ir nuoširdumu surašytą laiškutį, stebint dviem vaikų teisių darbuotojoms. Jis negalėjo būti malonus L. Stankūnaitei. Tas tai tiesa. Dar šiurpesnė yra visa istorija apie žlugdytą mergaitės vaikystę. Ją supantys giminaičiai nėra visiški teisės anafalbetai. Jie puikiai supranta, ką galėtų reikšti tokio laiško turinio išankstinis padiktavimas. Manau, komentaras įžeidžiantis Pikasas B2012-09-15 08:45 tęsinys Jei keturių metų mergaitė visą tai priėmė kaip paklusnią būtinybę, įsiteikiant mamai, kenčiant gerklytės skausmus ir t. t. , tai vėliau ji sužinojo, kad taip elgtis “dėdėms” su ja ir jos pussesere yra labai negražu ir gėdinga. Mažylė labai anksti sužinojo žodžio “pedofilai” prasmės dalį ir jį panaudojo prievartos metu netgi savo motinai. Jei mergaitė augdama, sužinos, ką reiškia žodžiai “pedofilų sutenerė”, tai gali panaudoti ir tai pagal savo pačios patirtį. Ar reikėtų dėl to nustebti? “Purvini” tie žodžiai, liežuvis nenori apsiversti juos ištariant, tačiau kai kuriais atvejais jie realiame gyvenime būna panaudojami. Tenka panaudoti… Vilniaus II-as apylinkės teismas, atvertęs įtarto A. Ūso bylą, būtent ir aiškinasi, kokias veikas galėjo atlikti pats Andrius Ūsas. Tai atliekant niekaip nebus galima apeiti kito klausimo, kaip prie tų veikų prisidėjo ar neprisidėjo Laima Stankūnaitė. Priklausau tai 90-95 procentų gyventojų daugumai, kuri galvoja kad prisidėjo, ne todėl, kad ji dauguma, o todėl, kad tikiu mergaitės liudijimu ir vaikų psichologų ekspertų daugkartinėmis išvadomis. Esu įsitikinęs, kad L. Stankūnaitės advokatas Černiauskas nekvalifikuotai ir, tikriausiai, nesąžiningai atlieka savo pareigas. Atmetimas visų liudininkų parodymų tik dar labiau apsunkina A. Ūso bent jau dalinę reabilitaciją ir didina pačios L. Stankūnaitės atsakomybę. Nuoširdus bet kurio įtariamojo prisipažinimas gali būti teisme įvertintas kaip lengvinanti aplinkybė. Advokatas atkakliai stengiasi užkirsti kelią tokiai galimybei. Dar keisčiau elgiasi G. Ūsienės advokatas G. Černiauskas nuolat stengdamasis kenkti žmonos viešai išsakytam interesui nagrinėti A. Ūso byloje sukauptus duomenis, papildant juos liudininkų parodymais. Dar keisčiau kad panašiai elgiasi ir bylos prokuroras E. Motiejūnas. Tai jau virš visko… Prisiminkime kokias nesąmones pezėjo advokatas Adomas Liutvinskas apie pedofiliją ir su tuo susijusius nusikaltimus. Gėda buvo klausyti tokius absurdus… Įdomu ar tai buvo teisinių žinių spragos ar sąmoninga tyčia žurnalistui ir visuomenės suklaidinimui? Apibendrinant galima teigti, kad kai kurie teisininkai advokatai ne visada tinkamai atlieka savo pareigas. Na, o naujai ryškėjantys faktai, kad advokatai elgiasi panašiai kaip sovietiniais laikais, būdami pakišų teisėjams perdavimo “tiltu” , verčia dar giliau pažvelgti ir į visą mūsų teisėsaugos sistemą. Atsakomybę už esamą padėtį turi prisiimti ir teisėsaugos institucijų vadovai. Jei net LAT pirmininkas Gintaras Kryževičius organizuoja slaptos VSD informacijos nutekinimą susikopromitavusiems teisėjams, kad šie suspėtų parašyti atsistatydinimo pareiškimus, tai tokia situacija – katastrofiška. G. Kryževičius, dėl kiekvieno N. Venckienės aštresnio vertinančio žodžio, Teisėjų taryboje, kurioje jis taip pat pirmininkauja, organizuoja Teisėjų garbės taryboje svarstymus, tai minėtu atveju jam to net nereikėjo. Kodėl? Vien LAT pirmininko G. Kryževičiaus padejavimai apie visokius “birštonus” ar “skirtunus” čia jau nepadės. Siūlau prisiimti LAT pirmininkui asmeninę atskomybę už padėtį Lietuvos teisminėje sistemoje bei priimti asmeninį apsiprendimą apie savo tinkamumą šioms atsakingoms pareigoms. Manau, komentaras įžeidžiantis Pikasas2012-09-15 08:33 Vilniaus apygardos teismas neskundžiamu nyuosprendžiu nurodė prokuratūrai iškelti bylą ir dėl to, kad jis TV laidoje , atseit, įžeidė advokatą G. Černiauską. ŽurnalistasN. Povilaitis "Lietuvos ryte advokatą vertina taip: “Vienas geriausių Kauno teisininkų ir vienas garsiausių Kauno advokatų G. Černiauskas”. Tokia N. Povilaičio nuomonė ir niekas dėl jos į teismą nesikreips:) Pats G. Černiauskas kreipėsi į teismą ir už tai, kad A. Stancikienė pavadino jį “nepaprastai brangiai apmokamu advokatu”. Jei Kauno rajono savivaldybė keistai sutampančiu laiku su smurtu prieš mergaitę laikotarpiu sudarė sutartį su advokatu G. Černiausku už 100000 litų sumą, tai būtų įdomu sužinoti, kokios teisinės paslaugos buvo suteiktos rajono savivaldybei, kai ji turi, kaip buvo skelbiama, net penkis etatinius teisininkus. Ta didelė suma atlygiui yra mokesčių mokėtojų lėšos, todėl piliečiai turi teisę sužinoti, kur jos buvo išleistos. Įdomu būtų sužinoti iš kokių dar lėšų L. Stankūnaitė apmoka “geriausiam ir garsiausiam” advokatui pati būdama saugoma bedarbė? Netenka girdėti, tik liudininkės statusą turinti persona turėtų advokatą byloje, kurioje ji nėra net įtariamoji. Kaip tai suprasti? Beje, neteko girdėti, kad Lietuvoje ar Kaune būtų renkamas geriausi advokatai. Na, o kad G. Černiauskas labiausiai išgarsėjo kaip L. Stankūnaitės advokatas ir smurtautojas prieš mergaitę – nėra jokia paslaptis. Net ir 240 policininkų vadovavusi antstolė Vaicekauskienė negalėjo nurodyti G. Černiauskui atlikti bet kokius veiksmus prieš mergaitę “šturmo” metu Klonio gatvėje. Nei nešti ją iš pastato rėkiančia sukryžiuotomis kojomis, nei glaustytis prie jos automobilyje kelionės į nežinią metu. Tad nėra labai aišku, kodėl advokatui G. Černiauskui nepatinka tai, kad jis buvo D. Kuolio buvo pavadintas egzekutoriumi. Mačiau, kaip minimos TV laidos metu šalia sėdėjęs A. Nakas ranka prisilietė prie advokato švarko. Tada, kažkodėl labai įsižeidęs G. Černiauskas pagrasino, kad jei dar kartą prisilies, tai advokatas kreipsis į teismą. Pagalvojau, kad tas grasinimas buvo tik pasimaivymas prieš publiką. Pasirodo, kad klydau. Ir dar. Man toje R. Janutienės laidoje advokatas G. Černiauskas atrodė labai apgailėtinai, nes nesugebėjo rišliai paaiškinti, kodėl jis asmeniškai dalyvavo mergaitės ekzekucijoje ir dargi melavo, kad jis prie mergaitės nešdamas net neprisilietė. Tą parodė filmuota medžiaga, kurios jis nepaneigė… nes ir paneigti, manau, negalėtų. Priminiau savo mintis apie advokato etiką, spausdintas dar prieš gegužės 17 “šturmą” Klonio gatvėje. Manau, kad jei advokatas G.Černiauskas būtų elgesis taip, kaip to reikalauja teisininko etika, tai nebūtų reikėję raudonuoti R.Janutienės laidoje ir vėliau trukdyti teisėsaugą savo išskirtinėmis ambicijomis

N2012-09-15 12:28

Pritariu kas parasyta,bet pries klana nelaimesim.

algis2012-09-15 12:00

Mes matome,kad juoda,o sunsnukiai vistiek irodineja,kad tai balta. Todel visu lygiu ,,lyderiams,, pastoviai uzdavinekime klausimus,kodel i 17ooo sprendimu nusispjauti ir kodel buvo butinas sis vienas? Kodel i 200 Kedzio skundu nebuvo reaguojama? Kodel teismu sprendimai priestarauja vieni kitiems, o visos garbes ir tarybos(teiseju) i tai net nereaguoja? Kokias funkcijas atlieka auksciausias teismas ir kodel palieka be demesio sita atvira bardakine situacija? Kas tai? Samoningas valstybes zlugdymas ir diskreditavimas? Neokomunistinis revansas? O juk visa sita situacija kure prokuratura ir teismai. Todel butina,nors ir paveluota liustracija, nepaliekant nei vieno sovietinese represinese strukturose tarnavusio ,,specialisto,,.

Kai DK2012-09-15 02:04

KANDIDATAI VAŽINĖS PO KAIMUS,TEGUL ATSIVEŽA LANKSTINUKŲ IR GAL NET ŠĮ STRAIPSNĮ.REIKIA MEDŽIAGPOS.LABAI REIKIA.

AČIŪ2012-09-15 01:19

ačiū ačiū AČIŪ.

Sarunas Navickis2012-09-14 23:49

Tiesiopg pasidalinsiu savo FB Sienoje. 2500+ zmoniu. Tegu zino, tegu zino visas pasaulis, kas cia dedasi po demokratijos ir zmogaus teisiu iskabomis...

Rūta2012-09-14 23:32

Ačiū. Ir man lūžis įvyko. kai perskaičiau mergaitės oficialius liudijimus. Kiekvienam sveiko proto žmogui aišku, kad vaikas tokių dalykų negali prisigalvoti, todėl sužinojusi, kad rytą bus ėmimas, dukrai pasakiau: mes turime būti ten. Gal bus daugiau žmonių ir jie nedrįs paimti mergaitės. Deja, ... Neris labai vaizdžiai atskleidė visų mūsų būseną. Ačiū dar kartą. Tik kaip pabudinti Lietuvą? Tiesa išaiškės. Ne dabar, tai po dešimt, dvidešimt metų. Tiesa yra viena. Tiesa yra tiesa. Juk buvo knygnešiai, Laisvės lyga... Praėjus kiek metų, tie patys įvykiai įvertinami kitaip. Tikiu, kad Tiesa vis tiek nugalės.

Almantas Stankunas2012-09-14 22:26

AČIŪ!

Cia viskas teisingai...2012-09-14 20:41

parasytaapie pedofilijos byla. O ar kas kada nors isgirs tikraja tiesa apie Pociuno nuzudyma,CZV kalejimo egzistavima, valstybes turto ir pinigu isgrobstyma stambiu mastu????? Tik del teisingumo nebuvimo siandiena Lietuvoje mes visi gyvename zemiau skurdo rybos !!!!! Visu Lietuvos zmoniu vardu ACIU gerbiamai N. Venckienei kuri budama gera ir sazinga teisinke sugebejo kovoti iki galo kaip lygus su lygiu su GDB banditu klanu uzgrobusiu visu musu mylima tevyne L I E T U V A !!!!

optimistas2012-09-14 17:44

Tavo vidinis gyvenimo tikslas. Kai tu pakyli auksciau to,kad tik isgyventi,gyvenimo prasmes klausimas tampa paciu svarbiausiu tavo gyvenimo klausimu. Daugelis zmoniu jauciasi itraukti kasdienine rutina ir atrodo prarade gyvenimo dziaugsmo ju gyvenime suvokimo svarba. Kai kurie tiki,kad gyvenimas eina aplenkdamas juos ar kad ju gyvenimas jau praejo. Kiti jauciasi suvarzyti priklausomybes nuo darbo,tam kad islaikyti seima ar del finansines ar kitos gyvenimo situacijos. Kiti yra apimti stipraus streso,kiti visisko nuobodulio. Vieni apimti nervingo nesustojamo darymo;kiti pasimete ir sustinge. Daugelis zmoniu siekia laisves ir turtu,kuriuos sieja su klestejimu. Kiti jau dziaugiasi salygine laisve kuria suteikia klestejimas ir atranda,kad net ir tai nesuteikia prasmes gyvenimui. Tikrojo tikslo radimo negalima niekuo pakeisti. Bet tikrasis ir pirminis tavo gyvenimo tikslas negali buti rastas isoriniame lygmenyje. Nes nera svarbu ka tu darai,svarbu kas tu esi-taip sakant,tavo samoningumo busena. Taigi svarbiausias dalykas yra suprasti stai ka:Tavo gyvenimas turi vidine ir isorine prasme. Vidinis tikslas reiskia BUTI ir tai pirminis tikslas. Isorinis tikslas reiskia daryma ir tai yra antrinis tikslas. Vidinis ir isorinis tikslas yra taip persipyne,kad beveik neimanoma kalbant apie viena nemineti kito. Tavo vidinis tikslas yra prabusti. Tik tiek. Tu tuo tikslu daliniesi su bet kuriuo kitu zmogumi planetoje-nes tai zmonijos tikslas. Tavo vidinis tikslas yra dalis esminio visumos tikslo ir apsireiskiancio visatos intelekto dalis. Isorinis tikslas gali laikas nuo laiko kisti. Tai gali buti labai skirtinga kiekvienam asmeniui. Vidines prasmes atradimas ir gyvenimas su ja santarveje yra isorines prasmes uzpildymo pamatas. Tai tikros sekmes pagrindas. Be sios darnos,per dideles pastangas,nesklandumus,uzsispyrima,sunku darba ar apgaudinejima,tu tebegali pasiekti tam tikru dalyku. Bet tame pasiekime nebus dziaugsmo ir jis neisvengiamai baigsis kokios nors formos kancia. Eckhart Tolle

manau2012-09-14 15:53

reikėtų įdėti žmonėms parodyti ir šių žmonių liudijimų filmuota medžiagą Visuomeninei komisijai. Ji turėtų būti svarbus įtikinantis liudijimas. Manau, kad kažkas tai turi?

janina2012-09-14 15:04

Aciu autorei uz toki puiku ir gera straipsni,jei tokie zmones gyventu Lietuvoje jei teisininkai butu saziningi salis nebutu tokia baisi,kokia yra dabar.

Geras2012-09-14 12:58

L.Donskio straipsnis alfoje.Apie naujų judėjimų įtaką ir provincijos įtaką.

DANUTE2012-09-14 02:46

NUOSIRDUS ACIU STRAIPSNIO AUTOREI.

religija moko2012-09-14 01:56

jei gavai per skruosta atsuk kita ,o turetu buti kitaip .

to 20 batviniui2012-09-14 01:52

moterys rinko Brazauska ,kad grazus vyras ,Valinska ant bajerio ,rusakalbiai savus ,vaivorikstiniai liberastus ,beretes konservatorius .kada zmones pradesit protauti ?

wow2012-09-14 01:43

stiprus rasinys! Visomis prasmemis...

suvalkas2012-09-14 01:35

Pagarba autorei,kol gyvens Lietuvoje tokie zmones,TIESA nebus nugaleta.

Algirdas2012-09-14 01:25

Buvau siandien Daukante.Budintys Kuoliniai irgi ir straipsni labai gyre,ir Autore.Pazadejau perskaityt,bet nepavyko.Kaip man, tai bobiskas vanduo.Einu skaityt,ka p.Gilys raso? Gal apie Planus?

CHANGE2012-09-14 00:35

Protu nesuvokiamas Garliavos košmaras tęsiasi,melo dozės didėja iki begalybės, slaptieji kurmiai tik Drąsos kelio partijoje,jau seniai ir be teismo aišku,kad pedofilijos nebuvo,sociologinės apklausos rodo,kad laimės sisteminės partijos ,jau, tur būt,ir rinkimai įvyko tik mus informuos vėliau apie rezultatus,klausai,žiūri ir nesupranti ,ar sapnuoji ar gyveni?

Balsuosiu2012-09-13 23:55

Šakiuose už D.Stakišaitį iš DK.Gal susigrums su korupcija medicinoje.Jis daktaras.Profesorius.

A.Kubilius2012-09-13 23:54

rinkiminėje reklamoje sako:"daug ką paaukojome".Taip,mergaitę paaukojote ir nebyliu pritarimu pedofilams paaukojote dar daugiau vaikų valdžiažmogių smaginimuisi,žinant,kad teismai išsuks.Ekonominius sunkumus būtume ištvėrę,bet kai A.Kubilius paaukojo TIESĄ,tai tylėti negalima.Toliau tik bedugnė.

Marija2012-09-13 23:36

Viskas teisingai, tik necituociau Adamkaus. Jis gi Klonio gynejus pavadino "minia' ir nerimavo del teismo "sprendimo" ivykdymo. Tikiuosi, kad tiesa apie ji bus atskleista.

tikra drasa2012-09-13 23:16

aciu autorei uz drasa. Jau dabar po ilgo pasirengimo per vasara isgirsime daug ivairiu dalyku. Taciau manau, protingu zmoniu samones tai nepasieks. Todel dar karta gerb.autores liudijimas yra ypac vertingas,taciau musu valdziai tai nerupi. Jie kuria sau 'ateiti' su VAE, su 'snoro ' bankrotu,apsirupins jie ir ju vaikai bei anukai. Zmones musu tyli ir matomai pritaria,antraip is kur tie prezidentes reitingai? Kada tauta atsipeikes?

kielė2012-09-13 23:02

Pagarba Autorei.....Norisi pabūt vienai ir patylėt...

enka2012-09-13 23:01

ACIU uz sita iskenteta, isverkta ir israsyta TIESA.

grj2012-09-13 21:59

Ką čia gali bepridurti. AČIŪ.

BroTutis2012-09-13 21:38

Straipsnis- MANIFESTAS. Tai- Laisvės Varpo gausmas ! Atsibuskit Kurtieji ir Aklieji ! Pirmyn Vergai nužemintieji, Nuskurdintų Minia pirmyn ! Jūs nusipelnėte geriau gyventi. Ačiū už galingą ir iškęstą Žodį, ačiū už įgarsintą Sielų Raudą, ačiū už daugumos lūpomis tariamą titnago tvirtumo klausimą: -"Už ką Tu mus mušei, Lietuva ?"

Živilė2012-09-13 20:10

Ačiū autorei už tokias aiškias mintis. Man irgi gera skaityti jas. Bet už ką mes mušami?

Labai2012-09-13 20:03

didelis aciu autorei. As si straipsni ne skaiciau, o rijau! Kaip ilgai jo laukiau....Reikia ji isplatinti per visa lietuva! Kad perskaitytu ir tie, kurie vis dar netiki,kad tai TIESA!

Genys2012-09-13 19:19

Autorė klausia, už ką tu mus, valstybe, mušei? Valstybė ir toliau ir šiandien mus muša...

Tomas J.2012-09-13 19:08

Su tuo, kas tave muša, reikia kovoti! O ne kvailai klausti: "už ką tu mane muši". KADA JŪS TAI SUPRASITE PAGALIAU?!

Birutė2012-09-13 18:43

Tikra tiesa, pagarba Autorei

Lietuva2012-09-13 18:24

NIEKADA NEPAMIRŠ SAVO VAIKŲ TRAGEDIJOS, NESULAUKSIT..

ačiū Jums,2012-09-13 18:21

nepalūžusiems nuo tokio teroro, prievartos ir siaubo. Mes turim pradėti galvoti, kitaip mūsų neliks. Skudžiamės, kad nėra pinigų, o kur jie švaistomi nežinom ar nenorim matyti. Kas mums atsiskaito? jei Lietuva pramiegos ir toliau, nieko iš jos nebeliks, nes valstybės nepriklausomybės neatkūrėme, kažkas apsvaigino mus butaforija...

optimistas2012-09-13 18:10

Pasirinkimo galia Pasirinkimas talpina savyje samoninguma-auksto laipsnio samoninguma. Be sito,tu neturi pasirinkimo. Pasirinkimas prasideda tuo momentu kai tu atsiriboji nuo proto ir jo salygojanciu pastangu tuo momentu,kai izengi i Dabarti. Kol pasieksi si taska,tu esi nesamoningas,dvasingumo prasme. Tai reiskai tu verciamas galvoti,jausti,veikti butent taip,kaip esi salygojamas savo proto. Niekas nepasirinks neveiksmingumo,konflikto,skausmo. Niekas nepasirinks beprotybes. Tai atsitinka todel,kad nepakankamai esi Dabartyje kad isnyktu praeitis,nepakanka sviesos,kad apsviestu tamsa. Tu neesi pilnai cia. Tu neesi pakankamai prabudes. Siuo metu tavo gyvenima valdo salygojantis protas. Panasiai,jei tu esi vienas is daugelio zmoniu kurie tebeturi priekaistu savo tevams,jei tavyje vis dar slypi nuoskauda del to ka jie padare ar nepadare,reiskia tu tebetiki,kad jie turi pasirinkima-kad jie gali padaryti kazka kitaip. Visada atrodo,kad zmones turi pasirinkima,bet tai iliuzija. Tol kol salygojantis protas valdo tavo gyvenima,tol kol tu esi tavo protas,koki tu turi pasirinkima? Jokio. Tu net neesi cia. Susitapatinimo su protu busena yra disfunkcine. Tai beprotybes forma. Bveik kiekvienas skirtingu laipsniu kencia nuo sios ligos. Tuo momentu kai tu tai suvoksi,tavyje nebeliks nuoskaudos. Kaip tu gali neatleisti kazkieno ligai? Tinkamas tam budas tik uzuojauta. Jei tave valdo protas,tol kol tu neturi pasirinkimo,tau teks kesti savo nesamoningumo pasekmes ir tu tebekursi kancia. Tu nesi baimes,konfliktu,problemu ir skausmo nasta. Bet,galu gale kancia isstums tave is nesamoningumo busenos. Tu negali pilnai atleisti sau ir kitiems tol kol tavo saves pojutis kyla is praeities. Tik izenges i Dabarties momento galia,kuri yra tavo paties galia,tik tuomet tu pajegsi is tikruju atleisti. Tai padarys praeiti bejege ,ir tu giliai savyje suvoksi,kad niekas ka tu padareikada nors ar tai kas tau buvo padaryta,negali nei trupucio paliesti tavo spinduliuojancia esme,to kas tu esi esme. Kai tu susitaikai su tuo kas yra ir tampi pilnai dabartyje,praeitis praranda galia tau. Tau jos daugiau nereikia. Svarbiausia yra Dabartis. Svarbiausia tikrove. Tol kol priesinimasis neatskiriamas nuo proto,nebesipriesinimas-susitaikymas-yra proto kaip tavo seimininko pabaiga,apsisaukelis apsimetantis tavimi yra netikras dievas. Visas smerkimas ir negatyvumas isnyksta. Buties realybe,kuri buvo uztemdyta proto,atsiveria. Staiga visaapimanti tyla ir taika,nesuvokiamas ramybes jausmas uzvaldo tave. Ir toje ramybeje didis dziaugsmas. O tame dziaugsme,-meile. Ir pacioje to serdyje yra kazkas sventa,sakralu,neismatuojama,tai Tai kas negali buti ivardinta. Eckhart Tolle

optimistas2012-09-13 17:28

Labai palaikau Neringa. Jos nukryziavimas-kancia kuria ji patyre,ja isgrynino,ji tapo kitokia. Nukryziavimas- nusvitimas per kancia. Nukryziavimas yra senas budas pasiekti nusvitima. Iki siol tai buvo vienintelis budas. Bet,nesuklysk ir nenuvertink to. Tai vis dar efektyvus budas. Kryziaus kelias yra visiskai priesingas. Tai reiskia,kad blogiausi dalykai tavo gyvenime,tavo kryzius,virsta geriausiu tau kada nors atsitikusiu dalyku,nes privarcia susitaikyti,stumia i "mirti",vercia tave pasijusti niekuo,vercia pasijusti dievu-nes dievas ir yra niekas (angl. no-thing;ne-daiktas). Nusvitimas per kancia-nukryziavimas-reiskia buti, spiriant ir apsaukiant prievarta nuvarytam i dievo karalyste. Tu pagaliau susitaikei,nes nebegali kenteti skausmo,bet ta skausma gali tekti isgyventi labai ilgai,kol tai nutiks. Nusvitimas yra tavo samoningai pasirinktas ir reiskia tavo atsiribojima nuo praeities ir ateities ir Dabarties momento pasirinkima sukoncentruojant demesi i Cia ir dabar momenta tavo gyvenime. Tai reiskia gyventi Tikroves busenoje,labiau nei laike. Tai reiskia sakyti taip,tam kas yra. Tau daugiau nereikia skausmo. Kiek tu manai,dar tau reikia laiko,kad paskytum,"As nebekuriu daugiau skausmo,nebekuriu kancios?" Kiek dar tau reikia patirti skausmo,kad tai pasirinktum? Jei tu manai,tau reikia daugiau laiko,tu gausi daugiau laiko-ir skausmo tai pat. Laikas ir skausmas yra neatskiriami. Eckhart Tolle

rita daruliene2012-09-13 17:17

as dekoju autorei uz si straipsni nes tai mano mintys tik graziai isdestytos,pritariu ir laukiu TIESOS.

nuomone2012-09-13 17:15

šito atleisti ir pamiršti mes negalime.

skaudu2012-09-13 16:48

mums visiems, kurie dar šiek tiek mąstome. Labai pritariu autorei, kad mes ,,noriai'' išlaikome tą biologinę. Ir dėl ko? Vien dėl to, kad neišplepėtų TIE - SOS? Tie daugybė klausimų kyla mums visiems, tik nesulaukiame atsakymo. Tik vienas kelias lieka padoriems žmonėms - protestuoti prieš dabartinius, abejingus mūsų skausmui valdžiažmogius, per rinkimus. Kažkaip reikia pradėti ieškoti švaresnės politikos. Ačiū Alfai, kad pagarsino šį straipsnį, o labiausiai - autorei, kuri leido mums pasitikrinti savo jausmus dėl Deimantės ir visos šios bylos ,,tyrimo''.

alfa Kindziulis2012-09-13 16:37

Pabuskit užguitos avelės, rinkimai artėja, nustokit laižyti 3,14 - lyberius, balsuokit už 6.

EMIGRANTAI2012-09-13 16:22

LABAI ACIU UZ STRAIPSNI .. MES VA EMIGRANTAI SKAITOME IR VERKIAME .. JUS ESATE VIENA TOKIA KURI STOVEJOTE IR DAR KITI KURIE STOVEJO .. JIEMS DIDZIAUSIA PAGARBA.. O KITI KUR LIETUVOS ZMONES BUVO?? JIE MIEGOJO ARBA STEBEJO VISKA PER TV3... KAIP BAISU KAIP JIE IR DABAR TYLI.... EMIGRANTU DAUGUMA BALSUOSIME UZ DRASOS KELIA.. TIK TAIP MES GALIME DAR PADETI KUOM NORS MERGAITEI .. NES GAL BUT ATEITYJE IR IVYKS STEBUKLAS IR BUS PAREIKSTI ITARIMAI STANKUNAITEI IR JI BUS NUBAUSTA UZ MERGAITES KANCIAS.. MATEME JUS KLONYJE PER KLONIO GATVE TIESIOGIAI.. LAIMINGA MERGAITE MATEME ,KAIP PASITIKDAVO NERINGA IS DARBP .. TIK ZMONIU TOLERAVIMAS JU TYLEJIMAS PRIVEDA LIETUVA PRIE TOKIOS BETVARKES.. TOKIA MUSU NUOMUONE.. MES BEGOME IS LIETUVOS ,JUS DARYKITE VISKA ,KAD NEREIKETU JUMS BEGTI.. BALSUOKITE PER RINKIMUS UZ DRASOS KELIA

susimyzau is juoko2012-09-13 16:08

mes gerbiame jusu nuomone........TARNYBINIAI SHUNYS:))))))))))

TO 38 KOMENTARUI2012-09-13 15:58

VIEN IS ZODZIO "NESIPARIKIT" SUPRANTAMA,KAD TAI RASO BLONDINE,NES TIK JOS SUGEBA TAIP RIBOTAI MASTYTI,O NERIES STRAIPSNIS AUKSTO LYGIO ,SUVIRPINO SIRDI DAUGELIO....

Pasekmės2012-09-13 15:56

Tikrai taip - mes gyvename ne laisvoje demokratinėje nepriklausomoje Lietuvoje - mes gyvename bolševikinėje-komunistnėje-mafijinėje-pedofilinėje-klaninėje Lietuvoje, kur valdžia globoja teisėsaugą, ginančią nusikaltėlius.Tai visiškas valdžiažmogių išsigimimas ir nužmogėjimas.

vat2012-09-13 15:27

neperskaičiau iki galo-neužteko kantrybės. Pasirodė isteriškas ir neobjektyvus. Man viskas aišku tapo su ta pseudopedofilija, kai išgirdau antrosios mergaitės močiutės ir tėvo interviu. Sėkmės visiems, per daug nesiparinkit, nes Lietuvoje yra svarbesinių problemų negu dviejų šeimu konfliktas bei jo pasekmės dėl vaiko globes, beje ir dėl turto.

Pagarba2012-09-13 15:18

straipsnio autorei.

Aura2012-09-13 15:13

Apsiverkiau... eilinį kartą... Verdama baisi Velnio košė,- įklimpta giliai, pradžioje tie, kurie patikėjo ,kad mergaitė atimta iš ,,tikros ''motinos įklimpo, o vėliau, buvo priversti vykdyti ,, aukščiau stovinčių reikalavimus, kas nežino apie ,, komandinę'' sistemą darbovietėje, o padėtis vergiška- saugojama kėdė... Šlykštu ir gėda, daugelis dabar patys supranta,- KAD SVYLA SUBINĖS, bet jei pamerksi šaltan vandenin, vanduo užvirs... Manau, kad tokia paslaptis ir mergaitės nerodymas artimiesiems tik todėl, kad ten- ANTRININKĖ... filmuke L. S. myžčiojantis entuziazmas su šieno mėtymu neįtikina apie laimingą vasarą, dar daugiau, verčia sunerimti ir suklusti... negali vaikas taip pasikeisti, sunykti ir būti dviveidis normaliomis sąlygomis, bet... jei tai KITA mergaitė, pvz, iš vaikų namų, kuriuos noriai kuruoja CO, tuomet susidėlioja vaizdelis... atvyksta Seimūnės, psichologės, vaikų teisės... jos tikrosios nematė- mergaitė žaidžia, kalba, maža , kas jai g. b. papasakota,- apie staiga atsiradusią,, tikrą'' mamytę, kaip jos ieškojo, kaip ją myli... etc. ,vaikas, patekęs į suteiktas nacionalinei vertybei laikinas komforto sąlygas, patikės, suprantama, nieko nežinos nei apie ,,dėdes'', nei apie tvirkinimus. Ar parodyta seneliams filmuota medžiaga, neuždengus veidelio, ar jie atpažino anūkę... sako, pakeitė pavardę, o jei tai KITA mergaitė, tai ir keisti nereikėjo...

Benas2012-09-13 15:00

Tautieciai nekaltinkite valdzios ,,zmoniu" kad ju sirdys gelezines del vadzios gali parduori teva motina as jau nesneku apie Tevyne. Tai Jus renkate juos 22m. Tai is jusu jie tyciojasi 22m Kai zmogus prades vertinti ir rinkti zmones pagal nuveiktus darbus o ne pliurpalus Lietuva atsigaus. Gaujos isivede tokia rinkimu sistema, kad uz ji gali nebalsuoti bet pagal sarasa jie stovi pirmi. Kol nebus tiesioginiu rinkimu tol tie individai parsidave uz 30 sidabriniu naikins Lietuvos valstybe. Jus man pasakykite kiek balsu surinktu lensbergis kurio tikslas kaip ir lenino, skaldyk ir valdyk? Kitas dalykas jei ateis padoresni zmones reikia priimti istatyma, kad prezidentu galetu buti tik turintis seima, darniai gyventu ir turetu vaiku, kad butu Tautos autoritetas

Zina2012-09-13 14:52

Labai teisingas, konkretus straipsnis...

to26aldonai2012-09-13 14:48

prakeikdama kita zmogu tu siunti prakeiksmus savo artimiesiems

kzkas2012-09-13 14:46

tai vistik pripazysti kad drasius -zudikas ir manes tas porno filmukas sokio ritme neitikino. vaikas nuskriaustas ir isniekintas linksmai nepasakos 40min apie prievartavima.zmogus ginantis zudiku gauja vertas pasmerkimo ar jums sazine autore negriauzia kad ginate mazos mergaites mamos zudika -issigimeli drasiu kedi(man 30metis erzilas miegantis su nepilnametemis yra issigimelis)

kaunietis2012-09-13 14:39

pagarba straipsnio autorei lietuvoje dar daug yra garbingu zmoniu ir mes susitelke daug ka galim pakeisti. linkiu stiprybes kovojant uz tiesa ir sekmes balsuojant uz drasos kelia

Jau Baltarusija Lietuvoje2012-09-13 14:35

Taip, mes gyvename tikrai ne demokratinėje valstybėje. Tiktai valdžiažmogiai vis dar mums primena apie demokratinę Lietuvą. Tai jau tikrų tikriausia Baltarusija, ar Rusija. Kas bus toliau su mumis - tik Dievas Tėvas težino. Dabar Kauno rajono policijos ekipažai pradėjo važinėti pas visus, kurie budėjo Klonyje, grąsinti, gasdinti ir vežti į apklausas. Žada skirti pinigines baudas, jei atvažiavę neranda paieškomo žmogaus - grąsina paskelbti paieškas per interpolą.

Geras straipsnis.......2012-09-13 14:16

Lietuviai kurie dar miegat atsibuskit.....

Juste2012-09-13 14:16

radau nuoroda alfoje.Aciu uz straipsni.Is visko aiskeja tik viena- mes gyvename ne Lietuvos valstybeje.Demokratineje Lietuvoje tokie dalykai butu neimanomi.

xxx2012-09-13 14:04

Labai teisingas ir skaudus straipsnis. Kažin ar antstolė, prezidentė, ministrai perskaito? Įdomu būtų sužinoti, ką jie jaučia po tokios atviros žinomos Lietuvos pilietės išpažinties.

ALDONA2012-09-13 14:01

Labai geras, teisingas, skaudus straipsnis, belieka pridurti su antstole priešaky, būkit nužmogėje vykdytojai PRAKEIKTI, PRAKEIKTI.

aciu2012-09-13 13:45

Zmogau, Motina, uz siuo straipsniu Tavo issakytas, manau ne tik mano, bet ir daugelio musu mintis...tikiu, kad po isiklausymo, zmones susivoks... tikiu taip, kaip ir Tu...

Z52012-09-13 13:38

Alfoje radau pasiulyma paskaityti, perskaiciau, labai aciu, labai patiko, viskas tiksliai !

Žmogus2012-09-13 13:31

Širdimi rašyta teisybė. Visi prabalsuokime vieningai už Drąsos kelio judėjimą .Tada gal ir Vaigausko rinkimų komisijos balsų skaičiavimo fušeravimai nepavyks.

Irena2012-09-13 13:27

nuostabus straipsnis.Ačiū autorei.Platinkite kas galite visur,ypač rajonuose,ten kaimo žmonės žiūri LNK ir Liet.rytą,pas juos informacija kita.Mažai kas naudojasi internetu,jiems trūksta informacijos,teisingos informacijos.

pabaiga2012-09-13 13:27

Visos Europos gyvavimo pabaiga išpranašauta taip: kai Europa taps išglebusi, kai ją užvaldys neapykanta vaikams ir kai bus garbinama "trečioji lytis", ateis geltonoji rasė ir nušluos visą tą puvinį. Europos nebeliks. Baltieji bus išžudyti (ta pranašystė 19 a. vidurio). negi jau per vėlu gelbėtis?

Batvinis. Labas rytelis Lietuva.2012-09-13 13:27

PREAMBULĖ. Likimo ironija – Lietuvos nepriklausomybės atkūrimas buvo patikėtas tarybinių laikų išugdyto mentaliteto veikėjams, kurie, neturėdami nė mažiausio supratimo , kas yra demokratija ir piliečių teisės, pereidami iš autoritarinio režimo sampratų prie demokratinių , paprasčiausiai pačią demokratiją suvulgarino, pagal reikalą ir naudą ją sutapatindami su anarchija. —————————————————————————————————————————————————— ir visi Tautiečiai, net ir tie, sočiai bei laimingai kriuksintys ar 'bezdantys' po medžiu. Sveikinu ir tuos kuriems šiandien kažkoks jubiliejus. Sveikinu jus su šiuo ketvirtadieniu (rugsėjo 13 d. ), darbo diena. Žiūrim, ką turim šiai dienai įdomesnio bei aktualesnio? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VEŽIMO STATYMAS PRIEŠ ARKLĮ. * Į Lietuvą atvyksta žymių atominių specialistų - valdininkų komisija iš ES šalių, pažiūrėti kaip vyksta Visagino (Ignalinos) AE uždarymo darbai, kokios problemos naujos AE statybai. Aš galiu pasakyti - nėra čia ką žiūrėti, senosios AE uždarymui skirti pinigai jau visiškai 'įsisavinti', nors darbai tik pradėti, o naujai AE skirti pinigai dar neatvyko, tad ir nėra ką 'įsisavinti'. Darbai savo keliu, o 'įsisavinimas' savo. O įdomiausia, dar net neįvykus referendumui dėl aplamai naujos AE reikalingumo, jau laukiama komisijos iš ES naujos AE statybos reikalais. Kodėl taip skubiai stumiamas projektas seime, kodėl taip skubiai forsuojama ta atvirai korupcinė naujos AE statyba? Kai kitos statybos merdėja, ši forsuojama, net nelaukiant TAUTOS nuomonės pareiškimo referendume? Kaip ir Neringos byla (perspektyvoje) kad forsuojama - fabrikuojama ? Matomai, ne veltui. Statybai (korupcine - finansine prasme) . Neringai (politine prasme). Abi prasmingos prasmės. O esmės nesuprantantiems eilinių burokų nuomonė chuntinei valdžiukei iš vis nerūpi, t. y. 'dzin'. Tiek metų nerūpėjo, kodėl dabar turėtų parūpti? Pagal posakį - 'šuns balsas į dangų neina'. Kaip ir burokų. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AFEROS (NE VISOS). * Šiauliuose į medicinos greituosius automobilius įmontavus GPS, užsisuko kuro grobstymo kraneliai, kuriuos buvo atsukę vairuotojai. Pastebėta ir konstatuota, jog per pusmetį sutaupyta apie 30 tūkst. litų. Kažin kada tie kraneliai bus užsukti valdžiukėje, vykdant atvirai korupcinius projektus, arba taip vadinamus amžinuosius projektus- statybas - kaip Nacionalinio Stadiono, ar Nacionalinio Tualeto, ar Nacionalinių Valdovų Rūmų (tiek tų nebaigiamų, kuriems trūksta lėšų, tiek ir jau baigiamų, kuriems lėšų netrūksta)? Bet maža vilties. Teisėnaika gaudo tik smulkiuosius, t. y. peliukus, kai Dramblių net nepastebi. Kažkas su akimis blogai pasidaro, ar su Baudžiamojo Kodekso paragrafais, ar aplamai naberandama Baudžiamojo Kodekso. Juk būna taip? Būna, ir dažnai būna, nes čia Lietuva, čia stebuklų kraštas, čia stebuklingai net lietūs lyja.... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DEMAGOGIJA IR VERSLAS * Verslininkai Klaipėdoje, Jūrų uoste, bijo prarasti nuomojamą žemę, tuo pačiu ir verslą. Nes ne konkurso tvarka tą žemę užvaldo įvairiausios firmos- firmelės, kad ir įsigydamos objektus ant tos žemės. Tada ta žemė jau priklauso toms firmoms-firmelėms. Pastebimas Teisės nepaisymas. Kaip ir vakar laidoje 'Sąmokslo teorija' seimūnai (šiandieniniai) - K. Masiulis su A. Burba kad siūlė nepaisyti ES Teisių viršenybės virš Lietuvos Teisės, matomai nesuprasdami, kad ir Lietuvoje nėra paisoma Teisės, t. y. vienu atveju ta Teisė paisoma, o kitu nepaisoma, t. y. nusipaistoma. Čia Lietuva, čia lietūs lyja.... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TEISĖTVARKA - TEISĖNAIKA. * Dabar planuojamas darbų teismeliams sumažėjimas nuo kitų metų. Krūvį darbo klausimais nuims steigiamos darbo ginčų komisijos (numatoma 10 št. ar vnt. ). Jos spręs ginčus tarp darbdavių ir darbuotojų. Kad ir neišmokėtų atlyginimų klausimais. Kažin, ar neperims įgytos vertingos patirties iš teisėnaikos, dėl suinteresuotumo ar korupcijos, kai bylą gali išspręsti ir taip, ir anaip? Tai pamatysime nuo kitų metų. O gal ir jie kaip ir konstitucinis, pradės ar dvasias gaudyti, ar šnekėtis su jomis? Dabar tai tapo madinga teisėnaikoje. Tad toks būtų palinkėjimas - kad nenuskriaustų tų visų dvasių, nes ne jos kaltos dėl priimamų sprendimų. O kas kaltas? Niekas, nes nusikaltėlių niekaip, na niekaip nepavyksta rasti. Čia Lietuva, čia stebuklų, čia mulkių kraštas. Čia lietūs lyja.... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ĮŽYMIOS ar REIKŠMINGOS DASTOS * Nuo šiandien, tik viena diena skiria Neringą iki priešrinkiminio neliečiamybės suteikimo dienos. Chuntos atakavimo dienos. Juk jai Teisė negalioja? Taip, visiškai teisingai. Neringai (sufabrikuotų kaltinimų) Teisė galioja, o teisėnaikai, kaip tų Teisių gynėjai ir negalioja. Dvigubi standartai. Kaip ir visur, kaip ir viskam Lietuvoje. Nes čia Lietuva, čia Stebuklų, kaip ir Mulkių Kraštas, čia Nusikaltėlių žemė (valdoma žemė), čia ir Stebuklingi lietūs lyja. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- PARALELĖS ar SUTAPIMAI. * Katalikų popiežius atvyksta 3 dienų vizitui į Libaną, panaikinti priešpriešą tarp musulmonų ir krikščionių, kuri jau tęsiasi gan ilgą laiką. Tuo pačiu paguosti ir pabėgėlius iš Palestinis bei Sirijos. O vakar laidoje 'Sąmokslo teotija' prelegentai A. Burba ir K. Masiulis mūsų konstitucinį teismelį prilygino popiežiui. Kaip seksis popiežiui sutaikymo darbai? Mūsų konstituciniam tesmeliui ne itin sekasi. Pasisekė tik nepripažinti savo nešvaraus munduro (dėl buv. prezidento R. Pakso leidimo patekti į sąrašus). Ir laidoje akivaizdžiai matės,i kad konstitucinės dvasios apstojo ne tik tą teismelį, bet ir įsismelkė į tų seimūnų galvas. Nors bendravimas su dvasiomis, nors ir ne konstitucinėmis, priklausytų (turėti reikalų) Romos popiežiui. Gal ir jis tik savo 'mundurą' gins? Kaip anksčiau nepripažino pedofilijos kunigų tarpe. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SPORTAS. * Ypatingų nėra. Todėl yra pasiūlymas - sportuoti namie, t. y. daryti mankštą rytais. Nes darbe ar kur kitur reikia bent atrodyti žvaliems ir pailsėjusiems.... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ORAI ir jų PROGNOZĖ. * Šeštą val. rytelio Lietuvoje kai kur lijo. Dangus debesuotas, ūkanotas. Vėjas nepastovios krypties (nors žadama, kad įgaus kažkokią tai kryptį- kaip Lietuvos politika. Vietomis ir retkarčiais lis (kada ir kur, kaip visada, dar neišsiaiškinta). Oras įšils tik nuo 13 iki 18 laipsnių. Vadinasi, iš tikro atėjo ruduo. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DIENOS KLAUSIMAS ar RYTELIO MĮSLĖ. * Kaip baigsis kovos dėl donorų organų, užvirusios Santariškių klinikose Vilniuje? Kada operacijai dėl organų persodinimo (kepenų konkrečiai) ligonis guli lovoje, vis raginamas dar palūkėti, net nušilus ieškoma tų kepenų, kai tuo tarpu jos be eilės (lygesniems už lygius) jau 'įdėtos' kitam pacientui. O gal tai suprasti kaip kovas dėl ligonio 'krepšelio' ar kaip kovas dėl 'kažko' 'įsidėjimo į savo kišenėlę? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dar kartą su nauju ketvirtadienio ryteliu Tautiečiai, t. y burokai ir burokiukai. Geros dienos Jums, kaip ir geros nuotaikos bei jumoro dozės ! Pagarbiai Tautai, ne Chuntai.

Gedulo diena2012-09-13 13:26

kai valstybininku ir teisetvarkininku "buldozeris" visam gyvenimui „sulauze“ mergaites likima, sutrype Lietuvos veliava, zmoniu oruma, supriešino zmones. Pagarba ir aciu Jums uz si straipsni.

tai tiesiai sviesiai2012-09-13 13:22

VYKSTA TAUTOS GENOCIDAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ula2012-09-13 13:19

Ačiū , ačiū, ačiū už straipsnį..... Atsišvieskime, platinkime jį tarp bendradarbių , kaimynų, po mišių bažnytkaimiuose , kaimo krautuvėlėse, .... visur kur tik galime...Tas gegužės rytas nepamirštamas .....Bet ne visi jį matė ,o pumprickaitės,miliūtės,savukynai, .....juos stengiasi uždengti uspaskiniais, kirkiliniais, kubiliniais, pūrais, slušniais......ir kitokiomis šiukšlėmis.....

Benas2012-09-13 13:16

dekokite prezidentei uz viska. Ji aiskiai pasake ar nera daugiau problemu nei klykiantis vaikas. As jau nesneku uz tuoskurie leido panaikinti Neringai nelieciamybe. Lietuvojesukurta nusikalstama sistema pries Lietuviu Tauta ju tikslas naikinti visus kas priesinasi pries iskrypeliu ir tu kas isvoge ir tebevagia is Vaklstybes. Jie sukure cekistine sistema ir nuo nepriklausomybes paskelbimo, valdantys Lietuviu Tauta ir Valstybe su zmonemis elgiasi kaip zydai su palestinieciais. Tik palestinieciai priesinasi o lietuvis baudziauninkas, turi vergo gena jistyli ir kencia

jonas2012-09-13 13:09

Valstybei atstovaujanti teisėtvarka panaudojo teroro elementus. Atsiranda naują sąvoką šioje istorijoje - TERORIZMAS. Beje teroristai žudydami ir žalodami žmones bent jau viešai paskelbia (atsako į panašius klausimus) kodėl taip daro, remiasi nors ir liguistomis, bet kažkokiomis ideologijomis, priežastimis... Atsakymo į šį klausimą nėra, nors atsakymas aiškus ir logiškas daugeliui nors kiek besidominančiam ir mąstančiam. O oficialus ir viešas atsakymas bus! Atsakomybė šioje istorijoje neturi senaties.... O kada tai bus,- priklauso nuo visų mūsų - BALSUOKIME TEISINGAI per ateinačius Seimo rinkimus....

Dėkui2012-09-13 12:59

tik Pagarbą išreikšt įmanoma, Jums..

Vis dėlto2012-09-13 12:45

ir Drąsos Keliui pritrūko riteriškumo stoti kovoti už visą Lietuvą.Jie užsidarė savo tragedijoje.Esminė klaida nesivienyti į bendrą Lietuvos sąrašą.Rinkimai pralaimėti?

"Ši tauta šlovina2012-09-13 12:43

mane lūpomis,bet jos širdis toli nuo manęs".(Mk 7,1).......Vakar Ž.M.Barosso pasakė,kad Europai reikia naujos krypties.Būkime veržlūs,aktyvūs,iniciatyvūs ir entuziastingai rašykime Barosso laiškus su pasiūlymais,kad norime humaniškos Europos,norime artimo meilės...Naujo mąstymo Europos...

Klauskite2012-09-13 12:41

A.Kubiliaus tiesiai:"Už ką tu mus mušei?"

Znaika2012-09-13 12:38

Šitą straipsnį reikia kad perskaitytų visi Lietuvos gyventojai.Ir būtinai prieš rinkimus.

Liubartas2012-09-13 12:36

Šis nuoširdus ir atviras teroro akto, kuris įvyko Garliavoje Gegužės 17 dieną, liudininkės laiškas akivaizdžiai parodo kokia supuvusi ir vaidmaininga mūsų teisinė sistema, kuri neteisingumą paverčia teise. "Teise", kuri tarnauja kažkam, tik ne Lietuvos žmonėms. Laiškas taip pat atskleidžia aukštų valdininkų išsisukinėjimą ir melą. Prisiminkime pono Meliano žodžius, pasakytus teroro išvakarėse. Šią ydingą teisinę sistemą reikia kuo skubiau gydyti, nes rytoj jau gali būti vėlu.

Algis2012-09-13 12:24

Ačiū tau, Nerie. Tikras ačiū.

Kodėl?2012-09-13 11:59

Tas klausimas niekur nedingo. Valdžiažmogiai atsitvėrė tylos siena. Klausimas liko neatsakytas. Kodėl? Noras iki seimo rinkimų susidoroti su gerb.N.Venckiene, Kodėl? Ogi todėl, kad tiesa baisi, sveiko žmogaus protu nesuvokiama. Prezidentė smurto rytą visai Lietuvai pažadėjo, kad bus atliktas išsamus tyrimas, kad prievarta prieš vaiką netoleruotina, kad to daryti neleido ir Kėdainių teismas. Kur tas tyrimas? Ogi nėra. Kodėl?...

uola2012-09-13 11:55

Nuoširdus ačiū ,mūsų Neris atitinka pulką kulkosvaidininkų,kad turime tokio aukšto išprusimo žmonių šalyje mes netapsime vergais.Tamsta šią akimirka Lietuvai esate nenusakomai reikalinga daugiau nei pulkas taiklių kulkosvaidininkų.Tokie straipsniai nesuprateliams,žmonems ieškantiems nusiraminimo chemiškoje alaus jūroje suteiks proga susimastyti,kad mes nenorime buti Tevynej vergais.

Leonija2012-09-13 11:51

Tai siaubingiausia ir juodziausia Lietuvos istorijos dalis,kada dauze ne okupantai o saviskiai parsidave kaip judosiai ,ar jie ramiai miega pasikise po pagalve pinigus gautus uz zmoniu kancias ir asaras.Dabar dar jie tesia savo sadistiskus darbus tampydami aukas i teismus.Vien tik prakeiksmas jiems ir ju seimoms,kurios neatkalbejo savo artimuju nuo tokiu veiksmu,O prezidentams adamkui ir grybauskaitei visuotine panieka ir uzmarstis .

Pasibaisejusi2012-09-13 09:59

Pasibaisejusi, 2012-09-13 05:31 O chunta kad duoda ir siunta! Pedopadlaiziai permesti i laisva laikrasti komentuoti! Matyt tos pacios partines mokyklos absolventai kur Grybe darbavosi ir jau isausus laisvei slykscia disertacija rase. Tokia jau zmogaus prigimtis, ignoruoti realybe. Chunta niekaip nesupranta kad dzino nebesuvarys atgal i lempa. Nu nebent isteigtu koncentracijos stovyklas kaip siaures Korejoje. Bet tada Europa pasipiktins ir nebeduos pinigu. Chunta uzspeista i kampa. Kanzdiojasi. Juk tokia didele chebra i tiurma tures sesti. Gali buti kad net toks didelis burys zmoniu tiurmoje ivestu savo subkultura ir net negrestu jiems isangiu isdraskymas. Nu ka, atsedetu ir tiek, po to laisvi butu. O dabar turi nesamonemis uzsiimineti, suda malti. Net biski ju gaila. O visam kedziu, vencku klanui buckiai, sekmes ir gero vejo!

Pasibaisejusi2012-09-13 09:57

Lietuvaite, 2012-09-13 05:53 Siulau po rinkimu visa musu prisidirbusia chunta uzdaryti i lageri Gruto parke. Lageris butu erdvus, su meno skulpturomis, grynas pusu oras. Galetu issirinkti savivalda, rietis tarpusavyje, kad ir su kaulais vienas kita galetu suesti. Lietuva tik lengviau atsikveptu. O chebros susirinktu daug... Bevei visi buve ir esantys seimo nariai, miestu ir miestuku savivaldybiu vadukai, vien kiek Temides tarnu ir tt... Manau neblogai jie ten isikurtu, nereiketu su visokiais niekalais trintis ir runkeliai jiems netrukdytu.

O Prezidente susirupinusi2012-09-13 05:57

kuo? - Rumunija? nejau daugiau rupintis nebera kuo? O kaip su Lietuvos piliete Deimante? Kur ji, kokia socializacija supa ja? Atsakykite, nes be atsakymo del Garliavos mergaites islikimo protinga ir sveika LR piliete, svarbesniu klausimu siai dienai Lieetuvoje nera - nuo atsakymo i si klausima siulas vyniojasi toliau - teisesauga, teisetvarka, viesumas, nereikalingas pasenes ir nesaugus AE reaktorius, kodel jis taip atkakliai kisamas mokesciun moketojams, sveikatos apsauga, aukstasis mokslas ir t. t..... Butu puiku, jei prezidente rupintusi Lietuvos pilieciais dabar, ne po minutes, nes Rumunija mums ne prie ko!

Apgailestauju2012-09-13 05:14

Aciu autorei, rasete ka isgyvenote ta baisu geguzes ryta. Kodel musu Tevyne istinka ziaurus ivykiai, valstybininkai [vadinu padoriai, bet neverti], teismai lyg skeriai- naikinti kas po kojomis. Deimantele, musu visu dukrele, istiko neregeta, negirdeta nelaime, kai is gimtuju namu isnesa astuoniu metu mergaite. Teisejai nelaimeliai, nezinote, kad agresija pries vaika NEGALIMA!. Jus gedykites savo palikuoniu, kaimynu, draugu. Geda ir neteisybe jus persekios visa gyvenima. Zinoma, jei dar turite kruopelyte padorumo, gailescio vaikams.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi