Dėl prezidento Valdo Adamkaus pareiškimo ,,Jei minia pradeda diktuoti valstybei, tai – tragedija.“

Pone Valdai Adamkau – nuo tokių žodžių mintyse ima dėliotis atsakymas, nors keista ir neįprasta taip kreiptis į buvusį Lietuvos Prezidentą. Kodėl? Priežastis – pono V. Adamkaus nuomonė apie Lietuvos žmones, kurie nepabijojo pasinaudoti savo konstitucine teise.

Lietuvos Respublikos Konstitucija teigia: Aukščiausią suverenią galią tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus. (4 straipsnis)

Piliečiai turi teisę dalyvauti valdant savo šalį tiek tiesiogiai, tiek per demokratiškai išrinktus atstovus... (33 straipsnis)

Žmogus turi teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti.

Laisvė reikšti įsitikinimus, gauti ir skleisti informaciją negali būti ribojama kitaip, kaip tik įstatymu, jei tai būtina apsaugoti žmogaus sveikatai, garbei ir orumui, privačiam gyvenimui, dorovei ar ginti konstitucinei santvarkai... (25 straipsnis)

Negalima drausti ar trukdyti piliečiams rinktis be ginklo į taikius susirinkimus. Ši teisė negali būti ribojama kitaip, kaip tik įstatymu ir tik tada, kai reikia apsaugoti valstybės ar visuomenės saugumą, viešąją tvarką, žmonių sveikatą ar dorovę arba kitų asmenų teises ir laisves. (36 straipsnis)

Kaip žinome, susirinkimuose ir eisenose ginkluotų žmonių nebuvo, o jų veiksmai nekėlė pavojaus valstybės ar visuomenės saugumui, viešajai tvarkai, žmonių sveikatai, dorovei ar kitų asmenų teisėms ir laisvėms.

Lietuva jau buvo vadinama ir šunauja, ir runkeliais, ir patvoriniais. Galbūt epitetas ,,minia“ yra kultūringesnis, bet esmės tai nekeičia.

Jeigu taip apie mus būtų pasakęs Michailas Gorbačiovas kokiais 1989 – 1991 metais, nebūtų nieko keisto, bet ponui V. Adamkui norėtųsi priminti, kad kaip tik tie Lietuvos žmonės, kuriuos jis pavadino ,,minia“, prieš daugiau nei dvidešimt metų išdrįso išeiti į gatves, susikibti rankomis ,,Baltijos kelyje“ ir pasipriešinti tokiam, atrodytų, nepajudinamam monolitui, kaip Sovietų Sąjunga.

Iškovoti laisvę ir nepriklausomybę mums visiems. O dabar tie patys žmonės – net ir Nepriklausomybės akto signatarai – yra tampomi po teismus, ir tik todėl, kad kovojo už mūsų konstitucines teises.

Tad galima daryti išvadą, kad nors ponas V. Adamkus (o ne tik jo šlepetės) pabuvojo Lietuvoje nemažai metų, jam ši šalis, o taip pat lietuvių tauta, liko svetimi.

Bet ,,šlepetės“ yra jau senokai primirštas dalykas, tad verta prisiminti ir šį tą daugiau.

Pavyzdžiui – kaip ponas V. Adamkus nutraukė atostogas šiltuose kraštuose ir skubėjo į Lietuvą, kai iškilo pavojus, kad sutartis su ,,Williams“ nebus pasirašyta ir kažkas negaus tokios geros dovanėlės, kaip ,,Mažeikių nafta“.

Visa Lietuva laukė Prezidento nuomonės šiuo šaliai gyvybiškai svarbiu klausimu. Ir išgirdo. Po kelių dienų – tada, kai sutartis jau buvo pasirašyta – mūsų Prezidentas pareiškė, kad jis kategoriškai prieš tokį sandorį.

Gal vertėtų prisiminti ir tai, kaip po gardžių pietų pas Kėdainių ,,kniazių“ šio krašto žmonės taip pamilo Lietuvos Prezidentą, kad padengė šimtatūkstantines jo skolas, likusias po rinkimų.

Užmarštyje liko (o gal kai kas ir prisimena) ir Lietuvos pilietybė, dalinta atsitiktiniams (o gal tik mums taip atrodo) žmonėms, ir valstybės apdovanojimai, įteikti aukšo rango KGB pareigūnams – o tai galėtų būti vertinama kaip Konstitucijos pažeidimas.

Nemažai paties pono V. Adamkaus prisipažinimų apie jo antikonstitucinius veiksmus surastume ir jo knygoje ,,Paskutinė kadencija“: tai ir spaudimas teisėsaugaiar teismams, ir neadekvatus kai kurių pareigūnų (pavyzdžiui, KGB rezervistų) palaikymas.

Be kitų dalykų, iš tos knygelės puslapių sklinda prastai slepiama neapykanta Lietuvos Respublikos Prezidentei Daliai Grybauskaitei, taip pat ir panieka Lietuvos žmonėms.

Todėl ir neapsiverčia liežuvis, ir plunksna neklauso vadinti poną V. Adamkų Prezidentu ar ,,Jūsų Ekscelencija“.

Naujausi

Komentarai (160)

Rikiuoti
Įdomu2012-07-17 22:04

Kuris žurnalistas rašė šį neblogą tekstą? Vargu ar turtuoliui Brundzai - LTSR Ministrų tarybos pirmininko J.Maniušio žentui - tai būtų buvę pagal jo sugebėjimus. Sukaupti milijonų, prisipirkti limuzinų ir vilų užsienyje - va čia tai S.Brundza sugeba.

Rokas2012-07-16 22:56

As visada galvoju apie J. V. Stalino žodžius: Svarbu ne kaip balsuojama, bet kas balsus skaičiuoja. Todėl man nesuprantama, kodėl taip keistai rinkimuose išrenkami žmonių nekenčiami deputatai. O balsų skaičiavimas -tai aibės nesažiningų biuletenių. Taip pat kaip ir kas mėnesį skelbiami reitingai.. na reitingai reitingais gal pagal užsakymą pateikiami duomenys, jie gi beveik nieko nereiškia ir vargu ar kas nors tiki- nu reikia gi tam tikrai grupelei žmonių išlaikyti sau darbo vietas ir kai ką pamaloninti.

KLAIPEDIETIS2012-07-16 21:44

pedofilu banga todel,kad jais lengva manipuliuoti.Nereikia toli ziureti,kad ir eu,ten gi dauguma iskrypeliai,arba tinginiai biurokratai.Adamkus ne isimtis.

Žemaitis2012-07-16 20:29

V. Adamkus tapo prezidentu, todėl kad momenklatūrai reikėjo buko ir LT reikaliuose nesusigaudančio senioko,kuris leistų jiems daryti ką nori. Kadangi už savo išrinkimą prezidentu, prieš konstituciją(kadangi negyveno Lietuvoje), buvo skolingas-tai ir atidavė 8 mlrd. vertės Mažeikių naftą JAV machinatoriams, už 300 mln. susimokant iš apyvartinių lėšų iš pačios įmonės kasos, ir kurie ją melžė dar ne vienerius metus. Taip pat atidavė Lietuvos telekomą už kelis litus. Už šias machinacijas, jis darė ką liepė monenklatūra ir bet kokio pasipriešinimo atveju, būtų buvęs atstatydintas. Jo valdymo laikotarpis padarė labai neigiamą įtaką Lietuvos ekonomikai,teisėtvarkai. Per tą laiko tarpsnį įsigalėjo biurokratija, kyšininkavimai ir visi kiti neigiami dalykai.

RINKEJA2012-07-16 18:53

MES TAI LABAI SUNERIME DEL DEMOKRATISKU RINKIMU !BUTINAI REIKIA STEBETI BALSU SKAICIAVIMA ,NES KA GALI ZINOTI ,TOKIO BULDOZERIO DEMOKRATINEJE SALYJE VARGU KUR AR RASTUME

Audra2012-07-16 17:00

Pritariu straipsnio autoriui. Gaila, bet ir aš klydau dėl adamkaus, kažkada balsuodama už jį prezidento rinkimuose.

lilija2012-07-16 15:33

trumpai, aiskiai ir tiksliai. aciu.

tautietis2012-07-16 13:59

straipsnis puikus ir vietoje ,bet kaip rinkom Adamkų daugelis šnekėjo [išrinksim amerikoną ir gyvensim kaip Amerikoje ] dirbti reikia patiems ir stengtis daugiau ,o negalvoti kad ateis kas nors ir padarys už mus -,įkišo mums amerikoną ,kaip gruzinams ,estams ,ukrainiečiams ir apmulkino viskas priklauso nuo mūsų pačių .

Gaures Vepelis2012-07-16 07:08

Auksciau rasytame komentare daug tiesos,taciau yra isivelusi viena klaida.Vietoje gerb. p. Bobelio reikia rasyti Miezelio sunus.Jis dirba VSD. Ponas daktaras Bobelis yra gerbiamas zmo gus bei patriotiskas kovotojas uz Lietuvos laisve ,buves VLIKO ilgametis pirmininkas.Jis ir tarp Amerikos lietuviu yra gerbiama asmenybe,ko negalima pasakyti apie Miezelio ir Adamkaus tendema.

tikslus straipsnis2012-07-16 03:41

geras straipsnis. girdejau tokias kalbas kad sitas ... ske yra homoseksualus, kad jis Backio zmona, kad anksciau kur tik backis isvykdavo sitas vis paskui lekdavo, dar girdejau, kad ir tas nerastas pedofilas, tai yra jo patarejos, atvykusio is amerikos, Bobelio sunus. senai mintis kirbejo, kad ir Garlevos byloje sis ponas-amerikonas nera pasalinis. dar girdejau, kad ir Alma visa gyvenima kencia, kad jis ir jai ziaurus, gal kada ir skaitysim Almos dienorasti po daugelio metu, jei zinoma KGB pirmiau iki to nedasikapstys.

EG2012-07-16 02:48

Aš tikiu šimtu procentų, kad viską redaguoja mafija. Ir jei Adamkus būtų vęl pasiūlytas į prezidentus, nors nė vieno balso negautų, jis vėl juo taptų. Tas pats yra su seimo rinkimais

Aha2012-07-16 02:19

Nieko naujo neparašė.Neliaupsinkit autoriaus anksčiau laiko.Kur jis buvo virš 20 metų? Kokia jo pozicija buvo anksčiau, nežinom.Ar ne artėjantys rinkimai į seimą verčia rašyti tokius straipsnius?

alfa Kindziulis2012-07-16 01:59

o, kažkas ir iš Mėnulio nukrito.

Nijolė2012-07-16 01:53

Abejoju, ar mūsų valdžiažmogiai yra skaitę Konstituciją...

Tai2012-07-15 22:19

Juk renkam tuos pacius jau daugiau nei 20 metu.

alma2012-07-15 21:11

LABAI GERAS STRAIPSNIS. TIESIAI ŠVIESIAI. AČIŪ AUTORIUI. IŠMINTINGAS ŽMOGUS S. BRUNZA.. O TAM APSIŠ..K.. M ADAMKUI TAI VON IŠ LIETUVOS .,, ŠLEPETINIS'' - LAUK IŠ LIETUVOS

VIRGINIJA vv2012-07-15 20:39

Pas mus , tautieciai , yra tik vienas pedofilas- tai Cekanavicius. Visi kiti tik siaip sau , is nuobodumo vaikuciams fondus kuria , ar kitokiais budais , juos ,, pafinansuoja,,. Su p. Brunza sutinku 100%. Ne minia Lietuvoje yra Kazickas ir Miezelis , Kubilius , Degutiene ir Rastauskiene -Jukneviciene, na gal dar koks Olekas.

:)2012-07-15 19:37

Sakiau, "Viagros" neryk. Buvo vienas vingis nuo kepurės,ir tas pats išsitiesino.

Milda2012-07-15 19:13

Ponai Nakai, Brunza jus kaip šimtai kitų stengiatės alkūnėmis prasibrauti į Seimą. Galimai jūs nesiskirtumėte nuo visų kitų likusiųjų, tik labai jau šiurpą keliantis yra jūsų idėjinis lyderis galimas žmogžudys Kedys. Ar galėtume įsivaizduoti Norvegijoje legalią Anderso Behringo Breiviko partiją , paniekinusius nužudytuosius , išdidžiai besibraunančius į parlamentą. A. Breiviko gerbėjai internete rašo , kad A. Breiviko mėgstamo internetinio žaidimo spalvos taip pat violetinės ir kad jo pasekėjų yra visose šalyse . Jūs garbinantys galimą žudiką ir paniekinantys nužudytuosius ,kokią šviesią ateitį žadate šalies mokytojams , teisininkams , žurnalistams , šūvius į galvą ankstų rytą , einant į darbą ?

Milda2012-07-15 18:38

Ponai : Nakai ,Brunza jus stengiatės , bet kurią kaina patekti į Seimą ir tai jus neskirtų nuo tūkstančių kitų ten besibraunančių alkūnėmis. Tik labai baisus yra jūsų ideologinis lyderis galimas žudikas Kedys . Ar būtų galima įsivaizduoti Norvegijoje Anderso Breiviko partiją , legalią ir išdidžią , paniekinus nužudytuosius , keliaujančią į rinkimus ? Tiesa A. Breiviko gerbėjai internete rašo , kad A. Breiviko mėgstamo internetinio žaidimo " World warcraft " spalvos taip pat violetinės ir kad jo pasekėjų yra visose šalyse . Kokią teisėsaugą jūs žadate mums mokytojams, gydytojams , teisėjams , žurnalistams... šūvius į galvą ankstų rytą einant į darbą ?

Asta2012-07-15 17:59

Ar žino šitas jankis atėjūnas,kad jis čia taip ir nepritapo,netapo savu ir žmonės jį niekina,ne tik kaip žmogų,bet ir kaip abejotinos kilmės,nesažiningai įsodintam į prezidento kėdę "prezidentą". Visi žinom,kad Lozoraitis"pašertas"Brazauskienės"valgykloje"kojas pakratė,tačiau tai nusėdo į užmarštį,niekas net nepasivargino ištirti šį"nereikšmingą"įvykį-mirtį. Tai štai kokią turim teisėsaugą ir tokią valdžią,kurios dėka teisėsauga netiria nusikaltimų. Ir dar jis gali kažką porinti apie"minią",tegul neša savo šlepetes iš kur ir atsinešė.

pagaliau2012-07-15 17:27

atsiranda vis daugiau protingų, mąstančių, o svarbiausia nebijančių tiesą parašyti. Pagarba tokiems žmonėms, kaip Brundza. Jis gyvenime pasiekė savo tikslus ir gali drąsiai reikšti nuomonę, ir ne kažkokioms martoms čia varyti mieželinę propagandą.

Leo2012-07-15 15:05

Klausimėlis, kurį uždavė vienas amerikonas- ir kaip jūs tą Adamkų susiradote, juk jis buv9 visiškai nežinomas Amerikoje, ir kas jį pristatė jums?

jungas2012-07-15 13:21

Ka, cia diskutuot su ta Marta, tinka jai toks Slepetys, tai ir valio yra ir daugiau tokiu besmegeniu, o S.Brunza ne pirmos kartos inteligentas ir saziningas zmogus. Psirasau po jo straipsniu. Teisingai parasyta.

algis2012-07-15 11:37

Taigi Sajudis irgi buvo minia, ponas Adamkau! Tik deka sitos minios tamsta galejote tapti Prezidentu,ponas Adamkau! Ir ne nomenklaturines saujeles,o Minios lemia bet kokios Tautos kelia, ponas Adamkau!

lietuve2012-07-15 05:14

brunza uz teisingas mintis keliu sampano taure uz tave sekmes daugiau tokiu straipsniu parasei teisingiau uz tiesa pagarba tau

klausimas2012-07-15 02:50

viskas teisingai - tik klausimas, kodel anksciau neteko girdeti p. Brunzos pilietines pozicijos?

Algis2012-07-15 02:29

Ar tikrai garbintina p. Grybauskaitė dabartinės mūsų "teisėtvarkos" fone? Ar galima ją priešpastatyti kaip kažkokį tai teigiamą pavyzdį?...

aura2012-07-15 02:27

straipsnyje senos tiesos ir nieko daugiau... O S.Brunza nepasitikiu - ne tas, ko dabar Lietuvai reikia.................

Edita2012-07-14 23:48

ške,ške,ške, tsakant to pono iš amerikoniškos minios niekas antrąkart ir nerinko. Juk pamenat, kai tik pasimatė kad senolis rinkimus pralaimi, sugedo kompiuteriai, o kai ryšį atstatė, jau rezultatas stebuklingai buvo senuko naudai.

Iš minios2012-07-14 23:36

Kad ponas Adamkus mus laiko tik ''minia'',seniai buvo aišku. Gyvenom ne demokratiškoje šalyje,tai pagal poną Adamkų mes negalime turėti savo nuomonės,nesame nei pilietiški,nei suprantame kas yra demokratija,nei turime supratimą gyventi laisvoje šalyje. Neturime jokio supratimo apie teisėsaugą,apie teismų savivaliavimą,apie prokuratūros tyčiojimąsi iš įstatymų ir iš eilinių piliečių. Taip mano ponas Adamkus,kad esam buki neišmanėliai,tik kas gyveno Amerikoje,tie protingi. Kyla pagrįstas klausimas,kokiu tikslu skverbėsi į prezidentus,dėl ko? Mes minia,mes atlaikėme visą sovietinį terorą,apaudimą atsisakyti laisvės 1990 metais. Tik dabar labai kyla pagrįstų klausimų,ar atlaikysime savų teisėsaugos organizuojamų pagromų prieš taikius žmones,teismų savivaliavimą ir kitų tarnybų spaudimą pilietiškiems piliečiams. O Stasio Brundzos straipsnis labai taiklus ir savalaikis.

Irina2012-07-14 23:25

Kad nepakistu, reikia su galva mastyti, o ne kita vieta. Antra karta po Pakso uzsakytos apkaltos uz si zmogu balsuoti buvo nusikaltimas . Kodel zmones balsavo iki siol negaliu suprasti

Oho2012-07-14 21:44

Pritariu komentarui Vardas, isrenka uz mus, o mes galvojame , kaip saunu pasikeis ubagu laikai, bet tai naivu, nes to nebuvo ir nebus, nes musu tauta skursta ir toliau, matot jau apie antra krize prakalbo, tai skursime ir toliau kaip skurdome, niekam nerupi eilinio zmogelio likimas, svarbu paciu kisenes kaupinos.

Elena2012-07-14 20:36

Pagarba Stasiui Brunzai - tai tikrojo Lietuvos elito atstovas! Aciu, kad "prisidejote" prie minios! Sviesios atminties ponia Konstancija Brunziene buvo mano destytoja, ypatingai gerbiu sia seima.

danute2012-07-14 20:27

Ponas Brunza saunuolis! duok Dieve , kad daugiau atsirastu tokiu drasiu zmoniu ir netyletu. Aciu Jums!

ona2012-07-14 19:21

jis nera homikas, tai pletkai

jo2012-07-14 18:41

1000pocentu straipsnuiu BRUNDZOS

O2012-07-14 17:40

jei

kad2012-07-14 17:34

Lietuvos vyrai buvo konservatyvūs.Jie kokią savo kaimynę pakibinti galėjo,bet kad prie vaikų lįsti,tai tikrai buvo šventvagystė.Tas užkratas gal atvežtinis? Gal su"Vienos balių ir"labdarų vaikučiams "laikotarpio pradžia galimai sietinas?Sunku pasakyti?

inga2012-07-14 15:39

geras straipsnis, tikrai manau, kad ziniasklaidos priemones galetu daugiau rasyti koki prezidenta rinkom. O pedofilus manau gina del to, kad tas Aidis Miezelis kartais ne is jo aplinkos?

manau2012-07-14 15:20

šlepetini pirmu numeriu reiktu patraukt per antra gala po rinkimu.tikiuosi,kad tauta rinkimuose bus aktyvesne ir praregejusi.

maloniai2012-07-14 14:40

nustebinote, p. Brundza, juk jusu turtingoje aplinkoje tiek mazai norinciu zinoti tiesa arba prisitaikeliskai pritarianciu visoms valdziukems... Jeigu neislaikete ir prabilote sioje itin skaudzioje Lietuvai situacijoje - reiskia, sazine neapleido jusu kaip daugumos praturtejusiuju siais laikais. Pagarba jums.

tt2012-07-14 13:59

Pritariu

rasa2012-07-14 10:53

Ačiū už teisingas mintis. Palaikau 100%.

asas2012-07-14 08:34

Jus visiskai teisus.

asas2012-07-14 08:33

Tik jau nelyginkit p. Motiekos su Brundza. Pastarasis, buv. Maniusio zentas, tikrai ne tas, kurio reikia teisingai Lietuvai atkurti.

asas2012-07-14 08:31

Teisingai, pritariu.

tadas2012-07-14 05:00

tiksliai pastebeta kad senas pirdunas nei vaiku turi ir pedofilai visi sulindo i gerus postus butent per jo kadensijas ar tik nebus diedukas pats isiveles, tada ce viska paaiskintu toks stiprus ir nepaaiskinamas ju noras BET KOKE kaina viska numarinti ir neleisti islysti tiesai juk ce nuskambetu ant viso pasaulio

Stasė2012-07-14 03:49

{Ponas V. Adamkus niekad nemylėjo Lietuvos . Jis tik vaizdavo, kad yra labai didelis gerbėjas. Jeigu būtų ją mylėjęs apgaulės būdu nebūtų tapęs prezidentu. O kam gi yra svarbus svetimas skausmas , kai visai nežinai apie vaikus, nes pats jiekad jų ir neturėjai.

Taip2012-07-14 03:41

Teisingai parasyta. Aciu.

6062012-07-14 02:53

Nepavelaves, dar tiek suzinosim, kad uzteks ilgiems metams i prieki.

6062012-07-14 02:51

Galetu buti patrauktas kad ir rytoj, jei tauta iseitu ir pareikalautu.

6062012-07-14 02:50

Bijo, del darbo, ateities, vaiku. Tiesiog bijo ir prisitaiko. Aisku nereikia bijoti, bet padetis tokia, kad mes per daug bijom, per mazai tikim, kad galim pakeisti kazka.

6062012-07-14 02:46

Vazinejo tarp USA ir TSRS visa laika, tai reiskai CZV-KGB reikalai.

6062012-07-14 02:44

Tik pries rinkimus Minia trumpam laikui virsta reikalingais Pilieciais arba Balsais, po to - vel Minia. Visose demokratinese valstybese taip.

6062012-07-14 02:40

Na, matot, musu baudziauninku tautai kazkaip nepatogu kalbeti apie musu isrinktuosius kazkaip blogai bent jiems valdzioje esant, juolab, kad tiek daug vilciu dedam visa laika...

alfa Kindziulis2012-07-14 02:39

ške - skant, kaip Prezidentas, ne tą minią pasirinkau.

6062012-07-14 02:35

Ir AMB gali drasiai prideti, gaila bet ir Grybauskaite papuls i sarasa, tik kazkaip mes pamatome ju darbus siek tiek veliau. Kol valdzioje - siek tiek akli esame.

6062012-07-14 02:32

Adamkevicius jo tikroji pavarde, pasikeite dar jaunysteje, tarnavo ir tarnauja daug kam velgi nuo pat jaunystes. Vokieciams, rusams (KGB slapyvardis Fermeris), amerikonams, zydams. Lietuvai tai ne - tik blogo pridirbes (jeigu tik pinigais - tai milijardai, LEO, Mazeikiu nafta), galetu bent dabar patyleti, bet matyt negali - dar net ir dabar turi atidirbineti. Reikia butinei teisti, kad ir po mirties - ateities kartoms. Per jo abi kadencijas ir ivyko valstybes pilnas uzvaldymas per jo "tikslinga neveikluma", apsistatyma valstybininkais KGBistais i visus svarbiausius postus.

Benas2012-07-14 02:01

Tikras brudas ir man gaila, kad yra tamsi Tauta. Tokie kai adamkai, lensbergiai is vis negali buti valdzioje ir turi buti uzdrausta ju veika. Tik taip galima issilaisvinti is primesto jungo.

asas2012-07-14 01:35

Jus visiskai teisus, Zemaiti, tik jau nereikia cia to Brundzos. Isties po svaria veliava pasistengs palisti ir tokie, kuriems po ja ne vieta. Ponas milijonierius lai gyvena savo gyvenima po karsta Ispanijos saule kaip ir iki siol. Apsieisim be jo. Straipsnelis geras, gero rastininko parasytas, ne Brundzos rankeles darbas.

Vardas2012-07-14 01:20

Nieko mes patys nerenkam.Mums pakisa ir mes galvojam kad patys isrinkom.

Tai įdomu2012-07-14 01:17

visų padorių komentatorių žiniai: kieti internautai išsiaiškino iš kur sklinda tulžingi ir žemo lygio komentarai. Pasirodo jų lizdas yra liberalcentristų valdomose dukterinėse "įmonėse". Tai paaiškėjo vakar alfa. lt parašius straipsnį apie VMI patikrinimo VRM rezultatus. Ten VRM įvardijama kaip lisc koncernas kur jie prasiplauna pinigėlių ir dar kai ko. Taigi nenusileiskite iki samdomų lisc komantatorių lygio, jie to neverti, o primityvūs ir grafomaniški jų komentarai dabar kai žinote esmę, sukels ne pyktį, o tik pasibjaurėjimą.

nu2012-07-14 00:53

as sutinku su jumis

welt belt2012-07-14 00:53

pritariu ponui brunzai. bet netikiu i lietuvos ateiti.

nu2012-07-14 00:51

tikrai tu marta debilu debile,kvaisa ir visokia -rasyk sau i sveikata -tik neapsitriesk is laimes ir bukumo

pilietė2012-07-14 00:39

Gėda Adamkui taip juo tikėjom atlygins jam dievulis už jo išgamiškas nuodėmes

Edvardas2012-07-14 00:29

Geras straipsnis Adamkus jau senai nusislepetino tik mazai kas apie tai atvirai kalbejo.Gaila,kad tauta vis dar daznai apsigauna per rinkimus.

teisti adamsiu2012-07-14 00:08

pats prisipazino pazeidinejes konstitucija .

Monika2012-07-14 00:00

Labai gaila ir apmaudu, jog žmonėms atsivėrė akys per vėlai. Kiek metų buvo liaupsinamas ir dar dabar nepamirštamas paminėti kaip žmonių "gynėjas ir atstovas" užimantis gana aukštą vietą reitingavime. Štai kuo jis žmogeliai jums atsilygina - Lietuvos "tragedija". O aš pavadinčiau V. Adamkų Lietuvos tikra tragedija. Buvau politikoje, todėl dar V. Adamkus buvo JAV, o mes jau aptarinėjome pranešimus iš užjūrio apie jo veiklą. Prisiminkite kaip vyko rinkiminė kompanija su S. Lozoraičiu ir kuo baigėsi, kada V. Adamkus pabėgo į Ameriką palikęs Lozoraitį susidorojimui. Kalčiausias šioje istorijoje S. Šetbaras - jo dėka turėjome ne prezidenta, o statistą.

Paulė2012-07-13 23:58

Kaip suprasti žodį "minia"? Ta pati minia kažkada rinko prezidentu p.Adamkų, o gal ne" minia" rinko, jis buvo "atsiųstas" ir "pastatytas"?

RH2012-07-13 23:56

Valdas Adamkus? Neabejotinai sitas CŽV agentas – (tai jo paties biografijos faktas), USA interesus visada kele auksciau Lietuvos..Net ir Lietuvos zmoniu saskaita..

Irmina2012-07-13 23:25

vienas zodis po tokio straipsnio - MALADEC!!!:)

vilte2012-07-13 23:12

ateis tai ateis laikas , kai viska suzinosime, bet Lietuva tai isparduota, nuostoliai jau PADARYTI !skias...su... amerikosas !

Albina2012-07-13 23:11

Adamkus antikonstituciniu keliu atėjo į valdžią, įsiteisinęs teismų pagalba savo šlepetes, nors visi žinojo, kad jis negyveno Lietuvoje ir buvo Amerikos pilietis. Taip darydamas jis turėjo suprasti, kad tapkių įteisinimas teismo keliu, atvers vartus teisiniam nichilizmui Lietuvoje, kai bet koks turtingas ar įtakingas niekšelis galės savo juodus darbus įteisinti tuo pačiu keliu - ar ne taip ir įvyko ir dar dabar tebevyksta? O gal tai buvo nedraugiškų užsienio spec tarnybų projektas tokiu būdu infiltruoti Adamkų ir per jį griauti demokratijos pamatus Lietuvoje? Kaip ten bebūtų, bet Adamkų drąsiai galima vadinti, to purvino proceso prasidėjusio Lietuvoje, krikštatėviu. Ir visai nenuostabu, kad jam tokia teismų sistema - "šventa karvė", o visi, kurie nepatenkinti tokia padėtimi – minia, kuri trukdo jam ir tiems, kurie “nusipelnė gyventi geriau” nebaudžiamiems bujoti tautiečių gerovės sąskaita.

vilte2012-07-13 23:05

tikrai taip !

Milda2012-07-13 23:04

žmonės, atleiskit senukui, juk jam tikrai atrodo, kad laikas stovi vietoje ir žmonės to pačio suvokimo kaip prieš dvidešimt metų... deja, mes jau kitoki, ir drąsesni ir nuovokesni... ir klanas puikiai jaučia savo paskutines dienas ir griebiasi paskutinio šiaudo - net rūpintojėlio pagalbos...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-07-13 22:50

Pono S. Brunzos sarasas yra toli grazu nepilnas. Prisiminkime Sovietu kareiviu perlaidojima is Talino centro i kapines. Tai ponas Adamkus aiskiausiai palaike ne Estu pozicija, o Rusijos pozicija. Adamkus taip pat kaltas del milizinisku nuostoliu valstybei del LeoLt sukurimo, jo parasas ten yra. Kalbant apie pilietybes.... tai buvo skubus suteikti pilietybes kgbistams ir atimti Lietuvos pilietybes is lietuviu, kurie igijo teisetai kitu saliu pilietybes. Is slepeciu kiles i slepetes ir pavirs. Beje atsikurianti Lietuva dar neturejo ir neturi savo prezidento.... visi kazkieno pastatyti...... Lietuva turejo sansa tureti savo prezidenta.... Stasi Lozoraiti..... taciau pono Adamkaus ir Brazausko deka..... to neivyko.....! Manau, kad jie yra NUSIKALTELIAI pries valstybes, kaip ir dabartine musu ponia kompartskolos profesionale.

Tiesa2012-07-13 22:42

Ir provokatoriams jau parūpo ekspertų portalas... Neišdegs, atskirsim pelus nuo grūdų.

Stasiui Brundzai2012-07-13 22:40

Pagarba

tikrai2012-07-13 22:39

S.Brunza dave gera atkirti ponuliui Adamkui.

kas2012-07-13 22:33

SIS AMERIKOS PARAZITAS ATEJO NAIKINT LIETUVIU TAUTOS NES NEMYLI LIETUVOS UZ TAI IR PILIECIUS VADINA MINIA JUK NE JAM SPREST LIETUVOS LIKIMO NES LIETUVA IR YRA MINIA TAUTA PILIECIAI O TIK ADAMKUI NEITINKANTI JAM REIKIA I IZRAELI TADA TIK BET JUK NEUZDRAUSTA TAI CIUOZK ADAMSAI IS KUR ATVYKES O MES LIETUVIAI IR ESAM BUSIM LIETUVIAIS

Ir as2012-07-13 22:29

negaliu suprasti,kodel tokia galinga pedofilu jiega teisineje sistemoje? Manau,kad dar ir ten like padoriu mastanciu pareigunu,kurie is pasaukimo yra uz tiesa,kodel jie tyli? Kodel leidzia tokiam akivaizdziam melui plisti ir uzurpuoti teisa?

na ką pamaitinot kiaule amerikoniška2012-07-13 22:09

ji jums ir atsidėkojo... o straipsnis tai geras. bet kada gi adamkevitch bus patrauktas baudžiamojon atsakomybnn už padarytus nusikaltimus, tame tarpe ir prieš Lietuva ?

padėkokite2012-07-13 21:48

niekšui Šedbarui - teismo sprendimą dėl tapkių gyvenimo Lietuvoje priėmė jis/

Ricardas2012-07-13 21:44

adamkus jau(nors ir ne kaip kvepianti) istorija,noretusi faktu apie dabar veikiancius blogiukus,manau straipsnis pavelaves keleta metu

Vidmantas2012-07-13 21:34

Marta, jeigu tu nors truputi pasigilintum pedofilijos byla, tai suprastum kas ir del ko ja vilkina. As tave suprantu, jei tu skaitei Lietryti ir ziurejai LNK apie pedofilijos byla, tai jie tave itikino tiketi melu. Del ko varoma tokia propoganda ant Neringos, D. K partijos nes jie jos bijo. Jie, tai prisidirbe seimunai, prokurorai, teisejai. Nors ir sunkiai, bet dar yra galimybe Lietuvai apsivalyti nuo biurokratinio meslo, melo, korupcijos, rinkimu metu. Jeigu mes, tie kurie ateis prie balsavimo deziu atiduosime savo balsus uz tuos, kurie valde, parceliavo, savinosi ir lobo, tai busime avinu banda. Balsuokime uz tus, kuriais dar galima tiketi ka jie zada.

Klaipėda2012-07-13 21:23

Labai geras straipsnis.Ačiū autoriui."Minia" - tai gal vieno žmogaus šlepetės po lova ?????Mums,kaip Lietuvos piliečiams, gėda už V.Adamkevičių... taip ir liko neaišku - kam jis tarnavo?aišku tik viena,kad ne Lietuvai...galėtų atsisakyti ir privilegijų,nes gauna solidžią pensiją iš Amerikos...

marta marta2012-07-13 21:11

keistas nepakantumas piliecio nuomonei. Jei jus neturite sveikatos problemu, turite spragu auklejime. debilas yra diagnoze, ja pateikia specialistai ir neplatina komentaruose. jei jus sau leidziate svaidytis diagnozemis, tada ivertinkite savo intelekta is naujo

kauniete2012-07-13 21:04

Šaunus atkirtis [joks jis ekselencija ]jo pasisakymui niėkiniai .Jau geriau TYLĖTŲ,mažiau mums skaudėtu .

mama2012-07-13 20:57

Gėda Adamkui.

Daina2012-07-13 20:47

labai sutinku, palaikau ir dėkoju už nuomonę. Manau, daugelis taip galvoja.

autoriui2012-07-13 20:22

del MN tamsta perlenkete - jei ne "Wiljams",kuri tuo metu buvo rimta kompanija,Mazeikiu nafta butu istikes "Lietuvos kuro" likimas. Uz 1 (viena) lita. Dabar gi,ir Lietuvai neblogai nuskilo,ambalynas oho-ho,kaip pasitaske milijardais! P. Brundza,panasu,kad ne i tas "roges "sedate - jums labiau tiktu prie bufetavos parcyjos,arciau AMB palikimo... Sunkoka isivaizduoti bendra vardikli tarp kunigo J. Varkalos,N. Venckienes ir S. Brundzos? Juk visuomet,dar aktyvaus sporto laikais buvote privilegijuotas.... Ne taip,kaip "kazkokie" Girdauskai,ane?

paskubėkit,2012-07-13 19:54

galite nespėti...

Tai2012-07-13 19:43

juk aisku-uz ka jaunam adamkiukui tulas jankis ar ne jankis-visvien-padovanojo DVA_RA-juk ne uz grazias akis

Apsimetelis2012-07-13 19:41

slepetinis,kiek butume tureje naudos,jei turetume Mazeikius-jis tam cia ir atsivilko,kad jankiai ismelztu tauta..

Sad2012-07-13 19:21

Tai ne skandalu kvepia,o Lukiskes laukia

pasirasyciau po kiekvienu2012-07-13 19:19

Sio straipsnio zodziu. Dziugu, kad kalba tokie zmones kaip Motieka ar Brundza, jie parodo, kad patvorys ar minia is tiesu yra mastantys ir galbut pilietiskiausi pilieciai is visu Lietuvos gyventoju.

Jurate2012-07-13 18:57

aciu autoriui, tiesiai sviesiai...

tadas2012-07-13 18:46

vienas pirdyla rašinėja ant kito pirdylos ir abu nieko kito neverti tik pasigailėjimo,bet gal nuskils jaunesniam pirdylai runkelius apmulkint ir pasėdėt seime,kur pašlijusius reikaliukus verkent reikia susitvarkyti.

NU2012-07-13 18:37

va teisybe po truputi lenda tuk,tuk,tuk..............okai islys i viesuma visa tai ar nereiks tik vel begt,dabar arkliu nereiks lektuvai skraido....................................................

SOS2012-07-13 18:30

super straipsnis Tapkiniui ! ;)

Ponui eks2012-07-13 18:22

Ši ''minia''Jumis tikėjo ir išrinko valstybės vadovu.Ką gi,geriau vėliau, negu niekada pažinti žmogų...Ačiū autoriui už straipsnį,tiesiai į dešimtuką.

diedas2012-07-13 18:09

N metu balsaves uz konservus ir adamku jauciuos labai prastai... nezinojau uz koki mesla balsuoju.... reik eit baznycion,ispazint kaip nuodeme..

llll2012-07-13 18:02

“Aukščiausią suverenią galią tauta vykdo tiesiogiai AR PER DEMOKRATIŠKAI IŠRINKTUS SAVO ATSTOVUS ” – pats parašė, pats nesuvokė. "Aukščiausią suverenią galią tauta vykdo PER DEMOKRATIŠKAI IŠRINKTUS SAVO ATSTOVUS AR tiesiogiai" , -taip turėtų būti konstitucijoje , jei nori , kad būtų pagal tave .

TONIS2012-07-13 17:49

Nebesulaukiu rudens rinkimu. Zmones ikalbekit ir veskit i rinkimus ir "pasyvius" rinkejus,kurie niekad nebalsuoja-savo suaugusius vaikus,tevus,kaimynus...Kiekvienas balsas bus svarbus.

kiek kitokia nuomonė2012-07-13 17:35

Mano supratimu, kaltinti reikėtų ne Adamkų, o "išmaniąją" Lietuvos aukščiausiąją teisėsaugą, suteikusią jam galimybę tapti prezidentu. Juk tai ji konstatavo sveiku protu nesuvokiamą faktą, kad tris metus prieš prezidento rinkimus Adamkus gyveno Lietuvoje, Šiaulių miestelyje. Ar ne nuo to laiko mes pradėjome netikėti teisingumu savo valstybėje?!. Ir niekas mums tegu nereiškia jokių pretenzijų dėl to. Tuo labiau, kad pagal žiniasklaidoje pateiktą informaciją, teisėsaugoje "išmanių" sprendimų nemažėja.

uzsienis2012-07-13 17:15

labai geras straipsnis.....apie Adamku nesinori net nieko rasyti...

jo2012-07-13 17:00

Puikus straipsnis,bravo.Per toki ,,prezidenta,, ir turime dabar tokia,mesle paskendusia, Lietuva.Butent jo prezidentavimo laikotarpiu ir isigalejo korupcija ir betvarke teisesaugoje.

srove2012-07-13 16:50

Vargsele[-i]--ieik i balsas lt.video[gal sugebesi],susirask ,,vaizdo konferencija su estu fenotipogu Marku Lucinu,,--gal tau prasvieses...

apie Adamkaus orientaciją2012-07-13 16:33

Nekart esu girdėjęs kalbant, jog iš tikro V.Adamkus pagal seksualinę orientaciją yra homoseksualus. Gal kas žinote kažką daugiau apie tai? Nes jei tai yra tiesa, tas daug ką paaiškintų - ir kodėl Adamkai neturi vaikų, ir kodėl Adamkus yra aktyvus pedofilų gynėjas, ir daug kitų faktų.

Irina2012-07-13 16:22

Mano nuomone pedofilai visur i valdzia, o ipac i teisesauga buvo kisami todel , kad pridengti galimai ikurta CZV kalejima

Algis2012-07-13 16:20

Ar tik ne myželis čia pasivadinęs Marta rašinėja, braižas debiliškai- amerikoniskas.

Vitalija2012-07-13 16:18

Marta, Tu atkreipk dėmesį į savo leksiką: "Aiškinu visiškai būkiems" , "debilų minios" "tragedija tokios minios" ir t. t. Pagal Tave išeina, kad S. Brundza, praeityje žymus lenktynininkas, yra "debilas"? O tie, kurie pritaria jo nuomonei yra "debilų mnios"? O tu kada nors bandei būti autolenktynininke-profesionale? Patikėk, "debilai" autolektynėse nedalyvauja. Jei Tavo nuomonė nesutampa su kito žmogaus nuomone, prisimink, kad tas žmogus nėra "debilas", o jis yra tiesiog žmogus (tos pačios valstybės kaip ir Tu pilietis) turintis savo nuomonę.

KK2012-07-13 16:10

Brudza.Valstybę valdyti tai ne vairą sukioti.Atsirado mat politikas

drąsus už drąsius2012-07-13 16:03

Nepaminėta dar vienas šlepetės šunybė, jis, tapęs Lietuvos prezidentu, neatsisakė JAV pilietybės. O kiek jis kaulysčių pridarė laižydamas Varšuvos šovinistų užpakalius! Manau, kad už visus padarytus nusikaltimus susmirdusi amerikoniška tapkė turi būti teisiamas ir deportuotas iš Lietuvos. Gal pavyks, išrinkus į seimą DRĄSOS KELIO partiją įvikdyti teisingumą ir to seno šliužo atžvilgiu.

padėkokim Adamkui2012-07-13 16:02

Padėkokim Adamkui už KGBistų suvešėjimą ir Mieželių importą į Lietuvą... Vienas Mieželis pastatus tiesiai prieš Gedimino pilį (kitoj upės pusėj) „prichatizuoti“ sumanė (po Adamkaus priedanga), kitas - šeimininkauja VSD...

O prisimenat2012-07-13 16:02

Siaurusevičiaus jubiliejų, kur Valionis grojo smuiku, Pocius būgną mušė? Adamkai dalyvavo ir baliavojo iki išnaktų.

apie trolį su IP (82.135.195.136)2012-07-13 16:00

Pasirašo trolis tai tai Marta, tai dar kaip nors, bet jo troliška esmė nesikeičia. Matosi, jog kažkieno valia N.Venckienei tendencingai ir nepaliaujamai kurpiama antireklama. Na, manayčiau, jog pačiai eks-teisėjai šiuo priešrinkimiu laikotarpiu tokie oponentų veiksmai tik į naudą. O gal etatiniai troliai nežino, kad neretai antireklamos efektas būna jos kurėjams visiškai nelauktas ir netikėtas?

visai2012-07-13 15:59

pritariu,nes pedofilu klanas senai isisiurbes i lietuvos kuna ir adamka sitai zino,bet tyli...kaip ir apie czv kalejimus.

M2012-07-13 15:56

JO ŠLEPETENCIJA...

atsiprašau, bet dar sykį paaiškinu2012-07-13 15:53

Atsiprašau, bet savo atsakymą "tamstele..." skiriu atsakymui į komentarą >>>MMM.

paaiškinu2012-07-13 15:51

"tamstele, ar bent sau patinki?" - šis mano atsakymas skirtas komentarui MMM.

tamstele, ar bent sau patinki?2012-07-13 15:45

Bent retkarčiais pasižiūrėk veidrodin - ar kartais nesi pavirtęs į kraujasiurbę lervą. Kita vertus, tokių, kaip tamstelė, šmeižikiškos bei kiršinančios pakraipos trolių pilnas internetas, tad tamstelė nesi didelis originalas.

esi etatinis rašeiva?2012-07-13 15:36

Na, nieko nuostabaus - tokių (ne)mąstančių bet regis neblogai apmokamų komentatorių yra ir bus. Aplamai, tokie "neokonformistai", nesąžiningos valdžios klapčiukai, visuomenei netgi reikalingi, na kad ir tam, jog žmonės nesiliautų kovoję už pažangą ir geresnę vaikų ateitį.

ateis laikas2012-07-13 15:29

Manau, valdžiai Lietuvoje pasikeitus V.Adamkus bus dešifruotas - ir kaip politikas, ir kaip žmogus.

Anglija2012-07-13 15:15

Dekojame gerb. St. Brundzai uz gera straipsni pono V. Adamkaus adresu. Labai teisngai. kad isbuves dvi kadencijas prezidento poste taip ir nesuprato Lietuvos pilieciu lukesciu. Atvirksciai, leido subujuoti monopolijoms,teisiniam nihilizmui,valstybininku klanui,VSD savivalei ir visai betvarkei,kuria lig sioliai prezidente D . Grybauskaite negali sutvarkyti. Isikeroje rysiai,kysiai privede prie Lietuvos issivaiksciojimo,-emigracijos. Atsimenu jo fraze; ,,isvaziuojantys-tai paten tuoti mokesciu moketojai''. Skaudu klausyti,kai pats emigrantas kalba taip apie emigrantus. Desimt metu praleidome JAV,is ju devynis metus Cikagoje. Daug teko bendrauti su ,,dipukais'' ir aiskinti apie Lietuva,politine,ekonomine padeti ir t. t. Gal ka nors Jums sako ex prezidente Marquet parko ,,bambizai''? Jie mums daug papasakojo apie tamasta,kaip apie nepatikima per sona. Teko Jus uzstoti,taciau dabar akivaizdu,kad Jie sake tiesa. Kadangi ex prezidentas ,gyvenes JAV gerai zino tradicija,kad baiges kadencija prezidentas,issikrausto is Baltuju rumu. O nuste kentoje,neturtingoje Lietuvoje dalijamos rezidencijos uz dyka. Tokiu atveju susidaro ispudis,kad greitu laiku Lietuvoje nebeliks laisvu plotu Turniskese. Ir kodel taip turetu buti apiplesiami mo kesciu moketojai?

Alas2012-07-13 15:11

Kad viskas labai tendencingai. Man tai atrodo,kaip rinkiminis,prastos kokybės masalas. Jeigu taip elgsitės,tikrai atstumsite ne tik mane,bet ir kitus. Pasakytoje Prezidento mintyje reikia matyti ir platesnę,valstybinę prasmę,o ne vien naudingą revoliucionierišką dvasią ikirinkiminėje kovoje. Ir dar,nei vienas žmogus nėra visiška blogybė,kurią siekiate primesti V. Adamkui. Galvokite giliau ir prasmingiau,vyrai ir moterys,kurie ruošiatės 2012 metų rudens atakai.

Vida2012-07-13 15:09

Kiek teko skaityti anais laikais, kai tai buvo sakoma, tai V. Landsbergis šunauja pavadino ŽURNALISTUS, atitinkamai besireiškiančius, o ne Lietuvos žmones. Dabar dažnai girdime būtent pastarąjį variantą.

nuomonė2012-07-13 14:56

malonu, kad atsiranda daugiau drąsių žmonių.TIE-SOS p.Adamkui.

JUSTE2012-07-13 14:51

Pagarba straipsnio autoriui

Neda2012-07-13 14:50

10 balu.

Manau,2012-07-13 14:48

kad straipsnyje yra išdėstyti teisingi teiginiai.

tiesa2012-07-13 14:34

minia nepatinka,o apie pedofilus ne zodzio,tai ar minia nemato kaip trypiami garb8s tautieciai,o adamkininkams ne motais,tai ko juos tuos iskrypelius slepiate,kuo jie tokie brangūs,kazkur matyt sąsajos veda,..

>>> MMM2012-07-13 14:34

Priminsiu, kad Garliavoje ne policija nusikaltėliai buvo, bet pedofilų ir žmogžudžių šlovintojai, kurie įkalinę laikė vaiką PRIEVARTA. Pasižiūrėkit nuotraukas, kur mergaitė su mėlynėmis! Kas gali paneigti, kad šios mėlynės neatsirado Neringai vaiką mūšant? Juk pas daktarus tai bijojo vežti vaiko, ir dar pažymas klastotas veikiausiai norėjo gauti, o kai daktarai atsisakė klastoti – tai Neringa visus kaip visada pedofilais išvadino :D Oi degs jai šikna Panevėžyje, ten kalinės jau laukia vaikų kankintojos

Marta2012-07-13 14:31

Man sunku suprasti, paaiškink :D Nes manau kiekvienas narkobaronas suvokia, kad laivui įplukdyti narkotikus beveik bet kur Europone geriau nei Lietuvoje, nes pas mus mažiausias pajūrys :)

Modė2012-07-13 14:31

Adamkus... ir kokiu būdu jis apskritai išbuvo Lietuvos prezidentu net dvi kadencijas???? Aš jo nerinkau. Kas jį rinko? Iš kur jį ištraukė? Kas? Kažkam jo reikėjo - daržo baidyklės, arba iškamšos, kad sėdėtų Daukanto aikštėje ir vaidintų prezidentą... Svetimas jis Lietuvai, visiškai svetimas. Jam Lietuva - tai svetima baugi minia...

Marta2012-07-13 14:30

:D :D Kiek reikai gerti, kad taip smegenis pragerti ir tikėti tokiom nesąmonėm? :D Atsibūskit jūs su savo vadais, pedofilus šlovinančiais. Niekam neįdomi ta jūsų Venckienė apart jūsų pačių. Pasižiūrėkit apklausas: kiek žmonių galvoja, kad ji debilė, kad psichiškai nesveikai ir tik keli šimtai patvorinių ją laiko intelektuale, kovotoja su bbž kuo. Jei ji kovotų – tai teismuose kviečiama pasirodytų, mergaite stiklų neuždengtų ir nesislapstytų :) O dabar - slapstosi, bylas vilkina (net ir Pedofilijos bylą, būtent Ventckė vilkina! ), nes žino, kad jos pasakoms ateina GALAS

Marta2012-07-13 14:27

Cha cha cha :) Tik dar vienas įrodymas, kad eksperta.eu, tai ne ekspertai, o šutvė patvorinių, nelabai suvokiančių kas yra teisė, ekonomika, valstybė ir t. t. Aiškinu visiškai būkiems: "Aukščiausią suverenią galią tauta vykdo tiesiogiai AR PER DEMOKRATIŠKAI IŠRINKTUS SAVO ATSTOVUS " - pats parašė, pats nesuvokė. Pas mus valdoma per atstovus, todėl debilų minios prie Seimo – nėra valdžia. Adamkus teisus, tragedija tokios minios. Toliau: Sutartis su ,,Williams“ dėl „Mažeikių Naftos“ pardavimo – nu baikit jūs BRAZAUSKU tikėti ir kliedėti, ta sutartis ir tas pardavimas beje geriausias dalykas Lietuvai nutikęs per visą nepriklausomybę. Jei esat ne debilai, pasiimkite iš statistikos departamento duomenis apie gaunamas pajamas Leituvos iš Mažeikių ir nustebsite, kad 80 proc. mūsų BVP Mažeikiai padengia ir atneša šimtus milijonų litų pajamų. Bet juk "ekspertams" svarbu kliedėti, o ne tiesą rašyti ar taip? Beje, pasidomėti siūlau ir apie pilietybes, nes kažkodėl sportininkus, kuriems tos pilietybės buvo suteiktos, šis melagių ir dezinformacijos tinklalapis jau padaro KGB karininkais :) Na juokingi jūs. Kadangi debilų neišgydysi, tai bent pastebėsiu, kad Valdas Adamkus buvo geriausias LT prezidentas ir visiems kitiems iki jo dar 100 metų!

aleksandra2012-07-13 14:11

ooo vaikeli sako mano kaimyne miezeliene mokino muzikes poniomis buti o miezelis makle daryti manau daug kas daug ka zino bet

Remigijus2012-07-13 14:10

Bravo. Gerai parašyta. Džiugu,kad "minia" pagaliau ima suprasti kas yra valstybė.

linksma2012-07-13 14:09

ir Stasys moka logiskai rasyti,o vis galvojau,kad tik meistriskai gainioti automobili,pagarba

Žemaitis2012-07-13 14:05

Ir labiausiai sutinku,... gerai parašei........ Tik Brunzos benefisais netikiu. Kol nenorėjo, ar negalėjo į seimą, tokių straipsnių nebuvo. Bijau jog po nauja, švaria vėliava ir vėl prilys parazitų į valdžia, ir vėl eilinį sykį liksime prie tos pačios suskilusios geldos. O apie Adamkų jis (t.y. Brunza) nieko nauja neparašė, parašė tai ką ir pirmokėlis žino.

bendraminte2012-07-13 13:59

Aplamai, visu tu juokdariu:ex-prezidentu, politiniu lyderiu, "teisingumo", anstoliu, apmokamu apzvalgininku ir kitokiu "psiaudo ar psicho" rangu atstovu komentarai per spauda ir TV, taip jau atsiduoda naftalinu, kad .... Jau nebepykstame..tik juokiames kaip Jus bandote save pateisinti. Kelia atgal rasti, kazin ar jums pavyks....Gal... po daug daug metu.

Vitalija2012-07-13 13:55

Pagarba p. Stasiui Brundzai. Privalome matyti plačiau ir gydyti visas Lietuvos žaizdas. Rezultate visiems bus geriau.

bendraminte2012-07-13 13:52

Desimt balu paciam. Aciu!

MMM2012-07-13 13:45

nors komunistams turiu alergija, bet Gylys teisingai klausė: "Manote kad šalį valdo prezė, Kubilius?" Nusikaltėlių pasaulis gyvena pagal labai griežtas taisykles. Jų vadai viešumoje kaip angėlėliai, bet įsakymai jų kruvini. Pagal "VADO" dudelę šoka visa valdžia, teisėsauga, purvaskalida. Kitaip kaip "VADO" įsakymus vykdanti Grybė nė nepagalvosi. Jei smulkmė, koks prokuroriukštis, gali apsimesti durneliu ir iškėtęs akis nematyti savo melo, tai Grybei tai daryti visai netinka. Ji sakosi kovoja prieš neteisybę, bet tyli rurą suraukus ir nieko nedaro del Garliavos nusikalstmų mentų, antstolės veiksmų. "VADAS" liepė - Grybė vykdo. O apie adamsių seniai susidariau nuominę, kad jis toks pat glušas kaip ir paxus. Gal net ne glušas, o "VADO" parankinis, šestiorka.

manau2012-07-13 13:40

Manau, kad p. V.Adamkus yra priverstas reikšti tokią nuomonę, kad nebūtų paviešinti jo slapto gyvenimo puslapiai. Dabar visi savo laiku prisidirbe aukštažmogiai privalo skleisti demogogiją, visi dreba, nes bus skandalas, kai paviešins jų darbelius

lietuvis2012-07-13 13:29

100% taip ir nekitaip.

asara2012-07-13 13:11

Labai įdomu butų daugiau sužinoti apie p. Adamkaus pusbrolio Mieželio veiklas Lietuvoje.Ar tik ne jo sūnus Aidas Mieželis , taip kruopščiai besimaskuojantis Aidžio Meželio slapyvardžiu? Girdėjau gandus, kad pabrolys Mieželis nutiesė nelegalius kelius į Europą iš Kolumbijos per Lietuvą...O ką tais keliais gabeno , nesunku suprasti...

jooo2012-07-13 13:05

uzskaitau.liuks parasyta.

nuomone2012-07-13 12:40

tai taip išeina, kad mes gyvename nusikaltėlių krašte, juos išrenkame į aukštus postus ir po to patys kenčiame? Nejaugi nėra Lietuvoje dorų žmonių, kurie turėtų savo tvirtą nuomonę ir neparsidavinėtų iš šiltą kėdę? o kai sėdi šiltoje kėdėje, prasimano iš nuobodulio sau įvairiausių pramogų: pradėda domėtis vaikais ir t. t. Ir kur gimė mano vaikai, ačiū Dievui, kad jie iš čia jau bėga. Nes ateities čia jokios nematyti, tik skurstam ir netradicinės orgijos.

kaunietis2012-07-13 12:38

Tas senas pirdyla galetu varyti i Amerika gyventi.

jonis2012-07-13 12:28

Tesingai parase, 100÷palaikau.

Be kita ko2012-07-13 12:22

...negalima pamirsti ir didziojo "projekto" LEO! Nors jau buvo surinkti tukstanciai parasu kreipimesi i Adamku pries LEO, sis vistiek pasirase! Na ka gi, juk mes jam viso labo - tik "minia"...

pritariu2012-07-13 12:15

pritariu 4. komentatoriui..kazkur skaiciau apie adamkaus jaunysteje praturtėjima - nama- palikta jam kazkokio vyro...kazi uz ka???

Erika2012-07-13 11:49

Teisingai parašė. Aplamai tie amerikonų rinkimai prezidentais tai čia kas? Taip atiduota skola už paramą sąjūdžio laikais?

s2012-07-13 11:14

šaunus straipsnis, tik gaila kad mažai apie šį amerikoną-"lietuvį" ir jo darbus viešina tv

dar2012-07-13 10:49

reikia nurasyti jo sazinei.Visada buvo susireiksmines.Minia tai minia, nors is jos pinigeliu tenka megautis gyvenimu.Liudna pagarbos nejauciu tokiam zmogui.

pipiras2012-07-13 09:17

Na iš dalies teisingai Brunza rašo. Tik va norisi pridurti, ar tik ne Adamkaus prezidentavimo laiku po truputi įsitvirtino pedofilai į valdžią,gal kas ir pasidomėtų kodėl tokia galinga pedofilų jėga teisinėje sistemoje

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi