Tarptautinio festivalio „Kino pavasaris“ akivaizdoje žinomas Lietuvos psichiatras Linas Slušnys perspėjo šalies gyventojus nežiūrėti žymaus danų kino meistro Larso Von Triero filmo „Nimfomanė“, nes pornografija kenkia žmogaus smegenims, – pranešė delfi.lt .

Būdamas Lietuvos kino centro Filmų indeksavimo komisijos nariu, L. Slušnys pats du kartus balsavo už tai, kad filmas būtų uždraustas kaip pornografija, ir apgailestauja, kad kiti komisijos nariai pasidavė kultūros veikėjų spaudimui ir leido viešai demonstruoti šį smegenims kenkiantį kūrinį.

Anot Lietuvos psichiatrų asociacijos nario, jeigu šiandien Lietuvos piliečiams bus leista žiūrėti 10 minučių trukmės pornografines scenas, tai rytoj reikės leisti jau 15, o poryt – 30 minučių, nes pornografija veikia kaip narkotikas.

„L. Von Trieras apsidirbo iki ausų su savo šiais filmais, tragiškai apsidirbo ir padarė gyvenime didžiausią klaidą. Jei kas klausia asmeniškai, bet kam sakau – neikite niekada daugiau į L. Von Triero filmus, nes tai mėšlas, neverta net gaišti laiko taip ilgai žiūrint“, – įsitikinęs L. Slušnys.

Jis atkreipė dėmesį, kad pornografijos keliamų pavojų nesuvokia net ir labai išsilavinę, meno kontekstus pažįstantys žmonės.

„Žmonės daug ko nesupranta, kas su jais vyksta – ar jis bus filosofas, ar profesorius, ar eilinis kaimo žmogelis. Jie nelabai į tai ir gilinasi“, – pornografijos klastingumą atskleidė specialistas.

Savo menines įžvalgas jis grindžia ne tik teorija, bet ir turtinga praktine patirtimi. „Kai pažiūri penkis filmus, normalus lytinis aktas nustoja dirginti smegeninę“, – delfi.lt žurnalistui teigė L. Slušnys, kelerius metus buvęs pornografinių filmų vertinimo ekspertu Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyboje.

Šį žymaus psichiatro, Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisijos pirmininko pasisakymą galima reziumuoti ne mažiau žymia istorine fraze: „Kai girdžiu žodį „kultūra“, man norisi išsitraukti brauningą.“ Ta proga galima būtų ilgai postringauti apie nacių organizuotas „išsigimusio meno“ parodas ir kitas panašias sveiką gyvenimo būdą propaguojančių veikėjų kultūrines iniciatyvas, kurios L. Slušniui turėtų būti artimos.

Bet šįkart menui jautraus psichiatro dėmesį norėtume atkreipti į kitą dalyką.

Pone Slušny, tai, ką Jūs pamatėte ir kas Jus taip nugąsdino, yra tik filmas. Nenorėtume Jūsų liūdinti, tačiau atkreipsime dėmesį, kad realybė kartais būna nepalyginti kenksmingesnė. Pavyzdžiui, čia:

Ši scena, pone Slušny, nufilmuota kuriant dokumentinį filmą 2012 m. gegužės 17 d. Garliavoje. Joje matyti, kaip Jūsų viešai skatintos jėgos struktūrų operacijos metu policijos pareigūnas šautuvo buože daužo ant žemės gulinčiam vyrui į tarpukojį.

Šios scenos niekaip neįvertino ne tik Lietuvos kino centro Filmų indeksavimo komisija, bet ir prokuratūra.

O čia dalis garso takelio iš to paties dokumentinio filmo. Klykia mažametė mergaitė, kurios akivaizdoje pareigūnai naudoja smurtą prieš ją auginusius senelius, „pašalindami“ juos kaip „kliūtis“, kad būtų galima įvykdyti teismo sprendimą – atskirti ją nuo artimiausių žmonių ir „paėmus“ kaip daiktą išvežti nežinia kur:

Pone Slušny, tie seneliai, kurie buvo „kliūtis“, jau beveik dvejus metus nematė savo anūkės. Ar ji gyva?

Naujausi

Komentarai (67)

Rikiuoti
AS2014-03-26 01:39

KITA NAUJIENA BUS KAD SLUSNYS ATOSTOGAUJA SEISELIUOSE ? GRAZIAI PRASUKO SLUSNIUKAS REKLAMIKE PORNUSKEI SITAI , BUTU KELI CMORIKAI SEDEJE TIK SALEJE, DABAR NET SENJORES EJO ZIURET I SITA "PASAULIO PABAIGA":)) NEGRU PIMPALU EIKIT ZIURET, SUPERINIS FILMAS:)) HAHAHA

nuomone2014-03-24 18:10

man tai bausiau uz baisiausia siauba,tai kaip grobe vaika is namu uzsideje veterinarines pirstines, atsinese spec koldrynear ne taip slusni

www2014-03-23 22:55

Ir toks, atsiprašant, žmogėnas rūpinasi žodžio laisve Lietuvoje. Į kaliūzę jį, tegul prisipažįsta, ką padarė mergaitei

to Vile Vijole2014-03-23 19:03

Aciu uz nuoroda.. perziurejus ir paklausius tos slusnio pasisakyma apie mergaite didziausias sokas! Ka slepia sis zmogus? Vien melas liejasi is pumpricku nemiros lupu ir kitu pasisakanciu.. ir kaip gali zmones po to galvoti ,kad tikrai Venckiene garbingas zmogus saugojes mergaite nuo pedofilu.. Juk visi ir galvoja taip ,kaip snekama ivaisriu asmenu toj laidoj.. kad Venckiene nusikaltele,o mergaitei savuose namuose buvo gyventi atseit kancia... vat ir laimejo pedofilai.

nujo2014-03-23 18:43

Drasiauskelias yra skiltis /kovo 23/...tai apie Garliavos mergaite.

Jules2014-03-23 17:35

Taip, Vytai, štai kokią Europą projektuoja oligarchai ir apskritai mūsiškiai kapitalbolševikai - Prichvatizacijos hegemonai.

vytas2014-03-23 15:53

nuotraukoj baltaode negrai trina,glosto,o video is Garliavos ,Klonio gatves Lietuvos istorija !

Jules2014-03-23 15:07

Dar kartą primenu, kad ta proga būtų galima taip pat priminti ne tik nacių organizuotas „išsigimusio meno“ parodas ir kitas panašias sveiką gyvenimo būdą propaguojančių veikėjų kultūrines iniciatyvas, bet ir Banko, tiksliau, Sovietų Sąjungos kultūrines in real ne tik iniciatyvas, bet ir pačią realybę – Holodomorą, Pavolgio dirbtinį badą, neskaitlingų tautų naikinimą, trėmimą į Sibirą, kanibalizmo suorganizavimą Ukrainoje ir t. t. Lietuvoje gyvena ne Vokietijos, o Sovietų Rusijos kolaborantai, bendrininkai,“stukačiai“, buvę Bolševikų partijos Partinių ir nepartinių bloko nariai, apskritai „Stribynė“. Vokietijoje iki karo, išskyrus kelis išpuolius prieš žydus, o kur tokių išpuolių nebūta ir nėra šiandien, nebuvo jokio genocido. Abiejuose karuose Vakarų liberalija buvo Rusijos despotijos pusėje, buvo jos sąjungininke ir tiekėja. Istorija perrašo nugalėtojai ir apgauna naivų jaunimėlį, išpusdami pralaimėjusiųjų nusikaltimus ir piktadarybes, sumenkindami arba amžiams įslaptindami savąsias. Aljantų istorijos versija nėra tiesa, nėra buvusios tikrovės sąžininga rekonstrukcija be melo ir runkelyno apgaulės – taip pat nuslėpti žiaurūs liberaliųjų aljantų kariniai nusikaltimai. Toliau aiškinama, kad Hitleris „Piktoji dvasia“, o Stalinas, suprask, „Geroji dvasia“, už kurios stovi nabagas visagalis Bankas, Bankas Trockis, tiesa? Stalinas tiesiog „Pasaulio šviesa“, ar taip? Visur Lietuvoje jaučiama Bolševikų partija ir jos KGB, jos buvęs internacionalas, jos buvusių narių ir kolaborantų klastotės ir sofistika. Didesnių melagių kaip VU docentai gali rasti tik Rusijoje, kuriems sofistika ir „stukačestva“, atvira demagogija ir melo propaganda atstoja mokslą. Kaip rašos garsus pasaulinio masto istorikas Norman Davies, vokiečiai žydų iškart nežudydavo, o suvarydavo į getus ir prašydavo aljantų paliaubų, prašydavo nutraukti karą, bet šito VU docentams nesuprasti, tiesa? Tiesa, dėl Lietuvos N. Davies bijodamas Banko tyčia prašauna pro šalį. Hitleris 1938-1939 metais ėmė rėžti ekstremistines kalbas, esą, „jeigu žydai dar kartą sukelsią karą, jų visų lauksiąs išnaikinimas – Vernichtung“. Iki 1941 metų liepos žydai nebuvo naikinami dideliu mastu. O kas iki tol vyko Stalino Rusijoje, toje „Pasaulinėje šviesoje“, kiek buvo nužudyta Vakarų liberalų sąjungininkėje Stalino Rusijoje iki 1941 metų birželio mažai kam rūpi ir kodėl? Prisiminkime, kaip rusai čečėnus naikino visai neseniai ir nieko – dzin liberaliajam pasauliui. Stalino Rusija iki karo milijonais žudė žmones, ypač ketvirtajame dešimtmetyje, bet liberaliems Vakarams buvo nusispjauti ir toliau laikė Rusiją savo pagrindine sąjungininke. Dar iki karo po Rusijos miestus važinėjo I. D. Berg‘o kilnojamos dujų kameros ant ratų, liaudyje vadinamos „Dušegubkomis“, ir nieko. Viskas ten čiki piki su jomis buvo, ar taip? Miela, malonu Vakarams dėl tokio garsaus Stalino racionalizatoriaus išradimo – pragaro mašinerijos ant ratų po pavadinimų „Duonelė“(„Хлеб“). Iki karo Vokietijoje nebuvo visuotino teroro kaip pas liberalų sąjungininkę ir skolininkę Rusiją. Rusija net Krymą buvo užstačiusi už skolas James Naumburg Rosenberg‘o Agro –Joint‘ui, tiesa? Vokietijoje nebuvo nieko panašaus į NKVD. Iki karo Vokietija neturėjo jokių šiuolaikinių mirties technologijų, kai Rusijoje jos dirbo „polnym chodom“, tiesa? Na, o Lars von Trier‘ o „NymphOmaniac‘as“ labai daug ką atskleidžia, tik reikia gebėti įžvelgti – atskleidžia mūsų būsimą ateitį. Vilniuje tokių seksomanjakinių užeigų yra kiek tik širdis geidžia, tik su viena sąlyga – reikia turėti pakankamai šlamančių kišenėje ir gerai išmanyti Mokslinę Oligarchiją. Ne tik atskleidžia, bet ir padeda transformuoti NymphOmaniac‘ą į PolitikOmaniac‘ą, tiesa, nes kaip kitaip gali suprasti, kai pagrindinė Antrojo pasaulinio karo organizatorė, planuotoja ir sukėlėja bei masinių žudynių pradininkė yra Trockio-Lenino-Stalino Rusija, o kalčiausia Vokietija. Kaip suprasti tai, kad Lenkijai net neprašant Angliją jai suteikia Nepriklausomybės garantija, o jau kitų šalių žmonės ne žmonės, tiesa? Tik pagalvokite, Didžioji Britanija neprašyta davė Lenkijai jos nepriklausomybės garantiją, o Lietuvai prigrasė, jei ji bandys atsiimti sostinę, anglai skelbs ultimatumą Kauno Lietuvai. Ar tai ne gera tema Politic(O)maniac‘ui? Kai VU docentai remiasi naratyvais, o ne istoriniais faktais, ar tai ne Politic(O)maniac‘ai? Kodėl slepiami britų ir prancūzų misijos dokumentai ir slapti susitarimai su Stalinu Leningrade likus savaitei iki Ribbentrop‘o skrydžio į Maskvą? Ar kartais tai ne bendri spąstai, kai Rusijos archyvai su Saule įslaptinti? Juk Stalino Rusija atvirai, viešai propagavo Pasaulinės proletariato revoliucijos puolimo, nukariavimo ne tik teoriją. Rengėsi agresijai prieš Europą ir buvo pasirengusi smogti. Ar ne britai su prancūzais, ne jų misija Leningrade padėjo Hitlerį įvaryti į spąstus? Ar ne lenkų pulkininkai viešai spaudoje gyrėsi sutrypsią Vokietiją akimirksnių ir rytoj jau žygiuosią parade Berlyno gatvėmis? Lenkų pulkininkai niršo kad kažkoks kapralas gali būti už juos viršesnis, tiesa? Ar ne Lenkija užgrobė industrinį Čekoslovakijos rajoną ir skėlė ultimatumą dėl Vilniaus krašto ir diplomatinių santykių Lietuvai tiesiogiai pagrasinusi karu, bet karo jai niekas už tai gi neskelbė, tiesa? Rygos sutartimi pasisavino svetimas Lietuvos, Gudijos ir Ukrainos žemes, bet karo jai Vakarų liberalai neskelbė, tiesa? Vokietija prašė leisti tiesti Berlyno-Karaliaučiaus greitkelį, geležinkelį ir prašė atsisakyti savo teisių į Danzig‘ą. Dabar gi rusai tai važinėja per Lietuvą į užgrobtą ir neteisėtai Rytų Prūsiją ir niekas jokių problemų Vakaruose Rusijai dėl to nekelia, leidžia Lietuvą ir Vokietiją žeminti. Ar tai ne Politi(O)maniac‘as, besivaikant Didžiojo orgazmo, didžiojo politikos orgazmo ir isterijos? Gyvename Melo epochoje valdomi Neosovietinės Oligarchijos Politic(O)maniac‘o propagandos. Lars von Trier‘o filme super avangardistinės sex nelaimėlės Nymph(O)maniac‘izmas baigėsi totaliu prilupimu, mėlynėmis paakėse, sudraskyta putyte po superinio ir labai liberalaus sekso seanso besivaikant Didžiojo „O“, o kuo baigsis Politic(O)maniac‘o Didžiojo politikos orgazmo vaikymasis kol kas tebelieka atviru klausimu be atsakymo, tiesa? Ypač, kai didžiojo politikos orgazmo diena artėja – artėja Prezidento rinkimai ir politikos manjakams yra daug darbo.

Psichiatras praktikas2014-03-23 14:48

''Dailininkė Eglė Lipeikaitė sugeba įveikti bet kokius sunkumus – ir negailestingo likimo siųstus, ir kelionių po kalnus. Po skyrybų su vyru – vaikų psichiatru Linu Slušniu moteris susirgo onkologine liga, buvo operuota, vėliau švitinta. Galiausiai ji atgavo jėgas ir vėl nepailsdama rūpinasi trimis atžalomis, dirba, kuria ir keliauja.''

stasys2014-03-22 21:41

Buvo apie ką pamastytį ..perskaičius komentarus .

Nesusirūpines - Diedukui2014-03-22 18:36

Gerbiu, nors už prisipažinimą .

Jota2014-03-22 18:18

Nežinau p. Slušnio pozicijos Garliavos mergaitės atžvilgiu, bet dėl pornografijos jis teisus - amoralūs, pornografiniai filmai ir apskritai toks menas, ar straipsniai, ar grož. literatūra TIKRAI veikia žmogaus psichiką, smukdo ją, daro nejautrią gėrio supratimui, kitaip sakant, užtraukia akis tam tikru vištakumu. Nederėtų pernelyg sureikšminti tikrovės. Dar klausimas, kas didesnę įtaką daro žmogui - tikrovė ar kūryba? Garliavos mergaitės pagrobimo scena tikrai, ko gero, šiurpesnė už siaubo filmą, bet štai aš neseniai netikėtai pamačiau vieną JAV pornografinio filmo sceną, kuri taip pašiurpino savo šlykštumu, kad jos niekaip negaliu užmiršti - ji nuolat iškyla prieš akis. Drauge neįmanoma nusakyti kažkokio kraupaus nusivylimo žmogumi matant, ką jis daro, ir dar baisiau - nori tai paversti menu ir sudominti kitus. Kūryba irgi tam tikra tikrovė. Dar klausimas - kodėl taip mažai kas kalba apie plūstančią iš Vakarų homoseksualizmo propagandą, apie pasibjaurėjimą keliančius straipsnius (dažniausiai lryte) apie tai, kas žmogui šventa - apie šeimą, vaikų grobimus iš normalių šeimų ir jų atidavimus homoseksualams, apie sekso garbinimą visomis įmanomomis iškrypusiomis formomis ir t.t.??

Diedukas (ne)susisrūpinusiam2014-03-22 17:04

O šakalai gaujoje ir liūtus nuveja...

Liepa2014-03-22 16:58

Taip, tiesa - nesu nei žvaigždė, nei žurnalų veidas, nei talentinga. Gerbiamasis, aš tikrai neverta nei Jūsų, nei aplinkinių dėmesio : esu paprasta paprasta, kukli kukli, praktiškai nematoma, niekuo neišsiskirianti, niekuo neįspūdinga.

Liepai2014-03-22 16:46

Taip sutinku, tikrai be reikalo susirūpinęs buvau - jūs to neverti. Taip ir tikėjausi, kad tik tiek te sugebat. Aš asmeniškai, savo reikalus sprendžiu savo jėgomis ir užnugaris man tikrai nereikalingas. Na o jūs, kaip tie šakalai - sugebat tik gaujoje išlikti.

Juozapas --išnarui2014-03-22 16:35

Kas atsitiko? Praskydai- tai tu labai, labai "susirūpinęs", tai jau nebe_susirūpinęs. Gal pasigavai kokį PMS'są. Rašant, delnai neprakaituoja? Prašyk viršikininko, kad skirtų didesnį algos priedą "už kenksmingas sąlygas". Pasakyk, kad Juozapas gyvenimą nuodiją, aš neprieštarauju. Na o dėl kupros ir grabo... Žinai, pritariu. Tik tegul tai lieka tarp mūsų. Aš ne žvėris- niekam nesakysiu. O tu ir gi šia tema daugiau viešai nepliaukšk. Pats žinai -Tėtės kerštinga natūra. Jau vien dėl kupros paminėjimo gali lėkt iš tarnybos su vilko bilietu. O tu dar ir apie grabą ... Taip gali ir pats anksčiau laiko pasimatuoti medinį makintošą. Atsargiau su terminalogija ateityje. Draugiškai patariu:)

Liepa-Nr.482014-03-22 16:31

Tai Jūs visąlaik dalyvaujat"Tiesos"akcijose, taip?... Jei kada galėsiu - prisijungsiu. // Galiu pasakyti, kad tamsta be reikalo susirūpinęs - tik Dievas yra tobulas(Gerbiamas, Letai, atsiprašau Jūsų - žinau, kad negalima tarti Jo vardo... ) //Asmeniškai man nieks neprikabins"abejingumo" etiketės:dalyvauju labdarose, akcijose, mitinguose, minėjimuose,parašų rinkimuose, esu ragavusi ir sreikų duonos. Tad žinau, ką reiškia eiti prieš"sistemą" ne iš istorijos vadovėlių.. Šiuo metu aš Teisybės neieškau, nes jei tą daryčiau - garantuoju sėdėčiau daboklėj su kitais teisuoliais. // Turiu nepatogią savybę - lojalumo ir solidarumo saviems poreikį. Juozapas, Raigerdas ir kiti komentatoriai yra mano draugai: visi jie"aukščiausios prabos"žmonės. Ir jei nors vieną įžeidėt, tai tuo"gėriu" pasidalinsiu ir aš. Man nerūpi išvaizdos ar įvaizdžiai... Draugai yra draugai.. Bet vat labai prieštaraučiau, kad Juozapas pasirašytų tamstos"anatominei apžiūrai": neduok D.... e išsisuktų pirštą, tai dar tektų už jį tekstus spausdent... ;) Tai jau ne, ačiū už locką! // Tad siūlau alternatyvą: norit muštis? Gerai. Galima apsidairyt. Jūsų stilius koks? Profesionalas? Mėgėjas? Sritis - boksas, karatė, imtynės... t. t.? Tiks panevežiokų chebra, ar nuo šiaulių bachūrų bliuskėn norėtumėt? Gal kas ir sutiks su Jumis teisybės paieškot... reikia tik pasiūlyt žmonėm, gal kas tikrai atslieps į Jūsų susirūpinimą... Nuoširdžiai

Nesusirūpines - Juozapui2014-03-22 16:06

Svarbiausiai suteikiau galimybę tau atsiverti visu gražumu. Na, kaip ten sako - kuprotą tik grabas ištaisys.

Juozapas2014-03-22 15:59

Čia vienas toks "susirūpinęs" net susikūprinęs bando nertis iš kailio. tiksliau iš skūros. Mat pavasarį visokie ropliai, pvz. smaugliai ar gyvatės išsineria iš senų žvynų. Taigi aktyvumas yra dėsningas. Vienas toks išnara čia priskreto. Šnypščia, liežuvį dvišaką kaišioja. "Leopoldai išeik, išeik baily", šnypščia išnaros liekana, pučiasi kaip varlė prieš dalgį, o gavęs per žabtus subliūkšta kaip kiauras prezervatyvas. susirūpino žaltys, kodėl Juozapas pas jį užsiregistrruoti neateina. Gal ir ateičiau, jeigu tik dėl to. Nebijau. Bet kaip žmogus su antpečiais turėtų žinoti, kad kare tie kurie dirba smegeninėmis, neturi laiko kartu su kitais marširuoti po placą. Kas rūpinsis reikalais info fronte, jeigu Juozapas pasikaišęs skvernus lakstys po simbolinės reikšmės mitingus ant kurių valdžiai nusičiurkšt? Geriau jau Juozapas atves į protą keletą tūkstančių žioplių, kurie kažkada taps divizija kovotojų, nei gaiš laiką stypsodamas vidurį aikšės su žvakele. Kiekvienas daro tiai ką moka ir kas sekasi. Reikia užsiimti tuo kas duoda rezultatą. Savo vieklos rezultatą aš matau ir jis mane džiugina. O tai kad kažką "juozapavimas" labai lūdina - čia jau "nuliūdusiųjų' problema. Aš dėl to nesirūpinu. :)

Susirūpines - Liepai2014-03-22 15:38

Jeigu jau skaitote komentarus, prašyčiau juos atidžiau išstudijuoti. Norit sužinoti dėl ko aš susirūpinęs? Ką gi, padėsiu išsiaiškinti. Šis straipsnis buvo įkeltas, jei neklystu, tai nuo vakar ryto. Todėl vakar labai susirūpinau, nes per visą dieną, ši skaudi tema labai mažai ką sujaudino, tik keli komentarai palietė būtent mergaitės tragediją. Tai gi, labiausiai nustebau, kad visą dieną straipsnis nesulaukė būtent jūsų, teisybės ieškančios trijulės dėmesio, kai tuo tarpu gretimame straipsnyje taršėte, manau visiems ir taip aiškią Landsbergio vidinę būklę. Dar labiau susirūpinau, kai poną Juozapą paprašiau mažiau rūpintis savo įvaizdžiu virtualioj erdvėj , bet daugiau dėti pastangų realiame gyvenime. Štai čia ir atsivėrė Juozapo silpnoji, tai yra tikroji pusė. Kietas jis tik kompe, realiame gyvenime manau jis labai silpnas. Net toks pasiūlymas, kaip kvietimas sudalyvauti 17 - tos dienos akcijoje, jį visai nejaudina - gal pasakyčiau jį sujaudino tik jo pačio saugumas. Tai parodo tikrą žmogaus veidą - tai tikras bailys. Net ir "kriaušes" sugeba tik virtualiai daužyti. Tai gi, teks ir toliau akcijose dalyvauti nedidelėse gretose, nes kaip matau, bent jau kol kas, mes kieti tik komentaruose.

Liepa-S2014-03-22 15:10

Labas, Raigerdai. Gerai,"einu" ;)

Raigerdas >S2014-03-22 15:02

Sveiki, mielieji, norėčiau jus pakviesti į susirinkimą prie Šarūno Puidoko straipsnio. Turiu pasiūlymą.

Liepa-Diedukui2014-03-22 15:01

Matytas draugas iš patiltės :)...Šiandien, matau, ir daugiau personažų besidarbuojančių. Įdomiausia tai, kad nors nematai gyvai žmogaus, bet stiliai skirtingi... ;)

Liepa-Juozapui2014-03-22 14:58

Žinai, Juozapai, šitoj Marijos žemėj aš viskam pasiruošusi.. Rimtai. Tamsta užsiimate aukšto lygio pilotažu - surašot ir išdėstot mintis taip, kad belieka tik užgaulioti ir gąsdinti, nes nepaliekat jokio plyšiuko 'reikiamiems'ir 'svarbiems' argumentams įterpt. ;) Mano"Liepinas"tiek nesivargina, kai atpažįsta vilką avelės kailyje - siunčia iškart"Tenajaus", jei mažai, tai prideda iš rezervo. Žinot,"rekrūtai"nedovanotinai užgrūdinti... lengvai neišgąsdinsi ;););)Spaudžiu dešinę savaitgalio proga, Juozapai ! ;)*No Pasarán!

Diedukas >S2014-03-22 14:56

Sveiki, kur mūsų morka? Laikas prasiaiškint, kas tas "susirūpinęs". Ir agresyvus. Ar ne iš Kauno zoologijos sodo? Primatų skyriuje seilėm taško. "Marškinėlių" reik?

Juozapas--Liepai2014-03-22 14:48

Dėkui už kompaniją:) Tačiau kol dar, ne vakaras, nepadėjom šaukšto neverta sukti galvos dėl kažkokio susinervinusio gaidžio užgautų ambicijų. Jis mat įsižeidė, kad nesileidau į diskusijas. Bukovskio požiūris, mat jam nepatiko. O man tai kas. Su kontorinais nesiceremoninu. Galiu diskutuoti su žmogumi kuris nuoširdžiai nesusivokia kas aplink vyksta, tačiau su tyčiniu kenkėju šneka trumpa. Kontorinai yra išmokę vieną litaniją ir žaidžia primityviai - svarbiausia įvelti į nesibaigiančias diskusijas apie bele ką, svarbu tik nekalbėtume iš esmės režimui pavojingų dalykų. Svarbu tik nekeltume pavojaus "svetaja svetych". Užsirovė ant "neformatinio" ir nervinasi. O man kas, man smagu. Mėgstu kontoriniams planus ardyti. Jie niršta labiausiai dėl to, kas kiti irgi sparčiai mokosi. "Juozapavimas", tarsi koks repas. Darosi madingas. Tokia "Mados infekcija" klano bunkeriuose nebuvo numatyta:) Siurprizas.

Matas2014-03-22 14:41

Čia Slušnys teisus dėl porno įtakos smegeniniai bet ir ekspertai.eu klausymas į temą.

Liepa-84.46.248.2052014-03-22 14:35

"Ir kodėl mes pasidarėm tokie abejingi kito žmogaus nelaimei?" -Nesuprantu, o kodėl kalbat "mes" vardu? Kuo pasvėrėt, pamatavot žmonių abejingumą ar neabejingumą?" Labai gaila, bet šiandien ši tragiškai pasibaigus istorija, kaip matau pasidarė mažai kam įdomi"- O kas sakė,iš kur žinot,kad ši tragedija pasibaigė? Ši byla pasibaigs tik tada, kai bus atsakyta artimiesiems, giminėms, Lietuvos žmonėms į visus klausimus. Savo poziciją esu išsakiusi. Jeigu būtumėt buvęs tikrai nuoširdus ir itin"susirūpinęs", tai dabar vaikščiotumėt po teismus su tais, kuriem likimas lėmė šturmo metu būti Klonio gatvelėje. Na, gal nespėjot?. Tai galbūt esat tas asmuo, kuris sumokėjo baudą, kurią policija skyrė panevėžiečiams už tai,kad viešoje vietoje keliese susirinkę taikiai stovėjo, žvakeles degino už nužudytą ir pagalbos iš pareigūnų neprisišaukusią septyniolikametę Eveliną?.. Ar ši istorija Jums nekelia"susirūpinimo"? Na ir kas, kad šalies konstitucija garantuoja daug teisių ir laisvių. Tai tik formalumas, realybėje galioja kitokios teisės, ir kitokie dėsniai- ne visiem, deja, vienodi. Jei vis dar toks"susirūpinęs" tai būkit geresnis už mus -"chebrą" kaip sakot, siūlykit receptus, rodykit veiksmus. Teisuolių vakancijų begalės... O jei norėsi, tai,kaip sakoma, ir prie stulpo prikibsi. Galima žodžiais ir pasigalynėti, ir"pasimušti", betgi yra ribos, galų gale kontekstas. Ar yra tobulų žmonių? Bent aš tokių nesutikau. Tad siūlyti"kriaušių" ar kitokių"vitaminų" nėra išeitis.

Liepa-Juozapui2014-03-22 14:01

Na, štai, jau matau, kad kažką praleidau... Kuo toliau, tuo įdomiau"siužetas" vystosi. ;) Juozapai, jei kada prireiktų pasivaikščiot po "valdiškus namus" prisijungsiu,- iš patirties žinau, kad kompanijoj žymiai"įdomiau".. ;)Neabejoju, kad ir daugiau "chebrantų" atsiras.. :)* Juk ir taip tautiečiai vaikšto pulkais pas uolius pareigūnus- visi užimti, darbo nepritrūksta... Matyt, pritaikomas prekybininkų principas: "komplektas" už vieno vieneto kainą?...

Jules Ugnelei2014-03-22 13:20

Šiandien Lietuvos runkelynui leidžiama žiūrėti ne kiek Pornomaniac‘ą, bet labiau Politico-economicomaniac‘ą nuo ryto iki vakaro ir kulversčiais formuoti smurtinę visuomenę – kriminalizuotis, debilizuotis, kanalizuotis ir stovėti eilėje prie privataus Vilniaus gimnazijų Sex casting‘o biuro durų – laukti naujos produkcijos, naujo viešo nekaltybės praradimo internete už nemenkas babkes tęsinio, kurios, minimalios algos skurdo sąlygomis, susuka galvas Lietuvos nepilnametėms mergaitėms, gimnazijų moksleivėms.

Beta2014-03-22 13:20

Anekdotas rinkimų boikoto tema. Studentas klausia matematikos proferiaus:/ - Profesoriau, ar eisite balsuoti? / Profesorius:/ -Ne. / Studentas: Kodėl profesoriau? / Profesorius:/ - Pagal tikimybių teoriją, mano balsas rinkimų rezultatams neturės jokios įtakos. / Studentas:/ -Profesoriau, o jei visi bus tokie protingi? / Profesorius:/ - Pagal tikimybių teoriją- nebus. / Profesorius iš anekdoto teisus: niekuomet nesuorganizuosi tiek žmonių boikotuojančių rinkimus, kad pagal mūsų įstatymus rinkimai neįvyktų. Yra kritinė masė valdžiai palankų žmonių, tai patys partiniai, jų giminės, žmonės, per valdančiųjų malonę turintys valdišką gerai apmokamą darbą, vadinasi, turintys ką prarasti. "Apie viską pagalvota". Todėl atvirkščiai: kuo daugiau žmonių dalyvauja rinkimuose, tuo prastesnis rezultatas sisteminiams.

Juozapui2014-03-22 13:13

Tai štai, viskas ir iškilo į paviršių. Manau nereikia aiškinti, kas paviršiui plaukioja. Sėkmės tolimesniame plūduriavime.

Juozapas --kontoriniui2014-03-22 13:05

Nori nuorodos. Prašau, mielai nkureipsiu tinkamu kursu. Pasinaudosiu V. Bukovskio patarimu, todėl mielai siunčiu tave ten kur ir priklauso ---idi n/x:)

Juozapui2014-03-22 12:52

Gal šūdžiau nori realybėje mane kaip kriaušę paturėti - aš galiu suteikti tau malonumą, tik duok nuorodą.

Juozapas--"susirūpinimasui", škia tskant2014-03-22 12:36

Ir aš prie kompo nemiegu, todėl tavo susirūpinimas yra visiškai pagrįstas. Keliu jų sų kontorai diskomfortą? Dėkui, pamaloninai. :) Už kvietimą "Juozapui" nusifilmuoti" jūsų kontoros kartotekai, žinoma ir gi dėkui, bet gal kažkaip "pasikuklinsiu. Apart Kovo-11 sios eitynių į mitingus nevaikštau. Esu praktiškas ir tiesiog racionaliai skirstau resursus. Režimo nosferratusams medinį kuolelį įkalinėju sėdėdamas prie kompo. Rašau. To rašymo dėka abejingų tavo atstovujamos chuntos sistmos siautėjimams gretos tirpsta ir auga gretos tų kurie vieną dieną susitelkę iškarš taviškiams kailius. Tavo pastangos pasikasti po "Juozapo" autorium yra logiškos, bet noriu patikinti, kad lengva nebus. Nagus atšipsi. Ir ką tuomet toks skeltanagis beveiksi? Suprask, mulki - keldamas ant manęs koją, tu tik įkvepi mane. Nemyžk prieš vėją, monkey bussines iš to bus. Kontora tave apmokė standartiškam darbui pvz. tipo delfiuose. Ką daryti čia, užsirovus ant "Juozapo" "eto vam ne zadavali"? Užjaučiu. Gal užsirašyk į kursus kokius? Žiūrėk, tik nepulk į depresiją. Tu man reikalingas . Kaip bokso kriaušė. Treniruotėms. :)///Fizkult priviet!

Mano nuomonė2014-03-22 12:20

Slušnys mėgsta pedofiliją,sprendžiu iš jo kalbų apie Garliavos mergaitę.

Susirūpines - Juozapui2014-03-22 12:15

Atleisk , kad priverčiau šiek tiek palaukti. Matai, miegu lovoj, ne prie kompo , todėl aš ne toks greitas kaip tamsta. Tai va, maniau vardan tiesos, pakviesiu tave sudalyvauti 17-tos dienos akcijoje. Kaip iškalbingas žmogus galėtum Daukanto aikštėj išsakyti viską, ką galvoji apie mūsų valdžią ir prezidentę. Tačiau perskaitęs tavo komentarą supratau, kad esi drąsus tik virtualioj erdvėj. Tamsta gal ir turi supratimą kur blogis, kur ne, bet matau labiau stengiesi ne dėl tiesos, bet dėl savo įvaizdžio ir net pats nepastebi, kad įžeidinėdamas kitus, tu save tik žemini. Todėl drįstu prognozuoti - tave geriausiu atveju laukia Pikaso likimas, kai siuntinės ir valysis kojas, kas tik netingi.

Jules2014-03-22 11:07

Ta proga būtų galima taip pat priminti ne tik nacių organizuotas „išsigimusio meno“ parodas ir kitas panašias sveiką gyvenimo būdą propaguojančių veikėjų kultūrines iniciatyvas, bet ir Banko, tiksliau, Sovietų Sąjungos kultūrines in real ne tik iniciatyvas, bet realybę – Holodomorą, Pavolgio dirbtinį badą, neskaitlingų tautų naikinimą, trėmimą į Sibirą, kanibalizmo suorganizavimą Ukrainoje ir t. t. Lietuvoje gyvena ne Vokietijos, o Sovietų Rusijos kolaborantai, bendrininkai,“stukačiai“, apskritai „Stribynė“. Vokietijoje iki karo, išskyrus kelis išpuolius prieš žydus, o kur tokių išpuolių nebūta ir nėra šiandien, nebuvo jokio genocido. Abiejuose karuose Vakarų liberalija buvo Rusijos despotijos pusėje, buvo jos sąjungininke ir tiekėja. Istorija perrašo nugalėtojai ir apgauna naivų jaunimėlį, išpusdami pralaimėjusiųjų nusikaltimus ir piktadarybes sumenkindami arba amžiams įslaptindami savąsias. Aljantų versija nėra tiesa, nėra buvusios tikrovės sąžininga rekonstrukcija be melo ir runkelyno apgaulės – nuslėpti žiaurūs liberaliųjų kariniai nusikaltimai. Toliau aiškinama, kad Hitleris „Piktoji dvasia“, o „Stalinas geroji dvasia“, už kurios stovi nabagas visagalis Bankas, tiesa? Stalinas tiesiog „Pasaulio šviesa“. Visur Lietuvoje jaučiama KGB ir Bolševikų partijos, jos buvusių narių ir kolaborantų klastotės. Didesnių melagių kaip VU docentai gali rasti tik Rusijoje, kuriems sofistika ir „stukačestva“ atstoja mokslą. Vokiečiai žydų iškart nežudydavo, o suvarydavo į getus ir prašydavo aljantų paliaubų, prašydavo nutraukti karą, bet šito VU docentams nesuprasti, tiesa? Hitleris 1938-1939 metais ėmė rėžti ekstremistines kalbas, esą, „jeigu žydai dar kartą sukelsią karą, jų visų lauksiąs išnaikinimas – Vernichtung“. Iki 1941 metų liepos žydai nebuvo naikinami dideliu mastu. O kiek buvo nužudyta Vakarų liberalų sąjungininkėje Stalino Rusijoje iki 1941 metų mažai kam rūpi. Prisiminkime, kaip rusai čečėnus naikino visai neseniai ir nieko – dzin liberaliajam pasauliui. Stalino Rusija iki karo milijonais žudė žmones, ypač ketvirtajame dešimtmetyje, bet liberaliems Vakarams buvo nusispjauti ir toliau laikė Rusiją savo pagrindine sąjungininke. Dar iki karo po Rusijos miestus važinėjo I. D. Berg‘o kilnojamos dujų kameros ant ratų, liaudyje vadinamos „Dušegubkomiss“ ir nieko. Viskas ten čiki piki su jomis buvo, ar taip? Miela, malonu Vakarams dėl tokio garsaus Stalino racionalizatoriaus išradimo – pragaro mašinerijos. Iki karo Vokietijoje nebuvo visuotino teroro kaip pas liberalų sąjungininkę Rusiją. Vokietijoje nebuvo nieko panašaus į NKVD. Iki karo Vokietija neturėjo jokių šiuolaikinių mirties technologijų, kai Rusijoje jos dirbo „polnym chodom“, tiesa? Na, o Lars von Trier‘ o „NymphOmaniac‘as“ labai daug ką atskleidžia, tik reikia gebėti įžvelgti – atskleidžia mūsų būsimą ateitį. Vilniuje tokių seksomanjakinių užeigų yra kiek tik širdis geidžia, tik su viena sąlyga – reikia turėti pakankamai šlamančių kišenėje ir gerai suprasti Mokslinę Oligarchiją.

Joana2014-03-22 10:46

Lietuvos žmones paprastai traukia grožis, didvyriškumas ir patriotizmas, todėl niekaip nesugebu suvokti, kaip kai kurie mūsų tautiečiai gali veržtis į kino salę "grožėtis" amoralumu ir visu tuo, nuo ko verčia tik žiaukčioti. Nepasiduokite, mielieji, "naujųjų vertybių" provokacijai. Neleiskite traumuoti savo sielos. Tačiau jeigu jau jus taip nepaprastai traukia tas užsienietiškas mėšlas, vadinamas pornografija, tai, užuot gaišę brangų laiką tvankioje kino salėje ir bjauroję savo sielą stebėdami užuojautos vertų moraliai puolusių kino aktorių išsidirbinėjimus, verčiau nuvykite į mūsų lietuviškąjį kaimą ir, giliai įkvėpę gaivaus pavasarėjančio lietuviškų laukų aromato, pasiraitokite rankoves ir padėkite mūsų lietuviškos duonelės augintojams ruoštis pavasario darbams. Gražaus dvasingo lietuviško Pavasario!

Trier'as uzdraudzia Slusni2014-03-22 08:02

Von Trier'as yra pasaulyje pripazintas rezisierius. Vieni jo filmai man patinka, kiti maziau. Bet kas yra Slusnys? Trier'as savo filmais nerekomenduoja klausyti Slusnio nuomones.

Juozapas ---susirūpinimusui2014-03-22 02:12

Na, va ir išlindo tavo kontoriškos ausys. Pagavau, zuikuti. Tavo intencijos tapo aiškios. "Susirūpinimą" tavąjį supratau. Džiaugiuosi, kad tavo viršininkai susirūpino dėl mūsų kuklios veiklos. Tai įkvepia. Bandysime tęsti ką pradėjome, kad susirūpinimo raukšlės jūsų kaktose įsirėžtų kuo giliau:)

Susirūpines2014-03-22 02:04

Pripažįstu, parašyti mokate labai gražiai , jei dar išmoktumėte savęs nekelti aukščiau kitų, tada jums pritarčiau. Bent aš matau, tai tik jūsų chebrytės pasipuikavimą vienas prieš kitą ir neįtikusių oponentų žeminimą. Esu įsitikinęs, jog bent jau kol kas, tai jums daugiau sekasi supriešinti žmones, nei vienyti.

Juozapas---19tam , susirūpinusiam2014-03-22 01:30

Mielas žmogau, ką biednas Juozapas gali dar parašyti šia tema- esu prirašęs kilometru komentarų... Nebesinori kartotis. Juk matot, po vieną problemos nesispręndžia. Kol šalį valdo šis nusikalstamas chuntos režimas, klyk neklykęs -niekas čia nesikeis. Bergždžias reikalas apeliuoti į banditų sąžines, nes pas banditus sąžinės nebūna. AtA V. Pociūno nužudymas, E. Kusaitės "byla", Deimantės, AtA Drąsiaus tragedijos -tai tik aisbergo viršūnė. Dar daugiau tamsių dalykų apie kuriuos beveik niekas nekalba nes arba nežino arba nenutuokia, kad baisybių mąsto. Čilinsko, Stulpino, galų gale Lubio "natūraliai atsitiktinės" mirtys -ar daug apie tai dabar kalbama? Ir kokia nauda iš rypavimų? Sistema ašaromis netiki, nes sistema Maskvoje pagimdyta. Tiesa šiuo metu paviršiuje trikoloru pamaliavota, bet raudono grunto sluoksnis nepažeistas. Sluoksnis stabilus ir storas. Ar verta pagaliuku vienur kitur krapštinėti? Ar verta bandyti dar kartą perdažyti? Nemanau. Tą šėtono tarnų kolosą reikia griauti. O prieš griaunant reikia daugk ką nuveikti. Ir apsaugas pastatyti, ir brėžinius normaliam Tautos rūmui nupaišyti, surasti dorus statybininkus. ///Štai, gerb. Letas- jis apie Pamatą kalba. Pamatas yra moralė, kitaip tariant visų mūsų Tėvo tvarka. Ar gali šis pamatas atsirasti ore, ar galima tikėtis pamatų tvirtumo lakiąjame smėlyje. Be Tiesos nebus Tikėjimo. Be Tiesos nebus Pasitikėjimo ir vilties. Be Tiesos nebus Meilės, nes netiesoje Meilė merdėja. O iš kur ta Tiesa ateina? Tiesa ateina iš Teisingumo poreikio. O poreikis ateina iš Suvokimo. Suvokimas ateina iš nebegalėjimo būti Tamsoje, iš kančios ir savo ydų Pripažinimo. Dauguma buvome, esame tingūs, abejingi nemokšos, todėl mus tokius apsileidusius, bevalius buvo ir yra lengva valdyti ir kaip gyvulius varyti skerdyklon. Tiek gerb. Letas, tiek kiti garbūs kolegos iš Spiečiaus klubo, kiti mums prijaučiantys ir neabejingi -mes, visi kartu ir po vieną atskirai darome tai ką sugebame ir manome esant reikalinga - rašome jums kad pabustumėt, kad suvoktumėt, kad imtumėtės atsakomybės bendram reikalui. Tik apsišvietę, suvokę ko norime, suvokę kaip ir kodėl galėsime imtis generalinio savo namų pertvarkymo. Tuomet visi įsisenėję reikalai bus išspęsti. Anksčiau, deja, ne. Ir nereikia savęs apgaudinėti iliuzijomis. Tikėjimas ir saviapgaulė yra skirtingų išmatavimų kategorijos, tačiau tarp jų realiai yra labai plonytis skiriantis sluoksnelis. Šiuo metu. Bet tai nereiškia kad taip bus visada. Viskas kas vyksta vyksta į gera.

Letas Palmaitis 23-am2014-03-22 00:56

Tai ne "kukli agitacija", bet siūlymas pagaliau mesti melagių primestus cirkus ir gimti iš naujo. Tesaugo D-vas meiląjį Puteikį ir teveda jį Tiesos keliu. Kalbama ne apie Puteikį, bet apie egzistencinius dalykus, aukščiau kurių nėra nieko ir be kurių nėra nieko. youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5wHKAwBHLQk

Letui2014-03-22 00:48

Letai, manau su tokia kuklia agitacija, tikrai nesuorganizuosime rinkimų boikoto, tad siūlau geriau balsuoti už Puteikį ir bent kol kas, nors į vieną instituciją stengtis pastatyti sąžiningesnį žmogų.

Letas Palmaitis 19-am2014-03-22 00:32

Ačiū už pastabą. Komentuojame konkrečiai. Dėl Deimantės reikia straipsnių, ne komentarų, reikia ORGANIZUOTOS protesto grupės, reikia nuolatinių oficialių užklausimų Seime, kur dar, rodos, sėdi ir DK... Mano mintis, išdėįstyta keliuose komentaruose, buvo ir tebėra viena ir labai konkreti: ne tik kandidatė Grybauskaitė "netinka", ne tik ji sukompromitavusi pačią Prezidento instituciją sukompromituodama PREZIDENTO ŽODĮ (Deimantei nebus taikoma prievarta) - o tai yra menkniekis palyginti su visa kas jai prikaišiojama, bet: dėl pačios jos vardo vien tik buvimo kandidatų sąraše patys rinkimai darosi amoralūs, nes tokių "prezidentų" apskritai negali būti pagal apibrėžimą, tačiau jos vardas įtrauktas! Tai reiškia, kad renkamas ne prezidentas, bet gaujos "pachanas". Todėl siūliau šiuos rinkimus boikotuoti kaip amoralius. Kvailas argumantas "O jei boikotuosim, tai bus išrinktas ..." , čia netinka, nes 1) prezidentas mūsų politinėje sistemoje yra daugiau reprezentacinė figūra, 2) faktai rodo, kad Lietuvoje reali valdžia yra užkulisinė, kurią realizuoja VSD, prokuratūra ir jų valią vykdantys teismai, o todėl ar išrinks Uspaskichą, ar Vaišvilą - rezultatas tas pats (o jei išrinktasis ir mėgins "išsišokti", išsišoks į "avariją" arba atsitiktinai iškris iš 9-to aukšto), 3) jei dėl boikoto apskritai niekas nebus išrinktas, irgi maža tragedija - yra kas laikinai pavaduoja pagal konstituciją. Deja, netekus tikėjimo, netekta ir moralės (kaip ir kitur pasaulyje), todėl pašnekesiai moralės tema - "tyruose šaukiančiojo balsas". Todėl pamatinis uždavinys - atkurti PASItikėjimą D-vu. Remdamiesi vien tautiniu idealizmu tuo neįstengsim, nes D-vas Asmuo yra abraominis (viršnatūralus), bet ne pagoniškas (natūralus), o malonės vartai pagonims, ko gero, jau ir užsidaro, nes atsinaujinus persekiojimams ir buvusiam krikščioniškam pasauliui atkritus į pagonybę, pagonių pilnuma baigia įeiti pagal Rom 11, 25 ir Popiežių Pranciškų (2013 11 28). Tad jau metas pasitikti Išganytoją ateinant ten, kur Jis ir pakilo nuo žemės, nes "visas Izraelis bus išgelbėtas" (Rom 11, 26). Maranatha! - youtube. com/watch? feature=player_embedded&v=5wHKAwBHLQk

LT2014-03-21 23:58

oho Garliavoje ka zmones isgyveno. It suzvereje dauze sautuvu zmogu!

Eureka!2014-03-21 23:04

Manau, supratau, kame čia šuo pakastas. Juodosios psichotechnologijos. Manipuliacija. Juk kaip tik pagal šitų programą siekiama tvirkinti visuomenę, o ne ją saugoti. Kaip psichologas ir psichiatras jis puikiai žino žmogaus psichologiją, ir kaip ji suveiks, jeigu pasakysi "neikite į tą filmą, ir nežiūrėkite, ten pornografija!"

Susirūpines2014-03-21 23:03

Atrodo dar taip neseniai Garliavos mergaitės likimas buvo skaudi tema ir daugelio aptarinėjama. Labai gaila, bet šiandien ši tragiškai pasibaigus istorija, kaip matau pasidarė mažai kam įdomi. Tik keli komentarai, kuriems tikrai tai rūpi. Net toks komentatorius, kaip Letas Palmaitis sugebėjo tik kelis žodžius išlementi, ir tai tik palietė viršutinę straipsnio dalį. Ir kodėl mes pasidarėm tokie abejingi kito žmogaus nelaimei? O gal mes aplamai viskam abejingi ir tik vaidinam, kad mums dar kažkas rūpi. Pastebiu, kad ir komentarus rašome ten, kur galime pasirodyti labiau išmintingi, stengiamės kuo daugiau prirašyti, nors tuo per daug nieko ir nepasakant. Keista, bet nematau ir žymios komentatorių trijulės, mūsų tiesiog pasididžiavimų, Liepos, Raigardo, ir net Juozapo. Norėtųsi paklausti ponai, ar ši tema jums neįdomi?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-03-21 22:39

Ponas Slusnys, kovodamas prie kazkoki filma, kurio as pats nemaciau, IRODO, kad tas filmas PAVEIKE jo smegenis taip, kad jis nenori, kad ir kiti ta filma pamatytu. Idomu koki filma ziurejo ponas Slusnys, o po to pasidare pedofilu gyneju! Kas jo smegenis taip paveike? Na tikrai jautrios sielas zmogus... tik Klonio mergaites neuzjaute, tvirtai buvo dvasiniu iskrypeliu pedofilu sargyboje. Tokia nuomone susidariau ir pacio Slusnio straipsniu ir pasisakymu.

inga 22014-03-21 22:25

as dar palauksiu Kauno arkivyskupijos nuomones siuo klausimu ir, jei kunigai pasisakys, kad galima ziureti si filma, eisiu ir paziuresiu, jei ne, tuomet neisiu. tik nezinau kada kita Kauno arkivyskuoijos kunigu konferncija..

tas2014-03-21 22:19

psichiatras labai blogas žmogus ir prezidentė galėjusi padėti Garliavos mergaitei, to nepadarė, taip pat blogas žmogus. Už ją mano aplinka nebalsuos.

pritariu2014-03-21 20:07

13 ir 14-am.Tiksliai:)

Letas Palmaitis2014-03-21 19:14

Visa dabarties "kultūra" yra šūdas.

arthur2014-03-21 18:04

Kaip ten bebūtu,bet šį kartą jis teisus,tas kino "šedevras" visiškas šūdas....

Lina2014-03-21 17:59

Ir vel tas niekselis apsireiske .jis pasitikrina ,o gal jau zmones pamirso ji kaip budeli kuris nugyde nekalta pedofilu isniekinta mergaite . Galimai ir pats yra is tos elito pedofilu gaujos kuriems siandiena labai neramu . Drebekite prakeikti kiaules .

GERIAU2014-03-21 17:35

Jis nesireikštų. Jo renomė - žemiau žolės...

Simai2014-03-21 17:34

Zinote, ar net netikiu, kad tokie slusniai, grybauskaites ir kiti NIEKSAI!! kiaules akimis "nieko nematanciomis", kas dejosi su Deimante, atsidurs kalejime. Per daug jie prisigrobe turtu, kuriais, visgi, net ir valdziai pasikeitus, gali papirkti uz didelius pinigus visokio plauko brudus. Didziausias kalejimas jiems, Sima, butu sazine, jei tokia neatsiras iki giltinei prisiartinan. Gal dar atgaila padetu?.. O kitu atveju-be ispirkimo is kalejimu ir sazines neturejimo- kosmarai-kiekviena diena, vakara, ypac-nakti. Su vaizdais, garsais klykiancios mergaites. Nelinkiu to, net gaila kazkaip butu situ suzverejusiu zmogystu, del pinigu, garbes issigimusiu (visgi zmogus prasidejo is svaraus daigo), bet tokia baigtis galima. Ka pasesi- ta ir pjausi.

kad2014-03-21 17:26

ir tokie filmai neturėtų būti jaunimui prieinami ir gyvenime įvykę faktai kraupūs.Ir tai ir tai negerai

Ǒ2014-03-21 17:18

Tarkime, kad Slušnys yra geras žmogus. Jis rūpinasi mūsų moraline aplinka, padeda mergaitėms (tokioms kaip Deimantė) pasveikti, pasisako už homoseksualų teises. Išties, pornografija Lietuvoje draudžiama, nors portalas pazintysxxx. lt prieinamas visiems. Nerodant "Nimfomanės", pornoscenas mačiusiųjų skaičius gerokai sumažėtų. Žodžiu, teisiniai ir technologiniai barjerai turi prasmę tik tiek, kiek jie kliudo didesniam kiekiui vaikų žaloti psichiką, ypač pavasarį. Bet čia galimi ir kitokie sprendimai, už kuriuos aš pasisakyčiau - tai švietimas vietoje slėpimo. Gal nenusileidžiant iki kiaulininkų danų lygio, kai vaikų panosėje papjaunamas gyvulėlis ar rodoma, kaip kuilio varpa visai be meilės jausmo įeina į kiaulės makštį, bet kažkaip kūrybiškiau ir žmogiškiau. Dėl mažų mergaičių, tai vėlgi: Deimantė kažkuriame kurorte gyja, pamiršdama visa, kas buvo su ja nederamai daroma. Niekas dorai ir nežino, kas buvo daroma, bet sprendžiant iš visų faktų, gerokai didesnė tikimybė, kad pedofilai egzistavo ir toliau egzistuoja. Pasikeitus prezidentui, tai bus išaiškinta. Likus poste Gribauskikei, išaiškinta nebus. Todėl šiuo atveju Slušys gali būti geru žmogumi tik tada, jei jis žino daugiau, nei mes žinome apie Garliavos pogromą ir jo priešistoriją. Žino, bet mums nepasako. Hm, gal ir nebloga pozicija... Dėl homoseksualų lygiateisiškumo propagandos jis reiškiasi kaip geras žmogus, nes kol kas propaganda, manyčiau, reikalinga. Nors jei būtų paskelbtas referendumas tuo klausimu, gali būti, kad dauguma sakytų, kad homoseksualų propaganda, kaip ir Rusijoje, turėtų būti draudžiama. Tad vienu klausimu aš pritariu Slušniui, vienu abejoju, o vienu visai nepritariu. Ar kas nors įrodys, kad Slušnys yra blogas žmogus? Tik nereikėtų remtis tuo baisiu Garliavos pogromo policininko pavyzdžiu, nes jis Slušnio bylai netinka.

dėkoju ekspertams2014-03-21 16:45

nepamirškite mergaitės, nepamirškime visi tų tragiškų 2012m. gegužės dienų. Rodykim, kalbėkim, rašykim, žodžiu, skambinkim visais varpais - ir mus išgirs visi, nori jie to ar nenori...

NUJO2014-03-21 16:38

LABAI LABAI ACIU EKSPERTAMS EU...KAD NEPAMIRSTATE KAS IVYKO GARLIAVOJE ...SLUSNYS TAI KAZKAS BAISAUS...NERA APIE TA ZMOGU KOMENTARU ..TIK VEINAS ZODIS /BAISU/

Sima2014-03-21 16:23

Ponas sutiktu jeigu filmas butu apie pedofilus o dabar per skystas . Geriau pasakykite kur Garliavos mergaite paslepete po jusu gydymo . Nejaugi taip nugydete per puse metu kad patys issigandote . Ponas ,ar nebijote ,kad pasikeitus valdziai ir prezidentui pats busite gydomas kalejime .Visiems nieksams anksciau ar veliau ateina galas .

kažin2014-03-21 16:19

ar įdomu gyventi dviveidžiams,nejaugi jų šeimos juos toleruoja,manau ,kad jie turi kokių artimų žmonių,kaip reikia žiūrėt jiems į akis.

Neveltui2014-03-21 16:00

Protingai pasarė valstybės, neįsileidusios šito...

Ugnelė2014-03-21 14:54

Anot Lietuvos psichiatrų asociacijos nario, jeigu šiandien Lietuvos piliečiams bus leista žiūrėti 10 minučių trukmės pornografines scenas, tai rytoj reikės leisti jau 15, o poryt – 30 minučių, nes pornografija veikia kaip narkotikas." - jei sako, tai žino... Ypač jei to narkotiko narkomanas kalba... Matyt iš patirties?

chi chi chi2014-03-21 14:40

Taip ir reikėjo sakyti ,kad tapo IMPOTENTU dėl profesinės ligos.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi