ekspertai.eu sulaukė pirmojo atsakymo į klausimus, paskelbtus publikacijoje „Pedofilijos ir žudymų istorijoje prašoma Lietuvos europarlamentarų pagalbos”.

Policijos generalinio komisaro Sauliaus Skvernelio prašėme paaiškinti, kokių grėsmių siekiama išvengti, pritaikant Laimutei Stankūnaitei ir mažametei jos dukrai išimtines asmenų apsaugos programos priemones pakeičiant asmens tapatybės duomenis bei perkeliant gyventi į kitą šalį? Ar yra imtasi teisinių priemonių šioms grėsmėms pašalinti ir ar nustatyti jas potencialiai keliantys asmenys?

Jei tokie asmenys nustatyti, kodėl jie nėra traukiami baudžiamojon atsakomybėn? Jei tokie asmenys nenustatyti, kokiu pagrindu konstatuojamos „grėsmės” ir kodėl neįmanoma jų pašalinti teisinėmis priemonėmis?

Šiandien Lietuvos kriminalinės policijos biuras informavo , kad jokių duomenų apie taikytas apsaugos priemones nepateiks, kadangi ši informacija sudaro valstybės paslaptį, tačiau patikino, kad šiuo metu L. Stankūnaitės bei jos mažametės dukros gyvybėms vis dar gresia realus pavojus, taip pat gali būti sunaikintas ar sugadintas šių asmenų turtas.

Tenka daryti nemalonią išvadą apie teisėsaugos institucijas: užuot demaskavusios nusikaltėlius, kurie ilgą laiką kelia realų pavojų asmenų gyvybėms bei turtui, jos slepia aukas. Jei konstatuojamas realus pavojus gyvybei, tačiau jo šaltinis nešalinamas, tai reiškia viena – teisėsaugos neįgalumą (švelniai tariant).

Kyla pagrįstas klausimas, ar potencialių žudikų ar turto naikintojų atžvilgiu yra taikomos organizuoto nusikalstamumo užkardymo ar kitokios teisinio poveikio priemonės, kad būtų apsaugotos pavojuje atsidūrusių asmenų teisės? O gal tikimasi, kad šios grėsmės, turinčios nusikalstamų veikų požymių, išnyks savaime, o jas kėlę ir aktyviai veikę asmenys išvengs baudžiamosios atsakomybės?

Tokia informacija visuomenei yra neabejotinai svarbi. Galbūt jau verta piliečius viešai informuoti, jog sistema degradavo taip, kad asmenys, kurių gyvybei ar turtui kyla reali grėsmė, pirmiausia turi stengtis patys pašalinti tokias grėsmes keliančius šaltinius, ir tik tada prašytis policijos apsaugos.

Žmonės kreipiasi pagalbos į teisėsaugos institucijas, prašydami apginti jų teises nuo nusikalstamo poveikio. Jei valstybės veiksmai, kaip šiuo atveju, baigiasi tuo, kad imamasi saugoti auką, kuri tuo pretekstu kone įkalinama, tenka konstatuoti, kad teisėsauga yra nepajėgi nei įvardinti grėsmės šaltinio, nei jo sunaikinti.

Naujausi

Komentarai (115)

Rikiuoti
Teisingai2013-12-26 23:02

Geriausias liudininkas, pagal mafijos principus, negyvas.

Niekaip neišstena2013-09-16 15:29

Skvarnelis kas gi biologinei ir Deimantei grąsina ir kesinasi į jos "turtą". Drąsius jau po velėna (o juk jis apkaltintas žmogžudystėmis, kurių niekaip įrodyti negali). Kitų "įtariamųjų" neturi. Tai gal laikas Skvarneliui užleisti vietą kitam MELAGIUI? Gal tas išstenėtu dar kokią sensaciją?

Tol kol2013-09-16 15:25

skvarneliai, slušniai, lavasrės ir pan. "asai" darys pagadą Lietuvoje, visišką degradaciją pasieksime labai greitai. Ar yra bent vienas valdžioje žmogus, kuris supranta kas čia dedasi? Jei nesupranta, tai visiški KVAILIAI, jei supranta ir nieko nedaro - šimtaprocentiniai NIEKŠAI.

kuku2013-09-15 22:08

a tai jau stankūnaitė ir turto prigyveno ??? Ydomu , kaip galima praturtėti sėdint tarp keturių sienų , apsuptai apsauginių ? Nebent brangiai apsauginiai moka už paslaugas ...

ąče2013-09-14 18:24

Aišku, kad niekas negresia - jei grėstų per tuos kelis metus būtų su tokia pompa parodę. O pati stankie vis kartoja, kad liko be darbo, be pajamų, tai kokį turtą ir kas ir už ką jai pridovanojo?

Na jo2013-09-14 02:33

Pasirodo Kedžio palikti triusikai ne tokie jau ir pigūs...

:*> COPY2013-09-14 01:41

83. skverne, (2013-09-10 20:24:09) (86.22.177.163) Parašė: SNUKI PADARYK PAPRASTESNI,NES KAIP LENINAS PO REVOLIUCIJOS ATRODAI,TOKS TRUPUTI DEBILAVOTAS...-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SKVERNELI,ECH,SKVERNELI....:*>>>>>>>>>>>>>

83-čias2013-09-13 04:17

Juokiausi 2 minutes...

nu rimtai2013-09-12 16:20

tai jei lietuvoje issprende tie "sventieji" teisejai ,kad tos pedofilijos nebuvo ,tai kodel reikejo isvezti mergaite ir ta sventaja Magdalena stankunaite?JEI TOS PEDOFILIJOS NEBUVO???TAI PASIRODO BUVO TA PEDOFILIJA ,JEI LIUDININKES ISTREMTOS?

83komentarui skverne2013-09-12 16:13

cha cha cha aciu uz gera juoko doze/ nu prajuokinote!

jo2013-09-12 16:08

cha cha cha ,kaip sujuokino to skvernelio atsakymas/ nu ka tai lietuva/ ka daugiau galima parasyti/isivaizduoju ,jei taip uzsienyje atsakytu taip vadai /gresia pavojus ,net ir turtui pasirodo ,bet nieko near daroma/nes kiek jau metu girded ,kad jai t. y. stankunaitei gresia pavojus ,ir snaiperiai ,ir apsauginiai veza kazkokiu neleistinu greiciu ta ponia ar panele ,vis tos gresmes ,bet nieko nedaroma ,nes tai valstybes paslaptis ir sventoji marija stankunaite/taskas

tadas2013-09-12 15:04

skverneliis [lietuviškai padalka] visiškas idiotas palaikomas polikarpovnos kuri nežinia kokios orentacijos

idomu2013-09-12 14:31

kokie aitvarai sunešė stankunaitei turtą,skverneli,ar tu pabludai,nebent pats padovanojai

barbosas2013-09-12 02:30

taigi kad gresme reali jeigu sugalvotu stankunaite po viso to prabilti.jeigu yra kitas atsakymas tegul atsako ponas skvernelis tiesiai ,sviesiai,o ne issisukineja ir kuria pasakas....

Senjora2013-09-12 01:44

Be jokios abejonės labai didelis pavojus gresia, kad seneliams net anūkėlės nuotraukos parodyti negalima. Matyt bijo, kad seneliai per nuotrauką gali atmintį sugrąžinti, o gal nuotraukoje ne Deimantė?

ir kokios tos2013-09-12 01:36

valstybes paslaptys???gal slepiamos stankunaites paslaptys,kurias kiekvienas zinome...

Paistalai2013-09-11 20:44

Vienkiemiuose žudomi senukai, gatvėje, lifte užpuldinėjami žmonės... Tai kurgi apsauga, po galais? Reali grėsmė ir man ir kitiems. Bet mūsų niekas nesaugo. O Stankūnaitė su dukrele kelia grėsmę nusikaltėliams, todėl ir saugomos(ar buvo saugomos), kad neišpasakotų ir nenurodytų piktadarių. Klajoji arimais, pons Skverneli?

TAUTIETIS2013-09-11 18:10

SU NEKANTRUMU LAUKIU TO MOMENTO KADA PEDAKLYNIŲ GALAI PRADĖS LYSTI IR JIE PRADĘS PIAUTIS TARPUSAVYJE

įdomus2013-09-11 17:58

Skvernelio pastebėjimas,dėl stankūnaitės turto.Tai ji apsaugos globojama praturtėjo?vadinasi dirba pilnu tempu,ar ir vėl raudoną piniginę įsitaisė mergaitę atgavus?

nevarys2013-09-11 17:43

Na, dabar jau matau, kad Skvernelis dirbs iki gyvos galvos. Tai pats tinkamiausias kandidatas į šias pareigas - be galo paklusnus vyresnybei, sugebantis bukai kartoti tas pačias iškaltas frazes. O svarbiausia - nė kruopelytės sąžinės ar gėdos

Kaimietis2013-09-11 17:23

Man tik pažiūrėjus, atrodo, kad šis ponas nei ką nors teisėsaugoje nuveikė nei nuveiks, bet jis paklusnus ir parankus "aukštai stovintiems"

Gėda2013-09-11 16:30

skverneliui ir visai jo šutvei, bei teisėsaugai. Įdomu nuo ko ta stankė saugoma, nuo kokių konkrečiai mirusių žmonių ta k...--- saugoma.?

xaxaxa2013-09-11 15:36

sugadintas laimos turtas? Idomu koki ji dar turta turi, isskyrus apatini? O gal jau is skurdukes Petrasiunu grazuoles tapo turtinga ponia?

truksta zodziu..2013-09-11 14:11

Tai kam ta policija??Perorganizuokit ja i SAUGOS BURIUS ir saugokit "nuskriaustaji " su visu jo turtu:))O nusikalteliai tegul toliau aplink laksto ir dauginasi:)))Jei policija savo funkcijos neatlieka,tai kam dar ja islaikyt??:))

Netikiu valdzia2013-09-11 13:11

Nepuskit arabu, melagiu melagiai!

d32013-09-11 09:20

Svyturio salies policija sugeba apsaugoti tik viena, savo mazamete dukra pardavinejancia sutenere ir pederastu paradus, visiems kitiems - neuztenka benzino ir batu. skestanciugu gelbejimas - paciu skestanciuju reikalas

nuomone2013-09-11 03:07

galimai labai turtinga patapo paslapty neatskleidus

Maželiui2013-09-11 03:01

tokie policijos ir valstybės vardu daromi veiksmai yra nusikalstami, jie pasirenka lengviausią kelią - ištremia aukas. Skverneli, ko neskaldot mafijinių struktūrų? Algos tai norisi. Visi šie įvykiai tik įrodo valstybės nebuvimą. Yra tik butaforija ir žmonės su rožiniais ar tamsiais akiniais. Visi kiti emigruoja arba to nedaro aplinkybių verčiami.

V.Ladas2013-09-11 02:07

Ar čia reikia tiek komentarų? Čia grynas debilus, pilnas nepagarbos atsikalbėjimas. Iš tikro, jos pačios nuo savęs saugomos, kad tieSOS neskleistų, nes abi ją žino...

Suvalkas2013-09-11 01:51

Apie tokius pasakorius sakoma- meluok meluok, bet saika zinok.

O tai2013-09-11 01:19

kokiam ten jos turtui gresia pavojus? Na jai, na mergaitei, daleiskim gresia. O tai koki turta suspejo isigyti saugoma is penkiu pusiu? Jau su mergaite ir vila isigijo? Masina? Tai kaip gi tam turtui apsauga bus uzdeta? Mokescius is mokesciu moketoju sumokes? O gal namo tapatybe pakeis?

Česlovas2013-09-11 00:53

sakverna (lietuviskai-padalka), senai reikia vyt is neigalios policijos, nes dirbdamas siose pareigose nieko gero nedare tik nusisnekedavo.

skverne,2013-09-11 00:24

SNUKI PADARYK PAPRASTESNI,NES KAIP LENINAS PO REVOLIUCIJOS ATRODAI,TOKS TRUPUTI DEBILAVOTAS...

o,gi2013-09-10 22:56

Koks biologines turtas?Ar tai auksines zirkles ir raudona pinigine?

Siaip žmogelis2013-09-10 22:00

Skvernelis pradeda dirbti, kai ka nors nušauna.Pvz. Birzuose.Siaip renka duokle, kaip buves keliu policijos kuratorius.

o kur2013-09-10 21:49

visi liūdininkai-matę petrašiūnuose šiuos vyrus ,kuriuos minėjo mergaitė su stankūnaite ...... kodėl liūdininkai nutildyti,juk kaimynai Naruševičienės matė ,kaip Kedį suėmė NEŪŽAUGA-KODĖL JIS NEIEŠKOMAS??? gal tas žmogus labai pavojingas ,nes jis atvežė kedį prie marių -KURĮ MATĖ ŽVEJYS,PO LIŪDIJIMO TUOJ PATALPINO Į PSICHATRIJOS LIGONINĘ... mums baisu neramu ,nes juk ŽŪDYTI GALI TIK NUSIKALTĖLIAI.. o kaip aiškina Skvernelis-STANKŪNAITEI KYLA DAR PAVOJUS GYVYBEI -TODĖL REIKIA MILIJONINĖS APSAUGOS IŠ BIUDŽETO..... IR KIENO K-.... DARO TOKĮ BAISŲ PAVOJŲ ,JUK UŽSIENYJE STANKŪNAITĖS NEPRISAUGOS-kas turi pinigųm,tas nebaudžiamas ką nori tą daro...... tik manau dar vadybininkas ,ne visai protą praradęs,nes būtų apkaltinęs Kedį ūso nužūdymu

tai2013-09-10 21:49

Lietuvoje , kuriems kas gresia I POLICIJA JAU NEBEREIKIA KREIPTIS? JIS NEBEGALI PADETI PILIECIAMS, TAI KAM TOKIA INSTITUCIJA YRA REIKALINGA? IR KAS JA SIANDIEN ISLAIKO, IS KOKIU PINIGU? MOKESCIU MOKETOJU? TAI TIE PATYS PILIECIAI, KURIUOS TURI SI ISTITUCIJA SAUGOTI. K O S M A R A S !!!!!!

UK2013-09-10 21:32

Skverneli, smegenis perkaitai??

Povilas2013-09-10 21:28

P.Skverneli ar negaletum konkreciau? Is to,kaip seneliams neleidzia pasimatyti su Deimante,tai seneliai Kedziai yra didziausias pavojus Deimantei ,o mes lochai sito nesuprantam .

kažkodėl žūva tik kitos pusės liudininkai2013-09-10 21:21

jei nuo ko ir saugo, tai nuo nuo mokesčių mokėtojų išlaikytinės liežuvio.

buduls2013-09-10 20:38

tai ka stanke nebelauks milijonu is briuselio?

Butkevicienei2013-09-10 19:26

cia vieninteles aukos yra Deimante ir Venckienes seima, o Stanke ne auka, nuo ko ji bega, ko slepiasi?

nesuprantu2013-09-10 19:22

o kokio turto ji turi?juk gyvena pilnai islaikoma valstybes, viskas pirkta uz mokesciu moketoju pinigus, apie koki turta cia kalbama?

molis2013-09-10 19:08

Kažkas naujo - dabar visi, kuriems gresia pavojus turi būti saugomi kartu su turtu, o ne gaudomi nusikalteliai... čia tai bent! Kaip natur zoologijos sode - lankytojai vežiojami grotose, o žvėrys laisvai laksto aplink...

Untanas2013-09-10 19:05

Policininko pareiškimas išeina už sveiko proto suvokimo ribų.Kažkoks lunatikoateivizmas.

Skverneli,2013-09-10 18:27

o kad tam nukankintam senoliui ūkininkėliui pavojus gręsia nežinojot? Ar įsivaizduoji kančią, kai sumaitotam žmogui dar ir nukapojami pirštai? Aa, na jis neišdriso savo skriaudikų įvardint, o beto senas, ir išgeriantis buvo... Ar bus kas nubaustas, bent įpareigotas sąžiningai dirbti policijoje po šio įvykio? Dėl Stankūnaitės nesijaudink - niekam ji nerūpi, o mergaitę myli visa tauta - jos saugot nereikia

as manau,kad laikas isigyt kalasnikovus2013-09-10 18:08

Galbūt jau verta piliečius viešai informuoti, jog sistema degradavo taip, kad asmenys, kurių gyvybei ar turtui kyla reali grėsmė, pirmiausia turi stengtis patys pašalinti tokias grėsmes keliančius šaltinius, ir tik tada prašytis policijos apsaugos.tik patiems daryt sprendimus banditu atzvilgiu.cia jau nebera valstybes,tik sudu kruva liko is lietuvos

Vytautas2013-09-10 17:34

Tiesioginė nuoroda lietuviams - emigruokite, ups, evakuokitės iš šalies kur teisėsauga neįgali apginti savo piliečių.

prie2013-09-10 17:01

sovietų taip nebuvo kas dedasi laisvoje Lietuvoje. ir dar konservatoriai juokiasi iš nostalgijos.

nejaugi2013-09-10 16:58

mergaitę suluošino tie įžymūs psichiatrai, kad negalima jo parodyti net ją užauginusiems seneliams.

Keista2013-09-10 16:57

Kiek prisimenu pati Stankūnaitė prasėsi išlaisvinama nuo tokios apsaugos o ir kiek kartų matytas išmargintas jos veidelis. Tai apie kokia pasaugą čia kalbama? O dar neduok dieve tai vyksta ir dabar, tik po teismus nebelaksto, nepamatysim.

Mona2013-09-10 16:50

Kodėl neįvardino,kas kelia joms pavojų.Ar kun.Svarinskas,Grigas,vienuolė Sadūnaitė ir jų pasekėjai?Ar šitie žmonės yra patys pavojingiausi,kaip buvo anais gūdžiais laikais?Ne? Jei ne,tai kas tada?Kas yra tie baisūs pavojai?Kodėl neįvardino?

wow2013-09-10 16:50

kaip supratau, tai valstybes net 4 metus islaikoma veltede stankunaite jau isigijo asmeninio turto? Nuo kada ir kieno lesomis? Juk ji save visa laika profiliavo esant "vargse, neturtinga", kuria uzsipuole "turtuoliai" Kedziai. Ir se tau - pasirodo ta "neturtingoji" jau turtinga? Ir vel tas pats desningumas - kaip tik atgauna stankunaite mergaite, is karto pasitaiso ir jos finansine padetis... Kadangi, kaip leidziama suprasti, ji tapo turtinga, tuomet tegu lipa ta mergele nualintai tautai nuo kupros ir gyvena savo lesomis.

Romas2013-09-10 16:28

Čia sovietinis gudrumas, atsieit pakeitė tapatybę. Deimantės matyt parodyti jau niekada negalės, nes psichotropiniai vaistukai padrė savo juodą darbą, parodys sveką visai kitą mergaitę Kedžiams ir sakys jiems, kad pakeista tiktai išorė, o vidus taspats.

joo2013-09-10 16:18

Ir didžiausi nusikaltėliai turi galimybę susitikti su savo artimaisiais o čia vaikas?? Gėda už tai kas yra daroma su vaiku juk teismas pasakė kad nieko nebuvo tai kodėl tas vaikas vis paslaptimi tebėra ??/

nesuprantu2013-09-10 16:16

kodėl eilinė moterėlė su vaiku yra valstybės paslaptis?Kas ji tokia?Kodėl valdžios vyrams tai visai nesinori žinoti?O gal negalima?Gal kas galit paaiškinti,kuo ji taip nusipelnė valstybei?Ir dar šimtas klausimų.

nesuprantu2013-09-10 16:15

kodėl eilinė moterėlė su vaiku yra valstybės paslaptis?Kas ji tokia?Kodėl valdžios vyrams tai visai nesinori žinoti?O gal negalima?Gal kas galit paaiškinti?Kuo ji taip nusipelnė valstybei?Ir dar šimtas klausimų.

tai2013-09-10 15:59

tegul ta mama uzdeklaruoja turta.O didziausias pavojus kuris jai gresia tai-gal kokia mociute spjaus jai ant peruko.Gaila mergaites!Ateis laikas atsakisit uz tai!Laikas tiksi ne jusu naudai!

Jo jo2013-09-10 15:43

Kokiam turtui gresia pavojus, ar raudonai piniginei:)))

PRITARIU2013-09-10 15:32

Skverneliui - joms gręsia baisus pavojus, nes žino visą tiesą, o "režisierai" ne juokais pavojingi.Trylika mirčių,o kas dėl jų kaltas - VALSTYBĖS PASLAPTIS...Ar ne ,SKVERNELI?

Zina2013-09-10 15:29

Nemanau, kad jos kur nors isveztos. Reikia issireikalauti, kad nors per stikla seneliams butu parodyta anuke, tada nekiltu abejoniu, jog jos nebera gyvuju tarpe, arba jos psichika suluosinta. Labiau tiketina, jog mergaite psichiatrai taip apdorojo, kad jau nebera ka seneliams rodyti, uztai ir paskelbe, kad jos isveztos, bei bus pakeista ju isvaizda, kad veliau seneliams issireikalavus susitikimo su anuke jiems galetu parodyti bet kokia normalia mergaite panasia i ju anuke. Bet kokia didele saika tu nusikalteliu, kurie pedmafijai padeda dangstyti si nusikaltima pries vaika... Laukim, gal gerb. Venckiene is uzsienio gales sudrebinti si sirsiu lizda.....

Klaipėda2013-09-10 15:26

Eilinis paistalas. Neabejoju, kad dauguma žino, kodėl jos yra "saugomos" ir nuo ko, žino, kodėl jos tapo "valstybine paslaptimi". Juk jos galimai yra gyvos liudininkės kažkokių VIP-ininkų galimuose nusikaltimuose. Tai gali būti ne vien tik paprastas mažamečių mergaičių tvirkinimas ir, gal būt, prievartavimas, o ir kitokie, gal dar baisesni nusikaltimai, nes pradėjus kamuolį vynioti jis gali išsivynioti... Jeigu tai būtų mergaitės, nesusijusios su "paslaptimis, tai, manau, ta problema būtų senai išspręsta, o nusikaltę gautų tai, kas jiems ir priklauso. O dabar? Mąstykite, mielieji, mąstykite!

Pikasas2013-09-10 14:56

Galima manyti, kad N. Venckienė atostogauja. Nors gali būti ir kitaip. Gal ji net labai sunkiai darbuojasi tam, kad Lietuvoje sudėtinga situacija teisėsaugoje būtų iš esmės pagerinta. Ne visiems pareigūnams tai gali būti malonu. Nėra jokios informacijos apie tai? Taip nėra, tačiau nenustebčiau, jei ji pasirodyti tinkamai ir įtaigiai suformuluota. Labiau linkęs galvoti apie pastarąjį variantą. Ne tik Seimo narė, bet ir visuomenės dauguma supranta, kad jei nėra atsakomybės už padarytas nusikalstamas veikas, tai nėra valstybėje ir teisingumo.

Įspūdis2013-09-10 14:53

Jokių duomenų apie Stankūnaitės ir mergaitės apsaugos priemones nepateiks, nes ir tai yra didžiausia valstybinė paslaptis. Vadinasi, šie du žmonės lyg jau ir "išgaravę" į nebūtį.

Danutė2013-09-10 14:42

Kiek žinau, didžiausias stankūnaitės turtas, tai jos brangiosios kirpėjų žirklės ir raudona piniginė. Tai ar šios vertybės brangesnės už išlaidas, kurias valstybė išleidžia jų apsaugai. Įdomu, kas čia taip gerai moka skaičiuoti ir pasverti, kur didesni nuostoliai. Ei, atsibuskite ekonomistai! Kas jums leido švaistyti piliečių pinigus tokiai apsaugai? Ar stankūnaitė vertingesnė už pirmąją Ledi, kad jos apsauga Lietuvai kainuoja dau daugiau? Absurdų teatras ir nieko daugiai. Oi, kaip būsite išjuokti savo vaikų ir anūkų už tokią vertybių skalę.....

pamąstymas2013-09-10 14:27

Ir aš vis galvojau apie kokį Stankūnaitės turtą kalba Skvernelis.Nejaugi valstybė nupirko Stankūnaitei ne tik butą,bet kokį grožio saloną,įrangą,žodžiu ,sukūrė jai visas sąlygas gyvenimui kokiame nors netolimame užsienyje...Ir ateina tokia mintis,kad reikia būti gerai nusipelnius,norint gyventi valstybės sąskaita ...Tai kokį žygdarbį ji atliko Lietuvai,kad ją išskyrė iš šimtų tokių mamų,kurių likimas valstybei nelabai rūpi?

d32013-09-10 14:10

kur seimo nare Venckiene, kas, kada ir kur paskutiny karta mate ja gyva?.

teisesauga jauciasi nebaudziama,2013-09-10 14:05

kol polikarpovna juos globoja. Tikekimes nebeilgai.

Baronas2013-09-10 14:04

Atrado Ameriką, visiems kas susije su šia bila gręsia pavojai, o vienas plikas prokuroras pasakė,, čia bila žudikė'', idomu kur jis dabar.

skaitytoja2013-09-10 13:45

O,jus sudalyvaukite teismo posėdžiuose, kuriuose "teisiami"tampyti po kiemą žmonės ir pasiklausykite policininkų aiškinimų. Suprasite, kokie buvo sukurti vaiko "vadavimo"planai,suprasite kokie protai kūrė tuos planus ... Ir tik sunku bus suprasti,kaip tokius planus galima buvo kurti ir juos vykdyti turint nors kruopelę sąžinės,šeimą, vaikus... Išplėšė niekšai klykiančią mergaitę iš namų ir daro ją valstybine paslaptimi,kuri "atskleidžiama "Lavastei, Kuznecovaitei, Černiauskui , Stankūnui . KUR MERGAITĖ,KOKIA JOS SVEIKATA,KUR JI MOKOSI, globėjau, Skverneli???

turtas2013-09-10 13:42

raudona pinigine turbut,sneka bendromis frazemis,koks absurdas kur stankunaite turi turta,busta

aba2013-09-10 13:26

O tas turtas tai rankinukas ir raudona piniginė? Na tookią piniginę tai reikia saugoti būtinai.

Pikasas2013-09-10 12:58

Jei nėra atsakomybės už padarytas nusikalstamas veikas, tai nėra ir teisingumo. Tada šalis negali vadintis teisine valstybe, jei teisingumas buvo siektas aplaidžiai nekvalifikuotai arba net kenkėjiškai bandant nuslėpti nusikaltimus. Didelį nerimą visuomenėje galėjo sukelti tai, kad visos “D.Kedžio istorijos” metu teisėsauga, iškėlusi vieną versiją, nuosekliai bandė ją dirbtinai pritempti prie kai kurių jėgų norimo rezultato. Keisčiausia buvo tai, kad teisėsaugos pareigūnai, įskaitant prokuratūrą ir teismus, atsižvelgdavo tik į tuos tyrimus ir liudininkų parodymus, kuriuos būdavo lengviau įterpti į “bylos žudikės” dėlionės vienintelę versiją. Lep generalinis prokuroras K. Petrauskas po D. Kedžio žūties surengė spaudos konferenciją. Joje be jokio teismo sprendimo pareiškė, kad versijų gali būti įvairių, bet nustatyta, kad “kaltas vienas Kedys”. Deja, tolimesnių tyrimų, naujų sužinotų aplinkybių ir liudininkų parodymų visuma iš esmės paneigė prokurorų versijos tikslumą. Nežiūrint to, teismų karuselė taip įsisiūbavo, kad pradėta painioti kaltininkus su nukentėjusiais, prokurorai bylose tapdavo advokatais ir pan. Kai buvo priimta nutartis apie mergaitės tvirkinimą Kedžių namuose, tolimesnė tikimybė rasti tiesą tapo dar sunkiau įmanoma. Tie du “šturmai” Klonio gatvėje sukėlė pasipiktinimo bangą. Manau, kad tokia visuomenės reakcija buvo visiškai pagrįsta, tačiau ir tuomet nepanorėta aiškintis visų aplinkybių iš esmės, o teismų sprendimai tik dar papildė labai abejotinų nutarčių sąrašą. Dviejų šioje istorijoje minėtų mergaičių likimas nėra aiškus, potencialios liudininkės laikymas praktiškai griežto namų arešto sąlygomis, o į tokią erdvę nugabenta mergaitė iš Klonio gatvės, manau, tapo dar labiau nesaugi. Turiu tokią nuojautą, kad visas šios juodos istorijos lopymas baltais siūlais prieis logišką galą. Tiesa ir teisingumas turi turėti prioritetą net ir tada, jei jis ir labai gali būti nemalonus bei palies ir aukštus postus turinčius asmenis. Ir tai yra vienintelis teisingas kelias kuriant demokratiją šalyje. Jei būtų nustatytas bent vienas žiniasklaidoje minimas faktas apie minimus slaptus suokalbinius telefoninius skambučius iš generalinės prokuratūros dėl D.Valio posto išsaugojimo, tai būtų pareigūnų etikos grubus pažeidimas. Asmenys taip darę ar tokius siūlymus inicijavę tuomet turi būti išryškinti ir atitinkamai jų veiksmai įvertinti. Jei Drąsos kelio frakcija pasielgtų neatsakingai ir toleruotų tokius siūlymus,ar net jiems pritartų, tai galima būtų pradėti manyti, kad N. Venckienė yra iš tikrųjų kažkuo nusikaltusi. Mano supratimu, visi šeši Seime paviešinti įtarimai yra labai keisti, jei nepavadinti juos absurdiškais. Tas absurdiškumas, deja, neapsaugo N. Venckienės nuo galimo susidorojimo su ja. Jei susidorota būtų panaudojant tik teisėsaugos pareigūnų nutartis, tai dar būtų galima kalbėti apie tokio proceso nelogiškumą bei pareigūnų atsakomybę. Deja, negalima atmesti tikimybės, kad gali būti pabandyta susidoroti fiziškai. Jau yra du tokio pobūdžio įtarimai apie keistus incidentus kelyje. Po tiek viešų grasinimų susidoroti laukti trečio atvejo – nėra logiška. Tad ir N. Venckienės buvimas toliau visos šios pragaištingos makalynės kol kas yra pakankamai prasmingas. Jis toks ir liks, jei nebus einama S. Šedbaro siūlomu keliu. Tada N. Venckienei gali atsirasti pagrindas ieškoti teisinės pagalbos užsienio šalyje. Kol kas tokio preteksto mūsų prokurorai dar nesukūrė. Gal todėl, kad jie labai apdairūs?

Jules2013-09-10 12:44

Tipiškas Raudonosios Oligarchijos angelas sargas.

puikus2013-09-10 10:54

'ekspertų' atkirtis Skverneliui. Atsibodo tas tautos kvailinimas negyvai.

Darijus2013-09-10 06:21

O ant Lietuvos šunims antsnukiai privalomi ar ne?

Suvalkas2013-09-10 05:49

Policija nesako Tiesos, prokuratura neiesko Tiesos, Prezidente,Seimas ir Vyriausybe nenori girdeti Tiesos.Kokioje kreivu veidrodziu valstybeje mes gyvenam?

gaila2013-09-10 05:03

KAD TOKIAS PAREIGAS UŽIMANTYS TURI BŪTI TIK LOJALŪS,O JŲ KVALIFIKACIJA NIEKAM NERŪPI....todėl TOKS VALSTYBĖJE BARDAKAS.....KAI KAM ZURNALISTŲ PAGALBA TYČIOJASI IŠ LIETUVOS ŽMONIŲ,jie juk nedebilai,daug baigusių aukštuosius....pasibaisėję,kokią turim valdžią,jie užvaldė valstybę ,kaip savo nuosavybę...... "VALSTYBĖ-tai PRIEVARTOS mašina,kurios paskirtis-UŽTIKRINTI VALDANČIOJO ELITO DOMINAVIMĄ" Vienintelis būdas piliečiams įtakoti VALSTYBĖS VALDYMĄ ir taikyti PRIEVARTĄ ĮSISMARKAVUSIEMS "IŠRINKTIESIEMS"YRA TIESIOGINĖS DEMOKRATIJOS INSTRUMENTAS. R E F E R E N D U M A S

nuomonė2013-09-10 04:54

mes rašom Skverneliui tik man dabar kilo įtarimas,ar jis noka naudotis kompu?

VST2013-09-10 04:25

Ponas Skverneli, šitie žmonės, kurie čia rašo straipsnius ir komentarus, turi gerą atmintį, skirtingai nuo eilinių dundukų, kuriuos lengvai mausto "Lievos ryto" pakalikai. Reiktų visiems šios istorijos veikėjams tai įsisąmoninti. O dalykai laikui bėgant vienaip ar kitaip išlenda.

policijai2013-09-10 04:08

KOKIĄ TEISĘ TURI LRYTE KUZNECOVAITĖ ŠMEIŽTI PADORIUS ŽMONES-vENSKIENĘ IR JOS tėvelius ..už ką ponas skerneli...ir kada pradėsit tyrimą dėl šmeižto,kodėl galima poną Venskienę vadinti BAISIASI ŽODIAIS -JUK PUIKIAI ŽINOT -KAD NE KEDYS NUŽŪDĖ TEISĖJĄ IR NARUŠEVIČIENĘ.........JEI NESUGEBAT SURASTI,PRAŠOM SAMDYTI PADORIUS IR SĄŽININGUS KRIMINALISTUS IŠ VAKARŲ......kadangi mes neturim sugebančių dirbti tyrėjų? tai belieka PAPRAŠYTI VAKARŲ PAGALBOS

koks biologines turtas?2013-09-10 04:03

raudonoji pinigine?

pavojus gresia sistemai2013-09-10 04:02

realus pavojus grese ir tebegresia visiems sios bylos liudytojams, liudijusiems pedofilijos, korupcijos ir susidorojimo faktus. Daugelis is ju jau iskeliavo anapilin padedant tai paciai plaukuotai (ir kruvinai)rankai. O biologinei sutenerei pavojus gresia nebent is savo sebru puses.

pamastymai2013-09-10 03:58

suabejojau ar verta pranest pareigunams apie kokia blogybe arba apie ta blogybe liudyt. Nes pagal skvernelio logika, pranesusiam gali kilt gresmes gyvybei ir turtui /pvz. uz liudijima apie kontrabanda ar kt. /. Tada pranesusiji-liudytoja imes i kamara su apsauga ir padarys valstybes paslaptimi? Svelniu budu teisiskai ikalins. Negana sito, kai X veikeju reikalai prades suktis pries laikrodzio rodykle, liudytojui gali buti pakeista tapatybe,o gal ir veidas, ir deportuos i niekur? Ne gresmes pasalins liudytojo gyvybei ir turtui, ne grasintojus nustatys ir izoliuos, bet pasalins ta, kurio gyvybei ir turtui kyla gresme. Kazkas ne taip teisineje valstybeje.

šitas skvernelis-velnio vaikas2013-09-10 02:48

vien išvaizda kokia-totalus melagis.Žiūri į akis ir meluoja,kad Biržuose tvarka,nors ten gyvenantys žmonės liudija ką kita.Dabar apie kokį stankės turtą kalba,jei ji gyvena kaip arešte ir nieko gyvenime nėra dirbusi,tik turtingų diedų ieškojusi?Visas jos turtas-plika subinė.

Zmona2013-09-10 02:13

Cia gal ne i tema ,bet , Henrika Daktara, kankina penkti metai Lukiskiu kalejime taip pat pagal POLICIJOS DEPARTAMENTO nurodyma ,kuriame rasoma ,kad laikyti ji lukiskese ,nes" i ji gali buti pasikesinta ,jam gali daryti psichologini poveiki ir kt ".

Turtas...2013-09-10 01:38

Labai neseniai biologinė sakėsi JOKIO TURTO NESPĖJUSI UŽGYVENTI... tai apie kokį kalbama, jei apie Kedžio treniruoklius ir seifą, tai spauda rašė, kad nepasiėmė dar, ir tas pats jai yra galvos skausmas, tai apie ką kalba...

Na, tai2013-09-10 01:27

suraskite tuos, kurie Stankūnaitei kelia grėsmę ir nubauskite.

pensininkas2013-09-10 01:23

Vakar žiūrėjau Gen. komisaro interviu per TV, tai kalba kaip sovietinais laikais, kad visaks gerai tik yra trūkumų, bet ir tais laikais priklausė nuo ministrų pareigingumo, vieną kartą mano akivaizdoje dar sovietiniais laikais ministras pasakė savo pavaduotojui: vyksti į tą rajoną ir kol nesutvarkysi reikalų negrįžti į Vilnių.Matosi kad daug valstybės tarnautojų sėdi ne savo "rogėse", pradedant ministrais ir baigiant eiliniais raštininkais

Ǒ2013-09-10 01:17

Akivaizdu, kad mūsų seimas yra neįgalus, nes parlamentinės kontrolės iš jo pusės plikas nulis. Kam išvis reikalingas seimas? Ar mes patys, Lietuvos piliečiai, negalime sutvarkyti parazitinės valstybėlės, įsikūrusios mūsų Valstybėje? Nejaugi mes tokie silpni?

sutinku2013-09-10 00:30

Kad gyvų liudininkių pedofilų klanui nereikia.Ponas Skverneli,nekurkik nesąmonių dėl turto-a.a.Drąsiaus treniruoklis,puskojnės ar kažkas panašaus.Ateis laikas kai jūs privalėsite pasakyti visą tiesą kur dingo mergaitė.

kiek ilgai2013-09-10 00:01

Pūs miglą į akis.Jau darosi graudu.Vaikas-valstybės paslaptis,vaikas liudininkas,kuris gali atpažinti Aidą.Aš asmeniškai nebetikiu,kad tas vaikas begali ką nors atpažinti.Gėda teisėsaugai,seimui.

mikas2013-09-09 23:29

taigi ekspertai, užuot padėję mergaitei ir ėmę demaskuoti grasintojus, toliau skaldo sąmokslo teorijas taip atimdami visus šansus vaikui likti tokiu, kaip ir visi vaikai- savo mamos vaiku, o ne visuomenės.

nejaugi...2013-09-09 22:50

o kaip turto neturi,juk Kedzio palikimas po zuties.

Tfu2013-09-09 22:10

Tai dirbk, Skverneli, ko puoli mažai mergaitei keisti tapatybę, atplėši nuo šeimos, draugų, Lietuvos? Tik šneka vėjus ir šneka.

piliete2013-09-09 22:10

Kada tos valstybes paslapties syda atskleis juk tai vyksta keturi metai. Dar ir mergyte uzdare i kalejima per raudona pinigine ir Uso triusikus, kuri laisvai begiojo savo gimtuosiuose namuose ir bendravo su visais ir visada ,kol nebuvo isplesta.

nusišneka ponas2013-09-09 21:41

Šitas visai nusišneka. Koks turtas, kaip metų metais niekur nedirba, visa Lietuva išlaiko. Pasakas seka senelis...Gal mano, kad kas ims ir patikės

Sutinku su skvernlio nuomone,2013-09-09 21:40

joms vis dar gresia realus pavojus,kadangi nesurastas, neįvardintas, nenuteistas nei vienas pedofilas.

nuomone2013-09-09 21:40

na tikrai turtas didelis ūso triusikai per 1000 litų kainavo, o tai dar raudoną piniginė. Bet gal jau tuščia?

o2013-09-09 21:36

koks jos turtas? Ūsas paliko ką nors ...aaa ..a trusikus? tai dėl kurių net byla buvo iškelta seneliui Kedžiui.

nu2013-09-09 21:36

ar prezidente apsimeta ar is tiesu nenutuokia kas vyksta valstybej skvernelio fantazijos apie gtesmes stankunaitei ir jos turtui mokesciu moketojams kainuoja o ligoniai negauna lesu tinkamam gydymui provincijos zmones sursta

baisu2013-09-09 21:35

kai kai kas šokdina visas valdiškas institucija,pakelia dėl vienos mergaitės 240 iki ausų ginkluotų pareigūnų,ar kaip kiti vadina smogikų,besaugant stankūnaitei įsiteikia akinių žirafinių,kas mūsų valstybėje darosi ,tai gal laikas ,kad KOMPROMATAIS negąsdintų pplauluotą ranką reikia suimti,juk tiek lavonų,o jei vadybininko nelabai stabilioje galvelėje,šaus ne tokių polėkių-JAU VIEM BAISUS sos -4 lavonai. JEI mūsiškiai neištirs artimiausiu laiku-skubiai reikia PRAŠYTI PAGALB OS EUROPOS SĄJUNGOS KRIMINALISTUS.... VISI BIJO DĖL SAVO GYVYBĖS ,TAI KAS TEN AUKTYBĖSE,KURIS TOKS TURTINGAS VISKAM DIRIGUOJAGALIM PASUFLERUOTI POLICIJAI -KAS "PAPRAŠO"KUZNECPOVAITĖS AR KT ASMENS -ŽURNALUISTO PARAŠYTII TOKIUS ŠMEIŽIANČIUS STRAIPSNIUS-TAS LABAI ARTI STOVI PRIE ŠIOS BYLOS VADYBININKO ... JO VIETA UŽ GROTŲ,KOL NEPRADĖJO VĖl.......... SERIJOS BAISIŲ NUSIKALTIMŲ... IR TAI JEI SYUGEBĖS POLICIJA IŠTIRS PPER PUSDIENĮ

o2013-09-09 21:11

tai Stankūnaitė, būdama valstybės išlaikytinė, dar ir turto turi?

pritariu 6 komentarui2013-09-09 20:37

tikrai jo nuotrauka nekelia pasitikėjimo.... greičiau atvirkščiai....Gerai ,jei dar su uniforma...

Tomas J.2013-09-09 20:31

Tol, kol teisėsaugos vadovus į pareigas parenka nusikaltėliai - nieko iš teisėsaugos nesitikiu.

apmaudu2013-09-09 20:28

del lojalumo sios bylos kurejams ir vydytojams p. komisaras ir jauciasi saugus, priedanga visokie sakalai, aktyviai besireiskiantys ir globojantys saugomaja. Kazin uz ka, ir del ko?Neatmestina, kas gali paneigti, kad p. Komisaras irgi gali prabilti, jei neteks posto, tai kazkam geriau apsimoka ji palikti tam poste. na ir kas kad lieuvai nuo to tik blogiau, Tai ir kalba ka liepia, ka reikia, o ne kaip yra.

stasys2013-09-09 20:27

jus policininkai saugote sistema kuri jus maitina ir gina save jusu rankomis,visi paprasti zmones ieskoje tiesos,gavo i kupra, primenu stankes kainos 2006 05 150lt paciul$$$ ir 800lt men.

VA TAIP2013-09-09 20:23

SOCIALDEMOKRATŲ ELITAS POVILIONIENĖ ŠALAŠEVIČIUTĖ SAKALAS. IR JIE NEI VIENAS NERINKTI APYGARDOJE.

Antanas2013-09-09 20:19

Ponas Skverneli, jūsų jau nevadinu policijos pareigūnu. Dažnai policija remiasi, kad visuomenė neaktyvi, nepadeda bendradarbiauti su policija. Kaip po tokio jūsų atsakymo "Ekspertai EU" galima bendradarbiauti? Jeigu jūs neužtikrinate apsigynimo?

nezinau2013-09-09 20:03

kodel, bet man skvernelis kelia siauba, pasiziurejus i jo nuotrauka mane tiesiog nupurto, tikrai nezinau kodel, bet............

Jole2013-09-09 20:01

Tokius atsakymus, i pono skvernelio pateiktus klausimus, gal but teigiamai ivertintu tik darzelinukai.

siaubas2013-09-09 20:01

nesiima jokiu priemoniu, kad panaikintgresmes stankunaiteiir jos dukrelei, turbut ne amerikoj nera tokiu kariniu paslapciu, kokios yra paslaptys su stankunaite

stebetoja2013-09-09 19:49

o koki ji turta turi sita ponia laimute?

Reikalai.2013-09-09 19:38

Belieka tik pritarti ekspertai.eu komentarui.Tačiau policijos vadai tegirdi tik savo balsą, kuris yra teisėtas ir privalomas visiems be jokių išlygų.Todėl, anot jų, "tupai" visuomenei jokie paaiškinimai ir ataskaitos apie nuveiktus darbus nusikaltėlių gaudymo srityje yra nereikalingi.

Leonija2013-09-09 19:31

Tai eilinis ozio mekenimas,ar tas Skvernelis kada adekvaciai atsake i uzduodamus klausimus.Lietuvoje nera nei vieno vadovo,kuris atsakytu aiskiai,sklandziai ir suprantamai i tautos klausimus,Reiskia visi kazka slepia ,meluoja,issisukineja.Vaidindami didelius virsininkus,pamirsta pasiziureti i veidrodi ir parepetuoti.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi