Kitokios baigties ir negalėjo būti. Tarpinė atomazga logiška.

Scenaristų ir atlikėjų triumfas, audringi gerbėjų plojimai, peraugantys į žiniasklaidines ovacijas. Pedofilijos nebuvo ir negalėjo būti.

Ar galima įsivaizduoti kitokią baigtį? Tiek lavonų, tokia įspūdinga pasaulį nustebinusi karinė mergaitės „ėmimo“ operacija, tiek prokurorų ir teismų, aukščiausių valstybės pareigūnų ir jų patarėjų darbo – ir viskas perniek?

Ir viską pradėti iš naujo, kurpti naują scenarijų? Tik ne Lietuvoje.

Įgyvendintas vienas esminių tikslų – viešai rodant lavonais paženklintus „žygdarbius“, valstybine prievartos mašina „patvarkyti“ visus drįstančius tokiu vaizdu vienaip ar kitaip piktintis. Pedofilijos bylos operatoriai tą mašiną atsuko prieš pačius nukentėjusius ir liudininkus, taip pat visus išdrįsusius ką nors matyti ar įtarti.

Seneliai nori sužinoti, kaip jų anūkė jaučiasi tokios karinės apsaugos apsuptyje – tai jau baisus nusikaltimas. Aukščiausiu valstybiniu prokuroriniu lygiu svarstoma, kaip pradėti ikiteisminį tyrimą.

Patirties su kaupu: treniruotasi su Egle Kusaite, Gatajevų vaikais. Mat anūkėlės gyvenimas jau pati didžiausia valstybinė paslaptis.

Didesnės atgautos nepriklausomybės metais nebuvo. Tad kur vieta norintiems sužinoti paslaptį?

Aišku, teisiamųjų suole. Baisioji paslaptis saugoma taip griežtai, kad net teisme neleista jai pasirodyti.

O ir kam rodyti, juk viešai patvirtinama, kad mergaitės „atmintis ištrinta“. Po tokio prisipažinimo vakarietiškos demokratijos šalyje lėktų galvos, rikiuotųsi atsistatydinančių eilutė, o parlamentas imtųsi specialaus tyrimo.

Lietuvoje kitaip – politinio ir valdininkiško elito džiūgavimas, sveikinimai su dideliu laimėjimu. Kam mergaitei slogi atmintis – prisiminimai tik trukdą vaikui džiaugtis nauju, didžios valstybinės paslapties gyvenimu.

Sukurs naują atmintį – šviesesnę, gražesnę. Pagal tų pačių scenaristų vaizduotę.

Neblogai padirbėjo mūsų specialių poreikių valdininkiją aptarnaujantys vaikų teisių ir vaikų psichologijos specialistai. Vyčio kryžiai jau laukia jų mundurų ir kostiumų.

Juk dalyvauta išplėstinėje karinėje operacijoje, darbuotasi slaptinant didžiausią valstybės gėdą.

Klausantis nuosprendžio neapleidžia mintis – juk panašų buvo galima priimti prieš kelerius metus, kai gyvi buvo pagrindiniai veikėjai. Tereikėjo tik atlikti tyrimą ir patraukti Deimantės tėvą atsakomybėn už šmeižtą.

Kas sutrukdė pasinaudoti tokiu scenarijum – juk visi tyrėjai ir ekspertai po ranka? Matyt, nebuvo įmanoma pasinaudoti tokia galimybe: pernelyg daug gyvųjų, nežinia kaip pasielgsiančių.

O ir mergaitės su motina dar nebuvo galima teisėtai įkalinti „valstybinės apsaugos‘ gniaužtuose. Lengviau tvarkytis su „ištrintaisiais“.

Pedofilijos tragedija rutuliojosi visuomenės akivaizdoje, viešumoje. Veikėjai – ne tik pavieniai žmonės, bet ir aukščiausios valstybinės institucijos, koviniai daliniai, specialiosios pajėgos.

Kad ir ką galvotum apie to skandalo pradžią, negali apeiti įspūdingos krūvos lavonų. Jie visuomenei pateikiami su didele patyčios doze – vienas pėdsakų nepalikdamas nusileido iš dangaus pakrantėn ir užspringo, kitas – prigėrė balutėj.

Yra ir su profesionalų skylutėmis bei kilpomis. Scenarijus rašomas veiksmui vykstant, o kur jau jokie galai nesueina – ekspertai ir teisininkai juos suriša.

Sakot, kad taip negali būti, bet ekspertai patvirtina, kad gali. Kaip ir a.

a. Vytauto Pociūno nužudymo byloje.

Iš pradžių norint palinksminti publiką – šlykštus bendradarbių šmeižtas, o vėliau – oficialių instancijų patyčios skelbiamomis „versijomis“. Tas pats braižas.

Įsivaizduokite: einate pavakary tuščia gatve ir staiga pamatote, kaip prieky trejetas „daktarinių“ spardo žmogėną. Ką daryti?

Pasilenkti užsirišti batraiščio ir prisiminus neatidėliotiną reikalą pasukti atgal? O gal pereiti į kitą gatvės pusę?

Gali būti, jog sukaupęs orumą imsite ir pražygiuosite pro tą grupę. Ir tai nemenka drąsa.

Visuomenėje esama visų šių „grupių“. O jei imate ir puolate gelbėti žmogaus, klausdami, kas čia vyksta, ir didžiai nustebęs sulaukiate ramaus atsakymo: pagavome čiuvą, mašiną norėjo apkraustyti.

Koks palengvėjimas. Išsaugojote orumą, pasirodėte esąs drąsus, žodžiu, išlaikėte žmogiškąjį pavidalą.

Ir spūdinate tolyn. Sveikas.

Nudžiugęs. Pakylėtas.

Nors gal kur tolimoje sąžinės kertelėje ir kirba abejonė, ar tikrai taip ir buvo. Juk tikėtina, ir labai, kad tas trejetas iš kokio bėdžiaus atėmė mašiną ir dar pareikalavo priemokos.

Betgi kuo tolesnis aiškinimas būt pasibaigęs, jums visiškai aišku. Žmogus negali ilgai pakelti neteisybės ir patyčių reginio, juolab kai tas vyksta viešumoje, visų žiniasklaidos tiesų nušviestas.

Juk stebėjimas yra dalyvavimas. Stipresniojo pusėj.

Žmogus linkęs gelbėti tokion bėdon patekusį. O jei nenori, bijo ar negali?

Ieško ir suranda to įvykio paaiškinimą, kuris veikia kaip pasiteisinimas. Negalime gyventi kaip menkystos, tad – arba auka pati kalta, arba mums atsiranda daug svarbesnių, net valstybinių reikalų.

Valdžia tą psichologiją žino ir ja naudojasi. Ypač tada, kai savo valstybine prievartos galia ima auka tapusi žmogų „trinti į dulkes“ visos visuomenės akivaizdoje.

Suprantame, kad šitaip valdžia „tvarko“ ir mus, visuomenę. Nors daugelis susitaikome su tuo vaizdu, tačiau vis dėlto nenorime jaustis „gaidžiais“, tad surandame tam įvairių pateisinimų.

Apsižvalgykime, kiek daug žmonių kalbą apie Deimantę Kedytę pasuka jos globėjos pusėn: ana ir tokia, ir anokia. O juk tuos gandus gandelius gamina ir skleidžia profesionalai kartu su patikimais ekspertiniais psichologais bei kitokiais lietuvio sielos žinovais.

Nors prieš akis ir mergaitės tėvo lavonas, ir senelių skausmas, ir globėjos vargai, ir valstybinės teisminės patyčios.... Labiausiai paplitęs kalbantįjį sutaurinantis humanistinis „įsitikinimas“ – „vaikas turi būti su motina“.

Šiaip jau vaikui geriau augti su tėvais. Tačiau gyvenimas įvairiai susiklosto.

Daugybė atvejų, kai vaikui geriau senelių ar vaikų namuose. Kai mirtinai pavojinga būt motinos ar tėvo auginamam.

Prieš kelias dienas Kauno klinikose užgeso pusantrų metukų mergaitė. Kankinta, daužyta ir uždaužyta.

Už kokias tautos nuodėmes šiai mažai sielai teko atkentėti realų lietuvišką pragarą, ką ji atpirko? Mamytės globojama.

Niekas negirdėjo. Nei mūsų karinės, nei specialiosios vaikų teisių pajėgos.

O juk kaip rodė savo galią iš senelių namų imdamos klykiančią, niekaip pasipriešinti negalinčią kitą mergaitę. Mat vykdė scenaristų surašytą teismo nutartį.

Kitus klykiančius vaikus mūsų pajėgos apeina – gal ten su jais žaidžia įtakingi, specialiuosius poreikius tenkinantys dėdės? Ir visuomenė, kaip tie Pavlovo šuneliai, mokoma apeiti: kiši nosį – susilauksi bėdos ar ikiteisminio tyrimo.

Tiesos.lt

Naujausi

Komentarai (128)

Rikiuoti
Kristel2013-02-10 09:12

There is something so very pecuefal about reflections. There would be, I suppose, because the water has to be still, but I think the mountains add to it. Of course I like the bridge best :)Sorry to be so late getting around to commenting - still playing catch-up.

Ruti2013-02-10 02:38

, "if you can afford it there's nnoihtg wrong with using it really.."I told him, "if you can afford, you can use cash as Toilet paper too"

Alberto2013-02-09 17:18

Unparalleled accuracy, unequivocal clarity, and undeniable importnace!

optimistas2012-12-09 16:10

.Individualus ir kolektyvinis skaudulys. Bet kuri iki galo nesuvokta ir neisgyventa, tuo metu kai ji kilo,emocija pilnai neisnyksta. Ji palieka skausmo likuti. Ypatingai vaikai susidure su stipriomis negatyviomis emocijomis,kurios per daug slegia,linke bandyti ju nejausti. Salia nesant pilnai samoningo suaugusiojo,kuris su meile ir uzuojauta parodytu jiems kaip jausti tai ka jauti tiesiogiai,pasirenka vieninteli tuo metu jiems likusi kelia, - nejausti. Deja tas ankstyvas gynybinis mechanizmas paprastai nepakinta ir zmogui uzaugus. Neatpazintos ir netiesiogiai pasireiskiancios,pavyzdziui tokios kaip neramumas,pyktis,prievartos proverziai,dazna nuotaiku kaita,arba net fizines ligos emocijos, tebegyvena jame. Kai kuriais atvejais tai isiterpia ir sabotuoja kiekvienus artimus santykius. Dauguma psichoterapeutu yra sutike klientu kurie tvirtino,kad turejo visiskai laiminga vaikyste,o veliau viskas pasisuko priesinga linkme. Tai galbut ipatingi atvejai,taciau niekas negali vaikysteje isvengti emocinio skausmo. Net jei abu gimdytojai yra nusvite,augdamas tu vistiek susidursi su daugumoje nesamoningu pasauliu. Po kiekvienos patirtos negatyvios,pilnai nesuvoktos ir neisgyventos,todel nepamirstos emocijos,skausmo likuciai susijungia su energijos forma gyvenancia kiekvienoje kuno lasteleje. Ji sudaryta ne tik is vaikysteje patirto skausmo,bet ir emociju kurios prisideda velesniame suaugusiojo gyvenime,kuriu dauguma sukurta ego balso. Kai tavo gyvenimo pagrindas netikras saves jausmas,emocinis skausmas yra tavo nuolatinis gyvenimo palydovas. Sis senu, bet vis dar labai gyvu,beveik kiekviename zmoguje gyvenanciu, emociju energijos laukas yra skaudulys. Beje savo prigimtimi skaudulys nera tik individualus. Jis taip pat yra nesuskaiciuojamai daug zmoniu,per visa zmonijos istorija patirto skausmo dalimi,kas yra nenutrukstamu genciu tarpusavio kovu,vergijos,plesimu,prievartavimu,kankinimu ir kitu prievartos formu dalimi. Sis skausmas tebegyvena kolektyvineje zmonijos psichikoje ir kasdien prie to vis pridedama daugiau,kuom tu gali isitikinti ziuredamas vakaro zinias arba ziuredamas i zmoniu tarpusavio santykiu drama. Kolektyvis skaudulys turbut yra musu DNA ,nors iki siol tai dar neatrasta. Kiekvienas gimes kudikis jau atsinesa i si pasauli emocini skausma. Kai kuriuose jis stipresnis nei kituose. Kai kurie dauguma laiko buna gana laimingi. Tuo tarpu kiti atrodo nesiojasi milziniska nelaimingumo kieki. Tiesa daugelis vaiku verkia,nes negauna pakankamai meiles ir demesio,bet kiti verkia be jokios aiskios priezasties,lyg bandytu visus aplink padaryti tokias pat nelaimingais kaip jie patys ir tai daznai jiems pavyksta. Jie atejo i si pasauli atsinesdami didele dali zmonijos skausmo. Kiti vaikai verkia gal todel,kad jaucia tevo ar mamos skleidziamas negatyvias emocijas,o tai juos skaudina ir tai lemia ju skaudulio augima absorbuojant is tevu skauduliu sklindancia energija. Kudikis su nedideliu skauduliu nebutinai bus dvasiskai "pranasesniu" vyru ar moterimi,nei kitas su stipriu skauduliu. Faktiskai dazniausiai buna priesingai. Zmones su stipriu skauduliu paprastai turi geresni sansa dvasiskai prabusti,nei tie kurie turi salyginai maza. Kai kurie ju lieka ju stipraus skaudulio gniauztuose,o daug kitu pasiekia toki taska kai nebegali daugiau gyventi su savo nelaimingumu ir todel ju prabudimo motyvacija tampa stipria. Kodel kenciancio Kristaus kune veidas iskreiptas agonijos,o kunas kraujuoja daugybe zaizdu,tarsi aiskus kolektyvines zmonijos samones atspindys? Milijonams zmoniu,ipatingai viduramziais,nebutu tai taip giliai artima kaip buvo,jei kazkas ju viduje nebutu rezonave su tuo,jei jie nebutu to nesamoningai atpazine kaip isoriskos ju vidines realybes - skaudulio - israiskos. Jie dar nebuvo pakankamai samoningi kad tiesiogiai tai atpazinti savyje,bet tai buvo ju pradejimo susivokti pradzia. I Kristu galima ziureti kaip i zmonijos archetipa,ikunijanti ir skausma ir galimybe issilaisvinti nuo jo. Eckhart Tolle

Žemaituks2012-12-09 13:01

dr. Jonas Ramanauskas pliekia straipsnį po straipsnio, gindamas Kedžių suburtą klaną, nusinešusius gynybos. Šis veterinarijos daktarėlis geriau imtųsi mano viduriuojantį Sargiuką pagydyti, užuot sapaliojęs.

optimistas2012-12-08 16:28

Negatyvumo naudojimas ir atsisakymas naudoti. Visas vidinis priesinimasis yra jauciamas kaip vienokios ar kitokios formos negatyvumas. Visas negatyvumas yra priesinimasis. Siame kontekste sie zodziai yra sinonimai. Negatyvumas kyla is susierzinimo ir nekantrumo peraugancio i pykti,nuo prislegtos nuotaikos arba atsiskyrelisko nusivylimo iki savizudiskos desperacijos. Kartais priesinimasis sudirgina emocini skauduli, ir tokiu atveju net mazai reiksminga situacija gali sukelti intensyvu negatyvuma,toki kaip pyktis,depresija ar gilus sielvartas. Ego tiki,kad per negatyvuma jis gali manipuliuoti realybe ir gauti tai ko nori. Jis tiki kad per tai jis gali pritraukti trokstamas salygas ar pasalinti nepatrauklias. Jei "tu"-protas-netiki,kad negatyvumas veikia,kam tu ji kuri? Faktas yra tai kad beabejo negatyvumas neatnesa norimo rezultato. Netgi atvirksciai ,vietoje to kad pritraukti trokstamas salygas,jis stabdo tai. Vietoje to kad panaikinti nepageidautinas salygas jis sulaiko ju transformacija. Vienintele "naudinga"funkcija yra ego stiprinimas stai todel ego ir megsta tai. Jei viena karta tu susitapatinai su negatyvumu,tu nebenori to netekti ir giliai nesamoningame lygmenyje tu nenori pozityviu permainu. Nes tai zlugdytu tavo kaip depresuoto,pikto ir uzsispyrusio asmens tapatybe. Tuomet tu ignoruosi,neigsi ar sabotuosi tai kas pozityvu tavo gyvenime. Tai labai pazystamas fenomenas. Tai yra tam tikro laipsnio beprotybe. Stebek kiekviena augala ar gyvuna ir leisk jiems mokinti tave su tuo kaip yra,nesipriesinti Tikrovei. Leisk jiems mokinti tave Buti. Leisk mokinti integracijos-kas reiskia tavo buvima,buvima savimi,buvima realiu. Leisk tave mokinti kaip gyventi ir kaip mirti ir kaip nedaryti is gyvenimo ir mirties problemos. Kylancios negatyvios emocijos,kartais talpina savyje zinia,kaip kad daro tai ir ligos. Bet kokie pasikeitimai kuriuos bedarytum,ar tai butu susije su darbu,su santykiais ar aplinka,vienaprasmiskai bus tik kosmetiniai,jei jie nekils is samones lygmenyje kylanciu pasikeitimu. O kadangi tai neabejotina,tai gali reiksti tik viena:Tapk esanciu Cia,buk Tikroveje. Visuomet kai jauti tavyje kylanti negatyvuma,neziurint ar tai salygota isoriniu faktoriu,minciu ar nieko konkretaus ka galetum pastebeti,ziurek i tai kaip i balsa sakanti,"Demesio. Cia ir Dabar. Pabusk. Issilaisvink is proto. Buk Tikroveje. Net menkas susierzinimas yra svarbus ir turi buti pastebetas ir stebimas;kitu atveju tai bus turbulentiskas nestebimu reakciju augimas. Gal tu sugebesi tiesio mesti tai,kai suprasi kad nenori tureti savyje to neigiamos energijos lauko,kuris neduoda jokios naudos. Bet tuomet isitikink kad to visiskai atsikratei. Jei negali to atsikratyti,tuomet pripazink,kad tai yra tavyje ir demesingai stebek ka jauti. Kaip alternatyva atsisakymui paklusti negatyvioms reakcijoms,tu gali priversti jas isnykti isivaizduodamas save tampant perregimu isorinems reakciju priezastims. Rekomenduoju pirma pasipraktikuoti tai su mazais ir paprastais dalykais. Sakysime tu sedi ramiai namie. Staiga ora perskrodzia saizus automobilio signalizacijos garsas. Susierzinimas auga. Ar cia yra priezastis susierzinti? Tikrai ne. Kam tada tu kuri tai? Tu nekuri. Protas kuria. Jis tai daro visiskai automatiskai,visiskai nesamoningai. Kodel protas tai kuria? Todel,kad jis turi nesamoninga nuostata,kad toks priesinimasis,kuri tu jauti kaip susierzinima ir tam tikros formos nelaiminguma,panaikins negeidziamas salygas. Tai be abejo iliuzija. Priesinimasis kuri siuo atveju kuria susierzinimas ir pyktis,yra zymiai labiau trikdantis nei pirmine to priezastis,kuria tu sieki panaikinti. Visa tai galima transformuoti i dvasine praktika. Jausk save tampant permatomu,kaip kad is tikro yra,be materialaus kuno tankumo. Dabar leisk triuksmui ar bet kokiam kitam negatyvios reakcijos sukelejui,smelktis kiaurai tave. Cia daugiau nera tavyje slypincios "sienos". Kaip sakiau praktikuokis pirma su mazais dalykais. Automobilio signalizacija,suns lojimas,rekiantis vaikas,eismo triuksmas. Vietoje to kad turetum siena savyje i kuria skausmingai atsimusa tie dalykai kurie "neturi atsitikti",visam tam leisk skrosti tave kiaurai. Kazkas pasakys kazka nemandagaus ar tai kas skirta iskaudinti tave. Vietoje to,kad reaguotum ir taptum priesiskas ir negatyvus,kaip kad uzsipultum,gintumeis ar bandytum kazkur nuo to pabegti,leisk tai eiti kiaurai tave. Nesipriesink. Tokiu budu niekas nebegales taves iskaudinti. Tai atleidimas. Tokiu budu tu tampi nepazeidziamas. Tu gali pasakyti kad to ar kito asmens elgesys tau nepriimtinas,jei tu tai noresi pasakyti. Bet tas asmuo daugiau nebetures galios kontroliuoti tavo vidine busena. Tuomet tu esi savo galioje-ne kieno nors kito;ir nebeesi valdomas savo proto. Kas bebutu ar signalizacija ar nemandagus asmuo,potvynis,ar zemes drebejimas ar viso tavo turto praradimas,visada priesinimosi mechanizmas toks pats. Tu vis dar dairaisi aplink,ir tu negali atsikratyti to. Gal koks kitas mokymas ar kitokia technika duos atsakyma? Pasakysiu taip:Neiskok taikos ir ramybes. Neieskok jokios kitos busenos,nei ta kuri yra tavyje Dabar;kitokiu budu tu issauksi vidini konflikta ir nesamoninga priesinimasi. Atleisk sau,kad nesi ramus. Momentas kai tu visiskai pripazysti,kad nesi ramus,yra tas momentas kai neramumo busena pasikeicia i ramybes busena. Viskas ka tu pilnai pripazysti esant,atves tave i ramybe. Tai nesipriesinimo,susitaikymo stebuklas. Kai tu pripazysti tai kaip yra,kiekvienas momentas yra geriausias momentas. Tai nusvitimas. Eckhart Tolle

optimistas to optimistas2012-12-08 16:26

Tai ka konkreciai pats padarete kad grazesne atietis jums neatrodytu utopija?

to 1192012-12-08 16:14

be tikejimo ir dvasiniu vertybiu mes zuve.

optimistui2012-12-08 15:25

aciu uz grazias mintis..

to optimistas2012-12-08 13:22

kuriam simtmeti bus gerai?ar optimistas ar naivuolis,asmeniskai man jie vienodi.pasakas rasineti ir zedeti mes meistrai,o vat ka nors padaryti-niekaip

optimistas2012-12-08 00:32

As tikrai zinau,kad viskas bus gerai." Blogis",nera blogis,tai ego,o jis siekia stiprinti save naudojant savo iprasta strategija,o vienas budu,kuriant pranasesnio ivaizdi. Tai kas kiek seniau tarnavo ivaizdzio stiprinimui,dabar prarado ta galia,nes zmones pradejo vis maziau vertinti tai ka vertino anksciau,ir atsisuko i tas vertybes kurios harmonizuoja tarpusavio santykius ,o taip pat santykius su gamta,pasauliu. Pasaulis tampa sviesesnis ir grazesnis. Dabartine krize tai viksro leliukes sustingimo ir nefuncionalumo periodas,po kurio viksras virsta peteliske. Greitai pamatysit besiskleidziancius drugelio sparnus.

taigi2012-12-07 17:52

Atvažiavo autobusas Ir išlipo vienas ūsas, Vienas aidis, kitas ūsas: VSD tas autobusas!

Tyla...2012-12-07 15:51

Tiesa visada yra paprasta ir ją sakyti lengva. Šiuo atveju bylai, kaip sakė ponas Sabatauskas, turėjo užtekti pusės metų. Bet melą paversti į tiesą reikia daug laiko, daug pastangų. Todėl byla tęsiasi metų metais. Per tą laiką, kalbant pačių teisininkų terminais, sudaryta komanda visais būdais stengėsi visuomenei ištrinti gerąją atmintį. Nieko nesigavo. Tiesa vis po truputį lenda iš po melo skraistės. Pavojingiausias valstybei dalykas yra tai, kad į nusikaltimo dangstymą buvo įtraukta valdžia aukščiausiu lygiu. Rezultate valstybės vardu įvykdytas dar vienas nusikaltimas - barbariškas ir vandališkas Garliavos šturmas, pasibaigęs mažo vaiko brutaliu prievartiniu pagrobimu, vaiko likimas ir būklė iki šiol kruopščiai slepiama nuo visuomenės. Ką visa tai reiškia? Vardan ko visa tai? Vardan vieno ar kelių iškrypėlių valdžios pareigūnų priedangos, kriminalinių veikų ir tiesos nuslėpimo. Kaip po viso to valdžia gali žiūrėti TAUTAI į akis? Tai žema, ciniška ir chamiška. Tačiau jokio atsiprašymo TAUTA nesulauks - matome, kad grubus melas brukamas ir toliau, atkakliai "pudrinamos"(trynamos) žmonių smegenys, niekšai tęsia savo šėtonišką darbą. Teisėsauga visiškai diskredituota, o tuo pačiu ir valstybė. Dar vienas klausimas - argi visa Lietuvos teisininkų bendruomenė pavirto į niekšų gaują? Kol kas kitokių apraiškų nei matyti, nei girdėti.

to 1132012-12-07 14:00

aha zudosi/o gal zudo vaistukai arba klaniniai pypt?

PASIRODO2012-12-07 11:45

psichiatras Slušnys padėjo ištrinti mergaitei atmintį, siaubinga. Likimas jį tikrai nubaus, kitaip nebūna.

Psichologas Floridoje2012-12-07 07:31

Niekur pasaulyje daugiau neaptikau tokio psichinių ligonių sambūrio kaip čia (ir panašiai taip pat ir LL bei KK portaluose). Neįsivaizduojate, kedofilai, kiek daug jūsų tarpe yra sociopatų, psichopatų, paranojinių šizofrenikų, seksualinių maniakų, pedofilų (nebūtinai aktyviai praktikuojančių, gali būti ir tentatyvūs), asmenų su Ribiniu asmenybės sutrikimu ir t. t. Iš dalies įdomu stebėti jūsų kliedesius, bet iš kitos pusės ir siaubas ima. Kiek gi tokių Lietuvoje žmonių, su visiškai sužalota psichika, yra? Darosi nebe nuostabu kad šitiek daug žmonių Lietuvoje žudosi. Jų pačių vidiniai demonai juos žudo.

Per LTV22012-12-06 21:51

buvo gera laida,kaip Leninas nurodė,o jo parankiniai atliko rusų inteligentijos trėmimus.Ką į užsienį,ką į Sibirą....Pas mus inteligentija taip pat beveik ištremta iš televizijos ir radijo.Sutapimai?Stilius?

to 1102012-12-06 20:34

siaubas.ir kaip tokiu isvis gali kas nors klausyt?manau,kad jis parsidaves velniui.

Jonas2012-12-06 19:31

Nežinau ar tai tiesa, o gal tai tik gandai, bet viena komentatorius balsas. lt parašė įdomų komentarą advokato Černiausko atžvilgiu: xx 2012-12-06 17:18:49 "Būtų labai sveikintina,kad naujoji Kauno valdžia nebepratęstų su šiuo žmogum sutarčių dėl teisinės konsultacijos. L. Stankūnaitės advokato G. Černiausko patarimai Kauno rajono savivaldybei - už 100 tūkst. litų". Na nieko sau. Kiek daug darbų galima būtų nuveikti už tokią sumą. Na, tie mokesčių mokėtojų pinigai tai visiškai nekontroliuojami. Kas ką nori tą ir daro.

Lietis2012-12-06 16:14

Taip gaunasi,kad mes visi ir esam mankurtai,liumpenai ir runkeliai.Nes bijom! Baimé yra vergysté.Tai-realybé, mes Lietuvos Valstybés neverti.Baigta.

>Tai einam?2012-12-06 15:00

Ta saugi užuovėja būtų Sąjūdis.Tada tikrai susirinktų daugiau protestuoti.Pavyzdžiui,jūs mieste visi kartu...O mes rajone balsavome už Lietuvos sąrašą ir DK.O joi,kaip mus dabar "ėda"...

.2012-12-06 14:58

R.Miliutes laidoje vaiku psiciatras L.Slusnys teige, kad a.a.D.Kedys neprofesionaliai apklausinejo ir filmavo dukra, todel tiesos jau niekada nebus imanoma suzinoti. Taigi, jis paneige kategoriska teismo isvada, jog pedofilijos nebuvo. Specialistas patvirtino, kad neimanoma irodyti.

Publijus2012-12-06 14:50

Cininas jau iš tikrūjų neturėjo kitos išeities,tik reabilituoti Ūsą,o jo kaltes pakabinti ant paties Kedžio. Ir nors tai sveiku protu nesuvokiamas absurdas,dar didesnis akibrokštas būtų konstatuoti tvirkinimo faktą. Tada griūva viskas,visos taip inirtingai kurtos priedangos operacijos. Tada ir Laimutei reikia iš naujo pareikšti kaltinimus,ir Kondratjevo nutarimą grąžinti jai vaiką skubos tvarka reikia naikinti. Tada ir tos pabaisos S. Vaicekauskienės veiksmai neteisėti,ir 135 policininkų šturmą reiktų pripažinti smurtavimu prieš nekaltą vaiką ir jo gynėjus. Tada kokioje valstybėje mes gyvenam,jeigu pedofilijos režisieriai sugeba iš jos taip tyčiotis.

Tai einam?2012-12-06 13:27

Tai kas pirmas ar visi laukia saugios uzuovèjos?!Ne melui ir i Katedros aikste protestuoti!

Vakar R.Miliūtės2012-12-06 11:23

;aidoje L.Slušnys labai nervinosi.Tai matėsi iš jo kūno kalbos.Nerami sąžinė...Ir kodėl mergaitę gali apžiūrinėti tik jis?Kodėl negalima nešališkai psichiatrų komisijai?

Tikiu2012-12-06 11:11

aukščiausiu teisingumu. Dabar jie galvoja, kad viską sutvarkė, mus sužlugdė, apmulkino, sutramdė. Bet pakui atsitinka nelaimės: vaikai tampa narkomanais, anūkai po mašina palenda, patys baisiom ligom suserga. O aplinkiniai stebisi: gerai gyveno, tik gulbės pieno betrūko, rūpestingą žmoną, daug pasiekusius vaikus turi ir už ką tos nelaimės "tokį" žmogų puola? O tos nelaimės, ligos, vaikai iš kelio išklydę - atpildas už tai, kad kitą vaiką nuskriaudė, kitam žmogui pamelavo, juo pasinaudojo, apvogė. Netikit? O, aš tikiu, nes už viską reikia atsakyti ir nesvarbu tikite tuo ar ne.

geras straipsnis2012-12-06 01:14

bet musu tautieciai tiek uzguiti,kad net sakiu i rankas nesugebetu paimt.

Po cirko.2012-12-05 22:35

Visi liudytojai privalo prieš TV kameras pakartoti savo liudijimus padėję ranką ant Lietuvos konstitucijos. Jeigu ponas Motiejūnas tvirtins, kad tie liudijimai vistiek yra melagingi, tai reiškia, kad jis netiki pagrindiniu Lietuvos Įstatymu, tad ir jo paties priesaika negalioja ir jis neturi jokios teisės dirbti teisėsaugos srityje. Visi gali stotis ir skirstytis - cirkas baigiasi. O už nusikalstamą nusižengimą, darant psichologinį spaudimą, gąsdinant liudytojus dar nepareiškus kaltinimų, savo ruožtu turi būti teisiamas be jokių kalbų ir nedelsiant.

teisybe rasot2012-12-05 22:32

buvau siandien pikete,nedaug zmoniu buvo,gerai visuomene ,,patvarkyta''.

L.O.>2012-12-05 20:29

Ačiū!dar Lietuvoje yra sveikai mąstančiųjų ir jų dauguma, tik bėda, kad tie kiti, aukštai sutūpę visaip stengiasi tiesą iškreipti. Šį kartą nugalėjo n e t i e s a, bet ateis eilė visiems.

ot tai vyriska2012-12-05 19:08

trise spardyt viena/o jeigu jie pamelavo?

optimistas2012-12-05 15:27

Televizija Televizijos ziurejimas yra megstamiausia laisavalaikio praleidimo forma milijonams zmoniu visame pasaulyje. Vidutinis Amerikietis kol sulaukia 60-ties i TV ekrana spokso 15 metu. Daugelyje kitu saliu sie skaiciai panasus. Daugeliui zmoniu TV ziurejimas atrodo "atpalaiduojantis"Atidziai stebek save ir tu pastebesi,kad kuo ilgiau tavo demesys sutelktas i ekrana,tuo labiau tavo mastymas yra sustinges,ir ilgai ziurint pokalbiu sou,zaidimu sou,serialus ar net reklamas,tavo protas beveik nustoja veikti. Tu netik pamirsti savo problemas,bet taip pat laikinai issilaisvini nuo saves - o kas gali buti labiau atpalaiduojancio uz tai? Tuomet ar TV ziurejimas kuria vidine erdve? Ar ziurint tu buni Tikroveje? Deja ne. Ir nors tavo protas ilga laika negeneruoja minciu,bet jis nukrypsta i galvojima apie TV sou. Jis nukrypsta i TV sou kolektyvini mastyma i galvojima apie tai. Tavo protas neaktyvus tik ta prasme,kad jis negeneruoja minciu. Taciau jis nesustodamas absorbuoja ekrane matomus vaizdus ir mintis. Tai sukuria padidnto paveikumo,panasia i transa,busena, ir tai igalina manipuliuoti visuomenes nuomone. Todel politikai ir tam tikru interesu grupes,o taip pat reklamos verslo atstovaI tai zino ir todel moka milijonus,kad pagautu tave nebudrumo busenoje.. Jie sieka savo mintis paversti tavo mintimis ir paprastai jiems tai pavyksta. Taigi ziurint TV yra tendencija nusileisti zemiau minciu,nei pakilti virs ju. Siuo poziuriu TV turi panasumu su alkoholiu ir kitais narkotikais. Nors ji padeda issilaisvinti nuo minciu,bet tu uz tai mokesi auksta kaina:samones praradima. Kaip ir narkotikai ji turi stipru priklausomybes efekta. Tu sieki pultelio kad isjungti TV,bet vietoje to tu pastebi kad perjungineji is eiles visus kanalus. Atrodo tik isjungimo mygtukas yra vienintelis kurio pirstas nepajegus paspausti. Tu vis tebeziuri,paprastai ne todel kad kazkas sudomino,o butent todel kad nieko idomaus nerodo. Viena karta ant to pakibus tu pastebi,kad kuo paprastesnis,kuo beprasmiskesnis turinys ir vaizdas tuo stipresne priklausomybe nuo to. Jei tai yra idomu,jei provokuoja mastyma,tai skatins tavo prota mastyti, kas yra labiau samoninga nei ziureti transa sukeliancia TV. Tuomet tavo demesys nebus totaliai sutelktas i vaizda ekrane. Programos turinys ,jei jis turi tam tikra kokybe,iki tam tikro laipsnio gali neutralizuoti hipnotizuojanti,prota bukinanti TV ir spaudos efekta. Yra keletas programu kurios ipatingai padejo daugybei zmoniu;i gera pakeite ju gyvenimus,atvere ju sirdis,padare juos samoningais. Net kai kurios komediju sou,nors atrodo,kad ju turinys apie nieka konkreciai,netycia rodydami sukarikaturinta zmogaus godumo ir ego versija,gali daryti dvasinga poveiki. Jos mokina neziureti i viska per daug rimtai,priimti gyvenima lengvabudiskiau,o be viso to jos mokina mus juoktis. Juokas ipatingai islaisvina ,o taip pat gydo. Taciau dauguma televiziju kol kas kontroliuojamos zmoniu,totaliai kontroliuojamu ego ir todel pasleptas TV tikslas yra kontroliuoti jus uzmigdant,kitaip sakant padaryti jus nesamoningais. Kol kas tam dar yra milziniskos neisnaudotos galimybes ir spaudoje ir TV. Venk ziureti programas ir reklamas kurios blasko demesi keisdamos vazdus kas dvi tris ar dar maziau,sekundes. Nuolatinis tokiu progarmu ziurejimas,dauguma atveju yra kaltas del vaiku demesio sutrikimo,dabar pastebimo pas milijonus vaiku visame pasaulyje. Trumpa demesio trukme padarys jusu pojucius ir santykius pavirsutininskais ir netenkinanciais. Ka bedarytum,koki veiksma tokioje busenoje beatliktum,jame truks kokybes,nes kokybe reikalauja demesio. Daznas ir ilgas TV ziurejimas ne tik padarys jus nesamoningu,bet taip pat padarys pasyviu ir nudrenuos jusu energija. Todel vietoje to kad ziureti kas papuola,pasirink programas kurias tu nori ziureti. Kai tik beziuredamas prisiminsi daryk taip,jausk gyvybe savo kune. Karts nuo karto stebek savo kvepavima. Karts nuo karto atitrauk nuo ekrano demesi,tokiu tavo ziurejimo pojutis nebus totaliai okupuotas. Nedidink garso labiau nei butina,tokiu budu TV neuzgoz tavo klausos. Per reklamines pertraukas naudok nutildymo mygtuma. Neik miegoti is karto po to kai isjungei TV,arba dar blogiau neuzmik ziuredamas. Eckhart Tolle

optimistas2012-12-05 14:09

Sis zmogus issilaisvines is ego.

KGB pedofiline banditu chunta....2012-12-05 13:53

gryztai valdzia stiprinti savo pozicijos ir piklnu pajegumu puola gen. prokurora D.Vali ir gerbiama prezidente. KGB pedofilinio klano KGB metodai: pasipriesinusius profesionaliai nuzudyti,...vsio po zakonam...sumalti i miltus arba paversti psihinias ligoniais. Paulauskas gryzo:) Mastykite kaip ir kodel ?????????/

Reikia2012-12-05 13:33

pilietinio pasipriešinimo.Ar Sąjūdis jau visus iškeltus tikslus pasiekė?Arne laikas pratęsti?Nes mažos partijos pasmerktos.

to Ramanauskui2012-12-05 12:18

as Jums pritariu. Kol Neringa nebuvo seime Ja supo ja palaikantis zmones. Net zverys,noredami sugauti grobi, ji atskiria nuo bandos. o Neringa dabar uzvaryta i seimo pelke, tikrai bus murkdoma. Ten Ja bus lengviau sudoroti. Net kavos seimo bufete butu nesaugu isgerti.

89-am2012-12-05 11:00

Jums Lietuvoje dar trūksta Vakarų? Gerbiamieji, ko jau ko, bet vakarietiškos "kultūros" ir vakarietiškos falšyvos žiniasklaidos pas mus su kaupu. Taip pat jupkinga, kai žmonės šneka, kad "vakarietiškoje valstybėje taip nebūtų kaip pas mus". Labai klystat - ne tik būtų, bet ir yra. Juk ir pedofilija bei kiti iškrypimai pas mus ateina ne iš kažkur kitur, o iš Vakarų. Keli faktai, apie kuriuos vakarietiška žiniasklaida labai mažai arba visai nekalba: Prieš gerą dešimtmetį Belgijoje skandalą sukėlė pedofilo Dutroux byla. Paaiškėjo, kad jos galai veda iki labai aukštų pareigūnų. Slepiant galus, panašiai kaip Lietuvoje, buvo nužudyti apie 20 liudininkų ir kitų susijusių su byla. Belgijos žmonės masiškai ėjo į gatves. Mitingas Briuselyje buvo išvaikytas vandens patrankomis. Žiniasklaida apie skandalą greit užtilo - kaltų nėra. 1999 - 2000 Italijoje vyko kitas skandalas, kaip reta šlykštus ir išsigimėliškas. Išlindo į viešumą informacija apie filmuojamus nekrofilinius "snuff movies" ir "necrospeed" filmus, kur vaikai buvo prievartaujami, o galiausiai sadistiškiausias būdais nužudomi. Pareigūnai net negalėjo peržiūrėti tų filmų - po kelių minučių jie įvarydavo siaubingą šoką. Tų filmų kaina juodojoje rinkoje - penkiaženklės sumos, taigi aišku, kad jie skirti ne prasčiokams, o "visuomenės grietinėlei". Tas skandalas taip pat buvo užkimštas. Žiniasklaida nutilo. Latvijos pedofilijos skandalas - daugelis jį dar pamena. Teisybė išaiškinta galutinai nebuvo, nes paliesti labai įtakingi asmenys. Olandijoje pedofilų partija jau atvirai dalyvavo rinkimuose. Tikslas - sumažinti seksualinio santykiavimo amžių kiek tik įmanoma. Kilo skandalas, jie pasitraukė, bet tai nereiškia, kad tai buvo pirmas ir paskutinis bandymas. Kaip jums vakarietiška žiniasklaida, vakarietiškos "vertybės"? Negi šiais laikais dar yra tokių naivių, kurie kaip 1990-aisiais galvoja, kad Vakarai - rojus žemėje? Deja, per 20 metų jau suspėjome pamatyti kitokį veidelį. Diplomatijos ir nesiplūdimo vardan, pavadinkim jį "tolerantišku", nors čia labiau tiktų stipresni epitetai. Lietuva yra likusi VIENIŠA su savo problema. Turim tai suprasti, kaip bebūtų gaila.

Pikasas to Jonui Ramanauskui2012-12-05 09:47

Turite panašią nuomonę. Kad jūs ne visai teisingai supratote Pikasiuko komentarą - rodo jūsų paskutinis teiginys: "Atrodo, kad N. Venkienes pasirinkimai politikoje..... atitinka teiseju pelkes lukescius!!!! ir man tai atrodo visai NEKEISTA, priesingai nei PIKASUI." Sutinku, kad atitinka "pelkės" lūkesčius... Beje, teisėja, kovodama užsavo šeimą, tuo pačiu kovojo ir už pozityvius procesus visoje teisėsaugoje. Tą vertėjo pripažinti. Dabar kai kurie "DK" sprendimai minėtus lūkesčius skandina. Viso gero.

kaukas2012-12-05 04:54

TIESOS

A2012-12-05 04:18

Čekistinis pogrindis užvaldęs šalį. Ką visuomenė gali padaryti ? Turint galvoj, kad žiniasklaida kontroliuojama. Lietuvoj faktiškai nėra vakarietiškų laikraščių ir vakarietiškų žinių agentūrų. Ir mūsų opozicija neperduoda žinių į pasaulį. Esame uždaryti. Manau, nuo šito reikia pradėti.

aldute2012-12-05 01:43

linkiu kad vezys sugriaustu tuos kas kankino deimantele patikekit taip ir bus.

janina2012-12-05 00:36

aciu Autoriui,straipsnis teisingas,tik kaip ta teisybe Lietuvoje besurasti,jau nuzmogejo teismai ,valdziazmogiai visiskai

Tomas J.2012-12-04 23:46

Kai teisme kaltinamojo pusėje ne tik advokatai (kas yra normalu) bet ir prokurorai (teisinėje valstybėje tai būtų nonsensas) - tuomet kaltintojo nėra. Kaip gali vykti baudžiamasis procesas be kaltintojo?! Tuomet įtariamasis nėra niekuo kaltinamas ir teismui belieka jį išteisinti. Praktiškai pagal pavaldumą PROKURATŪRA Lietuvoje yra TSKPistės Prezidentės kišenėje, o pagal moralinį pobūdį - nusikalstama organizacija. Kišeninė teisėsauga pasistengs, kad visi kas norėjo tieSOS būtų užtampyti po teismus ir galų gale nuteisti. Kol TSKPistė poste - teisingumo nebus. Lauk Grybauskaitę!

Tomas J.2012-12-04 23:45

Kai teisme kaltinamojo pusėje ne tik advokatai (kas yra normalu) bet ir prokurorai (teisinėje valstybėje tai būtų nonsensas) - tuomet kaltintojo nėra. Kaip gali vykti baudžiamasis procesas be kaltintojo?! Tuomet įtariamasis nėra niekuo kaltinamas ir teismui belieka jį išteisinti. Praktiškai pagal pavaldumą PROKURATŪRA Lietuvoje yra TSKPistės Prezidentės kišenėje, o pagal moralinį pobūdį - nusikalstama organizacija. Kišeninė teisėsauga pasistengs, kad visi kas norėjo tieSOS būtų užtampyti po teismus ir galų gale nuteisti. Kol TSKPistė poste - teisingumo nebus. Lauk Grybauskaitę! DELFI Jums tiekia kokybišką nemokamą turinį. Jūs atsidėkotumėte mums, jei dalintumėtės šiuo tekstu siųsdami jo nuorodą, o ne kopijuodami tekstą. http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/alapinskas-violetinio-kosmaro-pabaiga.d?id=60145045#ixzz2E78jqP00

lt2012-12-04 23:27

nusiųskite prašau šį išvertą straipsnį į BBC, CNN, ABC televizijas, tegul jie pamato kokia yra ES šalyje teisėsauga.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-12-04 23:22

As cia noreciau padiskutuoti su komentatoriaus PIKASO tokiu issireiskimu: "Labai keista, kad N. Venckienės pagrindiniais priešininkais tampa tos jėgos, kurių atskiri atstovai bent jau bandė kuo galėdami padėti mergaitės iš Klonio gatvės istorijoje. Labai tikėtina, kad dar daugiau užuojautos Kedžių ir Venckų šeimos susilaukė iš dešinės elektorato. Dabar jis gali pasijusti labai nuviltas. Tai nereiškia, kad lieka nesuprantama kaip vyko visas pedofilijos ir žudynių skandalo skandinimas nežinios liūne. Tačiau nematyti kaip naiviai N. Venckienė tiki tomis jėgomis, kurių visa galia gali būti teisėsaugos neįgalume - taip pat negalima....." Tai per visa sia istorija visgti verta isskirti dvi ponio N. Venkienes savybes. Pirma, savybes, kai ji veike kaip seimos atstove, kurios brolio dukra buvo nuskriausta, pazeminta, isniekinta, pagrobta ir galu gale.... atmintis istrinta, asmenybe sunaikinta. Tai cia N. Venkiene kovesi kaip didvyre, kiek pajegdama, kaip suprasdama, kartu darydama stambiu klaidu, atiduodama kartais priesui "kozirnus" tuzus, leidusius jiems ja pacia atakuoti neprisigalvojant kokio nors dirbtino. Taigi toje parodytoje negailestingoje kovoje padarytos klaidos, nors jos ir zmogiskos, taciau padare tikrai dideli nuostoli ginant mergaite, nes aiskiai susilpnino jos pacios jegas. Plepejui NETUREJO buti VIETOS, nes teisininke tai profesionale!!! Neziurint tai, ji elgesi zmoniskai, didvyriskai ir is esmes teisingai. O dabar antoji N. Venskines busi, kaip profesionales teisininkes..... Na kas jau kas, o privalejo zinoti kokioje terpeje yra. O terpe, teisininku terpe.... yra terpe is esmes ir pagrindu NAIKINANTI LIETUVOJE TEISINGUMA uz pacios valstybes biudzeto pinigus! I ta terpe.... na beveik nera sansu, kad patektu NEPATIKIMAS gaujos atstovas, tiesiog mentaliskai ji butu isstumta is teiseju..... atleiskite, jei leistu sau spresti bylas TEISINGAI, todel klanas ne nemate priezasciu sioje srityje ja atakuoti.... nes ji tenkino teiseju pelke. O ir pati N. Venskiene, galima sakyti is paskutiniu jegu laikesi isikibus teisejos kedes... kai jau senai laikas buvo veikti poltiskai. To ji NEDARE, liko nepasiruosusi politikai.... tai ja ir sudorojo kaip minkta vilna politikos aferistu buriai. Cia ji neturi nei patyrimo, nei supratimo, nei jokios politikos... zodziai, zodziai, zodziai..... darbo nedare.... nutare nugaleti.... o gavo i skura taip, kad jau tikrai neatsigaus. Taigi tiketis is teisejo..... politiko yra naivu ir ta parodo realybe. Is esmes pateko i Seima daugiamandates budu, pries ka ir buvo pasisakyta! N. Venskiene savo partijoje nevalde situacijos nuo pat pradziu.... beje jos jau ir nebevaldys. Saukstai po pietu. Nenorekime is kiekvieno zmogaus buti tobulu visose srityse!!! Nesmerkiu del to N. Venkienes... taciau sau leisti patiketi, kad ji turi politikes ateiti.... tikrai manau, kad taip jau nebus. Atrodo, kad N.Venkienes pasirinkimai politikoje..... atitinka teiseju pelkes lukescius!!!! ir man tai atrodo visai NEKEISTA, priesingai nei PIKASUI.

rabarbaras2012-12-04 23:04

Graziai raso poetas,tik gaila ,kad jo smegeneles violetines.Matomai , ta violetine bacila pasigavo nuo vaiku myletojo W.Landzbergio ir pijokelio Jakimaviciaus.

zemyna2012-12-04 23:03

ačiū autoriui.Puikus straipsnis.

Liucina2012-12-04 20:22

Jakilaiti, nebūk toks tikras, kad tavo vaikai kada nors nepateks į tamstos taip mylimų ir garbinamų pedikų rankas. Tada neklaus kodėl, už ką.

tik2012-12-04 19:30

tik pacituosiu Generalinį Prokurorą Valantiną-"Ūso byla keliauja į teismą, surinktų įrodymų užtenka" Per laiko tarpą tarp šių įšvadų ir dabarties nebeliko nei įrodymų nei paties Ūso. Liko tik "chebros" atkakliai brukama mintis, kad Kedys pats tvirkino vaiką, pats paspringo ir vsio zakonno. Beje, berods jau Stankunaite kaltino Kedžius, bet teismas atmete. Esu tikras, dabar jau nebeatmes, ir del visko bus apkaltnti Kedžiai. Pedofilų iškrušta teisėsauga tiesiog nebeturi kito kelio- numarinti bylą, o lryto džiaugsmui dar pasodinti Venckienę.

TAUTA2012-12-04 17:46

AS PILNAI PRITARIU KOMENTARUI DRASOS KELIAS REIKIA DUGIAU VEIKSMO.O STRAIPSNIAI GERI,BET JIE NIEKO NENUVEIKIA

ruta2012-12-04 16:47

Lietuvos teisesaugos neadekvatus sprendimai , verdiktai , veda prie to , kad pradesime vadovautis Senoju testamentu - akis uz aki ... Ar ne saugumo pareiga isaiskinti , kas ir kodel pajunge visa Valstybes instituciju potenciala , kad tik uzgesinti , nuslopinti mazos mergaites tragedija ? Kam naudinga destrukcija Lietuvoje , kam teisesauga / akivaizdziai/ sieke papiktinti piliecius ir priima provakuojancius , bet be juokio irodimo , nutarimus ? Kas tai per byla , kuri 'suede' nemazai subjektu ? Kur padorus pareigunai , kuriu garbes reikalas , butu istirti sia byla ? Visa ta , absurdu teatra , kuri inscenizavo Valstybes strukturos , imituojancios 'kova' kaip su pedofilais , taip su korumpuotais valdininkais , matome jau virs dvidesimt metu ir viskas tik prasteja , eilinis pilietis yra visiskai neapsaugotas nuo tokiu pareigunu savivales , nekompetencijos ir asmeninio suinteresuotumo . p. s. neteko sutikti nei vieno pazystamo , kuris suabejotu mergaites pasakojimais apie usa ir biologine. mat tarp mano draugu nera idiotu ...

kamane2012-12-04 16:34

Po sitokio teisejo pareiskimo, kad vaikui istrinta atmintis, kokius zingsnius ruosiasi daryti vaiku saugos institucijos? Juk tai ne "patvorinio" pareiskimas, o atsakingo pareiguno, kuris paviesino ekspertu isvadas. Dar didelis klausimas, ka veike vaiko apsauga, kad taip su jo buvo pasielgta? Nuo ko tada ta vaika saugojo? Kiek suprantu, tai ne apsauga, o kaleijmo priziuretojai kurie izoliave vaika dare su juo ka nori. Kas pareikalaus atsakomybes is apsauginiu virsininku uz toki "darba"? Ir kas per motina Stankunaite, kuri leidzia taip elgtis su vaiku? MOTINA tai gyvybe uz savo vaiko gerove atiduotu. Kovotu uz ji su bet koiu priesu. O cia... Ir dar palinkejimas Ziobienei: Linkiu, kad dievas tau neatleistu uz tas dziaugsmo asaras ivykdzius smurta pries vaika. Linkiu, kad tavo vaikams butu tas pats, ka patyre Kedyte. Mano palinkejimas nepavojingas, jei pedofilijos nebuvo, bet jei buvo... O kad buvo, as net neabejoju.

stankė2012-12-04 15:57

kalbėjo, kad mergaitė dabar gyvena laisvai, nebijo ją gniuždančių senelių ir tetos (o sublogo dėl to, kad taip yra sveikiau ir gražiau), dėl to ji teismui viską papasakos, kaip ir kas ją tvirkino. Maniau mergaitę prigąsdins, primokys, juk pati biologinė teigė, kad mergaitė paklusni. Matyt nepavyko, matyt mergaitėje rusena tas gėrio ir tiesos supratimas, kurį gavo tėtos šeimoje. Todėl ir ištrynė jai atmintį, juk vienas bandymas jau buvo, prisiminkite, kai grįžusi iš psichiatrijos centro daug ko neprisiminė. Gaila mergaitės, gaila senelių, gaila tetos. Deimantė - dar viena auka mūsų laisvės kovoje. Ir jeigu 1990 m. atrodė, kad eidami į laisvę matome šviesą tunelio gale, tai dabar supratome, kad tai buvo apgaulinga šviesa (gal atlekiantis lokomotyvas), tai dabar ir tos šviesos nesimato.

Ačiū2012-12-04 15:48

Ačiū,RUBAVIČIAU.Puiki analizė.10 balų. Ką daryti toliau?Akivaizdu,kad LT aptvare Tiesos saulė dar nepatekėjo.Ar iš Dangaus ją atsisiųsime?Ar rinksime PARAŠUS PETICIJAI dėl Garliavos ŠTURMO pripažinimo NUSIKALTIMU ŽMOGIŠKUMUI ir perduosime visą medžiagą TARPTAUTINIAM BAUDŽIAMĄJAM TEISMUI?

ala2012-12-04 14:46

labai įdomu iki kurių metų senieji ūsai apžiūrinėjo sūnaus pimpalą , kad sakosi gerai žino kiekvieną dėmelę ar taškelį ant jo , tikriausiai galimai kai jam užeidavo orgijų su mažamečiais vaikučiais priepuolis jį tenkinti galimai puldavo abu seniai ųsai , ir tik tokiu atveju galimai abu žinojo sūnaus penio struktūrinius pakitimus buvo jie ar ne . nes normalūs tėvai nesiimtų teigti , kad buvo ar nebuvo tų dėmelių . jei jie jam galimai tampė - tada darosi aiškiau

taip2012-12-04 14:32

Pritariu , turi inicijotii komisija. Tada ir pamatys vaika , kaip ji atrodo, gal dar nevelu jai bus padeti

Mūsų kalbos ir komentarai2012-12-04 14:08

tampa beprasmiai. Laikas įpūsti iš naujo Sąjūdžio laužą. Didelį ar mažą,bet kad jis žioruotų ir generuotų idėjas,dėtų moralinius pamatus oriai valstybei... Sąjūdis -tai budėjimas...." Todėl visą laiką budėkite..." (Lk 21,35).... Po pirmos Sąjūdžio bangos,jai atslūgus,galvojome,kad viskas savaime gausis... taip nebūna. Valdžia nuėjo šunkeliais. Laikas jai padėti. Kada pirmas Sąjūdžio veikiančios grupės posėdis?... Kada jis pakvies jungtis? Kada susivažiuos? ///O ir sąžiningi žmonės bus saugesni,nes Sąjūdis nenuginčijamas... Reikia gintis nuo teisėsaugos ir melo okupacijos.

Drąsos kelias2012-12-04 14:02

turėtų inicijuoti tyrimą seime dėl ištrintos vaiko atminties.Tada seimūnai galėtų susitikti su mergaite.

alfa Kindziulis2012-12-04 13:49

Jakilaitis apsimeta durnium dėl karjeros.Tipiškas lietuvis.Bet nedraudžiama galvoti, kad jis iš tikro toks yra.

iš Vokietijos2012-12-04 13:27

Puikus straipsnis, ačiū autoriui. Tiek aš, tiek mano vyras, kuris yra Vokietijos pilietis, pritariame, kad po viešo pasakymo apie vaiko ištrintą atmintį (cituoju autorių) "vakarietiškos demokratijos šalyje lėktų galvos, rikiuotųsi atsistatydinančių eilutė, o parlamentas imtųsi specialaus tyrimo." Kodėl tai nevyksta? Toks jausmas, kad teisingumą Lietuvoje graužia vėžys...

Stasys2012-12-04 13:20

Ačiū drąsiam ir garbingam autoriui! Pagarba! Minėtas komentaruose jakilaitis. Mačiau tai ir labai pasišlykštėjau juo. Negi jis tiki savimi, tiki tuo ką jis kalba. Tada tik belieka jį užjausti. Aišku, ,kad kieno vežime sėdi, to ir giesmę gieda. Reikia kažką daryti, nes aiškiai matosi, kad mus užvaldė blogio jėgos, šėtono išperos. Yra kažkiek tai vilties, kad Dievas išgirs nekaltai nuskriaustųjų aimanas ir ateis gelbėti mūsų ir mūsų valstybės.

alfa Kindziulis2012-12-04 12:55

Teisėjo Cinino ciniška pasaka apie atminties ištrynimą reiškia, kad klanui nepavyko palaužti tą mergaitę, kad ji "kalbėtų kitaip" - kitaip negu kalbėjo tėveliui filmuojant, kad meluotų taip, kaip "šlykštynėms" reikia - bet vaikai nemeluoja.

Teisingi2012-12-04 12:26

pastebėjimai. Pagarba straipsnio autoriui.

Pagarba2012-12-04 12:24

straipsnio autoriui už taiklius pastebėjimus.

Nuomonė2012-12-04 12:22

Vakar pasibaisėjau žurnalistu Jakilaičiu, laidos 24 val. vedėju. Tokio džiaugsmo jo akyse dar nebuvau mačiusi. Džiaugsmo, kad teismas, anot jo, nusprendė, jog „pedofilijos nebuvo“...

Steponas2012-12-04 12:18

Teismo sprendimas ir šio ryto Laiko ženklų publikacija - Lietuvą užvaldančio klano jėgos ir nenugalimumo demonstravimas pačiais šlykščiausiais būdais ir priemonėmis. Fašistų Gebelsas ir komunistų Erenburgas didžiuotųsi tokiais pasekėjais: vis dėl to jų istorinės pamokos žmonijai veltui nenuėjo - jos įsikūnijo po "Urtės" slapyvardžiu pasislėpusiame čekiste , šlovingojo komjaunuoliško paveldo perėmėjuje Lietuvos ryte, jau nekalbu apie pūlinius Lietuvos teisinėje sistemoje. Bet žinau viena - jie bus sustabdyti. Ir šį darbą teks atlimti Tautai. Iš baimės pančių išsivadavusiai Tautai. Kito kelio išgyventi laisvėje tiesiog nėra.

Na2012-12-04 11:19

Baisu baisiau jau nebūna Genocidas prieš mažą vaiką Ir tyli visa valdžia Gėda baisi gėda vALSTYBEI

Arnė2012-12-04 11:12

dėkui autoriui. Reikia sujudimo. užuomazga yra - renkasi žmonės į Daukanto aikštę reikalauja TIE-SOS, veikia tinklalapiai šis ir tiesos.lt,- telkimės su jais, darykime ką galime kiekvienas pagal savo galimybes; Už laisvę ir tiesą - jų niekada niekas neduodavo, neduoda ir neduos; eik. dalyvauk, reikalauk.

gintautas2012-12-04 10:35

mielieji tautieciai! susirinkti aikstese dar ne viskas.reikia zinoti savo priesus ne tik isorinius,bet avinelius Vilku kailyje.buvom susirinke sajudyje-isdygo landsberbis-amb-alas,dauguma isrinkom kazkokia neaiskia grybauskaite ir turime geguzes 17 teroro akta pries mus pacius............

Faktas2012-12-04 08:13

Lietuva yra okupuota! Kas cia dar neaisku.Bent100 000 neisejo ir neiseis i gatves,lieka tik ginklas kaip argumentas pries "juos".

E2012-12-04 08:02

Jakilaitis atrodé ir atrodo apgailétinai,kaip visiskas mulkis teigdamas pedofilu "pergale",kad jau viskas.Laidoje "Lietuva tiesiogiai"su Vasiliausku ìr Matulevicium.

nijole2012-12-04 07:48

Jauciu baisu bejegiskuma.Daugiau nei zodzio ,nes zodziu jau ir truksta.

Lietuvis2012-12-04 07:22

Labai geras straipsnis ! Kazkuris komentatorius klausia-"... Kas sekantis?" Ogi mes visi is eiles, o paskui po musu ir Lietuva. Jus manote kad jie "nugaleje" ir pajute kraujo skoni gali pasukti atgal ? Juokaujate. Dabar akla chorista sodins iki gyvos galvos, sunaikins Neringa. As jau esu klauses savo tautos kaip mes toliau gyvensime neapgyne Deimantes ? Neapgyneme vaiko, neapginsime ir Ivanausko su Neringa. Siame straipsnyje autorius labai ismintingai paklause, o kur 240 smogiku ginant ta 1,5 metuku uzdauzyta, uzkankinta mergaite ? Kokia jega turi slypeti po sia slykscia byla kad tokia galybe metama i paskutini musi ? Be uzsienio ekspertu cia nieko nebus. O nieko nebus todel , kad mes lietuviai esame "teslagalviai". Parasysiu jums kokiu atveju butu. 100. 000 prie prezidenturos, 100. 000 prie seimo ir 100. 000 prie slykstaus namo kreivais langais. Visuotine nepaklusnumo akcija su reikalavimu nepriklausomu tyreju. Nepajudeti is vietos kol nebus atsakyta i reikalavima. O dabar kaip raso 45-tas Jonas 5000 emigrantu panarine galvas i emigracija. Tai cia tik spejimas, o gal ju bus 50. 000 ? Tai yra Lietuvos priesu darbas ir juos butina isvilkti i dienos sviesa !

Anglija2012-12-04 06:21

Akivaizdu,kad Lietuvoje klesti teisinis nihilizmas,valstybe yra uzvaldyta nusikalstamu strukturu. Didzioji dalis ziniasklaidos nupirkta ir plauna smegenis mankurtams. Kur tai matyta,kad teismo saleje prokuroras dirba advokato darba. Kur tai girdeta,kad teisiamasis pedofilas(pagal negincijamus mergaites parodymus)Usas paverciamas,, angelu ''su sparnais,o tiesos ieskojes D. Kedys be bylos paverciamas nusikalteliu. Visi gerai zinome,kad iskrypeliai (esantys VSD,prokuraturoje,teismuose visuose lygiuose,valdzioje ir kt. ) yra labai vieningi,kaip musketininkai (vienas uz visus,visi uz viena),nes iskrypeliskumas,noras linksmintis su vaikais ir begaline baime buti demaskuotais juos suvienija ir apjungia ziauriai,negailestingai,ciniskai kovai pries visus,kurie nores juos istraukti i dienos sviesa ir demaskuoti. Su jokiomis priemonemis pasiekti savo tiksla jie nesiskaito,todel mergaite buvo teroristiskai,panaudojant kovinius metodus ir trankvilizantus,rekianti isnesta is namu,kur uzaugo,islaptinta pedofilu sutves,kad istrinti vaikui atminti. Globeja,seneliai,teta ,visa gimine ir net zmones ,saugoje mergaite ,gazdinami,persekiojami,jiems fabrikuojamos bylos ir net gali buti pasikesinta i gyvybe. Sitie nieksai gyvena pagal desni: kad tikslas pateisina priemones. Jeigu norima paaiskinti,kad pedofilijos nebuvo,tad is kur ir del ko tiek lavonu,niekas neirode,kad zude D. Kedys. O kai kas mate,kad zudikas istrauke Furmanaviciui is kisenes vaizdajuoste su iskrypeliu pasilinksminimais,todel aisku,kad ji nueme ir Naruseviciene taip pat,kaip liudininkus,tiesiogiai dalyvavusius pedofilijos skandale. Ir,, sutvarke'' juos ne kas kitas,o savi,Tie patys sunaikino ir D. Kedi ir Usa ir dar daugeli kitu liudininku,kurie koresi,gavo infarktus ar buvo patalpinti i psichiatrines. Stai tokia ,,teisine''politika,, demokratineje ''salyje ! Viskas vyko su issigandusiu valdziazmogiu pritarimu. Pavojinga gyventi tokioje Lietuvoje,kur nera jokios teisybes ir jokios zmogaus teises cia neegzistuoja. Kai duodama komanda ,,FAS'',visi,kaip laukiniai zverys,istroske kraujo,puola draskyti auka.

Abr2012-12-04 05:05

Retorinis klausimas: KAS SEKANTIS?.....

Darijus2012-12-04 03:55

Manau, šio farso ir lėlės, ir lėlininkai bus demaskuoti. Per daug čia viskas akivaizdu. Istorija visus ir viską sustato į savo vietas. Svarbiausia - žmonės praregi.

boikotuokime2012-12-04 03:23

sovietinius bolševikinius teismus, kriminaline prokuratūra ir komunistus įsitvirtinusios valdžioje.

Tik su atgimstančiu Sąjūdžiu2012-12-04 00:39

pradės grįžti emigrantai...Lūkesčiai.Pasistenkime.

>Justinas2012-12-04 00:25

Sąjūdis turi atgimti vien dėl cenzūros įvedimo visuose dienraščiuose,televizijose,radijuje,portaluose...Dabar,po žinios apie mergaitės naikinamą atmintį,o, ko gero, ji slopinama pastoviai,,apie pedofoliją nutilo visa televizija ir radijas,apart Šalaševičiūtės propagandinės kalbos šiandien....Žodžio laisvė,nuomonės turėjimas,žmogaus teisės,ekonomika,kultūra,švietimas...Sąjūdžio,verkiant reikia Sąjūdžio...padėkime valdžiai susiorientuoti...

jo2012-12-03 23:45

mus valdo išgamos ir slaptos tarnybos .Prezidentė-tokia pat.Jos priesaika-lygi pirdžiui vandeny.Kgb-istų chunta ir kriminaliniai nusikaltėliai užvaldė šalį

Justinas2012-12-03 22:40

Aciu uz straipsni.Mieli skaitytojai padekite tokius straipsnius paskleisti kuo didesnei visuomenes daliai.Ar turi teise pagrindiniai Lietuvos dienrasciai neperspausdinti ju?Jeigu taip tai tegul pasako kodel negali.Butu labai gerai nors skrajuciu pavidalu sis straipnis butu pateiktas parlamentarams. Padekite sugalvoti ka nors panasaus. Aciu.

ZEMAITUKS2012-12-03 22:39

EI TU ZEMAITUKS, TAVO RACIONALUS MASTYMAS TAI ABEJINGO IR BRUDNO ZMOGAUS

jonas A2012-12-03 22:34

Viceprezidentė Stankūnaitė dar suris bent keletą mūsų milijonų.Ar galima buvo iš bufetavinės šeimos ir labai pasileidusių dukterų tikėtis ko kito ir kodėl kiekvienas iš mūsų privalo už tai mokėti?Gal nors vienas iš 2,930 mln dar psichiškai sveikų šalies žmonių kada nors tai sužinos? TURBŪT JIE PATYS NEŽINO KĄ TOLIAU DARYTI.JIE LABAI GERAI IŠMOKO NAIKINTI TAUTIŠKUMĄ IR PILIETIŠKUMĄ,o rezultatas-po šio spektaklio dar bent 5000 emigrantų

Žemaituks2012-12-03 22:30

Man visai darosi liūdna, kad poetai jaučiasi savi toje kliedinčioje violetinėje minioje: R. Keturakis, dabar V. Rubavičius. Vadinasi, jie nesugeba racionaliai mąstyti, tad iš kur gali būti gilios eilės? O čia jis tiek pripaistė, kad paaiškinti viską lengvai galėčiau, bet čia tiek rašyti - bereikalingas laiko eikvojimas. Tad pezėk toliau, poezijos broli. Pasakai, kad visa teisėtvarka supuvusi - ir nereikia jokių argumentų. Tokiais aklais avinėliais Kedžių artimiausia aplinka ir žaidžia.

gen2012-12-03 22:23

ačiū už drąsą, nes tiesą žinom.

"Suvargusios minios"2012-12-03 22:22

"Matydamas minias,jis gailėjosi žmonių,nes jie buvo suvargę ir apleisti,lyg avys be piemens. Tuomet jis tarė savo mokiniams:"Pjūtis didelė,o darbininkų maža. Melskite pjūties šeimininką,kad atsiųstų darbininkų į savo pjūtį". (Mt 9,35)..... tai apie būsimą Sąjūdžio gaivinimą. Sąjūdis yra neginčijama vertybė ir net galima spėti,kad jis dar daug kartų bus atrama,net ir po mūsų,atrama mūsų ainiams,kai tauta bus pavojuje,jis kils,kaip feniksas iš pelenų... Todėl didelė pagarba Jonui,kuris siūlo imtis Sąjūdžio suvažiavimo ar kaip kitaip... Vien tas faktas jau drausmins mūsų valdžią... O kiek galimybių strategijai,programoms... veikti.

>Jonas2012-12-03 22:16

Labai teisingas strateginis pasiūlymas.Duok Dieve valios ir jėgų tai įgyvendinti.Pabandyti verta,laikas diskutuoti ir daryti.DAROM.

Bolševikmetis Lietuvoje.2012-12-03 22:06

Kadangi konservatoriais tapo buvę sovietinio mąstymo modelio veikėjai,tai ir gavosi sovietiškai... Komentaruose pilna čekistinių agentų slapyvardžiais Justas,Edita,Alda,Jonas ,žemaituks,dzūkas ir kiti... Laikas seime pateikti pataisą,uždraudžiančią čekistinio stiliaus persekiojima ir propagandinį tautos smegenų plovimą... matyt,Lietuvos spec. tarnybos tobulinasi šioje srityje,tai ir su mergaite pasielgta nusikalstamai ir tai tikrai sulauks teisinio įvertinimo,tiesa,vėliau,kai prasidės atšilimas...

UK2012-12-03 21:54

Ačiū už TIESĄ

Jonas > 342012-12-03 21:49

Jonui, kurio 30 komentaras 2012-12-03 18:39:31 (37. 130. 224. 202) parašė: "Duokite šansą su Jumis susisiekti, bent jau tolesnei diskusijai virtualioje erdvėje". Jūs man galite parašyti:pijus@list. ru Atsiųskite žinutę, prašau, 2-jų dienų laikotarpyje, nes vėliau būsiu užimtas iki pat naujų metų. Truputėli panagrinėjęs situaciją supratau, kad, galimai, šitai užgniaužimo operacijai yra vadovaujama iš užsienio. Tai gana kietas riešutėlis. Manau, kad tai gali būti gana intelektualių nusikaltėlių grupė. Jie žymiai pranoksta mūsų ne tik tarybinės mokyklos, bet ir pagedusio tarybinio mąstymo + kapitalistinės-egositinės sistemos specus. Čia reikalinga mobili grupelė gerų kontržvalgybininkų specialiai valstybiniai užduočiai įvykdyti, nes tas skandalas jau peržengė bet kokias sveiko proto ribas. Juos reikėtų surasti. Bet tai yra grynai mano spėlionės. Tad pasilieku teisę suklysti. Manau, kad tiek lietuviai, tie ir latviai, nesugebėdami planuoti savo ateities, jau yra suplanuoti kitų ryklių. Gaila, kad tokios dvi nuostabios tautos išgyvena, tokį tamsos ir neįgalumo periodą ir nesiryžta spręsti savo socialinių problemų savarankiškai.

Jonas > 342012-12-03 21:27

Jonui, kurio 30 komentaras 2012-12-03 18:39:31 (37. 130. 224. 202) parašė: "Duokite šansą su Jumis susisiekti, bent jau tolesnei diskusijai virtualioje erdvėje". Jūs galite man parašyti: pijus@list. ru Pasistenkite, prašau, atsiųsti žinutę per 2 dienas, nes vėliau būsiu labai užimtas ir neturėsiu laiko susirašinėjimams net iki naujų metų. Truputėli panagrinėjęs šią situaciją, aš supratau, kad šitai pedofilijos užgniaužimo operacijai yra vadovaujama iš užsienio. Tai gana kietas riešutėlis. Tai gana intelektualių nusikaltėlių grupė, kuri žymiai pranoksta mūsų vietinius sovietinio mąstymo specus. Bet čia yra tik mano prielaidos, todėl būtina pridėti žodį "galimai".

Aciu autoriui -2012-12-03 21:14

jus pasakete viska, ka tuo kausimu galvoja blaiviai mastantys. Manau Venckienei reikia gerai isigilinti kas DK partijoje yra tikri drasieciai, o kas tik pasinaudojo situacija ir , kazkur neteke darbo, pabande ateiti i Seima. Tai, kad VV nebalsavo pries Paulausko kandidatura i NSGK pirmininko posta man pasako daug ka - juk Paulauskas buvo arsus Uso gynejas... Jei Venckiene, Varkala Seime galvos tik apie savo asmens sauguma - DK partija numirs-isseks. O dabar bukime kantrus ir leiskime DK partijos nariams sustipreti. Beje, pats laikas susigrazinti Naka, Boravski ir kitus, kurie Garliavos mergaites byla kele i viesuma, budino Lietuvos zmoniu samone.

dv2012-12-03 20:45

Cia dar is psichologines problemos del tos pedofilijos vadinamiems padoriems pilieciams. Dalis ju yra sios temos vienaip ar kitaip traumuoti. Pvz mano drauge visaip neigia pedofilijos skandala, nes jos sunu tp nepilnameti buvo apkaltinusi tvirkinimu kaimynu mergaite. Kai mazameciai zaidzia visko prisigalvoja ir daktarus, ir tt. Berniukas buvo apkaltintas, gydytas nuo depresijos, nors pats buvo tik 9 metu. Dabar mano drauge negali net girdet apie pedofillijos skandala, ji teigia, kad venskai ir kedziai viska issigalvoja. Tai va, atrodo protinga moteris, as jai sakau, tiek mirciu, bet ji sako ne nesamone. cia siap pamastymui, kodel visuomene vengia sios temos, nes ji labai delikati. Kol Usas nenuskendo baluteje, as tp maniau, kad viskas kazkokia nesamone.

Jonui, kurio 30 komentaras2012-12-03 20:39

Jūsų mintys kiaurai persmelkia čia daugelį likusių komentarų, bet straipsniai su visais savo komentarais linkę nugrimzti į portalo archyvus... Duokite šansą su Jumis susisiekti, bent jau tolesnei diskusijai virtualioje erdvėje. Pagarbiai.

Jolita Marrs2012-12-03 20:34

Nezinau, kas mums lietuviams darosi, kad mes tapom tokie abejingi kito zmogaus skausmui. Sita byla buvo kaip lakmuso popierelis suvokti kas dabar vyksta Lietuvoje. Turint bent kiek proto , negalima buvo nesuprasti visu primityviu melavimu is valstybiniu tarnybu lupu, juk jie cia kaip kokia pasaka seke. Tik kvailas galetu nesuvokti. Ir , manau , daugelis neabejojo kad mergaite buvo tvirkinta. Bet dauguma tylejo. Tauta negyne savo vaiko(o juk tai gali atsitikti bet kam is musu), tauta drebejo del savo kailio, del duonos kasnio. Geda ir slykstu vadintis lietuviu, jei mes leidziam savo vaiku skriaudikams tapti vos ne didvyriais , jei mes seriam ir islaikom visokias stankunaites, kurios pardavineja savo vaikus, jei mes leidziam musu islaikomai valdziai ir kitoms tarnyboms is musu tyciotis, neatsakineti i laiskus, serti melu ir leisti galvot, kad mes kvailiai.

Elena2012-12-03 20:25

Didžiai gerb. Vytautai. Dėkoju už straipsnį, kuriame didžiausias skausmas dėl mergaitės ir kaip 240 žandarų susitvarko su į mirtį nešama mergaite. O kur dar raudonoji kaldrytė su nuodais laikoma raudonu paltu žiauriausios anstolės, kur mūsų įsigimę konservai su Seimo pirmininkės įpakuota žliobe ir visi dašos ir jašos nuopelnai išsaugant nekaltą, iškankintą mergaitę su rūsčiuoju advokatu ir "stanke" su pilna pinigų raudonojoje piniginėje. Galima būtų verkti ir verkti dėl tokios valdžios. Todėl noriu, tau Vytautai duoti perspėjimą, kad gali ateiti toji pati žvėriškoji kariauna ir susitvarkyti taip, kaip susitvarkė su mūsų gerb. Beresnevičiumi. Įkišo kaip šunį į bagažinę ir nusivežė į mirtį. Juk tokiems policajams svetimo skausmo nebūna. Ačiū už straipsnį ir apsidairykime, ar iš paskos nesivelka sužvėrėję maurai.

Janina2012-12-03 20:20

AČIŪ gerbiamam V. RUBAVIČIUI. Žemai lenkiuosi prieš jus už TIESOS sakymą. Daugiau tokių dorų, drąsių ir sąžiningų piliečių. Mes netikime melavimu valstybės vardu. Mes tikime MERGAITE.

Jonas Lietuvos piliečiui2012-12-03 20:13

Iš tikrųjų, galima pakeisti šitą kapitalistinę-egoistinę sistemą, bet norint daryti kapitalinį remontą, jūs turite turėti projektą naujos pilietinės visuomenės. Deja, gal kam ir bus apmaudu, bet Lietuvoje Švietimo sistema yra tokia, kad žmones net nesugeba išmokyti nuosekliai įgyvendinti savo planus. Reiškia, pirmiausia turi būti idėja - kokia tai turi būti visuomenė? Toliau turi būti tikslas ir užmanymas, kaip tai pasiekti. O jau vėliau yra sukuriamas planas, kuriame numatyti tikslo įgyvendinimo etapai, finansavimo šaltiniai, žmogiškieji ir materialiniai resursai. Šiandien sunku suformuoti idėją, nes nėra įvardinamos tos problemos, kurios neleido įgyvendinti Sąjūdžio tikslus. Reiškia reikia grįžti prie Sąjūdžio suvažiavimo, kuriame būtų įvardintos pagrindinės priežastys, nuvedusios Lietuvą ne tuo keliu. Kartoju, ne burnoti, kaip blogai ir blogai, ir blogai, o priežastys, nulėmusios tai, kad Lietuva pasuko degradavimo ir savo valstybės susinaikinimo keliu. Kartoju dar kartą - ne faktų konstatavimas, ką labai pamėgo dabartiniai dar tikrojo Lietuvos elito likučiai, bet konstruktyvus diagnozės nustatymas ir konkretūs žingsniai kaip išspręsti problemą. Dirbti pagal principą - Problema> sprendimas, sekanti problema>sprendimas. Todėl Sąjūdžio suvažiavimas visko neišspręs, bet reikia apriboti spręstinų problemų kiekį ir neleisti tuščiai kalbėti tuos, kurie tik nori pakalbėti, arba "padiskutuoti" visokiais teoriniais išvedžiojimais. Visus teoretikus reikia paprašyti organizuoti savo suvažiavimą. Ten jie gali taukšti kiek nori, tačiau tie, kurie suteiks jiems patalpas, turėtų paprašyti susimokėti, nes teoretikai nelinkę patys už save mokėti, o linkę ieškoti tų, kas už juos sumokėtų. savotiški Alfonsai. Todėl reikia sudaryti spręstinų problemų sąrašą ir pradėti nedelsiant tai daryti, netgi organizuojant Sąjūdžio metu grupes, kurios jau pradės veikti pačio suvažiavimo metu. Toks suvažiavimas, turėtų vykti, mano manymu, 2 dienas. Sąjūdis reikalingas šiandien, kaip vienintelė išeitis, kol neprasidėjo Lietuvoje teroristiniai aktai, maištai, išprovokuoti susidūrimai, aukos, o vėliau ir revoliucija. Yra nuvažiuota per daug toli ir šita Teisingumo sistema, kurią galima sutvarkyti patikėjus kokiai nors 3-jų aukštos kvalifikacijos specialistų grupei, kuri gali sutvarkyti tai per 6 mėnesius (maždaug) nebus sutvarkyta net artimiausius 5 metus. Deja, lietuviai šiandien yra atitrūkę nuo praktikos ir nuo realiai vykstančių įvykių pasaulyje. Todėl Lietuvoje niekas nekinta, nes viskas baigiasi tuščiomis kalbomis, kas ir iššaukia žmonių nepasitikėjimą esama valdžia. Tingumas, vangumas, nenoras nieko keisti, nežinojimas pakeistas, ką ir kaip reikia keisti yra paverčiamas AROGANCIJA, nekontroliuojamas mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas, POLITIKOS NEBUVIMAS, pavertė šitą šalį kaip vieną iš skurdžiausių valstybių. Lietuva turi labai palankią geografinę padėtį, todėl nieko nuostabaus, kad čia veržiasi tiek rusai, tiek vokiečiai, ir netgi prancūzai. Sunku į tai patikėti, kad lietuviai, turėdami vieną iš tobuliausių kalbų pasaulyje, negali suprasti vienas kito, negerbia vienas kito, ir visiškai nemoka valdyti, pirmiausia, strateginių savo objektų, o rezultate ir visos šalies. Lietuviai puikiai moka organizuoti ir organizuotis, jeigu reikia, bet blogai yra tai, kad juos tam reikalui yra sunku išjudinti. Jie šimtmečiais buvo apgaudinėjami, todėl pas lietuvius vietoj vietoj sugebėjimo kontroliuoti situaciją, išsivystė nepasitikėjimas dėl pastoviai patiraimų išdavysčių tautos interesų atžvilgiu. Blogas išsilavinimas, nepagarba mokslui, nepagarba kultūrai, švietimui, pseudovertybės, nepagarba net savo vienai iš unikaliausių religijų - Baltų religijai, diletantizmas, pseudokultūra, kada tikrasis menas yra išstūmiamas, o jo vietą užima "realybės šou" arba kokia nors muzikos "žvaigždė" pareiškia, kad jis čia bandė narkotikus, kaip ir "dauguma iš mūsų", o kita žvaigždė su "buteliuku" negali atsisveikinti, tai tokie nėra vejami lauk, nes jų gaila, nors iš tikrųjų jų vieta už durų. Ir visai šitai kompanijai negali būti paaukotas nei vienas mokesčio mokėtojo centas. Tegul jie dainuoja mafijos bosams ir tegul gauna pinigų iš jų, bet ne iš mokesčių mokėtojų kišenės. Mokesčio mokėtojo centas turi būti panaudotas laimingų šeimų sukūrimui, vaikų auginimui, jų išsilavinimui, mūsų jaunesnio ir vyresnio amžiaus genijams, išradėjams, poetams, mokytojams, rašytojams, režisieriams ir aktoriams, dailininkams, mokslininkams ir sportininkams. Veikti galima ir reikia, bet lietuvius šiandien reikia gelbėti iš kriminalinio pasaulio sukurtų pseudovertybių ir "gėrybių", ant kurių uždėtas "LAISVĖS" vainikas, nors iš tikrųjų tai yra materializmo vergų laisvės supratimas. Iš vienos pusės yra materializmo vergai iš kitos pusės - teoretikai, kurie niekina materializmą, nors kiekvieną dieną važiuoja ir automobiliu, ir netgi žiūri televizorių. Bet tiek vienus, tiek kitus galima išmokyti dirbti, bent jau fiziškai tai tikrai. Todėl Lietuvai dabar reikalinga protingų žmonių, elitinė grupė, kuri gali paimti įvykių eigą į savo rankas ir pasukti visa tai Lietuvos visuomenės gerovės sukūrimo labui. Tai nėra lengva, bet dideli darbai niekada nebuvo lengvi. Ir kaip atpildas jums bus šlovė ir mūsų vaikų ir anūkų padėkos už atimtą iš kriminalų nagų Lietuvą ir sugrąžintą mūsų ainiams. Tuo labiau, kad kito kelio nėra, nes Lietuvos laukia išyrimas, ir tas laikas ne už kalnų.

s2012-12-03 20:10

Danu vaiku teisiu tarnybu specialistai viesieja ta kart lietuvoje ir matia karine operacija verke ,verke ir vyrai,bet musu teisejai,prokurorai,seimunai yra visiskai abuojus,leidzia ir toliau mergaitia galutinai suzlugdyti,tai kaip suzlugde orinta narusiaviciutia,antaja seksualiai isnaudota mergaitę.

to pikasas2012-12-03 19:41

kazkodel tikiu, kad Uspaskich pades surasti tiesa-neveltui prezidente labai nenori jo matyti valdzioje. isaiskine pedofilu elito klana, kairieji uzsitikrintu valdzia desimtmeciams. Desinieji su savo drasa gali tik i lekste kulturos ministrui prisisioti.

Pikasas grumstui2012-12-03 19:41

Nebuvau, nesu ir nesiruošiu būti politiku ar valdininku. Ką maniau apie N.Venckienės teisinio imuniteto atėmimą? - sudėliojau plačiai ir aiškiai. Galite rasti archyvuose. Niekad nebijau žiūrėti kam nors į akis. Gal todėl , kad stengiuosi su savo sąžine niekada nesusipykti. Jūsų komentaras neoponuoja maniškiui. Gal norite pabandyti?

ha ha2012-12-03 19:33

Autoriau persisviesk smegenis. /Tereikėjo tik atlikti tyrimą ir patraukti Deimantės tėvą atsakomybėn už šmeižtą./ TEVAS PASISLEPE KAI BUVO PATRAUKTAS.

qqqqqqqqq2012-12-03 19:24

Vienas praeivis, jei bandys gelbėti grupės banditų spardomą žmogų - taip, jis pats nukentės. Bet Lietuva - tai gal ne vienas praeivis? Visgi bent milijonas būtų. Keisčiausia tai, kad visas tas milijonas - visi išskyrus keletą - tik pasišneka virtuvėje, bet niekada nesikiša. Belgijoje kai vyko panašus skandalingas pedofilijos tyrimas, kur irgi "lyg tyčia" numirė beveik visi liudininkai, į gatves išėjo šimtai tūkstančių, ir valdžia pabūgo tyrimą užgniaužti. Graikijoj, Ispanijoj, Rusijoj ar Tailande ir kt. žmonės eina protestuoti, kai gyventi pasidaro negerai. Nesuprantu, kodėl lietuviai kitokie. Kodėl dauguma, kai pasikalbi, sako, kad nesikišti į svetimas bėdas, neišsišokti yra "protinga". Jie, matyt, nesikiš net kai prievartaus jų pačių vaikus... Kaip toj garsiojoj Niemoller kalboje: ... aš tylėjau, nes manęs tai neliečia. O tada jie atėjo manęs, bet mane užsistoti jau nebebuvo kam

grumstas2012-12-03 19:16

Pikasai ,tu su savo pamokymais , kaip vinis bate.... geriau klausk savo bičiūlių partiečių,kodėl jie visi it susitarę atėmė teisėjos Venskienės teisinį imunitetą ir atidavė organams sudraskyti. Kaip tie , balsavę už tokį sprendimą, gali Venckienei į akis žiūrėti sveikinantis?

Jo2012-12-03 19:07

ACIU autoriui. Pritariu,kad reikia ruosti,naujo Sajudzio suvaziavima, atvirus rinkimus,zmoniu,padoriu,pareigingu pilieciu Sajudi.

Ačiū2012-12-03 18:51

gerb. Rubavičiui už jo poziciją. Manau, kad šviesuomenė, intelektualai neturėtų tylėti, nes mūsų, mirtingųjų, niekas negirdi. Kur dingo kiti rašytojai, kultūros veikėjai? Stovi po medžiu?

Alvydui2012-12-03 18:51

"esu siuksle ,zemes atlieka,kad balsavau uz neigalia prezidente,tikejau kad ji su zmonemis ,apsirikau-ji su banditais. Atleisk man viespatie,nezinojau ka darau." ..................... na ką Jūs čia. Nereikia prisiimti nei svetimų nuodėmių, nei svetimo blogio. Aš irgi balsavau už D. G. , bet atleižiu sau šitą suklydimą. Nes už ką gi tada reikėjo balsuoti? gal už Graužinienę, ar Tomaševskį? Juk jokių viltį teikiančių personalijų nė nebuvo, o apie D. G. iš esmės ne ką težinojome. Nieko, kadencija ne amžina, bus nauji rinkimai. Gal duos Dievas balotiruosis koks Darius Kuolys. Tai būtų didžiulė ir šviesi viltis.

Lietuvos pilietis2012-12-03 18:41

Ačiū už geras mintis. Bet kaip galime pakeisti šią nužmogėjusią sistemą? Lietuvoj yra baisiau nei vidurio Afrikoj. Tai nebuvo ir sovietmečiu.Apsirikau žiauriai, balsuodamas už grybauskaitę.

Jonas2012-12-03 18:36

Straipsnis labai geras ir tai patvirtina, kad autorius išsakė daugelio žmonių mintis. Bet mane stebina kitas dalykas. Labai daug žmonių Lietuvoje ir už jos ribų pergyvena dėl mergaitės likimo. Aš nesu nusistatęs prieš D. Kedžiaus giminaičius, ir tikrai suprantu jų sunkią padėtį, tačiau jie šiuo momentu tyli. Tai nėra gerai. Štai teisėjas viešai pareiškia, kad ekspertų išvadose parašyta, kad "vaiko tolimesne apklausa yra beprasme, nes vaiko atmintis yra ištrinta". Jūs neištrinsite atminties nepanaudodami kokių nors neteisėtų ir organizmą žalojančių cheminių medžiagų ar psichotropinių vaistų. Tai, kodėl tyli giminaičiai, nes BK 160 straipsnyje yra nurodoma: " Vaiko įtraukimas vartoti vaistus ar kitas apkvaišinančias priemones. Tas, kas įtraukė vaiką ne gydymo tikslais vartoti vaistus ar kitas apkvaišinančias nenarkotines priemones, baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki trejų metų ". Duodu pavyzdį, kaip gali būti ištrinta atmintis: "Mokslininkam pirmą kartą pavyko "dasikasti" iki ilgalaikės atminties ir ją paveikus ištrinti tam tikrus prisiminimus. Nors kol kas eksperimentai atlikti tik su žiurkėmis, neabejojama, jog juos galima pakartoti ir su žmonėmis. Nelabai aišku tik vieną - tuo reiktų džiaugtis ar labiau bijoti? Ar bebūsime mes apskritai tikri kas tokie esame - juk net prisiminimais nelabai galėsim pasitikėti... ... Izraelio mokslininkai atlikinėjo eksperimentus su žiurkėmis. Iš pradžių eksperimente dalyvavusios žiurkės buvo išmokytos atsirinkti maistą pagal skonį. Vienas skonis žiurkėms buvo toks nemalonus, jog jos greitai prie jo net nesiartindavo. Vadinasi prisiminimai apie šį produktą įsirašė į ilgalaikę atmintį. Po to mokslininkai specialiomis cheminėmis medžiagomis paveikė ilgalaikės atminties smegenų sritį. Po šios procedūros žiurkės iš naujo kibo į anksčiau nemėgtą maistą. Vadinasi, atmintyje neliko prisiminimų apie užfiksuotą nemalonų skonį. "Iš esmės, žiurkių smegenų mechanizmas, išsaugantis prisiminimus apie nemėgstamą maistą praktiškai niekuo nesiskiria nuo žmogaus smegenų",- aiškina profesorius Dudai. "Mes suradome molekulinę formulę, atveriančia kelius link prisiminimų, saugomų ilgalaikėje atmintyje. Ir negana to, mums pavyko šiuos prisiminimus paveikti". Mokslininkų atradimas leidžia sukurti tabletes, kurios galėtų išvalyti atmintį nuo nepageidaujamų prisiminimų. Tikimasi, jog tokios tabletės padės efektyviai žmones gydyti po įvairiausių traumų ir šokų. Tačiau koks bus gydymo ilgalaikis poveikis? Ar tie numarinti prisiminimai nepereis į pasąmonę ir nesireikš košmarų pavidalu? Tuo labiau, tokias tabletes galima panaudoti, ne tik gydymo tikslais, bet ir nusikalstamoje veikloje. Jas ypač turėtų pamėgti slaptosios tarnybos..." Reiškia prieš vaiką galėjo būti neteisėtai panaudotos kažkokios cheminės medžiagos. Iš kitos pusės paėmus, kaip teismo ekspertai, jeigu jie nedalyvavo "atminties ištrynimo" procese, galėjo nustatyti, kad "vaiko atmintis yra ištrinta"? Kas tai? Falsifikacija? kaip jie tada gali daryti išvadas, jeigu tokie eksperimentai kol kas buvo atlikti tik su žiurkėmis? O gal Lietuvoje jie jau atliekami su žmonėmis ir pirmieji šio beprotiško eksperimento aukomis pasirinkti vaikai?

Juozas2012-12-03 18:35

nesame vieninga liaudis, mums reikia komunistines sistemos sukio: visi uz viena - vienas uz visus. Valstybes valdzia sugedusi nuo galvos iki galuniu, nes ji nenori matyti tiesos, o geriau ziuri i pilieciu skaldymasi.

aciu2012-12-03 18:32

aciu uz straipsni

Pikasas2012-12-03 18:27

Labai emocionalus ir, mano nuomone, teisingas rašinys. Tik vienetai taip atkakliai išdrįsta ieškoti tiesos teisėsaugoje. Beje. Verta pažvelgti ir į naują, jau politinį puslapį Neringos Venckienės karjeroje. Ši buvusi teisėja buvo ginama nemažos visuomenės dalies. Sakyčiau, netgi daugumos... Daug kas gal tikėjosi, kad N. Venckienė su visa "Drąsos kelio" partija dirbs konstruktyvioje opozicijoje, atkaliai siekdama TIESOS IR TEISINGUMO. Situacija po rinkimų gerokai pakitusi ir tapo sunkiai nuspėjama. Paskutiniai "DK" frakcijos narių sprendimai toli gražu nebeleidžia tvirtinti, kad nedaromas užkulisinis politinis sandoris su naujos valdančios "trojkos" nariais. Labai keista, kad N. Venckienės pagrindiniais priešininkais tampa tos jėgos, kurių atskiri atstovai bent jau bandė kuo galėdami padėti mergaitės iš Klonio gatvės istorijoje. Labai tikėtina, kad dar daugiau užuojautos Kedžių ir Venckų šeimos susilaukė iš dešinės elektorato. Dabar jis gali pasijusti labai nuviltas. Tai nereiškia, kad lieka nesuprantama kaip vyko visas pedofilijos ir žudynių skandalo skandinimas nežinios liūne. Tačiau nematyti kaip naiviai N. Venckienė tiki tomis jėgomis, kurių visa galia gali būti teisėsaugos neįgalume - taip pat negalima. Gal iš tikrųjų kai kurie "DK" frakcijos nariai tikisi tokiu būdu sugriebti kokio "kniaziaus" ar "erelio" gelbėjimosi ratą nuo nepagrįstų persekiojimų? Jei taip, tai jie tikri naivuoliai. Gelbėtis galima tik nuolatiniu TIESOS sakymu. Būtent jo labiausiai bijo šešėlinės jėgos. Na, o rašinio autorių Vytautą Rubavičių galima tik sveikinti už drąsą. Būtent toks aiškinimosi kelias gali atvesti į tvirtą kelią tiesos link. Ko ir linkėčiau...

Alvydas2012-12-03 18:23

esu siuksle ,zemes atlieka,kad balsavau uz neigalia prezidente,tikejau kad ji su zmonemis ,apsirikau-ji su banditais. Atleisk man viespatie,nezinojau ka darau.

Reikia2012-12-03 18:20

ruošti Sąjūdžio suvažiavimą.Dėl Lietuvos vidinės laisvės,nes išlikti,tai reiškia išnykti.Gyvenimas eina į priekį arba atgal.Tarpinio varianto nėra.Tad reikia rinktis į suvažiavimą...Jei kitaip,tai siūlykite.Reikia judesio.

ACIU2012-12-03 18:18

Matyt visai logiska Uzkalniui spausdinti Vycio simboli ant ,,triusiku".Galetu ir kitoje ju puseje-butu dar arciau tiesos...

Įvardinkim,kam2012-12-03 18:18

valdant tai,vyksta.Konservatoriams ir liberalams.Kubiliaus ir E.Masiulio flangui...Nei komunistai taip nedrįso...

Bravo.2012-12-03 18:16

Puikus straipsnis.Tai tikro didžiavyrio mintys ir padūmojimai...ką daryti?Reikia kažką daryti?

Zosė2012-12-03 18:15

negi nėra išeities kreiptis į STRASBŪRĄ ar kokį ES teismą, kad mūsų "teisingąją" teisėsaugą patikrintų ,kokių čia velnių privėlė? Manau, kad galima surinkti nemažai pritariančių tam parašų.

grj2012-12-03 17:55

Dėkui, Vytautai, kad netylit.

Elena2012-12-03 17:54

Aciu uz staipsni.

Liudvikas2012-12-03 17:27

Puikus tekstas, kad net peršti.

nota bene2012-12-03 17:19

Jau vien už šitą straipsnį gerbsiu V. Rubavičių visą gyvenimą. Nors ir šiaip jo intelektualine laikysena visada žavėjausi. Bet... maža, maža principingųjų ir drąsiųjų. Per maža. Visuomenė klaikiai užzombinta, nusišalinusi, žmonės ničnieko nenori girdėti anei žinoti, išskyrus savo asmeninius reikaliukus. Kas toliau? Kas su mumis visais bus? Kur išeitis?

Liucija2012-12-03 17:05

Labai teisingai, sąžiningai parašyta. Sveikinu autorių. Kad dauguma Lietuvoje taip mąstančių būtų, gal prašviesėtų mūsų padangė.

tai2012-12-03 17:02

Kodėl Kedžio daugiau nei metus neteisė už šmeižtą? O gal jis buvo teisus??? Kas turi atsakyti į tuos klausimus?

SS2012-12-03 16:58

Mūsų "pagrindinei" šalies "poniai", matomai, atmintis taip pat ištrinta - ji nė prie ko: nei prie savo buvusios biografijos, nei prie statytinio beValio elgesio, nei prie mūsų vaikų reikalų...

birute2012-12-03 16:56

ar sitokios tiesos TIK sulaukeme

uzsienis2012-12-03 16:42

jau taip ir yra ,kad nei seimo ,nei prezidentes nieko lietuvoj neliko/visi neigalus/

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi