Pasvarstykime kartu, kuo virto Garliavos pedofilijos byla, kuri buvo pasmerkta žlugti vos prasidėjusi. Neįvyko nieko nepaprasto, nes pasaulinė praktika rodo, kad tik asocialių arba atsitiktinių vaikų išnaudotojų bylos baigiasi galutiniu nuosprendžiu.

Visuomenės elito kūniška „meilė“ vaikams – žiaurus malonumas ir baisi gėda, todėl tokios bylos žlunga nė neįpusėjusios. Keisčiausių mirčių užklupti, šį nuodėmingą pasaulį palieka pedofilijos istorijų dalyviai, liudininkai ir aukos...

Masinės informavimo priemonės naudoja tokį visuomenės smegenų ploviklį, kad neįmanoma atskirti, kur tiesa, o kur apgavystė ar aferų modeliai, kai norima priimama kaip esama...

Garliavos pedofilijos byla – nesibaigianti versijų kalvė. Vieni džiūgauja, kad po vieno ciniško teisėjo nuosprendžio istorijos kaltininkai pasiekė pergalę, kiti skaičiuoja „bylos žudikės“ aukas, prognozuoja naujas, o tuo tarpu didėja valstybės saugomų, nors su šia istorija nesusijusių, tačiau meistriškai ja besinaudojančių asmenų gretos...

Manau, anokia čia drąsa ar išmintis – po dvejų metų prisipažinti, kad Kauno žudynių planus mintinai žinojo ar nujautė visokie žalimai ar kt. angelai ar velniai.

Garliavos pedofilijos istorija plačiai aprašyta, nufilmuota, net teismo dokumentų knygoje paskelbta. Taigi, laiko įvairioms traktuotėms bei visokiems aferistams buvo sočiai, kad pagal savo asmeninius poreikius prisiderintų kankinių kaukes.

Reikia išsisukti nuo teistumo už žiaurų užsieniečio sumušimą – tapk įslaptintu liudytoju, kuris neva viską žinojo apie Kauno žudynes, dalyvavo pasiruošime bei, galop susivokęs, informavo kriminalistus apie ruošiamą susidorojimą su Kauno mafijos tūzų bylas nagrinėjusiu teisėju. Tik kažkaip keistai nuskambėjo paskojimas apie neva a.

a. Drąsiaus Kedžio paruoštą lauknešėlį su doleriais bei rūbais.

Besiklausant tokio Žalimo sklandaus pasakojimo, netikėtai visai Lietuvai buvo pranešta, kad jokių dolerių sodo namelyje neva paslėptoje rankinėje nebuvo. Žalimas aiškino, esą šias ir kai kurias kitas fantazijas porino televizijos žurnalisto V. Gaivenio prašymu, o pastarasis tikino buvęs apgautas ir piktinosi liudytojo nesąžiningumu. Taip supainiojus realybę, sufabrikuojamas melas.

Loginius ar daiktinius neatitikimus pastebėti gali tik įdėmiai Garliavos įvykius sekantys žmonės, tačiau tokių nėra daug, nes, pasirodo, mūsų Tėvynėje gausu abejingųjų svetimam skausmui... Įdomus ir kitų asmenų atsiradimas ir vaidmuo šioje istorijoje.

Ar jau galima paneigti visiškai natūralias prielaidas, kad brangaus žmogaus praradimas, kurį patyrė viena Kauno teisėjo šeima, galėjo būti susijęs su tėvo nagrinėtomis bylomis ar vaiko jaunatvišku nutrūktgalviškumu? Ar šios versijos buvo tirtos?

Bet taip jau sutapo, kad Garliavos pedofilijos byla skamba ir netyla. Ar tai netampa proga pritempti savo gyvenimo istorijas iki pageidaujamų rezonansinės bylos epizodų?

Ir šast – valstybės apsauga yra... Kartais su draugais padiskutuojame, nuo ko saugo pedofilijos bylos dalyvius mūsų valstybė.

Kodėl kuriamos vis naujos žudynių Kaune versijos, kurias vėliau paneigia gyvenimas ar liudytojai? Kodėl imta teigti, kad a.

a. Andrius Ūsas nužudytas?

Tačiau su aiškiomis smurto žymėmis rastas a. a.

D. Kedys mėlynes „gavo“ po mirties...

Įdomiausia tai, kad jau ir pusaklį Raimundą Ivanauską kažkas matė netoli A. Ūso žūties vietos.

Tačiau visi pamiršo, kad pirmas įtartinai vairuojantį keturratį ir vyrą be šalmo, panašų į A. Ū.

, prisipažino regėjęs lyg tyčia netoli buvęs tuometis teiningumo ministras Remigijus Šimašius... Tik spėk sukti smegenis, nes kas dieną – vis po naują versiją, po naują saugomą asmenį, meistriškai besinaudojantį pedofilijos bylos galimybėmis.

Žodžiu, byla žudikė tampa byla – apsaugine nuo visų gyvenimo negandų, o netrukus taps ir susidorojimo su nepaklusnia eksteisėja įrankiu. Lietuva – stebuklų kraštas, nes čia partijų finansines aferas galima nagrinėti septynerius metus ir nebaigti.

Pedofilijos ir Kauno žudynių byla įžengė į penktus metus. Laiko plėtotėms ir variacijoms – pakankamai, juk dar liko neaplenkta byla rekordininkė – Medininkų tragedija.

O kur dar didžiosios „teroristės“ pasaka, tarsi iliustracija visokių nukvakusių bobelių fantazijoms apie lietuvius, kuriais galima “naudotis“. Ir neprieštaraukite: reikia – bus teroristų, norit – rasim žudikų.

Tik kodėl nėra valstybinio MOSTO aferų išaiškinimų? Ar tik neuždengė mergelė sprogdintoja ir pedofilijos istorija politinės korupcijos piramidės?

Kas modeliuoja patyčias iš valstybės ir teisingumo? Kodėl kurstomas nusivylimas Lietuva?

Pagaliau – kas šiuo metu vagiama iš mūsų šalies žmonių, jei rezonansinės bylos pateikiamos piliečių stebėjimui tarsi muilo operos, kur Tiesa nepaaiškėja net paskutinėje serijoje? Žmonės, mes nebaigėme aukštųjų partinių ar žvalgybinių mokyklų, bet gal dar ne visi turintys galvas emigravo, tad pasidalinkime sąmokslo teorijomis, kas šiuo metu vyksta Lietuvoje.

Ir KODĖL...

Naujausi

Komentarai (73)

Rikiuoti
Darijus2013-01-08 02:19

Pakilkime virš LT ir pažiūrėkime į visa tai atmetę visas nuostatas. Klausimai: Kam naudinga tokia istorijos eiga (Garliavos tragedija - tik epizodas)? Kas ją režisuoja? Kam reikia supriešinti lietuvius santykiu 10 prieš 1 (jokiu būdu ne per pusę)? O nauda? Man atsakymas aiškus: Rusija, VSD, Valstybė su teritorija.

Prisimenu2013-01-08 01:54

A. Sabonio žodžius:"Džiaugiusi, kad mano vaikai gali augti ne Lietuvoje"

tai2013-01-08 00:32

kas dabar vyksta Lietuvoje, yra baisiau nei baisu. Ir tai mato labai daug žmonių. Beje, ir Garliavos istoriją žmonių masės būtų pakreipę kita linkme, bet abejingųjų kito skausmui buvo daugiau...deja, taip gyvenam.

tiesos2013-01-08 00:24

na, negalėjau neparašyti, perskaičius kuprevičių, bagdonų sapaliones. Peršasi tik viena, ar jie sveiki. Na, Bagdonas bent mintis dėsto sklandžiau, o Kuprevičiaus psichika drįsčiau suabejot. Tarp kitko nuo pat pradžių mąstančiam lietuviui tai buvo neįprasta, bauginanti persona, o po to ji parodė visuomenei savo tikrą veidą. Na, šiaip nemanau, kad malonu susidurt gyvenime su šiuo žmogumi, jis neatrodo susitvardantis ...

maziukui2013-01-08 00:18

jeigu TAIP, tai manau, kad Usas gyvas.

Irena Vasinauskaitė2013-01-07 22:21

Mieli žmonės, būkim tolerantiški. Nekoneveikim vienas kito. Net Marius Kuprevičius turi teisę turėti savo nuomonę, o mūsų teisė pasilikti prie savosios. Dėkoju už supratimą.

mariui kuprevičiui2013-01-07 21:29

pasigėdyk kišti savo daunišką snukį. Tavo liūdijimai baltais siūlais siūti. Šlykštu, net pykina nuo tavo kalbų ir komentarų. Juk kiekvienam mąstančiam suprantama, kad buvai pasamdytas.

liepa2013-01-07 18:45

mariau tu nususes suva,ko tu kisi savo snuki i feisbuka,bukaproti tu

RIMANTUI BAGDONUI2013-01-07 18:21

KIEK TAMSTAI MOKA????

maziukui2013-01-07 17:40

padarem,aciu)

kaukas2013-01-07 17:09

kuprevicius tik pakabintas samdinys . KO IS JO NORETI ...

popsas2013-01-07 16:58

pagarba neringai,ja palaikantiems ,panieka issigimeliams vaiku prievartautojams ir juos dangstantiems,teisybe isaiskes 100procentu.

mažiukas2013-01-07 15:06

Aš nežinau, kur čia šaknys slypi, tik pamąstymui galiu pateikti vieną tikrą faktą: Ūso brolis dirba VSD. Ir viskas. Išvadas darykitės patys

vilnietė2013-01-07 13:03

ačiū autorei.Geras ir teisingas straipsnis.

kaukas2013-01-07 12:51

tikrai , KODEL KURSTOMAS NUSIVYLIMAS LIETUVA ? kas tai daro mes matom . bet KAS UZSAKOVAS ? mano nuomone LIETUVA OKUPUOJAMA .

Telsiu Pliumpis2013-01-07 03:29

Gerieji,gerbiamieji,mastantieji Lietuvos zmones ,isiveskite per google. lt www. antipsichiatrija ir paskaitykite naujai ikurta skilti,jums tikrai atsivers akys kas vyksta musu salyje ir pasidarys baisu. Tikrai isitikinsite,kad TIESA rasti-neimanoma,nes dauguma teiseju pakabinti ir vieni tarnauja VSD,kiti prokuraturai,kiti klanams. Suzinosite kur yra daugiausia iskrypeliu ir kas jungia juos visus. O daugiausia ju yra VSD,jie ir neleidzia isnagrineti pedofilijos byla,jie uzsako muzika pagal kuria soka visi nuo auksciausiu iki zemiausiu,valdziazmogiai nuolankiai vykdo ju nurodymus,nes ju tarpe yra infiltruotu iskrypeliu,kurie ir liepia vykdyti teismo sprendimus,kurie ir neteisingi ir nedori ir neturi logikos. Zodziu baime del savo kailio valdo daugeli,todel baisus buldozeris vaziuoja per nekaltus zmones ir tam nuolankiai pasitarnauja nupirkta ziniasklaida,kuri pildama purva formuoja nuomone lengvatikiams,abejingiems mankurtams,o tokiu Lietuvoje yra nemazai. Todel yra ir mirciu uzsakytojai ir vykdytojai ir tie,kurie specialiai supainioja ivykius ir zmones,kad uzmaskuoti tikruosius nusikaltelius,kuriuos vargu ar galima isaiskinti,nes jie atvyksta ir isvyksta, padare savo juodus darbus. Tad pasisiausia plaukai is siaubo kur mes gyvename ir kas valdo mus !

ha ha2013-01-07 01:43

violetiniai debilai.

atrodo,2013-01-07 01:14

kad tas M. K. yra ligonis; kai pamačiau jį ten, Klonyje, rėkiantį „velnias, velnias“, pagalvojau, kad jį skubiai reikia siųsti pas egzorcistą; jis, berods, sakosi esąs mokytojas? Tai va kodėl vaikai nemoka sakinio parašyti be klaidų, nes jeigu moko tokie beraščiai kaip M. K. , kurio komentare šitiek klaidų... O apskritai manau, kad tas žmogus buvo specialiai siųstas provokatorius. Beje, ar tas mokytojas toks nuskurdęs, kad svetimų drabužių prireikė?

to keistas elgesys2013-01-07 00:01

manau viskas jam sugrys bumerangu/ aisku butu geriau ,kad tas laikas greiciau ateitu/ manau butent nuo tokiu zmoniu ,kaip kupriai,kersiai ,kuznecovaites,butkevicienes ,stankunaites ,ziobienes,vaicekauskienes,cerniauskai lietuva tokia purvina atrodo....tikekimes ,kad ateis toks laikas ,kad lietuva apsivalys nuo purvo...kad tik mastantys nesedetu po medziais/

Jo jo2013-01-06 22:41

Kažkaip šioje byloje tiek Stankūnaitė, tiek Kuprevičius "labai teisiškai išprusę" pasidarė. Suskaičiavo kiek bylų bus. :))). Akkivaizdu kieno apdoroti...

Kostas2013-01-06 22:30

Labai geras straipsnis, pagarba autorei, į menkystas, provokatorius ir parsidavusius už kelis grašius visokius kuprevičius ir žalimus nereikia kreipti dėmesio. Tokiems žmonės jų daromas blogis atsisuks prieš juos visu "gražumu", tik laiko klausimas, bet vargšai primatai nesupranta elementarių gyvenimo dėsnių.

Koks2013-01-06 19:26

Koks tas Marius Kuprevicius, tai Garliavoje gule kryziumi uz mergaite, dabar nezinia am vel gulasi kryziumi

keistas elgesys2013-01-06 19:22

labai nustebau, pamates M. K. komentarus ekspertuose... Juk sis zmogus suvaidino lemiama vaidmeni pedofilijos skandale, kai su treningais atleke i Klonio gatve ir saukdamas 'velnias' jega neleido antstoliui iteikti teismo nutarimo Venckienei. Neleido jis ir policininkui atlikti savo pareigu, bet jo kazkodel ten pat nesueme. Tai jis su savo bendraminciais sugalvojo apgulti Kedziu ir Vencku namus, nieko neileisti. Tai jis su Kersiu neisleido seneliu su anuke susitikti su Mamyte. Jis trukde teismui vykdyti sprendima ir trukde tiesiog fiziskai. Ponia Miliniene teigia, kad ji ar jos sunus buvo sekamas ir kaip irodyma visai Lietuvai parodo telefonu nufilmuota M. K. prie benzino koloneles, kur ir jie pylesi benzina. Savo komentaruose ekspertuose grasina ponui Nakui (beje, vadindamas ji draugu, o tai sovietmecio kreipinys), ir vien todel, kad manau, pats nesupranta, ka autore raso, ka ji Lietuvos zmonems nori pasakyti. Pagal M. K. parodymus Kedziu kaimynei Oliai gali buti keliama byla, nors velgi tie liudijimai man pasirode daugiau nei keisti-t. y. kaimyne uzmesdavo kaldra(ir vel kaldryte) ant mergaites ir ten su ja kalbedavo, t. y. dare jai kazkoki poveiki. Idomu, tai buvo ziema ar vasara? Jei vasara, tai tvanku po ta kaldra, o ziema niekas kaldru i lauka nenesa. Jei jau butu norejusi primokyti, tai butu nusivedusi i slapta vieta, kur joks mk nebutu mates. Taigi, M. K. sugebejo itikinti teisma ir gerbiama teiseja Cinina, tuo padarydamas kaimynei pikta... Galgi kaimynei pavyks apsiginti nuo kaltinimu, jei mergaite bus pakviesta liudyti ir paliudys ,kad taip nebuvo, jei, zinoma, ir sita atminties dalis nera istrinta... Kodel M. K. daro zmonems tik bloga? Linkeciau jam visu balsu (o jis tai moka daryti, visa Lietuva mate) kreiptis i Dieva ir prasyti jo Malones, atgailauti uz nepaklusnuma teisesaugai, kuri tikrai kantriai su juo elgiasi ilga laika, prasytis atleidimo uz gal but padarytus piktus darbus. Mano nuomone, Dievas isgirs ir mes pamatysime M. K, su sypsena veide, isgirsime apie jo gerus darbus savo tautai, lietuviams. Tokia mano nuomone, o ja reiksti man suteikia Lietuvos Respublikos Konstitucija-Auksciausiasis Istatymas.

kupreviciui2013-01-06 19:03

LIETUVOJE PEDOFILIJOS NERAAAA!!!))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

puikus2013-01-06 13:34

straipsnis ,pagarba autorei.nesuprantu,ko tas kuprevicius putojasi.jeigu pakabintas tegul rasineja pedrytyje kartu su stankes gerbejais.

Italijoje Balandzio men.2013-01-06 11:15

buvo suimta 19 teiseju tarnavusiu mafijai!!!!!O Lietuvoje teisesauginkai tarnaujantys mafijai su antrankiais gaudosi gerbiama n.venckiene :) Ne gerbiama n.venckiene atseke visas pedofijijos tinklogyjas vedancias i Lietuva o Latvijos kriminalistai sekmingai istyre savo salyje aukstu pareigunu pedofilu tinkla. Ir...apie tai pranese Lietuvos prokuraturai o Lietuvos prokuratura "slaptoje"iki siol tebeziuri tik WCkunaitei i rura :) ha...ha...ha...:)

Vienareiksmiskai...2013-01-06 11:10

Po nepriklausomybes atkurimo Lietuvoje susiformavo o po to labai sutvirtejo KGB pedofilinis banditu tinklas apraizges visa Lietuvos valstybe!!! O KGB pedofiliniam banditu tinklui priklauso klaniniai VSD,prokurorai,teisejai ir kai kurie politikai. Jie ... vsio po zakonam... isvoge visa valstybes turta,uzdenge stambius valstybes ir EU pinigu vagis,prisieme savo "chuntai" naudingus istatymus !!! O kalta liko ... tik viena N. Venckiene:) Nejuokinkite Jus zmoniu :)

mastanciam422013-01-06 03:55

tikrai, ir as manau, kas gi kitas galetu isvilioti bailu U, jei ne susitikimas su Sh neutralioje vietoje pries pat bylos nagrinejima teisme? Speliones yra speliones...Isivaizduoju, kiek daug zino G., baliauninkai is sodybos Fc, ir kt. is to pono aplinkos.

30 komentarui berete2013-01-06 02:20

KA DARYTI??? VISU PIRMA ,TAI NESEDETI PO MEDZIU/PASKAITYKITE DRASIAUS KELIAS KA RASO ZMOGUS SIGITAS/

nuomone is uzsienio2013-01-06 02:17

tas marius kuprevicius ,kad susireiksmines ,net juokas ima//kazin delko ten jus lietuvoje pakenciate tokiu kaip kupriu ,butkevicieniu ,kuziu siautejima???jau tokie jie matosi apsaugomi ir globojami nebijantys nieko/ bet gal toks laikas ateis ,kad jiems bus labai nesaldu???tik lietuvoje taip gali buti/

LIUKS Nr.422013-01-06 01:51

Į temą...

mastantis2013-01-06 01:44

ar ponas U nevaziavo susitikti su ponu Š ir jo vairuotoju isgerti degtineles?

inžsg2013-01-05 23:00

Straipsnis savalaikis. ------- Įdomi detalė: Autorė, viena iš 1000-čio rašytojų ir žurnalistų, rašo "Masinės informavimo priemonės". Taip, kaip Konstitucijos 44, 25 straipsniai reikalauja. Bet pas mus skleidžiama ne INFORMACIJA, bet "žinios", dar blogiau "Nuomonės". Todėl ir išrasta "žiniasklaida", kad žmonės negalėtų "atskirti, kur tiesa, o kur apgavystė ". Visuomenė, visoms VALDŽIOMS pritariant, ne INFORMUOJAMA, bet jai brukama komercinė, įstatymu neįteisinta "žiniasklaida". Karčius dezinformavimo vaisius raškome visi.

Švyturys2013-01-05 21:02

Logiškas puikus straipsnis, aišku logiškai mąstantiems.

Klausimeliams-Nr372013-01-05 20:35

jei butu taip kaip Jus norite ,viskas greit paaisketu

Atsakymas2013-01-05 20:14

Tai yra vadinama valstybės išsigimimu.

Klausimėliai.2013-01-05 19:57

Ar Lietuvos teisininkų kontingentas nieko nemato, neskaito ir negirdi? Kodėl tokia spengianti tyla? Ką veikia Lietuvos Aukščiausiasis teismas, Konstitucinis teismas, Seimo teisės ir teisėtvarkos komitetas? Juk teisėjų Kondratjevo, Cinino (ir kitų) sprendimais vykdomas atviras teisinis banditizmas (atleiskite, bet kitaip nepavadinsi), kurio pasekoje yra suluošintas mažų mergaičių gyvenimas, nenustatyti ir nenubausti tikrieji liudininkų žudikai ir užsakovai. Kodėl už tai atsakingoms valstybės instancijoms viskas DZIN??? Ar ne todėl, kad po garsia fraze "negalima kištis į teismų darbą", yra slepiami aukšti valstybės pareigūnai, įsipainioję į įvairias politines-finansines-kriminalines-iškrypėliškas aferas??? Kas iš esmės yra tas "kišimasis"? Kodėl nei per vieną TV nėra poleminių laidų šia tema, o "negalima kištis" suteikiama neįveikiama antgamtiška jėga? Kodėl valdžiai yra paranku turėti degradavusią teisinę sistemą su garsia dogma NEGALIMA KIŠTIS? Taip, valdžia negali kvestionuoti teismų sprendimų, bet prižiūrėti, kaip jie priimami, kaip įvykdomi, reikšti pastabas ir kritiką tikrai privalo. Kadangi to nėra, valdžios duotos priesaikos dirbti Lietuvos žmonėms, kelia visiškai pagrįstas abejones. Padori visuomenė to visiškai nesupranta, todėl TIESOS reikalavimais ir bando gauti atsakymus į visus klausimus. Deja, deja, iš valdžios pusės jokio dėmesio ir atsakomybės vis nėra...

nepatingekit paskaityti2013-01-05 19:06

alunta.lt/index.php?option=com_content &task=view&id=613&Itemid=1

X-failai2013-01-05 18:34

Tiesa yra anapus kreidele parašyto žodžio.

manau2013-01-05 17:06

Lietuva taps TEISINE, DEMOKRATINE Valstybe tik po Rusijos politines sistemos PASIKEITIMO...

remigijus2013-01-05 16:51

na, šventės ir atostogos baigėsi, laikas mojuoti vėliavas - snūdurius vaikyti. bei kartoti TIKĖJIMO IŠPAŽINIMUS, nes jokios naujos informacijos straipsnis nepateikia. o naujienų reikia, nes kitaip neužmatomos pasekėjų, bei mokytinių minios klastingai retėja. nejau visoje toje visų įmanomų laisvųjų menų sritims atstovaujamoje bebaimėje minioje neatsiranda žmonių turinčių giminių, draugų, pažįstamų tose mistinėse teisėsaugos, priežiūros ir globos tarnybose. ir nejaugi tie giminės, draugai ir pažįstami dangsto, slepia ir klastoja duomenis apie gausias klano aukas. kitaip rodos, kad tai atskira vieno kaimo visagalės šeimos tragiška kvailumo istorija.

M.KUPREVIČIUI2013-01-05 14:40

PONE J.VASINAUSKAITĖ PARAŠĖ LABAI GERĄ STRAIPSNĮ,VISĄ TIESĄ,AR JUMS NEPATINKA TIESĄ,JUS KAŽKO BIJOTE?BET VIS DĖL TO MALONU,KAD IR JŪS PASKAITĖTE,NORS ŠIEK TIE SĄŽINĘ PAŠVARINOTE

giria2013-01-05 09:10

Google " Advokatę mėgino uždaryti į psichiatrinę dėl to, kad nepavyko jos nužudyti"

berete2013-01-05 07:58

sveika Lietuva! daug geru doru zmoniu komentaru...taigi ,KA DARYTI?.jau ir seimo nariai,profesoriai,viesai pasako kad mus valdo nusikalteliai(viena sako,odaro baisius nusikaltimus),(grybauskaite,europarlamentaras landsbergis,degutiene,kubilius,simasius,uspaskikas) tai kas yra VALDZIA? ir kaip reikia su tokiais susikalbeti inteligentiskai-tikrai JAU NEBE.

ii2013-01-05 05:57

Visuomenes demoralizavimas, nubukinimas, suskaldymas-tai tik keletas tikslu, kurie igyvendinami sitaip "tiriant" Kauno pedofilijos byla. Nemanau, kad juoduju technologiju ideologai yra vietiniai. Jie greiciau vykdytojai. Si byla yra arba-arba. Arba dar bus Lietuva, arba jos daugiau niekads nebebus. Jei zm9nes linke nusileisti-sitas maras pasieks ir ju vaikus. Vienokiu ar kitokiu budu. Argi nebus geda uzpuolime Klonio gatveje dalyvavusiam policininkui, kai jo paties vaikai smerks ir gedysis gyvenime tokio tevo? Taigi.... Kaltinkim baime arba policininko psichopatija

radau delfyje prie P. Gylio straipsnio2013-01-05 05:46

Šiaulienė pažeidė LR Konstitucijos nuostatą, kad seimo nario mandatas yra laisvas 2013-01-04 11:25 Asilai nesupranta, kad kriuksintieji prie lovio partiniai uzurpavo pagal Konstituciją jiems neproklausančią valdžią. Konstitucijoje partijos nepaminėtaos, tai pripažino ir LR Konstitucinis Teismas. Bet tas bordakas tęsiasi ir tęsiasi, todėl, kad runkeliai nesidomi, kad jie yra aukščiausia valdžia, o ne kažkokie sąrašiniai loviniai klaniniai. SEIMO NARIO MANDATAS YRA LAISVAS ir jokios šiaulienės neturi teisės nurodinėti kaip seimo nariui balsuoti, kiekvienas tautos atstovas turi balsuoti pagal savo sąžinę.

to Kaunas2013-01-05 02:25

jei esi lietuvis, broli, negraziai kalbi , labai negraziai. Tai mes, lietuviai, esame patiklus ir saziningi, mes mylim tiesa ir esam neatsparus melui ir manipuliacijoms. Mus vedzioja uz nosies, mumis manipuliuoja, manau, ne lietuviskos kilmes valdzios uzurpatoriai. Ir dar, nesakyk, nekalbink lietuvio palikt savo sali, nes kas ja myles, kas ja gins? O juk musu krastas nuostabus, zalias, sklidinas gelo tyro vandens...

Kaunas2013-01-05 01:51

teisingai vienas zmogus sake ,jei rusas nenumpve kelniu ,visi apyligei gyveno,o Lietuvis pasmauks susodins,baisesnis uz velnia ,tada netikejau,bet dabar supratau,kur gyvenu.Jei nusikalteliai valdo valstybe,tai nieko gero nelauk.,nesk kudasiu kur akys veda ,tikrai blogiau nebus.kaunas

xxxxxxxxx2013-01-05 00:34

Miela Irena, as suprantu jusu sirdies skausma ir si sirdi verianti klausima. Mano atasakymas bus ziaurus, bet zmones Lietuvoje neverti nieko geriau, nei dabartinis sh.... Zmones Lietuvoje nezinojo ir nezino, kas yra laisve... Jie vis dar yra po vergo jungu. ir tai niekada nepasikeis (kai sakau niekada, turiu omeny savo gyvenima ir ta laikotarpi, kuris man liko aktyviai gyventi. tai yra artimiausius 30-40 metu. Siuo metu gyvenu ne Lietuvoje...

INFORMACIJA2013-01-05 00:24

kas valdo visa INFORMACIJA, tas valdo visa valstybe ir valstybininkus. Jei net Degutienes pasiklausoma, tai ir surandama koks nors KOMPROMATAS, kad ji ne tik nekovotu su vesanciu BLOGIU, bet dar jam ir padetu, tokia mano nuomone. Informacija apie teisejus, prokurorus, Seimo, Vyriausybes narius, zurnalistus, gydytojus, valytojus ir t. t. , mano nuomone, suteikia didziule, GRANDIOZINE, GALIA. Informacija suteikia MANDATA valdyti valstybe, valdyti ZINIASKLAIDA. Manau, visi tai zino. Kazkada susikure toks EKSKOMISARU BIURAS, taip pat valdantis didziuli informacijos srauta dar is sovietmecio laiku, nezinau, ar toks darinys dar egzistuoja. O gal tokiu BIURU yra dar daugiau? Milijonais praturteje zmones Lietuvoje juk turi kaip nors apsaugoti savo galimai neteisetai igytus turtus ir patys save nuo teisesaugos, tad jie ir buriasi i visokias organizacijas, itakos zonas, klubus ir gal but kazka panasaus. Tokias versijas diktuoja logika. Pedofilija-labai brangus verslas, ar ne? Kontrabanda, narkotikai, zmoniu pardavimas ne tik prostitucijai, bet ir organu donorystei. Isivaizduokit dar baisiau, tik viena karta trumpa akimirka perskaiciau apie kapsuliu su kudikiu mesa pardavima, ar gali taip buti(kalbama buvo ne apie Lietuva)? Bet... jei zmones del jaunystes sulaikymo ar atgavimo ryja kapsules su placentos kunu, tai jie gali viska praryti, moketi milijonus uz sveikata ir jaunyste. Yra amorali paklausa, atsiranda ir amorali pasiula. Mano nuomone, Lietuvoje dedasi daug baisiu dalyku, o mes esame samoningai laikomi cia, sitame viename taske su keletu atsarginiu bylu... Skurstame, vargstame, ir sutinkame toliau buti skriaudziami, nes mums juk geriau, nei nukentejusiems sioje byloje, geriau nei mirusiems...

nuoone2013-01-04 23:41

nejaugi LT tokia turtinga salis ,kad saugo reikia ,nereikia/zalimas,stankunaite ,dabar miliniene///kas cia surista ir kodel viena virvele???galetu zmones jau nebetyleti ,kurie ka nors zino ...suprantama ,kad visi bijo uzspringti lapu ar dar ko??bet nejaugi neatsiras toks liuditojas ,kuris nepabijotu ?

pensininkė2013-01-04 22:45

Seku šią tragediją nuo pat pradžių. Ir nuo pat pradžių kilo klausimas, kodėl a. a D. Kedys paliko prie Naruševičienės savąjį ginklą? Toliau dingimas ir paieškos po "visą pasaulį" kėlė juoką. Tik maniau, jog D. Kedys tupi pas teisėsaugininkus, o jie ieško dėl kitų priežaščių. O kad jis buvo kitų rankose ir žiauriai kankinamas, kažkaip tuomet nekilo mintis. Tik kada atrado nužudyta...!!! Viskas aišku su kieno pagalba tai buvo vykdoma. Juk Aido dar nerado. A. Milinis čia "ne prie ko". Yra kitas Aidas sėdintis labai saugioje vietoje. Vien pamačius jo nuotrauką - daug ką pasako... jo fizionomija. Šis košmaras dar tęsis ilgai. Labai gaila ir apmaudu, jog gali nukentėti N. Venskienė. Tesėjų ir prokurorų tikslas su ja susidoroti.

arthur2013-01-04 22:11

Bukite ramūs, kurie apeliuoja į Europos "demokratijas",kad jie čia ką nors "išrakinės" ir sutvarkys....Jiems čia puikiausias "naujausių" socialinių technologijų poligonas (pas mus daro "apkatkę" to ką greitu laiku įsives pas save),jiems pakaktu tik mostelti piršteliu ir visi "ne gėriečiai" išgaruotu be pėdsakų (šeimininkas įsako,tarnas įvykdo)....O apie tai kas čia darosi jie žino netgi geriau negu mes patys.....

na2013-01-04 22:02

kazka. s sieja dvi sistemines didziasias partijas Kaip parlametare Siauliene gali is anksto pasakyti apie balsavima be komisijos isvadu be kasetes perziuros ir t.t. ?

suvalkietis2013-01-04 21:42

Nemanau, kad greitu laiku kas nors pasikeis,nes isplautos smegenys tai ne isplauti plaukai-greit neisdziusta

petras2013-01-04 21:15

Tik taip kazkas gali keistis, paziurekite i indijos pavyzdy, kai isprievartavo sesiese, nuzude. Tuomet kazkas pradejo judeti. Tol ir cia, reikia dar vieno Drasiaus lygio ivykio ir sistema subyres. Ji jau byra, nes taip akivaizdu, jau nebesistengia net nieko slepti. Visi vagia ir visiems po...ui.

zzdrafts - atsikariaukim laisvą žodį2013-01-04 20:39

"parašiau komentarą 16:33 (po Venckienes straipsniu Delphyje - ekspertai.eu komentatorių žiniai) Matyt Seimo sprendimas jau paruoštas, nes portalas masišku balsų klastojimu vėl ruošia "visuomeninę" nuomonę. Brežnevinė stagnacija sugrįžo. Yra Centralnoje Televidineje - LTV, "Komsomolskaja pravda" - LNK+L. R. , "Tiesa" - dl fis, nepartinių ir partinių bloką ginanti labai patikima teisėsauga... Trūksta tik plakatų pagrindinėse miestų aikštėse: "NE - Violetiniam marui", "išnaikinsime patvorį" ir pan. Gal tik nepatogu prieš strateginius partnerius iš NATO ir ES senųjų demokratijų. Kol kas,- nes rimčiausiais partneriais, bent jau teisėsaugoje, tampa nuosekliai "demokratiški" Lukašenkos ir Putino režimai. Būtų gyvas Gebelsas - nelabai ką ir begalėtų pasiūlyti, tikrai ne liaudžiai tarnaujančiai "žiniasklaidai" Iki 16:42 balsai buvo 9-1, o nuo 16:43 per porą min tapo 10-45!?! Miliūtė per savo laidą, dalyvaujant de. lfio vadei, už pastarąją patvirtino, kad komentarai neklastojami, nebent, trinami netinkami. Kompriviet, nepriklausomiausiai nuo žmonių lūkesčių "žiniasklaidai"! Pagal apibrėžimą Lietuvos Radijas ir TV - yra VISUOMENINĖS. Tai gal ir turinys gali būti formuojamas ne tik Miliūtės ir/ar už jos stovinčiųjų interesams demonstruoti bei ginti ir oficiozų ar tokių norinčiais tapti nuomonei reikšti??? Kažin ar įstatymai laiko LRTV hermetišką ir neprieinamą visuomeniniams judėjimams? Gal savo laiko gavimas gali tapti tuo vienijančiu visas nesistemines jėgas reikalu, sekant gerb. Rubavičiaus mintimis portale tiesos. lt?

,,Reformuoti teisetvarka,,2013-01-04 20:01

O ka jau ten galima reformuoti? Sedi arba buve kgbistai arba ju palikuonys arba ju mokiniai . Cia reformuok nereformaves, vis tiek tas pats snipstas gausis. Pasikviest uzsienio ekspertus, kad israkinetu musu teisines sistemos ,, ypatymus,, ir padetu padaryti ja civilizuota. Kad padetu pertvarkyti teisesaugos specialistu ,,kalves,, i atitikmenis , esancius civilizuotame pasaulyje. Ir dar - kas tai per institucija yra lietuviskas VSD? Kad jai visiskai neydomus valstybes saugumas, tai ir arkliui aisku. Kas tai - politiniu intrigu rezgimo departamentas? Savu draugeliu apsaugos sistema? Kgb dukterine imone? Kompromatu rinkimo institutas? Kas tai per istaiga?

begalė suinteresuotųjų2013-01-04 19:49

Pradedant "Hitachi" pasamdytais lobistais,baigiant visais kitais lobistais ir interesų grupėmis,visi naudojosi šia istorija kaip priedanga savo užmačioms įgyvendinti. Ir neteisingą,neteisėtą,kvailą Kėdainių teismo sprendimą jie bijojo atšaukti,kad nesukelti grandininės reakcijos. Juk šitiek pinigų sukišta seimūnams dėl vienokių,ar kitokių,įstatymų priėmimo,vargais negalais teismuose laimėtos šilumininkų hidros bylos prieš vartotojus!!! Atšauk vieną ir viskas pradės byrėti "domino" efektu. Teisybės ieškotojų juk niekada netrūksta. Ir ne pedofilų klano čia ieškoti reikėtų,man atrodo,o vaikų pornografijos pogrindį dangsčiusių aukštų pareigūnų,kurie už tuos pinigus "susikūrė" gyvenimus sau ir savo vaikams. Jei tai būtų tik pedofilų klanas,saugumiečiai patys juos būtų greitai išgalabiję dėl jų pažeidžiamumo. O čia-matyt purvinais pinigais susitepusių korumpuotų pareigūnų ir politikų klanas siautėja. Ir ar tik nebus tų purvinų pinigų gavusios ir sisteminės partijos,kad demonstruoja tokį solidarumą šioje istorijoje?

mano pamąstymas2013-01-04 19:37

Šios dienos Lryte puikuojasi straipsnis :"V.Milinį pedofilu apšaukę veikėjai keliaus į teismą " Nužudytą Vaidą Milinį trečiuoju pedofilu Aidu išvadinę Kovo 11-osios Akto signatarė Rūta Gajauskaitė ir žurnalistas Aurimas Drižius sės į teisiamųjų suolą.-skelbia Asta Kuznecovaitė O straipsnis vadinosi :"Kas sieja pedofilijos bylos dalyvius?"-http://www.laisvaslaikrastis.lt/news/350/59/d,detalus/ Perskaičiau aš tą straipsnį ,kurio nebuvau skaičiusi ir galiu pasakyti,kad ten išdėstytos TIK PRIELAIDOS,po kuriomis pati autorė parašė :" Noriu pabrėžti, kad čia TIK ĮTARIMAI. " Kadangi autorė yra patyrusi teisininkė ekspertė,tai ji remiasi turimais duomenimis,kuriuos ignoravo tyrėjai. Nemanau,kad specialistai, už pareikštus įtarimus būtų baudžiami. Tada teistų labai daug ką už pareikštus įtarimus. Ten analizuojama ir kitos keistos detalės toje byloje,kurios turėjo atkreipti tyrėjų dėmesį... Manau,jei bylą iš naujo nagrinėtų nepriklausomi teisininkai,tai juos ši medžiaga labai sudomintų... Kol žmogžudystės neišaiškintos ,tai versti bėdą kedofilams yra pats paprasčiausias variantas ,o nutildyti visus ,norinčius tiesos šioje istorijoje ir naudojami tokie metodai... Tik Gajauskaitės taip paprastai neišgasdins... Juk ji pati kriminalistė-ekspertė.

algirdas2013-01-04 19:30

Nuostabu,kad vis dar Lietuvoje yra mastanciu zmoniu,kurie supranta,kad pedofilijos byla buvo baigta,kaip kazkam reikejo. O tiesa yra viena ir ji paaiskes,kai tik teisesaugos institucijoms prades vadovauti mastantys-teisingi sios srities specialistai ir byla bus is naujo atversta. Priesingu atveju teisingumas Lietuvoje grims i bala. Gerai,kad gerb. I,Vasinauskaite vel pagvildeno sia opia bylos baigti. Sios bylos teisingas issprendimas bus teisingumo triumfas Lietuvos istorijoje.

Vik2013-01-04 19:11

seimunai kad jus cia visi viena ranka musat. kada kokia varke prasukti tada draugai o kai kysio vienas nepaeme ir siunciat i prazuty.. ar taip yra teisinga.. parsidaves visas seimas yra. o kad sicia nieko neisnagrines tai cia faktas. kazkas kazkam gerai sumokejo ir viskas buvo pamirsta. bet tuo su laiku viskas prades lysti per sita skileta maisa. :) ir tada pamatysim ka reikia sodinti uz sitokius slikscius darbelius. nepykit kad nedejau nei kableliu neesu rasytojas.

Klaiku2013-01-04 18:51

Teisingumo ministras matė Usa and keturracio. Jau tuo viskas ir pasakoma. O tai ko teisingumo ministras girtam keturratininkui policijos neiskviete? Juk galejo ką nors užmušti , ar pats susizaloti. Taip išeina kad Šimašius kaltas del Uso mirties. Matė kad negerai bet nieko nedarė . Aš Uso seimos vietoje Šimašiu į teismą patraukciau. Kas per debilai VSD tokiais baltais siūliais viską siuva. Tegu kokiu rašytoju pasisamdo su didesniais kurybiniais sugebejimais.

Tadas2013-01-04 18:38

Gerbiamas Vilimai,kad pertvarkyti teismus,VSD ir prokuratūrą,reikia pertvarkyti Rusiją,o kitas sunkesnis variantas ,pertvarkyti lietuvaičių galvas,kas artimiausiam dešimtmetyje vargu ar įmanoma.Spėju,kad Rusija persitvarkys,ar žlugs greičiau.

Poli2013-01-04 17:31

Lietuvoje egzistuoja dvi banditų grupuotės, tokie Klanai: Taip vadinamų barzauskinių klanas ir koncervatorių klanas. Ir jie tarp savęs tyliai (kartais ir garsiau) kariauja. Jokių svetimų, pašalinių jėgų į valdžią jie neprileidžia. Bet kokios naujos partijos, ar nepriklausomi visuomenininkai į valdžia nepralenda nieku gyvu. O jei bando - būna "suvirškinti" ir išmesti. (paksogeitas, valinskas, Uspaskis ir pan. ) Tik todėl, kad dar Lietuvoje yra dorų mąstančių žmonių, kurie viešina bjaurastis ir neteisybę - dar šį bei tą sužinome. O kai kažkuria iš tų dviejų Klanų žlugs - nebežinosime nieko. Tik dirbsime, vartosime ir mirsime "laisvoje" Lietuvoje.

Mano nuomonė2013-01-04 17:25

Panagrinėjau EP direktyvą.8 dalyje parašyta: "...Tai galėtų būti slaptos operacijos, pranešimų perėmimas, slaptas stebėjimas, įskaitant elektroninį stebėjimą, banko sąskaitų kontrolė ir kiti finansiniai tyrimai." Kiek teko girdėti iš paskutinių Venckienės pasisakymų, kad labiau už prezidentę saugomos personos darbovietės-kirpyklos vieta net nebuvo išaiškinta.Tai kaip čia taip nutiko??? Gal menkniekis tai tyrėjams pasirodė?

Pagalba2013-01-04 17:20

Kad valdžia dengia banditus - čia jau ir aiškinti nebereikia - faktų per akis.Kitas klausimas - kodėl? O čia jau gali būti keli atsakymai.Bet realiausias - valdžios ir partijų vykdomos politinės ir finansinės aferos, žinoma, ne be banditų pagalbos. Kitaip to nepadarysi.

Deja2013-01-04 17:10

Lietuvoje zaidziamas zaidimas:Teisine demokratine valstybe. Ir ,mes visi, tuo patikejome,nes 50 metu to siekeme. O kai pamateme,kad tai blefas,niekas nepasikeite,sutrikome ir nenorime to sau pripazinti. Sunku,bet teks. Valdzioje tie patis komunistai-koloborantai,Stalino ir Burokeviciaus garbintojai. O tie Lietuvos kurejai ,deja,toliau nusiurusios,autokratines,nuskurdintos Lietuvos nesugalvojo. Jiems buvo svarbu tapti ponais,atsiimti zemes ir tvartelius ir ,kad butu kas patarnauja. Visa tai turime. Bolseviku roju,Tautos nusuvilyma ir skurda,beteise suzlugdyta visuomene. Kas pasiekta? Krizes metu Kubilius pasistate nama,Grybauskaite ,matomai pakils i ES auklstumas,sunaikins Venskiene,patupdis 15 metu Kusaite,Patackas su Gailiumi plos katutes-vsio zakono.

Benas2013-01-04 17:01

Kaip zino visa Tauta sajudi uzgrobe KGBistai, cekistai, politrukai ir jie neleido, kad butu paskelbta desovietizacija. jwei butu paskelbta desovietizacija tai dar nematytome ir kai kuriu prezidentu, seimo nariu as jau nesneku apie visuotini apsivalyma. Lietuvoje nuo 1940m stalino ivestu represiju niekas nepasikeite tik mokiniai pranoko mokytojus. Zmones pries kokia sistema kovojo miskuose, buvo trememi i Sibira, uzdaromi i psichuske tai ir dabar taip susidorojama kas pasisako pries sita sistema. Jus man pasakykite kokie turi buti zmones, valdantys Lietuva, kad jiems neidomu kai prievartaujami kudykiai, zudomi zmones kai nezinia kur dinge berots apie 3 tukstanciai vaiku!!!!! As manau artejame prie nuzmogejimo kai zmogus virsta mutantu.

Birute2013-01-04 16:38

Lietuva ,kaip teisine valstybe mirusi kartu su Garliavos pogromu.Sios nuomones nepakeis net ir pulinys.

Viena butu iseitis2013-01-04 16:12

Reformuoti teisetvarka.Gal geriausiai ivesti prisiekusiuju teismus.

Juli2013-01-04 16:10

akivaizdus pavyzdys, Kalvarijos policijos drąsių pareigūnų iškeltas kontarbandos atvejis. Kontrabandininkai "teisūs",nes pareigūnai rinko informaciją "neteisėtai", teismas kontrabandininkus išteisino. Tai viskas pagal sovietinį kurpalių, žmogus yra, bylą sukupsime. Žiulikams suteiktos visos teisės, pažeidinėti įstatymus, klastoti dokumentus, puikiai žino, atsakomybės jokios. Jeigu norime, kad Lietuva būtų tikra teisinė valstybė, atsakomybės įstatymas, be senaties termino už padarytus pažeidimus, svarbesnis už orą ir vandenį. Kitaip, taip ir liksime, tik noru gyventi teisinėję valstybėje, kur yra teisūs ir teisesni.

Direktyva2013-01-04 15:59

Europos parlamento ir Europos Tarybos direktyva: KOM(2010)94 galutinis. Dėl kovos su seksualine prievarta prieš vaikus, jų seksualiniu išnaudojimu (žiūrėti GOOGLE)

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi