Jugtinių Amerikos Valstijų kongresmenas Rendis Hultgrenas (Randy Hultgren), birželio 27 dieną, pateikė įstatymo projektą JAV kongresui dėl teisėjos Neringos Venckienės politinio persekiojimo.

Tai jau antrasis pasiūlymas Jungtinių Valstijų kongrese dėl atleidimo N. Venckienę nuo Lietuvos-Amerikos ektradicijos sutarties.

Rendis Hultgrenas išrinktas Ilinojuje. Jis tapo Atstovų Rūmų Nariu 1998 metais.

Į pirmąjį siūlymą aktyviai sureagavo ir savo įžvalgas apie turbiną parašė parašė naujienų portalas lrytas.lt , kuriame buvo cituojamas konservatorius Žygimantas Pavilionis, atskleidęs, kad visa tai gali būti Rusijos ataka.

Daugiau apie pedofilijos ir žudymų bylą ČIA.

Naujausi

Komentarai (78)

Rikiuoti
manau2018-07-09 11:52

p.Ch.Smithas nepaqrdave dusios velniui,teisybe akis bado,ka padare neringa Venckiene tai didvyriskumas.o apie Lietuvos prestiza gal patylekime,jei vien melas ,kam apsimesti ponai dar ...

senis2018-07-04 22:44

pries Dzuka, nepapusi. Tik skirtumai tarp TSRS ir ES buvo rimti. TSRS buvo bandymas sukurti ekonomika be zmogaus isnaudojimo zmogumi, ES tai norma. TSRS zlugo ne todel, kad tai neteisinga sistema, zlugo del smarkiai per placios rusiskos dusios. Apie 70-80 metus, TSRS vidutinis atlyginimas buvo apie 120 rubliu, tai cocialistiniam pasauliui, kiekvienam snukiui buvo skiriama po 170 rubliu. Tai ir buva ta juoda skyle itraukusi visa TSRS. Reikia nustoti kliedeti apie kova uz nepriklausomybe, respublikos buvo isspirtos is baliaus. Buvo kova uz kapitalo pasisavinima. Kol elitas voge, Lietuvatapo kolonija.

ZUK2018-07-04 18:38

Komunistų ir buvę KGB veikėjai,užgrobę valdžia Lietuvoje,labai bijo kad gali išaiškėti tiesa ne tik apie pedofilų siautėjomą Lietuvoje,kur buvo žudomi liūdytojai Garliavos pedofilijos byloje,bet gali išaiškėti,kad Lietuva nėra laisva,kad čia nėra teisinė valstybė,kad Rusija čia turi didelę įtaką.Su tokia Lietuva demokratinės šalys neturėtų bendrauti.Būtų gerai,kad JAV nutrauktų diplomatinius santykius su KGB'istine Lietuva.

Senis Šaltis2018-07-04 17:41

72. seniui šalčiui (2018-07-03 20:53:32) (86.38.202.44) Parašė: "užsičiaupk, pedofile iš Laplandijos. Bijaisi net tikru vardu pasivadinti?" --- Labai gailiuosi kad tave skriaudė vaiką, bet gal koks apsišaukėlis iš tavo minimos laplandijos, bet tikrai ne aš. O dėl vardo... Na jis bent kažkoks yra, priešingai tamstos. Sveik.

ddd2018-07-04 16:44

Politikai, bandantys kištis į JAV teisėsaugos ir Kongreso darbą dirba Rusijai

Trigrašis2018-07-04 01:42

Paskaičiau jūsų,pagrindinių komentatorių, komentarus - ginčus.Susidariau nuomonę,- debilas aiškina debilui,kad jis ne debilas,o tik aplink visas pasaulis,pilnas debilų.Diskutuokit toliau,smagu skaityti.

seniui šalčiui2018-07-04 00:53

užsičiaupk, pedofile iš Laplandijos. Bijaisi net tikru vardu pasivadinti?

to602018-07-03 01:06

gal vyskupai papasakos ir popieziui koki pedofilu lizda sujudino venckiene.

chm2018-07-03 01:04

pedikai sujudo,net valinskas ispazinties pas zeimyte i laida atejo,nors bande juokauti,bet jam irgi rura sopa.gal bus ivardyti pedofilijos veikejai ,nes ta melo banga pries venckiene,nieks netiki.

Senis Šaltis2018-07-02 21:45

Ir ką aš sakiau. Fašistas jormalūzas.com (kgb Zuikis) atsibudo tik po raktinio ekspertų ar lietuviškos spaudos kodinių žodžių. Toks insaideris mūsų tik po viskam atsilikusios lietuviškos spaudos. Graudus variantas su tuo mūsų gynėju fašistėliu.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-07-02 19:06

2018-06-29 straipsnis "Deimante, ar esi gyva?" (ht*tp:/*/ww*w.laisvaslaikrastis.*lt/index.php?option=com_content&view=article&id=6746:dalia-grybauskaite-supranta-savo-kalte-pries-deimante-kedyte-ir-nori-ja-paslepti&catid=31&Itemid=101).

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-07-02 18:32

Jeigu neatsidaro, tai atidarau Chicago Tribune: "Illinois congressman seeks halt to Lithuanian's extradition" Associated Press *** A lawmaker for the Illinois district where an ex-Lithuanian parliamentarian and judge lived before being jailed in Chicago at Lithuania's request has proposed legislation to suspend extradition proceedings until a decision on her political-asylum request. *** U. S. Rep. Randy Hultgren introduced the bill last week. Lithuania wants 47-year-old Neringa Venckiene on slander and other charges stemming from her allegations that a ring of Lithuanian pedophiles victimized her 4-year-old niece. *** The Republican's bill is called the "Give Judge Venckiene Her Day in Court Act." Venckiene fears those angered by her allegations could kill her in Lithuania. A New Jersey Republican introduced similar legislation. *** Venckiene fled Lithuania in 2013, living in Crystal Lake and working as a florist until her February arrest. *** A judge is also considering a stay. Venckiene's next hearing is July 12." *** Taigi skaitykite kas ten parašyta.

StasysG2018-07-02 16:34

Lapinsko (65) kliedesiai...

Skaityk2018-07-02 16:05

Skaitykite: "Amerikos lietuvių turbūt papirktas kongresmenas gina N.Venckienę nuo Lietuvos"

StasysG2018-07-02 11:41

"Chicago tribune" atsiprašo, bet neatsidaro ir ES šalims. ----PS. Ryt pas mane užsuks pusbrolis su gausia šeima iš Čikagos (trokšta pamatyti Dainų šventę), tai paklausiu, ką lietuviukai ten galvoja tuo klausimu.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-07-02 08:12

Chicago tribune apie N.Venckienę : ht*tp:/*/ww*w.chicagotribune.*com/news/local/breaking/ct-neringa-venckiene-lithuania-extradition-20180701-story.html

Senis Šaltis2018-07-02 04:51

Gal tai galima pavadinti, kad anksčiau nieko nebuvo, o dabar visko yra, tik pinigų tam visiškai nėra. tai koks skirtumas? Bet nesigilinsiu į ideologijas tam jau tūkstančiai knygų prirašyta. Galiu tik pritarti. Su stasiuG "diskutuoti", tao savęs negerbti. Mūsų diskusija baigdavosi ties pirmu klausymu, kaip ir su fašistu jormalūzas.com (kgb Zuikis).

Dzukas > 58. StasysG2018-07-02 01:44

Reta nesamone rasote zmogau. Apie kazka diskutuoti su tamsta visiskai beprasmiska. Labai abejoju, kad tamsta uzbaige vidurine mokykla.

Elena2018-07-01 17:01

Stebiuosi ,kad Amerikoje jau du kongresmenai išdrįso ginti teisėją Neringą,ko negali pasakyti apie Lietuvos seimo narius, Tyli,kaip žuvys išmestos iš vandens. NEUŽTENKA DRĄSOS ATSAKYTI DISIDENTEI Nijolei Sadūnaitei kur pradangino vargšą vaiką,Nors Skverneliui nebuvo gėda vežti savo vaiką pas šv. tėvą,žinant,kad tai jo paliepimu buvo įvykdyta ši BAISIAUSIA akcija. Negana to KONSERVATORIUS povilionis išbildėjo į Ameriką "užglaistyti "juodų darbų. Tikrai dabar tikiu ,kad Lietuva užvaldyta.

yel“l“ow submarine to 58. StasysG2018-07-01 16:26

tamsta tikras jonelio klonas :)) - jus sieja vienas esminis “ideologinis“ panašumas, liaudyje vadinamas “nors kuolą ant galvos tašyk“ :))))) - beje, - tamstai gyvenime teko susidurti su kitokiais skirtumais tarp atskirų subjektų, apart ideologinių ? :)))

StasysG2018-07-01 15:28

Nepaneigiami ES-TSRS ideologiniai skirtumai. Jei TSRS-amžinas DEFICITAS ir "0" bedarbystė (BOMŽystė draudžiama), tai ES-begalinis prekių/paslaugų perteklius ir neišvengiama ir skatinama beDARBYSTĖ.

yel“l“ow submarine to 56. Dzukas > 52. StasysG2018-07-01 06:33

stasGiukas matyt neįbizina, kad privalomi eurokolūkio akcizai, finansiniai normatyvai, privalomos žvejybos, žemdirbystės, gyvulininkystės , perdirbimo pramonės kvotos ir t. t. , yra ne kas kita, kaip planinė ekonomika :) - klausimas tik, kokio ji gali būti “planiškumo“, jei ją savo kreivomis rankenomis ir galvomis, formuoja tokie idiotizmo gigantai kaip musmirės (iki “prezidentavimo“), šemetos (atsiprašau už keiksmažodžius), andriukaičiai ir t. t. :))) - neturiu nė mažiausios abejonės, kad nuo daugelio kitų eurokolūkio šalių, eurokolūkio vykdomojoje valdžioje “deleguoti“ labai panašaus “profesinio“ lygio klounai ...

Dzukas > 52. StasysG2018-07-01 03:04

As rasiau butent apie ideologini tapatuma, Abu dariniai, ideologiskai yra kairios krypties, abu globalistiniai. Nera ES jokios liberalios demokratijos, nes tokios nera is esmes. Kai ES jaucia gresmem ji ir, be jokiu sentimentu, "pastato ant keturiu ir dulkina i visas skyles". Privati nuosavybe ar ne, tai neturi dideles reiksmes, nes privati nuosavybe, tai tik iliuzija. Tarp kitko TSRS neneige privacios nuosavybes, ir ji ten buvo teoriskai ir dalinai praktiskai. Ekonomika visada yra planine, jeigu ji nebutu planine ji zlugtu. Jeigu planavimas blogas, ji ir zlunga. ES ir TSRS, is esmes tai vienas ir tas pats, faktisjai ir kurejai vieni ir tie patys. Skirtumas tik niuansuose ir ekonomikos efektyvume.

Dzukas > 51. StasysG2018-07-01 02:51

Vat ir atsakymas, JAV neprivalo moketi uz visa ta ubagyna. Trampas dar puikiai supranta kad NATO nereikalingas niekam. Visiskai pakanka paprastu karinio bendradarbiavimo ir ginybos sutarciu tarp sajungininku. NATO sueda milziniskus pinigus, o jo efektyvumas lygus nuliui. Trampo vietoje priimciau toki sprendima - norite NATO, nera jokiu problemu. Yra NATO biudzetas, yra NATO nariai. Biudzetas lygiaverciai dalinamas i nariu skaiciu, visi moka vienoda inasa, tai yra teisinga. Nera pinigu, nera ko lysti i narius. Uztenka maitinti visus tuos paranoikus. Trampas yra JAV prezidentas ir jam turi rupeti tik JAV gerove. Naudinga, reiskia pasiraso prekybines sajungas. Nenaudinga, nepasiraso. Tam yra derybos ir kiekvina salis turi galimybe susitarti. Giria Trampas Putina ar ne, tai jo reikalas ir tai nieko neliecia. Trampas nekaltas, kad JAV sajungininku tarpe, dauguma valdanciuju uzbaigti debilai. Rimtas zmogus visada geriau vertins protinga priesa, nei pusdurni sajungininka. Toks sajungininkas, blogiau uz priesa.

yel“l“ow submarine to 52. StasysG2018-07-01 02:48

šitas skirtumas ne ideologinis, o technologinis :) - ideologinis panašumas tame, kad visi nariai privalo paklusti nominaliai atstovaujamos valdžios direktyvoms/komandoms, t. y. atiduoda didžiulį ir esminį gabalą savo suvereniteto(kolūkinė valiuta, kariuomenė, bendras biudžetas, standartai, normatyvai, teisinės normos (ir net moralinės bei etinės :)) ) ) kažkokiai viršvalstybinei institucijai, kuriai didžiausią įtaką daro de ir fr, nekalbant apie toli nuo demokratijos esančius eurokolūkio vykdomosios valdžios formavimo principus ...

Senis Šaltis2018-07-01 00:08

Nepykit, bet kada dar stasysG čia įsijungė "diskusijoms" tai tikrai jau visiškas jurijradovič sakyčiau. fašistas jonelis vis kniaukia, nes gal skauda išmetamąją. Kvaily tu vis dar nesugalvojai, kaip, kokia procedūra, ir kas turi pasirašyti šiandien, kad priimti bet kokį tavo siūlomą įstatymą, kad jis būtų legitymus pagal tave? tai tu gal pas mus pasirašysi pirmąjį legitymų įstatymą, nuo kurio bus pradėta laikytis konstitucijos? Nesijauti šiukšle, kuris priėmė amerikos pilietybę ir vis dar nepadeda ambasadoje LT pilietybės atsisakymo pareiškimo? Tai kas tas šventasis, kuris yra legytimus pasirašyti pirmąjį konstitucinį įstatymą?

StasysG2018-06-30 20:01

"ideologiskai ES niekuo nesiskiria nuo TSRS". Ideologinis skirtumas šioks toks yra. ES vadovaujasi liberalinės demokratijos principais bei privatine nuosavybe, o TSRS variklis buvo - planinė ekonomika bei valstybinė- kolūkinė nuosavybė.

StasysG2018-06-30 19:45

"Kodėl Trampas turi mylėti ES?"--- Ta nemeilė sukasi dėl NATO. Prezidentas Trampas tapo katastrofa NATO'ui ir Europos Vakarams. Trampas ne tik baigia išeiti iš NAFTA'os ir pradėjo prekybos karą su Kinija, jis dar giria Putiną ir grasina nebeginti NATO sąjungininkų, jei tie mažai mokės už tą gynybą. Dabar ES įnašas į NATO biudžetą sudaro tik 25 proc. JAV dengia 72 proc. Likusius 3 proc įneša Kanada ir Turkija...

Dzukas > 46. StasysG2018-06-30 17:13

Viskas daug sudetingiau, bet nesigincysiu. Noriu tik uzduoti klausima - Kodel Trampas turi myleti ES? ES yra Amerikos ekonominis priesas. Siuolaikiniame Pasaulyje ideologiniai "snargliai" neturi jokios reiksmes, tuo labiau, kad ideologiskai ES niekuo nesiskiria nuo TSRS.

yel“l“ow submarine apie 45. StasysG2018-06-30 15:49

na, čia StasysG pranoko bet kokį birkiną :))) - sulyginti mane su eiliniu rusofobiniu idiotu užkalniu tai kažkas tokio ! :)))))))) - atvejis totaliai klinikinis ir gilintis beprasmiška :) - priminsiu tik, kad geltonas niekina ne Lietuvą, kurios nebėra, o kretinų, debilų ir prostitutų imperijėlę litchuaniją, kurioje visokie užkalniai tarnauja grybų dvaro liokajais ...

yel“l“ow submarine to 44. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-06-30 15:20

žiūriu, tau besivaidenančios mano putos , puikiai provokuoja tamstelę nusišnekėti iki visiško debilizmo :))) - tingiu komentuoti visą ekskliuzyvinių absurdų komplektą :) - nebent paaiškintum, kur putinas pažeidė ru konstituciją - tada gal ir būtų kokia prasmė toliau tęsti kažkokią pramoginę diskusiją su pindosiniu pajacu, sapnuojančiu apie kgbistinius arklius :)))))

StasysG2018-06-30 14:34

Ir pagaliau tam nepraustaburniui į snapą deda Songaila straipsnyje delfyje: "Gintaras Songaila. Atviras laiškas prof. Landsbergiui" delfi.lt/news/ringas/lit/gintaras-songaila-atviras-laiskas-prof-landsbergiui.d?id=78439617 "

StasysG2018-06-30 14:29

Bet. Gražiai vadinkime-Amerika. Tik demokratijos ten nebėra-rinkėjai nesvarbu. Rinkikai lemia, kuriuos irgi galima nupirkti. Taip atsirado Trampas, kuris labiau myli Putiną, nei Europos Sąjungą, kurią stengiasi išardyti. Net Macroną norėjo papirkti, kad išeitų iš ES... Blogai su ta Amerika, mažiausiai dar 2 metai. Žiūr. J Stiglitz, Project-Syndicate.

StasysG2018-06-30 13:46

Taip, pasiskaičius Lietuvą niekinančius kritikus Geltoną ir Užkalnį, nesunku prieiti išvados, kad tai broliai-dvyniai (delfi.lt/news/ringas/lit/uzkalnis-rinkimu-siaubas-tik-prasideda.d?id=78281601).

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-06-30 07:43

to "41. yel“l“ow submarine". Nors ir labai putoji, įsivaizduoju, kas putos tiesiog drimba. Tai paaiškinu glušiui, kuris vis tiek nieko nesupras, kad jie joja ant kgbistinio arklio į prarają, nors kriuksi priešingai. Tas kgbisitnis arklys, tai visą laiką 7 antikonstituciniai rinkimai į Seimą. Kokia civilizuota valstybė gali sau leisti turėti antikonstitucinę, nelegitimią valdžią? Gal matei kur nors pasaulyje? Taip, Putinas taip pat antikonstitucinis valdovas. Taip Lietuvoje yra su Seimu taip pat. Tai man ir pasakyk, kur čia taip vadinama "pindosija", kur visgi elgiamasi pagal Konstituciją, rinkikai, o ne rinkėjai renka prezidentą. O Lietuvoje sąrašus sudarinėja pinigai. Matau, kad nesuprasi vis tiek, nes tamstai yra naudinga, kad Lietuvos valdžia joja ant kgbistinio arklio, kurį įpiršo kgbistai, kad visą laiką išlikti valdžioje. Kur matei Lietuvoje civilizaijos pradmenis??? Azijatai.

yel“l“ow submarine to 42. Senis Šaltis2018-06-30 06:14

nu jo :))) - jonelis jaučiu supavydės jurikui :))) - giliai kapsto žmogelis ..., - jei nepasikars, prikapstys dar kalną “įdomybių“ :)))))

Senis Šaltis2018-06-30 05:37

Po tokio youtube.com/user/jurijradovich/videos jau ir nesistebiu fašisto jormalūzas.com (kgb Zuikis) paranojomis.

yel“l“ow submarine to 40. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-06-30 05:24

na o tai aš apie ką, joneli ? :))) - ar “profesionalus“ lojimas tau prastas darbas ??? :)))) - šalia tų darbų, kuriuos minimas menkysta ir kretinas nuveikė neva rusijos labui (pagal tavo paranoidinę interpretaciją), jis šimteriopai daugiau pastangų skiria tam, kad visa litchuanija su visais veršiais, virstų eurokolūkio rus(ij)ofobijos sostine ir pindosijos kekše, nepriklausomai nuo tavo haliucinacijų, jog konservatos ir kitas valdžiagyvių mėšlas, kažkokiu ypač gudriu būdu dirba rusijai :))))))) - paklausius tavo šizofreniškų teorijų, lieka aplamai tik stebėtis, ką iš žmogaus gali padaryti lansbergizmas ir senatvinis marazmas :)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-06-30 04:14

to "39. yel“l“ow ...". Tai pasirodo vėl elementarių dalykų nesuvoki. Tai kokia čia gali būti diskusija? Proteli suprask, ne pagal žodžius spensžiu, o pagal DARBUS. Ar iki tiek nesubrendai. Tas pats ir su raudonskūre Dalia. Tas pats ir su V.Landsbergiu. Reikia pagal DARBUS žiūrėti. O maskatuoti liežuviu, tai ir adomėnas gali.

yel“l“ow submarine to 24. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-06-30 02:32

tai kame, joneli , šio klouno raudonumas, jei jis ant rusijos loja kaip bukas brisius ant kiekvieno dviratininko ? :) - praktiškai kaip tu pats :)))) - ar čia toks maskavimosi metodas ? :))))) - tiek jo, tie tavo :)...

yel“l“ow submarine to yel“l“ow submarine to 31. Toto 2 yel“l“ow submarine2018-06-30 02:12

beje, vikipedija , minimo dauno tėvu įvardina būtent AtA rolandą pavilionį , taip kad išvados kol kas lieka nekeistinos :)))))) paskubėjau patikėti tamstos “agentūriniais“ duomenim :)

yel“l“ow submarine to 31. Toto 2 yel“l“ow submarine2018-06-30 02:01

taip, tamsta :) - išvadose būtina pakeisti žodį sūnus į įsūnis ..., - daugiau niekas nesikeičia ..., - nenoriu knistis biografijose, bet neabejoju, kad pavilionių šeimoje minimas daunas augo nuo vaikystės ir visą gyvenimą naudojosi patėvio pavardės teikiamomis preferencijomis ...

vladas lukosevicius2018-06-30 00:59

Povilioni tau tik su pedofilintu Lansbergiuku pakeliui ,,, kaip ir tavo mamankai su ped-era-sta-is .

cha2018-06-30 00:39

Poviloniui kaip iskrypeleliu motinos sunui irgi skauda uodega...baisu,kiek iskrypeliu klanui tarnaujanciu lietuvos pilieciu.

oi >Oi2018-06-30 00:25

galvoju tie kas su velniu susibiciuliavo prades skesti balutese?!

to 10. E2018-06-30 00:24

debilas ir afrikoj debilas,cia apie tave "e"

to andrius2018-06-30 00:20

aga jis toks "ismintingas"kaip tu "protingas",debilai ble...

Toto 2 yel“l“ow submarine2018-06-30 00:03

Na 'chebra'.... nekrapykit faktų: Aušrinė Marinė buvo vedusi DU kartus, šitas 'grynuolis' tai iš pirmos santuokos, tad nieko bendro neturi su Pavilioniu (genetiškai). Reiškias , visos sekančios Jūaų išvados neteisingos :)

yel“l“ow submarine2018-06-29 23:08

jau seniai seniai į smegenis braunasi versija, jog šviesios atminties rolando pavilionio gyvenimas anksčiau laiko užsibaigė ne be žmonelės ir sūnelio pagalbos ... , - retas doras žmogus sugebės išsaugoti nervus ir sveikatą, gyvendamas nuolatinio smegenų “darymo“ atmosferoje ... , - ypač, kai ta atmosfera tvyro artimųjų rate ... , - sunku įsivaizduoti, kad gyvenant su tokiais dviem idiotais, nebuvo nuolatinių konfliktų ir nusivylimo gyvenimu graužaties... , - tai daugumos litchuanijos vyrų - inteligentų “vėžys“ ... , - o turint žmoną ultrafeministę ir sūnų dauną... , - galima tik džiaugtis, kad AtA rolandas neišėjo per suicido duris ...

Oi2018-06-29 23:06

Kaip dziaugiuosi. As manau,dievas nepraziures,tikrai pades. Bet koks,amerikieciu demesys,ypac aukstu valdininku,paglosto sirdi. Neuzilgo baigsis Neringai baisiausios dienos. Atvers nauja gyvenimo puslapi,nors padarytu sirdije zaizdu,neisgydys,per visa gyvenima. Bet ,kaip gyventi tiems,kurie pardave sazine velniui ,? Ir kai pasikvies dievas ir padarys savo teisma,tai manau,pries iseinant,sauks,,Dieve padek! O kam? Jeigu tu su velniu,tai pasikviesk drauga velnia. Kurie su dievu,visi turi sazine ir niekada neparsiduoda ir nieko blogai nedaro. Stiprybes Neringai.

nuomonė2018-06-29 22:18

dėl pono Ž. Povilionio ,jis manau ne "politikos" tokio "K V A I L O" POELGIO TIKRAI nepadarytų mąstantis žmogus..... REZULTATAS AIŠKUS- 'prezidento 'postą matys ,kaip savo"ausis".... Juk ne madam Venskienė "pūlinys" jeigu ponas nemato tikrujų lietuvos "pulinių" reiškia ,ne jam "prezidentu ' tapti.... prezidentas turi turėti -" S T U B U R Ą" ... jau buvo pasinaudota ponu wilniaus dabar meru,dėl keturačio... tik nemastantis žmogus ,galėjo tai pasakyti.... Taip VADIMASMAS "KOMPROMATINIS "VALDYMAS,tik vieno karto pakanka..

nuomonė2018-06-29 22:03

manau ,kai kas bijo jeigu gražintų madam Venskienę,... o gal "PASLAPTYS "išaiškės,gal atėjo jau kiti laikai.... kodėl 28 metai po nepriklausomybės netiurim -N E P R I KL A U S O M O S TEISĖSAUGOS?? / O GAL PASAMDOM TEISININKUS IŠ VAKARŲ VALSTYNBIŲ... GAL KREIPSIS Į lATVIŲ TEISĖSAUGĄ,GAL JIE PADĖTŲ,'SARAŠĖLĄ 'ATSIUSTŲ... L A T V I A I turi patirtĮ SU SAVO"pedofilijos "byla greitai S U S I T V A R K Ė.... pasirodo ,net latviš premjeras Škėlė buvo "isivėlęs"... TAUTA LAUKIA R E Z U L T A T O.. /. ir manau M E L A S,kaip rusijoje u ž s i b a i g t ų

nuomonė2018-06-29 21:53

abudu su motina švelniai tariant man atrodo įtartini

Senis Šaltis2018-06-29 21:14

24. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com, o apie tave esu aprašęs po visom mazgotėm. Ir ką?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-06-29 20:01

Apie šitą raudonąjį ambasadorių esu parašęs 2017-07-03 straipsnį "Ar tai prezidentinės ambicijos?" (ht*tp:/*/ww*w.ekspertai.*eu/ar-tai-prezidentines-ambicijos92888/). Kiaurai permatomas NIEKŠAS.

Dėdė2018-06-29 18:55

Ką apie mus per tokius kvailus py..... mano užsienyje? Tėvas buvo protingas žmogus , o šį matomai darė pirštu.....

U-22018-06-29 18:38

Jeigu siais sunkiais visuotinio susvetimejimo laikais bendrapartieciai ir seima nesusirupins psichine demaskatoriaus Žygimanto sveikata, jis "demaskuos" ir juos. Neabejotinai, sunkus laikai laukia ir dar nedemaskuotu Putino agentu JAV kongrese. Gerai dar, kad kol kas Žygimantas per paumejimus nesikandzioja...

Anfisa2018-06-29 18:29

20-m. Pritariu tamstai. Tylejimas - auksas.

TOMAS2018-06-29 18:25

stasys2018-06-29 17:29

Anfisai ..taip mastant tada reikėtu putina nominuotį Nobelio taikos premijai .Galu gale jam kaip SSRS teisiu perėmėjui tenka visas taikos ir demokratijos "nuopelnu" mastas užgriuvęs visa likusį pasaulį su tomis jo šiltomis rusiškomis 'tapkėmis' .

Pritariu U-22018-06-29 17:25

Pavilionis, kurio motina marširuoja su spalvotais plakatais dar užmiršo demaskuoti Rusijai parsidavusį seimo įstatymų pardavėją- pagrindinį N.Venckienės pašalinimo iš seimo organizatorių su visa kurlianskine kompanija, Masiulį, pamiršo demaskuoti prezidentę, nežinančią nieko apie Lietuvos pilietę Kedytę, premjerą atsiuntusį 240 ginkluotų padarų šturmuoti teisėjos namus.

Anfisa2018-06-29 17:06

11-m. Tamsta nezinote elementariausiu dalyku. Visas pasaulis zino, kad tikra ir teisinga demokratija gali atnesti tik pindosu ir NATO bombardavimai. Ant kiekvienos bombos arba raketos galiuko yra pritvirtinta krupelyte demokratijos. Ko daugiau krupelyciu, to daugiau demokratijos.

Dzukas2018-06-29 17:03

Pavilionis is prigimties - menkysta ir nieksas.

>22018-06-29 16:39

Tik dabar tu pamatei jo tikrasnuki? Užtenka tik žinoti, iš kokios skylės jis išlindęs, niekada nebus galima rimtai žiūrėti į tokį.

>82018-06-29 16:36

Tai tu balutėj neprigėrei vis dėlto? Kaip gyvenasi tau ten, tarpe dviejų "stankūnaičių"?

Chm..2018-06-29 16:35

kodėl gi nebeatostogaujat ?

yel“l“ow submarine2018-06-29 16:18

kol kandidatams i litsovietą ar litchuanijos pirminyko postą nebus įvestas idiotizmo cenzas/testas, tol cirkas tęsis ir vystysis :) ... , - o jei rimtai: litsovieto sudėtis tiesiog atitinka litchuanijos piliečių idiotizmo procentą :)))) - psichiškai sveikų žmonių litsoviete tėra vienetai, nepriklausomai nuo partinės “pravardės“ ... , - liūdėk neliūdėjęs, keikis nesikeikęs... , - taigi vienintelis realus barjeras idiotams, t. y. rinkėjai, ir yra to idiotizmo užsakovai bei vartotojai ... , - ratas užsidaro ... ; ------ kai kas rašo, tik dabar pamatę tikrąjį kolouno pavilionio veidą :))))) - išeitų, kad lig šiol jie buvo akli ir kurti ? ??? - kaip ten bebūtų - jei kas turi problemų su idiotų identifikavimu, yra vienas universalus kriterijus - tai rusofobija :))) - pasitikrinkit pradžiai save :)))

stasys2018-06-29 16:02

6. Tada leiskite paklausti , o koks kitas kelias tai ‚griešnai‘ Lietuvos valdžiai – visuomenei tapti visa teise demokratine , jei ir ateityje tos šalies prasikaltusius asm. slėpsime Amerikoje ,.. Rusijoje , Ukrainoje .?? Nežinau ar tos šalys gali būti kažkokiu pavyzdžiu Lietuvai , skirtingos visuomenės skirtingai supranta tuos pačius dalykus . Jau pateikiau pav. kiek smarkiai skiriasi tos pačios Amerikos ir Lietuvos vis. teisingumo supratimas .. Gal ir mes kada nors išaugsime iš gatvės lygio argumentu , bet nepaskubinus sprendimu su tarėju institucijos darbu teismuose .. mes vargiai ka pakeisime .. šioje tiesos ir netiesos kovoje.

E2018-06-29 15:00

vatnykas ir Amerikoje vatnykas.

???2018-06-29 14:36

Manyčiau tiesa, kad šioje "byloje žudikėje" neapsieita be kremliaus rankos, nes mūsų teisėsauga gi neišliustruota, sovietinio raugo teisėjai tebeteisia mus pagal kremliaus standartus. Kas žino, kokie jų ryšiai su kremliumi? Aš manau, kad kremliui tikrai paranku rodyti mus neigiamai, ir jis to pasiekia, gal laiko suėmęs tvirtai už kankolų LT teisėjus, seimerius ir kitus nuodėminguosius, gal dėl šių priežasčių ir regėjome kraupų trilerį Garliavoje? Tai tokios valstybės tokį prestižą ir bando ginti šitas ponas? Bet manau, kad jo tokia veikla kremliui labai naudinga - jūs tik pažiūrėkite, tūlas lietuvaitis bando daryti įtaką JAV kongresmenui! Ar begalima labiau pakenkti Lietuvos tarptautiniam prestižui, santykiams su JAV?

andrius2018-06-29 14:32

nesu pavilionio gerbejas, bet jo kieta pozicija rusijos atzvilgiu rodo, kad tai ismintingas politikas, o ne reksnys

U-22018-06-29 14:27

Jeigu ne konservatnyko-demaskatoriaus Pavilionio atlapasirdiskumas, mes ne nezinotume, kad D.Kedytės "isvadavimo" operacija Garliavoje, Rusijos agentai Smitas, Hultgrenas ir Skvernelis planavo Kremliuje viska derindami su Putinu asmeniskai. Gaila, kad del vidinio jaudulio ar ligos, demaskatorius Pavilionis uzmirso demaskuoti Rusijai parsidavusy advokata, anstole, 240 policininku ir biologine kirpeja.

to 3. stasys2018-06-29 14:03

Ponuli staseli tai, kad Lietuvos teritoriją kontroliuojantys nusikaltėliams jau seniai žinomas rezultatas. Tai galima priminti: tai ta pati JAV atsisakė išduoti Pabaralių, Suomija suteikė politinį prieglobstį Gatajavams. Įstatymo projekto 22 punkte yra išvardinta dalis šalių, kurios atsisakė tenkinti lietuvos prašymus išduoti asmenis. Kai kurios ir man naujiena. Pvz. Airija; Šiaurės Airija ir t. t Taigi JAV dabar svarstys (pagal įstatymo projekto turinį), kad Lietuva yra teritorija valdoma mafijos... Su tokiu pasiekimu visus ir sveikinu.

nepartinis2018-06-29 13:42

ciavisiems yra aiūku ,kad byla N.VENSKIENEI pedofilu sukurta viskas išlaušta iš piršto dabar labai suaktyvejo valdzios pedofilai ,nes bijo tiesos išaiškejimo ,kiek nužudytu su byla liudininku ,ir nei viena žmogžudiste neištirta

birkinas2018-06-29 13:41

akivaizdu, kad rusija zaidzia zaidima, garliava buvo vieno delinio dalis, dabar kai trumpas turi problemu del jo rysiu su putinu, bandoma zaisti dar treciaip. violetine istorija isnaudojama rytu kaip korta, statant agresyvu kremliaus nameli

stasys2018-06-29 13:34

Palaukime rezultatu . Gal Lietuva imsis aktyviau ginti savo interesus Amerikos teismuose ??. Venskienės ekstradicija negali tapti politinio persekiojimo rezultatu ir ka ten bekalbėtu tas buvęs Lietuvos draugas, vertinimai šiame taške mūsų .. išsiskyrė . Lietuvai svarbus rezultatas (tai yra gražinti bėgle ir patraukti atsakomybėn) , kai tuo tarpu Amerika vertina ten vykstančius procesus tam rezultatui pasiekti, todėl Chrisas Smithas .. su savo iniciatyva tėra viso to dalis .. ir čia Lietuva kol kas gauna gana sausu rezultatu , gali to ir nepakakti tam kad butu atmestas ekstradicijos prašymas .. bet dėmesys iš mūsų pusės ‚nulinis‘ bus suprastas vienareikšmiškai . Gal Lietuva iš tikro nesiekia gražinti tos buvusios teisėjos, buvusios seimo narės davusios savo priesaika ir ja sulaužiusios pasislėpus Amerikoje?? . Politiku pasisakymai viešumoje apie priežastys negali būti traktuojami kaip politinis susidorojimas .. kriminalinėje byloje . Maišyti tas sąvokas jau tapo įprasta ne tik „daktarams“ . Kaip Maldeikienė pasakytu „kompotas į šaltibarščius“ .

nepartinis2018-06-29 13:31

vadinasi ne tokiom mešlo gabalui buti prezidentu ,kuris PEDOFILU užtarejas ,gerai kad laiku pavilionis parode tikrasnuki

Egidijus Baltušis2018-06-29 13:31

Jo, Pavilionio mentalitetas rodo smegenų nebuvimą jo galvoje. Iš jo komentaro darau išvadas: 1. Amerikos Lietuviai dirba Putinui. 2. Kongresmenas dirba Putinui. 3. Jav kongresas, prieš pateikdamas naujų dokumentų svarstymą, turi kreiptis į Lietuvos ambasadą patarimo, kaip elgtis vienu ar kitu atveju... Čia kažkaip gavosi pagal Freidą, Pavilionis nepataisomas idiotas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi