“Lietuva ieško dingusios parlamentarės, kurią norima apklausti dėl gyvybes nusinešusio pedofilijos skandalo”, – tokia antrašte vakar JAV dienraštis “The Washington Post” paskelbė naujienų agentūros “Associated Press” informaciją apie Seimo narės Neringos Venckienės paiešką.

„Lietuvos valdžios institucijos oficialiai pradėjo paiešką parlamentarės, kurią nori apklausti dėl žmonių gyvybes nusinešusio ir pastaruosius trejus metus tautą įtampoje laikiusio pedofilijos skandalo.

Neringa Venckienė, kurios teisinę neliečiamybę neseniai panaikino kolegos parlamentarai, pastaruoju metu nebuvo pasirodžiusi viešumoje.

Skandalas kilo 2009 metų spalį, kai N. Venckienės brolis Drąsius Kedys, kaip tvirtinama, nužudė du žmones, kuriuos kaltino savo dukters tvirkinimu. Po šešių mėnesių D. Kedys buvo rastas miręs paslaptingomis aplinkybėmis.

Buvusi teisėja N. Venckienė praėjusiais metais buvo išrinkta į parlamentą kaip antipedofilinės partijos, skirtos jos broliui, narė. Prokurorai, kelias savaites bandę iškviesti ją į apklausą, bet neradę nei namuose, nei darbe, ketvirtadienį paskelbė paiešką“, – rašo “The Washington Post”.

Tai pirmasis pranešimas užsienio spaudoje šia tema.

Naujausi

Komentarai (143)

Rikiuoti
KqiX1UBZ12013-08-08 12:59

If time is money you've made me a wehtlaier woman.

antanas2013-05-15 02:15

pedikai nelaimingi ,

Pikasas2013-05-14 11:19

Nors LR Konstitucija skelbia, kad " Asmens susirašinėjimas, pokalbiai telefonu, telegrafo pranešimai ir kitoks susižinojimas neliečiami" (iš 22-o konst. str. ), tačiau mūsų teisėsauga į tai kartais nekreipia dėmesio. Teisėja N. Venckienė savo valia leido savo personalinį kompiuterį patikrinti, tik neleido viešinti laikmenų duomenis. Ir ką mes matėm? Keli nepagarbūs epitetai L. Stankūnaitei apkeliavo visą žiniasklaidą. Buvo teisėjos protestuota, tačiau beviltiškai... Kol Seimo narei N. Venckienei nėra pareikšti įtarimai ir ji nėra kaltinamoji, tol teismas neturi galimybės leisti sekti jos pokalbių ar asmeninio susirašinėjimo. Na, nebent tai liestų įtarimai dėl kokio reikšmingo kriminalinio nusikaltimo. Vargu, ar paminėtus generalinio prokuroro atvejus galima būtų prie tokių priskirti. Ji negali būti paskelbta ir dingusia be žinios, nes jos vyras A. Venckus ar jos tėvai to nesiekia. Advokatas A. Venckus, greičiausiai, žino kur yra jo žmona ir sūnus ir dėl to yra ramus. Gal kur kas ramesnis, negu tuo metu, kai vykdavo su N. Venckiene Lietuvoje visokie keisti incidentai keliuose, būdavo jai įvairiai grasinama žiniasklaidoje. Tarptautinis paieškos orderis turi būti pakankamai motyvuotas. Priežastys gali būti įvairios. Ji nėra dingęs asmuo, bandomi pareikšti įtarimai liečia tik labai abejotinus kaltumo atvejus, tad ir kriminalinio asmens statusą jai sudėtinga prikabinti. Jei norima kuo skubiau sutrukdyti jos viešus ginamuosius veiksmus, bandant apsisaugoti nuo stresinės, sunkiai nuspėjamos , o gal net fiziškai pavojingos situacijos, tai sunku įsivaizduoti, kaip kitoje valstybėje mūsų pareigūnai galėtų ją apsaugoti. Vargu, bau... Nemanau, kad tokios realios sąlygos už Lietuvos ribų atsirastų. Juk negalėtų jie paskirti sudėtingas "namų arešto sąlygas", kaip Laimai Stankūnaitei su mergaite ir izoliuoti, kaip nenaudingą liudininkę, nuo aplinkos metų metais. Ir kiek visa tai kainuotų? Grįžkime prie logiškesnių dalykų. Jei mūsų teisėsauga siektų arešto orderio, tai kokiais motyvais? Koks užsienio teisėjas su tuo sutiktų, jei būtų pakankamai išsamiai susipažinęs su visa šia istorija? Manau, kad tokia neapibrėžta situacija baigsis tada, kai N. Venckienė pakankamai apdoros, išsivers į užsienio kalbą visą jai reikalingą gynybai medžiagą. Būdų išeitį į viešumą būna įvairių. Kokį pasirinks N. Venckienė? - jos teisė , nes "žmogaus teisės ir laisvės yra prigimtinės" (Konst. 18 str. ) Kaip žinome, "žmogui neturi būti kliudoma ieškoti, gauti ir skleisti informaciją ... " (iš 25 str. ) Gali būti, kad tuo ji dabar užsiima ir ruošiasi ateityje tokiomis teisėmis pasinaudoti. Jei kažkam Lietuvoje dėl to neramu, tai N. Venckienė dėl to "nei prie ko". Šį kartą ši frazė visiškai vietoj... Pas ką sąžinė rami, tie gali būti ramūs. Esu tvirtai įsitikinęs, kad tokius sudaro ryški visuomenės dauguma.

EG2013-05-14 00:50

Matot, p. Matuleviciau ka galima pasiekti Lietuvoje, matant kiek yra pedikams buciuojanciu i minksta viata. Kodel jie taip nemyli vaiku?

to algimantas matulevicius2013-05-14 00:50

Eilini kartą bandai nevykusiai politikuoti tuom parodai savo bejėgiškumą ir marazmą. Venckienė tepė slides nors rėkė visa gerklė, kad daves iki galo turi begales įrodimų ir t.t. Kur dabar jūsų vadė ? Pabėgo kaip žiurkė iš skestančio laivo.

Jonas2013-05-13 19:53

Nėra čia kuo labai džiaugtis. Neringa tyliai sau tupės kur nors ir nekiš niekur nosis. Ji pati puikiai žino, koks jos pačios vaidmuo toje istorijoje. Ir žino maždaug kokius įrodymus turi policija. Dėl to tyliai ir dingo. O Matulevičiui pasiūlyčiau ne politikuoti, o užsiimti rimtesniais darbais. Jėgos gegužės 17 d. buvo tiek kiek reikėjo siekiant užtikrinti sprendimo įvykdymą. Jei jos buvo daugiau, niekam nuo to blogiau nebuvo. Jei nebūtų pilnas kiemas mitinguojančių, nebūtų reikėję ir policijos.

pasirasykit peticija2013-05-13 15:33

,,NE juvenalines justicijos iteisinimui Lietuvoje!''

Pikasas2013-05-13 14:53

PRIMINIMAS, kaip buvo klaidinami skaitytojai po pirmo "šturmo" Klonio gatvėje. RETRO. CITUOJU: Konservatoriai nutarė nuodugniai ištirti penktadienio įvykius Garliavoje, kai, bandant jėga perduoti Drąsiaus Kedžio dukrą jos motinai Laimutei Stankūnaitei, nukentėjo pati mažametė. Seimo Teisės ir teisėtvarkos komiteto (TTK) pirmininkas Stasys Šedbaras pranešė, jog komitetas dėl minėtų įvykių kreipėsi į aukščiausius Lietuvos teisėsaugos organų vadus – teisingumo ministrą, generalinį prokurorą, generalinį policijos komisarą. „Mes paprašėme teisingumo ministro, Antstolių rūmų, policijos generalinio komisaro, kad atliktų tarnybinius patikrinimus ir pagal tai atitinkamai priimtų procesinius sprendimus. Paprašėme ir generalinio prokuroro pažiūrėti, ar nebuvo smurto ir prieš mažametį vaiką, ir prieš vieni kitus“, – žurnalistams sakė S. Šedbaras. Seimo narys neatmetė galimybės, kad įvykiai Garliavoje gali sulaukti ypatingo parlamentarų dėmesio. ( Sulaukė. 80 parlamentarų balsavo... ) „Kaip greitai gausime atsakymus, nuo to priklausys mūsų sprendimai ir nuo to gali priklausyti, ar reikės papildomo tyrimo, ar parlamentinės kontrolės būdu komitetas, ar visas Seimas kai kuriuos asmenis gali išsikviesti apklausai“, – aiškino konservatorius. TTK vadovas tikino, jog priimti sprendimą kreiptis į minėtus asmenis jį privertė penktadienio įvykių Garliavoje liudininko filmuota medžiaga, kurioje matoma, kokia isterija kilo senelių Kedžių namuose, kai L. Stankūnaitė atvyko pasiimti savo dukters. PRADŽIA BUVO OPTIMALIAI PRASMINGA. O TOLIAU???? Tęsinys S.Šedbaras: „Aš nežinau, kas filmavo, bet aš manyčiau, kad filmuoti turėjo policijos pareigūnai, kadangi jų pareiga buvo užtikrinti viešąją tvarką. Pagrindinis asmuo yra antstolis – jis vadovauja, pasitelkdamas ir psichologus, ir vaiko teisių apsaugos tarnybas. Matydamas tą įrašą, kuris buvo, ir kaip pirmininkui, ir kaip žmogui, ir kaip tėvui natūraliai kyla klausimas, kas gi ten įvyko ir kas už tai turėtų atsakyti“, – kalbėjo S. Šedbaras. S. Šedbaras, paklaustas, kaip, jo manymu, turėtų būti vykdomas teismo sprendimas pasiimti mergaitę iš globėjų namų, nepaisant to, kad pati mažametė su savo mama gyventi atsisako, tikino nežinantis. „Labai sudėtinga situacija. [...] Tokie sprendimai yra labai jautrūs, labai sunku ką nors iš šalies patarti. Čia reikia susėsti visiems. Na, buvo bandoma daryti susitikimus (mamos su dukra – Alfa.lt) pagal grafiką, bet viena šalis (globėja Neringa Venckienė – Alfa.lt ????????????) to nevykdė. Reikėjo imtis priemonių“, – svarstė Seimo narys. Praėjusį ketvirtadienį Kėdainių rajono apylinkės teismas išdavė leidimą antstolei Sonatai Vaicekauskienei prievarta paimti (??????????? -P.) vaiką iš N. Venckienės namų. Antstolė siekia įvykdyti teismo sprendimą ir aštuonerių metų mergaitę grąžinti mamai L. Stankūnaitei. Ši teismo nutartis neskundžiama. Teismo sprendimo dėl D. Kedžio ir L. Stankūnaitės dukters perdavimo motinai penktadienį nepavyko įgyvendinti. Kauno policija teigia, kad prievarta nebuvo panaudota.(????????? -P.) Anot pareigūnų, konfliktas buvo kilęs tarp D. Kedžio artimųjų ir motinos. Internete išplatintame vaizdo įraše matyti, kad konflikte dalyvavo ir mergaitės motiną saugojantys kaukėti pareigūnai. P.S.Interviu tada teikė vilčių, kad situaciją politikai nagrinės, o antro "šturmo" nebus. Kas galima aiškinimasi sustabdė? Beje. Kaip prievarta "buvo nepanaudota" pamatėme ir per antrą "šturmą". Bent jau taip teismas įvertino. Ar turime tokia išvada tikėti?

is uzsienio2013-05-13 05:26

tikrai neatsidaro LL

Česlovas2013-05-13 03:14

Kad ir kaip nori paslepti tiesa teslagalviai blokuodami laisva laikrasti,nepasiseks, neuzsiusit visiems burnu

to 129 del Laisvo Laikrascio2013-05-13 02:47

ne tik jums neatsidaro.vel sudziai nagus prikiso.kaip tik pasirodo VIP (VIENYKIMES IR PASIPRIESINKIME),taip LL ir pradingsta is horizonto.lauksim griztant.

tarp kitko2013-05-13 02:25

...vadovaujantis Europos Žmogaus Teisių Teismo Strasbūre Baragiolos bylos prieš Šveicariją sprendimu. Šioje byloje konstatuota, kad būtina laikytis kritiško požiūrio į bendrininkų parodymus ir kad nuteisimas pagal bendrininkų parodymus galimas tik esant kitų kaltę patvirtinančių įrodymų./tinka "teroristes" Egles bylai del "kambarioku ir globeju" parodymu ir zalymo "nuosekliems ir nuosirdiems" liudijimams del zudyniu Kaune/

bijo2013-05-13 01:43

jiems gerai kai visi žiuri LNK ir skaito komjaunimo tiesą.Stribas viska padarys kad sunaikint TIESA,kvailiai mele tiesa dar negimė užuojauta TAUTOS naikintojam anksčiau ar vėliau liepto gala prieisite

to 1292013-05-13 01:30

tikrai LL uzlauztas,kaiup ir praejusias iseigines.Kazkas seka,skaito ir bijo zmoniu pasipriesinimo.

Nebeįmanoma2013-05-13 01:12

Atsidaryti LL. Ar tik man?

Zero Pikasui2013-05-12 23:25

Is tikruju - arba Goriene, arba Co kazka cia makaloja. Mano komentarus keicia vietomis. O, tamstos komentaru pilna visur - tik nesuprantu, kam atsovaujate: TIE-SAI ar tiesai ir teisingumui. Ir, apskritai, man jusu mintis panasios i patyrusio VSD analitiko. O kokia tema mes dabar diskutuojame?

to sekla2013-05-12 23:13

turbut esi velnio sekla,susidorotu su tavo šeima bėgtum žviegdamas iš lietuvos su savo vaikais.Bet dabar iš tavo blevizgu galima spėti kad stovi kitoje pelkės pusėje iklimpes iki ausu.

sekla2013-05-12 22:49

Venckiene is didelio rasto isejo is krasto.Prieis ir jai atsiskaitymo valanda,nes elgiasi ji labai negarbingai,spjauna i savo rinkejus,nesilaiko istatymu, norejo apkvailinti kitus, o apsikvailino pati.Jei butu teisi ir drasi, i uzsieni nebegtu.O dabar bijo net savo gyvenama vieta pranesti.Negarbinga baile, palaikoma isverstaskuriu politiku.

123komentarui2013-05-12 22:44

kokis cia brieda surasei???va toks pastovus trolinimas ,kaip tamstos ir klaidina lietuvos zmones/ lietrityje tau mazai dar buvo pasireiksti???Venckiene savo vietoje ir bus ok jai manau/cia toks pasitaliojimas jus samdytu klapciuku jau nebeidomus darosi ka surasei/ ka nors mastykite idomiau ar logiskiau ,itikinamiau /nes juokingai jau btie komentai atrodo tokie surasyti ,kaip tamstos /

Zero Pikasui2013-05-12 21:07

Is tikruju - arba Goriene, arba Co kazka cia makaloja. Mano komentarus keicia vietomis. O, tamstos komentaru pilna visur - tik nesuprantu, kam atsovaujate: TIE-SAI ar tiesai ir teisingumui. Ir, apskritai, man jusu mintis panasios i patyrusio VSD analitiko. O kokia tema mes dabar diskutuojame?

Zero - Venskiene meluoja geriau2013-05-12 21:02

Manau, kad sios komentarus skaito ir Venskiene, prie interneto 4G rysiu kazkur Chikagoje. Juk jai reikia zinoti kaip raso LL, ka galvoja tauta, kur link krypsta viesoji nuomone.... Pikasai - tu kaip chamaleonas moki keisti spalvas (bent jau prisipazintu)Tavo "komentarai" l. panasu i "teisininkes K. Apanaviciutes kalbos maniera. Naivu patiketi, ka sako ir sake Venskiene. Jei anksciau kazkas ir itikejo jos pasakojimais , kad 3m mergaite buvo 1000 kartu prievartaujama ir po viska linksmai straksedama papasakojo pries kamera, tai dabar jau truksta logikos. Venskiene sake, kad nebijo mirties ir norejo kovoti su "pedofilu klanu" , taciau kazkodel nusimuilino, palikusi durniu vietoje netgi savo bendrazygius Varkola, Valda, Aurelija, Nagli ir Povila, "nieko nezinacius tevus, vyra, partijos bendrazygius ir kitus violetinius.... Jeigu ji galvoja, kad kazkas uzsienyje nagrines "pedofilijos byla", kuria 2 x LT teismai atmete, tai nesuprantu, kaip ji gavo teisininkes diploma. Na, jei dabar jai (Venskienei) truksta drasos, o jos vyrui Venskui - isminties, tai nieko nepadarysi.. (jis gi zino savo teises) Kazkur girdejau, kad bus naujas serialas - "Venskiene meluoja geriau." Serialas prasidejo ir tesiasi. Stai jo scenarijus: (Pamastykite apie tokia "logine ivykiu seka", kuria pasiule vienas internautas) Primena meksikietiškus serialus. Ant galo paaiškes, kad Stankūnaitė yra a. a. Furmanavičiaus dukra, ir ji veždavo jam savo dukterį pasimatyti, nes jis jos senelis, ir mažoji mergaitė visai ne Kedžio dukra, o Ūso, dėl to jis ją rėmė ir globojo, o Kedžio sesuo kaip ir visuose meksikietiškuose serialuose - pikta, pavydi moteris užsakiusi visas žudynes, taip pat ir Kedžio, nes norėjo paveldėti jo turtą. Ir dar daug kitokių dalykų paaiškės serialo gale..." Gal expertai zino, kas bus toliau ir kurvenskiene?

Pikasas to Zero2013-05-12 21:00

Gal galite patikslinti, kada "keičiau spalvas"? Jei jūsų argumentai simbolinis skaičius "1000 kartų" ir "2XLT" teismai", tai ten galite ir likti ten, kur esate. Niekas nenukentės...

Zero - Venskiene meluoja geriau2013-05-12 20:16

Manau, kad sios komentarus skaito ir Venskiene, prie interneto 4G rysiu kazkur Chikagoje. Juk jai reikia zinoti kaip raso LL, ka galvoja tauta, kur link krypsta viesoji nuomone.... Pikasai - tu kaip chamaleonas moki keisti spalvas (bent jau prisipazintu)Tavo "komentarai" l. panasu i "teisininkes K. Apanaviciutes kalbos maniera. Naivu patiketi, ka sako ir sake Venskiene. Jei anksciau kazkas ir itikejo jos pasakojimais , kad 3m mergaite buvo 1000 kartu prievartaujama ir po viska linksmai straksedama papasakojo pries kamera, tai dabar jau truksta logikos. Venskiene sake, kad nebijo mirties ir norejo kovoti su "pedofilu klanu" , taciau kazkodel nusimuilino, palikusi durniu vietoje netgi savo bendrazygius Varkola, Valda, Aurelija, Nagli ir Povila, "nieko nezinacius tevus, vyra, partijos bendrazygius ir kitus violetinius.... Jeigu ji galvoja, kad kazkas uzsienyje nagrines "pedofilijos byla", kuria 2 x LT teismai atmete, tai nesuprantu, kaip ji gavo teisininkes diploma. Na, jei dabar jai (Venskienei) truksta drasos, o jos vyrui Venskui - isminties, tai nieko nepadarysi.. (jis gi zino savo teises) Kazkur girdejau, kad bus naujas serialas - "Venskiene meluoja geriau." Serialas prasidejo ir tesiasi. Stai jo scenarijus: (Pamastykite apie tokia "logine ivykiu seka", kuria pasiule vienas internautas) Primena meksikietiškus serialus. Ant galo paaiškes, kad Stankūnaitė yra a. a. Furmanavičiaus dukra, ir ji veždavo jam savo dukterį pasimatyti, nes jis jos senelis, ir mažoji mergaitė visai ne Kedžio dukra, o Ūso, dėl to jis ją rėmė ir globojo, o Kedžio sesuo kaip ir visuose meksikietiškuose serialuose - pikta, pavydi moteris užsakiusi visas žudynes, taip pat ir Kedžio, nes norėjo paveldėti jo turtą. Ir dar daug kitokių dalykų paaiškės serialo gale..." Gal expertai zino, kas bus toliau ir kurvenskiene?

Marta2013-05-12 20:14

Šiandien komentars. lt spausdina to paties analitiko Sokolovo gana įdomius pasvarstymus. Lietuvos rusui iš šono gal net geriau matosi: Proadamkinio sparno technologai siekia, kad būtų aktyvuojamos bei plečiamos "abi bylos pusės" . Vienai pusei - "Venckienė bėga nuo mirties". Kitai pusei - "Venckienė yra žmogžudė, ir ji bėga nuo atpildo". Štai ir sumodeliuota "poliarinė pora", kurios "propagandiniai branduoliai" pajungiami vienam ir tam pačiam tikslui - "strateginio kumščio prieš Prezidentę" telkimui.

Marta2013-05-12 18:17

Lietuvos rusų analitikas Sergejus Sokolovas išpranašavo , kad mergaitės paėmimas iš N.Venckienės, žvelgiant į šią istoriją per politinę prizmę, atėmė iš konservatorių šansus laimėti Seimo rinkimus..................................................................... „Dabar dauguma, kas eis prie urnų, nebalsuos už tuos, į ką dėjo vilčių šioje byloje, o balsuos už tas jėgas, į kurias šioje byloje vilčių nedėjo, – nes šios jėgos sugebės įtikinti, kad tokių įvykių prie jų nebus. Ir kuo daugiau žmonių eis prie urnų, tuo labiau tikėtina tokia įvykių eiga“, – sakė S.Sokolovas......................... „Norint laimėti Seimo rinkimus, konservatoriams reikėjo sustabdyti mergaitės paėmimą, rinkimų išvakarėse įtakoti paėmimo nutraukimą, normaliai išspręsti kelis socialinius klausimus ir tada galėjo tikėtis sėkmės. Masėms reikia duonos ir reginių. Tačiau konservatoriai sąmoningai „gulėsi ant dugno“ – nei opozicijai, nei sau. Konservatoriai aukojasi vardan trečios jėgos, įtakojamos to paties užsakovo“, – mano S. Sokolovas...........................................................................

sakallelis5852013-05-12 16:31

as nesuprantu vieno-kai ji buvo Seimo nare-niekas nieko jai nepateikinejo-kai tik ateme Seimo nario nelieciamybes statusa-is karto pradejo"traukinys riedeti i vienus vartus". Aisku-galima aptarineti ka nori,kai sedi toleliau nuo ivykiu,bet is esmes-tai slyksciausia ka teko matyti per savo amziu. Man prismine R. Kalantos ivykiai Kaune-mokyklos direktore iteiginejo,kad jis buvo "psichiskai nenormalus".... dabar ta pati as matau sioje gedingoje pedofilijos istorijoje... tiesiog linksma klausytis melo,smeizto-kai zinai Tiesa....

Keista2013-05-12 15:51

N.Venckienei viename is kaltinimu kalbama apie teismo izeidima. Kodel kryzevicius tuomet neatsako uz tuo metu esancios teisejos N.Venckienes izeidima-isvadinima puliniu? Vel dvigubi standartai? Kazkam galima, o kazkam ne?

> RA2013-05-12 14:28

toks jausmas,kad tamstos galvoje sukasi VISOS ,niekada neissipagiriojancios „komjaunuoles“ is lietrycio, mintys. Negi nepamenate,kuo baigesi vyriausiojo rumu arklininko,pagauto su narkotikais Baltarusijoje,„byla“?

RA2013-05-12 12:24

Nežinau kur dabar Neringa yra, tačiau nesuprantu kodėl ji nesikreipė dėl politinio prieglobsčio į Baltarusijos prezidentą Aleksandrą Lukašenką.

nuomone2013-05-12 05:45

Drasiaus kelias yra ikelta foto ,kaip mergaite uzmiega po isplesimo/o stannkunaites feisas daug ka pasako/

105 komentarui ANA2013-05-12 05:40

pritariu jums delto 91komentaro/

Saunuolis Pikasai2013-05-12 03:16

Tik tiek

.....2013-05-12 02:25

myzelis ir kliaboniskiu misko herojus- pil.kordinolai. Ginkluoti ir pavojingi...

ĄĄĄ2013-05-12 02:07

Aidas myzelis (is JAV ), kuris valdo LT seima, dabar pavojingas Neringos sunui????

VIRGINIJA2013-05-12 01:44

STIPRYBES NERINGA, JUMS IR JUSU SUNUI!!!

Rimas2013-05-12 00:09

Pritariu p. Algimanto minciai ir manau kad butina reikia kreiptis i teisma ir kas siuo metu vyksta Lietuvoje yra sunkiai paaiskinami dalykai. Kas visdelto valdo musu valstybe???...Kiek dar galima nesiskaityti ir ignoruoti Lietuvos zmoniu nuomone?? Kaip imanoma taikiom priemonem isspresti susidariusia situacija,jei visa teisine sistema supuvusi ir korumpuota? Susidaro ispudis, kad tik Lietuvoje pedofilija neegzistuoja.

to 91 komentatoriui:2013-05-11 23:25

sedi Jurbarke ir kandziojiesi komentaruose bet kuria proga. Tad klausimas paprastas - ar esi uzsimaskaves pedofilas, Andriau?! Ar gejukstis, inksciantis del kiekvieno protingesnio Neringos zingsnio??? Kazkodel domiesi koviniais menais, tai klausimas - ar esi strukturu samdomas banditelis, zadantis susidoroti su Neringa, pagrobiant jos sunu?! Zmones, bukite budrus!

Pikasas2013-05-11 21:52

Žiniasklaidoje klausiama, ką N. Venckienės padėjėjai patarinėja, kai jos nėra? Jie padėjėjai o ne patarėjai, su konkrečiai apibrėžtomis savo darbo funkcijomis. Manau, kad nesant Seimo narės, darbo tokiems darbuotojams galėjo netgi padidėti. Interesantų skaičius - taip pat. Svarbiausia, kad visa ši situacija būtų sprendžiama pagal darbo įstatymus. Pašalinti darbuotoją iš darbo be konkrečios priežasties nepažeidžiant jo teisėtų interesų, sudėliotų darbo santykių kodekse - sudėtinga užduotis. Jei koks vienas ar kitas padėjėjas pats parašytų Seimo kanceliarijai pareiškimą, tai galima nesunkiai įsivaizduoti, koks sektų pagrindinis straipsnių pavadinimas mūsų žiniasklaidoje. Nuo "savo darbdavės išdavimo" iki "žiurkinio bėgimo iš laivo". Vienžo, kaip bepasielgtų? - reakcija būtų pašaipi bei neigiama. Su tokiais finansiniais susirūpinimais karštligiškai skubama, kaip ir su N. Venckienės paieškomis. Gal kai kas nori užbėgti už akių tarptautiniams pedofilijos bei žudynių skandalo paviešinimams? Noras būtų suprantamas, jei būtų rūpinamasi tik mūsų šalies įvaizdžio saugojimu. Tačiau, neatmestina, kad rūpestis daugiau sietinas su asmeninėmis problemomis. Procesas taip toli nukeliavo, kad sudėlioto kortų namelio griūtis gali palaidoti "kreivųjų veidrodžių karalystės" gudručių pastangas paskandinti šią istoriją "pelkės akivare". O toliau sektų atsakomybė... Sakykim, N. Venckienė padaro išsamų pareiškimą dėl pasitraukimo motyvų, nurodo savo adresą. O kas toliau? Prokuratūra bando įteikti įtarimus? Įtarimus kuo? Tai, ką sudėliojo generalinis prokuroras D. Valys? Tokie "šeši nusikaltimai" leistų N. Venckienei kontratakuoti tokiu teisiniu lygiu ir taiklumu, kad mažai gali nepasirodyti. Atsakymus į visus tuos atvejus žino ir teisėsauga, ir Seimo specialioji komisija. Kiekvienas konkretus atvejis išnagrinėtas iki smulkmenų. Jos gali būti tik dar atitinkamai praplėstos pagal poreikius. Kaip visa tai atrodytų kitos šalies teisės specialistams? - galima tik spėti. Manau, kad niekinis įtarimų pobūdis būtų paryškintas jau pačioje analizės pradinėje stadijoje. Be to visos istorijos fone... Čia bandomas aptarti variantas yra teisinis ir pakankamai saugus. Tačiau , kas gali tvirtai patikinti, kad N. Venckienės nepasieks "dviejų vyrukų" figūros, kurios buvo liudininkų pastebėtos įvairiuose "bylos žudikės" epizoduose? O tai jau grėstų katastrofa. Būtent dėl šios priežasties nedora būtų nepalaukti bent jau tol, kol pati N. Venckienė galės pasijusti pakankamai saugi. Istorijos viešumo ar taip, ar kitaip neišvengti, tačiau sustabdyti žudynių konvejerį privalu. Stabdyti taip, kad būtų atmesta net mažiausia tikimybė, kad N. Venckienę su sūnumi gali kokiu nors būdu pasiekti "šlavėjų" rankos. Visiško laiko ceitnoto dar nėra, tačiau ir delsti Seimo narei nepatarčiau. Tik pačiai laiku apsisprendus eiti visiško atvirumo keliu, manau, galima tikėtis ir į pakankamą saugumą, ir į paramą tiesos ir teisingumo paieškose. Jei sava politinė ir teisinė "sistema" tikro saugumo nesugebėjo užtikrinti, tai jo galima tikėtis kokioje senas demokratines tradicijas turinčioje šalyje. Tik tada bus galima toliau aiškinti apie mūsų pačių visokius "pūlinius" ir būdus, kaip teisiškai juos galima būtų pašalinti. Sveikame kūne - sveika siela. Toks siekis šaliai būtų reikšminga perspektyva.

ANA2013-05-11 21:50

Skiriama 91-ajam komentarui Citata iš 91-ojo komentaro: ".bet tu turi ir silpnaja vieta- tai tavo vaikas. va dėl jo gal ir atsisakytum savo principu"... Visiškai aiškiai šiame komentare yra grasinama N. Venckienei, kad ji tylėtų ir susitaikytų su "esama tiesa", kuri reikalinga tiems, kuriems svyla padai. Jei Neringa, spėjai pabėgti iš Lietuvos- dėkok Dievui, ir saugok Save, ir Savo Sūnelį. Telaimina Dievas Abu.

Nuostabu2013-05-11 20:50

Lietuvos STRIBVAIKIAI pasėjo vėj1, o pjaus AUDRĄ. Nuostabu!!!

tai tik mano nuomonė...iš kaimo2013-05-11 20:15

O aš nežiūriu Tapinienės žinių. Man nepatinka kai žinių perteikime vyrauja AŠ... Man žinios turi būti žinios, o ne norėjimas kažką kažkuo įtikinėti,todėl žinias žiūriu internetu arba TV tiesiogiai iš tos šalies, kurioje vyksta svarbūs įvykiai. O Neringai iš visos širdies linkiu stiprybės ir ją palaikau...

97 komentarui2013-05-11 19:53

91-as komentaras-paslėptas grasinimas,užsimenant apie Venckienės sūnų.Verta išsisaugoti kaip galimą įkaltį būsimoje baudžiamojoje byloje.

KODĖL???2013-05-11 18:16

Dar rusams šeimininkaujant Lietuvoje nebijojom jų tankų ir daužymo buožėmis, nes tai buvo kova už laisvę, tačiau ne už tokią kokia turime... Tada buvome visi lygūs ir tik saujelė nomenklatūros buvo sotūs su Brazausku ir Maskvos statytiniu priešakyje. Dabar kita situacija: vieni pralobo vokdami ES lėšas,korupcijos pagalba, nemokėjimu PVM, apgaulės būdų susigražindami PVM iš valstybės( ir koks kvailys sukūrė tokį įstatymą? )Atlyginimai vokeliuose ir t. t. Turbūt nevieno neatrastume sąžiningai pasistačiusio pilaitę. Kiti turi šiltas valstybės išlaikomas vietas ir nesiskundžia pragyvenimu - bijo jas prarasti. Lieka pensininkai, jaunimas vos pradedantis savo darbą už minimumą, tad pasirenka emigraciją. Ir pagaliau sakyčiau jau žlugusi tautos dalis, kuri nenori dirbti, o gauti pašalpą ir ją pragerti. Tokia dabartinė Lietuvos situacija - valdžiai yra paranki, nes žino, jog pasi priešinimas nebus toks, koks buvo Sąjūdžio gymimo metais. Šis "Sąrašas" taip pat nevisiems aiškus - jame turbūt tik intelektualai? O kiek jų beliko? Dalis pateko į valdžios struktūras ir jie laimingi!!! Tad vilties maža, jog LIETUVA atsigaus ir išliks. Ir dar: per daug vadovaujančių naujam judėjimui. Susivienikite patys, o tik tada kvieskite žmones paremti. Ir dar - teisėsauga "puikiai pasidarbavo" įbaugindama žmones žudynėmis...

Pritariu ana2013-05-11 18:08

Dabar jau kgbistai gali manipuliuoti tokiais išsireiškimais: "vykdėme teisingumą", bet kaip čia yra, kad nei vienas sveiko proto žmogus nesupranta tokio "teisingumo"? Atiduoti mergaitę, kaltinusią savo motiną suteneriavimu, į jos pačios nagus? Net ir tuo atveju, jeigu šie kaltinimai nebūtų įrodyti, mergaitės jai nebuvo galima atiduoti, tuo labiau, kad mergaitė pati sutiko esant būtinybei geriau vaikų namuose pagyventi. Įdomu, ar ji dar gyva, ar dar prisimiena savo vardą ir pavardę?

Algimantas Matulevičius teisus2013-05-11 17:51

Policijos smurto aukoms Garliavoje vertėtų paduoti kolektyvinį ieškinį. Kaip tik šią savaitę paaiškėjo,kad net visiškai tesėti Estijos policijos veiksmai 2007m. "Bronzinę naktį" prieš rusų šovinistus ir rusakalbius plėšikus Estijai atsieis 50 000 eurų,nes neva visumoje vis tiek šiek tiek buvo pažeistos rusų šovinistų teisės. Garliavos įvykių su "Bronzine naktimi" net nėra ko lyginti,dėl to galimybės tikrai neblogos. Kad policijos savivalės aukos nebūtų apkaltintos siekiu pasipelnyti,kompensacija galėtų būti ir 1 litas,arba 1 euras,plius bylinėjimosi išlaidos,kurias turėtų padengti policijos vadai.

Tolimesnis scenarijus2013-05-11 16:43

PIRMADIENIS: JAV imigracijos tarnyba ruošiasi žiūrėt trumpametražį "Raudonoji kaldra". ANTRADIENIS: DElfi pasirodo straipsnis "Filmus žiūrėt labai nesveika". TREČIADEINIS. Imigracija žiūri filmą. KETVIRTADIENIS: DElfi pasirodo straipsnis "Filmais tikėt negalima". PENKTADIENIS: Venckienei suteikiamas prieglobstis JAV. ŠEŠTADIENIS: DElfis šiandien naujienų iš JAV neturi. SEKMADIENIS: Vis dar jokių naujienų iš JAV. PIRMADIENIS: Prokuratūros pastate trečia para negęsta šviesos. ANTRADIENIS: Anoniminis straipsnis - "Pasirodo, užu balos vien patvoriniai", ir Kryževičiaus interviu "Imigracijos tarnybų pūliniai". TREČIADEINIS: Lavastės fotomontažas "JAV imbierais nekvepia" KETVIRTADIENIS: Seimas svarsto nutraukti diplomatinius santykius su JAV. PENKTADIENIS: Seimas staiga apsigalvoja ir nieko nebesvarsto. ŠEŠTADIENIS: Jau savaitė, kaip kažkur dingęs Valys ir nemaža grupė prokuratūros ir VSD personalo . SEKMADIENIS: DElfi įtartinai mažėja naujienų, ir daugėja straipsnių apie seksą PIRMADIENIS: Vaicekauskienė sulaikoma bandžiusi nelegaliai kirsti Baltarusijos sieną. ANTRADIENIS: Stankūnaitė paskelbia video, kuriame prašo humantarinės pagalbos, nes dingo jos apsauga, ir jau antra diena nieks neatneša valgyti

91komentarui2013-05-11 16:04

is kur zinai ,kad Neringa tokia nuo mazens?ir nieko ji neisdure!nu nebent tave!

jo2013-05-11 15:59

skaitykite Klonio gatves dienorasti

LITAS2013-05-11 15:02

CIA KATRIE ,NEKATRIE RASO APIE,KOKIA TAI PREZIDENTE.NEGI SUNKU SUVOKTI,KAD APRASYTOJI YRA TIESIOG BRIUSELIO MARIONETE IR KLUSNIAI VYGDO NURODYMUS.SAVO JI NIEKO NETURI IR ISSAVES YRA NULIS.

Europėjame2013-05-11 14:51

"Ali baba ir 40 plėšikų" - arabų pasaka. Vaikai žino , kaip ji baigiasi. Lietuviai jau turi pasaką "Mergaitė ir 240 plėšikų". Kaip ji baigsis sužinos visas pasaulis. Įdomu, kaip jaučiasi Aidis?

ana2013-05-11 14:13

Akivaizdžiai prieš vaiką buvo panaudotas smurtas ir prievarta valstybiniu lygmeniu. Smurtą ir prievartą valstybė iškėlė aukščiau už žmogiškumą. Ne tik Venskienės, bet ir kiekvieno iš mūsų pareiga to netoleruoti, nerenkant į valdžią nusikaltėlių.

ana2013-05-11 14:10

Akivaizdžiai prieš vaiką buvo panaudotas smurtas ir prievarta valstybiniu lygmeniu. Smurtą ir prievartą valstybė iškėlė aukščiau už žmogiškumą. Ne tik Venskienės, bet ir kiekvieno iš mūsų pareiga to netoleruoti, nerenkant į valdžią nusikaltėlių.

neringai2013-05-11 13:52

ot gražiai išdurei lietuvius, dabar galėsi kitus užsienyje išdurinėti. oi tu moki uzsispyrusiai savo ,,teisybes" patikėliams irodinėti. tu jau tokia nuo mazens, jei ko užsimanei tai niekas taves neperkalbes. nes kaip tu gali prisipazinti,nes tu turi visada buti teisi ir stipri. o jau savuosius ginsi iki paskutinio.bet tu turi ir silpnaja vieta- tai tavo vaikas. va del jo gal ir atsisakytum savo principu

Pikasas 58nr tęsinys2013-05-11 13:01

Landsbergis: „Vaiko likimas neturi būti atiduotas vienam dėdei nutarti“ „Lietuvos radijo“ laidos „Akiračiai“ vedėjo Tomo Dapkaus interviu su Europos Parlamento nariu profesoriumi Vytautu Landsbergiu, 2011-12-30 DAR KELETAS ATSAKYMŲ: T.DAPKUS: - Vakar Vaiko teisių apsaugos kontrolierė, Seimo paskirta ponia Edita Žiobienė, taip pat viešai labai griežtai pasisakė, kad reikia nedelsiant perduoti mergaitę motinai, nes toks yra interesas ir tai nustatė valstybė. Bet vėlgi - aš pasiteiravau: ponia vaiko teisių kontrolierė nė karto nesusitiko su šita mergaite. V. LANDSBERGIS: - Deja, turbūt taip. Ir kas tada yra mistiška nustatančioji Valstybė? Taip pat, kaip mistiškas Teismas. Betgi nėra taip. Ten yra konkretūs žmonės, kurie arba atlieka savo pareigą, arba ne. Pareiga vėlgi būna ir formali pareiga, ir atsakomybė, ir žmoniška pareiga, žmoniškumas. Teismai, galų gale pasakyta mūsų kodeksuose, vadovaujasi žmoniškumo ir protingumo kriterijais. Galima pasakyti, tikriausiai teisėjas Kondratjevas įsigilino labai žmoniškai į mergaitės likimą – į tai, kaip ji gali reaguoti, kaip jai atsilieps perkėlus iš įprastinės aplinkos, mokyklos, ir t. t. , į kažką nežinomą. Galbūt jis atsižvelgė ir į žmoniškumo ir į sveiko proto kriterijų. Bet gal to nebuvo. Jeigu to nebuvo, tai jis jau elgiasi prieš įstatymą. T. DAPKUS: - Bet yra pamiršta dar viena svarbi aplinkybė: tai, jog Aukščiausiasis Teismas, Baudžiamųjų skyriaus teisėjų plenarinė sesija atnaujino tvirkinimu įtariamo Andriaus Ūso bylą - nes tokie įtarimai yra oficialiai pareikšti prokuratūros, jisai tiktai žuvo prieš bylos nagrinėjimo pradžią. Ir ta byla turės būti nagrinėjama. Tai dabar vėlgi – jeigu pasitvirtins, kad jis ją tvirkino, kaip įtaria prokuratūra, tai yra vėlgi ponios Stankūnaitės draugas. Tie įvykiai galėjo būti būtent santykyje, kai buvo prie motinos vaikas ir pan. Tai ar tie dalykai netrukdys ir bylai, atsiranda tam tikrų klausimų? V. LANDSBERGIS; - Aš manau, kad čia viskas labai susieta. Ir štai, kas mano dėmesį atkreipė - aš matau tuos dabartinius įvykius – ir šios dienos, ir per visą gruodžio mėnesį, kaip surežisuotą reikalą. Režisūrą, parenkant ir laiką, ir metodą, ir įvykių tempą, ir galų gale kalendorių. Tai yra Kalėdos, kada žmonės ir užimti, ir ne tas galvoje, o galbūt norima sudirbti kam nors Kalėdas. Tai yra paskutinė diena prieš Naujuosius metus, kada žmonės nusiteikę arba nuteikiami tam tikram suartėjimui, santarvei – pabūti kartu, pasidžiaugti – štai, metai vis dėlto nebuvo visiškai blogi, gal ir kas nors gero, yra viltiems kitiems metams. O čia – tokia skaudaus, bjauraus dalyko injekcija, kur mažo vaiko likimas labai daug ką jaudina. Kai kurių aktorių – veiksmo aktorių - gal nejaudina, bet režisūra, tiesiog išdėstant datas? Kai pagalvoji: ar tikrai teisėjas Kondratjevas negalėjo rasti kito laiko? Vienintelės dienos yra Kalėdos ir Naujieji metai? Kas taip varė arba kas liepė padaryti didelio socialinio atgarsio veiksmą – tokį destruktyvų, griaunamąjį? Kas liepė arba jis pats sumąstė, kad šitas laikas labai geras – o atidėt porai savaičių yra negerai? O gal negerai, kad ten prasidės byla, kurią nurodė Aukščiausiasis Teismas? Ką galim žinoti, kodėl taip sustatytas veiksmų tvarkaraštis, kai ir pažeidžiant Vaiko teisių konvenciją, ir Lietuvos Civilinį kodeksą dabar tik teisėjas sprendžia, kur mergaitei geriau? Ar jau jai yra taip blogai pas globėją, kad reikia skubiai ją iš ten išimti, nes gal dar per kurį laiką gali būti padaryta žala? T. DAPKUS: - Jūs kalbate apie režisūrą, bet štai prieš pat sprendimą Kėdainių rajono apylinkės teismo pirmininko buvo atsiradęs slaptasis policijos liudininkas – kaip buvo jis įvardintas, kuris labai daug viešumoje kalbėjo, kaip neva įvairios žmogžudystės buvo planuojamos, kaip policija kriminalinė galėjo apie tai žinoti, kad apie tai galėjo žinoti ir teisėja Venckienė. Dabar skaitome jau prieš kelias dienas, kad tie, kurie patys jį ištraukė į viešumą, kad jis jau melavo – viena sakė spaudai, kita – policijai. Kriminalinės policijos vadovams kratos padarytos, bylos iškeltos. Dabar paaiškėja, kad tas liudininkas, kuris yra teistas ir kuris bus teisiamas, nes yra ruošiama byla teismui, kaip skelbiama, jis galėjo meluoti. Patys tie, kurie jį iškėlė, jau tą sako spaudoje. V. LANDSBERGIS: - Na, pažiūrėkite vėl į kalendorių – kada tai atsiranda. Iš tikrųjų situacija buvo kaip ir aprimusi. Juk nebuvo nuolat tos įtampos, koks bus mergaitės likimas. Pamažu iš tikrųjų bręsta pedofilijos byla - sugrąžinta, ir nors Ūsas, pagrindinis kaltinamasis, yra atsitiktinai prigėręs balutėje, bet ten vis tiek figūruotų ir Stankūnaitė. Kaip dalyvė. Kurios bute, nors tas butas irgi Ūso pinigais buvo nuomojamas, kurios lovoje, kaip fiksuoja ir Vilniaus apygardos teismas, buvo tokių situacijų, kai gulėjo trise, ir Ūsas kažką darė su mažu vaiku Stankūnaitei gulint greta. Kada tai bus jau svarstoma vėl kaip byla, bus jau labai nepatogu daryti tokį sprendimą ir tokį veiksmą kaip šiandien. Reikia užbėgti už akių. Štai aš tiktai matau tokį tvarkaraštį. Kodėl į jį įmetamas dar vienas liudininkas, čia sistemos reiktų klausti, kaip jie skaičiuoja ir kaip tie dalykai atsiranda. Štai tas tvarkaraštis ir režisūra man rodo tam tikrą valią: padaryti tai žūtbūt ir dabar. Jokiu būdu kažko nepavėluoti. Aš matau dar ir kitus dalykus: kaip paveikti Lietuvos vidinį, visuomenės gyvenimą, jį sujaukti, supriešinti. O yra ir kitos pasekmės – labai lengvai numatomos. Sakysim, Lietuvos teisinės sistemos diskreditacija. Šita istorija eina į pasaulį – aš nežinau, kaip ten dabar bus. Bet jeigu kokios nors grumtynės, peštynės su policija, arba jeigu mergaitę tempia prievarta – prieš ką ir pasisakė Prezidentė ir tiktai pritarti reikia, kad to negali būti, bet tarkim, tempia prievarta, kad būtų filmuojama ir eitų per pasaulį: štai kokia yra Lietuvos valstybė. T. DAPKUS: - Bet profesoriau, tarsi visiems yra logiška ir suprantama: jeigu yra teismo sprendimas, jis turi būti vykdomas, bet jis negali būti vykdomas, kaip jūs pasakėt, kaip daikto perimti – suvynioti į paklodę ir išnešti. Tai niekur pasaulyje taip nedaroma – psichologai paruošia, įtikina ir pan. Tą, ką Prezidentė pasakė, bet kokiam civilizuotam išsilavinusiam žmogui absoliučiai turėtų būti aišku. Tačiau, vadinasi, bet Prezidentė nėra tikra ta mūsų teisine sistema, kuri visko gali padaryti, jeigu išvakarėse turi padaryti tokį rimtą ir teisingą pareiškimą. V.LANDSBERGIS: Matyt, taip. Taigi mes neturim puoselėti daug iliuzijų patys dėl savo teisinės sistemos. Ji ir ydinga, ir infiltruota, ir užkrėsta, ir galbūt sveikstanti. Yra jau matomų pastangų vis dėlto teisingumą ne nukišti į stalčių vardan formalaus teisėtumo. Dabar čia viskas eina pagal formalią teisėtumo raidę, kur galima ir taip padaryti. Bet nebūtina taip padaryti. Priešingai – yra kai kas privaloma, kas nebuvo padaryta. Tad galų gale, jeigu Lietuvos teisinė sistema diskredituojama ir pas mus, ir tarptautinėje erdvėje, kam tai naudinga? Aš matau, nauda yra tų, kurie turi problemų. Ir kai kurie įtakingi ir aukšti politikai arba veikėjai – sakysim, iš seniau Paksas, dabar - Uspaskich, kuris Briuselyje įrodinėja, kad Lietuvos teisinė sistema tokia, kad apginkit mane, neleiskit mano bylos tirti. Dabar – Antonovas su Baranausku. Jie irgi ginasi ir ginsis, kad jų negalima išduoti į Lietuvą. „Snoro“ afera irgi gali būti priežastis. Aš nemanau, kad nėra čia visiškai jokio ryšio su tuo veiksmų kalendorium ir kad „Snoro“ afera buvo sustabdyta. Bent iš dalies buvo sustabdyta, nors jau ir pasakyta, kad tai diversija prieš valstybę. Tai ne tik nuskriaudimas ar apvogimas indėlininkų, bet ir prieš valstybę suplanuotas veiksmas - „Snoras“.

Benas2013-05-11 12:28

Pasiguglinkite ,,,,,Turime tik Valstybes karikatura" Ten sneka labai teisingai Radzvilas

vilte2013-05-11 12:22

Tu mazeli bek i lietryti ,ten tavo vieta ir netersk portalo !

na2013-05-11 12:02

bet uz tai prezidentei apdovanojimai pilasi kaip'" midus is rago'",matosi,kokioms strukturoms lojali

ka2013-05-11 11:01

Tas Vlad Mazelis viduriuoja... As manau tikrai atkreips demesi uzsienis.. 4. Metus vykstA si byla ir NVenckiene isrenkama i seima.. Kur logika? Priskiria ir dar pratesia globejos teises Neisnagrinejus pedofilijos bylos,su;; 240 policininku paima klykianti vaika Tai aisku, kad pedofilijos nebuvo,nors ir teismo nebuvo pries griebiant vaika Tikiu, kad NVenckiene protinga moteris turi daug medziagos, kad parodytu kas dedasiLietuvoje... Jai palinkesim stiprybes ir sveikatos.. Tiesa, kad ir sunkia kaina, isvis dienos sviesa.. nuomone?

KARTU su NERINGA ir ją palaikančiais2013-05-11 09:05

! 2013-05-10 20:09 IP:79.133.252.255 Prisidedu prie visų,palaikančiųjų Neringą. Stiprybės Neringai, jos šeimai ir visiems geros valios žmonėms ! Ir Tikėjimo, jog Tiesa ir Teisingumas nugalės !

Visiems, kurie džiūgauja dėl Venckienės suėmimo2013-05-11 07:11

Pažiūrėsime, kai dugną dėsime...

joo2013-05-11 06:01

prof.Radzvilas -Turime tik valstybes karikatura-

81komentarui2013-05-11 06:00

nors ir pometu ,bet atsibudo/ o jus jau 23 metus miegate letargo miegu ir ka?

+2013-05-11 05:03

Kažin ar pagrįstas tas optimizmas ? Gal NV jau pašalinta. Labai įtartina visų tų matulevičių ir gylių veikla. Panašu į veiklos imitavimą. Po metų atsibudo, kad kreiptųsi į teismą...

paieška nėra tarptautinė2013-05-11 04:37

Kas ir būtų, jei kiekviena ninočka dėl tokių niekų tarptautines paieškas skelbtų. Kokiu pagrindu ji galėtų būti tarptautinė? Kad būdama teisėta ir oficiali mergaitės globėja, neleido smurtu plėšti iš namų vaiko? Ar tai yra priešinimasis teismo sprendimui? Juk ir teismas nurodė , kad prievarta prieš vaiką negalima, o vaikas savo noru eiti pas motiną nenorėjo. Be to, kai policajus Venckienei užlaužė rankas, ji turėjo teisėjos imunitetą. kagebistiniai barščiai čia, o ne kaltinimai.

juk2013-05-11 04:28

KAI MES KARTU -MES TAUTA,KAI ATSKIRAI -MES MINIA....nesiduokim jiems mus paversti taip klano nekenčiama -minia

tarp kitko2013-05-11 04:24

jei liudas dapkus yra didžiojo redaktorius ,ir leidžia spausdinti įvarioms astoms kuznecovaitėms,tai yra baisi gėda redaktoriui ir zurnalistams ,save gerbiantis redaktorius niekada neleis ,žmonių žeminti....idomu ,kur ,kai kas tokių randa,ir toks žmogus nevertas žurnalisto vardo

Lietuvoje2013-05-11 04:16

vygdomas genocidas,pries jaunus, senus,tarybiniai pakalikai naikina tauta,užgrobę valstybę.

kaip2013-05-11 04:08

kalbėjo žurnalistinių tyrimų kažkokios org. vadas iš Londono. Labai gerai kalbėjo. Dabar Valiams ir Ninoms labai reikia pagauti Neringą ir neutralizuoti, nes tarptautinėms organizacijoms 12 sek. video neužteks. O jei neužteks, tai visas pedikų klanas ir inkvizitoriai mirtiname pavojuje. Furmą ir Violetą patys nukepė, Ūsą patys paskandino, vieną mergaitę skubiai išbogino į Vokietiją, kitą su 240 gorilų pagalba pagrobė ir izoliavo. Drąsių žvėriškai kankino ir nužudė, bet "ekspertai" (lietuviški) nustatė, kad paspringo skrandžio tūrinių. O kaip gerklėje atsidūrė nendrės lapas "nežino". Ne, ponai, ne Neringa dabar dreba, o jūs. Tai jums pavojus, o ne Neringai.

birute2013-05-11 03:40

labai uzsienio lietuviai bijome del Venskienes,nes gali atsitikti taip kaip a,a Kiesui ir jo vaikui,del to neramu,nes jau ieteri islindo Sadeckas.Skelbia visokias paieskas ,kaip skelbe Drasiui,gal jau ponios Venskienes gyvos nera ir jos vaiko,labai jau itartinai tyli Valatka ir Vinokuras.

n2013-05-11 03:26

prokurorai vaikus prievartauja,o saugumas liudininkus salina,seimas klapciukai,pagal saugumo duda soka..

taigi2013-05-11 02:58

buldozeris varo i tarptautinius dirvonus... Kito kelio nera. Bet ar ne uzbuksuos.

Esmė2013-05-11 02:52

Tyčiojasi iš N.Venckienės LNK - info TV su Tapinienės šypsena.Lietuva su lietuviais ritasi į valstybės praradimą.Prisitaikėliškumas ir baimė atveda į vergovę.Jau šiandien taip yra...tyla prieš katastrofą.Vakar"Tautos aikštė''buvo visiškai fiasko.Iš esmės visi bijojo pasakyti ir įvardinti kas yra kas ir malė aplink ratais,o S.Bartkus nervinasi kaip Valatka su Vinokur'u.

Juli2013-05-11 02:15

pasinaudokime liaudies išmintimi,mūsų turi būti daug, kaip rykštelių šluotoje, vienu laužimu neperlauši.... o po vieną lengvai, ech, bet mes lietuviai.... Sėkmės Neringai.

MATULEVICIUI.2013-05-11 02:06

Matosi komentaru,kad zmones raso,jog 35 bus baudziami uz stovejima Garliavoje.Ar tai tiesa???Jei kas galit,parasykit aiskiau.Kazkodel nesimato,kad Matulevicius juos gintu.Kaip gali zmones eiti i mitingus,jei ju niekas negina???

MATULEVICIUI.2013-05-11 02:02

Matosi komentaru,kad zmones raso,jog 35 bus baudziami uz stovejima Garliavoje.Ar tai tiesa???Jei kas galit,parasykit aiskiau.Kazkodel nesimato,kad Matulevicius juos gintu.Kaip gali zmones eiti i mitingus,jei ju niekas negina???

Soleil2013-05-11 01:50

Na kas iš tikro vyko ir tebevyksta Lietuvoje labai nuodugniai ir tiksliai išvardino prof. vytautas Radžvilas šiame interviu: filosofija.info/video/turime-tik-valstybes-karikatura/

Laimis2013-05-11 01:39

Kodel nekylam bijom???

>Skirmantė2013-05-11 01:32

Pritariu pilnai jūsų mintims.Kad ir Amerika duos paramą,bet tik patys,kaip tos Klivlende pagrobtos įkaitės,išsilaisvinsime...Jei jau įkaitės išsilaisvino ,kad ir po 10 metų,tai mes turime burtis V.Radžvilo išmintimi į Lietuvos Sąrašą...gal šį kartą pavyks.O tada ir žmonės bus drąsesni.Svarbiausia trokšti ir svajoti.Išsipildys.

Laimis2013-05-11 01:31

Kodel nekylam bijom???

Duoti2013-05-11 01:27

į teismus...gal geriau pirma Sąjūdžio sukaktuvių renginiuose kurkime LIETUVOS SĄRAŠĄ,kaip pataria V.Radžvilas,kad žmonės būtų saugesni autoritetų šešėlyje,kreiptis.Reikia veikti visais įmanomais frontais.

fff2013-05-11 01:22

Bet kodėl Gavelis tyli - tik apie ekstrasensus tekalba :)

nu jo2013-05-11 01:21

karavanas eina, sunis loja, Pikasasai ce ne tau, o tautai...... (2013-05-10 20:07:53) (78. 62. 86. 131) Parašė: Landsbergis: „Vaiko likimas neturi būti atiduotas vienam dėdei nutarti“ „Lietuvos radijo“ laidos „Akiračiai“ vedėjo Tomo Dapkaus interviu su Europos Parlamento nariu profesoriumi Vytautu Landsbergiu, 2011-12-30 (trys mėnesiai iki pirmo "šturmo" Klonio gatvėje)>>>>> CITUOJU tik vieną klausymą su atsakymu T. Dapkus: -Profesoriau, Landsbergi, štai baigiasi metai, paskutinė darbo diena, ir priešpaskutinė šių metų diena, ir kaip simbolis šių metų – tai įvykiai, kurie dabar rutuliojasi Kauno rajone, Garliavoje. Tai Garliavos mergaitė teismo sprendimu, būtent per šią valandą, kaip mes kalbame, kaip teigia antstolė, turi būti išvežta iš savo dabartinių namų, jos tėvas yra miręs – 70 proc. Lietuvos gyventojų, kaip rodo tyrimai, mano, kad jis yra nužudytas, ir ji turi būti perduota motinai, istorija su Kauno pedofilija. Prezidentė vakar pareiškė labai aiškiai, kad vykdant teismo sprendimą dėl mergaitės gyvenamosios vietos nustatymo, prievartos naudojimas netoleruotinas. Tačiau Prezidentė buvo nedelsiant pasmerkta Vilniaus universiteto teisės fakulteto dekano Vytauto Nekrošiaus, kuris pasakė, blogai vertina Prezidentės pasisakymą, todėl, kad jeigu vadovausimės tokia pozicija, tai vaikas niekada nebus perduotas. Kaip jūs vertinate tokią situaciją, kuri klostosi paskutinėmis šių metų dienomis? V. Landsbergis ATSAKYMAS - Atrodo, kad mažai kam arba gal tik keliems aukštiems asmenims, nekalbant apie artimuosius, rūpi pati mergaitė. Kaip ir Prezidentei rūpi, kad nebūtų panaudota prievarta. Dekanas, kuris mano, kad prievartą reikia panaudoti, kad tik prievarta gali išspręsti klausimą, atrodo kaip ne iš žmonių pasaulio. Nes mergaitė nėra daiktas, kurį nutarta paimti iš vieno sandėliuko ir padėti į kitą sandėliuką. O jeigu kas nors mano, kad „pažiūrėsim, kaip ten toliau bus, koks bus jos likimas, kaip ji reaguos, ar susirgs nervais ar dar kuo nors, ar ji dings iš Lietuvos – čia jau ne mūsų reikalas“, tada ji tik bandomasis padarėlis. Šitie požiūriai nėra žmoniški, nes tai yra žmogus. Ir jis turi savo teises net ir tokio amžiaus. Apie tai labai aiškiai kalba ir Vaiko teisių konvencija, ir Lietuvos Respublikos Civilinis kodeksas, kuris turėtų būti žinomas ir teisėjams, ir dekanams: kad teismas ginčą išsprendžia vadovaudamasis vaiko interesais, atsižvelgdamas į vaiko norą. Taškas. Atsižvelgdamas į vaiko norą. Po to yra išlyga: į vaiko norą gali būti neatsižvelgiama tam tikru atveju – jeigu vaiko noras prieštarauja jo interesams. Kaip tą galima būtų suprasti? Na, galima suprasti, kad jeigu vaikas gyvena kokioje nors asocialioje šeimoje ir yra mušamas, yra laikomas badu, seksualiai išnaudojamas, bet jam vis tiek tėvai yra brangesni ir jis nori ten toliau būti. Tai tada, matyt, yra pagrindo vis dėlto spręsti ir neatsižvelgti į vaiko norą – iš pavojingos aplinkos jį reikia išimti. Net prieš sprendžiant tėvystės teisių klausimą ir panašiai. Bet čia turbūt visiškai ne tas atvejis, kad reiktų vaiką gelbėti ir neatsižvelgti į jo norą. Netgi pasakyta, kad teismas... Tarp kitko, dėl tos sąvokos „teismas“. Aš nemėgstu sąvokų mistifikacijos. Kai sakoma „teismas“, tarsi kažkas labai aukšta ir neklaidinga. O iš tikrųjų labai konkrečiai yra konkreti situacija, labai konkretus teisėjas. Aš iš arti esu matęs situacijose konkrečių teisėjų, kurie iš arti atrodė labai prastai. Ir kad man sakytų: „Ne, čia šventas teismas, tu negali nei kritikuoti, nei abejoti“, tai jau nerimta. Tai miglų pūtimas. Todėl dabar, kai kažkoks straipsnis sako, kad teismas privalo išklausyti vaiką, tai pirmiausia šis teismas yra teisėjas Kondratjevas. Pasakyta: jis privalo išklausyti vaiką. Ar jis išklausė? Man atrodo, kad ne – jis atsisakė. Arba neleido, kad vaikas būtų išklausytas. Kas detaliau žino padėtį, tas gali ir kvalifikuoti teisėjo nuostatas, ir teisėjo laikyseną. Yra taip pat išlyga – išklausyti vaiką, sugebantį išreikšti mintis, ir išsiaiškinti vaiko norus. Tad štai, teisėjas privalo – ne tai, kad galėtų, bet privalo išsiaiškinti vaiko norus.

56-am2013-05-11 01:15

nu prisijuokiau is "vardo"

56-am2013-05-11 01:01

nu prisijuokiau is "vardo"

herstas2013-05-11 00:32

zinoma kad visur ir viskas patvarkyta juk negali but toks sutapimas kaip ir baltose burese juk buvo ir Furmanaviciaus pavarde ir Uso bet ir sutapk tu man taip labai idomu mano supratimu tokiu sutapimu nebuna.Idomu is kur istrauke tuos buktai kiyus vyrus kurie buvo ten ir tuo laiku tik skirtingi vardai argi ne parodija

Pikasas2013-05-11 00:07

Landsbergis: „Vaiko likimas neturi būti atiduotas vienam dėdei nutarti“ „Lietuvos radijo“ laidos „Akiračiai“ vedėjo Tomo Dapkaus interviu su Europos Parlamento nariu profesoriumi Vytautu Landsbergiu, 2011-12-30 (trys mėnesiai iki pirmo "šturmo" Klonio gatvėje)>>>>> CITUOJU tik vieną klausymą su atsakymu T. Dapkus: -Profesoriau, Landsbergi, štai baigiasi metai, paskutinė darbo diena, ir priešpaskutinė šių metų diena, ir kaip simbolis šių metų – tai įvykiai, kurie dabar rutuliojasi Kauno rajone, Garliavoje. Tai Garliavos mergaitė teismo sprendimu, būtent per šią valandą, kaip mes kalbame, kaip teigia antstolė, turi būti išvežta iš savo dabartinių namų, jos tėvas yra miręs – 70 proc. Lietuvos gyventojų, kaip rodo tyrimai, mano, kad jis yra nužudytas, ir ji turi būti perduota motinai, istorija su Kauno pedofilija. Prezidentė vakar pareiškė labai aiškiai, kad vykdant teismo sprendimą dėl mergaitės gyvenamosios vietos nustatymo, prievartos naudojimas netoleruotinas. Tačiau Prezidentė buvo nedelsiant pasmerkta Vilniaus universiteto teisės fakulteto dekano Vytauto Nekrošiaus, kuris pasakė, blogai vertina Prezidentės pasisakymą, todėl, kad jeigu vadovausimės tokia pozicija, tai vaikas niekada nebus perduotas. Kaip jūs vertinate tokią situaciją, kuri klostosi paskutinėmis šių metų dienomis? V. Landsbergis ATSAKYMAS - Atrodo, kad mažai kam arba gal tik keliems aukštiems asmenims, nekalbant apie artimuosius, rūpi pati mergaitė. Kaip ir Prezidentei rūpi, kad nebūtų panaudota prievarta. Dekanas, kuris mano, kad prievartą reikia panaudoti, kad tik prievarta gali išspręsti klausimą, atrodo kaip ne iš žmonių pasaulio. Nes mergaitė nėra daiktas, kurį nutarta paimti iš vieno sandėliuko ir padėti į kitą sandėliuką. O jeigu kas nors mano, kad „pažiūrėsim, kaip ten toliau bus, koks bus jos likimas, kaip ji reaguos, ar susirgs nervais ar dar kuo nors, ar ji dings iš Lietuvos – čia jau ne mūsų reikalas“, tada ji tik bandomasis padarėlis. Šitie požiūriai nėra žmoniški, nes tai yra žmogus. Ir jis turi savo teises net ir tokio amžiaus. Apie tai labai aiškiai kalba ir Vaiko teisių konvencija, ir Lietuvos Respublikos Civilinis kodeksas, kuris turėtų būti žinomas ir teisėjams, ir dekanams: kad teismas ginčą išsprendžia vadovaudamasis vaiko interesais, atsižvelgdamas į vaiko norą. Taškas. Atsižvelgdamas į vaiko norą. Po to yra išlyga: į vaiko norą gali būti neatsižvelgiama tam tikru atveju – jeigu vaiko noras prieštarauja jo interesams. Kaip tą galima būtų suprasti? Na, galima suprasti, kad jeigu vaikas gyvena kokioje nors asocialioje šeimoje ir yra mušamas, yra laikomas badu, seksualiai išnaudojamas, bet jam vis tiek tėvai yra brangesni ir jis nori ten toliau būti. Tai tada, matyt, yra pagrindo vis dėlto spręsti ir neatsižvelgti į vaiko norą – iš pavojingos aplinkos jį reikia išimti. Net prieš sprendžiant tėvystės teisių klausimą ir panašiai. Bet čia turbūt visiškai ne tas atvejis, kad reiktų vaiką gelbėti ir neatsižvelgti į jo norą. Netgi pasakyta, kad teismas... Tarp kitko, dėl tos sąvokos „teismas“. Aš nemėgstu sąvokų mistifikacijos. Kai sakoma „teismas“, tarsi kažkas labai aukšta ir neklaidinga. O iš tikrųjų labai konkrečiai yra konkreti situacija, labai konkretus teisėjas. Aš iš arti esu matęs situacijose konkrečių teisėjų, kurie iš arti atrodė labai prastai. Ir kad man sakytų: „Ne, čia šventas teismas, tu negali nei kritikuoti, nei abejoti“, tai jau nerimta. Tai miglų pūtimas. Todėl dabar, kai kažkoks straipsnis sako, kad teismas privalo išklausyti vaiką, tai pirmiausia šis teismas yra teisėjas Kondratjevas. Pasakyta: jis privalo išklausyti vaiką. Ar jis išklausė? Man atrodo, kad ne – jis atsisakė. Arba neleido, kad vaikas būtų išklausytas. Kas detaliau žino padėtį, tas gali ir kvalifikuoti teisėjo nuostatas, ir teisėjo laikyseną. Yra taip pat išlyga – išklausyti vaiką, sugebantį išreikšti mintis, ir išsiaiškinti vaiko norus. Tad štai, teisėjas privalo – ne tai, kad galėtų, bet privalo išsiaiškinti vaiko norus.

39komentarui2013-05-11 00:07

nieko ta prezidente nei kalbes ,nei darys/ kodel tokie naivus pastoviai???mastyti reikia pradeti /senai jau reikejo/ juk aiskiai ji jums pasake /ar nera kitu problemu?/ir pina sau verbas....

vialnias kur aini2013-05-11 00:05

yra Lietuvos teisės elite įsitvirtinęs pedofilų klanas. Kol kas yra žinomi tik šių žmonių inicialai: advokatas, buvęs Aukščiausiojo teismo teisėjas ir prezidento patarėjas R. A. , advokatas G. L. , girdėjau, kad tai ne lietuviška pavardė, Aukščiausiojo teismo teisėjai Č. J. , taip pat teisėjai A. A. , R. V. , V. V. , taip pat politikai A. S. , tiesa pasakius, du žinomi politikai A. S. , taip pat VSD pareigūnai L. J. ir A. M. , ir taip pat labai darantis karjerą STT pareigūnas D. B. Kol kas dar anksti sakyti, kad kada nors paaiškės šių inicialų tikrosios pavardės, matyt, tik tada, kai generaliniu prokuroru arba Aukščiausiojo teismo pirmininku taps tokia asmenybė, kaip Neringa Venskienė. Todėl jos labiausiai ir bijosi šita visa gauja. copy

Albina2013-05-11 00:04

Džiaugiuosi, kad atsiranda mąstančių žmonių, kaip A. Matulevičius, kuriems akivaizdu,kad atėjo realių, apgalvotų veiksmų metas. Tikrai gera mintis. Kas iš to, kad mes internetiniuose portaluose tarpusavyje riejamės kaip šunys, o tie kas mus pjudo kikena sau ir naujas "atakas" mums ruošia. Baikim tuos tuščius pasipešiojimus ir geriau kiekvienas pamąstykim, kaip ir kuo galėtume prisidėti prie realių veiksmų.

is uzsienio2013-05-11 00:02

ta dalia butkevicien is veido jau atrodo kvaila/

Lietuvoje KGB teisesauga jau 23m2013-05-10 23:55

kaip klastoja irodymus ir bylasnekaltiems zmonems ir isteisina arba net nekelia baudz.bylu stambiesnusikalteliams "savo chebrantams " :)

To Algimantui Matuleviciui2013-05-10 23:43

Ten dalyvavo uzsisenejusio VRM Madalovo sunys! Madalovui,taip pat reikia kelti baudziama byla!

Matonis ko tai be2013-05-10 23:12

entuziazmo šiandien per žinias.Žino,kad Venckienės ieškojimas dar viena afera,kuri kainuos mokesčių mokėtojų pinigėlius.Kaip negražu.Net stringa gerklėj jų scenarijai,- išsigimsta į klaikias formas.Pareikalaukime Prezidentės finansinės ataskaitos šiam spektakliui finansuoti.Per didelė prabanga skurdžiai valstybei...Gal ir Europai reiktų apskųsti,kaip išlaidaujami jų pinigai.

Reikia veikti.2013-05-10 23:09

Paskui įsijungia Dievas.Kaip pasakyta,-saugokie ir aš padėsiu.Gera Matulevičiaus idėja.Nors simboliškai iš pradžių.Skelbkite sąskaitas.Pervesime pinigėlių.

Pritariame2013-05-10 23:08

A.Matulevičiui.Geriausia gynyba-veikli gynyba.Tikėjimas Tiesa be darbų miręs.Ir teisiami žmonės įgaus vilties.

KGB PALIKIMAS JU( TVARKA2013-05-10 22:40

VAIKAJI KUR GALIMA EITI SU KGBISTU TVARKA

NESVARUS DARBELIS2013-05-10 22:38

PAGALVOKIT KA VIENA STANKUNAITE TURI P VISOS MES TURIM BET KASKODEL JIEI VIENA BUVO PERKAMOS ZIRKLES UZ 1000 LITU MASINOS GEREUSIOS PASKUJI BUTAS AUKSTAS MOKSLAS AR JUS VISI UO PROTU ATSILIKIE

ML2013-05-10 22:35

baikit deskusija ka gali mokieti KGEBISTU LIEKANU VALDZIA PRISIMINKIT 1946METUS IR BUS VISKAS AISKU KAD KGEBISTAS VISADA TEISUS KAIP VAIKUS JIS TVIRKINA TO NERA BUVE JU ATSTOVA O VISI ZINOJO KAD FURMONAVICUS YRA NESVARUS BET JIS JU

To 412013-05-10 22:34

Jeigu ligi šiol tylėjo ir toliau tylės.Mes patys ją ant rankų iškeltumėm į prezidentes,jeigu matytumėme už ką.

mikas2013-05-10 22:33

"taikių" gyventojų ataka prieš vaiko prigimtinę teisę gyventi su savo motina.

Pritariu Matulevičiui2013-05-10 22:30

Kam reikalinga Venckienę apklausti?ką Venckienė bepasakė buvo panaudota prieš ją,visi liudiję prieš pedofiliją teisiami,nes ne taip liudijo.Prokurorams tinka ,tik melagingi nusikaltėlių parodymai.Todėl ieškoti teisybės Lietuvoje tolygu savęs žeminimui ir sveikatos gadinimui.Ne tuo adresu ieškoma žudikų,patys puikiausiai žino,bet nori Venckienę padaryti atpirkimo ožiu.

su2013-05-10 22:30

Tokia ataka prieš Venckienę daug pasako. Pedoofilai turi ko bijoti. Vienintelė išeitis - problemai suteikti tarptautinį pobūdį. Venckienė teisingai padarė. Lietuvoje ją būtų sunaikinę. Pagal paskutinio mėnesio pasisakymus šia tema struktūrizuojasi aiškus ratas individų, kurie pamniškai bijo TIESOS.

to 39.2013-05-10 22:08

as zinau, kada prezidente prakalbes. Kai taps kandidate i prezidentes. Tada prizades viska sutvarkyti po rinkimu. Vel tapusi prezidente, nutils. As taip manau.

keistasis Matulevicius2013-05-10 22:04

jis dar vis nezino, kas tie 240 'baudeju'???? Seimo narys??? Venckienes bendrazygis???? Ir nezino... Bet kalbina zmones skusti, kad juos puole 'Aras'... Nepasitikiu as nei Matuleviciumi, nei Patacku, nei Vasiliausku. Netikri jie. Gyliu, nors kazkada nemegau, tikiu, bet ne sitais... Kodel Klonio gatves zmones nera ginami, kai 35 is ju gresia visokios baudos? Ar ne Drasos kelias turi juos ginti? Jei leisime zmones bausti uz ju pasirinkima, niekas nebebus patriotiskas ir pilietiskas, niekada neis i jokius mitingus ir akcijas.

to 37 Ona2013-05-10 21:53

Manau dar neatejo laikas , todel ir tyli Prezidente. Nes ja sudoroti klanui nieko nereiskia. Nieksu seime net 80 sedi, per viena diena apkalta gales sukurti. Reikia dar palaukti , kol prades kalbeti Prezidente, ji zino tikrai daug

A.Matuleviciui2013-05-10 21:12

Mintis teisingai, bet keista, kad esant, tiek akivaizdzios smurto medziagos vis dar tylima. Valdzia visada naudojosi musu'avinu bandros' sindromu - nieko nedaryti.

Ona2013-05-10 21:11

kodel tyli prezidente?

ankstyvas vaiku tvirkinimas2013-05-10 21:11

Ziurekite vokieciu dokumentini filma, ideta siame straipsnyje, maza nepasirodys newvesti.info/vyrozhdenie-zapada-koshmar-v-evrope-i-ne-tolko-narastaet/

to ???2013-05-10 21:05

nu jo atsibudo po metu! lietuvoj niekas nieko nedare ,kad padeti Venckienei/ ka galejo ji pati viena padaryti pries sistema??? visi maty bijojo ka nors dayti?? visuomenininku komisijai tai aciu ,kad jie nors istyre ir pareiske savo nuomone/bet zmogaus teisiu gynimo institucijos ka dare??? Neringa gerai ,kad emigravo ir kad savo vaika pasieme/ pamate kad su ja norima susidoroti/lietuvoje ji daroma nusikaltele/ o dabar manau jau viska kreipia kitaip ,kad tik bauda jai grese/

jo2013-05-10 20:56

delfyje vyksta balsavimas/ar atimti seimo nario mandata is Venckienes/prabalsuojam!

Karibartas2013-05-10 20:33

Mano pazistama, kuri gyvena Cikagoje, sako, kad Neringa ne atsirado Cikagoje. As noreciau priminti, kad Stalinas dar gerokai po Katyno zudyniu teige pasauliui, kad jis nezino, kur tie Lenkijos karininkai "paslaptingai dingo". Man nebutu nuostabu, jeigu Neringa buvo jau seniai nuzudyta viename is KGB bunkeriu ...

Kaip nekaltai parašyta2013-05-10 20:30

Tik apklausti. UŽSIENIEČIAI JOS IEŠKOS, MANYS, KAD DARO GERĄ DARBĄ. Tiesiog apgavystė. Taip nekaltai parašyta. Matyt nuslėpė nuo užsieniečių, kad jai 6 ar 7 bylos keliamos

Kiek supratau2013-05-10 20:26

Ją apklausti norima TIKRAI NE PEDOFILIJOS BYLOJE. O iš teksto atrodo, kad pedofilijos byloje. Kažkokia nesąmonė. Kodėl nerašoma, kad norima jai pareikšti įtarimus ar panašiai

Tik nuomonė2013-05-10 20:21

Ponai teisėsaugininkai pasiklydę savo kūrybose, seimo prašo suimti Venckienę pagal niekinius kaltinimus, o po pasaulį ieško, kaip liudininkės, ar kitaip ten, pedofilijos ar nužudymų bylose.Viską reikėjo daryti savo laiku ir teisingai- ne miegoti ir kurpti nesąmones 5 metus, terorizuojant visą šeimą, kuri pakilo ginti nuskriaustos anūkės ir dukterėčios

zzzz to nr27.2013-05-10 20:20

Vienoje paskutiniu preskonferenciju uzdaviau klausima: ar ruosiamasi kelti kolektyvini ieskini del policijos smurto Garliavoje. N.Venckiene atsake - taip, ruosiu reikiamus dokumentus. Gal kas is frakcijos daugiau zino...

sekmes , Neringa!2013-05-10 20:12

sekmes Neringai. Tikiu, kad dabar reikalai pajudes. Kvieciu visus geguzes 17-ta susirinkti kaip visada ir pareikalauti TIESOS.

???2013-05-10 19:53

Kodėl tik po metų atsibudo ponas Matulevičius? Tai ką metus laiko veikia "visuomenininkų" vadai, įvairių Žmogaus Teisių gynimo institucijų(kurių Lietuvoje yra bent kelios) vadai???Ką gali padaryti valdžios ir policijos ujamas ir beteisis paprastas žmogelis-runkeliukas?

Kūryba.2013-05-10 19:46

Daktaro sulaikymo užsienyje ir pargabenimo į Lietuvą proga tam tikros jėgos nužudė teisėją.Kas bus pasmerktas "padėti šaukštą" buvusios teisėjos Venckienės sulaikymo užsienyje ir pargabenimo į Lietuvą proga?Scenaristai tikriausiai jau viską sustygavo.

norg2013-05-10 19:39

newvesti.info/detskij-gej-festival-v-novegii

Alvydas2013-05-10 19:25

Kas gerai mokat anglų kalbą parašykit naujienų agentūrai “Associated Press”, kad jie remiasi melagingu Lietuvos prokuratūros sprendimu. Juk Valys į Seimą kreipėsi dėl Venckienės suėmimo, o ne dėl galimybės apklausti Seimo narę. Mūsų prokuratūra ištikima sovietiniam mentalitetui - jau net visam pasauliui meluoja.

hm2013-05-10 19:24

Dabar reikėtų stebėti situaciją . Jei pradės netyčia mirti kokie valdžios žmonės reiškia klanas dėl visa ko nutarė pašalinti apšviestus . Šiaip ar taip dabar pradės veikti savisaugos inkstinktas ir nereikalingi ar pavojingi bus šalinami.

to seniai reikėjo2013-05-10 19:21

Pritariu gerb.Matuleviciui, bet zmones to nedarys, bijo, toks jau tas lietuviskas mentalitetas, atsiprasant, kakos ant galvos, bet vistiek tyles ..................____________ Bepigu jums mus gėdyti sėdint Vokietijoje. Pažiūrėčiau ar būtumėt toks drąsus jei gyventumėt Lietuvoje ir dirbtumėt biudžetinėje įstaigoje.

abejojantis2013-05-10 19:21

ar ji kartais nera pagrobta kartu su savo vaiku. Ji gali dingti be pedsaku.

xxx2013-05-10 19:17

Labai pergyvenam dėl Neringos Venckienės, jos sūnaus, tėvų. Šitiek šmeižto ir neteisybės už tai, kad gynė mažą vaiką.

sigitas2013-05-10 19:13

Kol kas dar niekas neprasidejo ir manau kad tyla siuo atveju labai gera byla... zinant kokios jegos stovi uz sios bylos kol kas reklamos reikia maziausiai, kitas dalykas pernelyg ilgai tempti irgi nereiketu, gerai pasiruosti ir kirsti is peties kad mazai nepasirodytu, nes Marijos zemes pareigunai gerbia bijo ir pripazysta tik jega, reiskia kad kova bus sunki ir ilga, bet jeigu dabar negaus per galva uzlips dar daugiau... Labai gera proga ir Lietuvos pirmininkavimas reiketu protesto akciju, kad uzsienieciams neatrodytu kokie cia visi grazus ir kaip graziai dirba valdziazmogiai...

sigitas2013-05-10 19:11

Kol kas dar niekas neprasidejo ir manau kad tyla siuo atveju labai gera byla... zinant kokios jegos stovi uz sios bylos kol kas reklamos reikia maziausiai, kitas dalykas pernelyg ilgai tempti irgi nereiketu, gerai pasiruosti ir kirsti is peties kad mazai nepasirodytu, nes Marijos zemes pareigunai gerbia bijo ir pripazysta tik jega, reiskia kad kova bus sunki ir ilga, bet jeigu dabar negaus per galva uzlips dar daugiau... Labai gera proga ir Lietuvos pirmininkavimas reiketu protesto akciju, kad uzsienieciams neatrodytu kokie cia visi grazus ir kaip graziai dirba valdziazmogiai...

Mimiras2013-05-10 19:03

Lietuvos nomenklatūra susikūrė sau tikrą rojų, geresnį nei prie sovietų, nes dabar gali laisvai į komandiruotes Tailandan važinėti. Ji nekontroliuojama, biudžetu naudojasi kaip užsimano (svarbu, gerą pavadinimą rasti veiklai).

nuomone2013-05-10 19:00

Labai gerai, kad pagaliau išgarsėsime visame pasaulyje. seniai taip reikėjo

gerb.2013-05-10 18:52

Neringai linkime sėkmės nelygioje kovoje su mūsų teisėsauga. Gal Amerika apgins. Padėk Dieve.

senai reikejo2013-05-10 18:40

Pritariu gerb.Matuleviciui, bet zmones to nedarys, bijo, toks jau tas lietuviskas mentalitetas, atsiprasant, kakos ant galvos, bet vistiek tyles

ruta2013-05-10 18:31

Kadangi uzsienyje ir po 20 metu isaiskina pedofilu nusikaltimus , tai norisi tiketi , kad ir Garliavos tragedija bus isaiskinta , na nereikia tik pamirsti , kad Lietuvos teisesauga su teises ' korifejais' bandys tam pasipriesinti , dezinformuoti , sumenkinti ponia Venckiene .

Skirmantė2013-05-10 18:29

Tik mes patys, lietuviai, viską nulemsim. Nereikia manyti, kad pasaulis kaip nors mums padės, sutvarkys čia mus, visus mūsų pedofilus pastatys ant menčių.

Rita2013-05-10 18:17

Pagaliau gal ledai pajudes tik neaisku kaip zmonems i akis ziures tie 80 ir visi nusikalteliai kurie prikiso savo purvinas letenas prie Garliavos mergaites . Dabar tiesa tikrai paaiskes .

Darijus2013-05-10 18:17

Sadeckas ir Co. pagaliau taps pasaulinėmis pedožvaigždėmis.

copy2013-05-10 18:16

yra Lietuvos teisės elite įsitvirtinęs pedofilų klanas. Kol kas yra žinomi tik šių žmonių inicialai: advokatas, buvęs Aukščiausiojo teismo teisėjas ir prezidento patarėjas R. A. , advokatas G. L. , girdėjau, kad tai ne lietuviška pavardė, Aukščiausiojo teismo teisėjai Č. J. , taip pat teisėjai A. A. , R. V. , V. V. , taip pat politikai A. S. , tiesa pasakius, du žinomi politikai A. S. , taip pat VSD pareigūnai L. J. ir A. M. , ir taip pat labai darantis karjerą STT pareigūnas D. B. Kol kas dar anksti sakyti, kad kada nors paaiškės šių inicialų tikrosios pavardės, matyt, tik tada, kai generaliniu prokuroru arba Aukščiausiojo teismo pirmininku taps tokia asmenybė, kaip Neringa Venskienė. Todėl jos labiausiai ir bijosi šita visa gauja.

AČIŪ DIEVUI2013-05-10 18:14

Tuoj visas pasaulis sužinos apie Lietuvos baisėsaugą, valdžią, ginančią pedofilus ir galbūt daug ko mes dar net nežinome...

Darijus2013-05-10 18:12

Sadeckas ir Co. pagaliau taps pasaulinėmis pedožvaigždėmis.

to 4rimvydas2013-05-10 18:10

gal galite paaiskinti kam platinate sia svetaine?

remigijus2013-05-10 18:07

o mane jau krėtė paslaptingas nerimas. nes jau kokia visa gera savaite iš "ekspertuose" nerandu jau pamėgtų šito klojimo teatro dievobaimingųjų autorių ir jų neįkainuojamų tekstų. ir pagaliau vilties žvaigždė tiesiai nuo Kapitolijaus. melskimės broliai ir seses, kad dabar drąsieji paštininkai atsilaikytų neabejojamą klano atsaką.

rimvydas2013-05-10 18:05

mhm.has.it

Jules2013-05-10 18:05

Pagaliau, gal jau ir kubiloidai su savo sąjungininkais bolševikais pradės neramiai miegoti. Mažiau laiko turės galvojimui apie lietuvių išvijimą iš Tėvynės ir Žečpospolitos atstatymą. Rimti Vakarų istorikai, tai ne mūsų vienakiaušiai, kurie trūkstamą skolinasi Maskvoje arba Varšuvoje, aiškiai įvardija, kad buvusi Žečpospolita, kurią norima atstatyti, buvo lietuvių pragaru - lietuvių tarmėmis kalbančių žmonių pragaru, kurį taip užsibrėžę atkurti kubilodai su bolševikais ir visokio plauko liberalijomis.

brr2013-05-10 18:02

dienrasciu lyderiai komjaunimo tiesa ir 15 valatkos minuciu tyli, matyt surenge susitikima neformalu kur strateguoja tolimesnius veiksmus. Kas dabar bus?

Pikasas2013-05-10 17:37

Landsbergis: „Vaiko likimas neturi būti atiduotas vienam dėdei nutarti“ „Lietuvos radijo“ laidos „Akiračiai“ vedėjo Tomo Dapkaus interviu su Europos Parlamento nariu profesoriumi Vytautu Landsbergiu, 2011-12-30 (trys mėnesiai iki pirmo "šturmo" Klonio gatvėje) CITUOJU tik vieną klausymą su atsakymu T. Dapkus: -Profesoriau, Landsbergi, štai baigiasi metai, paskutinė darbo diena, ir priešpaskutinė šių metų diena, ir kaip simbolis šių metų – tai įvykiai, kurie dabar rutuliojasi Kauno rajone, Garliavoje. Tai Garliavos mergaitė teismo sprendimu, būtent per šią valandą, kaip mes kalbame, kaip teigia antstolė, turi būti išvežta iš savo dabartinių namų, jos tėvas yra miręs – 70 proc. Lietuvos gyventojų, kaip rodo tyrimai, mano, kad jis yra nužudytas, ir ji turi būti perduota motinai, istorija su Kauno pedofilija. Prezidentė vakar pareiškė labai aiškiai, kad vykdant teismo sprendimą dėl mergaitės gyvenamosios vietos nustatymo, prievartos naudojimas netoleruotinas. Tačiau Prezidentė buvo nedelsiant pasmerkta Vilniaus universiteto teisės fakulteto dekano Vytauto Nekrošiaus, kuris pasakė, blogai vertina Prezidentės pasisakymą, todėl, kad jeigu vadovausimės tokia pozicija, tai vaikas niekada nebus perduotas. Kaip jūs vertinate tokią situaciją, kuri klostosi paskutinėmis šių metų dienomis? V. Landsbergis ATSAKYMAS - Atrodo, kad mažai kam arba gal tik keliems aukštiems asmenims, nekalbant apie artimuosius, rūpi pati mergaitė. Kaip ir Prezidentei rūpi, kad nebūtų panaudota prievarta. Dekanas, kuris mano, kad prievartą reikia panaudoti, kad tik prievarta gali išspręsti klausimą, atrodo kaip ne iš žmonių pasaulio. Nes mergaitė nėra daiktas, kurį nutarta paimti iš vieno sandėliuko ir padėti į kitą sandėliuką. O jeigu kas nors mano, kad „pažiūrėsim, kaip ten toliau bus, koks bus jos likimas, kaip ji reaguos, ar susirgs nervais ar dar kuo nors, ar ji dings iš Lietuvos – čia jau ne mūsų reikalas“, tada ji tik bandomasis padarėlis. Šitie požiūriai nėra žmoniški, nes tai yra žmogus. Ir jis turi savo teises net ir tokio amžiaus. Apie tai labai aiškiai kalba ir Vaiko teisių konvencija, ir Lietuvos Respublikos Civilinis kodeksas, kuris turėtų būti žinomas ir teisėjams, ir dekanams: kad teismas ginčą išsprendžia vadovaudamasis vaiko interesais, atsižvelgdamas į vaiko norą. Taškas. Atsižvelgdamas į vaiko norą. Po to yra išlyga: į vaiko norą gali būti neatsižvelgiama tam tikru atveju – jeigu vaiko noras prieštarauja jo interesams. Kaip tą galima būtų suprasti? Na, galima suprasti, kad jeigu vaikas gyvena kokioje nors asocialioje šeimoje ir yra mušamas, yra laikomas badu, seksualiai išnaudojamas, bet jam vis tiek tėvai yra brangesni ir jis nori ten toliau būti. Tai tada, matyt, yra pagrindo vis dėlto spręsti ir neatsižvelgti į vaiko norą – iš pavojingos aplinkos jį reikia išimti. Net prieš sprendžiant tėvystės teisių klausimą ir panašiai. Bet čia turbūt visiškai ne tas atvejis, kad reiktų vaiką gelbėti ir neatsižvelgti į jo norą. Netgi pasakyta, kad teismas... Tarp kitko, dėl tos sąvokos „teismas“. Aš nemėgstu sąvokų mistifikacijos. Kai sakoma „teismas“, tarsi kažkas labai aukšta ir neklaidinga. O iš tikrųjų labai konkrečiai yra konkreti situacija, labai konkretus teisėjas. Aš iš arti esu matęs situacijose konkrečių teisėjų, kurie iš arti atrodė labai prastai. Ir kad man sakytų: „Ne, čia šventas teismas, tu negali nei kritikuoti, nei abejoti“, tai jau nerimta. Tai miglų pūtimas. Todėl dabar, kai kažkoks straipsnis sako, kad teismas privalo išklausyti vaiką, tai pirmiausia šis teismas yra teisėjas Kondratjevas. Pasakyta: jis privalo išklausyti vaiką. Ar jis išklausė? Man atrodo, kad ne – jis atsisakė. Arba neleido, kad vaikas būtų išklausytas. Kas detaliau žino padėtį, tas gali ir kvalifikuoti teisėjo nuostatas, ir teisėjo laikyseną. Yra taip pat išlyga – išklausyti vaiką, sugebantį išreikšti mintis, ir išsiaiškinti vaiko norus. Tad štai, teisėjas privalo – ne tai, kad galėtų, bet privalo išsiaiškinti vaiko norus.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi