Kaip viskas buvo?

2013 metų vasario 16 dieną apie 13 val. 30 min.

Kauno Ramybės parke gausus būrys jaunimo pradėjo ruoštis Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo 95-ųjų metinių eitynėms. Į pirmąsias gretas rikiavosi Lietuvių tautinio jaunimo sąjungos merginos ir vaikinai.

Buvo dalijamasi plakatais, vėliavomis, mėginama sustatyti darnią koloną. Pasirengimą ir vis prisijungiančius žmones akylai stebėjo policija.

Tiesą sakant, iš pradžių atrodė, kad policijos daugiau nei eisenos dalyvių. Tokios gausios pajėgos Kaune, Vasario 16-osios dieną, labiau priminė grįžimą į 1972-uosius, kai susidegino Romas Kalanta.

Policininkai sudarė sieną iš abiejų kolonos pusių, gatvėje rikiavosi tarnybiniai džipai, kuriuose darbavosi viską filmuojantys ir pro garsiakalbį pareigas aiškinantys pareigūnai.

Eitynės turėjo prasidėti 14 val. Jautėsi nedidelis susierzinimas.

Ne tik dėl tos antrosios geltonomis liemenėmis ir ginklais pasipuošusios kolonos, bet ir dėl kelių provokatorių. Plakatą eitynių dalyviams prieš nosį iškėlė ir kolonai neleido pradėti žygiuoti kažkoks lietuvis, kurį visą laiką globojo profesorius Dovydas Kacas.

Baltame lape juodu flomasteriu buvo parašyta „Grėsmė ne Rytuos ar Vakaruos – grėsmė patriotizme ir jį globojančioje valstybėje“. Kolonos pašonėje stoviniavo dvi mergaitės, iki akių užsidengusios veidus šalikais ir laikančios tokio pat dydžio popieriaus lapą, kuriame ta pačia ranka ir tuo pačiu flomasteriu buvo raginama nedalyvauti renginyje: „Pilieti, tu dalyvauji fašistinėse eitynėse“.

Plakatą laikė pakėlusios iki akių, juo irgi prisidengdamos veidą. Svarbieji žydų tautos atstovai, Dovydas Kacas ir Efraimas Zurofas, elgėsi be galo nemandagiai.

Savo fotografavimo ir filmavimo aparatus kišo eitynių dalyviams į veidus, regis, norėdami užfiksuoti kiekvieną žmogų ir vėliau pakabinti nuotraukas ant kokio gėdos stulpo ar atiduoti kaip nusikaltimo medžiagą nežinia kurios valstybės nežinia kokioms struktūroms. Profesorius nenustojo gėdinti jaunimo, priekaištauti ir bumbėti.

Stebėtina tik tai, kad aiškiai turintis problemų dėl svorio, šis žmogus sugebėjo nužingsniuoti visą kelią kartu su eisena ir nepavargo viską fiksuoti bei laidyti savo pasipiktinimo tekstus.

Eitynės buvo puikios. Pačiame kolonos priekyje ėjo jaunos, gražios merginos tautiniais rūbais, nešdamos plakatą, kuriame įrašyti Juozo Ambrazevičiaus-Brazaičio žodžiai „Pelų ir šiaudų niekas nefalsifikuoja!

Falsifikuojamos tik didžiosios brangenybės!“ Raibuliavo trispalvės, viena kita Latvijos vėliava, buvo nešama didžiulė Lietuvos vėliava, išskleista virš galvų, patriotiniai plakatai, raginantys dirbti Lietuvai, ginti savo žemę, tautines idėjas.

Žmonės žygiavo ramiai, visus vienijo susitelkimas ir jaudulys, lyg tai būtų pirmųjų Sąjūdžio laikų mitingų atgarsiai. Kartkartėmis pasigirsdavo būgnų ritmai, solidarūs šūkiai: „Lietuva!“

, „Lietuva – lietuviams, lietuviai – Lietuvai!“ , „Didžiuokis ir apgink savo lietuvybę!“

Eitynes Laisvės alėjoje ir senamiestyje stebėję žmonės plojo, verkė, mojavo, jungėsi prie kolonos. Jausmas – nepakartojamas.

Išskyrus tas akimirkas, kai akys susidurdavo su rūsčiais policininkų žvilgsniais. Jie aiškiai negalėjo savęs identifikuoti – ar jie yra Lietuvos piliečiais ir turi teisę džiaugtis Nepriklausomybės diena, ar jie yra baudžiamasis būrys, pasiųstas tramdyti laisvų valstybės piliečių, ar jie tiesiog formaliai atlieka pareigas savaitgalį, kai visai nenorėtų šalti gatvėse dvi valandas.

Liūdniausia, kad dauguma jų, eidami koja kojon su žmonėmis, skanduojančiais „Lietuva!“ , žiaumojo kramtomąją gumą...

Dvi valandas trukęs Vasario 16-osios minėjimas baigėsi Rotušės aikštėje. Renginio organizatoriai labai jaudinosi ir skubėjo pasakyti nors kelis sveikinimo žodžius aikštėje ratu sustojusiems eitynių dalyviams.

Nes juos griežtai reglamentavo dėl laiko. LTJS vadovas Julius Panka ir Kauno padalinio vadovas Tomas Skorupskis pasisakė trumpai, dėkodami visiems, kurie gyvena Lietuvoje, dirba jos labui, kovoja už Lietuvą ir tautos pamatines vertybes.

J. Panka akcentavo, kad kova "už", o ne "prieš", yra pergalinga kova.

Ir pasidžiaugė, kad ponams, atstovaujantiems Izraeliui, nepavyko išprovokuoti neramumų, pajuokavo, kad galbūt jie labai norėjo būti kaip nors užgauti, bet niekas to malonumo jiems nesuteikė. Kelis žodžius tarė Seimo narys Algirdas Patackas, jis džiaugėsi, kad yra jaunimo, kuris spinduliuoja didžiulę jėgą, ir tai reiškia, kad Lietuva dar gyvuos.

Kaip viską pateikė?

Kauno eitynių išvakarėse įvairūs televizijos kanalai trimitavo apie „nacionalistus“ – bėgančioje eilutėje ir anotacijose nė karto nebuvo paminėta, kad tai Lietuvių tautinio judėjimo renginys. Visą dieną rodomas Dovydo Kaco veidas glumino net ir tuos, kurie nieko apie eitynes nebuvo girdėję.

Ausyse dar skambėjo Radoslavo Sikorskio pamokymai Lietuvai, kaip ji privalo elgtis ir pažadai pamokyti spręsti problemas, ir staiga grūmojimai žydų vardu – uždrausti, neleisti, kad tai būtų paskutinis kartas... Žinoma, visiems labiausiai įsiminė profesoriaus pasiūlymas eitynes organizuoti Balbieriškyje.

Jei Artūras Zuokas Kovo 11-osios eitynių organizatoriams irgi taip patars, žinosime, kur yra tikroji Lietuvos sostinė.

Visą dieną įvairios žiniasklaidos priemonės transliavo pranešimus apie Vasario 16-osios renginius įvairiuose Lietuvos miestuose. Nė žodžiu neužsiminta apie būsimas eitynes Kaune. Apie jas pranešta tik tada, kai jos jau įvyko. Keisčiausia, kad nešališkiausią ir išsamiausią informaciją pateikė Lietuvos radijo informacinė laida rusų kalba. Apie eitynes neinformavo ir savivaldybės plakatai bei interneto puslapis.

Nuo pat eitynių pradžios greta dalyvių uoliai darbavosi didžiųjų Lietuvos dienraščių žurnalistai. Kai kurie atėjo su išankstinėmis nuostatomis ir net neslėpė pasišlykštėjimo visais, kurie žygiavo. Tendencingumas aiškiai matyti skaitant jų atstovaujamus puslapius.

Lietuvos žydų bendruomenės atstovė išplatino pareiškimą, kuriame melagingai nurodė nešamų plakatų turinį. Plakato, kuriame būtų parašyta, kaip ji teigė, „Vakar juden raus, šiandien Lietuva lietuviams“, nebuvo apskritai. Nebuvo ir jokių šūkių, kalbančių apie panieką kuriai nors kitai tautai.

Kas manytina apie Lietuvos padėtį?

Visos tendencijos, kurios išryškinamos pastaruoju metu įvairių asmenybių straipsniuose, buvo kaip ant delno 2013 metų vasario 16-ąją. Žiniasklaida filtruoja ir pateikia neobjektyvią informaciją, kuri nukreipta prieš Lietuvos valstybingumą.

Lietuvos piliečius kiršina ir skaldo ne tik žiniasklaida, bet labai palankiai priimamų kitų valstybių piliečių pasisakymai, nukreipti prieš Lietuvos valstybingumą. Lietuvos teisėtvarkos struktūros dirba taip, kad bauginimo politika įsitvirtintų šalyje ir būtų galima lengvai kontroliuoti padėtį įvairiomis baudžiamosiomis priemonėmis.

Lietuvos valstybingumą įtvirtinantys atributai ir simboliai yra tik priedanga vykdantiems tendencingą antivalstybinę veiklą. Konstitucijos pakeitimai, leidžiantys pasisavinti Lietuvos žemes, yra antivalstybiniai.

Koks klausimas užduotinas Lietuvos premjerui, negatyviai vertinančiam patriotiškumą ir patriotišką Lietuvos jaunimą?

Gerbiamas Premjere, ar Jūs žinote, ką reiškia žodis „patriotizmas“? Ar kada nors vartojote žodį „Patria“? Gal kada nors girdėjote Horacijaus žodžius „Dulce et decorum est pro patria mori“?

Mes Jums padėsime. Jums tereikia žinoti, kad "Patria" yra Tėvynė. O Horacijus – tikimės, kad Jūs ne prieš poetus? – teigė, kad „malonu ir garbinga yra mirti dėl Tėvynės“.

Tai ką gi reiškia Jūsų žodžiai: „Nenorintiems suprasti, kokią žalą Lietuvoje daro įvairūs bandymai manipuliuoti patriotizmu, kurstant antisemitines ar kitas tautinę nesantaiką keliančias nuotaikas, dabar ir ateityje bus duotas ryžtingas atkirtis. Tai galiu užtikrinti ir užtvirtinti.“

Ar tai reiškia, kad nebėra Tėvynės? Ar kad mirti už Tėvynę nėra garbinga?

Ar tai, kad patriotai – Tėvynės mylėtojai, bus persekiojami ir baudžiami? Ką gi Jūs, Premjere, užtvirtinate savuoju žodžiu lyg antspaudu?

Kokio atkirčio galime tikėtis tie, kurie laikome Trispalvę rankose?

Premjere, ar tikrai „Grėsmė ne Rytuos ar Vakaruos – grėsmė patriotizme ir jį globojančioje valstybėje“?

Naujausi

Komentarai (97)

Rikiuoti
rara2014-06-27 11:16

Ir vieni kuokteleje su gerb. Poete priesakyje ir kiti... visiskas marazmas

pifas2013-02-20 06:14

ar blogai kad eisena saugojo policija.juk specialiai atvaziavo du zydai provokatoriai su zurnalistais.juk jie tikrai galejosurengti kokia tai teroristine diversija pries taikingus vietinius gyventojus.o musu policijos gausumas ir apsaugojo nuo bet kokio netiketumo.

oho2013-02-20 01:46

kiek policijos. Lietuviai šaunuoliai. Mes išliksime ir parodysime, kad nesame svečiai Tėvynėje.

+ Marijai2013-02-20 01:06

Pritariu dėl šūkių. ,,Lietuva lietuviams", net ir su priedu ,,lietuviai Lietuvai" vis tiek išduoda skustagalvišką pasaulėžiūrą. Ir tas šūkavimų stilius atrodo lyg perimtas iš sporto sirgalių. Bendrai beveik visos demonstracijos yra gan įkyrios ir nuobodžios. Kurios man tikrai patiko, tai tremtinių eisenos nedideliais dainuojančiais būreliais po Sąjūdžio mitingų. Dar minia giedanti ir besimeldžianti Sausio 13-tos naktį prie Seimo su tuo pačiu Grigu, atleidžiančiu nuodėmes. Bet valdžia ir policija eilinį kartą parodė, kad tarnauja ne Lietuvai, bet geriausiu atveju buvusių kolaborantų luomui.

nuomone2013-02-19 23:47

man tai geda uz Tevyne,geda uz senelius tremtyje atbuvusius,geda ziureti,kaip eisena turi lydeti policija,kaip nusikaltelius Manau tie einantys zmones labiau Tevyne myli nei kiti

kaunas2013-02-19 21:09

tai kaip Lietuvos sventes svesti,be gausiu milicijos pajegu .Vaikus grobia irgi gausios milicijos pajegos.

neidegs2013-02-19 18:42

Kai patys savęs bijosi ir nori šliaužioti po išrinktosios tautos padu , nori ir kitus po tuo padu sukišti

to Rūta2013-02-19 14:50

primenu, kad eisena vyko Kaune. Vilniuje Zuokas neleidžia patriotų į miesto cebtrą.

Arūnas2013-02-19 13:17

Reikia ir kovo 11-ają tokias eitynes surengti. Kas kartą vis daugiau žmonių ateis. Po truputį ir žmonės įsidrąsins.

Jonas2013-02-19 12:55

Jei tokiais tempais, tai už metų kitų manau Vasario 16-ąją, Kovo 11-ąją, Liepos 6-ąją, o gal ir sausio 13-ąją švesime giliai pogrindyje. kaip sovietmečiu aklinai užsidangste langus, pašnibždomis dainuodami "Lietuvą brangi", "Kur lygus laukai", "Ant kalno mūrai" ir kit.

Marija2013-02-19 08:49

Labai gerbiu kuniga Griga, bet kaip jaustusi lietuviai emigrantai jei isgirstu, pav. Airijoje ar Anglijoje sukius 'Airija airiams" ar 'Anglija anglams"? Ne nuo gero gyvenimo zmones isvaziavo. O tuo metu valdzioje lyg ir dauguma etniniu lietuviu, bet daznai atrodo, kad salis valdoma is kazkur. Klausimas: kam nukreipti sitie sukiai? Tautines mazumos mano, kad tai pries juos.

Policija2013-02-19 03:38

skundžiasi pinigų trūkumu. Todėl ir trūksta, kad mokami ne tam, kad apgintų piliečius, o valdžią - nuo piliečių. Kiek už vasario 16 išleistus pinigus (valstybinė šventė, reiškia mokama dvigubai) galima būtų apmokėti patruliuojančių policininkų darbą, arba uniformų nupirkti? Kodėl valdžia bijo savo taikių piliečių? Net Atgimimo laikais tiek milicijos nebuvo mitinguose. Ponai valdžiažmogiai, išvarėte iš Vilniaus (ten bent jūsų langus galima pamatyti) tai ko dar bijote? Kuo skiriatės nuo Lukašenkos ar Putino? Ten bent demonstrantai agresyvesni.

Jonas2013-02-19 01:58

Leiskit paklausti ar tai eitynės Laisvoje Nepriklausomoje Lietuvoje, minint Vasario 16-ąją??? Eitynių kolona apsupta tankia mentų rikiuote ir gausia jų transporto kolona. Ar tai 2013 metų vasario 16-osios minėjimas Lietuvoje, Kaune???

Tomui2013-02-19 00:51

teisingai premjera reikia vadinti ,kaip ir buvo jiems iprasta "draugas"

Tomas J.2013-02-18 23:42

Juliaus Pankos kalba Rotušės aikštėje - puiki. Ją reiktų paviešinti.

Tomas J. -> autorei2013-02-18 23:39

Nereikia premjero vadinti "gerbiamu", nes nėra už ką TSKPistų gerbti. TSKP ir patriotizmas - priešingos stovyklos.

kacui2013-02-18 23:17

siulot mums Lietuviams žygiuoti Balbieriškese .Taip ,mes galime ir žygiuosime ir Balbieriškese ir kituose savo šalies miestuose .Ten kur mes patys noresime.O jums norečiau priminti ,kad jus taip pat turite Rusijos Tolimuose Rytuose savo žydu autonomine sriti BIROBIDŽANA ir taip pat galite ir ten švesti savo šventes. su pagarba Nika

Senelis2013-02-18 22:15

Tikiu,kad nepasikartos Lietuvoje Rainių ,Kaniukų skerdynės

Taikius Lietuvos gyventojus2013-02-18 19:11

Persekioja ir puola policijos "strybai" ??????

Aciu, Erika!2013-02-18 19:03

Zurofas, kaip slaptosios tarnybos vadovas, pranoko pats save. Visiems atriso akis ir parode tos meskos letenas, i kurias mes pakliuvome, begdami nuo vilko.

Irena2013-02-18 18:51

Tai kazin kam Prezidente padovanos musu VELIAVA - kas originaliau atrode, ar zygiuojantis tautinis jaunimas, ar salia zingsniuojanti policija?Aciu signatarui Leonui Milciui uz grazias eiles.

Dere2013-02-18 18:45

Dieve mano,kas čia darosi?Ar mūsų jauni žmonės,norintys atšvęsti nacionalinę Vasario 16-sios šventę viešai gražia eisena yra nusikaltėliai,kad iš visų pusių juos supa policija?Labai skauda ,kai matai tokį vaizdą nepriklausomybės metais.

Rita2013-02-18 18:39

Stribai vaiksto tik po 240 .

vile2013-02-18 18:06

Kas pasidare Lietuvos valdziai,kodel ji atsiriboja nuo savo tautos,jie elgiasi taip lyg Lietuvos patriotai yra ju priesai...Tai kam jie tarnauja...Tokias eitynes turetu skatinti ir dziaugtis SVENTE. Tai gal valdzia noretu,kad gatvemis prazygiuotu is kitu ES saliu pilieciai..

Saulius2013-02-18 17:04

Toks isteriškas patriotinių eisenų puolimas panešėja, kaip kad rusų okupantai ir jų koloborantai Lietuvoje kviesdavo kovoti su "buržuaziniu nacionalizmu" ir jo apraiškomis,- na o buitiniame lygmenyje savo Tėvynės ir kalbos patriotas - nacionalistas, būdavo tiesiog išvadinamas " fašist nedobitij"...

Ale2013-02-18 16:56

santūrumas ir kantrybė didis ginklas, šaunuoliai, kad tai panaudojote. Nuotrauka siaubinga, labai skaudu tokią eiseną matyti. Seimo nariai, gal nors kuris pasipiktintų tokia „apsauga“??? Argi nėra kultūringesnės apsaugos formų ir būdų? Tai pažeminimas.

Leonija2013-02-18 16:53

Zodis patriotizmas kaip laisve jau baigiama visai nuvalkioti. Nejaugi partiotizmas tai yra tiktai eitynes gatvemis su veliavom. DAUGUMA TIKRU PATRIOTU SAVO DARBAIS IR ZODZIAIS GARSINA LIETUVA. Dabar tapo madinga centrinemis gatvemis zygiuoti. Ir zygiuoja patriotai,seksualines mazumos,tarybinio gyvenimo issiilge zmones. Nejaugi negalima isradingiau isreiksti savo jausmu. Matant kolona jaunimo ,apsupta policijos ir dar persekiojama kazkokiu inspektuotoju zydu vaizdas jau primena farsa. Jaunime ,nereikia verztis i tas gatves,susioganizave nueikite i vaiku,seneliu namus ,pasakokite vaikams apie meile savo saliai ,surenkite vakarones kartu su praeities kovu veteranais,dalinkite suvenyrus kitatauciams turistams ta diena kad isvaziuotu namo su gerais prisiminimais. Tarybiniais laikais visi per prievarta buvo verciami zygiuoti,o dabar viskas atvirksciai

-----------2013-02-18 16:29

O kodėl nepapračius premjero pasiaiškinti? Jei tylėsim, tai ir kentėsim. Už savo nuolankumą lietuviai ne kartą jau buvo bausti. Dabar laiko nedaug beliko. Arba liekame nuolankūs ir išnykstame, arba ką nors darome. Ką? Ogi taip, kaip lenkai, medodiškai, atkakliai, protingai dirbti SAVO, o ne svetimų valstybių ir tautų labaui. Deja, dabar tai NEMADINGA, valdžioje esantiems daug svarbiau demonstruoti savo nuolankumą Briuseliui, nei savo tautai. Patriotizmas mūsų išrinktiesiems tapo tik kartoku, bet privalomu prieskoniu mitingams…

Martai2013-02-18 15:15

Jums labai labai pritariu.

ELA2013-02-18 14:54

Visas pasaulis pamatė, kam yra naudojama Lietuvos policija, kuri ne tik Klonio gatvėje daužė šautuvų buožėmis ir dujomis savus lietuvius, motinas, tėvus ir vaikus, bet ir prieš visą pasaulį pasirodė pačiais šlykščiausiais darbais, saugodami taikią jaunimo eisena Lietuvos LAISVĖS dienai paminėti. Apskriejo pasaulį žinia, kaip žydai sekiojo paskui kiekvieną lietuvį, lyg tai būtų jų žemė, juos šlykščiai fotografavo, o Lietuvos policija tvoromis apstojo jaunimo eiseną. Lietuvėle, pasakyk, kiek dar skausmo teks tavo žmonėms iškęsti, jeigu svetimšaliai taip įkyriai lenda į tavo krauju iškovotą LIAVĘ?

Leonas Milčius2013-02-18 14:23

O jūs žygiuokit! (Vasario 16-osios jaunimo eitynių Kaune dalyviams) Skris juodvarniai per laisvą mūsų žemę, Kranksės keiksmus prikimusiais balsais, O jūs žygiuokit, neškit meilę gražią, Žaliuokit čia tvirčiausiais ąžuolais. Žygiuokit gatvėmis, žygiuokite alėjom, Skambias dainas į dangų keldami, Kad jas išgirstų tie, kas negirdėjo, Kaip gera būt Tėvynei sūnumi. Kaip gera būt tautos, kalbos gynėju, Laikyt trispalvę rankose tvirtai, Prisiekti žemei savo – Neišėjom, Lietuviais likt privalom amžinai! Lai skamba Vilnius, Kaunas, visi miestai Nuo vėlei saulėtų, jaunatviškų balsų, Kad džiaugsmas širdis, šiluma užlietų Ir žvelgt į ateitį dar būtų mums drąsu. .............................................. Skris juodvarniai per laisvą mūsų žemę, Kranksės keiksmus prikimusiais balsais, O jūs žygiuokit, neškit meilę gražią, Žaliuokit čia tvirčiausiais ąžuolais. Leonas Milčius 2013-02-17 Raudondvaris

Žinios.2013-02-18 13:32

Taigi, turime Nepriklausomybę ir Laisvę tik tiek, kiek leidžia (ne)Lietuvos policija?Reiškia , Laisva Lietuva - blefas, ir tai viešai demonstruojama.Dabar visi žinosim...

Aukštaitis2013-02-18 13:14

Nuostabu, kad mūsų jaunimas toks pariotiškas, neabejingas šalies likimui, švęskime ir dirbkime visi kartu, nes mūsų vienintėlė tėvynė yra Lietuva !

RŪTA2013-02-18 12:58

Šaunuoliai jaunimas,jeigu gyvenčiau Vilniuje visada būčiau su jumis.Netylėkim ,parodykim valdžiai,kad esame ir būsime,o to žyduko "keliavimas" nė prie ko.

Benas2013-02-18 12:52

Policijos buriai apie mergaites apsirengusias tautiniais rubais parodo tikra veida prezidentes, ministro pirmininko, seimo. Jus man pasakykite nuo ko saugojo tas mergaites ir visa kolona? O gal cia zydai taip isake nes jie zmeize tautini jaunima ir vadino naciais. Del ko prezidente pliurpia apie jei vienai zinoma patriotizma kai patriotinis jaunimas saugomas kaip sakalai? O gal NKVD daliniai dar neisformuoti Lietuvoje ir paruosti vagonai? GEDA MAN UZ TOKI LIETUVOS VALDYMA. NORS NERA KO NORETI JUK LIETUVA VALDO TIE PATYS POLITRUKAI, KURIE SOVIETU LAIKAIS GAUDE PATRIOTUS. BE TO AR GALI TOKIOE VADOVAI IS VIS TEISIA DETI VAINIKUS PRIE LIETUVOS PATRIOTU KAPU JEI JIEMS NEPAKELIUI SU PATRIOTIZMU?

naujos tradicijos ?2013-02-18 11:52

Čia gal kokią naują Vasario 16-osios šventimo koncepciją kažkas sugalvojo, eitynių dalyvius baidyti užgavėnių kaukėmis, nežinau gal ir patiko, bet man tai pasirodė nelabai skoninga.

Stasys2013-02-18 11:46

Pagarba Lietuvos patriotams! Gražios buvo eitynės. Sveikinu! Gaila, kad negalėjau atvykti ir sudalyvauti šiose garbingose eitynėse. O dėl represinių strūktūrų atstovų, "komsomolinių" žurnaliūgų "dalyvavimo" šioje patriotinėje eisenoje nenustebau. Tai tik parodo, kad jie bijo, jie pergyvena, kad Lietuva dar gyva, dar ne visai išparduota, dar ne visi suluošinti dvasiškai, kad ji dar gali atsitiesti ir išsivaduoti nuo įvairiausių padugnių, niekšų, žulikų, mūsų valstybės nedraugų, kenkiančių ne tik pačiai valstybei, bet ir jos doriesiems žmonėms. Tikiuosi, kad kovo 11-ąją į mūsų sostinę suvažiuos visos Lietuvos sveikoji tautos dalis ir visi taikiai, garbingai pagerbs šią didžiąją šventę ir dar kartą parodys, kad Lietuva dar gyva.

tai kad......2013-02-18 11:07

cia policininku svente?net nebuciau pagalvojes ,kad tiek daug mentu yra musu mieste.

senelis2013-02-18 10:56

Dziaugiuosi uz ta , sirdi glostanti jaunima, malonu ir gera matyti jaunima, turinti tvirta stubura ....mes su kaimynu, sofa iskeisim i eitynes Vilniuje, kovo 11d.

Pikc2013-02-18 02:55

Aš nebūčiau linkęs taip smarkiai piktintis policijos gausa - sprendžiant pagal purvasklaidos pučiamą isteriją ("mieste tvyro įtampa" :D), Butkevičiaus pareiškimus, visokius Cazzo ir pan. nesąmones, galima buvo pagalvoti, kad ne eitynės, o masinės riaušės bus rengiamos :) Arba kad "antifašystai" kažką rimto planuoja. O policija visai naudinga buvo, kai visokius įžūliai lendančius atmatas (Evaldą Balčiūną ir pan. ) atitverti reikėjo, nes anie iš kailio nėrėsi, kad tik juos kas užkabintų :)

+2013-02-18 02:55

Ekspertai galėtų palyginimui įdėti švenčių įrašų ir Izraelio, Lenkijos ar JAV. Tai, kad žydai Maksimose turi atskirus ,,švaraus" maisto skyrius, yra nacionalizmas ar internacionalizmas? Sionistai yra nacionalistai ar internacionalistai? Kaip reaguotų Izraelio policija, jei Izraelyje per nepriklausomybės demonstraciją lietuviai ar palestiniečiai demonstrantus bartų, gėdintų ir prisikišę filmuotų ? Ar kas nors Lietuvoje teisina žydšaudžius? Ar Izraelyje yra kas nors pasmerkęs Aradą ? Ar Lietuvos valdžia užtikrina Lietuvos piliečiams susirinkimų teisę ? Ar geras pilietiškumas yra tik tas, kurį suorganizuoja valdžia ? Ar pagarba valstybinei vėliavai ir valstybinei Nepriklausomybės dienai yra nacionalizmas?

as2013-02-18 01:29

o as tiesiog dekoju zydam, kad atvyko ir tiesiog musu seima issove is namu!!! gal butume ir nenueje i eitynes, bet zydai tiesiog pabudino meile Lietuvai, patriotizma ir pagarba jaunimui, kuris taip sauniai pakele musu tautine savimone, kulturingai ir isdidziai suorganizavo eitynes.

Skeptikas2013-02-18 00:55

Būtų kas nors pasakęs, kad patriotinę eiseną, vykstančią Vasario 16-osios dienos proga, lydės tokia gausybė policijos, niekaip nebūčiau patikėjęs. O dar skundžiasi, kad pinigų policijai trūksta.

realybe2013-02-18 00:45

jei prof. Gajauskaites izvalgos teisingos straipsnyje 'Kai du pesasi', tai akivaizdu, del kokios priezasties atvyko sveciai is Izraelio ir tikrino butent suki'Lietuva lietuviams', nes pagal straipsnio autores mintis, Lietuva kuriama Izraelio gyventojams kaip atsitraukimo variantas is karo zonos. Sveciai atvyko patikrinti, kiek valdzia nuveike sia kryptimi, ypac isguidama lietuvius is Tevynes bei skurdindama lietuviska dvasia cia ,vietoje: patriotizma ir tautiskuma. Paaiskejo, kad Lietuvos dvasia gyva. Manau, sveciai aiskiai nusivyle.

kokia2013-02-18 00:28

geda lasiniuotiem mentukam.

valdžia2013-02-17 23:57

daro siusiuką, ji sutiks su viskuo ir su visais, kad tik tyliai galėtų daryti ,, namų darbus'' .Ačiū Erikai, ačiū tam jaunimui, dar yra vilties, gal dar ne viskas prarasta.

Jonas2013-02-17 23:47

Organizuokime eitynes Kovo 11-ąją kad jose dalyvautų ne tik jaunimas ,bet didžioji Lietuvos gyventojų dalis , kuri nepalaiko komunistų ir koloborantų,kurie didžiuojasi Tėvyne ir iškovota Nepriklausomybe.

pilieičio nuomonė2013-02-17 23:19

Manau, kad izraelitai, vykdantys paliestiniečių genocidą, ignoruojantys visas SNO rezoliucijas, slaptai pasigaminę branduolinį ginklą ir padarę aibes kitų nusikaltimų, neturi jokios moralinės teisės mums moralizuoti ir kažką prikaišioti. P.S. Kai kontroliuoji viso pasaulio žiniasklaidą, gali baltą pateikti kaip juodą ir atvirkščiai.

Česlovas2013-02-17 23:10

Savo pasisakymu Butkevicius parode,kad jam Lietuva ne Tevyne. Tai laimingo kelio! Kaip rusai sako: daroga skatertju!

Skiriu sionistams kacams ir smacams2013-02-17 22:53

youtu.be/watch?v=gPLGczT6Hjw&list=PLDBB262C78DEE96E9 isimti taska

Skirta sionistams nuo zydu tautos2013-02-17 22:49

http://www.youtube.com/watch?v=gPLGczT6Hjw&list=PLDBB262C78DEE96E9

nauja tvarka Lietuvoj2013-02-17 22:26

tautinis jaunimas i Balbieriski,o pydarastai Gedemino prospektu.

Teisybei2013-02-17 22:20

Rekomenduoju pasižiūrėti šį video apie vieną didžiausių ir grėsmingiausių šiuolaikinės Lietuvos ir Europos problemų: youtu.be/Ao-WjmOX5M4 Patriotizmas niekur nedingo. Nesvarbu, kad Lietuvoje daug purvo neteisybės, aš vistiek ją myliu kaip gimtą šalį (nepainioti Tėvynės su valdžia).

Saulius Kulvičius2013-02-17 21:37

Vasario 16 su eisena buvau Kaune.Nudžiugau pamatęs pažystamą senųjų šaulių paradinę uniformą. Negalėjau paeiti pro šalį. Priėjau, kaip Vilniaus senasis šaulys ir savanoris pasveikinau Kauniečius bendražygius su švente. Pasidarė keista,-kodėl jie išsirikiavę šalia eisenos. Pakviečiau prisijungti. O atsakymas pribloškė: - "Mums negalima, bet mes vistiek atėjom nors pagarbą atiduoti".

Rasa2013-02-17 21:11

Teisingai Jonas parase-galejo dar tarnybinius sunis pasiimti.

Rasa2013-02-17 21:05

Vasario 16 d. svente kuri turi zadinti istorine atminti . Ji privalo buti isskirtine is kitu svenciu ir turi tureti Lietuviskos atributikos . Policija man asociuojasi su didziajai pilieciu daliai nepageidaujamomis eitynemis ir neformalais tik ne su svarbiausia Lietuvai svente. Labai jau krinta i akis tos ryskios liemenes (gal reikejo persirengti tautiniais rubais su spragilais- bent juokinga butu) Nesuprantu kodel valdzia tokiu budu leidzia menkinti vasario 16 dienos svarba. Stebetojai is uzsienio gali buti priimti kaip sveciai ir negadinti tokios svarbios musu tautai sventes nedaryti jokiu pareiskimu. ,kitu atveju yra nepageidaujami tegul vaziuoja i parada Rio de Zaneire . Mazai tautu patyre tokius isbandymus siekiant nepriklausomybes todel sunkiai gali mus suprasti. Tikrai juokinga kai i tokia svente atskuba du atstovai is uzjurio paaiskinti kaip mes turime zygiuoti. I Maskvos parada turbut nevaziuotu nes nesuspetu grizti.

A2013-02-17 21:00

Policija Tautai tapo svetima po Garliavos šturmo.Širdis juos atstumia kaip raupsuotuosius.Reiškia jie sunyks dėl nežinomų priežąsčių.

Ačiū Erika2013-02-17 20:56

Džiugu ,kad yra dar suprantančių ką su mūsų valstybe nori padaryti.Jiems nepavyks,nes kaltinikai išsidavė patys to nesuprasdami.

aciu jaunimui2013-02-17 20:29

tai pats graziausias renginys Vasario 16-ajai pamineti. Aciu musu sauniam jaunimui! Na, o apgailetini valdziazmogiai panasu kad jau bijo savo seselio.

jo2013-02-17 20:18

tuoj Lietuvoje policininku bus daugiau nei zygioujanciu.graudu ziureti,aciu dievui laiku isvykau ir nematau sio viso bardako.

kaunietė2013-02-17 20:03

Graudu buvo žiūrėti kaip gausus policijos burys iš eisenos šonų ėjo. Atrodė, kad kažkokius nusiklatėlius veda į kokį ešafotą. Štai kaip Butkevičius žada duoti atkirtį gražiai žygevusiems. O 3 panelės ir 3 vaikinai , kurie laikė ( tą mačiau ties savivaldybe0 TUOS BJAURIUS PLAKATUS PO TO KAI BAIGĖSI JŲ POKLABIS SU POLICIJA VISI GRIEBĖSI DŪMO IR KEIKĖSI. aTSTUMINAČIOS PANELĖS. o ŽYGIAVO PUIKUS JAUNIMAS , PRIEKYJE GRAŽIOS LIETUVAITĖS. šIRDĮ SPAUDĖ ŽIŪRINT.

Auksas2013-02-17 19:48

Deja gryno jo niekada nebūna, bet jis vis tik auksas, todėl ir grynų patriotų sunku rasti, bet jei dauguma lygiuojasi į gryną, reiškia nedings ir auksas.

Jonas2013-02-17 19:39

Toks kiekis policininku ekskorto primena Sibiro tremtinius einancius misko kirsti.Del pilno vaizdo truko tik vilkiniu sunu.

Darijus2013-02-17 19:26

Galėjo važiuoti į stintų šventę, ten daugiau jiems prijaučiančių. Ir košerinės žuvies užkapotų, ir trispalvių nematytų.

Zygiavau2013-02-17 19:20

Aciu uz teisinga straipsni.

Žmogus2013-02-17 18:55

Ir Kacas ir Zurofas tegu važiuoja Izraelin -ten yra ką veikti

NUOMONE IS TOLI2013-02-17 18:44

dabar tik perziurejome ta video /pasiurpome/tai kokios cia eitynes??????/cia policininku saskrydis kazkoks/

nuomone2013-02-17 18:33

niekada nezygiuociau ,jei matyciau vel ta policija ,kaip ,kad akyse dar stovi vaizdas ,kai jie i privacia valda izygivao ,kaip tto namo seimininkai ir pradejo stumdyti ir musti ir purksti dujomis zmones///////cia rasau apie sturma Garliavoj/katik perziurejau foto neringavenckiene com /kas nusukinejo kameras name yra tas zmogus ,jis jautesi lyg butu savo namuose/kaip baisu gyventi lietuvoje

ruta2013-02-17 18:17

Aciu , labai puiki valdzios idiotizmo apzvalga ! Malonu tiek , kad valdzios klapciukai drebina kinkas pries patriotizma , tie , kuriems valdzioje svarbu TIK pinigai is ES / kadangi nemenka dalis nuseda ju kisenese / , noresi , kaip 'gerais sovietu laikais' ilysti i uspaka*i galingesniam , todel jie pasiruose parduoti , isduoti Lietuva ! Ar normalioje , laisvoje Valstybeje butu galima smeizti per delfi , komsomolke Lietuvos patriotus ir ju eitynes ? Kas valdo Lietuva ? Izraelis , Briuselis ar Rusija ? Ar Lietuvos valdzia nesugeba pati priimti sprendimu , o tik sugeba vykdyti projektus , kurie net zalingi Valstybei ? Gera mintis , dazniau rinktis neabejingiems pilieciams !

Remigijus2013-02-17 18:09

Perziurejes filmuotas medziagas nusprendziau, kad Faina Kukliansky reiketu atiduoti i teisma del smeisto. Ministrui Linkeviciui patarciau atsistatydinti, o premjerui Butkeviciui patarciau apsispresti kuria puse turetu atstovauti. Kovokime ir toliau uz laisva Lietuva. Uzkirskime kelia KGBistams ir buvusiems ir toliau syrdyse likusiems komunistams. Siulyciau taip pat istremti Tomasevski is Lietuvos ribu uz tautos kirsinima.

Remigijus2013-02-17 18:06

Faina Kukliansky siulyciau atiduoti i teisma del smeisto. Ministrui Linkeviciui patarciau atsistatydinti, o premjerui Butkeviciui patarciau apsispresti kuria puse turetu atstovauti. Kovokime ir toliau uz laisva Lietuva. Uzkirskime kelia KGBistams ir buvusiems ir toliau syrdyse likusiems komunistams. Siulyciau taip pat istremti Tomasevski is Lietuvos uz tautos kirsinima.

škac kac2013-02-17 18:04

Kacas,manau,bus labai nusivylęs-provokacija nepavyko.Nieks nenumušė akinių,per veidą nesudavė,neapmėtė kiaušiniais.Šaunu,kad patriotai išlaikė ir nepasidavė gauruotos žmogystos,panašios į afrikos miškų primatus,provokacijoms.Ir joks jis "svarbus žydų tautos atstovas".Tiesiog kacas

Remigijus2013-02-17 17:58

Faina Kukliansky siulyciau atiduoti i teisma del smeisto. Ministrui Linkeviciui laikas atsistatydinti. Premjerui Butkeviui reikia apsispresti kuria puse jis atstovauja. Neparduokime Lietuvos. As uz laisva Lietuva.

komitetas2013-02-17 17:55

Viskas logiška-Lietuva kažkam yra labai praskolinta(vieša paslaptis-"skandinaviškiems" žydams) Tai ir reguliuoja "eismą" čia visokie kacai ir zurofai.Gal Arkadijaus Vinokūro draugišku kvietimu? Juk net skandinaviškos-Švediškos pilietybės šitas "disidentas" atsisakė

atsimerkime2013-02-17 17:48

Gyvename vidinės okupacijos sąlygomis.Tie uniformuoti nutukėliai,švenčiantys sovietinės milicijos dieną,muštų patriotus su tokiu pačiu malonumu kaip mušė senyvus žmones Garliavos šturmo metu.Jie tikriausiai puikiai supranta,kad atėjus į valdžią patriotinėms jėgoms,patys atsidurtų teisiamųjų suole.Iš čia ir ta neapykanta.

deja2013-02-17 17:31

atrodo,kad viskas vyksta sovietiniais laikais. Tiek policijos .... Geda Kauno policijos vadovams, atrodo,jie neturi ka veikti,tik eitynes saugoti nuo keliu provokatoriu. Nieko nesiskiria nuo 19987 -1988 metu,kai taip pat 'supdavo ' renginius sovietu milicininkai. Tik jie buvo kita uniforma ir deja,siltesniais veidais nei sitie einantys salia. Issigando sionistu visi -pradedant premjeru,baigiant Kauno policija. Vien del tokiu policijos 'akciju' nereikia kelti jiems algu.

;)2013-02-17 17:28

O dabar nueikite į vainausko komsomolkę ir paskaitykite antraštes,bei pažiūrėkite video,kas būtent nufilmuota,kokie plakatai užfiksuoti.Kad ir tokio Nerijaus Poviliačio,Kluonio g liūdnai pagrasėjusio "cherojus" medžiagoje bei tekstuose. Nacionalistų eitynės Kaune baigėsi be incidentų (papildyta) Eitynių Kaune organizatoriai ir žydai kaltina vieni kitus D. Kacas: liūdna, kad Vasario 16-osios šventę teršia Kauno centru žygiuojantys naciai ir fašistai Lietuvos valstybės pamatus mūryti padėjo masonai ir žydai Žydai nacionalistams siūlo žygiuoti Balbieriškyje Kauno policija įspėja laikytis rimties per Vasario 16-osios renginius Nacių medžiotoją E. Zuroffą erzina šūkis ... kaip sakoma,be komentarų

Didžiausia2013-02-17 17:20

pagarba tautiniam jaunimui.Reiškia Lietuva dar turi ateitį. O visi sumankurtėję valdžiažmogiai susilauks tokio galo, kokio nusipelnė. Ir tai ne grasinimas. Tai - dėsningumas. O nuo jo niekur nepabėgsi, kaip ir pats nuo savęs.

muse2013-02-17 16:50

Valdžiukė bijo savo piliečių? Nebeleidžia švęsti savo Valstybės švenčių? Kur dar toliau?...

valstybes vidaus priesus2013-02-17 16:48

UTILIZUOTI

na2013-02-17 16:39

zinot, anksciau nebuvau nacionalistas,o po tokiu valdzios veiksmu juo priverstas tapti

degradacija2013-02-17 16:37

Totali valstybės degradacija - jau tautinių simbolių nešėjai patapo pavojingi... be komentarų. Gerai pasakė viena teisininkė - teisiniais metodais ir eitynėmis LT nieko nebepakeisi...viskas užblokuota...

tautininkas2013-02-17 16:36

Kviečiu visus visus gausiai dalyvaut Vilniuje Kovo 11 dienos eitynėse. Bus juk išeiginė diena. Jei mes visi suvažiavom į Baltijos Kelią, kas mums trukdo suvažiuot į Vilnių visiems vieningai !! Kviečiu visus pakviest draugus ir kolegas. Būkime vieningi brangūs lietuviai. IKI PASIMATYMO VILNIUJ.

Marta2013-02-17 16:22

Erika Drungytė savo straipsnyje labai teisingai pastebėjo - kažkas monopolizavo Lietuvos žiniasklaidą. Kapitaliai. DAUGUMOJE PAGRINDINIŲ PORTALŲ JAU NEBEGALIMA RAŠYTI POLITINIŲ KOMENTARTŲ. Priimamos tik blevyzgos. Delfis, patriotai. lt, karštaskomentaras. lt, lrt. lt, bernardinai. lt, respublika. lt, diena. lt, lietuvosrytas. lt, balsas. lt ir kt turi pajungtas automatines cenzūras, nepraleidžiančias politinių ar antimafijinių komentarų. Kartais ir alkas. lt, bei alfa. lt komentarai užstringa. Reikia rasti cenzūrai nepatinkančius žodžius ir juos suskiemenuoti. Gal sakau, cenzūra centrinė? Gal štabas kur nors teo, at net Izraelyje, parduodančiame "saugias" naujausias technologijas, programinę įrangą? Kai papostinau savo nuomonę į Žurnalistų sąjungos lyderio Dainiaus Radzevičiaus blogą, jis kaip mat atsitvėrė devyniais užraktais. Tą patį padarė ir BNS lyderis A.Račas. Vadinasi ir ateityje būsime šeriami kone vien propagandiniais straipsniais apie lietuvių "antisemitizmą", "homofobiją", "nacizmą" ir t.t., kas užkniso juodai. Ir tokių straipsnių vis daugės, nes ir psichiatro D. Puro vadovaujamas "Homo teisių monitoringo institutas" gavo pakankamai daug lėšų pirkti užsakomuosius straipsnius. 250 000neva iš ES lėšų ir 255 000 neva iš privačių asmenų. Labai įdomu kokių? Tačiau šiam institutui pamatinės žmogaus teisės nerūpi. Nerūpi jam ir žmogaus teisė laisvai reikšti savo nuomonę. Kaip nerūpi tai ir jo draugui, taip pat vaikų psichiatrui, pastatytam į Žurnalistų etikos komisijos kėdę - Linui Slušniui. Tai ar neegzistuoja kažkas panašaus į "žurnalistinę korupciją"? Netikiu, kad Pūro žmogaus teisių organizacija atstovauja JT arba ES. Tam yra kitos institucijos. Ji greičiausiai atstovauja B'Nai B'ritch dukterinę įmonę kuri vadinasi 'Antidefamation lygue", kuri gyvena iš "antisemitizmo", "homofobijos" ir kitų smagių dalykų, nes jei ji įrodo, kad šie dalykai egzistuoja, jie gauna lėšų iš įvairių šaltinių. Puikus biznis nebiznio orgam nizacijai. Gali nieko neveikti, tik plepėti niekus ir tau bus kaip reikiant užmokama. Šiai organizacijai tarnauja ir ekstremistai neonaciai, įsikibę į visokias svastikas tik tam, kad diskredituotų patriotizmą. Būtent iš D. Katz portalo susidariau įspūdį kad D. Pūras glaudžiai bendradarbiauja su Zurofu ir "visareginčiaakim" D. Katz'u (žr. defendinghistory. com), o jo instituto "ekspertų" sąraše radau tokius žmonės kaip gėjų lygos vadas Simonko, žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius ir kitus "garbius" Lietuvos, kaip nacionalinės valstybės, nemylėtojus. O tai reiškia nieko gero... reiškia, kad galim tikėtis vis didesnių puolimų prieš tuos, kurie dar nori turėti Lietuvos valstybę kaip laisvą ir lygiateisę ES narę

Basakojė2013-02-17 16:11

Kasmet vis keisčiau ir keisčiau atrodo valdžios požiūris į savo piliečius... Kažkas nesuprantamo darosi... Greit bet kokį pilietiškumo, tautiškumo gestą policija vertins kaip kažką priešiško...

Marta2013-02-17 15:40

Tai, kad lenkų užvaldyta Vilniaus savivaldybė neleido lietuviams švęsti savo nepriklausomybės savo sostinėje Vilniuje, nei ponui D. Katz, nei ponui Zurofui klausimų nekelia. Juos mat užkniso patriotai. Lietuva - ne lietuviams, ne jos piliečiams? Jei paskaitytumėte D. Katz'o "istorinius" rašinėlius jo portale defendinghistory. com apie septynias žydų karalystes, tai tikrai pasijustumėte esantys tik svečiai šioje žemėje, kuri visada buvo tokia draugiška ir tolerntiška svetimšliams. kol nesusitraukė į mažą širdies pavidalo gumulėlį. Europos širdies. Bet ar D. KAtz galėtų sušukti, kad ir Izraelis NE ŽYDAMS? Arba ten iškeltų plakatą, kad sionizmas (žydų patriotizmas) yra didžiausia blogybė? O gal nacionalizmą (patriotizmą) ponas Dovydas Katz'as pateisina tik iki to momento, kol kūrėsi Izraelio valstybė? Betgi skaitome, kad Izraelyje afrikiečiai visai nepageidajami. Tai kokį pavyzdį duoda mums mūsų didysis brolis?

suvalkas2013-02-17 15:39

Valdzia bijo savo tautos patriotu nes tik jie vieni dar gali pademonstruoti vienybe ir jega.Vietoj TSRS atsirado naujas ponas ES.O sie du zydu tautybes ponai tai ne visa zydu tauta,kiekvienoje tautoje yra savu reksniu ir nevykeliu istroskusiu ziniasklaidos demesio.Cia reiketu naudotis patarle- sunys loja, o karavanas eina.

pensininkas2013-02-17 15:35

Tikiuosi dalyvauti panašiose eitynėse Gedimino prospektu Vilniuje Kovo 11 d. Tik mūsų turėtų būti kelis kartus daugiau nei Kaune. Pagarba Tautininkams ir didelė gėda konservatoriams, kurie išduoda Tautą. Tikiu susivienijimu Už Lietuvą Lietuvoje.

visu ziniai2013-02-17 15:19

siose Patriotinese eitynese dalyvao ir Olimpines, Pasaulio cempiones Rutos Meilutytes TETIS ir MOCIUTE! Deja, musu zydomasoniska ir raudonoji Tevynes isgamu mass-media tai neigia ir tik sakaliskai pataikauja Lietuvos ir lietuvybes niekintojams- ZYDAMS!

Jurosk2013-02-17 15:12

Mane nustebino policijos pajėgos, nors po Garliavos šturmo neturėtų stebinti. Valstybės šventė, taikios eitynės - kam tiek policijos ir kam kaukėti šarvuoti juodukai? Kaip autorės pastebėta - baimei įvaryti. Ko gero taip. Patriotais liks tie iš tribūnų ir TV ekranų? O paprasti žmonės - grėsmė?

Tadas2013-02-17 15:11

Tiek Kubiliui,tiek Butkevičiui kelia baimę tautinis jaunimas,kadangi ši auganti jėga gali sutrukdyti jų šutvėms apvaginėti valstybę jie geriau bičiuliaus su svetimtaučiais provokatoriais negu pritars patriotiniam jaunimui.

Marta.2013-02-17 15:07

Šio mano komentaro, skirto Anušausko straipsniui su klausimu "Ar bus kas gina Lietuvą?" Delfis nepriėmė: Žinote, cc, jei vyrai neis, eis moterys tėvynės ginti. Nes "vnevole my nerazmnožaemsia" . Aišku? Nors, iš dalies, teisingai pastebėjot. Nuvaryti nuo žemės kaimo bernai tikrai neis ginti ją supirkusių žemvaldžių nuosavybės. Anušauskas turėtų prisiminti, kad net 1918 m. savanoriai klojo galvą už tėvynę ne vien iš meilės tėvynei - jiems buvo pažadėta sulenkėjusių dvarininkų žemė, antraip jie būtų su Leninu nuėję. Ir pažadas buvo ištesėtas. O sulenkėję dvarininkai iki šiol inksčia ant Lietuvos ir vadina mus dėl to raudonaisiais. Laikas istorikams ir apie tai prabilti. Nes šis konfliktas su pilsutskiniais dvarponiais vis dar nepasibaigęs. Vyriausybės vietoje ieškočiau Lenkijoje savų dvarininkų, tokių kaip Giedraičiai, ir paskatinčiau juos atrasti savo tikrąją tapatybę. Mūsų prezidentės ori laikysena būtent tą ir daro. O Linkevičiaus mužikiškas lankstymasis, tik dar labiau skatina juos vėl iš aukšto žiūrėti į neva savo buvusius baudžiauninkus, kurie visgi išlaikė tautiškuma... ne taip kaip ponuliai, susigundę lenkiškais herbais ir dvarais. Tačiau ir Tomaševskis iš dalies teisus kaskart kartodamas, kad buvę cholopai, tapę oligarchais, savus tautiečius vėl be gailesčio verčia baudžiauninkais, pataikūniškai vizginbdami uodegą didesniems "ponams'. O kariuomenę oligarchai (sumauti ir garbę praradę mammonos garbintojai, paskui kuriuos slenka visas nusikaltimų šleifas) paprastai samdosi tam, kad save apsigintų nuo konkurentų, bet dar labiau nuo savų piliečių... save nuo tų, kuriuos nuskriaudė, nuo nepatenkintos skurdžių masės. Argi ne oligarchų iškilimas Lietuvos ir Lenkijos respubliką atvedė prie žlugimo, padalinimo? Argi nepamenam kaip dar pačioj pradžioj lenkų kariai palikdavo karo lauką dėl nesumokėtų algų ir likdavo kautis vieni "žiopli" žemaičiai? O argi ne tokiu pačiu tikslu ir JAV finansiniai Bušo oligarchai-neokonai, vis mažindami valstybę (jos įtaką) sumanė naują globalų konfliktą, kurį pavadino karu su terorizmu? O Putinas ką tik juos dar papildė. Jis jau kariauja prieš terorizmą ir ekstremizmą. Taip pat ir internete. Dauguma iš mūsų jau pajuto to pasekmes rašydami komentarus. Ir tai yra todėl, kad informacinis karas jau vyksta. O ideologinis karas kai okupuojamos piliečių smegenys yra kur kas pavojingesnis nei ekonominis ar militarinis. Tad man iki šiol neaišku ar Putinas tik ginasi ar gindamasis puola? Vat kur bėda.

Lietuvis2013-02-17 15:03

Man labai keistai atrodo kad kazkokie zydeliai pradejo lietuviam nurodinet kaip svest valstybines sventes, suprasciau kad kazkaip kritikuotu, bet sitokiu tonu kalbant manau yra daugiau nei naglumas, o valdzios pozicija taipat daugiau nei keista .

balbieriškietis2013-02-17 14:47

žinoma lauktume pas save tokių eitynių ir būtų daug dalyvių iš vietinių, nors mano nuostabaus grožio miestelis kiek ružavas... Ačiū už pasiūlymą, Juliau, turėkite galvoje...

Austė2013-02-17 14:44

Premjeras nusišnekėjo. O patriotams gražu vasario 16-ją matyti trispalvių mišką.

Kaimietis-žemaitis2013-02-17 14:41

Lietuvos tikrieji patriotai tapo savų,vidaus priešų bei žydų-nacių apsupty.Jiems talkina sava gorilų policija.Mūsų rinkta valdžia(beveik visi, su premjeru priešaky)šiems atmatoms ir šiukšlėms talkina.Gerai,kad nors šį kartą gorilos Tautos simbolių netrypė. Štai iki ko,vadovaujami įvairaus plauko kolaborantų,prisigyvenome !

nestebina2013-02-17 14:28

Manes visai nestebina Butkevičiaus žodžiai,nes aš visai nesitikiu nieko gero iš komunistu.Kaip buvusiu KGBistu ,taip ir buvusiu komunistu nebuna.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi