Daugiau negu dvejus metus iš eilės valstybinis transliuotojas ir jo satelitai, skleidę agresyvią, tiesmuką, tačiau labai netalentingą, primityvią propagandą apie Rusiją, patys pripažino, kad jų pastangos norimų rezultatų nedavė.

Čia nekalbėsime, kiek finansų į šią sritį investavo valstybė. Bet štai pačių propagandininkų pateiktas faktas – investicijos nuėjo perniek.

Prisipažinimas – geras strateginis žingsnis. Bent jau tai suvokė norintieji tęsti savo pradėtą darbelį ir neprarasti pragyvenimo šaltinio. Todėl į vieną objektą ir vienodą leksiką koncentruota valstybinė propaganda nusprendė keisti taktiką ir žaisti atviresnėmis kortomis.

Apie tai paskelbė delfi.lt-lrt.lt bendradarbis V. Laučius publikacijoje „Vienintelis kelias nugalėti V. Putiną“. Apie tai, kad komercinis delfi.lt yra kasdien reklamuojamas valstybiniame eteryje, o valstybės specialiosios tarnybos teikia slaptą informaciją komercinei žiniasklaidos priemonei delfi.lt – kito teksto tema.

Minimoje delfi.lt publikacijoje, kurioje portalo lrt.lt vyriausiasis redaktorius išjuokia apgailėtinas žurnalistų ir politologų pastangas, kuriomis ne kartą pranašauta arba konstatuota V. Putino vykdomos politikos baigtis.

„Putino išlikimo prie valstybės vairo perspektyvos šiandien atrodo kur kas šviesesnės nei, tarkime, buvo Pinocheto 1989-aisiais. Jo populiarumas Rusijoje – labai didelis, jo sukurta valdžios vertikalė – tvirta.

Dauguma jam nepalankių pranašysčių – šnipštas, o liberali opozicija jo režimui yra leisgyvė ir neturinti ateities (nes tam, kad Rusijoje laimėtų liberalioji demokratija, joje turi atsirasti daug liberalų ir demokratų, o ten jų net gerokai mažiau nei gėjų ir lesbiečių)“, – teigia delfi.lt-lrt.lt analitikas V. Laučius.

Pasak specialisto, „informacinio karo įkarštyje kuriamas propagandinis pasakojimas apie Rusiją, deja, daro mus ne stipresnius, o silpnesnius“ ir pacituoja garsujį propagandos reiškinio tyrėją Jacquesą Ellulį, kuris yra sakęs, kad „neefektyvi propaganda apskritai nėra propaganda“.

Lietuvoje informaciniu karu kartais vadinamos propagandinio pobūdžio pastangos (kad ir autoriaus minimas vudu lėlių badymas) ir yra geriausias pavyzdys, kaip tokios priemonės absoliučiai neveikia.

„Vargu ar informacinio karo karininkų antpečius besimatuojantys propagandininkai atvirai pripažins, kad linki šio kelio Lietuvai ir jos Vakarų sąjungininkams. Ir vargu ar Lietuvoje – jau ketvirtį amžiaus demokratinėje ir liberalioje, iš Vakarų perėmusioje Apšvietos epochos principus ir jai būdingą kritiškumą – vaikiškas krykštavimas „Putler est kaput“ gali padidinti mūsų visuomenės atsparumą Rusijos politiniams mitams, įtakoms bei ligoms,“ – pagrįstai abejoja buvęs Tėvynės sąjungos (Lietuvos konservatorių) partinio leidinio redaktorius V. Laučius.

Labai ilgos savo analizės pabaigoje Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos portalo lrt.lt vyriausiasis redaktorius pateikia dvi išvadas.

Pirmoji išvada labai nemaloni aršiesiems V. Putino kritikams – jo įvaizdis nėra jau toks blogas net Vakaruose, ką kalbėti apie Rusiją.

Antroji dar nemalonesnė išvada yra ta, kad su V. Putino Rusija dirbti teks dar labai ilgai – net tada, kai ją valdys kitas prezidentas.

„Šio straipsnio išvada yra ta, kad daugelis politikų, analitikų, žurnalistų klysta manydami, kad, nuolat pašaipiai menkindami Putino režimą ir jo galimybes, jie esą sėkmingai kariauja informacinį karą su Rusija, ir kuo labiau menkina ir šaiposi, tuo sėkmingiau kariauja. Klysta manydami, kad, kuo labiau „varo“ ant Rusijos bei liaupsina Vakarų nenugalimumą ar kokios nors Merkel ir Obamos genialumą, tuo labiau priartina Vakarų pergalę ir triumfą.

Tai – saviapgaulė, kuri mums gali labai brangiai kainuoti“, – konstatavo valstybinių transliuotojų atstovas. „Užuot guodę ir drąsinę save tokiais plepalais, vadinamais informaciniu karu, mes – visa Europa – privalome skubiai keisti savo politinę elgseną bei mąstyseną“, – sako politinės filosofijos ir idėjų istorijos specialistas V. Laučius.

„Konservatizmo klubo“, kurio pagrindu konservatoriai įsteigė dabar šalies politiką formuojantį Demokratinės politikos institutą, įkūrėjas Vladimiras Laučius yra ne tik teoretikas, bet ir praktikas, todėl iš karto siūlo ir savo (t. y., JAV ir jų organizacijos NATO suformuotus) problemos sprendimus.

Vienos svarbiausių užduočių yra du neatidėliotini žingsniai.

1. Didinti Europos finansinį indėlį į NATO taip, kad jis būtų beveik toks pat, kaip Amerikos, o ne triskart mažesnis.

2. Į Rusijos galia ir interesais grindžiamą imperinę, cinišką, makiavelišką užsienio politiką reikia atsakyti ne atsukant antrą žandą, o pasipriešinant jai kitokias vertybes savo valstybėse ginančia, bet priešų atžvilgiu – irgi imperine, negailestinga, karine galia pasiremti gebančia politika.

Kitaip tariant, pagrindiniu argumentu dabar turi tapti jėga: „Tiems, kurie supranta tik jėgą, reikia pademonstruoti ją taip, kad suprastų ilgam“.

Šią naują poziciją jau aktyviai ėmė transliuoti visos valstybinės žiniakslaidos priemonės Lietuvoje.

Naujausi

Komentarai (76)

Rikiuoti
nes suzinojo2016-03-01 19:57

Nes sužinojo kad jis - žydas. O kadangi Lietuvos valdžioje visi tokie patys (su labai retomis išimtimis), tai ir sušvelinino toną. Nes kas žino gal ir jų diena vieną dieną išauš...

ALCHEMIKAS2016-01-29 00:47

Pono Adomėno tėtis yra chemikas sintetikas. Jis susintetina, turbūt ir marti padeda, ir parduoda, uždirba daug, bet kenkia sveikatai

Hmm...2016-01-29 00:46

kiek bekoniukas Adomėnas nespejo de byliaus laikais " iteisinti" milijonu? -ar ne 2, 5?

Būtinai2016-01-26 22:44

Reikėtu panagrineti,kaip pagrindinis konservu remejas ir oligarchas Mockus,kubilio valdymo laikotarpiu ,tapo 6 televiziju savininku?:)Kas tce teip pasistenge ir is kur tokios "galimybes",kai visi zino Mockaus finansine padeti ,po nesekmingo Mitnijos "prichvatizavimo" su kriminaliniu kvapu?:)

Jau źinau2016-01-25 23:01

kad ekspertai blokuoja neįtinkančius komentatorius.

kaunietis2016-01-25 22:39

Labai patiko 60- tas komentaras.Trumpai ir aiškiai.

AJ2016-01-25 20:54

Siūlau persivadinti - "Ketvirtas frontas.su". Trečias jau buvo...

Ar gali2016-01-25 13:18

Musu politikai savarankiskai,vesti uzsienio politika,,??? kai mes giliai sedim jankiu subinej???

Nuomonė2016-01-25 12:57

„LANDSBERGIZMAS nėra kažkoks naujas išradimas. Tai mūsų istorijoje periodiškai besikartojantis ir tautos vadukų plačiai naudojamas užgrobtos valdžios išlaikymo būdas: išpūsti visas neva tik svetimšalių mums primestas problemas, sukelti kuo didesnę, bažnyčios remiamą verkšlenančio patriotizmo bangą, supjudyti Tautą, iš to pelnytis ir ieškoti užtarimo užsienyje, patogiausia - JAV. Štai kodėl, naudodamasis tokiu ginklu, landsbergizmas be didelio vargo atėmė iš tautiečių kur kas daugiau realių gyvenimo vertybių negu jai davė. Įsismaginęs jis netgi užsimojo prieš pagrindinį tautos turtą - jos žmones“.

realybė2016-01-24 21:11

Lietuvoje niekam neįdomi Lietuvos ekonomika. Visi domisi Rusijos ekonomika. Mentališkai lietuviai jau gyvena Rusijoje, belieka atlikti referenduminius formalumus

Naivuolis2016-01-22 11:38

Kaip specialistai įsivaizduoja pergalę prieš Rusija. 1. Ją okupuoti ir perimti valdymo kontrolę? 2. Sužlugdyti ekonomiškai, kad bankrutuotų? Tada be atlyginimų karininkai ims vogti, pardavinėti ginklus teroristams ir didelis pavojus, kad atominis ginklas nepateks į jų rankas ir nebus panaudotas pagal paskirtį 3. Daug metų specialistai teigė, kad Taikos garantas - tai jėgų balansas ir nugalėti vienai branduolinei valstybei kitą branduolinę valstybę nebeįmanoma. Kad branduolinis ginklas, ne puolimo, o atgrasymo ginklas. Kalbama apie jau vykstanti trečią pasaulinį karą, bet garantijų, kad jis netaps branduoliniu neduoda niekas

Tiesos "šaltiniai"2016-01-21 19:17

Pas mus liko tik valatkodelfinė žiniasklaida ir Siaurovizinė TV. Ir dar apžvalgininkas - kuprotas Ožys.

Jei jau sakom tiesą ir stadom melą2016-01-21 19:01

Tai kas susprogdino Bražuolės tiltą, savanorį Abromavičių? O dar Kiesų šeimos nužudymas, Pociūno žūtis ant kieno sąžinės kabo? Ar ne Kupriaus?

Neužmirštuolės2016-01-21 16:17

CCCP okupacijos spalva buvo raudona, USA – žydra. Nesukeiskime vasaros su žiema, nepasiseks

Laucius2016-01-20 22:46

grodamas plokštele "rusai puola", tek bezdalų privarė, kad jankiai nebeapsikentė, nes, pučiant vėjams iš Rytų, jau ir jiems , o ne Putinui,tie "kvepalai" ėmė sukti nosį, Užtat jie įsakė apversti plokštelę ir už jų dolerius liurlinti kitą melodiją. O giriasi vargšelis, kad pats tai sugalvojęs.Apgailėtinas tipas.

Na štai dar vienas "kariųnas"2016-01-19 22:22

Labai panašu į tai. youtube.com/watch?v=FC-J7Scq4IY

GRĖSMĖ2016-01-19 15:26

O pas mus vagis valdžioje. Vagis Grybauskaitė. Didelis vagis. Pavogė su savo padėlniku eunuchu Vasiliausku ir arkliagalve kubiloidų kasininke Šimonyte Snoro banką ir išvogė žmonių, akcininkų, indėlininkų, klientų pinigus.

nu2016-01-19 15:05

sudėtinga nugalėti rusus kai rusai nepuola, o Putinas neina.

nieko daugiau2016-01-19 14:02

gerai apmokami pūvančios parazitinės sistemos plėtotojai keičia strategiją, bet esmė nesikeičia.

Jonis2016-01-18 21:54

„Tiems, kurie supranta tik jėgą, reikia pademonstruoti ją taip, kad suprastų ilgam“. youtube.com/watch?v=0N-Koh1EzcU

Mindaugas2016-01-18 18:57

norit kad propaganda pries Rusija suveiktu? ogi labai paparasta - patys nustokit dirbti Rusijai

Reziume,2016-01-18 14:57

kad kompiuteri reikia pakeisti automatu ! :) Bet gi tai jankiu svajones virsune, kuria jie jau igyvendino Ukrainoje. Lietuvai to nelinkeciau.

sunys loja karavanas eina2016-01-18 12:01

Na jus man pasakykite. Kaip tokia Lietuva ir kitos baltijos salys + kalbancios skirtingomis kalbomis, kuriu gyventoju dauguma kalba savo gimtaja kalba, rusu ir lenku. Kai tos trys baltijos valstybes aplamai nesusisneka net tarpusavi o dazniausiai net neturi bendros pozicijos daugeliu klausimu. Kaip sitos salys gali uzsiimti propaganda pries kaimynine rusija, Kaimynine ?! Cia gi kuo labiau reksi tuo durniau atrodysi, net nepradejus gali suprasti,kad sansu nera. Galima rinktis taktiska, tikslia propaganda, bet ir cia sansai menki, nes tai letas procesas o siais laikais viskas greitai keiciasi. Tad su propaganda lietuvoje 100% pasieksime tik viena rezultata, tik savos tautos sukirsinimo, savi pries savus. Jei buvo siekiams toks tikslas tai jis pasiteisino. Kaip sakoma , sunys loja karavanas eina.

Jonis2016-01-18 01:50

Gal kiek pabodau, bet... Su įdomumu perskaičiau Giedrius Česnakas straipsnį, išleistą lygiai prieš 4 metus. Ne su viskuo sutinku, tačiau analitinio mąstymo šiam jaunikaičiui pakanka: "Šiandieninė Rusijos užsienio politika Sirijos atžvilgiu primena Sovietų Sąjungos pozicijas Kubos krizės 1962 m." delfi.lt/news/ringas/abroad/gcesnakas-kas-nubres-raudonasias-linijas-rusijai-sirijos-klausimu.d?id=54839011

Jonis2016-01-18 00:42

Dažnai žiūriu Seimo TV. Sykį žiūrėjau 2015. 09. 02 (gal kiek suklydau) " S. Lozoraičio metinių" minėjimo kartojimą. Užkiuvo jauno politologo G. Česnakas pasisakymas. Jaunoji karta pasirodo GALI turėti savo nuomonę. Kiek frazių: "Bendraujant su Prezidentūros patarėjais, susidarė įspūdis, kad LR Užsienio politika formuojama, kaip reakcija į įvykius, o ne dirbama prognozuojant ir analizuojant artimą ir tolimesnę LR užsienio politikos raidą". Šaunuolis! Ko nepasakyčiau apie jos Ekselencijos ir jos URM klerko patarėjus.

Jonis2016-01-18 00:18

Jau seniai nežiūriu LT žinių. Gal nepatriotiška, bet geriau BBC ar CNN. Tokio informacionio pamazgų srauto nemačiau nuo Brežnevo laikų. Ir staiga STOP. Nejaugi pasidarėm užknisti mankurtai, nustoję loti, šeimininkui pliaukštelėjus botagu? Tiesiog gaila ŽURNALISTŲ, nes tiek pinigų išleista jų išsilavinimui.

mįslė2016-01-17 23:56

nesuprantu, ko tie mūsų politpropagandistai taip rūpinasi Putinu, ne dienos nepragyvena be jo nepragyvena, su jo vardu eina miegoti, su jo vardu keliasi, ..ką, jis jiems atlyginimą moka?

Politikos propogandininkams2016-01-17 21:15

Sitiems musu valstybes supuvusiems psichiniams dykaduoniams,kurie po darbo sedi Vilniaus restoranuose ir kavinese,postringaudami ir varzydamiesi tarp saves ,kuris is ju geresnis ir smaikstesnis reiketu,priminti ,kaip jiems mokykloje buvo spardomi uzpakaliai,nes cia tokie apgailetini zmogenai,kad net apie juos kalbeti neverta. Cia tusciaviduriai savimylos,gaunantys atlyginima is tokiu paciu,kurie dasikapste iki valdzios,kad nieko neveiktu,o tauda vadintu "runkeliai,sunauja" ir t. t. Kazkaip pasikeite tu "sunu" lojimas ant Rusiskos Putino valstybes,matyt seimininkas Vashingtone liepe pritilti,kaip ir musu grybu karaliene irgi pakeite retorika,arba pritilo,nes be savtimu komandu "fas" ar "palikti" nieko savo neturi...

Rusija agresyvi??2016-01-17 20:49

O įsivaizduok, kad Kuboje atsirado pora šimtų rusų karių, kuriamas štabas, ir Kuba oficialiai prašo Rusijos arba Baltarusijos didinti karių skaičių iki 1000. Kaip į tai reaguotų JAV? Man keista, kaip Rusija kenčia tokią su Lietuva kaimynystę?

lr2016-01-17 19:57

Ir kodel taip pries rusus loja galimi patys rusai? kaip jums ,atrodo,Vladimir vardas duotas Lauciui kodel?juk tai grynai rusiskas vardas,kokios pono saknys?ar bijo visai nevalges likti,tai jau loja ant savo broliu...Pancerov na tikrai nelietuviska pavarde,o loja,o stengias kodel?Mamontov net isizadejo savo seneliu...kas per typai?

Vytautas2016-01-17 19:27

Pirmiausiai kokią poziciją ėmė transliuoti visos žiniasklaidos priemonės? Bendrai viešai transliuojama pozicija rezultatų neduos. Rusija tam naudoja ir diplomatines priemones. Vieša, kaip Jūs įsivaizduojate pozicija nieko nekeičia, nes propaganda tai visuma veiksmų nukreiptų neutralizuoti Rusijos veiksmus taikant apspręstas, apgalvotas priemones.

to392016-01-17 17:33

o kubilo naktinių reformų socialdemokratai neatsisakė... ir neatsisako. Tai kuo blogas kubilas naktinių referomų? Nagi paaiškink...

Jonis2016-01-17 17:12

Nusipirkau pigesnį laikraštį: "Karštas komentaras" , kaip paaiškėjo- šių metų 1 numerį. Bus gerai pasikaityt ir sodybos pečių pakurt... Paskaitęs,nusivyliau, kad nebus kuo kurt pečių, Nustebau, perskaitęs, gal net nusiraminau. Kaip danguje, taip ir žemėje. Nusivyliau, kad neturime Lietuvoje TIRIAMOSIOS ŽURNALISTIKOS. Dėja, jau neturiu laikraščio, jau žmona sukūreno šašlykinėj. Tiek to. Medininkų žūdynių žurnalistinis tyrimas. KK Žurnalistai nepatingėjo, surado {tuo metu} bylą tyrųsius tyrėjus,prokurorus, ginklų ekpertus, bylos advokatus ir t. t... O kad būtų intriga, PATYS paskaitykit.

Jonis2016-01-17 16:52

Kas žino - tylės, kas supranta - pareikš savo nuomonę, kas nieko nežino ir nesupranta - rėks. O dabar pažiūrėkit į 1,5 metų diskusijas ekspertai.eu.

senis2016-01-17 13:53

Merkel v Sibir, Putin v Berlin! Tai dabartinis normaliu vokieciu sukis. Isigando musu dvasnos.

19-Svilpai2016-01-17 13:15

To liauciaus Sankt-Peterburgas atgal tikrai nepriims, uzsmardintu grazu miesta.....:)

P.Laučiui2016-01-17 12:00

Kadangi liežuviu nugalėti Rusijos nepavyko,siūlai paskelbti jai karą?Tik nesupratau,kur rusai tamstai trenkė per vieną žandą,kad nenori atsukti kitos pusės.Tai kokie jūs konservai,jei nenorit laikytis Dievo žodžio?

Darijus2016-01-17 01:39

Tik mulkiai žiūri LRT. Todėl ir mulkiai.

Verdiktas2016-01-16 23:30

Balsuojate už anūką, gaunate dovanų kubilą naktinių reformų.

SS2016-01-16 23:27

LIETUVA-OŽIŲ ŠALIS, TIK OŽĖLIAI VALDO MUS

JO2016-01-16 23:26

Tikiuosi koncervai degs pragare, uz Mazeikiu nafta, 2008 metu reformas, atimtus bankus…

Vytautas2016-01-16 23:09

pas mus viena tiesa - tai valatkodelfinė žiniasklaida.

romačius2016-01-16 23:07

Tai žurnalistų ir politologų protinėmis pajėgomis propagandinio karo laimėti nepavyko.Čia priėjo Volodia, įtempė savo protines galias ir pasiūlė atiduoti piniginę Nato (kad palaikytų), ir eiti muštis.

www2016-01-16 22:17

Du naikinantys karai alino Europą, reikia dar trečio, kad Europos neliktų...

Vot2016-01-16 22:14

LIBERALAS: Jei mes laimėsim, įvešim emigrantų, galės vyrai su vyrais ženytis, organizuosim vaikų prekybą, kaip Norvegijoj, viskas bus čiki

3,14zdabolams ir beretninkams2016-01-16 22:12

Kiek jura nebangotu,o siuksles visad pavirsiuje pluduriuoja.

forbes rase apie facebooko draugus2016-01-16 22:02

rubaltic.ru/article/politika-i-obshchestvo/071215-pribaltika-nato/

jokios2016-01-16 22:01

Jikios mastisenos ne reikia keisti.Dauguma zmoniu kurie zina kalbas ir domesi politika(propganda)aiskiai supranta geopolitinius zaidymus.Tesiog uz durnas straipsnius nustoti moketi.Uzsakovai tureti rinciau kontrolioti islaidos.

Neužmirštuolės2016-01-16 21:59

Viskas labai paprasta: reikia kažkaip pridengti šalies pardavimą amerikonams, trispalve neprisidengsi, žydroji puikiai tinka. Juk ne patys sugalvojo.

Taigi2016-01-16 21:58

Šifruojam Rusiją, o iššifravus, matom LT vaikus LT šuliny

Ir ko norėti2016-01-16 21:57

jei žmonėms konservatoriai ir liberastai 24 valandas per parą šika į smegenis.

sap2016-01-16 21:39

Rusijoje 2016m.atsakys I visus klausimus,kai perims centriny banka,o niekseliai viska zino ir viliasi savo romantiskomis iliuzijomis.

tai vat2016-01-16 21:35

Ka davė slykstus melas tai kad beveik neziuriu lietuvisku tv ziniu tokio nahališko brutalaus kišamo brudo iš televizijos nebuvo nei tarybiniais laikais.

nu2016-01-16 21:26

pindosai susvelnino tona,nes ju akciju birzose isimete chaosas,o nato nera tokia stipri kaip BRIKS.

Sena kaip pasaulis2016-01-16 21:13

išmintis sako: Nori taikos, - ruoškis karui. Laučius 100% teisus.

šauktinis2016-01-16 20:57

užkietėjusi bolševikų kolaborantė persimetė pas naujus šeimininkus (dabar loja pagal užjūrio šeimininko komandą), tai dabar jai reikia kuo didesnės armijos, kuri apgintų kolaborantę nuo buvusių sovietinių šeimininkų.

"Pulsim rusus ir laimesim!"2016-01-16 20:52

O kokia mums nauda iš Putino nugalėjimo? O kaip nuo to pagerės gyvenimas Lietuvoje?

Arvydas2016-01-16 20:49

Tai gal kas paaiškintų man Laučiaus pagrindinę mintį? Karą skelbsim Rusijai, ar tyliai užimsim?

švilpa2016-01-16 20:25

Marazmatikas. Važiuok į savo Leningradą su mamyte.

akivaizdu2016-01-16 20:19

pide ras tija uždrausta rusijoj,tai visi euro gėjai (tokie kaip Laučius) pyksta ir rašo nesąmones apie ją.

VSD2016-01-16 20:11

Neklausau LRT radijo ir neskaitau delfio. Nėra ko skaityti šitų šašistų ir rusofobų apologetų.

U-2 to 13. Nu jo2016-01-16 20:02

Tai kad neverta bijoti, Laučius, Monikutė beigi pancerowai su ju organais, daugumai zmoniu ne tik kad nebaisus bet dar ir juokingi. O tikruju, talentingu propogandonu yra "gerokai mažiau nei gėjų ir lesbiečių)“, - teigia delfi.lt-lrt.lt analitikas V. Laučius." Ir niekas jam ne nepapriestaravo...

Nesupratau,2016-01-16 19:55

Apie kokia jega cia jie kalba,ar jau konservatoriai karo pradzia Rusijai skelbia...Apgailetini nieksai!

Nu jo... to U-22016-01-16 19:39

Po tamstos replikos "kokiu kulkosvaidžiu gąsdina Laučius ir kuo gąsdins Monikutė" savo ideologinius neprietėlius susimąsčiau, ir turiu pripažint, jog neesu moraliai pasirengęs tokiam landbergizmo apologetų smūgiui žemiau juostos. Tokios atakos sulaukus, nebeliktų nieko kito, tik kaip siekiant išvengti šiurpinančio vakarų vertybių vaizdo, atsisakyti interneto, ir tuo pačiu pripažinti pralaimėjimą propagandiniame kare.... :D:D:D

Racionalas2016-01-16 19:31

Tai dabar taip iseina, kad informacinis karvedys Valodia Laucius pripazysta, kad jo klaviaturines pajegos yra visiski diletantai ir pralaimi musi po musio. Ar tai reiskia, kad nepriklausomi portalai ir nacionalinis transliuotojas nustos kasdien i eteri triest "Putinas, Putinas, Putinas, Putinas..."?

>42016-01-16 18:59

Gana smaiksciai, tamsta.

U-22016-01-16 18:25

Užuot guodęs ir drąsinęs save tokiais plepalais, vadinamais informaciniu karu, buvęs Tėvynės sąjungos (Lietuvos konservatorių) partinio leidinio redaktorius V. Laučius verciau nueitu pas gera ginekologa ir pasitikrintu sveikata, nes man atrodo, kad jam su galvos kakleliu kazkas negerai.

pavardė2016-01-16 18:19

atitinką turinį.

Albas2016-01-16 18:16

Pritariu prieš mane komentavusiems, bet man net ir pirmoje dalyje užkliuvo Laučiaus tezė - (nes tam, kad Rusijoje laimėtų liberalioji demokratija, joje turi atsirasti daug liberalų ir demokratų, o ten jų net gerokai mažiau nei gėjų ir lesbiečių)“, - teigia delfi. lt-lrt. lt analitikas V. Laučius. Kiek pamenu, tai rusijos libdemų vadas yra Žirinovskis, tai keistai atrodo teiginys kad tokiu žirinovskiu reikia daug daugiau. Jei tokie žirinovskiai taptų valdantys rusiją, tai manau pasaulio dienos būtų suskaičiuotos (mes, be abejo, būtūme pirmi eilėje po turkų)

gariunas2016-01-16 17:48

Kaip cia bevartytu makiaveliskas /laucius pats pasamoningai partojo si termina/ laucius, pabaigoje aiskiai ir atvirai suformuluoti pagrindiniai ju tikslai. Tai -daugiau pinigu. Ir daugiau galios. Nieko naujo. Tik kalbeles dar suktesnes ir painesnes. Vertybiu kokteilis visai koktus. Susipainios jie viena grazia diena tarp savo melu ir manipuliaciju ir parpuls. Skaudes. Kvies i pagalba, bet niekas nebetikes. Tad pagalbos nedsulauks.

Nu jo...2016-01-16 17:32

Perskaičius pirmą straipsnio dalį susidarė toks įspūdis, kad Laučius pagaliau suvokė, jog atviras melas ir patyčios skirtos Putinui nelabai veikia, o tiksliau pasakius duoda visiškai priešingą efektą. Tačiau džiaugsmas dėl propagandistą aplankiusio prašvitimo buvo anksčiau laiko, nes vienintelis receptas, kurį nesuveikus oficialiai skleidžiamam melui antrojoje savo rečitalio dalyje pasiūlė Laučius, yra pereiti atviro ginkluoto šantažo. Asmeninis palinkėjimas: ponui į rankas vėliava ir pirmyn su kitais etatiniais mekentojais į šviesų landsberginį rytojų... :D

Nu jo...2016-01-16 17:31

U-22016-01-16 16:48

Tiems, kurie supranta tik jėgą, Demokratinės politikos instituto įkūrėjas Vladimiras Laučius budamas ne tik teoretiku bet ir praktiku, iš karto siūlo pademonstruoti savo demonstraciny propagandiny organa. Tvirtu gerb. Vladimiro yvokimu, priesai turi manyti, kad tai ir yra Laučiaus kulkosvaidis. Bijau net pagalvoti, kuo JAV ir NATO nedraugus pagal nauja propagandonu teorija ir taktika baidys delfio Monika.

suldu2016-01-16 16:29

jegos politika yra zinoma is istorijos. jegos politika atnese 50 milijonu auku. Reikia moralines politikos, nukreiptos i svietima, kaip ta sekmingai daro olandai, belgai, Skandinavijos salys.

zzz2016-01-16 16:24

Iš karto maniau,kad šis"teoretikas"atgavo protą,bet perskaitęs pabaigą pamačiau,kad jo vieta psichiatrinėje ligoninėje ir visada,kad būtų įvilktas į tramdomuosius markinius,nes bet koks gydymas yra beviltiškas.

aAlgirdas2016-01-16 15:27

" konservatoriai įsteigė dabar šalies politiką formuojantį Demokratinės politikos institutą" ---- kažko nesupratau, nejaugi šalies politiką formuoja opozicija. JUK TAI STEBUKLAS arba tai LIetuva čia valdantieji ne prie ko, o tik prie lovio

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi