Dabartinė prezidentė, kaip paaiškėjo balandžio 9 d., ne visada galės dalyvauti visų kandidatų į LR prezidento pareigas rinkimų kovos bendruose debatuose. Vyriausioji rinkimų komisija (VRK), iškilmingai Seime įteikusi visiems kandidatams pažymėjimus dalyvauti gegužės 11 d Respublikos prezidento rinkimų kampanijoje, paskelbė suteikianti ypatingą prievolę ar privilegiją vienam kandidatui nedalyvauti debatuose, „jei tai susiję su jo pareigų vykdymu“.

Todėl šioje nelygiavertėje kovoje ypač vertinga visų ir kiekvieno parama. Neabejotinai pravers tikėtinai nešališkų užsienio profesionalų kruopščiai parengta Dalios Grybauskaitės charakteristika. Jokio asmeniškumo, tik informacija.

Apie charakterio dygumą ir įžeidumą dėl viešos kritikos, „nesinchronizaciją“ su Seimu ir elito palaikymo praradimą, verslininkų nusivylimą, personalines atakas prieš neįtikusius URM ir VSD vadovus bei ambasadorius, nepalankumą Amerikai po stažuotės 1991 m. Džordžtauno universitete ir darbo Lietuvos ambasadoje Vašingtone.

Bei JAV išreikštą susirūpinimą „atidžiai ugdyti Grybauskaitę dabar“, taip pat JAV paramą, kad „Grybauskaitė visai galėtų būti prezidente iki 2019 metų“.

Skelbiame JAV reikalų patikėtinio ( chargé d'affaires ) Damiano Leaderio ataskaitą iš Vilniaus apie LR prezidentės D. Grybauskaitės pirmosios kadencijos pirmuosius šešis mėnesius.

Šis konfidencialiai oficialus raportas tapo viešai prieinamas JAV diplomatijos viešojoje bibliotekoje ( Public Library of US Diplomacy ) dėl visagalio WikiLeaks . Pateikiame pažodinį vertimą dalies dokumento ID 10VILNIUS4_a (visą skaityti ČIA).

„B. VILNIUS 710 C. VILNIUS 440 --- 1. (C) Po šešių mėnesių kaip Lietuvos prezidentės, Dalia Grybauskaitė.

3. (C) Visuomenėje, kurioje yra stiprūs šeimos ryšiai ir per šeimą bei draugus šie ryšiai padeda pasiekti asmens paaukštinimo, Grybauskaitė yra anomalija.

Netekėjusi prezidentė neturi artimos šeimos, jos tėvai yra mirę, nėra brolių ar seserų tų pačių tėvų, neturi ir savo pačios vaikų. Gandai apie jos lytinę preferenciją prezidentinės kampanijos metu buvo Grybauskaitės kategoriškai paneigti, nuo tada jie daugiau neiškilo.

Vyriausiasis užsienio politikos patarėjas Darius Semaška, kuris dirbo su Grybauskaite, kai ji buvo paskirta į Lietuvos ambasadą Vašingtone, pasakė, kad ji ten nebendravo ir neužmezgė draugysčių, ir netgi dabar turi tik vieną ar dvi artimas drauges. Nepaisant jos dėmesio trūkumo bendravimui, vis dėlto ji nustebino savo štabo darbuotojus būdama įspūdinga asmens-asmeniui politine veikėja, šią ypatybę jie nusakė kaip jos nuostatą, kad kampanijos rengimas yra „bendravimas su tikslu“.

Ji siekia paremti labdaras, ypač tokiais vaikų klausimais kaip našlaičių namai (labdaros yra vieninteliai renginiai, kuriems ji nori išplėsti prezidentinio prestižo paramą). Jos reputacija kaip nusišalinusios asmeniniame gyvenime neatsispindi jos viešuose pasirodymuose, kur ji dažnai rodo šiltą ir rūpestingą pusę.

Rezultatas -- ji išlieka pati populiariausia politike Lietuvoje /... /.

13. (C) Be to, kad yra nesinchronizuota su Seimu, Grybauskaitė visiškai prarado palaikymą dalies elito, kuris parėmė jos kandidatūrą.

Verslininkai mums išreiškė nusivylimą dėl jos nenoro įsitraukti į jų reikalus ir dėl jos sprendimo eliminuoti prekybos bei verslo aspektus iš jos suplanuotos kelionės į Ameriką. Pažymėtina, kad ji gali būti dygi, kai yra kritikuojama, ypač viešai, tai personalinė ypatybė jos atakų prieš žmones, kurių ji nemėgsta ar su kuriais nesutinka, kaip užsienio reikalų ministras Ušackas, buvęs VSD vadovas Povilas Malakauskas ir keletas ambasadorių.

Jokios ypatingos šilumos JAV ------------------------------ 14. (C) Grybauskaitė praleido keletą metų JAV.

Ji lankė šešių mėnesių tarptautinės ekonomikos diplomatijos programą ( international economic diplomacy ) Džordžtauno universitete ( Georgetown University ) 1991 m. , dalyvavo Tarptautinėje vadovavimo programoje ( International Visitor Leadership Program ) 1994 m. , tada kaip DCM dirbo Lietuvos ambasadoje Vašingtone nuo 1996 iki 1999 m. Nepaisant jos didelės JAV patirties, mes girdėjome daugiau nei iš vieno šaltinio, kad ji nėra palankiai nusiteikusi JAV, kaip buvo per jos pirmą apsilankymą.

Iš dalies ji nusivylė Lietuvos-Amerikos bendruomene, nes po 1990-ųjų dauguma jų niekada neįvykdė savo pažado realiomis investicijomis padėti atkurti Lietuvą. Mes suprantame jos įsitikinimą, kad daugelį jų domina sugrįžimas į Lietuvą tik išėjus į pensiją ir kad Lietuvos Vyriausybė juos pasamdytų kaip vienos ar kitos srities ekspertus.

Jos požiūris atsispindi išankstiniame sprendime, kai 2010 m. buvo pakviesta kaip garbės viešnia į JAV-Baltijos fondo ( U. S. -Baltic Foundation ) vakarienę (šią garbę ji parodomai paprašė perleisti ministrui pirmininkui Kubiliui).

15. (C) Jos požiūris dėl ABC News istorijos, kurioje pateikti įtarimai dėl CŽV (CIA) slaptų kalėjimų Lietuvoje, ir dėl jų poveikio ryšiams su JAV buvo neaiškus.

Kai ši istorija pirmą kartą nuskambėjo, ji išsakė savo nuomonę Ambasadorei, kad tai galėtų pakenkti JAV ir Lietuvos santykiams. Netrukus įvykusiame susitikime su Europos Tarybos žmogaus teisių komisaru Thomasu Hammarbergu ji tarsi leido save provokuoti spaudos konferencijoje ir viešai pakvietė šiuos įtarimus ištirti, ką daugelis suprato kaip blogą patarimą.

Kai kurie Amerikos grupuotės Seime nariai taip pat mums pasakė buvę nuliūdinti, kad Grybauskaitė sureikšmino CŽV kalėjimo paslapties istoriją, kas paskatino lyg ir prieštaraujantį Seimą pradėti tyrimą VILNIUS 00000004 004 OF 004; tai sukėlė MP (ministro pirmininko) nerimą, kad tyrimas gali pakenkti gyvybiškiems Lietuvos santykiams su JAV. Ji taip pat atrodė naudojanti įtarimus kaip priežastį priversti atsistatydinti VSD direktorių ir pareikalauti didesnės atsiskaitomybės.

Ji neatrodė žinanti, kaip tai galėtų paveikti santykius su JAV.

Komentaras: JAV privalo ugdyti Grybauskaitę

16. (C) Tai, kad nėra instinktyvaus proamerikietiško nusistatymo, nereiškia, kad Grybauskaitė yra antiamerikietiška.

Ambasadorės susitikimai su ja atspindi Grybauskaitės supratimą, kad JAV yra svarbi sąjungininkė ir pagrindinė sąjungininkė, kuri reiškia susirūpinimą dėl Lietuvos saugumo. Ji yra tvirta Lietuvos tęstinio buvimo Afganistane rėmėja, matydama tai kaip tiesioginę paslaugą už paslaugą ( quid pro quo ) dėl stipraus NATO palaikymo Lietuvai.

Kaip pažymėta anksčiau, nors ji nevykdo atvirų durų politikos su kiekvienu atvykusiu JAV pareigūnu (politika, mūsų teigimu, kuri išplėsta ir kitose šalyse), ji yra lengvai prieinama Ambasadorei.

17. (C) Dėl būsimos paramos JAV rūpimiems klausimams reikia atidaus Grybauskaitės ugdymo ( cultivation ) dabar.

Šį pavasarį jos suplanuota kelionė į JAV teikia galimybę sukurti pamatą aukštuose JAV vyriausybės sluoksniuose per susitikimą su Prezidentu Obama, sekretore Clinton ir sekretoriumi Gatesu. (Ji yra pasiruošusi patvirtinti suderintą savo vizito laiką, kad palengvintų jų tvarkaraščius. ) Grybauskaitė visai galėtų būti ( could well be ) Prezidente iki 2019 m. , taip parodytume, kad mes ją rimtai palaikome, vertiname Lietuvos paramą Afganistane, branginame jos paramą mūsų politikai Rusijos atžvilgiu ir norime, kad ji turėtų konstruktyvų vaidmenį Euroatlantinėje bendrijoje ir gautų dividendus daugelį ateinančių metų.

LEADER“

Štai ši 2010 m. JAV ugdymo parama D. Grybauskaitei iki 2019 m. galbūt yra atsakymas, kodėl ir be debatų su kitais kandidatais į LR prezidento pareigas D. Grybauskaitė jau dabar gali būti rami ir užtikrinta dėl asmeninės sėkmės nelygioje rinkimų kovoje.

Naujausi

Komentarai (93)

Rikiuoti
stasys2014-05-01 13:24

ruta ..aiškiai dar nespėjo persimauti savo tapkių,..į šiltas ir pūkuotas, ir tai galėtu būti paaiškinama posakiu "seni batai niekada nespaudžia". Prieraišumas gera charakterio savybė, bet nereiktu to viešinti savo senomis išmintomis tapkėmis. Tai sudaro slogų įspūdį..

ruta2014-04-29 20:42

91 numeriui , prasau paviesinti ta sarasa geru darbu ! Ir bukite malonus , nejuokinkite mano tapkiu , apie paneles Grybauskaites mistini pasiaukojima , nes nesolidu uzsiimtu populizmu . Tokius demagoginius , tuscius apibudinimus , jau girdejome sovietmeciu apie dedule Lenina . Teko skaityti archivinius dokumentus , kaip tie komunistiniai parazitai , kai visa salis badavo , esdavo gera mesa , sokolada , ikrus , raudona zuvi .. Negali komunistines -KGB / komunistai neegzistavo be KGB /liekanos atstovauti Nepriklausomai Lietuvai !

Juozas Janonis2014-04-29 20:22

Reikia suteikti galimybę pratęsti pradėtus gerus darbus,nes yra protinga,atsidavusi Lietuvai,neturi ekonominių interesų,stengiasi dirbti net daugiau,negu priklauso pagal pareigas - padarė daugiau, negu ankstesnieji prezidentai.Kas nedirba-tas neklysta.Ji aukoja savo gyvenimą.Lietuva neturi praleisti šanso.

Zenonas2014-04-23 05:48

Dėl savo karjeros, paaukojo mergaitę. Žiauru. Tik KGBistai gali būti tokie žiaurūs.

Algika2014-04-22 15:16

Žymus sionistas B. Lazeris, I sionistų kongreso, įvykusio 1897 . Bazelyje, dalyvis, rašė: "kad Bazelio "Sino išminčių protokoluose"", yra parašyta pasaulio slaptosios vyriausybės programa. Vienas iš punktų sako: "reikia stengtis, kad į valstybių vadovus, papultu žmonių nemėgstami asmenis, nes jie bijodami tautiečių teismo, gins žydų interesus, iki galo, ne priešingu atveju...." Ką akivaizdžia stebime stribduktės elgesyje. Žydmasoniai globos ją, kol jinai šoks pagal jų dūdelę.

samas2014-04-21 15:27

Ir tokie durneliai, kurie net nežino kaip LT valdžios pasiskirsto galiomis, ne tik balsuoja, bet ir dalyvauja diskusijose. Kažkokia višta parašė, kad Prezidentė "pagal visus rodiklius nuvarė Lietuvą žemyn". Kaip?

to 85. Romas2014-04-18 19:09

Be abejo kad ji labai kompetetinga stribostukačių veikime. Čia visiškai teisingas jūsišis pastebėjimas. Tikra okupacinės valdžios atstovė kolaborantė.

nn2014-04-18 19:01

nematau nieko nelygaus

Romas2014-04-17 20:55

Nu kas per nusistatymas... Nematau nei menkiausios priežasties abejoti Grybauskaites pozicija ar kompetencija. JAV nerenka lietuvos prezidento jie tik sako, kad jiem toks prezidentas priimtinas. Iš teksto tiesiog akivaizdu, kad Grybauskaite nesileido į kalbas atidirbinėti už paramą mūsų versilinkėliams. Taip pat nebando lįsti į šik... ą be muilo net ir JAV. Stipri ir išsilavinus asmenybė. Bet tai tik mano nuomonė. Beje būnant objektyviu galiu pasakyti, kad dalyvavimas debatuose prideda vertės, o ne ją mažina. Nebent ateini į juos nepasiruošęs paveblent apie nieką. Ir čia galiu pasakyti kad Puteikis vienuose pirmų debatų apie Ukrainą buvo keliom galvom labiau pasiruošęs už likusius kandidatus, kurie panašu, kad atėjo į laidą iš gatvės... Turim ne daug gerų kandidatų ir tą tenka pripažint. Tikiu kad Puteikis grėsmingas varžovas Grybauskaitei bet tas senas "Aukos" scenarijus (kuris turėtų būti patentuotas Paksiaus) pykina. O ltvnews. online ta ��vaizdį tik bando stiprint

KVAILINIMAS2014-04-17 13:21

Labai jau sureikšminta ta persona, sakyčiau-Non Grata.

Gintautas2014-04-17 11:17

Uz N.Puteiki.

81 lietuvis komentarui2014-04-16 03:06

Nuspreskit rimtai tik uz Puteiki ir kitus paraginkite!

Lietuvis2014-04-16 03:01

Manau kad lietuva jau nerinks kitai kadencijai statytines. Gal geriau as uz Nagli Puteiki bet dar tvirtai nenusprendziau.

jonas2014-04-15 22:36

Negali dalyvauti debatuose,nes, be popierinės špargalkės, gali pradėti statyti lietuvoje išsivyščiusį socializmą.

Česlovas2014-04-15 01:46

Dokumento scenarijus leidžia suprasti tai, kad JAV rupi tik vieną: Kaip galima būtu pritaikyti Dalia Grybauskaitę JAV Poreikiams tenkinti. Jiiems visiškai nerūpi teisingumo ir demokratijos nebuvimas Lietuvoje. Tai visiškas absurdas ir cinizmas iš JAV valdžios funkcionierių pusės.

kokios isskirtinybes2014-04-14 20:18

tegu ateina su visais i debatus

Kuku2014-04-14 19:08

sąžinė ir moralė - ne šio pasaulio dimensijos... štai kaip kalba ir dirba ištikimasis Grybauskaitės patarėjas , dabar LB valdytojas Vasiliauskas. kodėl jai tinka AMORALUS ir NESAŽININGAS patarėjas ???? kodėl jis iki šiol sėdi LB , po SNORO nacionalizavimo ir atidavimo Kuperiui suėsti.??? juk tik dėl nacionalizavimo ir subankrotinimo Lietuva turėjo pravesti į bankų draudimo fondą berods4,6 milijardus???

na jau ne2014-04-14 18:51

uz ta tikrai ne....per daug ji prisidirbo

onte2014-04-14 13:24

ji neverta prezidento vietos as nebalsuosiu

V.Ladas2014-04-14 09:15

Na, keistas yra to dokumento tonas. Lyg tai JAV nuleido Lietuvai savo įpareigotą asmenį, stebi jo veiksmus, nėra labai patenkinti, bet randa daugiau teigiamų, negu neigiamų bruožų, tai nusprendė palikti iki tam tikro jam skirto laiko, bet daryti poveikį (ugdyti)...Runkeliai, ar mums marionetės reikia?

varna2014-04-13 21:51

Ji ir į debatus nesiruošia eiti, nes ką gi pasakys, taigi užjuoks visus negyvaI,pasiūs vietoj savęs kubilių

Mykolas2014-04-13 17:04

O aš galvojau, kad tik Adamkus šoko amerikonišką krakoviaką. Atrodo jam niekas, išskyrus Durniškes nepatiko Lietuvje,nei karto neatostaugavo Lietuvoje. Kaip buvo ,taip ir liko svetimas ir beinaudojantis privelegijomis... Šita ,bent pradžioje, pasirodė kitokia, na o dabar, atrodo, kaip atitrūkus nuo žemės, ar net blogiau!

kuku2014-04-13 05:09

tegu remia ją kas nori -aš už ją NEBALSUOSIU.

KS to Raigardas2014-04-13 03:01

Štai pasižiūriu vardas "Raigardas", galvoju tikriausiai molis kažkoks. Bet išvados nedarau. Pakalbu, žmogus iškalbus retorikoj nusimanantis, kalba sklandžiai, tikriausiai protingas. Bet vis dar išvados nedarau. Kalbamės toliau, ir tik tušti svaičiojimai be jokių argumentų. Nuomonė keičiasi, bet išvados visvien nedarau. "Pagrįsk patarlę, argumentuok elementarius etikos principus" trintukas galvoju, prieš akis praplaukia mergaitės siluetas ir JAV krantai... Vaizdas aiškėja, tačiau taško visvien nededu, gal kitom aplinkybėm žmogus yra geras ir įdomus... Ar pakankamai pagrindžiau pavyzdžiu ar visvien kaktinės smegenų skilties nepasiėkė? :) :

Liepa-Raigerdui2014-04-12 22:06

...būtų mano valia, tai seimą su "zuperprotinga" vyriausybe paleisčiau velniop.. Neturiu jokių pasitikėjimo rezervų sisteminėm gaujom.// Žmogų prekybos centre užtampo jei nukancina dantų pastos tūbelę, o čia galima nebaudžiamai tratinti mokesčių lėšas, marinti Tautą, jos Žemę ir dar aiškinti, kad Lietuvos naikinimas, žinote, yra absoliutus gėris...

Raigerdas Liepai2014-04-12 20:29

Pritariu jūsų teiginiui:"Sakykit, ar patologijų paliestai būtybei gali rūpėti paprastų žmonių gyvybės? Aišku, kad ne..." Na, taip, problema yra tame, kad jie "yra nepriklausomi" nuo tikrovėje egzistuojančių faktų. Jūs kalbate apie derlių? Ar jūs užtikrinta, kad bent 60% Seimo narių supranta, ką reiškia derlius? Dauguma iš jų nesuvokia šitų dalykų. Jie įsivaizduoja, kad derlius užauga nuo kalbų, bet ne nuo darbų. Jiems gi atlyginimas mokamas nepriklausomai nuo to, ar tas derlius užaugo ar ne. kai to derliaus nėra, tai jie skolinasi net iš Amerikos. Bet būtent tas skolinimasis skatina juos ir toliau nieko nesėti. O kam sėti? Jeigu gali pasiskolinti ir už tai nėra jokios net mažiausios atsakomybės. Maža to, pridaręs nuostolių, gali ramiai sėdėti Seime ir postringauti apie Referendumą. Ir niekas neklausia: kiek mokesčių mokėtojui kainuoja toks tuščias Seimo nario tarškėjimas apie tai, apie ką jis nieko neišmano? Šitos partijos Seime yra tikras absurdas. Paklausykite tik, apie ką jie kalba? Juk tai su derliu tai nėra niekaip susiję?

Liepa-Raigerdui2014-04-12 20:14

Ką Jūs, Raigerdai, liberalieji bolševikai vaidenosi olandiškas pupas viduržiemy kibire sodindami.. Tik kažko nerodo, koks rezultatas - įtariu, pasodino ir pamiršo..// Jie numirtų iš bado, jei ir ant derlingos žemės"pasodintum"- nesutverti darbui, o sutverti žulikystėm... Sakykit, ar patologijų paliestai būtybei gali rūpėti paprastų žmonių gyvybės? Aišku, kad ne...

Raigerdas Liepai2014-04-12 19:55

Sutinku su Tamsta, kad tai jau turėjo būti pradėta įgyvendinti 1991 metais. Bet štai, kokia yra bėda. Mes turime reikalą ne su kokiais nors ten iš tikrųjų prieštaraujančios opozicijos išdėstytais argumentais, bet mes turime reikalą su žmonėmis, kurie yra realiai atitrūkę NUO REALYBĖS. Tai nėra žmonės, turintys kažkokią tai kitokią idėją, kuri gali būti paremta faktais, o tai yra žmonės su patologijomis. Jiems užduodi paprastą klausimą ir pas jų mąstymo mechanizmas pradeda svilti, nes jų mąstymas neatitinka realiai egzistuojančių tikrovėje dalykų. Štai, kur yra bėda. Pavyzdžiui, ūkininkaujant tai būtų katastrofa. Manau, kaime tai sukeltų juoką, jeigu kas nors ant kelio bandytų pasėti linus. Žmonės tikrai paklaustų: ką tu darai kvailį? O Seime tai yra normalus dalykas, nes ten tiek daug sėjančių ant kelio linus, kad net nei vienas seimūnas neišdrįsta net iškelti šito klausimo Seime. Reikia tikrai iškelti klausimą: kam reikalingas toks Seimas, kuriame tiek daug neracionalių žmonių, kurie eina prieš visuomenę. Kaip iš viso gali būti toks Seimas? Tai, kokio velnio tada žmonės atidavė savo gyvybes? Kad kažkas tai Seime pradėtų įrodinėti, kad keliai yra būtent pati geriausia vieta linų sėjimui?

Liepa-KS2014-04-12 19:17

O koks kompromisas buvo sprendžiamas šturmuojant pulkui berkutininkų civilių gyventojų namus Klonio gatvėj? // Koks kompromisas "kepamas" skandinavų bankų įsigalėjimu LT? // Koks saugumiečių kompromisas buvo organizuojamas ugdant teroristą nuo 14m. Kusaitės asmenyje ? // Su kuo sudarytas kompromisas dėl išvaryto milijono emigracijon? // ... Nuo kada žmonių valios nepaisymas, gyvenimų ir valstybės griovimas vadinamas kompromisu?... Beržas yra beržas; ant jo obuoliai neauga, kad ir kaip norėtumėt kam nors įrodyt atvirkščiai ir įsitekt su savo niekšingais kompromisais....

Liepa-Raigerdui2014-04-12 19:09

Na ne, jei Litas ir LT žemės pardavimas yra kompromisas, tai aš Anglijos karalienė. // Man tokie argumentai paduoda Lovio partijos smarve - Kapital uber alles.... // Neprisiimsiu primetamos prievolės vergauti nusikaltėliams, vagiams, melagiams. // Hitleris su Stalinu, beje,irgi nupaišė daug argumentų, kodėl verta žudyt, kankint milijonus žmonių,ištisas tautas... // Vienintelis Naglis kalba apie atlyginimų žirklių įvedimą bei sąrašinės rinkimų sistemos panaikinimą- visa tai jau turėjom turėt nuo 1991 !!!!!!!!!!!!... //

Raigerdas >KS2014-04-12 18:48

Na, gerai, be ilgų išvedžiojimų. Štai tu rašai:"Yra geras posakis "Išvada padaroma tada, kai nusibosta galvoti". Tai dabar ir argumentuok: KUO TAS POSAKIS YRA GERAS?" Primenu tavo žodžius:"Kodėl vietoj argumentų "už Puteikį" renkatės kompaniją "prieš kitus"? Tai apgailėtino silpnumo ženklas". Dabar argumentuok ir parodyk savo "stiprumo" ženklą. Tai laukiu atsakymo. Ir tikiuosi, kad suprasi, kad badydamas pirštu į kitus, parodytum, kad tu esi geresnis, nei tie, kuriuos tu kritikuoji. Nes dabar gaunasi atvirkščiai. Tai - KUO TAS POSAKIS YRA GERAS? PATEIK ARGUMENTUS.

KS2014-04-12 18:34

Yra geras posakis "Išvada padaroma tada, kai nusibosta galvoti". Ir dar karta pasikartosiu, diskutuodami NIEKADA nelyskyte į asmeniškumus, ne kaip atrodote. Nebent to jums reikia savivertei pakelti, bet čia jau jūsų gyvenimo tragedija niekaip nesusijusi nei su šia tema nei su manimi. Sudie

Raigerdas >KS2014-04-12 18:26

Jokios tu tiesos nieškai. Tu tik sakai, kad ieškai. Ka sieško, tas randa, o tu vis ieškai, ieškai ir nerandi. Į tą klausimą, kurį aš uždaviau yra atsakę milijonai žmonių. Ir yra atsakę vienu trumpu žodžiu. Tai, ar tave galima pavadinti protingu žmogumi, jeigu milijonai žmonių pajėgia atsakyti, o tu čia pradedi veblenti, kad klausimas dėl "bet" yra abstraktus. Tada man kyla kitas klausimas:"ar žinai, kas yra kvailys?" Tiesa, jis irgi ieško tiesos, bet jos niekaip neranda.

KS to Liepa2014-04-12 18:22

Gerbiu jūsų nuomonę ir jai pritariu, tik gyvenam čia ir dabar o ne "idealiam Lietuvos modelyje". //Dar papasakokit, kad išparduoti šalies žemes, atsikratyt Lito ir nuo ryto iki vakaro garbint ativalstybinių partinių gaujų veiklą yra sąmoningumo viršūnė// Kodėl išparduoti? Jau dabar jas supirkę vietiniai kunigaikščiai ir dar kokiais mąstais. Aš savo neparduodu nei jiems neparduosiu ir užseniečiams nematau čia jokios grėsmės o ir aplinkinių pavyzdžiai kalba aiškiau nei reikia. Požiūris "nei man nei kitam" nelabai kaip skamba. Lito niekas atsikratyti nenori, vyksta mainai. Ir Euro pliusai (tiek finansinis tiek geopolitinis saugumas, verslo santykių supaprastinimas... ) nusveria jo minusus. Ar jūs norite užsidaryti mūsų šalies ribose, ar manote jog be tarptautinės rinkos gyventume geriau? Visi pasirinkimai yra kompromisų menas, nes turėti viską nieko neaukojant neįmanomas procesas natūralioj aplinkoj. Nors noras būti išlaikomiems dar giliai įsišaknijęs...

KS to Beta2014-04-12 18:11

norėjau pasakyti maišo ne pareigą su prievole o prezidento, seimo ir t.t... pareigas bei/ar prievoles :)

KS2014-04-12 18:09

Na pats kątik pavizdingai papilstėte iš tuščio į kiaurą kalbą nukreipdamas nuo temos į asmeniškumus. Renkatės analizuoti menamą "mane" idant kalbėtumėte apie konkrečią temą. Primityvu ir nebeskanu. O klausimas "nuo ko priklauso sėkmė BET kuriame darbe?" abstraktus dėl to pačio "bet". Na bet ir tai pasistengiau savo nuomonę išsakyti. Čia męs diskusiją ir užbaigsime, kadangi tikslai mūsų skiriasi. Aš ieškau tiesos o jūs ginate sąvąją manipuliuodami kalba ar net pačiu subjektu. Neišgirdau nei vieno argumento, nei vieno "už" ar "prieš", tai paliksiu jus šioj monologo masturbacijoj. Retoriką neblogai išmanote, tačiau su išmintimi ar įžvalga nieko bendro neturi. Geros jums dienos analizuojant nepažįstamus ir ginant tą kažką, kas tikiuosi turi bent šiokius tokius kontūrus, apie kuriuos man dėja jūs nepapasakojote

Beta > 48. KS (12:24)2014-04-12 18:04

Tamsta gudragalvi, pareiga ir prievolė yra vienas ir tas pats. :)

Liepa-KS2014-04-12 18:03

Per prievartą mielas nebūsi net ir su auksiniais argumentais. // Neškitės tą savo "nepriklausomą" nuo nieko ikoną ir džiaukitės- galit netgi pasipiršti, juk demokratinėj šaly gyvenam, neuždrausta. // Keista, bet net danguje yra hierarchija ir vieni nuo kitų priklauso, bet čia,LT, yra išimčių... Ekspertų komentatoriai yra "beviltiški"; kiek žiūrėjau, skaičiau, nemačiau nė vieno teigiamo atsiliepimo apie šiandieninę valstybės galvą. // Aišku, jie visi kartu yra"kvailiai", o tamsta proto bokštas, obeliskas... Dar papasakokit, kad išparduoti šalies žemes, atsikratyt Lito ir nuo ryto iki vakaro garbint ativalstybinių partinių gaujų veiklą yra sąmoningumo viršūnė. //Pamiršot"netyčia", kad šiuo metu sėkmingos ir laimingos visuomenės viena iš gyvavimo sąlygų yra piliečių ir valdžios bendradarbiavimas bei partnerystė. Gerojo ir protingojo caro/monarcho žmonėms nereikia. // Tad matosi, jog vadovaujatės bolševikiška metodika "JA NAČALNIK-TY DURAK,TY NAČALNIK -JA DURAK". //

Raigerdas > KS2014-04-12 17:42

Na, pirmiausia, kad dalyvauti diskusijoje, tai reikia mokėti bent jau suvokti, kas buvo pasakyta. O mano komentare buvo aiškiai parašyta:"Tik nepradėk išsisukinėti. Jeigu nežinai, tai ir sakyk, nežinau". Taigi, nėra pas tave vyriškumo požymių, nėra tvirto stuburo, todėl tau ir norėtusi, kad tau vadovautų tas, kas turi tai, ko neturi tu pats. Dabar tavo atsakymas apie tai, kad mano klausimas "labai abstraktus" vertas kuolo. Net ne devejto, o kuolo. Pirmiausia, klausimas yra konkretus, o tu jau iškraipai patį faktą, kad jis, neva, yra abstraktus. Manau, kad tu pats net nesupranti, ką reiškia žodis abstraktus. Taigi, tavo atsakymas patyrė nesėkmę. Manau, kad tavo darbe yra ta pati situacija. Todėl tau ir reikia, kad ir toliau galėtumei gyvuoti, gauti pinigus, neturėdamas nei stburo, nei tvirto charakterio, kaltindamas kitus, kad kiti kalba neargumentuotai, bet kada paklausia tavęs paties dėl argumentų, tai jie išgaruoja. Taip, šiandien diletantų ir demagogų Aukso amžius Lietuvoje, todėl jie nori, kad tai tęstusi iki begalybės. Dar Šekspyras daugiau nei prieš 400 metų bandė kovoti su demagogais ir diletantais, sakydamas Hamleto lūpomis: "Vis tie žodžiai, žodžiai, žodžiai..." O Roznekranco ir Gildensterno aiškiai paklausė: "Ar mokate groti fleita?" Tie atsakė, kad nemoka. Tada Hamletas ir klausia:"Tai, jeigu jūs nemokate groti fleita, kodėl jūs manote, kad manimi yra groti lengviau, nei fleita?" Tas pats tinka ir vadovui, kuris nori groti visa visuomene.

KS2014-04-12 17:22

Labai jau nekantraujate, gal kavos padauginote? Ir pats pagrįskite kur mano pasisakyme matote demagogiją? Pridedu: Demagogija (gr. dēmos – liaudis + agōgos – vadovas) – naudos, pripažinimo ir populiarumo siekimas apgaule, melagingais pažadais, meilikavimu, faktų iškraipymu, kritikos slopinimu, teisingos informacijos nutylėjimu.

KS2014-04-12 17:19

Skirtingi darbai skirtingos savybės. Taip, Hitleris buvo puikus lyderis, ir kažin kas nutiktu jei pastatytum jį į dabartinę prezidento pareigybę o ne duotum diktatoriaus galią. Labai nesisiejantis palyginimas su dabartine situacija. Jūsų klausimas "nuo ko priklauso sėkmė bet kokiame darbe" labai abstraktus ir greičiausiai kyla ne dėl o iš atsakymo. Visgi greičiausiai tai turėtu būt darbo pobudį atitinkančios asmeninės savybės, motyvacija ir gebėjimas siekti rezultatų. Jei kalbant apie vadovaujanti darbą tai strategijos išmanymas ir gebėjimas modeliuoti situacijos eigos variantus. Tik nesakykite kad turėjau pasakyt "sąžiningas", "doras"... Nėra tokių, yra tik žmogus ir jo tikslai. Jei savo veiklą jis sutapatina su savimi tada gerai, nes bet kokiu atveju jis sieks naudos sau, ir vienintelis būdas yra "mano veikla" sutapatinimas su "aš". Bet visumoj pasakysiu paprastai, yra darbo pozicija "prezidentas", kuri turi KONKREČIAI apibrėžtas pareigybes ir tom pareigybėm žmogus yra renkamas. Skaitėt? Ar surast googlej? Tai pirmiausiai apsiribojame tuo. Jei žmogus netinka eiti prezidento posto jis nėra netinkamas ir gal būt būtu geras premjeras, finansų ministras etc. Tapyti paveikslą reikia samdyti dailininką, o traktorių remontuot - mechaniką. Elementaru juk.

Raigerdas>KS - kur dingai demagoge?2014-04-12 17:12

Komentatorius KS, galimai, užsikasė beieškodamas argumentų, ir jų neberasdamas. O gal naršo po Vikipediją? Tai, kur dingai demagoge? Kur tavo argumentai? Kur tavo stuburas? Kur tavo stipraus charakterio bruožai? Ar jie, pasikeitus aplinkybėms ištirpo? O gal vėjas nupūtė? Ach tie, demagogai, na niekaip pas jų kirvis neatitinka koto, nors kuolą ten ant galvos tašyk.

Liepa-Nr.442014-04-12 17:05

Klausykit, įdomu būtų pamatyti tuos asilus, kurie patys stokodami "šieno", aukotų asmeniui, kurio turtas tuoj trečiąjį milijoną įpusės...// Norėtųsi kiekvienam palinkėti tokio"skurdo"...

Raigerdas >KS2014-04-12 16:56

Tai va, gali skambinti visiems savo draugams, visiems tiems, kas tavo nuomone yra "stipraus charakterio ir geba priimti sprendimus kuo mažiau įtakojant aplinkai, kitaip sakant tvirtu stuburu, t.y. tiems, kurie turi tą pagrindinį valstybės prezidento bruožą". Tarp kitko visas tas tavo įvardintas savybes turėjo ir Hitleris, ir ne tik jis. Tvarkoj, tai laukiu atsakymo į klausimą: nuo ko priklauso sėkmė bet kuriame darbe?

Raigerdas >KS - sustok demagoge!2014-04-12 16:48

Tai, ką tu čia pasakoji buvo aktualu XX amžiuje. Dabar XXI amžius. XXI amžiuje yra kiti reikalavimai vadovui. Pirmas reikalavimas - jis turi būti lyderis. Bet šiandieniam lyderiui yra teikiami gana rimti reikalavimai. Tad, kad tu čia neskiestum per daug ir nekankintum žmonių su savo pasenusiom idėjom, tai užduodu tau paprastą klausimą: lyderis privalo žinoti, nuo ko priklauso sėkmė bet kokiame darbe? Tik nepradėk išsisukinėti. Jeigu nežinai, tai ir sakyk, nežinau. Ir nors tai buvo ir šimtus metų atgal, bet ir šiandien tai išlieka vienas iš svarbiausių reiklavimų - kirvis turi atitikti kotą.

KS2014-04-12 16:24

Beje mano nuomone stiprus charakteris ir gebėjimas priimti sprendimus kuo mažiau įtakojant aplinkai, kitaip sakant tvirtas stuburas ir yra pagrindinis valstybės prezidento bruožas. Juk vidaus politikoje jis pirmiausiai yra karo vadas ir viso labo vyriausybės saugiklis su veto bei pasiūlymų teise. Plius užsienio politika, kur svarbu bendravimo įgudžiai ir autoritetas. Kažkodėl daugkas labai maišo pareigybes ir prievoles. Manau šioj vietoj žiniasklaida galėtu labai pasitarnaut apšviesdama visuomenę prezidento pareigomis, nes daugelis manau net nenutuokia ir po to balsuot eina...

KS2014-04-12 16:17

pliusų yra daug kaip ir minusų. Tiesiog sveri žmogus, delioji. Užtat ir įdomi bet kokia konstruktyvi nuomonė. Teisingai jog niekas negimė politikais, bet ne tokiuose postuose to mokytis. Tą patirtį reikia jau atsinešt. Tą jau praktiškai Lietuvėlė patikrino. Suklyst nėra gėda, gėda nepasimokyti.

to KS2014-04-12 15:59

Gal ir didžiausia klaida mąstyme ir yra manymas,kad vieni gali,kiti ne.Taip ir seime sėdi po 15 ir daugiau metų,aptingsta ir progreso nesulauksi.Visi buvo vaikais,augo,brendo ir negimė valdininkais iš karto.Ar manote,kad yra kitaip,gimė su aukščiausių postų apdarais?Dėl pliuso,jei padėjote jau seniai,tai koks skirtumas kokio jis didumo.Pliusas yra pliusas ir nuo dydžio jo reikšmė nepriklauso.

KS2014-04-12 15:42

Kodėl vietoj argumentų "už Puteikį" renkatės kompaniją "prieš kitus"? Tai apgailėtino silpnumo ženklas. O ši nuomonė apie Grybauskaitę man uždėjai jai dar didesnį pliusą. Nesiasimiiuoja nei su viena užsienio jėga, ar tai rusija ar Jav, nepataikauja verslui ir nebijo jo kartais nepaisyti. Gebėjimas išlaikyti tokią nepriklausomą poziciją yra aukščiausias lyderio įvertinimas. Nieko neturiu prieš tą jūsų Puteikį, bet kaip prezidento kandidatas tikrai ne, per skysta asoba, kuri, kaip ir daugelis kitų, savo reitingus bando keltis demonizuodamas priešininkus. Skystokai

Kritikas Pikčiurna2014-04-12 15:41

Po to kai "Prezidentė davė startą „Maisto banko“ akcijai" (tiny. lt/info/bt9s23c), Prezidentės rinkimų štabas neoficialiai praneša: Nuo rytojaus Prezidentės slaptu dekretu skelbiama, kad visi geros valios žmonės gali viešai aukotis susideginimo, bado akcijų, viešos saviplakos ar kitokiais būdais, kad pagaliau būtų įgyvendinti Prezidentės praeitos kadencijos rinkimų kampanijos ir metinių ataskaitų pažadai. Tik vieningomis pastangomis galime pažaboti oligarchus ir skurdą bei socialinę atskirtį Lietuvoje. Skubi evakuacija iš Lietuvos ir jos žemių išpardavimas, jos fiskalinės bei monetarinės politikos ir Lietuvos aukso fondo likvidavimas jau nėra pakankamos priemonės įgyvendinti šią grandiozinę Lietuvos Gerovės kūrimo programą. Šiam tikslui būtina kiekvienam paaukoti bent dalelę savęs, bent kokį nors savo organą... Prezidentė įsitikinusi, kad tik taip gali pasireikšti tikras pilietiškumas ir atskleidė gerai saugomą paslaptį, kad būtent toks jos vidinis apsisprendimas aukoti dalelę savęs pastūmėjo ją paaukoti “Snoro” bei “Ūkio” bankus išbadėjusiems savo rinkiminės kampanijos organizatoriams. Brangūs piliečiai, jūsų neišsenkantis entuziazmas ir laki fantazija gali papildyti šią puikią Prezidentės iniciatyvą. Balsuokime už Lietuvos Dalią... Tai bus paskutinė ir pati didžiausia jūsų auka Lietuvai!

Gerbiamieji2014-04-12 15:13

Malonu, kad jūs agituojate balsuoti už Puteikį, bet didžiausia parama Puteikiui bus jeigu jūs eisite ir kalbėsite, įrodysite žmonėms, kad verta balsuoti tik už Puteikį. Va čia ir linkiu jums sėkmės.

Akivaizdu,2014-04-12 14:16

Konservai tiesiog bijo ir negali įsivaizduoti,kaip reikės,Prezidentu išrinkus N.Puteikį,drebėti prieš jį,kada bus paviesti ant kilimėlio.Jiems netelpa į galvą mintis,kaip reikės jaustis ir drebinti kinkas, prieš jį papylus šitiek paplavų.

Nenuleidziame ranku2014-04-12 13:49

Uz Puteiki!!!!

įdomiai2014-04-12 03:24

iš teksto - jau lyg nutarta, kad ji bus prezidente. Manyčiau, tai atspindi tikrovę, nes mes net nenutuokiame kas ją nuleido ir kas taip visą tautą užvedė. Tikėkimės, kad šį kartą Tauta kažkiek galvos. Įdomiausia būtų, kad į antrą turą išeitų su Nagliu Puteikiu. Manyčiau, tada debatų neišvengtų ir būtų tikrai įdomu. Manau tada , anot gaidžio, ir padarytų tą lemiamą klaidą:)

Tikejimo zodis2014-04-12 03:07

Manau jei nei vienas LT pilietis neateitu i rinkimus ji laimetu su persvara 59 pries 31 :)

uz Nagli Puteiki2014-04-12 02:42

tegul raso ka tik nori apie Snieguole. Gali ir sventaja paskelbti. As balsuosiu uz ne sventa,= uz Nagli Puteiki. Padorus, garbingas, drasus. Taskas.

kentėt galima2014-04-12 01:52

amerikonai objektyviai žiūri: polikarpovna geriau nei putinas, brazauskas, lukašenko, paksius, janukovičius. kaip sakoma - mažiausia blogybė iš galimų komunistų. Ką darysi, jei litovcams komunistai vis tiek neleis prezidento tautiško - katalikiško....

taigis2014-04-12 01:40

SI DAMA NENUSIPELNO DORO PILIECIO PARAMOS

seniai sakė2014-04-12 01:00

M. Laurinkus jau labai seniai yra pasakęs, kad prezidento rinkimai pasibaigė dar neprasidėjus. Manau, kad jis daug žino

zilvis2014-04-12 00:50

sitie ptrezidento rinkimasi tai kosmaras. ponia galetu ir prisipazinti viesai. nevarkit nesistenkit prezidente visvien busiu as. tai persakau-lietuva kas tu esi? asara dievo aky....

Komentaras2014-04-12 00:47

25. Dėmesio- prisijuokiau :D

tokia smulkmena2014-04-12 00:45

yra dar ir kremliaus grupė, kurios viduje - labai gali būti - sėdi net ta bilderbergo grupė. Ar pastebėjote, kad kremliui leidžiama bene viskas?

siūlau pasidomėti2014-04-12 00:36

Amerikoje veikia Bilderbergo grupė, ar klubas, kuri dar vadinama pasauline vyriausybe. Tai antidemokratinė klika, kuri globalizuoja pasaulį, parenka šalims politinius lyderius - marionetes, per juos valdo tų šalių politiką, ekonomiką, ji kontroliuoja Briuselio valdžią, t. y. Europos sąjungą, organizuoja karus, kontroliuoja NATO, pentagono veiklą ir t. t. Apie šią organizaciją galima rasti nemažai medžiagos ir pasiskaityti. Galėtumėm įtarti, kad yra sąsajų ir su Lietuvos prezidentais(buvusiu V. Adamkumi ir šia dabartine prezidente). Dažnai mūsų prezidentės sprendimai būna neprognozuojami ir galima įtarti, kad ji yra nelaisva.

nuomone2014-04-12 00:16

Kaip jai negeda kandidatuoti i prezidentus?Tai nejaugi patarejai ar ten tie is prezidenturis neskaito zmoniu komentaru ,ka zmones apie ja raso?

sita ataskaita, nepamiskime,2014-04-12 00:00

buvo 2009 m. uz pirmuosius sesis men. Todel jos buvo galima ir neviesinti. JAV ji buvo 1991 m. , vadinasi ne Nepriklauomos Lietuvos siuntimas. Kas siunte, kas apmokejo nepigu Grybauskaites moksla Georgetown universitete?! Grybe bijo debatu. O ar ji nezino, kad paskutinioje tiesiojoje dalyvaujantis Obama, prezidentu nedirbo, ji pavadavo viceprezidentas. Grybauskaite privalo dalyvauti debatuose ir iropdyti, kad ji vienintele gali btu pati geriausia prezidente. debatu klausimus juk jai pades ant lekstutes is anksto Jakilaitis. Kadangi data paskelbta is anksto, tai Grybe turi prisedetinti savo ,,darbus". Na , nenusifotografuos su vaikuciais, neparinks ta diena siuksliu, nejuokins pasaulio su kaimo bobuliu choreliu ir t. t.

MAN2014-04-11 23:56

Nerūpi ką siūlo ir ką remia JAV, AŠ TURIU SAVO NUOMONĘ. Už Ją nebalsuosiu, nes Jai nerūpi paprasti žmonės, labai pasikėlusi, arogantiška.

Rita2014-04-11 23:55

Kaip gali buti tokia prezidente kitos pakraipos . Prezidentas turi tureti seima ,vaikus ,zmona . Grybauskaites valdymo laikotarpiu suklestejo pedofilija ,gejai ir lesbijietes . Jiems buvo leidziama rengti paradus o pedofilijos byla buvo suzlugdyta ,todel kad ji kaip ir tie kitos pakraipos ,palaiko vieni kitus . Vien del to jau negalima uz ja balsuoti .

suomiui2014-04-11 23:52

daugiau nei išsami, yra skelbiama net aktyvuota nuoroda į visą originalų dokumentą anglų k

Dėmesio2014-04-11 23:47

Amerika puola.

suomis2014-04-11 23:29

Gaila, kad neišsami (ne visa), todėl tendencinga publikacija.

Mix2014-04-11 23:26

Pagaliau išaiškėjo, kodėl konservatoriai (buvę mano favoritai)taip įnirtingai reiškia paramą D.Grybauskaitei. Matyt jie yra tie JAV atstovai Seime. Kitu atveju nepaaiškinamas jų entuziazmas.

Vidmantas2014-04-11 22:13

12-am. Tai kad jau nuspende viska uz mus Amerika. Isiskaitykit, aiskiai pasakyta, kad ji bus iki 2019 metu. Mes jau galim ir neit balsuot. Siuksle ji, daugiau neturiu ka pasakyt. Melage ir dviveide, tokios mums nereikia lesbes.

Iš JAV2014-04-11 22:12

Seku Lietuvoje sukeltą prolandsberginę psichozę ir stebiuosi: juk reikia būti visišku besmegeniu, kad nesuprastum, kas vyksta Ukrainoje!.. Vien Lietuvoje keliama isterija turėtų priversti kiekvieną bent kiek blaiviau mąstantį žmogų gerai pagalvoti, kur čia, kaip sakoma, šuo pakastas... „Rusai puola, rusai puola, rusai... Putinas, Putinas, Putinas... Bėkit, vaikai, slėpkitės, tuoj ateis tas baisusis maskolius ir suės jus!..“ Daug kam tokia Lietuvoje sukelta psichozė jau tapo tarsi liga, todėl žmonės elgiasi taip, lyg būtų užhipnotizuoti. Tokiais atvejais visuomenė jau nebegali racionaliai mąstyti. Amerikoje tikrai nėra tokios absurdiškos isterijos kurstymo, kokią matau Lietuvoje!.. JAV net ir oficiozinės pozicijos prisilaikančiuose laikraščiuose yra gan įvairių nuomonių. Pvz. , Oregono valstijos Judžino miesto laikraštyje pasirodė žurnalisto straipsnis, kuriame jis tiesiai šviesiai klausia: kaip Amerika reaguotų, jeigu Rusija ar Kinija bandytų dislokuoti savo raketas Meksikoje ar Kanadoje? Ar JAV toleruotų tokį „anakondos žiedą“?.. Nemažai ir labai stambaus kalibro politikų, visuomenės veikėjų dabar JAV panašiai kalba. Stebėdamas absurdišką isteriją Lietuvoje dėl įvykių Ukrainoje ir Kryme, kai landsbergistai (net ir tautininkai, dėl kurių man labiausiai apmaudu) prie Rusijos ambasados Vilniuje rodo „cirkus“ - piketus rengia, vis prisimenu, kaip vienas tūlas žurnalistas su dviem pavardėm buvo parašęs, kad meldžiasi ne už taiką Sirijoje, o už greitesnę karo pradžią. Tad nejučiomis pagalvoju, kiek kartų per praėjusius 25 metus man yra tekę sakyti, jog man gėda dėl tokios dabartinės Lietuvos!.. (Lietuvos prezidentės D. Grybauskaitės elgesį galima suprasti, nes ji - paprasčiausia marionetė. Kaip jai iš šalies pataria ar liepia, taip ji ir elgiasi!.. ) Lietuvai nuo visų šitų nesąmonių geriau tikrai nebus!.. Jau kai kurie verslininkai išdrįso pasakyti, kad dėl eskaluojamos karinės isterijos su Rusija patirs rimtų ekonominių, finansinių nuostolių, gali būti prarasta daugybė darbo vietų. Bedarbystės pasekmė - nauja didelė emigracijos banga iš Lietuvos. Per pastaruosius 10 metų iš Lietuvos emigravo tiek žmonių, kiek gyvena Vilniuje. Bent pabandykime įsivaizduoti Vilnių, ištuštėjusį, lyg kokį Černobylį. O kiek dar žmonių Lietuva gali prarasti?..

arthur2014-04-11 21:59

Svarbiausia ir yra tai,kas JĄ mums parinko o ne tai,kad mes JĄ išrinkom....Lietuva taps pilnai vasalinės "demokratijos" teritorija(kolonija) kada bus įvestas euras..

16-am2014-04-11 21:37

Tai vistik kuriais Mūsoji buvo Amerikeje - 92-ais ar 91-ais? Esme - kad JE Melavo, juk negalejo pamirsti 91 ar 92 m. O jei buvo reikalas meluoti, tai kam? Tokiu datu "netycia" be tikslo nepamirsi

ruta2014-04-11 21:13

Taip supratau , kad ne Lietuvos Tauta renka prezidenta , o Amerika duoda derektyva Seime tupintiems Amerikos grupuotes Seimo nariams ?Tauta labai puikiai tai supranta , kad dauguma politiku , tarnave uoliai komunistiniam -KGB rezimui , dabar taip pat uoliai tarnauja Amerikos intersams ir Briuselio , taip ir neismoke buti lojalus savo Tautos interesams .

to skaitom2014-04-11 20:38

tuos rusiškus portalus "namotaj sebe na ..uj". Atsirado rūpintojėlis. Savo kacapų botoksine p.nda Valka Matvijenko geriau pasirūpink, o ne Grybauskaite.

to Bjūnas2014-04-11 20:35

neš...k mitais, malūnas sustos. 1991 stažuotės Vakaruose jau buvo dažnos ir jos tokrai buvo tvarkomos ne per Maskvą. Pvz. dar iki rugpjūčio pučo Lietuvos ir kitų Baltijos šaliųžurnalistai turėjo galimybę stažuotis Fredrikstadto žurnalistikos institute Norvegijoje. Jokių reikalų su Maskva dalyviams tvarkyti nereikėjo. Tai faktas.

raganius2014-04-11 20:14

Ši citata iškalbinga: "Kai kurie Amerikos grupuotės Seime nariai...". Tomui: Kokie rinkėjai? Rinkėjai eis rinkti mažiausio blogio kaip įprasta post baudžiaviniam mentalitete, todėl reikia ugdyti kandidatą, kad jis būtų dar labiau panašus į mažiausią blogį. Kas čia keisto ir neaiškaus? Liaudis lauką aria...

artima perspektyva.2014-04-11 19:46

Už upės niekaip nesuvokia, kad "ūžupio respublikai" ateina pabaigos pradžia, kad kartu su žalia makulatūra išnyks lėktuvnešiai, viso pasaulio sekimas ir terorizavimas, kad kitos šalys ims rašyti ataskaitas ar baltąjame namelyje gyvena teisingi žmonės, ar ne.

Bijūnas2014-04-11 19:45

Vis tiktai Vaišvila buvo teisus. Čia cituojamas dokumentas aiškiai sako, kad Grybauskaitė važiavo į Džordžtauno universitatą ne 1992, o 1991 metais - taigi, buvo siųsta ne Lietuvos vyriausybės, o Maskvos.

Pensininke2014-04-11 19:43

JAV visais laikais kisasi i kitu valstybiu gyvenima, ignoruodama kiekvienos valstybes pamata-liaudi. Ji kisasi i dabartinius ivykius Ukrainoje, o ka bekalbeti apie musu Lietuva. Koki prezidenta rinkti liaudis spres, o ne Amerika.

bet kaip sakoma2014-04-11 19:24

niekada nesakyk NIEKADA...gali patikti Amerikai, bet gyveni Lietuvoje ir turi patikti Lietuvos daugumai...Visa bėda tame...o gėris visas Amerikoje...

Tomui 72014-04-11 18:50

Čia ir yra įdomumas, kad JAV ugdo prezidentus, o rinkėjai visai nerūpi, nes ir be jų išrenkamas prezidentas pagal nustatytą JAV ugdymo paramą. Tokia ta demokratinė rinkimų tikrovė

A.L.2014-04-11 18:44

Gerbiamieji lietuviai, turim savo protą ir galim išsirinkti visų žmonių Prezidentą,o ne tik pateptųjų...Bet kuris KITAS, tik ne ši persona.

Tomas J.2014-04-11 18:39

Paskutinis sakinys nelabai suprantamas. Juk norint laimėti rinkimus reikia "ugdyti" ne kandidatą, o rinkėjus. Ar ne?

Inga2014-04-11 17:11

Viskas aišku, kas nulemia prezidento išrinkimą. O mes galvojame, kad turime balsus ir išrenkame patys. Deja...

Beta2014-04-11 17:05

JAV per daug geros nuomonės apie Madam, jei mano, kad galima kažką iš jos išugdyti.

tai2014-04-11 17:05

Puiki reklama Prezidentei!

Skaitom2014-04-11 16:47

Skaitom, skaitom ir kaip sakoma "motaj na us" socportal.info/analiz/malenkaya-zhenskaya-voyna-dali-gribauskayte

na taip2014-04-11 15:40

palyginti su putinu, paksu, lukošenko, brazausku, janukovičium grybauskaitė visai gerai atrodo - iš bėdos galėtų būti prezidente iki 2019 - nes per kvaila, kad galėtų stipriai kenkti :)

Arba 2-am2014-04-11 15:39

priešingai, puikiai sugalvojo kaip atsikratyti nepatogaus jai VSD vado Malakausko ir URMo vadovo Ušacko.

Viskas tuo ir pasakyta...2014-04-11 15:17

"Ji taip pat atrodė naudojanti įtarimus kaip priežastį priversti atsistatydinti VSD direktorių ir pareikalauti didesnės atsiskaitomybės. Ji neatrodė žinanti, kaip tai galėtų paveikti santykius su JAV." Kompetencijos: Itarimai ir nezinojimas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi