Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininkas Vytautas Bakas taip pat įsitraukė į diskusiją, ar turi būti suteiktas prezidento titulas buvusiam Aukščiausiojo Sovieto vadovui, konservatoriui Vytautui Landsbergiui.

Žaliojo valstiečio teigimu, jis pritartų tokiam žingsniui.

„Pritarčiau šiam siūlymui. Esame įstrigę istorijoje, tad laikas pripažinti faktus, tikrovę ir susitelkti ties didžiausiais šios kartos iššūkiais. Reikia užbaigti dirbtinį, tuščią žmonių priešinimą. Turime eiti pirmyn“, – socialiniuose tinkluose paskelbė V. Bakas.

Naujausi

Komentarai (58)

Rikiuoti
Piksius2021-01-01 19:52

Anas žino, kad taip reikia. Puikiai tvarkosi savo tvartelyje. Eilinis, naujametinis parodymas, kad ne rinkėjai žino kas svarbu.

francuz to 56. Kaziui2021-01-01 19:40

Atgailauk, jeigu ne tu, Bako nebūtų Seime:)))

Kazys2021-01-01 17:57

Nu ir šiknius tas Bakas. Būčiau už jį nebalsavęs, jei būčiau žinojęs ,koks anas slidus konservams! Kaip niekad nebuvo atkuriamo seimo, tai ir prezidento nebebuvo! Mokykis ,o ne falsifikuok istoriją tu pšeke!

roma2021-01-01 16:46

Gana - Landsbergis NIEKADA NEGALIU BŪTI LIETUVOIS PREZIDENTU.GANA SAPALIONIŲ .ABSURDAS.

Austėja2020-01-28 16:49

Bakai,Bakai ir Tu jau nusišneki-jaunas esi, bet klysti,laikinai buvo lansbergiui duota vadovauti kai kūrėsi sąjūdis-pagrindiniai kūrė ir rašė nuostatas,tik vėliau norėjo kaip ir tarėsi demokratiškai eiliškumo tvarka vodovauti, o laikinai paskirtas neatidavė va kur šuo pakastas ir baikit sapaliot apie prezidento vardą, gal taip 'nubalsuosit'' kaip ir dėl paminklo-visai tai priešams įmanoma, atsikvošėkit

Nuomonė žmogaus2020-01-28 15:11

Bakai, atsistok ant kojų ir susimąstyk, o kartu atsakyk sau: kas buvo Dėdulė, ar Sąjūdyje buvo įpainioti KGB atstovai, o Magnolija buvo KGB ar ne, o jos tėvas??? Va, vaikine, kai atsakysi teisingai, tai suprasi, kodėl Dėdulę negalima įteisinti Prezidento statuse.

Žiūrėk tu man2020-01-28 10:46

Bakas besmegenis išvertė kailį!!!

nesuprantantis2019-09-02 18:21

Atrodo,kad prezidentus isreka bakai,didvyrius visokie anusai,lyg tai runkeliu is vis nebuta,jie lyg tai balsuoja,bet ju balsas ,kaip suns i dangu neina

nuomone2019-09-02 18:17

Uz toki pareiskima Baka i metaloloma,t.y i metalo lauza,kaip nebetinkanti niekam,jis tur but pasinese i koncervus,dvokia nors ir tuscias

Bakai2019-09-02 15:00

Kas tu toks, kad kalbi už tautą. Gal pripažink Landsbirbį caru Nikolajumi III-iuoju. Juk jis nei prezidentu nei caru nebuvo, bet pripažinti galima. Nesvarbu, kad netiesa,svarbu titulas godžiajam iš godžiausių...

V. Ladas2018-12-15 19:33

Pagal tuščią baką ir konservatas, jei šūdą pervadinsi medumi, tada jis bus ne šūdas, o medus, ir ims kvepėti...

jonas2018-12-15 17:26

LANSBERGIO TAUTA NEISRINKO LIETUVOS PREZIDENTU NORS JIS LABAI TO NOREJO IR LIETUVOS KONSTITUCIJA LABAI AISKIAI PASAKO KAS YRA PREZIDENTAS IR PONAS BAKAI LAIKYKITES KONSTITUCIJOS IR NEREISKITE SAVO SIMPATIJU LANSBERGIUI.

suldu ->45. Kaip daznas2018-12-15 17:18

Zmonems yra iteigta, kad jie "renka" savo atstovus seime.. nei sarasai, nei individualus atstovai, nei dar kokie nors "rinkimai" nera aktualus. valstybes valdyno testinumo politika diktuoja tai, kad yra planas. rinkiminiai pazadai yra tik mazyciai nuokrypiai nuo to plano. ka mums tai sufleruoja? - ogo tai, kad rinkimai yra butaforija. kol nebus igyvendintas tiesioginis pilieciu, ne, ne valdymas,o tiesiogine itaka, tokia, kaip lukesciu nepateisinusiu atstovu atsatydinimas, tol "rinkimai" liks tik kazkokios tai demokratines etiketes iliuzija. valstieciai pasisake uz seima, uz emigrantu susigrazinima,o jie priima stai tokius vaiko teisiu istatymus.... tai rodo plano testinuma,o ne konkrecios partijos itaka valstybes valdymui. tai ne partija kalta, tai sistemos problema.

Kaip daznas2018-12-15 16:59

Raso ir raso, ka mes isrinkom, kur mes ziurejom rinkdami, negi zmonems iki siol nedasunta, mes nieko nerinkom, jie ateina pagal sarasus, su savo draugais anukais, paskaiciuokite, kiek seima sedi isrinktu vienmandatese, tada bus aisku kiek tikru pagal konstitucija isrinktu seimunu

nika2018-12-15 16:21

visiskai pritariu Jonui Mazintui

Pilietis2018-12-15 15:44

Bakas suvaikėjo arba konservų intrigų kvarklė Raselė taip paveikė profsąjungiečio smegeninę, kad jam Viagros niekad nereiks. Bakai, Tu geriau pasistenk, kad būtų išviešinti KGB ir NKVD sąrašai, tai Žmonės tave gerbs ilgai, ilgai. Susiprotėk.

Pensininke2018-12-15 12:27

Griuk negyvas...

Andrius.A.2018-12-14 23:20

Iki Brazausko išrinkimo prezidentu pusmeti seimo pirmininku buvo Juršėnas, tai ir jį reikia prezidebtu pripažinti.

tai2018-12-14 22:11

Reiškia, Bakas jau konservatorius. Pasidarė menkysta, išdavęs žaliuosius. Kodėl žalieji si juo taikstosi?

Total košmar2018-12-14 21:26

Tuščias besmegenis bakas nori klastoti istoriją, jis bet nežino, kad prezidentą renka žmonės, tauta. Kada gi šitą tautos bėdą ir didžiausią nelaimę buvo išrinkę rinkėjai?!?

aAlgirdas2018-12-14 19:14

pirmai pradžiai atkurkite TIKRĄJĄ Nepriklausomybės atkūrimo ISTORIJĄ ir tik po to toliau klastokite vadovaujančių veikėjų ISTORIJĄ.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-12-14 17:00

Citata: "„Pritarčiau šiam siūlymui. Esame įstrigę istorijoje, tad laikas pripažinti faktus, tikrovę ir susitelkti ties didžiausiais šios kartos iššūkiais. Reikia užbaigti dirbtinį, tuščią žmonių priešinimą. Turime eiti pirmyn“, - socialiniuose tinkluose paskelbė V. Bakas.". Koks tas FAKTAS: Prof. Vytautas Landsbergis buvo LTSR - LR AT pirmininkas. Tai ką nori ponas V.Bakas pakeisti istorijoje?

kanistras2018-12-14 13:46

anglų šnipas.

Taigi2018-12-14 13:42

Niekas ir neprieštarauja, kad jis faktinis prezidentas, tvartelio.

Prašalietis2018-12-14 11:35

NSGK pirmininkas V. Bakas pritaria V. Landsbergio įprezidentinimui: esame įstrigę istorijoje, tad laikas pripažinti faktus.... Ramanauskas- Vanagas, kurio vadovaujama Lietuvos valstybė buvo dalis Lietuvos miškų, o prezidentūra ir jo kanceliarija buvo slaptas bunkeris miške, galėjo būti pripažintas Lietuvos vadovu. Tuo tarpu V. Lansbergis, vadovavęs visai Lietuvos respublikos Aukščiausiai Tarybai, turėję Vilniuje kabinetą ir pavaldžią Aukščiausios Tarybos valdymo struktūrą, būti "buvusiu Lietuvos vadovu" yra menkesnis už pakrikštytą "buvusiu Lietuvos valstybės vadovu" Ramanauską - Vanagą... Kažkaip nesigauna... Kuo daugiau Lietuva turės buvusių valstybės vadovų, tuo ji praeityje bus vertinama "galingesne ir t. t." Šiandieninė karta ir ateinančios kartos turės daugiau pagrindo "didžiuotis savo buvusiais skaitlingais vadais- valstybės vadovais ir didinga bei šlovinga Lietuvos praeitimi".

Trigrašis2018-12-14 10:18

Bakas bukas.

Tokiai poniai Onai.2017-08-30 00:00

Ëik,brangioji,pasiskaityk LR Konstituciją.Pas mus ,prezidentai, renkami visuotiniu balsavimu,ir ne seimui spręsti,skirti Kupriukui šį titulą.O pas Baką irgi tiek pat smegenų,kaip pas tamstą.Tik nesuprantu,kaip mes tokius avigalvius išsirenkame?

Nu jo...2017-08-29 22:50

Esu įsitikinęs, kad individas duodantis save birbinti morališkai, dėl gero užmokesčio, galėtų pasibirbinti ir fiziologiškai. Ne be reikalo teigiama, kad prostitucija, - tai pomėgis. Ir visai nesvarbu kaip yra birbinamasi, - morališkai ar fiziologiškai. Svarbus tik atlygis, jo dydis, ir malonumas juntammas santykiaujant.

nu va2017-08-29 20:57

Ir vėl stygius logikos.

PATARIMAS2017-08-29 20:43

PONAS MAZINTAI, KIEK JUMS KREMLIUS PAMOKEJO UZ TOKIU TEKSTU VIESINIMA? AR GEDOS JAUSMO NETEKOTE, AR VISAS PARSIDAVETE OKUPANTUI? ATSAKYKITE PIRMIAUSIA SAU, O TADA ZIUREKITE I SAVO SAZINE. NIEKINTI, ZEMINTI LIETUVA TAMPA MASKVOS MADA, BET TAI KELIAS I PRAZUTI. VISA LAIME, KAD TAUTA JAU BUNDA IR RUSIJOS PIGUS TRIUKAI NEPASIEKIA TIKSLO. LANDSBERGIS BUVO IR BUS IRASYTAS AUKSO RAIDEMIS NE TIK I LIETUVOS ISTORIJA, BET VISOS SOVIETU SAJUNGOS.

Jonas Mažintas2017-08-29 20:27

1992 m. spalio 25 d. Lietuvos piliečiai referendumu priėmė Lietuvos Respublikos Konstituciją. Jos 5 straipsnis teigia:Valstybės valdžią Lietuvoje vykdo Seimas, Respublikos Prezidentas ir Vyriausybė, Teismas. Valdžios galias riboja Konstitucija. Valdžios įstaigos tarnauja žmonėms. Kas neaišku? Iki 1992 m. spalio 25 d. Lietuvoje nebuvo Prezidento institucijos. LR piliečiai vykdydami Konstitucijos nuostatas išrinko A. M. Brazauską Prezidentu, vėliau V. Adamkų , R. Paksą ir t. t. Ponas V. Landsbergis turėjo galimybę dalyvauti visuose vykusiuose Prezidento rinkimuose. Pagaliau jis gali dalyvauti ateinančiuose Prezidento rinkimuose, juk politikoje amžius ne kliūtis (pvz. D. Britanijos karalienė ir daugelis kitų tikrų lyderių Vakarų demokratijos šalyse). Seimas, kaip ir Vyriausybė bei Prezidentas privalo vykdyti Konstitucijos nuostatas, būti Konstitucijos garantu. Nereikia "juokinti svieto" ir niekinti tautos su tuo pono V. Landsbergio asmenybės pagerbimu, pažeidžiant LR Konstituciją. Savo kompetencijos ribose minėtos aukščiausios valdžios institucijos gali apdovanoti p. V. Landsbergį valstybiniais apdovanojimais. Kas jiems trukdo? Jei Seimas pažeis Konstituciją, tai... tai tokį Seimą reikės nušalinti, kaip grubiai pažeidusį L. R. Konstituciją. Tokiu atveju teks rimtai pagalvoti apie parašų referendumui rinkimą, siekiant nušalinti nuo pareigų Seimo narius, grubiai pažeidusius L. R. Konstituciją. Tokio "blūdo" kai norima pakeisti akivaizdžią praeities realybę dar nebuvo. Nebent pats V. Putinas pasiūlė įvardinti (prilyginti) Lietuvos Aukščiausiosios Tarybos pirmininką Prezidentui, trūksta žodžių...

Irena2017-08-29 17:40

Kazin ar jis turi savo nuomone?Galimai labai nori kazkam isiteikti...Man jo gaila.

nieko naujo2017-08-29 17:24

Klastojam Istorija, slepiam Tiesa siandien. Eilini karta paminkim Lietuvos Konstitucija- pagrindini istatyma. Ka mum reiskia? Musu valdziai tai senai iprastas dalykas

suldu ->24. ona2017-08-29 16:23

mielas troli, kaip galima pripazinti tai, ko nebuvo ?

ona2017-08-29 16:07

jei landsbergis nebus pripazintas prezidentu tauta save pati paniekins, ji artes link mirties.

Antanas2017-08-29 15:15

V. Bakui kito kelio nėra. Manau reikia tęsti KGB projektą "Sąjūdis". Pasirodo einama jau paskutine už nuopelnus stadija ir po to manau bus "Sąjūdžio" atsinaujinimas-"Proveržis į Euromusulmonintegradaciją".

zuzis 2 kartą2017-08-29 14:27

O Bakas visgi teisus. Mes tikrai užstrigę istorijoje. Laikotarpis 1964-1982 metai. Tuo laikotarpiu L. I. Brežnevui prisiuvo net 5 Didvyrio žvaigždutes. O beje V.L kūne įsikūnijo Brežnevo siela, o dabartinio seimo nariuose mirusių VKP(b) ir TSKP CK politinio biuro narių mirusios sielos. Ir po viso šito netikėti reinkarnacija?!

Prašalietis2017-08-29 14:02

NSGK pirmininkas V. Bakas pritaria V. Landsbergio įprezidentinimui: esame įstrigę istorijoje, tad laikas pripažinti faktus...Visa tai civilizuotame ir demokratiniame pasaulyje vadinama PRIMITYVIA POLITINE KORUPCIJA.Kur loviniai chebrantai dalinasi garbe,valdžia ir pinigais."Politinė"sistema Lietuvoje išliko ta pati kaip TSRS,kurioje Brežnevui savo laiku politbiuro chebrantai kabino didvyrio žvaigždes.

zuzis2017-08-29 13:08

Visiems yra žinoma, kad Dėdulė 1990-1992 metų laikotarpyje vizitų į užsienį metu save pristatydavo kaip Lietuvos prezidentu. Šitaip ir atsirado jo titulas visose Encarta enciklopedijose ir kituose žinynuose. Nors prezidento institucija dar nebuvo aiškiai apibrėžta. 1998 metų prezidento rinkimuose jis triuškinamai pralaimėjo savo sėbrui V. Adamkui. Tauta jį atmetė. O dabar Seimo parodija jį vėl kiša, nejau Volstrito lordai to primygtinai reikalauja? Seimas jau prezidentą renka pagal 1922 metų konstituciją. Nors aiškiai 1992 metų konstitucija apibrėžia, kad prezidentą renka tauta. "Kas man iš tos laimės, iš tos garbės, jei aš vienas džiaugsiuosi, o kiti liūdės". Prisimenate?

Pilietis2017-08-29 12:58

Bakai, Bakai, bet Tu ir tuščias žmogelis, jei nori Dėdulei suteikti tai, ką Konstitucija draudžia. Tavo ponas Švarkelis lygiai toks pats. Pamąstyk, kodėl jis turi vardą Dėdulė...

T0mas J.2017-08-29 03:16

"nuo 1949 m. vasario 16 d. Lietuvos laisvės kovos sąjūdžio tarybos deklaracijos priėmimo iki mirties 1954 m. lapkričio 26 d. partizanų vadas Jonas Žemaitis – Vytautas buvo kovojančios prieš okupaciją Lietuvos valstybės vadovas, faktiškai vykdęs Respublikos Prezidento pareigas" - Seimas yra priėmęs tokį sprendimą. Juo buvo pagerbtas partizanų vadas. Tame yra logikos. 1949-54 m. padėtis buvo sudėtinga: Lietuva buvo okupuota, vyko KARAS tarp Lietuvos partizanų ir Tarybų Sąjungos, de facto Lietuvos Respublikos įstatymai jau nebeveikė ir nebuvo galimybių šalies vadovu pagal juos tapti. / Kodėl reikia Landsbergį skelbti po Kovo 11-os buvus tuo, kuo jis nebuvo? Nematau jokių priežasčių. Norite žmogų pagerbti? Tam yra numatyti įprasti būdai - ordinai, medaliai. Netinka esami? Galima įsteigti NAUJĄ, išskirtinį. Balsuokit, įsteikit. Sukurkit auksinį sunkų medalį, jame parašykit: "2016-2020 m. Seimas labai vertina V. Landsbergio indėlį į Nepriklausomybės atkūrimą" - aš nesišaipysiu. Seimas įsteigs, Seimas pabalsuos, Seimas įteiks - bus logiška. Bet nesielkite nelogiškai, neteisiškai, nepriešinkite žmonių.

Darijus2017-08-29 01:38

Ei ten, Durnių laive, ar žinote, kad jūsų vakarų pasaulyje, tokie veiksmai, kaip ir paminklų statymas, yra daromi po mirties. Jūs ką ruošiatės nužudyti Dėdulę?

Mindaugas2017-08-29 00:55

tarrybos buvo iki smenotos perversmo tei sovietus pavadinsim tarybom, tai gausis kad tiesiog buvo sugrazinta valdzia kuri buvo iki smetonos perversmo. todel tarybos yra tarybos, o sovietai yra sovietai

Palaukite, neskubėkite!2017-08-28 23:10

Aš esu kreivas, šleivas ir kuprotas. Jau ir smėlis byra iš subinės, bet vis dar klipatuoju. Labai mėgstu pinigus. Na ir šiaip visiems kabinti etiketes, šmeižti. Man visur vaidenasi, kai mane drasko šunauja. Kuo aš blogesnis? Aš irgi noriu, kad ta tuščia puodynė skelbtu mane prezidentu. Tikrai nesikuklinsiu-noriu, kad mane karaliumi paskelbtu. Mums kreiviems ir kuprotiem-kuklumas svetimas reiškinys.

yel“l“ow submarine to 13. Gizkit, kas buvo parasyta rinkimu programoje.2017-08-28 23:05

šiais laikais tik bailiai naudoja stabdžius ir tik kvailiai tęsi/vykdo pažadus :))) - o dar didesni kvailiai tiki politikų ar besiveržiančių į politikus/valdžiagyvius pažadais :) - dvigubą pilietybę gali pažadėti tik “dievas, nes tai referendumo klausimas, o referendumo rezultatas, jei toks būtų surengtas - tik “visagalio“ valioje :) - nežiūrint į tai, kad kolūkiečiai jau pakankamai įjunko trypti konstituciją - kaip ir šiuo idioto bako pasisakymu :)

Gizkit, kas buvo parasyta rinkimu programoje.2017-08-28 22:56

Ka zadejot tesekit. Dvi pilietybes, Internetinis balsavimas, Biurokratu mazinimas, Kova su korupcija. Profesionalai zadejo kelt salies gerove. Jus niekada nezadejot kazka i-prezidentinti arba is-prezidentinti.

stasys2017-08-28 22:53

joooo basakojo profsajungiečio evoliucija stulbinanti. Pasirodo už riebų kąsnį jis pasiruošęs atrodyti kuo tik nori....

xxxx2017-08-28 21:11

gėda. Lietuva klastoja istoriją. Jeigu tarybas vadiname sovietais, tai 1. Landsbergis buvo ne Aukščiausiosios tarybos, o Aukščiausiosios sovietijos pirmininkas. 2. Jis nebuvo prezidentas, kodėl norime vėl klastoti istoriją ir jį vadinti prezidentu. Jeigu lietuviai būtų norėję Landsbergį matyti prezidentu, būtų išrinkę ne Brazauską, o Landsbergį. Teisinga ar ne, bet Landsbergis niekada prezidentu nebuvo. Buvo AT pirmininkas, buvo vedlys į laisvę, bet prezidentu nebuvo. Tad nereikėtų klastoti istorijos ir suteikti vardo ir previlegijų tam, kas gal to ir nusipelnė, bet niekada tuo nebuvo.

ot2017-08-28 20:56

bako bukumas greitai aplenks tuscia kanistra

Nelaime2017-08-28 20:53

Zmones neimkit i makaule,sios informacijos,cia ne jums,ubagu ir isvytu duoneliauti ziniai,o izdaviku,vagiu ir policaju lietuvai nr_2.

U-22017-08-28 20:39

Manau, kad tik referendumas visoje, buvusioje TSRS teritorijoje padetu isspresti sia kuprotojo Ozio Vytauto seimos nelaime o basakojis Bakis, tuo paciu, suvienytu mentu profsajungas desimtadalyje pasaulio sausumos.

TAI GIRDETI2017-08-28 20:36

TIKRAI JUOKINGA!

Woland2017-08-28 20:18

Esame ne "įstrigę" istorijoje, o esame naujausių laikų Lietuvos istorijos perrašymo - falsifikavimo liudininkai. Taip V. Landsbergiui 1996m. grįžus į valdžią - Lietuvos respublikos Aukščiausioji taryba pervadinta "Atkuriamuoju" seimu, kitaip sakant - istorija pakoreguota (perrašyta) pagal vieno asmens įgeidžius. Taip gimsta mitai ir istoriniai fantomai. Atsirado ir titulas - "atkuriamojo seimo pirmininkas", - niekad Lietuvos valdžioje neegzistavusi pareigybė. Dabar to nepakanka, reikia pagal to paties vieno asmens įgeidžius vėl "koreguoti" istoriją. Matyt tokie kaip Bakas, Pranckietis - yra viso labo valdomos marionetės, ir prabyla kada šeimininkas pasako duodamas komandą - "fas"!

stasys2017-08-28 20:17

ekspertai ..kur nuoroda į šaltinį ?? joptararai ..

Iki2017-08-28 19:55

Atbuline data net biuletenio negausi, nebent už pinigus

tardicija2017-08-28 19:42

bakas kiekviena diena vis labiau pateisina konservatoriu lukescius

Bakai2017-08-28 19:37

neklastok istorijos. Prezidento institucija LT iki 1992m AT darbo pabaigos NEEGZISTAVO, o kai ėmė egzistuoti nuo 1993m., parašyta aiškiai- prezidentas RENKAMAS LT piliečių, o ne Seimo ir dar atbuline data. TAŠKAS.

Dzukas2017-08-28 19:34

Be komentaru, nes juokinga.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi