Politinės partijos "Drąsos kelias" rinkimų štabo vadovas Valdas Vasiliauskas, dešinioji neformalios lyderės Neringos Venckienės ranka, rugsėjo 14 dieną savo surengtoje spaudos konferencijoje atsako į žurnalistų klausimą apie kelis šios partijos rinkiminio sąrašo narius (jie taip pat yra ir ekspertai.eu grupės nariai): 28 numerį sąraše Rytį Saladžių bei 41 numeriu įrašytą Rolandą Boravskį.

Komentaras bus. Labai jau stipriai V. Vasiliauskas rėžė apie savo bendražygius susikvietęs visą žiniasklaidą: "Mūsų rinkiminėj kovoj jūsų pasakytos pavardės nevaidina jokio vaidmens". Už ką taip, Valdai? Ar kam nors dar teko matyti tokį rinkimų štabo vadovą? Mums nieko panašaus iki šiol neteko. Todėl ir lengvai pakomentuosime.

Komentarą skaitykite publikacijoje "Kad “Drąsos kelias” nevirstų skausmingu klystkeliu".

Naujausi

Komentarai (104)

Rikiuoti
rusu ekspertai.eu2012-09-23 20:51

pritariu 97. Vilijai. rusai isteige portala ekspertai.eu paleido ji i apyvarta dabar. rusu tikslas per ekspertus diskrediduoti visas pazangias lietuvos jegas. ekspertai atsiskleide, jie nieko nepadare, o patys uz pinigus parsiduoda.

Pikasas2012-09-23 20:33

RETRO 2012-08-27 Kur eini, LIETUVA? Pirmyn ar atgal? “Baltijos tyrimais” teko nusivilti jau tada, kai jis BNS užsakymu atlikę apklausą, teigė, kad Seimo rinkimus 2008 metais užtikrintai laimės “Darbo partija”. Ne ką įtikinamesnės V. Gaidžio vadovaujamos agentūros “Vilmorus” apklausos. Kai paklaidos su balsavimo realybe skiriasi labai ženkliai, tai tenka susimąstyti ar tokia informacija apskritai galima pasitikėti. Jau kelintą kartą su “Baltijos tyrimų” ir “Vilmorus” prognozėmis susikerta agentūros “Sprinter tyrimai” tyrimų duomenys. Kai kurie jų skiriasi net kelis kartus. PASIAIŠKINKIME: Kadangi straipsnio pavadinimas sukoncentruotas tik į “Drąsos kelio” sąrašą, tai pažvelkime į jo rezultatus: “Baltijos tyrimai” Birželis – 0,3 Gegužė 0,9 “Sprinto tyrimai” Birželis -3,5 Gegužė – nebuvo klausta Jei rinkimuose, kaip įprasta dalyvaus 50 – 60 procentų rinkėjų, tai partijų procentai atitinkamai išauga. Tad jau dabar pagal “Sprinter tyrimus” “Drąsos kelias” nesunkiai galėtų įveikti 5 procentų sąrašinį barjerą. Kaip visuomenė sureagavo į Gegužės 17d. šturmą Klonio gatvėje? – sužinosime jau per kitą apklausą. (TAIP IR ĮVYKO -p. ) Politologai šaipėsi, kad DK neturi finansinių lėšų ir todėl neturi jokių šansų. Nebūčiau dėl to toks tikras. Visuomenė bręsta ne tik ledaus ir alaus talonus, krentančius iš dangaus, gaudydama. Ji bręsta ir įvairiuose mitinguose, ir budėjimuose, ir apmąstymuose. Kuo daugiau buvo puolama Neringa Venckienė ir jos buvusi globotinė mergaitė, tuo labiau visuomenės nuomonė keitėsi nukentėjusios naudai. Ryžtinga ir atkakli teisėjos kova pedofilijos ir žudynių skandalo metais tikrai neliko visuomenės nepastebėta, kad ir ką bekalbėtų kairiųjų klakeriai. Jei neįvyks kažkokių ekstremalių veiksmų iš teisėsaugos pusės, tai net ir “Baltijos tyrimai” rodo, kad “DK” partijos reitingai turi tendenciją augti. Laiko iki rinkimų dar nemažai, tad daug kas gali pasikeisti. Kam į gerą pusę, o kam į blogą. Dabar galima svarstyti, ar “Drąsos kelio” partijos sąrašas turės panašią sėkmę, kaip ir A. Valinsko “Tautos prisikėlimo partija”, kuri vienmandatėje apygardoje papildomai prie sąrašo gavo tik vieną mandatą. “DK” kandidatų viso sąrašo nežinau, tačiau manau, kad partija turės ir tokių vienmandatininkų, kurie galės rimtai pretenduoti į Seimo narius. Tad jei sąrašinių bus kiek mažiau, tai bendra Seimo frakcija gali susidaryti netgi didesnė, negu buvo TPP. Pagal tai, kas jau paviešinta, neatrodo, kad su DK partijos Seimo nariais atsitiks panašių kataklizmų, kaip su TP, kad iš 17 -os Seimo narių liko tik “7 ereliai”, kurių likutis prisiglaudė prie A. Čapliko vadovaujamos LICS. Visos tos priešrinkiminės dėlionės kol kas dar kiek ankstyvos ir netgi ne jos pačios svarbiausios. Kur kas svarbiau, kokias naujas galimybes, pozicijas, idėjas atsineš į Seimą naujokai. Jei po visokių iškilmingų pažadų kovoti už TEISINGUMĄ ir PADORUMĄ šalyje bus pasukta parsidavėliško pragmatizmo šunkeliais, tai visuomenė už tokią jos interesų išdavystę niekad neatleistų. Visados esu linkęs labiau tikėti gera valia, negu netikėti. Net ir po eilės nusivylimų norisi tikėti vėl ir vėl… Gyvenimas juk nesustoja. Net ir patiriant laikinas nesėkmes verta galvoti apie mūsų visų ir sekančių kartų ateitį. O jei kalbėti visiškai atvirai, tai kur kas daugiau nerimo kelia ne naujokų reitingų augimas ar kritimas, o tai, kad pagal apklausas Lietuvos rinkėjai gali vėl užlipti ant to paties neokomunistinio grėblio. Skirtumas gal tik tas, kad jo kotas storesnis, nes išdrožtas iš LSDP, DP, TT “trojkos” monolito.

alfa Kindziulis2012-09-23 16:40

Vienybę statė trys: drasiukai, uuloviukai ir soarašiukai. Drasiukai prie tvoros, soarašiukai vazoje, uuloviukai po stalu. Tvorą nugriovė tornadas 240, vaza sausa, stalas tuščias. Sklinda siaubas nuo Vilmarių, kad gyvi likę 6 drasiukai.

Pikasas2012-09-23 02:53

AR BUS PROVERŽIS? Tenka tik apgailestauti, kad Lietuvos teisėsauga ir Seimas nepasinaudojo galimybe teisinėmis bei politinėmis priemonėmis išsiaiškinti situaciją iš esmės ir pritarė Generalinio prokuroro prašymui suspenduoti teisėjos N. Venckienės teisinio imuniteto statusą. Tai, kad buvo neparodyti Seimo specialiai komisijai turimo gegužės 17d. vaizdo įrašoiš Klonio gatvės ir nenustačius kas buvo kalčiausias, kas naudojo smurtą prieš mergaitę ir teisėją, priimti sprendimą dėl teisinio imuniteto panaikinimo N. Venckienei buvo tiesiog nepadoru. Dar keisčiau, kad vėliau Seime taip balsavo net ir TS LKD frakcijos dauguma. Atvirai sakau, kad nežinau kodėl buvo šauta sau į koją vietoj to, kad pasikvietus artimų pažiūrų politinius naujokus į talką spręsti kartu susikaupusias teisėsaugoje problemas. Manau, kad tokios dešiniųjų pozicijos nesuprato jų elektorato nemaža dalis, o gal net ir kai kurie partijos nariai. Bet tai jau praeitis. Kol teismas jokio nuosprendžio N. Venckienei nepaskelbė, ji gali bandyti sėkmę Seimo rinkimuose ir atrodo, kad ji tuo tinkamai pasinaudos. Tam būtina pademonstruoti ne tik emocijas, bet ir dalykinę brandą. Ilgoką laiką apklausų kontoros neįtraukdavo "Drąsos kelio" partijos į bendrą konkurentų sąrašą. Kai pasirodė skaitytojų apklausos internetu, sukrusta tai padaryti, nes tolesnis ignoravimas tapo neįmanomas. Žinomų kontorų reitingai sukosi apie procentą, o kitos telefoninės ar skaitytojų apklausos tai gerokai paneigdavo. Gal tos "vilmorinės" ar panašios apklausos buvo specialiai klaidinančios? Prieš kelias savaites bandžiau aiškintis, kodėl atsirado visokie naujokai, nusitaikę į "Drąsos kelio" elektoratą ir kokius posūkius atliko D. Kuolys. Vis tik jam pavyko išvengti "ULL" sambūrio su gan įtartinais lyderiais. Tenka apgailestauti, kad kai kas susigundė šių vilionėmis, nes sąraše matome gan padorių asmenybių. Gaila, kad jų patekimas į Seimą sunkiai įmanomas. Manau, kad jie ir patys nebesitiki peržengti 7 procentų barjero. Taip bus "suvalgyti" balsai tų rinkėjų, kurie manė, kad koks G. Songaila, A. Matulevičius, R. Ozolas ar panašūs ne tik žada, bet ir kovos už tiesą ir teisingumą Lietuvoje. Jei prieš porą mėnesių apie patekimą į Seimą sąrašu "Drąsos partija" galėjo tik santūriai tikėtis, tai dabar po eilės teisėsaugos ir politikų žingsnių, gniuždant "Drąsos kelio" naujokus, situacija gerokai kinta naujokų naudai. Atrodo, kad artėjama, kaip ir prognozavau prieš mėnesį, kad šie naujokai gali pakartoti valinskinio TPP sėkmę, tačiau su gerokai didesnėmis ir prasmingesnėmis tolimesnio darbo Seime galimybėmis. Tad gal ir N. Venckienės optimizmas turėti Seime nemažą frakciją nėra iš piršto laužtas. Tad keisti teisėsaugininkų ir politikų veiksmai suteikia daug šansų “Drąsos kelio” partijai sėkmingai dalyvauti Spalio 14d. vyksiančiuose Seimo rinkimuose. Teisėsaugos neįgalumas skandalingų bylų atvejais pagimdė naują jėgą, kuri žada kovoti už tiesą ir teisingumą. Patys nemokšiškai elgdamiesi pasigimdė triukšmingą kūdikį, tad dabar tegul klauso jo teisėtų norų. Kas bus "Drąsos kelio" potencialūs ir pozityvūs sąjungininkai ateityje dar pamatysim. Net jei pavyktų neleisti "DK" partijai rasti bendražygių, net ir tada prasmingi reikalavimai nebegalės likti bent jau neišklausyti.

Besė2012-09-22 20:10

Vilija, Vilija, o aš maniau, kad jūs padoresnė, nesvaikit ir negąsdinkit čia rusais, nešmeižkit garbingų žmonių. Manau, kad jums derėtų atsiprašyti už tuos žodžius, išsakytus 97 ir 98 komentare. Be abejo, kiekvienas žmogus galvoja savo galva, manau, dauguma Lietuvos žmonių nori permainų ir balsuos už jas.

Liūdna2012-09-22 17:25

Supratau tik viena, kad jokių teigiamų paslinkių Lietuvoje tikėtis negaliu.

60 ir 582012-09-22 16:51

ir kitiems pasimetusiems: EKSPERTAI NEIŠSIGANDO IR NE DĖL VALDŽIOS PYKSTA , O PRADĖJO VYKDYTI SAVO UŽDUOTĮ.

Vilija2012-09-22 16:27

Žmonės mieli, tik nenusivilkime ir neišklyskime iš Drąsos kelio. Argi nesiprantat, kad jis labai pavojingas cuntai ir jos -istams? Argi iš pradžių negalėjot tikėtis, kad čion bus mestas ne tik vienas Trojos arklys, bet visa jų kaimenė. Ir kgbistiniai metodai per dešimtmečius nepatobulėjo ir nepasikeitė - pirmiau įgyti pasitikėjimą, o lemiamu momentu iš pasalų smogti į nugarą. Taip ir su portalu ltvnews. online. Jei atidžiai skaitėt, tai jau seniai vienas komentatorius perspėjo, kad tai rusų valdomas portalas. Turėkim savo galvas ant pečių ir mokėkim skirt grūdus nuo pelų. Tepadeda mums Dievas.

Pikasas32012-09-22 14:30

KADA BAIGSIS "KNIAZIAUS" PATYČIOS IŠ TAUTOS? Kai "politinis bėglys" Maskvoje Kremliaus fone visaip iš mūsų tyčiojos ir rengė su savo komanda "Komsomoskaja pravda" organe spaudos konferenciją, maniau kad pavyks Lietuvai atsikratyti nuo šio asmens, kurio kaltumo prezumpcijos veikų šleivas jau tada buvo nutysęs iki horizonto. Mūsų prokurorai vos spėdavo "senaties terminus" už visokius "diplomus" ar "Jangilos" tarpinininko otkatus rašinėti. Sunku įsivaizduoti demokratinėje šalyje veikėją, kuris, būdamas Seimo ekonomikos komiteto pirmininku ar ministru iš tribūnos savo partijos nariams pradėtų viešai aiškinti, kad "otkatai" neturi būti mažesni, kaip 15 procentų. Dabar teismas DP kaltinamųjų grupei "kutena padus" dėl nesumokėtų milijoninių mokesčių už išleistus dešimtis milijonų litų partijos reikalams. Kažkodėl niekas nesidomi, kokiu keliu tos stambios sumos atkeliavo ir kaip tai dera su Lietuvos rinkimų ir kitokiais įstatymais? Gal tai buvo nugulę V. Uspaskich didelėje kišenėje po 270 mil vertės "Jangilos" aferos, o gal prisidėjo ir ES paramos skirstytos sumos, būnant Seimo komiteto pirmininku? Ir kai po tokių antiįstatyminių veikų Darbo partijos balsavimo rezultatai nebuvo suspenduoti ir leidžiama toliau partijai "darbuotis" perimant įtakon rajoninę ir kitokią žiniasklaidą - verta paklausti - kodėl nieko nedaroma? Rinkti tokį "politinį bėglį" į Europarlamentą galėjo tik tie, kuriems Lietuvos garbė gal net paskutinėje vietoje. Kai Europarlamente V.Uspaskich teisinė neliečiamybė buvo suspenduota, tai jis per paskutinius metus išvystė tokią galingą rinkiminę kampaniją, kurios sumas gal teks skaičiuoti sekančiai teisėsaugininkų kartai. Ši vargu ar bus pajėgi bei turės tam pakankamai teisinės valios. "Vilmoriniai" DP reitingai prilipę prie lubų. Gal kokiais klijais patepti...? Turiu laimę tokių V.Uspaskicho gerbėjų realiame gyvenime nesutikti, tačiau viešų ryšių spaudimas daromas didžiulis. Negi mums vis nepakanka V.Uspaskich naivių paistalų ekonominėmis temomis. Negi vis prašomės, kad jis vėl mums iš televizijos ekranų trijų pirštų kombinacijas kaišiotų? A vuo... :(

Pikasas22012-09-22 03:49

Panevėžio prokurorai teigia, kad jie "surinkę pakankamai duomenų, kad galėtų pateikti N. Venckienei įtarimus dėl trukdymo antstolio veiklai, nepagarbos teismui ir teismo sprendimo nevykdymo". Vadinasi, jie žino kur kas daugiau, negu visuomenė. Ar taip gali būti? - tenka labai suabejoti. Visi tie minimi įtarimai neatitinka to, ką buvo galima sužinoti iš vizualios informacijos ir spaudos. Manau, kad kur kas didesnė tikimybė, kad tie kaltinimai yra niekuo nepagrįsti ir neatitinga konkrečios realybės. Nuo pat "D. Kedžio istorijos" teko labai susirūpinti tebesitęsiančia sudėtinga situacija teisėsaugoje. (PIKASAS. BE TIESOS NEGALI BŪTI TEISINGUMO) Ilgai buvo ieškota būdų kaip padėti teisėsaugai atlikti savo pareigas ir neprarasti garbės. (PIKASAS. TEISINĖ SISTEMA TRAUKTIS NEKETINA. KAS GALI JĄ PRIVERSTI? ) Tapo vis labiau akivaizdu, kad atsirado galingos jėgos, kurias tokia situacija visiškai tenkina ir jos stojo ginti net ir akivaizdžias teisėsaugininkų darbo spragas. Patyčios iš asmenų, kurie siekė TIESOS IR TEISINGUMO pradėjo lietis kaip iš gausybės rago. ( PIKASAS. AR PATYČIOS VYKDOMOS PAGAL PROGRAMĄ? ) Kai buvo pastebėtas politikų neryžtingumas, tapo sudėtinga susigaudyti ar POLITIKA PEDOFILIJOS SKANDALE AR SKANDALAS POLITIKOJE? (Pikasas) Tampa vis labiau akivaizdu, kad prokurorų skubėjimas yra išprovokuotas politinių motyvų. Jei numatyta, nežiūrint visų absurdiškų kaltinimų, nubausti N. Venckienę ir A. Skučienę iki Seimo rinkimų kad ir metams lygtinai , tai tas truks - pliš ir bus padaryta. Tikslas aiškus - nebaigęs bausmės kandidatas Seimo rinkimuose dalyvauti negali. Kai dar kartą peržvelgi kaltinimo motyvus, tai galima labai gerai prisiminti, kad N. Venckienė "anstolio veiklai netrukdė". Ji pati jį pasikvietė ir visi klausimai tapo atsakyti. Netrukdė ji ir vykdyti Kėdainių apylinkės teismo sprendimo, kaip pastoviai ta darė L. Stankūnaitė. Smurtui prieš mergaitė ir jos globėją Klonio gatvėje vadovavo antstolė S. Vaicekauskienė. Kada ji atsakys už tokias veikas? Griežti N. Venckienės vertinimai Panevėžyje buvo skirti nenurodant subjekto, teismo posėdžiui jau pasibaigus. Teisėjai patys "čiupo sau už degančios kepurės". Keistai tai atrodė... Jei sėdinčiai teisėjai laužomos rankos be jokios objektyvios priežasties, tai ji turėjo teisę gintis nuo tokio smurto. Tai jos teisė. Kaip ir visa kita, kas buvo bandoma sukurpti prieš šią atkaklią teisininkę. N. Venckienės ir jos artimųjų , bei bendraminčių teisės buvo laužomos serijomis, prokuratūrai į tai nekreipiant dėmesio. Tad visai dar neaišku, kas "sistemoje" yra "pūliniai" ir kokia eilės tvarka jie turėtų būti šalinami, jei norime kurti teisinę valstybę.

Pikasas2012-09-22 03:30

RETRO 2012-04-24 Seimo vaikų teisių kontrolierė Edita Žiobienė paaiškino, kad yra buvęs atvejis, kai vaikas vaikų teisių tarnautojų buvo jėga atplėštas nuo girtos motinos kojos jėga. Galėjo taip būti. Lietuvoje, manau, dar yra nemažai šeimų, kurių tėvams turėtų būti suspenduotos teisės. Tai įvairiūs nepriežiūros, tėvų blogų įpročių atvejai. Vieni girtuokliauja, kiti narkotikus naudoja ar savo vaikus muša bei neprižiūri ar net badu marina. Tačiau E. Žiobienė neatsakė į klausimą KĄ DARYTI, JEI MERGAITĖ YRA APSIKABINUSI GLOBĖJĄ? (pikasas google). T. y. kai ji yra prižiūrima ir mylima globėjos ir kategoriškai nenori jos palikti. BEJE. Visus čia DIDŽIOSIOMIS RAIDĖMIS surinktus komentarų pavadinimus ir pačius rašinius galima rasti ne tik "Googlyje" bet ir kituose archyvuose). Nežinome ir tai "KAIP SUTILPS DAUGUMA SEIMO NARIŲ STOVĖJIMUI PO MEDŽIU?" kai vaiką muša. Kaip ir neišsiaiškinome ar SEIMO NARIAI - LIETUVOS PILIEČIAI AR TIK POLITIKAI? Teko labai rimtai suabejoti AR KĖDAINIŲ TEISMAS VYKDO KONSTITUCINES NUOSTATAS? Atvykusi Lietuvai atstovaujanti teisininkė iš Strasbūro taip ir nesuvokė KAIP STRASBŪRO EŽTT "PAŠLOVINS" PEDOFILIJOS IR ŽUDYNIŲ SKANDALĄ? Niekaip nepavysta išsiaiškinti AR YRA KOKS NORS PROGRESAS "D. KEDŽIO ISTORIJOS" TYRIME? Pabandžiau sužinoti, KAIP KOVOJAMA SU PEDOFILINIAIS NUSIKALTIMAIS LIETUVOJE? Pasirodė, kad įvairiai. Pagal konjunktūrą. Taip ir nesužinojome KODĖL ANTSTOLĖ VAICEKAUSKINEĖ NEVYKDĖ SAVO PAREIGŲ? Tad, manau, visiškai logiškas buvo Pikasiuko klausimas KO DAR REIKIA LAUKTI? ŠTURMO KLONIO GATVĖJE? Teko aiškintis, kas yra KONCERTAI KLONIO GATVĖJE. KAIP TAI REIKĖTŲ SUPRASTI? Jei net KULTŪROS MINISTERIJA ATSIRIBOJA. beje, NUO KO? Pasirodo, kad nuo menininkų koncertuojančių Garliavoje. Visa šios istorijos eiga privertė paklausti AR NESIRUOŠIAMA TAPTI STANKŪNAITĖS VALIOS ĮKAITAIS? Skubėjome pasidžiaugti, kad NETIKĖTAI ŪSO BYLA LIEKA ANT TEISĖJŲ STALO. Dabar ją bandoma įkišti į stalčių. Taip ir nepavyko NELEISTI UŽKIMŠTI ĄSOČIO. Jau prasidėjo įprasto teisinės manipuliacijos, kad byla būtų ilgam paralyžiuota. Pats ŽUDYNIŲ BYLOS NAGRINĖJIMAS TEISME - - TIESOS PROVERŽIO GALIMYBĖ, tačiau ja jau nebenorima pasinaudoti. Stebėjome keistus A.Ūso ir L.Stankūnaitės advokatų laviravimus, tad teko pakalbėti ir apie ADVOKATO DARBO ETIKĄ. KOKIA JI TURĖTŲ BŪTI? Lietuvoje vyksta įvairūs mitingai. AR MITINGAI SĖJA SĖKLĄ Į PARUOŠTĄ DIRVĄ? - MATYSIM RUDENĮ. Per Seimo rinkimus... Keistai atrodė, kad net TEISINGUMO MINSTRAS NEGALI ATSAKYTI AR JAUČIASI ATSAKINGAS UŽ ĮVYKIUS KLONIO GATVĖJE. Gal ir jis vis dar nesupranta, kad E.ŽIOBIENEI JAU LAIKAS APSISPRĘSTI. Šios skandalingos istorijos metu SUŽINOME DAUG. AR PAKAKS RYŽTO IR VALIOS TEISINGU,MO PERGALEI? - taip ir lieka neaišku. Ypač, kai girdime KAIP TOLIAU GIRGŽDA TEISMINĖ KARUSELĖ? - tad ir lieka šis pavadinimas su klaustuko ženklu. Esu įsitikinęs, kad TIK NEATIDĖLIOTINI VEIKSMAI GALI SUSTABDYTI TEISĖSAUGOS ĮVAIZDŽIO KRITIMĄ. Bet kuriuo atveju taip ir lieka nežinoma KADA TEISĖSAUGA MUS SAUGOS PAGAL TEISĘ IR TEISINGUMĄ?

gute2012-09-22 01:42

kokia teise ekspertai turi talpinti tokis kompromituojancius dk partia video i savo portala? ekspertai kodel jus zeminate dk varda ir transliuojate tokis video? rusai jums sumokejo?

D2012-09-22 01:40

Vasilisa uzgoze Drasos kelio senbuvius,netgi Neringa atrodo nustelbtai ir neryztingai.As ji shalinciau dabar,sukvietes visus kandidatus,reitingavimo budu.Veliau jis ileis shaknis kaip grybas.

TT2012-09-22 00:52

ekspertai.eu pastaruoju metu atrodo kaip vaikas,žaidęs smėlio dėžėje ir susipykęs su draugais dėl žaislų ir vaidmens žaidime. O juk Lietuva ne smėlio dėžė ir tai, kas vyksta dabar, ne žaidimas.

As2012-09-21 23:20

taip pat nesuprantu DK aroganciju! Del tikslo reikejo mesti visas ambicijas!Reikejo susijungti su Lietuva Lietuvoje ir neatsisakyti ju remiamu paslaugu! Kas tai padare ir kodel tai buvo padaryta?Ar cia suveike "skaldyk ir valdyk"?As galvojau,kad aukso medalis cia duos rezultatu,bet apsirikau,tuscios ambicijos nugalejo...

Siūlau2012-09-21 18:25

DK partijai suremti tvirtai pečius vardan tos Lietuvos vienybė telydi o mes tautiečiai padėsim savo balsais :)

to irma2012-09-21 16:05

klysti, laiminga nesude, tik nereikia keikti ir parintis

RH2012-09-21 15:19

Visiskas nusivilimas....

alfa Kindziulis2012-09-21 14:20

Rinkimų šūkiai: 1."Šalin pernykščius komunistus" 2."Visi melagiai op į krūvą" 3."Visi vagys pirmyn į kapitalizmą" 3."Mes be lovio nenurimsim, lovyje ir numirsim".

Izabele2012-09-21 13:20

Teisus Vasiliauskas , aktoriuksciai isejo patys , reiskia , nevaidina jokio vaidmens , arba vaidina uz kadro .

LABAI SVARBU2012-09-21 12:19

Skaitykite internete”Vakarų Eksprese” naują S. Stulpino str. “Lietuvos Pasirinkimas” SUPER

KiulleMiaajja - Ekspertams2012-09-21 10:11

A dallllekko liii do Tallinna?

Pensininkas782012-09-21 03:24

Šia proga pateikiu ištrauką iš St. Stulpino straipsnio: "Man labai gaila tik viena, kad dvi politinės jėgos – „Drąsos Kelias“ bei koalicija „ Už Lietuva Lietuvai“ taip ir nesugebėjo rinkimams suremti savo pečių!.. Nors koalicija „Drąsos Kelias už Lietuvą Lietuvoje“, tikrai būtų įgalinusi rinkėjus lengviau apsispręsti. Manau, kad čia nugalėjo pernelyg didelės vienos politinės jėgos politinės ir visiškai realiai nepamatuotos ambicijos, nepajėgiant suprasti, kad šių politinių jėgų rinkėjai iš esmės yra tie patys. Manau, Neringai Venckienei reikėjo kur kas atidžiau įsiklausyti į savo širdies ir proto balsą, nepaisant „netikėtai“ šalia atsiradusių kai kurių politinių avantiūristų patarimų!..

Nezinau,2012-09-21 02:59

ar boravskis gejus, bet kad Laurinkaus sunus, tai tikrai-buvo pries gera pumeti straipsnis apie tai, kazkokiame laikrastyje.

60 desimtam2012-09-21 02:50

nesamone ,niekas ju ten negasdino ,tereikia tik vieno zodzio ,kad mane gasdino tas ir tas ,ir tas padaras jau daugiau nebegasdins ,paciam bus kelnes prisiktos .

irma2012-09-21 02:35

dar pridesiu,esat komunistai

irma2012-09-21 02:33

sudziai jus nelaimingi o ne ekspertai, jums iki vasiliaisko kaip iki marso. apsimelave nieksai, ka jus pasieket? backiniai debilai esat ne daugaiu, drasos kelia skaldit tik gebat. korupciniai jus esta o ne kovotojai. venckiene gerai kad jus ismete i srutas

mikas2012-09-21 02:30

tik pasižiūrėkit, į ką pavirtot, kokie dar infiltruojantys ir infiltruotieji, skaldantieji- jūs patys nuo egoizmo jau susinaikinti baigiat. dar primityvesni nei kiti. apie jūsų kilnius darbus gavus seimo nario įgaliojimus nėra ir nebus nei kalbos. neužtektų nei kelių kadencijų asmeninėms ambicijoms pasirūpinti.

Anita2012-09-21 02:19

Dabar tai tik patvirtinont, kad infiltruoti esat ekspertai. Ar ne? Rašinėjat apie korupciją, bet realiai nieko nedarot. Atlikit žurnalistinius tyrimus, rinkit informaciją, dokumentus ir viešinkit...Nuo bačkos kiekvienas rėkti moka. Dalinkitės su DK partija jei nepatinka, bet neišduokit prieš rinkimus kaip dabar darot. Mokėjot susikurti, mokėkit laiku ir gražiai išeiti.

Anita2012-09-21 02:13

Ekspertai, neiškentėt . Šiaip perkandau jus. Manau ir kiti. Gaila, kad neišsitaškėt anksčiau. Kam reikėjo laukti Seimo rinkimų? DEdatės šaunuoliais, o ką

Skirmantė2012-09-21 01:55

Kas čia vėl apie gėjizmą prabilo? būti gėjum - ne nusikaltimas, o būti pedofilu - jau nusikaltimas. Piliečiai, nesipainiokit.

Skirmantė2012-09-21 01:35

Na, daugiau pozityvo, komentatoriai. Kai Putinas pradės čia pasus Rusijos dalint, o paskui eis Lietuvon savo piliečių "gelbėt" su tankais ir atomais, vėl lįsim į požeminius supelijusius bunkerius... tada ne itin bus įdomu, kokius jus vaidmenis vaidinat - Mašą lokio karzinkoj ar Hamletą.

optimistas to va 692012-09-21 01:31

Tai kas kad teisti?Tai ir Venckiene jau teisia ir Kedzius.Manote jie tapo nusikalteliais?

Gerbiamieji2012-09-21 00:58

nepritariu viešiems apsižodžiavimams tokiu svarbiu mums visiems momentu. Geras gaspadorius šiukšlių iš namų neneša. Manau, kad susidurė ambicingos asmenybės aktoriai ir Vasiliauskas, gal dar kas nors. Tai garbės jiems nedaro. Kaip paprastai šeimyniniame ginče teisių nebūna, jeigu nebūna protingų. Visoje priešrinkiminėje makalynėje išskirčiau du nesimėtančius kaltinimais ir įžeidimais oponentams A. Naką ir . Kuolį. Manyčiau tai ir yra tikroji kultūra.

lejika2012-09-21 00:11

daug kartu sakiau - boravskis gejus ir dar teistas gejus.salam abham

va2012-09-20 23:57

Keturi teisti asmenys yra ir tarp partijos "Drąsos kelias" kandidatų. Tai parlamentarai Saulius Stoma ir Jonas Ramonas, aktorius Audrius Nakas ir visuomenininkas Rolandas Borovskis.

Gile2012-09-20 23:49

DK BUTINA STIPRIAI REITINGUOTI. zOMES NERA AKLI IR MATO KAS ISIBROVE IR KOKIAIS TIKSLAIS.

ULL2012-09-20 23:29

Aš balsuosiu už koaliciją "Už Lietuvą Lietuvoje", kur nėra intrigų, nėra infiltruotų, nėra "uodegų" ir "kurmių". Bet ir DK linkiu sėkmės!

copy2012-09-20 23:12

Skaitykite internete"Vakarų Eksprese" naują S. Stulpino str. "Lietuvos Pasirinkimas" SUPER

Britannia2012-09-20 23:03

Laukiam ekspertu response:) Pritariu, komentatoriui, kad Puidokas labai itartinas.

tik uz2012-09-20 23:02

DRASOS KELIAS POLITINE PARTIJA !!!!!!!!!!!!!!!!!

Dalia2012-09-20 23:00

As balsuosiu taip : 1.Nakas 2.Boravskis 3.Stncikiene 4.Stoma 5.Aleknonis

taigi2012-09-20 22:59

to reikejo ir tiketis,kad visais budais bus bandoma supriesinti,suniekinti partija,jos narius,jie bus po kauleli isnarstyti. Suprantama,kad buvo ir liks infiltruotu asmenu. Ir Venckiene stengsis kaip nors dar nuteisti ar izoliuoti. Bet ja gali isrinkti net ir esant pareikstiems kaltinimams. O stiprus puolimas del to,kad dabartiniai valdzios veikejai ne uz ka neatiduos valdzios ir to,ka jie sukure- savo" valstybe "Valstybeje. Todel ziurekime ir reitinguokime protingai. Nepasiduokite santazui. Jei nusprendete,tai ir balsuokite uz DK.

anonimas2012-09-20 22:46

ekspertai yra paprasciausi inkrustuoti saugumieciai,paskaitykit ju pranaso puidoko komentarus. aisku kad jie dirba rusams ir ju tikslas sunaikinti drasos kelia. tas ju vingrybess az maciau jau seniai, visi jas mato. o boravskis paprasciausias gejus. slykstu uz siuos "expertus". primenu kad gejai ir pedofilai netoli vienas kito laivo plaukia. drasos keliui linkiu stiprybes, neringa, stepukoniene,vasiliaukas,gylys per dideli savo srities zinovai nepasiduodantis tokioms pigioms provokacijoms. gejai eikit i vyru fakta!

Ispudis2012-09-20 22:38

Susidare ispudis, kad ekspertai issigando ir perbego i pedfilu puse. Suprantu juos, eiti tiesos keliu reikia drasos. Aplamai buti patriotu, o ne populistu sneketoju irgi reikia drasos.Visai nesisaipau. As jos irgi neturiu. Neturiu , kaip dauguma musu lietuviu. Visko gali buti, kad tiek ekspertai , tiek Ruta jau prigasdinti. Sutikit, pagasdintu jus vaikais, tarkim, retas kuris "nepakeistu kurso'.

Benas2012-09-20 21:47

Balsuosim uz ,,drasos kelia" Kaip ten bebutu manau blogesniu issirinkti neimanoma.

Artūras2012-09-20 21:46

Man asmeniškai labai keisti tie ekspertų užvažiavimai ant DK.Susidaro toks įspūdis,kad pykstama dėl valdžios partijoje.Protingi žmonės niekada nekenkia bendro tikslo siekiantiems partiečiams,tačiau viskas vyksta priešingai ir susidaro toks vaizdas ,jog siekiama būtent chaoso šioje partijoje.

Nesinervuokite2012-09-20 20:33

Visko pasitaiko, juk Jūs susibėgote ne per dešimtmetį ir ne pagal giminystės ryšius, o ir kiekvienas su savo požiūriu ir charakteriu. Nežkibkite ant žodžio ar sakinio, neįsižeiskite taip iš karto. Tas kas siekia tikslo - nejaučia įžeidimų! Sėkmės visiems!

J.K.2012-09-20 20:31

gal kas žinot, kur galima pažiūrėti visą vakarykštę "Sąmokslo teoriją"?

Liubartas2012-09-20 20:09

Gana keistokos tos intrigos DK partijoje. Matomai jas kažkas organizuoja. Aš asmeniškai jų nepažįstu (išskyrus daktarą Donatą Stakišaitį, už kurį garantuoju). Linkiu poniai Neringai nepasiduoti vedamai už nosies ir turėti tvirtą savo nuomonę.

atkreipkit2012-09-20 19:29

dėmėsi,jis į kažką pažiūrėjo ,ant stalo-manau mobilų,matomai sms ,kažkas parašė.......o mums vaidina-įpatingi norim matyti NAKĄ

kedofilai2012-09-20 19:25

yra toks posakis "nuvarytus arklius nusauna" gal pasakysit kuriam dabar po teismus vaiksciojanciam zmogui venskiene yra padejusi:)

Rinksime vienmandačius2012-09-20 18:37

Išvada viena-reikia greičiau panaikinti sąrašinę (daugiamandatę ) rinkimų sistemą. Tuomet tokių nesusipratimų, kaip kelintas eilėje iš principo nebekils. O tas, kas šiuo metu nustūmė daugiausia darbo padariusius dėl tie-sos Lietuvoje kaip pvz. gerb.Nakas, yra partijos ardytojas. Išvilkite jį (ar juos) į dienos šviesą.

nuomuone2012-09-20 18:24

ekspertai galetu pabaigti su tokiais straipsniais..o zmones nenukrypkime DEL DRASOS KELIO..MUSU VISU TAI PASKUTINIS SANSAS...PAZIUREKITE KAS DAROSI??KIEK PRALOBUSIU SEIMO NARIU PER METUS! KEISTI REIKIA VISKA IS PAGRINDU..VISA SEIMA ,PREZIDENTE,O TEISESAUGA TAI APLAMAI PERTVARKYTI TAIP KAD NEBEBUTU TU SOVIETINIO MASTYMO TEISEJU..

Britannia2012-09-20 18:19

Venskiene ir Vasiliauskas , matyt, zino daugiau. O kad VSD-KGB pedofilai bando i Drasos kelia prifarsiruoti visokiu kupreviciu ir kersiu, turetu buti ir arkliui aisku. Nors asmeniskai man nepatinka nei gyliai, nei brundzos, bet pirmas penketukas atrodo padorus. P.S. ar uz juos balsuosiu??? Nezinau.

Lietuvą2012-09-20 18:15

ves į priekį Žalieji ir Valstiečiai,Drąsos Kelias,Už Lietuvą Lietuvoje ir D.Kuolio žmonės.

optimistas2012-09-20 18:10

Stiprus skaudulys. Kai kurie zmones nesiojasi savyje labai stipru skauduli,kuris niekada nesnaudzia. Jie gali sypsotis ir mandagiai kalbeti,bet tau nereikia buti psichologu,kad pajausti ta pykcio ir kitu emociju kamuoli juose,cia pat po vos dengianciu pavirsium,laukiancio ivykio i kuri galetu reaguoti,asmens kuri galetu apkaltinti ir konfrontuoti,kito dalyko del kurio galetu jaustis nelaimingu. Ju skauduliui niekada negana,jie visada alkani. Jo didejanciam ego,reikia priesu. Reaguodami i reliatyviai nesvarbius dalykus,jie visa tai neproporcingai viska ispucia siekdami i ta drama itraukti kitus zmones ir is ju reakcijos gaudami tai ko jiems reikia. Kai kurie isitraukia i labai sureiksmintas,bet absoliuciai beprasmiskas kovas ar teismo bylas su organizacijomis ar asmenimis. Kiti buna apsesti neapykantos savo ekspartneriui. Nematydami skausmo kuri jie patys nesiojasi savyje,reaguodami jie ta skausma iprojektuoja i ivykius ir situacijas. Del visisko saves nestebejimo,jie negali apibudinti skirtumo tarp ivykio ir reakcijos i ivyki. Jiems atrodo,kad neleimingumas ir net pats skausmas yra ivykyje ar situacijoje. Budami labai nesamoningi savo vidines busenos atzvilgiu,jie net nezino kaip giliai yra nelaimingi ir kaip stipriai kankinasi. Kartais zmones su tokiu stipriu skauduliu,tampa kokios nors kovos aktyvistai. Tai del ko jie kovoja gali buti istikro svarbu ir pardzioje gal but jie pasiekia laimejimu;taciau negatyvi energija kuri plusta i tai ka jie daro ir ju nesamoningas priesu ir konfliktu poreikis,kuria stiprejancia opozicija tam uz ka jie kovoja. Paparstai jie baigia tuo,kad sukuria priesus ir ju organizacijos viduje,todel kad jie visada randa priezasciu kad blogai jaustis,o ju skaudulys visada randa tai ko iesko. Eckhart Tolle

T2012-09-20 18:03

Idomu ka Vasiliauskas vadina rinkimine kova? Nezinau kiek Boravskis ir kiti dalyvauja ruosiantis rinkimams, bet ju darbas kovojant su korupcija yra vertas didziules pagarbos. Bet jei Boravskis ir kiti dar ir prisideda ruosiantis rinkimams, tai Vasiliauskas pasielge slyksciai...

optimistas2012-09-20 17:49

Karas yra inspiruojamas proto. Konkreciais atvejais,tau gal is tikro reikia apginti save ar kazka kita,kad nenukentetu,bet buk budrus atlikdamas sia "velnio nukenksminimo" misija,nes tu gali buti pats pavirsti tuo su kuo kovoji. Kova su nesamoningumu itrauks tave pati i nesamoninguma. Nesamoningumas , nefunkcionalus egoistinis elgesys,negali buti iveiktas kovojant su juo. Net,jei tu iveiksi savo oponenta,nesamoningumas paprasciausiai persikunys tavyje,arba priesininkas isliks ir vel pasirodys tik pakeites isore.. Tai su kuo tu kovoji-stipreja ir tai ka tu nori nutraukti-tesiasi. Siais laikais mes daznai girdime issireiskima "karas pries",ta ar kitka,ir kai ta girdziu zinau kad tai pasmerkta zlugimui. Vyksta karas pries narkotikus,pries nusikalstamuma,pries terorizma,pries vezi,pries skurda ir t. t. Pavyzdziui nors kariaujama pries nusikalstamuma ir narkotikus,taciau nusikalstamumas susijes su narkotikais per pasatruosius 25 metus dramatiskai auga. Kaliniu skaicius nuo 300,000 1980m. isaugo iki stulbinanciu 2,1 milijono 2004m. Kovojant pries ligas,be kitu medikamentu mes turime antibiotikus. Pradzioje ju poveikis yra ispudingai sekmingas ir atrodo pades iveikti infekcines ligas. Bet dabar daugelis ekspertu pripazysta,kad placiai ir mazai ribojamas antibiotiku naudojimas sukure tiksincia bomba,tai yra antibiotikams atsparias bakterijas vadinamas superbugs. ,kurios labai tiketina kad gali sugrazinti tas ligas ir net sukelti epidemijas. Anot Juornal of the American Medical Association,medicininiai preparatai yra trecioji po sirdies ir vezio sukeltu mirties priezasciu JAV. Homeopatija ir Kinieciu medicina yra du imanomi alternatyvios medicinos pavyzdziai,kurie nelaiko ligos priesu ir todel nekuria nauju ligu. Karas yra proto nuostata ir visi is to kylantys veiksmai greiciau stiprina priesa,tesia jo egzistencija arba jei karas laimimaskuria nauja priesa,nauja tolygu nelabaji ir daznai dar blogesni nei nugaletaji. Tarp jusu proto nuostatos ir isorines realybes yra labai stiprus rysys. Kai jus esate uzstrige proto nuostatoje "karas",jusu pojuciai tampa ekstremaliai isrankus kaip ir iskraipyti. Kitais zodziais:jus matysite tik tai ka norite matyti,o tada klaidingai interpretuosite tai. Jus galite isivaizduoti kokio pobudzio veiksmai kils is tokios klaidinancios sistemos. Arba vietoje to kad isivaizduoti paziurekite vakaro zinias per TV. Atpazink ego toki koks jis yra:kolektyvinis zmogaus proto sutrikimas. Kai tu pripazinsi tai,tu daugiau nelaikysi to kazkieno tapatybe. Jei jau karta pamatei kas yra ego,tai tada taps zymiai lengviau nereaguoti i tai. Tu daugiau to nepriimsi asmeniskai. Todel nebeliks skundimosi,kaltinimo,smerkimo. Niekas nera neteisus. Tai tik ego kazkame. Tu pradesi uzjausti kai pamatysi,kad nuo sios ligos,daugaiu ar maziau kencia visi. Tu daugiau nekurstysi dramos,kas i yra ego santykiu dalimi. Kas yra kurstymas? Reagavimas. Ego minta tuo. Eckhart Tolle

baisiausia2012-09-20 17:29

rašė internete-kad kai paėmė mergaitę ,kai kurie teisininkai -šventė tą įvykį....AUKĄ ATIDAVĖ ,TAI KURIĄ JI KALTINA BAISIU NUSIKALTIMU,Ir sakom ,kad tai teisėta.....prezidentė tokia jau kieta,taip visus stato į vietą,oMERGAITĖS APGINTI PABIJOJO-mat jei gręsia pakso likimas.......kodėl nebijojo italijoje suimti 40 teisėjų?

skorpionas2012-09-20 17:10

Akivaizdu, kad „aktorėlių“: R. Boravskio, R. Saladžiaus ir Š. Puidoko demaršo tikslas-kaip galima smarkiau pakenkti „Drąsos kelio“ partijai. Jei „aktorėliai“ siektų nepakenkti „Drąsos kelio“ partijai, tai pasitrauktų iš partijos iki rinkiminės kompanijos pradžios, arba savo pasitraukimą atidėtų iki rinkiminės kompanijos pabaigos. Deja, jie pasirinko patį netinkamiausią momentą. Apmaudu, kad buvo padaryta klaida priimant nepadorius „aktorėlius “ į Drąsos kelio partijos gretas. Šis poelgis „aktorėliams “ garbės nepridės, o liks juoda dėme jų gyvenimo kelyje. Apsivalymas Drąsos kelio partijai tik į naudą. Įdomu būtų sužinoti tokio elgesio jų išgalvotus ir tikruosius motyvus. Manau, kad visi, kas tikisi esminių permainų dėl „aktorėlių“ demaršo nepuls į neviltį ir nepakeis savo apsisprendimo balsuoti už „Drąsos kelio“ partiją.

alfa Kindziulis2012-09-20 16:11

O-jo-joi dangus griūva, gelbėkit libkonservsochujai mūsų sielas!

Tiesa2012-09-20 16:05

Nesureikšminkim viso to nesusipratimo.Visi kivirčai į naudą tik oponentams.Kas neleidžia, mums rinkėjams, balsavimo dieną tinkamai išreitinguoti? Manau kiekvienas parinks tinkamas kandidatūras (vertinkim atliktais darbais, bet ne pažadais.Turi būti kalbama faktų kalba).Sėkmės, ekspertai!

Gražina2012-09-20 15:55

To ir ir rekėjo laukti. Pagaliau išlindo yla iš maišo! Nežinau, kaip jaučiasi N. V. , bet aš blogai. Jau tada, kai DK sąrašuose pasirodė Lino Petronio pavardė, aš savo komentare parašiau, kad, jei L. P. yra tikrai sąžiningas ir nuoširdus, tai nenorėdamas pakenkti, turi pasitraukti. Jis nepasitraukė. Tada pagalvojau, kad už tokį jo pažadą su juo bus susidorota. Tačiau, nors jo pavardė su jo pažadu mėgaujasi . ekspertai. eu pagrindiniame tinklapio puslapyje, atrodo jam niekas negresia, ir jis iš DK nepasitraukė. Ar tai nėra ženklas, kad jis atėjo į tą partiją su tam tikra užduotim? Į DK jį atvedė Valdas Vasiliauskas! V. V. labai keistai elgiasi. Jis tikrai nesavas. Jei jo nuomone, kad patys geriausi ltvnews. online nariai, kuriais dauguma iš mūsų labiausiai pasitiki, yra visiškai nereikšmingi, tai jau aiškiai V. V. ne tas kuom jį N. V. laiko. Mano nuomone, DK turi kuo greičiau atsisakyti šių dviejų, o gal dar vieno kito veikėjo. Apsivalė Brazauskienė savo partją, apsivalykime ir mes. Iškarto pritrauksime daugiau rinkėjų. Labai prašau, p. Neringa, JŪS esate mūsų viltis! Esate protinga moteris ir tikrai suprantate, kas čia vyksta. DK sąraše ir šalia jo yra tikrai puikių žmonių. Paklauskite, ką galvoja apie tai Patackas, Nakas, V. Matuliavičius, Aleknonis, Barovskis ir kt. , o ypač atėję iš ekspartai. eu, ir priimkite teisingą sprendimą.

grj2012-09-20 15:22

Pritariu komentatoriaus Zenono minčiai, kad reikia balsuoti ir reitinguojant vertinti. Nereikėtų labai paisyti tų pasistumdymų. Žmonės yra įtarūs ir dažnai galvoja, kad partijoje yra infiltruota provokatorių. Bet gali būti ir paprasčiau - čia susirinkę žmonės ambicingi, politinio ir partinio darbo, kuris yra kompromisų menas, iki šiol beveik nedirbę, taigi visoki įsižeidimai yra natūralus dalykas. Dar pakartosiu kitoje vietoje savo komentare išsakytą mintį, kad reiktų atskirti silpnybes, visokį neatidumą ir neatsargumą, kurių daugiau ar mažiau turi visi, nuo niekšybės bei cinizmo, kurie jau dažniausiai būna nepataisomas dalykas.

Gražina2012-09-20 15:20

To ir reikėjo laukti. Nežinau, kaip jaučiasi N.V., bet aš jaučiuosi labai blogai. Labai jau aiškiai išlindo yla iš maišo... Tai jis atvedė į Liną Petronį DK . Jau tada aš pagalvojau - blogai ir parašiau komentarą, kad L.P., jei yra są

nobody2012-09-20 15:12

Deja, tenka pripažinti, kad jiems (kitaip tariant "valstybininkams") sėkmingai pavyko šiai dienai suklaidinti rinkėją, ir tokiu būdu jei neužkirsti, bent stipriai sumažinti galimybes perimti valstybės valdymą į teisingas, sąžiningas rankas. Esu visa širdimi už N. Venckienę, ir už ekspertai.eu komandą, tačiau tai kas vyksta dabar, labai liūdina. Noriu Jūsų (ekspertai.eu) labai paprašyti išlikti kantriems ir išmintingiems, todėl bet kokius ginčus ignoruoti, sutelkti jėgas svarbiausiems tikslams pasiekti. Dar noriu pastebėti, kad aktyviai mėginau įstoti į DK partiją, tačiau buvau visiškai ignoruojamas, o dabar, susipažinęs su ekspertai.eu pateikiama informacija, suprantu kodėl. Gaila, kad tokie asmenys kaip Vasiliauskas, Petronis, Gylys, Matulevičius, Skarbalius, Brundza, Ramonas ir kt. taip lengvai uzurpavo DK ... Net ir nesusipažinusiam su Lietuvos politiniu gyvenimu, akivaizdu, kad minėti asmenys jei nesisteminiai, tai su ja susiję. Kita vertus, buvo naivu tikėtis, kad toji hidra būtų netrukdomai leidusi tiek DK, tiek ekspertai.eu dalyvauti rinkimuose. Ir žinau vieną, kad visų mūsų pakantumas tam, kas vyksta šiandien, baigėsi, ir visi kylame į kovą, kad ir kaip ji baigtųsi, nes kito pasirinkimo paprasčiausiai nėra. Su geriausiais linkėjimais, Žydrūnas

pilietis2012-09-20 15:11

Žmonės, neteiskime iš karto žmonių po kelių ne taip ištartų žodžių. Tai jau dabar priešais pasidarys ir Aleknonis, ir Kuolys ir Matulevičius ir Vasiliauskas ir Venckienė ir t. t. To tik ir siekiama. Kodėl tauta atleidžia tokiems kaip Brazauskas (jo nusikaltimų Lietuvai jau niekas nebegali ir nebenori įvardinti- tokio ir jo aplinkos neįkasi) , ką jie bepadarytų viskas kaip nuo žąsies vanduo, visi ditirambus gieda, o iš Landsbergio galima tyčiotis(intensyviai padedant žiniasklaidai)- kada jis išdavė savo tautą žodžiu, veiksmu. Mokėkime atskirti tikras vertybes ir nepasiduokime neapykantai dėl smulkmenų, nes mus valdys "tikrų patriotų" Uspaschio-lenkų-rusų, liberalcentristų ir socdemų koalicija.

Koška2012-09-20 15:10

Na, nežinau... Bent jau man Nakas su Boravskiu labai didelį vaidmenį vaidina kaip sąžiningi, patikimi ir labai garbingi žmonės. Ir jei jie pasitraukė iš partijos, tai jau labai daug ką sako.

Orija2012-09-20 15:01

Rekomendacijos įdarbinti į naują seimą Matulewč,matyt tas raytojas nori sugrįžti į šlovingas komsovolcų dobravolcų gretas kuriose jaunysteje daugelis buvome ir į vadovus ,kaip ir ankščiau išsirinkti buvusi Lietuvos komjaunimo sąjungos pirmąjį sekretorių draugą Matulewič,kuris paslapčia bučiuodavo ranką visų mūsų mylimam draugui Griškewič.Butinai balsuosiu už seną nukvakusį pensininką,kuris žadejo net gyvybę aukoti del reikalo.

nuomonė2012-09-20 14:53

Idėja kurti Drąsos partiją buvo N. Venckienės. Ji turėjo partijai ir vadovauti, o ne koki vaikinai iš Vilniaus, bet žinant, kokius išbandymus teko p. Neringai patirti iš teisėsaugos, suvoki, dėl ko ji partiją patikėjo kitiems. Reikia suprasti ir R. Janutienės tiesmukiškus pasakymus, kad partijos vedlys turi eiti iki pergalės, kad ir kas benutiktų.

alfa Kindziulis2012-09-20 14:51

? - ar čia panika, ar reklama toks DK aktyvistų apsišmaikštavimas? O vaidmenį rinkimuose suvaidins koks milijonas rinkėjų, jeigu jie panorės balsuoti už DRĄSOS KELIĄ, o ne už komunistų išnaras kapitalistinius valdžiagyvius.

Skirmantė2012-09-20 14:40

O AR TAIP SVARBU, kaip nors KOKĮ NORS vaidmenį vaidinti? PER DAUG KVEPIA EGOIZMU ir išsišokimu (ir iš Vasiliausko, ir iš ekspertai.eu). Ir iš esmės - skaldytojišku veiksmu. O TEREIKIA vienytis ir telktis, asmenines ambicijas nustūmus į šoną. Ir tik Ateitis parodys, kas yra LYDERIAI, ir tik susitelkę lyderiai gali ką nors nuveikti. Per daug EGOIZMO maro metu.

juk2012-09-20 14:32

komunistai jau itikėjo ,kad jie valdys su darbo partija,gražiai parašė Rūta lyderių -fortfelių nešėjei.....DAR 4 METAI STAGNACIJOS,KAIP BREŽNEVO LAIKAIS.....vizos važiuosim į Maskvą pasimti,kad patekti į Briuselį

Zenonas2012-09-20 14:21

Žiuriu, jau V. Vasiliauskas lygu Š. Puidokui. Dar R. Janutienė "pavarvina". Manau, mums rinkėjams nereikia blaškytis, o balsuoti ir reitinguoti tuos, už kuriuos manome kad verta. Jei patys "nesusikrato", mes turime juos savo balsais pastatyti į vietą. Pagarbiai

Batvinis.2012-09-20 14:20

Ne veltui abejojau dėl pačios V. Vasiliausko kandidatūros buvimo DK rinkiminiame sąraše. Štai ir išlindo yla iš maišo. Kaip ir abejojau dėl G. Aleknonio, kuriam būdavo neįmanoma prisiskambinti į jo tiesioginę laidą 'Ant svarstyklių' ne vieną dieną ir ne iš vieno mob. aparato. Dabar ir jis puikuojasi aukščiau pateiktoje nuotraukoje kartu su Valdu šalia Neringos. Man tik neaišku, kas 'padėjo' Neringai dėl tokio sprendimo (dėl kadrų į 'smegenų' branduolį) pasirinkimo? O kad nebūtų liūdna, noriu visus pasveikinti dar sulaukusius šio rytelio ir dienelės, ta proga, pateikiu savo pasveikinimą, tik gal platesniu lygiu. Pagarbiai mąstantiems. ****************************************************************************************** Labas rytelis Lietuva, PREAMBULĖ. Likimo ironija – Lietuvos nepriklausomybės atkūrimas buvo patikėtas tarybinių laikų išugdyto mentaliteto veikėjams, kurie, neturėdami nė mažiausio supratimo , kas yra demokratija ir piliečių teisės, pereidami iš autoritarinio režimo sampratų prie demokratinių , paprasčiausiai pačią demokratiją suvulgarino, pagal reikalą ir naudą ją sutapatindami su anarchija. —————————————————————————————————————————————————— ir visi Tautiečiai, net ir tie, sočiai bei laimingai kriuksintys ar 'bezdantys' po medžiu. Sveikinu ir tuos kuriems šiandien kažkoks jubiliejus. Sveikinu jus su šiuo ketvirtadieniu (rugsėjo 20 d. ), darbo diena. Žiūrim, ką turim šiai dienai įdomesnio bei aktualesnio? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ATSIPRAŠYMAS. * Vakar buvo nepateikta filmo - komedijos 'Seimo rinkimai 2012' apžvalga, padarius išvadą, jog geriau ji bus pateikta, nagrinėjant ne vieną seriją, o apjungiant kelias, kad gautųsi pilnesnis 'vaizdelis'. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TEISĖNAIKA IR DEMAGOGIJA. * Šiandien bus tęsiama pedofilijos byla, baltais siūlais siūta, kaip ir beveik visos rezinansinės bylos, kaip ir Eglutės (Lietuvos) Kusaitės byla. Bus kviečiama duoti SAVO (ar SAVO? ) parodymų (ar NURODYMŲ? ) super mama - padaras. Tas padaras laikosi tokios ginybos (ar ATAKOS? ) linijos - atseit, ji visada buvusi su Deimante, kai gerasis dėdė - a. a. Ūsas (vos ne Santa Klausas) užtrukdavo 'po draugiško vizito' pas juos. Kad Drąsius, kaip dabar super mama nusprendė , buvęs narkomanas (tiesiog staiga atsiminė). Vadinasi tėvelis narkomanas, žudikas ir šiaip bjauriausias žmogus planetoje, bet mylėjęs (net keista) savo dukrelę, melagę ir fantazuotoją (taip mąstant, taip logiškai ir išeina). Nors ir padaras mylėjo tą melagėlę, bet iš tos meilės ją priduodavo į savaitinį darželį, kad galėtų savo bambą (matomai, labai brangią) pavartyti prieš saulutę paplūdimyje prie jūros. Būna ir taip. Matomai. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- KORUPCIJA - VAGYSTĖS IR POLITIKA. * J. E. prezidentė kyla į kovą dėl akivaizdaus (akis badančio ) melo dėl netikėtai atsiradusio turto (ar 'prichvatizuoto'). Reiškinys - pastangos pagirtinos, bet kodėl tik dabar, prieš rinkimus, davus laiko visiems vagims teisiškai pasiruošti tai atakai, sutvarkant, sufabrikuojant dokumentus, kad ir dėl fiktyvių paskolų gavimo iš užsienyje reziduojančių asmenų arba 'ofšorų', kuo tie pinigėlių 'įsisavintojai' ir pasinaudojo? Dabar papūsk ežiukui į pampuką ! Kai viena ranka toleruoji nusikaltimus, ar tiesiog užsimerki, o kita ranka imituoji kovą su jais, tai toks rezultatas ir būna, tiksliau jokio rezultato. Štai rasti 160 (tik, net, čia kaip pažiūrėsi) asmenys, iškelta 106 baudžiamosios bylos (šiandienai), 9 bylos net pasiekė teimą (net keista), o kiek bus nuteistų (matomai - 0 asmenų, nusikaltėlių), paaiškės vėliau. Sakau, bent vieną iš tos nusikaltėlių gaujos drįstų nurašyti lapėms, bent dėl J. E. ir teisėnaikos prestižo. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DEMAGOGIJA, POLITIKA IR 'INOVACIJOS'. * Prochuntinis portalas DELFI organizavo diskusijas dėl internetinio balsavimo - rinkimo į seimą (pliusus ir minusus). "Inovacijų' Tėvas - Mantas Adomėnas, nekalta veido išraiška nuvažiavo į demagogijos arimus tiek, kad nebeapsikentęs Klaipėdos meras Grubliauskas buvo priverstas pričiupti tą melagį (nevyniojant į vatą), logiškai įrodant melą bent viename teiginyje. Suprantama tas 'inovatorius' gynė gaujos (TS-LKD) nuomonę dėl internetinio balsavimo kenksmingumo. Žinoma, jog gauja nenori tokio balsavimo, nes juo gali pasinaudoti lietuvių emigrantai, kurių niekaip nepaveiksi, niekaip nepagąsdinsi ir nepašantažuosi. O jie (jų atiduoti balsai) gali būti tuo lemiamu akmenėliu, kuris gali apversti nusikaltėlių vežimą. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TEISĖTVARKA - TEISĖNAIKA. * Vakar gen. Prokuroras, J. E. proteže - D. Valys aiškinosi seimūnams dėl vykstančios (arba ne) reformos teisėnaikoje. Kad jaučiamas didelis etatų (valdančiųjų pareigų) stygius (ar perteklius? ). Mano nuomone - blogam šokėjui ir ne kai kurie daikčiukai, esantys tarpkojyje, maišo. Ir tas Valio paaiškinimas neįtikino Ligito komisijos ir jo asmeniškai. O ar tai, taip vadinama, reforma (kuo labai abejoju), paaiškės ateity. Bet ar tai ne per brangi kaina, ne per brangus resursų (tiek žmogiškų, tiek materialių ar dvasiškų) naudojimas ir išnaudojimas, nes kai kurie tautiečiai nebepakęsdami tokios beteisės SAVO padėties, įsijungs, jei dar neįsijungė į emigrantų srautą, į paliekančių šios Chuntinės šalies žemę (tiek materialia, tiek dvasine prasme) gretas. Apie tai Chuntinai nesusimąsto ar nenori susimąstyti. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ĮŽYMIOS ar REIKŠMINGOS DATOS. JUBILIEJAI. * Poryt bus švenčiamas - minimas Didžiojo Nusikaltėlio, Didžiojo Vagies (frazės 'vsio zakonno' autoriaus) a. a. AMB 80 metų gimtadienis. Chuntinė (atseit, visuomeninė) televizija tik rodys ir rodys apie paradinius to veikėjo atliktus darbus, užkulisyje palikdama juoduosius. Tik man kyla klausimas - o kurių daugiau - ar juodų, nusikalstamų (švelniai tariant), ar tų, paradinių? O ir tie visi 'šiknalaižiai' filmavę, liaupsinę Didįjį Nusikaltėlį ar neįnešė ir neįneša SAVO indėlio į TAUTOS GENOCIDĄ (jei tiesiai šviesiai)? Gal metas ir apie tokius 'podlyzas'- šuniukus pamąstyti? Manau tas laikas jau buvo vakar. Bet geriau vėliau, negu niekada. Nes melas gimdo tik didesnį melą, kaip nusikaltimas tik dar didesnį nusikaltimą. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- PARALELĖS ar SUTAPIMAI. * VRK iki šios dienos 9 kandidatus išbraukė iš rinkiminių sąrašų dėl nuslėpto teistumo. Kai tuo tarpu 'vor v zakonie' (kaip Abonentas- Abonimentas, Kėdainių kunigaikštis, bei kiti niekaip nenuteisiami asmenys) su Zenono komisijos pasitikėjimu, paliekami sąrašuose. O kur čia paralelės? O jei matydami tokį aršų ir kryptingą Chuntinės teisėnaikos norą susidoroti su DK vėliava - Neringa (drįsčiau išsireikšti - su Sąžiningosios Lietuvos Vėliava), atrastumėm ir paralelių. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SVEIKATA. * Protingi, t. y. mąstantys žmonės nepataria 'bambukams' visas sveikatos problemas spręsti naudojantis 'žaliavalgių' technologijomis. Nes kaip visur turi būti balansas, kaip ir harmonija, taip ir mityboje. Nes organizmas pats jaučia, ko jam reikia, ko jam trūksta. Gal tik aktualesnės asmeninės piniginės problemos, kurios diktuoja mitybą ir įvairius norus, siusijusiais su ta mityba. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SPORTAS. * Malonu, jog žlungant Tėvynės duidžiajam sportui, atsiranda tokie verslininkai, kaip Ignas Tiškevičius Zarasuose, kaip ir Zarasų savivaldybė, kurie skiria laiko, dėmesio (ne 'popierinio') bei finansų su tikslu skatinti sportą (kuriant bazes), turizmą (ieškant, kuriant nakvynės ar poilsio vietas) Zarasų krašte, nes Zarasuose net viešbučių nebelikę... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ORAI ir jų PROGNOZĖ. * Šeštą val. rytelio Lietuvoje kai kur lijo. Dangus debesuotas, ūkanotas. Vėjas vakarų KRYPTIES (nors 'visuomeninė' žiniasklaida sako - 'KRYPČIŲ', nes apsidraudėliai ir apsidraudėliškas frazes mėgsta). Vietomis ir retkarčiais lis (kada ir kur, kaip visada, dar neišsiaiškinta). Oras įšils tik (net) nuo 11 iki 16 laipsnių (Celsijaus). Ruduo. Ir oras po truputį vėsta. Skirtingai, negu politinis, rinkimams artėjant. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DIENOS KLAUSIMAS ar RYTELIO MĮSLĖ. * Kaip baigsis kova dėl imuniteto atėmimo tiek Neringai, tiek Audronei? Na, klausimas lyg ir pokvailis. Nes Zenono komisijos veiksmai yra prognozuojami. Gal geriau jį pakeiskime - kada jis bus atimtas? Rytoj, ar kitos savaitės pirmadienį, ar kurią kitą dieną (tos pačios savaitės)? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dar kartą su nauju ketvirtadienio ryteliu Tautiečiai, t. y burokai ir burokiukai. Geros dienos Jums, kaip ir geros nuotaikos bei jumoro dozės ! Pagarbiai Tautai, ne Chuntai. P. S. Adomai, žinote ir Lietuvoje panašiai (kaip ir pas jus Švedijoje) - šalta ir lyja, ypač sieloje. Gal atšilimas ateis po rinkimų? Gal. Pagarbiai.

jau abejoju2012-09-20 14:02

nenustebciau, jei po metu p. Vasiliauskui pavarde Venskiene taip pat nevaidins jokio reksmingo vaidmens. Gerbiamieji, prarandat balsus del tokiu pareiskimu...

Zenonas2012-09-20 14:00

Galėjo V. Vasiliauskas pasakyti, kad DK partijoje yra laisva valia ir kas ką nori, tas ir daro. V. Vasiliauskas taip pat. Ir visiems būtų aišku. O dabar nori būti lygus už lygesnius, todėl ir kvailai atrodo. Pagarbiai

liudesys2012-09-20 13:58

p. Neringa labai klaidina Vasiliauskas. Ji turetu pajusti, kad sis zmogus nori (o gal jau yra) tapti svarbiausiu asmeniu pgl kurio norus , nuojautas ar simpatijas formuojamas partijos pamatas. Neabejoju, kad Vasiliauskas po rinkimu zengs dar platesnius zingsnius , ir Venskienei teks labai nusivilti. Siuo atveju as palaikau drasius ekspertu. eu narius, ju pasisakymus, ir laabi nuliudus del intrigu , nesugebejimu kalbetis ir spresti problemas partijos viduje. Kartais Vasiliauskas man primena Kupreviciu... Ar nevertetu ir apie tai pagalvoti

Belieka tik balsuoti už DK2012-09-20 13:51

Matomai, į šitą partiją "įsitaisė" tikrasis dėdulė iš VSD ir ją susprogdinti bando, jei dar nesusprogdino, iš vidaus. Man didelis įtarimas buvo kilęs po tos garsios konferencijos, kada pirmą kartą pasirodė V. Vasiliauskas, S. Brundza ir buvo pristatyta komanda su L. Petroniu ir visai "ne prie ko" pasiskolintas Lietuvos sąrašo pavadinimas. Nors purvą bandė supilti D. Kuoliui, bet kas turėjo bent kiek nuovokos, galėjo suprasti, kad dūmai rūksta iš savo kiemo. Prasidėjo partijos erozija. Vis tik N. Venckienei nederėjo kurti atskiros partijos, o reikėjo jungtis su Už Lietuvą Lietuvoje. Ten yra jau buvusių politikoje, patyrusių Sąjūdžio žmonių, kurie praėję tą "mėsmalę" ir yra atsparesni. Būtų laimėjusi Lietuva, o dabar nežinia kaip bus. Kiti rinkimai tik už 4 metų. Bet tie, kurie buvo apsisprendę balsuoti už DK, nepasiduokite, yra partijoje puikių žmonių, balsuokite už juos, nes kito kelio nėra.

Pikasas2012-09-20 13:49

KAS YRA KAS? Turėjau tokią blogą nuojautą, kad Algimanto brolis Vytautas Matulevičius prasibraus į atsakingas pareigas “Drąsiaus kelio” partijoje, tad mano blogiausi nuogastavimai pradeda pildytis. Priminsiu, kad Vytautas Matulevičius buvo laikraščio „Komjaunimo tiesa“ redakcijos korespondentas, atsakingasis sekretorius. Vėliau – Maskvoje ėjusio leidinio „Molodiožnaja pečat“ (Jaunimo spauda) atsakingasis sekretorius, literatūrinio žurnalo „Družba“ (Draugystė) darbuotojas. 1989 m. grįžo į Lietuvą kaip laikraščio „Pravda“ korespondentas. Atseit, savo ankstesnių pažiūrų atsikratė. (? ) Nuo 1990 m. dirbo Lietuvos televizijoje. Debiutavo laidoje „Veidrodis“. Ilgą laiką režisavo laidą „Krantas“, iš pradžių ėjusį kas savaitę, vėliau – kas dvi savaitės. 1992–1997 m. šią laidą transliavo Lietuvos televizija, nuo 1997 m. – Baltijos TV. Vėliau per BTV transliuota „Vytauto Matulevičiaus laida“. Manau, kad šios laidos gan akivaizdžiai atskleidė, kam tarnauja šis žurnalistas. Jei kas to nesuprato, tai gaila. Už tą veiklą jis buvo daug kartų apdovanotas. Manau, kad jo raiška labai tiko neokomunistinėms jėgoms ir todėl jos ditirambų žurnalistui negailėjo. 2008m. V.Matulevičius sukuria scenarijų meniniam – dokumentiniam filmui “Pilotas”, kuriame bandė atplauti “apsitapšnojusį erelį”, prezidentą Rolandą Paksą ir įrodyti šviesią jo politinę ateitį sugrįžtant į prezidento postą. Filmas buvo paremtas rėmėjų. (Kokių?) Jo išleidimo kaina – milijonas litų. Filmo premjera įvyko 2008 rugsėjo 9d. Manau, kad V.Matulevičius ir su nauja užduotimi susitvarkys, nes yra labai pasikaustęs tame, kur jau daug metų darbuojasi. Kai ta užduotis bus konkrečiai vykdoma, priminsiu apie savo nuogastavimus. O kad taip bus – nei kiek neabejoju, nes tokia “reziduojanti” persona turi nemažą svorį “kontorinėje sistemoje”.

Stasys2012-09-20 13:47

Kaip ten bebūtų, bet aš R. Boravskiu ir A. Naku labiau pasitikiu, negu tuo V. Vasiliausku. Gal pastarasis yra tik Trojos arklys. Niekada jo nemačiau ir Klonyje ginant mažą pedofilų nuskriaustą (ir tebeskriaudžiamą, gali būti) mergaitę. Tikiu pilnai aš jos pasakojimais apie tuos nevidonus "dėdes" ir jų sėbrę..... , tikiu ir apie "raudoną piniginę" ir apie jos solidų turinį (negi tik už "gražias akis"). Tuo labiau tikiu matant tą absurdišką ir negailestingą buldozerį, užritintą ant tiesos ir teisingumo ieškančių žmonių, o tuo pačiu ir ant Lietuvos, matant keistus teismų sprendimus ir šališkus prokurorų veiksmus. Dėl ko ir vardan ko tai visa daroma? Nemanau, kad vien tik dėl tų "gražių akių". Juk nemažai dar gražesnių akių ir vaikų yra paliekama likimo valiai, dėl jų ateities ir normalaus gyvenimo tie, kurie labai susirūpinę ta "ypatingąja motinėle", nei mažojo pirštelio nėra pajudinę. Na štai, ir galima iš to padaryti tinkamas išvadas, pasitelkus logišką mąstymą ir faktus. Turėtų ir asilui būti aišku, kad Mergaitė nemelavo ir kad egzistuoja ta pedofilija aukštame lygyje, "elitiniame" lygyje, o gal, ir kiti baisūs nusikaltimai. Taip mąstau, matant, kaip yra bijomasi tų dar likusių dviejų potencialių liudininkių, laikant jas izoliacijoje, skelbiant, kad joms kažkoks pavojus gręsia. Nuo ko? Tikriausiai, jie bijo patys savęs? O tiems menininkams, kurie visą laiką buvo su Klonio žmonėmis, kurie visada buvo neabejingi mažos lietuvaitės likimui, kurie nekentė pedofilų ir jų liokajų reiškiu tik didelę pagarbą ir dėkingumą. Kaip sakoma: "Tepadeda jiems Dievas!"

stebėkime...2012-09-20 13:43

Paprasčiausiai stebėkime ir darykime išvadas patys. Nereikia pulti į el. erdves santykių aiškintis... Stebėkime ir analizuokime. Vieną dalyką sisteminėms partijoms jau pavyko padaryti - padalinti į 2,5 dalis antisisteminį bloką. Ir prie to prisidėjusieji akivaizdžiai matyti,.... Pasimatys ir tie, kurie dabar skelia pusiau „Drąsos kelią“... Atkreipikte dėmesį, kad tai aktyviai besireiškiantis Vasiliauskas - nėra „drąsos kelio narys“... Kodėl? Ir apskritai, kodėl partijos reikalus tvarko ne partijos narys? Kad daugeliui partijos narių trūksta politinės patirties - akivaizdu. Tai naujokų bėda ir privalumas. Bėda, nes politikos senbūviai suskuba pasinaudoti kiekviena jų klaidele (pažiūrėkite į Matulevičių - kiekvienos klaidelės atveju atbėga ir sušunka - „Balsuokite už Matulevičių, nes anie klaidas daro... Aš geresnis“) O privalumas naujokų tas, kad jie dar nesugadinti politikos veidmainysčių... Todėl ir klysta... Todėl visokių kvailų pareiškimų paskubomis pridaro... Pavyzdžiui, ar reikėjo „Drąsos kelio“ partijai atsiriboti nuo G. Kuolio partijos paramos? Tikrai nereikėjo!!! Užteko paprasto korektiško pareiškimo: „Ačiū už parama. Vertiname ją. Tik informuojame, kad „Drąsos kelias“ vykdys savo programą. Iš rėmėjų prisiims tik tuos įsipareigojimus, kurie sutampa su partijos „Drąsos kelias“ programos nuostatomis“ Ir būtų buvę viskas puiku... Nežinau, kas tuos neapdairius ir politiškai neapgalvotus pareiškimus inicijuoja, bet faktas - tai naujokų klaidos... Bet mokėkime naujokus vertinti už nuoširdžias pastangas. Ir būkime atlaidūs jiems. Nes politikos senbūviai, leisdami savo reklamai milijonus iš Valstybės biudžeto, kiekvieną naujokų klaidelę išnaudos savo tikslams pasiekti.

Tai gal2012-09-20 13:31

už Rūtos purvasklaidą ekspertai.eu puslapiuose Nakas nubuksuotas? Visiškai sutinku - "Tą turi žinoti ir Vaska ir ekspertai. Tai juk ne jų asmeninis reikalas. DK - visos Lietuvos įrankis išmesti pedofilus iš teisėsaugos." Asmenines ambicijas reikia reikšti atlikus visą darbą - po 10 17 ir po antro turo, bet ne dabar dalytis briedį kol jis dar miške laksto.

Murzius2012-09-20 13:23

Kam kam priklauso Vasiliauskas? KGB? O dangau aukščiausias.... Gal kas žinote kaip būtų galima įstoti į tą kgb? Aš su mielu noru tai padaryčiau. Kas liečia ekspertus, tai aš manau, kad jie dar savo tikrą veidą parodys. Reikia nepamiršti tai, kad vienas iš jų sėkmingai dirba TV ir naujajame sezone, o juk ta TV, kaip ir kitos TV, galimai priklauso sektai kuri kuria pasaulinę vyriausybę, su tikslu kad užvaldytų pasaulį. Manau, kad jų sukurto spektaklio premjera dar tik prasideda.

ruta2012-09-20 13:22

Pragyventa didesne gyvenimo dalis , bet padoriu zmoniu sutikta nedaug , deja .Todel labai gaila butu , jei DK , savo rankomis nustumtu / 41 .../padorius ir neabejingus piliecius , pona Boravski , pona Naka ...Pastebejau , kad padorus NIEKADA nemoka pakovoti uz save ... Labai gerbiu suos piliecius ir noretusi matyti juos seime , nes ten jau seniai / o gal niekada ir nebuvo? /nera padoriu , saziningu ...

Pikasas2012-09-20 12:52

Atsakas į R.Janutienės rašinį "Avinai balsuos už šašlykus" ("Alfoje") Laiko iki rinkimų liko nedaug, tad nemanau, kad Rūta Janutienė suspės iki jų dar kartą "persikrikštyti". O ką daryti, kai už rankovės patampyto komisaro Kaminsko aplinka pasako: "Arba - arba. Dabar arba po minutės." Ir kaip tyčia - jokio teisinio imuniteto... Vien tik "sistemos" trynimai ir už tą ir už aną. O juk turėjo ši laaabai aistringa žurnalistė ramų gyvenimą, kai, sakykim, kokioje Baltijos TV susikviesdavo "nebūnančius buvusius" ir aistrindavo juos išsilieti į valias. Niekas tada neišsisukdavo. Net ir A. Kubilių buvo su raudonu operatoriaus filtru pričiupusi. Vis spaudė "uošvienė, uošvienė". O kai tai uošvienei teismas nei vieno lito ar ploto metro "neprikirpo" - nutilo, kaip niekur nieko. Taip ir blaškėsi Rūta per savo karjerą ir gal vis ieškojo kas daugiau duos. Tokia sena profesija atgrasi, bet labai pelninga, nes jokių mokesčių ir jokių aiškinimų. Net grąžos tokioms duoti nereikia... Tegul kiti dreba ir aiškinasi. Tikra dabartinės lietuviškos žiniasklaidos meistrė. Jei išsiskirdavo iš visos "purvasakidos" fono, tai dažniausiai tik savo įžūlumu. Galima pastebėti, kad ji tikrai negalėjo pasijusti vieniša. Visokios "kuznecovaitės", "apanavičiūtės" ir panašios tokiu keliu jau kadais trepsi. Tad šia prasme palankiau vertinčiau L. Lavaste, kuri kiekvieną L. Stankūnaitės išspaustą ašarėlę didele bala sugebėdavo paversti. Jautresnei skaitytojai, sunkiai susivokiančiai situacijoje, gal irgi graudu pasidaydavo. Taip ir gyvename su savo tokia kreiva informacija. Išgirstame padorų žodį - puolame garbstyti autorių. Randame bate katino keršto pėdsakus suniurname. Apsidairę išvykėliai nenori gal net patys sau prisipažinti, kad tokioje terpėje pašariniais sliekais buvo verčiami tapti. Kas ir mūsų šv. Marijos žemėje puls prisipažinėti, kad smegenys jam jau išplauti, o pas kai ką likusi tik sovietinė nostalgija, kuri negyvai gali užgraužti. Kaip vienas komentatorius pratarė: "O prie ruso buvo geriau..." Purvasklaida laimi...

patarimas2012-09-20 12:40

jeigu vasiliauskas is tikruju infiltruotas ir uzsiima destrukcine veikla partijoj (o tokie faktai yra pastebimi ir is salies, viesieji rysiai kai pasirode vasiliauskas yra apgailetini) butina greiciau ji demaskuoti o netempti gumos

Ambicijų kurstymas yra KGB svajonė2012-09-20 12:34

Tą turi žinoti ir Vaska ir ekspertai. Tai juk ne jų asmeninis reikalas. DK - visos Lietuvos įrankis išmesti pedofilus iš teisėsaugos.

dfg2012-09-20 12:26

Reikia balsuoti už Matulevičių.

dfg2012-09-20 12:25

Reikia balsuoti už Matulevičiaus koaliciją "Už Lietuvą` Lietuvoje" nes iš Drąsos kelio tikrai nieko nebus. Juodieji strategai padarė savo purviną darbą.

sirse2012-09-20 11:57

Prie ko cia sciglinskas? Jo niekada nebuvo partijoje ir nebus :D Jis yra Nulis.

Rita2012-09-20 11:52

Viska lemia tautos mentalitetas.Nieko gero Lietuvoje daugiau nebus ,nes zmones kovoja ne del bendru ideju,o del savo menku interesu.Tikejau,kad dar kazka galima pakeisti,bet veltui .Niekuo negalima pasitiketi nes vieni kitus smeizia,vot tokie musu tiek senu tiek nauju partiju vadukai,jiems reikia kad zmones begiotu i ju rengiamus mitingus akcijas,o patys sprendzia savo problemas.

i DK Vasiliauskas atkeliavo2012-09-20 10:45

su paskutiniiu traukiniu. O Boravskis , Nakas dave DK partijai tona. Tad nereiketu izeidineti ir stumdytis. Kad Nakas ir Boravskis karstoki vyrukai - taip, bet metyti akmenis vieni kitiems i ta pati darza - blogai. Vasiliauskui reiktu ivertinti iki jo atlikta darba. Bukite vyrai, ne moteriskaites turguje. Galu gale, snukius issidauzykite, kaip kadais Patackas skele V.

nuomonė2012-09-20 09:55

O ką čia žinai kam atstovauja Audrius ir Rolandas ir kas jie per paukščiai? Keistai jie niekur nesikiša, konfliktiški, karšti....kaip maži vaikai rodo savo ragučius.

baisu2012-09-20 05:50

JEI NEBUS JOKIŲ PEMAINIŲ -pusė jaunimosu vaikais,su draugais išvažiuos-prisimenat -COJAUS DAINĄ-CHOTIM PEREMEN,NES TAIP TOLIAU SU CINIŠKA IR MELUOJANČIA 20 metų VALDŽIA -NEBEGALI TĘSTIS.........bent jau daugiau ,kaip pusė seimo turi būti nauji žmonės,gabūs ,mąstantys...ir prie to galėtumėme prisidėti-mes TYLIOJI DAUGUMA-juk turim draugus ,artimuosius,

viskas paprasčiau2012-09-20 05:47

Bet gerai vien tai,kad netrukus turėtume sužinoti tikruosius apsimetėlius. Nemanau,kad tai bus Ščiglinskas,Vasiliauskas,Nakas,ar Boravskis. Reikėtų jiems visiems praryti pagiežą ir pasikalbėti. Kad baiminantis antisisteminių jėgų koalicijos naujajame Seime,tarp margo DK ir dar margesnės ULL kalamas nesantaikos pleištas,matėsi dar anksčiau. Pradėjo kai kurie ULL veikėjai,dabar tas pats pastebima ir DK. Nesisteminės partijos pjudomos tarpusavyje ir skaldomos kiekviena atskirai. Manau,kad paprasčiausiai reikėtų tarpusavyje rimtai išsiaiškinti tą nesantaiką kurstantį bendrąjį vardiklį. Tai gali būti ir iš pažiūros gerai informuotas,bei patikimas asmuo iš tam tikrų struktūrų,iš "geros valios" norintis "padėti" . Manau,kad išsitraukus akmenis iš užančio,tas "geradarys" labai greitai paaiškėtų. Ir nepamirškite,gerbiamieji,kad visos didelės nesantaikos,karai ir konfliktai prasideda nuo neesminių smulkmenų. Jūs nesate pirmi,ir tikrai ne paskutiniai. Prisiminkite,kuo viskas pasibaigė Ukrainoje po daug žadančios Oranžinės revoliucijos. Laiko lieka labai nedaug,tad paskubėkite!

juk2012-09-20 05:43

kai kas to ir nori,-klaniniams taip paranku,nepajudinus net pirštelio,veikia-SKALDYK IR VALDYK....man jau bent -Nakas vienas iš svarbesnių,matėt ,kaip vis vyriškai šnekėjo ,per Rūtos laidą ssu ,taip nesimpatišku advokatu...BŪKIT GERI JŪS MUMS VISI LABAI SVARBŪS-

sensacijos šnipštas2012-09-20 05:41

nesikabinėkim prie p.Vasiliausko žodžių prasmės.Jie nieko nekeičia ,o tik papildoma reklama DK .Kokį vaidmenį vaidina p.Boravskis ir p.Saladžius ir jų nuopenai pasipriešinimo kovoje niekam klausimų manau nekelia.Neabejoju ,kad tai ir bus įvertinta rinkėjų.

o ka jam pasakyti?2012-09-20 05:30

jeigu jus ekspertai ne apie priesrinkimine kova susivienijus dbr galvojate, o apie interesu derinima, kryptis tai jusu vienoda!

lond2012-09-20 05:29

oi pasake ,tai dabar prades vel stumti ir skaldyti kas tik netingi...o tas sciglinskas galetu buti ir mandagesnis..labai susireiksmines ...ka jis turejo omeny pasakydamas??ar bent zino,tie kurie dabar puls dergti..

Jurosk2012-09-20 05:01

Pasakė ir tiek, neužmušė juk:)) Tai dabar įsižeisit? Mesit principus ir pradėtus darbus? Gal reiktų išsiaiškinti, ką Vasiliauskas turėjo omenyje.

Vasiliauskas2012-09-20 04:31

"Mūsų rinkiminėj kovoj jūsų pasakytos pavardės nevaidina jokio vaidmens".------------------------Tuo viskas pasakyta !!!!!!!!!! Ar dar reikia komentaru??

paskaitykit2012-09-20 04:29

Dalius Stancikas. Nepriekaištingos reputacijos mįslės 2012-09-19 bernardinuose

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi