Mes periodiškai renkame valdžią, žavimės politiniais lyderiais arba keikiame juos. Paklūstame valdžiai arba nepaklūstame, pvz., gudraujame, bandome apeiti mums nenaudingus įstatymus, išvengti mokesčių. O iš kur kyla valdžia? Ar ji teisėta? Kodėl privalome jai paklusti? O gal visai neprivalome?

Yra urvo valdžia, yra kriminalinių gaujų valdžia. Ji remiasi tuo, jog kažkas tuo momentu turi didžiausią brutalios galios, klastos ir cinizmo resursą.

Paradoksas, kad trumpoje laiko atkarpoje toks valdžios tipas yra efektyvus. Deja, šitokia valdžia griauna civilizacijos pamatus, veda visuomenę į susinaikinimą.

Tada urve, gentyje, gaujoje ar visuomenėje niekas negali būti ilgesnį laiką saugus ir laimingas. Dar XVIII a.

prancūzų švietėjas Žanas Ž. Ruso pastebėjo: „niekas negali būti tikras, kad jis visų stipriausias išliks visą laiką“.

O jo idėjinis bendražygis T. Hobsas, gyvenęs šimtmečiu anksčiau, irgi pastebėjo šį tą įdomaus: „visų karas prieš visus pagimdė teisinę valstybę“.

Civilizacija turėjo ieškoti kitų valdžios šaltinių, paremtų ne vien jėga ir cinizmu. Paradoksas, bet tikrai efektyvi valdžia yra būtent tokia, kuriai net neprireikia naudoti jėgos.

Visuomenė, gyventojai tokiai valdžiai paklūsta be išorinės prievartos vien dėl to, kad tiki valdžios šventumu, švarumu, išmintimi, teisingumu ir teisėtumu. Tada jėgos naudojimas iš valdžios pusės tėra tik pavienis nuokrypis.

Jei valdžia nešvari, neteisėta, nešventa, jai niekas nenori gera valia paklusti. Ir teisingai daro.

Valdžia privalo būti švari ir teisėta.

Nešvari valdžia brutalią jėgą, klastą tiesiog priversta naudoti kiekviename žingsnyje. Tai civilizacijos akligatvis, tai – diktatūrų ir autoritarinių režimų kelias. Tai degraduojančių, nykstančių ir skurstančių visuomenių kelias. Kad visuomenė būtų sąlyginai turtinga ir laiminga, ji privalo bent truputėlį nuoširdžiai gerbti savo valdžią ir ja pasitikėti. O kaip galima pasitikėti nešvaria ir neteisėta valdžia?

Viduramžiais galvota, kad valdžia kyla iš Dievo. Gimė monarchui vyriškos lyties pirmagimis, į jį ir nusileidžia Dievo siųsta potenciali valdžia. Mirus karaliui tėvui, teisėtu valdžios perėmėju tampa vyriausias sūnus. Tibete ir šiandien tebegalvojama, kad valdžia kyla iš Dievo. Valdžia įsikūnija mažame berniuke, kurį lamos privalo atrasti ir įšventinti į Dalai Lamas.

Vakarų civilizacijoje valdžia kyla iš piliečių bendruomenės, kuri ir yra suverenas bei valdžios šaltinis. Kartu su prigimtinėmis teisėmis į laisvę ir lygybę kiekvienas gimusysis su savimi atsineša ir dalelę suvereno galių.

Pasiekęs amžiaus cenzą ir sąmoningumą, jis įgyja teisę balsuoti rinkimuose ir šitaip deleguoja dalelę savo suverenių galių kitiems asmenims, kurie visuomeninėje darbo pasidalijimo sistemoje atlieka renkamų politikų ir valdžios funkcijas. Renkamas politikas yra liaudies tarnas, tikroji valdžia ir tikrasis suverenas yra eiliniai piliečiai, rinkėjai.

Štai kodėl vakarietiškos atstovaujamosios demokratijos sąlygomis rinkimai privalo būti švarūs, kaip kūdikio ašara. Šveicarijoje, Danijoje, Austrijoje jie tokie ir yra.

Daug kur yra. Švarūs rinkimai yra švarios ir teisėtos valdžios šaltinis.

Štai kodėl į rinkimus visada siunčiami tarptautiniai stebėtojai. Jie tarsi vestuvių liudininkai.

Jie turi Pasauliui paliudyti, pranešti – švarūs buvo rinkimai X šalyje, ar nešvarūs? Nėra švarių rinkimų, nėra teisėtos ir švarios valdžios.

Tada nėra prielaidų rastis bent sąlyginai laimingai ir pasiturinčiai visuomenei. Rinkimai yra tas švarus ežeras, į kurį neturi sutekėti kriminalinio politinio fekalo nuotekos.

Mūsų šalies Konstitucijoje yra netgi atskiras, sakyčiau, labai išmintingas, straipsnis, kuris įpareigoja piliečius nepaklusti neteisėtai valdžiai, priešintis jai, įskaitant pasipriešinimą ginklu. Aneksija, okupacija turi daug veidų.

Yra okupacija išorinė ir yra okupacija bei aneksija vidinė. Masinis rinkimų klastojimas yra vidinės okupacijos ir aneksijos forma.

1940 metais būrelis puskvailių inteligentų nuvažiavo į tuometinės SSRS pseudo parlamentą, prašyti Lietuvos priėmimo į sovietinį GULAGĄ. Įvyko išorinė aneksija.

Dabar viena keista skandalais ir kriminalinėmis bylomis apžėlusi partija, galimai valdoma užsienio spectarnybų, operuodama nešvariais pinigais bei masiškai klastodama rinkimus, vykdo aneksiją iš vidaus. Dauguma paviešintų rinkimų pažeidimų tenka būtent tai vienintelei apžėlusiai partijai.

Kažkam iš tos partijos lyderių jau neišlaiko nervai arba prabyla sąžinė. V. Baltraitienė – viena intelektualinių DP lyderių, beje, toje partijoje labai retų, jau viešai pareiškė – „Darbo partija greičiausiai bus uždrausta“. Gerbiama Virginija, kalbėkite, liudykite...

Aš asmeniškai ginklu Darbo partijai ir naujajai valdžiai nesipriešinsiu. Aš bijau, man hipertonija, viršsvoris, dioptrijos.

Gal kas nors priešinsis? Tepadeda jiems Dievas.

Ir pagal moralę, ir pagal mūsų Konstituciją jie dabar turi tam teisę. Būsima nešvari valdžia šiandien tuos rezistentus, jei tokių rasis, nukaus, kaip teroristus, bet po 30 metų apsivaliusi visuomenė jų vardais pavadins gatves ir mokyklas.

Nesipriešinsiu ginklu dar ir todėl, kad niekinu smurtą. Bet aš priešinsiuos taikiai ir pilietiškai.

Taip, kaip mokė Mahatma Gandis, kaip mokė a. a.

K. Čilinskas.

Jei nebus panaikinti rinkimų rezultatai, aš asmeniškai nešvariąją valdžią pilietiškai niekinsiu. Kviesiu, raginsiu tai daryti visus kitus.

Pareiškiu, aš iš anksto atsisakau dalyvauti renginiuose, kuriuose dalyvaus būsimo LR Seimo nariai, taip pat LR Seimo narių paskirti pareigūnai, taip pat LR Vyriausybės nariai. Darysiu viešus pareiškimus, demonstratyviai išeidinėsiu iš renginių.

Visus keturis būsimos kadencijos metus viešojoje erdvėje kelsiu nešvarių rinkimų ir nešvarios valdžios teisėtumo klausimą, nes valdžia privalo būti švari. Kelsiu ir VRK bei teismų, įteisinusių nešvarią valdžią, teisėtumo klausimą.

Pilietinei kritikai panaudosiu universiteto profesoriaus pareigybę. Socialinių mokslų profesorius privalo ne tik suteikti formalias žinias, bet ir ugdyti studentų vertybes, pasaulėžiūrą, pilietiškumą.

Ir aš ugdysiu. Jei mane išmes iš darbo, aš bylinėsiuosi, prisiteisinėsiu iš nešvarios valdžios kompensacijas, būsiu disidentu, prašysiuosi politinio prieglobsčio.

Aš turėsiu pasekėjų ir bendražygių. 4 metus mes priekaištausime, rašysime kolektyvinius laiškus tarptautiniams stebėtojams, Eurokomisijai, Europarlamentui, kad jie neatliko demokratinės prievolės, kad nepasmerkė nešvarių rinkimų Lietuvoje.

Pastarieji Seimo rinkimai nešvarūs. Nešvarą pradėjo skleisti dabartinis nueinantis Seimas.

Prisidengdamas kova su politine korupcija, savo kadencijos pabaigoje jis praktiškai uždraudė bet kokį svaresnį partijų finansavimą iš šalies. Sisteminėms partijoms jų organizacinės struktūros bei padalinių išlaikymui, taip pat politinei reklamai užteko ir to finansavimo, kurį jos gavo iš biudžeto.

O naujoms partijoms ir naujų politinių idėjų sklaidai lėšų nebuvo. Žiniasklaida pranešė: Tautininkų partijos lyderio G. Songailos sąskaitoje 13,5 lito, o A. Kubiliaus sąskaitoje – berods 60 tūkstančių.

Žinoma, neparlamentinės partijos neprivalo gauti tiek dotacijų, kiek parlamentinės. Bet santykis 60 000: 13,5 yra per žiaurus.

Grubiausiai pažeistos lygios galimybės. Kur tada galimybė bent kiek atsinaujinti esamai politinei sistemai, ateiti naujoms idėjoms, vizijoms, naujai politikai, kurios taip reikia?

Iš kelių nykštukinių partijų susibūrė koalicija už „Lietuvą Lietuvoje“. Kad patektų į Seimą, jai buvo pritaikytas 7 procentų balsų barjeras.

Prie lenkų rinkimų akcijos taip pat prisišliejo keli nykštukiniai dariniai – „Rusų aljansas“ ir t. t.

Žurnalistai jau atkapstė V. Tomaševskio darbinius ryšius su neaiškiomis rusiškomis politinėmis struktūromis, kuruojamomis rusiškų spectarnybų.

Jiems koalicijos taisyklės VRK kažkodėl nepritaikė? Kažkodėl jiems užteko perlipti tik 5 procentų barjerą?

Lenkų rinkimų akcijos su tais nykštukiniais prielipais, kurie galimai buvo suformuoti Latvių gatvėje, net neturėtų būti LR Seime, nes 7 procentų reikalavimas, keliamas koalicijai, neįvykdytas.

Pamirškime minutei nelemtą Darbo partiją ir bambalinius rinkėjus. Vien tie du atvejai (neteisingas partijų finansavimas ir manipuliavimas koalicijos sąvoka) yra labai grubūs lygių galimybių pažeidimai.

Lygių galimybių apsauga rinkimų metu yra įtvirtinta LR Konstitucijoje. Gerb.

Vaigauskai, kodėl tą neteisybę prileidote, kodėl sutrypėte Lietuvos Konstituciją? Kodėl išniekinote lygių galimybių vertybę, taip svarbią demokratijoje?

Gerb. Vaigauskai, kodėl protegavote rinkimuose neaiškias prorusiškas jėgas?

Kodėl, kaip teigia Jūsų bendražygis iš VRK L. Ulevičius, netyrėte operatyviai ir principingai gausybės skundų prieš prorusišką Darbo partiją?

Juk DP vykdomos agitacijos metu rinkėjai masiškai ir viešai buvo šeriami Krekenavos skanėstais? Kodėl nefiksavote grubaus pažeidimo?

Kodėl nekėlėte triukšmo? Kodėl nepritaikėte sankcijų?

Kodėl neeliminavote partijos pažeidėjos iš rinkimų? Kodėl, kaip rašo spauda, buvusį KGB operatyvinį įgaliotinį tylomis praleidote į rinkimų procesą, kodėl laiku neatfiltravote jo, kodėl jam dabar įteikiamas Seimo nario pažymėjimas?

O kur dar 500 pranešimų policijai apie rinkimų pažeidimus? Kur balsavimo kalėjime skandalas?

Kur prapuolė berods L. Balsio 400 balsų?

Kodėl biuleteniuose masiškai aptinkamas tas pats labai keistas kandidatų reitingavimo skaičių derinys, pažeidžiantis visus tikimybių teorijos dėsnius? Kas dabar ir per kiek laiko gali pasakyti, ištirti, kokie yra tikrieji rinkėjų valios išniekinimo bei falsifikacijos mastai?

Kodėl taip skubėjote patvirtinti nešvarių rinkimų nešvarius rezultatus? Kodėl grubius ir sistemingus pažeidimus bandėte pateikti kaip pavienius ir mažareikšmius?

Kodėl? Iš kur tokia stipri motyvacija užglaistyti galimus nusikaltimus, paslėpti nuo Lietuvos rinkėjų ir tarptautinės bendruomenės tiesą?

Iš kur tiek valios geležinės? Gal Jums sumokėjo?

O gal Jus šantažavo užsienio jėgos?

Konstitucija, Rinkimų įstatymas sutrypti daugybę kartų, pasityčiota iš teisės ir demokratinių vertybių. Ten, kur nėra lygių galimybių, ten nėra ir demokratijos.

Kur nėra lygių galimybių rinkimuose, kur begalė grubiausių pažeidimų, ten nėra švarių rinkimų. Ten nieko nebegalima suskaičiuoti „vieno balso tikslumu“.

Kur nėra švarių rinkimų, ten nėra ir švarios valdžios. O piliečiai turi teisę priešintis nešvariai valdžiai visomis įmanomomis priemonėmis.

Nešvari valdžia verta paniekos. Ir šalyje, ir už jos ribų.

Lenkų rinkimų akcijos su tais liliputiniais koaliciniais prielipais apskritai neturėjo būti Seime. Dabar, Jūsų ir VRK galimai nusikalstamo aplaidumo (arba sąmoningo kenkimo) dėka, Vaigauskai, jie jau koja atsidarė duris į Seimą.

Jie reikalauja 2 ministerijų. Ir čia nėra esminio rinkimų rezultatų iškreipimo?

Sveikas protas ir teisinė demokratinė nuovoka sako, kad jiems dvi kameras galimai reikėtų paruošti, o ne dvi ministerijas. Keliolika kamerų-vienučių galimai reikėtų paruošti ir pačiai VRK, išskyrus galbūt L. Ulevičių. Ne pusšimtis ar šimtas prasigėrusių liumpenų, ne keli šimtai kalinių, parsidavusių už cigaretę, esmingai iškreipė rinkimų rezultatus.

Esmingai juos iškreipė galimai nusikalstama Vyriausiosios rinkimų komisijos ir jos pirmininko veikla. Mus dabar valdys seimūnai, kurie neturėjo patekti į parlamentą.

Mus dabar valdys ministrai, kurie neturėjo būti paskirti. Dar antikos laikais žinota: iš neteisėtumo jokia teisė negimsta.

Nei moralė, nei įstatymai nedraudžia spėlioti, todėl aš spėju, kad Konstitucinis teismas visą šitą košmarą netrukus ims ir įteisins.

Kai kurie sisteminės politikos dvaro tarnai dabar bando aiškinti: „nebuvo čia jokių didelių rinkimų pažeidimų, jų juk visada būdavo. Čia tik juodosios technologijos, čia tik žiniasklaida dirbtinai viską išpūtė, kad konservatoriai būtų palikti valdžioje...“

Jei taip, kas drįso išniekinti tokią svarbią procedūrą, kaip rinkimai? Kas išdrįso šmeižti mūsų darnią ir šlovingą politinę sistemą bei rinkimus, švarius, kaip kūdikio ašara?

Tuojau pat atimti licenzijas ir dažnius iš tų transliuotojų. Kelti redaktoriams – niekšams ir valstybės išdavikams – žurnalistinės etikos bylas, pradėti civilinius ieškinius, baudžiamąsias bylas?

Sklandūs rinkimai yra vienas iš svarbiausių Konstitucijos ir konstitucinės santvarkos apsaugos ruožų. Kur buvo mūsų mylimas VSD?

Juk būtent jam priklauso tas šventenybes saugoti? Nebėra ką saugoti.

Rinkimai buvo nešvarūs ir valdžia dabar bus nešvari.

Kodėl dabar dėl rinkimų puolama ir autoritarizmu kaltinama LR Prezidentė? Kodėl staiga atsirado tiek Darbo partijos advokatų?

Ar dalis sisteminių politologų kartais negauna priemokų iš Latvių gatvės, ar nėra iš ten tampomi? Masinio rinkimų klastojimo akivaizdoje Prezidentė privalo procedūriškai reaguoti.

Ji reaguoja į nykštukinės koalicijos „Už Lietuvą Lietuvoje“ skundą? Reaguoti į mažo ir silpno skundą yra labai demokratiška, humaniška ir neautoritariška.

Manote, Prezidentė labai myli konservatorius ir nori juos sugrąžinti į valdžią? Matyt, iš tos meilės dabar dalis konservatorių elito laukia teismų nuosprendžių baudžiamosiose korupcijos ir piktnaudžiavimo tarnyba bylose.

Jau pusę metų visuomenininkai, susiję su konservatoriais ir juos remiančiu oligarchu daugybinėmis bambagyslėmis, nepertraukiamai piketuoja Daukanto aikštėje. Sveikas protas sako, kad piketuoti reiktų prie Seimo, prie R. Šimašiaus ministerijos ar prie S. Šedbaro namų, bet ne prie Prezidentūros.

Kompromituojantis ėjimas nepralošiamas. Įsikiš ekscelencija į pedofilijos bylas tiesiogiai, reikalausime apkaltos.

Neįsikiš, užrėksime kitaip: „šitokias galias ir paveikumą teisėsaugai turi, o pedofilų nuskriaustos mergaitės neišgelbėjo“. Čia viskas iš konservatorių ir Prezidentės meilės, aistringos ir abipusės?

Karšta nešvarių rinkimų bulvė numesta Konstituciniam teismui. Būtent jis dabar spręs, užversti nešvarius rinkimus ar įteisinti?

Jis dabar spręs, kokio švarumo ir teisėtumo valdžia de facto bus ateities Lietuvoje. Netgi su mažiausio apylinkės teismo situacija lyginant, KT padėtis yra komplikuota ir apgailėtina.

Pats silpniausias Lietuvoje apylinkės teisėjas savo sprendimą grindžia stora byla, kurią pusmetį ar kelis metus formavo būrys prokurorų, ekspertų, liudininkų. Čia yra visos prielaidos, kad sprendimas būtų paremtas giliu faktinės tiesos ir faktinių aplinkybių ištyrimu.

Užsimerkime, padarykime mintinį eksperimentą, kokios kokybės bylą dabar gaus mūsų mylimas Konstitucinis teismas? Kas tą bylą formavo?

Ogi ją suformavo mūsų dar labiau mylima VRK su Vaigausku priešakyje. Tai organizacija ir publika, kurios atžvilgiu seniai turėjo būti pradėta serija ikiteisminių tyrimų, nekalbant jau apie tarnybinius patikrinimus.

Nėra, neturi būti taip, kad potencialus įtariamasis pats formuotų savo bylą. Na, dar suplauks pluoštai medžiagos iš policijos, iš periferijos.

Mūsų policija neblogai ištiria buitines žmogžudystes, plėšimus. Deja, rinkimai yra ne jos profilis.

Policijos pareigūnų (ypač žemesniųjų, renkančių faktinius įrodymus), kultūrinis mažaraštiškumas visuotinai žinomas. Rinkimai jiems per daug abstraktus ir mažareikšmis dalykas.

Kas kita kraujo krūva, lavonas, išplėštos durys ar narkotikai. Visgi nesmerkime avansu savo policijos.

Yra žymiai didesnė bėda. Kokias faktines rinkimų klastojimo aplinkybes policija gali atskleisti per tokį trumpą laiką?

Čia reikia mėnesio ar pusmečio. Kokios tad teisinės kokybės bus ta medžiaga?

Stebuklų nebūna. Konstitucinis teismas gaus bylą, kurios pagrindiniai ingredientai yra: a) savų ir svetimų nusikaltimų galimas maskavimas; b) formalus atsirašinėjimas; c) paviršutiniški išskirtinės svarbos teisinių dokumentų pusfabrikačiai.

Ar gali KT pats vykdyti operatyvinę veiklą, pabaigti tyrimus, nustatyti teisingas faktines aplinkybes? Ar gali gražinti bylą papildymui?

Kiek laiko ties be galo svarbiu rinkimų švaros klausimu posėdžiaus Konstitucinis teismas? Parą?

Pusę paros? O gal tik kokias 4 valandas?

Konstitucinis teismas turi formalias galias spręsti dėl šių rinkimų teisėtumo. Tačiau Konstitucinis teismas neturi jokių išsamių argumentų apie faktines nagrinėjamos bylos tiesas.

Bet kuriuo atveju tai bus būrimas iš kavos tirščių, iš dvasių... Kaip ten bebūtų, masiniai, grubūs, sisteminiai ir įvairialypiai rinkimų klastojimo atvejai jau išlindo viešumon.

Jie apima spektrą nuo bambalinių rinkėjų iki galimai nusikalstamos VRK veiklos. Štai čia ir yra principinis dalykas.

Dabar Konstitucinis teismas turi galimybę pasiųsti basakojei Lietuvos demokratijai du skirtingus signalus. Pirmas signalas.

„Ei, Jūs, kriminaliniai politiniai degradai, rinkimus Lietuvoje masiškai klastoti galima ir netgi reikia. Nebijokite, nieko Jums už tai nebus.

Yra tokia VRK ir jos Pirmininkas, kurie viską pridengs. Yra sisteminių partijų lyderiai, kurie jau išgėrė rinkimų pergalės šampano, pradėjo pelningų postų dalybas.

Jie tikrai neleis siūbuoti rinkimų pergalės valties. Jei ką, tai esame ir Mes, Konstitucinis teismas.

Mielieji, nebijokite, ramiai, metodiškai ruoškitės ateinantiems nešvariems rinkimams“.

Antras signalas. „Rinkimai – šventas ąžuolynas.

Nelįskite čia savo purvinomis kriminalinėmis kojomis. Arba žaiskite pagal švarias taisykles, arba eikite lauk.

Mes sutelksime ryžtą ir visas galias, kad ateityje nė vieni rinkimai nebūtų išniekinti. Negaiškite laiko, neeikvokite tuščiai lėšų, nerizikuokite savo laisve, šventasis ąžuolynas bus švarus“.

Tai būtų geras demokratinis skiepas keliems dešimtmečiams į priekį. Lietuva akimirksniu sugrįžtų į elitinį padorių valstybių klubą, kurios sugeba pravesti švarius rinkimus ir turėti teisėtą valdžią.

Masinio rinkimų klastojimo klausimas – ne tik apie Darbo partiją ir jos lyderį. Visgi pažvelkime į šią spalvingą politinę asmenybę atidžiau.

Mes turime teisę skelbti savo įsitikinimus, tegul ir klaidingus. Tarkime, niekas nedraudžia viešai papasakoti savo planuojamo parašyti romano siužetą.

Pagaliau joks įstatymas nedraudžia daryti mintinius eksperimentus. Fizikoje daroma ir taip: paimamas koks nors postulatas iš lubų, nors jo teisingumas nežinomas.

Jis įterpiamas į loginių samprotavimų grandinę ir žiūrima, kas iš to logiškai išeis. Aš postuluoju teiginį, kurio teisingumas nėra žinomas, nėra patikrintas: Uspaskichas galimai yra FSB ar SVR agentas, turintis pulkininko laipsnį.

Jis galimai specialiai prieš kelis dešimtmečius buvo nutupdytas vidurio Lietuvoje – Kėdainiuose. Supirko pigiai žemes, pradėjo labai lietuvišką žemės ūkio produkcijos perdirbimo verslą, palengva užgimė, apsireiškė, kaip kylanti verslo ir politikos žvaigždė.

Kėdainiuose ir žemė buvo pigesnė, nuožmios verslo konkurencijos nebuvo, iš pradžių niekas neatkreipia dėmesio, geografiškai patogu kurti partijos skyrius visoje Lietuvoje. Viktoras neturi Plechanovo instituto diplomo, tačiau jis galimai turi Rusijos karinės diplomatinės akademijos (Voenodiplomatičeskaja akademija) diplomą.

Ten ruošiami elitiniai žvalgai. Tik parodyti ano diplomo niekam negali.

Todėl ir rodė mums netikrą rusišką ekonomisto diplomą. Pasižiūrėkite, kaip užsivėre Rusija, kai mūsų prokurorai pradėjo domėtis Plechanovo diplomu.

Kodėl užsivėrė? Juk Rusijai irgi svarbu jos aukštojo mokslo švara.

Mūsų prokurorai čia sąjungininkai. Maskvoje Viktoras jau buvo su antrankiais patupdytas į milicijos mašinėlę, kad būtų perduotas Lietuvai.

Kokia teisinė jėga ir kodėl Viktorą iš tos bėdos akimirksniu ištraukė? Pažiūrėkite, kaip neprilygstamai suvirintojas daro viešuosius ryšius, kaip hipnotizuoja masinę sąmonę.

Jo praktinį intelektą galima padalinti 7-8 tipiniams Lietuvos parlamentarams. Tiesioginėje telelaidoje jis gali žaismingai ir argumentuotai kapotis su bet kuo – ministru, profesoriumi, verslininku.

Jis vienintelis iš Lietuvos politikų, pastatęs dvi bažnyčias (cerkves, gimtinėje ir Kryme). Galbūt tai aukščiausio lygio žvalgas ar įtakos agentas.

Šiuolaikiniam žvalgui ne atominio ginklo brėžinius reikia išvogti, bet reikia sužinoti, kokie rengiami strateginiai sprendimai Europos parlamente, kas ten kalbama kulisuose. Pasisukinėjus su portfeliu Lietuvos – NATO valstybės – ministrų kabinete taipogi kai ką naudingo galima nugirsti.

Pakso, Muntiano bylos buvo sąlyginai greitai išspręstos. Kodėl taip stringa Darbo partijos byla?

Ko negali pinigai, tą gali labai dideli GAZPROMO pinigai. Arba tą gali padaryti užverbuotų mūsų pareigūnų šantažavimas.

Priėmus hipotezę apie galimai tikrąjį Viktoro statusą bei misiją Lietuvoje, visos tos nelemtos partijos ir jos lyderio keistenybės sklandžiai susiveria, nelyginant spalvoti karoliukai, ant vieno siūlo. Viskas, kaip fizikoje.

Esu įsitikinęs, kad Prezidentė, darydama pareiškimus apie Darbo partiją, apie galimybę teisiamiems jos lyderiams formuoti vyriausybę, taip pat kreipdamasi į Konstitucinį teismą tiesiog stabdo šliaužiančią vidinę Lietuvos aneksiją.

Naujausi

Komentarai (47)

Rikiuoti
Vineet2012-11-17 09:19

Esu jusu bendravarde ir neittekai ieskodama kaip pasigaminti saltalankio sulciu uzklydau cia buvo smagu pasisveciuoti ir tikiuosi pasinaudoti jusu ziniomis.Labai patiko ir komentarai-net pralinksmejau kaikuriuos beskaitydama.Aciu ,kad jus esate.

Adelina2012-11-17 09:12

o man ir čia labai patinka užsukti ir atratsi kažką naujo, kažką neįprasto liuks, o ypač patiko ta frazė pasakyta, kad namuose nevisuomet įvertinta, man labai žinomas šis jausmas todėl dar labiau palaikau, nes suprantu kaip nesmagu, stengtis ir likt nesuprastai

Kol Lietuvoje bus neišaiškinta pedofilijos byla ir mergaitė2012-11-12 22:20

nebus laisva ,apie nieką kitą diskutuoti nėra prasmės.Tik apie teisingumą.

Regina Elena Savickienė2012-11-11 22:58

Kas galėtų paaiškinti kaip atsitiko, kad balsuojant užsienio ambasadose taip pat buvo nesilaikoma nustatytos tvarkos; per anksti uždarytos ambasados, kažkaip įdomiai suskaičiuoti balsai, kurių vietoj poros tūkstančių balsadėžėse rasta-O, ir tt.. Internete skaičiau užsienio lietuvių skundą, dėl rinkėjų apgaudinėjimo. Bet apie tai pas mus niekas nekalba. Ar viskas ten teisinga, ar buvo pažeidimų, tylima. Kodėl? Ko verta tokia pergalė? Gal gerb. G. Merkys galėtų pakomentuoti ir įvertinti. kaip vadinti tokius rinkimų "pokštus".

vagys-žulikai-oligarchai2012-11-11 00:37

Mes-vagys-žulikai-oligarchai, kubiloidai, , lansbergistai, liberastai, klounai ir kitoks brudas reiškiam didelę užuojautą mūsų statytinei ir globėjai-AMB mokinei, jos tapšnuotojui Merkiui dėl nepavykusio šantažo, ultimatumų ir uspaskichgeito.

optimistui2012-11-10 20:44

sikart Bambalio svente ateis tik i Birzu-Kupiskio ir Zarasu-Visagino kiemus,kitiems ((((((((((((((

aras2012-11-10 19:23

Manau, ka konservatoriai irgi 4 metus valde neteisetai, nes ju sutve isrinko tik apie 13 proc. gyventoju.

Priešinga pozicija2012-11-10 18:30

"Jei nebus panaikinti rinkimų rezultatai, aš asmeniškai nešvariąją valdžią pilietiškai niekinsiu. Kviesiu, raginsiu tai daryti visus kitus." Jei bus panaikinti rinkimų rezultatai aš asmeniškai esamą valdžią niekinsiu, kviesiu ir raginsiu tai daryti kitus. Aš nebijau, ma nėra hipertonijos nei viršsvorio, bėgioju kiekvieną rytą arba vakarą (nubėgu 4 km), darau mankšta, todėl esu pasiruošęs stoti prieš tokius kaip jūs su ginklu rankose. Norit konfrontacijos, konfrontacija bus, nemanykit, kad mes tylėsime.

optimistas2012-11-10 17:34

Na jei panaikins,tai zmones gales dar karta parduoti balsa.Atsiszvelgiant i tai,kad nekasdien ju balso kazkam reikia,o tik karta per 4 metus,gal reikia suteikti jiems galimybe siek tiek uzsidrbti.

na2012-11-10 17:23

liko 15 min. ir pamatysime, ką paskelbs KT. Nemanau, kad išdrįs panaikinti rinkimų rezultatus. Jei taip, tai ir toliau bus papirkinėjami rinkėjai, ir toliau ,,karaliaus'' kniazius(jau ne tik Kėdainiuose, bet ir Lietuvoje). Juk tam tikrai mūsų rinkėjų daliai bambalis ir čečiotka labai patinka.O dar jei 10 lt. prideda, tai ko jau daugiau reikia?

Nuoširdus2012-11-10 15:50

straipsnis. Tikro patrioto straipsnis. Tik norėtųsi diskutuoti. Kas prie to privedė,kad ateitų rytų agentas. Žuvis pūna nuo galvos. Neapdairus,neišmintingas,smurtinis (M Gandi tai nepatiktų) konservatorių poelgis su Garliavos vaiku-pedofilų auka ir tos mažos persvaros rinkimuose nebeliko. Gal jie suklaidinti,gal moraliai nebrandūs ars sugedę,jei nesupranta,kad teisingumas-pagrindinis valstybės pamato akmuo. Gal mano,kad jiems padės lengvi prievartos keliai?... O pavyzdžių yra,kaip reikėjo elgtis pedofilijos bylose. Anglijos premjeras D. Cameronas iš karto paprašė kruopščiai ištirti Angliją krečiantį pedofilijos skandalą,kai mūsiškiai slėpė ir brutaliai sutrypė tautą. Anglija atnaujins bylas,atnaujinsime ir mes pedofilijos bylas,bet kokia kaina? Gal ir pedofilija primesta iš rytų,įpainiojant konservatorių ar liberalų atstovus? Gal pakvieskime Anglijos policininkus ir išvyniokime tą kamuolį. Klaidų taisymas sukelia pagarbą. O be to, kito kelio nėra. Kelio į tikrą ,švarią valdžią ir demokratiją.

---2012-11-10 07:36

Ką tu čia aiškini ble.

profesoriau,2012-11-10 03:32

Valdžia kyla iš pasitikėjimo. Ar daug žmonių kreipiasi į jus patarimo? Jei kreipiasi vadinasi pasitiki, o tai ir yra svarbiausia.

Magdė2012-11-10 02:57

Bet juk pučo keliu atėjusi valdžia taip pat neteisėta. Taip kad koks skirtumas, dar klausimas, kuri labiau neteisėta.

sujudo suvirintojo2012-11-09 22:38

adjutantai, jau gasdinama ,kad Dk partijos niekas neberinks. Kaip tik atvirksciai- zmones praregejo ir pamate, kad Butkevicius su suvirintoju ,,graziai" dalinasi Lietuva, kad tai dar viena vagiu gauja prie aruodo. Pritariu prof. iskeltoms mintims - pasipriesinimas blogiui butinas. Na, o "suvirintojo" prototipas - Stirlicas! Ar pamirsote, kaip sovietai ji meistriskai inkorporavo i Hitlerio staba. Visi rusiski filmai apie rusu snipus (Kas jus, daktare Zorge ir kt. ), dar grazioje jaunysteje atskleide ir parode kokie jie baisus, kaip siekiant tikslo buvo nesiskaitoma su jokiomis priemonemis. Ir teisejas Kondratjev taip pat tarnauja kedainiu stirlicui, padedamas kelti Lituvoje sumaisti. Rinkimus naikinti butina!

J2012-11-09 19:39

Viskas butu taip, jei ne vienas didelis "bet". Nesvariu rinkimu anuliavimas siuo atveju yra tik IRANKIS kai kam siekti nesvariu tikslu.

Deja2012-11-09 17:43

daug teisingu minciu,bet.... Sutinku,kad rinkimai buvo nesvarus ir juos reiketu pripazinti neivykusiais. Tik reikia skelbti visu nuodemes. Kiek konservatoriu pakliuvo STT,bet ramiausia dalyvauja rinkimuose? Ka isdarineja LRLS Klaipedoje? Ka isdarineja lenkai? Suprantama,kad DP nuodemes turi buti ivertintos. Grybauskaite turetu suprasti,kad ji jau ne biciulio Burokeviciaus partiete,o Prezidente. Jei DP tokia nusikalteliu gauja,kodel ji dalyvauja rinkimuose? Turiu pripazinti,kad profesoriaus tekstas emocingas,bet saliskas,neatspindintis visos problemu paletes. Mano supratimu,pirmiausia reikia naikinti parinius sarasus,kurie veda prie bolsevikinio balsavimo,o ne rinkimu. Turi buti tiesioginiai rinkimai vienmandatese apygardose. Visi issikele patys,ar iskelti partiju turi tureti lygias teises.

lr2012-11-09 15:11

Labiausia reikia pykti ,del nevienodu salygu .... vieni varto milijonus,smezauja telike,o kiti,na kaip pav "Lietuvos sarasas"dauguma zmoniu, apie ji net nezino,todel ir surinko 0. 5poc. balsu. Kiek ,lietuvoje ,virs 50metu, moka naudotis kompiuteriu-mazuma,jie nieko nezino,nei apie visuomeninku judejimus(juk pas mus per telika parodo tik baltarusu ar rusu ),o apie Dk tik is sgandalo. Balsavau uz DK,bet sirdyje jauciau didele sirdgela,jau ir abejone,kaip tokia protinga Neringa, tempia teta kirpeja i seima,ar jai ten vieta,ar jai kazka pergyvenai tai i seima,kuo naudinga gali buti,ar ir cia blatas... Nusivyliau. O Degutiene, islindo pakomentuoti apie VRK,o ko tyli ir niekas neklausia apie daug rimtesnius dalykus,ko neatvirauja zmonems,bet patogu ir apsimoka pensininkams buti seime,net isrinko 78metu kazkokia senole.

Sutinku,2012-11-09 13:54

kad valdžia turi būti švari. Bet nuo pat nepriklausomybės pradžios, visos valdžios įskaitant nueinančią, yra juodai purvinos.

Ale2012-11-09 11:34

dėkui už straipsnį, dėkui, kad esate, kad priešinsitės; Tikime, kad mažas akmenukas gali sukelti griūtį. Remiame Jus ir Prezidentę, remiame visuomenininkus Daukato aikštės.

Joana2012-11-09 11:28

Ačiū gerb. Profesoriui už labai labai stiprų straipsnį. Linkime Jums kuo geriausios sveikatos ir visada laukiame Jūsų įžvalgių minčių.

12012-11-09 07:44

1

suomis2012-11-09 04:11

Būtent lietuviai, jūs patys sau kasate duobę.

Jo2012-11-09 02:43

autorius teisus,surase,apie ka galvoja,sneka didzioji dalis Lietuvos. Mes mokame,gerai apmokama,ir apmokesime,isdavikams uz Valstybe Lietuva sunaikinima. Kas begali buti ciniskiau,mes patys sau kasame duobe.

;)2012-11-09 01:18

Beje,MMA pakėlus iki 1500lt automatiškai žlugtų smulkus provincijos ir mažų miestelių verslas ,kurio vietą(savaime suprantama)užimtų tokie gazpromo "augintiniai",kaip Urdomos kniazius,arba vietiniai Mockaus tipo oligarchai Tapr kitko-Mockus jau senai glaudžiai burkuoja su "suvirintoju",kuris "nebeišlipa" iš ala "Laisvo ir Nepriklausomo Kanalo" eterio. LNK kniazius yra piarinamas per "visus galus" Ir kaip čia neprisiminus kaip kažkada toks vienas iš VP-10 Žilvinas Marcinkevičius apkaltino Mockų bendradarbiavimu su slaptosiomis tarnybomis. Numavičius vėliau viešai atsiprašė,Ž. M dingo iš Lietuvos padangės ir skandalėlis nurimo

rusas2012-11-09 01:15

11-as komentatorius "mulkius" parašė grubokai, bet taikliai. Nuo savęs pridurčiau, kad šį kartą G. Merkys parodė neaukštą intelektą. Čia kaimo bobutės lygio baimės ir prietarai. Kai tuo tarpu viskas šakėmis ant vandens rašyta. Be to, jis, kaip ir daugelis kitų, vis įsivaizduoja Lietuvą kaip "Lietuva tik lietuviams". Jiems žodžiai "rusas" arba "lenkas" yra baisaus baubo, išdavystės sinonimai. Tačiau nėra ir nebus taip, kaip jūs norite, Lietuva priklausys visiems piliečiams. O dėl V. Uspaskicho - nemanau, kad toje akademijoje, kurią mini G. Merkys, taip nuodugniai moko ekonomikos, kaip ją išmano V. Uspaskichas. Tikriausiai, profesoriui paprasčiausiai neteko matyti talentingų žmonių. Arba teko, tik nacionalistinė neapykanta akis užtemdo. Ir dar. Labai pritariu 3-am komentatoriui. Aš irgi balsavau už N. Venckienę, ir būtent dėl tų pačių paskatų.

Pensininkas782012-11-09 00:55

Tautos apibrėžimas yra toks: Tauta tai istoriškai susidariusi žmonių bendruomenė, turinti bendrą kilmę, žemę, kalbą, istoriją, kultūrą, papročius. Lietuvos valstybę kuria Tauta. Todėl kyla klausimas, ar tokie kaip Vladimiras, Viktoras gimę ne Lietuvoje, turintys kitą kultūrą, papročius, gali kurti Lietuvos valstybę? Gal ir nėra įpareigoti ją kurti.

;)2012-11-09 00:51

Jei Uspaskis yra suvirintojas,tuomet esu Kinijos imperatorius Beje-apie Kėdainius,Kauną žemės pačios derlingiausios-visai neblogas strateginis mąstymas,kaip "suvirintojui"

J.2012-11-09 00:32

„... nes valdžia privalo būti švari.“ Gerb. profesoriau, ar per visus tuos nepriklausomybės metus Jūs matėte bent vieną švarią valdžią? Gal tik tos valdžios pavienius žmones galima laikyti švariais, bet jie seniai išmesti iš visų partijų, nes tie, kurie visus tuos 22-jus metus sėdi apžioję lovį, nepakenčia kitaip mąstančiųjų. Arba liuobi kartu, bučiuoji užpakalį partijos grietinėlei, arba jukš iš čia.

Pensininkas782012-11-09 00:26

Pritariu prof. Merkiui. Kad daugiau tokių tautiečių būtų. Konstitucijos 2 straipsnyje parašyta: "Lietuvos valstybę kuria Tauta". Nesuprantu, ar, pvz, rusas irgi yra Lietuvos tautietis?

Darijus2012-11-08 23:59

Pagarba Autoriui, bet: Ar Konstitucinis teismas tai yra Teismas (su Birmontienės biografija)? Ar rusė gali būti LT Prezidente? Ar Žemaitis yra Lietuvis? Ar Teisė yra viršesnė už Teisybę? Ar stribas gali gauti Valstybės pensiją?

autoriui2012-11-08 23:47

o kur, tamysta, buvai, kai brazauskas kirto "fsio zakonno"? ties kuria kryžkele stovėjai, kai rinkimai į prezidentūrą buvo laimėti šliurių pagalba? kokias žmogeliukų mases tikiesi šiandien pakelti, kai žmonių neliko?

pritariu2012-11-08 23:33

pritariu, pritariu, pritariu

Prof.Merkiui-teisuolio varda2012-11-08 23:19

Puikus straipsnis,bet runkeliui(o tokiu didzioji dauguma miestuose) to nesuprasti. Jam svrbiausia pakels alga iki 1509 litu!!! , o kad tai tusti zodziai, runkeliu tai nejaudina, kaip nejaudina garbe,sazine,tiesa. Kita grupele zmoniu-etatiniai komentatoriai,kuriems mokama pastovi alga-gal is Gazpromo,agurku fabriko ar kitokiu Rytu ideologijos instituciju-pastoviai drumscia vandeni, iskraipo tiesa, tuo itakoja ir klaidina eilini, nesugebanti atskirti grudus nuo pelu,skaitytoja. Esme, kad turime su daugybe pazeidimu rinkimus,kuriuos reikia naikinti ir skelbti naujus. VRK,kaip nesusitvarkiusia su pavesta uzduotimi atleisti ir skirti kita, gal net itraukiant i jos sudeti ir kelis uzsienio atstovus, geda taip galvoti, bet dasigyvenom. Kito kelio nera.

stasys2012-11-08 23:07

balsu papirkinejimas seniai lt isplites budas kur jus anksciau buvote,dagiui uztekdavo rajonui 200l spirito ,kad laimetu rinkimus,ir tt

Kaunas2012-11-08 23:04

pritariame autoriui 100 proc. ir niekada nesutiksime, kad mūsų valstybę valdytų žmogystos, įtariamos milijoninėmis aferimis, mokėjimais vokeliuose, balsų pirkimu... Agurkiniams vieta už grotų.

mulkius2012-11-08 22:16

yra budas patiketi sita ir visa kita rasliava, dviem pirstais uzspauskite nosi ir po to kvepuodami tik per burna kartokite - kas gali paneigti galimybe, kas gali paneigti galimybe ir t.t. Taip kartokite maziausiai 10 minuciu,o labiausiai apdovanoti bus tie , kurie kartos valanda.Pamatysite ,pajusite beveik tikra nusvitima ir pradesit tiket , bet kokia samokslo teorija.

42012-11-08 22:10

Kol visi buvę ir esantys komunistpalaikiai neužvers kanopų nieko gero nelauk.

Keista, kad smerkiama tik Darbo partija2012-11-08 21:48

kai Konservai su Socdemais, Liberastais ir Paxoidais yra toks pats mėšlas, niekuo ne geresnis. Reikia pasakyti, kad Darbo partijos lyderis kelia daugiausiai pasitikėjimo iš visų anų minėtų. Jis tiesiog verslininkas dirbęs pagal Lietuvos realijas, su visomis jos grimasomis. O anie tai politikieriai - šūdmaliai, kitaip sakant, kurie patys neuždirbę, nesukūrę nei 1 lito, tik sau pasiskyrę atlyginimus, būdami prie lovio. Tai parazitai ant tautos kūno, kurie dedasi geriau žiną, kaip turėtų gyventi žmonės. Sunku įsivaizduoti, kad gudriai išsišiepusi Juknevičienė geriau žino, kaip tri gyventi žmonės... vemti verčia nuo šitų padugnių, kurie pirštais rodo į vieną, patys apsišikę iki akių.

Vox Populi2012-11-08 21:40

TO: 2. Reikia naujų rinkimų su šiuolaikiškais 'saugikliais' ir viskas bus 'švaru'.. 2012-11-08 17:50:31 , Jūs teisus, kad reikia 'saugikliais'apginkluoti VRK. Dabar JAV robotas važinėja po Marsą. Tai paprašykite, kad iš ten atsiųstų 'NEPRIKLAUSOMŲ EKSPERTŲ' . Jie tikrai viską išnagrinės Seimo rinkimuose bešališkai. SĖKMĖS!!! Pagarbiai.

nesuinteresuota2012-11-08 21:31

Tipiškas išprotėjusio profesoriaus blūdas. Tfu, tiek šūdo primalta, tik laiką sugaišau...

arturiukui2012-11-08 21:04

ko jus vis gasdinat su tuom Strazburu ,Stankunaite gasdina .reiktu paimti visus isgamas ir suserti krokodilam kaip Pinocetas ,tada butu tvarka .o tokie teismai kur nukentejusia mergaite atiduoda motinai kuria mergaite kaltina leidus pedofilam ja laizyti neturi teises net teismais vadintis .

inna2012-11-08 20:56

Pagaliau - nors vienas Autorius šiame rinkimų rezultatų klastojimo skandale prakalbo apie lenkų rinkimų akciją, kuri daugelį metų per kiekvienus rinkimus panašiai ,,organizuoja savo" rinkėjus ir džiaugiasi fantastiškais rezultatais - prieš keletą metų Europarlamentas, šiemet ministerijos, o mūsų atitinkamos institucijos tyli lyg nieko nevyktų. Štai viktoriukas pabandė - irgi laimėjo, vrk patvirtino, tai kodėl gi ne... Tikiuosi, ,,pakratyta" bus ne tik dp, bet ir llra.

kielė2012-11-08 20:53

Citata: "Kol teismas nenuteisė NIEKAS NĖRA KALTAS"-nustokit kartoti tą kalambūrą. Ką, mes nepamenap "teisingos" prichvatizacijos,Nemenam teismų, nuteisusių disidentus? O Jūs kartojate lyg užkeiktas tą fraze, kaip ne kurie už Snorą"-apkaltą prezidentei, nežinodami nei detalių, nei kai ten kas buvo. Tai lygiai tas pat, kaip dažnas(dažnai to paties autoriaus) komentaras Landsbergis-ožys. Ir basta. Ne argumentų , nei proto parašyti tai NEREIKIA. O man ne kurios loginės mintys autoriaus patiko ir mes visi JAUČIAM, kad nešvarus tas Jemelia, kitaip ko bėgti. Ir dabar-tai eis į "evraparlamentą", tai nebeis, tai neis į seimą, tai jau eis... Mąstykit, Tamsta, nors truputėlį mąstykit. O kad Jemelia nervinasi-išduoda jau ir jo laikysena. Ir tai labai aiškiai matosi

na jau2012-11-08 20:40

ir pripliurpta... jau tokia sventuole ta prezidente,sustabdys kazka? O ka jau veike musu VSD sitiek laiko? Jei nieko neirode,nesurado? O ponas Merkys -amzinas visa ko kritikas. Sudalyvaukit nors karta rinkimuose,paziurekit ar zmones uz jus balsuos,tada galesit cia viska kritikuoti. O rinkimu pakartotiniu nenoreciau del to,kad bus isleista daugybe pinigu, o rezultatas nepasikeis. Neliks tik DK,kuris del lesu trukumo nebesugebes is naujo dalyvauti rinkimuose. Ir zmones ,kurie balsavo uz DK ,antra karta nebebalsuos. Man zmogiskai gaila Venckienes,kuriai ,jei panaikins rinkimu rezultatus , gresia susidorojimas. Matyt to p. Merkys ir siekia. Juk del jos ir balsavome daugumoje uz DK. Negi manote,kad uz Matuleviciu,Vasiliauska ? Net Patackas nepateisino vilciu,nesuvaldes pykcio,o dabar agituodamas uz rinkimu panaikinima. Ir daugelis musu aplinkos zmoniu, girdziu,kad nebebalsuos uz DK, nes neatrodo,kad butu verta. Ypac po tokios spjaudymosi cia -ekspertuose. Todel viliuosi,kad rinkimu daugiamandateje nepanaikins.

Reikia naujų rinkimų su šiuolaikiškais 'saugikliais' ir viskas bus 'švaru'..2012-11-08 19:50

Juk užtikrinti saugius rinkimus tereikia: + ESBO organizacijos stebėtojų; + Vaizdo kamerų filmuojančių 24 val per parą balsadėžes ir perduodančias vaizdą viešai į internetą; + Sunumeruoti biuletenių, kai gali nusiplėšti numerį ir nufotografuoti savo pasirinkimą. O tuos numerius su tautos valia įkelti į internetą. Jeigu tavo skaičius nesutampa su tavo balsavimu - eini į teismą ir skelbi viešai, kad balsas buvo sukeistas; + Apylinkių stebėjimas nuo papirkinėjimo; + Vaigausko ir jo skaičiuotojų pakeitimas, nes jis jau 22 metus dirba ir kažkaip per daug akivaizdu, kad visada laimi, tai konservatoriai, tai socialdemokratai daugumą. Geriausia paskirti užsienio nerpiklausomą ekspertą organizuoti rinkimus ir jų visą eigą. Ar tokius dalykus buvo sunku padaryti prieš šiuos rinkimus? Aišku, kad ne. Tai kodėl jų nebuvo? Suprantama, kad kažkas nenorėjo to. O kas to nenorėjo? O gi ir čia suprantama senosios partijos, kurios yra statistinės buvusių rinkimų balsavimų kreivės, kad tendencingai paklastoja rinkimus (aišku visiškai suklastoti, tiesiog nėra laiko - duotų skaičiuotojams paskaičiuoti 2 paras, tai būtų konservatoriai su liberalais paėmę daugumą). Kodėl pirmasis šalies vadovas neužtikrino elementarių 'saugiklių' nuo klastojimo/papirkimo? Nes Dalia yra, deja, iš vieno katilo - per prezidento rinkimus visas Kaunas atidavė balsus už Grybauskaitę. Gi tas pats Kaunas visada atiduoda balsus už konservatorius. Gi tas pats Kaunas ir yra valdomas konservatorių..

arthur2012-11-08 19:39

Citata : Esu įsitikinęs, kad Prezidentė, darydama pareiškimus apie Darbo partiją, apie galimybę teisiamiems jos lyderiams formuoti vyriausybę, taip pat kreipdamasi į Konstitucinį teismą tiesiog stabdo šliaužiančią vidinę Lietuvos aneksiją......... Jo, autorius prirašė tiek daug,tik ar reikėjo,jeigu jau įsitikinęs,tai pateik NENUGINČIJAMUS įrodymus o ne SAPALIONES.... Kol teismas nenuteisė NIEKAS NĖRA KALTAS.... Gal tamstele po Strasbūro iš savų kompensacijas mokėsi,o gal tavo mylima Prezidentė?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi