Generalinė prokuratūra, vadovaujama ištikimo prezidentės statytinio, visų iki vienos rezonansinių bylų gesinimo specialisto Dariaus Valio, eilinį kartą parodė, ko iš tiesų šioje valstybėje yra vertas Seimo narys.

Prokurorai dėl Seimo narės Neringos Venckienės teisinės neliečiamybės atėmimo sprendžiančiai komisijai pateikė ne prašytus vaizdo įrašus, o tik jų aprašymus.

Žinoma, suformuoti objektyvias išvadas vien tik skaitant prokurorų kūrybinio darbo vaisių – Drąsiaus Kedžio dukters paėmimo stenogramą – komisijai bus gana sudėtinga, bet įmanoma.

Kai kurie nenuoramos Seimo nariai turėtų suprasti – pateikus prašomą įrašą ir pamačius, kad prokurorų surašyta stenograma sudaro visai kitą įspūdį negu realus vaizdo įrašas, galbūt visa pedofilijos ir žudymų byla pradėtų judėti iš mirties taško ir pagaliau būtų pradėta tirti, o ne atvirkščiai, kaip vyko iki šiol, kai faktai buvo falsifikuojami, visi galai slepiami, o kai kam per tą ilgą laiką teko prigerti baloje, paspringti žolės lapu ar tiesiog būti nušautam.

Trumpai tariant, jei prokurorai pateiktų Seimo nariams tokį įrašą, imtų griūti dangus ir iškiltų natūrali grėsmė net nacionaliniam šios iki pašaknų korumpuotos valstybės saugumui.

Seimo nariai turi suprasti prokuratūros vadovybę – teisėsaugininkai jau seniai būtų pateikę tą nelemtą įrašą, kurį patys ir nusifilmavo.

Tačiau suklastoti šį vaizdo dokumentą taip, kad jis atrodytų tokios formos, kaip reikia prokuratūrai ir VSD, – labai sudėtingas ir brangiai kainuojantis uždavinys, kurį norint sėkmingai įgyvendinti galbūt tektų kreiptis į geriausius montažo ir specialiųjų efektų Holivudo specialistus. O tai kainuotų nemenkus mokesčių mokėtojų pinigus.

Todėl protingas ir ekonomiškas D. Valio ir jo komandos sprendimas ir buvo visai to įrašo nepateikti.

Oficialus prokurorų pasiteisinimas, "kad komisija nepaaiškino, kokių konkrečiai vaizdo įrašų pageidauja", turėtų būti pakankamas pagrindas šį klausimą kuo skubiau išspręsti taip, kaip suplanuota VSD koridoriuose, ir daugiau prie šios temos nebegrįžti.

Jei prokurorai pasakė, kad jokio smurto nebuvo, vadinasi, ir nebuvo. Ir nėra ko čia daugiau gaišti laiką ir ieškoti priekabių.

Kaip pavyzdį priminsime nutrauktą ikiteisminį tyrimą dėl internetinių VEKS portalų. Prokurorai, kelerius metus tyrę iš viso net neegzistuojančius portalus, kurie turėjo veikti mažiausiai iki 2020 metų, nustatė, kad viskas čia gerai, pinigai įsisavinti teisėtai, o jokių pažeidimų nėra ir nebuvo.

Lygiai taip pat ir pedofilijos bei žudimų istorijoje – jei kas nors dar neįsitikino, kad nebuvo pačios pedofilijos, žudymų ar smurto Garliavoje, turi tiesiog labai susikaupti ir pasistengti suprasti, ką jiems taip kantriai jau kelerius metus kasdien bando pasakyti teisėsaugos vadovai: NIEKO NEBUVO.

Naujausi

Komentarai (86)

Rikiuoti
menesis2013-07-24 02:49

Prie ko čia VSD? Jei pasidomėtų VSD, gal išsiaiškintų, kuriai valstybei ar nusikalstamai grupuotei naudingas šis triukšmo kėlimas ir Lietuvos niekinimas. Saugumas netiria vaiko gyvenamos vietos nustatymo bylų.

Marytei Melnikaitei2013-07-22 14:44

Kėdainių apylinkės teismas negali pakeisti Kauno apylinkės teismo sprendimų. Todėl Kėdainių apylinkės teismas negalėjo panaikinti Venckienei globėjos teisių. Čia tamsta Maryte Melnikaite trenkei į sieną. Gegužės 17 Venckienė dar tebedirbo teisėja, tad galiojo jos, kaip asmens ir teisėjos būsto neliečiamumas. Tad jokia antstolė ir vaikų teisių gynėjos be Venckienės pakvietimo į būstą įeiti neturėjo teisės, kaipir policija išpjauti durų. Renatas Požėla visiškas analfabetas ir viršijo pareiginius įgaliojimus, Lietuvos BK siūloma už tai nuo penkerių metų laisvės atėmimas.

132013-04-27 01:29

Lietuviams truksta keturiu muskietininku sukio!

+2013-03-16 03:27

1. Jei mergaitė prievartaujama nebuvo, kam ją ir jos įrašus slėpti ? 2. Jei įrašą slepia kaip ikiteisminio tyrimo medžiagą, tai reiškia ją parodys teisme ? 3. Jei įrašą slepia kaip ikiteisminio tyrimo medžiagą, tai Medininkų muitinės įrašų po žudynių Seimui irgi atsisakė rodyt - juk tai ikiteisminio tyrimo medžiaga ?

kokiais2013-03-15 22:42

silpnais kvaileliais apsimeta valstybiniai tarnai (TRANAI) nesuprasdami elementarių sakinių, ko iš jų REIKALAUJAMA..... Gal juos gražinti į trečią klasę logikos pasimokyti.....

Maryte Melnikaite2013-03-15 19:29

Venckiene filmuotoje medziagoje nuolat rekia:nelieskit mergaites! nors pirstu pameginkit paliest! O pati ji ar turejo teise mergaite liesti? Manau,nuo tos dienos,kai isigaliojo nutarimas grazinti mergaite mamai,Venckiene jokiu teisiu i vaika nebeturejo.Jai net bylos iskeltos del to,kad trukde perduoti mergaite mamai.

pajacas2013-03-15 17:51

ateis laikas,kai prokurorai tie ,kurie nepaklusta seimo nariams,nes jie pavaldus,juk cia ne valstybine paslaptis-ses uz grotu,juk po daugeliu metu,kas kankino zydus irgi sulauke bausmes,tad klapciukai visi bus pastatyti i savo vietas ir nekenks LIETUVOS prestizui.

Giarbiama seimo kamisija2013-03-15 15:33

melo deteltorių "v studiju"...:)

invisible2013-03-15 13:05

Norėčiau visiems Lietuvos gyventojams pasakyti, kad turbūt jau niekam nekilo abejonių kokioje valstybėje gyvename, žaisliniai prokurorai dar kartą parodė kam jie tarnauja, kokia yra mūsų teisėsauga ir aplamai visa valdžia,- tai tik vientisas ir nedalomas piktybinis darinys, kuris sėkmingai griauna demokratinės valstybės pamatus. Bet blogiausia, kad mes visa tauta leidžiame jiems tai daryti, nors pagal konstitucijos 2 str. , kuriame parašyta, kad tik tauta kuria valstybę, bet ne saujelė apsidirbusių partinių- politinių kenkėjų. Konstitucija- tai pagrindinis ir šventas įstatymas visiems kaip 10 dievo įsakymų, bet esantiems valdžioje į konstituciją ir, į tautą nusispjauti. Mes privalome jungtis į bendrijas atskiruose rajonuose ir į visos Lietuvos bendruomenę, pasinaudoti konstitucija ir pradėti valyti Lietuvą nuo "partinės- korupcinės demokratijos", visi turime būti išvien kaip ir prieš 23 metus, kai kovojome su sovietine valdžia.

UK2013-03-15 01:56

Dale Butkeviciene ir Asta Kuznecovaite - DUSKIT siurenos

UK2013-03-15 01:55

Dale Butkeviciene ir Asta Kuznecovaite - DUSKIT nusiurusios stipenos

Ramybes2013-03-15 01:52

Tiesa visvien isaiskes. Visokios Kuzios, Natos, Kales Putkevicienes , Iskrypeliai Deivydai is floridos ir co iskils patys kaip sudas ant vandens pavirsiaus. Manau, ju veidus matysim Televizijoj ir diskusiju laidose bei laikrasciuose. Cia tik laiko klausimas. Tokios isgamos bus "nukryziuotos" uz nuolatini smeizta. Manau ziniasklaida nepraleis progos. Taigi, ramybes. Tiesa nugales , cia tik laiko klausimas

Skeptikas2013-03-15 01:35

Dieve, dieve kiek zbrodo čia prisirinko. Kaip niekada gausu. Matyt labai jau bijomasi kad gali būti priversta paviešinti, kas nufilmuota. Tai skalikų gauja ir atidirbinėja. Kažin jiems grynais sumoka ar tiesiai į banko sąskaitą perveda?

kuznecovaitei2013-03-15 01:19

man jūsų persona itin nemaloni, primena lavaste. Tik noriu priminti, kad blaivūs, mąstantys ir įvairaus amžiaus žmonės puikiai suvokia kokie nusikaltimų mąstai čia, po Lietuvos padange. Todėl jūsų viduriavimas apie žalimus, milinius ir kt. nesąmones niekam smegenų nepraplaus, Tam, kas jų neturėjo, tam ir plauti nereikia.

labai2013-03-15 01:09

norėčiau, kad įsteigta nepriklausomo prokuroro institucija (seime, paskubėk) pradėtų tirti prokuratūros nusikalstamas veikas visose rezonansinėse bylose, jų veikimą, kurpiant kaltinimus prieš nekaltus žmones ir neleistinai atimant jiems laisvę, jų tyčinį neveikimą ir įrodymų naikinimą žmogžudysčių bylose, nekaltumo prezumpcijos nesilaikymą ir kt. nusikaltimus, pajungiant į tai žiniasklaidos mėsmalę.

klausimai2013-03-15 00:42

ir kas gi tas 2000 lt kysio gerb. Stancikienei siulytojas(kad pastaroji neateitu i posedi del skalunu duju)?Ar tas siulytojas ,kuri L.Kazlavickas apskunde prokuraturai,jau isaiskintas?Ar dabar jis tures " atidirbineti "sioje komisijoje?

zmones2013-03-14 23:42

nesileiskit jus i tasbeprasmes kalbas su sitom dviem asabom.Viena neissipagiriojus alhogolike ,vadinanti save zurnaliste,o kita siaip pedofiline nuopisa,spjaudanti putom,nespeju kompo valyt.Su jomis galima sneket tik ju kalba.Todel jas taip ir vadinu.Joms argumentai nereikalingi,joms svarbu lot.O sita kamsamolkes sestiorke tegul geriau papasakoja is kur pas ja atsiranda ikiteisminio tyrimo medziaga

pensininkas2013-03-14 23:18

Kovo 23 sueis metai nuo pirmojo kaukėto smurto prieš Deimantę Kadytę ir jos senelius. Tuoj po to gal dar iki Šv. Velykų Seimo nariai nubalsuos, kad jų kolegė N.Venckienė galėtų būti sodinama į kalėjimą ir teisiama už nebūtus nusikaltimus. Manyčiau, kad reikėtų protesto eisenos aplink Seimą prieš Seimo balsavimą dėl Venckienės išdavimo prokuratūros liūtams. Ar mums tautiečiams tas akivaizdus neteisingumas yra dzin?

;(2013-03-14 22:57

Kuom skiriasi vaizdo irasas nuo jo apraso? Galimai tuom,jog aprase nera paminetas vienos is atvykusiu vykdyt sprendima itin keistas ( juk geguzes men.!) aksesuaras - PIRSTINAITES... Tai jei butu parodytas video, neduok die dar kokiam seimunui iskils noras pasidomet tu pirstinaiciu paskirtim, ir ka tokiam paaiskint tektu ?... O su aprasu spakaina...

Suduvis2013-03-14 22:55

Juodojo kubo tarnai eina "va bank" arba jie nugali arba prasmenga skradziai su savo juodomis sielomis ir darbais.

to sekla2013-03-14 22:41

Įstatymai turi galiot visiem be išimties, tarp jų ir prokuroram, teisėjam ir policininkam, o teismų sprendimai taippat turi būt vykdomi be išimties. Tai gal ir pradėkim nuo to, kad ligšiol neivykdytas 2009 metų Vilniaus apygardos teismo sprendimas del įtarimų pareiškimo Stankūnaitei, o kas liečia Venskienę, tai Kondratjevo sprendime apie ją nė žodžio. Pagal Kondratjevo sprendimą, mergaitė turėjo būt perduota be prievartos, kaip ir visam civilizuotam pasaulį, dalyvaujant vaiko teisių specelistam ir psichologam, gražiai išsivedant vaiką už rankutės, o ne rengt tokį pogromą su 240 sužvėrėjusių teletabių. Beje, gal kas iš stankūnofilų galėtų deramai paaiškint: kam reikėjo pažeidinėt tarptautinę vaiko teisių konvenciją ir atiduot mergaitę galimai nusikaltėlių globai dar nesibaigus pedofilijos bylai?

sekla2013-03-14 21:20

Cia kalciausia yra Venckiene,nes ji sudare tokia situacija, kurios nebutu, jei butu grazinusi mergaite motinai. O ir atvykusiems pareigunams privaloma atidaryti duris,tada nereikes verztis jega, bet Venckiene norejo spektaklio su dauzomais langais,tai jis ir buvo. Bet sio spektaklio rezisiere yra ji pati. Teiseja privalo vykdyti teismo nutarimus ,kaip ir visi kiti,jai negali buti isimciu. Manau,ji dar turi buti baudziama,kad nenorejo isileisti pareigunu. Visa beda, kad Venckiene buvo teiseja,del to su ja taip ilgai ir terliojasi. O ji juk tik demonstruoja, kad nereikia vykdyti teismu nutarciu.

Senjora2013-03-14 21:01

Kažin kiek prokurorų Lietuvoj? Gal užtektų seimūnų kėdėms užimti iki gyvos galvos su paveldėjimo teisę ir nebereikėtų nei rinkimų, nei komisijų, nei filmuko. O WC jiems vadovauti galėtų.

Ponia sake2013-03-14 20:30

"Prievarta pries vaika NEgalima!". O filmuota medziaga manau parodytu, kad ga-li-ma, tai kas valdo valstybe? Jega valdo. Buldozeris.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-14 18:47

Problematiska yra falsifikuoti ta irasa, kadangi yra to iraso garso takelio issifravimas viesai pasklebtas. Taigi ji cia ir pateikiu, jei kas pamirso? Seimo nariai tikriausiai..... Viesai internete yra paskelbtas toks nufilmuotas nukentejusios mergaites laiskas, kuri neidealiai pilnai pavyko perskaityti taip: "AS TAVES NEMYLIU LAIMA NEGALVOK KAD AS TAVE MYLIU TU MAN NE MAMA ESI JEI TU MILE BENE KIEK MANE PALIK RAMYBEJA MANE LAIMA BETO JEI TU MANE MYLI TAI KODEL LEIDAI KAD MAN SKAUDETU BETO TIKUI MANES NEMUSA VAIDAS LAIMA LABAI PRASAU TAVES KAD SITA LAISKA DUOTUM VAIDUI APSAUGINIUI VAIDAI NETURIU TAU KA PASAKYTI GALVOJAU KAD TOKS NESI BET TU ESI LABAI BLOGAS ZMOGUS LABAI VAIDAI ZINOJAI KAD MERGAICIU NEGALIMA MUST LAIMA TU IR ESI LABAI BLOGAS ZMOGUS VAIDAI TU ESI LABAI BLOGAS ZMOGUS LAIMA AS TAVES NEMYLIU LAIMA TAU DAR BUS BLOGAI PAMATYSI BE TO TU NEZMOGUS LAIMA NERINGA NETOKE KAIP TU NERINGA DAUG GERESNIS ZMOGUS VAIDAI NEZINOJAU KAD TOKS...... LAIMA DAUGIAU TAVES NENORIU MATYT TAVES LAIMA ZINOK VISA LAIKA KAD AS TAVES NEMYLIU LAIMA NEVERTA TAU TUOS LAISKUS RASYT JUK ZINAI KAD KAS AS TAVES.... Keturios moterys Klonio gatveje sudainavo tokia daina: Skaidrius lasus istroskus zeme geria Ir svelniame lietucio slamesi. Leisk pasakyti tau ka nors gera gera Kad tu suprastumei kas man esi. Leisk pasakyti tau ka nors gera gera Kad tu suprastumei kas man esi. MiKas: Kedytės grobimo stenograma Alfa.lt pateikia iššifruotą tekstą, kuris buvo įrašytas po to, kai policija pasirūpino, kad visos Kedžių namuose įrengtos vaizdo kameros būtų nusuktos ir negalėtų fiksuoti vaizdo. ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ♥ Mergaitė: Aš nenoriu. (Girdisi balsai fone.) Kedienė: Netempkite jūs manęs, aš iš savo namų niekur neisiu. (Girdisi balsai, dūžtančių stiklų, ant žemės krentančių daiktų garsai.) Antstolė: Policijos pareigūnai, prašau pašalinti kliūtis. (Ant žemės krentančių daiktų garsai.) ♥ Mergaitė: Eikit iš mano namų, […] nenoriu. […] Šlykštyne tu… Jūs žmonės ar ne žmonės? Ne! (Triukšmas, šauksmai.) Venckienė: Dar kartą kartoju – prievarta prieš vaiką negalima! ♥ Mergaitė: Nenoriu, paleiskite mane. [...] Užsičiaupk, tu šlykštyne. Antstolė: Prašau padėti mums vykdyti teismo sprendimą: atsistoti ir sudėti mergaitės daiktus... (Balsai fone.) ♥ Mergaitė: Ne, ne! Venckienė: Gerai, [...] , dabar ji tau liepia eiti pas Laimą gyventi. Eisi? ♥ Mergaitė: Ne, niekados! Antstolė: Prašau globėją padėti įvykdyti teismo sprendimą. (Triukšmas, balsai fone.) Venckienė: Prašau nei piršto prie vaiko neliesti. [...] Net nebandykite. Prašau. Aš neišeisiu, aš vaiko vieno nepaliksiu. Antstolė: Prašau pašalinti kliūtis. ♥ Mergaitė: Tai jūs išeikite, policija! Venckienė: Jūs vaiko liesti negalite. Prašau, sakykite, ko jūs norite? Antstolė: Atitraukite rankas nuo vaiko. Venckienė: Gerai, aš atitraukiu. [...] Aš vaiko neliečiu. Prašau, kalbėkite. ♥ Mergaitė: Aš nenoriu gyventi, kaip tu nesupranti?! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: [...] tikrai bus diena, kai tu galėsi pati nuspręsti, ko tu nori, [...] bus laikas, kai tu galėsi pati nuspręsti, ko tu nori ir ką tu turi daryti... (Venckienės, antstolės, mergaitės balsai fone.) Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Tu dėl nieko nekalta, kas čia vyksta... ♥ Mergaitė: Bet tai aš jūsų prašau išeikit, nu, aš prašau jūsų išeikit... (Mergaitės balsas fone.) ♥ Mergaitė: [...] aš noriu pas mano močiutę ir dieduką. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Dabar jie išėjo... ♥ Mergaitė: Jo, išėjo, kai juos tempė, a ne?! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Aš tau sakau, kad tu dėl to, kas čia vyksta, nesi kalta. Viskas, kas čia vyksta, yra dėl to, kad suaugę, dideli žmonės nemoka gražiai susitarti ir susikalbėti. Vaikai irgi dažnai susipyksta ir susitaiko, o dabar suaugę neranda bendros kalbos ir dėl to vyksta tai, kas yra... ♥ Mergaitė: [...] Išeikit! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Ne visada būna taip, kaip tu nori. Ne visada būna taip, kaip aš noriu. Taip yra, žinok. Mes atėjome tau padėti, mes tau nenorim nieko blogo. [...] Aš ten stovėdama labai pergyvenau dėl tavęs, [...] tikrai nenoriu tau nieko blogo, patikėk tu manim. Nieko blogo aš tau nenoriu, o kad tu mušiesi, yra labai normalu... Venckienė: Vaikai nemėgsta, kai svetimi jį liečia, suprantate? [...] Tai prašau vaiko neliesti ir netampyti. Labai aiškiai pasakyta – prievarta prieš vaiką negalima. [...] Prašau vaiko neliesti! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė: Atsiprašau, nerėkaukit. [...] Dabar čia mes kalbam, jūs jau pakalbėjot. [...] Dabar kalbam mes. [...] Šiandien yra ta diena, kai tu turi išeiti iš šitų namų. [...] Paklausyk, nepertraukinėk. Bus diena, kai tu galėsi susitikti su Neringa, su močiute, su dieduku. ♥ Mergaitė: Aš noriu su jais gyventi! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Gerai. Kai tu būsi didelė, galėsi ateiti ir gyventi su jais... ♥ Mergaitė: Tai aš dabar noriu! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Dabar negalima. ♥ Mergaitė: Galima man viskas! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Yra pasirinkimas vienas – arba išeini dabar, arba už vienos minutės. Kitų variantų nėra [...]. Mes tai suprantame. Žinome, kad tau gali būti sunku. Mums irgi sunku ir tai yra visiškai suprantama. Tu gali ir šaukti, ir verkti, ir rėkti. Tai yra visiškai normalu. Mes tai suprantam, tiesiog tu turi šiandien apsispręsti – ar dabar eini, ar po vienos minutės. Labai yra paprasta. ♥ Mergaitė: Ne, ne, aš niekados neisiu. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Einam, duok ranką man. Mes nueisim tik iki durų. ♥ Mergaitė: Ne, neduosiu, aš neduosiu. Aš noriu su Neringa gyvent. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Duok. ♥ Mergaitė: Ne, neduosiu. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Su Neringa galėsi susitikti, bendrauti, bet šiandien... ♥ Mergaitė: Neduosiu. Sakau, kad nenoriu. [...] Aš nenoriu su Laima gyventi. Taip, aš noriu su Neringa, noriu gyventi su Neringa. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė: Antstole, galit pristatyti, kas čia yra... Antstolė: Čia yra psichologė. [...] Ponia Venckiene, jeigu jūs trukdysite, [...] aš paprašysiu policijos pareigūnų... Venckienė: Aš noriu sužinoti vardą ir pavardę... Anstolė: Jums tai nieko neduos – nei vardas, nei pavardė. Prašau, jeigu jūs trukdote... Venckienė: Jūs gi svetimas žmogus. [...] Vardą ir pavardę. Antstolė: Nesakykite, jei reikės, atsiųsiu. [...] Jūs trukdote. Jūs suprantate, kad įtakojate mergaitę? Venckienė: Kad aš vardo ir pavardės paklausiau? Antstolė: Jūs kišatės. Jeigu Jūs norite būti kambaryje su vaiku, tai prašau nesikišti. (Mergaitės balsas fone.) Venckienė: Tai aš negaliu žinoti, kas atvyko? Antstolė: Aš jums pasakiau, kad atvyko vaiko teisių specialistai ir psichologė. Venckiene, prašau. Aš dabar kalbu su policijos pareigūnais, kad pašalintų... (Fone moteris klausia mergaitės, ar ji nori atsisveikinti su N. Venckiene.) Mergaitė: Ne, aš neisiu niekur. [...] Ne, neduosiu aš tau. Man nepažįstama... Moteriškas balsas: Nu, kaip nepažįstama? Kiek mes kartų matėmės... ♥ Mergaitė: Man nesvarbu, man nepažįstama. Moteriškas balsas: Matai mane jau beveik du metus. ♥ Mergaitė: Eik nuo manęs! Moteriškas balsas: Duok rankelę. ♥ Mergaitė: Ne, nueik nuo manęs toliau! Moteriškas balsas: Tu dėl nieko nekalta. ♥ Mergaitė: Nueik nuo manęs! Venckienė: Aš padedu mergaitei. [...] Jeigu ji nenori, aš jos netempsiu. Antstolė: Jūs mergaitę turėjote paruošti, tai jūsų pareiga buvo. (Triukšmas.) Venckienė: Netampykite! Niekas mergaitės negali tempti! Jos niekas neturi tempti! Moteriškas balsas: Antstole, prašome pašalinti... (Mergaitės balsas fone.) Venckienė: Jūs nebandykite pašalinti, [...] bus problemų. Policininkai, žiūrėkit, ji dabar tempia vaiką, ji ima už rankos ir tempia! Policijos pareigūnas: Venckiene, prašome netrukdyti vykdymo. [...] Jūs savo veiksmais trukdote vykdyti teismo sprendimą... Venckienė: Tai palaukit, [...] ji tempia vaiką! Ji teisės neturi tempti, prievarta negalima! Moteriškas balsas mergaitei: Aš toliau atsistoju, o tu dabar... Aš atsitraukiu, prie tavęs niekas... (Mergaitės balsas fone.) Moteriškas balsas mergaitei: Yra ta diena, kai šiandien tu negali rinktis. Tu gali rinktis tik arba dabar, arba už vienos minutės. Kito pasirinkimo tu šiandien neturi. Ateis diena, kai tu turėsi pasirinkimą ir galėsi spręsti, ką tu nori daryti ir kad, ir kaip. Šiandien atėjo antstolė, šiandien yra ta diena, kai tu turi atsistoti ir. [...] Duok rankelę. ♥ Mergaitė: Neduosiu aš tau! Man nepažįstama. Moteriškas balsas: Gerai, mes susipažinsime. Gerai? [...] Mes matėmės ne vieną kartą. ♥ Mergaitė: Aš nenoriu su tavim draugauti, pavyzdžiui. Moteriškas balsas: Mes nedraugausime, aš tik tau padėsiu... (Venckienės balsas fone.) Venckienė: Ką ji daro? Negalima, o ji liečia vaiką priėjusi. [...] Tai palaukit, ji psichologiškai prieina ir ją liečia! (Fone moteriškas balsas policijos pareigūnų prašo „pašalinti kliūtis“.) Venckienė: Aš netrukdau! (Pasigirsta atidaromų durų garsas ir minia žmonių skanduoja „Gėda“, riksmai, ♥ mergaitės klykimas.) Venckienė: Kaip jūs elgiatės prie vaiko?! (Riksmai, ♥ mergaitės klyksmas, fone policijos pareigūnų raginimai nutraukti neteisėtus veiksmus, perspėjimai, jog nepaklusus pareigūnų nurodymams, bus panaudotos guminės kulkos ir kitos priemonės.)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-14 18:44

Va cia pateikiu komentara del fakto, kad sioje Seimo komisijoje del N.Venskienes nelieciamybes, K.Masiuli pakeis M.Adomenas. Tiek Masiulis tiek Adomenas praeitoje Seimo kadencijoje balsavo uz tai, kad NIEKO NENORI ZINOTI APIE GARLIAVOS IVYKIUS. Tai irodo, kad sie abudu asmenys yra saliski ir AMORALUS iki pacio paskutinio sielos kampelio. Jie is viso negali buti tokioje komisijoje. Tokia komisija, kad butu NESALISKA, gali buti suformuotia TIK is NAUJU SEIMO NARIU ir ne kitaip. Saliska komisija negali isspresti TEISINGUMO klausimo! Taigi esma komisija kvieciu nusisalinti ir paprastyti Seimo, kad butu suformuota NESALISKA komisija. Cia yra rimtas.... Lietuvos morales likimo klausimas. Klonio mergaite yra ta kelrode zvaigze, pagal kuria galima orientuotis Lietuvos politikos moraleje. Kol kas VISA Lietuvos valdzia yra morales dumble, prasmirdusi ir slyksti. Valdzia tam ir yra, kad silpniausia APGINTU, o Lietuvos VALDZIA (Seimas, Vyriausybe, Prezidente) veikia taip, kad SILPNIAUSIA SUNAIKITI!! Ar gali buti iskrypeliskesne veikla?

PROKURORAS2013-03-14 18:24

VALYS aiškiai meluoja. MES VISI MATĖME SMURTĄ KLONIO GATVĖJE. DIEVE saugok mus nuo tokių savamokslių prokurorų.

Steponas2013-03-14 16:54

Elementaru, tautieti, jeigu parlamentarai šį kartą neišsireikalaus iš antiprokuratūros vaizdinės medžiagos, tai jie taps tais, kokiais juos įvardijo Asta Kuznecova - ta dalim, ant kurios sėdite. Elementaru, tautieti, ir kitas dalykas - jeigu ir dabar lietuvių tauta nesutelks visų savo smegenų ir nepradės konkrečiai svarstyti demokratiškų rinkimų įstatymo, tai jie turės tokias galvas, kurios vertos, kaip nurodė Asta Kuznecova, - tos dalies, ant kurios jie sėdite. Lakmuso popierėlis pamerktas. Kokia spalva jis nusidažys?

to2013-03-14 16:49

o kuo galvoja Kuznecovaitė,tai visai neaišku ,pagal rašynėlius ,šąžinės nulis,smegenėlių?,o papų,pagal pateiktą nuotrauką taip pat nerasta,su kuo sėdi taip pat ne kažkas.Žodžiu vaizdelis nekoks ir galėtu šita ponia ar panelė? patylėt,o tai užknyso juodai.

mikas2013-03-14 16:42

Arba Seime sėdi 141 debilas,arba jie visi apsišikę iki ausų.Paprastas sprendimas,jeigu prokurorai nepateikia įrodymų,tai reiškia,kad jų ir nėra.Byla sufalsifikuota.

Pavardė2013-03-14 16:38

Astai Kuznecovaitėi. Na Asta galiu pasakyti, kad apie teisę nešmanai per daugiausia ir šiaip nesi labai pasižyminti intelektualumu. Taigi. Seimo sudaryta komisijia nevykdo ikiteisminių tyrimų, nes tai ne seimo kompetencija. Ikiteisminius tyrimus vykdo tam kompetetingos LR teisėsaugos institucijos. Kadangi N. V. , pagal LR Konstitucija, turi asmens neliečiamumo teisę, prieš ją negali būti pradėti ikiteisminiai tyrimai, negali būti kitaip suvaržyta jos laisvė be seimo pritarimo. Nežinau kodėl tu lygini nekaltumo prezumpcija, nes ji visai kitokį vaidmenį atlieka teisinėje sistemoje. Nekaltumo prezumpcija remiasi tuo, kad asmuo yra nekaltas, kol teismas neįrodo jo kaltės ir ji yra pažeista tada, kai sakykim Lietuvos ryto naujienų fabrike netyčia išsispausdina "D. K. yra žmogžudys", čia jau yra aiškus nekaltumo prezumpcijos pažeidimas nes teismas dar nėra įrodęs asmens kaltės ir asmuo ar jo artimieji gali kreiptis į teismą, todėl ir matote dažnai, kad temose apie D. K. jis įvardyjamas kaip įtariamasis, nors nežinau kaip ten lrytas. lt fabrike. Taigi Asta jūs bandote teigti tai, apie ką pati nežinote, bet tai turbūt privalumas jūsų dirbamoje institucijoje. Prieš tai, kai pradėsite svaidytis "Violetinės smegenys" argumentais, noriu pasakyti, kad esu asmuo pripažįstantis pagrindinio Lietuvos Respublikos įstatymo ir po ja einančių tarptautinių sutarčių viršenybę šioje demokratinėje valstybėje, tačiau pabrėžiu, nei teismas, nei prokuratūra, nei seimas, nėra Lietuvos Respublikos įstatymas. Na Asta galiu pasakyti, kad apie teisę nešmanai per daugiausia ir šiaip nesi labai pasižyminti intelektualumu. Taigi. Seimo sudaryta komisijia nevykdo ikiteisminių tyrimų, nes tai ne seimo kompetencija. Ikiteisminius tyrimus vykdo tam kompetetingos LR teisėsaugos institucijos. Kadangi N. V. , pagal LR Konstitucija, turi asmens neliečiamumo teisę, prieš ją negali būti pradėti ikiteisminiai tyrimai, negali būti kitaip suvaržyta jos laisvė be seimo pritarimo. Nežinau kodėl tu lygini nekaltumo prezumpcija, nes ji visai kitokį vaidmenį atlieka teisinėje sistemoje. Nekaltumo prezumpcija remiasi tuo, kad asmuo yra nekaltas, kol teismas neįrodo jo kaltės ir ji yra pažeista tada, kai sakykim Lietuvos ryto naujienų fabrike netyčia išsispausdina "D. K. yra žmogžudys", čia jau yra aiškus nekaltumo prezumpcijos pažeidimas nes teismas dar nėra įrodęs asmens kaltės ir asmuo ar jo artimieji gali kreiptis į teismą, todėl ir matote dažnai, kad temose apie D. K. jis įvardyjamas kaip įtariamasis, nors nežinau kaip ten lrytas. lt fabrike. Taigi Asta jūs bandote teigti tai, apie ką pati nežinote, bet tai turbūt privalumas jūsų dirbamoje institucijoje. Prieš tai, kai pradėsite svaidytis "Violetinės smegenys" argumentais, noriu pasakyti, kad esu asmuo pripažįstantis pagrindinio Lietuvos Respublikos įstatymo ir po ja einančių tarptautinių sutarčių viršenybę šioje demokratinėje valstybėje, tačiau pabrėžiu, nei teismas, nei prokuratūra, nei seimas, nėra Lietuvos Respublikos įstatymas. Asta Kuznecovaitė. Na Asta galiu pasakyti, kad apie teisę nešmanai per daugiausia ir šiaip nesi labai pasižyminti intelektualumu. Taigi. Seimo sudaryta komisijia nevykdo ikiteisminių tyrimų, nes tai ne seimo kompetencija. Ikiteisminius tyrimus vykdo tam kompetetingos LR teisėsaugos institucijos. Kadangi N. V. , pagal LR Konstitucija, turi asmens neliečiamumo teisę, prieš ją negali būti pradėti ikiteisminiai tyrimai, negali būti kitaip suvaržyta jos laisvė be seimo pritarimo. Nežinau kodėl tu lygini nekaltumo prezumpcija, nes ji visai kitokį vaidmenį atlieka teisinėje sistemoje. Nekaltumo prezumpcija remiasi tuo, kad asmuo yra nekaltas, kol teismas neįrodo jo kaltės ir ji yra pažeista tada, kai sakykim Lietuvos ryto naujienų fabrike netyčia išsispausdina "D. K. yra žmogžudys", čia jau yra aiškus nekaltumo prezumpcijos pažeidimas nes teismas dar nėra įrodęs asmens kaltės ir asmuo ar jo artimieji gali kreiptis į teismą, todėl ir matote dažnai, kad temose apie D. K. jis įvardyjamas kaip įtariamasis, nors nežinau kaip ten lrytas. lt fabrike. Taigi Asta jūs bandote teigti tai, apie ką pati nežinote, bet tai turbūt privalumas jūsų dirbamoje institucijoje. Prieš tai, kai pradėsite svaidytis "Violetinės smegenys" argumentais, noriu pasakyti, kad esu asmuo pripažįstantis pagrindinio Lietuvos Respublikos įstatymo ir po ja einančių tarptautinių sutarčių viršenybę šioje demokratinėje valstybėje, tačiau pabrėžiu, nei teismas, nei prokuratūra, nei seimas, nėra Lietuvos Respublikos įstatymas. Na Asta galiu pasakyti, kad apie teisę nešmanai per daugiausia ir šiaip nesi labai pasižyminti intelektualumu. Taigi. Seimo sudaryta komisijia nevykdo ikiteisminių tyrimų, nes tai ne seimo kompetencija. Ikiteisminius tyrimus vykdo tam kompetetingos LR teisėsaugos institucijos. Kadangi N. V. , pagal LR Konstitucija, turi asmens neliečiamumo teisę, prieš ją negali būti pradėti ikiteisminiai tyrimai, negali būti kitaip suvaržyta jos laisvė be seimo pritarimo. Nežinau kodėl tu lygini nekaltumo prezumpcija, nes ji visai kitokį vaidmenį atlieka teisinėje sistemoje. Nekaltumo prezumpcija remiasi tuo, kad asmuo yra nekaltas, kol teismas neįrodo jo kaltės ir ji yra pažeista tada, kai sakykim Lietuvos ryto naujienų fabrike netyčia išsispausdina "D. K. yra žmogžudys", čia jau yra aiškus nekaltumo prezumpcijos pažeidimas nes teismas dar nėra įrodęs asmens kaltės ir asmuo ar jo artimieji gali kreiptis į teismą, todėl ir matote dažnai, kad temose apie D. K. jis įvardyjamas kaip įtariamasis, nors nežinau kaip ten lrytas. lt fabrike. Taigi Asta jūs bandote teigti tai, apie ką pati nežinote, bet tai turbūt privalumas jūsų dirbamoje institucijoje. Prieš tai, kai pradėsite svaidytis "Violetinės smegenys" argumentais, noriu pasakyti, kad esu asmuo pripažįstantis pagrindinio Lietuvos Respublikos įstatymo ir po ja einančių tarptautinių sutarčių viršenybę šioje demokratinėje valstybėje, tačiau pabrėžiu, nei teismas, nei prokuratūra, nei seimas, nėra Lietuvos Respublikos įstatymas. Asta Kuznecovaitė. Na Asta galiu pasakyti, kad apie teisę nešmanai per daugiausia ir šiaip nesi labai pasižyminti intelektualumu. Taigi. Seimo sudaryta komisijia nevykdo ikiteisminių tyrimų, nes tai ne seimo kompetencija. Ikiteisminius tyrimus vykdo tam kompetetingos LR teisėsaugos institucijos. Kadangi N. V. , pagal LR Konstitucija, turi asmens neliečiamumo teisę, prieš ją negali būti pradėti ikiteisminiai tyrimai, negali būti kitaip suvaržyta jos laisvė be seimo pritarimo. Nežinau kodėl tu lygini nekaltumo prezumpcija, nes ji visai kitokį vaidmenį atlieka teisinėje sistemoje. Nekaltumo prezumpcija remiasi tuo, kad asmuo yra nekaltas, kol teismas neįrodo jo kaltės ir ji yra pažeista tada, kai sakykim Lietuvos ryto naujienų fabrike netyčia išsispausdina "D. K. yra žmogžudys", čia jau yra aiškus nekaltumo prezumpcijos pažeidimas nes teismas dar nėra įrodęs asmens kaltės ir asmuo ar jo artimieji gali kreiptis į teismą, todėl ir matote dažnai, kad temose apie D. K. jis įvardyjamas kaip įtariamasis, nors nežinau kaip ten lrytas. lt fabrike. Taigi Asta jūs bandote teigti tai, apie ką pati nežinote, bet tai turbūt privalumas jūsų dirbamoje institucijoje. Prieš tai, kai pradėsite svaidytis "Violetinės smegenys" argumentais, noriu pasakyti, kad esu asmuo pripažįstantis pagrindinio Lietuvos Respublikos įstatymo ir po ja einančių tarptautinių sutarčių viršenybę šioje demokratinėje valstybėje, tačiau pabrėžiu, nei teismas, nei prokuratūra, nei seimas, nėra Lietuvos Respublikos įstatymas. Na Asta galiu pasakyti, kad apie teisę nešmanai per daugiausia ir šiaip nesi labai pasižyminti intelektualumu. Taigi. Seimo sudaryta komisijia nevykdo ikiteisminių tyrimų, nes tai ne seimo kompetencija. Ikiteisminius tyrimus vykdo tam kompetetingos LR teisėsaugos institucijos. Kadangi N. V. , pagal LR Konstitucija, turi asmens neliečiamumo teisę, prieš ją negali būti pradėti ikiteisminiai tyrimai, negali būti kitaip suvaržyta jos laisvė be seimo pritarimo. Nežinau kodėl tu lygini nekaltumo prezumpcija, nes ji visai kitokį vaidmenį atlieka teisinėje sistemoje. Nekaltumo prezumpcija remiasi tuo, kad asmuo yra nekaltas, kol teismas neįrodo jo kaltės ir ji yra pažeista tada, kai sakykim Lietuvos ryto naujienų fabrike netyčia išsispausdina "D. K. yra žmogžudys", čia jau yra aiškus nekaltumo prezumpcijos pažeidimas nes teismas dar nėra įrodęs asmens kaltės ir asmuo ar jo artimieji gali kreiptis į teismą, todėl ir matote dažnai, kad temose apie D. K. jis įvardyjamas kaip įtariamasis, nors nežinau kaip ten lrytas. lt fabrike. Taigi Asta jūs bandote teigti tai, apie ką pati nežinote, bet tai turbūt privalumas jūsų dirbamoje institucijoje. Prieš tai, kai pradėsite svaidytis "Violetinės smegenys" argumentais, noriu pasakyti, kad esu asmuo pripažįstantis pagrindinio Lietuvos Respublikos įstatymo ir po ja einančių tarptautinių sutarčių viršenybę šioje demokratinėje valstybėje, tačiau pabrėžiu, nei teismas, nei prokuratūra, nei seimas, nėra Lietuvos Respublikos įstatymas.

Kritikas Pikčiurna2013-03-14 16:34

Gerbiamieji, nebūkite naivūs! Negi Jūs dar manote, kad gyvename demokratinėje teisinėje Lietuvos Respublikoje? Jau seniai gyvename virtualioje Respublikoje, kur visa tai ką suminėjau ir pati Konstitucija yra pakeista gerai suredaguotomis "stenogramomis" ir protokolais ar scenarijais, kuriuos, beje, gina autorinės teisės! Nesikėsinkite jų klastoti, nes VSD net ir virtualių teismų nepralošia! O tie, kurie dar tikite, kad turite pilietines teises, pasitikrinkite ar turite VSD leidimą susipažinti ir disponuoti šiomis itin slaptomis bei valstybės saugumui lemtingomis informacija bei teise... Dar imsite ir sugalvosite be tokio leidimo visi vieningai susirinkti į referendumą, pakeisti Konstituciją ar nušalinti esamą valstybinių institucijų santvarką. Juk tai pučas! Nepamirškite, leidimus susipažinti su slapta informacija ir atlikti slaptus darbus suteikia INSTITUCIJOS vadovas! Kas Lietuvos Respublikos vadovas?

janina2013-03-14 16:16

valys kaip visada akys i virsu,arba izeme ,toks teisuolis mat,o zmonems i akis paziureti bijo.Oi sulauks Dievo bausmes uz savo juodus darbeliu ir dar pries maza vaika.Kaip sazines nei laso,kaip jis savo vaikams i akis ziuri.Dar Prezidente ji palaiko,nebebalsuosim uz ja daugiau,sitaip elgtis negalima.

Pamatysim.2013-03-14 16:06

Iš komisijos darbo ir balsavimo seime paaiškės, kiek konkrečiai seime yra banditų bendrininkų ar pakalikų.Juk net paprastam žmogui aišku, kad civilizuotam teismo sprendimo įvykdymui užteko tik mergaitės motinos ir vaikų teisių atstovės. O valdžia pasirinko grubaus banditizmo kelią, ko paneigti nebus galima NIEKADA.Už tai atsakomybė visada slėgs aukščiausių šalies pareigūnų pečius ir neduos ramybės iki gyvenimo pabaigos.Taigi, neužilgo pamatysim.

valy & co2013-03-14 15:29

"po vam plačet" melo detektorius...

Nuomone2013-03-14 15:20

Didziausia nusikalteliu pries teisinguma irstva - prokuratura , todel nestebina prokurorų elgesys, nes niekas net neabejojo, kad jie to video kaltinimų įrodymo nepateiks, nes to tiesiog negali padaryti. Stebina kitkas - kai kurių komisijos narių seimūnų, o ypač seimūnių feminisčių požiūris, santykis, pritarimas kaltinimams ir nepamatuojama neapykanta kitai, pramanytom, nepagrįstom kaltėm kaltinamai, moteriai.

laikas baigti2013-03-14 15:10

Prokurorai medžiagą pamatyti gali,prokuratūros techniniai darbuotojai gali,tą patį matė daugelis Klonio gatvėje buvusių žmonių ir namą šturmavę smogikai,o Tautos išrinktiems parlamentarams kažkodėl negalima... Tai jei dabar girtas Valys partrenktų pėsčiųjų perėjoje nepilnametį asmenį,jis galėtų išvengti atsakomybės,kadangi niekam nebūtų galima parodyti to videoregistratoriaus įrašo,o atsitiktinė praeivė pensininkė,mačiusi įvykį,po kelių dienų mirtų nuo insulto? Man atrodo gana jau tų cirkų.

kamane2013-03-14 14:59

Jie to iraso jau neturi...Irasas garantuotai jau sunaikintas...

.Valda2013-03-14 14:48

Prokurorai tyčiojasi iš Seimo = Prezidentė tyčiojasi iš Seimo.

taip taip2013-03-14 14:39

Kur yra abi mergaitės (Deimantė ir Naruševičiūtė)? Kokios jų būklės? Seimo nariai, Jūs tautos atstovai ar bailiukai iš po šluotos? Negi negalite išreikalauti pilno vaizdo įrašo su policijos ir kitų pareigūnų veiksmais 2012m gegužės 17d rytą Kedžių namuose? Nebeužtvenksi upės bėgimo. Tą parodė ir Kovo 11 osios eisena. Gal įrašą gali išreikalauti kelių tūkstančių eisena Gedimino prospektu? Matyt to ir laukia "kubai ir piramidės....

5 KOMENTARUI2013-03-14 14:19

TAI NESEDEKITE JUS PRIE TU KOMPU/RENGIAMI TAIKUS PIKETAI /TAI EIKITE/ KO TAIP VISI PRIGASDINTI ESATE??SKAITYKITE DRASIAUS KELIAS APIE TUOS TAIKIUS PIKETUS/

Jurga2013-03-14 14:15

Kovo 18 ir 22 dienomis visi prie seimo .BUKIME VIENINGI .Jaunimas nemiegokite ,nes ateity jie ir jusu vaikus prievartaus .

34komentarui2013-03-14 14:13

tai aisku ,kad nerodys tos medziagos/kaip jie gali rodyti ,jei patys ten smurtu uzsiiminejo/tos pirstines,ta kaldryte kam buvo viskas paruosta??? kad pagrobti mergaite/juk mergaite savo noru neitu ,jie ta zinojo/ji juk bijojo tos laimos,laiskelius rase ,kad paliktu ta laima ja ramybeje! kam tie 240 policininku ??? kodel kameros buvo nusukinetos/kas nusukinejo ga;lima paziureti neringavenckiene com/buvo viskas paruosta ,kad isplesti prievartos budu mergaite/tai ka jie gali rodyti??? O SEIMUI DIDIZIAUSIA NEPAGARBA! KAM TAS SEIMAS TOKS ISVIS REIKALINGAS?

Rita2013-03-14 14:10

Prokurorai tai Lietuvos PARAZITAI .Kiek mes dar leisime jiems parazituoti ir tyciotis .Renkames visi kas galite tas dienas prie seimo ir reikalaukime kad butu duotas irasas komisijai .

jo2013-03-14 14:09

del taikiu piketu skaitykite Drasiaus kelias/

nuomone2013-03-14 14:08

tos kuzios foto buvo ikelta i Klonio gatves dienorasti/paziurekite!nu ir atrodo moteriske/

Ona2013-03-14 14:08

mazuma seimo nariu galima vadinti gerbiamais, o dauguma yra korumpuotu klanu dengejai- politikai.

nepabėgti nuo pavasario2013-03-14 14:00

Nu jei pagal tokius "įrodymus" silovikai bando atimti neliečiamybę,vadinasi pagaliau gauta guminių kulkų ir šviežių dujų siunta...Skanaus.

SEIMAS2013-03-14 13:59

yra aukščiausioji Tautos atstovybė. Mulkinti Seimo narius - reiškia mulkiais laikyti visus Lietuvos žmonės. Seimo nariai, parodykite tokiems mulkintojams savo vietą, kad drąsiai galėtumėt žvelgti į akis savo rinkėjams.

KGB pedofiline banditu chunta2013-03-14 13:54

jau tikisi jog N.venckiene ...vsio po zakonam.... jau "sudorota....dabar jau pradetas "slaptas juodasis scenarijus" pries d.valiu ir Preziodente!!!! KGB pedofilinei banditu chuntai likti nenubaustiems reikia atsikratyti ir nuo D.Valio ir nuo Prezidentes.

Net komentatoriams2013-03-14 13:51

uz isakyta savo nuomone teisesaugos mafijos chunta klastoja bylas!!!!!!!!

jonas2013-03-14 13:50

Ir jeigu po viso šio pasityčiojimo iš teisingumo dar bus K. Garantas renkama antrai kadencijai, tuomet aš jau Lietuvos žmonių nesuprantu. Būgną mušti ir eiti ratelius su kaimo vaikais - šitą bet kas sugebėtų

Ne Venckienę reikia teist,o...2013-03-14 13:49

Įrašo niekada neparodys,nes ten užfiksuotas genocido vykdymas prieš vaiką,prieš teisėją,prieš senukus,prieš taikius genocido vykdymo liudininkus.Generalissimo dengia nusikaltėlius.Jeigu yra ne taip rodykit filmuotą medžiagą.

Kas ir kada Lietuvoje2013-03-14 13:49

prades suimineti tuos kurie nebaudziamai suklastojo ne tik pedofilijos byla ,bet...ir Mediniku ...CZV kalejimo....Kusaites....??????

ačiū ekspertams2013-03-14 13:46

Ačiū ekspertams. Drąsus ir gerai parašytas straipsnis

Basa2013-03-14 13:35

Gerbiamieji, tautos išrinkti Seimo nariai, nenusileiskit, nepasiduokit, nebūkit šlepetės... parodykit tiems prokurorams, kas Lietuvoje yra valdžia. Išsireikalaukit vaizdo medžiagą!!!!!

mano nuomonė2013-03-14 13:24

Pritariu Angelinai Sadauskaitei. Jei rodys filmuotą medžiagą, ką darė Venckienė vaiko "ėmimo" metu, pasimatys kaip "ėmėjai" elgėsi mergaitės atžvilgiu. Ir gal kaldytės panaudojimas išaiškėtų. Jeigu mūsų valdantiesiems bent kiek rūpėtų lietuvos žmones vienyti, o ne dar labiau nepasitikėjimą teisėsauga aštrinti ir žmonių nuomonių susipriešinimą skatinti, nes Garliavos bylą stebintieji jau kelinti metai tiesiog purvais pilstosi komentaruose po bet kokio straipsnio, tai būtų leista tiems seimo nariams,kurie turi teisę susipažinti su slaptais dokumentais, ir kuriais pasitiki dalis tautos,matyti vaizdo medžiagą. Tik, matomai, lengviau valdyti susiskaldžiusią tautą. Lengviau šluotą po šapelį išlaužyti, nei visą iškart, kad lanksti būtų- be savo teisių, norų, orumo.

KGB pedofiline banditu mafija2013-03-14 13:23

...nebaudziamai ...vsio po zakonam...doroja gerbiama N.Venckiene ir ne tik ja....visus kurie drysta pasipriesinti Lietuva po nepriklausomybes atkurimo per p[olitika ir teisesauga uzvaldziusiems KGB banditu mafijai. Tai mano nuomone ,,,ir manau jog ji tikrai TEISINGA!!!

Filmuko ištrauka (slapta medžiaga)2013-03-14 13:19

... pareigūnė su guminėm pirštinėm užsimauna dujokaukę ir ima motiniškai dusinti mergaitę kaldryte. Mergaitė susvyruoja ir laiminga nugriūna. Prieina advokatas ir meiliai užsimeta mergaitę ant peties. Antstolė kumšteli Stankūnaitę: "Ko vėpsai, padėk jam nešt"...

Venckienei2013-03-14 13:15

neabejotinai laikas i kalejima... savo filmukes teisme gales ziuret... Linkiu kameros su pasiutusiom ziurkem ir isimylejusiais tarakonais, nutrijyt

aha...2013-03-14 13:12

manau, jei siandien nepasodins nutrijos, tai tikrai, kad eile ateis kazkam... but nusautam

Aldona2013-03-14 13:11

Kas paaiškins valiui - ar jis buvo išrinktas Lietuvos žmonių, ar seimo nariai? Kas yra aukščiau- žmonių atstovai, ar KGB vaikai ir jų pasekėjai, kurių žmonės nerinko? Tad kas tam basliui pasakys - visi valiai privalo vykdyti seimo narių nurodymus, o ne atvirkščiai.

taškas2013-03-14 12:58

Jei šiandien leisime sutrypti Venckienę,rytoj eilė bus tau arba man.

XX2013-03-14 12:56

GERBIAMI SEIMO NARIAI,NELEISKITE TAM,,PROKURATŪROS ORGANUI'' MIDYTI NEI JŪSŲ ,NEI LIETUVOS.

įtariu,2013-03-14 12:49

kad, gal būt, teisi pirmoji komentatorė. Ypač pritariu antrajai komentaro daliai. Tas slapstymasis, ta baimė, kad tik tiesa neišlįstų į paviršių, rodo, kad viršūnėse vyksta negeri dalykai, kad ieško atpirkimo ožių. Labai baisu, kai pagalvoji, kad Deimantė yra viena iš jų, o toliau, aišku, seka Neringa. Žinoma, taip amžinai nebus, kaip ir su Zuoko valdymu. Labai gaila, kad trūksta tokių principingų žmonių komisijose, kaip L. Kernagis, A. Patackas. Kad atsistatydino Masiulis, tai ne išeitis.

valdemaras2013-03-14 12:41

Jie pries neigalius vakucius smurtauja o jus norite kad pries suaugusius nesmurtautu..Tai issigimeliai paeme valdzia stipriai i savo rankas

Manau,2013-03-14 12:35

jog tai teisingai suprato ir garbingai pasielgė atsistatydinęs seimo komisijos narys Masiulis.

ruta2013-03-14 12:34

Rusu kalboje yra labai geras apibudinimas tokiu prokuraturos veiksmu - xitrozopije !/ atleiskite , gudrasikni*i /. Reikia prokurorams pildyti uzsakima ponios Venckienes eliminavima is politikos , o kur dar pedofilai ikiri su savo uzsakimu - 'pedofilijos nebuvo' , sitaip ir pasimesti gali . Bet taip norisi buti reiksmingu , gresmingu ir pinigingu ! Principai , morale , padorumas , ju i kisene neisidesi ...

komisijoje2013-03-14 12:31

trūksta L.Kernagio...Prisitaikėliai ir bailiai negali nieko išspręsti...

Pinigų galia.2013-03-14 12:22

Atėjo ponas Valys į seimą ir pasakė : jūs visi esate avinai! Prieštaraujančių beveik nebuvo, dauguma su tuo sutinka, komisija ir toliau dirbs, tiksliau, dabar jau mekens.Sakykite, už kokius pinigus galima sutikti būti avinais, kupranugariais, padugnėmis ir pan., iš kurių be jokių ceremonijų galima ciniškai ir kiek tik nori tyčiotis???

as2013-03-14 12:18

tai kaltinu Neringa,kad tinkamai nepasiruose sturmui,o juk zinojo.Gerai, parodomoji ,ar kaip ten pavadinsi matoma kamera buvo nusukta,o apie tai nepagalvojo,kad taip bus.O kur kita kamera,labiau paslepta....nesugebejo pastatyt.Daugiau galvot reikia,o nesikarsciuot.Jos vietoj ,ateinu i posedi su irasu.O ar ji turi,aisku,kad ne.

O2013-03-14 12:16

tai, kas cia per seimas, jei nieko negali? Tai kam jie renkami, uz ka pasiima algas? O gal jie tik tam, kad sedetu, ziovautu, telefonais plepetu, po pasauli paskraidytu. Viespatie, kam jie mums reikalingi?

Jo (VaidasVDS)2013-03-14 12:05

Garsus posakis: „Žmogus planuoja – Dievas juokiasi“. Blogis planavo, kaip jis viską sutvarkys. Taip stipriai ruošėsi, kameras užsukiojo, visus išvaikė, savo kameras susinešė. Atrodė, kad na taip jau viską kruopščiai parengė. Ir tik "UPS", kuomet uždengė vieną kompiuterį, nepagalvojo, kad jis įrašinėja garsą. Ir tai tapo labai dideliu galvos skausmu blogio planuotojams. Taip būtų buvę paprasta eilinį kartą viską suklastoti, bet čia tas nelemtas garso įrašas... Dvasinė tiesa skelbia: “Neapsigaukite; iš Dievo nesijuokiama, nes, ką žmogus bepasėtų, tą jis tikrai ir pjaus.” Bėda yra ta, kad kai kurie žmonės Dievu netiki, net ir tada, kada mato Jo valios "pasireiškimą"... Dedu "ekspertams" šiokį tokį pliusą už šį straipsnį. Jei sugebėsite sumažinti savo arogancijos lygį ir pabandysite telkti, o ne skaidyti gerąsias Lietuvos visuomenės jėgas, tai gal vėliau ir bus galima jumis pasitikėti...

manau2013-03-14 12:00

LABAI-JIE BIJO<nes ką bausti ten visi savi.......manau ateis eilė ,kad iš klano pradės sodinti...kur matyta,išvogta valstybė ,ir niekas neatsakingas, čia taip ir turi būti...O Valantinas,Valys ir kiti kada atsakys.....

> Maldauju2013-03-14 11:46

Parlamentarai, neleiskite, kad jums plautų smegenis. Protingi parlamentarai mano, geriau tegu plauna, o ne skylę padaro.

DAR SUPRANTU,2013-03-14 11:43

kad mausto runkelius, bet kad ir seimo komisiją?????Reiškia, ji tuščia vieta negerbianti ne tik savęs, bet ir RINKĖJŲ.

as2013-03-14 11:42

SEIMO KOMISIJOS IR valio DIALOGAS:PARODYT!-NERODYSIU!,NU PARODYK!-NERODYSIU! NU,LABAI PRASAU,PARODYK!--NERODYSIU!VALDZIOS VYRAI,NESUPYKITE--TAIP ZAIDZIA "JAUNESNI" DARZELINUKAI!!! PAMPERSUS PAKEISTI???

Maldauju2013-03-14 11:36

Parlamentarai, neleiskite, kad jums plautų smegenis.

buratinas2013-03-14 11:35

saulė dar nebuvo patekėjus,o kvailių šalyje jau virė darbas,o jei rimtai liūdna kad leidžiam su savim elgtis kaip su kvailiais

Edvardas Šalkauskas2013-03-14 11:33

Prezidentė vykdo Lietuvos Žvalgybos valią bei jos proteguotojų ją iškėlusių į prezidento postą, įnorius. Gaila, bet mes tikriausiai neturime nei valstybės, nei tikro jos vadovo? Stovėti po medžiu kiekvienas galime, tačiau tas stovėjimas neturi prasilenkti su šiandienos realybe žmogaus teisių srityje ar deklaruojama bei valdoma "demokratija".

Tai2013-03-14 11:29

Pasirodo ir seimo nariams plaunami smegenys,paimtas pavyzdys iš Lietuvos ryto.

jie visi2013-03-14 11:28

atvirai tyčiojasi iš mūsų o mes tylim ir tik komentaruose aptarinėjam jų nusikaltimus. Jiems ir patogu taip, niekas nekontroliuoja, niekas nebaudžia, jokios atsakomybes. Pamatysit, greitu laiku pakeis "berniuką mušimams" ir viskas kartosis iš naujo.... Nuimtam pasiūlys teisėjo pareigas kokiam apygardos teisme, ir "vsio xorosho, vsio po zakonam"-partija i narod jedini......., o jus durniai lokit čia iki svieto pabaigos..

?2013-03-14 11:28

Akivaizdus Žmogaus teisių pažeidinėjimas N.Venckienės atžvilgiu iš prokurorų pusės? Stiprybės Neringai Venckienei.

Zinai2013-03-14 11:24

Patys įtakingiausi Lietuvos runkeliai,kurie išrenka tokius į valdžią.

Būvis2013-03-14 11:19

Buvo, buvo. Kaip nebuvo...

Zina2013-03-14 11:17

Iseitu, kad Grybauskaitei tinka jos statytinio sprendimas netgi uzdarame posedyje nerodyti geguzes 17 pogromo filmuotos medziagos, nebent prezidentei kazkas nurodyneja kokie zmones privalo islaikyti postus svarbiuose teisesaugos postuose, na bet kas jie tie absoliuciai itakingieji ???

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi