Politinė partija "Drąsos kelias" dar kartą pristatė savo rinkiminę programą. Stebėtina, kad žiniasklaidai išplatintame dokumente, kuris skambiai pavadintas “Teisingumo programa Lietuvai”, yra visiškai išnykę arba itin miglotai pateikti kai kurie esminiai dalykai, be kurių visos kalbos apie teisingumą yra tik populistinė retorika.

Pirma – nėra net paminėta politinė korupcija, kuri neabejotinai yra vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių tiek ekonomines Lietuvos problemas, tiek demokratijos nuosmukį. Lietuvos žmonėms gyvybiškai svarbūs sprendimai dažnai priimami remiantis ne viešojo intereso prioritetu, bet tenkinant su įvairiomis politinėmis grupuotėmis suaugusio stambaus verslo apetitus.

Lietuvos Respublikos biudžetas nėra viešas, o dėl korupcijos viešųjų pirkimų srityje valstybė kasmet netenka kelių milijardų litų.

Tačiau “Drąsos kelio” politinėje programoje korupcija paminėta itin nedrąsiai, žadant kažkokiu neįvardintu metodu “atskirti “korupciją ir tarnybinę etiką”. O juk tikrai ambicingu uždaviniu galėjo tapti antikorupcinė teisėkūros proceso kontrolė ir jo išskaidrinimas įtraukiant visuomenę bei antikorupcinis teisės aktų auditas, išaiškinant ir pašalinant viešąjį interesą pažeidžiančias įstatymų nuostatas.

Antra – nėra deramai akcentuota, kad pagrindinė priežastis, lemianti politinės korupcijos išsikerojimą, yra teisėsaugos neveiksnumas ir klaninė teismų sistema. Būtent todėl per daugelį metų nebuvo ištirta nė viena rezonansinė baudžiamoji byla, aukščiausi šalies politikai bei valstybės tarnautojai nesulaukia jokios atsakomybės už valstybinio masto aferas, o garsiai deklaruojami teisinės valstybės principai yra tapę fikcija, kuria dangstomas neteisingumas.

Sveikintinas programoje paminėtas siekis numatyti visuomenės atstovų dalyvavimą teismuose.

Tačiau sunku suprasti, kodėl net neužsiminta apie platesnę teismų sistemos reformą, sprendžiant Konstituciją iš esmės uzurpavusio ir įtakos grupuočių įrankiu tapusio Konstitucinio teismo problemą (pavyzdžiui, perduodant jo funkcijas Aukščiausiajam teismui ar įsteigiant, kaip sėkmingai padaryta Estijoje, Teisingumo kanclerio instituciją) bei grąžinant administracinius teismus į bendrosios kompetencijos teismų sistemą.

Trečia – visiškai nutylėtos plačiai aptariamos problemos, susijusios su Valstybės saugumo departamentu. Iš žiniasklaidai pateiktos programos belieka spėlioti, kaip “Drąsos kelias” jas vertina ir numato (jei numato) spręsti.

Ketvirta – net neužsiminta apie būtinybę be kompromisų pabaigti liustraciją, išviešinant “kabinetinės liustracijos” duomenis, nes jos įkaitais yra tapę daug viešų asmenų, prokurorų ir teisėjų.

https://ekspertai.eu/media/2012/08/puidokas_sarunas.png Šarūnas Puidokas, aktorius, ekspertai.eu visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovas: Kokios priežastys lėmė tokį “Drąsos partijos” nedrąsumą, galima tik nujausti. Tačiau kaip patys "Drąsos kelio" žmonės gali tokį bevertį paistalą priimti kaip rinkimų programą?

Norėčiau akis į akį, tačiau viešai pasikalbėti su "Drąsos kelio" lyderiais – ponu Valdu Vasiliausku, ponu Linu Petroniu, ponu Vytautu Daujočiu ir kitais patyrusiais asmenimis, kurie turėjo ar turi įvairių santykių su tarnybomis.

Nes paprastiems žmonėms kils klausimas – ar čia ir yra ta tikroji drąsa?

Veikiausiai tikrai įvyko kažkoks nesusipratimas, nulemtas fakto, kurį paviešino V. Vasiliauskas, su gerbiamu balsas.lt žurnalistu Tomu Čyvu kalbėdamas apie asmenis, infiltruotus į "Drąsos kelio" partiją.

P. S. Su ekspertai.eu siūlyta programos įžanga ir teisėsaugos pertvarkos dalimi (kurią "Drąsos kelio" lyderiai kategoriškai atmetė) susipažinti galite paspaudę ant šio paveiksliuko: https://ekspertai.eu/pagrindines-lietuvos-problemos-kurias-reikia-spresti-pirmiausia/

Naujausi

Komentarai (62)

Rikiuoti
comprare facebook fans2012-10-31 15:04

Salve,

Vilija2012-09-18 22:11

Pritariu 25 komentarui. Iš padžių turėjome suprasti, kad kurmiai dirba, dirbs ir lemiamu momentu išlys į dienos šviesą. Mokėkim atskirti - to linkiu visiems.

alfa Kindziulis2012-09-18 17:56

"Drąsos kelias" stipri partija, joje stiprios asmenybės ir jų tikslai aštrūs, tai ir nuomonės aštrios ir reikalingos šlifavimo. Tai normalu, panikos nėra, dangus negriūva.Ramybės ir sėkmės.

Pikasas2012-09-18 03:52

2012-09-17 - 23:28 Žemiau pateiktą komentarą skyriau rašiniui S.Sokolovo straipsniui ” Prokurorų užsispyrimą, persekiojant Neringą Venckienę, inspiruoja antiprezidentinės jėgos?”("Karštas komentaras") Po poros minučių tekstas “susitraukė” gal 2 kartus ir pakeitė pavadinimą. Dar po poros minučių rašinys visai dingo, tad perkeliu savo mintis iš archyvo čia. Kai autorius S. Sokolovas vis išverčia kojinę į kitą pusę ir mano, kad ji tapo švaresnė, tai labai keistai atrodo. To labiau , kad ir ta kojinė gerokai užtąsyta kitų šio leidinio rašeivų ir joje pratintos nemažos skylės. Gal tas nuolatinis saldžialiežuvavimas, atseit, ginant prezidentę yra adekvatus tiems meilikavimams , kurie šūsnimis buvo tiražuojami mažylės iš Klonio gatvės gynimui. Plokštelė buvo apversta taip staigiai ir netikėtai, kad kai kas gal net nespėjo dorai susigaudyti, kodėl pasigirdo “široka strana moja rodnaja…” garsai. Viskas logiška. Mulas savo užsakymą baigė ir dabar grįžta prie savo ėdžių, O šeiminkas pasitelkęs diiiidelį “gudrutį sokolinį”, spjaudo į tą patį šulinį, kurio vandenį gėrė. Gal mano, kad vėl neteks… Gal liaudies išminties krislo nežino: “nespjauk į šulinį, nes gali tekti iš jo gerti”. (Čia vis toks aktyvistas Pikasiuko komentarus daug kartų kartojamomis tiradomis aplipina. Gal , sakau, jis irgi prie tų pačių ėdžių pririštas? ) Nesistebiu tokia išversta kojine, nes jos kvapas šeimininką išduoda, tačiau siūlau pamąstyti keli procentai tiesos gali būti šiose manipuliacijose. Viena tikrai aišku. Kuo daugiau ir aršiau teisėsauga vaikysis paskui “TIESOS” šaukiančius, tuo daugiau tokių pačių garsų pasigirs. Tai aksioma, kurios vis dar nesugeba “kontoriniai” suvokti. Visuomenė jau pavargo nuo teisingumo stygiaus ir ji gali atleisti patirties ir net kvalifikacijos spragas, bet ji nebenori matyti klestinčio nesąžiningumo ir veidmainiavimo. Galima net neabejoti, kad A. Ūso garbę ginantys teisėsaugininkai labai apgailestauja, kad mažylės globėjos Neringos Venckienės pačioje pradžioje, jų žargonu, “į vietą nepastatė”. Dar tada, kai Drąsius gyvas buvo. Traukinys ne tik pajudėjo, bet ir nuvažiavo, nelabai gerbiami ponai. Suirutė pas jus tik didėja ir pabaigos jai nematyti. Dabar situacija tokia, kad bet kokie konkretūs veiksmai dėl bet kokių teisių N. Venckienei suvaržymo, ne tik , kad nebegali sustabdyti lavinos slinktį, bet ją gali tik paspartinti. Ledynai ne tik Šiaurės Ašigalyje tirpsta. Jie tirpsta net ir daugelio buvusių abejingų širdyse, todėl priešingai politologų nuomonei, manau, kad šiuose Seimo rinkimuose dalyvaus net arti 60 procentų rinkėjų. Tai gali būti blogu ženklu visokio plauko aferistams ir teisingumo niekintojams.

Pikasas2012-09-18 00:14

Panevėžio prokurorai teigia, kad jie “surinkę pakankamai duomenų, kad galėtų pateikti N. Venckienei įtarimus dėl trukdymo antstolio veiklai, nepagarbos teismui ir teismo sprendimo nevykdymo”. Vadinasi, jie žino kur kas daugiau, negu visuomenė. Ar taip gali būti? – tenka labai suabejoti. Visi tie minimi įtarimai neatitinka to, ką buvo galima sužinoti iš vizualios informacijos ir spaudos. Manau, kad kur kas didesnė tikimybė, kad tie kaltinimai yra niekuo nepagrįsti ir neatitinga konkrečios realybės. Nuo pat “D. Kedžio istorijos” teko labai susirūpinti tebesitęsiančia sudėtinga situacija teisėsaugoje. (PIKASAS. BE TIESOS NEGALI BŪTI TEISINGUMO) Ilgai buvo ieškota būdų kaip padėti teisėsaugai atlikti savo pareigas ir neprarasti garbės. (PIKASAS. TEISINĖ SISTEMA TRAUKTIS NEKETINA. KAS GALI JĄ PRIVERSTI? ) Tapo vis labiau akivaizdu, kad atsirado galingos jėgos, kurias tokia situacija visiškai tenkina ir jos stojo ginti net ir akivaizdžias teisėsaugininkų darbo spragas. Patyčios iš asmenų, kurie siekė TIESOS IR TEISINGUMO pradėjo lietis kaip iš gausybės rago. ( PIKASAS. AR PATYČIOS VYKDOMOS PAGAL PROGRAMĄ? ) Kai buvo pastebėtas politikų neryžtingumas, tapo sudėtinga susigaudyti ar POLITIKA PEDOFILIJOS SKANDALE AR SKANDALAS POLITIKOJE? (Pikasas) Tampa vis labiau akivaizdu, kad prokurorų skubėjimas yra išprovokuotas politinių motyvų. Jei numatyta, nežiūrint visų absurdiškų kaltinimų, nubausti N.Venckienę ir A.Skučienę iki Seimo rinkimų kad ir metams lygtinai , tai tas truks – pliš ir bus padaryta. Tikslas aiškus – nebaigęs bausmės kandidatas Seimo rinkimuose dalyvauti negali. Kai dar kartą peržvelgi kaltinimo motyvus, tai galima labai gerai prisiminti, kad N. Venckienė “anstolio veiklai netrukdė”. Ji pati jį pasikvietė ir visi klausimai tapo atsakyti. Netrukdė ji ir vykdyti Kėdainių apylinkės teismo sprendimo, kaip pastoviai ta darė L. Stankūnaitė. Smurtui prieš mergaitė ir jos globėją Klonio gatvėje vadovavo antstolė S. Vaicekauskienė. Kada ji atsakys už tokias veikas? Griežti N. Venckienės vertinimai Panevėžyje buvo skirti nenurodant subjekto, teismo posėdžiui jau pasibaigus. Teisėjai patys “čiupo sau už degančios kepurės”. Keistai tai atrodė… Jei sėdinčiai teisėjai laužomos rankos be jokios objektyvios priežasties, tai ji turėjo teisę gintis nuo tokio smurto. Tai jos teisė. Kaip ir visa kita, kas buvo bandoma sukurpti prieš šią atkaklią teisininkę. N. Venckienės ir jos artimųjų , bei bendraminčių teisės buvo laužomos serijomis, prokuratūrai į tai nekreipiant dėmesio. Tad visai dar neaišku, kas “sistemoje” yra “pūliniai” ir kokia eilės tvarka jie turėtų būti šalinami, jei norime kurti teisinę valstybę. PIKASAS. AR VALDŽIOS STRUKTŪROMS PAKAKS POLITINĖS VALIOS PASISTENGTI , KAD TEISĖSAUGA ATSPINDĖTŲ TEISINGUMĄ? Negi ir šis klausimas buvo retorinis?

algis2012-09-17 23:59

daugiau ekspertams perlaidu neapsimoka siust,kazkas gal pamokejo daugiau?

Erkė2012-09-17 12:32

DK partijos kandidatas Nr.10 Vytautas Daujotis anot alfa.lt dirbo KGB būdamas komandiruotėje užsienyje? Tai tiesa?

Algirdas2012-09-17 03:10

Mano rinkiminej Apygardoj A. Nakas. Dar pries menesi net abejones nebuvo,kad padarysiu viska,kad ji isrinktu,kaip uz Sajudzio kandidata anuo metu. Bet va. Biskelis Tiesos straipsnyje yra. Visos rasyt nesinori. Ir dalyvaut nebesinori. Nei tokioj Partijoj,nei Programoj. Net Nakui buvo dzin (galimai),kad ne partijos Suvaziavimas kandidatus Rinkimams kele,o grupele Venckienes padlaiziu -is 15 KT nariu susirinko 12 -2 pries. Padorios partijos Suvaziavimas tokia Koordinacine Taryba kaip mat Nusalintu... Stulpinas tai pavadino -klaida. Kaip stalinistai savo nusikaltimus Perlenkimais pavadino.

to 492012-09-16 22:44

Lietuva)

to 492012-09-16 22:40

kai bus Laisva lietuva,tada ir mokes visi saziningai tuos mokescius ,dabar zmones nemato prasmes tai daryt.

Batvinis.2012-09-16 20:19

Pritariu Algirdo Karčiausko ( 51) mintims. Ir aš ne sykį esu rašęs apie savokų 'VALSTYBĖ' ir 'VALDŽIA' skirtumą, sąmoningai demagogiškai jas maišant tarpusavyje. Tik mūsų atveju gal geriau Valdžią vadinti 'valdžiuke', dar ir pridėjus 'Chuntinė', nes valdžiukė dirba ne TAUTOS interesams, bet Chuntos. O daiktus reikia vadinti tikraisiais vardais. O programoje pasigendu ne tik to, ką mini Algirdas, bet ir desovietizacijos- dekagėbizacijos, seimūnų atšaukimo įstatymų, ar jų pataisymų. O juk tai labai reikšmingi įstatymai, bent man. Pagarbiai mąstantiems, analizuojantiems, ir drąsiai išreiškiantiems SAVO nuomonę.

Visuomenininkas Algirdas Karčiauskas2012-09-16 18:15

Patikslinčiau gerb. Puteikį... Ne valstybė virto plėšikų gauja (valsybės savoka apima mus visus.. ), tai tradicininių partijų, t. y. ,,lovio " partijų, viršūnės (nomenklatūra) virto plėšikų gaujomis. Jos , remiamos oligarchinių monopolinių verslo grupių , vadelioja ministrus, teisėsaugą , teisėtvarką,oligarchinę ,,savivaldą" ( t. y. vietovaldą) ... Šios gaujos , visur sustačiusios savus kadrus, daro mafijinę ,,tvarką" mūsų valstybėje. Iš tų gaujų įvestos ,,valdomos demokratijos" santvarkos kyla mūsų bejėgiškumas, korupcija, visuomenininkų persekiojimai, Tautos ,, evakuacija" ir tt. Būtent šiuose rinkimuose padorūs žmonės turi nedidelę galimybį palaikyti doras demokratines pajėgas... Tik keista, kad tos antisisteminės pajėgos nesiūlo , kad piliečiai patys rinktų teisėjus, gen. prokurorą, policijos gen. komisarą, kad politikai negalėtų dirbti Seime ir savivaldoje daugiau kaip dvi kadencijas . Tarkim DK lyderė N. Venckienė per ŽR pasiūlė , kad piliečiai rinktų teisėjus kaip JAV, bet kažkodėl jos kolegos tos SUPERESMINĖS REFORMOS NEĮTRAUKĖ į DK programą.. Taip ne tik negaunama antisistemiškai nusiteikusių piliečių parama, bet ir nepropaguojamos reformos, galinčios panaikinti gaujų valdymą Lietuvoje... O juk ,, lovio" partijos tokių reformų, pakertančių gaujų galią tikrai nesiūlys NIEKADA... KAS trukdo tai siūlyti DK, ULL, Liet. sąrašui?

Remigijus2012-09-16 16:52

as palaikiau Drasos kelia. Palaike ir daugelis garbingu zmoniu. Tame tarpe A. Nakas. Manau pradine programa kur aiskiai atkreipiamas demesys i politine korupcija, yra labai svarbus momentas, kuris turi buti dvasia visos kitos programos. Kadangi isnyksta negailestingas tikslas tai pakeisti, o tampama tolerantiskais sistemai, kelia nerima ateities zingsniai. Paksas taipat bande susvelninti pozisija ir taip gal but gudrumu vel i seima ilysti. bet deja nieko neisejo. Gal tai gudrus planas uzmigdyti esamu priesu samone, kad maziau kistu pagalius i ratus? Bet kas jei tas dinges ryztas tapo nuolankumu esamai sistemai? Visi iki vieno nedare man jokio poveikio mastymui jei kas kritikavo drasos kelia. Bet Jusu pastebejimas, ir akyla akis neprarandanti budrumo, sukele itarimus. ir abejones del teisingo mano pasirinkimo.

pastebėjimas2012-09-16 13:35

kodėl ekspertai nepasidomi, kodėl už Tėvynę kovoti į seimą veržiasi žmonės, deklaruojantys egzotiškus pomėgius, turtus, paskolas ir neproporcingai mažas pajamas, bei dar mažesnius valstybei sumokėtus mokesčius. Mes tėvynę mylime ne tik dainas dainuodami, bet ir realiai prisidėdami prie jos piliečių gerovės kėlimo, sąžiningai mokėdami mokesčius

aborigenas2012-09-16 01:22

Nepradekit gincu del nieku, nes mes galime ir kitaip pagalvoti, juk taip Puidokai.

Arvydas2012-09-16 00:11

Be jokios abejonės Ekspertų pasiūlytas programos variantas buvo tikrai naujas požiūris ir forma ir turiniu. Tobulinti, aišku, buvo galima, tačiau tas tobulinimas programą padarė panašią į visas kitas. Gal kartais ir be užpakalinių minčių programa buvo iškastruota. Gal norėjo kaip geriau, o gavosi kaip visada. Kažkas panašaus į dešrą be mėsos.

Pensininkas782012-09-15 21:59

Antrą kart to paties komentaro nerašysiu.

Naglis Puteikis2012-09-15 19:59

N. P. : Valstybė virto niekšų gauja: "Vilniaus apygardos teismas penktadienį nurodė prokuratūrai pradėti ikiteisminį tyrimą visuomeninko Dariaus Kuolio atžvilgiu. Su pareiškimu į prokurorus anksčiau kreipėsi Laimutės Stankūnaitės advokatas Gintaras Černiauskas, jis visuomenininką D. Kuolį, žurnalistę R. Janutienę, aktorių A. Naką bei parlamentarę A. Stancikienę kaltina šmeižtu, o D. Kuolį dar ir įžeidimu." - iš tiny. lt/azzkruu arogancija trykšte trykšta iš Černiausko. Juokinga, kad lryto korespondentas jį vadina ”vienas geriausių Kauno teisininkų”, ”vienas garsiausių Kauno advokatų” ir t. t. O tai kiek iš tikrųjų kainuoja jo valanda? Kas mokėjo už mergaitės ”savanorišką išėjimą”? Kokiose dar ES šalyse sodina į kalėjimą už tai, kad pavadini pasipūtėlį pasipūtėliu, o niekšą niekšu? Kokioje ES šalyje advokatas reikalauja uždrausti žurnalistą? : ”Advokatas sakė taip pat prašo teismo žurnalistei R. Janutienei taikyti procesinės prievartos priemones – penkeriems metams jai uždrausti vesti televizijos laidas”. LT teisėsauga virsta teisėnaika, o daugumai politikų ir politologų tai patinka ir jie nesiliauja šlovinti tokios nieko bendro su demokratija neturinčios situacijos. Valstybė tikrai virto niekšų gauja.

Alfa Kindziuliui2012-09-15 19:38

Ar tik nepasielgs DK su rinkėjais taip pat kaip su Naku?

alfa Kindziulis2012-09-15 19:21

Nematau problemos, tiksliau ir neigiama reklama yra reklama, o programa tėra tik popierinis raštas. Svarbu, kokie žmonės iš DK partijos pateks į Seimą. Iš apklausų jau matosi, kad tai bus Venckienė, Varkala, Nakas, Patackas,Varkala... nėra reikalo abejoti ir panikuoti; jeigu ir bus vienas kitas infiltruotas tai upės neužtvenks.Balsuokim už DK, su kitais dar blogiau.

Gal kartais girdėjot2012-09-15 19:20

kas atsitiko Žukovui, kai jis dar neatsisėdęs į genseko kėdę paskelbė ką pirmiausia nuveiks? Gal, sakau, VISADA TEISIESIEMS ekspertai.eu reikėjo pasikalbėti su DK ir tik tada savo neklystančias išvadas sviesti į viešumą. Ar tai nėra "valties siubavimo" veiksmas?

Besė2012-09-15 18:54

Paaiškinkite, prašau, apie reitingavimą. Ar reitinguoti galima tik penkis iš viso sąrašo, tai, tokiu atveju, manau, kad reitingavimas nieko negali pakeisti. Jei sąraše būtų, tarkim, tik dešimt žmonių, tai reitinguojant penkis, jį galima būtų pakeisti, o jei sąraše penkiasdešimt žmonių, tai penkis reitinguojant, manau beveik nieko negalima pakeisti. Gal aš klystu?

Programa-iskastruota2012-09-15 18:53

Tai kas partijoje sprendzia, nejaugi tie naujieji-vasilaiuskas su Petrausku ir GYlys??? Turi susirinkti taryba ir patvirtinti programa, kokia dkleravo iki rinkimu. Provokatorius , kurie iskastravo programa ir suarde Lietuvos sarasa turite patys istarukti i dienos sviesa ir izoliuoti. dar ne velu. Vienas toks buvo ir pria A. A Cilinsko pristatytas, igavo pasitikejima, jo dsiniaja ranka buvo , taciau sugriove visa judejima, paziurekite, jo nebera. O kokias viltis kele.. DK -isivalykite , dar ne velu.

optimistas2012-09-15 17:36

Ego noredamas kazka gauti,kas tai bebutu,materialines gerybes,galios pojutis,pranasumo ar ipatingumo jausmas kokio nors pobudzio ,fizinis ar psichologinis pasitenkinimas,vaidina tam tikra role. Paprastai zmones net nepastebi,kad jie vaidina. Jie yra tie vaidmenys. Kai kurios roles beveik nepastebimos,kitos labai akivaizdzios visiems iskyrus asmeni vaidinanti ta role. Kai kurios roles sukurtas tam kad paprsaciausiai gauti demesio is kitu. Ego minta kitu demesiu,kuris be kita ko yra ir fizine energija. Ego nezino,kad energijos saltinis yra jumyse,todel jiesko jo kitur. Tai nera beformis demesys kuri gali patirti budamas Cia ir Dabar. Ego siekia tam tikros formos demesio,tokio kaip pripazinimas,ivertinimas,zavejimasis ar tiesiog bet koks zinomumas,kad apie jo egzistensija butu zinoma. Baikstus,nedrasus zmogus kuris vengia demesio nera laisvas nuo ego,bet turi dvilypi ego,kurie abu nori ir bijo kitu demesio. Baime,nes demesys gali buti priestaravimo ar kritikos formos,kas taip sakant gniuzdytu saves jausma labaiu nei stiprintu. Taigi baigstaus zmogaus baime yra didesne uz demesio poreiki. Baigstumas,nedrasumas dazniausiai susijes su negatyviu saves vertinimu,tikejimu kad neprilygsti kitiems. Bet kuri saves vertinimo nuostata-saves matymas tokiu ar kitokiu-yra ego,nesvarbu ar dominuoja pozityvas(as geriausias) ar negatyvas(as nepakankamai geras). Uz kiekvienos pozityvios saves vertinimo koncepcijos,slepiasi buvimo nepakankami geru, baime. Uz kiekvienos negatyvios saves vertinimo koncepcijos,slepiasi troskimas buti geriausiu ar bent geresniu nei kiti. Uz pasitikincio pranasumo jausmo testinumo poreikio,slypi nesamoninga nepilnavertiskumo baime. Ir atvirksciai,baikstus,nepasitikintis ego,kuris jauciasi nepilnavertis,turi stipru uzslepta pranasumo troskima. Daug zmoniu svyruoja tarp nepilnavertiskumo ir pranasumo jausmo. priklausomai nuo situacijos ar nuo to su kokiais zmonemis jie kontaktuoja. Viskas ka reikia zinoti ir stebeti savyje yra tai:nesvarbu ar tu jautiesi pranasesniu ar nepilnaverciu pries bet ka,-tai ego tavyje. Eckhart Tolle

optimistas2012-09-15 17:33

Baimes prigimtis Psichologines baimes priezastis visiskai skiriasi nuo konkretaus ir tikro pavojaus. Tai pasireiskia daugybe formu:nusiminimas,nerimas,jaudinimasis,itampa,siaubas,fobija ir t. t. Si psichologines baimes rusis kyla is baimes,kad gali kazkas nutikti,bet ne is to kas vyksta dabar. Tu esi cia ir dabar,o tavo protas ateityje. Tai kuria nerimo tarpa. Ir jei esi susitapatines su protu ir esi prarades salyti su paprastumo ir tikroves galia,sis nerimo tarpas bus nuolatinis tavo palydovas. Tu visada gali tvarkytis su dabarties momentu,bet tu negali tvarkytis su kazkuo kas tera proto projekcija-tu negali tvarkytis su ateitimi. Dar daugiau,kol esi susitapatines su protu,ego valdo tavo gyvenima. O kadangi jis yra vaiduokliskos prigimties,neziurint i tai,kad turi labai sudetingus apsaugos mechanizmus,ego yra labai pazeidziamas ir nesaugus ir todel nuolat jauciasi pavojuje. Tai beje yra ir tuo atveju kai ego isoriskai atrodo labai pasitikintis. Dabar prisimink,kad jausmai yra kuno reakcija i mastyma. Kokia zinia kunas gauna is ego,netikro proto sukurto "As"? Pavojus,saugokis. Ir kokia reakcija generuoja si nenutrukstama zinia? Aisku kad baime. Atrodo bijoti yra daugybe priezasciu. Baime prarasti,baime pralaimeti,baime buti iskaudintu ir t. t. ,bet esmeje tai yra ego mirties ir isnykimo baime. Ego-ui mirtis visada atrodo labai arti. Sioje susitapatinimo su protu busenoje,mirties baime paveikia visas gyvenimo sritis. Pavyzdziui,net toks atrodytu "normalus" dalykas kaip neatsispiriamas noras bet kuriame gince buti teisiu ir irodyti,kad kitas neteisus-yra gynybine proto pozicija,su kuria susitapatinai-yra salygota baimes mirti. Jei tu susitapatines su proto pozicija,tada jei tu neteisus,tavo proto sukurtas saves jausmas,jaucia rimta pavoju butu sunaikintu. Taigi tu kaip ego,negali leisti sau klysti. Klysti reiskia mirti. Del to ir kildavo karai ir nutruko daugybe zmoniu santykiu. Kai tu nebesitapatini su protu,buvimas teisiu ar neteisiu nedarys jokios itakos saves pojuciui,taigi isnyks labai stiprus ir neatsispiriamas noras,kas yra prievartos forma,buti teisiu. Tu gali tiesiai sviesiai pasakyti ka jauti ir ka manai,bet tame nebus agresijos ir gynybos. Tavo saves jausmas kils is gilesnes ir tikresnes vietos,is tavo vidines gelmes,bet ne is proto. Stebek bet kokios rusies savigyna. Ka tu gini? Iliuzine tapatybe,proto sukurta ivaizdi,netikra tapatybe. Paversdamas tas pastangas samoningomis,stebedamas jas,tu atsiskirsi,nebesitapatinsi su ja. Samones sviesoje,nesamoningos pastangos nedelsiant isnyks. Tai gincu ir galios zaidimu,kurie yra tokie prazutingi zmoniu santykiams,pabaiga. Valdzia kitiems yra silpnybe kuri tik maskuojama kaip jega. Tikroji galia yra jusu viduje ir ji jums prieinama Dabar. Eckhart Tolle

Na ekspertai2012-09-15 17:22

To betruko is jusu ! Koks katinas perbego kelia? Nuvylet ir neislaiket kazko . Negera pasidare sirdy ,kad sitaip pasielgete . Liaudis sako ,,jei nori prisikabinti ,tai ir prie stovincio stulpo gali prisikabinti,, As manau visko uztenka ,,Drasos kelias,, programoje Nereikia letaniju ,nereikia paklodziu ,bet reikia seime dirbti ir pazada igyvendinti . Prisiraso partijos ,ar igyvendino Kaip sedim duobej ,taip sedim... Pazadai virsta antraip . Vietoj ,kad nebutu korupcijos yra korupcija ,butu teisingumas -nera teisingumo . Bendrai nera ko ir kalbeti .. O kaip dirbo senosos partijos su prirasytom paklodem 20 metu ,as manau visi isitikinom ,,Mes ne zodziais ,bet darbais Tevyne mylim,, Tai geriausiai as manau tiktu . Uz TIESA ir TEISINGUMA Lietuvoje . Sitas straipsnelis as manau nepakeite nuomones balsuoti uz ,,Drasos kelias ,, partija Sekmes rinkimuose nuomone JAV

Mix Indirai Froilen2012-09-15 17:15

Visiškai nesutinku su Jūsų nuostata "nenešti šiukšlių iš namų". Daugelis negatyvių procesų valdyme ir vyksta vadovaujantis sovietinių laikų nuostata - visais įmanomais būdais slėpti ir nenešti šiukšlių iš namų. Mano nuostatos atitinka ekspertams. eu. Ir visiškai nesvarbu kas kritikuojami, o svarbu už ką. Nusivyliau DK programa. Jau kartą rašiau ir dar kartą primenu, kad daug gerų pasiūlymų yra pateikę atskiri žmonės, susirūpinę Lietuvos ateitimi, tačiau, kaip matoma, tų pasiųlymų negirdi ne tik valdantieji, bet ir naujos partijos žadančios "vykdyti kardinalias permainas" valstybėje, tame tarpe ir DK. Visiškai sutinku su komentatoriaus jurgio paketurio išsakytais nuogastavimais, kurie atspindi ir mano priešrinkiminę nuotaiką.

aborigenas2012-09-15 16:54

Normaliai nieko nesupratau, o supratau, kad puidokas galetu ir nerasyti ko nesupranta.

Juozas2012-09-15 16:10

kam gincytis del nezinomu ar abejojamu kandidatu. Kiekvienas rinkejas gali juos reitinguoti tik atsargiai.

Emi2012-09-15 14:50

Man, rodos, čia blusinėjimasis... Svarbu žmonės.

labas rytas,adomas2012-09-15 14:17

buvo geru dalyku ir blogu,240 batviniu sturmavo Lietuvos pilieties namus,viena karta apsispreskim ar gyvensim preitim,ar keisim ateiti

Batvinis. Labas rytelis Lietuva.2012-09-15 13:46

Labas rytelis Tautiečiai ! Kaip pailsėjote per praėjusią naktį? Manau, kažkiek pailsėjote, atsigavote, po praėjusios sunkios darbo savaitės, o jei ir ne, tai dar sekmadienis prieš akis. Todėl ir šiame Labame rytelyje net neartėsiu prie politinės tematikos. Reikia bent retkarčiais pailsėti nuo jos. Nors? Negali nepastebėti eilinių nesąmonių. Kad ir Teisėtvarkos - Teisėnaikos. Ši praėjusią savaitę ypač 'sužydėjo', nes 'pražydo' seniau, pumpurėliai atsirado Lietuvos prezidento vertimo metu, kurie nenumaldomai pradėjo skleistis kuo toliau, tuo labiau ir iki šios dienos 'tebežydi'. Tarsi ta raudonoji gėlelė iš animacinio filmuko. Tokia pat stebuklinga ir Teisėsauga - Teisėnaika. Mažas melas gimdo vis didesnį, jeigu jis nėra stabdomas, jeigu neduodamas jam atkirtis, kaip mažas nusikaltimas gimdo vis didesnį. Ar tas melas atsirado, kada buvo verčiamas prezidentas? Manyčiau, jog ne. Jeigu jau nebūtų buvę jo anksčiau, Jeigu į Tautos pasipriešinimo - Sąjūdžio Vadus nebūtų išrinktas KGB tarnas - 'dėdulė', nuo kurio viskas ir prasidėjo, tada pagal komandą 'FAS' nebūtų suveikusi teisėsauga taip staigiai ir akiplėšiškai. Naivuoliai ar 'bambukai' dar ir šiandien galvoja, jog jokio susidorojimo nebuvo, kad kažkur, kažkaip R. Paksas yra kaltas, nors visi kvazi kaltinimai buvo nuimti (negali sakyti, kad tas žmogus berankis, jei matai abi jo rankas). Bet tą tašką galime prilyginti gėlės išsiskleidimui, kada buvo duotas ženklas, jog Teisinėje šalyje (bent jau kuriamoje) atsiranda metastazės, su perspektyva, joms besivystant, vėžiui apimti visą organizmą, visą šalį visose srityse. O negi niekas nematė, kas vyksta? Matyti tai matė, net intelektualūs, mąstantys žmonės matė, bet ne kiekvienas intelektualas dar ir drąsos turi, t. y. savas kailis arčiau kūno. O nieko nedarymas, nesakymas, reiškia tylų leidimą, tylų sutikimą. Juk žymiai geriau nesivelti į veiksmą, kai gresia atoveiksmis iš nusikaltėlių pusės. O ar kiekvienas, ranką pridėjus prie širdies, kažką daro, kas jo jėgoms, puola ginti silpnesnio ? Tikrai žinau, jog ne. Nes nusikaltėlio reakcija gali būti nukreipta į tą gynėją, į tą Teisybės ieškotoją. Tad dažniausiai, nudelbus akis, nuduodant, kad nematoma, tyliai praeinama pro šalį, save apgaudinėjant, pagal principą - 'nei mano kiaulė, nei mano pupos', bijant pripažinti, o tai dažnai įvyksta, jog ir tu kažkada gali atsidurti tokioje vietoje, ir aplinkiniai tokiu pat principu neišties tau pagalbos rankos, t. y. kaip ir tu vakar, nuošalyje sočiai ir su pasitenkinimu (net) kriuksės bei 'bezdės', matydami, kaip su tavimi susidorojama. O kur deklaruojama meilė kitam žmogui, deklaruojama krikščioniškoje religijoje? Vadinaasi giliai širdyje tokie ir yra tikri 'tikintieji', tikri 'katalikai'. Kaip ir bažnytininkai - jų tai 'bambukais' nepavadinsi, vadinasi, vykdydami aukštesnių pagal hierarchiją, bažnytininkų liepiami, iš sakyklų plauna smegenis (jeigu jų dar yra, o ne drožlės ar pjuvenos galvoje) nemąstantiems tikintiesiems. Tai ar bažnytininkai Dievo tarnai? Čia kaip pažiūrėsi. Jie tai dievą deklaruoja, kaip visagalė valdžiukė - 'Tiesą, Šviesą, Teisingumą, Sąžinę, bet realiai jų Dievas yra pinigai, yra jėga, yra valdžia, yra pseudo šlovė. Viena yra deklaruoti, kita yra realizuoti tas deklaracijas praktikoje. O kadangi nestabdomas blogis plečiasi, t. y. Melas, Demagogija, Baimė, Saviapgaulė, Išdavystės (ne tik aplinkinių - TAUTOS, bet ir paties savęs, savo deklaruotų idealų) tada kuo toliau, tuo sunkiau begalima net kažkaip įtakoti bent to akivaizdaus (mąstančiam) nusikaltimo stabdymą. Juk ne veltui yra sakoma - 'didžiausias išbandymas yra valdžia ir pinigais'. Reikia turėti, o ne deklaruoti Tikrąsias vertybes, kad atsilaikytum prieš pagundų jūrą. O jei nusikaltai, ir kitas žemos moralės, bet su dideliais įgaliojimais 'pakabino' tave, t. y. jau gavo 'kompromato' - šantažo prieš tave, tada tu tampi priklausomas nuo to šantažuotojo, vergas ar šliužas prieš jį, nors ir tas gali būti šliužas (o taip dažniausiai ir būna) prieš kitą asmenį. Štai taip gimsta chuntinė sistema, labai panaši į Mafijinę, kada visi yra parišami, supinti kaip voratinklyje, tada, tos metastazės jau pereina į vėžį, deklaruojant ypatingą sveikatą. Melas ir Baimė įsiviešpatauja lyg vėžys. Ne kiekvienas gali būti ar pasielgti kaip Kalanta, bet šlovės nori beveik kiekvienas (nepelnytos). t. y. susideginti, paaukoti save, tai niekas, o štai šlovės, garbės, tai dažnas. Tad dar sykį atsiremiam į ne tik suvokimą kas vyksta, bet ir į mentalitetą, į atsparumą melui ir demagogijai, kaip ir pinigams ir nepelnytai šlovei, kaip ir visokiems ordinams ar medaliams. Dabar dažnas skaitantis šias eilutes , jei dar kažkiek atviras bent sau, linkčioja galvą, bet ar dažnas susimąsto, jog tai liečia konkrečiai jį, kaip ir visus mus? Vienas mano draugas yra pasakęs, jog net gimstama su pirštais riestais - lenktais į save, kad tai jau užprogramuota. Gal. Nors? O štai pavyzdžiui toks Kalanta siekė kokių tai savanaudiškų tikslų? Ar koks disidentas kovojęs dėl Tautiečių mąstymo, dėl Tiesos, ir atsidūręs kokiame Gulag'e ar buvo savanaudis, kai kiti ne tik kriuksėjo patogiai ir oriai po medžiu, bet pagal valdžiukės-Chuntos įsakymus, net atakavo, puolė trypti tuos kovotojus už Tiesą, Teisingumą, Žmogiškumą. Štai ir kitas pavyzdys. Dėl A. Patacko. Dalis gali gerbti jį, dalis ne (dėl jo atviro sakymo, 'nevyniojantį vatą', nesusimąstant kiek tokiems kainuoja tas Tiesos sakymas), bet TIKRAI ne kiekvienas rastų drąsos pasielgti kaip jis, kaip N. Sadūnaitė. ATSISAKYTI PRIIMTI IŠ LIETUVOS PREZIDENTO RANKŲ APDOVANOJIMĄ - VALSTYBINĮ ORDINĄ ! Kitas pasakys, na ir glušas, nesusimąstydamas, kad jis pats glušas, kad jam iki tokių žmonių, iki tokių veiksmų, kaip mėšlui iki debesų. Todėl ir nesutinku dėl tos frazės, jog jei jau gimstama su pirštais lenktais... Tada nebūtų tokių iškilių Žmonių, kurie sugeba atsispirti blogiui, ir savo pavyzdžiu užkrečia kitus, bet tai įrodydami, pasiaukodami dėl jų, o ne tik deklaruodami, t. y. meluodami ant kiekvieno kampo. Tokie niekada nebus provokatoriais, blogio tarnais, jo šuniukais. Tik klausimas - ar jiems būtina buvo aukotis dėl tokių niekingų 'bambukų', del žemos moralės žmogystų, kurie tik žmogaus vardą nešioja? Tie iškilieji, tie idealistai, tie intelektualai suvokia tai, bet tarsi drugeliai skrenda į ugnį, tikėdamiesi kad Tautiečiai matydami jų kovą, jų pasiaukojimą, gal kažkada susiprotės, pradės mąstyti, pradės keistis. O ar ne taip elgėsi A. Sacharovas, A. Solženicynas. Jiems ką gyventi atsibodo, ar 'varžteliai' atsisuko, juk galėjo maudytis valdžiukės malonėje kitiems net nepasiekiamoje? Ir kaip nebūtų keista, kad tokie žmonės perauga ne tik savo Tautiečius, bet ir savo laikmetį, savo epochą. Ir būdamas atviras sau, nemeluodamas sau (ką ne kai kurie daro, jei ne dauguma), į tokią gretą galiu statyti kovotojus Kaip N. Sadūnaitę, P. Ciziką, S. Stungurį, L. Dambrauską, V. Petkų, A. Patacką ir dar labai daug nežinomų ir neįvardintų, SAVO, tuo pačiu ir mūsų šalies Patriotų. Dabar būsiu labai nepopuliatus, kai pasakysiu jog į tą gretą statau ir gerb. rašytoją Vytautą Petkevičių, apipiltą pamazgomis 'dėdulės' ir jo klapčiukų, kaip ir 'megztųjų', t. y. 'bambukų', išvadinant jį stribu ir pan. Juk praėjo ne vieneri metai nuo jo mirties, nuo to kovotojo su vidiniu okupantu, kuris ne tik matė prie ko prives vykdoma 'dėdulės' politika , bet atrado savyje DRĄSOS tam fariziejui pasipriešinti, nors puikiai suprato, kas jo laukia. O pilti pradėjo kas? O gi tie bastuburiai, savanaudžiai, dvasios ubagai, 'šiknalaižiai' pagal duotą komandą. Dalis ir šiandien bijo pripažianti tai. Taip, ne kiekvienas. Nes ne kiekvienas gali skraidyti, jei jis tik šliaužioti tegali. O atsivertus tą taip prieštaringai vertinamą knygą 'Durnių Laivas' pamatysime, jog žodis žodin viskas taip ir yra, kaip Rašytojas aprašė toje knygoje. O juk net maža bet nuoga Tiesa žeidžia , jau nekalbant apie didelę. Todėl ir reikia pradėti nuo savęs, nuo savo vidinio pasaulio, idealų revizijos ir po to sekančio išvadų padarymo, pradėjimo keistis į Gėrį, į Tiesą, į Šviesą, kaip kad gėlelė linksta į Saulę, taip ir kiekvienas Tautietis turi bent stengtis keistis, stengtis tobulėti, matyti visumą, ne tik sau po kojomis. Suprantu, jog jau vien tas matymas gali jam atsirūgti, bet tiesiog kitos galimybės, kito kelio nėra, bent jau joks mokslininkas ar filosofas nežino. Tad viskas prasideda ir baigiasi nematomame pasaulyje, tavo pasaulyje, tavo dvasiniame pasaulyje, t. y. tavo SIELOJE, tavo INTELEKTE, tavo NORUI TOBULĖTI, bent jau veržtis į tai. Ir ne deklaruoti, ne meluoti, o tikrai taip daryti. o GRĮŽTANT PRIE TEISĖSAUGOS, tai ir ji ne šventoji karvė, gal tik nuo jos, nuo jos Teisės laužymo ir prasideda moralės žlugdymas, nebūtų dvasių ieškojimas, pataikūniškumo įteisinimas kaip norma. Visiškas ATSAKOMYBĖS nebuvimas, net nesugebėjimas prisipažinti padarius klaidą, kad ateityje jos nekartoti. Kaip konstitucinis teismelis (virš kurio tik Dievas), padaręs akivaizdžią klaidą (ar Chuntos užsakytą niekšybę) R. Pakso atžvilgiu, neranda net drąsos tai pripažinti, geriau jau tęsia tą melo ar nusikaltimų seriją, taip ne tik pats brisdamas gilyn į liūną, bet ir Tautą vilkdamas į melą, į išdavystę, į visišką moralės degradavimą, į bent dvasinę žmogaus, kaip ir Tautos mirtį. O kad tai niūriai, pesimistiškai nebaigti to pamąstymo, norėčiau tik pabrėžti, kad mūšis niekada nėra baigtas , jei bent VIENAS KARYS DAR YRA MŪŠIO LAUKE, neprarandantis vilties, jog atsiras dar ir daugiau dar nepasidavusių, neparsidavusiu priešui, t. y. Chuntai, dar ne degradavusių žmonių, kurie ateis JAM, o juo labiau Sau į pagalbą. Nes po vieną žabelį sulaužyti lengva, skirtingai negu juos būryje, lyg komandoje. Tuo savo pamąstymą ir baigiu, manydamas, jog kam reikės, tas supras, o 'bambukui' ir per jėgą net vienos mintelės neįkalsi, nekalbant apie kelias, kaip ir tokio ilgo pamąstymo perskaityti nepriversi, kaip tokie vadina - 'paklodėmis'. Pagarbiai mąstantiems, analizuojantiems ir norintiems tobulėti. Su puikiu Ryteliu Lietuva. Gero jums savaitgalio Tautiečiai.

2012-09-15 12:52

Nematau jokių prieštaravimų ir manau, kad Drąsos kelias teisingai paklausė ekspertų nuomonės, o kad tas pats parašyta tik šiek tiek kitaip -tai tik blusinėjimasis.

Izabele2012-09-15 11:27

''DK'' programa aptaki - abstrakti , net neminima liustracija ! Mes laukem aktyvumo. ekspertai.eu pateiktas variantas zymiai patrauklesnis .

Antikedas2012-09-15 07:53

Čia tiesiog tarpusavio pjautynės tarp mafijozių. Doriems žmonėms tik geriau kai banditai pjaunasi tarpusavyje.

Pilietis2012-09-15 04:23

Labai liūdna, bet ekspertai teisūs.. DK programa nenumato jokių reformų teisėsaugos ir teisėtvarkos srityse, nesiekia visuomenei suteikti galimybę dalyvauti vykdant teisingumą.. Tarėjų institucija, kurią bruka pati klaninė nomenklatūra , yra tik visuomenės dalyvavimo iliuzija. DK turtas- tik kova už mergaitę ir teisėjos bei bendraminčių kovą prieš neteisingumą atskiroje byloje...... Drąsos esminėms refomoms nerasta..... Tik siekis seimūnus rinkti vienmandatėse apygardose rodo reformos reikalavimo pavyzdį, bet daugiau- nieko rimto...

viskas normaliai,be panikos!2012-09-15 02:55

vertinom juk DK ,kai dar jokios programos nebuvo.Svarbiausia juk pati idėja.Pasirinkimo neturim, tik DK.

oo2012-09-15 02:10

Manau te ekspertai ir buvo klano projektas, Stulpinas seniai rase kad Neringa bus isduota , kurmiai infiltruoti i partija padarys savo juoda darba. Jau kurmiai pradeda daryti judesius, stebekit kad vyks toliai, ir jums bus viskas aisku.

jurgis paketuris > "?"(20:44:36)2012-09-15 01:50

Mielas žmogau, neskarščiuok. Mano "j. paketuris" gal ir ne proto bokštas bet dar ir ne asilas. Niekur niekam nesakiau apie rojų mūsų ašarų pakalnėje "greituoju būdu". Čia jau Tamstos interpretacija. O va dėl revoliucijos... Iš kur semiatės optimizmo tokio? Su kuo Tamsta ruošiesi tą revoliuciją daryti? Su nuo bado sveikos nuovokos netekusiais pensininkais, ar su "Ledų šventcės dzalyviais", ar su tais kuriems "nusišikt ant Tamstos šautuvo" nes jie nori paėst ir išgert "nachaliavu". Šie audringi metai parodė koks neskaitlingas beliko išmintingųjų sluoksnelis. O gudruolių - sočiai, nors eksportuok. Ne ką gausesnis išdrįstančių kovoti. Tuo tarpu abejingųjų dunkso legionai. Nebus revoliucijos. Duok Diev bent evoliuciją. Tačiau realiausia yra dabartinė būsena -degradacija. Erozijos tempai, deja spartesni už regeneracinius procesus. Aš ne pesimistas. Tiesiog žiūriu faktams į akis. V. Radžvilo mintys man labai artimos.

Benas2012-09-15 01:28

Brangieji as manau neringai specialai iskele jkvailas bylas, kad negaletu dalyvauti ,,Drasos kelio" kurime. Tai pereme as manau nepatikimi zmones kai vasiliauskasas, petroniai ir kiti, kurie manau bet kuriuo atveju suskaldys partija seime jei reikes klanui kaip ir darbo partija. Reikia viesai paklausti Neringos kodel ji atstume zmones, kurie jei padejo ir pirmi stojo i kova tokie kaip ekspertai eu. ? Zmones turi reitinguoti taip kad Nakas ir kiti papultu i pirma desimtuka. kokie nenaudeliai paskyre Naka balatiruotis kur yra Songaila? Ar cia nera[prisidejusi plaukuota ranka? O is vis kas toks v asilaiuskas?

jurgiui2012-09-15 00:44

o kiek metu zydai klajojo po dykuma ,dabar turi savo valstybe ,amerika ir rusija ,ir svajoja visa pasauli uzvaldyti ,o tu nori kad 20 metu ir 13 auku ir jau gyvenam gerai ,taip nebuna ,bus pilietinis karas ,zmones nuvers klaninius,kaltus pakars.stai tada ir prasides valstybes atsigavimas .

BronTutis2012-09-15 00:44

O susitikti minčių suderinimui bendraminčiams draudžiama? Nasredino Asilas tai nudvėsė iš bado tarp dviejų šieno kupetų, nes neapsisprendė iš kurios pradėti ėsti pirmiausiai.

>>>Indirai Froilen2012-09-15 00:20

Meine gnedihe freulen - šiukšlių kaupimas namuose, namus paverčia dvokiančia landyne. Gyvenimas šiūkšlyne yra apgailėtinas ir pavojingas. Antisanitarija vienas brangiausių malonumų, nes gydymas kainuoja labai brangiai. Neįtikėtinai brangiai.

jurgis paketuris2012-09-15 00:10

Sveiki. Visiškai pritariu gerb. Ekspertams. Tai kas vyksta DK užkulisiuose mane kaip pilietį ir žmogų labai neramina. Labiausiai nemaloni yra ta migla kuri apgaubė DK. Aš ir daugybė kitų žmonių kurie rėmė ir remia p. Neringos kovą už mergaitę, už teisingumą -mes tikrai labai teigiamai sutikome DK partijos įsteigimą. Norėčiau pabrėžti, jog vienas iš pagrindinių pasitikėjimo DK partiją stulpų buvo Ekspertų dalyvavimas šios jėgos atsiradime. Šiuo metu matome Ekspertų komandos eleminavimą. Tai labai liūdina. Skaudu jog, panašu, eilinį kartą bus praleistas šansas rinkimuose. Klano pajėgos per savo agentūrą gana sėkmingai ir efektyviai vykdo antisisteminių jėgų kiršinimą ir skaldymą. Tuo pačiu derėtų pabrėžti jog Tiesos sakymas nėra nedraugiškas veiksmas. Tikras draugas bando sakyti Tiesą rizikuodamas prarasti draugystę. Suktas priešas saldžialiežuvaudamas pelnosi naivuolio palankumą. Nežinau kuo viskas baigsis... Tikriausiai blogai. Vėl 20 metų klajosim po tyrus? Ar bebus kas veda ir ar beliks kas iš paskos eina? Tačiau nežiūrint kaip atrodys Lietuva sekantį rytą po riknkimų, noriu padėkoti Ekspertams - ačiū kad buvote, ačiū kad esate. Tikiuosi jog būsite - tokie už ką lJus gerbiam. Sėkmės.

londonas2012-09-14 23:58

kodel ekspertai taip elgiasi???

adomas2012-09-14 23:54

i musi broliai ir seses uz Neringa Venskiene

r2012-09-14 22:58

ekspertams reikejo is karto savo kurti,bet nieko viskas pries akis patirties igavo.gerai kad nenuviliat

Al2012-09-14 22:49

Jei turit programą ir tikėjimą, tai patys ir kurkit partiją, eikit į valdžią ir tą programą įgyvendinkit. Ar savo režisūrinį planą patikėtumėt kitam režisieriui ? Juk aišku, kad ne, nes paskui tektų graužtis, kad sugadino gerą sumanymą. O kodėl nespausdinat žmonių sąrašo su komentarais ir biografijom, kad tauta žinotų kas yra kas ?

Pensininkas782012-09-14 22:48

Kiek žinau iš spaudos, Gylys tą programą rengė. Reikia jo ir klausti, kodėl tokį broką pateikė.

Orija2012-09-14 22:44

Neviduriuokite mūsų NERINGA tik kelios valandos kaip įgijo imunitetą,Ji viską sudelios kaip reikiamt,nes Ji yra kruopšti,viską suprantanti jei tik visai nesenai nueme "antrankius "mes visiškai tuo neabejojame,vien ką reiškia gerb.A. Nakas ir kiti ekspertai EU.Tikiu kad NERINGA,EKPERTAI EU ,Partijos Pirmininkas tai branduolys ir mes privalome juos matyti pirmajame partijos sąrašo dešimtuke,kitaip mūsų laukia nusivilymas.

Gilė2012-09-14 22:38

Net neabejoju ardomąja veikla iš DK vidaus, manau visi tai pastebi. Būtina sąrašą reitinguoti it net stipriai.

1-am Petrui2012-09-14 22:34

Pasapnuok tu apie savo Taip...

respect!2012-09-14 22:30

ekspertai savam stiliui jiems ar bailiu ar drasiu kelias jie savo varo

2 si karta2012-09-14 21:41

cia del kaklo pritariat :)...,o jei rimtai,tai pritariu M.M. :(

IP2012-09-14 21:18

tai , kad nera po-lytines korupcijos..., yra tik po-lytine prostitucija.........

PROGRAMA2012-09-14 20:57

Neteko per 20 metu stebeti kad kazkokios partijos programa butu vykdoma. Ne viena, o ir tu programu niekas nebeskaito. Venckienei aplamai programos siuo atveju kaip ir nereikia. Tikslas paprastas. Gelbeti vaika /nors jau nezinau ar bus ka gelbet/, ir tuo paciu istraukt visa meslyna i pavirsiu. Turim du varijantus... arba renkam ta pati ka turejom arba bandom nauja jega. O kas pasiulys trecia varijanta. Nera tokiu pasiulymu. Nebent revoliucija, bet lietuvis yra nuolankumo isikunijimas ir apie revoliucijas net kalba neina, i mitingus nesukviesi zmoniu, nors visi virtuvej keikia politika ir kencia... skundziasi vieni kitiems ir tyli... Taigi reik uz DK balsuot, NA O PASKUI BUS MATYT, BENT JAU BLOGIAU NEBUS... O GAL LEDAI PAJUDES SU DRASOS PARTIJA, GAL BENT ISDRISIM VIESAI KALBET, JUK DABAR BIJOM, TIK RASOM KOMENTARUS KAI MUSU NEMATO...

M. M.2012-09-14 20:24

Nesuprantu gerbiamos Neringos Venckienės, ar ji nemato kas vyksta su Drąsos keliu? Tokia programa tai išdavystė. Netikiu kad Neringa po tokia programa pasirašytų, čia kažkas ne taip.

Šį kartą2012-09-14 20:14

Puidokui pritariu.

Puidokas2012-09-14 20:10

Tik po Jūsų gerbiama Gintare. Pagarbiai.

gintare2012-09-14 19:47

gerb. Puidokai, prasau nusiskuskite smakra! Su pagarba.

Batvinis.2012-09-14 19:41

Gerai, kad Neringa įgijo imunitetą, bet ar ilgai dar turės jį? Labai būtų gerai kad iki pačių rinkimų, bet norai lieka norais, o realybė - realybe. 'DK' jau eina su savo Vėliava- Neringa į rinkimų trasą. Norisi, kad tas ėjimas būtų prasmingas, solidus, protingas, žinant TAUTOS VILTIS ir NORUS, jaučiant ATSAKOMYBĘ prieš eilinį Tautietį, eilinį rinkėją. Ko ir norėčiau palinkėti. Ir neužsiliūliuoti, išlikti budriems ir analitiškiems, kaip ir karts nuo karto pasitikrinant save. Kaip pagal posakį - 'Maskva ašaromis netiki', taip mąstantys netiki super mamos-padaro ašaromis, nes realiai, tai krokodilas niekada ir neverkia. O posakis 'krokodilo ašaros' ir rodo tų ašarų nenuoširdumą, apgaudinėjimą. Kas ir vyksta pedofilijos bylos tyrime, matomai, ir vyks, jei pažangos jėgos nenugalės rinkimuose. O dėl pasiūlytų darbų - tikslų, norėčiau atkreipti dėmesį dėl min. atlyginimo didinimo ir pamąstyti apie visų tų dydžių surišimo - sujungimo prie skurdo ribos lygio, koeficiento dėka. Kodėl 1000 litų, kodėl ne 2000 ar 900 litų? Gal protingas koeficientas neleistų burti iš kavos tirščių? Ir kodėl min. atlyginimas, o ne neapmokamų pajamų dydis? Nors esu ne ekonomistas, bet ekonomikos mokiausi ir ja domėjausi. Mano nuomone, visa atskaita koeficiento dėka turėtų prasidėti nuo skurdo lygio skaitine prasme, skaičiaus, nuo kurio žmogus tik gali vegetuoti, o negyventi. Kaip dabar žmogus vegetuoja, negali savo vaikų leisti nei jokį apmokamą būrelį, apie kultūrinį gyvenimą (parodas, koncertus, išvykas į gamtą ir pan. ) jau nešnekant. KAIP IR VISOKIOS SOC. IŠMOKOS TURI TAIP PAT BŪTI SUSIETOS SU SKURDO LYGIU. Juk negali pensininkas atidavęs visą savo gyvenimą darbui, sąžiningai mokėjęs mokesčius būti marinamas, gyvendamas žemiau skurdo ribos. Ar tai tokios garbingos senatvės jis tenusipelnė? Ar tai jis kaltas dėl tuščio išvogto biudžeto? Ar mamos, auginančios mažus vaikus yra tos akiplėšiškos vagystės kaltininkės? O gal neįgalieji, net vaistų negalintys nusipirkti iš gaunamos soc. pašalpos, ar bedarbis kaltas, jog valdžiukei 'dzin' dėl darbo vietų sukūrimo. Ji mano, jog darbo vietą turi susikurti patas bedarbis, t. y. 'skęstančiųjų gelbėjimas yra...' , nors kiekvienas mąstantis su tuo nesutiks. Ne, PONAI VALDŽIOJE, TAI YRA JŪSŲ REIKALAS, nes jūsų rankose visi valdymo svertai, o jeigu jūs jau 'PAKABINTI', štai tada ir YRA JŪSŲ REIKALAS, O NE TAUTOS REIKALAS. O grįžtant prie skurdo lygio, jis dėl infliacijos taip pat kinta. Tai, ką kas mėnesį, ar ketvirtį, ar metus reikės vėl priiminėti nutarimus ar aktus, kartais ir klaidingus dėl kiekvienos išmokos dydžio (? ), ko nereikėtų įvedus koeficientą. Tai įvyktų automatiškai, nereikėtų gaišti to, taip brangaus laiko, skiriant jį kitiems kitų problemų sprendimams. Sutiksite, jog tų problemų trūkumu Lietuva skųstis neturėtų ir kurių kuo toliau, tuo labiau daugėja. Pagarbiai mąstantiems, analizuojantiems ir atydžiai bei atsakingai įsiklausantiems į kitas nuomones, . y. jautriems. P. S. Papildant Š. Puidoką, yra nieko nepasakyta ne tik apie liustraciją (pagal Kuodytę) - desovietizaciją, dekagėbizaciją (pagal Mąstančius), kaip ir apie seiūnų atšaukimo mechnizmo 'užvedimą'. Pagarbiai.

Petras2012-09-14 19:29

Kodėl jūs kabinėjatės prie Drąsos kelio? Tam kely yra aiškiai užprogramuota pergalė rinkimuse su aiškia dauguma. Dar paskaičiuokite, kiek kitų partijų pritaria savo programose su Drąsos kelio teiginiais. Neabejotinai seime drąsiai galima bus turėti aiškią daugumą koalicijoje su TAIP ir kitomis ilgą ir svarią patirtį turinčiomis partijomis su panašiais siekiais.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi