Didelio masto švedų tyrimas rodo, kad tėvo ir motinos vaidmenų suvienodimas šeimoje kelia grėsmę vaikų psichikos sveikatai.

Švedų mokslininkės Lisa Norström, Lene Lindberg ir Anna Månsdotter atliko tėvų genderizmo šalininkų poveikio vaikų psichikos sveikatai tyrimą. Mokslininkės norėjo išsiaiškinti, ar tradiciniai lyčių santykiai šeimoje nėra psichikos sutrikimų šaltinis tarp paauglių merginų.

Pradinė pozicija buvo grindžiama duomenimis, kad moterys dažniau nei vyrai kenčia nuo šių sutrikimų, ir darant prielaidą, kad tėvai genderizmo šalininkai turėtų teigiamai paveikti vaikų raidą. Tačiau tyrimas nustebino mokslininkus ir nepatvirtino jų hipotezės.

Galutinės tyrimo išvados buvo pagrįstos duomenimis, gautais iš 99 113 šeimų, stebint 50 859 berniukus ir 48 524 mergaites. Tiriamos buvo tik pilnos šeimos, kuriose pirmas vaikas gimė 1988-1989 laikotarpiu, ir vienas iš tėvų ėmė tėvystės bei motinystės atostogas vaikui prižiūrėti. Vaikų sutrikimų pagrindinis kriterijus buvo kreipimasis į specialistus dėl depresijos ar nerimo ir (arba) atitinkamų vaistų vartojimo.

Švedijoje tėvai turi teisę gauti mokamas naujagimio priežiūros atostogas ir nuspręsti, kuris iš jų rūpinsis vaiku, ar pasidalyti šias atostogas. Lyčių lygybės šeimoje kriterijumi tyrėjai laikė atostogų laiko paskirstymą tarp tėvų.

Lyčių lygybės kategorijai buvo priskirtos tos šeimos, kuriose šios atostogos buvo suskirstytos vienodai (vienas tėvų naudoja ne mažiau kaip 40% ir ne daugiau nei 60% atostogų laiko), o lyčių nelygybės – tos, kuriose vienas iš tėvų paėmė daugiau kaip 60% atostogų laiko. Šis kriterijus turėjo atstovauti tradicinius lyčių vaidmenis palaikantiems tyrime dalyvavusių šeimų tėvams.

Tradiciniu laikomas modelis, pagal kurį motina yra dominuojanti šeimos priežiūroje, o tėvas dažniausiai yra šeimos maitintojas. Genderizmo modelio prielaida ta, kad tėvų vaidmuo šeimoje yra vienodas.

Visų pirma gauti duomenys parodė, kad 13-18 m. amžiaus merginos tikrai du kartus dažniau nei berniukai kreipiasi psichologinės pagalbos į gydytojus, o būdamos 17-20 m. dvigubai dažniau nei berniukai vartoja antidepresantus. Tačiau mokslinio tyrimo lūkesčiai, susiję su neigiamu tradicinės šeimos modelio poveikiu, nepasiteisino.

Priešingai, atrodo, kad merginos iš itin konservatyvių ir konservatyvių šeimų rizika susirgti psichikos sutrikimais yra kur kas mažesnė nei genderizmo modelio šeimoms.

Psichikos sutrikimų rizika tarp mergaičių (net su iškreiptos statistikos veiksniu) buvo tokia: 28% iš itin konservatyvių šeimų, 23% – įprastai konservatyvių ir 42% – netradicinių (genderizmo modelio šeimų). Tų pačių itin konservatyvių šeimų 43% berniukų yra mažiau linkę kreiptis į gydytojus pagalbos nei berniukai iš genderizmo modelio šeimų.

Taigi, rezultatai aiškiai rodo, kad tik tradicinės konservatyvios šeimos apsaugo berniukus nuo problemų, susijusių su psichine sveikata.

Šie rezultatai priešingi genderinei lyčių lygybės ideologijai, nes rodo, kad genderizmo modelio šeimos gali kelti rimtą grėsmę abiejų lyčių vaikų psichikos sveikatai. Norėdami patobulinti rezultatus mokslininkai panaudojo sudėtingus statistinius modelius, įtraukdami papildomus kintamuosius, kurie gali turėti įtakos vaikų psichikos sveikatai, tokius kaip valstybė, šeimos pajamos, švietimas, tėvų tautybė, brolių ir seserų skaičius, ir t.

t. Bet tai nepaveikė rezultatų.

Nieko nelėmė ir pašalinimas tų šeimų, kuriose tėvai kenčia nuo psichikos ligos, depresijos, nerimo ir alkoholizmo.

Gavusios tokius „politiškai nekorektiškus“ rezultatus, tyrimo autorės pabrėžia, kad juos reikėtų vertinti kaip preliminarius ir laukti jų patvirtinimo arba paneigimo tolesniais tyrimais. Tačiau ignoruoti gautų tokio didelio masto duomenų pavyzdžių negalima, nes jie parodo, kad genderinis lyčių suvienodinimas negali būti laikomas nekenksminga politika kuriant šeimą.

Parengta pagal Lisa Norström, Lene Lindberg and Anna Månsdotter, “Could Gender Equality in Parental Leave Harm Off-springs’ Mental Health? A Registry Study of the Swedish Parental/Child Cohort of 1988/89,” International Journal for Equity in Health 11 [March 2012]: 19

Naujausi

Komentarai (28)

Rikiuoti
tas Ǒ2013-03-27 01:42

Ginate dorovę, tačiau iš Tamstos minčių neatrodo, kad pats esate dorovingas. Pasiūliau jūsų "mintis' paskaityti savo sutuoktinei ir vaikams, jie pasibaisėjo tokiu antigenderiniu lūpsu. Bet tikriausiai esate reta išimtis. Kiek teko susidurti, dauguma kovotojų prieš genderizmą yra padorūs žmonės, su kuriais įdomu ir vertinga diskutuoti.

Vidas tam 26. Ǒ2013-03-26 13:26

Tu be reikalo stengies iskisti ta savo seksualine Gender Loopsininku programa. Zinau tave, kaip nulupta. Tau uztenka prasizioti ir as zinau, ka tu isvemsi. Zinau, kad tu iki pamelynavimo noresi irodyti, kad seksas padarys visus zmones ''laimingais''. Ir zinau, kad nekenti DOROVES, nes tai yra vienintelis tau neikandamas dalykas. Buti dorovingu zmogumi - normaliam zmogui tai nesukelia jokiu problemu. Jam tai yra naturalus dalykas. Bet iskrypeliui, tai yra peilis po kaklu. Ir jis griebsis visu imanomu budu, kaip sugriauti ta vieninteli pozymi, kuris atskiria dorovinga zmogu nuo amoralaus. Todel visi zinomi pasaulyje manipuliavimo metodai bus paleisti i kova su DOROVE. Kartoju dar karta, apie ka jau rasiau, matyt, pats busi nelabai supratingas, kad tau viena ir ta pati, kaip tam nemoksai, reikia kartoti keleta kartu. M. Gorkis pasake: ''Gimes sliauzioti, skraidyti negali''. Todel ir 26 Q komentatorius nersis is kailio, kad irodyti, kad as esu blogesnis uz ji, jeigu as netikiu Gender Loopsininku vaiku seksualine, o, gal net, uzmaskuotos formos pedofiline programa. Ir sitas komentatorius klyks, kad ''Jūs mane visai sugluminote. Žinokite, kad yra mokslininkų, kurie matė marsiečius ir net su jais bendravo'', nes jis nepajegia suprasti, kad jis renka ta ivairia informacija apie patologijas, nukrypimus tik todel, kad jam tai RUPI, kad pateisinti savo patologinius svaiciojimus. Dorovingam zmogui rupi normalus dalykai, amoraliam zmogui rupi iskrypeliski dalykai. Todel iskrypelis nersis is kailio, kad irodyti, kad visi yra iskrype, nors ju yra tikrai mazuma. Kaip ir tas sliauziojantis prades niekinti visus dorovingus zmones, nes jis nepajegia buti dorovingu taip pat, kaip ir daugelis is tu mazumos, kurie turi problemu su proteliu. Pasidomekite, kaip kalba sutrikusio intelekto paaugliai: pas daugeli mintys uzsifiksavusios tik ant sekso ir jis gali prieiti prie suaugusios moters ir pradeti jai aiskinti, kad ji jau mokykloje ismoke uzsimauti Sargi. Ir po siu zodziu ji ima juokas ir jam pradeda varveti seiles.

tas Ǒ2013-03-25 16:53

Jūs mane visai sugluminote. Žinokite, kad yra mokslininkų, kurie matė marsiečius ir net su jais bendravo. Apie tai jie drąsiai kalba ir jų kalbas galima surasti internete šiek tiek pagūglinus. Bet apie jūsų grybus nieko nerandu, todėl įtariu, kad arba jūsų žinojimas yra ezoterinis, arba pas jus haliucinacijos. Daugiau viskas, ką rašote apie Seimą (o gal Šeimą? ), yra vandenėlis. Nubėgs, nulašės ir išdžius. Nieko konkretaus, tik norėjimai. Kalbant apie smurtą, jis yra ir šeimos, ir individo, ir visos visuomenės problema. Individo izoliuoto nėra tikrovėje, nebent jūsų įsivaizdavime toks gali būti. Siūlote jaunuoliams aiškinti, kas yra šeimos vertybė, bet nei pats nežinote, kas tai. Galiu jums mestelt užuominą - vertybė yra visų pirma pagarba nesmurtaujančiam (fiziškai ir dvasiškai) žmogui. Juk tai labai paprasta, ar ne? Apie lytinius organus užsiminiau tik dėl to, kad jūs kai ką dėl nesuprantamų priežasčių, visiškai nepaaiškinęs pavadinote iškrypėliais. Aš jums ir paporinau apie santuokinius iškrypėlius. Manote kitaip? Galiu duoti ausį nusukti - manote lygiai taip pat.

Vidas tam 24. Ǒ2013-03-25 15:31

24 komentatorius jauciasi kietas. Kietas tuo, kad jis sugeba manipuliuoti. Bet, jeigu atimti is jo ta manipuliavimo zaisliuka arba ginkla is to pasiputusio baliono nieko neliks. Stai sitas kietuolis porina: ''Vidai, jūsų skelbiama teorija yra labai silpna''. Stai ir viskas, ka gali pasakyti sitas kietuolis. Apie Seima sitas kietuolis- smarkuolis surinko net daug pavyzdziu, bet jis niekaip nesupranta, kad taip pavyzdzius renka tik manipuliatoriai, kad pateisinti savo iskrypusi mastyma. As rasiau savo komentare, kad Seima turi keistis, ir kad atsirado Gender Loopsininkai, tai tik parodo, kad Seima, kaip tokia jau yra apaugusi piktzolemis. Tik va, yra skirtumas, kurio sitas 24 komentatorius nepajegia suprasti ir nepajegs artimiausioje ateityje. Seima gali augti, gali gereti ir ja galima tobulinti. Tuo tarpu 24 komentatorius sito nepajegia suprasti ir nepajegs, nes kaip Gorkis pasake ''Gimes sliauzioti skraidyti negali''. 24 komentatorius raso: ''Jei žmogus gali įtakoti grybą, vien žiūrėdamas į jį, tai akivaizdu, kad jūs kitais metais turėtumėte gauti medicinos Nobelio premiją''. Sitas eksperimentas buvo padarytas mokslininku ir jis buvo padarytas ne tam, kad gauti Nobelio premija. Bet cia sitam komentatoriui yra labai sunku ta suvokti. Tai, kad Seimose yra smurto, tai nera Seimos problema, bet tai yra INDIVIDO problema. As rasiau, kad siandieninis INDIVIDAS yra dezorientuotas nuo jam brukamu psichologiniu teoriju gausos. Siandien niekas moksleiviui negali paaiskinti kame yra seimos vertybe. Jis iseina is mokyklos ir jis daro tas pacias klaidas, kokias dare jo tevai. Lietuviai negauna jokiu realiai naudingu ziniu, kaip kurti Seima, kodel tai turi buti dvieju zmoniu laiminga sajunga ir kokios tam turi buti igytos zinios, kad SEIMA butu laiminga. O dabar kietuolis-manipuliatorius 24 komentatorius sugeba prasyti apie slapinimasi ir lytinius organus. Jam rupi labai tie lytiniai organai, nors zmogui tai yra tik viena is bendravimo priemoniu ir meiles bei susizavejimo israiska. Apie slapinimasi ir lytinius organus as nenoriu is viso diskutuoti. Eikit pas pedofilus ir ten aiskinkite jiems apie tai, kad zmogus slapinasi per lytinius organus. Jiems tai gal ir patiks. Tad susiraskite sau artima draugu rata, kur jums butu malonu bendrauti slapinimosi tema. O as, atleiskit, tam laiko neturiu.

Ǒ2013-03-25 14:39

Vidai, jūsų skelbiama teorija yra labai silpna. Bendravimas tarp žmonių yra svarbiausias ne tik šeimoje, bet ir apskritai. Tradicinę šeimą sudaro ne mažesni "iškrypėliai", nes tokiose šeimose dar didesnė fizinė ir dvasinė neištikimybė, jie mylisi ne tik tam, kad susilauktų palikuonių, bet ir savo malonumui, lytiniams santykiams naudoja tuos pačius organus, kaip ir šlapinimuisi, dažnai vartoja sintetines kontracepcijos priemones, ir t. t. Fizinis ir moralinis smurtas tradicinėse šeimose yra kasdienybė. Jei žmogus gali įtakoti grybą, vien žiūrėdamas į jį, tai akivaizdu, kad jūs kitais metais turėtumėte gauti medicinos Nobelio premiją. Kalbant rimčiau, siūlyčiau pirmiausiai Tamstai laikytis Dorovės principų.

Vidas2013-03-25 13:45

Gaila, kad lietuviu tauta yra tokia atsilikusi tauta. Stai 19. Tiesa 2013-03-24 00:30:26 (85. 206. 70. 128) parašė: ''Man rodos , kiekvienam zmogui aiski yra tiesa-tradicines seimos modelio niekas nepakeis. Ir tam yra viena ir pagrindinis argumentas- GAMTA'' Jokia gamta nieko nepadarys, jeigu jus neravesite savo darzo. Ir tiesa bus tokia, kad jis apzels piktzolemis. Kai yra laisva erdve, ja vis vien uzpildys kokia nors augmenija. Problema yra tame, kad Seimos modelis realiai neatitinka dabartinius reikalavimus. Vaikus ir paauglius moko tik zmogaus anatomija ir biologija. O kaip suskurti laiminga Seima? Deja, lietuviai nieko apie tai nezino. O svarbiausia jie nieko nenori zinoti, o tiksliau, jie apsimeta, kad viska apie tai ''zino''. Gender Loopsininkai ne siaip sau atsirado, o todel, kad sita tradicine Seima nieko nedaro, kad islikti. Cia neatliekami jokie ravejimo darbai. Seimo sprivalumas pries iskrypelius faktiskai yra grandiozinis. Bet jeigu Seima bus tokia kvaila, kokia ji yra siandien, tai ji bus sunaikinta. Piktzoles uzims sia neravejama plota. Jeigu jus paimsite zmoniu grupe ir duosite jiems uzduoti, kad jie ziuretu i tam tikra grybu rusi, tai vien nuo to ivyks pasikeitimai situose grybuose. Taigi, zmogus gali itakoti netgi gryba. Laiminga seima taip pat itakoja savo vaikus ir ne tik zodziais. Todel laiminga Seima tures maksimaliai teigiama poveiki savo vaikams. Maksimalia laime zmogus gali patirti tik tarp vyro ir moters. Ka daro psichiatrai ir psichologai musu valstybeje, vadovaujami Amerikos psichiatru asociacijos? Ju tikslas yra istrinti ribas, kurias numato Doroves principai. Todel psichiatrai turi plana istrinti ribas tarp naciju. Kad ta padaryti, reikia sugriauti Seimos institucija, sugriauti patriotizma ir tas religijas, kurios palaiko Seima, kaip vienintele valstybes lastele. Kaip greiciausiai galima sugriauti nacijos gyvybinius pamatus? Tai ''laisvo'' sekso propaganda, kuri paralyzuoja sveikos ir laimingos Seimos sukurima. Kad suklaidinti tuos nelabai issilavinusius lietuvius, tai jiems yra pakisama ideja, kad sekas apsprendzia zmogaus gyvenima. Stai cia ir yra ta Gender Lopsininku pagrindine ideja. Kad lietuviai ir toliau karpytu ausimis ir nesuprastu, kas vyksta, tai visur Aukstosiose mokyklose yra brukamas Froidas su savo teorijomis, kurios praktikoje nepasitvirtino. O tie mokslininkai, kurie rase, kad Seimoje pagrindinis dalykas yra Bendravimas tarp zmoniu, kaip pagrindine vertybe, tai jus Aukstosiose mokyklose apie siuos mokslininkus nieko nerasite. Taigi psichiatrai paruose sau dirva, o dabar tik reikia paseti tas niekingas blogio seklas per tevus, mokyklas ir darzelius. Mokyklose ir net darzeliuose dirba psichologia, kurie po truputi griauna vaiku samone savo nevaisingomis teorijomis. Gaila, kad lietuvis siandien nesupranta labai paprasto dalyko: jis neskira teorijos nuo praktikos, nes jam tai vienodai svarbus dalykai. Nors dar sitas darbininku provokatorius Leninas pasake, kad Teorija be Praktikos yra lygi nuliui. Sunku siandieniniam lietuviui yra isaiskinti, kad tas, kuris jums siulo kazka naujo, nereikia atmesti ir ziureti i tai priesiskai. Bet sitas siulytojas turi parodyti praktiskai, kad tai duoda nauda butent tiems, kuriems jis kazka siulo. Jeigu koks nors Seimo narys siulo legalizuoti prostitucija, tai pirmiausiai jis tai turi parodyti, kad tai yra labai gerai visai jo seimai. Kaip matote viskas yra paprasta. Kiekvienas Gender Lopsininkas turi parodyti reliai, kad tai yra gerai. Pirmiausia reikia issíaiskinti: ar yra nors viena psichologijos teorija, kuri atitinka tikroveje vykstancius dalykus ne tarp gyvunu, o tarp zmoniu? Jus nustebsite, kad gausybe psichologijs teoriju yra tik teorijos. Tas pats vyksta ir su sarlatanais psichiatrais. Kada lietuvis prades skirti siuos ABC-elinius dalykus, tai jis pamatys, kad Lietuva ir jos zmones yra numatyti psichiatru planuose tik kaip pasipelnymo priemone. Ir cia pastangu dideliu nereikia - reikia sugriauti sioje salyje gyvenanciu zmoniu samone, kad jie tarpusavyje pradetu pjautis. O kad palaikyti ta ar ana puse, jiems reikes tik skirti pinigu. O sugriauti samone galima per psichologu skleidziamas teorijas, kurios niekur kitur nenuves, o tik dar labiau pagilins cia gyvenanciu zmoniu problemas. Kadangi si tauta neturi elito, o tik turi parsidavusius ir elita vaidinancius politikus, tai su tokiai saliai, kad sugriauti, ne taip daug ir tu pinigu reikia. Paprasti zmones jie karpo auskimis ir jie klauso, ka jiems parasys laikrastis, ka pasakys TV ar koks nors politikas. Savo nuomones ir jokio supratimo jie apie tai neturi. Todel jie isivaizduoja, kad GAMTA viska sutvarkys arba Dievas, bet svarbiausia, kad jiems patiems nieko nereikia daryti. Jie sau jokios atsakomybes neprisiims, nes ju niekas sito neismoke, o be to, savarankiskai mastantis zmogus yra labai pavojingas visoms psichologu ir psichiatru brukamoms teorijoms.

Salomėja2013-03-25 01:05

http://www.youtube.com/watch?v=qN2JPWjfeCo Labai svarbi informacija.

Ǒ2013-03-24 16:37

Labai silpnas eksperimentas dėl to, kad mokslininkai nesugebėjo (ar tiesiog nenorėjo) tinkamai parengti tyrimų schemos. Tiesiog reikėjo patikrinti paprastą dalyką - kiek besidalijantys maždaug per pusę vaiko priežiūrą tėvai skiria dėmesio savo vaikams ne tik iki 1,5 metų, bet ir vėliau. Esu įsitikinęs, kad yra teigiama koreliacija tarp genderinių šeimų ir mažesnio dėmesio ir mažesnės meilės savo vaikams. Tradicinėse šeimose meilės vaikams, kurią rodo abu ar bent vienas iš tėvų, yra daugiau. Tačiau koreliacija nereiškia priežastinio ryšio, t. y. nėra taip, kad genderizmas įtakoja nemeilę, kuri kaip tik ir sukelia psichikos problemas. Tiesiog genderiškai nusiteikę asmenys yra "šaltesni" savo vaikams. Tas pažangios visuomenės, kokia yra Švedija, privalumas, kad nėra dominuojančio vieno iš tėvų, sumenkėja, jei tėvai yra besinaudojantys savo teisėmis "mechaniniai reproduktoriai". Vaikui iki paauglystės ir vėliau reikalinga šiluma ir dėmesys, todėl turi būti valstybės parama šviečiant tokius tėvus (ne tik genderinius, bet ir tradicinius), kad svarbu ne tik asmeninė karjera, bet ir vaiko psichikos sveikata. Greičiausiai genderizmas tik išryškina "meilės vaikams" rodiklį, t. y. jei nebūtų genderistinės galimybės, nemeilė vaikams tūnotų tradicinėje šeimoje. Tad žengus vieną žingsnį teisinga kryptimi, reikia žengti ir kitus žingsnius, gydant visuomenės žaizdas.

Asta2013-03-24 14:52

Pagaliau atsirado tyrimas irodantis, kad moters vieta prie puodu ir su vaikais. Nes jos tai geriausiai ismanom. Labai pavojinga vaikui praleisti laika su teciu, ir koks normalus vyras gali noreti buti namuose su savo vaiku. O jei dar jis sugeba juo pats pasirupinti, tai jau nebe vyras. O moteris ka dar sugalvos, kad gali dirbti ir uzdirbti kaip vyras? Viduramziais zymiai geriau buvo, visi savo vieta zinojo.

Tiesa2013-03-24 02:30

Man rodos , kiekvienam zmogui aiski yra tiesa-tradicines seimos modelio niekas nepakeis. Ir tam yra viena ir pagrindinis argumentas- GAMTA

zzzz to ruta2013-03-23 19:25

Dėl Lenino "truputėlį" klysti. Žr. google: Павел Пряников Русская сексуальная революция. Duodu ištraukėlę: "Так, в Петрограде 19 декабря 1918 года праздновалась годовщина декрета «Об отмене брака» шествием лесбиянок. Троцкий в своих воспоминаниях утверждает, что на это известие Ленин радостно отреагировал: «Так держать, товарищи! ». На этом же шествии несли плакаты «Долой стыд». Po to visai nekeista, kad įvairiausias genderizmo atmainas labjausiai gina būtent kairieji. Vien ko Aučrinės pastangos vertos...

Jo (VaidasVDS)2013-03-23 15:18

Iš naujausio žmonijai perduoto 1935 metais APREIŠKIMO: "Didžiulis pavojus šeimyniniam gyvenimui yra gąsdinanti savęs patenkinimo, šiuolaikinių malonumų manijos, kylanti banga. Pirminis akstinas vedyboms buvo ekonominis; lytinis potraukis buvo antrinis. Vedybos, pagrįstos savęs aprūpinimu, vedė į giminės pratęsimą ir tuo pačiu užtikrino vieną labiausiai trokštamų savęs patenkinimo formų. Jos yra vienintelis žmogiškosios visuomenės institutas, kuris apima visas tris iš didžiųjų paskatų gyventi. …. Nors pasitenkinimas dėl maisto, poilsis, ir humoras, drauge su periodiškais lytiniais santykiais, buvo savęs patenkinimo priemonė, bet vis tiek reikia konstatuoti, jog besivystantys papročiai nesukūrė kokio nors atskiro savęs patenkinimo instituto. Ir būtent dėl to, kad nebuvo sukurta patiriamų malonumų specializuotų metodų, tai visi žmogiškieji institutai taip iki galo vaikosi šitų malonumų. Nuosavybės kaupimas tampa tokiu instrumentu, kuris didina visas savojo aš pasitenkinimo formas, tuo tarpu į santuoką labai dažnai žiūrima tiktai kaip į malonumų priemonę. Ir šitas per didelis susižavėjimas, šita plačiai išplitusi malonumų manija, dabar sudaro didžiausią pavojų, kuris kada nors buvo pakibęs virš visuomeninio šeimyninio gyvenimo evoliucinio instituto, virš namų. ... Iškyla tikras pavojus, kada susijungia poadominėms rasėms būdingas neramumas, smalsumas, nuotykių siekimas, ir malonumų neribojimas. Sielos alkio negalima numalšinti fiziniais malonumais; meilės šeimai ir vaikams negalima padidinti neišmintingu malonumo siekimu. Net jeigu jūs ir naudojate meno, spalvos, garso, ritmo, muzikos, ir asmens papuošimo resursus, jūs negalite turėti vilties, kad šituo pakelsite sielą arba pamaitinsite dvasią. Tuštybė ir mada negali pasitarnauti šeimos kūrimui ir vaikų kultūrai; garbė ir varžymasis yra bejėgiai padidinti ateinančių kartų išlikimo savybes. .... Tegu žmogus džiaugiasi gyvenimu; tegu žmogiškoji rasė suranda malonumą tūkstančiais būdu; tegu evoliucinė žmonija tyrinėja visas teisėtas savęs patenkinimo formas, ilgos biologinės kovos žengiant į priekį vaisius. Žmogus tikrai nusipelnė kai kurių šiandieninių džiaugsmų ir malonumų. Bet tikrai neišleiskite iš akių likimo tikslo! Malonumai iš tikrųjų pražudo, jeigu jiems pavyksta sunaikinti nuosavybę, kuri yra tapusi savojo aš išsaugojimo institutu; ir savojo aš patenkinimas iš tikrųjų tampa pražūtingu, jeigu jis žlugdo santuoką, degraduoja šeimyninį gyvenimą, ir griauna namus – žmogaus aukščiausią evoliucinį pasiekimą ir vienintelę civilizacijos išlikimo viltį."

ruta2013-03-23 12:10

Kazkada ir Leninas norejo sulyginti moteri su vyru , bet TIK per darbo prizme , toks gudrus ejimas , gauni pigia darbo jiega , o maziems vaikams , per lopselius , darzeliu , nuo mazens plaunami smegenys apie komunizmo idejas . Dabar vyksta kas tai panasaus , tik jau ne komunizmo ideologija propaguojama , o norima 'sukurti' subjekta , kuris bus nei vyras , nei moteris , netures normaliu , gamtos sukurtu prioritetu. Sekantys etapas , vaiku gimimas , neaisku nuo ko , ir neaisku su kuo , kur su biomedecinos pagalba , bus galima programuoti paklusnu tarna , intersu grupei , kuri per savo pinigus , jau dabar finansuoja tokius gender ir kitokio absurdo , projektus !

ome2013-03-23 11:53

gender ir visos kitos be isimties liberastines ideologijos skirtos mazinti zmoniu populiacijai, t.y zmonijos genocido priemones, Hitleris ir Stalinas buvo nesisiprateliai berniukai palyginus pries situs montrus - satanistus.

vestalija2013-03-23 10:43

youtube.com/watch?v=24tkZjQoQp0 O cia Irinos Bergsten liudijimas, kaip jai ir vyresniam sunui pavyko pabegti is Norvegijos genderistu ranku. Liudija ir pats berniukas

caca2013-03-23 10:26

Nereikia eiti prieš naturalius gamtos dėsnius ir nuo seno susiklosčiusią genetiką, nes gamta keršija pačiais žiauriausiais būdais - ligomis, savižudybėmis ...

Untanas2013-03-23 09:44

Vyras turi būti vyru,moteris moterimi.Visa kita iškrypėliškumai,kurie labai propaguojami.Pasaulis ritasi į susinaikinimą.

Ǒ2013-03-23 02:17

vestalija, tie moters košmarai labai jau vienpusiškai pateikiami keliuose youtube reportažuose. Dažniausiai vaikai paimami tada, kai juos tėvai muša. Panašu, kad ši mama taip ir darė. Sutinku, kad tradicinėse rusų ir lietuvių šeimose mušimas yra laikomas vertybe.

nuorodose2013-03-23 01:57

kalbanti ruse moteris dar nurodo, kad is 3000 kasmet atimamu vaiku Norgej, nusizudo 59! Taigi, tas naujasis -izmas - savizudziu gamykla.

vestalija2013-03-23 01:17

youtube.com/watch?v=jeD0-tWkqeo si moteris liudija genderiskos mesmales kosmarus

O aš2013-03-23 00:02

netgi jūsų naujienlaikraštį prenumeruoju...

Ir2013-03-23 00:01

jis nebuvo koks nors nekorektiškas ar kurstantis nesantaiką... Kodėl, ekspertai nepraleidote???

Idomu2013-03-23 00:00

kodėl mano komentaro, kurį ką tik parašiau, ekspertai neįdėjo

Benas2013-03-22 23:29

Mano nuomone kas leidzia platinti sita nusikalstama propaganda pries zmonija, turi buti baudziami kaip nusikalteliais pries zmonija. Valstybese kur sitokia veika leidziama turi buti patraukti Hagos Tribunolui prezidentai, seimas, vadovybe, teisesauga. Bet koks gyvulys turi patina ar patelia o pagal sia programa, vaikas negali tureti mamos ar tevo. Tai jau iteisintas suzverejimas cia jau prasiliankia su sveiku protu.

skaitykite2013-03-22 22:56

//poznavatelnoe.tv/bergset_norway - vis iatsakymai, kraupūs.

zzzz2013-03-22 22:24

Panašios studijos autorius yra Mark Regnerus iš JAV: "How different are the adult children of parents who have same-sex relationships? Findings from the New Family Structures Study". Išvados panašios: augę, su vienos lyties/arba turėjusiais vienalyčių santykių tėvais, vaikai yra žymiai labjau linkę į mintis apie savižudybę, turi problemų dėl lytinės tapatybės ir, apskritai, adaptavimosi visuomenėje. Simptomatiška, kad ieškant autoriaus, Google išmeta n puslapių visokiausios "genderinės" ir pasipiktinusių homoseksualų kritikos, o iki originalo tenka paplušėti. Pridėjus pedohomiškus košmarus Norvegijoje (youtube - Как живет Норвегия), pedofilų partiją Olandijoje, de facto skatinamą mažamečių paleistuvystę Danijoje, norisi rėkti SOOOOOS!!! Neapleiskit temos, ekspertai! Niekada!

tai dar ne viskas2013-03-22 21:56

JAV genderistės ir feministės išsireikalavo sulyginti vyrų ir moterų pareigas kariuomenėje.Taip atsirado net...nėščio kario uniforma.Aišku,prie Obamos jau. :) Įdomu,kaip nėščia moteris eitų į ataką,sproginėjant minosvaidžių sviediniams? Kitaip kokio velnio reikėjo sulyginti tas pareigas?

sigitas2013-03-22 21:28

Genderizmas labai artimas svonderizmui....

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi