Valstybės saugumo departamentas (VSD) paskelbė metinę savo veiklos ataskaitą. Kaip ir tikėtasi, dėl visų Lietuvos bėdų yra kalčiausia Rusija.

Milžiniškas kiekis Lietuvos žmonių, išvykusių gyventi į užsienį, skurdas, kasdienės nesibaigiančios aferos, uždaromos mokyklos bei visos kitos bėdos – tai daugiausia kaimynės Rusijos žvalgybininkų darbas.

Jau niekam nekyla abejonių, kad net tokios smulkmenos kaip nacionalinio stadiono griaučiai ant Šeškinės kalno, išvogtas Gedimino prospekto grindinys ar unikali Nacionalinio operos ir baleto teatro renovacija, be abejonės, taip pat Rusijos agentų darbas.

Visa tai Lietuvos piliečiai jau žino. Tačiau daugeliui kyla klausimas: „O ką daryti?“

Atsakymą į šį klausimą pateikė buvęs VSD vadovas Mečys Laurinkus:

Visą tikrai komišką interviu su šiuo neeiliniu valstybės veikėju galite pamatyti čia (nuo 6 min. 32 sek.): PAPILDYTA 10.42

Papildyta Kastyčio Braziulio komentaru iš jo asmeninės FB paskyros:

Naujausi

Komentarai (48)

Rikiuoti
Darijus2013-07-24 04:04

O šitas netradicinis eitynėse dalyvaus?

siulau2013-07-21 23:00

ne tik upaschika ,bet it p-jos visus narius pasiusti velniop,nes tikrai mes ju darbeliu veliau nesuvirskinsim,bus jau velu,reikia dabar juos griebti uz p..tu!!!

OVK2013-06-14 23:19

Taip ir dar "marsieciai" , reptiloidai, drakonai ir simtas raganu su Veleso knyga. O del visko gal kalciausias Lansbergis?

Adleris2013-06-14 12:22

Pagal Froidą(Sigismund Schlomo Freud) Laurinkus pasikvietė ir sukišo į VSD KGBistus.Dabar ''jie'' šiandien ''kaišioja''.

Linas2013-06-13 22:27

Pritariu jūsų "44. Ǒ" komentarui, ypač čia gerai parašyta:" Manyčiau, kad pirmininkavimo laikotarpis tautai pats tinkamiausiais tvarkantis su vietine VSD mafija. Jų ten nėra daug, jie silpno protelio ir pilni paranojiškų baimių. Tik pinigai ir sukauptos politinių valdžiažmogių dosje palaiko VSD mafijos gyvybę. Nukirtus galvą, kūnas greitai atsigaus. Ir Lietuva, apimta Stokholmo sindromo, atsigaus". Ir dėl protelio trūkumo VSD tikrai pritariu. Bet vis gi reikėtų kelti klausimą Seime: ar iš tikrųjų VSD nėra mafijos lizdas? Ar tai yra tik mafijos įrankis? Kokį iš tikrųjų atlieka vaidmenį VSD, nes jų kenkėjiška veikla Lietuvai tai akivaizdi. Kam tarnauja VSD: FSB, CŽV ar nusikalstamoms struktūroms? O gal oligarchams? O gal psichofarmos interesus įgyvendina Lietuvoje? O gal genderizmo ir visokių iškrypėlių slaptoms ložėms, kurių finansavimas ir jėga yra tiesiog fantastinio dydžio? bet faktas, kad jie netarnauja Lietuvai? Ar čia dėl mažų pinigų jie netarnauja Lietuvai?

Ǒ2013-06-13 13:45

Mobilaus ryšio pasiklausymo aparatūra kainuoja didelius pinigus. O dar programinė analitinė įranga, kuri padeda nustatyti aktyvumo tinklus. Naudojama mažų pasaulių teorija (Small-World Theory) - ją įsiūti į analitinius algoritmus nėra taip paprasta. Bet užtat lengvai nustatomi aktyvūs klasteriai pagal tai, kas kam kokiu metu ir kaip dažnai skambina. Po to automatiškai analizuojamas leksikonas, ir tik kraštutiniu atveju, jei sistema dėl neaiškumų pasimeta ir galimi keli variantai, įsikiša žmogus. Trumpai sakant, technologijos brangios, bet fantastiškai efektyvios. Kas jų nenori turėti? Ypač mūsų VSD, kuris pagauna daug šnipų ir juos perverbuoja. Aišku, viskas kabutėse. Visas paslaptingumas tik dėl to, kad žiauriai norisi aparatūros ir dar žiauriau norisi pakabinti visus - ne tik valdžiažmogius - už trumpos virvutės. Manyčiau, kad pirmininkavimo laikotarpis tautai pats tinkamiausiais tvarkantis su vietine VSD mafija. Jų ten nėra daug, jie silpno protelio ir pilni paranojiškų baimių. Tik pinigai ir sukauptos politinių valdžiažmogių dosje palaiko VSD mafijos gyvybę. Nukirtus galvą, kūnas greitai atsigaus. Ir Lietuva, apimta Stokholmo sindromo, atsigaus.

tpfuuu2013-06-12 22:18

nusisikt ka sitas FAZANYNO GAIDYS GIEDA:))))

Gal ne vagone2013-06-12 16:30

Labai stiprus komentaras - 38. Pabodusi dainelė Tikrai džiugu, kad turime protingų ir garbingų vyrų. Tai dar ant jų šiek tiek ta Lietuva vargšė Lietuva ir laikosi. Kas būtų, jeigu mes neturėtume tokių vyrų, o turėtume tik tokius kaip M. Laurinkus? Tada absoliučiai viskas būtų parduota, nes tas komsomolcas tik ir pajėgia suprasti kažką apie pinigus. Bet netgi jeigu jam duos pinigų, tai kur jis juos padės? Stankūnaitės apsaugai išlaikyti? Kur jie dabar ten randasi? Šveicarijoje poilsiauja po "sunkių" darbų? Aišku, kad tokiam "poilsiui-darbui" reikia pinigų. Štai Lietuva gauna pinigus iš Europos? Milijonai tų Europos pinigų pavogti, bet kur bylos? Kažkas tai konstatuoja, kad pavogti pinigai. Na ir kas? Tai,kas juos pavogė? Nykštukai, naktimis po truptį iš seifų traukė ar pelės sugraužė? Bet milijonus sugraužti tai tikrai yra atliktas nemažas darbas. Ar rusai per Lietuvą perpumpavo Europos pinigus į Rusiją? Tada jie geras pompas turi. O, pavyzdžiui, Baltarusijoje jūs irgi galėtumėte perpumpuoti tokius pinigus? Ar ten Batka su savo KGB jums uodegas prispaustų? Ir taip, grįžkime prie M. Laurinkaus biografijos. Pagal išsilavinimą filologas. Jau vien išsilavinimas rodo, kad net sovietmečiu tai buvo labai skystas išsilavinimas. Bet M. Laurinkus, lyg tai, tobulinosi Maskvoje? Gal kas nors žinot ką nors iš jo biografijos, nes be Rūtos Janutienės čia bus sunku susigaudyti. Šitą vyruką mes negalime šiaip sau paleisti. Galimai, yra padaryti nusikaltimai, bet jis net atsiprašyti nesiruošia. Mat nesąžiningumas neleidžia jam šito padaryti. Mečys Laurinkus, kaip folologas, turėjo gi kažką žinoti apie F. Dostojevskį. Bet šitas filologas, galvoja, kad F. Dostojevskis parašė "Nusikaltimą ir bausmę" šiaip sau, iš neturėjimo, ką veikti, arba pajuokavo. Taip gali atrodyti filologui Mečiui Laurinkui. Deja, taip nėra, nors filologui Mečiui Laurinkui gali atrodyti, kad taip yra. Ir bausmė yra dešimtis kartų didesnė, nei tai gali įsivaizduoti filologas Mečys Laurinkus. Ir F. Dostojevskis nerašo nei apie jokį senaties terminą, nes nusikaltimams jokių senaties terminų būti ir negali, logiškai pagalvojus. Čia tik filologo galvoje gali taip atrodyti, kad padarytam nusikaltimui yra senaties terminas. Jeigu žmogus blogai vykdo pareigas? Kur čia yra problema? Ar gali į tokį klausimą atsakyti filologas? Filologas Mečys Laurinkus negali atsakyti į šį klausimą, nes jo biografijoje yra rašoma, kad jis Lietuvos Mokslų Akademijos Filosofijos, sociologijos ir teisės institute moksliniu bendradarbiu kažką ten darė. Jis kiek tai laiko pradirbo mokytoju. Pradirbo ir daugiau nieko. Jokių rezultatų. Tai, kiek Mečys Laurinkus yra gavęs iš Lietuvos valstybės pinigų? O kur rezultatai? Kur yra ta nauda valstybei, kuri sukišo į šį filologą tiek pinigų ir jokios naudos? Maža to, kad jokios naudos, tai šitas žmogus, gaudamas valstybės pinigus, gaudamas valstybės paramą, dar sugebėjo Lietuvai ir tai pačiai mokyklai, ir tam pačiam mokslui pridaryti žalos. Tai kokio velnio Lietuvos valstybė sukišo į šitą žmogų tiek pinigų? Valstybė kišo į jį pinigus, o jis atsidėkojo Lietuvai savo tikruoju darbu, t. y. būtent tuo, ką Mečys Laurinkus labiausiai sugeba daryti - kenkti Lietuvai? Tai, kada grąžinsi skolą Lietuvai, Mečį Laurinkau? Kada kompensuosi tą žalą, kurią tu padarei Lietuvai? Ach, tiesa. Visai pamiršau, kad yra neprotinga užduoti klausimus žmogui, kuriam niekas neįskiepijo sąžiningumo. Nes, jeigu jam būtų įskiepytas sąžiningumas, tai jam tokių klausimų net užduoti nereikėtų. Bet turėkime vilties, kad nors ir giliai užmigusi, bet sąžinė šito žmogaus vis vien prabus. O jeigu neprabus, tai mes dar pamatysime šito žmogaus fizines kančias, ir tada, gal būt, šitas filologas teiksis dar kartą perskaityti F. Dostojevskio "Nusikaltimą ir bausmę". Nes su sąžine yra tokie reikalai, kad ji nemėgsta, kai ją ignoruoja, ir ji nėra nei vienam žmogui dar nėra atleidusi už tai. Filologas turėjo šito dalyko išmokti jei ne mokykloje, tai bent aukštojoje. Bet Mečys Laurinkus, galimai, egzaminus laikė tik tam, kad juos išlaikyti, ir kad gauti diplomą. Mečys Laurinkus, matyt, suprato, kad svarbu yra ne žinios, o diplomas. Tai ir yra būtent tia, ko siekė KGB. Nes KGB instrukcijose aiškiai parašyta: palaikykite tik tokius žmones jų šalyje (turima omeny Lenkiją, bet tai tinka ir Lietuvai), kurie siekia ne žinių, o diplomo. Ir vienas iš tokių tos KGB instrukcijos produktų yra, būtent, Mečys Laurinkus.

Keista2013-06-12 15:35

Burokevičių pasodino, o giedraitis prasibrovė į seimą, o dabar baisus "ekspertas". Geriau varytų į Lukiškes patarinėti gaidžiams.

įdomu2013-06-12 15:33

O ką veikia "ekspertas" burokevičiaus parankinis Giedraitis?

Ponui Laurinkui2013-06-12 13:20

VSD(Rusijos FSB filialas Lietuvoje)! Tai nusikalstamas sindikatas pedofiliniu ir piderastiniu nusikalteliub istva!Sitie "veikejai"nebaudziami,juos reiketu visus i Lukiskes,o paskui aiskintis,kas ir kur?

Pabodusi dainelė2013-06-12 12:51

Su pinigais kiekvienas durnius, jeigu jis nėra vagis, sugebės daug ką padaryti ir darbų nudirbti, o tu, jei esi gudrus pulkaunykas, padaryk be pinigų, kaip kad senovėje vadai sutelkdavo tūkstančius žmonių dideliems darbams ir žygiams. Jau pabodusi tapo ta dainelė, kurioje žodžiai "nėra pinigų - duokit pinigų, nėra teisės aktų - duokit teisės aktus" kartojami ir kartojami kaip toje sugedusioje plokštelėje. Kita vertus, jeigu dėl mūsų valstybinių vagių ir banditų kalta Rusijos žvalgybos FSB ir GRU, tai pripažinkim faktą - ji veikia geriau nei CŽV, FTB, Mosad ar MI5 ir veikia ypač profesionaliai. Išeina, kad ji tuos vagis ir banditus 20 su viršum metų augino ir brandino, kad tie savo namuose savomis rankomis ekonomiškai nustekentų valstybę ir užsmaugtų tautą - kas sėkmingai ir daroma. Galima prognozuoti, kad ilgainiui pseudo vadovų valdoma Lietuva ir lietuvių tauta, kaip kad biblinis personažas sūnus paklydėlis grįžo į gimtus tėvų namus, sugrįš ir į motutės Rusijos glėbį - pagyvenot be grandinės ir užteks. Tačiau nesunkiai galima nuspėti ir tai, kad momentui atėjus ir jau savarankiškai įsiliejus į Rusijos sudėtį, Felikso Edmundovičiaus čekistai patys tuos valstybinius vagis, kurie nebus suspėję dėti į kojas už Atlanto ir "emigruoti", pirmiausia ir žvejos, užpildydami lietuviais vagimis milijonieriais-milijardieriais Lubiankos, Solovkų ir kitų "poilsio namų" apartamentus. Prisiminkim kad ir sovietmetį - net tuomet darbavosi slaptas komsomolcų būrys, slapta stebintis, sekantis ir pakuojantis tarybinės Lietuvos partinius bonzas ir nomenklatūrą, taip neleisdama toms piktžolėms įsibujoti. Gal dėl to, kaip daug kas savo atsiminimuose ir pastebi, sovietinė Lietuva Sovietų Sąjungoje buvo lyderė, viena iš pirmaujančių, buvo "vakarai" ir iš tikro klestėjo savo darbštumu, pramone, gamyba, žemės ūkiu. Dabar pramonė sugriauta, veikusi atominė sugriauta, nauja atominė, pasirodo, yra viso labo tik idėja fix milijardams "išpumpuoti", rašoma, kad jau griaunama ir Elektrėnų elektrinė, kaimas sunaikintas, o žemės ūkis sunykęs, iš mūsų "3 milijonų" gal belikę kokie 2 ... Tai ką visą tą laiką veikė valstybinio saugumo struktūros, analitikai ir visokie komentatoriai politologai tipo laurai ir bieliniai ir į juos panašūs? ką veikė prokurorai, kurie privalėjo ginti visuomeninį ir valstybinį interesą? Esminis klausimas - kodėl buvo leista iki tokio lygio nustekenti valstybę? - vis dar yra neatsakytas mūsų šviesuolių ir intelektualų. Lietuvos pusės tūkstantmečio istorija tą ir rodo - savų vagių ir banditų (nesvarbu - ar jie buvo vagys iš bajoriško luomo ar iš kito luomo) dėka nuolat būdavome tai Lenkijos, tai Rusijos sudėtyje ir tik retkarčiais nepriklausomi, tačiau, matyt, niekada nepriklausomybės nuo savų vagių ir nebuvome turėję. Istorikai gal geriau tą fenomeną paaiškintų. Kad istorija kartojasi, kad tokia įvykių eiga yra labai galima - tai patvirtina mūsų praeitis.

Žemaitis2013-06-12 12:29

Senai taip gerai nesijuokiau, bet ir Klounai.Ne tik , kad be sažinės, bet ir visiškas Idiotas. Viską gerai sudėliojo Algimantas Koncius. Ačiu Tau.

Gal ne vagone2013-06-12 02:32

Čia vienas komentatorius rašo, kad vagone gimęs. Bet jo biografijoje yra rašoma: " Gimë 1951 05 22 Klaipëdoje. 1979 m. baigë Vilniaus valstybinį universitetą, filologas. 1979-1983 m. dirbo Vilniaus rajono vidurinėse mokyklose mokytoju. 1983-1990 m. - Lietuvos Mokslų Akademijos Filosofijos, sociologijos ir teisės institute moksliniu bendradarbiu. 1990 m. buvo Valstybės saugumo departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generaliniu direktoriumi". Gal sakau, čia reikėtų Rūtos Janutienės tyrimo, kad tiksliai išsiaiškinti, kur tiksliai gimė M. Laurinkus ir kas buvo jo tėvas ir motina. Gaila, kad Rūta netiria tokios įdomios biografijos. Bet faktas yra tas, kad 1990 metais buvo padėtas fundamentas šiam departamentui ir dabar turime tai, ką turime. Šitas žmogus turėtų atsiprašyti daugelio Lietuvos žmonių ir atidirbti už savo kaltę Lietuvos labui neatlyginamai. Bet jo sąžinė yra pagedusi, todėl jis nemato reikalo atsiprašyti. Tėvai nesugebėjo jam įskiepyti sąžinės jausmo, arba pamiršo, arba laiko neturėjo, arba patys manė, kad su sąžine TSRS laikais nelabai ką nuveiksi, todėl, gal būt, nutarė, kad geriau tegul auga be sąžinės. Rezultate mes turime tokį ir departamentą, koks buvo jų vadas. Sąžiningam žmogui ten nėra kas veikti, nes kai tik ten atsiranda sąžiningas darbuotojas, tai toks "išsišokėlis" greitai gali gauti "spec. užduotį" - nusišlapinti per langą. O iš tokios "pavojingos užduoties", kaip mes jau dabar žinome, gali ir nebegrįžti. Bet yra labai keistas sutapimas: Rusijoje, daugiausiai buhalteriai, kurie buvo susiję su KPSS pinigais, kurie buvo skirti atlikti užsienyje įvairioms diversijoms, provokacijoms bei užsienio kompartijoms išlaikyti, kažkodėl tai išskrido per langą. Išskrido per langą ir tie KGB agentai, kurie buvo susiję su tais pinigais bei auksu, taip vadinamu Partijos auksu. Partijos auksas, kurio buvo ne viena tona, išnyko ir niekas jo neranda iki pat šiandien. Dabar neprsismenu, bet visi, kurie kažką tai žinojo apie tą Partijos auksą, iškrito per langus arba žuvo nelaimingų atsitikimų metu. Dabar nebeprisimenu to skaičiaus, bet Partijos aukso išnykimo laikotarpiu, iššokusiu pro langus, nusižudžiusių ar netikėtai žuvusių avarijose skaičius viršijo virš tūkstančio žmonių. Jų tarpe buvo ir tokių, kurie šlapinosi per langą. Štai koks įdomus sutapimas.

to172013-06-12 00:40

paaiskink prasau nuo ko mes nepriklausomi?dekoju :)

na bet geras2013-06-11 22:54

laurinkus dar kol tyli tai velnias nemate......bet cia ysivele i diskusijas su protinga zurnaliuga.parode zemiau profkes lygio issilavinima.

o2013-06-11 21:37

aš manau visus pinigus išleido pedofilams pridengti,galimai daug pinigėlių reikėjo

Algis2013-06-11 21:00

KGB rezervininko A.Pociaus globėjui pritrūko pinigų. Antiteroristiniam blefui (Kusitės bylai kurpti) organizuoti pinigus išleido, todėl dabar trūksta.

Darijus2013-06-11 20:13

Signataras - pažangios orientacijos. Tai ko dar norit, jei tokie vadovauja mulkiams?

kratykite pinigines2013-06-11 20:05

Pinigų! Duokit pinigų daugiau, tada dirbsime, o kol nėra lėšų, tada draugausime, kaip Kusaitės byloje, vo tep

pilietis2013-06-11 18:37

ar verta klausytis šito durniaus,komsomolkės spec.korespondento????

Verkia duonelė tinginių valgoma2013-06-11 17:41

Kai Laurinkus suviduriuoja 100% kalta Rusija.O pinigų daugiau reikia ,nes reikia naujų meilužių VSD (Vakar Skaičiau Ekspertai .EU apie pareigūnų iš VSDdarbelius )

Kunigunda2013-06-11 15:47

Gėda ir klausyti. Būkit geri ekspertai.eu neplatinkite tokių kalbų o tai gėda prieš pasaulį.

23 komentarui jo2013-06-11 15:38

nu tikrai gerai parasete /visur kalta buvo Venckiene ,o dabar rusai/kokia stagnacija lietuvoj ,tai baisu,tik marsieciu betruko.......

UK2013-06-11 15:35

Žodį "TIESOS" trina ne rusai , o lietuviai!

Algika2013-06-11 15:23

Ką tas Laurinkus skiedžia. Ar rusai kalti, kad policijoje piliečio patyrusio smurtą ar kitas jo teisių pažeidimus, paduotas pareiškimas iš esmės keliauja į šiukšlių dėžę. vadovaujantis Laurinkaus logika visa "teisėsauga" yra rusų špijonai, kenkiantis Lietuvai. Šitai logikai pritariu.

jo....2013-06-11 15:09

duokim dar daugiau pinigu tiems kurie per VSD,prokuratura,ir teismus vykdo...vsio po zakonam....Tautos genocida!!!!!!Visur buvo kalta N.Venckkiene o kai jos nebera kalti rusai???O man atrodo kad tokias kalbas skledzia tikrieji nusikalteliai:)

Dulis2013-06-11 15:00

Rusynui reikia teritorijos.Dauguma komuniagu,kgbistu,valdziepedgyviu pakabinti lubiankoje.Daroma viskas,kad aborigenai issikraustytu vergijon i pasauli,uz tai nebaudziamai issidalijami milijardai.Valstybeles galvele svaigsta nuo susireiksminimo.Pedklanis-sventa karve,pinigu maisai toliau pampsta.Linksminkimes,mojuokim veliavomis!Rinkim toliau paslemekus ir paslemekes!

nepikit2013-06-11 14:50

zmones ant zmogaus vagone gymusio-matomai ten persale ir persirgo smegenu uzdegima

pasipriešinti galima2013-06-11 14:33

reikia vyti iš VSD visus kgbistus.

Adamkinės politikos krachas2013-06-11 14:32

Landsberginė-adamkinė lojimo ant Rusijos ir Baltarusijos, visų Rusijos priešininkų palaikymo bei jankių šiknos laižymo politika Lietuvai padarė milžinišką žalą. Moka už tai eiliniai Lietuvos gyventojai, naivai tikėję tais demagogais... Gaila, kad ir dabar dar ne visi sugeba tai suvokti.

atsipeikekit kvailiai2013-06-11 14:30

tie kurie kritikuoja vsd nelabai supranta ka sako. jei nebutu vsd nebutu nepriklausomybes. deja zmones nesupranta kas ta nepriklausomybe. vsd zmones aukojasi ir zaloja savo sveikata kad Lietuva butu visada nepriklausoma.

manau2013-06-11 14:24

tokie ,kaip laurinkus,mus skaito tikrai avinais,nes taip "vadybininkas-plaukuota ranka" taip nesityčiotų ir nedarytų CIRKO iš stankūnaitės ir ūso ...juk ir kvailam aišku,kad ir raudona piniginė buvo,ir ūsas,ir dar kas kas,ir nukentėjo abi puseserės,ir kad mergaitė atiduota tai,kuroią ji kaltina baisiu nusikaltimu.....

Pritariu daugumai2013-06-11 14:04

Perskaičiau komentarus ir norėčiau , kad juos perskaitytų ir p. Laurinkus, gal suprastu, kad Lietuvije ne visi avinai ir puikiai supranta kieno labui jo vadovaujama institucija dirba. Nejaugi to nemato mūsų išrinktieji, nejaugi niekas jų negali sutramdyti o ne pinigų dar duoti.

Marta2013-06-11 13:56

Šiandien per LTV ir radiją - PREZIDENTĖS METINĖ ATASKAITA. Mūsų žiniasklaida, tarsi susitarusi nuo visuomenės šį įvykį slepia, kad po to galėtų pateikti savą interpretaciją? Būtent šis svarbaus įvykio sąmoningas nuslėpimas parodo, kuri žiniaskaidos priemonė yra valdoma iš užsienio.

nuomone2013-06-11 13:49

Va kokios garsios personos ekspertuose reklamuojasi. Saunuoliai ! Taip ir toliau.

Garliava2013-06-11 13:48

Negi tikrai rusai kalti dėl visko? Bet,juk Kondratjev, skubos tvarka atidavęs mergaitę kriminalistų globon , ne rusas? O Ninočka ,verčianti Venckienės paieškos medžiagą į anglų kalbą,ne rusė? Cininas,įrodęs, kad vaiko laižytojas ne pedofilas -ne rusas? Ir visi kryžiniai pūliniai taip pat,rodos,ne rusai? Meliano pulkai,siautėję Garliavoje,ne rusiški? Mergaitė kali ne Rusijos ,o Lietuvos kalėjime? Iš jos atimta vaikyste, mokslu,lavinimu nesirūpina ne rusų , o lietuvių valdžiažmogiai? Žodį "TIESOS" trina ne rusai , o lietuviai.

arta2013-06-11 13:24

Žvengiu negaliu. :)) Dėl visko kalti kaimynai, bet duokit tautiniams bondams pinigų ir jie viską išspręs. :))) Dieve brangus, kuo gi tie veikėjai mus laiko? Matyt, netgi ne avinais.

aba2013-06-11 12:59

Tai čia dėl lėšų stygiaus su Kusaite provalas. Juk ne dėl to, kad viskas iš piršto laužta. O gal geriau juos išvaikyti nafik. Lietuvai pigiau kainuos.

ruta2013-06-11 12:57

Viskas kuo truksta valdzios strukturoms ir partijoms , tai MORALE , PRINCIPAI , PADORUMAS , bet , deja , ju nei nusipirksi , nei pasisavinsi . Gyvenimo patirtis rodo , kad TIK moralus ir padorus zmogus gali kazka pakeisti i gera , nes , jeigu esi moralinis isigimelis , tai net milijardai nieko nepakeis! O tokiu isigimeliu valdzioje 99% . Kenkejisku Lietuvai keliu nueita taip toli , kad tik radikaliai isvalius VISA Valstybes sistema nuo komunistiniu liekanu , KGB patarnautoju ir kitu prisitaikeliu , galima dar tiketis ateities !

juza2013-06-11 12:45

Na išties, tas vyrukas - tai absoliutus asilas

Ir būtinai2013-06-11 12:32

balsuokite UŽ prostituciją Lietuvoje...Tai Lietuvos išsigelbėjimas...

Dieve šventas2013-06-11 12:31

Dieve, jei tu esi visagalis, o aš tuo labai tikiu, neleisk gimti begalviams... ir guobšuoliams...

tragikomiška situacija2013-06-11 12:25

Kad Rusija ir Lenkija-ne pačios draugiškiausios valstybės Lietuvai,ir vykdo prieš Lietuvą nukreiptą kenkėjišką veiklą,yra visiškai akivaizdu. Ne ką draugiškesnės ir "tolerantiškosios" Skandinavijos šalys. Bet vietinė valdžiažmogių,čekistų ir stribų gauja pamažu tapo dar didesne grėsme nacionaliniam Lietuvos saugumui. Visur tik ramina,kad tikrieji policininkai ir saugumiečiai niekur nedingę,jie vis dar sudaro daugumą tose struktūrose,ne visa sistema beviltiškai perpuvusi ir korumpuota,bet tų sąžiningųjų indėlis į saugumą,pasitikėjimą ir gerovę kaip nematomas,taip nematomas. Gerieji policininkai ir saugumiečiai,kur jūs??? Aūūū!!!

Untanas2013-06-11 12:08

Aišku kad reikia pinigų konspiraciniams butams,mergoms,degtinei.O kam daugiau, juk Rusijos KGB tai draugeliai.

PЄTRVS2013-06-11 12:00

Tai dabar išeinant iš šio agento teiginio, kad "pasipriešinti įmanoma, bet tam reikia daugiau lėšų”, reiškiasi dėl "lėšų stygiaus" iki šiol niekas nesipriešino? Vadinasi mes turime rinktis: šaikai duoti daugiau pinigų (neaišku kiek, nes terminas "daugiau" yra neapibrėžtas ir progresuojantis dydis), kad jie bandytų "priešintis", arba išformuoti šią struktūrą, nes kokia prasmė kasmet atsriegti jiems po 120 mln., jeigu jie ir taip nieko nedaro?

Danute2013-06-11 11:57

O Dieve! Tai ka rusai lietuvius varo i uzsieni? Niekaip nesupratau, tai kodel nevaro i Rusija? Ir vis tie pinigai , be pinigu nei zingsnio , gal galetu musu milijonieriai paremti, vis tiek i tikruosius namus nieko neneusines... Tikrai , tai rusai atkviete wiljams ir chevron? Klausai ir galvoji , kam tie zodziai, kam ta propaganda, gyvenkime visi dorai ir visiems visko uzteks nereiks nei biokuro katiliniu ( kuriose neaisku ka kurensime) nei milzinisku atominiu elektriniu- daugiau kuklumo, padorumo, pagarbos ir viskas bus tvarkoj , ko visiems ir linkiu

d32013-06-11 11:43

o del tokiu pat Rusijos bedu kalciausia vsd :D niuniuniu rusams. kur ziuri ziuri musu geriausi draugai, kodel nepriziuri savo kolonijos, o vis siundo ant nepriklausomos Svyturio salies tai wiljams, tai chevron

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi