Šią savaitę Seimas svarstė Konstitucijos pataisą, pagal kurią šeima būtų apibrėžiama per santuoką, taip pat kylančią iš tėvystės-motinystės ryšio.

Tai eilinis, brutalus bandymas įrodyti, kad šeima gali būti sudaryta tik iš skirtingų lyčių sąjungos, o vienos lyties žmonių sąjunga jau būtų ne šeima.

Tačiau aš pažinojau šeimą, kuri susideda ne iš vyro ir moters, moters ir moters ar vyro ir vyro, bet trijų vyrų. Beje, tai buvo viena gražiausių mano sutiktų šeimų, ne kartą joje teko lankytis.

Ji buvo tvarkinga, netriukšmaudavo. Kai vienas iš trijų nusprendė eiti savo keliu, likusį gyvenimą tęsė likę du vyrai. Jie vaikų nenorėjo, tačiau niekada negailėdavo paaukoti vaikų namams.

Tad kas nori sunaikinti šeimos institutą, nubraukdamas teisę būti šeima vienalyčiams? Ar užteks Seimui proto priimant galutinius sprendimus dėl šeimos? Lietuvių tauta nyksta, nespartinkime to nykimo kvailais įstatymais ir apibrėžimais.

Praėjusį penktadienį Izraelyje 18 kartą vyko kasmetinis „Išdidumo paradas“. Jame dalyvavo rekordinis žmonių skaičius – apie 200 tūkstančių. Imkime gerus pavyzdžius iš pasaulio konteksto, būkime ir mes, lietuviai, išdidūs. Šeima – valstybės ląstelė, mūsų išlikimo garantas.

Nesu drovus, tačiau ir didele drąsa nepasižymiu. Tačiau matydamas, kur nori nuvesti mūsų įstatymų leidėjai, tylėti nebegaliu.

P. S.

Laiškus siųskite el. p . [[email protected]](mailto:[email protected]) arba paprastuoju paštu Kanto al. 3-103, Vilnius

Naujausi

Komentarai (58)

Rikiuoti
tiek2016-12-12 00:41

kas jums sakė.kad lietuviai tokie neišprusę,jog su tokia negerai kvepiančia pi..stų reklama būnant pilno proto galima nesmerkiamam visuomenės lįst į mūsų protus? Daugiau nei apgailėtina.Apgailėtini ir tokios propagandos tikslai.

Albui2016-12-08 20:16

Pasididžiavimo paradai yra tokie renginiai, kur vyrai demonstruoja savo "pasididžiavimą". Kurie turi tik menką apgamėlį į paradus tokius neina, neturi kuo didžiuotis...

Mariui p2016-12-08 20:00

tai sakai, kad šeimoje iš dviejų ar trijų vyrų gims daugiau vaikų? Čia pats sugalvojai, ar Simonko papasakojo?

Antanas2016-06-06 14:40

Kodėl prieš šitą blogį prof. Vytautas nešoka "kazačioko", aerouoste ar geležinkelio stotyje, kad informacija pasklistų

viltė to LGTB2016-06-06 11:38

Taikliai čia Jūs :)))))

Paprastas>45. stasys2016-06-06 02:41

Jo, sukūrei nauja doktriną: „Valstybė konkrečios visuomenės vystymosi rezultatas, bet ne atvirkščiai“... Nežinau ar verkti, ar juoktis... Bet tiek tuo. Labai didelė tema, gal pabandyk pats pasiaiškinti. Pradėk nuo istorijos, tada suprasi, kad pradžioje buvo teritorija ir šeimos. Vėliau atsirado šitų šeimų religija, kaip „tvarkos palaikymo“ įrankis ir t. t. susiklostė šeimų bendruomenė, t. sk. feodalai. Pasikeitė ir šeima(atsirado sluoksniai). Pvz. Feodalinė Prancūzija nebuvo dar suvalstybėjusi! Reikėjo vienos centralizuotos valdžios, kad suvalstybė́ti Prancūziją. Prancūzijos karalius buvo suvalstybėjusios tautos valdovas ir simbolis. Taigi : Valstybė yra jau POLITINĖ BENDRUOMENĖ( o ne „lakstanti“ visuomenė), turinti SAVO aukščiausią valdžią, vienos valdžios tvarkoma piliečių daugybė(Valstybėjimo ir pilietėjimo metodas). Suprantu, kad homoseksualistams labai norėsi kad „šeima .. tos visuomenės socialinis modelis... kuris gali būti labai įvairus“, bet deja... Kaip ir vergas, „gali laisvai gyvuoti(dar galima pridėti ir laimingai) ir nesukūręs nepriklausomos valstybės statuso(?! )“. Tai kas susipainiojo?

LGTB2016-06-06 02:33

Visiems Lietuvos gėjams patriotams tam kad išliktu Lietuva reikia drožtis taip, kad net dūmai pradėtų rūkti, po to susiformuos kur reikia gimdos kurios galės išgimdyti po tikrą koncervatnini gabrielbroiler beretozoidą. Tokie guslikai pasklis po visą Lietuvą įatos į visas euro daunliberastines partijas ir nieks mūsų neužpuls nei rusai nei kruvini žydai skrendantys ant pagalių.

nuomonė2016-06-06 02:03

"Šeima – valstybės ląstelė, mūsų išlikimo garantas." - šitas straipsnio neaiškus ir drovus rašytojas pats pripažino, kad šeima - išlikimo garantas. Įdomu, koks išlikimo garantas tie trys ar du vyrukai? Numirs - ir liks tuščia vieta. Tai kokia čia šeima, kuri negarantuoja išlikimo? Su tokia vyrukų mąstysena, tai mes greičiau nunyksime, nei išliksime. O taip gali būti, nes paprastai laimi tos tuščios , garsiai skambančios statinės. Greitai normalios orientacijos šeimos turės slėptis, nes "drovuolių " bus bus apšaukiamos iškrypusiomis.

T0mas J.2016-06-06 01:54

"Lietuvių tauta nyksta, nespartinkime to nykimo kvailais įstatymais" - jeigu seksualinių invalidų porą vadinsime šeima - nuo to tauta gausėti nepradės. Todėl darau išvadą kad šis rašinys - tik neprotingos sapalionės.

nu va2016-06-06 01:25

kaip vyrai daromi moterimis: "В.Г. Жданов. О пиве и пивной рекламе"

?2016-06-06 01:03

Ar tik pats autorius ne pyderas?

Anfisa2016-06-06 00:56

Vienas klausimas tiems iskrypeliams: ar galetu dukra teketi uz motinos, ir ar reikes tada iteisinti incesta?

ne veltui2016-06-06 00:11

autorius neprisistate. Tokia rasliava normaliu zmoniu nesuviliosi.

stasys2016-06-06 00:07

Paprastas ..Valstybė konkrečios visuomenės vystymosi rezultatas, bet ne atvirkščiai , šeima ..tos visuomenės socialinis modelis...kuris gali būti labai įvairus ir priklauso išimtinai nuo to tautinio identiteto . ..o tos visuomenės tautinis identitetas gali laisvai gyvuoti ir nesukūręs nepriklausomos valstybės statuso ...pavyzdžiu tam manau ir pats žinote. Nepainiokite paprastas tokiu paprastu sąvokų. ..savi apgaulė nėra kelias į tiesa .

arvydas brunius2016-06-05 22:51

Kiek prisimenu pi....prie rusu sodindavo jei sakojosi ! galejo vaikscioti prie viesu tualetu ir ziureti per skilute daug buvo ju isgreztu ! O dabar jie valdzioj gerbiami ponai!

Dzūkija>42. Paprastas2016-06-05 22:51

Dėkui...

Paprastas2016-06-05 22:47

Pagaliau sulaukėm „šeima“, ar vis tik ne šeima?... Akivaizdu, kad atsakymas yra paprastas: O kaip reikia? ... Jeigu nėra Nepriklausomos Valstybės, tai akivaizdu, kam tada reikalinga tradicinė šeima(maža socialinė grupė, susidedanti iš tėvų, vaikų (kartais ir artimų giminaičių), gyvenančių kartu ir pagrįsta santuokos sąjunga ir giminystės ryšiais)? Jog būtent šeima stabdą valstybės byrėjimo procesus, neleidžia atsisakyti gimtosios kalbos, žemės, pilietiškumą, giminystės ryšių ir t. t. Kaip gražiai gieda: „Tačiau aš pažinojau šeimą, kuri susideda ne iš vyro ir moters, moters ir moters ar vyro ir vyro, bet trijų vyrų. Beje, tai buvo viena gražiausių mano sutiktų šeimų, ne kartą joje teko lankytis.“ , tik jeigu „Nesu drovus“, tai galėjo pasakyti kad tas „vienas iš trijų nusprendė eiti savo keliu, likusį gyvenimą tęsė likę du vyrai“ buvo Jis. Taigi parėjo- išėjo ir t. t. , bet tai yra partnerystės forma. Kas trukdo įteisinti ją sutartimi pas notarą, nors ir tuo Jums nereikia: „buvo tvarkinga, netriukšmaudavo.“ Bet homoseksualistai(tai ne liga, o politinis judėjimas), kurios šeria Džordžo Sorošo paramos fondai, lenda į artimų giminaičių santykius, nori sulyginti partnerystė ir šeima. Jūs pirma pasiekit tos socialinės grupės lygį- turėti SAVO vaikus, sukurkit giminystės ryšius, o tada jau galima ir prie altoriaus. Tarp kitko bomžai(aišku nevisi) irgi gyvena po 3-5 vyrus kartu, netriukšmaudami, bet tokio bredo dar nesugalvojo. Ir nėra jokios diskriminacijos, kaip žmonės ir kaip piliečiai jūs turite vienodos teisės. O šeima tai yra pasiaukojimas vardan vaiku... palaukit gal mokslas ir jums suteiks tokios galimybės...

Dzūkija2016-06-05 22:44

Pritariu teiginiui,kad " Šeima – valstybės ląstelė, mūsų išlikimo garantas.",bet tradicinė šeima...Manau,gamta protingesnė ir klaidų nedaro,todėl neverta šokinėti ir apsimetinėti drąsiais ar išdidžiais...Tai biznio politika...naikinimo politika...

Arvydas Brunius2016-06-05 22:39

Pidaras.. valstybe-pidar...ir teismai! Semonko i prezidentus. Valio tavarisci!Aciu Vytukui ir jo klanui aciu!Kokia laime mes sukurem.....

Darijus2016-06-05 22:34

Ar verta beviltiškus gydyti?

kodel gi ne2016-06-05 22:24

kaip sakoma liaudyje,kaip dangui,taip ir zemeja.Matomai aukstybese ir gi vyksta kova.Gimstant kudikiui geris berniukui siuncia vyriska siela,o mergaitei moteriska siela,o blogis sugeba prasibrauti ir daro atvirkscia procesa.

antanas2016-06-05 21:58

kazin kas kiek metu gimsta tokie kaip hitleris,ar jau ne laikas

omem2016-06-05 21:50

Tas Marius P , autorius, nenori rašyti pavardės nes matyt ji yra Pusgalvis. Tie du jo minimi vyrai paprasčiausi pidarasai, iškrypėliai. Su pidarasai jokia šeima, kaip ir dvi lezbės.

Antanas2016-06-05 21:05

Iki kokio protinio lygio nusirito manau nitratų ir emulsiklių, dažiklių, stabilizatorių ir by... valgytojai, kad kas buvo gėda, dabar norima gėdą legalizuoti?

Henrikas2016-06-05 20:02

Tegul jie plėšo vienas kitam subines, bet tai daro giliam pogrindyje ir nelenda į viešumą. Ir tegul dvėsta, nepratęsę savo iškrypusios giminės.

stasys to (78.60.142.88)2016-06-05 19:43

Nežinau kaip ten buna su girtuokliais homo , bet matyt vienas pliusas tokios orientacijos yra ..'netičiuku' pas juos nebūna ..priešingai nuo tu kurie iš ryto net nepamena kaipo vakar buvo .Visuomenė tiek su liberalėjo kad jos pačios moraliniai kanonai tapo beverčiais jos pačios piliečio apsisprendime.

ar cia nuotraukoje2016-06-05 19:24

ne amerikieciu kariomene,kuri bus dislokuojama ir Lietuvoje?

Stasiui2016-06-05 19:09

Geriau jau kanibalas tėvelis nei girtaujantis tradicinis? O kas geriau homo girtaujantis ar tradicinis girtaujanti? Kas geriau homo girtaujantis amerikietis negras ar tradicinis girtaujantis rusas? Kas geriau du girtaujantys homo ar dvi narkomanės lesbietės? Kiek daug tiesų ar ne :).

stasys2016-06-05 18:55

Žiūriu 'tėmelė' .. buduliams patiko .. daug šnekos ir pliaukšėjimo liežuviu , šaunuoliai ekspertai ši karta pataikėte ... o tai jau ėmiau pergyventi . .. ka gi veiks čia tir daktarai su docentais .. užklydę. Į tema, žiūriu teigiamai , geriau jau homo tėvelis ,. nei girtuoklis tradiciniu pažiūrų . Kaip ne kaip .. vaikams galime perduoti tik savo įpročius .. be ne poreikius. :)O žiūrint ka turime vaiku namuose tu porų galėtume turėti oij kiek dar . :) Šeima ? ja nusako ne sudėtis , o turinys ... kuris nebūtinai turį turėti viena tiesa.

over2016-06-05 18:49

overtono langus atidarom jau laikas ka naujo isbandyt

Daktaras2016-06-05 18:30

Seksualinės anomalijos yra psichinės ligos. Jas sukelia netinkamas elgesys ir/arba aplinka. Jokios čia genetikos nėra ir negali būti. Galima išgydyti jei pacientas to nori. Tai skatinama depopuliacijos sumetimais. Vaikai auginami tokioj aplinkoj dažniausiai bus tokie patys, kaip ir alkoholiku atvėju. Kaip bebūtų šeima yra būtina normaliai vystytis tiek vaikams tiek tėvams.

U-2 to 22. aciu autoriui2016-06-05 18:23

..."homoseksualai yra vertingesni ta prasme, kad gali skirti didesni demesi dvasingumui, o ne primityviai pasaulio sampratai" Visiskai pritariu, tik salia homoseksualu dar reikejo prideti ir konservatnykus. Niekas daugiau, isskyrus situs "vertingesniu ta prasme" ne nebande ieskoti jusu minimo dvasindumo ir teisingos pasaulio sampratos vieni kitu subinese.

to vilte,palaikau 222016-06-05 18:14

as sutinku su 22 nuomone is dalies(nes ne tik homoseksualai nevisad nori pratesti gimine,paprasiau butu sakant netureti vaiku),gal tada panele be emociju ir su faktais gali isdestyti savo nuomone,o ne bobiskai triesdama spiegti,bet nepasakyti esmes!

viltė 22 - am2016-06-05 18:05

Apie kokį dar dvasingumą kalbate ? Žmonių neerzinkit savo bezdalais ir giminės pratęsimas nėra vien fiziologinis pasitenkinimas , nebent tik pačiam .

Albas2016-06-05 17:39

na labai jau padorus portalsa, parašiau 5 metrų b...s, o va kaip pataisė - cenzūras. Čia jums ne Delfis.

Albas2016-06-05 17:36

22-am "ačiū autoriui"> Tikrai taip, jau dvasingumu tai tiesiog trykšta vaivorykštiniai. Geriausiai tai atspindi kokių 5 metrų bibys, vežamas lyg patranka. Ir išviso, niekaip nesuprantu kas per pasididžiavimo paradai, čia kuom didžiuojatės, gal, kad turite orientacinę negalią?

aciu autoriui2016-06-05 17:07

kiekvienas zmogus turi teise gyventi taip, kaip jis nori. gimines pratesimas tera fiziologinio pasitenkinimo israiska. todel homoseksualai yra vertingesni ta prasme, kad gali skirti didesni demesi dvasingumui, o ne primityviai pasaulio sampratai

velesas>20. mama iš kaimo2016-06-05 16:03

XO))) :))) senokai taip besijuokiau... Ačiū :))) :)))

mama iš kaimo2016-06-05 15:57

Apie šeimas. Sūnus iš univeroparnešė anekdotą: važiuoja šeima {iš dviejų pederastų}. Tas, kuris "ji", šaukia: "Jonai, sustok, man į miškelį reikia". Po ilgoko laiko džiaugsmingas šauksmas: "Jonai,. ateik, kokia laimė - pagimdžiau!" "Ką čia dabar kliedi?", nuėjęs nesupranta "jis". "Juk pagimdžiau. Žiūrėk - rankytės, kojytės..." "Tėvas" pasižiūri, nusispjauna : "Durniau tu! - Varlę apšikai."

labai2016-06-05 15:31

grazi seimyna nuotraukoje, jie penkiese seniai jau gyvena?

velesas>17. koi2016-06-05 15:09

Atkreipkite dėmesį Į 12 komentarą. Ir tik neskubėkite.

koi2016-06-05 15:05

Maniau ekspertai.eu eina už tradicinę šeimą kadangi žinomi signatarai glaudžiai susije su šituo portalu ir kas svarbiausia kad jie pasisako už tradicinę šeimą. O čia daba kažkoks py..... straipsnis, tai kas pasikeitė??

Snob2016-06-05 14:56

Gal jie didins seima t y vykdys reprodukcija per ausi, kaip Gargantiua ir Pantagriuelyje (Rably)

velesas>13. Viltė2016-06-05 14:54

Matyt, autoriaus pavardės inicialo raidė laisvai transkribuojama į pirmąją bendrinio žodžio (nepritinkančio respektabiliai kompanijai) raidę. :)))

U-2 to 11. velesas2016-06-05 14:53

Mielas kolega, tai kad net senoji Cigrijiene pastebejo jog tikrosios konservatnyku vertybes beigi "gryno" grožio, estetikos aplinkoje, švelnumo ir t. t" siekimas, poziuris y "kitokius", kova su Putinu bei keisti y traukulius panasus sokiai viesose vietose (kartais paradais vadimani) ytartinai panasus y tolerantisko jaunimo rudomanskiu seliones ir vertybes. P. S. Tikiuosi, kad Stasiukasas jau pabudo ir ynes daugiau aiskumo jeigu as ka buciau praleides.

Viltė autoriui2016-06-05 14:41

O kodėl gerbiamasai tik Marius P. ? Tokias "vertybes" propaguojant , reiktų , kad tauta žinotų savo "didvyrius" , kurie labai pergyvena , kad tauta neišnyktų...

velesas>10. Kristupas2016-06-05 14:20

Neskubėkite (teisti, spręsti, nurašyti ir pan.). EZOPO KALBA. Gal taip ir reikia? Sėkmės

velesas>7. U-22016-06-05 14:15

Beje, (kaip daktaras daktarui) iš ties, labai taikliai, akcentuojate vieną niuansą :))) Tiems(oms) padarams(ėms) labai būdinga, gal net įgimta siekti to "gryno" grožio, estetikos aplinkoje, švelnumo ir t.t. ir pan. Iki normalaus žmogaus normalios organizmo reakcijos (vėmimas).

Kristupas2016-06-05 14:13

Jau ne vienu atveju, kaip ir šiuo, gerb. ekspertai, Jūsų ironija sistemos atžvilgiu - nei į tvorą, nei į mietą. Pateikdami neva anoniminių autorių idiotiškus samprotavimus esminiais mūsų egzistencijos klausimais,kuriuos dalis skaitytojų priima už gryną pinigą, Jūs diskredituojate savo portalą iki delfio ir 15 min lygio.

Anfisa2016-06-05 14:12

Visi sitie nenormalumai jau pradeda veikti musu gyvenima. Vienas futbolo teisejas per skubejima parode zaidejui prezervativa vietoi geltonos korteles. Iki rungtiniu pabaigos niekas taip ir nesiryzo taisykliu pazeisti...

pamąstymas2016-06-05 14:03

mūsų gražioje Žemėje daug negyvenamų vietų. Kodėl negalima sukurti ten "savo rojaus"? Tada gyveni sau kaip nori ir su kuo nori. Kodėl reikia gyventi ten, kur apie Šeimą kitokia nuomonė? Juk mes nieko jiems blogo nedarome, ir nesiekiame kad jie būtų kitokie? P.S. straipsnelio pavadinimas, manau, kvailokas:). Kaip gali išnykti tauta, kada priimami Šeimą saugantys įstatymai?

U-22016-06-05 14:00

Chmmmm...Marius P.cenzura raso visai kaip musu etatatinis nevisaprotis Stasiukasas. Jam jo "šeima" tai senis Ozys, Oziukas junioras ir konservatnyku partija. "Ji buvo tvarkinga, netriukšmaudavo. Kai vienas iš trijų nusprendė eiti savo keliu, likusį gyvenimą tęsė likę du vyrai. Jie vaikų nenorėjo...." Eina nx. kaip grazu.

Dievas sukūrė vyrą ir moterį2016-06-05 13:58

Vyras ,moteris ir jų vaikai yra šeima.Visa kita yra tik iškrypėlių sąjunga.

velesas P.S.2016-06-05 13:11

Atsiprašau. Komentaras turėtų būti po straipsniu apie "independenco" naudą. Tas visiškas stasys dėmesį nukreipė :O)))

velesas2016-06-05 13:08

Tikrai įdomu, kelias savo palikuonių (vaikai, anūkai, proanūkiai) kartas jau aprūpino klanas su tokiais "projektais".

Pastaba2016-06-05 12:53

Tai, kad kaip tik vienalytės santuokos ir prives Lietuvą prie išnykimo

ar cia2016-06-05 12:48

donaldo kuko jureiviai?

velesas autoriui2016-06-05 12:19

Siūlau gydytis. Rekomenduoju aminazinu ir elektra.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi