Lietuvos Respublikos Konstitucija – tai Pagrindinis šalies įstatymas, kuris turi aukščiausią teisinę galią ir dėl šios priežasties priimamas bei keičiamas ypatinga referendumo tvarka. Šis įstatymas nustato ir apibrėžia pilietybę kaip objektyviai egzistuojantį asmens teisinį ryšį su valstybe.

Pagrindinis šalies įstatymas suteikia pilietybei konstitucinę galią ir tuo pačiu – pamatinę vertę. Pilietybė įprasmina pačią valstybę ir tampa kertiniu akmeniu, kuriant jos šiuolaikinę patikimą konstitucinę sąrangą.

Todėl valdančiųjų politikų viešai proteguojama dviguba pilietybė, kurią jau po kelių mėnesių bus bandoma įterpti į LR Konstitucijos 12 straipsnį, kelia didelę abejonę pirmiausiai dėl jos teisinių normų suderinamumo ir kokybės klausimų. Privalomojo konstitucinio referendumo būdu siūloma įteisinti dvigubos pilietybės institucija – tai iš tiesų yra keista teisinė chimera su didele trigubų privilegijų kupra: – pirmiausiai visiems lietuvių kilmės asmenims, mokantiems mokesčius kitoje valstybėje, dviguba pilietybė suteikia išskirtinę ekonominę privilegiją gauti visas gydymo, švietimo, mokymo ir kitas socialines paslaugas, apmokamas iš visų Lietuvos mokesčių mokėtojų lėšų; – antra, dviguba pilietybė ignoruoja karinės tarnybos prievolę ir pareigą ginti Tėvynę, kaip tai nustato dabartinė konstitucinė norma, skelbianti, kad kiekvienas Lietuvos pilietis turi atlikti karinę tarnybą įstatymų nustatyta tvarka; – trečia, dviguba pilietybė suteikia teisę lietuvių kilmės asmenims, prisiekusiems kitoje valstybėje, būti renkamais Lietuvoje Seimo nariais, Prezidento kaip aukščiausiojo šalies vadovo pareigoms.

Kitaip tariant, LR Seimo valdančiųjų politikų siūloma dviguba pilietybė brutaliai ir įžūliai įteisina dviejų rūšių lietuvių kilmės piliečių statusą: vieni turi teises, bet privalo vykdyti ir pareigas savo valstybei, kiti gi – išvykę iš Lietuvos ir retsykiais joje apsilankantys – įgyja visas politines bei socialines teises – be jokių pareigų.

Akivaizdu, kad valdančiųjų politikų proteguojama logiškai prieštaringa, neteisinga ir iš esmės iškreipta dvigubos pilietybės samprata drastiškai prieštarauja visai LR Konstitucijos sąrangai ir jos teisinių normų sistemai.. O pagal kertinį europinės teisės principą iš neteisės teisė nekyla (ex injuria jus non oritur).

Todėl nenuostabu, kad šią dvigubos pilietybės chimerą – su visomis jos privilegijų ir prieštaravimų kupromis – įnirtingai brukamą į LR Konstitucijos 12 straipsnį, o po to darant dar bent tris konstitucines pataisas, t. y.

griaunant ją iš vidaus, siekiama populiarinti pačiu aukščiausiu politinės demagogijos lygiu. Antai, apgailėtiname LR Seimo Aiškinamajame rašte, įregistravus Pilietybės įstatymo pakeitimo projektą, graudžiai nurodoma, kad projekto rengimą paskatinusi priežastis – tai „dramatiškai mažėjantis Lietuvos gyventojų skaičius“, nors labai gudriai nutylima tikroji katastrofiškos emigracijos priežastis – tai mažiausias darbo užmokestis visoje ES ir jaunimo nenoras likti šioje socialinėje duobėje.

Dvigubos pilietybės chimeros įtvirtinimui pasitelkiamas ir atviras politinis lobizmas, skubos tvarka brukant Politinių kampanijų finansavimo ir finansavimo kontrolės įstatymo bei Referendumo įstatymo pataisas, kuriomis apibrėžiama nauja referendumo šalininkų sąvoka. Šiuo atveju dvigubos pilietybės agitacijoje dalyvautų ne tik referendumą inicijavęs Seimas, bet ir papildomos begalvių Lietuvos piliečių grupės, žinoma, gaunančios dosnų Nacionalinio radijo ir televizijos eterio laiką tariamiems debatams.

Labai bloga teisinė dvigubos pilietybės įstatymo kokybė nė kiek netrikdo ir Pasaulio lietuvių bendruomenės atstovų. LR Seime apsilankiusi PLB valdybos pirmininkė Dalia Henkė iš įstatymų leidžiamosios valdžios vadovų reikalavo agitacinės kampanijos dvigubai pilietybei populiarinti, nes iki gegužės 12 -sios lieka vis mažiau laiko „tautos vienijimuisi ir susitelkimui“.

Vilius Bražėnas, šviesaus atminimo talentingas išeivijos žurnalistas ir publicistas, jau prieš nepilną dešimtmetį įžvalgiai pastebėjo, kad „PLB vadovybė užsispyrusi laikosi kažko panašaus į pasaulinę lietuvišką valdžią„. O jį patį nepaprastai nustebino ir net įžeidė faktas, kad, jam sugrįžus gyventi į Lietuvą, tuoj pat atkeliavo pranešimas apie jo pašalinimą iš PLB.

“Nejaugi grįžimas į Tėvynę – tai pražanga?“ Juk nuosekliai mąstant, visi lietuviai, o ne vien išeiviai, galėtų priklausyti pasaulinei lietuvių bendruomenei.

Betgi ne. Ir toliau Vilius Bražėnas retoriškai klausia: „Tad kur tokios rūšies tautos suskaldymo filosofinės šaknys?

Matau tik vieną to kilmę: įsikabinimas į nelogišką politinį melą, kad dalis Tėvynę palikusių tautiečių apjungia ir atstovauja visą tautą...“

Nemenką įspūdį Viliui Bražėnui paliko ir PLB Seimo, vykusio Vilniuje epizodai, kurie, kaip jis rašo „gerokai praplėtė mano susivokimą dabartinės emigracijos ir LR pilietybės frontuose. Pertraukos kavai metu pakalbinau jauną, gerokai pasireiškusią siūlymais dalyvę, ką Lietuva turėtų daryti pasitraukėliams emigraciją palengvinti.

Paklausiau: “Kada grįšit į Lietuvą ?“ Ji garsiai nusikvatojo ir, drauge su kita PLB seimūne, apipylė mane aiškinimais „kodėl ne“.

Dviguba pilietybė su triguba privilegijų kupra – tai tik dar vienas bandymas politiniams lobistams ir už jų tūnančioms šešėlinių įtakų jėgoms ardyti Pagrindinį šalies įstatymą. Juk vos prieš keliolika mėnesių jau vyko įnirtingi politiniai antpuoliai, siekiant įstatymiškai naikinti LR Konstitucijos 14 straipsnį („Valstybinė kalba – lietuvių kalba“), įžūliai pabandžius į lietuvių kalbą dirbtinai įgrūsti tris svetimus implantus „q“, “w“, “x“.

Žymiausi mūsų kalbininkai veltui aiškino, kad raide „q“ lietuvių kalboje nežymimas nė vienas garsas, ji yra ne tik svetimkūnė, bet ir visiškai beprasmė. Nežiūrint sveiko proto argumentų, akademinei ir pilietinei bendruomenei teko išeikvoti labai daug jėgų ir laiko, apginant visų mūsų konstitucinę teisę rašyti vardus ir pavardes valstybine kalba.

Taip yra ir dabar, naujai užsimojus politiškai ardyti valstybės konstitucinės sąrangos pamatus bei iš esmės ignoruojant labai svarbų įstatyminį dokumentą, būtiną tikrosios lietuvybės pamatų stiprinimui – Lietuvio pasą . Net ir kitų šalių pilietybes įgiję lietuvių kilmės išeiviai, turėdami Lietuvio pasą, kartu gautų ir visas mūsų valstybės piliečio teises: laisvo atvykimo, nuolatinio gyvenimo, švietimo ir mokslo, kitas socialines teises, o jų vaikai ir vaikaičiai – Lietuvos pilietybės atkūrimo teisę.

Nuolatinės valdančiųjų politikų iniciatyvos keisti Konstituciją, o iš esmės – ardyti jos vientisumą ir tvarumą, brukant teisiškai ydingus bei logiškai prieštaringus teisės aktus – yra labai pavojingos. Tautą gina Konstitucija, o sumenkinus ar logiškai pažeidus jos galias, nyktų ir pačios Tautos suverenumas.

Todėl ir šiandien mūsų Konstitucijos vertė išlieka – neįkainojama, o pilietybė – ne(su)griaunama.

Naujausi

Komentarai (87)

Rikiuoti
dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-03-09 06:49

Poniai dr. Lilijanai Astrai pacituosiu LR KT išaiškinimą: "LR Konstitucijos 12-o straipsnio 2-ą dalį LR Konstitucinis Teismas išaiškina 2017-10-20 nutarime (Byla Nr. 40/03, 45/03-36/04, ht*tp:/*/lrkt. *lt/lt/teismo-aktai/paieska/135/ta1749/content) taip: „... įstatymų leidėjas negali paneigti pilietybės instituto prigimties ir prasmės, jis turi paisyti konstitucinio reikalavimo, kad Lietuvos Respublikos pilietis kartu gali būti ir kitos valstybės piliečiu tik atskirais įstatymo nustatytais atvejais." Beje žodis "atskirai" ir žodis "kartu" yra antonimai. Gal kartais ponia dr. Lilijana Astra sugebės atsakyti į straipsnį "Kas Jūs, dr. Lilijana Astra?" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/kas-jusdrlilijana-astra/).

Dzukas > 85. Anfisa2019-03-05 02:04

Toje vargseje Zemeje ir taip pakanka visokiu pilieciu, marsieciu ir kitu ufonautu. :DDD

Anfisa2019-03-05 01:58

83-m. Nesutinku, Dzukai. Reikia leisti zmonems tureti kuo daugiau pilietybiu. Visokiu. Tik isivaizduokit, kiek Zemeje padauges visokiu pilieciu...gyventoju...

Senis Šaltis2019-03-05 01:44

Reikia tik pasidžiaugti, kad kuris laikas nesimato, kad iššoktų verkiančių, kad iš jų tautybę atima. Gal jau suprato kiti, o gal tik neužbrido į ekspertus tokie pavirkautojai.

Dzukas > 81. Nu jo...2019-03-05 01:41

Pilnai sutinku su tamsta - zmogus turi teise keliauti, ieskoti, dirbti kur tik nori, bet jis privalo apsispresti kokios valstybes jis pilietis. Kitu atveju bus pastovus interesu konfliktas. Visiska nesamone buti vienu metu, keliu valstybiu pilieciu, o papildomai, tai sukelia gresme paciai valstybei.

Dzukas > 80. Nu jo...2019-03-05 01:33

Aciu uz pastaba. Kai rasai vienu metu keliom kalbom, pamirsti perjungti registra. :DDDD

Nu jo... Norvaišui2019-03-05 01:24

Nemanau, kad išvažiavę sotesnio kąsnio, ir dėl to kąsnio prisiekę kitai valstybei, rūpinsis kažkuo daugiau nei savo kišene. Tai subjektyvus požiūris, bet tas subjektyvumas grįstas žmogiškąja prigimtimi: "... žuvis kur giliau, žmogus kur geriau..." Emigruoti nėra blogai. Pagyvenai, uždirbai, praplėtei akiratį, užgyvenai patirtį, - ir atgal, namo. Blogai kai emigravus ir įleidus šaknis, nebežinoma, kur yra tikrieji namai, ir norint garantuotai išsaugoti preferencijas, yra prisiekiama kitai valstybei. Tai ne tik moralinis aspektas. Atsiradus masiniam antros pilietybės galimybei, žmonėms negyvenantiems Lietuvoje ir nesuvokiantiems to gyvenimo realijų, bus galima ne tik rinkti įstatymų leidžiamąją ir tų įstatymų vykdomąją valdžią, bet ir patiems į tas valdžios šakas patekti. Net nežinant vidinės šalies virtuvės. Ir tai dar ne pats blogiausias dalykas. BET KURIS iš konvejerio būdu ne Lietuvos piliečių, gavusių Lietuvos pilietybę, gali patekti į aukščiausią politkumo ešeloną, kuris formuoja tiek vidaus, tiek išorės politiką. Jau pasimiršo Adamkaus ir Kazicko "nuopelnai" Lietuvai...??? Tai reali valstybės aneksija apeinant tarptautinę teisę. Jei norima sunaikinti Lietuvą, - tai trumpiausias ir efektyviausias kelias, nes "intelekualiniai" apjungimai taarptautinėje teisėje negroja, o politika tėra verslo grupių kovos laukas. Priėmus antros pilietybės įstatymą, Lietuva bus tiesiog asimiliuota kitataučių, turinčių lietuviškas šaknis, tačiau mylinčių sotų gyvenimą labiau nei Lietuvą.

Nu jo... Dzūkui2019-03-05 00:50

Paskutinėje frazėje nusimušė raidynas... Turėjo būti: "... Visa kita jų nedomina..." :)

to 742019-03-04 22:29

rašai: "tik norėčiau, kad būtų apjungiami mūsų intelkektiniai ištekliai nepriklausomai nuo to, kur mes, lietuviai ar lietuvybei prijaučiantys, gyvename". O ar kur nors parašyta, kad lietuvis, kur jis begyventų, neturi teisės ar galiomybės tų savo intelektinių išteklių skirti Lietuvai. Ar tam būtina Lietuvos pilietybė?

Dzukas > 77. Skeptikas2019-03-04 22:05

O Pilietybe buna be Priesaikos? :DDDD Siaip, amerikonai nepripazysta jokiu antru ar desimtu pilietybiu, bet nekreipia demesio i tokias savo pilieciu isdaigas. Jiems i tai visiskai nusispjauti, bet yra vienas dalykas kurio neimanoma isvengti - nepriklausomai kur gyveni ir ka moki kitose salyse, turi amerikoniska pasa, mokek mokescius i JAV biudzeta. Мшыф лшеф ог тувщьштфю

Skeptikas2019-03-04 21:36

Amerikoje apskritai nėra supratimo "Dvyguba pilietybė". gali turėti nors kruva užsieni pasu, bet tik užsimin, kad esi saikstomas priesaika kitai valstybiai, JAV pasą prarandi automatiškai.

Senis Šaltis2019-03-04 21:04

" Ar gali salis, kurioje neveikia Konstitucija, tureti pilietybe?" --- yra šalių, kur išvis tos konstitucijos nėra, ir ką? Yra vis tik.

senis 74 Norvaisui2019-03-04 14:51

pats rasai, kad tau do lampocki ta pilietybe, tai ko lendi i diskusija apie pilietybe? Parasei daug idomiu zodziu, kuriu prasmes, matomai, nesupranti, nori pasirodyt protingesnis uz Seni Salti? Gal atsakyk i toki klausima: ar gali salis buti valstybe, jeigu joje, toje salyje, neveikia Konstitucija? Tai yra, kazkokios sajungos istatymai yra virsesni? Ar gali salis, kurioje neveikia Konstitucija, tureti pilietybe?

Saulius Norvaišas2019-03-04 01:26

Nesu daugkartinės pilietybės nei oponentas, nei proponentas, tik norėčiau, kad būtų apjungiami mūsų intelkektiniai ištekliai nepriklausomai nuo to, kur mes, lietuviai ar lietuvybei prijaučiantys, gyvename. Taip pat nemanau, kad mokesčių nemokėjimas Lietuvai yra argumentas, kodėl lietuvis negali bent jau intelektualiai prisidėti prie Lietuvos atgimimo ir suklestėjimo. Pasižiūrėkime į tuos, kurie moka mokečius Lietuvai, bet tūkstančius kartų daugiau apiplėšia ją ir savo sprendimais arba savo neveikimu didina joje įtampą bei betvarkę. Tad, žiūrint į reikalą sistemiškai, kurie lietuviai Lietuvai yra svarbesni? Taip pat ir antasis punktas kvieste kviečia kitokiai šalies nuostatai, orientuotai į Puolimą, o ne į gynybą. Turiu omeny Puolimą su Taikos vėliava, Lietuvos paskelbimą demilitarizuota zona ir visišku bet kokių šaunamųjų ginklų Lietuvoje uždraudimą. Panašiai kaip Singapūre uždrausta įvežti kramtomą gumą. O medžiotojai tegul medžioja su lankais ir strėlėmis. Na ir pagaliau dėl trečiojo punkto – rinkimų – siūlau pažvelgti į valdžią kitaip, omnikratiškai, palaipsniui atsisakant atstovų rinkimo.

>72. Senis Šaltis2019-03-03 21:15

70.

Senis Šaltis2019-03-03 20:56

Na vien pakeitimui siūlomą tekstą pakanka paskaityti, tikrai ne dėl europos keičiamas: "Dėl privalomojo referendumo dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos 12 straipsnio pakeitimo paskelbimo" "1 straipsnis. 12 straipsnio pakeitimas Pakeisti 12 straipsnį ir jį išdėstyti taip: „12 straipsnis Lietuvos Respublikos pilietybė įgyjama gimstant ir kitais konstitucinio įstatymo nustatytais pagrindais. Lietuvos Respublikos pilietis pagal kilmę, įgijęs konstitucinio įstatymo nustatytus Lietuvos Respublikos pasirinktos europinės ir transatlantinės integracijos kriterijus atitinkančios valstybės pilietybę, Lietuvos Respublikos pilietybės nepraranda. Kitais atvejais Lietuvos Respublikos pilietis negali būti kartu ir kitos valstybės pilietis, išskyrus konstitucinio įstatymo nustatytas išimtis. Pilietybės įgijimo ir netekimo tvarką nustato konstitucinis įstatymas.“" e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/b1554fb0d6ab11e8a3fadd00a256c61a?jfwid=1v568x585

Nu jo... Šerniui2019-03-03 20:40

"... Greičiausiai, kad čia iš už Atlanto vėjas atpučia..." ______________ Būtent. Visi ryškesni sisteminiai sraigteliai periodiškai vis važiuoja į JAV prasiskalauti smegenų. Būtent po tokių vizitų gimsta kiedesiai apie "skalūnų išgavimą", "Ukrainos paramą","rusai puola", "šoko ekonomikos privalumus" "naujas AE statybas", antros pilietybės įstatymą, žemių parceliavimą užsieniečiams ir t. t. Neturiu iliuzijų, kad gali būti kitaip. Jokių. Kai susidarys antrą pilietybę turinčių, tačiau Lietuvoje negyvenančių užsienio valstybių piliečių kritinė masė, atsiras langas, tiems per atstumą mylintiems, įeiti į aukščiausią valstybės vadovų ešeloną, užsitikrinti strateginę padėtį įstatymų leidžiamojoje ar vykdomojoje valdžioje, kas iš esmės reikš, valstybės aneksiją, apeinant tarptautinius įstatymus. Ir išlipti iš šito mėšlo, nebebus galima nei de jure, nei de facto, nes ant dviejų kėdžių mėgstantys sėdėti, niekados nenubalsuos patys prieš save.

>67. Senis Šaltis2019-03-03 20:29

Vien šiandien kelintą kartą p*d*rastiškomis fantazijomis alpsti? Ketvirtą? Penktą? Ko tai sumažinai apsukas. Vadovas išmokas sumažins. Vėl ieškosi, kam už penkisE...

šernius >> 65. Dzukas2019-03-03 20:29

Dėkui, apšvietėt, dabar žinosiu :).

suldu ->prasalietis2019-03-03 20:19

Ar paciam nejuokinga viename komentare naudoti tokia auksta nata ir epiteta, kaip "durniu laivas". atrodo ,kad pats netikite tuo, ka bandos parasyti...

Senis Šaltis2019-03-03 20:15

64. velesai kempiniuk, kada komentuosiu apie gėjus tai būtinai paminėsiu, kad iš tavęs sužinojau. Bet tikrai tu netapsi draugu, kaip esi internetinė mano žmona, taip ir liksi pupuliuk.

V .Ladas2019-03-03 20:15

Dzukas > 59. šernius2019-03-03 20:13

Dviguba pilietybe - tai reiskia privaloma tarptautines sutarties buvima su kita valstybe. Valstybes, sutarties nares, pripazista, kad vienos valstybes pilieciai tuo pat metu yra ir kitos valstybes pilieciai. Antra, trecia ir t. t. pilietybe, tai pasu skaicius zmogaus kiseneje. Yra salys kurios "nepriestarauja", jeigu zmogus turi kita Pilietybe, yra salys, kurios kategoriskai nepripazysta galimybes tureti dvi ar daugiau Pilietybiu. Zmogus turi pasirinkti - ar atsisakyti kitu valstybiu pilietybiu, arba atsisakyti tos salies piletybes. Jeigu neatsisako, jam pilietybe anuliuojama, uz valstybiniu istatymu pazeidima.

> 61. Senis Šaltis :)))2019-03-03 20:08

Spardomam, snukiu purvą ariant, ir Dzūkas_ draugas :D)))) :D))))))

>58. Senis Šaltis2019-03-03 20:04

"Jonelio kliedesiai" palyginus su tavo "pranešimais", tai tas pats, kaip Cicerono oracija palyginus su kiaulės "iškalba".

Prašalietis2019-03-03 19:59

P. S. Man belieko šią"tautinę-intelektualinę"diskusiją pabaigti ne savo žodžiais, o nuostabaus"tautinio intelektualinio proto Dr." parašymu dar neišsivaikščiojusiems durnių laivo keleiviams :"Lietuviškos konstitucijos vertė – neįkainojama, pilietybė – negriaunama"... Gaila, kad"Dr." nepasistengė visiems pademonstruoti neegzistuojančių baltam sviete vokiškos, prancūziškos ir t. t." Konstitucijų verčių"menkumą ar mažumą lietuviškos"konstitucijos vertės neįkainojamumo atžvilgiu". Kaip ir nenurodė"lietuviškos pilietybės nenugriaunamo pastato"(kažką gali būti negriaunama ar griaunama šiame pasaulyje tas, kas yra žmogaus ar gamtos pastatyta) struktūros ir galimų negriovimo ar griovimo žemiškų pavojų ir t. t. Į tokio"tautinio"lygio,"tautine logika"pagrįstus"DR. tautiškai dvasiškus pasamprotavimus" labai šauniai,"konkrečiai,argumentuotai,tautiškai, logiškai, tikroviškai ir t. t." ,dviejų pilietybių, emigracijos tema parašiusiai straipsnį"Dr." KOMPETETINGAI PASAKĖ vienas iš,matomai, kol kas dar ne "dr"(nors šiandiena tautine socialinių mokslų "Dr." yra net ir D. Grybauskaitė),bet vistiek "gerai,tautiškai žinančių"bet kokį"tautos išlikimui svarbų reikalą"komentatorių. Cituoju:"tamsta vis nepraleidi progos pasigirti unikaliai daugiakomponente koše savo galvoje ir pavaišinti kitus ?" ;..." ir nėra nė mažiausių abejonių, kad visoms projebaltikos “valstybėms“ ruošiamas olandiškai belgiškų mankurtų scenarijus"ir t. t. Po tokio"Dr." straipsnio ir "kompetentingo, žinančio reikalą ir visa kita.." komentatoriaus"objektyvių tautinių pastebėjimų"durnių laivo keleiviai gali pagaliau"lengviau atsipūsti",besicivilizuojanti Lietuva pagaliau netruks"pasidaryti" Belgija ir Olandija su joje gyvenančiais lietuviškai-tautiniais olandiškai-belgiško tipo"mankurtais", pas kuriuos, kaip šiandiena į Belgiją ar Olandiją, uždarbiauti ir prašyti"neįkainojamos"lietuviškos pilietybės"brausis miniomis"iš visos vakarų Europos ir JAV"visiškai nusikainavusių" pilietybių turėtojai...

Senis Šaltis2019-03-03 19:57

šernius dviguba ir antra (ar kažkelinta) skiriasi politiniame lygyje. Skirtingos pareigos. Aš to irgi nežinojau. Dzūkas užvedė kažkada pasidomėti.

šernius >> 58. Senis Šaltis2019-03-03 19:57

Labai galimas daiktas.

šernius >> 51. Dzukas2019-03-03 19:56

Suprantu, kad čia kalba eina apie Antrą pilietybę, dviguba naudojama kaip sinonimas (straipsnyje). Aš irgi nežinojau, kad tarp jų čia yra koks tai skirtumas.

Senis Šaltis2019-03-03 19:56

šernius. Tai gal kandidatai į emigrantus. Arba jau visa giminė emigravus, vaikai mokosi užsieniuose, tai privilegijas išsimušinėja. Neatmetam papirkimo ar gauruotos rankos valdymo ir šniūrelių tampymo. Pvz kišama ta transatlantinė. Tai nesunku su jonelio kliedesiais palyginti. Amerikoje gyvenantis tampa priveligijuotas turėdamas LR pasą, nebereikia vizos. Ir turi LR pilietybę, tau visa europa atvira.

šernius >> 48. Nu jo...2019-03-03 19:54

Žinau, kad ir dabar yra suteikiamos. Bet tai čia suprantu "rankų darbo", o nori pakurti tikriausiai "pramoninį" :). Greičiausiai, kad čia iš už Atlanto vėjas atpučia.

šernius >> 46. Senis Šaltis2019-03-03 19:52

"Galima neieškoti sliekų ir pasinaudoti autorės samprotavimais. Dvigubos naudos turėjimas už tai Lietuvai nieko neduodant ir neįsipareigojant." Tai šitas ir ežiui aišku. Bet visą šitą reikalą Seime tiesiogiai stumia LT piliečiai, o ne tie, kurie akivaizdžiai tą naudą gaus. Reiškia, tie seimūnai turi kitą tikslą dėl kurio viską ir organizuoja. Mane tas kitas tikslas ir domina. Aišku, su laiku tai paaiškės. Bet kai sakoma: предупрежден - вооружен :).

senis2019-03-03 19:47

leidziu. Bet neuzmirsk liaudies isminties. Suns balsas i Dangu neina.

Senis Šaltis2019-03-03 19:37

Atsiprašau Ip ne tą nukopinau. 84.46.245.0 velesai kempiniuk tu mano, čia tau skyriau komentarą ir vis laukiu atsakymo.

Senis Šaltis2019-03-03 19:31

84.15.177.198 mano internetine palydove, ištikima, kaip žmona, ar galiu nueiti greitai ir prabalsuoti į savivaldybės rinkimus? Ar duodi leidimą? gal nori ir ten kartu nueiti ir pakomentuoti kiekvieną mano žingsnį? Aš nieko prieš, tu esi mano vos ne angelas sargas ekspertuose. Leidi?

>50. senis 47-am Seniui Salciui2019-03-03 19:24

Va, čia jau anam bus suprantamiau :D)))) Bet ir tai dar toli iki tinkamumo... (su mužiku ir p*daru kalbėti taip, kad jokių iliuzijų neliktų)

Dzukas > 41. šernius2019-03-03 19:19

Turint omeny visa ta savoku painiava, neaisku kas apie ka kalba. Yra dvi savokos - Antra(n.. kelinta) ir dviguba piletybe. Ir viena, ir kita Lietuvai nenaudingos. Tarp zmoniu, santaros laukti nereikia, nes skirtingos paziuros - vieni tautininkai, valstybininka, kiti - globalistai, neoliberalai. Mano nuomone - Pilietybes klausimas, tai vienas is pagrindiniu, Visuomenes brandos, egzaminu. Jeigu kalbeti apie Dviguba Pilietybe, vienintele salis, kuri sutiktu pasirasyti Dvigubos Pilietybes pakta su Lietuva, tai Ukraina. Daugiau "norinciu" nematau. Kas del Antros Pilietybes, tai jau Konstitucine savoka ir ji, siuo metu, Lietuvoje nepripazystama. Valdziai aisku naudinga, iki tam tikro laiko, tureti "mirtinas pilieciu sielas", butent pilieciu skaicius lemia ES pasalpa.

senis 47-am Seniui Salciui2019-03-03 19:17

as ne Stasys. Stasys renka parasus uz Imperatoriu Juozaiti. Eik ir tu, pasirasyk...

-45. senis 1-am Seniui Salciui2019-03-03 19:12

Dar kils noras kada nors į narcizišką psichopatą kreiptis kaip į normalų ?

Nu jo... Šerniui2019-03-03 19:05

Tai kad nėra informacija viešinama, nereiškia, jog lietuviškos pilietybės nėra suteikiamos. Buvo straipsnių. Info galima surasti Google įmetus "Asmenų, kuriems išimties tvarka suteikta Lietuvos Respublikos pilietybė, sąrašas". Šiaip visa šita idėja, manomis akimis žiūrint, daugiausiai stumiama per JAV dipukus ir vietinę JAV 5-ąją koloną. Gali klysti, bet nuomonė būtent tokia...

Senis Šaltis2019-03-03 19:03

45. senis 1-am Seniui Salciui. Nepyk aš pirmam komentare pačiam nesuteikiau tau daugiau diskusijos, ką prirašei, nei kiti komentatoriai, kurie pagyrė autorės straipsnį. o tamstos tekstas visiškas briedas. tu stasys?

Senis Šaltis2019-03-03 19:00

šernius, daug kas atpuola iš tamstos samprotavimų, nes pilietybę galima gauti kitam piliečiui prisiekus Lietuvai, o išvykęs lietuvis prisiekęs kitai šaliai, pilietybę praranda pagal konstituciją. jormalūzas. com viską bandė apversti aukštyn kojom. Labiau panašu į kelis kitus variantus, kaip sudaromas įspūdis, kad jūs galite bėgti kur norite, jūs vistiek LT piliečiai, ir taip išvyti kuo daugiau lietuvių, o po to kas žino, pakeis įstatymą ir nuims jiems pilietybes. Dar variantas, kad patiems valdžiagyviams reikalinga, kad galėtų be problemų pabėgti paskutinę sekundę iš pačių sukurtos karo zonos. Bet tokį variantą galima atmesti, nes jie gali ir taip pabėgti, jei yra ES. Bet jei subirs? Kitas variantas ale tų piliečių globalių lietuvių finansavimas. Žinome, kad dauguma emigrantų nieko iš to negauna, o tunka tik tos organizacijos, tai joms ir naudinga tik dėl finansavimo iš LT biudžeto ale lietuvių bendruomenei remti. Galima neieškoti sliekų ir pasinaudoti autorės samprotavimais. Dvigubos naudos turėjimas už tai Lietuvai nieko neduodant ir neįsipareigojant.

senis 1-am Seniui Salciui2019-03-03 18:51

siulau dar karta paskaityti straipsnio pradzia. L. Astra kalba apie salies Konstitucija. Kai salis priima Konstitucija, ji tampa Valstybe. Todel nebuna saliu Konstituciju, buna tik Valstybiu Konstitucijos. Nuo 2004 metu Lietuva nebeturi savo Konstitucijos, nes ES istatymai igavo virsenybe pries Lietuvos Valstybes Konstitucija. Lietuva, nuo 2004 metu nebe Valstybe. Nera Valstybes, tai nustokime kliedeti apie pilietybe. Nebuna pilietybes be valstybes! Galima kalbeti apie lietuvio pasa, nes kai mus isvarys is ES, kaip isvare is TSRS, vel galesime saukti, kad vel atgavome, issikovojome nepriklausomybe. Subyrejus Rusijos Imperijai, nepriklausomi buvome tik 22 metus. Subyrejus TSRS, tik 14 metu. Kiek isliksime nepriklausomi, subyrejus ES? Kam pridurkams nepriklausomybe? Kad L. Astra paverkslentu, o Senis Saltis, jos ismintimi pasidziaugtu?

Senis Šaltis2019-03-03 18:48

Geltonas, beje, ar pastebėjai, kad po to kada politiniu lygiu pradėjo kalbėti apie dvigubos pilietybės referendumą, jonelis staiga prapuolė su savo aktyvumu? Dar nėra jokių dėl to sprendimų, o jonelis nustojo kelti problemą. Kažin kame reikalas? gal turi minčių?

šernius2019-03-03 18:47

3. Globalios politikos atžvilgiu. Neturiu jokios info, kad va lygiai tokie procesai kaip Lietuvoje, dar kur nors vyktų kokių 3-5metų intervale. Vengrai "slaptai" suteikinėja Ukrainos Užkarpatės gyventojams pilietybes. Tai čia viskas aišku, planuoja tą gabalą progai pasitaikius nuplėšti nuo Ukrainos. Lietuvoje čia situacija kitokia, mes planuojame stipresnių šalių piliečiams savo pilietybę duoti. Gal šis įstatymas tai "gera pradžia - pusė darbo". Ir jeigu jį priims, tada vėliau laisvai bus galima dalinti pilietybes visokiems Afrikos arba Arabijos "lietuviams"?

šernius2019-03-03 18:47

2. Užsienio politikos aspektu - kam tai gali būti naudinga. a) Lietuva per dvigubus piliečius darytų įtaką kitų šalių politikai. Tipo, prisipirktų kokie turčiai iš užsienio čia žemės, miškų ir tada sakytų savo politikams, baikite ten karą kurstyti, o tai mano pinigai LT sukišti. Kažkaip labai stipriai abejoju. b) Per dvigubus piliečius, kitos šalys sustiprintų savo įtaką LT, labiau kontroliuotų valdymą ir t. t. Logiška. Ir kadangi yra numatytos "geros" ir "blogos" šalys, tai apie šį variantą galvojama. Tik toks niuansas, ar dabar jiems (vakariečiams) valdžia LT slysta iš rankų? Man atrodo, kad ne - spauda visa kontroliuojama, veikia visokios NKO, fondai, dalinami grantai, finansuojamos partijos, finansai kontroliuojami, sukaišioti reikiami žmonės į visas struktūras. Tai kam taip karštligiškai čia skubėti? c) Turto perėmimas (galėtų supirkti tai, ko užsieniečiai kol kas supirkti negali) - nežinau ar dar yra belikę kur nors kokie saugikliai, kad užsieniečiai negalėtų be statytinių supirkti ir žemes, ir miškus? Neesu užtikrintas. Dar įdomus klausimas, o Izraelis įeina į tų "gerų" šalių sąrašą? d) Paguldyti LT po kuo nors - dabar LT dreifuoja kaip laivas su sulaužytu takelažu. Kur mes plaukiam, tai turbūt tik tie kurie vairuoja žino. Jeigu yra planas mus pakišti po Lenkija, tai šitas įstatymas galbūt leistų gerokai padidinti lenkų įtaką LT. Paaiškėtų, kad ten Lenkijoje dara nuo Jagėlos laikų krūvos šlėktų lietuvių. Jie organizuotai išsirinktų savo partiją ir atgaivintų uniją su Lenkija. Čia reikėtų turėti info, kiek "potencialių" piliečių kokiose šalyse nusimato, deja, tokios info neturiu :(. e)...

šernius2019-03-03 18:46

1. Vidaus politikos aspektu - kam tai gali būti naudinga. a) Visuomenei - nenaudinga (straipsnis apie tai ir rašo). b) Konkrečiai partijai (išplėsti savo elektoratą, nes va mes kokie geri, kaip jumis pasirūpinome) - irgi ne, nes: I) iš vienos pusės nei viena partija šios idėjos nesugebėjo monopolizuoti (kad čia mes, būtent mes taip padarėme), tai neaišku, už ką po šito prastūmimo balsuotų emigrantai ir patenkintos bobutės, kurios džiaugtųsi, kad čia jų vaikučiai ir anūkai po antrą pilietybę gavo. II) bus pasipiktinusių žmonių, kurie nebebalsuos už šią partiją. c) Kariniam LT potencialui (didesnė šauktinių aibė reikalui esant) - manau, tie visi dvigubi piliečiai parodys nepadorų gestą ir tarnauti neis, LT neturės jokių svertų juos priversti. Tai irgi ne. d) Klaniniai interasai - jeigu vienas klanas iš to gautų naudos, tai kiti klanai bandytų tą naudą panaikinti/perimti, tokiu atveju Seime vyktų pjautynės šiuo klausimu. Lyg ir nėra nieko tokio. e) Padidinti valdžios stabilumą. Mažėjant gyventojų skaičiui - mažėja šalies įtaka ir , ko gero, parama iš ES. Jeigu sakyti, kad va atėjo 50% gyventojų į rinkimus nuo tikro skaičiaus (jeigu tas skaičius dabar yra slepiamas), tada gali būti problema, kad - aha, tai jūsų tiek mažai, visi bėga, nes vykdote xuj*vą vidaus politiką ir jums tiek daug paramos nereikia, nebeduosim. Jeigu pasakys, kad va balsavo 25% nuo visų gyventojų (to uždidinto skaičiaus), tada sakys, jūsų politinė sistema nestabili, žmonės neina į rinkimus, jumis nepasitiki, legitymumas jūsų abejotinas. Galbūt "užsieniečių" įtraukimas leistų spręsti šią problemą? f) Darbo jėgos problema - sakyčiau, pradėtų dalinti ukrainiečiams LT pilietybę, kad jie čia galbūt užsikabintų, būtų kuo pakeisti lietuvius? Kaži ar Ukraina patenka į "gerų" šalių sąrašą - Europos ekonominė erdvė ir tra lia lia... g) ...

šernius2019-03-03 18:46

Draugai kurmiai, paskaičiuokim. Kadangi man pasidarė labai įdomu, nutariau paanalizuoti iš kur čia kojos dygsta visam šitam dvigubos pilietybės kišimui. Prapjoviau situaciją trim lygiais, va kokios mintys kilo (komentatorių pateiktas versijas taip pat sukišau čia). Į tiesą nepretenduoju.

yel“l“ow submarine to 37. Senis Šaltis2019-03-03 17:45

čia net kupranugariui aišku, kad bet kokia emigracinių apribojimų redukcija skatima/provokuoja emigraciją ir nutautėjimą - ypač ekonominiu pagrindu - ir nėra nė mažiausių abejonių, kad visoms projebaltikos “valstybėms“ ruošiamas olandiškai belgiškų mankurtų scenarijus..., - paprastai sakant, dvasinių distrofikų, kuriems šventas yra tik pilvas ...

Diedas>to 7. Nu jo...2019-03-03 17:41

Jusabsoliuciai teisus, tokiu pavizdziu jau turime-JAV kaleimas Lietuvoje.

Senis Šaltis2019-03-03 17:31

Keisčiausia, kad "nepriklausomoje Lietuvoje" nebesiremiama jokiais mokslininkų tyrimais, tiesiog jų nėra. Manau, kad pasaulyje yra atlikta rimtų tyrimu, kaip pilietybės suteikimas mažina ar didina emigraciją. Spėju, kad efektas yra atvirkščias, ir ta emigracija yra skatinama.

yel“l“ow submarine to 35. Senis Šaltis2019-03-03 17:26

tai diskutuotinas klausimas :) - tiesiog vienas iš galimų kompromisinių sprendimų tiems, kuriems dūšios seklumas ir merkantilizmas leido prarasti litchūanijos pilietybę , mainais į kažkokios kitos skylės pilietybę ..., - idėja nėra bloga - klausimas tik jos teisiniame įforminime , kad nebūtų precedento dėl lygių ir lygesnių ..., - žo, tai tik idėja, atiduodant duoklę fatališkai litchūanijos emigracinei situacijai ...

Senis Šaltis2019-03-03 17:15

Beje straipsnyje autorė įdomią mintį apie "Lietuvio pasą" išreiškė. Ir reikia sutikti, tai dar viena privilegija "išskirtiniams".

yel“l“ow submarine to 33. Senis Šaltis2019-03-03 17:12

dėl to ir pavadinau visa tai būtent buku lojimu..., - nė vieninteliausio rimto argumento, o trijų grandiozinių dalių tryda kaip iš kokio grynaveislio konservatniko ar seno nomenklatūrščiko lūpų :))- nikoks natiurmortas ...

Senis Šaltis2019-03-03 16:58

Geltonas, ar pastebėjai jis net daktaro laipsnį pas ją įvelka į kabutes, nors jonelį su pasididžiavimu tą dr. snarglį prirašydavo. Pagal jį garso bangų sklidimo tyrimo laborantas yra vertas konstitucijos aiškinimui, o filosofijos daktarė - ne.

yel“l“ow submarine to 17. Prašalietis2019-03-03 16:51

tamsta vis nepraleidi progos pasigirti unikaliai daugiakomponente koše savo galvoje ir pavaišinti kitus ? :))))) - deja, bet jau seniai nebedaro jokio teigiamesnio įspūdžio ... , - geriau būtum paieškojęs bent vieno rimto argumento, ką ne taip parašė autorė :) - bo atrodai juokingai :), - suprantu, kad tamsta kažkaip suinteresuotas ta dviguba pilietybe(tikrai ne iš idėjos), bet kam tą suinteresuotumą rodyti taip primityviai, tiesmukai ir be fantazijos, t. y. buko lojimo ant autorės būdu ? - o tuščių žodžių perdoūavimas tik dar labiau viską gadina ...

skorpionas2019-03-03 14:13

Landsgrybių mafija deda milžiniškas pastangas ir eikvoja solidžias lėšas siekdama įteisinti dvigubą pilietybę, todėl privalo išsamiai atsakyti į šiuos klausimus: Kokiu tikslu siekiama įteisinti dvigubą pilietybę? Kodėl suteikti dvigubą pilietybę norima tik transatlantinius kriterijus atitinkančiose šalyse gyvenantiems emigrantams? Ar emigrantai tapę dvigubais piliečiais privalės atlikti privalomąją karinę tarnybą Lietuvoje? Kokias piliečio pareigas turės dvigubi piliečiai?

tik tiek2019-03-03 05:36

Praktiškai taip pat R. Paulauskas jau kalba daug metų...

s2019-03-03 04:28

lt.suenee.cz/schumannova-frekvencia-zeme-sa-zdvojnasobila/ Schumanno dažnis Žemėje padvigubėjo

s2019-03-03 04:05

youtube.com/watch?v=M9DD7vbPkyI ///Взгляд за горизонт. Академик Миронова В.Ю.

s2019-03-03 04:05

ūsų planetos elektomagnetinės bangos turi rezonansinį dažnį, kurio pirmoji harmonika yra 7,83 Hz. Toks elektromagnetinis virpesys yra nuolatinis natūralus gyvybės palydovas. Šį rezonansinį dažnį pirmą kartą moksliškai ištyrinėjo profesorius W.O. Šumanas. Todėl šis dažnis šiandien vadinamas Šumano rezonanso dažniu.///idcentras.com/shuman.html

s2019-03-03 03:43

youtube.com/watch?v=0kZVhkv3rUA //Академик Миронова В.Ю. , г.Симбирск 22-23.04.17

>ag rastui2019-03-03 01:27

Kaip sekasi dukrelių paslaugas pardavinėti? Kada į Pabradę?

Senis Šaltis2019-03-03 01:21

"Tik pasakyti, jog esi asilas" tu tikrai mano žmona. Sakyk brangioji ką nori. Svarbu būk šalia.

>22. Senis Šaltis2019-03-03 01:20

Tik pasakyti, jog esi asilas

Senis Šaltis2019-03-03 01:16

86.38.14.11 tu mano internetinis draugas, galima pasakyti internetinė žmona. Tu šaunuolis. Ir tikrai nepriklausomas nuo interneto kempiniuk. Patikslink ką tiksliai norėjai.

>20. Senis Šaltis2019-03-03 01:12

Nesupratai?? Jėzau, Marija, kas gi dabar bus... Genijus, akademikas (tiesa, tik su kompiuteriu po snukiu) nesuprato... vai, vai, vai ,vaaaiii. Nelaimė... Kaarrrma...

Senis Šaltis2019-03-03 01:03

Prašalietis, kaip ir anksčiau sakiau, tavo teksto nesupratau ir niekas greičiausiai nesupras. kam tau 12-to straipsnio citavimas straipsnyje? Atsiverti konstituciją ir skaitai nuo pat viršaus. Nesugebėjai vis dar per du metus? "– įkūnydama prigimtinę žmogaus ir Tautos teisę laisvai gyventi ir kurti savo tėvų ir protėvių žemėje – nepriklausomoje Lietuvos valstybėje, – puoselėdama Lietuvos žemėje tautinę santarvę, "...

Prašalietis-18. suldu ->17. Prašalietis2019-03-03 00:56

Kai kalba eina apie konkretų LK dalyką ir "Dr." tesugeba kitiems"neišprususiems moksliškai pavaryti", kad LK yra net pagrindinis šalies įstatymas," Šis įstatymas nustato ir apibrėžia pilietybę kaip objektyviai egzistuojantį asmens teisinį ryšį su valstybe";"Pagrindinis šalies įstatymas suteikia pilietybei konstitucinę galią ir tuo pačiu – pamatinę vertę. Pilietybė įprasmina pačią valstybę ir tampa kertiniu akmeniu, kuriant jos šiuolaikinę patikimą konstitucinę sąrangą"irt. t. Tokio ir dar šumnesnio "tautinio lygio"pablevyzgojimą kokį pavarė Dr. Lilijana Astra,neva LK 12 straipsnio tema, prie samanės butelio gali pavaryti Lietuvos išsivaikščiojusio kaimo paskutinis prasigėręs liurbis. Tamstelės" juodinant lietuvos kvalifikacija, jus "perkalbesite" neapsisprendelius ar savivertes menkinimas privers buti labiau palankiems tam, kuo jie netiki ?" , yra iš tos pačios"tautinės operos",kas kuo"tiki", kas yra su"kietesniais ir protingesniais durniais ir t. t. Adekvatūs žmonės tiki ar ne religija,esančios"Lietuvos kvalifikacijos"neįmanoma nei"pajuodinti nei pabalinti". Kaip ir"savivertė"yra ne tai ką kiekvienas apie save mano,o tai, ką pagal jo darbų duotus rezultatus sąžiningai ir teisingai pasako žmonės. Matosi,kad pats"gerai supratai"tekstą, todėl ir tu"tautiškai užgiedojai"apie tikėjimus, savivertes,jų juodinimus, balinimus ir t. t.

suldu ->17. Prašalietis2019-03-03 00:01

Na, issiliejot,o kas toliau? gal kazka parasytis apie pati straipsni ar pacia tema? privilegijos nebutinai reiskia "geriausia" kazka, privilegijos reiskia "daugiau negu kitiems". ar jusu supratimu, juodinant lietuvos kvalifikacija, jus "perkalbesite" neapsisprendelius ar savivertes menkinimas privers buti labiau palankiems tam, kuo jie netiki ?...Is pirmosios pastraips akivaizdu, kad jums sunku su teksto suvokimu....

Prašalietis2019-03-02 23:50

Juokinga skaityti ir suprantama, kai apie Lietuvos Konstitucijos pilietybės nuostatas jos necituodami, arba kiekvienas savaip"suvokdamas kas ten parašyta, kompetentingai,protingai,tautiškai ir grynakraujiškai samprotauja" dar neišsivaikščioję,"jausmingi"ir suinteresuoti "tautos likimu" komentatoriai. Nesvarbu ar jie būtų už ar prieš "dvigubą, trigubą, daugybinę pilietybę". Dar juokingiau yra skaityti komentatorių lygio, be atitinkamo LK straipsnio citavimo, kad visiems pasimatytų iš kurios"mokslinės srities"yra rašanti Dr. Lilijana Astra,kuriai taip "aiškiai ir liaudiškai" pavyko visiems paaiškinti "kas yra parašyta" pilietybių klausimu LK. Aišku Dr. Lilijanai Astrai dar reikia padirbėti keliant "mokslinę kvalifikaciją"savo "mokslinėje srityje", kol jai pradės vaidentis nors kokios "konstitucinės dvasios". Tuomet šiai "Dr. moksliškai" pasimatys dar aiškiau ne tik valstybės"konstitucinės sąrangos pamatai",bet ir "sienos, stogas, kaminas ir visos kitos šiandieninės valstybės sąrangos trobos dalys". Neišsivaikščiojusiems"grynakraujams" ši "Dr." galės dar aiškiau"paaiškinti",ką ir kuom reikia "valstybinę konstitucinę sarangą"lopyti.. Kol dar visi tautiečiai "nespėjo suvažiuoti" iš vakarų valstybių "mėgautis" lietuviška privilegija gyventi Lietuvoje, dirbti už"europiškai" lietuviškus atlyginimus,"mėgautis geriausia Europoje lietuviška medicina",gauti lietuviškas pensijas, "džiaugtis"net trečdalio "privilegijuotų ir grynakraujų" lietuvaičių "pasiekimais"skurde, visų kitų susirgimuose tuberkulioze ir sifiliu, savižudžių skaičiumi ir t. t.

šernius2019-03-02 23:10

Komentaruose perskaičiau dvi versijas, kodėl valdžia taip aktyviai pradėjo stumti dvigubos pilietybės klausimą. Gal yra daugiau versijų? Gal kas girdėjote ar nėra daugiau EU šalių, kur irgi šis klausimas būtų šiuo metu stipriai eskaluojamas?

šernius2019-03-02 23:04

Labai aktualus straipsnis. Pagarba autorei. Reikėtų paplatinti šį straipsnį socialinių tinklų pagalba, na ir darbo kolektyvuose smegenėles liaudžiai pamasažuoti.

Dzukas2019-03-02 22:43

Geras straipsnis. Nera ka komentuoti. Apie visokia antras. trecias ir dvidesimt ketvirtas pilietybes, rasiau ne karta ir mano pozicija nesikeicia. Gyvenkite kur norite, nieks jusu nevarzo, tam yra Leidimas gyventi. Pilietybe gali buti tik viena, visa kita NESAMONE.

suldu2019-03-02 20:38

Zymiai gilesnis, negu paprastai sia tema rasomi straisniai, taciau vis dar nepakankamai gilus. Nepakankamai gilus teisine prasme ir teisineje saveikoje.

-11. Kindziulis2019-03-02 19:30

Tikrai ne. TIK vienas prietranka, pasivadinęs seniusalciu. Pakaktų atsiversti kad ir kokių keleto metų straipsnių archyvus.

Kindziulis2019-03-02 19:27

čia atėjo Senis Šaltis su Nu jo...ir straipsnio komentarai pasibaigė.Gal Jūs abu iš vienos kontoros pasamdyti komentatoriams atmušti?

Senis Šaltis2019-03-02 18:38

Nepyk Aurimai. tai pirmoji tema oponuojanti jormalūzas.com ir kitiems briedams skelbtiems ekspertuose. Nenoriu jos teršti ir ne apie temą šnekėti.

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-03-02 18:33

....:D:D:D:D ... Nepasprink putomis... Ir nepamiršk,- savo likimą kuriame patys.... :D:D:D

Senis Šaltis2019-03-02 18:31

7. Nu jo... o apie pačią temą iš straipsnio ar turi ką pasakyti niektauza? Keistas "senbuvis" tamsta, jei sugebi klausti tai kas jau keli metai buvo išnarstyta ekspertuose nuo iki.

Nu jo...2019-03-02 18:26

Įdomu, kas nors susmąsto, ką reiškia realybėje ta dviguba pilietybė... ? JAV nacija, yra sudaryta iš viso pasaulio tautybių. Tai reiškia, kad kievienas JAV pilietis, gavęs kažkurios kitos valstybės pilietybę, gali dalyvauti tos kitos šalies politiniame gyvenime. Kuo tų pilietybių išdalinama daugiau, tuo JAV turi daugiau svertų, daryti realią įtaka. Tai tobulas būdas vykdyti geopolitinę ekspanciją nematomai, apeinant oficialią diplomatiją. Kitaip pasakius, tai tobula silpnesnių valstybių aneksavimo technika, tiesiogiai nepažeidžiant tarptautinių įstatymų...

yel“l“ow submarine2019-03-02 18:11

taip, tikrai didelė padėka autorei už puikų straipsnį ir ekspertams už publikavimą, bent simboliškai atsveriant nesuskaičiuojamas čikagos šizofreniko ramanausko kliedesių paklodes pilietybės tema - dar būtų neprošal, jei autorė pasidalintų straipsnio publikavimo patirtimi - t.y. , kam siuntė straipsnį ir kas publikavo arba ne, o googlas kol kas randa tik publikaciją vakarų eksprese ..., - kviečiu visus dalintis visais įmanomais būdais :)

konstitucja, jeigu tarnavai kgb, slamstas2019-03-02 17:55

Apie Lietuvos respublikos Konstitucija. Kai tiesiogineje televizijos laidoje vyko debatai tarp Prano Šliužo ir Vytauto Lansbergio del žemes pardavimo užsienieciams Pranas Šliužas pareiške,kad žeme užsienieciams parduoti draudžia Konstitucija,o Vytautas Lansbergis atsake Lietuvos Respublikos Konstitucija šlamštas. TAI DEL KO SAUGOJAM SITA SLAMSTELI UZ TAUTOS PINIGUS? Mano nuomone uz tokius sio slamstelio zodzius, duoti metukus Lukiskiu kurortu,gal vierhai atvestu i prota per kita gala, sita virtualu prezidenta.

skorpionas2019-03-02 17:50

Yra pagrindas teigti, kad landsgrybių mafija inicijuodama referendumą dėl „dvigubos pilietybės“ ir siekdama teigiamo referendumo rezultato turi slaptą tikslą. Landsgrybių mafija nustatė, kad dėl didelės emigracijos ir didelio procentų netinkamų karinei tarnybai runkelių po kelėtos metų nebus ką šaukti į kariuomenę Rusijos atgrasymui. Šios problemos sprendimui landsgrybių mafija nutarta įteisinti „dviguba pilietybę“. PILIETYBĖS ĮSTATYMO 8 str. nurodyta: „Lietuvos Respublikos pilietis, kuris kartu yra ir kitos valstybės pilietis, Lietuvos valstybė laiko tik Lietuvos Respublikos piliečiu. Kitos valstybės pilietybės turėjimas neatleidžia jo nuo Lietuvos Respublikos Konstitucijoje, įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytų Lietuvos Respublikos piliečio pareigų.“ Versija-papildyti rekrutų skaičių emigrantų sąskaita pagrindžia ta aplinkybė, kad suteikti dvigubą, pilietybę norima tik transatlantinius kriterijus atitinkančiose šalyse gyvenantiems emigrantams, mat pvz. iš Rusijos, Baltarusijos, Kinijos, Irano ar kt. valstybių parsigabenti rekrutus bus neįmanoma. Taigi, suteikus teisę į dvigubą pilietybę emigrantams atsiras prievolė atitarnauti Lietuvos kariuomenėje... ,

Gražina M Palukaitienė2019-03-02 17:28

Labai teisingas ir aiškiai parašytas straipsnis. Piliečiai, jei dar nesupratote, kas yra dviguba pilietybė, skaitykite tą straipsnį daugelį kartų, kol pagaliau suprasite, kas tai yra.

viltė2019-03-02 17:24

Ačiū autorei...ir kas iš to ?Tie , kas turi tai girdėti - negirdi .

Senis Šaltis2019-03-02 16:26

Ačiū autorei ir ekspertams už pirmą priešingą straipsnį šia tema. Be visokių pliurpalų trumpai ir suprantamai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi