Seimo pirmininko Viktoro Pranckiečio siūlymas įforminti Vytautą Landsbergį kaip prezidentą, nėra naujas vėjas Lietuvos politikos padangėje.

Daugelis mūsų, kurie stovėjo Baltijos kelyje, kurie atrėmė okupantus, neturi abejonių, istorijos klaidos turi būti ištaisytos.

Kiekviena valstybė turi ir savo juzes-neprotelius . Taip yra ir dėl kai kurių veikėjų nuomonės apie Landsbergį. Tik vienetai nesupranta, kad jei ne Landsbergis, sėdėtume po ruso tanko vikšru iki dabar.

Tad kam keliamas triukšmas? Kam naudinga, kad Landsbergis nebūtų Lietuvos prezidentu?

Pasukus galvą į Rytus, šio triukšmo užsakovas iš tolo matosi.

Neužmikime. Ne viskas taip paprasta, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Ar bus patvirtintas Landsbergis prezidentu priklauso ne tik nuo valdančiosios daugumos ar opozicijoje esančių geros valios politikų, bet ir nuo kiekvieno iš mūsų, dirbančio kituose baruose.

Sovietinis mąstymas dar išlikęs ir jis pakankamai pavojingas. Nors viltis vagono gale jau šviečia.

Pripažinkime, V. Pranckiečio siūlymas sukėlė sveiką vėją užsistovėjusiame politinio elito vandeny. Tai visiems mums į naudą. Perženkime per save, pakilkime virš savo ambicijų.

Nerijus. G., ūkininkas, buvęs disidentas (pavardės redakcijos prašoma neskelbti)

Naujausi

Komentarai (97)

Rikiuoti
mikaldzius -pranasas kas nezinojot2019-09-06 22:11

"Pripažinkime, V. Pranckiečio siūlymas sukėlė sveiką vėją užsistovėjusiame politinio elito vandeny"sveiku veju i elita pranckiukas pribezdejo :-)

irmai2019-09-02 15:17

sieki pati naudos? Ką laimėtum,jeigu Landsbergį pripažintų prezidentu? Babkių? Gal reikia jam suteikti titulą"žmogus nesugebėjęs tapti prezidentu" tai būtų istoriškai teisinga. O skaldyti geriausiai moka pats kupriukas-muzikantas. Jau tiek malkų priskaldė, kad didžioji tautos dalis jo nekenčia kaip maro.

galėjo2018-01-20 14:55

aišku, kad Pranskietis straipsnyje ,,Lietuva už Landsbergį-prezidentą'', galėjo ir sarkastiškai pajuokauti

teisingai2017-12-27 20:01

sake p-nia Maldeikiene apie pranckieti...Dabar ir as pritariu!

Prašalietis-92. Daug gincu2017-10-23 23:56

Galiu priminti Tamsteliai,kad šiandieninis beretinių patriarchas Lansbergių Vytautukas"būsimas buvęs pirmas valstybės vadovas"jau kandidatavo prezidento rinkimuose. Savo rinkiminiame klipe per TV šioje savo prezidentinėje kampanijoje garsiai ir jausmingai,dėl didesnio"nuoširdumo"užsidėjęs megztą beretę,daugelį kartų traukė tautiečiams jausmingą dainą"man nereikia tokios garbės jei kiti tautiečiai liūdės"... Tik tuo metu šis"būsimas pirmas Lietuvos vadovas niekada juo nebuvęs"berods nepateko net į antrą turą. Taip jį"mylėjo ir jo nuopelnus Lietuvai"įvertino per šiuos prezidento rinkimus eiliniai Lietuvos žmonės,bet šiandieniniams"politiams"chebrantams dėl to tik nusišvilpt... jie tarpusavyje dalijasi apdovanojimus ir titulus...

Daug gincu -2017-10-23 18:28

reikia referendumo .

tarp2017-10-22 13:55

kitko, Pranckietis neturi teisės spręsti už visą Lietuvą. Aš pvz. apie Landsbergį esu priešingos nuomonės.

šituo2017-10-22 13:51

Pranckiečiu visai nusivyliau, galvojau, kad yra protingesnis, o pasirodo yra kai yra.

mama iš kaimo2017-10-20 18:47

Gaila skaityti kai kuriuos komentarus. Juk visi, išskyrus dar neišmirusias megztąsias beretes, iš šito veikėjo tyčiojasi. Pasižiūrėkit reitingus, net vargiai tikrą padėtį nusakančiom apklausom nustatytus. Juk net Tapinas respondentų nuomone vertinamas labiau už Landsbergį.Ar tai jums nieko nesako? RĮprezidentinti, aišku, galima, juk yra ir beveik įšventintų - Kim Ir Senas, Mao dze dunas, Stalinas...

" buves disidentas" :)))))))2017-09-21 14:35

Neber kada " disidentauti" ukininkui nerijui g. Nes reikia skubiai " isisavinti" briuselio babkes. Nes finisas 2021 m.nenumaldomai arteja. O cia stai ateini i pagelba kitam " ukininkui" pranckieciui- ziu, ir greiciau " isisavinimo" reikaliukai pajuda :))))))

?2017-09-21 13:11

Kai aš močiutės klausdavau ar rusai tremdavo ištisais kaimais,panašiai kaip vokiečiai sudegino Pirčiupį? Ši atsakydavo ne,tik kai kuriuos.Tai nežinia iš kur atsibastę,nežinodami kalbos,žinojo kurį tremti ? Močiutė: lietuviai patardavo...Tai iki šiol save sureikšminę,kitus niekindami dar vis patarinėja ?

Ei2017-09-21 02:30

Toks kietas kad bijai įsivardyti, tai ūkininkas ar buožė?O kaip tas smuikininkas prie sovietu po užsienius keliavo be KGB priežiūros?Tai jei tauta niekada per prezidento rinkimus neišrinko, oj šunauja neprabalsavo už kupriuka, tai ir niekada negali tapti kuom nebuvo. Kažkaip visos buvusios sovietinės respublikos ir be tokiu Lendsbergiu ale nepriklausomybe atgavo, ar ne?

Senukas2017-09-21 01:53

jau viską gavo už gerą tarnybą CŽV, paverčiant Lietuvą pafrontės valstybę ir sunaikinant jos valstybingumą. Pinigų jis turi kaip šieno, namų ir įvairiausių titulų irgi. Pagaliau įkapus to nenusineši. Liko viena neįveikiama svajonė, įsirašyti į istorijos vadovėlius kaip pirmas Prezidentas. Na užsispyrė ir viskas, o laikas tai eina.... Štai ir pavedė šeimininkai kuo greičiau tą reikalą sutvarkyti. Argi jiems rūpi, kad tai ir komiška ir pagal įstatymus neišeina? Juk jie kolonijose dar ne tokių dalykėlių yra prasukę....

E2017-09-21 01:43

Pranckietis turėtų palikti proruSSiško oligarcho partiją, vis tiek bus išvarytas už nepaklusnumą pilkąjąm partijos lyderiui.

rasa2017-09-15 17:18

palaukit,kas suteike teise tam PRANSKIECIUI siulyti tam senam pirdylai prezidento vardo suteikima,cia juk sprendzia tauta,o ne koks iskiles i valdzia pataikunas,sioje vietoje 100 balu Karbauskiui,kuris nesutinka su istorijos naikinimu,nes tas senis niekada nebuvo ir nenusipelne buti prezidentu,ji teisti reiketu padarius tiek zalos

Mieli Tautiečiai,2017-09-03 20:57

apsidairykit aplinkui ir pamatysit,kad kažkokie tai latviai,estai,ukrainiečiai,azerbaidžanai ir visos kitos buvusios TSRS respublikos,ligi šiol sėdi po okupanto ruso padu. Nes neturėjo tokio saulės kaip V. Landsbergis. Jeigu paklausyti beretagalvių,tai jis vienintelis (jų stabas)kovėsi kaip liūtas su ruskiu ir atnešė Lietuvai laisvę. Gaila tų kitų buvusių broliškų respublikų,bet deja jos neturėjo tokių landsbergių,kaip Lietuva ir dar ligi šiol velka ruskio jungą,kol neatsiras koks didvyris bent kiek panašus į mūsų saulę.

V. Ladas2017-08-29 20:34

Pranskiečio, kaip ir vienu metu Graužinienės lūpomis (berods dėl apsaugos), mano nuomone, kalba kažkas kitas, ar kiti. O ar tikrai tie kiti nori tam pačiam senukui gero, Lietuvai gero? Kita vertus,jei šis asmuo būtų tikras, kad jį išrinks, niekas netrukdo kandidatuoti, kad ir sekančiuose Prezidento rinkimuose. Bent taptų aišku, kiek yra dievinančių, ir kiek niekinančių. Bet geidžiama tik teigiamo rezultato, bet kuria kaina...

algirdas2017-08-29 13:16

Atgaliniu ir neteisetu budu suteikti Gerb. V. Landsbergiui LR Prezidento statusa pasiules Seimo Pirmininkas Pranckietis pasirode kaip salies zmoniu kirsintojas. Mano nuomone,nesusitarus su balsuosianciais Seimo nariais uz mineta statusa gali vel iseiti negeri dalykai. O jei neuzteks balsu siam statusui paremti? Kiek anksciau gerbiau Pranckieti,tiek dabar nesuprantu jo prieslaikiniu kalbu apie si statusa. Siuo atveju gal ir teisus G. Landsbergis,kad tam nepasiruosus bus tik pazemintas jo senelio vardas-o kam tai naudinga?

suldu2017-08-28 23:14

Ka jau ka, bet lansbergi reikia teisti, kaip valstybes isdavika,o ne apsauga is mokesciu moketoju samdyti ir nusikalstamais budais paisyti jam statusus. vienintelis budas tureti prezidento statusa - juo tapti.

suldu2017-08-28 23:11

naudinga tiesai ir moralei ir paciai tautai, nes Lansbergis niekada nebuvo lietuvos prezidentu. Noreciau ir as prezidento statusa tureti.... mano kaimynas - tai pat. Bet mes negalima to statuso turetu, nes nebuvove lietuvos prezidentais. Koks nors ...." garbes prezidentas" prasom, bet ne "buves lietuvos prezidentas" - NE! , nes jis juo nebuvo ir niekada nebus. jis praleimejo visus bandymus tapti prezidentu, zmones issake savo valia per prezidento rinkimus. Kam isvis, tokia nusikalstama veika leidziama ir dar taip viesai skelbiama nusikalstama veika.

Stefanija2017-08-28 23:10

Pranckietis vėl susimovė, ar kas nors pačiam suteikė teisę rinkti prezidentą tautos vardu? Ar tai neprieštarauja Konstitucijai?

jeronimas2017-08-28 17:56

Ukininkas ar zemvaldys??? Kiek zemes pavyko prichvatizuoti,kokio dyzio valdos?? Atsakymas i paskutini klausima,butu paaiskinimas sio rasinelio tikslu.Dabar pats darbymetis tikriems ukininkams,tik zemvaldziai turi laiko rasyneti,kai samdiniai dirba ,ko gero,uz puse minimumo???

Mesti lauk pupų dėdę iš kėdės2017-08-28 17:40

Kodėl Ramūnas Karbauskis taikstosi su tokiu išsišokėliu? Kodėl nemeta jo lauk? Juk Valdančiosios ir skaitlingiausios partijos vadovui Ramūnui yra suteiktos visos galios išvaryti iš vadovaujančių posto tokius išsidirbinėtojus, kaip kad Uspaskichas anuomet Gedvilą pakeitė Graužiniene (visų mūsų nelaimei). Kol dar tas slidus tipas nepridarė dar didesnių bėdų ne tik šaliai, bet ir valstiečių-žaliujų partijai.

darka2017-08-28 17:37

Ukininkas turi ukininkauti,o ne debiliskus straipsnius rasyti.

jonas2017-08-28 17:02

GAILAS KAD JUZES PROTELI TURI IR PRANSKIETIS SUDIEVINES KEGEBISTUS.PONAS PRANSKIETIS PEREME LANSBERGIO MANIERAS MENKINTI LIETUVOS ZMONES.MENKINDAMAS SAVO RINKEJA POLITIKAS PASIRASO MIRTIES NUOSPRENDI

zuzis2017-08-28 15:31

“Juk tokie yra anie netikri apaštalai, klastingi darbininkai, besidedantys Kristaus apaštalais. Ir nenuostabu, nes pats šėtonas geba apsimesti šviesos angelu. Tad nieko ypatinga, jei ir jo tarnai apsimeta teisumo tarnais. Bet jų galas bus toks, kokie jų darbai.“ Labai tinka būsimam Prezidentui, kuris bus išrinktas padlaižiaujant. 1998 metais jo neišrinko, tauta atmetė. "Geriau patyręs" - netiko. Tai dabar keršija?

KAUNAS2017-08-28 14:11

Kas čia per nesamonė kad V. LANSBERGUI būtu suteiktas prezidento titulas-kažkokia kvailystė,tegul eina Lanzberginis į rinkimus ir pažūrėsim ar ji tauta išrinks...... O dabar tautos neatsiklausia ir duos titula prizidento,už ką..... Tai gal visai tautai suteikit toki statusa...... Daug žmoniu yra nusipelnusiu tai gal visiems reikėtu tada suteikti prezidento statusa...... Bus nebaudžiami,o pasiknisus po VYTAUTO LANSBERGIO BIOGRAFIJA TAI NĖRA JIS JAU ŠVENTAS DAUG JUODU NUODĖMU PADARES TAUTAI.......

2017-08-28 13:57

VIKTORA PRANSKIETI -reikia mesti iš seimo,nes jis juodai nugaruoja,kvaksi kaip besmegenis didelė gėda,duoti V,LANZBERGUI STATUSA PREZIDENTO YRA DIDŽIULĖ GĖDA visai mūsu tautai.....Svietas dar to negirdėjo ir nematė,atsibuskit seimūnai,kokius vapalojimus žeret tautai

fatyma2017-08-28 13:53

svieto pabaiga,tauta renka prezidenta.Ka čia seimo nariai garuoja,V.LANSBERGIU DUOT TOKI TITULA BŪTU GĖDA VISAI TAUTAI.atsibuskit ir nesapalokit nesamoniu-seimo nariai visai nušoko nuo proto,realiai nebemasto.....

sovietmetis2017-08-28 13:01

O ką, jis, t.y. V.L. ne iš sovietinės atminties: ar ne iš sovietinio laikmečio

abejonė2017-08-28 12:59

Kadangi šis straipsnis iš "viena boba sakė" ( anonimas) ,tai jo ir mintys tuščios...

> 65. stasys2017-08-28 12:46

Na ir apsidžiaugs tas "geltonas 63" gavęs jūsų pliusą!!! Tik galėjot be baimės nurodyti kas tas geltonas gavęs tokį vertingą apdovanojimą. O kur tą pliusą dedat? Ar verta jums taip vargti?

stasys2017-08-28 12:36

geltonas 63 ..prajuokinai .:) bet dedu pliusą už parodytas pastangas .:)

Lietuvis2017-08-28 12:05

Kaip galima suteikti ožiui prezidento titulą, jei jis nebuvo išrinktas tautos. Ir ūkininkas Nerijus G užzombintas lansbergizmu, uždarbiauja inetrnete su tokiais vaikiškais straipsneliais. Ypač bukiems ala ūkininkas Nerijus G teigiu, kad Pranckiečio siūlymas tai politinių dividendų kaupimas sau: kad per ateinančius rinkimus gautų prokonservatoriško elektorato palaikymą,ir labai tikėtina, kad Prancietis dar penkmečiui nepraėjus perbėgs pas tuos pačius konservatorius

yel“l“ow submarine to 61. Dzukas > 60. yel“l“ow submarine2017-08-28 05:59

dėl narkomanų tai be abejonių - zombių zombiai :)) - net nežinau prieš keliolika metų ir aš priėjau šitos išvados ir kurį laiką dėl to ddesperavausi kaip koks nepritapęs prie chebros vaikas :) ; - antra - nelaikau išsilavinusiais žmonių, kurie savo galvose sugeba priveisti šmėklų, stereotipų, mąstymo šablonų, ideologinių bei moralinių klišių, prietarų, fobijų, paranojų ir t. t. :) - taip kad, realiai išsilavinusių žmonių litchuanijoje bent keturiom ar net penkiom eilėm mažiau, nei žmonių su aukštuoju (tipo) ... ; - trečia - ekspertai tai ne pliauskalai ir ne pievos - litchuaniškos provincijos sąlygom tai vienas iš nedaugelio, gal net pats padoriausias, alternatyvios, opozicinės informacijos šaltinių ir kokia nekokia, bet aikštelė atviresnėm ir dalykiškesnėm diskusijom, lengvai prieinama kiekvienam, kuriam vidinis balsas neduoda ramybės, kurio sąžinė ne letarge - reikia tiesiog rinkti auditoriją, auklėti, šviesti ją, užduoti teisingą kursą, provokuoti savarankišką mąstymą ... , - niekas negimsta tuščioj vietoj, kaip ir niekas negarantuoja jokių rezultatų - visas gyvenimas tik tikėjimas, meilė ir viltis - kiekvienas po kruopelytę , skant - o nusispjauti visada suspėsi, - kas žino, - gal net to paties stasioto balsas, po šitiekos cirkinimosi ir mąstymo mankštos ekspertuose , eiliniuose rinkimuose nebebus atiduotas fanatiškai chunveibiniškai :)))

Senis Šaltis2017-08-28 05:38

Na jau tikrai Dzūkas pasakėte. Didesnio briedo, kaip jonelis ir jo pakalikai, ekspertuose nerasi net su LED kilovatiniu prožektoriumi. Net stasys atrodo išminčius. Įlindau, kaip chamas į jūsų pokalbį. Lėksiu pamiegoti. kgb-istai irgi miega prie penktos kolonos. Labanaktis visiems.

Dzukas > 60. yel“l“ow submarine2017-08-28 05:27

Gerbiamasai, niekam Lietuvoje to nereikia. Net norint surinkti bendraminciu, reikes su ziburiu ieskoti, nes ir ten kruva priestaravimu. Daugelio, visiskai normaliu, issilavinusiu ir norinciu kazka pakeisti Lietuvoje, zmoniu galvose sedi baime ir praeities smeklos. Cia, ekspertuose, tai pliauskalai ir pievos, bet man pakankamai tenka kalbeti "gyvai". Baisu... kokio tik briedo netenka isgirsti, nors is esmes tai vieno prasmiu lauko zmones. Man retkarciai atrodo, kad kalbu su narkomanais...

yel“l“ow submarine to 57. Dzukas > 56. yel“l“ow submarine2017-08-28 05:05

net iš toko neturėjau omeny jokių bandelių, maisto bankų, labdaros akcijų ir kitokių opiumo pakaitalų veršiams :) - o būtent tą pagalbą, kuri tikrai tamstos rankose, kuri teikiama protu, tikėjimu, žiniomis, aktyvia pilietine pozicija, savo pavyzdžiu , savo vertinimais, idėjomis ir pan. - banalu kartoti, bet didžiausias moralinis nuodas yra abejingumas :) - iš vienos pusės, kiek tenka skaityti, to abejingumo tamsta turi nykstančius kiekius, tačiau staiga ėmei deklaruoti visai ką kita :) - bet jau baigiu priprasti prie tam tikro tamstos prieštaringumo ir fragmentiško nenuoseklšumo, kuris nors ir ne šaukštas deguto, bet vistik medaus statinėje... , - bet tiek to ... , - man regis vienas kitą supratome - sėkmės domėtis nesidomint , ir per komiškas diskusijas su stasioto tipo klounais, šviečiant ir protinant margą ekspertų auditoriją ! - nuoširdžiai :)))

ppsiūlymas2017-08-28 04:44

Kai suremontuos K.Brazauskienės buvusį namą Turniškėse, tai galės senbezdai ožiui skirti gyventi vietoj tvartelio, kai šis iškaulins prezidento titulą

auksiniai svogunai2017-08-28 04:25

pasiulymas priimtas.

Dzukas > 56. yel“l“ow submarine2017-08-28 04:04

Matot kame reikalas. Artimieji, gimines neturi finansiniu problemu ir netures. Draugai... ju buvo nedaug, daug ir nebuna, ju jau nera. Zuvo visi. Isprievartautai Lietuvai as negaliu padeti, kad ir kaip benoreciau. Pati Lietuva to nenori. Jeigu ateis toks laikas ir Lietuva panores issivaduoti, tada ir spresim kylancias problemas. Vaikscioti po Lietuva ir dalinti bandeles, kaip Nuland, tikrai nelinkes. Tai nieko neisspres. Todel sakau taip kaip yra ir nefantazuoju apie savo kovos inasa uz Lietuvos savarankiskuma. Kas del socialinio atsakingumo, patikekit, jo pakanka... bet tik tiesioginis. Nepripazystu jokiu labdaros fondu... pinigu plovyklos. Nemaitinu dykaduoniu. Kiekvienas pats pasirenka savo kelia ir turi tam teise.

yel“l“ow submarine to 55. Dzukas > 54. yel“l“ow submarine2017-08-28 03:45

buvau geresnės nuomonės apie tamstos pilietiškumo ir socialumo lygį ... , :) - arba tamsta tiesiog pozuoji :) - tipo nerūpi artimieji, giminės, draugai, neliko jokių sentimentų išprievartautai Lietuvai, pavyko išsižadėti ““ubago lazdos ir tiurmos“ ? :)) - yra tokia sąvoka - visuomenės elitas - tai yra išsilavinę, moralūs, kultūringi žmonės, jaučiantys atsakomybę už silpnesnius visuomenės narius - šiuo atveju veršius... , - ir ne tik jaučiantys, bet ir realizuojantys tą atsakomybę visais jiems įveikiamais būdais ... , - nuliūdino tamstos didžiavimasis “moja chata z kraju“ pozicija...

Dzukas > 54. yel“l“ow submarine2017-08-28 03:30

Patikekit, visiskai nedomina. Man neturi jokios reiksmes, yra dujos Lietuvoje ar nera ju. Neturi reiksmes kokios Lietuvoje kainos, algos, pasalpos, pensijos ir t.t. As visiskai NEPRIKLAUSOMAS nuo Lietuvos ekonomikos. Taip, be abejo, gyventoju gaila, bet as negaliu jiems padeti. Juos tai tenkina, tegu gyvena kaip nori. Kol neateis supratimas, kad reikia tureti savigarbos ir negalima niekam leisti tyciotis is saves, tol visa ta nesamone tik dides.

yel“l“ow submarine to 53. Dzukas > 52. yel“l“ow submarine2017-08-28 03:15

sakydamas, kad nedomina, tamsta apgaudinėji pats save :) - nejau patinka būti to durniaus dalimi, kurį ir bažnyčioje muša ? :)) - kitas dalykas, kad domėtis ir gilintis į tokį mėšlą be galo šlykštu ir nemalonu ..., - bet neišvengiama ..., - nes tik visiškas beprotis gali nebijoti aiškios ir neišvengiamos , visiškos subinės perspektyvos, kuri palies visus ...

Dzukas > 52. yel“l“ow submarine2017-08-28 03:08

Tiesa pasakius, Lietuvos duju epopeja, jau kaip ir nedomina... lygiai, kaip visa Lietuvos "energetine nepriklausomybe". Durniu ir baznycioje musa.

yel“l“ow submarine to 50. Dzukas2017-08-28 02:59

norisi paminėti dar vieną esminį momentą, kuris šią savaitę buvo iliustruotas jankyno dujų, siunta impotencinei geldai, absoliučiai gėdinga ir ekonomiką žlugdančia kaina :) - kokia gali būti svaigimo kryptis apie litchuanijos ekonomiką ir visa kita, jei litchuanijos politikai ir ekonomikai yra direktoriaujama iš vašingtono ...

yel“l“ow submarine to 50. Dzukas2017-08-28 02:53

jankyno pavyzdys litchuanijoje nerealizuojamas prie geriausių norų - visų pirma kolonija yra kolonija, o metropolija yra metropolija :) - net nekalbant apie milijoną kitų esminių ir lemiamų politinių, ekonominių, geografinių, istorinių ir kitokių faktorių ... , - o su akademiniu mokslu litchuanijoje jau viskas baigta - procesas beveik negrįžtamas, - ir pinigai čia nieko neišspręs, net jei jų ir būtų - sistema tobulai optimizuota tik pinigų “įsisavinimui“, bet ne tikslo siekimui ... , - liūdnas liūdnas padėtis ...

Dzukas2017-08-28 02:39

Cia jus matyt pajuokavote... senai jau nera jokios Amerikos ekonomikos sekmes ir gan sunki padetis JAV stambiausiu kompaniju. Neverta klaidinti Lietuvos liaudi, ji ir taip suklaidinta, toliau nera kur. Lietuvai tikrai nereikalingas JAV pavyzdys. Bet pilnai sutinku, kad butina kelti akademini moksla, pertvarkyti istatimine baze ir visa teisesauga. Su pinigais problema... ju tiesiog nera.

yel“l“ow submarine to 48. Nuomonė2017-08-28 02:30

naivumo tamstai pavydėtų pats naivumo išradėjas :))))

Nuomonė2017-08-28 02:27

Kol Landsbergiai trinsis prie Lietuvos valdžios, tol Lietuvoje nieko gero nebus. Reikia apsivalymo. Kodėl mums taip sunku gyventi šiandieninėje Lietuvoje? Nes mums nepavyksta prisitaikyti prie šiuolaikinės, naujovių pagrindu klestinčios, ekonomikos. Kokia gi yra šiuolaikinė ekonomika? Tai parodo Amerikos kompanijos, kurių sekmės pagrindu yra derinys iš puikių mokslinių tyrimų universitetų, riziką aukštai vertinančios bei skatinančios verslo kultūros, pavydėtinai gerai išvystyto inovacijų siekiančio įstatinio kapitalo rinkinio ir patikimos verslo bei sutarčių teisės. Supaprastinam, ko reikia: - gerų universitetų, - polinkio rizikuoti, - pinigų naujovėms, - gerų įstatymų ir efektyvių bei kyšiams atsparių teismų. Lietuvoje nėra nė vieno iš šių, naujovių pagrindu klestinčios, ekonomikos elementų. Kai pradedi ieškoti, tai randi, kad Lietuvoje visur sėdi kūmai ir giminės bei dalinasi mūsų pinigus. Daugiau apie tai - vis guglinant žodžius apie mokslą-studijas-ekonomiką.

va tep2017-08-28 01:24

yra toks posakis " myža ant akių ir sako kad dievo siųsta rasa iš dangaus krenta"

Senis Šaltis2017-08-28 00:16

45. aAlgirdas pranskiečiui ir visai tai šutvei reiktų nusiųsti greitąją psichiatrinę pagalbą, kuriai Tauta suverenas suteiktų didesnes teisias už tuos mūsų deBilus. Na sakykime vienai tačkai Tauta suteikia galias, surinkinėti visus deBilus pasakius kokią sveikam žmogui nesuvokiamą teiginį.

aAlgirdas2017-08-28 00:05

paskaičius komentarus belieka kažkaip įteikti juos Pranskiečiui. Turėdamas bent krislelį padorumo, jis savo pasiūlymą išmestų į šiukšlių dėžę

Senis Šaltis2017-08-27 23:59

StasyG. Kuo tu mane laikai? Aš neturiu ką veikti ir važiuosiu kažkur susitikti? Visų pirma aš neužsiimu tokiom provokacijom. Antra labintis gali su draugeliais. O trečia, ką tas įrodys? Kad tu savo kompe nepakūrei proxio? Galų gale ir įrodžius, kad tu esi ne jonas. Vienas deBilas du deBilai, ar trys deBilai, kiek debilų bedėsi į krūvą, nu nesigaus nei vieno normalaus.

Grybui, ožiui ir kubilui2017-08-27 23:48

Yra dar Dievo teismas, kur pinigai, ir auksas yra niekis ! Ir atsakyt jame reikės visiems, kupročiai dvasioje...

StasysG2017-08-27 23:45

Tai pasirodo, kad ponas politologas (34,36) dar ir bailys. Siūlau susitikti, o jis negirdi. Jam vaidenasi prancuzijos, vokietijos... Atsineštume tapatybės kortelės, pasitikrintume, kas tokie esame. Bet ne, nenori. Kanda iš pakrūmės.

Pasiskaitymui2017-08-27 23:44

Pradžioje buvo Lansbergis (2014-11-21 20:12:58) (86.175.183.136) Parašė: 1. Ar ne jis sukūrė „skylėtą“ teisinę sistemą, įgalinančią: - „Prichvatizuoti tautos turtą“ sukurant 100 milijardinę investicinių čekių aferą? - Perkelti žemę iš prastų plotų į brangias reprezentacines, apgrobiant savininkus ir praturtinant „elitą“ dar 20 milijardų litų, pats tapo milijonieriumi per žemės kilnojimą ir atsiimtą turtą (deklaruota19 milijonų)? - Parduodant savininkų teises į žemę kitam asmeniui, kas įgalino apgrobti žemės iki šiol dar nemažai savininkų neatgaunančių nei išlikusių namų, nei žemės, nei nuomos už juos, nei kompensacijos? - Ištraukė – išėmė iš neliečiamo „strateginių Lietuvos objektų“ sąrašo Mažeikių naftos gamyklą ir sukėlė grėsmę Lietuvos ekonominiam savarankiškumui? - Jau praėjo 5 metai kai iš pensininkų atimta dalis pensijų, o V. Lanndsbergis net „nepastebėjo“ to, nekalbant apie tai, kad galėjo ir privalėjo atstatyti pensijas? 2. Ar ne jis Ignalinos AE elektrą pardavinėjo 7 kartus pigiau nei Lietuvos piliečiams tiek Kaliningrado karinei bazei (pastoviai jo paties įvardintam priešui), tiek Baltarusijai, tiek broliams latviams, kas per 18 metų susidarė 10-20 milijardų nuostolių tautai? 3. Ar ne jis veltui „pardavė“ Mažeikių-Butingės-Biržų naftos kompleksą per Bumgarnerį (JAV) Chodorkovskiui (Rusija) ir padarė Lietuvai 4 milijardų litų žalą? 4. Ar ne jis pagrasino už teisybę apie „Wiljamsą“ teismu, nors yra Konstitucinio Teismo įvertinimas bei viešas V. Adamkaus prisipažinimas apie konservatorių prievartą – argi tai ne diktatūra? Po to buvo Kubilius 1) 2009-2012 m. , kol šalį valdė gerb. Kubilius, iš Lietuvos emigravo 220 418 žmonių. 2) Valstybės skola per šį laiką išaugo nuo 17,37 litų iki 46,58 mlrd. litų. 3) Bedarbių skaičius Lietuvoje padidėjo nuo 121,3 tūkst. iki 210,2 tūkst. 4) Mokesčių sistema per vieną naktį buvo sujaukta taip, kad kažin ar pats ponas Andrius viską suprato. 5) Senjorams buvo sumažintos pensijos. Atgauti prarastų pinigų pensininkai negali iki šiol. Nusavindamas “sunkiu” Lietuvai laikotarpiu A. Kubilius su vyr buhaltere Šimonyte surado milijonus lėšų “ konsultacijoms”. Seimo laikinoji tyrimų komisija, vadovaujama A. Skardžiaus, nustatė, kad bendra Energetikos ministerijos ir jos kontroliuojamų įmonių įsigytų paslaugų (teisinių, konsultacinių, viešųjų ryšių ir mokymo) vertė 2009-2012 m. buvo apie 252 mln. Lt. Iš jų: teisinėms paslaugoms – 94,5 mln. Lt, konsultacinėms paslaugoms paslaugoms - 136,5 mln. Lt. , mokymo paslaugoms - 11 mln. Lt. , viešųjų ryšių paslaugoms – 10 mln. Lt. 6) Dirbantiesiems sumažėjo algos, o mokesčiai - padidėjo. 7) Lietuvoje bankrutavo 5434 įmonės. 8) Energetikos srityje taip ir nebuvo nutiesta jokia jungtis. Užtat ponas Andrius ilgai svajojo apie atominę elektrinę, kurios lietuviai nenor;jo. 9) Švietimo sistema suklestėjo taip, kad nuo 2009 m. buvo uždarytos 122 mokyklos. 10) Kultūros srityje labiausiai nuskambėjo tai, kad Vilnius buvo 2009 m. Europos kultūros sostinė. Skandalingai pagarsėjusi VEKS programa kainavo 208 mln. litų. Kubilius pasikvietė liberastus sąjudistus Kam tarnavo konservatorių ir liberalų išsigimilių gauja? Nors konservatliberastai pagal savo įdeologijas yra ES ir JAV vasalai, bet jie tarnavo ne tik jų interesams, o daugiau vietinės parazitų globaloligarchinės finansokratijos interesams, t. y. tarnavo didėjančiai pinigų galiai ir jų savininkams finansokratams, dar kitaip pasakius Mamonui, anot žydų – turto dievui. Finansokratija yra valdžia, finansinis kapitalas ir finansinės įstaigos, kurias kuriant siekė sustiprinti savo galias per įvairias pajamas: ES, šešėliniai, darbo žmonių mokesčiai, PVM, akcizai, korupcija ir kitų šaltinių pinigai. Dauguma šių pinigų srautų tekėjo į keleta dešimčių parazitų kišenes t. y. klanams arba parazitokratamas. Kai skelbiamos Kubiliaus vyriausybės narių turto deklaracijos, tai kai pagalvoji kokie jie vargšai, tik mažai pinigėlių ir turto sukaupę. Va, jeigu jų algos būtų buvę 850 litukų ant popieriaus, tai nereikėtų taip dejuoti ir mirti nuo skurdo. Manau, jų deklaruotas turtas tik aisbergo mažytė viršunėlė. Visas aisbergas nedeklaruotas ir, tikriausiai, nusėdęs užsienio bankuose. Todėl jie puola ir šmeižia naująją koalicinę vyriausybę tik tam, kad atitraukti jų dėmesį nuo jų padarytų šlykščių darbelių. Norisi tikėti, kad naujoji koalicinė vyriausybė atliks išsamų auditą paslėptiems ir nedeklaruotiems turtams išaiškinti. Konservai su lyberais turi atsakyti už bankų išgrobstymą, praskolintą, nuvarytą į bedugnę Lietuvą. Dar Kubilius pasikvietė Sekmoką, Šimonytę ir t. t ir t. t.

DIEVAS PASIIMA GERIAUSIUS2017-08-27 23:36

o Vytuko kaip neima, taip neima

Senis Šaltis2017-08-27 23:11

cha cha cha nu tu duodi StasysG=V.Ladas=jonas Ramanauskis. ir sutapk tu man taip, kad visi mano iš anksčiau sugretinti personažai staiga vienu metu viena tema susidomėjo. cha! jonai o daugiau gal proxių turi Lietuvoje? Įdomu tavo falšyvumo ir gėdos lygis.

Senis Šaltis2017-08-27 23:08

Vien štai šis jono vienintelis atsakymas labai jau graudžiai panašus stasyDž: "Ko verti Jono Ranausko komentarai? Prašau Jono atsakymas, kam jam reikalinga antra pilietybė (šiuo metu jis amerikos pilietis): "207. dr. Jonas Ramanauskas joramltyahoo. com (2017-07-13 16:46:52) (98. 212. 66. 159) Parašė:to "204. Senis Šaltis (2017-07-13 16:25:22) (88. 222. 97. 16) Parašė: nemanai, ramanauski, kad tu perlenki su epitetų parinkimais? Žiūrėk tu niekaip nepaaiškinai man ir kitiems tavęs klausiantiems, kam reikalinga turėti dvi pilietybes." ATSAKYMAS: Tam, kad LR pilietis, kuris atskirai, ne Lietuvoje gyvena, turėtų visas teises, kurias užtikrina LR Konstitucija. Siekis paversti LR piliečius, gyvennačius kitoje valstybėje, beteisiais, tai bolevikinių išperų tikslas. Ir tamsta už tai ratuoji, už tai agituoji. Niekini LR piliečių teises, elgiesi kaip bolševikinis okupantas. Kaip žinia, Lietuva yra ir dabar OKUPUOTA, nes valdžia yra išrinkta ne pagal Konstituciją, o pagal įstatymą, kuris yra naudingas partinėms nusikaltėlių GAUJOMS. Tai toks mano atsakymas." "

V. Ladas2017-08-27 23:07

Turbūt žemės pavertimas "kilnojamuoju turtu" yra unikali, pasaulyje niekur nebuvusi afera, prieštaraujanti ne tik teisei, bet ir sveikam protui. Ir tai leidęs asmuo, dar ir savo žemę "atskraidinęs" ne kur kitur, o į Žvėryną, dar per galimus statytinius pretenduoja atgaline data į prezidentus? Tai man irgi panašu į suplanuotą ir periodiškai bandomą prastumti aferą, viliantis, kad šis Seimas "ne toks piktas". Taip, šis Seimas kažkodėl pilnai konservatorių įtakoj.

Senis Šaltis2017-08-27 23:06

"Vaizduoja tokį politologijos asą" --- nežinau kas tai yra. Ir aš nesu joks politologas. O čia daug lietuviukų rašo per prancūzijas, per vokietijas ir dar visokias kitas šalis sėdėdami Lietuvoje. tai kodėl jonai negali rašyti iš amerikės per sudurvės kraštą cha! Tau negėda? Na sakykime tu ne jonas. Žmogau paž-iūrėk tu rašai vienas prie vieno jono stiliumi. Bet koks šios srities specialistas pasakys, kad tai vieno žmogaus rašyba.

StasysG2017-08-27 23:01

Vaizduoja tokį politologijos asą (34), bet nesugeba suvokti, kad rašau iš Sudervės seniūnijos Vilniaus rajone. Specialistas toks, matote, užsiima lyginimais... Sūlau susitikti ir pasilabinti.

Senis Šaltis2017-08-27 22:52

nejuokink StasyG=jonas kam tau rašyti per kelis vardus?

StasysG2017-08-27 22:38

"... kada pagaliau Lietuva turės teisėtą valdžią?" (31). Kino režisierius Respublikai jau abejoja, ar turime valstybę: KLAUSIMAS: - "Vėl užminėt didžiausią mįslę: kas nutiko lietuvio savimonei?" ---ATSAKYMAS- "Aš irgi apie tai galvoju. Po Baltijos kelio man atrodė, einam tais senais gerais pėdsakais, kai Lietuva nepabijojo su 5 tūkst. karių stot į Ulos mūšį prieš Maskvos kariuomenę ir jį laimėt, bet netrukus mes kažką praradome, kažko išsigandome... Kas per Sąjūdžio mitingus stovėdavo ant pakylos ir sakydavo tiesos žodžius, be Justino Marcinkevičiaus? Daugiausia meno žmonės; ir himną mes, o ne PVM ar BVP skaičius giedojome. Kokie buvome drąsūs - malūnsparniai skraidė virš galvų, mes didžiavomės galėdami drauge būti, eiti, mes dalijomės vienu jausmu ir staiga... staiga... aš nežinau. Išsigandom reketininkų, nepabijoję tankų, užleidom vietas kitiems, supratę, kad politikai gali daryt, ką nori, nes jie yra valstybė, kurių kontraktas baigiasi kas ketveri metai. Daugelis išsigando būti savimi, sakyti ne vien sau, bet visai bendruomenei svarbius dalykus. Skaičiai, ir dar prastai valdomi skaičiai, tapo kelrode žvaigžde... Net nežinau, ar mes, valstybė, šiandien turim kryptį, kur mes einam. Pagaliau, net jeigu sutartume dėl krypties, kiek būtų gebančių ir turinčių valią tai padaryti?

Senis Šaltis2017-08-27 22:24

"Ponai, nebūkite VERGAIS." --- pasakė ponas iš amerikos. "Labai jau seniai laukiu, kada Lietuvoje pasibaigs antikonstituciniai rinkimai, kada pagaliau Lietuva turės teisėtą valdžią." ---- ir kas bus kada sulauksi? Pulsi iš amerikos atgal į Lietuvą?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-27 22:19

V. Landsbergis yra V. Landsbergis, buvo LTSR AT pirmininku, LR AT piriminku, buvo LR AT-AS pirmininku. Tačiau tikrai nebuvo prezidentu. Tai gal imperatoriumi paskelbkime, jeigu jau taip norime? Jeigu buvo, o manau, kad buvo, valstybės vadovu, tai buvo. O kas ginčyja? Tačiau prezidentu nebuvo. Faktas yra tikras, galite patikrinti, LR AT pirmininkas 1992-07-09 pasirašė ANTIKONSTITUCINĮ Seimo rinkimų įstatymą. Kodėl ėjo prieš Lietuvos Konstituciją? Kodėl išniekino lygios rinkimų teisės principą? Tai kur tai atvedė? Į tautos nykimo procesą. Tai ar toks turi būti prezidentas? Ponai, nebūkite VERGAIS. Kas bus jei kiekvienas Seimo pirmininkas užsimanys be rinkimų tapti prezidentu? Labai jau seniai laukiu, kada Lietuvoje pasibaigs antikonstituciniai rinkimai, kada pagaliau Lietuva turės teisėtą valdžią.

"Sąžinė ir moralė ne šio pasaulio dimensija"2017-08-27 21:47

Sklypą G. Landsbergienė persikėlė 1999 m. Kaip žinia, paveldėtas žemės sklypas iš Anykščių į Vilnių G. Landsbergienei buvo perkeltas dar 1999 m. , kai jos vyras Vytautas Landsbergis ėjo Seimo pirmininko pareigas. Beje, kaip tik tais metais V. Landsbergis atsisakė jam tuometinio konservatoriaus – Vilniaus apskrities viršininko Aliaus Vidūno – kaip signatarui paskirto žemės sklypo Žvėryne. Tačiau G. Landsbergienei to pačio A. Vidūno sprendimu buvo paskirtas 1 hektaro ir 12 arų sklypas Vilniaus rajone, Klevinės kaime. Šis sklypas yra pora kilometrų nuo Vilniaus ribos, prie pat autostrados Vilnius-Ukmergė. Šalia G. Landsbergienės sklypų jau pastatyta garsioje Bendorėlių gyvenvietė – privačių kotedžų miestelis. G. Landsbergienei perkeltas sklypas, kuris formaliai buvo skirtas individualiai žemės ūkio veiklai, buvo įvertintas simboline kaina - 3072 litais. Būtent tokią kainą už savo sklypą mokėjo G. Landsbergienė. Nuo to laiko žemės kaina išaugo kelis šimtus kartų, ir dabar tą patį žemės sklypą ji galėtų parduoti, o gal jau ir pardavė jau už daugiau nei 20 mln. litų. Beje, G. Landsbergienė netoli sostinės gavo kur kas didesnį sklypą, nei turėjo Anykščiuose – tai formaliai paaiškinta tuo, kad jos turėtas sklypas Anykščių centre buvo brangesnis. Sklypas G. Landsbergienei buvo gražintas, nepaisant tuo metu praktiškai sustojusios žemės reformos. Ir dabar į redakciją kasdien kreipiasi dešimtys žmonių, kurie negali atgauti net savo ar savo tėvų žemės. Kita vertus, į žemę, kurioje sklypas atiteko G. Landsbergienie, jau anksčiau buvo pareiškę pretenzijas buvę jos savininkai. Tačiau iš savininkų buvo pareikalauta įvairių papildomų dokumentų, o vėliau gražinti žemę jiems atsisakyta. G. Landsbergienė prašymą dėl žemės gražinimo ne Anykščiuose, bet Vilniuje apskrities viršininko administracijai pateikė 1998 m. rugsėjo 15 d. Žemės sklypą išmatavo ir suprojektavo Riešėje gyvenanti matininkė Klaudija Gruževskaja. “Trūkumas tik toks, kad ji buvo įrašyta ne į tą eilę, tačiau taip įvyko todėl, kad tuo metu įstatymai buvo surašyti labai blogai, ir iš jų nieko nebuvo galima suprasti“, - tuo metu aiškino K. Gruževskaja, LL paklausta, kaip G. Landsbergienei atiteko tai, kas jai nepriklausė. Matininkė mano, kad tai buvo smulkus pažeidimas ir iš karto pradėjo kalbėti apie atvejus, kai neteisėtai žemės savininkai atgauna, pvz. , 200 hektarų žemės. Pats V. Landsbergis aiškino, kad tai nebuvo žemės perkėlimas, o kompensacija už negražinamą tėvų žemę Anykščių centre. Tačiau jis pripažino, kad jo vadovaujamas Seimas 1999 m. priėmė neteisingą sprendimą kilnoti žemę. „Teisė neimti nuosavos žemės, kuri ji buvo atimta, kur tebėra laisva ir gražinama, o persikelti į naujas vietas, buvo juridiškai nepagrįsta; ją suteikti buvo klaidingas įstatymo leidėjo (rodos 1999 m. ) sprendimas”, - teigė V. Landsbergis. Laisvas laikraštis, 2007. 11. 16 d.

Pranckieti2017-08-27 21:21

O senelio Landsbergio pasakymas cituoju: išvažiavo lietuviai į užsienį ant geresnių grabų užsidirbt, tai nepasityčiojimas ?

Tema2017-08-27 19:15

Na, tai kam keliamas tas triuksmas? Na, kazin kam? Paprastai tokie triuksmai keliami, kad nukreipti pilieciu demesi nuo tikru problemu, o ir dar labiau suskaldyti tauta. Ir tai yra globaline tradicija, kuria naudojasi valdantieji. Pasitvirtina sekmingai kriziu laikotarpiu.

Vytas2017-08-27 19:09

Pasiūlyčiau Nerijui G. ir visai landsbergininkų kompanijai, seimo pirmininkui, dabartinei prezidentei pagalvoti, kokiu LR Konstitucijos straipsniu remiantis seimas galėtų svarstyti tokį absurdišką pasiūlymą. Lietuvos žmonės jau mažiausiai du kartus tarė "ne", kad V. Landsbergis būtų išrinktas prezidentu - tai jų prerogatyva, o ne saujelės padlaižių. O dėl pavadinimo, tai kiek žvirblį bevadintum sakalu, jis vis tiek liks žvirbliu. Jeigu jau žiūrėti teisybės, tai pirmosios nepriklausomos Lietuvos vyriausybės premjerė važinėjo po pasaulį, ir kirto pirmuosius langus į pasaulį. O landsbergis sėdėjo kaip pelė po šluota.

V. Ladas-21 Dzukas2017-08-27 19:03

Ačiū už taiklų humorą. Prajuokinot...

yel“l“ow submarine2017-08-27 18:49

sorry, tekstas, pasirodo ne pranckiečio , o ekstremaliai defektuoto disidentiško ūkinyko, nerijaus dži, - bet tai esmės nekeičia :)))) - realiai, klounas, pasivadinęs nerijum dži, tik pakartojo/reziumavo tai, ką pranckietis ir visa likusi kolūkiečių šobla , tipo bakų, skvernų, puidokų etc., brutaliai grūdo į litchuaniškų veršių makaules nuo pat “pergalės“ litsovieto rinkimuose, kurią jie pasiekė tik šlykščiausios apgaulės būdu ...

Ūkininkui2017-08-27 18:48

Tikiuosi, gal ir jums pavyks sukelti sveiką vėją ūkininkų pelkėj ar vandenį? Na jei dar chemijos ant laukų biški mažiau purkštumėt iškart pretenduot į ordiną galimą..

antanas2017-08-27 18:46

O pats Lenzbergis n-e sovietinis?

yel“l“ow submarine2017-08-27 18:41

kaip ten bebūtų, bet šitas pranckiečio-kolūkiečio tekstas-šedevras, mane tiesiog prievarta įtikino, jog kolūkiečių partija yra totalių debilų sambrūzdis, jei “pagrindiniai“ veikėjai partijoje yra suvaikėję labiau už tūlą alchaimerinį skletrotiką po globalaus insulto , atšventus tablečių, mikstūrų ir pampersų kompanijoje 99-tą jubiliejų ... , - bet tai būtų tik anekdotas, jei tas lochozauras kolūkietis nebūtų litsovieto vadu, t. y. antru asmeniu litchuanijos veršidėje, po anuslickingo virtuozės, veršidės vedėjos ... , - štai čia jau visiškos katastrofos ženklas ...

Dzukas > 19. Kas čia per naujas bajeris2017-08-27 18:30

Papildysiu... Kiek pamenu, vagono gale - sikinykas. :DDD Buna atveju, kai tai kelia didele vilti...

yel“l“ow submarine to 18. Dzukas2017-08-27 18:27

na, per 26 “nezaležnosties“ metus, litchuanija sėkmingai nusidegradavo iki to paties, “bazinio“ lygio :))))

Kas čia per naujas bajeris2017-08-27 18:25

"viltis vagono gale"?

Dzukas2017-08-27 18:14

Ar ne todel Lietuvoje Zemes ukio nuosmukis, kad visokie "ukininkai" nedirba laukuose, o rasineja idiotiskas zinutes ziniasklaidoje ir sedi seimuose. Vyrai, jus gi vyrai, atrodo ir kelnes nesiojate, uzsiimkit darbais, kelkit zemes uki. Lietuvos gerove niekaip nepriklauso nuo to koki eilini "varda" suteiks amzinam marksizmo-leninizmo propesoriui, ar koki eilini zenkliuka pakabins jam at kaklo. Jusu veiksmai labai primena ivykiu raida bananinese Respublikose. Man daug tokiu teko aplankyti. Lygiai tas pats... "Sviesiausiam genties tevui" prikabinama ivairiausiu iskilmingu vardu ir pareigu, visas, kaip eglute, apkabinamas blizguciais, dziaugsminga liaudis gauna po viena nemokama banana. Visi laimingi, salis toliau grobiama. Visada maniau, kad Lietuva yra visgi aukstesniame, intelektualinio issivystymo, lygyje.

yel“l“ow submarine to 16. Dzukas > 1. irma2017-08-27 18:09

tamstai dar neparėjo išvada, jog visos tos beretozoidinės “moterėlės“ skirtingais vardais , džeržgiančiu falcetu giedančios psalmes irr ditirambus visų laikų genijui ir undermenshui, yra viso labo vieno ir to paties protinio kastrato “išradimas“ ? - dar iki tamstos atėjimo į ekspertus, moteriškų vardų įvairovė buvo eksploatuojama pilnu tempu :) - ir, kaip taisyklė, visos tokios “moterėlės“ eteryje pasirodo vieną vienintelį kartą :)))

Dzukas > 1. irma2017-08-27 17:55

Kai lietuviai "atris" savo smegenis nuo Rusijos, galimas daiktas Lietuvoje prasides pokyciai. Ar jums atrodo, kad vienintelis Lietuvos "priesas", tai yra Rusija? Rusijai ta Lietuva maziausiai rupi. Nejaugi jus galvojate, kad yra kazkokie Lietuvos "draugai" JAV, ES ir t. t. Niekada to nebuvo ir nebus. Lietuva buvo, yra ir bus tik instrumentas kiekvienam "draugui" spresti savo problemas ir siekti savo tikslu. Lietuvos problema tame, kad ji nekuria savo valstybingumo ir Tautos geroves, o pasirinko "pastumdelio" vaidmeni. Tame yra didelis nuopelna pono propesoriaus, nekalbant jau apie tiesioginius nusikaltimus pries Lietuva.

U-22017-08-27 17:46

Chmmmm... Situacija su kuprotojo Ozio Vytauto paskelbimu sventuoju darosi tokia sudetinga, kad Tvartelio paskelbtoje mobilizacijoje, mobilizuoti jau ne tik agronomai norintys tapti zootechnikais bet ir eiliniai kiauliu serikai. Tokie, kaip Nerijus. G

Kodėl2017-08-27 17:09

jis rašo, kad Lieuva už Lndzbergį, o aš niekada už jį nebalsavau, nebalsuosiu ir net į jį negaliu žiūrėti, manau, kad daugelis palaikys mano nuomonę.

žemaitis22017-08-27 17:03

Kiekvienas žmogus privalo turėti savo nuomone ir ją ginti .O dėl Lanzbergio "prezidentavimo" darykit referendumą ir matysim nori to žmonės ar ne? Brangu ,bet arčiau tiesos........

Pranskieti2017-08-27 16:49

Kiek suprantu, pats esi įsirtikinęs, kad visi Aukščiausio sovieto ir seimo pirmininkai privalo būti paskelbti prezidentais atgaline tvarka, nepaaisant to, kad tauta jų prezidentais nerinko. Atsipeikėk. Tik Landsbergio dėka ėmė skraidyti žemės ir Konstituciją aiškinti ėmė dvasios. Jeigu dabartinis seimas priims tokį nutarimą, bus precendentas, tada prezidentais teks paskelbti ir Valinską, ir Pranskietį ir vius kitus, pirmiinkavusius seimo posėdžiams.

viltė2017-08-27 16:48

O kodėl tas "ūkininkas" nenori skelbti savo pavardės ? Toks "patriotas" ir nenori !Tai gal tas "ūkininkas" yra v ienas iš užslaptintųjų ?

Stirlicas2017-08-27 15:49

Nera ka cia aukstinti,jis budamas valdininkas tuo metu vykde ne savo ,o tautos valia ir siekius,nes tai daryti buvo jo pareiga ,nebutu sugebejas butu ,tai padares kitas ir cia nera jokio nuopelno,paprasciausiai atliko savo darba gerai,ka ir kiekvienas mes privalome atlikti dirbdami. Dabartinei valdziai siulyciau uzsiimti svarbesneis reikalais ,kelti valandini darbo uzmokesti iki 7. 5 euro,panaikinti minimalia alga,gerinti ekonomine bukle ,spresti socialines problemas,nesugebant tai padaryti siulyciau nulipti nuo valdzios pjedestalo ,nes numetus tautai nuo jo ,niekat neigaus galimybes i ji grizti. Tauta to reikalauja jau kuris laikas is valdzios.

Anfisa2017-08-27 15:44

O as tikiu, kad Dedule bus prezidentu! As matau vizijas... Matau visus kitus prezidentus : AMB, Sniecku, Smetona, cara, Gedimina, Mindauga ir dar daugybe kitu litchuanijos prezidentu... ... Nostradamus murkdo savo katina i savo bata: - Na, kas? Kas? Kas cia prisiks uz pusvalandzio?!

kaip tik2017-08-27 15:02

pranskiecio siulymas sukele nesveika veja.skatyk konstitucija ukininke.

Nu jo.. stasiukasui2017-08-27 14:33

Neklaidink jaunojo ožislavo garbintojo: jei jaučiamas glušių trūkumas, gal geriau vertėtų geriau pabandyti delfidėje. Ten debilų auditorija savo skaičiumi gali konkuruoti tik su l.rytu ir konservatnykų būstine...:D

V. Ladas2017-08-27 14:28

Irmai. Didesnio tautos suskaldymo, negu voliuntaristiškai, prieštaraujant įstatymams ir elementariai logikai suteikus atgaline data marksizmo profesoriui trokštamą nepelnytą vardą, aš neįsivaizduoju...Na, jis tai įpratęs: profesoriaus vardą jam Tarybų valdžia irgi suteikė, pažeisdama tada priimtą tvarką.Tautos didesnė dalis bus prieš prezidento vardo jam suteikimą.

stasys2017-08-27 14:18

..autoriaus balsas tas kurio čia ekspertuose labai trūksta . O dėl slepiamos pavardės labai pasvertas noras .:)

Nu jo2017-08-27 14:15

Taigi buvo prezidento rinkimai, kurių dėdulė nelaimėjo. Tai kas tau, Nerijau g., nepatinka? Dėdulė buvo AT pirmininku, parcijos pirmininku, dar kažkokiu pirmininku, bet ne prezidentu, juo labiau valstybės prezidentu.... Vėl babkių dėdulei parūpo prisichvatizuot? Negana dar?

Nu jo..2017-08-27 14:10

Dar vienas spangalas rašliavoja apie "sovietinę atmintį". Noriu paklausti klouno: o Landsbergis nėra "tarybinė atmintis"? :D:D:D klounas bl... P.S. Rašliavotojui geriau aijci ruoštis rugsėjo Pirmajai. Būtų daugiau prasmės...

lr2017-08-27 14:08

Nevisproti!!!Koks istatymas igalioja seimo daugumai,o ne tautai rinkti prezidenta?Tauta dedulei pasake NE.Ar neperdaug save isivaizduojat visagaliais?

irma2017-08-27 14:04

kazkam labai naudinga kad landsbergis nebutu pripazintas prezidentu, skaldyk ir valdyk yra senas rusijos metodas....

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi