Per tris mėnesius Lietuvoje radikaliai pasikeitė valstybės atsakomybės samprata, ekonominės galimybės ir griežtas tonas. Kalbame apie pabėgėlių klausimą, kuris jau seniai yra pagrindinė ES problema, nors kai kurie mūsų politikai mano, kad tai netikėtumas, kuris visus staiga užgriuvo.

Gegužės mėnesį Europos Komisija (EK), pradėjusi svarstyti pabėgėlių kvotų klausimą, Lietuvai pasiūlė priimti 710 pabėgėlių. Į tai pirmiausia atsakė šalies prezidentė, pareiškusi, kad EK planui nepritaria ir remia valstybių savanoriškumo principą prisiimant atsakomybę.

Apie Lietuvos nepasirengimą priimti tiek daug imigrantų pasisakė ir šalies premjeras, patikslinęs: „Mes esame kalbėję ir taręsi Vyriausybėje, ir ruošiame Vyriausybės nutarimo projektą. Ir tame projekte yra numatyta nuo 30 iki 40 (pabėgėlių)“.

Net vidaus reikalų ministras neteikė didesnių vilčių, nes, pasak Sauliaus Skvernelio, „net ir įtempus visus pajėgumus“, daugiausiai galėtume priimti 40 ar 50 žmonių.

Liepos mėnesį situacija staiga pasikeitė. ES Lietuvos paprašė priimti 325 pabėgėlius per dvejus metus. Šiuo skaičiumi pasidžiaugė prezidentė, paaiškinus, kad tai dvigubai mažesnis skaičius už anksčiau siūlytąjį.

Tačiau pabėgėliams plūstant į Europa šimtais tūkstančių, ES suprato, kad situacijos suvaldyti nepavyks ir jai tekusią atsakomybę dėl karo niokojamose srityse atsidūrusių žmonių teks prisiimti daug didesniu mastu. Rugsėjo mėnesio duomenimis, EK planuoja Lietuvai skirti 2146 pabėgėlius.

Ką tai reiškia? Kad Lietuva, įstojusi į ES ir savanoriškai pritarusi visiems ES veiksmams bei solidarumo politikai, privalo vykdyti visus reikalavimus. Nesvarbu, ar kalbėsime apie bankų sistemą – stodami į turtingųjų klubą įsipareigojome besąlygiškai sunaikinti litą, ar karinius veiksmus, ar pasaulio politinių krizių valdymą, – viską turime prisiimti drauge ir spręsti drauge.

Įstojusi į NATO, Lietuva yra vienodai atsakinga už visus Aljanso karinius veiksmus, vykdomus pasaulyje. Vadinasi, ir dėl Afganistane, Irake, Libijoje, Sirijoje vykdytų taikos misijų mes esame tiesiogiai atsakingi. Tad kodėl staiga galėtume būti neatsakingi už karo pabėgėlius?

Jei jau vardan demokratijos susitepėme rankas krauju, drauge su visomis ES ir NATO valstybėmis privalome solidarizuotis ir vykdyti tai, kas privaloma. Jei viso to kas nors nežinote, dar kartą pasiskaitykite stojimo į ES daugiau kaip penkių tūkstančių puslapių sutartį, – joje viskas parašyta, už ką balsavome referendume 2003 m. gegužės 11 ir 12 dienomis.

Nesolidu politikams verkšlenti ir aiškinti apie fizinį ar ekonominį, juo labiau – moralinį nepasirengimą spręsti bendras ES problemas.

Buvome ir esame pasirengę priimti visus milijardinius piniginius srautus, padėjusius Lietuvai atsistoti ant kojų ir tapti trečia nuo galo ES valstybe, visas kultūros programas, konsultacijas, socialines programas, kurias mums pasiūlė ES partnerės. Net gerai veikiančią atominę elektrinę uždarėme vardan bendros ES gerovės. Priėmėme ir dar prašome bendrų karinių pratybų, ginklų, oro erdvės apsaugos iš NATO.

Todėl kalbėti apie nepasirengimą priimti pabėgėlius ar nežinojimą, kaip šią situaciją spręsti, yra mažų mažiausiai neeuropietiška ir labai neatsakinga. Jei EK lieps – turėsime priimti kad ir 10 ar 20 tūkstančių pabėgėlių. Svarbiau būtų pradėti rūpintis tuo, kad tie pabėgėliai iš čia nebėgtų taip, kaip bėga lietuviai iš savo gimtojo krašto.

Šaltinis: lrs.lt

Naujausi

Komentarai (45)

Rikiuoti
zzz2015-10-21 17:13

Dalis komentuojančių yra visiški idiotai.Jie,net nesupranta ką perskaitė.Idiotas,tai tokio lygio žmogysta,kuri nesugeba pati,net išsiimti pimpalo ir nusimyžti.

StasysG2015-09-12 02:42

Pliusas.

nusivylusiam2015-09-09 15:29

grįšk į mokyklą pakatoti kurso apie teksto suvokimą.O tai žiūri į knygą,o matai špygą.

paprastam2015-09-09 15:27

tu paprastas, kaip rusiškos trys kapeikos.

yel“l“ow submarine to 40. Milda Bartašiūnaitė2015-09-08 21:43

labai bijau užgauti švelniu seksizmu, bet tikrai nerealiai žavi neeilinio harmoniškumo moteriško grožio ir moteriškos išminties derinys :) - iš milijono papliauškinių prastutinių grybų ar juknių, ar graužių nesukonstruotum nieko panašaus - tik nereikia to "A nam vsio ravno..." ... , - nebent ant bajerio :)) - žmonės tuo ir skiriasi nuo veršių , daržovių, bei beretozoidų - žmonėms niekas, niekada ir nė už ką, ne "vsio ravno" :) - būkim čia, būkim kartu, būkim su viltim ir su tikslu :)

Milda Bartašiūnaitė2015-09-08 21:08

Žmonės iš Sirijos bėga ne dėl "Asado rėžimo", o dėl to, kad juos naikina JAV ir jos sąjungininkų atvirai remiami Sirijos separatistai bei (ne taip atvirai) išlaikomi "Islamo Valstybės" teroristai. Šiuo metu geriausias sirų draugas - V. Putinas. Jie tuoj kiekvienam beretiniui tet-a-tet galės papasakoti, kiek Rusija padėjo atremti atakų iš oro, kiek raketų numušė, kiek tankų sunaikino Rusijos siunčiami kareiviai. Trumpai tariant, Europa plačiai atvėrusi vartus šiuo metu priima visiškus V. Putino gerbėjus ir rusofilus. Tie žmonės ne iš televizorių ekranų, bet iš patirties žino, kas jų valstybę sužlugdė ir kieno pagalba ji turi vilties būti atstatyta. Tai, kad jankiai pastatė kelias būdkes, pavadino jas NATO štabais ir vaidina, kad gelbėja Lietuvą nuo "žalių žmogeliukų" - yra daug daugiau nei spektaklis. Tai yra specialiai kuriama saugumo iliuzija, tuo metu, kai milžiniška ir destabilizuojanti Europos valstybių padėtį jėga kaip koks džinas - išleistas iš butelio. Sirai į Europą bėga ne iš meilės, o dėl to, kad pareikalautų iš "Arabiškų pavasarių" organizatorių grąžinti skolą už sugriautus gyvenimus ir prarastus artimuosius. Afganistaniečiai ir irakiečiai pretenzijų NATO blokui turi iki kaklo. Visos jos krauju surašytos ant jaučio odos ir bus tinkamiausiu metu pateiktos "demokratijos nešėjams". Tiesiog artėja atpildo valanda visiems jankių politikos gerbėjams ir žlibiems pimpačkukams. Vieniems, už tai, kad į valdžią rinko debilus, kitiems, jog buvo debilai, o tretiems, kurie visą laiką skyrė žmonių budinimui ir teigė, jog pagrindiniai teroristai sėdi kur tik nori, bet tik ne Kremliuje - taip pat papuls į mėsmalę. Man, asmeniškai, ramu. Maidanūtų būrelio atstovai ne vieną kartą žadėjo nupirkti one way ticket to SSRS. Įtariu, kad pasinaudosiu tuo paslaugumu grin emoticon Tad po truputį kraunuosi čiūmodana ir niūniuoju "A nam vsio ravno..." leitmotyvą

d32015-09-08 04:39

laikas apsirupinti kava ir cigarais

Darijus2015-09-08 03:58

Junkeris geras finansų ekspertas: per jo buvimą vyriausybės vadovu, buvo priimti tokie įstatymai, kurie leido "sutaupyti" šimtams globalių kompanijų ne vieną ir ne du milijardus mokesčių. Viskas buvo paaiškinta paprastai - tokie įstatymai. Viskas tuom ir baigėsi. Tik Junkeris dabar vadovauja ne Liuksemburgui.

taigi...2015-09-08 03:44

finansu ekspertas is Luxemburgo Zanas-Klodas Junkeris (kol kas) siulo kita "plana": valstybes, kurios nepriima pabegeliu, tures moketi tam tikra mokesti. Vokietija paskaiciavo, kad kiekvienas pabegelis per metus kainuos maziausiai 12000-13000€. Taigi, ponia leninines-marksistines politekonomijos destytoja ir socialistas ponas Butkeviciau, ruoskit eurus atvykstantiems arba neatvykstantiems... Nepriklausomybe kainuoja, kaip sake musu neuzmirstuole. Kita citata: Lietuva uz sviesta nepardavinejama...

Nu jojo Nakai2015-09-07 23:40

Koks 20tukstanciu, Paskutiniais duomenimis dabar prie sienu laukia savo patekimo i Europa 20 milijonu pabegeliu. 1% tai trecdalis darbingos Lietuvos gautusi, 200tukst. O kiek po 5 metu dar begs?

pensininke,2015-09-07 21:51

K ameronas pranese, kad kartu su emigrantais atvyko ir apie 4000 tukstancius teroristu be dokumentu lauksime kas cia bus toliau, o bus man atrodo idomu

pensininkas2015-09-07 21:28

Pritariu Tomui J.

a,2015-09-07 20:32

lai sukuria darbo vietas 700 tūkst. lietuvių emigrantų kad galėtų sugrįšt o ne musumonus vežkit. Lietuva prasiskolinus, dar daugiau skolų kraus ant mūsų ir mūsų vaikų galvų, dėl musulmonų ir negrų?

senis2015-09-07 20:31

pabegeliai yra, PROBLEMOS nera. Ketviram Reichui verkiant reikia nauju baudziauninku. Is ostlando, pabaltijo, rytu ir vidurio, buvusiu valstybiu Muterlandas jau nusiurbe visa darbo jega, ekonomika stovi. BVP kuria ne valdininku ligotos fantazijos, o pigios darbo rankos. Reichui siuo metu gerai butu apie 50 milijonu pabegeliu, tai sudarytu apie 9% gyventoju. Kalbos, kad pabegeliai nenores dirbti, niekines. Gulage irgi niekas nenorejo dirbti, bet dirbo pavyzdingai. Skandala kelia, turbut todel, kad pasirasinejama laisvos prekybos sutartis, nukreipiamas demesys nuo labai rimtu problemu. Musu auksciausi valdininkai atlieka juokdariu prie karaliaus vaidmeni.

Paprastas>282015-09-07 20:17

Kiek tau moką Puteikis? Kaip jums sekasi „organizuoti“ jo Partiją?

Paprastas2015-09-07 20:13

Na, pagaliau A. Nakas suprato: „Kad Lietuva, įstojusi į ES ir savanoriškai pritarusi visiems ES veiksmams bei solidarumo politikai, privalo vykdyti visus reikalavimus. (... )Įstojusi į NATO, Lietuva yra vienodai atsakinga už visus Aljanso karinius veiksmus, vykdomus pasaulyje.“ Dar liko kad tai suprastu Vaišvila ir jo „B3“ grupė. Manau, kad „pabėgėliai“ Lietuvos teritorijoje gali tapti „branduolio“, kuris paspartins nepriklausomybės „atgavimo“ įvykius.

Birža2015-09-07 18:29

Saviems bedarbiams nėra ką pasiūlyti, ką gi gali pasiūlyti pabėgėliams?.

T0mas J.2015-09-07 17:24

Kad ES vadovai yra niekšai ir jų vykdoma politika pražūtinga Lietuvai - tą žinau jau seniai ir nuolat jus bandau tuo įtikinti. Blogiau už pabėgėlius yra tai, kad mūsų šalies vadovai yra menkystos, nepaiso savo rinkėjų nuomonės ir paklusniai priima visa, ką Briuselis siūlo. Kolaborantai yra kolaborantai - kadaise tarnavo ne Lietuvai o Kremliui, dabar - ne Lietuvai o Briuseliui. Čia aš apie TSKPistus Grybauskaitę ir Butkevičių, kad juos š..... ius sutrauktų..! Briuselio valdžią savo rankose laikantys globalistai milijardieriai nori sunaikinti tautines valstybes, nori įgyvendinti stalininį tautų sumaišymo planą. Tik dėl to svetimtaučiai iš valstybių, griaunamų JAV, yra brukami į visas Europos šalis. Yra ir antroji priežastis: kuo daugiau pigios darbo jėgos - tuo mažiau pinigų darbdavys išleidžia algoms ir tuo didesnis milijardieriaus pelnas. - Jokių balsų 2016 m. Seimo rinkimuose tiems Lietuvos politikams, kurie be tautos pritarimo sutinka imigrantus į Lietuvą įsivežti. - Tėvynė pavojuje! Priešinkimės Briuseliui ir jo padlaižiams!

to 18. jau pasikeite2015-09-07 16:57

skaityk dar ir dar karta (gal milicijoje dirbai?) kol "daeis" ka nori pasakyti gerb. seimo narys.

drebėk Afrika2015-09-07 16:28

aptverta spygliuota viela, Lietuva būtų panaši į konclagerį

drebėk Afrika2015-09-07 16:23

(pataisymas) ________________________________________________ Lietuvos pasienyje, paregūnai šaudo į nugarą

drebėk Afrika2015-09-07 16:22

Lietuvos pasienyje, paregūnai šaudo į dugarą

>>>2015-09-07 15:38

ačiū Nakui, ačiū Račiui už drąsą ir pilietiškumą. Už sąžinę. Nes tylinti valdžia ir dauguma tą sąžinę yra pardavę už Es postus, kurie gerai apmokami. O tam pritariantys žmonės arba nesugeba suprasti, kad jais manipuliuojama arba nupirkti. Nes juk vertybes dabar liko tik materialinės.

5, 6, 8, 13, 18-tam, tai sarkazmas2015-09-07 15:03

Atkreipkite dėmesį, jog stojimo į ES 5000 psl. sutartis, prieš stojimą buvo net neišversta į lietuvių kalbą ir manau, kad ją, prieš pasirašant, net niekas neskaitė. Raktiniai žodžiai: ES sutartis 5000 puslapių.

Tokia kaina2015-09-07 14:44

alaus butelio ir skalbimo milteliu... Dabar belieka srebti tai, ka patys uzvireme. Daugiau atsakomybes - stai gera pamoka ateiciai! Saunu, kad Audrius apnuogina tikraja isipareigojimu esme. Ir dar taip sarkastiskai!

mama iš kaimo to 152015-09-07 13:59

O aš tą sutartį mačiau /per televizorių/. Brazauskienė į laidą buvo atsinešusi. Gabaritai- moteriškų batų dėžės /stambiai kojai/. Tikrai labai sunku įsivaizduoti normalų žmogų, ją skaitantį. Vartantį - taip.

gudriausiai sioje pabegeliu situacijoje elgiasi vokieciai2015-09-07 13:33

jie dabar priima I sali plustancius pabegelius. ZINOMA IS TO SIEKDAMI NAUDOS.Visu pirma jie is to milijono.Sau atsirnks naudingiausius. Isilavinusius turtingesnius paklausiu profesiju sveikus jaunus zmones. Visa kita isdalins pagal kvotas tokiems kai mes.

jau pasikeite2015-09-07 13:30

Nakas uz tai , kad butu atgabenta pabegeliu ir kad jiems butu gera gyventi . Beda tame , kad juos valstybei reikes islaikyti , suteikti gyvenama plota . Seimo narys nekalba , kad tiek daug savo Zmoniu neturi kur gyventi , isvaziuoja is savo Tevynes , liudnoka .

Nuostabu2015-09-07 13:29

"Europos prisodrinimas pabegeliais tai tas pats, kasatomines bombos prisodrinimas uranu - kada nors tikrai sprogs". Taip javynas toliau chaotizuoja vasaline Europa.

pensininkas2015-09-07 13:28

Sutinku su humoru, kad dabar "kalbėti apie nepasirengimą priimti pabėgėlius ar nežinojimą, kaip šią situaciją spręsti, yra mažų mažiausiai neeuropietiška ir labai neatsakinga. Jei EK lieps – turėsime priimti kad ir 10 ar 20 tūkstančių pabėgėlių (ar 30000 kaip sakė Dargis - pastaba mano). Svarbiau būtų pradėti rūpintis tuo, kad tie pabėgėliai iš čia nebėgtų taip, kaip bėga lietuviai iš savo gimtojo krašto.

Man labiausiai patiko2015-09-07 13:13

Ironija 5000 puslapių stojimo sutarties atžvilgiu.Nežinau, kas sutartį buvo perskaitęs anais laikais, bet garantuoju, kad ir dabar ją mažai kas tėra vartęs.

mama iš kaimo > 5, 6 , 82015-09-07 12:54

... Perskaitykite Audriaus straipsnį dar kartą. Galbūt, suprasit jo skausmingą sarkazmą. Lenkiuodi iki žemės Audriui už atvirą tiesos sakymą, tik skauda šird, kad ta tiesa reikalinga nedaugeliui, o suprasti ją gali dar mažiau. O gal ir supranta, tik tyli... Nenuleisk, Audriau, rankų, gal "lašas po laš0"...

Nusivylęs2015-09-07 12:50

Šis straipsniūkštis matyt be įprasto autoriui sarkazmo. Susidvejinusios asmenybės rašliava. Čia jis prieš ES. Čia paironizuoja,kad jai jau įlipai į šūdą, tai jame ir sėdėk, nes įsipareigojai ir dar tą įsipaeigojimą uoliai vykdyk. Paskutinis sakinys tiesiog pribloškė. Tiesiog Linkevičiaus antrininkas seime.

to 6 kaciukui2015-09-07 12:49

gal pabandykite dar kartą perskaityti tekstą ir pabandyti suprasti esmę, ką norėjo pasakyti autorius . Citata iš teksto - Jei viso to kas nors nežinote, dar kartą pasiskaitykite stojimo į ES daugiau kaip penkių tūkstančių puslapių sutartį, – joje viskas parašyta, už ką balsavome referendume 2003 m. gegužės 11 ir 12 dienomis. --- P. S aš tai taip suprantu , patys 2 dienas stojom , patys esame atsakingi . Ar amerikonai liepė stoti ? Gal , tik kodėl tuometinė valdžia nerašė ir neaiškino įstojimo sutarties ?

manau2015-09-07 12:45

lietuva nekalta, aplinka kalta! musu politikai dabar turi laikytis neutraliteto ir niekas nesuzinos dalyvavom mes ten kokioj nors karineje operacijoje ar ne. nes jei kalbesim ko nereikia galim negauti europos sajungos subsidiju ekonomikai vystyti. pasakyciau taip, zinoti tiesa reikia, bet garsiai to sakyti nereikia.

Danielius2015-09-07 12:43

Ne viskas taip paprasta, kaip atrodo, puiks šia tema yra FB Rimo Armaičio komentaras. Apie pasaulio perkraustymą... Kaip matome, pabėgėlių problema Europoje kažkaip perkelta į naują lygį, tam skiriami pinigai. Bet tai nesprendžia pačios problemos. Nors signalai jau buvo ir rimtesni pabėgėlių srautai prasidėjo apie 2011 m. po Libijos demokratizacijos. Ramino tai, kad Libijos pabėgėlių srautai nebuvo labai jau masiški. Bet Libijos pabėgėliai parodė dabartinėje Europos politikoje rimtas spragas. Europos politikai gyvena nuo rinkimų iki rinkimų, tad tolimos perspektyvos jų niekada nedomino. 2014 m. įvyko pirmieji lūžiai, buferinės Europos atžvilgiu valstybės, pirmiausi Turkija jau sunkiai susitvarkydavo su pabėgėlių srautais, tai europiečiams turėjo būti rimtas signalas, nes būtent nuo 2014 m. prasidėjo tie nekontroliuojami pabėgėlių srautai, kurie pradėjo plūsti į Europą. Ir tos pabėgėlių bangos buvo tokios galingos, kad užtvindė net Graikiją ir Makedoniją, o taip pat Pietų Italiją. Pabėgėlių problema labai greitai tapo visos Europos problema. Problema tame, kad europiečiai neturi jokių galimybių tuos pabėgius įdarbinti, net patys pabėgėliai tokio tikslo neturi, jie nori tik gyvenimo iš pašalpų. Todėl pabėgėlių pagrindinis tikslas pakliūti į labiausiai pasiturinčias Europos šalis, kuriose ne tik ant popieriaus parašyta, bet ir veikia socialinė teisė - programa. Skurdžios Pietų ir Rytų Europos valstybės pabėgėlius visiškai nedomina. Europiečiams ši problema šiam momentui yra neišsprendžiama, krizė reikalauja atitinkamų antikrizinių priemonių, bet deja, europiečiai nesugeba tinkamai spręsti tokio lygmens problemų. Europiečiams pasirinkimas nedidelis, toliau ginti savo vertybes ir tiesiog nuskęsti. Arba atsisakyti nuo demokratinių vertybių ir apsaugoti Europą - save. Mažai tikėtina, kad europiečiams, mums pavyks šia situaciją stabilizuoti. Didžiąja dalimi Europa įtakojama JAV, o JAV vargiai ar leis keisti kursą ir nuklysti nuo demokratinių vertybių. Europa atsidūrė situacijoje, kada vėlavimas tik dar labiau pablogina padėtį, pavėluotas sprendimas padėtį tik dar labiau apsunkins. Nes bent koks nesavalaikis, pavėluotas sprendimas, krizės metu kiekviena karta tik dar labiau apsunkina situacijas, tai aksioma, o ne teorema. Politikų menkumas visada pasireiškia krizinėse situacijose: kai politikai negali priimti jokių adekvačių, tinkamų veiksmų, sprendimų. Sprendžiant pagal tai, kas vyksta, situacija su pabėgėliais tik blogės ir tik pasiekus dugną, galimai bus priimami kokie nors dalinai adekvatus sprendimai ir veiksmai gelbėjat situaciją. Kas mano, kad Europos lyderiai artimiausiu metu kaip nors sugebės susitvarkyti, tie tiesiog apgaudinėja patys save. Kol kas viskas susiveda tik į pinigų išskyrimą, o ne problemų sprendimą, Vokietija išskyrė 10 milijardu, Didžioji Britanija 18 milijardu. Galbūt artimiausiu metu tuos sumos pasieks 60-100 milijardu, tai galbūt dalinai situaciją su pabėgėliais sušvelnins, bet kartu paskatins naują migracijos bangą. Nes vien Siriją dėl karo artimiausiu metu gali palikti dar 4-5 milijonai žmonių. Ką darys Europos lyderiai su šia banga, greičiausiai net nebando apie tai galvoti. Europos prisodrinimas pabėgėliais, tai tas pats, kas atominės bombos prisodrinimas uranu, kada nors tikrai sprogs.

Remis2015-09-07 12:36

Pagaliau nors vienas Seimo narys nepabijojo pasakyti tiesiai sviesiai.

motina2015-09-07 12:28

Man patinka Nakas. Šaunuolis. Tiesiai šviesiai. Pinigėlius tai su džiaugsmu priglaudžiame, o pabėgėlių nenorime. O gal bandykime atsirinkti pagal grožį, dantis ir kt., kaip siūlo kengūriukas.

nu2015-09-07 11:56

Nakas gali "nesijaudinti", mūsų prostitutinė valdžia padarys taip, kaip reikia Briuseliui, nes neturės kitos išeities. Reikia gi pavaidinti, kad ir jie kažką reiškia

kaciukas2015-09-07 11:43

nakas gieda giesme kaip visi musu politikai, amerikonas liepe ir vykdo komanda

Keista2015-09-07 11:35

Iš Nako tokių teiginių nesitikėjau,ką reiškia mandatas. Žmogutis visai neanalizuoja pabėgėlių klausimo tik mušasi į krūtinę :kaltas ,kaltas, kad Europa tokia. Greitai pasikeitė...

eta2015-09-07 11:29

na dalyvavom tai dalyvavom, nemanau kad apie tai butina garsiai kalbeti. lietuva mazute, nuo jos valios niekas nepriklauso, cia didieji turi prisiimti atsakomybe, o ne mes. o garsiai kalbedami tik atkreipsime demesi ir neisvengsime atsakomybes

Artas2015-09-07 11:15

Jei JAV organizavo tuos karus, tai JAV ir turi atsakyti. Lietuvos valdzia turi buti pasiruosusi paneigti bet kokias musu sasajas su tais karais. Tuomet galetume nepriimti ne vieno pabegelio is Artimuju Rytu. Kitaip tariant, Lietuvos diplomatai turi pasiraitoti rankoves ir dirbti.

aAlgirdas2015-09-07 11:15

nors ir aštriai parašyta, bet parašyta TIKRA TIESA - Lietuva nėra NEPRIKLAUSOMA VALSTYBĖ, ko gero ji jau dabar turi mažesnes teises nei LTSR TSRS sudėtyje

Nakai2015-09-07 10:58

gal nereikia iki tokio lygio... ištikrujų kad ir koks bebūtum , bet nemanau kad leistum žmogui nusišauti žinant kuo tai baigsis...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi