Paatvirausiu: Taip užsinorėjau kažko pozityvaus – kaip ledų karštą dieną, gal net dar labiau. Ir išties – štai ateina nauja krizė, senajai taip ir neišėjus, štai siautėja antstoliai, remiami ginkluotų pareigūnų, štai Lietuvos rinktinė pralaimi krepšinį Rusijai... Užeina sutemos... O juk taip reikia šviesos!

Tuomet ir griebiau jautį už ragų – sakau, susirasiu labiausiai nemėgstamą Lietuvos žmogų ir padarysiu jam ką nors gero, pavyzdžiui, padovanosiu dovanų. Daug nedvejojęs patikėjau reitingais ir supratau, kad tas žmogus yra Andrius Kubilius. Ajajai... Reikalas tas, kad ir man pačiam jis visai nelabai...

Na, bet juk vienas darbas vertas daugiau, nei šimtas žodžių. Todėl pasitarėme su draugais bei bičiuliais ir nutarėme, kad būtent jam išties reikėtų nuvežti dovanų.

Neilgai trukus ir pačios dovanos buvo rastos – tai dviračio ratas ir pompa, kad pasipūstų. O ką?

Reikalingi daiktai, ypač jei vėl nukristų nuo dviračio balnelio ir – neduokdie! – apsibrozdintų nosį.

Žinoma, nesmagu, kai pats premjeras krenta iš balno, bet kam nebūna? Žodžiu, išvykau į Vilnių tuo ratu ir pompa nešinas – daiktai, tiesa, nenauji, tačiau ekonominė situacija neleidžia išlaidauti.

Dalinamės, kuo galime.

Bičiulių, apsiginklavusių foto ir video kameromis, lydimas nulenkiu galvą Vinco Kudirkos skulptūrai ir iš saulėtos aikštės žengiu į Vyriausybės rūmų tamsą. Viduje išties gūdu ir šešėliuota...

„Štai ką reikėtų pirmiausiai traukti lauk iš šešėlio“, pamanau. Jausmas, tarsi būčiau įžengęs į kokį urvą.

Jau viduje iš abiejų šonų po langelį – prisiminęs, kur atsidūriau, suku dešinėn. „Atvežiau lauktuvių“ – sakau, rodydamas, ką rankose turiu.

„Čia kam?“ – pasigirsta klausimas.

„Žymiausiam šalies dviratukininkui. Jis ir šalies premjeras.“

„O jūs susitarę?“ – vėl klausimas man.

„Dovanų, sakau, atvežiau. Gal kas galėtų perduoti?“

- teiraujuosi. Ar ir tokiais atvejais reikia tartis?

Juk viskas viešai.

Galop lyg iš po žemių išnyra guvus jaunuolis dalykiniu kostiumu ir linksmai paaiškina, kur man reikėtų eiti, net ranka parodo – eikite ten. Ten.

Eikite. Pasiuntė.

Einu. Kaip ir sakyta – apie penkiasdešimt žingsnių nurodyta kryptimi.

O ten parašyta „Priimamasis“. Logiška, jei jau priimamasis – turėtų priimti.

Juk lauktuves nešu. Viduje du policininkai – vyras ir moteris.

Matyt, jie ir priiminėja. Paklausia, kas čia, iš kur ir kodėl?

Paskui – kam? Vėl aiškinu, kad tai dviračio ratas ir pompa, pravartūs dalykai žymiausiam Lietuvos dviratukininkui ir t.

t. „O kokia jo pavardė?“

, klausia. „Andrius Kubilius“, atsakau.

Pauzė... Akivaizdu, kad jam dovanų piliečiai neneša, šis kartas gali būti pats pirmas.

Pasirodo, reitingai nemelavo, tauta tikrai nemėgsta premjero.

Žodžiu, po dar kelių konsultacijų – tiek asmeniškai, tiek ir telefonu, moteriškas balsas išsiaiškina, kad jokių skundų aš neturiu, tik dovanas ir laišką, kuriame, beje, irgi nieko iš premjero neprašoma, o tik sveikinama padarius tai, ko dar niekas ligi šiol „ant Lietuvos“ nepadarė. Taip ir palikau tame „Priimamajame“ lauktuves Andriui Kubiliui, premjerui, raginančiam „minti pedalus ir sukti į dešinę“.

Na, ir aš jam tame laiške panašiai palinkėjau, nuo savęs dar pridėdamas „linkiu niekada čia nebegrįžti“. Tikėkimės, išsipildys.

Grįždamas iš tos tamsos į pasaulio šviesą ūmai pagalvoju – o kas būtų, jei Lietuvos piliečiai, supratę, koks vienišas ir atstumtas yra Vyriausybės vadovas, taip pat panorėtų jam ką naudingo padovanoti? Juk ne man vienam to pozityvo, tos šviesos tamsoje reikia.

Suvežtų žmonės naudingų daiktų – sakykime, koks ūkininkas, nugirdęs jog A. Kubiliui artojų varžybos svarbesnės už Olimpiadą (taip sakyta dar gerokai iki moterų plaukimo rungties), galėtų dovanoti kokį arklą.

Pasitelkus fantaziją ir remiantis kitomis viešai išsakytomis premjero mintimis, prie Vyriausybės galėtų nemaža visokių atgyvenusių savo amželį rakandų krūva išaugti. Juk toks tokį traukia.

Kaip atrodė aukščiau aprašytas veiksmas, galima pažiūrėti ČIA.

Naujausi

Komentarai (103)

Rikiuoti
TIESA2012-08-17 01:40

Garantuoju, kad šitą komentarą - 101. Sarunas Navickis 2012-08-16 19:07:18 (86. 100. 77. 211) parašė tikrai Šarūnas Navickis, kadangi savo facebook jis taip pat yra surengęs diskusiją šia tema, ir vienas komentaras išspausdintas jo sienoje prieš nuorodą į straipsnį. Turiu nuliūdinti Šarūną, ir vėl tavo pastangos išsisukti bevaisės, eilinį kart parodei kas iš tiesų esąs: mano serverio adreso ltvnews. online tau tikrai nepasakytų, kaip ir nepasakytų kitų komentatorių adresų, tai vadinama konfidencialia informacija. ltvnews. online - garbingų žmonių sukurtas portalas su tikslu skelbti tiesą žmonėms, kur skaitytojams yra suteikta galimybė nelimituotai po straipsniais reikšti savo nuomonę, jei būtų kitaip, tai administratoriai būtų uždraudę komentavimo galimybes portale. Jeigu aš nusižengsiu šio portalo taisyklėms, tai visų pirma gausiu įspėjimą iš jų ir būsiu užblokuotas. Jei dar galiu komentuoti, vadinasi padorumo ir teisėtumo ribos dar nėra peržengtos. Taigi tamstele, klimpsti gilyn ir tai tik parodo, kad esu teisus, kažko bijaisi ir nori tai nuslėpti. Į mano klausimus ir toliau vengi atsakyti, bet nesigėdiji laikyti skaitytojų kvailiais, kurie puikiausiai supranta, kad negali žinoti nei mano serverio adreso, nei kitos informacijos, kuri yra prieinama tik ltvnews. online administratoriams. Įdomi tamstos išgalvota nuoroda į gėjus ir striptizo klubus man vėl sukėlė smalsumą, reiks pasidomėti gal ir ten yra kokių tai nebaigtų tamstelės reikalų. Šiaip tai esu tolerantiškas kitos seksualinės pakraipos žmonėms, kol žinoma jie nepradeda agresyvia forma propaguoti savo gyvenimo būdo (reikalauti keistų eitynių, pasakų apie vienos lyties karalius ir panašiai), o striptizo klubų veikla Lietuvoje manau yra pakankamai reglamentuota įstatymų normų ir negirdėjau, kad tai būtų kokia didelė Lietuvos problema, pats nesilankau tuose klubuose, bet ir nesmerkiu žmonių kuriems to reikia. O va Šarūnas pasirodo nėra labai jau tolerantiškas, ir vėl iškilo naujų klausimų - kodėl jūs niekinat gėjus ir kuo jums neįtiko striptizo klubai? Ar Jūs manote, kad homoseksualus ar biseksulus žmogus yra amoralus iš prigimties? ATSAKYK Į RINKĖJO KLAUSIMUS PAGALIAU!!!!! Keistas žmogus esi Šarūnai, juk šitas straipsnis jau senai nustumtas į kitą puslapį, jo aktualumas jau baigėsi ir niekas be mūsų čia nebeužsuka. Gaila man tavęs, per savo kvailųmą visai susipainiojai, taip atsitinka kai žmogaus ištarti ar parašyti žodžiai skiriasi nuo jo tikrųjų minčių ir poelgių. Aš myliu savo Lietuvą ir man skauda kai skauda lietuviui, ir nieko aš nebijau, ir mes tikrai dar susitiksime ne virtualiame pasaulyje, ir pasižadu aš paklausiu tavęs to paties, aš tik palauksiu progos, kai bus kuo didesnė auditorija.

p.Šarūnui2012-08-16 23:42

kadaise ekspertai žadėjo ,kad komentarams reikės registruotis . Ką darytų šitie drąsuoliai svaigstantys nuo laimės žmogų iš penkto aukšto apspjauti.Sėkmės jums.

Sarunas Navickis2012-08-16 23:07

Na, pasidomejau ir as serverio IP nr 82. 135. 140. 37. Oi, idomus reikalas :) Pasirodo, jo komentaru kuo ivairiausiais "nick'ais" cia ne vienas ir ne du - aisku, visi trykste tryksta purvais. Tryksta tiek, kad storu sluoksniu uzkloja ir pati straipsni, ir jo turini. Nes tikslas - apdergti autoriu, t. y. mane, tuo paciu dar ir pamoralizuojant, pirstu baksnojant i mano IP adresa. Ir tai daro asmuo, ne karto nepasirases savo vardu! Na, kaip sauksi, taip atsilieps. Pasirodo, sio morales milzino serverio adresas yra kaip sykis ten, kur anksciau lankesi gejai, o dabar yra striptizo klubas ! Neblogai. Yra kam kelti moralinius klausimus. Taip ir paaiskeja, kad kuo pats kvepia, tuo ir kita tepa. Stai tokios tokeles...

To 992012-08-16 21:22

Ačiū už palinkėjimus. Esu LR pilietis, dalyvaudamas rinkimuose privalau vadovautis LR Konstitucijos man suteiktomis pareigomis ir teisėmis, aš kaip rinkėjas privalau domėtis kandidatuojančiais į Seimą, aš turiu teisę paklausti, mano pareiga paviešinti tai ką žinau ir teisė pareikšti savo nuomonę ir samprotavimus. Sutinku ... tegu eina savo keliu, pagal savo supratimą, bet palinkėti jam pergalės tiesiog negaliu, nutylėti ką žinau - taip pat, turiu savo nuomonę ir ji tokia - tai nėra tinkama kandidatūra Seimui, jo nuopelnų visuomenei aš nežinau, jo biografijos kai kurie faktai kvepia labai neskaniai, o partinės simpatijos, antipatijos ar kompleksai čia visai ne prie ko. Daugybė padorių ir nusipelniusių visuomenei žmonių figūruoja ir partijų sąrašuose, ar jų remiami ar nepriklausantys jokiai partijai ir išsikėlę individualiai, už kai kuriuos balsuočiau nežiūrint jų partinės priklausomybės. Bet šiuo atveju yra kitaip ir kalba eina ne apie ideologiją, o apie asmens biografinius momentus. Jeigu Jus erzina mano komentarai, turite puikų pasirinkimą - tiesiog neskaitykite jų. Jeigu kai kam atrodo, kad aš, reikšdamas savo nuomonę ir užduodamas klausimus kandidatuojančiam į Seimą priekabiauju, - tai aš manau kitaip. Drįstu ir vėl pasikartoti: ATSAKYK ŠARŪNAI Į RINKĖJO KLAUSIMUS? Senai galėjai tai padaryti, vietoje to, suki galvą kaip čia sausam išlipti. Negi tikėjaisi, kad keli metai nuplaus viską užmarštin, o keli patriotiški straipsniai išaugins gerbėjų pulkus.

98-tam2012-08-16 20:05

Laba diena ir jums. Už tokį" iš facebook" įspėjimą tik reikia padėkoti,nors jį ir pats Kubilius parašytų. Ko jūs kabinėjatės? Aš tai neturiu kompleksų del ne DK žmonių. Tegu eina savo keliu,pagal savo supratimą ir sėkmės jam. O rinkėjai ne kvaili ir pagal savo galvelę prabalsuos. Nepykit, bet jūsų šita kompanija jau darosi juokinga ir veikia priešingai nei tikitės.. Aš buvau nei už nei prieš p. Šarūną ne nelabai ką ir žinau apie jį,bet po jūsų pastangų linkstu prie pirmo. Sėkmės jums ir p. Šarūnui.

Šarūnui Navickiui2012-08-16 17:45

Koks tu vis dėlto menkas žmogelis. Deklaruoji, kad nesinaudoji Drąsos keliu, o ką dabar darai? Mieli skaitytojai Šarūno kompo numeris (86. 100. 77. 211) ir šis komentaras jo, o ne Drąsos kelio ar šio puslapio mederatoriaus. Tame facebook Drąsos kelio partija perspėja žmones dėl SAVO remiamų kandidatų, o tamsta nesi nei DK sąraše, nei jie tave remia. VENGI TIESOS IR ŠVIESOS kaip tik sugebi, į klausimus taip ir neatsakai, bet mali š... dą apie juodąsias technologijas. Nesusireikšmink taip, tikiuosi dar nesergi Napoleono sindromu, kaip radau viename komentare apie tave ne šitame portale. Tesu eilinis, bet pilietiškas žmogus, turėjęs progą su tamsta susidurti, jaučiu pareigą savo tėvynei padaryti viską, kad tokie veikėjai nestotų skersai kelio vertiems ir visuomenei nusipelniusiems žmonėms į seimo kėdę. Gana tų pliurpalų iš tuščio į kiaurą, Seime reikia rimtų permainų, sąžinės, padorumo, principingumo, atsakingumo ir t. t. Drąsos kelias gimė iš didelės vienos šeimos tragedijos, kuri apnuogino ir šalyje klestinčią korupciją bei kitas negeroves. Labai daug žmonių tiki, kad Neringa, taip aršiai gynusi savo šeimą sugebės suburti padorių visuomenėje žinomų piliečių komandą ir laimėjusi seimo rinkimus imtis reikalingų reformų, kad mums piliečiams vieną dieną nenutiktų taip kaip nutiko jos šeimai, kad savo šalyje galėtumėm saugiai auginti vaikus, dirbti, užsidirbti ir oriai pasenti. Todėl koktu matyti aplink DK besisukiojančius šakalus, o šis tavo žingsnis tai ir parodo. ATSAKYK RINKĖJUI Į TAU UŽDUOTUS KLAUSIMUS.

Is Facebook:2012-08-16 14:27

"Drąsos kelias" politinė partija Dėmesio !!! Kreipiamės į visus mūsų puslapio draugus, norėdami priminti ir įspėti. Apie tai jau viešai pranešė visos žiniasklaidos priemonės. Prieš rinkimus bus naudojamos įvairios juodosios technologijos. Viena iš tokių - partijų ir atskirų kandidatuojančių asmenų niekinimas ir šmeižimas . Manome, kad tam buvo nuosekliai ruošiamąsi, kaupiami įvairūs iš kontekstų ištraukti faktai, nuotraukos. Trūkstant faktų, jie bus prikurti. Šmeižto kampanija jau prasidėjo. Atkreipkite dėmesį į asmenis, kurie skleidžia paskalas apie partijos narius, įsidėmėkite juos - tai tikslingi veiksmai - suklaidinti, apšmeižti, supriešinti. Būkite įžvalgūs !

Laba diena visiems2012-08-15 21:44

ir tau Šarūnai. Kaip suprantu ėmeisi taktikos: nejudinsi - nesmirdės. Smirdės Šarūnai, oi smirdės, smirdės tol kol neatsakysi į klausimus, kurie net nėra mano. Tie klausimai plaukioja internetiniuose komentaruose po beveik visais tavo straipsniais, kuriuos parašei. Jei atvirai, pats nustebau, nepatenkintųjų tavo veikla yra gana nemažas skaičius. Gal šis portalas nėra toks populiarus tavo "gerbėjų" tarpe, gal todėl atrodau toks vienišas... Bet nieko, kaip sakoma lašas po lašo ir... vis tiek turėsi atsakyti, jei ne man (kaip tamsta sakai internetiniam asilui), tai savo rinkėjams susitikimų metu, mitingų metu, kituose portaluose ar televizijos debatuose, jei žinoma ten pateksi. Niekas neturi praeiti pro tautos filtrą, jei jau pretenduoji atstovauti tautai, būk malonus atverti visus savo gyvenimo užkulisius. Beje, turėtum žinoti, jog seimo narys nėra privatus asmuo, kaip ir kandidatas į seimo narius, o ir mano klausimai nelenda į tamstos privačią erdvę, tai jei jau pradėjai rinkiminę kampaniją su viešu cirko numeriu, tai pradėk iki galo ATSAKYK SAVO RINKĖJUI į užduotus klausimus.

viena mintis dašuto2012-08-15 03:33

Esu ištuštintas konservas, todėl sirdi skauda dvigubai, mano tata užgaulioja jau keli metai, dabar ėmėsi krizių premjero, sakyčiau esu karmos ąsotis, grįžtu namo kol saulė dar nenusileido.

tu malačius 932012-08-15 03:18

man patinka tamstos stilius jei nebūtumėt toks užsiciklinęs gal įžvelgtumėt keistą jumoristo nenorą atsakyti į paprasčiausius klausimėlius, beje, pastarojo komentaro minties nepagavau, pripažįstu matyt pavargau ėsdamas savo artimą.

92-am2012-08-15 02:49

įtartinai ignoravot darbdavių klausimą.Įtartina, kad išsakydami savo nuoskaudas nepamirštat paliaupsinti išgelbėtojo ir išmaitintojo.O apie tokius niekinius klausimus tik pasvajotų jūsų ginamasis.Kažkaip negerai čia gvazdikais pakvipo.

PATAISYTI KAUSIMAI2012-08-15 02:14

1. Kelias santuokas turėjai? 2. Kiek turėjote firmų ir kiek jų bankrutavo? 3. Ar tiesa, kad Jūsų firma liko skolinga žmonėms ir kiek? 4. Kokiai partijai priklausėte 2008 metais? 5. Kodėl nebekėlėte savo kandidatūros Kaune kaip 2008 m ? 6. Ar ties, kad įkūrėte sveikatingumo ir sporto klubus Kaune (1998 m. ), Vilniuje (1999 m. ) ir Klaipėdoje (2007 m. ) koks tų klubų likimas? 7. Kokie Jūsų nuopelnai Lietuvai, kuo esate pranašesnis ir vertesnis už kitus einančius į Seimą ? 8. Kodėl Jūsų straipsniuose tiek daug neapykantos TS-LKD ? 9. Kodėl savo samprotavimus apie vyriausybės klaidas, kurios neva nuvarė Lietuvą į bonkrotą, pateikiate kaip faktines aplinkybes? 10. Ar jūs turite ekonominį išsilavinimą? Jei ne, tai kokį turite? P.S. Jūsų būsimas rinkėjas

to 902012-08-15 01:42

o ką aš rašinėju? Aš išsakau savo nuoskaudas, kurias apturėjau per tą personą, aš domiuosi apie šį kandidatą į seimą ii naršau internete, tai ką ten randu mane labai neramina, todėl ir klausiu ar tai tiesa. Aš juk dabar neišsigalvoju nebūtų dalykų, tiesiog klausiu ar tai tiesa, kas rašoma apie šį žmogų. Jis gi matai turi teisę visus kritikuoti, kaltinti valstybės žlugdymu, o pats matai koks įžeidus, supyko, grąsina susidorojimu. Vaje visai jumorą prarado, kai kalba apie paties galimas nuodėmes pasisuko? PAKRAPSTYKIT SMEGENIS KODĖL?

89-tam2012-08-15 01:34

nesusireikšminkit ponuli.Kalba ėjo apie jūsų darbdavius.O jums kažin ar pakaktų parako tai ką jūs rašinėjate išsakyti jam į akis.

Oi kaip negražu2012-08-15 01:22

Šarūnas rašė... ir patikekite - tada jau jums mazai nepasirodys! O va čia jau prasideda rimti dalykai, manau tai internetinis grąsinimas komentatoriui, kuris užduoda klausimas būsimam kandidatui į Seimą. O čia tai sensacija. Pasirodo už nepatogius klausimus rinkėjui grąsinama. Žinoma man labai baisu, nes Šarūnas yra kultūristas atrodo. Žmonės gerieji ką man dabar daryti, aš taip bijau, kad man pasirodys mažai :(

Sarunas Navickis2012-08-15 00:47

Stai ka pasakysiu: Vargsai samdiniai, rasinejantys komentarus uz Judo sidabrinius! Jusu uzsakovai drebina kinkas, matydami, kad galiu buti isrinktas kaip nepriklausomas, taigi, ir tarnybu nevaldomas kandidatas, ir deda i kelnes. Stai todel ir jus siundo, kaip pasiutusius sunis, kad aprietumete savo nuodingomis seilemis kuo daugiau zmoniu. Taciau vargu ar isdegs - zmones ne tik nusivyle jusu klastomis ir pazadais, kurie niekada nebuvo isteseti, bet ir izvalgus, jie ismoko atskirti, kas meluoja o kas sako tiesa, kad ir kiek jus mane besmeiztumete. O pabaigai pridursiu - situos smeizikiskus neva "klausimus" as nusikopijavau ir rasiu budu, kaip juos apibendrinti ir atskleisti, kas uz ju stovi (atsakineti butu tuscias darbas, nes ka beatsakyciau, jus tik dar labiau siepsite savo isgeltusius dantis), taigi, rasiu buda, kaip isviesinti jusu niekingus keslus ir patikekite - tada jau jums mazai nepasirodys!

81-mam Jonui2012-08-14 23:16

Ir aš įtariau kad dienpinigiai,bet po paskutinių trijų komentarų, manau kad už žodį.Darau išvadą-jei tiek resursų metama prieš p.Navicką,tai matyt teisingas bičas.

Specialiai is archyvo2012-08-14 22:09

1. Kodel Eu neparaso, kas gi eme interviu is Navickio? Atsakymas paprastas: todel, kad Navickis eme interviu ptas is saves. Tai budinga Napoleono kompleksa turincioms asmenybems. 2. Sis zmogus labai seklus: identiskos mintys jau buvo isspausdintos Novickio beveik visuose jo rasineliuose. Zodziu, nykiai kartojasi. Arba serga skleroze. 3. Novickis megsta pareiksti savo nuomone ir apie Landsbergi. Suprantu ji: kalbedamas apie dideli, pats akimirkai pasijunti didesnis. Dabar jau nebesneka, nes profesoriu gerbia Drasos kelias, zino Novickis - dabar su galingais geriau koja kojon, dabar jis tapo pedofilu priesu. 4. Novickis postringauja apie meile Lietuvai. Jo meiles israiskos dar daug kas nepamirso, kai jis, savo sporto klube paskelbe nuolaidas issiperkant abonenta ir ispardaves abonenetus, uzdare sporto kluba. Bankrutavo. Tai tiksliausias jo apibudinimas: bankrutavusi asmenybe.

Bildukas-dundukas :)2012-08-14 21:30

Klausimai jumoristui Navickiui 1. Kelias santuokas turi? 2. Kiek kartų apturėjai bankrotą? 3. Ar tavo firma liko skolinga žmonėms ir kiek? (nemeluok nes parašysiu pats) 4. Kokiai partijai priklausei 2008 metais? 5. Kodėl nebekėlei savo kandidatūros Kaune kaip 2008 m ? 6. Įkūrė sveikatingumo ir sporto klubus Kaune (1998 m. ), Vilniuje (1999 m. ) ir Klaipėdoje (2007 m. ) Čia 2008m. rinkimų biografiniai duomenys, koks tų klubų likimas? 7. Kodėl tavęs neremia DK, nors muilinaisi kaip pasiutęs? 8. Kokie tavo nuopelnai Lietuvai, jei manai kad esi vertesnis už kitus eiti į Seimą ir atstovauti kitus žmones? 9. Kodėl turėtume tikėti, kad būsi naudingas Lietuvai, jei šitokio amžiau sulaukęs dar pats blaškaisi tarp verslo, rašymo ir politikavimo? Iš anksto ačiū už atsakymus, nors jei atvirai tai nesitikiu. Pagarbiai Bildukas iš VSD ar KGB, čia kaip kam patogiau :)

:) :) :)2012-08-14 20:19

Atleiskit brangieji, o kodėl aš negaliu piktintis kai Navickis viešai tyčiojasi iš daugelio gerbiamo žmogaus, kodėl man nėra atsakyta kokie nuopelnai Lietuvai pačio pono Navicko. Aš nemanau, kad toks politinis pliurpalas perėjūnas turi moralinę teisę skleisti melagingai iškraipytus faktus apie Lietuvos ekonominę padėtį, priežąstis ir vyriausybės sprendimų pasekmes krizės laikotarpiu. Jei Šarūnas pats komentaruose sėdi, tai tegu pasidalina, gal tik aš nežinau koks jis nusipelnęs pilietis, kur jo pasiekimai, kokiose srityse? Bet tyla gera byla, galvoja patylėsiu gal praeis. Nepraeis, nes jei tylėsime ir nekapstysime, galėsime vėl 4 metus piktintis, juoktis pro ašaras ir veržtis diržus toliau. Ir kur atleiskit man šmeižimas "Rašytojas prastas, verslininkas nevykęs. Eis į politiką..." Kur ? Man jo rašliava ir filosofija pavyzdžiui tikrai nepatinka, o kad spausdina kažkas, tai šiandien daug kas spausdina, tik pinigo turėk. Kad verslininkas prastas, taigi jo paties ištarti žodžiai: nekoks iš manęs verslininkas išėjo, nepasisekė... Eis į politiką... tegul ir eina, o mes rinkėjai ir privalom atsijoti visus nenaudingus, tegu dirba savo darbelius kasdieninius ir nelenda ten kur ne jų jėgoms. TODĖL KVIEČIU VISUS NEABEJINGUS SAVO ŠALIAI: šukuokime visus smulkiausiom blusinėm šukom, kad nepraslystų nė viena glinda ten, kur vieta protingiems, sąžiningiems, gabiems, garbingiems žmonėm

Šarūnui Navickiui2012-08-14 20:15

Tuomet ir griebiau jautį už ragų – sakau, susirasiu labiausiai nemėgstamą Lietuvos žmogų ir padarysiu jam ką nors gero, pavyzdžiui, padovanosiu dovanų. zinok aferiuga o as taves nemegstu jei pgriebciau us ragu papurticiau kaip gaidi blin tu uz mano bapkes pijarini blin dovanas dalini mafiozas apknises visus cilink i kauna

Bildukas iš VSD2012-08-14 19:50

Kadangi atsakymų matyt taip ir nesulauksiu padiskutuosiu pats su savimi, kam nepatinka nekreipkite dėmesio, juk vasara yra geresnių užsiėmimų nei varvinti akis prie kompo. Ir vis dėlto... kodėl neatsakote į pateiktus konkrečius klausimus ir debatai baigsis? Atsakau pats: nėra ką atsakyti. Kitas klausimas: tai kur čia šmeižtas ir kur negatyvas? Atsakau pats: apgauti žmonės tiesiog informuoja ir perspėja kitus skaitytojus, kad ir jų neapgautų. Dar kitas klausimas: kodėl Šarūno gerbėjai taip nervinasi ir visus komentarus su priešinga nuomone priskiria vienam bildukui. Atsakau pats: nervinasi, nes turbūt yra dėl ko nervintis, o vieną bilduką lengviau priskirti dundukui. Ir dar: kodėl kai kas neigiamai vertina Šarūno sumanymą dalyvauti rinkimuose? Atsakau sau: todėl, kad yra nesveiki ir turi nedarbingumo pažymėjimą, sėdi prie kompo ir tikisi, kad sveikas Šarūnas atsakys į jų nesveikus klausimus, bet Šarūnas nemėgsta nesveikų žmonių ir pats netiki, kad jie sužinoję jo tiesą pasveiks. Oi, tai gal jis nėra krikščionis, netolerantiškas kitokiems? Atsakau: neee jis paprasčiausiai alergiškas neteisingiems klausimams iš nesveikų komentatorių. O kodėl jis nenuleidžia juokais visko? Atsakau: iš Šarūno juoktis negalima, jis toks nusipelnęs Lietuvai, jis mus išgelbės, jis labai solidus ir dosnus, kai jis atneš mums saulę, mes visi būsim VIP elitas, vot. Paskutinis klausimas: ar man nenusibodo? Atsakau: neee aš noriu pasveikti.

Jonas Bildukui2012-08-14 18:18

Čia matyt prei šito straipsnio yra pasodintas kažkoks Bildukas. Ar iš spec. tarnybų, ar nuo kokio tai kadidato ar dar nuo ko nors. Bet visas jo darbas yra skleisti negatyvias emocijas apie Šarūną Navickį. Ir turi toks Pulinys laiko, ir jis gauna iš kažkur tai pinigų, na tiesiog neįtikėtina. Bet užsakymas tai panašus, kokius duoda KGB (o, gal būt, dabar VSD) - užėsti neįtikusį jiems žmogų negyvai. Neperžiūrėjau visų komentarų, bet pažiūrėkite kiek neigiamo mėšlo prigamino šitas Pūlinys: 35. Gėda Š.... Navickiui ; 36. Labai įdomi informacija : "Tai tokie jūsų remiami kandidatai į Seimą?" ; 37. Dar įdomiai ; 44. Tam 40 ; 45. Ir dar; 46. Komentaras is delfio; 47. Citata is straipsnio balsas lt; 52. Protaujantiems ; 54. Tai jau taip; 55. to 51 ; 59. to 56; 65. to 61; 66. neiškraipyk faktų 62-tras; 67. Šarūnui Navickiui; 71. Ligitas; 72. to jonui; 78. Smalsus nesusipratėlis; Sveiko proto žmogus, savaime aišku, šito nedarytų. Gal būt, tai yra kaip kerštas Š. Navickui už įteiktą dovaną. Kaip ten bebūtų, šitas vyrukas atidirbinėja savo valandas. Bet įdomu, kas yra užsakovas šitokio Bilduko?

62-am2012-08-14 17:08

as buvau kioskininkas. Ne tik kad milijardo, cento negavau. Priesingai - 2011 geguze pareikalavo tiek, kad teko uzdaryti ir nebegalvoti apie joki versla....

hm2012-08-14 17:01

man sunkiau butu jam dovana perduoti, nes galima tik asmeniskai... Kulipka i kakta.

Smalsus nesusipratėlis2012-08-14 06:12

Labai visų atsiprašau, bet gal galėtų kas nors atsakyti į 65 komentaro klausimus. Gyvenu ne Klaipėdoje, ko gero neturėsiu progos paklausti paties Navickio, bet man irgi smalsu pasidarė. Aš jo nerinksiu, nes pas mus apygardoj kiti kandidatai, bet mano giminės atrodo bus jo rinkėjais. Iš anksto dėkavoju už atsakymus.

pensininkas2012-08-14 02:12

Man toks Šarūno Navicko pasakojimas primena mano a.a. tėvo paskojimą ,kaip jie kelių kaimų žmonių pasirašytą peticiją , dėl kolūkių steigimo , pokary vežė tuometiniam Lietuvos prezidentui (tai jie suprato) ir buvo lygiai taip priimti kaip ir aprašo Šarūnas. Per šešiasdešimt metų Lietuvoje valdžios požiūris į žmones nepasikeitė. O gal tokia aura, visgi CK pastatas jame šviesu niekada nebuvo viskas uždara ir slapta.

72-am2012-08-14 00:41

sakote "..nori prie lovio" ,suprask nori į seimą.Ir aš noriu,ir neabėjoju, jūs norite.Bet va bėda-sėdėdami prie kompo laukdami kol kas nors papūs mums kur nesueina ,augindami hemoroidinius darinius ir rašinėjami komentarus apie kitokius,šiek tiek smirdėdami,jausdamiesi reikšmingi ir naudingi visuomenei įkąsdami,apspjaudami juos kažin ar prie jo kada atsidursime.

69-tam Jonui2012-08-13 23:49

Teisingos mintys.Palaikau.Komentarų gausa tik įrodo kad tokios akcijos veikia.Tai kaip testas mūsų galvelėm.Banalus panašios peticijos įteikimas nesulauktų tokio dėmesio.Menas,kūryba tai didelė jėga.Šarūnai būkite ir ateity toks pat kūrybingas ir nuoširdus.Sėkmės.

Navickiui2012-08-13 23:31

Viešpatie, čia tokie kandidatai į Seimą!? Maža, kad pliurpalus portaluos rašo, tai dar ir debilišką piarą pavarė! Sugalvojo mat pasišaipyti iš jau nugriuvusio, nebegalinčio įkąsti Premjero! Visi gi suprantam, kad nebebus tas valdžioj, tai ko čia bebijoti, galima net ir pakakoti, svarbu tik, kad rinkėjams patiktų! Navicki, nueik taip padaryk Prezidentei (ta ne mažiau pridarius nesąmonių), ot tada pažiūrėtumėm, kaip bus, kai toji dar valdžioj bus po naujų Seimo rinkimų ir tvirtins daugelį postų! Pažiūrėtumėm, kaip ne tik pačiam, bet ir su kuo Seime grupuosies ne pompą, bet klyzmą dovanų gautum!

Piskus is Zaiginio2012-08-13 23:02

Saunuolis p. Sarunas ir palaikantys Ji. Labai originaliai suruose lauktuviu iteikimo akcija p. Premjerui,akyvaizdziai parodydamas ,ko is tikruju nusipelne nueinanti ir daugiau nebesugriz tanti musu vyriausybe. Malonu butu matyti kuo daugiau tokiu drasiu ir samojingu pilieciu kaip p. SarunasNavickis. Todel, palaikantiems Saruna pileciams,siulyciau nekreipti demesio i etatiniu ,,bilduku''komentarus,kadangi ju visur pilna visuose prtaluose,o dabar ir ekspertuose. eu. Sekmes Sarunui ir visiems palaikantiems Ji.

to jonui2012-08-13 20:20

papusk kur nesueina ka teisybe akis bado ar tu zinai kiek tas ostapas benderis zmoniu isdure laksto nuo praeities seselio savo is miesto i miesta bet internetas visagalis pasieks visur kur beatsidurtu tas vasiuku rezisierius blink politikas atsirado nu daba visi kur durnesnis tai i telika arba i seima kur irgi gales telike pasireiksti fuuuu smirda visas tas reikalas su Sarunelio politikavimu oi b nori prie lovio io nori

Ligitas2012-08-13 20:01

O tai cia Jonai Navickio gerbejai tik pageidaaujami man tai jis lygtai ir skolingas dar liko tiksliau jo firma kai bankrutavo surinkusi is naiviu zmoneliu pinigelius butu toks saziningas dirbtu ir po biski atsiskaitinetu o tai ne dabar matai politikuos gal nuskils daugiau durneliu isdurti

Yla iš maišo2012-08-13 19:55

Va ir išlindo. Koks kandidatas, tokie ir jo rėmėjai. Už nuomonę siūloma akmenį po kaklu ir lauk iš miesto (kas čia per būdas susidoroti su kitaminčiais? ) Atleiskit brangieji, o kodėl aš negaliu piktintis kai Navickis viešai tyčiojasi iš daugelio gerbiamo žmogaus, kodėl man nėra atsakyta kokie nuopelnai Lietuvai pačio pono Navicko. Aš nemanau, kad toks politinis pliurpalas perėjūnas turi moralinę teisę skleisti melagingai iškraipytus faktus apie Lietuvos ekonominę padėtį, priežąstis ir vyriausybės sprendimų pasekmes krizės laikotarpiu. Jei Šarūnas pats komentaruose sėdi, tai tegu pasidalina, gal tik aš nežinau koks jis nusipelnęs pilietis, kur jo pasiekimai, kokiose srityse? Bet tyla gera byla, galvoja patylėsiu gal praeis. Nepraeis, nes jei tylėsime ir nekapstysime, galėsime vėl 4 metus piktintis, juoktis pro ašaras ir veržtis diržus toliau. Ir kur atleiskit man šmeižimas "Rašytojas prastas, verslininkas nevykęs. Eis į politiką..." Kur ? Man jo rašliava ir filosofija pavyzdžiui tikrai nepatinka, o kad spausdina kažkas, tai šiandien daug kas spausdina, tik pinigo turėk. Kad verslininkas prastas, taigi jo paties ištarti žodžiai: nekoks iš manęs verslininkas išėjo, nepasisekė... Eis į politiką... tegul ir eina, o mes rinkėjai ir privalom atsijoti visus nenaudingus, tegu dirba savo darbelius kasdieninius ir nelenda ten kur ne jų jėgoms. TODĖL KVIEČIU VISUS NEABEJINGUS SAVO ŠALIAI: šukuokime visus smulkiausiom blusinėm šukom, kad nepraslystų nė viena glinda ten, kur vieta protingiems, sąžiningiems, gabiems, garbingiems žmonėms.

Jonas2012-08-13 19:10

Visgi Šarūnas Navickas užlipo kažkam ant mazolio. Nes ta pykčio lavina pratrūko, lyg ilgai bujojęs pūlinys. Bet mano pasiūlymas būtų toks. Su laiku mes turėtume ištraukti į dienos paviršių tuos pūlinguosius "kritikus". Mums reikia netylėti, juk jie gadina orą ne tik čia. Tai neturi jokio ryšio su kritika, nes tai yra tik noras įgelti, nes toks žmogus tikisi, kad jis negaus atgal. Bet tai yra tik savęs apgaudinėjimas. Yra tik vienas blogis, kad šitas žmogus, praktiškai tas pats vyksta ir su nusikaltėlišku mąstymu, nesuvokia, kad atpildas nebūtinai ateis šiandien. Bet, kad jis ateis, tai galima garantuoti visu 100%. Štai 49 rašo: "Rašytojas prastas, verslininkas nevykęs. Eis į politiką..." Ir tai, neva, ne jo nuomonė, o delfio komentaras. Šiam komentatoriui spėju, kad ne 15 ar 16 metų. Bet per tą laiką pats nieko nėra nuveikęs. Štai vienur parašo piktą komentarą, kitur ir jaučiasi labai svarbų darbą padaręs. O užsiiminėja jis ta kenkėjiška veikla jau nuo pat mokyklos suolo. Ir yra parašytas ne vienas slaptas raštelis, yra apkalbėtas ne vienas kaimynas, draugas ar draugė. Ir nežino tas nelaimingas proto ubagas, kad ateis ta diena, kai jis nuvažiuos į Kanadą, į Braziliją ar į Šiaulius, nesvarbu kur, ir jam staiga kas nors kaukštels per makaulę ir atims piniginę arba jam prireiks operacijos, o jos metu gydytojas netyčia pamirš ten žirkles ar das kas nors. Nėra taip, kad žmogus nebūtų nubaustas už savo piktadarystę. Tik tas apsišvarinimas vyksta kartais per lėtai, kartais per skausmingai, o kartais net tragiškai. Tad, mieli piliečiai, kuo jūs anksčiaus sustabdysite šituos pykčiu ir pūlingumu apsėstus žmones, tuo geriau bus mums visiems. Tik nereikia tylėti. Šita Šarūno Navicko dovana Kubiliui yra dalies žmonių jo veiklos įvertinimas. Čia yra pajuokavimas, bet iš tikrųjų valstybėje reikalai yra milijonus kartų blogesni, nei jūs galite įsivaizduoti. Jūs paimkite tuos pasiskolintus milijardus ir pažiūrėkite kokia reali nauda yra gauta iš tų milijardų. Ar jie yra atiduoti? Kada jie bus atiduoti? Tai, kodėl pavyzdžiui, nesusirenka visi tie pūliniai ir nepasako savo ryžtinga žodį:" Brangus premjere, mes tave labai mylime. Todėl, norėdami, kad jūs ir toliau išliktumėte balne, surinkome iš mūsų pūlinių draugijos tuos jūsų išleistus milijardus ir dovanojame juos Lietuvos valstybei". Bet šito nebus, nes pūliniams rūpi ne trūkumų šalinimas, o atvirkščiai - jų dauginimas. Noriu priminti, kad senovėje tokiems pūliniams buvo kabinamas akmuo ant kaklo, jis buvo aprengiams juodais rūbais, ir visi šitie pūliniai buvo išvaromi už miesto ribų. Bet dabar "demokratija" ir mes esame labai humaniški pūlinių atžvilgiu. Mes juos toleruojame. Tai yra blogai. Ir tokia tolerancija pūliniams atsiranda tik tada, kaip mes turime panašaus lygio premjerus, kaip Kubilius. Esant doram ir garbingam premjerui ir dar turinčiam nepriekaištingą intelekto koeficientą, - žmonės pūlinių netoleruoja. Ir tokiu atveju jiems yra padaromos jiems patiems labai reikalingos operacijos, o žmonės tokioje visuomenėje tampa laimingesni ir sveikesni. Ir toks premjeras, bet kokio neteisingumo atveju, imasi pats iniciatyvos ir padaro viską, kas nuo jo priklauso, kad triumfuotų teisingumas, o ne elgiasi atvirkščiai, kaip yra dabar.

Kęstas2012-08-13 18:08

Šaunuolis esi Šarūnai, taip laikykis ir toliau.... reikia į vietą padėti tuos netikėlius 22 metus vogusius ir savo kišenes pildžiusius politikanus... Sėkmės pačiam...o tų springstačių pykčiu ir liejančių pamazgas ant bet ko buvo, yra ir bus... tokia jau ta mūsų tauta.... kryžiuočių išprievartauta ir per kraują pakrikštyta...

Šarūnui Navickiui2012-08-13 18:05

Sakote "piktieji tulžį lieja", o kaip gerbiamasis nepyksi, kai sulig kiekvienais rinkimais "Lietuvos gelbėtojų" kelios eilės prie Seimo, kaip senais laikas eilėn prie dešros, sustoja. Veržiasi į tą Seimą, atrodo ten medumi būtų patepta, nežiūri nei savo išsilavinimo, nei gebėjimų, nei garbės, nei sąžinės... visi tik mušasi į krūtinę, kad aš tai jau tikrai būsiu vertas mandato. Ką tu žmogeli padarysi gero šaliai, jei savo gyvenimo nesusitvarkai, net komandos neturi, kuri tave remtų. Pašūkausi kaip mitinge, pajuokinsi kvailom akcijos ir semsi algą su privilegijom 4 metus. Tai jau ne, nesitikėk, atsikandom prisikėlėlių, tvarkos darbininkų ir visokių kitokių pliurpalų, GANA tukti mūsų pinigais. Seimūnas turi būti renkamas iš nusipelniusių garbingų piliečių rato, o ne mitinginių klounų.

neiškraipyk faktų 62-tras2012-08-13 17:22

Kas privatizavo skirstomuosius ir sukūrė Leo išprusę skaitytojai puikiai žino, taip pat ir kam valdan lietuva buvo pasodinta į dilgėle plika sub... ne. Jei ne Kubiliaus vyriausybės sprendimai dar neaišku kaip šiandien cyptų eilinis proletaras. O kad visa Lietuva apraizgyta korupciniais voratinkliais per 8 metus buvo, tai bent kiek mąstančiam aišku - per 4 metus visko į vietas nesustatysi, kai teisėsauga labiausiai apaugusi pelėsiai ir kerpėm. Tas kas nenori matyti nieko pozityvaus ir tik dergia savo šalį, bei skatina viską griauti iš pagrindų, bet net nesugeba pateikti konstruktyvių alternatyvų yra pats tikrasis savo šalies priešas, be atsakomybės ir be smegenų - tipiškas bačkinis rėksnys.

to 612012-08-13 17:11

Tai atsakyk: 1. Kelias santuokas turi? 2. Kiek kartų apturėjai bankrotą? 3. Ar tavo firma liko skolinga žmonėms ir kiek? (nemeluok nes parašysiu pats) 4. Kokiai partijai priklausei 2008 metais? 5. Kodėl nebekėlei savo kandidatūros Kaune kaip 2008 m ? 6. Įkūrė sveikatingumo ir sporto klubus Kaune (1998 m. ), Vilniuje (1999 m. ) ir Klaipėdoje (2007 m. ) Čia 2008m. rinkimų biografiniai duomenys, koks tų klubų likimas? 7. Kodėl tavęs neremia DK, nors muilinaisi kaip pasiutęs? 8. Kokie tavo nuopelnai Lietuvai, jei manai kad esi vertesnis už kitus eiti į Seimą ir atstovauti kitus žmones? 9. Kodėl turėtume tikėti, kad būsi naudingas Lietuvai, jei šitokio amžiau sulaukęs dar pats blaškaisi tarp verslo, rašymo ir politikavimo?

Jelena2012-08-13 14:04

Šauniai čia :). Va, kad daugiau tokių dovanų :) ir teikiančiųjų būtų. Sėkmės Šarūnui

Kapsas2012-08-13 12:29

Kažkodėl ponas Navickas nenešė dovanėlių kitiems premjerams: Brazauskui - pampersų, Kirkilui - sudžiovinęs machorkos???

53-iam2012-08-13 11:48

taip gelbėjo, bet ne tautą, o oligarhus ypač kioskininkus kuriems įsūdė apie tris milijardus litų visos tautos pinigų. ir kubilas vis rėkė tautai kriiiiizėėė veržkitės diržus, ir veržė. na pasakysi išsigalvoju. tai pasižiūrėk kaip buvo privatizuoti vakarų skirstomieji tinklai, sukurtas leonas ir kai leoną ardė kioskinikai neįdėją nė cento su kubiliaus pagalba visų mūsų sąskaita nesąžinigai praturtėjo trimis milijardais litų. po šito -iškandus tokią pinigų sumą be abejo reikėjo skolintis ir užtatyti visus mus tarptautiniams bankams...

Šarūnas Navickis2012-08-13 05:18

Perskaičiau komentarus, ypač kelis paskutinius... Žmonės piktieji, ar jūs išties taip sunkiai sergate, ar už Judo sidabrinius tokią tulžį liejate? Ar jums patiems išties geriau nuo sprangaus pykčio, kuriuo patys dūstate ir dar ant tų, kurie šypsotis nepamiršo, pykstate? "Girdėjau, sakė, "Delfi" komentaras"... Jei jums išties rūpi kas nors daugiau, negu žemiausio lygio paskalos - paklauskite manęs paties arba tų, kas mane asmeniškai pažįsta ir susidarykite nuomonę, kaip sakoma, iš pirmų rankų. Tačiau įspėju, tada jums nebeišeis tų pletkelių, kuriais dabar mintate, varinėti - mat viskas, ką pliauškiate, sudilusio skatiko neverta, nes tiesos tame nėra.

Milda2012-08-13 02:47

nu man tai patiko, gerai pasijuokiau prieš miegą...

to 562012-08-13 02:08

Ar kūrybingas,netradicinis,keistas,nesuprantamas reiškia nepatikimas,nevaldomas? Reziumė: kūrybingas, netradicinis, keistas, nesuprantamas tai eilinės eilinio asmens savybės. Doras, sąžiningas, gerbiamas, vertinamas, patikimas, nuoseklus, principingas, išsilavinęs - tokios savybės privalomos kandidatui į Seimą. Turiu nuojautą, kad 56 komentaras pačio Šarūno, tai gal priskirtumėt kurią nors pastarąją savybę savo personai ir jei galima su pavyzdėliu. :) :) :)

54-tam2012-08-13 01:51

Ar kūrybingas,netradicinis,keistas,nesuprantamas reiškia nepatikimas,nevaldomas?Tai kažkada jau buvo-praėjome.

53-čiam2012-08-13 01:34

neginčiju kad,jūsų ginamasis yra Lietuvos išgelbėjas ir išmaitintojas.Ačiu jam.Sutinku ,kad čia komentarai po p.Navicko kritikos akcijos p.Kubiliui .Tai ir kalbėkit apiė šią akciją,o ne apie patį p.Navicką.

Š. Navickui2012-08-13 01:09

Nemėgstu A. Kubiliaus,bet jam ir ne pavydžių. O, Š. Navickis darosi sau piarą, tai grabus nešioja, tai kvailas dovanas, Š. Navickis yra nepatikimas....

to 512012-08-13 00:53

Tai ne rinkimų agitacinė kandidatų lenta ar debatų laida. Tai komentarai po Navickio apgailėtino piaro. Siekė apdergti žmogų, kuris keturis metus atsidavęs dirbo Lietuvai, nusispjovęs ant partijos reitingų gelbėjo išgrobstytą Lietuvą nuo bankroto, taip klydo, ne kartą, ne du kartus ir ką, kas nieko nedirba, pas tą klaidų aplamai nulis. Ar bent paskaitėt ką jis rašo, kaip šitaip kiauliškai galima meluoti, ačiū dievui ne visi buki - atsirenka. Gyvenimas Lietuvoje matomai nėra toks apokaliptinis jei ir Navickis iš Anglijos parlėkė. Parlėkė, nes rinkimai jau čia, gal pavyks po kita vėliava praslįsti. O dėl kitų pavardžių, tai patariu pasidomėti kas tamstos apygardoje bolotiruojasi ir jau nuo dabar studijuoti kandidatų biografijas, lankytis susitikimuose ir spręsti galva, o ne jausmais. Rinkimai nėra myliu nemyliu ar į taktą lojančių apdovanojimas, tai pats rimčiausias mūsų piliečių darbas - išrinkti vertus atstovauti savo tautai, o ne pliurpalistus, kurie nesugeba nė savam darže susitvarkyti.

Tai jau taip2012-08-13 00:30

Ateiti į mitingą LABAI didelis nuopelnas, o jei dar ant bačkos užlipsi, tai Seime vieta garantuota. Tėvynėl labui galima daug daugiau nuveikti kasdieniu gerai atliekamu darbu, nei rėkauti mitinge kaip viskas blogai, kaip visi vagia, skriaudžia ir čia pat atrasti stebuklą - ogi SAVE: koks aš atsivertęs, koks aš visažinis, koks aš suklydęs, bet ajau pasitaisęs, koks.... aš aš aš. Bet, darbai kalba už žmogų nors tu ką. Navickio vieno šnekos, o darbus jis ir pats slepia, KODĖL???

50-tam2012-08-13 00:28

prašau pavardinki jums labiau vykusius.Ačiu.

Protaujantiems2012-08-13 00:14

aš nenoriu kad mano biedną šalį valdytų nevykėliai, po galais negi tarp 2,5 milijono piliečių nebėra labiau vykusių. Ar mums reikia dar vieno sustauskio, karaliaus ar .... galit patys pavardinti. Pasakysiu viena, dabartinį seimo ketvirtadalį debilų ir nevykėlių išrinkom patys ir patys juokiamės, kai mus tvatija per visus galus. Tai pirmyn už sekspertą NAVICKĮ... kad jūs paklausytumėt jo sapalionių gyvai, jau vien prisiminus pykina. Seimo nariais turėtų tapti patys garbingiausi tautos atstovai, turintys visuomenėje pasitikėjimą, nepriekaištingą reputaciją ir aukščiausio lygio išsilavinimą, savo pavyzdingu ir sėkmingu gyvenimu įrodę, kad gali daryti sprendimus, lemsenčius mūsų tautos ateitį. Suteiktas Seimo nario mandatas turėtų būti aukščiausias gyvenimo įvertinimas jį gavusiam asmeniui. O ką mes turime šiandien. Aš to Navickio nei brigadai vadovauti neimčiau, o jis matai į Seimą susiruošė. Nu bet reikia turėti nors lašelį kritikos sau pačiam, kur tu nabage lendi, juk tai ne lovys, ne sporto salė, ne UAB - tai Valstybė. Ką tu ten veiksi, paskaitas seksi apie pasaulio sutvėrimą, kaip girdėjau viename mitinge.

Gediminas2012-08-12 23:56

Daug rašančių, bet nieko nedarančių. Kai reikia ateiti į mitingus, tai užpakalis prilipęs prie kėdės, o akys prie kompiuterio.Šaunuolis Šarūnas.

47 -tam2012-08-12 23:52

pristabdykit arklius - cituojate komentarą iš Delfio kaip kokią Bibliją.

Prognozės pildosi su kaupu2012-08-12 23:47

taigi 2008-05-27 15:57 Rašytojas prastas, verslininkas nevykęs. Eis į politiką... komentaras is delfio

42 ,43 ,44 ir 45-tam2012-08-12 23:47

jūsų faktų kakofonijoje neradau jokios blogybės.Jei verslas nenusisekė, juk visko būna.Kad lipa ant bačkos ir šliejasi prie violetinių tai puiku. O jei filosofija ir poezija jums atrodo kaip trūkumai,tai...sorry.

Citata is straipsnio balsas lt2012-08-12 23:26

2008 metai pries seimo rinkimus darbstusis Navickis dare tvarka Kaune: Š.Navickis kritikavo valdžią dėl uždaryto tilto į Vilijampolę. Merui priekaištauta, kad „Žalgirio“ triumfo Lietuvos krepšinio lygos finalo metu jo nebuvo Lietuvoje. Kaltinimai liejosi ir dėl to, kad artėjančios Miesto gimtadienio šventės renginiai esą vyks pagal valdininkų įgeidžius. 2012 metai pries seimo rinkimus persidazes violetine spalva lipa ant backos Klaipedoje. Ekspertai eu kaip jus leidziate tam menkystai isnaudoti Kedziu seimos tragedija savo keslam, ar nebera padoriu zmoniu, kuriuos galite paremti. O gal specialiai taip kompromituojamas Drasos kelias, juk zmones nedurni, ar dar neuzteko Kupreviciaus?

Komentaras is delfio2012-08-12 23:16

- Navicki, aferiste, gal geriau pakalbekime apie tavo labai didelio masto aferas su SPORTO KLUBAIS, kuriuos nubankrotinai paciame ju pakilime, t. sakant, graziai susislaves is zmoniu tukstancius, staiga uzdarei, ane?? kaip bent jau buvo Klaipedoje, 2008 metais su Fitness Panorama. T. p. kiek teko girdeti, tas pats Sarunas navickis tokia pat schema veike ir kituose miestuose - Vilniuje Kaune, po Klaipedos kesinosi Siauliuose rengti MEGA-SPORTO CENTRA... ir po VISO TO, uztilo staiga, dingo visai is akiracio. O stai DB, vel lenda i viesuma tas piktybinis aferistas ir vagis, uzsimaskaves visokiom filosofijom, poezijom, pagraudenimais!!! NEGALIU MATYT SITO BRUDO, kaip ir DAUGUMA zmoniu, kuriu pinigus PASISAVINO sis atmata per sporto klubus!!! Gal kas prasvies kaip ten is tikro buvo? O gal zmogus ir nekaltas, gal tik aplinka kalta.

Ir dar2012-08-12 23:00

O ka jis DARO? Nes mano manymu, geriau jau nieko nedarytu, kai savo asmeniniame gyvenime tiek PRIDARES, as tai nenoriu kas ir mano gyvenimui PRIDARYTU tokie darytojai.

Tam 402012-08-12 22:56

tai tamsta gal ir apsviesk apie koki gera kalba eina, nes apie Navicki tai nieko gero negirdejau. Girdejau, kad giriasi esas daugiavaikis, bet nepasake kiek zmonu turi, girdejau, kad jo firmos bonkrotas daug zmoniu nuskriaude, o jis pasiule teisybes ir likuciu ieskoti pas bankroto administratoriu, girdejau, kad laksto tai ten, tai sen vis sau vietos neranda, dabar prie violetiniu apsistojo pakeliui i seima, girdejau raso keistus dalykus, apie gimties slepinius, labai megsta postringauti apie aukstas materijas, mokyti gyvenimo tiesu ir isminties vyresnius uz save, jaunesni nelabai klausosi, nes nelabai supranta, kartais abejoju ar jis pats supranta... taigi pamaniau: ar dar ilgai tyciosimes is savo tevynes rinkdami tokias personas valdyti musu visu gyvenimo, jezau atsibuskit zmones, jus pabendraukit su juo 10 min ir klausimu nebekils jokiu.

PanaCėja2012-08-12 16:07

Šarūnai, tau pasisekė, kad apsauginiai paties neperdavė psichiatrams :)

35-tam2012-08-12 15:55

matykim gerą o ne ieškokim blogo.Abstraktūs jūsų kaltinimai juokingi.Pagal jūs tai tik Nobelio laureatai ar motinos Teresės verti DK.Palaikykim ir gerbkim DARANČIUS!

istorikas2012-08-12 15:45

slidus tipas tas navickas, kazkada su paulausko tvoriniais i valdzia bande prasibrauti, dabar kazkokias nesamones darydamas bando pasipiarinti

JURGA2012-08-12 15:05

AČIŪ Šarūnai kubilius ir tokios dovanos nenusipelnė per geras ratas

Pasirodo2012-08-12 14:42

Jumoras nėra paprastas dalykas. Raidžių daug, veiksmo daug, o išėjo nei šis, nei tas. Matyt Navickas ne Erlickas.

algis2012-08-12 13:04

Jauciasi tikras backos tribunas.Neabejoju,jeigu olimpine sporto saka butu ekskrementu bandeliu svaidymas,tai autorius butu rimtas pretendentas i prizininkus.

Dar įdomiai2012-08-12 05:26

http://www.vrk.lt/rinkimai/400_lt/Kandidatai/Kandidatas23391/Kandidato23391Anketa.html

Labai įdomi informacija2012-08-12 05:20

Tai tokie jūsų remiami kandidatai į Seimą? http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:5VnZBPG7Iv0J:klaipeda.diena.lt/dienrastis/uzribis/nugrimzdo-su-klientu-pinigais-160586+Fitness+panorama+navickis&cd=7&hl=lt&ct=clnk&gl=lt#axzz23HKt6xGA

Gėda Š....Navickiui2012-08-12 04:57

Tamsta labai esi nusipelnęs Lietuvai, todėl tamsta gali dergtis į visas puses. Tauta labai myli bačkines lakštingalas, labai gaila, kad jos po rinkimų patampa gegužiukais ir tik laukia kas į skrandelį įmes kokį kasnelį. Būtų įdomu pretendento į Seimo narius paklausti ir gauti atsakymą: ką tamstele gero nuveikei savo asmeniniame gyvenime, tik nereikia apie vaikų būrį iš kelių santuokų, nereikia apie stebuklingą atsivertimą ir vienos partijos į kitą, tik nereikia apie keistokus bankrotus, gal geriau eilinį kartą pasakyk audringą kalbą, kaip viskas blogai aplink ir kaip tamsta atsivertęs pranašas ir stebukladarys visus laimingais paversi. Ekspertai EU ką jūs darot, su šita žmogysta tik save kompromituojat.

Kubilius2012-08-12 03:25

-vidutinybių vidutinybė.Jei kas vertas pagarbos,tai tik Landsbergis.Juo nepamanipuliuosi.

Pensininkas2012-08-12 03:01

Noriu DRĄSOS KELIO paklausti, kodėl Senamiesčio apygardoje Nakas varžosi prieš G.Songailą iš UŽ LIETUVĄ LIETUVOJE. Balsą turiu tik vieną. Teks balsuoti už Songailą, bet ir už Naką noriu. Jeigu taip kvailai elgiatės, nesutariat, tai manau laimės Zuokienė.

Iš to2012-08-12 02:57

kaip jie buvo sutrikę supratau, kad per visus 22 metus negavo nei vienos dovanos "baltai".Va čia tai tautos pagarba.

Robertas2012-08-12 02:40

Pritariu p.Šarūno laiškui ir akcijai.O viduje vaizdelis ne koks.Tas vyriausybės garsonas ,miniatiūrinė Kubiliaus kopija,pilnas arogancijos ir mandrumo.Žiūri į p.Šarūną kaip į kvailelį.Priimamajame matyt senokai atestuotas policininkas nevaldo rankų.O ta lombardo tipo recepcija...be komentarų.Lietuva -miniatiuroje.

25-tam2012-08-12 01:46

Ir aš nematau geresnio Kubiliaus kaip Kubilius.

Graudu to > o aš palaikau Kubilių 2012-08-11 19:37:052012-08-12 00:21

Gaila, bet krachas laukia ne Kubiliaus, o Lietuvos, o tik paskui Kubiliaus!

Graudu >>>Jonas 2012-08-11 17:03:272012-08-12 00:17

Tik cipavimo mums ir betruksta! Nezinau kaip tai atrodo kitiems, bet as asmeniskai buvau pasibaisejusi prievartiniu pirstu antspaudu nuemimu mano mamai, 88 metu moteriai, naujam pasui gauti! To paso dar nesulaukem, nors jau beveik 2 men. parejo, bet cia kita tema. Taigi, del pirstu antspaudu naujam pasui teko su ligota mama nukakti apie 500 km, arba pasikviesti konsula, bet su salyga, kad apmokesim jo keliones islaidas ir viesbuti! Nerizikavau klausti, bet itariu, kad ir visos metu pensijos nebutu uzteke naujam pasui gauti! Berlyno ambasados konsuliniam skyriuje (buvusioj DDR laiku bulkinej) mus pasitiko policininke ir moteris uz dideles stiklines pertvaros! Kaip tai pavadinti? Baime ar visiska panieka pesciajai liaudziai (vokiskai - Fußvolk). Policininke lietuviska uniforma istepe lupdaziais mamos pirstus ir uzdejo ant aparato, po to nupaveikslavo. Sakau, bet Vokietijoje tai nera privaloma, o laisvanoriska! Tokia prievarta - tai zmogaus teisiu pazeidimas. man buvo atsakyta - o jei mama skristu i USA, to reikalauja amerikonai. Sakau, tai, mes privalom laikytis USA istatymu? Sakau, niekada neskrisciau i USA, jei i mane jau is anksto ziurima kaip i potencialu terorista! Slykstus jausmas del mano mamos! 88 metu senute - potencialus teroristas! Tai - dermokratija, o ne demokratija! Ta momenta irgi pagalvojau apie cipu implantavima... Nedaug betruksta, o norint isiteikti amerikonui - galima ir pradeti Lietuvoje diegti! Po to policinike atnese anketa del balsavimo. Mano mama apsiverke ir pasake, kad jai brangi Lietuva, bet tik nebesupranta, kodel taip vyksta ir nezino, uz ka balsuoti... Policinike atsake, kad jai vienodai rodo, uz ka mano mama balsuos! Taip, tai spontaniskas, bet is pasamones atejes atsakymas - vienodai rodo! P. Navickas padare gera pradzia! Prie dviracio padangos Kubiliui reikia padovanoti implantanta! Jei Lietuva prades diegti implantantus - pradeti nuo Kubiliaus!

> o aš palaikau Kubilių2012-08-11 23:37

Aš irgi palaikyčiau,bet kad jis paskutiniu metu taip apsimelavo,kad tas melas tiesiog nužmogino jį,įsižiūrėk kaip jis bando išvengti atsakyti į tiesius ir visiem aiškius klausymus ir iš to savo menkumo labai kenčia nerviškai,net paakiai tamposi kaip neurasteniko.Manau,kad jo artimieji ,kurie tikrai jį myli galėtu sustabdyti jo nužmogėjimą ,kitaip jo laukia krachas.

25 - tam2012-08-11 23:04

nieko nenustebinai; yra ir Vaicekauskienę palaikančių, bet kiek jūsų?

o aš palaikau Kubilių2012-08-11 22:46

labai daug žmonių palaiko gerbiamą Kubilių. Nematau geresnio

Petras2012-08-11 22:16

gerbemi Ekspertai baikit tą kvailelį Šarūnėlį reklamuot,tik daro gėdą jūsų tinklapiui,argi jam vargšeliui Kubilių kritikuot,nieko gyvenime padoraus nėra padaręs,tik kvailom savireklamom užsiiminėja.Kubilius yra aukšto lygio specialistas, biednus nurenginėt ir turtingus aprenginėt ir tai jis daro gerai tas,kas jį prastūmė jaučiasi patenkinti,o tie kurie juo nepatenkinti ,turi prastumti sau priimtiną žmogų,kuris turtingus nurenginėtu,o biednus aprenginėtu ir nėra ko burnot ir pykti ant valdžios,o nepatinka keiskim.

Kai šalyje daugės gyvebntojų,2012-08-11 21:18

daugės ir vartojamų prekių , paslaugų.Ekonomika augs.O štai mūsų rajono vieno miestelio felčerė penktadienio laikraštyje sako:Slavikuose jau niekas nebegimsta.

Jonas2012-08-11 21:03

Dar detalesnė informacija apie Kubiliaus svajonę - Čipus. Psichiatrai, kaip žinia, į žmogų žiūri, kaip į gyvūną. Ilgą laiką psichiatras Alekna buvo Kubiliaus patarėjas. Tad nieko nuostabaus, kad Kubiliui labai priimtini psichiatrų siūlomi implantai, todėl jis apie tai rašo savo svajonėse. Daugelis lietuvių net nežino, ką reiškia tas čipas. Štai daugiau informacijos apie tai: "Čipas – maždaug ryžio formos ir dydžio mikroschema, neskausmingai (procedūra ne ką skausmingesnė nei įprasta vakcinacija) įleidžiama katinėliui ar šuneliui po oda. Jame visam gyvenimui yra užfiksuojama Jūsų gyvūnėlio tapatybė(veislė, lytis, amžius) ir jūsų kontaktai(vardas, adresas ir telefono numeris) - jie, pagal mikročipo unikalų numerį, suvedami į nacionalinę registracijos bazę ir gali būti keičiami, pasikeitus savininkui ar savininko kontaktam. Čipas yra elektroniškai neaktyvus iki kol yra aktyvuojamas skanerio ir vėl deaktyvuojamas kai skenavimas baigiasi, todėl jūsų gyvūno kūneliu visą laiką nevaikšto elektromagnetinės bangos ir čipas niekada “neišsikrauna”. Tai, jog gyvūnas turi mikročipą yra naudinga, nes tai gali padėt pasimetųsį gyvūną grąžinti šeimininkams, padeda nubausti neatsakingus šeimininkus ir jiems pritaikyti sankcijas, padeda kontruoliuoti paveldimų ligų plitimą, leidžia kaupti kitą informaciją duomenų bazėje (vakcinacijos statusas, sterilizuotas ar ne, vaistai skubiai būtini gyvūnui dėl tam tikrų ligų, populiacijos apskaita ir pan. ), gyvūnų čipavimas yra būtina gyvūno laikymo sąlyga pagal įstatymus (ES tarybos reglamentas Nr. 998/2003). Mikročipavimo kaina veterinarijos gydyklose siekia apie 130[gal kokia kita kaina? ] lt. Mikročipavimas registruojant gyvūną atliekamas nemokamai".

Jonas2012-08-11 19:06

Ir taip mes matome, kaip Kubilius, tas pats tikintysis Kubilius, viena ranka rodo, kad jis meldžiasi Dievui, o kita jau rodo, kokį netobulą žmogų sukūrė tas Dievas. Na reikėtų jį patobulinti. Ir koks gi tas tobulas lietuvis, anot Kubiliaus? Ogi, pasirodo su čipu smegenyse. Tai bent padirbėjo psichiatrai su Kubiliaus proteliu. Tai, gal Kubilius jau galvoja, kad pirmieji tie "čipuoti" pionieriai pasaulyje arba bandomieji triušiai ir bus Lietuvos piliečiai? Tada reikia pasiūlyti premjerui pradėti nuo savęs ir tokiu būdu jis taptų pirmasis "čipuotas" premjeras pasaulyje. Tikrai neabejoju, kad premjeras gautų milijonines dovanas, gal būt, nuo paties Rokfelerio. Na, o Š. Navickis, kadangi nėra milijardierius, tai jis negali premjerui padovanoti "čipo", o pats Kubilius vargu ar jį nusipirks, nes jis nori, kad likę neemigravę Lietuvos piliečiai vaikščiotų su "čipais" galvoje ir būtų laimingi, galėdami paskambinti tiesiog mintimis uošvei, draugui ar žmonai. Štai koks tas išsvajotas tobulas lietuvis Kubiliaus galvoje: "naudosim i-phone'us, ar dar ką nors, o gal į smegenis bus įdėtas koks nors „čipsas“ ir vien pagalvojęs jau skambinsi žmonai ar draugui?" Štai dar viena Kubiliaus tuščiažodžiavimo "šedevras": "Kas tokią atsakomybę turi nešti ant savo pečių – kas, JEIGU NE MES. Mes esame šiandieninės atsakomybės „Broliai“ (A. Kubilius: „Esame šiandieninės atsakomybės „Broliai“). "Brangūs bendražygiai, Šiandien susirinkome čia simboliniu metu. Šiomis dienomis sukanka du metai, kai laimėję Seimo rinkimus, nepabijojome prisiimti sunkios atsakomybės naštos. Nepabijojome jos prisiimti ir nešti ant savo pečių net ir po to, kai tik po rinkimų paaiškėjo, kokia pasaulinė krizė ateina ir kokį mastą problemų, iki tol slėptų, mes paveldėjome iš socialdemokratų. Ne pirmą kartą mums tokią naštą tenka nešti..." Na, tiesiog, šneka Kubilius, kaip tikras poetas. Gaila tik, kad niekam nežinomas poetas.

Jonas2012-08-11 18:44

Saulius Spurga apie Kubilių "Praėjusią savaitę Statistikos departamentas paskelbė, kad 2010 metais iš Lietuvos emigravo rekordinis piliečių skaičius. Emigraciją galima vertinti įvairiai. Pavyzdžiui, ministras pirmininkas Andrius Kubilius ir visa Vyriausybė į tai žvelgia šaltakraujiškai, didesnės problemos nemato ir emigracijai neskiria daug dėmesio. Pristatydamas sėkmės trajektoriją “Lietuva 2030″ A. Kubilius pažymėjo, kad Lietuva nebėra uždara teritorija, nebėra rezervatas lietuviams išlaikyti ir išsaugoti". *********************************************************************** O štai, ką rašo Kubilius apie savo svajones, o jose jis mato laimingus lietuvius, kurių smegenyse įdėti "čipai". Tarp kitko, savo "Sėkmės trajektorijoje" jis vietoj žodžio "čipai" rašo žodį "čipsai": „Akivaizdu, kad XXI-asis amžius palyginus su XX-uoju amžiumi bus žymiai dinamiškesnis, kaita žymiai greitesnė. Sunku atspėti, kokios bus technologijos– ar naudosim i-phone'us, ar dar ką nors, o gal į smegenis bus įdėtas koks nors „čipsas“ ir vien pagalvojęs jau skambinsi žmonai ar draugui? Greita technologijų kaita lemia ir labai greitą pasaulio, ekonomikos, komunikacijų, atitinkamai gyvensenos dinamiką“ (A. Kubilius. Sėkmės trajektorija: Lietuva 2030).

Skaitytojas2012-08-11 17:05

Matosi, kad komentat. ona 09:56 ir kiele 09:43 tikros kubilo drauges. Net putojasi, kaip ji gina. O kas nuvare salies ekonomika galutinai? Ne kubiliaus valdziazmogiai, a? Pati nezinai, matyt. tai ir loji. Saunuolis Sarunai, labai dziaugisuosi, kad einant i rinkimus ir bolotiruojates butent toj apygardos, kur isdavikas Jurkevicius. jam sansu jokiu nera. Geda konservams ir ju pakalikams.

Jonas2012-08-11 17:03

Ir kas iš tokios "akcijos"? Šnipštas... Geriau priverstum kokį prokurorą už savivalę nubauti arba moralinės žalos piliečiams už valdžios savivalę įstatymo projektą parengtum

jurga2012-08-11 16:13

Jie visi tie veltedziai galvoja ,kad zmones pamirs kai buvo grobiama mergaite ,ne NIEKADA nepamirs ir kas prikiso rankas ,visi tures atsakyti , TO MES REIKALAUSIME PO RINKIMU .

Anupras2012-08-11 15:47

Dar nepasibaigus AE vajui,p. S. Navickis paciu laiku nuveze premjerui lauktuves,juolab ,kad didzioji pilieciu dauguma kratosi ,,amziaus '' statybos su visokiomis pasekmemis. Todel alternatyva-paciu laiku. Tad nedelsiant laiko o ir fizine energija paverciant elektra p. Kubiliui siulyciau susikviesti partiecius:Degutiene-Gegutiene,Sedbara,Jurkeviciu,Razma ir kitus jam prijauciancius konservus o ir darbiecius sukti dinama ir gaminti Lietuvai elektros energija,kol Energetikos ministeris Sekmokas istatymu patvirtins alternatyva uz pagrinda. Tad sukite pedalus ir gaminkite eletros energija ir atidirbinekite uz ,,bergzdziai'' praleista laika Seime.

Kalifas Gandras2012-08-11 15:09

O jeigu koks nors Dubajaus šeichas INCOGNITO, netyčia užklydęs į NOVOTEL-į, išėjęs tiesiai, pataikytų į tą tamsos karalystę, nešinas maišais aukso dukatų, norėtų pirkti Vilniaus ŽALGIRIO ar EKRANO FC. su ketinimais statyti naujus Etihad stadionus, Lietuvoj. Kas tada. Puslenkiai mentai rašysis ketinimų protokolus.

Juokas juokais...2012-08-11 14:50

P. Navickis galejo p.Kubiliui iteikti lupa ar akinius, kad premjeras, vaziuodamas keliu, pasidairytu i sonus ir galetu geriau matyti, kas vyksta Lietuvoje! O siaip prie visu atrakciju, kas liecia Klaipeda, reiktu rimtai pagalvoti apie tai, ka reikia daryti, kad miestas galutinai neatsidurtu po vandeniu! Juk vien siais metais senamiestis jau du kartus buvo patvines! Ar miesto meras ka nors galvoja apie tai??? Jei taip ir toliau gamta keisis, Klaipedos merija bus galima pasiekti gondolomis! Gal kokia gondola reiktu iteikti Klaipedos merui???

Piskus is Zaiginio2012-08-11 14:36

Dziaugiuosi Tautos isradingumu ir samojingumu o p. Saruno ir gero jumoro pliupsniu. Ir is tik ruju parinko geras lauktuves-dviracio rata su pompa,tai parodydamas premjerui,jog gana,, isra dineti '' nauja dvirati,ieskoti ,, valstybes vizijos'', ,,saulelydzio'' ir ,,Silicio'' sleniu. Viso sito ,,balto dumo'' beieskant Lietuva i skolas sulindo. Todel si p. Saruno dovanele paciu laiku,pries naujus Seimo rinkimus primins Jusu,premjere, loboratorija nes per eile metu pamirsote savo profesija ir bereikalingai ,,trinate'' kelnes,nesukurdami nieko gero,atvirksciai pilieciai baigia issivazinet po platuji pasauli ir bega nuo tokiu tradiciniu partiju kaip konservatoriu. Todel gaves tokias ,,lauktuves''galesite kurt ir konstruoti nauja dvirati vietoj ratu panaudokite du kubilus, maziau butu traumu. Padejeju siulyciau pasikviesti partijos kolega,drauga ir laboranta Jurgi Razma-Marazma. Savo kurini butinai uzpatentuokite ir pavadinkite -,,kubilrazmiu''. Linkiu visokeriopos sekmes. O Gerb. pileciams siulyciau pasekti p. Saruno pavyzdziu.

alfa Kindziulis2012-08-11 14:35

Rusai puola, jau su dviračiais, net su pompomis, ne taip, kaip 41 -mais su tankais. Konservai, ginkit Kubilių, rusų su pompom daug, 240 policininkų neužteks, o ir visur dar komunistai į rinkimus eina. Visi į pakaunės miškus!!!

Poli2012-08-11 14:23

Šaunuolis šarūnas. Visuomet juo gėriuosi. Drąsus ir išmintingas žmogus.

ona2012-08-11 13:56

Suprantu Navicki, kodėl Kaune tau nėra vietos...Tuščias kaip barškantis kibiras esi.Ko sieki> Žinomumo?Matomumo? Eik geriau pas Mildažytę, ten tiksi ir įtiksi

Manau,2012-08-11 13:52

kad labai gera reklama,ypač kai valdžiažmogiai tokią progą savais darbais suteikia

kielė2012-08-11 13:43

Na ir menkysta, Navicki esi.Pasidomėk Lietuvos ekonomikos raida ir turėtum suprasti(na raštingas gi esi kaip matau) kas ir kada nuvarė Šalies ekonomiką

ULA2012-08-11 13:35

Tai ,ar vienas tas Kubilius nuvarė tą Lietuvą? Kiek "'kubilių"slepiasi už jo nugaros,kuriuos , rinksime, nes jie ne dviračiais suka dešinėn, bet lakštingalų balsais suokia -kairėn.... ? Kai reikia balsuoti už klykiančio vaiko išnešimą iš namų ,dėl doros, sąžiningos teisėjos išmetimo iš darbo , kai reikia pasiusti pulkus į Garliavą trypti svetimą kiemą, niekinti privačią nuosavybę, užstoti Žiobienę,verkiančia iš džiaugsmo, pasididinti sau privilegijas, tai ne vienas Kubilius ,o visi kelia vieningai rankas ir susikabinę žengia priekin. Todėl dovanas neškim visiems , alei vieno vadams, o, kai reiks balsuoti tai visus vykim lauk iš rojaus.....

Jonas iš Klaipėdos2012-08-11 13:02

Teisingai pastebėjo autorius- ten tamsos karalystė.Iš tos peklos ateina mus žlugdantys sprendimai. Gal kas šventintų žvakių nuneš?Vilniečiai,pasiaukokit dėl tautos.Ir šventinti pelenai, degtukai pravers-gal tada mūsų tarnai pabus ,iš sapnų pasaulio grįš į ŽEMĘ IR PRADĖS DIRBTI ' VARDAN TOS LIETUVOS"

TAUTA ne kvaila2012-08-11 12:31

Ir sekamomis pasakomis nebetiki.Manau po rinkimu pamatysite ka TAUTAgalvoja apie Kubiliu ir apie i valdzia trokstancius gryzti komunistus???

Tadas2012-08-11 12:30

Vieną kvailį traukia kitas kvailys ,todėl ir ieško Navickis Kubiliaus.Kas gi tave pastebės,jei esi menkysta,nebent ap...si kitą menkystą.

jo2012-08-11 11:59

na ir kas is to???valdzia yra nei prie ko..

Ricardas2012-08-11 11:17

man irgi patinka kubilius tik neturiu ka dovanoti viskas labai sunesiota

kamane2012-08-11 09:30

Super. Saunuolis Navickis. Dabar nuskriaustos motinos, Kubiliui lauktuviu gali ir panaudotus vystyklus, ar sauskelnes lauktuviu nuvezti. Ot praturtes musu premjeras! Jokia krize jam nebaisi bus.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi