ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Latvija žengė Lietuvai visiškai nesuprantamą žingsnį dėl KGB agentų išviešinimo(61)

Jei būtų sumanyta išslaptinti Lietuvoje ir dabar aktyviai veikiančius KGB'istus, gali kilti grėsmė mūsų valstybės nacionaliniam saugumui. Todėl kylant bet kokiems bandymamas paviešinti KGB agentus, didelė dalis Lietuvos politikų stipriai priešinasi, saugodami mūsų šalį nuo neprognozuojamų padarinių, kuriais suinteresuota priešiška valstybė iš Rytų.

Konservatorių profesorius Vytautas Landsbergis (antras iš dešinės) su bendrapartiečiais. Nuotr. facebook.com
Konservatorių profesorius Vytautas Landsbergis (antras iš dešinės) su bendrapartiečiais. Nuotr. facebook.com
Konservatorių profesorius Vytautas Landsbergis (antras iš dešinės) su bendrapartiečiais. Nuotr. facebook.com
Konservatorių profesorius Vytautas Landsbergis (antras iš dešinės) su bendrapartiečiais. Nuotr. facebook.com

Latvijos parlamentas spalio 4 d. patvirtino įstatymą, kuriuo numatoma dar šiais metais paskelbti KGB dokumentus internete.

Pagal jį ketinama skelbti slaptas kartotekas, kartoteką su neetatinių operatyvinių bendradarbių duomenimis ir KGB darbuotojų telefono knygas su informacija apie etatinius darbuotojus.

Ši medžiaga buvo laikoma buvusiuose Latvijos komunistų partijos Centro Komiteto archyvuose.

Iki kitų metų gegužės 31 d. turi būti paskelbti visi KGB dokumentai.

Totalitarizmo padarinių dokumentavimo centras turės viešinti pašalintų KGB agentų ir rezidentų asmeninių bei darbo bylų registracijos žurnalus, medžiagą apie nepavykusius verbavimus, taip pat KGB operatyvines bylas ir kitus šios organizacijos ir jos pirmtakų dokumentus.

Latvijos nacionalinio saugumo tarnyba – Konstitucijos gynimo biuras – pasisako prieš KGB dokumentų skelbimą internete, nes mano, kad tai gali pakenkti žmonių pasitikėjimui specialiosiomis tarnybomis.

Lietuvoje šis Latvijos politikų žingsnis yra visiškai nesuprantamas. Mūsų valstybėje daugelis KGB'istų yra įslaptinti 100-ui metų.

Teigiama, kad jei būtų sumanyta išslaptinti Lietuvoje ir dabar aktyviai veikiančius KGB'istus, gali kilti grėsmė mūsų valstybės nacionaliniam saugumui.

Pavyzdžiui, jei paaiškėtų, kad konservatorių profesorius Vytatutas Landsbergis yra KGB agentas „Dėdulė“, ar nemažai kitų garsų konservatorių yra KGB agentai, tai galėtų pakirsti Lietuvos žmonių pasitikėjimą savimi, savo valstybe, savo istorija.

Todėl kylant bet kokiems bandymamas paviešinti KGB agentus, didelė dalis Lietuvos politikų stipriai priešinasi, saugodami mūsų šalį nuo neprognozuojamų padarinių, kuriais suinteresuota priešiška valstybė iš Rytų.

Naujausi

Komentarai (61)

Rikiuoti
Martynas: Šimonytei - NE, Nausėdai - NE!!!2018-10-09 05:48

Dar Seimo laikinoji tyrimo komisija nustatė, kad tiek Šimonytė, tiek Majauskas aktyviai dalyvavo Snoro užgrobimo plano ruošime. Viešai ir atsakingai tą teigė ir Seimo NGSK pirmininkas A. Paulauskas, komitete taip pat tyręs Snoro sužlugdymo aplinkybes. Tą patvirtino ir liudininkas Lietuvos banko Apsaugos skyriaus viršininkas Vyt. Korsakas sakęs, kad keletą mėnesių iki banko Snoras užgrobimo 2011-11-16d. , Lietuvos banke ne kartą vyko pasitarimai, kuriuose be V. Vasiliausko, D. Petrausko, M. Leikos ir kitų LB “veikėjų”, planavusių bei organizavusių “operaciją” prieš Snorą, dalyvaudavo ir Finansų ministrė I. Šimonytė, premjero patarėjas M. Majauskas, Lietuvos bankų asociacijos prezidentas S. Kropas, SEB banko prezidento patarėjas G. Nausėda. Atvykdavo ir “Zolfo Cooper” atstovai su S. Frikliu priešakyje. Tik S. Friklio komanda V. Vasiliausko nurodymu, kad apie juos nesužinotų, nebuvo registruojami. Visiškai paskendę savo pačių mėšle tikrieji Snoro banko vagys. Ko norėt iš korumpuotų konservatorių???...

Bravo BRALIUKAMS2018-10-09 01:47

Valosi...

Nuomonė2018-10-08 18:00

Kol Lietuvą valdys Magnolija ir jos adjutantas Dėdulė, prie paviešinimo nebus prieita. Paviešinimas, tai ne saugumo reikalas, kaip aiškina kai kurie raštininkai, tai Tautos reikalas, Seimo ir valdžios naujos. Tik reikia užsispyrimo. Tada išlys ir Dėdulės, ir Anušauskai, teisėjai ir prokurorai senesnio raugo, VRM šliurės ir pan.

Jonas Mažintas2018-10-08 15:14

Nuo kada Tiesos žinojimas trukdo žmogui gyventi? Šaunuoliai latviai. Jų vadai pagaliau patikėjo savo piliečiais ir tautiečiais. Žinoma, kad tai puikus sprendimas - geriau vėliau, negu niekados. Gaila, kad mūsų valdžia iki šiol netiki savo tauta ir laiko mus melo ir nežinios rūke. Tai gal jau greitai kai kurie ponai pasiūlys iš mūsų himno išbraukti žodžius "ir tiesa, ir šviesa mus žingsnius telydi". Beje, jei Lietuvoje dar yra tikrai laisvę suprantančių ir Lietuvą bei Jos būsimas ateities kartas mylinčių tautiečių ir piliečių, tai jie turėtų vienytis ir rinkti parašus, palaikančius brolius latvius, ir pareikalauti, kad Lietuvoje tai būtų padarytą. Kiek galima gyventi prieblandoje nematant tikrovės? Taip, Tiesa apie KGB bendradarbius būtų skaudi kai kuriems žmonėms, bet po to ateitų palengvėjimas. Bent jau mūsų anūkai ar vaikaičiai turėtų galimybę susitaikyti ir būti vieningais savo šalies patriotais. Juk tie kgb bendradarbiai ir agentai neatsirado patys, tokia buvo tos baisios praeities gyvenimo realybė - absoliučioje daugumoje juos privertė ir arba apgavo baisiųjų žmonijos demonų - Stalino, Hitlerio ir panašių į juos apologetai bei jų valios vykdytojai.

aAlgirdas-Dzūkui(56)2018-10-07 22:36

šį kartą pilnai sutinku --- pretendentų į aukštus valdžios postus (ne tik į Prezidentus) tikrai sumažėtų [betgi sąlyga apie objektyvų viešinimą (kas mūsuose ko gero jau neįmanoma)yra BŪTINA].

Dzukas > 54. aAlgirdas2018-10-07 18:18

As ne pries viesinima, bet skaitau, kad tai saugumo reikalas, o ne diletantu. Siaip, labai idomi situacija - "is vilku reikalaujama, kad ji parodytu kas buvo vilku gaujoje". Unikalu... :DDDDDDD Tarp kitko, absoliuciai isitikinesm tai nieko nepakeis. Daug kas pasikeistu, jeigu butu imanoma paviesinti kas zmogaus viduje. Dalinai galima isspresti problema, pries kandidatavima i valdzia butina poligrafo procedura ir rezultatu paviesinimas. Aisku tai gan zema, bet kas sake, kad bus lengva. Nezinau kiek tai padetu, bet visiskai isitikines - norinciu tapti "liaudies tarnais" zymiai sumazetu.

Kaimietis2018-10-07 15:11

Manau, tokie mokslininkai ir "daktarės" tik lansbrazinėje Lietuvoje gali būti!

aAlgirdas-Dzūkui(23)2018-10-07 14:32

leiskite šį kartą nesutikti su paties nuomone --- išviešinti BŪTINA ir tai reikėjo padaryti žymiai anksčiau. Tiesa, jei tai būtų padaryta žymiai anksčiau neįsivaizduoju kuo dabar BŪTŲ Lietuva, nes be KGB pertvarka neįvyktų. Vienok grįžtant prie esmės --- viešinti BŪTINA, ypač taip vadinamas "šeštiorkas", nes tai asmenys, kurie dėl įvairių priežasčių prisitaikys prie bet ko (pavyzdžių galite prisirinkti iš gyvenimo kiek norite). Vėlgi kas dėl viešinimo --- Jūs teisus ,gali "išviešinti" kaip sakoma į vienus vartus -- o tuomet jau tikrai pragaras.

Jurgis2018-10-06 21:44

Latvijoje nėra lansbergių dinastijos, joje niekas net kgb asmeninių bylų nepavogė į savo urvą, tai nelabai yra kam ir priešintis ,kaip ir šantažuoti!

Nu nu2018-10-06 20:19

O kodėl senelis nepaduoda Rūtos Grinevičiūtės - Janutienės į teismą už knygą ''Dinastija . Landsbergių išgyvenimo istorija'' ,matyt daug tiesos ,bijo kad nauji faktai apie bendradarbiavimą su kgb neišlystų?

Negaliu patikėti2018-10-06 19:09

(mama) landsbergis – Laisvoje LT – su apsauga!!! haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!…

StacesNegentas2018-10-06 03:05

Ant Lietuvos jau seniai misko broliai visus agentus isaiskino ir istarkavo

K To 48 Nu jo2018-10-06 00:38

Gan vaizdžiai ir įtikinamai apibūdinai realią situaciją. Negali sėdėti ant dviejų kėdžių. P.S. Tik prašau be užgauliojimų.

Nu jo... Darijui2018-10-06 00:21

Nereikia domėtis kas yra Stepašin ar Jelcin. Užtenka matyti, kas 30 metų valdo Lietuvą ir pastebėti, jog tai tie patys žmonės, kurių daugelis turi spalvingą biografiją atsineštą iš tarybinių laikų, ir šiandien, be vazelino yra iki batų raištelių sulindę į jankišką subinę. O jau prezidentūroje iš vis įsitaisius vakar KGB aukštosios mokyklos absolventė, o šiandien viena aršiausių jankiškų interesų ES gynėjų. Toks žaibiškas masinis pažiūrų atsivertimas politikume įmanomas tik vienu atveju: jei kieta ranka laiko riešutėlius. Todėl kad ta ranka nenurautų tų riešutėlių, visa partinė nomenkaltūra, vakar buvusi raudona, o šiandien net neaišku kokios spalvos, prisidengus patriotiniais lozungais labai įspūdingai, kartas no karto užtraukia falcetu ir prafinansuoja jankių PKP ar sudalyvauja globalistų projektuose parceliuojant šalį...

Darijus2018-10-06 00:06

Nr.39-am: o nuo kada liberalui reikalingi įrodymai? Pasidomėk istorija, raktiniai žodžiai Jelcin ir Stepašin.

Vytas2018-10-05 23:58

Nereikia per daug optimistiškai priimti šį paskelbtą Latvijos sprendimą. Išvadas galima bus padaryti tik tada, kai tai bus įvykdyta. Nemanau, kad Latvijoje situacija šioje srityje labai skiriasi nuo situacijos Lietuvoje. Todėl netikiu, kad bus sąžiningai paskelbti visi dokumentai. Ypač liečiantis aukštus postus užimančius ar neseniai užėmusius asmenis. Paskelbs apie eilinius, nieko nereiškiančius asmenis. Tuo viskas ir baigsis.

K2018-10-05 23:51

Kodėl turime viešinti? Todėl, kad nebūtų tų, kaip čia švelniau (nesikeikiu) " nemotyvuotų šalies gerovei" Sprendimų, inspiruotų kitų valstybių istorinio, priklausomo poveikio. Išrinktieji davė Priesaiką, kad atstovaus ir gins mūsų šalies interesą. O realybėje, politikų tarpe vyksta užsienio zvagybų pjautinės, kur nukentėjusias esame Mes. Apsivalykime. Nesakau , kad rytoj bus Rojus, bet švariai Šaliai nuo to tikrai bus geriau. Juk esame Nepriklausomi!

K2018-10-05 23:32

Pagaliau LATVIAI nugalėjo savo interesų konfliktą. SVEIKNU! O kada MES?

Iš Toronto2018-10-05 23:15

Pritariu dr. Jonui Ramanauskui.

Senis Šaltis2018-10-05 22:10

40. T0mas J. -> Seniui Šalčiui. Lietuviškas žodis "pagalbininkas" nesuprantamas?

40.Tomui2018-10-05 22:07

ano omeny kralikai dulkinas. Negi nematosi iš jo nesamoniu?

T0mas J. -> Seniui Šalčiui2018-10-05 22:02

Ką turi omeny minėdamas "kgb pagalbininkus", kas tie pagalbininkai?

T0mas J. -> 26 Darijui2018-10-05 22:01

"KGB agentūrą perėmė amerikonai" - kuo grįstas toks teiginys?

Senis Šaltis2018-10-05 21:14

Dar įdomiau būtų, jei išviešintų kgb stukačius. Ypač tuos, kuriuos pasiuntė kgb ant trijų raidžių. Tada suprastume, kodėl jormalūzas.com rėkia tik prieš kgb, bet ne prieš jų pagalbininkus, kokiu greičiausiai ir jis buvo.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-05 21:14

to "34. HERKUS". Įsėdo į tą laivą, nes iš Petro Klimo atsimininų jau žinojo, kur yra Vasario 16-os aktas. Nuėjo ir surado toje vietoje, kur ir buvo aprašyta. Apie tai jis pats žino. Apie tai buvo parašyta Lietuvos Žiniose.

gerulis2018-10-05 21:09

Tai, kad Landsbergiui neleido viešinti kgb archyvų taip jis dievagojosi, bet yra žinoma kodėl Landsbergis pamiršo liustraciją, o va alzheimeris tos dalies nepažeidė kur " rusas puola"

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-05 20:59

Šis kgbistų klausimas yra jau senokai nagrinėjamas. Pasisakau visiškai už visų kgbistų išviešinimą. Kartu suprantu, kad net išviešinus tuos kgbistus, mes jų TIKRAI visų nesužinosime, nes jų labai labai daug. Kokia išeitis? Reikia išmokti kgbistus atskirti be jokių dokumentų, o pagal DARBUS. Supraskite, kad tai pats tikriausias indikatorius. Pagal tai ką ištyriau, o tai ištyriau, kad visi 7 Seimai yra antikonstituciniai. Tai apie 6 prieš tai buvusius Seimus galima pasakyti, kad ten dar galėjo būti vienas kitas ne kgb. Tačiau 7-as Seimas yra sudarytas 100 procentų vien tik iš kgb agentų? Kodėl? Ogi todėl, kad visi prieš 2016-10-09 rinkimus buvo iš anksto įspėti apie tai ir nė vienas Seimo narys, nė viena partija, nė prezidentė į tai NESUREAGAVO ir nuėjo toliau antikonstituciniu keliu. O tai reiškia, kad visi iki vieno jie yra KGB žiurkės, iki vieno paskutinio. Ir visai man nesvarbu ar jie turi pažymėjimus ar neturi, DARBAI parodo, kad šie žiurkės veda Lietuvą į prarają, jie teisės nepripažįsta, jeigu jiems tai nenaudinga. O staugia, kad teisinė valstybė. Iškrypėliai. Antroji klausimo pusė ta, kad Lietuvos valstybė jau įvykdė pareigą prisipažinusiems kgbistams juos laikydama paslaptyje 25 metus, kol jie užgrobė valdžią ir turtus. Kokia dosni Lietuvos valdžia?

HERKUS2018-10-05 20:54

Titaniko keleiviai pamažu artėja prie tikslo,tik kam Mažylis įsėdo į šį laivą..

Smagu2018-10-05 20:43

>26 koment. Darijus, kaip visada taikliai!

Prašalietis2018-10-05 20:36

Buvę profesionalūs komunistiniai ir KGB-istiniai"liaudies tarnai" labai nenori būti išviešinti, nes tai grėstų jų privilegijų saugumui. Labai nenori apie šių amžinų komunistinių ir KGB-istinių"liaudies tarnų"buvę darbai būtų paviešinti. Iškiltų didžiulė"grėsmė"šiai publikai ir jų šalininkams ir toliau stumdytis prie valdžios lovio ir valdžios struktūrose ar būti"sėkmingais verslininkais tautiniuose"bizniuose. Baigtūsi jiems dūro stūmimo, valstybinių senatvės pensijų ir privilegijų laukimo laikai. Tektų šiems"liaudies tarnams"ir jų chebrantams eiti dirbti konkrečius visai visuomenei naudingus darbus gamyklose,žemės ūkiuose ir t. t. už"šaunius"jų pačių nustatytus eiliniams žmonėms kelių šimtų eurų"europinius atlyginimus"ar"džiaugtis" su visais Lietuvos pensininkais lietuviškomis pensijomis. Štai ir visos"grėsmės"Lietuvos nepriklausomybei, valstybingumui,laisvei ir t. t.

Dzonas Steinbekas:2018-10-05 20:20

" valdzia nieko negadina. Gadina baime....Baime prarasti valdzia."

Dzukas > 29. Žmogaus nuomonė2018-10-05 20:06

Nieks nieko negasdina. savaime aisku nesaudys, nes kulka turi savybe i abi puses skraidyti, bet pamiseliu pakanka. labai geras pavyzdys Ukraina. Jus perdetai valdo emocijos. Nejaugi jus rimtai isitikines - jeigu jums kazka paviesino, tai ir yra ta, ilgai ieskota, Tiesa. Jeigu viskas butu taip paprasta, Zemeje butu Rojus... deja, Zemeje Pragaras. Siaip, kaip jau sakiau, tai saugumo reikalas, jiems ir spresti.

Žmogaus nuomonė2018-10-05 19:54

Nereikia gasdinti Tautos, o atvirai paviešinus tuos buvusius ir esamus KGB agentus, niekas ju nešaudys, tegu nebijo. Dabar atvirkščiai, kai viskas užslaptinta ir didėja įtarimai. O kas gali paneigti, kad Dėdulė, Magnolija, Anušauskas ir kiti nėra šitu parazitu agentai. Kas paneigs, kad Dušanskį leido išvykti Landsbergis? Atsiverskit niekšeliai, juk vėliau ar anksčiau išaiškės tiesa, kirminai visvien užgrauž. Atsibuskit...

Nelaime2018-10-05 19:46

Seni KGB troskistai,liberoidai uzveise naujos kartos kitiems krastams tarnaujanciu izdaviku ir naikinanciu Lietuva kartu su senu izdaviku karta.Kaip tuos bedusius ivardinti?Nauji sarasai lygegreciai turi buti atskleisti,izdavikai auga,kaip ant mieliu!

romačius2018-10-05 19:35

Dienos įžvalga, priklausanti birkinui: Dėdulė KGB agentas, padovanojęs mums laisvę. :) Sektantai eilinį kartą stebina savo proto lankstumu.

Darijus2018-10-05 19:00

Lietuvoje internetas tokio informacijos kiekio neatlaikytų. Ir neužmirškite, kad KGB agentūrą perėmė amerikonai.

T0mas J.2018-10-05 18:33

Šaunus latvių politikų sprendimas. Ateis ir į Lietuvą toks laikas. Nenorėkit kad prezidentaujant TSKP aktyvistei būtų smogtas toks smūgis TSKP - išviešinti jos slaptųjų tarnų sąrašai. Viskam savas laikas - galbūt netgi greitai. Kai buvo įkurtas Sąjūdis - ar numanėt tais metais, kad nereiks nė 4 metų - ir Vilniuje KGB rūmų šeimininkas pasikeis?

Dzukas > 22. Latviai2018-10-05 17:56

Jus taip graziai viska aprasete, matyt todel Latvija yra viena is skurdziausiu Europos saliu. :D

Dzukas2018-10-05 17:37

Zingsnis kvailas del ivairiu priezasciu. Kokios pasekmes bus pasiektos pamatysim, nors, siuo metu, ir neaisku kas bus paviesinta. Galima lengvai paviesinti "mirusias sielas" ir keleta visiems senai zinomu. Tiesa yra vienas ir rimtas klausimas - O kuo kalti palikuonys? Visada atsiras priedurniu, kurie vakar buvo saldziabalsiai biciuliai, o po publikacijos skes savo neapykantoje. Liaudis is prigimties yra megeja paspoksoti centrineje aiksteje kaip kankinami ir baudziami ju gentainiai. Ispradziu vieni kitus, veliau tie kiti tuos pirmus. Toks neuzsibaigentis evoliucijos ratas. :DDDD

Latviai2018-10-05 17:28

valdzioje jauni mokantys EU kalbas, isiliejantys be baimiu i vakarietiska EU, drasiai priima sprendimus ir del kitokiu mokyklu Latvijoje ir kitus svarbius saliai sprendimus.

stasys2018-10-05 17:18

Prašalieti ..neskubėkite nuryti ta ekspertu saldainiuka.

Prašalietis2018-10-05 17:05

Bent kiek adekvačiam žmogui jau seniai "daėjo kas yra kas" jei ne pagal tai ką jis matė savo akimis,"tai per pilvą". KGB-istų ir profesionalių komunistų"patriotinis pamąstymas"-jei paaiškėtų, kad konservatorių profesorius Vytatutas Landsbergis yra KGB agentas „Dėdulė“, ar nemažai kitų garsų konservatorių yra KGB agentai, tai galėtų pakirsti Lietuvos žmonių pasitikėjimą savimi, savo valstybe, savo istorija, yra daugiau nei juokingas. Vaidina,kad "Tiki savo valstybe,istorija ir skelbiamais didvyriai" prie valdžios lovio besistumdantys parsidavę-perparsidavę užsislapstinę KGB-istai,komunistai, jų chebros ir tam tikra dalis tik durnių laivą savo gyvenime matę, nieko nesuvokiantys"tautiniai"liumpenai ir naivuoliai.

Žaibas2018-10-05 16:27

po 140 parų badavimo žymusis režysierius Sencovas vėl valgo .

Gaf gaf2018-10-05 16:17

Stasiams is birklando gaf gaf :D lokit kales, lokit :D

V .Ladas2018-10-05 16:16

Manau, paviešinus mūsų "visą sąrašą", kuriam laikui liktume be valdžios...

Garm2018-10-05 16:14

CITATA..."Latvijos parlamentas spalio 4 d. patvirtino įstatymą, kuriuo numatoma dar šiais metais paskelbti KGB dokumentus internete." --------------- Oi kaip išsigando grybauskaitės-landsbergio gauja, kad ir juos gali paviešinti... :D

Nu2018-10-05 16:13

ir kas per klička Dėdulė .

pritariu birkinui2018-10-05 16:07

tik pridesiu, kad toks latviu istyzimas parodo, kad rusija ten stipriai isitvirtinus, gaila braliuku, praryt gali ja imperija, jei toliau zais su ugnimi

birkinui2018-10-05 16:06

Rimtas klausimas jums, nuleiptukui. Kaip galėjo Landsbergis padovanoti mums tai, ko pats neturėjo? O jeigu jis laisvę turėjo,o mes ne, tai gal jis iš tikro KGB agentas. O jeigu jis atidavė laisvę mums, o pats liko tik su pinigais, tai gal iš tikro jis KGB agentas, nes kgbistų buvusių nebūna.

stasys2018-10-05 15:52

Na gerai .. patampykime A. Nakui ir ši karta už kudlu už jo orinius pareiškimus . cit. "Lietuvoje šis Latvijos politikų žingsnis yra visiškai nesuprantamas. Mūsų valstybėje daugelis KGB'istų yra įslaptinti 100-ui metų." Pasak str. autoriaus Lietuvoje ju like koks 80 su trupučiu .. remiuosi informacija kuri jau buvo paviešinta. Netgi teoriškai su tokiu skaičiumi Lietuva turėtu būti viena skaidriausiu Europoje nuo istorinės KGB įtakos šalies . Gal vystyk ir ši karta autorius paslydo skubėdamas paviešinti šia nuostabia žinia . Pasirodo Latvija neatsilieka nuo Lietuvos viešindama istorine atminti . Aš aišku ši karta neklausiu , ar braliukai , nesugalvos perimti ekspertu patirtį ginant to sąrašo autentiškumą .. Juk gali taip imti ir pasirodyti kad koks pauelsas su vaikule turi antra tarnyba . :) na bet čia mano gomurio saldumynai .

stėrva2018-10-05 15:49

Aš įžvelgiu čia Putino "rankų" darbą..... Dabar Putinas sužinos visus KGB agentus ir paleis "novičiok" į "darbą"....

birkinas2018-10-05 15:45

net jei landsbergis ir yra kgb agentas, taciau jis padovanojo mums laisve, uz tai dabar su juo nori susidoroti rusija. taciau laisve jau gyva, taip lengvai niekas jo nenumus. kam naudinga lietuvoje paviesinti kgb agentus? daug kartu sakyta kad tuo dziaugtusi tik putinas. runkeliai to nesupranta. nesupranta, kad kgb seniai nuejo i antra plana ir tai jau istoriku problema, o ne dabartiniu laiku politikos

Hm2018-10-05 15:43

Ar buvo V. Lansbergis infiltruotas į mūsų Nepriklausomybę KGB tarnybų? Todėl jis visus kvietė į dainuojančią revoliuciją ir buvo pagrindinis Laisvės šauklys? Tokio pilotažo negirdėjau. Žinau, kad dauguma valdžioje buvo išsiritę iš raudonų kiaušinių. Maišė košę Lietuvoje kaip norėjo. Niekas netrukdė, nusmukdė Lietuvą.

velesas>7. U-22018-10-05 15:29

Aleliuja :D))))

U-2 to 3. velesas2018-10-05 15:27

Sakyciau, kad siuo atveju esme yra "apsigalvoti, suprasti ir atjausti"

Zanavykas2018-10-05 15:17

Nu, manau, Mažylis čia ne prie ko, bet likusi šutvė ,sprendžiant vien iš snukių tikri kgbėsnukiai! Karbauski ,gerai kabini, bet ne iš esmės. Juk priėmus įstatymą ,kaip Vengrijoje, Lenkijoje ar Čekijoje baigtūsi problemos ne tik su konservų pachanais ir jų šaika-partija , bet ir dauguma privelegijuotų signatarų ir kitų!

Kristijonas2018-10-05 15:13

VLADAS GULBINAS (KGB majoras): „Pasirodo, M. Gorbačiovas gerai žinojo, kad V. Landsbergis ir jo tėvas Žemkalnis buvo KGB agentai! Seime verdant aistroms dėl trijų parlamentarų teisinės neliečiamybės panaikinimo aukščiausiu lygiu politizuotoje Darbo partijos byloje, baltomis pirštinėmis valdžios rūmų balkone mojuojantys tautiečiai, berods, užmiršę konservatorių nujodinėtą „švarių rankų“ politikos arkliuką, tėra statistai apgailėtiname farse. Panašiomis viešųjų ryšių akcijomis pasitarnaujantys vienam aršiausių V. Uspaskich oponentų, Prezidentės D. Grybauskaitės favoritui, LT politikos Tartiufui Vytautui Landsbergiui (prezidento rinkimuose neatsitiktinai ištarusiam lemtingąją frazę – „Tebūnie Dalia Lietuvos dalia!..“ ), kažin ar galėtų pasiguosti tarnaujantys tiesai ir teisingumui. Juolab, kad naujausių laikų Lietuvos istorija, nuo pat PERESTROIKOS, Sąjūdžio dainuojančios revoliucijos metų, iki šių dienų apipinta legendomis, atmiešta ciniško melo doze, apraizgyta politinėmis intrigomis, valstybinio turto grobstymu, valdančiųjų sankcionuotomis milijardinėmis aferomis. Lietuvoje tebeveikianti korupcinė 2K sistema, artimiausiu metu tikrai nesiruošia pasiskelbti sau nuosprendžio, atiduodama į Temidės rankas pagrindinius kairiojo ir dešiniojo flango žaidėjus bei architektus - AMB ir V. Landsbergį.

Antanas2018-10-05 15:04

Gaila L.Mažylio kad įsiterpė į šitų žmonių tarpą. Kodėl ankščiau nematė šio žmogaus?

velesas>1. U-22018-10-05 14:44

Stebiuosi Tamstos neinformuotumu... kokie runkeliai? kokie burokai ar ridisiukai ??? Tik zirgagAlva, tik

Tomas2018-10-05 14:39

Labai apmaudu Liudą Mažylį matyti šitoje susikompromitavusioje kompanijoje.

U-22018-10-05 14:31

Tik nusikalstamas URMo KiauLino neveiklumas nuleme, kad Latvija dar negavo protestines Tvartelio notos su raginimais apsigalvoti, suprasti ir atjausti. Neabejoju, kad tekste butu ir vienas kitas prakeikimas beigi vaizdingi latviu palyginimai su runkeliais, kirmelynu ir sunauja.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi