Praėjusį šeštadienį Ariogaloje vyko tradicinis politinių kalinių ir tremtinių sąskrydis, kurio metu buvo priiminėjamos rezoliucijos. Vienoje jų sakoma: „Sąskrydžio dalyviams didelį susirūpinimą kelia naujai susikūrusių ir dar skubotai besikuriančių prorusiškų, atvirai komunistinių ir tiesiog populistinių partijų ir apsimetėliškų visuomeninių judėjimų gausa“, „Tokios partijos ir visuomeniniai judėjimai, kaip A. Paleckio Socialistinis liaudies frontas, K. Prunskienės Lietuvos liaudies partija, K. Brazauskienės Demokratinė darbo ir vienybės partija, V. Romanovo Lietuvos žmonių partija, V. Žiemelio Krikščionių partija ir visai „šviežios“ N. Venckienės, D. Kuolio ar žurnalisto L. Balsio bei kitos, dažnai neturinčios nei rimtesnių programų, nei pakankamai konsoliduotų komandų, kad galėtų dalyvauti šalies valdyme, bet urmu besiveržiančios į rinkimus, tik kelia sumaištį žmonių galvose“.

Keista ir įžeidu, kad dokumente „Drąsos kelio“ partija sulyginta su A. Paleckio Socialistiniu liaudies frontu.

Įsidėmėtina, kad „blogiečių“ sąraše nėra svetimtaučio verslininko vadovaujamos partijos. Ypač skaudu tiems politiniams kaliniams ir tremtiniams, kurių gausu tarp „Drąsos kelio“ rėmėjų.

Tai suprantama, nes kas atjaus skriaudžiamą, jei ne tas, kuris pats patyrė skriaudą – juk Klonio gatvės gynėjų tarpe žinomi disidentai ir sąžinės kaliniai, moraliniai autoritetai Nijolė Sadūnaitė, Robertas Grigas, Alfonsas Svarinskas, Algirdas Endriukaitis ir kiti.

Nepriekaištaujame Ariogaloje susirikusiems tremtiniams ir laisvės kovotojams bei jų palikuonims – rezoliucijas rašė ne jie. Jas rašė konservatorių „elitas“ – tie, kurių nusikalstamo aplaidumo dėka žodis TIESA buvo supurvintas.

Tie, kurie, anot Vytauto Landsbergio, ne tik ”stovėjo po medžiu“, kai buvo grobiama maža mergaitė, bet ir prisidėjo prie šio valstybės vardu įvykdyto nusikaltimo. Tie, kurie nieko bendro neturi ir neturėjo su pokario pasipriešinimu, bet dabar puikuojasi TS-LKD rinkiminio sąrašo viršuje.

Ką bendro su kova už laisvę, su tremtimi turi renginyje dalyvavusi Vilija Aleknaitė-Abramikienė? Ar Stasys Šedbaras, buvęs sovietinis kadrų inspektorius ir prokuroras, už pusvalandžio konsultaciją pareikalavęs 800 litų iš politinio kalinio – invalido, netekusio rankos per pabėgimą iš lagerio?

Kodėl sąskrydyje nedalyvavo prof. Vytautas Landsbergis, nors programoje buvo numatyta?

Nes jie ir į juos panašūs sudarė sudarė slaptą suokalbį prieš konservatorių garbės pirmininką ir įkūrėją, jie užgrobė partijos viršūnę vieninteliu tikslu – išsilaikyti kėdėse.

Gerbiamieji tremtiniai, laisvės kovų dalyviai bei jų palikuonys! Nesileiskite manipuliuojami naujosios nomenklatūros, kuri naudojasi jumis savanaudiškais tikslais. Neklausykite sirenų balsų, klausykite tik savo sąžinės balso, neklystančio tėvynės ir tiesos meilės jausmo...

Naujausi

Komentarai (37)

Rikiuoti
deglajai2012-08-20 01:19

kadangi tu jau prie lovio, tai mes suprantame, kad negali kriuksėti kitaip, nes tavo gaspadoriai nieko į lovį neįpils.

S. Tomas: Ar žinote, kad minimali alga į rankas šiuo metu Lietuvoje yra 993 litų?2012-08-18 00:34

S. Tomas: Ar žinote, kad minimali alga „į rankas“ šiuo metu Lietuvoje yra 993 litų?“ Karštas komentaras 2012-08-17 13:55 . Nuo 2001 m. birželio iki 2004 m. liepos minimalios dirbančio žmogaus pajamos Lietuvoje (minimali alga arba minimali alga kartu su pašalpa) teisiškai sudarė 68 proc. nuo vidutinės algos, o nuo 2004 m. liepos — 60 proc. Kitaip tariant, minimali alga į rankas yra šiuo metu yra 993 litai (vidutinė alga į rankas — 1 655 litai). Toks yra Europos socialinės chartijos straipsnio reikalavimas, kuris yra privalomas Lietuvai. Šie pinigai, suskaičiuoti nuo pat 2001 metų, yra Lietuvos žmonių turtinė teisė, kurią galima įgyvendinti per teismus. Be to, dėl šio klausimo galima kreiptis į Europos žmogaus teisių teismą. Šią Chartiją Seimas ratifikavo 2001 m. gegužę, o įsigaliojo ji birželį, — nuo šios datos kiekvienas Lietuvos gyventojas, dirbantis už minimumą, įgijo turtinę teisę. Chartijos 4 str. 1 d. nustato: „Teisė į teisingą atlyginimą. Siekdamos užtikrinti, kad būtų veiksmingai įgyvendinta teisė į teisingą atlyginimą už darbą, Šalys įsipareigoja: 1) pripažinti darbuotojų teisę į tokį atlyginimą, kuris garantuotų jiems ir jų šeimoms normalų gyvenimo lygį.“ Kas yra „atlyginimas, garantuojantis darbuotojui ir jo šeimai normalų gyvenimą“? Klystate, jeigu galvojate, kad tai yra romantiškai poetinė metafora, neturinti praktinės prasmės. Vienintelė institucija, kuri turi teisę aiškinti Chartiją, yra Europos socialinių teisių komitetas (ESTK), posėdžiaujantis Strasbūre. ESTK precedentų teisė (išvados ir sprendimai) yra neatsiejama Chartijos dalis. Nuo 1961 iki 2004 m. ESTK aiškino, kad sąvoka „normalus gyvenimas“ reiškia, jog minimali alga į rankas turi sudaryti 68 proc. nuo vidutinės algos. 2004 m. aiškinimas buvo pakeistas ir suma buvo sumažinta iki 60 proc. Tuo atveju, jeigu minimali alga yra mažesnė, valstybė privalo padengti skirtumą pašalpomis. Šiuo metu Lietuvoje galioja šis išaiškinimas. 993 litai į rankas yra ne priešrinkiminis pažadas, o jūsų teisė, kuri jau atšventė 11 gimtadienį. Jums reikalingas ne Seimo narys, o advokatas. Priešingai nei reikalauja Chartija, nuo 2001 m. keli šimtai tūkstančių Lietuvos gyventojų (šiuo metu 20,8 proc. ) gaudavo tik 687 litus „į rankas” arba dar mažiau. Jie negavo savo teisėtų pajamų. Įvyko turtinių teisių pažeidimas. Vienas mano draugas pasakė, kad dirba apsauginiu ir į rankas gauna 900 litų — daugiau nei „oficialus minumumas“. Tačiau jo teisės taip pat yra pažeidžiamos, nes visą šį laiką kiekvieną mėnesį jis turėjo teisę į papildomus 93 litus. Iš tiesų, nuo tokio Vyriausybės teisinio nihilizmo galėjo nukentėti apie 30–40 proc. Lietuvos gyventojų. Kaip tai atsitiko? Kodėl Seimas ratifikavo Chartiją, bet nepakeitė atitinkamų įstatymų? Kodėl Lietuva jau 11 metų pažeidinėja įsipareigojimus Europai ir savo piliečiams? Neseniai minimali alga ant popieriaus buvo padidinta 50 litų, tačiau klausimas apie tai, kad minimali alga į rankas teisiškai jau yra 993 litai net nebuvo keliamas. Atsakymas yra labai paprastas: dauguma Seimo narių nesuprato už ką balsavo. Manau, kad dauguma Seimo narių arba ministrių net ir perskaitę Chartiją, nesugebėtų suprasti jos turinio. Be abejo, Seime ir Vyriausybėje yra daugybė teisinių patarėjų. Tačiau gyvenimas rodo, kad tik protingas žmogus sugeba aplink save suburti protingą komandą. O dabar įsivaizduokite, kiek dar yra kitų tarptautinių sutarčių, už kurias Seimo nariai balsavo, nesuprasdami jų prasmės. Šitame pastate tiesiog tiksi finansinės bombos. Grįžau iš Paryžiaus prieš kelias dienas, bet į mane jau kreipėsi keli piliečiai su prašymu padėti priteisti iš valstybės po 300–400 litų už kiekvieną mėnesį nuo 2001 m. Be abejo, ši finansinė pareiga gali tapti sunkia našta Lietuvos valstybei. Tačiau kaltę turi prisiimti politikai, kurie valdė valstybę pastaruosius 11 metų. Ar pasirašę sutartį kada nors bandėte teisme sakyti — „juk aš jos neskaičiau”? Dar daugiau — kuo ilgiau Lietuvoje nebus 993 litų minimalios algos „į rankas”, tuo labiau didės valstybės skola savo piliečiams. Kai kurie sakys, kad Lietuva neturi pinigų. Nepamirškime, kad taisyklė, nustatanti, kad minimali alga turi sudaryti 68 proc. nuo vidutinės algos, buvo įvesta Vakarų Europoje 1961 m. , t. y. 16 metų po Antrojo pasaulinio karo, kurio padariniai ekonomikai buvo daug baisesni nei šiolaikinė krizė. Europa buvo atstatoma nuo nulio: susprogdintos gamyklos, kapų kryžiai iki horizonto, sulyginti su žeme didmiesčiai, badas, dešimtys milijonų našlaičių, neįgaliųjų ir benamių... o mes jau 22 metus gyvename nepriklausomoje valstybėje. Vyriausybė turi tik dvi išeitis: arba nedelsiant padidinti į rankas gaunamą algą iki 993 litų, arba denonsuoti Chartiją. O darbo žmonių advokatai, matyt, jau turi ir naudingesnį pasiūlymą žmonėms. Dr. Stanislovas Tomas Paryžiaus advokato padėjėjas

Degloji2012-08-12 17:49

Degloji: Apšvarinkime Lietuvą Būtina dar iki Seimo rinkimų suagituoti galutinai emigruoti iš Lietuvos visus viešai įvardintus valstybės pūlinius ir visokiausius maištininkus: pirmiausia Neringą Venckienę su Kedžiais ir visais Garliavos patvoriniais, visą Drąsos kelio partiją su kunigu Varkala, išgalvojusiais ir išpučiančiais nebūtą pedofiliją, kurstytojus valdžiai nepaklusti Naglį Puteikį, Ligitą Kernagį, A. Stancikienę, Valdą Vasiliauską, Vytautą Matulevičių ir visus kitus nepataisomus ramybės drumstėjus. O jei nesusipranta geruoju emigruoti, tai tinkamai paspausti, pvz. , iškeliant po 5-6 baudžiamąsias bylas ir nesvarbu už ką. Pavargs besiteisindami ir pagaliau spruks paskui tą milijoną. .. Dėkojame AMB ir Ko, kad laiku išgrūdo iš Lietuvos visą milijoną vien tik erzelį keliančių išbadėjusių asmenų, kurie dabar iš užsienių kasmet į Lietuvą persiunčia giminėms išlaikyti po 4-5 milijardus litų. O svarbiausia - ne piketuoja, neprašo pašalpų, nedaužo Seimo langų. . Tik zirzia dėl atimamų Lietuvos pasų. Galima būtų tuos pasus ir palikti, jei tie emigravusieji nesiveržtų balsuoti rinkimuose į LR Seimą, Prezidentus ir savivaldybes. . Todėl jokių dvigubų pilietybių, kad netrukdytų ir toliau geriausiems be stresų vėl sugrįžti į Seimą ir valdžią visiems NUSIPELNIUSIEMS GYVENTI GERIAU. . Tai įgyvendinti padės mūsų specialiosios pajėgos, aprūpintos naujaisiais elektrošokiniais prietaisais, šalmais, neperšaunamosiomis liemenėmis, spec. lazdomis, kovinėmis dujomis, ištreniruotais šunimis, apginkluotos visais reikiamais šaunamaisiais ginklais, šarvuočiais ir sraigtasparniais. . Tai šie 240 kaukėtų vyrukų pademonstravo savo ištikimybę š. m. gegužės 17 d. 6 val. rytą, per pusvalandį išvaikant Varkalos trijų kunigų vadovaujamą bepoteriaujantį visą Garliavos patvoryną. . Seimo rinkimuose balsuokite toliau tik už Jums iki šiol, tai yra. jau 22 metai, atsidavusias ir pasiruošiusias toliau Jums tarnauti patikrintas partijas

ona2012-08-11 13:59

Gerbiau ir gerbiu Šį Lietuvos Žmogų.Jam nereikia nei populiarumo, nei turtų,Jam reikia laisvos Lietuvos.Ačių A, Patackai.Ištvermės Jums ir sveikatos

Štai kaip yra iš tiesų2012-08-11 05:20

kvailesnio komentaro nesu skaitęs ,jei tamsta tiki,kad kas nors balsuos už Juknevičienę,po to kai ji dėl išlikimo valdžioj ,sakė eis į koaliciją su Uspaskich,tai nepažysti Kauno. Tikram kauniečiui niekada nesuprast,kaip dėl politinių machinacijų galima paaukoti vaiką. Mums sunku suprast,ką su vidutinybėm daro valdžia tokios ponios ,kaip Juknevičienė pasijuto nepakeičiama savo poste,pakilo kaip kregždutė,o prilipo prie kėdės,kaip višta,jei būtina pagalba,kuo greičiau patraukti iš valdžios.

Algis (politkalinys)2012-08-10 16:01

Negalima nepritarti dabartiniam A. Patackui. Ir visgi, kaip būtų gerai, jei tai jis būtų pastebėjęs žymiai anksčiau, kai arogantiškai valdžiai kai kurie valdžios apdovanotieji ėmė grąžinti gelžgaliukines "regalijas". Tada p. Patackas plūdo, deja, protestuotojus...

Štai kaip yra iš tiesų2012-08-10 05:34

Štai kaip yra iš tiesų 2012-08-10 00:29 Na Patackui taip ir reikėjo parašyti: "Ei, tremtiniai ir politiniai kaliniai, kurie valdo Kauną per rinkimus, labai noriu į Seimo kėdę. Bet štai bėda - esu vienoje vienmandatėje su viena iš TS-LKD lyderių, dabartine krašto apsaugos ministre, kilusia taip pat iš tremtinių ir politinių kalinių šeimos, Rasa Juknevičiene. Žinau, kad Kaune balsuosite už ją, bet man taip norisi į Seimą.... Ar negalėtumėte šį kartą man ten leisti pasisedėti. Nu prašau, prašau... Labai labai prašau..." Manau, toks kreipimasis būtų daug atviresnis, nei apeliaciją į sąžinę, kurios pats, atrodo, visai nebeturite. Ir ką tie rinkimai daro su žmonėmis....

Štai kaip yra iš tiesų2012-08-10 05:33

Štai kaip yra iš tiesų 2012-08-10 00:29 Na Patackui taip ir reikėjo parašyti: "Ei, tremtiniai ir politiniai kaliniai, kurie valdo Kauną per rinkimus, labai noriu į Seimo kėdę. Bet štai bėda - esu vienoje vienmandatėje su viena iš TS-LKD lyderių, dabartine krašto apsaugos ministre, kilusia taip pat iš tremtinių ir politinių kalinių šeimos, Rasa Juknevičiene. Žinau, kad Kaune balsuosite už ją, bet man taip norisi į Seimą.... Ar negalėtumėte šį kartą man ten leisti pasisedėti. Nu prašau, prašau... Labai labai prašau..." Manau, toks kreipimasis būtų daug atviresnis, nei apeliaciją į sąžinę, kurios pats, atrodo, visai nebeturite. Ir ką tie rinkimai daro su žmonėmis.... DELFI Jums tiekia kokybišką nemokamą turinį. Jūs atsidėkotumėte mums, jei dalintumėtės šiuo tekstu siųsdami jo nuorodą, o ne kopijuodami tekstą. http://www.delfi.lt/news/ringas/politics/apatackas-laiskas-tremtiniams-klausykite-tik-savo-sazines-balso.d?id=59283765#ixzz2AtULEZsW

Anglija2012-08-10 04:17

Kaip visuomet teisingi zodziai gerb. A. Patacko laiske, skirtame tremtiniams ir kaliniams. Pritariame p. Jono komentarui. Laikotarpis iki rinkimu bus pilnas smeiztu,provokaciju,skaldymo,pavydo ir net kersto,bet turime atlaikyti,nepasiduoti ir nugaleti. Kito kelio nebera,dabar arba niekados ! Gaila,bet musuose yra ivairaus plauko zmoniu, negailestingu ir ziauriu,daugeli metu nesiojanciu kersto nora. Bunant JAV, teko sutikti viena moteriske,kuri pareiske nesislepdama:,,per mazai lietuviu issaude,isveze,ikalino ir nukankino'' visi buvome sokiruoti ir neteke zado,bet is karto supratome,kad tai stribo dukra,kuri atvyko i Amerika uzdarbiauti,bet ne i Rusija. Todel turime buti izvalgus,vieningi,teisingi ir nepasiduodantys provokacijoms -tik taip galime nugaleti rinkimuose.

Skirmantė2012-08-10 03:11

Tikrai. Kai nieko nebelieka (kartais negaliu patikėt - negi jie galėjo taip pasielgti - leisti pagrobti mergaitę???). Telieka tik SĄŽINĖS BALSAS, vienintelis išsigelbėjimas šaliai.

A2012-08-10 02:58

Eksperai.eu galėtų įdėti giminiškų portalų nuorodas - taipbūtų žengtas žingsnelis vienybės link.

Taip, Kedžių tragedija2012-08-09 23:08

baisi,tačiau yra Beresnevičių tragedija,ir Pociūnų tragedija.Dėl to nuosekliai kovoja D.Kuolys ir kiti.Ir Neringa privalo įsilieti,kaip viena iš nukentėjusiųjų.Jos arogantiškas elgesys palaidos mergaitę pačios Neringos rankomis.Tik apsivieniję į Sąjūdį,jūs ko nors pasieksite.

Pensininkas2012-08-09 16:00

Ir vėl gerb. A.Patackai, Jūs rašote, kodėl nedalyvavo V. Landsbergis Ariogalos renginyje? Tai ne nuo jo priklauso kas ten vyksta. Jis nėra etalonas to sąskrydžio, nes niekada nebuvo tremtiniu. Bet norėdamas visuomenei pateikti TIE-SOS, paklauskite tų tremtinių kurie jau keltą metų nevyksta į Ariogalos renginius. Jie atsakys, kad tas renginys pavirto "PENSININKŲ SĄMBŪRIU"

Pensininkas2012-08-09 15:38

Ačiū A. Patackai. kad suspėjote laiku įšokti į "DRĄSIAUS KELIO" traukinį gal jau toje stotelėje kai buvo svarstoma po pono V. Landsbergio paguodos Kedžių šeimai, o gal nepuls, susilaikys? Ir tik tada kaip įvardiji, manau jau atsirado MORALINĖS ASMENYBĖS ant scenos pakylos. "Stovėdamas gal tada dar po krūmu" ir nematei kokios moralinės asmenybės reiškė užuojautą LAIDOTUVIŲ metu Kedžių šeimai, kas padėjo laidoti, kas pastoviai vadovavo Šv. Rožančiaus maldai ir mes sugužėję po skaudžių įvykių apsupti žurnalistų ir televizijos kamerų ( tai aprašė "Karštas Komentaras" ir kita žiniasklaida ) į mažą didžios dvasios, drąsos ir moralės kunigo Alfonso koplytėlę Kaune meldėmės ( A. Patackas dar kažkur stovėjo? ) ir neįbauginti ieškojome atsakymo ir į prokurorų atsivertimą ( platus žiniasklaidos komentavimas ) ir užsienio katalikų kunigų ir tikinčiųjų solidarumo maldą. Meldžiamės mes ir dabar susirinkusieji jau keletą metų kiekvieną mėnesį už žuvusį Kedį ir skriaudžiamus vaikus, savo intencijas grįsdami Dievo teisingumui ir tik neduok Dieve (pagal Šv. Raštą, kad "esame nenaudingi tarnai ir padarėme ką galėjome" ) daryti pasigyrimo reklamą. Tai paskatino parašyti Jūsų kreipimasis pasiklausyti SAVO sąžinės balso.

pokarinė2012-08-09 14:43

Nebeužtvenksite upės, mieli tremtiniai. Jūsų nuomonė - tai pedofilinės Degutienės ir kitų išdavikų nuomonė. Gaila, kad tremtiniai nesupranta, kas dabar vyksta Lietuvoje? Pedofilinė teisėsauga palaiko savus, o baudžia, kurie ieško tiesos. Tokią Lietuvą turime ir turėsime, jei taip kvailai juos palaikysite. Mes visi už DK - papūskite.

algis2012-08-09 11:56

Visada palaikiau Sajudi ir balsavau tik uz konservatorius. Bet dabar aiskiai matau pozymius,kaip naikinama savo dabartiniu vadovu rankomis partija,kurios jie net nekure. Neimanoma nematyti atsirandancio neprincipingumo,bejegiskumo ir nuolaidziavimo teisines chuntos diktatui. Ko verti vien svaiciojimai apie ,,teisine valstybe,, ,kai visi mato tik teisine kloaka. Reikalingi darbai,o ne pasigailejimo verti lemenimai. Laiko liko nedaug ir as raginu pazvelgti realybei i akis.

Agne2012-08-09 05:35

palaikau ir pritariu.

Al2012-08-09 02:44

Algirdai Patackai, kaip vertinat paskutinio popierinio Laisvo laikraščio rašinius: interviu su Terlecku, su Sondeckiu ir kitus ? Ar pritariate toms mintims, kad DK, prisirinkęs netikusių patarėjų, o tinkamus ignoruojantis, faktiškai pasuoja ? Kaip vertinate pirmąjį DK dešimtuką? Gylį ? Matulevičių? Brunzą?

Jonas2012-08-09 02:07

Patiko pono A. Patacko išsireiškimas: "Neklausykite sirenų balsų, klausykite tik savo sąžinės balso..." Čia pasakyta labai taikliai. Bet, deja, labai didelis procentas žmonių pas mus jau turi įprotį "užglušinti" grameliu savo sąžinės balsą, kad geriau girdėti Sirenų balsus, nes tada jokios atsakomybės: kaltos Sirenos, nes per jas jie pavirto kiaulėmis.

Jonas2012-08-09 01:50

Man labai kyla abejonių ne dėl visų, bet dėl dalies tremtinių tai tikrai. Aš nežinau, ar buvęs VSD direktorius Mečys Laurinkus turi tremtinio statusą? Juk faktiškai jo motina sėdėjo už kriminalinius nusikaltimus Sibire. Aloyzas Sakalas irgi tremtinys, bet pagal veiklos rezultatus tai labai kruopščiai užsimaskavęs Teisingumo griovėjas Lietuvoje. Seimo narė Dalia Teišerskytė taip pat tremtinė, bet yra melagė, gandų nešiotoją ir pati pašmeižti linkusi moteriškaitė. Ir ji yra Seimo Etikos komisijos narė. Ar čia nepasityčiojimas iš tų žmonių, kurie atidavė gyvenimus už Lietuvą? KGB prisiverbuodavo žmonių ir iš tų pačių tremtinių. Tremtinių vaikai, kartais buvo mokomi tose mokyklose, kurios direktorius ir mokytojai dirbo KGB-istais. Buvo ir kitokių atvejų. Taip nėra, kad tie KGB-istiniai teismai visus be išimties nuteisė neteisingai. Manau, kad jų tarpe, tegu ir mažuma, bet buvo nuteisti už realiai padarytus nusikaltimus. Bet juk niekas šitų dalykų pas mus netiria, nes tremtinys pas mus kaip šventa karvė. O jeigu paimsite buvusį Europarlamentarą Aloyzą Sakalą, tai akivaizdu, kad šitas žmogus yra linkęs į destruktyvią veiklą ir jeigu jis daro žalą, tai jis daro žalą visai visuomenei. Akivaizdu ir tai, kad šitas žmogus yra su dviguba morale. Ir jis buvo teistas ir sėdėjo lageriuose. Bet ar jis ko nors išmoko? Pasirodo, kad ne. Nes gavęs valdžią, jis elgiasi taip pat, kaip elgėsi su juo KGB. Būtų gerai prasijoti šitą tremtinių organizaciją, nes jie palaiko tuos žmones, kurie pas mus daro žalą ir nesugeba atlikti savo pareigų. Iškyla klausimas: kodėl jie taip elgiasi? Aš nemanau, kad jie būtų suvaikėję. Bet yra vienas požymis labai tikslus: blogas žmogus visada palaiko kovoje už tiesą blogo žmogaus pusę. O blogu per dieną netampama. Kad tapti blogu, už pečių reikia turėti blogų darbų, pvz. , kad ir išdavysčių. Pavyzdžiui, Seimo narė D. Teišerskytė, nevykdė sąžiningai savo pareigų, o darė tai, kas prieštarauja Lietuvos Konstitucijai, kuriai ji prisiekė tarnauti, - tai ir yra išdavystė. Aloyzas Sakalas taip pat prisiekė, bet būdamas Teisės ir Teisėtvarkos Komiteto pirmininku spjovė į Lietuvos įstatymus, o visi kas buvo tuo metu tik ausimis karpė - tai irgi išdavystė. Nes žmonės juos rinkdami pasitikėjo - o jų atsakymas į tai buvo išdavystė.

Naglis Puteikis2012-08-09 01:26

Gal polit.kaliniu ir tremtiniu organizacijos palaiko ideja,kad po rinkimu TS-LKD eitu i koalicija su Uspaskich? Darbo partija jokios gresmes politiniams ir tremtiniams kazkodel nesukele, nes savo rezoliucijoje, smerkiancioje Kuoli ir Venckiene, jie Uspaskicho nepasmerke.

Balsas.lt2012-08-09 00:31

geri V.Gerulaičio pamąstymai apie Lietuvos situaciją.Ir kultūrą.Apie vidutinybes.Tiesiog aukso mintys.

palinkėjimas tremtiniams2012-08-08 23:40

kuo greičiau mesti iššūkį tiems, kam esate labai parankūs. Jūsų kančių kelias jiems yra geru tramplynu į valdžią. Būkite savarankiški, orūs ir teisingi. Per didelę kainą jau sumokėjote savo sveikata ir artimųjų gyvybėmis. Nejaugi dar nesupratote, kad mūsų ir Jūsų kelias bendras VARDAN TĖVYNĖS. Pagarbiai.

sisteminis TITANIKAS2012-08-08 23:26

neišvengiamai artėja prie mažo DK aisbergėlio

Jonas2012-08-08 22:13

čia nesunku suprasti, kad metamos paskutinės pastangos suniekinti DK partiją. Tai rodo, kad jie žiauriai pasimetę ir toliau bus dar didesnių provokacijų. Manau, kad tvirtai nusistačiusių jie nuomonės nepakeis. Išlikime vieningi.

11-am2012-08-08 22:09

Palaikau.Kito kelio ir būti negali,jei norime kažką sukurti.Jei jau kritikuojame,tai tik konstruktyviai,be abstrakčių kaltinimų.

Lietuvai reikia2012-08-08 20:28

bręsti ir skubiai.Bręsti gero sakyme.Išmokime sakyti gera.Matyti gera.Rasti krislą gėrio kiekviename ...Tai padės susivienyti.O paskui jau imkimės ydų.Čia padės kompromisas.Kaip viskas parasta.Tik truputį pasistengti.Kalbėti ir kalbėtis.Na,jei nesiseka,tai klausti...

Tremtiniai2012-08-08 20:25

turėtų atsijungti nuo konservatorių arba įkurti naują partiją.

Audronė2012-08-08 20:02

Kaip visada Patackas rašo tiesiai,šviesiai, aiškiai, be jokių nutylėjimų ir pan.kaip ir turi elgtis laisvas žmogus.Jaučiu didelę pagarbą.Gaila,kad tokių Lietuvoje-vienetai.Dėkoju už stiprybę ir linkiu sveikatos.

ULA2012-08-08 19:48

Gerb.laiško Autoriau, teisingi Jūsų žodžiai ,bet kas juos perskaitys?Juk mes rašome vien kitiems , mes ,kurie suprantame kas yra kas ,bet ar tai supranta paklydę žmonės?Ypač kaimuose.Reikia važiuoti , žygiuoti , šviesti juos ir kelti kovon už TIESĄ

apsišvietė apsišaukėliai2012-08-08 19:25

Bet beveik anoniminės rezoliucijos tikrieji autoriai yra žinomi,nors ir neskuba prisipažinti.Jie primena vieną lietuvišką interneto personažą,kuris apsijuokė pasirašinėdamas 1918m. savanoriu. :) Tremtį ir politines represijas iškentusiems žmonėms ir į galvą neateitų mintis užsiiminėti tokiomis nesąmonėmis.Gal kokia Vilija Aleknaitė-Abramikienė tremtimi įsivaizduoja komjaunuolišką bulviakasį kokio raudonojo Slunkiaus Subinės vardo kolūkyje? :)

Liucija2012-08-08 18:50

Ačiū Algirdui už tvirtą ir aiškų laišką. Neabejoju, kad kas norės, tas supras, kas yra kas. O jie yra aiškūs. Manau, daugelis sąžiningų ir mąstančių tremtinių supranta ir žino kas tokie yra Šedbaras, Aleknaitė-Abramikienė ( biologinės "bičiulė", nes sakė, kad lankėsi pas ją, arbatėlę kartu gėrė, tapšnojo jai), Jurkevičius ( girdėjau, kad klaipėdiečiai atsižegnoja nuo jo), na, kad ir ta pati veidmainiška Degutienė (Žiobienės palaikytoja)... Yra tenai ir daugiau ne visai sąžiningų ir labai toli esančių nuo "švarių rankų" politikos. O dabar, tremtinių garbingo vardo panaudojimas savo nešvariems tikslams pasiekti, žeminant ir juodinant kitus, aiškiai parodo jų moralę ir tikrąjį veidą. Kalbu ne apie visus, o tik apie jų "grietinėlę" ir jos liokajus....

PAGARBA2012-08-08 18:37

PAGARBA ALGIRDUI PATACKUI,AČIŪ.

Kauniečiai2012-08-08 18:35

Ačiū Algirdui Patackui teisingas straipsnis. TS-LKD partijoje yra ir garbingų ,darbščių ,nesavanaudžių ,Seimo narių tai Rytas Kupčinskas, Kazimieras Kuzminskas , Auksė nRamanauskaitė Skokauskienė už juos ir balsuosime. Bet už šios partijos vadus, tikrai NE.

nuomonė2012-08-08 18:21

Nesistebiu, tremtiniams galimai vadovauja TS-LKD, vadai. Juk ne pamiršome Gegužės 17 -osios juodojo rytmečio.

Pensininkas2012-08-08 18:18

Aš, kaip buvęs tremtinys ir konservatorius, dėkoju Patackui už Tiesos sakymą. Už Konservatorių ir tuo labiau už Darbo, Tvarka ir teisingumas bei Socialdemokratų partijas gali balsuoti tik nemastantys žmonės. Kad kas nos šalyje keistusi, balsuoti reikia tik už partiją DRĄSOS KELIAS ar koaliciją UŽ LIETUVĄ LIETUVOJE.

Dėkojame2012-08-08 18:03

gerb. Algirdui UŽ LABAI teisingas mintis, ir įšsiklausykime į jo pastabas, tai nebijantis pasakyti tiesą, kurios taip reikia

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi