Grupė kultūros žmonių ir visuomenininkų kreipiasi viešu laišku į Respublikos prezidentę ir kviečia bendraminčius piliečius prie šio kreipimosi prisijungti

Viešas laiškas Lietuvos Respublikos prezidentei poniai Daliai Grybauskaitei 2013 m. balandžio 4 d. Ponia Prezidente, Prieš ketverius metus siekdama valstybės vadovės pareigų skelbėte tautai, kad Jūsų „siūlomas kelias – skaidrumas ir tiesa“. Raginote piliečius balsuoti už Jus ir taip rinktis „viltį, dorą, teisingumą, gerovę“.

Tada Jūs viešai įsipareigojote visuomenei „siekti skaidrumo visose valstybės gyvenimo srityse“, „išguiti veidmainystę“, „išvaduoti politiką iš oligarchinių grupių įtakos“. Jūs žadėjote „sukurti pilietinę Lietuvą“, „įtvirtinti tikrą demokratiją“, padaryti pilietį „visateisiu valstybės šeimininku, kuriam valdžia tarnauja ir atsiskaito“.

Deja, Jūsų vadovaujama Lietuva gerokai nutolo nuo žadėtos įgyvendinti politinės programos – nutolo nuo tiesos, teisingumo, skaidrumo ir demokratijos. Lietuvos Respublika per šį laiką patyrė didelį nuopuolį: grėsmingai sustiprėjo valdžios savivalė, išaugo piliečių beteisiškumas, atsivėrė neįveikiamas atotrūkis tarp valdžios propagandos ir Lietuvos tikrovės, viešąją politiką išstūmė uždaras nomenklatūrinis valdymas.

Jūs žadėjote skaidrumą ir tiesą, tačiau nebuvo skaidrūs patys Jūsų rinkimai: daug piliečių balsavo nesusipažinę su išsamia Jūsų biografija, nes Jūs ir didelė dalis žiniasklaidos ją nutylėjote. Neseniai visuomenei tapo žinoma, kad pirmaisiais Nepriklausomybės metais Jūs ignoravote Lietuvos Vyriausybės teisės aktus ir dirbote sovietinių desantininkų užgrobtame pastate, kuriame nelegaliai veikė Vilniaus aukštoji partinė mokykla.

Tik labai negerbiant tiesos tokią partinę veiklą galima vadinti Jūsų pasiūlytais žodžiais – „mažuoju karu“.

Jūs žadėjote „išguiti veidmainystę“, tačiau jos Jūsų aplinkoje ir valstybėje nuolat daugėja. Jau po pusantrų vadovavimo metų pareiškėte, kad Lietuva tampa „nusikaltėlių ir oligarchų valdoma valstybė“. Tačiau visuomenei iki šiol nepranešėte, kokių veiksmų ėmėtės valstybei iš nusikaltėlių ir oligarchų valdžios išvaduoti. Susidaro nemalonus įspūdis, kad savo sprendimais ir poelgiais Jūs vis labiau stiprinate Jūsų įvardytą valdžią.

Jūs įsipareigojote „sukurti pilietinę Lietuvą“, „šalį be smurto ir be baimės“, tačiau formuojate policinę valstybę. Jums pritariant, slaptosios tarnybos ir kriminalinės struktūros susidoroja su sąžiningais Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos vadovais.

Jums tylint, Baltarusijos režimui išduodami žmogaus teisių gynėjai. Jums neprieštaraujant, Rusijos saugumo pareigūnai tardo Vilniuje Lietuvos piliečius.

Jums apsimetant, kad nieko nežinote, 240 policininkų ir specialiųjų pajėgų kovotojų Kauno priemiestyje užpuola taikius piliečius ir imasi prievartos prieš vaiką. Jūsų paskirti teisėtvarkos ir slaptųjų tarnybų pareigūnai savivaliauja ir atvirai tyčiojasi iš Tautos Atstovybės.

Neteisėtas žurnalistų, politikų, visuomenininkų, verslininkų sekimas, nepadoriai artimas slaptųjų tarnybų ir dalies žiniasklaidos „bendradarbiavimas“, „telefoninė teisė“ tapo Lietuvos kasdienybe. Seimo daugumos baimė tokiai slaptųjų tarnybų ir anoniminių grupuočių savivalei pasipriešinti – liūdna tikrovė.

Jūs žadėjote užtikrinti valstybės „ekonominių sprendimų skaidrumą“, tačiau pavertėte Lietuvos ūkio ir finansų reikalus „šeimos paslaptimi“. Neskaidrūs bankų nacionalizavimai ir likvidavimai, mįslingi jų administravimai, miglota energetikos politika, vyriausybės imtos paskolos iš užsienio bankų su didelėmis palūkanomis, atsisakius skolintis iš Tarptautinio valiutos fondo – šie ir kiti sprendimai lėmė, kad valstybės skola per Jūsų vadovavimo metus išaugo gerokai daugiau nei dvigubai, o didžiulės paskolos stipresnio postūmio Lietuvos ekonominei ir socialinei raidai nesuteikė.

Jūs įsipareigojote padėti piliečiams tapti visateisiais valstybės šeimininkais, kuriems valdžia tarnautų ir atsiskaitytų. Tačiau ketverius metus Pati gyvenate užsidariusi nuo piliečių, neatsakydama į jų laiškus, vengdama viešai aptarti visuomenei rūpimus valstybės klausimus.

Jūsų asmeniškai diegiamas nomenklatūrinis valdymas atskiria piliečius nuo valstybės, skaldo visuomenę, stiprina žmonių servilizmą ir kelia grėsmę demokratinei Lietuvos Respublikai.

Jūs nusigręžėte nuo tautai duotų kilnių įsipareigojimų ir nebeturite idėjų, kurios galėtų šiandien telkti ir jungti laisvą Lietuvos visuomenę.

Todėl, Ponia Prezidente, mes kviečiame Jus pasielgti garbingai ir nesiekti būsimuose rinkimuose antrosios valstybės vadovo kadencijos. Padarykite tai Lietuvos ir jos laisvės labui.

Juk Jūs Pati suprantate, kad Jums dalyvaujant rinkimuose jie nebus laisvi ir sąžiningi, nes didelę viešojo gyvenimo dalį jau dabar kontroliuoja Jums talkinančios specialiosios tarnybos.

Leiskite piliečiams pajusti, kad nomenklatūrinis režimas Lietuvoje baigiasi, kad jie gali pakelti galvas ir pradėti drąsiai, atsakingai tvarkytis savo valstybėje.

Algirdas Patackas, Petras Plumpa, Liudvikas Jakimavičius, Ryšardas Maceikianecas, Valdas Papievis, Joana Noreikaitė, Algirdas Jankauskas, Tomas Baranauskas, Vygintas Vilutis, Gintaras Dručkus, Rimvydas Žiliukas, Arūnas Bingelis, Andrius Švarplys, Edvinas Marčenkovas, Jonas Zajančkauskas, Violeta Milevičienė, Dorulis Vincas Žvirblis, Laisvūnas Šopauskas, Rimta Kutavičienė, Šarūnas Navickis, Saulė Matulevičienė, Darius Kuolys, Raimondas Gudžius, Aurelija Babenskienė, Leonas Merkevičius, Ramutė Bingelienė, Aivaras Jurgilas, Aurimas Guoga, Vytautas Daujotis, Rolandas Bartkus, Irena Vasinauskaitė, Norbertas Vidrinskas, Aušrinė Balčiūnė, Jolanta Lipkevičienė, Lina Šulcienė, Donatas Stakišaitis

Visi, norintys pasirašyti šį laišką, siųskite savo vardą ir pavardę el. pašto adresu [[email protected]](mailto:[email protected])

Naujausi

Komentarai (125)

Rikiuoti
ZYDRUNAS2014-02-09 00:20

ATMINTIS PAS ZMONES,KAIP PAS VISCIUKU.PAMIRSO SUNKMECIU VADOVAVUSIA KOMANDA.JI YRA TOS KOMANDOS DALIS.LENGVA VADOVAUTI KAI PASAULY EKONOMINIS PAKILIMAS.MANAU SIAI DIENAI D.G. GERIAUSIAS PASIRINKIMAS.

Gema2014-02-08 00:29

Jau ir neregiui aišku,kad mūsų Prezidentė kažkam labai lipa ant kulnų.Tikrai balsuosiu už DG.Dar tokių dyvų nebuvo,kad toks niekingas vajus vyktų prieš vieną žmogų.Vien kai pagalvojus apie tą tarandinį tai siaubas ima.

to hop2014-02-07 23:57

O Jus uz meluojanti prezidenta?

Tomas2014-02-07 14:56

Manau gana tu moterisku pokstu reikia gero prezidento ir stipraus kuris kazka pradetu gero ir doro veikt o ne siurbt pinigus ir juoktis is valstybes kasdieninio gyvenimo...

hop2014-02-07 14:48

Ar jums neatrodo, kad šitaip jūs visada verksit. O kuo gi jau jūs pakeisit tą prezidentę. Kur gi tas stebuklas, kur ir įsiklausys, ir sutvarkys ir paguos? Kuris? Paulauskas? Ropė? Paksas?

Rita Smatauskaite Minkstimiene Weidmann2014-02-07 13:47

Taip kartais sirdi suspaudzia ,kai pagalvoji na kodel ?Model mes visi tylim IR sutinkam su viskuo ka isrinktieji daro .Nord IR nepatinka bet ,ka sakyt ,kad tik blogiau nebutu Na bet kaip atrodo blogiau but negali AS tai Pat pasirasau IR kvieciu kitus tai daryt Gana miegot IR bijot

as2014-02-04 17:33

Man atrodo, kad dar tokios neteisybes, zmoniu bejegiskumo nebuvo niekada. As balsavau uz grybauskaite, bet l;abai gailiuosi, nes manau, kad jai visiskai tas pats, kaip gyvena Lietuvos zmones. Atrodytu zmogus, neturintis seimos, vaiku, turėtu visa savo energija atiduoti savo saliai ir apie tokio prezidento darbus kalbetu ateinancios kartos. Zinoma, kalbes, bet kazin ar is geros puses. Man baisu, kad nesuprantantys kas vyksta zmones uz ja balsuos. O zmones nudurninti, ant valdzios varo ir jiem dzin ta politika. prabalsuos uz grazia blondine ir viskas. Baisu...

Valdas2014-02-04 14:39

Manau ,kad mums reikia paprasciausiai labiau oraus ir kartu paprasto prezidento .Net JAV prezidentas ir tai labiau atsipalaidaves ir paprastai uzjautus nei musu mazos valstybeles vadove ..

ir dar nuomone is toli2014-02-04 13:10

Gerb .Puteikis butu tinkamas buti Lietuvos prezidentu arba A.Stancikiene...kodel neparaginate tu zmoniu?Drasos kelias sake siulys savo kandidata///Butu puiku jei A.Stancikiene kandidatuotu i prezidentus.

nuomone is toli2014-02-04 13:07

Gal ji pati ir nenori prezidentauti?? Bet gal jai liepia??? Emigrantai negrys i tokia Lietuva tai tikrai/kol matysime ja prezidento poste ,nei kalbu negali buti! Nors ir norisi namo ,bet kas dabar darosi tai baisu ... tikrai kaip rasoma str policine valstybe ir nei teisine ,nei demokratine dar pridesime... Apsisprendimas buvo isvaziuoti is tokios Lietuvos po Garliavos sturmo.... Ka tokio ta mergaite padare ,kad ja reikejo isnesti kojomis i prieki su tokiom pajegom... vyrai verke ziuredami ta vaizda ta baisu ryta per tv3... kaip gali prezidente budama moteris buti tokia abejinga mazai mergaitei??? tyla iki siol is jos puses.... Bet nebus ji garbinga ir tikrai sieks ji to posto... manome ,kad nepriklausys tai nuo zmoniu tie balsai.... gali ir kompai uzstrigti...

JONAS KEZA2014-02-04 10:57

POPIRMAI,PIRMIAU BUNKERI REIKIA ISSIKAST, TUOMET PASIRASYTI! KAIP MAT BUS SUSIDOROTA, NES KITAIP GALVOJI!!! NERA DAR PAS MUS LAISVES IR DEMOKRATIJOS, O TAI RODO DAUG PAVYZDZIU... IR VISTIEK- PASIRASAU!!!

JONAS KEZA2014-02-04 10:55

POPIRMAI,PIRMIAU BUNKERI REIKIA ISSIKAST, TUOMET PASIRASYTI! KAIP MAT BUS SUSIDOROTA, NES KITAIP GALVOJI!!! NERA DAR PAS MUS LAISVES IR DEMOKRATIJOS, O TAI RODO DAUG PAVYZDZIU...

as2014-02-04 04:52

Reikia tiek nedaug _ jaustis Lietuvoje SAUGIAM, bet dabartinis prezidentes zvilgsnis gali tikm ugni iskelti, o ne suprasti...

barbora2014-02-04 02:09

visi mandri liežuviais plakti, tai kodėl nesiūlot tuos, nesusitepusius žmones kaip N.Venskienę, Aureliją Stancikiene, R.Karbauskį ir kt patrijotusDabar sakykit, ką iš šito bliūdo rinkt, tai jau eriau Dalią.,

ceslovas2014-02-04 01:33

sutinku

vadim2013-10-09 03:11

ja toza, sutikti su autoris, gribovskaite prisivalde, mums rejke kitas tautos vadas, amerika von, reikia sutart su kaimynu

Petras Mureika: ekspol.pareig. ..eksavia...........2013-10-02 17:03

Ir aš pasirašau po šiuo atviru laišku D.Grybauskaitei !!! ........Amerika - STOP !!! Obama - STOP !!! Grybauskaite - STOP !!! Karui Sirijoje - Ne !!! Skurdui Lietuvoje - Ne !!! Blogiui - NE !!!

Pilypas2013-09-17 16:12

Dar metai iki rinkimų ir daug ką galima padaryti. Čia nesvarbu kas kuo buvo, bet kas ką padarė. Turėjom tik vieną Prezidentą Paksą, bet pederastinei partijai leidom jį nušalinti. Laikas spjauti į tas partijas ir atstatyti neteisėtai nušalintą Prezidentą į jo postą !

Anupras2013-08-31 15:28

Norėčiau, kad Prezidentė pakeistų savo vadovavimo stilių ir daugiau remtųsi tauta, o ne tautos "elitu".

Birute Šidlauskaite S.2013-08-20 20:22

Pritariu,kad D. Grybauskaitė nekeltų savo kandidatūros,tik negaliu niekai pasirašyti,nes mano kompiuterio adminstratorius neleidžia to padryti. Juokinga tik kad lietuviai vėl nori matyti apsivogusius,apsimelavusius ir nieko Lietuvos labui nenuveikusius asmenis ,kaip R. Paksą ar V. Blinkevičiūtę. Sakykite ką konkrečiai gero šie du asmenys nuveikė tautai? Pralobti patys lengvai pra;obo ir pasigarsino ,bet nieko daugiau. Neiįgirs nei vieno teisėto jūsų pageidavimo,jei jiems į rakas neįteiksinte 100000litų,

Eduardas2013-07-30 05:04

Kol kas Lietuva po atgimimo 1991 m. dar neturėjo nė vieno laisvo tikro prezidento. Visi jie tik apsišaukėliai,kad dirbs tautos labui. O kur jų konkretūs nuopelnai - tik migla į akis.

Vytas2013-06-19 04:49

Pilnai sutinku su laiško autoriais

100%2013-06-04 00:47

Viskas teisingai surasyta, pritariu 100%

JO2013-05-05 13:12

pritariu del generolo Gailiaus kandidaturos

kotryna2013-04-14 14:06

Pritariu nesekti prezidentes 2014 metais. Prie jos vaduovavimo laiku lietuva pasidare kriminaline valstybe.

jurgys yurgelis2013-04-11 20:56

Kaip visi dziaugesi issirinke moteri,atrode kad jai sirdi atiduosim,kad su ja iskesim viska,mums atrode -kad jinai,tai mesijas skirta auksciausiojo,kad ji apgins basuosius nuo artisoku ir pilvuzu,kurie isvoge,ispardave,sunaikino visu musu dar likusi turteli [tvarteli],bet dar nespejus prabegti ir pusiaukeles,ji pradejo sukti jienas desinen,matyt lunzberginiai gerokai patepe, net spauda is karto nespejo issiaiskinti,is kur ta ponia atsirado,kad ir TSKP,irKGB,mes- to nezinojome,nes norejome kuo greiciau atsikratyti nuo tvarteliu pardavinetoju. Geriausiai ji atsiskleide per paskutinius rinkimus-pareiskusi,kad TAUTA isrinko ne tuos,ir akivaizdziai pagal geriausius diktaturos pavyzdzius [ne veltui buvo KGB] bande porinkimie situacija pakreipti savaip. STA JOS DIDZIAUSIA KLAIDA. Niekada joks prezidentas neatstos TAUTOSvalios,neismokys jos kalbeti angliskai[o kam],ir salia sustatys savo parankinius,to NELEISIME MES,TAUTA. Gana kad jau kiek metu kenciame,o velkames ant uodegos,gana kad ivykditas didziausias Lietuvoj genocidas,kada tauta neteko beveik puses gyventiju,o likusieji ziema sala,niekas negrazina atimtu pensiju,o vaistu kainos,o viskas pabrango. Zodziu as jau dabar uz ja nebalsuosiu. Musu PREZIDENTUdabar bus R. PAKSAS ar V. Blinkeviciute. AMEN.

Manau2013-04-08 21:43

Vargšelė Dalytė turi klausyti savo šefo Vlado,jei nenori paragauti polonio ar kitokio "skanėsto".

Pensininkas2013-04-08 15:53

Reikia kalbinti generolą Vitalijų Gailių kandidatuoti į prezidentus. Manau jis nurungtų tą TSKP narę.

Tiesa2013-04-08 05:39

nėra drabstymasis purvais...

Plačiau apie MAŽĄJĮ KARĄ2013-04-08 05:37

būtų įdomu išgirsti, nes pasakyta gana miglotai, ir daugiau primeną Leonido Brežnevo MAŽĄJĄ ŽEMĘ. Jei jau kalbėt apie praeitį - tai reikia kalbėti ir apie savo įsitikinimus, ir kalbėti apie įsitikinimus galima tik nuoširdžiai. Ką tai reiškia VISI NES KARIAVOME SAVO MAŽĄJĮ KARĄ - su sistema? su savo komunistiniais įsitikinimais, matant socializmo iškraipymus? Visi kariavom... ta prasme, kad Lietuvoje nebuvo tikrų komunistų, o visi tik apsimetėliai? Kaip lenkai mėgdavo sakyti: aš kaip ridisėlis - raudonas tik iš viršaus. Kai kas stojo į komunistų partiją kad gautų darbą, kai kas - kad gautų butą, - o dėl ko į komunistų partiją stojo, ir joje savo MAŽĄJĮ KARĄ kariavo Lietuvos Prezidentė? Dėl karjeros? Dėl įsitikinimų? Be abejo gėda būtų Prezidentei, jei į komunistų partiją būtų stojusi dėl buto ar karjeros, ir manau kad tai galėjo būti tik dėl įsitikinimų, o įsitikinimams pasikeitus, juos BŪTINA paaiškinti tautai, tuo tarpu vien "kiekvienas kovojom savo mažuosius karus" suponuoja ką? Kad tokio lygo 'karus" kariavo ir didvyriški lietuviai disidentai? Ar kad MAŽASIS KARAS tai ir kaip Leonido Brežnevo MAŽOJI ŽEMĖ?

A2013-04-08 02:19

Netrukdykite Prezidentei.Ji dabar užsiėmusi INKILAIS , VERBOMIS ir SAVIVEIKLA.

Anuska2013-04-07 21:03

Tikrai nereikia mums tokios Prezidentes,kurios krutineje ne karsta sirdele plaka, o akmuo.

Tadas2013-04-07 19:45

Dar labai norėčiau žinoti,kas vietoj jos,jei Matuliavičius ar kita sovietinė nomenklatūra,tai neverta gaišti laiko,o jei koks R.Grigas,tai būtu puiku.

Tadas2013-04-07 19:22

Gal yra paprastesnių būdų pasirašyti

prosenis^A.Holmsas: Kai SAVI SAVUS žudė...2013-04-07 19:17

Kas šie LT piliečiai, surašyti ne pagal abėcėlę — gal pagal violetinį atspalvį? Laiškas skirtas DRUMSTI protą neprotaujantiems ir MULKINTI mulkius. Demokratija leidžia. Ne visi ima galvoti SAVOMIS galvomis net patekę tarp girnos akmenų Apkalbos ir Šmeižtas. Ne visi, tiesa, apkalba ir ne visi šmeižia. Įspūdingai pasiteisino žodeliu „manau“ LLKJS Vilniaus miesto skyriaus Centro komiteto I-asis sekretorius, po to — SSKP Vilniaus miesto CK biuro narys, 2002 m. nesėkmingai dalyvavęs LR Prezidento rinkimuose A. Matulevičius. Manyti Demokratija leidžia. _¶_Kalbėkime aiškia įrodymų (faktų) kalba. Kas 1992 m. pavasarį Aukščiausiosios Tarybos Atkuriamojo Seimo pirmininko pareigų netektį bei pažangius demokratinius pokyčius laisvoje Lietuvoje TYČIA MELAGINGAI pavadino „šliaužiančiu perversmu, keliančiu pavojų demokratijai ir nepriklausomybei“ (šaltinis: enciklopedija „Buvom, Esam, Būsim“ psl. 40) ir tuo MELU paskatino (išprovokavo) dešiniąsias politines jėgas teroru ir politinėmis žmogžudystėmis vykdyti KRUVINĄ Šliaužiantį Perversmą 1993_2009 metais? V. Landsbergis, konservatorių partijos vadas. Kas nuo 2008 m. gruodžio 9 d. iki 2012 m. lapkričio 22 d. vadovavo 15_tajai Vyriausybei? Konservatorius A. Kubilius, 1999-2000 m. vadovavęs ir 10_tai Vyriausybei. Kelintais metais mūsų Prezidentė Dalia priėmė iš pirmtakų APLEISTĄ padėtį Lietuvoje? 2009 m. liepos 12 d. Tai yra tada, kai dešiniosios politinės jėgos tebevykdė KRUVINĄ Šliaužiantį Perversmą ir kai po 3 mėnesių, spalio 5 d. , pašiurpome nuo mirtinų šūvių į apšmeižtą dorą teisėją Joną Furmanavičių. Kaip šioje vietoje elgėsi TS_LKD partijos vedlys V. Landsbergis? O gi paragino prokurorus įsitikinti, ne KĄ NUTEISĖ nušautas teisėjas, bet ar šis teisėjas lankėsi, V. Landsbergio žodžiais, „pedofilijos rojuje — Tailande“! _¶_Štai, mielieji, gyvi ir dešiniųjų politinių maitvanagių nenužudyti tėvynainiai, — štai kokioje politinėje aplinkoje pradėjo dirbti mūsų Prezidentė Dalia. Violetiniai laiško autoriai NUTYLI konservatorių APLEISTĄ ir SUPRIEŠINTĄ Lietuvą. Nutyli, kad Prezidentė Dalia KRUVINAS rietenas NUTRAUKĖ, skubiai pakeisdama vien konservatoriams galimai tarnavusius pareigūnus svarbiausiose valstybės Tarnybose. Nesunku suvokti, kad buvome stumiami gyventi Lietuvoje pagal V. Landsbergio stalinistinį SAVĄJĮ, t. y. neva „neginčytinai teisingą“ supratimą apie Lietuvos piliečius, kas priklauso „šunaujai“, kas — „bedantei teisėsaugai“, kas — „pusiau prokurorams“, kas — „neokomunistams, kagėbistams, sovietijos garbintojams“ arba kas yra „silpnapročiai“ ir „apmokami ruporai“ (šaltinis: 2011-01-12 lrytas lt Lietuvos diena >V. Landsbergis: „Netylėkim, kai silpnapročiai arba apmokami ruporai virkauja, kokia gera buvo okupanto valstybė“). _¶_Laiško autoriams nerūpi, kad piktavalis šiemet Sausio 13 d. net Seime įžūliai užsipuolė Prezidentę — V. Landsbergis ramiai sėdėjo, bet jaunuolio nesudraudė. Landsbergizmą kaip neigiamą reiškinį laiško autoriai remia. O tai yra akivaizdi GRĖSMĖ Tėvynei, mūsų nepriklausomybei ir trapiai, skirtingai suvokiamai (interpretuojamai) demokratijai.

skirta> 88. nuomone 2013-04-07 12:20:54 (87.74.76.139) parašė:2013-04-07 17:19

Demokratine salis, tokia, kokia tu isivaizduoji - neegisuoja ir egzistuoti negali. Savoka demokratine salis yra savoka skirta mulkinti darbo liaudziai. Isvertus i zmoniu kalba savoka "demokratine salis" reikstu ta pati kaip ir... Vergvaldyste :). Demokratine salis yra butent tai, ka mes dabar matome savo tevyneje. Simtu procentu. Zvelgiant i viska su jumoru galima butu sakyti - turime tai, ko siekeme.

supraskite2013-04-07 17:13

viena diena, kad net jei ir noretu, o as netikiu net tuo, kad nori - prezidente nieko pakeisti negaletu. Nei prezidente, nei seimas, nei vienas kitas saziningesnis ir netycia i valdzios aparata pakliuves pilietis. Gait mane kaltint kuo norit, bet realiai kazka pakeisti gali tik didele vieninga zmoniu mase. Ir tikrai ne su turinukais rankose, ir tikrai ne kazka pasirasnedama. Jei jau teigiame, kad panele grybovska yra partines skolos aukleinis, tai nejau kazkam kyla mintis tiketi, kad su kazkieno pasirasytu, net aiskaus pavadinimo neturinciu rasineliu jai kils kitu minciu kaip tik nusisluostyti uzpakali? I tokias rasliavas gal but kazkaip pozityviai sureguotu tik geras, doras zmogus. Kad toks zmogus niekada nepapul prie lovio supranta net visiskas silpnaprotis. As labai gerbiu ekspertau. eu uz visokiu zuliu nuodemiu viesinima, bet viskam yra ribos - nesiulykite zmonem kovoti su vejo malunais. O jei jau siulote kovoti, tai paaiskinkite zmonems, kad lazda niekada nesauna, nors... Liaudies ismintis ir byloja ka kita. Liaudies ismintis yra geris, bet mes jau per dideli, kad tiketi pasakomis.

nuomone2013-04-07 16:20

demokratinėje šalyje tokia prezidentė turėtų būti teisiama dėl savo ambicijų sunaikinusi mokų, puikiai veikiantį banką Snorą, tikimės, kad tai bus išsiaiškinta.

jo2013-04-07 16:14

Nepritariu, iš viso teksto , mano supratimu, teisinga tik tai, kad Grybauskaitė vengia visuomenės ir nenori atsakinėti į žmonių klausimus. Teksto autoriai nori anarchijos, kokios tai nepamatuotos laisvės. Šia laisvę, be jokios kontrolės, pasinaudos tik stipresni, turtingesni. Jie tokiu būdu nori dar labiau turtėti. Jie nori sujaukti valstybę,taip kaip darė Venckienė, neatiduodama motinai dukters. Ir be prievartos tokio teismo sprendimo niekaip neįvykdysi. Jie nori, kad valstybė,t. y. daugumos interesai nebūtų ginami, o būtų galima verslininams be jokio apinasrio ir toliau išnaudoti žmones, jie nori, kad valstybinis aparatas pataikautų išrinktiesiems. Kad nebūtų jokių pasiklausymų, jokių sekimų ir kad turtingieji ir kiti nusikaltėliai galėtų laisvai veikti. Doram žmogui kokie tai pasiklausimai ar slapti sekimai nebaisūs. Tik tokiu būdu galima kovoti su nusikaltimais, amoralumu, gobšumu. Buvę prezidentai išviso nieko nedarė, kad apsaugoti daugumą nuo nusikaltimų, ir nuo tų "sažiningų" verslininkų, priešingai, savo elgesiu tai skatino, o ši bent kalba ir reikalauja iš atitinkamų organų. Aš norėčiau, kad ji bent dar kadenciją pabūtų, nes jos noras matosi, noras, kad gyventų geriau ne vien turtingoji terpė, bet, kad būtų vietos Lietuvoje visiems. Bet tai pasiekti ji turi per mažai galių.

muntinas2013-04-07 15:53

nebent pati ismoks papuasu kalba ,o visus lietuvius pavers anglais,siukstu ,kad nekalbetu lietuviskai-tuteisiskai -galima.

mhm2013-04-07 15:00

Nezinau ar geriausia ir gudriausia yra teisti buvusius ir esamus KGBistus. As ne kiek neabejoju kad ir Dedule ir panele grybovska yra is tos operos, bet... Jus man paaiskinkit, kodel pabegus is SSSR mus kazkas ikiso i ES? Ir, kaip bebutu keista - savo noru. Siaip jau is Maskvos mums bent jau neliepdavo myleti iskrypeliu ir negru. Ar nevertetu pamirst istorija ir pradet ziuret i siandiena?

virgis2013-04-07 14:22

Tikslus laiskas . Pritariu visiems jo teiginiams. Pasirasau !!!

edgaras2013-04-07 14:15

pasirasau

Stepas2013-04-07 13:57

Prezidentė labai pasitarnavo šaliai ją išreklamavusi glamuro žurnale. Daugiau jos nuopelnų tėvynei kol kas pastebėti nėra lengva.Skirtingai nuo jos skirtų kadrų,pavyzdžiui vieno didžiausių pasaulinės bankininkystės istorijoje savo srities specialistų V.Vasiliausko. Gal neskubėkime keisti prezidentės,nes vyrų į šį pasaulinės reikšmės žurnalą kol kas nekviečia

demesio2013-04-07 05:06

svarbios informacijos yra Drasiaus kelias ir Klonio gatves dienorastyje/

pritariu2013-04-07 04:56

Manau pritars dauguma Lietuvos gyventojų

Ǒ2013-04-07 04:13

Juokingas prašymas - nedalyvauti rinkimuose! Gal dar ant kelių sugalvosite atsiklaupti ir imsite verkti kruvinomis ašaromis? Jei išrinktas asmuo daro nusikaltimai prieš Lietuvą, - o tokie kreipimesi ir išvardinti, - tai tas asmuo turi nedelsiant atsistatydinti. Laukti metus yra pragaištinga tautai. Jei neatsistatydina, tai tam yra Konstitucija ir antrasis jos straipsnis. Ir aišku, plačios gatvės.

to2013-04-07 00:23

Greiciau tas Landsbergis ateitu prie konservatoriu vairo, padetu prezidente kovoje su klanu, ir Venckienei manau padetu

Teisingas2013-04-06 20:19

Straipsnis geras,nes ,,laisvoj'' Lietuvoj dauguma bijo spausdinti,gali man išgąsdintų vargšų.

Iš esmės2013-04-06 18:33

Pritariu. Bet pasirašyti atsisakau. Kodėl? Valdžią tikslinga ignoruoti, o su pareigūnais bendrauti tiesiog kaip su žmonėmis. Valdžia tik sureikšminimo dėka ir laikosi. Ji viso labo svetimos vaizduotės padarinys. Ką psichiatrijos mokslas sako apie svetimos vaizduotės kūrinius mūsų sąmonėje:)?

melyno kostiumelio mistika2013-04-06 08:20

Du kabalistai-Grybe ir Tata (abu komunistai ir kegebistai) nustums Lietuva I naujaja Judeja-Eurazijos Sajunga. (Vietoj senosios-Tarybu Sajungos)

suvalkietis2013-04-06 02:05

Nebutina jos prasyti nesibolatiruoti sekanciais rinkymais, tiesiog nereikia daugiau melages rinkti.

VIERA2013-04-06 01:42

pILNAI SUTINKU,NORS PRIEŠ MIRTĮ ŽINOTUM ,KAD KOVA IR AUKOS BUVO NEBETIKSLIOS

Drejus282013-04-06 01:03

Visiskai 100 procentu pritariu laisko autoriui. Bet pamirsot dar pamineti del paprastu darbuotoju mulkinimo. Gal uzteks leisti darbdaviams tyciotis is savo darbuotoju?

Sutinku:2013-04-06 00:43

"Jūs nusigręžėte nuo tautai duotų kilnių įsipareigojimų ir nebeturite idėjų, kurios galėtų šiandien telkti ir jungti laisvą Lietuvos visuomenę. "

nuomonė2013-04-06 00:43

Prezidentė turi galimybę įrodyti tautai,kad niekas Jai "nekvėpuoja į nugarą" ir yra laisva savo sprendimuose. (O kas dėl Jos praeities klaidų,-tai visi mes jų turime.Svarbu nelikti klaidoje). Įrodymas būtų - Prezidentės pagalba ŽMOGUI, N.Venckienei(sustabdyti prieš ją puolimą). Tik Prezidentės galioje ir valioje yra viskas (tai Ji įrodė atleisdama iš pareigų du pareigūnus,nors dalis Seimo narių tam ir priešinosi).

tik2013-04-06 00:33

daug pasirašiųjų čia neišrinkti į seimą. tai dabar, matot, šaukiasi kažkokios nesąmonės. rado ką kaltinti. Vien apsimelavusio KGB isto Daujočio pavardę matant aišku kokie čia. Bolotiruokitės nors ir visi pasirašiųsieji ir neniekinkit Prezidentės. Nei vienas iš čia pasirašiųsių nevertas jos nei mažiausio. Pasirašytų 100 kart daugiau , kad jus nedrunstumėt protų negalvoančių.

Tikrai2013-04-06 00:17

Manau, kad jau seniai turėjo būti APKALTA Grybauskaitei, nes ji visiškai nesilaiko duotos priesaikos ir NUŠALINTA nuo pareigų. Ji spjovė į veidą tautai nusispjaudama ant referendumo rezultatų, tarnauja ne Lietuvai, o globalistams. Jai ne kandidatuoti antrąjai kadencijai, o teismą kaip Julei Timošenko.

atsakau 59 komentarui2013-04-06 00:00

Susitiko du kabalistai ir stumia sutartinai Lietuvą į kabalą.

mama2013-04-05 23:47

Tokio pasityčiojimo iš žmonių dar nebuvo.Neblaivus teisėjas perėjoje partrenkia vaiką ir nieko-ponia prezidentė jį atleidžia iš darbo pagal str.savo noru.Suprasčiau turėtų vaikų,anūkų ir reikėtų aprūpinti jų ateitį,tad reikia vykdyti kažkieno interesus.Bet dabar kodėl ji taip elgiasi,na nereikia mums tokios prezidentės.

vėl komunistą perša2013-04-05 23:26

Matulevičius tai komunistas buvęs. Gal reikia nors kartą tikru kataliku pasitikėti

Petras2013-04-05 23:12

Pasvarstykime kokio Lietuvai Prezidento reikia. Drąsaus, turinčio gyvenimo patirties tiek praeitoje epochoje teik dabartyje. Suprantančio žmones turinčio atjautos. Turinčio savo šalies vystymosi viziją ir žinanti kaip ją įgyvendinti. Gebančio suburti švairių pažiūrų žmones, bet nenuolaidžiauti vardan postų ir tuščios garbės o sugebančio pakovoti už teisą ir teisingumą. Tikrai Algimantas Matulevičius įkūnija šias savybes.

Mastanciam2013-04-05 23:07

Susimastykite, jeigu Algimantą Matulevičiu rodytų per TV tiek kiek rodo Uspakichą, negi jis nebūtų reitingų viršūnėse? Garantuotai būtų. Bet jie šio teisaus ir doro žmogaus bijosi nes jis gins visų Lietuvos žmonių intersus.

Mano nuomone2013-04-05 23:00

Manau, kad mąstantys žmones supranta kad besikeičiant valdančiosioms partijoms vietomis pasikeičia tik partijų vadovai tačiau šalyje kaip egzistavo turtuolių diktatas taip ir toliau egzistuoja. Kaip nebuvo Tiesos ir Teisingumo taip jo ir dabar su žiburiu nesurasi. Kokia išeitis? Negi leisime sunaikinti Lietuvą kaip lietuvių entinę Tėvynę ? Išeitis yra, reikia mums piliečiams organzuotis ir kviesti kandidaduoti į LR Prezidentus iškilią ir Lietuvai žinomą asmenybę daktarą Algimantą Matulevičių. Būtent šis žmogus turi Lietuvos ateities viziją ir ją gali su gerais ir dorasi pagalbininkais įgyvendinti. Taip jis nepatinka klanams ir nepatinka daliai mūsų politinio elito, bet manau tai ne minusas o pliusas nes nepatinka, kad yra drąsus ir teisingas.

Tiesa2013-04-05 22:28

Viskas pagal uzsakyma daroma...Tai cia 100% aisku...nereikia net tai sakyt taip nedrasiai...kaip buvom komunistu valdomi,taip ir dar esame...

info2013-04-05 22:18

būtent Povilas Gylys šią burokevičiaus partijos uolią partinę paskirė 1992m. URM departamento direktore kodėl jis taip pasielgė atskymas aiškus jis jiems prijautė ...

Algimantas Matulevičius2013-04-05 22:16

manau, kad užimti šį postą jai padėjo ne tik V.Lansbergis su A.Kubiliumi bet ir Albinas Januška su visu "valstybininkų" klanu. Todėl ji labai greitai paskubėjo viešai pasakyti, kad "valstybininkų" neb��ra. Čia ypač įdomu kaip ponas V.Lansbergis rėmė Burokevičiaus partijos narią ? Manau tai klausimų klausimas, radus į jį atsakymą viskas atsistos į savo vietas....paieškokite ir jūs...

to2013-04-05 21:46

tikra tiesa,per tuos metus toks cinizmas ir žmogaus beteisiškumas įsigalėjo,kartu su konservatoriais gerai smaugė tautą,tarytum,pagal užsakyma.

nu2013-04-05 19:48

Dariuk, kur tu atsidūrei?

Elvyra Baublienė.2013-04-05 19:44

Pritariu ir pasirašau.

Benjaminas2013-04-05 19:34

Viskas šiame kreipimesi tvarkoje ir faktai išdėstyti teisingi ir vadovavimo stilių prezidentei reikia keisti ir orientuotis reikėtų ne į mafiją, o į eilinius Lietuvos piliečius, - runkeliais, patvoriniais ir kitaip pravardžiuojamus, bet atsisakyti kelti savo kandidatūrą ateinančiuose rinkimuose jai nevertėtų. Priežastis paprasta, - jai nėra deramos alternatyvos. Asmeniškai aš skaitau, kad dar galima pakęsti jos dalinai promafijinę, propedofilinę politiką vardan to, kad valstybė nors ir nelabai gerai , bet būtų valdoma. Ją tiesiog reikia spausti, kad ji tą politiką keistų, o kas dėl jos biografijos, tai čia labai tinka kinų išmintis, - nesvarbu kokios spalvos katė, svarbu, kad gerai peles gaudytų. Kiek žinau Barozo jaunystėje buvo maojistas, o dabar valdo ES. Abu Klintonai jaunystėje buvo tipiški hipiai, bet išaugo iki JAV prezidento ir valstybės skretorės pareigu, ir tas pareigas atliko gerai.

Kelti2013-04-05 18:50

Darių Kuolį į Prezidento pareigas!

uu2013-04-05 18:21

Na laikas pradeti jau loti prie prezidenturos, juosteliu zaliu o gal siais metais jau kokiu raudonu prisigaminot? Jukingai atrodo mafijos toks keistas reikalavimas nekandidatuoti. O kas tada vertas kandidatuoti? Paskelbkit savo kandidata

Rima2013-04-05 17:58

Neziuriu i praeiti ir man neidomu, kiekvienas turi teise keistis ir pasikeisti, bet darbo rezultatai pasibaisetini, teisesaugos nulis, vaikus, tampo, tardo, gejus i pirmo svarbumo planus, tiesiog tyciojimasis is liaudies ir ne blogi darbai zmogu pasmerkia, o abejingumas i problemas dar labiau. Taip kad ir as nematau jokiu budu jos prezidente, tik kazkam patiko, kai valde Stalinas, panasaus pobudzio ir Grybauskaite kazkam patiks, vaika sunaikint, kitus vaikus uz zodi TIESOS nuteist, nepasiduodantiems itakai , is posto pasalint, jei pakluso, kaip Valantinas, pareigose pakelt ir t. t. , jeigu Kūris pasistenge jos labui, tai i europa atstovauti Lietuva

ir dar2013-04-05 17:14

Paskatinti tur būt Paleckio ir labai gerai drbančios Lietuvai žiniasklaidos su Janutiene priešaky. Juk prieš visus rinkimus sujuda , jei kas bolatiruojasi ir ne už kokį komunistą-nesvarbu ar soocą, ar kokį Uspą ar paksą. Tokius laiškus rašėt prieš Lozoraitį. O Grybauskaitė jums tiko tol, kol nepamatėt, kad ir toliua

LLL2013-04-05 17:01

as tai jau visiems sakiau pries Jos rinkimus! netikejo

uzsienis2013-04-05 16:51

Lietuvos prezidente gali buti AURELIJA STANCIKIENE!

40 komentarui2013-04-05 16:47

as taip pat pritariu ,kad jos vieta su stankunaite vienoje kameroje/

Pabegis2013-04-05 16:46

Laiskas netures jokiu pasekmiu-priezastis:pavadinta ne "panele".Kosmaras!

mastantiems zmonems2013-04-05 16:43

visi mastantys rinksime nauja Lietuvos prezidenta!!!

Marija2013-04-05 16:24

Puikus laiskas. Labai geri komentarai 40 ir 41 komentatoriu. Tiesiai ne i desimtuka, bet i 100-tuka. Jai vieta su stankunaite vienoj kameroj. Bet dar vienas toks 43 komentatorius labai uz ja imasi. Matyt, gavo koki medali is jos. Ji ta megsta. Labai geri jos darbai su vaikuciais pasokt rateliu, kelt inkilus, dazyt kiausius, pint verba ir lekt pas popieziu. Va, cia jos ir yra geri darbai Lietuvai. Lauk ir greiciau tik. Eina tegul pas burokevicu ir abu kuria is naujo sovietine Lietuvba.

dags2013-04-05 16:16

aciu Autoriams uz sita Tiesa-pagaliau gal atsiras daugiau mastanciu,kuriems ne tik nuliukai akyse..... klaniniai,gal tiksliau sitie desinieji ir kairieji Mafijoziai partieciai per 23 metus nieko nedare,o tik kure istatymus kad Liaudis butu Parklupdyta ant Keliu mazai mekenanciai utopijas Mankurtu saujelei.... laikas kelti galvas. laikas nubusti,nebegali testis tas Baudziavos Protegavimas.... o be viso sito laikas keisti ir rinkimu istatyma i pacia korumpuociausia vieta LT -Seima,nes dabartinis aferistas vaigauskas yra parsidaveliu parsidavelis,o ir istatymas neatspindi to,ka renka Liaudis-po to iskisa galvas visokie/ios/iskrypeliu gynejai,vagys po istatymo skraiste,isverstaskuriai komuniagos-praveskit linija tarp seime sedinciu-pamatysite kiek ten eks-komunistu,kuriems sviete saule-prievartos ir smeizto metodu,naudojami iki pat siu dienu,juodinant bet kuri, pakelusi galva uz ta nusmukdyta isgrobstyta ir toliau parceliuojama valstybe prisidengiant ALE- demokratija...... ir anokia cia prezidente-liaudies apgavike,kitaip mintys nekimba.....

klaiku2013-04-05 15:56

Kai tame sąraše Vytautas Daujotis, tai viskas aišku. Būdamas KGB istu melavo ir tik einant į rinkimus išaiškėjo. Čia visi tie, kuriem ne Lietuva rūpi, o jie patys Lietuvoje. Gi nebalsavo liaudis nei už ( sąraše) esantį Novickį , nei kitus. O Vaišvila Lietuvai tik blogį nešė. Kodėl tylėjot kai valdė Brazauskas. Jo vadovavimo metu išveųėjo komunistinė nomenklatūra, pats visą gimonę aprūpinęs. Štaiir dabar vėl norit, kad ateitų komunitas ne tik praeityje, bet ir dabar dirbantis Rusijai. Kas jus tokie, kad čia darot spaudimą?? Visi už kuriuos nebalsavo žmonės. Arba šiaip prisidirbę.

paaiškink2013-04-05 15:49

VISI PRISIMENAME,KAD PO RINKIMŲ GRYBAUSKAITĖ GARSIAI IR AIŠKIAI PASAKĖ-----LIETUVOS PREZIDENTUI GALIŲ UŽTENKA ,-REIKIA TIK DIRBTI. KAS TURITE GALIMYBĘ ATSIVERSKITE ARHYVĄ. TAI KUR GRYBAUSKAITE TIE DARBO REZULTATAI???????/

Viltis.2013-04-05 15:46

Ar perskaitys, ar kaip nors sureaguos Prezidentė? Kiek jau panašių laiškų-kreipinių buvo adresuota! Viskas , kaip į vandenį, demonstratyvus pilietiškos visuomenės atstovų ignoravimas. Ko galima tikėtis ir šį kartą, jei per kadenciją Prezidentė nematė reikalo nuoširdžiai pabendrauti su TAUTA aktualiais ir skaudžiais klausimais, jei reikia - paprašyti ir TAUTOS pagalbos. Laiko tam surasti tikrai galima ir progų buvo. TAUTAI skauda, TAUTA prašo, tiesiog maldauja - bet spengianti tyla, tarsi sintetikos šaltis. Todėl visu šimtu proc. galima pritarti išsakytoms teisingoms ir esmę fiksuojančioms mintims. Šis kreipimasis galėtų būti platinamas visų miestų daugiabučių laiptinėse. Žinoma, tuoj pat per angažuotą bezdalasklaida (pardon) rėksniai ims klykti, kad prasidėjo puolimas prieš Prazidentę. O kai ciniškai trypiama pilietiška visuomenė, padorūs ir sąžiningi žmonės - tyla, jie net necypteli. Nes tai tik pačių "skęstančiųjų" reikalas. Aukštoji valdžia irgi laikosi tos pačios pozicijos. Bet , gerai žinome, kad lašas po lašo...

joana2013-04-05 15:41

Pritariu komentatoriui -jos vieta su stankūnaite vienoje kameroje. Taip baisu lietuvoje turbūt ir prie stalino nebuvo.

vilte2013-04-05 15:28

Fu , kaip pasmirdo nuo Onutes...turbut portaluose pasiklydo...

ona2013-04-05 15:03

pritariu 30,31 kom.-atstokit nuo prezidentės.Nejau ir šis portalas įkurtas tų tamsiųjų jėgų, kuriems maišo JE daryti tamsius darbelius? Tik aklas gali nematyti gerų pokyčių Lietuvoje.Nusivyliau čiuo portalu-tai panašu į Gorienės pezalus...

Esme issakyta2013-04-05 14:55

pasirasau!!!

Steponas2013-04-05 14:54

Manau, kad šis Laiškas yra svarbiausia pilietinio pasipriešinimo akcija nuo 2012 m. gegužės 17 d. Tai konkretus veiksmas, kuriam pagrindus klojo „patvoriniais“ ir „violetine minia“ pravardžiuojami Lietuvos piliečiai, TIESOS akcijos, Visuomenininkų komisijos paskelbtos išvados, garbingų žmonių pareiškimai leidiniuose, TV laidose ir internetinėje erdvėje. Artėja Lietuvos, kaip policinės valstybės, didžiojo nuopuolio metinės. Išryškėjo asmenys nuosekliai melu ir nusikalstamais metodais griaunantys demokratijos esmę Lietuvos valstybėje. Išryškėjo kilnios asmenybės, sugebančios nesavanaudiškai veikti demokratinėje erdvėje. Pradedame sulaukti džiugių žinių apie taip lauktus teisingus ir logiškus teismų sprendimus. Turiu didelę viltį, kad netrukus atsiras tie drąsūs ir veiklūs teisėsaugos pareigūnai, kurie išniekintas teisėsaugos ir teismų tarnybas išvalys nuo istrebitelių – naikintojų palikuonių ir iš tiesų įtvirtins demokratijos idealus kasdieniame piliečių gyvenime. Sveikinu šio pareiškimo iniciatorius, jo signatarus ir kviečiu išdrįsti pareikšti savo nuomonę viešai, nesislapstant už šių garbingų žmonių nugarų. Steponas Maculevičius, biomedicinos mokslų daktaras.

Skaudi tiesa2013-04-05 14:38

Kad ir kaip būtų skaudu, bet parašyta nuoga tiesa. Pritariu visiems straipsnio teiginiams. Per šią kadenciją nusiritome labai žemai ir giliai, kad sunku įsivaizduoti ar kada nors pakilsime.

er2013-04-05 14:22

panelė Prezidentas ''ne prie ko'' ir juk ji bus stumema klaniniu naujai kadencijai

vilte2013-04-05 14:11

as pasirasiau !

Irena2013-04-05 13:46

labai geras ir teisingas straipsnis.Pagarba.

to2013-04-05 13:41

Idomu koki savo statytini mafija noretu prastumti, jei jau taip atvirai reikalauja Grybauskaites nekandidatuoti.

to2013-04-05 13:35

Prasidejo . Atstokit nuo prezidentes. Geriau kovokit su korumpuotu klanu, o ne su prezidente. Ji daro viska pagal konstitucija,. As ja tikiu. Ji bus prezidente dar viena kadencija, ir tikrai sudoros pedofilu korumpuota klana

Benas2013-04-05 13:29

Teisingai parasyta. Kas skiria Lietuvai prezidentus. Anot Gajauskaites, kuri rase portale ,,tiesiai sviesiai" lietuviai neturejo dar ne karto lietuvio prezidento. Buvo vienas Paksas ir tas zemaitis. Skaitykite ,,karstas komentaras" Panovo straipsni ten buvo rasoma, kad cekistai zinojo pries 3-4m kad Rusija subyres. Ten rasoma kodel Petkeviciu nueme Rusija o paliko lensbergi ir kitus. Jis pasake savu niekas nenuima. O del Grybauskaites atejimo tai zmogus atitrukes nuo realybes, gyvena tik jos ar marksistu sukurtoje sistemoje. Gaila kad lietuviams smagiau buti vergais nei didvyriais. As noreciau paklausti zmoniu pries ka kovojo jusu tevai, vaikai jei jus renkate tuos pacius 23m kurie nese Stalino saule?

Keista2013-04-05 13:14

ir visai nestebina,kai pasirasiusiuju pozicija tiesiog unisonu skamba su lietuvos komsomolo pozicija.Lyg tai vieni kitu nemegsta,bet pagrindiniu klausimu Snoro laikrastis ir pasirasiusieji vieningi.Atsitiktinumas?

Apie2013-04-05 13:09

Mūsų prezidentę, jos darbai kalba patys už save.Visiškas Lietuvos demoralizavimas,žlugdymas pilietinės visuomenės.Kam dar gali kilti klausimai,kad tai Lietuvos kelias į niekur.

Iš tiesų2013-04-05 12:55

juk josios rinkimų įkarštyje didžiosiojoje žiniasklaidoje ir "didžiųjų" politikų lūpose isteriškai skambėjo, jog renkame vilties prezidentę. Deja, išsirinkome NEVILTIES prezidentę

Jules2013-04-05 12:35

Kam mums reikalingi Bolševikų internacionalo parinkti prezidentai ir prokurorai, teisėjai ir kiti Banko švilpukai(išlaikytiniai)? Kam mums reikalingi įslaptintos Blogio imperijos kandidatai? Jei vakariečiai nepalaikytų mūsų bolševikų - šie nei dienos neprasilaikytų valdžioje. Joks dabartinis premjeras taip aukštai neužsiropštų. Vieša paslaptis, kad internacionalo(Masonų ložė) baronienė ir ES užsienio reikalų ministrė Catherine Ashton besąlygiškai remia visa šitą Lietuvos brudą ir bordaką. Padėtis be išeities, nes mūsų labai mokytas su laipsniais runkelynas kitokių kandidatų nemato ir niekada nerinks. Visada rinks tik tuos, kurie turi kagėbistinę praeitį ir Centro Komiteto palaikymą.

Ech2013-04-05 12:26

Ech, Jūs tautos judėjime. Išmeskite iš galvų, kad tik jūs T A U T A. Iš kur tiek arogancijos?

aha2013-04-05 12:23

Komuniste....

Leonija2013-04-05 12:09

Gal but Grybauskaite labai gera ekonomiste,taciau eiti prezidentes pareigas ji netinkama. Kas cia per savybes-pastoviai isizeidzianti,nekencianti kitu nuomones,deklaruoja vienas vertybes o su savo prezidenturos klapciukais elgiasi kitaip,nera normalaus bendravimo su uzsienio salimis. Nera pasakiusi siltos zmogiskos kalbos ,kalba remiasi vien kapotomis frazemis ir ispustomis akimis. Nors tiesa sakant is tu politiku kurie matomi ir girdimi TV kandidato taip pat nematyti. Pilieciai ieskokime sau tinkamo prezidento ,rade tokia asmenybe prasykime ji kandidatuoti. Tik pradejus nuo auksciausios valdzios salis gali apsivalyti. Reikia kad jaunimas energingiau isijungtu i politika ir inestu gaivaus oro,nes tarybiniu bobulyciu ir dieduku mylima vel bus isrinkta Dalia

molis2013-04-05 12:06

Blogiausia jog JE Prezidentę valdo baimė, iš to manau išplaukia visos minėtos pasekmės. Ji puikiai žino ir supranta situaciją, nemanau, kad ji neturi noro , ar neturi sugebėjimo vykdyti tai, ką skelbė prieš 4 metus. Bet ji bijo dėl galimos apkaltos, gal būt del savo saugumo (stiprino apsaugą) ar dar dėl ko nors... Taigi prezidento postas reikalauja visiško pasiaukojimo ir atsidavimo tautai, kuri išrinko. Dėja to tikrai nėra...

+2013-04-05 07:05

Nesu tikras dėl to, kas ateitų vietoj jos. Būtų įdomu paklausyti, ką galvojo Landsbergis paremdamas jos kandidatūrą ir ką galvoja dabar, bet panašu, kad tai kominterno darbuotoja. Blogiau, kad nelabai ko gero tikiuosi iš dabartinių opozicionierių. Vienintelė Venskienė sukūrė partiją, bet ir tą pačią kontroliuoja komunistai. O kiti niekaip negali pasirįžti politiniam veiksmui. Net jei žvakučių deginimas, įsikišus šventajai dvasiai, ir būtų veiksmingas, tai kas po to ? Kur ta politinė alternatyva ? Ji turi būti organizuota, skaidri ir konkreti.

kamane 11-tam2013-04-05 05:38

Zmoniu valia tiesiog proporcinga pametetu desru kiekiui pries balsavimus.

uzsienis2013-04-05 05:20

labai viskas teisingai surasyta!!! jokiu budu ji nebegali buti Lietuvos prezidente/tauta suskaldyta del pagrobtos mergaites is Garliavos/o ji vel eilini karta nei prie ko/ tai yra neitiketina!!! kam isvis tokia prezidente reikalinga???

jegos strukturu svertai-Paneles rankose2013-04-05 05:11

Kgb ir komunistu partija.Seime ir Prezidenturoj.O kad pasiliko tada partineje mo0kykloje-uz tai ir pulkininkes antpeciai!Graziai lietuvius po dykuma vedziojo 23 metus.I maisa sukiso!Ir beveik uzriso!Ir atgal i Rusios glebi,kaip ir buvo numatyta dar tik "atgaunant" "Nepriklausomybe"...

Taip, Aurelija,2013-04-05 05:03

bus kaip mūsų Vilties Prezidentui - nunuodys parazitai-bolševikai! Antaną Smetoną va gyvą net JAV sugebėjo sudeginti, o čia - nėr šansų padoriam piliečiui ar pilietei prasibrauti, geram lietuviui arba Lietuvos bendrapatriotui. Keisčiausia yra tai, kad tuos bolševikus palaiko ES liberalai - kairė ir dešinė. Gal iš inercijos, kad kažkada buvo bolševikų sukurtos Blogio imperijos aljantais, Stalino Rusijos sąjungininkais, kaip konciervai šiandien sąjungoje su bolševikais, kad yra.

su kokiu tikslu grybauskaite2013-04-05 05:02

paskyrė butaforini valy ? Kas prastume grybauskaite į prezidentes postą ? Kas vadovauja šitų cirkų ?

to deja vu2013-04-05 04:55

Ar pats pajėgus perskaityti Prezidentės biografiją? Ne autobiografiją, o biografiją ir suvokti, ką reiškia Pasodybinio sklypo prie kolchozo daktarinė disertacija? Negali suvokti, kad Prezidentė yra Lietuvos K(bolševikų) partijos Centro Komiteto Pirmojo sekretoriaus įpėdinė? Apsimeti nežinąs, kas ją paskyrė eurokomisare? Ar ne AMBalas? Gali tai nuneigti?

Kam2013-04-05 04:47

mums reikalinga raudonųjų oligarchų prezidentė? Apskritai mums nesiseka su prezidentais. Visi iki šiol buvę niekam tikę ir, atrodo, runkelių išrinkti.

1/12013-04-05 04:46

Visiškai pritariu. Pridurčiau dar,kad "Eurostat" duomenimis Lietuvos gyventojai labiausiai nukentėjo per krizę,tačiau kaltų net neieškoma. Islandija teisė kaltininkus,dabar net Kipras darys tą patį,o pas mus tyla. Ne vien Kubiliaus vyriausybė kalta dėl ekonominės apokalipsės ir masinės evakuacijos,ištikusios Lietuvą. Mažų mažiausiai reikėtų pradėti nuo Kirkilo vyriausybės veiklos įvertinimo. Bet ką gero šia linkme padarė prezidentė-ministrė pirmininkė ir jos vicepremjeras Kubilius? Išskyrus masinės evakuacijos eskalavimą ir pasilikusiųjų orumo žeminimą,nieko nebuvo daroma. Atskiros temos nusipelno Butkevičiaus vyriausybės (ne)veikla ir abejotino adekvatumo ypatos vyriausybėje. Bet tai jau kita tema,kuri prieš pat prezidento rinkimus taps aktualesne.

...2013-04-05 04:29

Nuo zmoniu valios priklauso uz ka balsuoti .

Lietuvis2013-04-05 04:28

Gerbiami Lietuvos žmonės vienykymės ....

deja vu-II2013-04-05 04:27

Kas pamiršo-siūlau prisiminti seną legendą apie Jasoną,argonautus ir Ajeto užduotis. Ką padarė Jasonas,kuomet išdygo jo pasėti drakono dantys? Teisingai-metė į jų tarpą akmenį,kad tie tarp savęs isipjautų. O dabar,pas ką smegenys veikia,pabandykite suvokti,kas yra kalčiausias dėl situacijos Lietuvoje: a)Prezidentė? b)dalis "socdemų",dalis "konservatorių" su Lions,Rotary liberalų prielipu? c)dalis oligarchų su savo "žiniasklaida" ir nešvariaus interesais? d)dalis komunistuojančių vainauskų su neiškia Snoro kardinolų užduotimi? Kas padarė klaidų,o kas tą daro sąmoningai? Ar mes žinome,kas iš tikro vyksta ir kas su kuo or prieų ką kovoja? Kada dar geriau pagalvoji-kalti patys,kad "buvusius" AMB su EBSW pinigų pagalba prileidome prie valdžios. Čia kaip šachmatų partija su patyrusiu varžovu-užtenka kelių klaidų pradžioje ir partija pralaimėta

Vienintelis kelias2013-04-05 04:22

Apkalta ir i kaleijma su Stanke vienoij kameroij :d

cukrinis avinelis2013-04-05 04:11

pritariu 3-am komentatoriui( deja vu) 100 proc. Palaikau Prezidente ir tikiu,kad nepavyks jos nuversti nei oligarchams,nei jokiems "tiesos"judejimams. Tikiu müsu Prezidente,o ne kazkokiomis sapalionemis,kuriose nieko naujo nepasakyta,tik sudetas i viena vieta visas smeizikiskas brudo pylimas ant Prezidentes per praejusius metus. O jüs kas-sventieji avineliai? Vien Daujocio pavarde pamacius pradeda pykint-sventasis kagebistas pasireiske. Ir tt, ir tt.

aurelija2013-04-05 04:01

apdrabstykite MOTERI purvais ir tuo DIDZIUOKITES. Tipiska ir turbut nera ko daugiau is jusu ir tiketis. Mano nuomone: prezidentes darbas pakankamai geras. 'Kada dauguma šūdasklaidos parsidavusi,sunku suvokti,kas "po kilimu" vyksta Valstybėje Jei bandys į Prezidentus lysti "ne sisteminis"-bus kaip Lozoraičiui Dar ne metas ir ne tas runkelių išrinktas "bambalinis" 1599lt seimas'

Visuomenininkas2013-04-05 03:54

Kaip nuostabu, kad yra žmonių, kas užsiima tokia nuostabia veikla. Net nupurto mane, kaip pamatau šios prezidentės bejėgiškumą ir sakyčiau, labai didelį neišmanymą...

kaunietis2013-04-05 03:53

Grybauskaitei laikas pradeti vynioti meskeres.

deja vu2013-04-05 03:46

Panašu,kad oligarchai ir kitas sbrodas,baigia pasiekti savo tikslą. T. y. pašalinti Prezidentę pačios Tautos rankomis. Kaip ir prognozavau dar prieš metus,kada tik įsisiūbavo skandalai Taip pat tuo džiaugiasi ir prie to svariai prisidėjęs Antonovas. Ne,ne tas geltosnapis kuris "vadovauja". O jo tėtukas su KBG antpečiais. Galėtų daugiau čia tas žasinas iš Jav Maželis papasakoti. Kaip ir likusios masoninės,lions prostitutės Kada dauguma šūdasklaidos parsidavusi,sunku suvokti,kas "po kilimu" vyksta Valstybėje Jei bandys į Prezidentus lysti "ne sisteminis"-bus kaip Lozoraičiui Dar ne metas ir ne tas runkelių išrinktas "bambalinis" 1599lt seimas

araminas2013-04-05 03:34

zmones turi suprasti, kad tik drasos kelias gali isvesti visus is stagnacijos. seimo narys profesorius gylys tam pasiryzes. kodel gi ne jis galetu buti valstybes prezidentu?

nuomone2013-04-05 03:24

super laiskas/ jokiu budu ji nebegali buti Lietuvos prezidente/ tai jau butu visiska krachas Lietuvai/ zmones supraskite jus pagaliau!reikia platinti sita laiska ,kad tik kuodaugiau zmoniu paskaitytu/gal jiems atsiverstu akys ir suprastu ,kad Grybauskaite negali buti Lietuvos prezidente/kas laiske surasyta del jos visiska tiesa/

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi