Dažnai išgirstu klausimų ar net priekaištų, kodėl pasirinkau balotiruotis į Seimą Vilniaus Naujamiesčio rinkiminėje apygardoje? Girdžiu netgi tai, kad nekėliau savo kandidatūros Kauno kaimiškoje apygardoje dėl to... kad Garliavoje man grėstų pralaimėjimas.

Prisipažinsiu, kad Naujamiesčio rinkiminę apygardą pasirinkau dėl kelių priežasčių. Visų pirma – norėjau rungtis su viena iš konservatorių partijos lyderių, Irena Degutiene. Manau, kad už dabartinę Lietuvos tragediją – 52 milijardus litų skolos, merdinčią ekonomiką, įsigalėjusią korupciją, teisinį nihilizmą ir masinę gyventojų emigraciją atsakinga ji.

Taip pat man sunkiai suvokiama tai, kad ši gydytojos išsilavinimą turinti politikė atkakliai gynė Vaiko teisių apsaugos kontrolierę Editą Žiobienę. Juk kažkada duota Hipokrato priesaika moko nepakenkti, reikalauja saugoti ir ginti kiekvieną, kuriam būtina pagalba.

Tačiau vaikų teisių kontrolierius šiandieninėje Lietuvoje kaip niekada abejingas. Tai daugiau kenkianti, nei ginanti vaikus tarnyba.

Net ir pavyzdžiu imant mano dukterėčios tragediją. Būti pareigūnu – tai pirmiausia turėti širdį.

Ir drąsą. Ir nebijoti imtis iniciatyvos.

Ar tai buvo svarbu Seimo pirmininkei? Ir ką ji gynė, kai pagalbos tiesiog desperatiškai šaukėsi mažametis bejėgis vaikas?

Ar jai nebuvo svarbi šio vaiko sveikata, nebuvo baisu dėl jo ašarų ir nemiegotų naktų, susigūžus drebant, kad tik neateitų paimti kaukėti apsaugininkai, kad neišplėštų iš savų namų, neatimtų nuo brangių artimųjų? Ar šis vaikas, net ,,ėmimo“ metu septynis kartus tiesiog rėkte išrėkęs – ,,neisiu, nenoriu“ – buvo išgirstas Seimo pirmininkės, sujaudino jos moterišką, motinišką širdį?

Deja. Tai kaip čia išeina?

Kas tuomet jaudina mūsų valstybėje šią moterį, jei jos nejaudina kenčiantis ir nelaimingas vaikas?

Antras mano apsisprendimo faktorius – tai išvarytų iš Lietuvos piliečių balsai. Konservatorių lyderiams lietuviai, gyvenantys už Lietuvos ribų, ilgą laiką buvo nesvarbūs: nesiekta jų telkti glaudžiam ryšiui su Tėvyne palaikyti, neskatintas jų bendruomeniškumas, nekviesta puoselėti lietuvybę.

Dar daugiau – Vakaruose žmonės atsidūrė dėl nepriteklių, o valstybės vadovams tai nesvarbu ir dabar, regis, kai kas net labai nori, kad iš Lietuvos išvažiuotų kuo daugiau žmonių, kurie vėliau būtų pakeisti ypač pigia darbo jėga iš rytų šalių. Tik hipotetiškai įmanoma, kad emigravę tautiečiai sugrįš į Lietuvą.

Gegužės 17 dienos agresijos brutalumas parodė, kad Lietuvoje galima viskas: numarinti bylas, apkaltinti piliečius nebūtais dalykais, perduoti dvi kuopas, arba pusę bataliono, policijos į privataus verslininko – antstolės – rankas. To normalioje, save gerbiančioje valstybėje būti negali.

Aš pasisakau už dvigubą pilietybę emigrantams ir jų vaikams. Man rūpi emigrantai, nes jie – lyg našlaičiai, netekę tėvų.

Užsienio valstybėse gyvenantys lietuviai yra mūsų tautos, mūsų valstybės dalis.

Man rūpi ir tautinės mažumos, gyvenančios Naujamiesčio rinkiminėje apygardoje. Joms noriu pasakyti, kad iškilę konfliktai tarp skirtingų tautų turi švelnėti, ir veiksmingai diskusijai turi būti atrastas tinkamas pagrindas, kurio lig šiol nerado konservatoriai. Ir kad pati didžiausia grėsmė, su kuria šiandien susiduria Lietuva – tai įsigalėjusi korupcija. Korupcija – pats didžiausias Lietuvos priešas, kas dieną ją gramzdinantis vis gilyn.

Kodėl ne Garliavoje ?

Todėl, kad aš nebijau iššūkių. Kitaip niekada nebūčiau kovojusi už brolį ir jo dukrelę, stojusi prieš tokią korupcijos, melo, šantažo ir nužmogėjimo galybę.

Tai nėra lengva, ir daugelis, vos pajutęs pirmuosius nepasisekimus, būtų palūžęs. Aš kovojau, nes jaučiau pareigą apginti nelaimingą vaiką-auką, apginti tiesą, kurios siekis ne vienam apskritai jau atrodo beprasmis tokioje supuvusioje ir degradavusioje valstybėje.

Daug kam regis, kad čia pasiekti jau nieko neįmanoma – tiek suklestėjusi klanų ir biurokratijos imperija. Tačiau dėl tiesos ir žmogiškumo aš kovoju toliau – man nėra tas pats, kokioje Lietuvoje gyvensime, kokioje augs mūsų vaikai.

Visi esame verti kitokios, teisingos ir doros, Lietuvos.

Garliavoje kandidate išsikėlė mano teta Audronė Skučienė. Čia ji susigrums su socialdemokratais, kurių garbės pirmininkas yra Aloyzas Sakalas, siejamas su painiomis Pikeliškių vaikų namų istorijomis. Socialdemokratų sąraše yra ir Arkadijus Vinokuras, buvęs klounas, ypač aktyviai gynęs L. Stankūnaitę ir A. Ūsą.

Ir paskutinis punktas. Mandagiai priminsiu, kad I. Degutienė yra kilusi iš Druskininkų, ir Naujamiesčio apygardoje balotiruojasi tokia pat teise, kaip ir aš. O gal ji labiau bijo pralaimėti savo gimtuosiuose Druskininkuose?

Naujausi

Komentarai (86)

Rikiuoti
Palinkėjimas rinkėjams2012-09-15 13:01

"Violetiniai rinkėjai" šiandien dar remiantys Venckienės šutvę, atsibuskite pagaliau !!! Ačių dievui, didžioji dalis jau suprato kas per gyvačių lizdas yra Venckų - Kedžių šeimynėlė, per mėnesį rėmėjų sumažėjo daugiau nei dvigubai nuo 3,5 iki 1,6 proc. Iki rinkimų šis skaičius dar tikrai gerokai sumažės. Tikra tiesa apie pedofiliją ir žmogžudysčių užsakovą išaiškės jau greitai. Jums bus gėda net pagalvoti , kad buvote tokiais kvailiais. Venckienė į seimą patekti neturi jokių šancų, o jei ir per stebuklą patektų tai ten užsibus labai trumpai ir pateks į vietą kur jau seniai turėjo būti - kalėjimą. Sunku protu suvokti, kaip galima nematyti koks baisus žmogus yra Venckienė, kad ir paskutinis jos "sirgimas", tai tiesiog pasityčiojimas iš valstybės institucijų, pasityčiojimas iš visų mūsų ir tokį žmogų kažkas rinks į semą. Tuos kas balsuos už Venkienę ir visą jos "Drąsos kelią" , galima vadinti jau nepataisomais kvailiais.

--->ai2012-09-15 04:32

Eik komentuoti į Delfi ar savo Pakruojo žinias, o ne teršk čia teisingos linkmės puslapio turinį!

Prieštarauju2012-09-15 04:04

Kodėl sako, kadvisi Valinsko partijos nariai yra aferistai. Juk ir pats Valinskas norėjo, kad būtų geriau. Juk būdamas seimo pirmininkas neėmė visos algos. Okas jam pritarė? Tiesiog visi pasijuokė. Tai kas liko jiems daryti? Pradėjo plaukti pasroviui tik sukeldami bangas, kad turėtų kai kas per jas pašokinėti. Oką išdirbinėja konservatoriai: sumažino pensijas ir tas lėšas panaudojo A. Kubiliaus rezitencijai remontuoti. Kur matyta , kad remontui negana 3 mil. litų? Už tiek lėšų galima įrengti ne vieną o 3 rezidencijas. O ir dabar sattybos dar nebaigtos. Žodžiu valdžia nemoka elgtis su pinigais, todėl , kad jie nežino kaip juos uždirbti. Reikia pinigų- pasiskolinams,dar singa- sumažinam pensijas, dar- pakeliam mokesčius, ir. t. t. O kodėl jie rado lėšų savom algom padidinti. Reikia Lietuvai naujų permainų. Už tiesą ir teisingumą.

ai2012-09-15 03:12

Bus daug juoko iš tų durnelių, kurie balsuos už Venckinės, už Matulevičiaus partijas, aišku, kad paskui keiks išrinktus, o kai kurie net bijos pripažinti savo kvailumo, kad už juos balsavo.

ai2012-09-15 03:08

Durnumas nepagydoma liga, tas pats žmonių išdurnėjimas, kaip 2008 metais, balsuojant už Valinsko partiją, tuo politiniai aferistai ir naudojasi.

As2012-09-15 00:36

patariu,kai bunam kur nors susirinke,klausia: uz ka balsuoti?...Sakau,balsuokite uz DK,jei kam nepatinka,balsuokite uz Matuleviciaus,bet tik ne balsuokite uz senuosius,nes jau 22 metai irode,kad jie vagys su patentu!!! VISI !!!Visi buvusieji!!!Ir dar nepaprasti vagys,kuriu puseje teisesauga,bet dar ir reketininkai! Jiems viena taisykle: kiek isplesti...

Palaikau.2012-09-14 23:49

Tikrai palaikau tai ka daro p. Neringa. Deja ne aklai. Kazkodel nemanau kad sitie jos drastiski veiksmai, buvo skirti tik tam kad pasikelti reitingus. Kyla pirmas klausimas: kas finansuoja jos partija? -Ar tai verslas? -Gaila, bet jai taip, tai Lietuvoje svaraus verslo net su ziburiu nerastume. Ar ne nuo cia viskas ir prasideda ponai? Yra ir antras klausimas: kam reikejo priversti suabejoti pone Neringa, pateikiant tiksliai surezisuota spektakli del savo ligos? Suprantu netgi tai, kas gal but kito kelio ir nebuvo! -Bet deja tai nera geriausias budas. Tai taip pat yra melagingas kelias o ne taktika. Pasakysiu paprastai ka galvoju: visa valdzia yra parsidaveliska. Ir kuo ji didesne, tuo labiau parsidaveliska. Irodykit kad as klystu ponai. Aciu kad turejote kantrybes paskaitineti.

A2012-09-14 23:09

Degutienės tipo politikes turi pakeisti padorūs žmonės. Tik gaila, kad DK sąraše atsirado Gylys, Matulevičius, Petronis ir panašūs implantai. Konservatoriai juk irgi teikė vilčių. Bet, deja, daugelį savo rinkėjų nuvylė, parodę savo supuvimą Garliavos dramoj. Kad neatsitiktų taip ir DK. Jei jau dabar leidžia save maustyti keliems čekistams, tai kodėl to negalės būti gavus valdžią ?

Vidmantas2012-09-14 20:42

Tik uz ,,Drasos kelio" partija, kuri suteikia vilciu sugrazinti teisinguma, pasitikejima valstybe. Neringa yra Lietuvos didvyre, kovodama del tiesos, zinodama pasekmes nebijojo mesti isuki valstybininku klanui, kuriuos galimai valdo pedofilai. Mano visi pazistami balsuos tik uz 6 Nr. ,,Drasos kelio" partija

Pikasas2012-09-14 20:12

KUR VERTA DURTI PIRŠTU? Nuo to momento, kai teisėja Neringa Venckienė, galima sakyti, priverstinai atsistatydino iš pareigų, jos statusas pasikeitė iš esmės. Dabar ji gali laisvai reikštis politikoje, siekti politinės karjeros ir vesti sukurtą “Drąsos kelio” partiją TIESOS ir TEISINGUMO paieškų link. Didelė dalis visuomenės ir netgi atskiri teisininkai suprato globėjos ir jos aplinkos pastangas apsaugoti mergaitę ir siekti teisingumo Lietuvos teisinėse institucijose. Pedofilijos ir žudynių skandalui neliko abejingi ir emigravę Lietuvos piliečiai, kurie renkant naują Seimą gali labai reikšmingai išsakyti savo požiūrį į dabartinę situaciją Lietuvos teisėsaugoje ir konkrečiai ką jie mano apie buvusios mergaitės globėjos pastangas. Dabartiniu metu visa ta kova ir parama jai persikelia į politinį “minų” lauką, kuris nėra taip lengvai pereinamas, kaip galėjo pasirodyti politikos naujokei. Jame kompetencijos ir dalykiško politinio mąstymo poreikis ne tik kad nesumažėja, bet ir išauga. Kovoti prieš visus ir prieš viską, kaip siūlo ir “bačkos aktyvistai” yra ta kryptis, kuria gali labai džiaugtis tik A. Ūso “garbės” gynėjai ir esamos teisėsaugos padėties garbintojai. Jie puikiai suvokia, kad izoliavus “Drąsos kelio” partiją, nebus sudėtinga ir sekančioje Seimo kadencijoje apsaugoti galimą įtaką tai teisėsaugos daliai, kuri šiame skandale pasirodė kaip nekompetentinga, o kartais net ir nesąžininga. Ne kartą esu raginęs N. Venckienę atskleisti savo politines pažiūras bent jau nurodant tas politines jėgas, kuriomis ji labiausiai pasitiki įgyvendinant teisingumo siekius Lietuvoje. Tos kairiosios ir liberalios jėgos, kurios net ir mažo pirštelio nepajudino minėtos istorijos eigoje gali džiūgauti po tokių N. Venckienės rašinių, kaip šis. Joms vis labiau sekasi izoliuoti naują partiją net ir nuo tų politikų, kurių pozicijos buvo pakankamai pozityvios, ruošiantis būtinoms permainoms teisėsaugoje. Savo politinę poziciją Seimo pirmininkės atžvilgiu kandidatė į Seimą Neringa Venckienė išsako taip: “Manau, kad už dabartinę Lietuvos tragediją – 52 milijardus litų skolos, merdinčią ekonomiką, įsigalėjusią korupciją, teisinį nihilizmą ir masinę gyventojų emigraciją atsakinga ji.” Niekaip negaliu sutikti su tokiu vertinimu. Yra daugybė objektyvių ir subjektyvių faktorių, kodėl šalyje vis dar nesuvaldoma korupcija, kontrabanda, kodėl vis dar emigruojančių tris kartus daugiau , negu sugrįžtančių. Pagaliau, kodėl teisinė sistema nesugeba tinkamai ir laiku vykdyti savo užduočių. Vertėtų N. Venckienei, kaip teisininkei, giliau išsiaiškinti Seimo konstitucines prievoles kitų Lietuvos valdžios institucijų tarpe. Visas minimas kaltes suversti tik vienam asmeniui, vadovaujančiam įstatymų ir jų pataisų kūrimo darbui nėra teisinga. Teisingiau būtų pasakyti, kad už tai atsakingi esame mes visi Lietuvos piliečiai, kurie dažnai vis dar blaškomės postkomunistinėje erdvėje įvairių rinkimų metu, dorai nesuvokdami tų svertų, kurie galėtų greičiau integruoti Lietuvą į pažangiausių demokratinių valstybių terpę.

Pikasas22012-09-14 20:12

Irena Degutienė, gindama Seimo vaikų teisių kontrolierę, mano supratimu, elgėsi mažu mažiausiai nesolidžiai. Seimo priimtas sprendimas netgi nesvarstyti E. Žiobienės atsistatydinimo pareiškimo paliko atmintyje kartų prieskonį. Pažiūrėkime į situaciją dar atidžiau. Kas galėjo pagal pareigas ir laiksnius pretenduoti į E. Žiobienės vietą? Kaip supratau, Slušnys ir gal būt – Pūras. Tad siūlydama E. Žiobienę į pareigas vietoj R. Šalaševičiūtės Seimo pirmininkė gal ir neturėjo plataus pasirinkimo galimybės. Kita nuoskauda N. Venckienei buvo Seimo specialios komisijos balsavimas vieno balso persvara dėl siūlymo teisėjos teisinio neliečiamumo suspendavimo ir gan vieningas Seimo verdiktas tuo pačiu klausimu. Kad taip daugumoje balsavo ir TS LKD frakcijos nariai – mano supratimu, buvo politinė klaida, kaip ir daugelio jų ilgalaikis “stovejimas po medžiu”, kai skriaudžiamas vaikas, keistai žūsta ar būna nužudomi žmonės, o kai kurių teisėsaugininkų veiksmai kelia daug klaustukų. Tai turi būti ne tik teisėsaugos institucijų, bet ir visų politikų rūpestis . Verta nepamiršti ir to, kad tuo metu apie “Drąsos kelią” sukosi politiniai darinukai, kurių vadovai buvo gan marginalios asmenybės. Buvo iškilusi grėsmė, kad tokie “gudručiai” suvalgys “Drąsos kelio” politinius naujokus , kaip sakoma “su batais”, tad ir dešinės politikos senbūvių atsargumas jei ir nepateisinamas tai gali būti suprantamas. DK vis tik pavyko atsikratyti tokių veikėjų paslaugų, kurie dabar susijungė į nelabai viltingą koaliciją, o “DK” partijos sąraše išlikęs “kadras” V. Matulevičius gali būti nureitinguotas balsavimo metu. Pasilieku prie savo ankstesnės nuomonės, kad “Drąsos kelio” partija gali patekti į Seimą. Rezultatas gali būti netgi artimas valinskinio TPP sėkmės dydžiui. Negalima šių politinių jėgų bandyti kaip nors sutapatinti, nes ir jų elektoratas ir konkretūs tikslai gerokai skiriasi. Norėtusi tikėti, kad skiriasi ir perspektyvos galimybės. Net ir po šio straipsnio publikacijos, turiu viltį, kad Naujamiesčio apygardos rezultatai gali būti labai suaktyvinti užsienio lietuvių ir gan reikšmingi bendram mūsų šalies politiniam fondui, kuriame ir šiandien pozityvią vietą matau ir politikos naujokei “Drąsos kelio” partijai. Užsienio lietuviai, jei jie nepamirštų ir pasinaudotų savo politine teise balsuoti, galėtų netgi nulemti mūsų valstybės politinę ateitį be neokomunistinių jėgų politinių grupuočių. Siūlau Neringai Venckienei atitrūkti pagaliau nuo asmeninių nuoskaudų aiškinimosi, personalinių dalykų akcentavimo. Situacija tampa kur kas labiau politizuota, tad kur kas prasmingiau būtų išplėsti savo politinio matymo lauką analizuojant įvairias provlemas ir galimus jų sprendimo būdus platesniame kontekste. Asmeninės nuoskaudos sukelia pyktį, kuris politinėje kovoje gali tapti rimtu trukdžiu siekiant pozityvių rezultatų. Sėkmės visiems, kurie siekia TIESOS ir TEISINGUMO.

Skylamusis2012-09-14 19:50

Kazkokios anomalijos ! Isvakarese i Prokuratura > " susergama " ! O iusvakarese i rinkimus > " pasveikstama " ! Stebüklingas tas tamstos daktarelis, net " sirgimo " dienu skaiciu apskaiciavo ! Ir dar kaip punktualiai, vos ne sekundemis ! O jei prie tamstos straipsnio > tai VISKAS VEL susieta TIK su Garliava ! Pora sakiniu, del ivairumo, bandoma iterpti a la apie korupcija, ekonomika ir t. t. , bet nespejus isijausti i tamstos " programa ir siekius " > ima ir islenda VEL patvorio istorijos nuotrupos ! Labiausiai patiko tamstos sakinys : " Atsirade konfliktai tarp skirtingu tautu , TURI buti svelninami .." ! Tai tamsta , gal laikas susimastyti ir imtis " svelninti " konflikta su kita " barikados puse" del SVETIMO tamstai vaiko, kazkokio naiviai perdeto siekimo ja vel issplesti is Motinos, ir pagaliau papasakoti TIESA, kuria taip zadejot X metu ! Laukiam ! O ypac kokia itaka tures tie jusu angelai Serafimai > parodys ateinacios savaites ! Apsurdas kazkoks iki anekdotu lygio !

optimistas2012-09-14 17:49

Tavo vidinis gyvenimo tikslas. Kai tu pakyli auksciau to,kad tik isgyventi,gyvenimo prasmes klausimas tampa paciu svarbiausiu tavo gyvenimo klausimu. Daugelis zmoniu jauciasi itraukti kasdienine rutina ir atrodo prarade gyvenimo dziaugsmo ju gyvenime suvokimo svarba. Kai kurie tiki,kad gyvenimas eina aplenkdamas juos ar kad ju gyvenimas jau praejo. Kiti jauciasi suvarzyti priklausomybes nuo darbo,tam kad islaikyti seima ar del finansines ar kitos gyvenimo situacijos. Kiti yra apimti stipraus streso,kiti visisko nuobodulio. Vieni apimti nervingo nesustojamo darymo;kiti pasimete ir sustinge. Daugelis zmoniu siekia laisves ir turtu,kuriuos sieja su klestejimu. Kiti jau dziaugiasi salygine laisve kuria suteikia klestejimas ir atranda,kad net ir tai nesuteikia prasmes gyvenimui. Tikrojo tikslo radimo negalima niekuo pakeisti. Bet tikrasis ir pirminis tavo gyvenimo tikslas negali buti rastas isoriniame lygmenyje. Nes nera svarbu ka tu darai,svarbu kas tu esi-taip sakant,tavo samoningumo busena. Taigi svarbiausias dalykas yra suprasti stai ka:Tavo gyvenimas turi vidine ir isorine prasme. Vidinis tikslas reiskia BUTI ir tai pirminis tikslas. Isorinis tikslas reiskia daryma ir tai yra antrinis tikslas. Vidinis ir isorinis tikslas yra taip persipyne,kad beveik neimanoma kalbant apie viena nemineti kito. Tavo vidinis tikslas yra prabusti. Tik tiek. Tu tuo tikslu daliniesi su bet kuriuo kitu zmogumi planetoje-nes tai zmonijos tikslas. Tavo vidinis tikslas yra dalis esminio visumos tikslo ir apsireiskiancio visatos intelekto dalis. Isorinis tikslas gali laikas nuo laiko kisti. Tai gali buti labai skirtinga kiekvienam asmeniui. Vidines prasmes atradimas ir gyvenimas su ja santarveje yra isorines prasmes uzpildymo pamatas. Tai tikros sekmes pagrindas. Be sios darnos,per dideles pastangas,nesklandumus,uzsispyrima,sunku darba ar apgaudinejima,tu tebegali pasiekti tam tikru dalyku. Bet tame pasiekime nebus dziaugsmo ir jis neisvengiamai baigsis kokios nors formos kancia. Eckhart Tolle

oo2012-09-14 17:05

Tik uz Neringa , visus parsidavelius , tarnaujancius rusijai ir amerikai isvyti is Lietuvos arba teisti

xxxxxxxxxx2012-09-14 15:26

net jeigu ir pati Neringa negali paeiti, jos komanda turi eiti i zmones. Turguose, kitose zmoniu susiburimu vietose. Dalinkite skrajutes, tik ne su labai ilgu tekstu. Visu pirma kvieskite zmones ateiti balsuoti. Ir paaiskinkite, kodel balsuoti uz jus. Visose normaliose salyse politikai eina i zmoenes savo apylinkese. Prancuzijoje rinkimai vyko simet, kandidatai dalino savo skrajutes mazu miesteliu turguose ir spaude rankas ir kalbejo su zmonemis. Nepamirskite tokio dalyko, kad jusu sekme priklauso nuo paspaustu ranku skaiciaus. O internetu gauta medziaga man nesukelia emociju. ji yra negyva.

Juozas2012-09-14 15:16

Provincijose dauguma gyventoju sydaro senyvo amziaus zmones ir jie neiziuri kaip mus ,rinkejus apraizge visu sisteminiu partiju vilkai. Jei butu galimybe DK partijos kandidatams daugiau pavazineti po provincijas ir kalbeti zmonems, kad jie atmerktu akis. Mano seima uz DK partija, linkime visiems jos nariams sveikatos ir gero ryzto.

broliai ir seses2012-09-14 14:48

nesvarbu kokios mes tautybes esame,nesvarbu kokiam mieste mes gyvename,ar kokioj saly kupra lenkiam,bet tikrai zinau,kad visiems mums rupi musu salele Lietuvele,kurioje mus teveliai uzaugino,mes gimdem ir auginom savo vaikelius,isleidom juos uz juriu mariu laimes jieskoti,auginam anukus ir vis laukiam kada gi musu Tevynej geriau bus, kada musu vaikai sugrys,kada mes patys galesim atsikvepti ir patys sau pasakyti,--stai dabar galiu ramiai ir numirti,nes palieku Lietuva klestincia,svaria ir joje savo anukus laimingus,vaikus sugryzusius,darbo turincius,tiesa ir teisingumas pagrindinis valstybes variklis,-stai tokios mes norime Lietuvos,nes ji maza ir nesaugi,todel ir saugumas turi buti skaidrus ir saugus,o tai jau Matuleviciaus pareiga ji pakeisti. Bendraminvciai ,norintys sviesios ,turtingos ir saugios Lietuvos ,balsuokime uz "DRASOS KELIA' ir A. Matuleviciaus LIETUVA LIETUVOJE!!!

manau2012-09-14 14:33

kad tiek degutiene,tiek Sakalas. tiek paemus bendrai tokias p-jas kaip konservatoriai,ypac pedofilai socialdemokratai,socialliberalai,liberalai, kairistai,centristai ir visi kiti poch----istai ,jau sau peisivoge, padus prisilaize ir rusams ir prusams ir kam tik nori,prisidirbo tiek ,akd ir patys nebesupranta kur geri darbai ,o kur purvini,jie taip visi persipine ,persiraizge, susivienije ir susipurvine,kad LIETUVA isgelbes tik ju atleidimas nuo valstybes reikalu,nes jie kitaip jau gyventi nezino kaip ir nemoka ir nesistengs gyventi blogiau vardan tos Lietuvos,bunant jiems valdzioje ,todel as ir mano visi pazystami balsuos uz N. Venckiene ir "DRASOS KELIA"

zz-2012-09-14 14:19

Į kalėjimą ją ,o ne į seimą .Vakar teisme pradėjo aiškėti visa tiesa .Galimai ji su narkošu broleliu ir tvirkino mergaitę .Tiesa po truputį aiškėja ir baikit klaidint žmones .Mes norim visos tiesos ,neringa ,kaip tu viską kūrei ,režisavai .Ir ne tavo nosei su Degutiene grumtis .Protingi žmonės už tave tikrai nebalsuos .

pagarba Neringai-2012-09-14 10:14

tik tokios stiprios ir teisingos moterys turi buti Lietuvos Seime! L.

Tadas2012-09-14 02:52

nemanau,kad Degutienė rimta Venskienės priešininkė,gal su Antanu ir susigrumtu,bet ne su Venskiene.Venskienė galėjo pasirinkti rimtesnių priešininkų,Butkevyčių ar Uspaskich nes mano supratimu šie vyrukai stipriau įsivėlę į Venskienės persekiojimą negu mums atrodo.

Sėkmės2012-09-14 02:39

didžiausios, tik reik stengtis, kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie Drąsos kelią ir Už Lietuvą Lietuvoje.

tiesiog2012-09-14 01:48

mes nugalėsim!

JURGIS2012-09-14 01:39

prisiminkime kiek partijos iš biudžeto prisichvatizavo lėšų,todėl ir turi iš ko reklamuotis,o DK partijatokių lėšų neturi.Paskutiniai valdančiųjų" žygdarbiai"-finansavimo iš biudžeto lėšų nutraukimas vaikų globos namams.Sveiku protu nesuvokiama.Aš esu prieš partijų rėmimą iš biudžeto lėšų,tegul gyvena iš nario mokesčio,nes iš partijų daugiaublogio nei naudos.O jeigu neišsilaikys,tai dar geriau-mažiau bus tautos mulkintojų.

Algirdas Onaitis2012-09-14 01:37

Viskas gerai.Tikiuosi p.Neringa ir aplinka susimaste,kad gali tekt ir Premjere pabut.Baisus dalykas,kai prisimenu,kaip anuo metu dar nedidelis ir nesuizulejes tarybu Lietuvos biurokratinis aparatas suciurlino mokslininke ir ekonomiste K.Prunskiene.Si karta sekme bandys sukciu maciusi Teiseja.Tai geriau.Bet ir priesas nepalyginamai baisesnis.

geda>>>>gaila2012-09-14 01:18

O man negaila "padorios" Degutienes. Ka ji nuveike pries uspaskicha? Ka nuveike visa TS-KDP pries uspaskicha? Leido tyciotis is Lietuvos! Ir ne tik! Kartu su visu valkatynu tyciojasi is Lietuvos! Galu gale viena teta is ts-kdp su kita teta is job'o uzristom akim - tai vadinasi valstybes atstoves! - buvo nuveztos kazkur i konspiracini lageri aplankyti pagrobto vaiko ir laikymo salygomis liko patenkintos! Kita teta - pediatre su sautuvu - koketuoja uzsilipusi ant baro kedes TV laidoje su uspaskichu, postringauja apie meskiukus... Ar tai cia padorumas??? Tai cinizmo virsune!!!

NUOMUONE2012-09-14 01:16

JEI NERA PLATINAMOS KOKIOS SKRAJUTES APIE DRASOS KELIA...TAI ZMONES TURI KVIESTI PATYS SAVO KAIMYNUS,DRAUGUS ,PAZYSTAMUS ,KURIE NESINAUDOJA INTERNETU ,ATSISVIESTI STRAIPSNIUS APIE GARLIAVA IR DALINTI GATVESE ,PARDUOTUVESE...NA LABAI IS TIKRUJU MAZAI REKLAMOS...KAI BUVOME GRYZE TRUMPAM I LIETUVA ,TAI NUSTEBOME KIEK DAUG ZMONIU NET NEZINO APIE DRASOS KELIA....

NUOMUONE2012-09-14 01:14

JEI NERA PLATINAMOS KOKIOS SKRAJUTES APIE DRASOS KELIA...TAI ZMONES TURI KVIESTI PATYS SAVO KAIMYNUS,DRAUGUS ,PAZYSTAMUS ,KURIE NESINAUDOJA INTERNETU ,ATSISVIESTI STRAIPSNIUS APIE gARLIAVOS STURMA DALINTI GATVESE PARDUOTUVES...KODEL TIEK MAZAI REKLAMOS????TIKRAI NIEKO NEBUS ,JEI NEBUS DAUGIAU REKALOMOS ..DAR MENUO LIKO ...PABANDYKITE KAZKA DARYTI...

To gero linkintis2012-09-14 00:51

Argi jūs nežinote, kad Neringai operavo kojas ir ji negali vaikščioti? Kaip ji gali eiti į susitikimus ir vakarones, tuo labiau Vilniuje, savo rinkimų apylinkėje? Kaip ji ten nuvažiuos su ramentais?

Labai2012-09-14 00:13

geras straipsnis.Ačiū NERINGAI ,mes šventai tikime,kad visoje Lietuvoje yra palaikančių N.V. ir "Drąsos Kelias" partiją,nesvarbu,kad kai kuriose vienmandatėse apygardose nėra šios partijos kandidatų,- reikia balsuoti už sąrašą Nr.6 ir reitinguoti pačius sąžiningiausius,doriausius kandidatus ir įrašyti į pirmą penketuką... linkime NERINGAI laimėti pirmajame rinkimų ture...

rinkėjas2012-09-14 00:06

Sveikinu Neringą, apsisprendusią išvaduoti Vilniečius nuo apsivogusios ir apsišikusios gegutienės, darančios gėdą mano gimtam miestui.

vi2012-09-13 23:58

Manau,kad reikėtų ekspertai.eu labiau pasireklamuotų. Tada žmonės sužinotų ir apie Drąsos partiją. Darykite ką nors!

gaila2012-09-13 23:28

gaila kad venckienė nesusikovė su tikrai neigiamu uspisku,kokiu palaičiu. Degutienė viena iš padoresnių. Klysti Venckien.Kaip tik reikėjo su TS eiti išvien.dabar nelaimėsi ir tave suės

enka2012-09-13 23:13

Aciu, Neringa, Jusu skleidziama sviesa teikia stiprybes ir vilties...

kielė2012-09-13 23:07

Puikūs atsakymai, p. Neringa.O Degutienė, pasirodo, daug pavojingesnė nei koks stačiakaktis socdemas-tikra hiena

Gero linkintis2012-09-13 23:03

Viskas būtų gerai, tačiau jei dirbsite tik internetu ir pusiaupogrindinėje spaudoje, tai nieko nebus. Rinkimus lems senjorų ir pensininkų balsai, kurie nežino interneto, žiūri LTV, klauso LVR ir skaito miesto ar rajoninį laikraštį ir gana nedidelė dalis dar kartais apsilanko bažnyčioje. Pats laikas eiti į žmones, rengti DK atstovų ir rėmėjų susitikimus-vakarones, kalbėti ir dalinti kopijuotą medžiagą žmonių susibūrimo vietose. Tik aktyvi veikla žmonėse, kaip sąjūdžio laikais, gali atnešti reikiamą sėkmę rinkimuose. Nesitikėkite nieko gero beveik iš jokių televizinių ar radijo laidų, jos visos dirba sistemai ir jomis naudojamasi ir kuo toliau tuo labiau bus bandoma naudotis žaidžiant į vienus vartus, taip kaip reikia labiau patyrusiems.

Karolina2012-09-13 22:42

Puikus pasirinkimas ir tikrai bus sėkmingas. Sėkmės ,Neringa, nelygioje kovoje su Degutiene, nes jos pristatymas visuomeenei labai šiuo metu nudailintas . Tiesos ir šviesos kelio linkiu ,Neringa. Žmonės, kurie dar neapakę, akylai stebi ir atskiria tiesą nuo melo.

....2012-09-13 22:23

Tik uz drasos kelia. Kiek naktu nemiegotu,kiek prarastos sveikatos,ramybes. Kartais galvoji,kad tokios tikroves geriau visiskai nematyti. Didesnio banditizmo nesam mate. Nera dienos,kad 100 kartu per diena neprisimintum Neringos ir jos artimuju,apie Deimantele nera zodziu. Nejaugi taip ir baigsis si banditiso melo byla???? Teisesauga protaujanciu zmoniu niekada nebepatrauks i savo puse,jie liks kaip nieko neverti melagiai,nieksai. Bukime protingi,neklausykime ne vienu smeiztu pries Venckiene,vadovaukimes savo sirdies balsu TIK UZ DRASOS KELIA.

taigi2012-09-13 22:14

Neringa nuostabi, straipsnis labai geras, bet prognozes liudnos...Kas garantuos saziningus balsu skaiciavimus ?!

stiprybes2012-09-13 22:10

ir sekmes gerb. Venckienei !

cha2012-09-13 22:09

Degutiene sake, kad lietuviams emigracija yra mados reikalas !!!!!!!! Ar ne k...?

Orija2012-09-13 22:00

> to nuomonei #22 išgirete Gegutienę ........ ,kad bus sunku rinkejams apsispręsti,tai ką gero dave šaliai Gegutiene,pagrobtos gymdyvių pašalpos apiplešti vaikų kišenpinigiai,ES pensininkų pensijos mažiausios Lietuvoje,bet porą metų apipleštos pinigai negrąžinti,išvogtas snoro bankas ar dar mažai gegutienes veiklos,kodel ji nusiženge LR Seimo nario priesaikai neapgindama mažos mergaites ,sąrašą nusikalstamos veiklos galima dar ir dar tęsti. Klausimas kas gali jei toliau leisti dirbti LR. Seime,nebent nusikaltimų dalyviai

Irena2012-09-13 21:47

ačiū p.Neringa ir sekmės Jums rinkimuose.Mes turime laimėti.

lietuvis tikras2012-09-13 20:58

CITATA IŠ 22 KOMENTARO.. Gal ir utopiškai mąstau, bet labiau norėčiau Drąsos kelią matyti koalicijoj su konservatoriais, o ne priešpriešoj..... BET KAD 2/3 KONSERVATORIŲ BALSAVO UŽ NERINGOS IMUNITETO NUĖMIMĄ. (! ) JURKEVIČIAUS KOMISIJA PADARĖ VISKĄ KAD NEDARYT NIEKO TIE-SOS VARDAN, (! ) O APIE KONSERVATORIŲ ŠEDBARĄ TAI IŠVIS NĖRA KĄ KALBĖT IR TTT IR PAN.... Aš taip pat norėčiau, kad konservatoriai Garliavos atveju visi būtų buvę Patvoriniai, bet taip nėra. (gaila).. Maža to - jie išsižadėjo savo Garbės Pirmininko gerb. profesoriaus Vytauto Landsbergio !! NĖRA KONSERVATORIŲ - IŠNYKO KAIP DŪMAI... deja..

Ula2012-09-13 20:35

Gerb. p Neringa, ačiū Jums, kad savo ištverme, pasiaukojimu išjudinote tą apžėlusį liūną.... Žmonės po truputi bunda.... Daugybė mano pažįstamų , balsavusių už konservatorius,nuo jų nusisuko ir atsisuko į Jus. Tačiau to maža. Matote , kas darosi su spauda,su savukynais, miliūtėm, pumpreckaitėm? Eksperus nedaug kas skaito.... Žmonės dezinformuojami . Trūksta agitacijos kaimuose, mažuose miesteliuose... Daug kas net nežino ,kas ta Drąsos partija,o Degutienės šypsena, Uspaskich traukuliai, ...... neišnyksta iš ekranų .....

o2012-09-13 20:25

nu nieko sau ,ponia sumaste balotiruotis kazkokioj supuvusiojir degradavusioj valstybej.Gal geriau tegul pasiesko valstybes,kuri arciau prie dusios

Stiprybes ir istvermes!2012-09-13 19:59

Labai stiprus straipsnis! Sekmes rinkimuose!!!

rinkėjas2012-09-13 19:41

Kiek tik buvo rinkimų visada balsavau už koncervatorius bet po to kai pamačiau Degutienę bučiuojant Žiobienei abi rankas o Jurgšėną į lupas vos neapsivėmiau.Pritariu 22 ir 35 komentatoriui.

jurgis2012-09-13 19:28

1988 m. vasario 16 d. dalyvavau Šv. Onos vakarinėse mišiose ir po sugiedoto Lietuvos himno patraukėme į Katedros aikštę, kur buvau milicininkų apstumdytas. Aktyviai įsijungiau į Sąjūdžio veiklą, dalyvavau beveik visose Sąjūdžio, Laisvės Lygos organizuojamose akcijose. Po 1991-01-13 įstojau į Lietuvos Krikščionių Demokratų partiją. Nuo 1992 metų LKDP Vilniaus skyriaus valdybos narys, Šeškinės kuopos vadovas. Nuo 2001-06-15 LKDP valdybos narys. 2010 esu išrinktas LKDP pirmininko pavaduotoju. Aktyviai dalyvavau S. Lozoraičio rinkiminėje kampanijoje ir po pralaimėtų rinkimų buvau atleistas iš darbo. Teko pasikalbėti su mūsų Vilties prezidentu S. Lozoraičiu, aš jam paskiau, kad sovietinė nomenklatūra( TSKP–LDDP, KGB) valdo Lietuvos turtą ir įteisins jį kaip savo. Tada dar pasakiau, kad rajonuose, valdžios struktūrose, rinkiminėse komisijose dirba jie ir laimėti rinkimus bus labai sunku. LDDP nėra partija, o nomenklatūrinė mafinė struktūra. Buvę komunistai struktūriškai priklauso gangsterių pasauliui - bus vagiama, spekuliuojama ir į pareigūnų savivalę bus nereaguojama. Jie sugriaus ūkį ir ekonomiką. S. Lozoraitis mane padrąsino ir pasakė, kad žino ir šiam absurdui būtų užkirtęs kelią. Papusryčiavęs A. Brazausko meilužės viešbutyje, Vilties Prezidentas pasijuto blogai ir po pusės metų mirė. 1994 lapkričio mėnesį pavyko įsidarbinti VSDFV Vilniaus skyriuje vyriausiuoju specialistu, kur dirbu iki dabar. Su pasiūlymais 1998 kreipiausi į socialinės apsaugos ir darbo ministrę I. Degutienę, priėmimas užsitęsė ir man buvo pasakyta, kad palikčiau pasiūlymus. Po kelių savaičių man padėkojo ir pranešė, kad į mano pasiūlymus bus atsižvelgta. Teko nusivilti: supratau, kad ginami nomenklatūros interesai ir į mano pasiūlymus visai neatsižvelgė, o pasielgė priešingai. Buvo įvestos Sodros lubos ir Sodrą patyrė virš pusės milijardo litų nuostolių. 2005-2007 m. keletą kartu teko kreiptis į Viliją Blinkevičiūtę, kaip Seimo narę nuo Šeškinės apygardos, kurioje aš gyvenu, dėl blogo teisėsaugos darbo ir blogo sodų bendrijos įstatymo. Pateikiau medžiagos, kad teismai suklastotų dokumentų pagalba priima nepagrįstus sprendimus, prokurorai tai toleruoja. 2001 m. gegužės 12 d. LKDP konferencijoje A. Saudargo vadovaujama partijos narių grupė pareiškė norą jungtis su K. Bobelio vadovaujama LKD sąjunga. LKDP pirmininkas akademikas Zigmas Zinkevičius, profesorius Ignacas Uždavinys ir aš kartu su 38 konferencijos delegatais išėjome iš salės. Jungimasis su K. Bobelio vadovaujama LKD sąjunga neteisėtas, nes LKDP pirmininkas Z. Zinkevičius, kaip ir dauguma LKDP narių, jungimuisi nepritarė ir nepasirašė jungimosi protokolo. 2001 metų birželio 30 d. Plungėje susirinkusi LKDP Konferencija, įvertinusi susidariusią situaciją partijoje ir atsižvelgusi į tai, kad dauguma buvusių šios partijos narių ir vadovų apsisprendė ir toliau likti LKDP nariais, nutarėme tęsti Lietuvos krikščionių demokratų partijos, kaip politinės organizacijos, veiklą bei toliau vadovautis LKDP Statutu ir partijos programa. Bet išaiškėjo, kad A. Saudargas neteisėtai, su teisingumo ministerijos pagalba, panaikino LKDP (Lietuvos krikščionių demokratų partiją). Todėl LKDP senu pavadinimu nebuvo registruojama ir mes turėjome keisti jos pavadinimą. 2002 m. birželio 15 d. buvo sušauktas naujas suvažiavimas ir partija buvo įregistruota nauju, šiek tiek pakeistu pavadinimu. Tapome Lietuvos Krikščioniškosios Demokratijos partija (LKDP) ir tęsiame buvusios LKDP programą. Aš buvau išrinktas į valdybą. Istorinį tęstinumą perėmusi Lietuvos krikščioniškosios demokratijos partija 2003 m. sausio 28 d. įregistruota Teisingumo ministerijoje (kodas 195725042). Jos būstinė Odminių 10-2. Mus priglaudė LKDP garbės pirmininkas mūsų dvasinis vadovas monsinjoras Alfonsas Svarinskas. LKDP kartu su DK nugalės oligarchinį- nomenklatūrinį slibiną. Tai įpareigoja ir mano vardas. Esu vienas iš 2012 metų LKDP programos „ Tarnauti Lietuvai“ autorių.

Trigrasis to: 362012-09-13 19:25

Del Neringos, kaip seimunes, neabejokite. Jau po poros menesiu seimo reikaluose ji jausis kaip senbuve zuvis vandenyje. Puikiausiai pakeis Sedbara teises reikalu komiteto pirmininko poste. O naujuoju Seimo Pirmininku noreciau matyti Ligita Kernagi.

to trigrasis2012-09-13 19:14

deja turiu su jumis sutikti, labai akivaizdu, kad NEringa yra nauja politike, tame juk nera nieko piktybisko, bet is kitos puses sukelia abejoniu politika besidomintiems rinkejams.

Trigrasis2012-09-13 19:02

Sitame Neringos laiske, kuriame ji isdesto savo pasirinkimo balotiruotis Naujamiescio apygardoje motyvacija, man krenta i akis vienas grynai populistinis, tikrove iskraipantis sakinys, cituoju: "Manau, kad už dabartinę Lietuvos tragediją – 52 milijardus litų skolos, merdinčią ekonomiką, įsigalėjusią korupciją, teisinį nihilizmą ir masinę gyventojų emigraciją atsakinga ji." Tai silpniausioji sio straipsnio vieta (ganetinai dirbtinai skambantis argumentas). Priminsiu, jog sio Seimo kadencijos pradzioje Seimo Pirmininku buvo isrinktas Valinskas. Po kurio laiko ji nubuksavus, pirmininko posta uzeme Degutiene. Neringa, kaip politike, jus zengiate tik pirmuosius savo zingsnius. Tad kol dar nesate igijusi pakankamai patieties, venkite tokiu kategorisku pasisakymu apie jums kol kas mazai pazistama sriti ekonomika (debatuose ekonominiais klausimais Degutiene jus lengvai iveiktu, diskutuoti apie ekonomika palikite prof. Gyliui ). Savo pasisakymuose verciau akcentuokite teisinius dalykus, t. y. sriti, kurioje gerai gaudotes. Sekmes rinkimuose!

Benas2012-09-13 18:53

STIPRYBES NERINGAI IR BLAIVAUS PROTO TAUTIECIAMS. LIETUVAI DUOTAS PASKUTINIS SANSAS NUKIRSTI NKVD PANCIUS, KURIS YRA APRAISGES TAUTA NUO 1940M AR PAKILS TAUTA I LEMIAMA MUSI? AR IR TOLIAU PASISLEPIA NUO VISU DEJUOS KAIP BLOGA GYVENTI IR ZIURES TV VISOKIUS SOU KUR PLAUNA ZMONEMS SMEGENIS?

dar2012-09-13 18:39

sekmes Neringai, stiprybes.O apie Degutiene.... ji tik savo vaikus kaip pantera gina, o kas jai isprievartauti...tai tik statistika.Pirma karta per visus nepriklausomybes laikus balsavusi uz konservatorius balsuos mano seima uz DK

xxxxxxxx2012-09-13 18:12

o siaip del straipsnio, t

xxxxxxx2012-09-13 18:09

Mieli lietuviai, ne karta jau rasiau komentara, kad praejusiu keliu rinkimu duomenys rodo, kad uzsienio diplomatinese atstovybese balsuoja 10-15 tuskt lietuviu. itariu, kad dauguma ju sudaro JAV dipukai, kurie balsuoja uz degutiene. Juk zinote, kad visi ambasadu balsai eina i naujamiescio apygarda. 10 000 lietiviu balsu yra lasas juroje lyginant su beveik 500 000 lietuviu emigrantu. todel jei jus, mano kartos ( man 31) lietuviai UK, Airijoje, Vokietijoj, ir tt neateisite balsuoti si karta, viskas zlugs. o tam, kad balsuoti pastu ir isvengti problemu vykti i ambasada (juk is miuncheno nevaziuosite i berlyna, arba is nicos i paryziu) turite uzpildyti anketa iki rugsejo 19 dienos ir issiusti ja bent jau el pastu i savo salyje esancia LT ambasada. viska slabai paprasta, bet 20 metu lietuvos nepriklausomybes rodo, kad didzioji dauguma emigrantu visiskai nesidomi rinkimais ir siuose rinkimuose nesitikiu stebuklo, bet tam tikra prasme labai nusivyliau lietuviais perziurejusi balsavimo statistika VRK svetaineje.....

Jole2012-09-13 18:09

Sekmes Drasos Keliui, pagarba Neringai!

je2012-09-13 17:41

tik uz Neringa.

Nuoširdžiai2012-09-13 17:30

Neringai Venckienei linkiu stiprybės, nes jai visapusiškai yra sunku, juk politika nebuvo jos siekiamybė, jos tikslai buvo teisė, mokslinis darbas ir t.t.. Nuosirdžiai linkiu atkreipti dėmesį, kad būsimo politiko leksika skiriasi nuo teisėjo leksikos. Kategoriškumai čia tinka, bet ne visada. I. Degutienė nėra atsakinga už absoliučiai visas Lietuvos finansines skolas, bet už daug ką ji neabejotinai yra atsakinga.

to 22, 262012-09-13 17:27

Manau del tokiu zmoniu kaip 22 ir 26 komentarai siandien Lietuva ir atsidure tokioje skyleje. Ta begaline meilie konservatoriams, Diegutienei apsuko galvas , ir sitie veikejai net nesuvokia nesupranta , nemato nieko aplinkui . Venckiene dar pamirso parasyti kas kaltas del Mazeikiu naftos padovonuojimo Vilijams. O gi Diegutiene. Prisiminkim - kai Paksas atsisake pasirasyti nuostolingo Lietuvai sandoriu, tai ta kuo puikiaisiai padare Diegutiene. Tada supratau ir priemiau sprendima kad niekada nebalsuosiu uz si veikeja. Bet deja kiti zmones melai rinko ja ir toliau. Ir ka mes siandien turim visi matom. Tad manau konservatoriai ir komunistai neturi teises valdyti sali

Pritariu tik 22 nuomonei2012-09-13 17:04

Iš tos daugybės įvairiausių komentarų radau tik vieną protingą 22 nuomonę

Jurate2012-09-13 16:56

balsuosiu už "drąsos kelią"

NUOMUONE2012-09-13 16:41

GERB.NERINGA LONDONIECIU DAUGUMA SU JUMIS IR DRASOS KELIU...ACIU JUMS ,KAD JUS TOKIA ESATE!!! BE JUSU NIEKAS NIEKADA NEBUTU PAJUDEJE ...IR TOLIAU BUTU TOKIA BETVARKE LIETUVOJE ,JEI JUS NEBUTUMETE ATSKLEIDUSI VISKO SU SAVO DRASA! ZMONES LIETUVOS RAGINKITE KITUS ,KAD BALSUOTU UZ DRASOS KELIA...MUSU TURI BUTI LABAI DAUG...

Sėkmės2012-09-13 16:39

gerb. Neringai. Palaikau visa širdimi ir geros kloties kilniame šios Lietuvos Dukros kelyje, jos darbuose ir siekiuose. Menka ir niekinga savo esme pasirodė I. Degutienė. Ne vieta jei Seime. Nei ji konservatorė, nei gydytoja ta prasme, kokia įdėta į šios žodžius, lyginant su prof. V. Landzbergiu arba žiūrint Hipokrato priesaikos prasme. Baili, pataikūniška ir neturinti žmogiškųjų vertybių. I. Degitienė paniekino Lietuvos piliečių jai suteiktą teisę ir didelę galią skirti kilniems darbams - ginti niekinamą vaikystę, taigi ir Lietuvos ateitį. Manau, šį neištrinama, neišvaloma ir neužmirština dėmė persekios I. Degutienę visur ir visada.

Nuomonė2012-09-13 16:28

Galiu pasakyti, kad ir man nepatinka, kad Neringa nori susipriešinti su Degutiene, konservatoriais. Viso pedofilijos skandalo metu mačiau, kad Neringa elgiasi nuoširdžiai, palaikiau ją. Ir dabar man atrodo, kad Neringa yra aistringa kovotoja už teisybę, bet teiginys "Manau, kad už dabartinę Lietuvos tragediją – 52 milijardus litų skolos, merdinčią ekonomiką, įsigalėjusią korupciją, teisinį nihilizmą ir masinę gyventojų emigraciją atsakinga ji [Degutienė]." neįtikina. Aišku, lengviausia visas valstybės bėdas suversti kažkam, tą kažką supriešinti su savimi ir taip bandyti pritraukti rinkėjų. Nežinau, ar galima Degutienės veiksmus Žiobienės atžvilgiu vertinti kaip palaikymą. Matyt, galima sutikti, kad Degutienės sprendimus šiuo atveju įtakojo ir baimė - baimė pasielgti nestandartiškai, baimė pakovoti už principus, prieš sisteminį blogį. Bet kuriuo atveju, manau, kad Degutienės vaidmuo Lietuvos politikoje per visą kadenciją buvo daugiau teigiamas, nei neigiamas. Gal ir utopiškai mąstau, bet labiau norėčiau Drąsos kelią matyti koalicijoj su konservatoriais, o ne priešpriešoj. Neringa, palaikau Tave, suprantu, kaip Tave išsekino visi šitie skandalai. Noriu tik palinkėti labiau atsigauti emociškai, kad atsirastų šiek tiek santūrumo, diplomatiškesnio kalbėjimo pajutimo (aišku tiek, kad nenukentėtų principų gynimas). Svarbu nepamiršti, kad ne viską įmanoma vertinti vienareikšmiškai, ypač, kai kalba eina apie sudėtingus politinius/ekonominius klausimus, kur beveik niekada neiaišku, kokios tiksliai bus konkrečių politinių veiksmų/sprendimų pasekmės. Gerai, kad nesu Naujamiesčio apygardoje - būtų sunku apsispręsti už ką balsuoti :)

iseive is Liertuvos,2012-09-13 16:26

tikiu jumis,Neringa,ir linkiu sekmes!Nusprendziau jau seniai,kad balsuosiu uz jus.

nuomone2012-09-13 16:03

Tik Uz Neringa , tik uz DK. Kito kelio nera. Daugiau niekada neturesim tokios galimybes isvalyti seima nuo padugniu

xxx2012-09-13 15:59

Tik už Drąsos kelią

PILIETIS2012-09-13 15:52

VARDAN TOS LIETUVOS UZ DK . LIETUVI NESIKLAUPK ANT KELIU AZUOLAI MIRSTA STOVEDAMI. KIEKVIENO ZMOGAUS TEISE RINKTIS.

Jonas2012-09-13 15:51

Puikus, nuoširdus ir paliečiantis kiekvieno doro lietuvio širdį straipsnis. Balsuosiu už Neringą, o I. Degutienė yra blogų darbų pridariusi ne tik Seime. Negali būti, kad žmogus tampa blogas netikėtai, atėjęs į Seimą. Manau, tokia pati darbo kokybė buvo ir ankstesniame darbe. O, be to, kaip gydytoja ji negalėjo nežinoti, kad senukai priversti duoti kyšius gydytojams už gydymą ligoninėje. Ji taip pat negalėjo nežinoti, kad senukams, atsidūrusiems ligoninėje su širdies ligomis, yra "išrašomi" psichotropiniai vaistai, kurie nėra pagydę nei vieno žmogaus. Ji kaip gydytoja negalėjo nežinoti, kad antidepresantai dažnai būna savižudybių priežastis. Ji kaip gydytoja negalėjo nežinoti, kad psichiatrai depresiją įvardina kaip ligą, nors tam nėra jokių mokslinių įrodymų. Todėl psichiatrai įvardina daugybę įvairiausių priežasčių: rudeninė depresija, žieminė depresija ir visokios kitokios depresijos, kurios psichiatrai išgalvoja tik tam, kad kuo daugiau parduoti antidepresantų, kurie padaro žmogaus protui nepetaisomą žalą. Kaip gydytoja, ji negalėjo nežinoti, kad psichiatrai sąmoningai inicijuoja žmonėms, turintiems psichosomatinių problemų, invalidumą, kad vėliau už tuos brangius vaistus galima būtų gydyti juos mokesčių mokėtojų sąskaita. Liūto dalis iš ligonių kasų atitenka psichiatrijai. Ji kaip gydytoja negalėjo nežinoti, kad Lietuvoje auga narkomanų skaičius ir kad moksleivių, išbandžiusių narkotikus taip pat daugėja. Kas buvo padaryta šitoje sferoje? Nieko. O kokios sumos buvo tam išnaudotos? Tikriausiai ne milijonas ir ne du. Nuostoliai, kurie yra padaryti šitų, nesugebančių atsakyti už savo veiksmus politikų, yra milžiniški. Visi, padarę nuostolius Lietuvai, turi atsakyti, tame tarpe ir I. Degutienė.

LITHUANIA SOCIETY2012-09-13 15:31

IS VISOS SIRDIES LINKIU SEKMES IR STIPRYBES,DZIUGU I LIETUVA ATEINA PAVASARIS

rugile2012-09-13 15:29

puikus straipsnis,dziaugiuosi kad galesiu balsuoti uz Neringa savo rinkimineje apylinkeje

gytis2012-09-13 15:21

ir as tik uz DK o p.Neringai diziule pagarba

Dėl mandagaus priminimo2012-09-13 15:19

Gal Degutienė jau senokai gyvena nebe Druskininkuose? Dėl išvarytų iš Lietuvos piliečių balsų, tai jie konservatoriams gal ir parūpo, bet tik jų balsai, o ne jų problemos. Jei toje apygardoje balsuoja ir Lietuvos piliečiai-išeiviai, tai juos geriau supras Venckienė. Sėkmės Venckienei būti išrinktai į seimą.

VISI už DRĄSOS KELIĄ2012-09-13 15:19

Visi, visi, kas neabejingas žmogiškumui, kam svarbus žmogaus orumas, kam svarbi mūsų Tėvynė, kokia ji bebūtų, bet kitos mes neturime - telkimės į vieną galingą kumštį ir balsuokime už "Drąsos kelią", už Neringą, už mergaitės gyvybės ir gyvenimo išsaugojimą, balsuokime už save pačius, už savo vaikų ir anūkų ateitį. Pirmyn į nuožmią kovą su neteisybe ir pamintu žmogiškumu. Mes laimėsime, tik nenuleiskime rankų.

Ingeborga2012-09-13 15:03

Sekmes!!! Tik uz Neringa.

Zina2012-09-13 14:57

Sekmes gerb. Neringai ! Sekmes visiems kandidatams is DRASOS KELIO partijos !

Sigita2012-09-13 14:50

Palaikau Venskienę, nes jos mintys logiškos, teisingos ir nėra prie ko prikibti

Gile2012-09-13 14:46

Sekmes, palaikysim ir balsuosim.

laitas2012-09-13 14:39

Ateina į Lietuvą pavasaris,džiugu,kad per 22metų vergoves perijodą jos piliečiai drąsiai įvardino klastingus niekšingus vergvaldžius.Sukurtos nevykusios vergyjos pančiai truksta jų autorius Lietuvių Tauta atitinkamai apdovanos.Neringa Tu mūsų Tautos šviturys,mes kiekvienas prisidesime ,kad visiems nudžiutu ašaros,dingtu neteisybe,kad namo sugrįžtu išbaidyti jauni mūsų paukščiai.Dievas su mumis,mes jau laimejome,o rinkimai tą patvirtins.

as2012-09-13 14:24

stebejausi ir stebiuosi Neringos drasa ir stiprybe, dvasios stiprybe... linkiu jai sekmes rinkimuose...as uz DK!

Jovita2012-09-13 14:21

puikus straipsnis, gražiai sudėliotos mintys. Sėkmės Jums, Neringa.

Basa2012-09-13 14:17

Oi, dega Gegutienės šikna...

Iš Kauno2012-09-13 14:15

Pagarba p. Neringai ir Jos šeimai. Linkime daug sveikatos ir laimėti rinkimus.

Vilnietis2012-09-13 14:05

Aš balsuosiu už DK! Ir kitus raginsiu.

katre2012-09-13 13:58

Mažai tikėtina, kad konkurentė turėtų ką pasakyti.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi