Izraelio propagandos mašinos metodus daug kas lygina su sovietiniais, nacistiniais ar į jais panašiais. Kodėl? Atsakymas slypi daugelyje dalykų, bet vienas iš įrodymų – IDF (Israel Defence Forces, Izraelio armija, tzahal ) platina instrukciją, jog reikia subombarduoti visas Palestinos ligonines, nes jose neva slepiasi „Hamas“ teroristai. Tai – tarptautinės teisės pažeidimas.

Izraelio valdžia Palestiną puola visais frontais – iš jūros, oro ir sausuma. Izraelio valdžia papildomai į Gazos ruožą nusiuntė dar net 75 000 kareivių. Tokio kiekio karių į Palestiną Izraelis dar nėra siuntęs.

Politologų manymu, taip gali būti todėl, kad Izraelis nori kuo greičiau atlikti Palestinos etninį ir teritorinį valymą, o per Palestinos žemes galimai siųsti karius toliau Irano link.

Minėtoji instrukcija tik parodo, jog Palestiną ketinama atkirsti nuo visų komunikacijų ir svarbių objektų, o ligoninės karo metu yra bene svarbiausias dalykas, ypač tankiai gyvenančioje Palestinoje, kur kasdien žūva ir sužeidžiami žmonės.

Panašiai Izraelis elgėsi operacijos „Išlydytas švinas“ metu 2008-2009 metais, kai per tris savaites išžudė daugiau kaip 1500 palestiniečių. Tuomet Europos vystymosi ir teisių organizacija savo pranešime teigė: „Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, šios operacijos metu Gazoje sunaikinti 48 procentai ligoninių, medicinos punktų, greitosios pagalbos automobilių – iš viso 122 objektai“. 2008-2009 metų atakos metu Izraelis vien per vieną dieną nužudė keturis medikus, iš viso – 16 medicinos darbuotojų, dar 57 sužeidė.

„Ar galima nusiristi žemiau?“ – retoriškai klausia „The Electronic Intifada“.

[gallery link="file" order="DESC" columns="2" orderby="post_date"]

Naujausi

Komentarai (34)

Rikiuoti
payday loan consolidation in texas2013-02-07 15:35

Think logically when picking your lottery figures. Most entrepreneurs today are promoting a book.

porn2013-01-23 23:40

Mais apres un certain temps, ils en arrivent a surstimuler la dopamine, un neurotransmetteur, qui joue un role dans le besoin de satisfaire nos desirs et nos besoins. Mais lorsque la libido est constamment eveillee, la reaction a la dopamine s’attenue peu a peu, et finalement, on devient blase par ce qui pouvait eveiller notre desir precedemment. Ce phenomene est le meme que celui des toxicomanes obliges d’augmenter les doses de drogue pour atteindre les memes plaisirs qu’ils avaient experimentes avec des doses plus faibles.

30-tam2012-11-19 03:43

O nemanai, kad čia smegenys pačiam praplautos, ir nuorodas į smegenų skalbyklas kiši? Manai, šitie smegenų plovėjai savo sistemos neturi? Tik kažkodėl jų pranašystės neišsipildo - kur dingo Alekso Džonso triūbytos FEMA stovyklos ir grabų sandėliai greitam amerikosų skaičiaus mažinimui?-http://www.youtube.com/watch?v=NSmaEQhEtQU

30-am2012-11-19 03:39

O nepagalvojai, kad čia smegenys praplautos pačiam - ir kiši nuorodas į smegenų skalbyklas? Manai, šitie propagandistai sistemos neturi? Tik kažkaip jų pranašystės neišsipildo. Kas būtų, jei Alekso Džonso paklaustum, kur dingo FEMA stovyklos ir grabų sandėliai amerikosų skaičiaus mažinimui, apie kurį jis prieš penkis metus šūkavo? http://www.youtube.com/watch?v=NSmaEQhEtQU

28-am ir visiems kitiems2012-11-18 18:11

pažiūrėkit-http://www.youtube.com/watch?v=OYXj2meV3_A&list=UUm1ybjla8tUS-Qn-9yucILA&index=82&feature=plcp IR apsiraminsit apie tuos lėktuvus ir muslimus, nes rašot pievas... per daug smegenėlės praplautos visokių illuminatų ir NWO... Aišku, jūs nekalti, sistema kalta.... :/

algiu,zivilei ir kitiems2012-11-18 17:01

ar zinote kas yra rezistencines kovos? pokario metu lietuvoje veike partizanai taip pat buvo vadinami banditais,teroristais ir panasiai.. pabandykite praplest savo akirati ir paziureti internete yra galybe filmuku,parodanciu izraelio kariu menkystiska ir grubu elgesi su palestinieciu zmonemis. ten vyko ir vyksta totalus issidirbinejimas is ju. hamas buvo isrinkta demokratiniu rinkimu metu gazoje. ir jie visais imanomais budais gina savo tautiecius ir priesinasi okupacijai. jie neturi lektuvu,tanku ir kitos ginkluotes,taigi leidzia raketas. ne visada pritariu ju kovos taktikai,asmeniskai palaikau fatah judejima,kuris gerokai nuosaikesnis. taciau atminkite viena,tai isdidi tauta,kovojanti uz savo laisve. dar karta raginu isijunkite youtube suraskite ocupation 101,bus viskas aiskiau.

Algis ir Živilė2012-11-18 14:46

Kol Hamas vienu iš pagrindinių savo siekių laikys Izraelio fizinį sunaikinimą, tol taikos tame regione nebus. Tą Hamas siekį aktyviai palaiko Iranas ir sparčiai ruošiasi branduolinei atakai prieš Izraelį (beje, tą grasinimą viešai deklaruoja). Nėra abejonės, kad tie musulmonų bepročiai, kurie su įkaitais užgrobia keleivinius lėktuvus, kurie 2001 m. rugsėjo 11 d. atakavo Niujorko dangoraižius, vieną dieną pasiųs branduolines raketas į visus Izraelio miestus. Dabar vyksta tokio antpuolio treniruotė - raketų taiklumo išbandymas. Ponai lietuviškieji islamistai, ar įsivaizduojate kuo visa tai baigsis? Neįsivaizduojate! O Izraelio politikai įsivaizduoja, todėl laiku imasi prevencinių priemonių.

26-am2012-11-18 14:17

Mano nuomonė panaši. Hamas yra teroristinė organizacija, žmones naudojanti kaip skydą, geriausia būtų, jei jos neliktų. Tuomet ir derybos su Fatah būtų kur kas produktyvesnės ir galbūt įsivyrautų taika. Hamas apibombardavo Izraelį, o šis smogė atgal. Įdomu, kam reikėjo Hamas provokuoti? Galbūt dėl to, kad milijonai, kurie yra skiriami šiai organizacijai, privalo pagal sutartis panaudoti būtent taip? Karas, ginklų pirkimas jiems naudingas. O iš autoriaus laukiame nuorodų į tai, kad Izraelis iš tiesų nusiuntė tuos 75 tūkst karių. Kadangi niekas pasaulyje apie tai nerašo, vieninteliai ekspertai.eu, įdomu, iš kur tokia informacija.

Konfliktas2012-11-18 13:54

O nuo ko prasidejo sis konfliktas :) Kokia normali valstybe leistusi apmetoma bombomis? Manot Hamas metys bombas ant Izraelio ir nesulauks atsako? Juokinga. Siame konflikte "dideli aciu "reikia pasakyti Hamas. O karo metu, tai jau taip, kas nukencia tai paprasti civiliai, kuriu man labai labai gaila. Toli pavyzdziu nereikia ieskoti, manau, uztenka prisiminti II Pasaulini. Tie ,kas bombomis nutare apsimetyt ramiai ir siltai miega, ju seimos ir vaikai apsaugoti. Manau, uz sia provokacija, toks darinys kaip hamas aplamai turetu buti sunaikintas. Kas liecia Palestina, sutinku, kad zmonems ten turi buti leista gyventi normalu gyvenima. Asmeniskai man ir zydai ir arabai yra zmones

19-am2012-11-18 13:15

"Lietuvoje galima matyti BBC world programa - zvilgtelekite ir apsiraminsit!" Matome tą programą. Ir dėl to sakome, kad autorius iškraipo faktus arba dezinformuoja, sakydamas, kad "nusiuntė 75 tūkstančių kareivių". Dar kartą sakau, niekas nieko nenusiuntė iki šiol. Prašome nuorodą į bet kokį šaltinį, kur būtų paskelbta tokia informacija. O jeigu nesigaudoma, ką reiškia atšaukti kareivius iš rezervo, o ką pasiųsti juos kariauti, tuomet reikia ne straipsnius rašyti, o kažkiek išsilavinimo spragas užpildyti.

Tadas2012-11-18 13:09

Izraelis yra pripažintas okupantu,o kiekvienas okupantas kovojančius prieš okupaciją stengiasi apšaukti teroristais.Kas liečia taikius gyventojus,tai reiktu pastebėti ,kad prieš okupantą privalo kovoti visi gyventojai, nekovoja tik kolaborantai.

AAAAAAAAAAAAAAAAAA2012-11-18 12:54

Nu tie kurie palaiko izraeli ir dar sako, kad jie ginasi, tai arba jus silpnaprociai... arba tada nzn :D Nesureikšminkime islamo valstybiu, kaip pakvaišusių dėl savo tikėjimo.. Kaip pavyzdį paimkime krikščionbę ir paklauskime savęs ar ji nebuvo TOKIA PATI prieš keletą šimtų metų? Buvo, ir manau, kad žymiai ryškiau ir baisiau reiškėsi JOS dievo malonė ir gailestis... Nė į vieną valstybę krikščionybė neatėjo taikiai! Buvo išžudyta ir supleskinta milijonai, o tas jos vadinamas kulturos atnesimas, buvo tik savo pozicijos ir valdzios užtikrinimui ir garantui... Pažiūrėkime kas buvo vykdyta reformacijai pasipriešinti - statomi univerai, net ir toj pacioj lietuvoj, kad tik neisigaletu protestantai :/ Nes juk nuo viduramziu sustiprejus baznyciai kryziaus zygiu metu, ji tapo ir teokratine ir pasaulietine - ji turejo vasalu, o tie vasalai ir buvo tie karaliai, tarp ju ir mindaugas + dar desimtine rinko :p ir su tokia galia ji dar ir dar norejo valdzios... O apie izraeli tai ner cia zodziu... Ju galima sakyti panaši religija, irgi žudė žmonės, nes jiems taip ju dievas liepė. Sakau visiems, pažiūrėkit Radomiras per youtube, suintriguos, gal ir neviskuo lengva patiket, bet esme filmuko ta, kad JACHVE- zydu dievas, apsireiskes mozei, ir isakes iszudyti kanaano zemeje gyvenancius gyventojus ir Jezų, yra Velnias, ir per jų religija kuriantis krikscionybei, ju tas dievas priskirtas mums, nes visur skelbiama, kad judaizmo ir krikscionybes dievas tas pats, tik judejai nepripazysta Jezaus :/... Apskritai Biblija yra tikriausiai pirma genocidine knyga... Nu bet ne tame esme... Paskaitykit naujo testamento jezaus darbus, ir viename is tu, kur jis kalbasi su zydais sventykloje, labai daug ka galima susieti. ir su dabartine padetimi, ir su ta jachve. (tame filmuke yra viskas parasyta i ka zydai tiki ir kas ju dievas) :P Ir netikėkite tik viena žiniasklaidos puse, bbc cnn ir ypac lt kanalais. Mums ddaug kas nepasakoma... :/ O apie levitus ir illuminatus - zydus dar galima butu testii... pasidomekit aivaru lileika, ir ypac rolandu paulausku - youtubei yra jo video :)

silorak2012-11-18 12:50

Satrebla - esi tiesiog neismanelis.

Taigi,2012-11-18 12:37

manau, žydai nuo senų laikų laiko save aukščiau kitų žmonių, tai ir reiškia, kad žydai nužmogėja. Dėl to Iranas ir nori jos nubausti, vadina Izraeli vėžiniu augliu. Čia dabar vyksta žydu treniruotė prieš pradedant karą su Iranu.

18-am komentarui2012-11-18 12:32

Lietuvoje galima matyti BBC world programa - zvilgtelekite ir apsiraminsit! Gal malonetumet paaiskinti,kodel ir kas pagimde Hamas ir kitus dabar tetoristiniais apsauktus,nors is tikruju tai yra vienintele jega,ginanti XXI amziuje absoliuciais beteisiais laikomus Palestinos zmones? Kodel Izraelio sovinistai amzinai pasmerke uzmigde su Palestina pradejusi tikra taikos procesa,sugriovusi neteisetai pastatytas zydu gyvenvietes Gazoje, Arieli Sharona? Kodel savo valdzios veiksmai piktinasi dauguma paciu zydu? Galu gale,kodel vengiama kalbeti apie tai kodel ir uz ka XV amziuje zydai buvo isvaryti is Vakaru Europos?? Juk tai buvo atlikta brutaliau nei naciu! Kodel lenku okupuota Vilniu nuo 1925 iki 1930 paliko dauguma jame gyvenusiu zydu ir emigravo?

kokias2012-11-18 02:58

Kokias čia nesąmones rašo autorius? Kokius 75 tūkstančius karių Izraelis pasiuntė? Atšaukė iš rezervo ir niekur kol kas niekas nieko nesiuntė. Jeigu jau t0kių elementarių dalykų nesugebama tiksliai parašyti, tai įsivaizduoju, kokie pasitalai yra visa kita taip vadinama informacija. Bet islamofašistams tai nerūpi, jie skleidžia savo propagandą. Izraelio politika man nepatinka, bet konkrečiai šiuo atveju esu prieš Hamas. O tai, kaip jie naudoja žmones kaip skydus, yra baisu.

is Londono2012-11-18 02:19

ziurekite brituBBC zurnalistu reportazus,pasakojimus,skaitykite ju straispnius - sitie zmones yra be galo objektyvus ir netendencingi - Jeremy Bowen, Ben Brown,John Simpson,Robert Fisk,kuris Artimuose ivykius seka ten gyvendamas 15 metu - Izraelio valdzios zmoniskumu nepakaltinsi. Nei vienios puses paprasti zmones nenori top,kas vyksta - syryt BBC I laidoje Breakfast buvo dvi moterys - viena zyde,kita palestiniete,kurios siuo metu yra Londone ir abi verke ir sutartinai maldavo pasaulio sustabdyti beprotiska Izraelio puolima. Kraupu ziureti,kai prisidengdami Hamas medziokle zydai bombarduoja mokyklas ir darzelius! Blogai ir Izraelyje krentancios raketos,taciau Palestinos zmones turi teise i gyvenima tenai,kur jie gyvena daugiau nai 2000 metu! Kaip suprasti izulias zydu naujakuriu gyvenvieciu statybas Gazos ruoze Palestinos teritorijoje?? Kuomet i jas atvyke zydu kariskai sau leidzia ir i niekuo nenusikaltusius zaidziancius palestinieciu vaikus pasaudyti? Kaip i siuniukus..... Jei BBC zurnalistai meluotu,anie jau butu negyvai uztampyti po teismus. 2008,berods rudeni,kai buvo tiesiog seni Izraelio ginklai issaudyti i palestiniecius,Jeremy Bowen nufilmavo ne tik ivykius tiesiogiai,bet ir zydu atstovo grasinimus jam... Paskaitykit zydes zurnalistes Claire Berlinski rasinius. Taip masto beveik visi musu pazystami zydai - niekas nepritaia brutaliam ju valdzios elgesiui su Palestina

satrebla2012-11-18 02:07

antisemitiniams frajeriams pasiūlyčiau , bent paguglinti ir pasidomėti to regiono, kurį drąsiai galima vadinti civilizacijos lopšiu, istorija. Bet nesiūlau. Akivaizdu , kad sovietonacistinė propaganda tiek įsisunkė i tas kažin kokių kirmelių išįėstas smegenėles, kad nieko daugiau tik kartoti mantrą: "Holokausto architektas" Adolfas Eichmannas pats buvo žydas ir kad Holokaustas buvo pačių žydų užsakytas bei suplanuotas dalykas, leidęs visus žydus sugrąžinti į Palestiną ir įkurti Izraelio valstybę" , jos jau nebepajėgia

Rūkas2012-11-18 01:50

Kam taip mėgėjiškai ir tendencingai rašyti? Pašaukė iš rezervo 75 000 karių, tai dar nereiškia, kad pasiuntė. Nereikėtų nusiristi iki bulvarinio lygio leidinių, kurie populiarūs vien todėl, kad sutirštintais pranešimais pritraukia sensacijų mėgėjus. Galima turėti nuomonę, bet reikėtų atsižvelgti bent į elementariausius faktus. Sausumos operacija dar nėra pradėta.

ALTR, satreblui ir pan.2012-11-17 23:54

kokioj pakrūmėj esate auginti, kad drįstat sau leisti taip rašliavot? pagalvokit, gal reikėtų bent pradinį išsilavinimą įsigyt?

Ekspertams2012-11-17 23:41

Rasote, kad pasaulis palaiko Gaza? Asmeniskai as tuo netikiu. Kazkas palaiko, kazkas-ne. Dar rasote, kad sio karo tikslas Iranas. Sutinku, tik ar jums neatrodo, kad Iranas tai JAV artimiausias tikslas ir taikinys? Asmeniskai man Izraelis panasus i JAV valstija, integruota i arabu pasauli. Manau JAV "pasitvarko savo reikalus" naudodama Izraeli. Jei paaiskes, kad tikslas Iranas- manau bus nebejuokinga. Kitavertus, dar karta pasikartosiu, ne Izraelis pradejo si konflikta. O kam reikejo ji provokuoti, manau, taip ir liks misle.

kita nuomone2012-11-17 23:31

Turiu pazistama Izraely. Medikas. Kiek zinau apsaudyma pradejo ne Izraelis. Nesupratau tik kokiais tikslais Palestina ima ir apsaudo Izraeli. Juk 100% zino, kad sulauks atsako. O gal tokia provokacija kazkam reikalinga? Gal pasidomekime is pradziu del ko prasidejo sis konfliktas? P. S. Aisku , jei Rusija apsaudytu Lietuva, neturetume net kaip staskyti :):) Taip ir liktu- paverktume ir tiek. O Izraelis ginkluotas, turi profesionaliausia armija pasaulyje. Manot Palestina to nezinojo? Aplamai man civiliu gaila. Kazkas provokuoja, kazkas atgal atsako, o pasekmes skaudzios civiliams. Tarpkitko, visai neseniai per TV rode, kaip Palestinieciai savo apmokytus vaikus paleidzia provokuoti iki dantu ginkluotu Izraelio kareiviu. Sie vargsiukai puola ginkluotus karius, spjaudo, kumsciuoja, zodziu provokuoja.... Pasibaisejau siu vaiku tevais. Kai neapykanta sujaukia prota, net tokie metodai jiems atrode teisingi

dar tam satreblai2012-11-17 23:17

paaiskink gudragalvi, mums tamsuoliams, ant kieno zemes zydai kuresi ta savo valstybe, kas jie tokie, is kur jie atsirado, kur ju kilmes saknys????, tik manau tu cia tiek skiedalo pripilsi, kad kazin ar pats galesi tuo patiketi.

to satrebla2012-11-17 23:00

tik bukaprotis gali, ziuredamas i saule, sakyti, kad tai menulis sviecia.

Informacija2012-11-17 22:56

Skaitykite nuorodas, jose viskas pasakyta. O tokie pareiškimai kaip "Kuo maziau pasaulyje musulmonu-tuo pasauliui lengviau.Jie gi ne visai zmones.", yra neapykantos skatinimas, baudžiamas LR BK.

Jurgis2012-11-17 22:34

O „The Electronic Intifada“ nėra propaganda?

mulkius2012-11-17 22:24

kokia nelaime vyksta ,sprogineja bombos ir zusta zmones,galvoju zydai yra protingiausia rase, bet vadinasi , jei prieita , jeigu galim pasakyt iki tokiu krastutinumu , isvada galim padaryt tik viena. Neiseina , oi kaip neiseina zydams ivest siuolaikisku valstybiu uzkariavimo metodu, skolint pinigus ir prasiskolinus valstybei, faktiskai tapti pilnateisiais tu zemiu seimininkais. Vadinasi, Gazos sektoriuje nera banku ir net , jei jie ir yra ,niekas is ju nesiskolina. Ir be abejo,palestinieciai neturejo ir neturi tokiu finansu skolinimosi geniju , kaip Kubilius,kuris sugebejo pakaitom su buvusiais komunistais beveik privest sali prie bankroto, arba tylios , ne karines salies okupacijos. Parasiau okupacijos, bet bukit geri niekam tai nepasakokit , nes ka gali zinot,kokie pas tautiecius nervai,kitam gali ziurek ir neatlaikyti, jei supras , kad de jure musu Lietuvele jau priklauso zydams,be kovos ir be bombu skeveldru zvimbimu palei ausis

ALTR2012-11-17 22:19

Kuo maziau pasaulyje musulmonu-tuo pasauliui lengviau.Jie gi ne visai zmones.

satrebla2012-11-17 22:08

Izraelis negaus per snapą, nes tų islamistų fanatikų valstybėlės, kurių vienintelė konstitucija Koranas, yra tik susišikusių ir pinigų kaulijančių barbarų dariniai. Nuo 1948 metų, kai tik kurėsi Izraėlio valstybė tie islamofašistai ne kartą burėsi žygiui sunaikinti tą valstybę kuri yra ne didesnė už New Jersey ir v i s a d o s patys gaudavo per snapą.

nu nx2012-11-17 21:42

teisingai sake irano prezidentas kad izraeli reikia kaip valstybe panaikinti ar sunaikinti gerai nepamenu , bet po tokiu bajeriu man nusispjaut i tuos zydus. nesuprantu kitu musulmonisku saliu, negi neduos zydeliams per snapa?????????

algis2012-11-17 21:42

Aš pastebėjau labai įd0mų sutapimą. Kai tik naftos kainos grėsmingai krinta, Hamas, finansisškai remiama naftos "šeichų", pradeda Izraelio apšaudymą raketomis ir kitokiais būdais, stengdamasi sukelti nestabilumą. Natūralu, kad Izraelis atsako į tą agresiją. Taigi, mano manymu, Izraelio veiksmai gynybiniai, nežiūrint visos sukeltos propagandos. Žiūrėjau žinias per LNK, tai ten pasakoja, kad Izraelis apšaudo Hamas taikinius, bet pamiršta paminėti, kad Hamas irgi apšaudo Izraelio teritoriją. Nesu didelis žydų mylėtojas, bet šiuo atveju, Izraelis, ginasi.

satrebla2012-11-17 21:18

Benai, esi antisemitine kiaulė, prisiėdusi rusofašistų propogandos

Benas2012-11-17 20:52

Zinant zydu klastingas sutartis ir ju vygdimus tai nenuostabu, kad bombarduoja ligonines, ar vaiku darzelius. Prisiminkite Gruzija, kuri lyg suzverejusi bombardavo Osetijos ligonines ir mokyklas. O kas buvo instruktoriai ir kieno ginklai? Ar nusikalteliams idomus, kazkokie tarptautiniai susitarimai? Ne Izraelis vygdo palestinieciu genocida, bet visos teroristines valstybes, kurios leidzia zydams zudyti nekaltus vaikus ir moteris prie to prisideda ir Lietuva, kuri nepalaike palestinieciu tai didziausia geda. O del zydu agresijos ir nusikaltimu tai nieko nuostabaus, zinant kas buvo cholakausto architektu.

satrebla2012-11-17 20:15

bet tai kaip reikia nužmogėti, kad ligonius naudoti kaip human shields? nors tiems islamofašitams čia garantuotai viskas ok, tai jiems leidžia ta šudina jų realigija, kurioje moteriai skirta beteisio šuns vieta.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi