Greitai bus jau pusantro mėnesio, kai nežinia kur dingo tautos išrinkta parlamento narė Neringa Venckienė.

Viešumoje matome dvi stovyklas, kurių santykis su šia neeiline situacija yra diametraliai priešingas. Pirmieji elgiasi taip, tarsi puikiai žinotų, kur yra parlamentarė, o antrieji, atvirkščiai – demonstratyviai užsiima jos medžiokle.

Tačiau ir vieni, ir antri atrodo esą visiškai įsitikinę, kad Seimo narė, su nepilnamečiu sūnumi savo noru išvykusi į užsienį, ir toliau savo noru kažkur slapstosi, galbūt ketindama prašytis politinio prieglobsčio.

Nei vieni, nei antri nereiškia – bent viešumoje – nė menkiausios abejonės dėl parlamentarės saugumo.

Tokia ramybė kelia nerimą ir labai negerų minčių.

N. Venckienės artimieji, frakcijos kolegos Seime ir bendražygiai iš “Drąsos kelio” elgiasi taip, tarsi žinotų, kad ji yra saugioje vietoje, jaustųsi dėl to visiškai ramūs ir norėtų įtikinti mažiau informuotus piliečius, jog viskas yra taip, kaip ir turi būti.

Seime surengtoje “Drąsos kelio” frakcijos spaudos konferencijoje net aiškinta, kad N. Venckienė bendrauja su Lietuvoje likusiais savo padėjėjais, rašydama internetu elektroninius laiškus. Tiesa, čia pat pridurta, jog šis ryšys esąs vienpusis, nes atsakyti Seimo narei tuo pačiu elektroniniu adresu esą neįmanoma.

Jokio susirūpinimo dėl nežinia kur esančios Seimo narės saugumo nepareiškė ir valstybės struktūros: valstybės rūpinimasis baigėsi tuo, kad policija paskelbė tarptautinę N. Venckienės paiešką, motyvuojamą prokurorų noru ją apklausti.

Teisėsaugos mintis retransliuojantis dienraščių lyderis ir kitos sisteminės žiniasklaidos priemonės toliau eskaluoja “padus papusčiusios” parlamentarės medžioklės temą, bet jokio rimtesnio valstybės dėmesio šiai situacijai – o juk dingo ne eilinis pilietis, o Seimo narė – iki šiol taip ir nebuvo.

Tiek N. Venckienės aplinkos žmonių, tiek valstybės struktūrų laikysena šioje situacijoje atrodo ne tik neįtikinanti ir neadekvati, bet ir kelia mintį, kad vaidinamas lengvabūdiškas, o kai kuriais atvejais galbūt ir ciniškas spektaklis, kurio kaina blogiausiu atveju – o jo atmesti šioje jau kelių žmonių mirtimis paženklintoje istorijoje tiesiog neįmanoma – gali tapti ir Seimo narės gyvybė.

Iš viešai skelbiamos informacijos lieka visiškai neaišku, kuo grindžiama olimpinė N. Venckienės bendražygių ramybė ir įsitikinimas, kad parlamentarė kažkur saugioje vietoje rengiasi prašytis politinio prieglobsčio.

Jei tiesa tai, kad su ja neįmanoma susisiekti, atsakant į neva jos siųstus elektroninius laiškus, jau vien šis faktas turėtų priversti susirūpinti. Ne mažiau keista ir tai, kad nėra jokio rišlaus paaiškinimo, kodėl N. Venckienė iki šiol – nors nuo jos dingimo praėjo jau beveik pusantro mėnesio – vis dar nepasiprašė politinio prieglobsčio (bent jau viešai apie tai neskelbiama).

Antra vertus, tokia pat neįtikinanti atrodo ir teisėsaugos paskelbta paieška. Jei parlamentarė su nepilnamečiu vaiku iš tiesų, kaip bandoma įpiršti, išvyko į JAV, patvirtinti šį faktą būtų užtekę kelių valandų, jeigu tik moteris persikelti per Atlantą naudojosi tokiomis tradicinėmis priemonėmis, kaip lėktuvas ar laivas, o ne mistine teleportacija.

Galima neabejoti, kad šiuolaikinėmis priemonėmis disponuojančios tarnybos jau seniai galėjo ne tik patvirtinti arba paneigti visuomenei viešai skelbtą informaciją, kad N. Venckienė yra JAV, bet ir nustatyti tikslią jos buvimo vietą.

Kyla klausimas, kodėl tai iki šiol nėra padaryta.

Viena iš logiškų prielaidų – tai, kad teisėsauga tiesiog nėra suinteresuota surasti dingusią parlamentarę. Pagalvokime: juk bet kokia žinia apie viešumoje pasirodžiusią N. Venckienę sukeltų didžiulį tarptautinį rezonansą. Tai reiškia, kad tarptautinį viešumą neišvengiamai įgytų ir skandalingos pedofilijos bylos, kurioje Lietuvos teisėsauga patyrė visišką fiasko, peripetijos.

Neišvengiamai būtų keliami ir klausimai apie valstybės struktūrų vaidmenį šioje istorijoje, kuri jau kainavo kelių itin keistomis aplinkybėmis mirusių žmonių gyvybes. Akivaizdu, kad tokio tarptautinio viešumo Lietuvos valstybės struktūroms nereikia, ir bus padaryta viskas, kad proveržis neįvyktų.

T. y.

- kad parlamentarė neatsirastų.

Galbūt kaip tik todėl teisėsauga šiuo metu ir imituoja visišką neįgalumą – nesiryžta “surasti” N. Venckienės, nes nėra apsispręsta, kaip neutralizuoti gresiantį tarptautinį skandalą.

Jei ši prielaida teisinga, belieka priminti kitą labai panašią situaciją. Taip pat be žinios buvo dingęs ir N. Venckienės brolis Drąsius Kedys. Ir tada teisėsauga skelbė paieškas, buvo skleidžiami gandai apie Ispaniją, į kurią jis neva pabėgęs, o po pusmečio D. Kedys buvo surastas ant Kauno marių kranto užspringęs švendrės lapu, šalia “pasidėjęs” ginklą, ant kurio nerasta jokių pirštų antspaudų.

Todėl atidėliojant politinio prieglobsčio prašymą ir pasakojant spaudos konferencijose kliedesius apie unikalų elektroninį paštą be atgalinio ryšio su Seimo nare, labai rizikuojama. Galima klausti, ar tai daroma dėl begalinio naivumo, ar sąmoningai – taip, kaip prieš Seimo rinkimus ekskomunistai bei VSD profesionalai sąmoningai iš vidaus sužlugdė “Drąsos kelią” ir pavertė jį sistemai ypač naudingu marginaliniu dariniu.

Šiaip ar taip, piliečiams, priverstiems stebėti šį lengvabūdišką – o gal cinišką – žaidimą, belieka klausti: kiek dar laiko gali būti dingusi tautos išrinkta parlamentarė su nepilnamečiu sūnumi? Dar pusantro mėnesio? Pusę metų? Metus? Kur riba?

Naujausi

Komentarai (85)

Rikiuoti
kazkokio2013-07-16 04:54

merfio desnis porina jei yra blogai gali buti dar blogiau,otada ir dar blogiau.buvo smurtaujama,meluojama,zudoma.o poviso to dabar dar daugiau meluojama su perspektyva dar daugiau meluoti

Ir kiek2013-05-25 02:55

tikinčių Venckiene ir violetiniais. Kiek čia prikurta nesąmonių. Žmonės atsibuskite, jūs savo sapnus čia rašote, kuriate savo versijas. Geriau rašykite romanus, bus sveikiau.

to 422013-05-24 20:28

kodel pro langa nepaziurejai, gal pilnatis!?

nuogąstaujama ne be pagrindo2013-05-23 22:14

Pasižiūrėkite kokie agresyvūs Fb feikų komentarai! Labai neparankių jų darbdaviams straipsnių komentaruose jie visada taip elgiasi.

Pensininkė2013-05-23 17:59

Nuojauta nerami: nejaugi ir čia VSD prikišo nagus kaip prie D.Kedžio. Visi tyli ir "ieško", tačiau ko? Dieve, kad nors neatsitiktų taip kaip su broliu. Tačiau Venskus tyli, o gal ir jis prigrasintas dėl sūnaus likimo??? Lietuva, kur tu nuėjai? Iki kokio sašlavyno? Teisėsauga, teisėtvarka, kam jūs paklustat???

To Vaidui2013-05-23 17:44

Geriau saugok savo vaikus, jei jų turi, o jei ne pagalvok apie ateitį. Laikas greitai bėga ir nepajusi, jog jau - senelis, o anūkelių negali matyti arba susikalbėti. O kaip bus liūdna!!! Kodėl neklausi kaip Deimantė ar ji sveika? Karolis turi normalius tėvus ir juo pasirupins, nebent kažkas išplėštų iš Neringos rankų kaip Deimantę.O tokia tikimybė galima, nes nusikaltelių ir pedofilų rankos ilgos ir kruvinos...

77komentarui2013-05-22 16:31

o koks tamstos reikalas?

Anglija2013-05-22 06:25

Su gimtadieniu Jus gerb. Neringa Venckiene,norime Jus pasveikinti nuo visu 110 000 lietuviu rinkeju visame pasaulyje ir palinketi Jums sveikatos,istvermes ir drasos,nelygioje kovoje ieskant tiesos,susiremus su pulinga teisesauga ir klanams tarnaujanciais valdziazmogiais. Pasirinkote teisinga kelia,seniai buvo laikas iskelti sita reikala i aukstesni lygmeni,bet geriau veliau negu niekad,su kuo Jus ir sveikiname. Mes su Jumis !!! Portale balsas isspausdintas interviu su a. a. gerb. Cilinsku,baisu kokioje pekloje randasi Lietuva.

Vaidas2013-05-22 04:31

Tai kur berniukas?

neabejoju,2013-05-22 03:07

kad valdžia viską žino, bet kodėl ji nepasako tautai, kodėl tyli? Kodėl verta apsimesti, kad nežino? Va čia man irgi klausimai normalūs.

joooo2013-05-22 01:15

visa lietuvos valdzia ir teisetvarka pamauti ant sysalo

chi2013-05-22 01:09

pieva pievaite kazkaip labai jau sventai tiki pedryciu, ane?

gemini2013-05-22 00:54

savaitgalį buvau Žemaitijoje ,ten Venckienės nėra ,taip vietinai kalba , bent jau tos kur ieško pedai - nėra

nejau tai tiesa???2013-05-21 20:46

jau karta ekspertuose teko rasyti komentara sia "paieskos" tema,tuomet paminejau alfoje po str."Venckienes iesko policija" perskaityta komentara "TRINTUKAI" (2013-04-29 21:39val. IP:192.43.244.42).Paskaitykit patys,kam idomu

to butkevicien2013-05-21 20:23

ar tamsta neapsivemsi savo skarndzio turiniu is pykcio?

to ieva ievaite2013-05-21 20:22

ar tu ne iskrypele???

Komentarui2013-05-21 19:56

55 komentarui,atidirbinėti reikia nuoširdžiau,labai jaučiasi nenuoširdus dirbtinumas.

+2013-05-21 18:35

Jei NM noėjo kautisuž teisybę iš užsienio, tai jau buvo laikas pradėti. Jei ryžosi prašyti prieglobsčio, turėjo būti apsitarus su ambasadorium ar kokiu kitu patikimu valdininku. Bet ar taip jau lengva tą padaryti sekamam žmogui ? Jei naudojosi artimųjų pagalba, tai vargu ar tėvų, kurie ir taip tąsomi. Jei bendrapartiečių, tai iš jų, manau, galima laukti bet ko. PG po įtartinos Č mirties nieko ypatingo, atrodo, nenuveikė. VM kažkaip stebuklingai iš lietuviško nezorovo virto vos ne lietuvišku sacharovu. Jei iki šiol viskas vyko taip, kaip sakė NV, tai jos nė už ką negalėjo išleisti už kardono. Bet niekas iš viršininkų nenukentėjo, visi ramūs - neatrodo, kad jiems kažkas nepavyko. Tai, kad jie kaltina VN pabėgus ir net skelbia paiešką, suprantama - keistai atrodytų jei net to neparodytų. Išsiuntimas į užsienį kokiu nors pretekstu juk labai patogus - kaip parodė VP atvejis. Artimieji viską žino. Iš kur mums žinoti ką jie žino. Ar jie nesuklaidinti ? Ar vyras iš tikro patikimas? To mes nežinom. Kas būtent gavo laiškus? Iš ko suprato, kad tai jos laiškai? Mes nežinom. Vistik keista būtų, jei VN priešai leistų jai įgyti pranašumą. Ir keista būtų, kad Lietuvos priešai šiaip sau leistų sukurti jiems mirtinai pavojingą partiją. Arba jie ne priešai, arba partija jiems nepavojinga. Ar gal net naudinga. Panašiai ir su internetine spauda - ta, kuri iš tikro būtų pavojinga, manau būtų sunaikinta nedelsiant. Perpirkta arba iškristų per langą.

Tomas J. -> 63.2013-05-21 18:26

Stulpino laiškas Venckienei, Laisvas laikraštis, 2013.03.27: - - (pateikiu tik dalį) “Aš seniai stebiu ir analizuoju V. Vasiliausko veiklą tiek tarybiniais metais, tiek ir dabar. Galiu konstatuoti, kad jis galimai buvo KGB agentas, kurio paslaugomis sėkmingai dabar naudojasi VSD. Manau, kad Jūs suprantate, kad mūsų VSD, turėdama informacijos apie buvusius KGB kadrinius darbuotojus, rezervo karininkus bei agentus, jais gali pilnai manipuliuoti, panaudojant savo tikslams, grasinant paskelbti visą turimą juos kompromituojančią medžiagą. Reikia suprasti ir tai, kad visą informaciją apie juos turi ir Rusijos FSB-KGB teisių ir pareigų perėmėja, kuri taip pat gali jais manipuliuoti Patikėkite manimi, patyrusiu prokuratūros ilgamečiu darbuotoju ir vadovu, kurio rangas-vyriausiasis justicijos patarėjas prilygsta pulkininko laipsniui- tarybiniais laikais grupių vadovais vykimui į kapitalistines valstybes buvo skiriami tik KGB ištikimi žmonės-jų agentai. Paskaitykite mano straipsnį "Perversmininkų paskvilis Prezidentei"-aš jį atsiunčiau Jūsų tetai. Jis buvo atspausdintas „Karštame Komentare“, „ Vakarų Eksprese“, „Laisvame laikraštyje“, bet jo nespausdino „Lietuvos Žinios“, nors jis buvo atsiųstas V. Vasiliauskui asmeniškai. Ar galite patikėti, kad V. Vasiliauskas nebūdamas KGB AGENTU, BUVO PASKIRTAS GRUPĖS VADOVU VYKIMUI Į JAV. Prieš vykstant į Ameriką V. Vasiliauskui buvo pristatytas KGB majoras Pranas Sinkevičius, kurio vykimas grupėje į Ameriką buvo vykdamas TSRS KGB pirmininko pavaduotojo generolo-leitenanto Kirpičenkos nurodymu. Pagrindinė užduotis buvo nuo KGB už nuopelnus TSRS saugumui įteikti dovaną V. Adamkui, kuris, dirbdamas ir gyvendamas Amerikoje, KGB teikė pilną informaciją apie emigracinių sluoksnių veiklą kovoje dėl Lietuvos Nepriklausomybės. Dovaną V. Adamkui įteikė P. Sinkevičius ir V. Vasiliauskas. Manau, kad komentarai nereikalingi. Šiame straipsnyje aš paviešinau ir kai kuriuos slaptus dokumentus. Informaciniai šaltiniai teigia, kad Valdo Vasiliausko kaip agento kuratorius buvo KGB Lietuvos padalinio 5 skyriaus papulkininkis Juozas Milkevičius. Manau, kad šaltinio teiginių tikrovę galima patikrinti.”

Zaiginio Piskus2013-05-21 18:10

Labai idomiai gaunasi,kam tarnauja ekspertai EU ir kas juos finansuoja? Kodel labai daznai neimanoma ieiti i komentaru puslapius,kas tam uzdeda veto ir kodel blokuoja ????????

Pritari Tomui J.(54)2013-05-21 18:00

O šiaip nesmagu Lietuvoje,kaip sako mano pažįstama.

to 542013-05-21 17:14

Manau pats laikas pas psichiatrus jums apsilankyti. Protingas zmogus taip kliedeti negali

to Tomas J.2013-05-21 17:08

kas čia per išradimas - "Vasiliauskas buvo TSKP sekretorius"? Kiek jums metų, kad tokius blėnius rašinėjate? Valdžią sovietmečiu turėjo LKP CK sekretoriai, kurių Lietuvoje tebuvo keletas, dar miestų ir rajonų LKP pirmieji sekretoriai. Nė vienai šių kategorijų Vasiliauskas nepriklausė. Turbūt buvo LKP narys,gal ir "Literatūros ir meno" partorgas. Šiaip buvo geras teatrologas ir žurnalistas. Gal paskutiniais tarybų valdžios metais ir buvo įdarbintas LKP CK aparate kaip kultūros kuratorius. Bet pvz. literatūros kritikas Sigitas Renčys, ėjęs tikrai aukštas pareigas komunistų partijos Centro Komitete, daugybę metų dirba LR Mokslo ir studijų fondo direktoriumi, ir niekam tai nekliūva. O jums kažkodėl labiausiai gyventi trukdo Prezidentė Dalia Grybauskaitė ir Valdas Vasiliauskas. Gal čia koks asmeniškas pyktis?

geras2013-05-21 17:05

straipsnis LL/prezidente, a-u-u-u

nuomone is uzsienio2013-05-21 17:02

siandien Neringos gimtadienis raso Drasiaus kelias/ MES UZSIENYJE GYVENANTYS LIETUVIAI SVEIKINAME JUS NERINGA IR TIK TVIRTYBES IR ZINOMA ATSARGUMO!

NUOMONE2013-05-21 16:59

EGLE VIDUGYRYTE NEPERSISTENK/ZINOMA ESI SU SAVO KOMENTAIS!

iš Vokietijos2013-05-21 16:52

tos tarnybos, kurios apie visus viską žino, tikrai žino, kur šiuo metu yra Seimo narė. Manau, jos žinojo kada ir kur ji išvyko... kodėl nesutrukdė? O kodėl turėtų? Ten taip pat dirba visokie žmonės, pinasi visokie interesai... Aišku, kas tikrai nenori, kad Venckienė atsirastų - tai teisėjų klanas, be nustojimo terorizavęs teisėją ir jos šeimą, dabar bijantis tarptautinio paviešinimo, prokurorai su suvelta pedofilijos byla ir absurdiškais kaltinimais Venckienei, na ir Seimo partijos balsavusios už neliečiamybės naikinimą kolegei ir besirėmusios iš piršto laužtais prokurorų kaltinimais, kurių nebeliko... Jo,socdemus, TS ir liberalus prokurorai "padarė" ir dar kaip... Tai tikrai įeis į Lietuvos istoriją, kai vienas kvailiausių politikų poelgių. Na o labiausiai bijo pedofilai, bet jie jau nebežino ko bijoti: teisėjos, jos šeimos, augančios Kedžio mergaitės, Vokietijoje paslėptos mergaitės... Visų juk nenužudys, greičiausiai nieko nebenužudys. Teisėja pati ar kokių struktūrų padedama išslydo... Kada nors, kas nors vis tik paaiškės. Kad ir kompensaciją sugalvos kuri iš nuskriaustų mergaičių prisiteisti iš Lietuvos...

ne Tomas J.2013-05-21 16:49

Įdomu tai, kad komentarai Nr. 55 ir 56 pagal IP adresą - rašyti iš "European Court of Justice", Luxembourg Latitude: 49.4958 (49° 29′ 44.88″ N) Longitude: 5.9806 (5° 58′ 50.16″ E)

mikas2013-05-21 16:15

expertų logika: jeigu jie informacijos neturi, reiškia niekas jos neturi ir nedirba. Jeigu aš nežinau, ką expertai šiuo metu veikia, reiškia jie nieko neveikia. Tokius "išmąstytojus" lengviau už piršto vedžioti, nei tą mažą mergaitę.

viskas paprasta2013-05-21 16:06

Negi jūs dar neperpratot Neringos? Taigi ji apsireikš lygiai už 3,5 metų, kai bus registruojami kandidatai į Seimo narius. Taip vėl gaus neliečiamybę kaip kandidatė. Paskui ją tauta vėl išrinks. Kai atims vėl Seimo nario neliečiamybę, ji vėl pabėgs. Kovą Neringa tęs, kol mergaitė bus išvaduota iš pedofilų. Gal būt tai įvyks negreit, po kokių 15-20 metų, bet kas sakė, kad kova bus lenga. Mes su Tavim, Neringa.

Iš kur2013-05-21 15:53

Iš kur tiek čia nušokusių nuo proto susirinko. Paklauskit Venskaus, kur jo žmona ir vaikas. Štai ir viskas. Juk jis viską žino. Pats nesikreipė niekur. Vadinasi, Venksienė nėra dingusi be žinios. Na bet patogiau kurti sąmokslo teorijas apie pagrobimą ir nužudymą. Taip įdomiau gyventi. Bet tiesa paprasta - mūsų visų herojė tyliai pasiplovė, nes išsigando dėl savo atsakomybės. Be to, pavojus jai gresia iš violetinių. Paaiškėjus, kad viskas buvo melas ir manipuliacijos, koks nors nestabilus violetinis gali už tą "teisibe" pareikalauti atsiskaityti.

Tomas J.2013-05-21 15:00

Tai, ką žemiau parašysiu, yra vien spėlionės, paremtos analize, logika, bet ne faktais. // Furmanavičių, Naruševičienę nužudė Lietuvos spectarnybos. Dėl pirmų dviejų spectarnybos nesunkiai suvertė atsakomybę Drąsiui, nes jis prieš tai viešai atvirai liejo neapykantą ant jų į TV ekraną, ir buvo nesunku visuomenę įtikinti kad tai Drąsiaus darbas. Kadangi tai "padarė" Drąsius, natūralu kad jis slapstosi, natūralu kad jis nežinia kur (panašiai kaip dabar Neringa). O iš tikrų Drąsius buvo sučiuptas PRIEŠ nužudant teisėją ir Laimutės seserį, jis vėliau visąlaik buvo spectarnybų žinioje, iki pat nužudymo. Ūso mirtis taip pat jų darbas. // Toliau. Šį pavasarį spectarnybos sekė Neringos veiksmus, žinojo (o gal ir pakurstė) jos planus ir ketinimus. Dar Neringai nedingus žiniasklaidoje jau pasirodė pasvarstymai kad dabar Neringai būtų naudingiausia pabėgti, politinio prieglobsčio pasiprašyti. Visuomenė jau buvo nuteikta, kad Neringa taip gali pasielgti, tad niekas ir nenustebo labai, kai ji dingo - "pabėgo". Bet nubėgo ji ko gera labai netoli, gal tik 2 km, o tada ją su sūnum JAU čiupo spectarnybos ir likvidavo. Nenustebčiau jei vėliau paaiškėtų, kad po to iš Neringos skelbėsi laiškus-žinutes gavę tik tie žmonės, kurie dirba spectarnyboms. O dėl Neringos vyro.. jūs turbūt nesitikit kad jis gali ateiti į policiją su pareiškimu kad DINGO ŽMONA? Iš jo tik pasijuoktų, sakytų "visa Lietuva tai žino, jūs verčiau nurodykite - kur ji". // Nepamirškim, kad V. Vasiliauskas okupacijos metais buvo TSKP sekretorius ir vykdydavo KGB užduotis. Tokius žmones nesunku marionetėmis laikyti ir toliau. Juk VSD, KGB ir Lietuvos prokuratūra yra susiję labai glaudžiai - KGBistai (net etatiniai) dirba ir Generalinėje prokuratūroje (A. Stepučinskas), ir aukštuose Policijos postuose (A. Matonis).

oho2013-05-21 14:54

Pasirodo aktoriams vaidinti kunigą jau nusibodo. Tad dabar "kabina" p.Vailiauską ir paplavas pyla. Manau ne už dyką.

lkl2013-05-21 13:32

geras 50 komentaras:)

Bijau,2013-05-21 13:10

kad atitinkamos tarnybos viską puikiai žino, ir šis apsimestinis "nežinojimas" yra velniškai pavojingas!

48am2013-05-21 12:28

man atrodo kad kedziai niekada jau nesikreips i policija kas beatsitiktu....

Saugi2013-05-21 12:26

Saugi ta Jūsų Neringa, nesijaudinkit. Matot gi, Kokia ramybe apsigaubę Vasiliauskas, Gylys, vadinamas profesorium, ir kiti tos stovyklos žmonės. Ramybės Jums.

2013-05-21 12:22

nerimausiu tada, kai Neringos tevai kreipsis į policją dėl pradingusios dukters ir anūko. O dabar aš ramus ir tikiu, kad Neringai viska gerai. Sėkmės jai.

Romualda2013-05-21 12:19

Stiprybes irDIEVO palaimos brangi NeringaJums ir artimiesiems.TIKIME JUSU nekaltumu ir zinome ,kad isaus tiesos diena.Sirdimi ir mintimis mes su Jumis!!!

Pikasas2013-05-21 12:18

VSD vadovybė jau aiškino, kad situacija kontroliuojama. Pagal šios teisėsaugos institucijos funkcijas bent jau tiek, kad valstybei grėsmės VSD darbuotojai neįžvelgia. Kad gali kilti rimta grėsmė tiems, kurie yra giliai įklimpę - nėra tiesioginis VSD rūpestis. Jei Seimo narės vyras, sakykim, linktelėjo galva, kad Neringa ir jo sūnus saugūs, tai kodėl tuo kas nors turėjo nepatikėti? Apie tam tikrus kontaktus prasitarė ir Seimo narės padėjėjas. Tad kol kas jokios priežasties didesnei panikai dėl šių asmenų saugumo, manau, neturėtų būti. Priminsiu kai kurias nesenas mintis: "RETRO Su finansiniais (dėl atlygio) susirūpinimais karštligiškai skubama, kaip ir su N. Venckienės paieškomis. Gal kai kas nori užbėgti už akių tarptautiniams pedofilijos bei žudynių skandalo paviešinimams? Noras būtų suprantamas, jei būtų rūpinamasi tik mūsų šalies įvaizdžio saugojimu. Tačiau, neatmestina, kad rūpestis daugiau sietinas su asmeninėmis problemomis. Procesas taip toli nukeliavo, kad sudėlioto kortų namelio griūtis gali palaidoti “kreivųjų veidrodžių karalystės” gudručių pastangas paskandinti šią istoriją “pelkės akivare”. O toliau sektų atsakomybė… Sakykim, N. Venckienė padaro išsamų pareiškimą dėl pasitraukimo motyvų, nurodo savo adresą. O kas toliau? Prokuratūra bando įteikti įtarimus? Įtarimus kuo ir kas juos turėtų pateikti? Tai, ką sudėliojo generalinis prokuroras D. Valys? Tokie “šeši nusikaltimai” leistų N. Venckienei kontratakuoti tokiu teisiniu lygiu ir taiklumu, kad mažai gali nepasirodyti. Svaigti, kad atsivešim N. Venckienę surakintomis rankomis ir izoliuosime labiau negu L. Stankūnaitę – nonsensas. Atsakymus į visus tuos šešis atvejus žino ir teisėsauga, ir Seimo specialioji komisija. Puikiai žino… O kas nežino? Tarp besidominčių tokių kažin ar daug. Kiekvienas konkretus atvejis išnagrinėtas žiniasklaidoje iki smulkmenų. Alternatyvioje žiniasklaidoje. Dar turime tokią… kol kas. Kaip visa tai atrodytų kitos šalies teisės specialistams? – galima tik spėti. Manau, kad niekinis įtarimų pobūdis būtų paryškintas jau pačioje analizės pradinėje stadijoje. Be to, kaip tai atrodytų visos istorijos fone? Ar apie tai pamąstoma? Čia bandomas aptarti “sakykim” variantas yra teisinis ir pakankamai saugus. Tačiau , kas gali tvirtai patikinti, kad N. Venckienės nepasieks “dviejų vyrukų” figūros, kurios buvo liudininkų pastebėtos įvairiuose “bylos žudikės” epizoduose? O tai jau grėstų katastrofa. Būtent dėl šios priežasties nedora būtų nepalaukti bent jau tol, kol pati N. Venckienė galės pasijusti pakankamai saugi. Istorijos viešumo ar taip, ar kitaip neišvengti, tačiau sustabdyti žudynių konvejerį privalu. Stabdyti taip, kad būtų atmesta net mažiausia tikimybė, kad N. Venckienę su sūnumi gali kokiu nors būdu pasiekti “šlavėjų” rankos. Visiško laiko ceitnoto dar nėra, tačiau ir delsti Seimo narei nepatarčiau. Tik pačiai laiku apsisprendus eiti visiško atvirumo keliu, manau, galima tikėtis ir į pakankamą saugumą, ir į paramą tiesos ir teisingumo paieškose. Jei sava politinė ir teisinė “sistema” tikro saugumo nesugebėjo užtikrinti, tai jo galima tikėtis kokioje senas demokratines tradicijas turinčioje šalyje. Tik tada bus galima toliau aiškinti apie mūsų pačių visokius “pūlinius” ir būdus, kaip teisiškai juos galima būtų pašalinti. Tik teisingumas yra valstybės pagrindas (“Justicia est fundamentum regnorum”) – žinojo senovėje romėnai. O mes jau to nežinome? Tikrai taip nemanau. Gal nežino tik tie, kuriems labai privalu tai žinoti?

Vakar per TV2013-05-21 11:43

gerai kalbėjo Ozolas,Genzelis.Laikas burtis.To nejausti būtų nedovanotina.

Marija2013-05-21 11:23

Ricardai Bekinti, sapnuojat kazka. DK frakcijoj niekada nebuvo 8 nariu. Dabar liko 6, o buvo 7. Nekliedekit n esamoniu, nes pasirodot savo neisprusima.

Neringietis to 292013-05-21 11:00

II serija: pridusinęs auką kileris paprašo Seimo kompensacijos už Neringos apsaugą nuo atviro neprietelių nužudymo ir gauna V. Gedvilo tokį laišką: mielas kileriuk, ji mums visai nereikalinga, nes tik drumsčia vandenį, kuris tokjs tyras ir be nitratų, tai tu ją pasiimk ir dabok į ją pasidėjęs rūsy kur nors Čikagos Brooklin avenue, o jeigu reiks - pasinaudok, kaip tas amerikonas su trimis mergužėlėmis, gal koks vaikelis dar išeis... Atsimerkiu: iš Seimo transliuoja posėdį, o Neringa sėdi ir spaudo knopkes, data - 2013 09 11.......... Kaltas KGB.

sapnavau Neringą praeitą naktį2013-05-21 09:28

Sapne ji kartu su Deimante ėjo pro šalį. Pagalvojau, kad gal prieiti ir pasisveikinti, ir gal apkabinti. Taip pat pagalvojau, kad galbūt Neringa nenori būti atpažinta. Po to atsibudau. Užmigti ilgą laiką negalėjau... Tikiuosi, kad Neringai ir jos sūnui, o taip pat ir Deimantei viskas gerai. Duok Dieve, laikykitės. Beje, su Neringa ar jos šeima nesu bendravusi, gyvenu ilgą laiką ne Lietuvoje.

Pagarba2013-05-21 06:00

žmonėms kurie nestovi blogio pusėje,vargas tiems kurie mele,murkdosi.

Jolita J.R.R2013-05-21 04:36

Aš manau, kad Neringa nekvaila, ji apsireikš tada kada reikės - prieš pat ES pirmininkavimą.....aišku jei ji tikrai šiuo metu saugi....

Anglija2013-05-21 04:31

Kur bebutu musu gerbiama drasuole moteris Neringa Venckiene,mes jos rinkejai 110 000 ,ja palaikome,suprantame,pasitikime ir tikime,kad ji ispildys savo pazada-netyleti. Perdaug smalsiems patariame nesinervinti,nes viskas bus savo laiku,kantrybes !!! Patarle sako: ,,daug zinosit,greit pasensit'',o kas gi nori pasenti ??? Pagarba DK partijai neissigandusiai izeidinejimu,apkalbu,zeminimo,zlugdymo ir skaldymo-islaikius vienybe ir susitelkima. Taip ir toliau,o mes uz jus balsuosime,tik nepamirskite plestis dauginant narius rajonuose ir miestuose. Sekmes visiems !!!

Lietuvis2013-05-21 03:45

Pritariu 34-tam. Aciu ir toliau teskite darba. Bus dar jo labai daug, kaip ir bus ir filmu ir knygu.Tikiu kad holivudo filmu apie korumpuota Lietuvos teisesauga ir visas mirtis. Gerbiamai Neringai stiprybes, istvermes ir atsargumo

Skeptikas2013-05-21 03:43

Na, sekant tradicijomis, Seimas gali nusiųsti kelias moteriškes, kad įsitikintų jog su N. Venckiene yra viskas gerai. Tos moteriškės tai patvirtins, greičiausiai taip niekur iš vietos ir nepajudėjusios. Bet tauta bus nuraminta

nesuprantu,2013-05-21 03:15

kodel ekspertai susirupine del Venckienes, jei jos seima nekelia jokios panikos? As tikiu, kad Neringa su sunum yra saugus, na o skelbti savo adresa butu neismintinga. Tada ji tikrai neisvengtu brolio likimo.

33komentarui2013-05-21 02:50

ko taip susirupinai?rupinkis savo artimaisiais/

IR DAR2013-05-21 02:48

ACIU DRASOS KELIO PARTIJOS NARIAMS/JUS ESATE SAUNUS!

ekspertai2013-05-21 02:47

teisus-dingo ne kokia mazgote,o tautos isrinkta atstovauti seimo nare-ko snaudzia pareigunai ir nepaviesina,kur jos dabartine gyvenamoji vieta-atrodo,jog gyventume akmens amziuje-ekspertai,duokit uzklausima,kam pridera-ko jie snaudzia,nevykdo savo pareigu,uz ka alga gauna???

25komentarui2013-05-21 02:43

pritariu /Neringai reikia atsiriboti is vis nuo lietuvos/o siaip tai galetu jau ziniasklaida pabaigti tuos straipsnius apie Venckiene/ bus laikas ,kai prades aisketi kas ir kaip/bet matyt raso ,kad komentuotu zmones/NERINGA KUR JUS BEBUTUMETE JUS PALAIKO DAUGYBE MASTANCIU ZMONIU! ISTVERMES! O KAD SUNU ISSIVEZETE JUS TIESIOG SAUNUOLE!

Algirdas2013-05-21 02:36

Taip,nusidegines su kopustiene,pusi ir ant kopusto.Cia as apie tuos,kur Drasiu Ispanijoj mate... Abejoniu tikrai daug,ar nesidazo plaukus Ziegzdriu neslaptam KGB kalejime.O perskaites straipsni,dar viena abejone gavau: -Na tarkim,ji gavo Politini Prieglobsti.Jei padorioj valstybej -ju spauda vistiek suuostu ir isviesintu.O "nepadorioj" tai juk p.Venckiene nesiprasys? Juk nera dar visiska atVesaite...

gerbiama ir mylima2013-05-21 02:21

Neringa, mes tikime Jūsų sėkme, Jūsų laime, tokios doros ir drąsos viename šiandieną reiktų su žiburiu ieškoti. Jūs - tautos šviesulys, tikiu Jumis ir meldžiu Dievą Jums padėti, globoti Jus ir Jūsų sūnelį bei visą brangią Jūsų šeimą. Atminkit, net po didžiausių šalčių ateina vasara...Mes neišduosime ir nepaliksime Jūsų.

to 282013-05-21 02:15

pasitenkinai toki teksta isvemes,kaip pasmaukes savo plaukuotom rankom liauna pimpaliuka,kol liezuvis iskaro ? :)

Neringietis2013-05-21 01:28

Jau tuoj plaukuotos kilerio rankos sučiups (jei nesučiupo) liauną Neringos kakliuką ir smaugfs smaugs smaugs, kol jos liežuvis iškars...Fui, išjungsiu tą siaubiaką...Kaltas KGB.

nejauki tyla2013-05-21 01:20

O jeigu neras, tiesiog paskelbs dingusia be žinios....bijau blogiausio, kad jau susidorojo...

skaitytoja2013-05-21 01:17

Mane labiau jaudina ne Venckienės išvykimas į saugią vietą ar Vasiliausko pašmaikštavimai. Mane labiau jaudina ,kad pagrobta mergaitė,Slušnio dėka, pamiršo blogus prisiminimus apie senelių namus(iš kurių išnešama rėkė gvoltu)ir "grįžo į vaikystę". Kažkam ,skaičiau komentaruose , tas Slušnys toks panašus į Ūsą.... Ekspertai, pamirškite visus nesutarimus, ambicijas, paduokite vieni kitiems rankas, nesipykite, neįtarinėkite vieni kitų... Tik vienybėje yra galybė

kurys2013-05-21 01:15

Nelabai ilgos tos plaukuotos rankos.Nors ir turincios savo zmoniu ir DB, ir Amerikoj.Neringai Venckienei patarciau bendrauti tik su savo giminemis ten ir su vietiniu, ne lietuviu advokatu.Jokiu budu nebendraukit su Lietuva.

Teisėsauga bijo pradėti,nes2013-05-21 01:14

tada pradės lysti jos melai.

A. Nako elgesys rodo,kad2013-05-21 01:13

jiems mažiausiai rūpi Neringa.Gal Dviračio šou neturi ,ką kurti?

...rankos ne timilgos,bet....2013-05-21 00:49

ir plaukuotos!!!!!

Liubartas2013-05-21 00:07

Gerbiama Neringa, nesvarbu kur Jūs bebūtumete (žinoma, jeigu dar esate laisva), niekuomet niekur nevažiuokite ir neikite viena be palydovo! Geriausios Jums kloties. Pasistenkite kuo greičiau demaskuoti tuos nusikaltėlius.

Edvinui M.2013-05-20 23:59

Manau, kad viskas ne visai taip. Paslaugos tiekėjas gal ir gali nurodyti prisijungimo duomenis, jei gaus iš teisėsaugos oficialų prašymą, kokiam tikslui tų duomenų reikia. Kitas neaiškus dalykas ar paslaugų tiekėjas tai privalo daryti, net jeigu ir gaus Prašymą, pvz. Venckienės atveju, kuriai jokia byla neiškelta ir ji praktiškai net nėra įtariamoji. Tiesiog išvyko su sūnumi pagyventi į kitą šalį. Čia jai nusibodo iki gyvo kaulo tos LNK tapinienės, LRT pumprickos ir visa ta teisėsauga, kuri pečius surėmusi ieško, ką jai prikabinti- moteriškei, kuri nieko nepadarė,nieko neužmušė ir nepavogė, globojo ir augino mažą mergaitę. Jeigu jos neieško tėvai, vyras, kiti artimi giminaičiai, tai matyt žino, kad ten, kur ji yra, jai saugu. O dėl to, kad kažkam, pvz. Ekspertams, labai įdomu, kiek dar laiko gali būti dingusi tautos išrinkta parlamentarė, pusantro mėnesio, pusę metų, metus- paslaugų tiekėjams tai, ko gero, mažiausiai rūpi. Čia klausimai į niekur. Kai atsiras pamatysime, kiek praėjo laiko nuo jos išvykimo.

Neekspertei iš Ciuricho2013-05-20 23:53

Jūs tikite tuo, ko mes norime.

neeksperte2013-05-20 23:44

Gal ekspertai galetu paaiskinti, kodel turetume tiketi ekspertais, o ne Neringos Venckienes artimaisiais..

VSD - KGB - FSB2013-05-20 23:41

Mūsų rankos ilgos

VSD - KGB - FSB2013-05-20 23:37

Mūsų rankos ilgos

Jos vyras žino,2013-05-20 23:32

kur ji.

Saugumiečio2013-05-20 23:31

straipsnis.Provokacija.

Bitė2013-05-20 23:21

Nėra žmogaus - nėra problemos

nuomonė2013-05-20 23:06

ar gali būti taip, kad Seimo narė, kaip ir jos brolis, "ilsisi" prokuratūrai žinomame prieglobstyje?

Salomėja Neris2013-05-20 22:33

ilgai laukus, dar palauk, grįšiu iš tiesų...

T2013-05-20 22:12

Na keistokai atrodo, jog Venskiene neapsireiskia ir nesipraso politinio prieglopscio. Ruosiasi teisinei kovai? Hmm, gal. Mes aisku paprasti zmogeliai nezinome, gal ten is tikro kelis menesius reikia rasyti dokumentus, jog aprasyti visas bylas. Gal ji strateguoja ir prasysis politinio prieglobscio nuo liepos 1, kai lietuva pirmininkaus europos sajungai ir uzsienio ziniasklaidos demesys bus didesnis. Noretusi, jog ji greiciau apsireikstu ir greiciau viskas pajudetu.

vokietis2013-05-20 21:58

tas , kas neiesko, tas ir nenori rasti.. arba rado ir pakase

Įtarusis2013-05-20 21:43

kadangi nėra jokių žinių ir Neringa iki šiol nesikreipė į jokios šalies teisėsaugą, kyla įtarimas, o jeigu suimta... o jeigu sūnus išvežtas į Vokietiją....

Lionginas2013-05-20 21:41

Kur jus gerb. p. radote ar girdėjote ,kad tas Černiaukas sakė ,kad jis nenešė mergaitės ,man atrodo ,kad pastarasis teigė ,ka bet koks vyras būdamas tikras džentelmenas padėtų nešti sunkų daiktą jaunai damai ,juo labiau motinai dukrą,kuri galimai b uvo paversta į daržovių maišą pas "teisėja -globėja" ,ar kaip kitaip

TAUTA2013-05-20 21:40

PEDOKLYNAS DABAR AGONIJOJE,JIS ĮSIŪTĘS IR NEBEŽINO KĄ DARYTI,EKTRADICIJOS JIE NESIRĮŽTA,TIESIOG ĮVARĖ SAVE Į KAMPĄ

Ona2013-05-20 21:36

kodel pritilo 80 seimunu, kas jiems gerkles uzkiso. ypac Kuodytei, Gentvilui, Kubiliui, Siaulienei ir kt.Kada bus atsakyta kas nuzude D.Kedi? Visos jegos strukturos persipynusios melu ir jokio nuoseklaus tyrimo nera.

ventre2013-05-20 21:34

Jeigu cerniauskas buvo toks naivus teigti, kad nenese kedytes, tai kodel negaletu vasiliauskas naiviai kalbeti, kad egzistuoja vienpusis elektroninis rysys? dk tiesiog prieme savo priesininku zaidimo taisykles, ir gerai padare

Lionginas2013-05-20 21:31

Šitas p.Vasiliauskas kalbėdamas bet kokia tema televizijoje labai daug seilėjasi ,galimai labai iprates meluoti ,o gal daug žino ir sako ne tiesą ,tai irgi kažkas tolygu savitiksliam melui ,gal galimai kitaip????

Nebukim naivus2013-05-20 21:17

isduoti sios moters buvimo vieta gali reiksti pasirasyti jai baisu nuosprendi...

neapsimeskit2013-05-20 21:01

ekspertai, kad jums rūpi, ir neskieskit!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi