Prezidentė Dalia Grybauskaitė jau primena užsikirtusią plokštelę – Darbo partija yra blogis ir ji turi būti eliminuota iš valdžios dalybų. Šiuo atveju, regis, priemonės nebėra svarbios, nes tikslas yra šventas ir moralus – išguiti iš Lietuvos „perkamą demokratiją“.

Turbūt mažai būtų mūsų šalyje žmonių, kurie nesibjaurėtų tokia keista demokratijos forma. Kova su ja turėtų vykti plačiu frontu – pasitelkus visuomenės švietimą, teisėsaugą ir politinę valią, kuri reformuotų rinkimų sistemą. Tačiau prezidentės vizija – „vaivorykštės“ koalicija.

Natūraliai kyla klausimas – kam prezidentei reikalinga „vaivorykštė“? Juk tokia koalicija, kai valdo įvairių partijų vinegretas , yra kraštutinė priemonė, kurios politinis elitas griebiasi, kai aritmetiškai neįstengia sudaryti valdančios daugumos su giminingomis partijomis. Net ir tuomet bandoma formuoti mažumos vyriausybę, nes „vaivorykštė“ yra tikras iššūkis bet kokiai partijai.

Dabar sunku apčiuopti tokios „vaivorykštės“ būtinybę, nes trys koaliciją formuojančios partijos dar prieš rinkimus buvo paskelbusios apie porinkiminius planus. Piliečiai už ją balsavo ir jai patikėjo valstybės vairą. Negana to, visos šios partijos greitai suformavo valdančią koaliciją.

Šioje trikinkėje akivaizdžiai šlubuoja Darbo partija. Ji yra partija vadinamas politinis uabas . Tačiau jos problemos buvo žinomos seniai. Niekam prieš rinkimus nebuvo paslaptis Darbo partijos apskaitos, degustacijos ir jos lyderio Viktoro Uspaskicho bei jo parankinių „kombinacijos“. Vis dėlto tai nesutrukdė net 271 520 šalies piliečių palaikyti šį darinį, o beveik visoms parlamentinėms partijoms su ja bendradarbiauti.

Nenuginčysi, kad nuo Darbo partijos smarkiai atsiduoda puvėsiais. Deja, kaip ir nuo kitų didžiųjų šalies partijų. Visgi tik didelis naivuolis arba konkrečiai partijai visa esybe atsidavęs veikėjas gali teigti, kad vien darbiečiai turi „juodąją buhalteriją“. Pavyzdžiui, prisiminkime, kad 2004 metais toks STT vadas Valentinas Junokas organizavo reidus į didžiųjų partijų būstines, ieškodamas dvigubos buhalterijos pėdsakų.

Tuometis antikorupcinės organizacijos „Transparency International“ Lietuvos skyriaus direktorius Rytis Juozapavičius V. Junoko pastangas kovoti su politine korupcija įvertino kaip „labai drąsias, tačiau donkichotiškas, nes STT išdrįso tirti tuos, kurie yra labai aukštai ir labai galingi“. Kuo viskas baigėsi? „Tradicinės“ partijos pasijuto itin užgautos ir padarė viską, kad V. Junokas iš STT aukštumų atsidurtų advokatų gildijoje.

Dabar bloga yra tik Darbo partija, nors dezinfekcija būtina visoms partijoms. Tik tos dezinfekcijos niekas nenori imtis. Ir jei prezidentei būtų rūpėjusi moralinė reikalo pusė, ji jau seniai būtų pareikalavusi tos pačios STT atidžiau tirti partinę veiklą. D. Grybauskaitė nesipiktino ir tuomet, kai valdantieji konservatoriai tiesė bendrystės ranką darbiečiams, kviesdami juos bendradarbiauti Seime.

Tiesa, prezidentei turime būti dėkingi, kad ji oficialiai pripažino tai, ką ne vienas galvojome. „Nėra jokių ideologijų“, – neseniai pareiškė ji išdidžiai apie lietuviškas partijas.

Užuot apgailėjusi situaciją, kai dingsta ribos tarp partijų, prezidentė ciniškai reikalauja „vaivorykštės“, nes partijos yra praradusios savo tapatybę. "Vaivorykštė“ jai būtina, nes tokia dirbtinai sulipdyta koalicija būtų kupina įtampų, prieštaravimų ir lengvai valdoma.

Tiesiog šokdinama vienu rankos mostelėjimu.

Juk šalia prezidentės bet kokios vaivorykštės spalvos turi nublankti.

Naujausi

Komentarai (37)

Rikiuoti
optimistui2012-11-17 02:06

nesvarbu,nieko tai nekeicia;aciu,kad esi..

optimistas2012-11-17 01:32

Ne,as tikrai to nerasiau.:)

optimistui2012-11-16 20:21

nenuvylet;

optimistui2012-11-16 16:56

radau,,ar tikrai nebegalima zudiko vadinti zudiku be teismo sprendimo?(561 kom.)ne jus?

optimistui2012-11-16 16:50

einu ieskot to kom.i l.ryta

optimistas2012-11-16 16:45

Jau praeita karta tai skaiciau,bet tuomet kazkas matyt rase mano psiaudonimu,nes as to nerasiau.Sorry jei nuvyliau.

optimistui2012-11-16 16:43

as esu violetine sektante,kuria jus perkristijot i violetine suknele)

optimistas2012-11-16 16:39

Tu nesi moteris.:)

optimistui2012-11-16 16:27

neturiu feisb.,nepasitikiu juo.

optimistas2012-11-16 16:22

Facebook tinkamiau atlieka pazniciu funkcija nei Ekspertai.:)

optimistui2012-11-16 16:19

taip

optimistas2012-11-16 16:09

Kas jus?Moteris?

optimistui2012-11-16 15:56

paskutiniu metu negaliu sustabdyt galvojimo apiu jus)

optimistas2012-11-16 15:50

Kvepavimas Atrask ,kurdamas nepertraukiamo galvojimo tarpus,vidine erdve. Be tokiu tarpu tavo mastymas taps besikartojanciu,neikvepianciu,neturinciu jokios kurybines kibirksties,kaip kad yra daugeliui planetos zmoniu. Tu neturi nerimauti del tu tarpu trukmes. Kelios sekundes yra pakankamai gerai. Palaipsniui,be jokiu papildomu tavo pastangu, jie patys ilges. Daug svarbiau nei ju trukme yra tai kaip daznai tu tai darysi,nes tokiu budu i tavo kadsienius darbus isiterps erdve. Kai kas neseniai man parode dideles dvasines organizacijos metines programos bukleta. Idomiu uzsiemimu ir seminaru ivairove ir gausa padare ispudi. Tai man primine "svediska stala" kai is dideles ivairoves gali pasirinkti tau patinkanti patiekala. Tas zmogus manes paklause ar negaleciau rekomenduoti viena ar du kursus." As nezinau atsakiau. Jie visi atrodo tokie idomus. Bet viena as tikrai zinau",pridejau." Stebek savo kvepavima taip daznai kaip tik gali,kai tik prisimeni. Daryk tai vienus metus,ir tai bus labiau transformuojanti galia,nei visu kursu lankymas. Ir tai nemokama". Demesio sutelkimas i kvepavima atitrauks demesi nuo galvojimo ir kurs erdve. Tai vienas samoningejimo budu. Nors pilnas samoningumas jau yra cia tik neisreikstas,o mes esame cia tam kad inestume ji i si lygmeni. Buk demesingas kvepavimui. Stebek pati kvepavima. Jausk kaip oras ieina ir iseina is kuno. Stebek kaip issipucia krutine ir pilvas ikvepiant ir kaip nezymiai susitraukia iskvepiant. Vienas samoningas ikvepimas (du ar trys butu dar geriau). atliktu daug kartu dienoje,yra idealus budas inesti erdves i tavo gyvenima. Net jei tu medituoji stebedamas savo kvepavima dvi ar daugiau valandu,ka kai kurie zmones daro,bet ir vienas ikvepimas yra tai i ka tau reikia sutelkti demesi ir kam tu turi tapti budriu. Visa kita yra prisiminimai ir ateities projekcija,kitaip sakant, mintys. Kvepavimas is tikro nera tai ka tu darai,o yra tai ka tu stebi vykstant. Kvepavimas vyksta savaime. Tai daro kuno intelektas. Visa ka tu turi daryti,stebeti tai. Tame nera nei pastangu nei itampos. Taip pat stebek ikvepimo trukme ir ypac iskvepimo pabaigoje esanti, pries ikvepima,sustingusios ramybes momenta. Daugelio zmoniu kvepavimas yra nenaturaliai negilus. Kuo labiau sutelksi demesi i kvepavima,tuo labiau atsistatys naturalus kvepavimas. Kadangi kvepavimas neturi to kas vadinama forma,jis nuo seno laiku buvo prilyginamas dvasiai-beformei gyvybei." Dievas is zemes dulkiu suformavo zmogu ir per nosi ipute gyvybes kvepavima ir zmogus atgijo." Vokiskai kvepavimas vadinamas -atmen -,pavadinimas atejo is senoves Indijos(Sanskrito) zodzio Atman,reiskiancio ikvepianti dieviska dvasia. Faktas kad kvepavimas neturi formos yra viena priezasciu kodel budriai kvepuojant tai tampa ekstremaliai efektyvus budas inesti, didinancia samoninguma, erdve i tavo gyvenima. Tai idealus meditacijos objektas, o tiksliau butent todel kad jis ne objektas ir neturi formos. Kita priezastis ta,kad kvepavimas yra toks subtilus ir nezymus fenomenas,"maziausias dalykas",anot Nyces kuris suteikia "didziausia dziaugsma". Ar jus praktikuosi demesinga kvepavima,kaip meditacijos forma, ar ne yra tavo reikalas. Taciau iprasto ,zinomo meditavimo forma,nera kasdienio erdves i tavo gyvenima inesimo pakaitalas. Budamas demesingu savo kvepavimui busi priverstas buti Dabarties momente - tai ir yra visos vidines transformacijos raktas. Kai tu samoningai kvepuoji,tu esi absoliuciai tikroveje. Taip pat zinok,kad tu negali tuo paciu metu galvoti ir buti sutelkus demesi i kvepavima. Samoningas kvepavimas sustabdys tavo prota. Bet,tai toli grazu ne tai kas buna esant transe ar snuduriuojant,tu esi visiskai budrus ir labai demesingas. Tu nepuoli zemiau galvojimo,o pakyli virs jo. Ir jei paziuresi atidziau,tu pamatysi kad tie du dalykai -pilnas izengimas i Dabarties momenta ir nustojimas galvoti,neprarandant samones - yra vienas ir tas pats:is erdves kylantis samoningumas. Eckhart Tolle

optimistas2012-11-16 15:48

Kad ismokti nesipriesint,reikia ismokti sustabdyti galvojima.Jei pradedi galvoti apie zmogu ar situacija kuriai negali atleisti,protas kuria vis daugiau priezasciu ju nekesti.Tai tarsi zibalas i ugni.

optimistui2012-11-16 15:40

supratau,kad as bet kokiu atveju priesinuosi,o tai kaip man nesipriesint)?aciu labai)

optimistas2012-11-16 15:28

36. optimistui 2012-11-15 14:23:50 (87.247.108.79) parašė: ir dar.sakykim susilaikau nuo nuo negraziu zodziu ar kito neigiamo poelgio,bet delto atsiranda puikybe,tai kuri blogybe mazesne?lauksiu jusu nuomones; -------------------------------------------------------------------------------- 35. optimistui 2012-11-14 12:44:49 (87.247.108.79) parašė: na gerai,sakykim,kad as nesipriesinu tik del to,kad aukstesnes jegos ,,apdovanotu''daug baisiau,nei as ar mes sugebetumem sugalvot,tai cia irgi is ego?jei taip,tai kuris ego mazesnis? -------------------------------------------------------------------------------- Nesipriesinti jus galite tik tada kai tai nekyla is ego. Tai yra kai jus viduje susitaikote su tuo. Jei jus is baimes nerodote jokiu priesinimosi veiksmu,tai visai nereiskia,kad jus nesipriesinate. Jusu vidine nuostata lieka nepakitus. Taip jei jus susilaikote nuo to ir tuo didziuojates,jus tebesate ego gniauztuose. Atleidimas reiksia vidine ramybe,reiskia jokiu net giliausiai slepiamu negatyviu emociju.

optimistui2012-11-16 01:09

)taigi paspauskit ,,politika''skilti ir prisikels)ten ir rasit si straipsni ) lauksiu..

optimistas2012-11-16 00:34

Banderlogai ismire.:)

Tai kaina,2012-11-15 20:55

kurią Lietuva sumokėjo už priešinimąsi Dievo valiai- Drąsiaus keliui.

pastaba2012-11-15 20:25

pirmam komentarui. Buvot,konservatoriai valdzioje 4 metus,turejote dauguma,ka padarete,kad nebutu sios situacijos? Nieko. Kur teisesaugos,teisetvarkos reformos? Todel dabar visi pezejimai- tuscios kalbos.Kai turejote valdzia reikejo veikti ir daryti esminius darbus, o dabar saukstai po piet. Lietuva nugrimzdusi i vargo , skurdo ir nusivylimo liuna, zmoniu taip greitai nepakelsit. Ramybes.

aciu2012-11-15 20:20

autoriui uz blaivias mintis. Visiskai teisingi samprotavimai. Nieko ta vaivorykste neduotu,tik amzina kirsinimasi, kaip buvo su FNTT. Kad prezidente labai nori valdyti,matosi aiskiai. Taciau ar nuo to mums butu geriau? Buvo kadencijos pabaigoje si situacija, ko visi bego mitinguoti? Todel pritariu autoriui, kad visi valdantieji padare daug,kad nebutu kitu partiju seime, nera jokiu lygiu galimybiu. Jau susiformavo tam tikras partiju blokas,kurie ir keis vieni kitus. O mes nieko negalime padaryti, kol esame nevieningi. Kol net i svarbius mitingus tingime ateiti. O del DP- is tiesu, girdejote,kaip Gapsys sake,kad Kubilius rastu juos kviete i koalicija? Tai kam dabar sokineti? Viskas buvo zinoma iki rinkimu -visos ju machinacijos, bet niekas nieko nedare ir nemazai zmoniu uz juos balsavo. Manau, savo noru. Ka belieka daryti? Palauksim,pamatysim.

optimistui2012-11-15 16:15

,,prieikite arciau,banderlogai''

optimistas optimistui2012-11-15 14:38

Labas;O kur tie klausimai?

Tai2012-11-15 13:19

kaip, T. Viluckai, patekote į DK rinkiminius sąrašus? Ar tai ne nonsensas? Tik viena Prezidentė gali kažkaip tai gelbėti po rinkimų susidariusią padėtį. Ir tik visiškai aklas žmogus (arba galimai suinteresuotas) to gali nematyti, arba žmogus, kurio tikslai po kilimu. Vienok ir tai, kas po kilimu lenda lauk, nes jei straipsnyje labai slėpsi savo tikslus ir nuostatas, tai jos daugumai skaitančiųjų nebus veiksmingos. Noriu jums priminti DK partijos vedlės N. Venckienės mintį, po to kai Seimas panaikino jos neliečiamybę, kad ,,Ji (prezidentė) tik viena bando kažką padaryti." Kas jūs T. Viluckį? Ir ar jums svarbi Lietuva ir jos likimas? Ar Jums Lietuva dar Tėvynė (ar naš adres Sovetskij sojuz? )? O kas dėl Junoko, tai jūs galit tokias pasakas pasakoti jaunimui, kuris dar nebuvo gimęs taybiniais laikais. Junokas, tarybiniais laikais buvo siunčiamas sukurpti medžiagą susidorojimui su nepaklusniais įmonių vadovais tuomet, kai kitiems klapčiukams to padaryti nepavykdavo, t. y. kai puldavo teisiškai pasikausčiusius, kvalifikuotus, bet nevagainčius vadovus. Taip, kad, T. Valuckai, tik nereikia mūsų kvailinti. O jūsų nuostatos, manau, tikrai nekoreliuoja su N. Venckienės nuostatomis, N. Venckienės nenupirksi, jos kelias tiesus, o širdis dora. Ji gali suklysti, ji gali būti suklaidinta, bet ji niekada neparduos nei Tėvynės, nei įsitikinimų. O jei matys, kad sulkydo, tai apie tai ir pasakys. Yra posakis ,,My smelo v boj pojdiom (N. Venskienės atvejis), i my za vami (ar jūs ne iš tų? ), i kak odin umrem (už tikslą, jei reikės - V. Venckienės atvejis), my ne siuda popali (ar jūs ne iš tų? ).

Darijus2012-11-15 01:36

Pagarba Autoriui. Manau, viskas labai paprasta: kaunasi du pagrindiniai klanai su savo klaniukais. Dirigentas sėdi Maskvos koncervatorijoje ir jam nesvarbu, kas "ant kuino". Daukanto aikštės gyventojas čia tik "žymėta korta".

optimistui2012-11-14 17:12

labas;po vakaryksciu jusu komentaru,cia eksp.parasiau klausima .lauksiu jusu nuomones.

Pikasas2012-11-14 16:36

Jau esu teigęs anksčiau, kad prezidentės D. Grybauskaitės bandymas priminti apie Darbo partijos ir jos vadovų baudžiamąją sukčiavimo bylą yra nemaža parama LSDP, bandant sumažinti V. Uspaskich apetitą. Net ir prisijungianti LLRA išmuša vieną ministro kėdę iš DP komandos, kurios vadovai bent jau Vyriausybės kabinete nešmėžuos. Tuo pačiu prezidentė morališkai paremia dešinės - centro jėgas ir visus, kurie yra sunerimę dėl tokio savotiško kriminalinio inkliūzo atsiradimo Lietuvos politikoje. Visada tikėjau ir dabar manau, kad Lietuvoje daugiausiai gyvena padorūs piliečiai, norintys savo šaliai, sau ir savo šeimoms gerovės. Jei kai kas jų buvo aktyvios agitacijos suklaidinti, tai tie turės galimybę sekančios kadencijos metu įsitikinti, kad galimai suklydo pasirinkdami LSDP su tokių "burokinių " kompanionų palyda. Prie kurios dabar prisiklijuoja ir Lietuvos lenkų rinkimų akcija. Nežiūrint viso LLRA vadovo V. Tomaševskio blaškymosi tarp Maskvos ir Varšuvos, manau, kad LLRA yra artimesnė LSDP, o ne "burokiniams" paksoidų ir darbiečių dariniams. Tokiu būdu A. Butkevičius sustiprina lietuviškų "hegemono" perėmėjų galimybes neleisti politinėje kovoje nusverti minėtiems "burokiniams". Jei kai kas mano, kad tokios Kremliaus interesus ginančios struktūros net nesvajojo perimti iniciatyvą net iš LSDP, tai, esu įsitikinęs, kad giliai klysta. Žinoma, pagrindinis trukdys vidiniam daugumiečių perversmui tapo paksoidiniai "ereliai", kurių atsilikimas nuo galimos koalicijos partnerių LSDP ir DP gana didelis. Jis beveik artimas prisijungiantiems LLRA atstovams. Tad socdemams pavyksta izoliuoti galimą DP ir TPP tandemo persvarą, panaudojant prisijungusių lenkų frakcija. Tad Lietuva galutinai rankų prieš Rytų imperijos intrigas nepakėlė. Turime keturis metus, kad suvoktumėm situaciją iš esmės. Einant dabartinio virsmo keliu Kremliaus žvaigždės gali sušvisti mūsų padangėje kur kas greičiau, negu kai kas mano. Jau dabar vykstantys valdžios pokyčiai, sėkmingai suvaldžius krizę, gali atrodyti kitoms ES šalims gan keistai. Nors ES socialdemokratai yra galinga politinė jėga, bet tai daugiausiai kitokio tipo ir kitokios prasmės socialdemokratai. Net neįsivaizduoju kuriai dar Rytų Europos pavyktų įpiršti "kremlinams" palankias politines grupuotes. O ten, kur kiek panašios jėgos buvo įsiveržę ( Vengrijoje, Graikijoje, Ispanijoje ar pan. ) vėlesni procesai parodė, kokios gilios klaidos tai buvo. Pasekmės šiandien - gan aiškios. P.s. Juliaus Veselkos nuolat prasiveržiantis chamizmas parlamente - netoleruotinas.

optimistas2012-11-14 15:44

Vidine ir isorine erdve Tavo vidinis kunas nera tankus,jis erdvus. Tai nera tavo fizine forma o gyvybingumas kuris suteikia gyvybe tavo fiziniam kunui. Tai intelektas kuris kuria kuna ir koordinuodamas simtus skirtingu funkciju,palaiko gyvybe,kuriu sudetingumo zmogaus protas gali suvokti tik mazyte to dali. kas atsitinka kai tu sutelki i tai demesi? Tai intelektas pradeda stebeti pats save. Ta iliuzine "gyvybe" kurios joks mokslininkas niekuomet nerado,nes stebinti samone kuri to iesko ir yra ji pati Fizikai atrado kad atrodantis materijos tankumas yra jus pojuciu sukurta iliuzija. Tai tinka ir fiziniam kunui,kuri mes jauciame ir suprantame kaip forma,bet 99,99% kurio yra tuscia erdve. Stai tokia erdve yra tarp atomu lyginant su ju dydziu ir erdve esanti paciame atome. Fizinis kunas tera to kas jus esate klaidinantis pojutis. Ivairiapusiu supratimu tai mikrokosmine isorines erdves versija. Kad isivaizduotum kokia neaprepiama yra erdve tarp dangaus kunu,turek omenyje tai:Sviesos greitis yra 300,000 kilometru per sekunde ir sviesai nukeliauti nuo menulio iki zemes prireiks truputi daugiau nei sekundes;Kad saules sviesa pasiektu zeme prireiks apie astuoniu minuciu. Sviesa is artimiausios kosmose zvaigzdes Proxima Centauri. kuri yra artimausia saule musu saulei,keliaus 4,5 metu kol pasieks zeme. Tai tokia mus supanti erdve. Na o tada dar yra tarpgalaktine erdve,kurios neaprepiamumas pritrenkia. Sviesa is mums artimiausios Andromedos Galaktikos,keliaus iki musu 2,4 milijono metu. Argi nenuostabu,kad tavo kunas yra toks pat erdvus kaip visata? Taigi tavo fizinis kunas,kas yra forma,giliau patyrinejus atsiskleidzia kaip beforme esme. Tai tampa slenksciu i vidine erdve. Kadangi vidine erdve neturi formos ji yra intensyviai gyva. Si "tuscia erdve" ir yra pati gyvybe visoje pilnatveje,neisreikstas Saltinis is kurio plusta viskas kas matoma. Tradicinis to Saltinio vardas yra Dievas. Mintys ir zodziai priklauso formu pasauliui;jie negali isreiksti beformiskumo. Taigi kai sakai,"As galiu jausti savo vidini kuna",tai yra tavo minciu sukurtas klaidinimas. Is tiesu stai kas atsitinka,samone kuri atrodo kaip kunas - As esu samone - tampa samoninga savo paties atzvilgiu. Kai as daugiau nebepainioju to kas as esu su laikina forma "as",tuomet beribis ir amzinas lygmuo - Dievas - per "mane" gali isreiksti save ir rodyt "man" kelia. Ir tai islaisvina mane nuo priklausomybes nuo formu. Taciau grynai intelektualus suvokimas ar tikejimas kad "as nesu si forma" nepadeda. Pats svarbiausias klausimas yra:Ar siuo metu as galiu jausti vidines erdves buvima,kas is tikro reiskia,ar galiu jausti savo paties Buvima,ar gal labiau,Buvima to kas As Esu? Arba mes galime prieiti prie sios tiesos is kito tasko. Paklausk saves,"Ar as esu budrus ne tik tam kas vyksta siuo momentu,bet ir paciai Tikrovei kaip gyvai belaikei vidinei erdvei kurioje viskas ir vyksta?" Nors sis klausimas atrodo neturi nieko bendra su vidiniu kunu,tu gali nustebti kad tapdamas budriu Tikroves erdvei,tu staiga pajunti gyvasti viduje. Tu jauti vidinio kuno gyvuma-gyvastinguma kuris yra Buties dziaugsmo sudetyje. Mes turime ieiti i kuna ieiti dar giliau,kad surasti kad mes nesame tai. Kiek tik imanoma,kasdieniam gyvenime,stebek vidini kuna,kad kurtum erdve. Kai lauki,,kai turi laisva minute paziurek i dangu,medi,gele,savo partneri ar vaika ir tuo paciu metu jausk gyvybinguma savyje. Tai reiks kad dalis tavo demesio ar samones liks beforme,o likusi bus skirta isoriniam pasauliui. Kai tu tokiu budu "apgyvendinsi" savo kuna,tai tau tarnaus kaip inkaras laikantis tave Tikroveje. Tai apsaugos tave nuo saves praradimo galvojime,emocijose ar isorinese situacijose. Kai tu galvoji,jauti ar patiri,samone igyja forma. Ji inkarnuojasi i mintis,jausmus,pojucius ar i tai ka patiri. Atgimimo ciklai is kuriu kada nors Budistai tikisi issilaisvinti,vyksta nuolatos,ir tik per si momenta,- per Dabarties momento galia - tu gali issilaisvinti is to. Per visiska formos Tikroveje pripazinima,tu viduje susilieji su erdve,kas yra Tikroves esme. Pripazindamas tu tampi erdviu viduje. Susilieji su erdve,bet ne su forma:Tai i tavo gyvenima atnes tikra perspektyva ir balansa. Eckhart Tolle

manau2012-11-14 15:01

Grybauskaite aktyviai pradėjo rinkiminę kampaniją

Tiesa sakant2012-11-14 14:36

nera uz ka balsuoti-sunku vel ziureti i tuos pacius veikeju veidus,kurie jau yra susikompromitave ne vienaip ,tai kitaip. Negera galvoti,kad teks i juos ziureti dar bent 4 metus,turint vilti,kad iskils naujos jegos. Ko gero butent Lietuvos Sarasas galetu sustipreti,vystytis i patikima nauja jega. DK nepakako nei laiko nei patirties-net tarpusavy nerado bendros kalbos,o juk galima buvo tiketis,kad jie bent Teisesauga pasirupinsJie turetu kuo atkakliau ieskoti bendraminciu tarp pazangiu judejimu,nepatekusiu i Seima partiju nariu. Matom kas vyksta kad ir dabar-kiek reikia dar pamoku? Pazangieji turi kurti antra Atgimimo sajudi susikise asmenines ambicijas i kisenes.

suomis2012-11-14 14:03

Kliedesiai.

Tai reikia daryti,kad turėtų2012-11-14 13:47

ideologijas,nes gresia kaip Kinijos kompartijos valdymo metas.Priešintis.Tegul ji kalbą ,ką nori.Yra ir daugiau nuomonių.

manau2012-11-14 13:40

kad konservatoriai jau yra tik reali, bet neįvardyta liberalų partija. Jai jau daug kas priimtina...

o man atrodo, kad2012-11-14 13:30

kai partijos neturi ideologijų, įvairios vaivorykštės - visiškai realus dalykas.

to 1. Esmė-neleisti valdyti aferistams2012-11-14 12:49

ar tu kvailys ar tik vaizduoji toks esas? ar tau baisu kazkoks svarscikas, ar tikrieji banditeliai tokie kaip konservai ar socdemai? kvailys tu ir tiek

Esmė-neleisti valdyti aferistams2012-11-14 12:36

Argi tamsta, autoriau, jums patiks, kad net ir šiuo metu vienintelė teisiama partija , nebebus teisiama, nes Uspaskio sudaryta dauguma balsuos už neleidimą teisti jo ir partijos už kelių milijonų pavogimą iš biudžeto? Tai juk akivaizdu,vien iš Butkevičiaus partijos balsavimo dėl DP narių sąrašo. Ar jūs visi, užtarėjai esate tokie "išmintingi", kad jums patinka asmuo ir jo sukurta šaika, kurie atvirai, įžūliai tyčiojasi iš Lietuvos, glemžia Lietuvai skirtus pinigus , juos įsi-pasi-savindami. Ar ne laikas pradėti kalbėti apie partijų , kaip neteisėtai uzurpavusių valstybės valdymą, eliminavimo ir šios teisės atisėmimo. Paskaitykite pvz. Muamar Gaddafi "Žaliają knygą ", tada paaiškės dėl ko jį nužudė, Todėl-prezidentės veiksmai -vienintelis kelias apsaugoti valstybę .

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi