Jei Lietuvoje jau penkerius metus besivyniojanti, vis naujas ir vis keistesnes apsukas įgaunanti su kaltinimais pedofilija susijusi byla taptų tarptautinė, tai būtų į naudą ir Lietuvos teisėsaugai, ir Lietuvos visuomenei. Ji tokia gali tapti, jeigu, kaip spėjama, šios bylos pagrindine ašimi tapusi Neringa Venckienė pabėgo į užsienį.

Visiems, ne vien portalo Anglija.lt skaitytojams, būtų įdomu, kaip kaltintojai įrodinėtų buvusios teisėjos kaltes.

Ypač jei byla atsidurtų Anglijos teisme.

Politinio prieglobsčio Anglijoje N. Venckienei prašyti tikrai nereikėtų. Kaip jo neprašė ir buvęs “Snoro” banko vadovas Raimondas Baranauskas. Jis gyvena jį palaikančių žmonių namuose, kas kelis mėnesius pasirodydamas teisme, kuriame jau daugiau nei pusantrų metų sprendžiamas jo išdavimo Lietuvai klausimas.

Žmonių, atvykusių į Angliją bėgant nuo savo šalių “teisingumo”, čia ne tiek jau mažai. Įdomi detalė – tik šiemet Rusijos teisėsaugai pagaliau išduotas pirmasis Anglijoje gyvenęs Rusijos pilietis, kuriam gimtinėje pateikti kaltinimai žmogžudyste.

Visais kitais atvejais, įskaitant ir neaiškiomis aplinkybėmis žuvusį Borisą Berezovskį, čečėnų kovotoją Acmedą Zakajevą ir net sukčiavimu kaltinamą bankininką Andrejų Borodiną, prašymai išduoti kaltinamuosius buvo atmesti.

Priimdami sprendimą, ar išduoti paieškomąjį vienos ar kitos šalies teisėsaugai, britų teisėjai atidžiai gilinasi į kaltinimus bei kuo remiantis jie pateikti. Itin domimasi, ar kaltinamasis turi galimybę sulaukti nešališko ir teisingo teismo ir ar nebuvo pažeistas proporcingumo principas.

Nuojauta sako, kad dėl N. Venckienės lietuviška teisėsauga atsidurtų dar labiau nepavydėtinoje padėtyje, negu R. Baranausko atveju. Juk jeigu anglų teisėjai išgirstų, jog vienas ar kitas kaltinimas remiamas įsitikinimais ar interpretacijomis, o ne surinktais įkalčiais ar kad išteisinamąjį ar kaltinamąjį nuosprendį teisėjai priėmė dėl to, kad vienų liudininkų parodymai jiems atrodė įtikinami, o kitų – ne, jiems žandikaulis atviptų.

Anglijoje apie tai, kas sako tiesą, o kas meluoja, ar kaltinamasis kaltas, ar ne, sprendžia ne teisėjai, o prisiekusieji, atsitiktinai parinkti ir niekuo nesuinteresuoti žmonės. Teisėjo darbas – vadovauti teismo procesui ir pritaikyti už vieną ar kitą nusikaltimą įstatymų numatytą bausmę.

Reikalaudami išduoti N. Venckienę, Lietuvos prokurorai turės pateikti ne tik kaltinimus, bet ir įrodymus, kuo jie grindžiami. Pareigūnų nuomonės ir įsitikinimai Britanijoje nelaikomi argumentu, kaip tik atvirkščiai – gali suvaidinti priešingą vaidmenį ir kiekviena prokuroro ar teisėjo nuomonė, paskleista žiniasklaidoje, gali būti vertinama kaip išankstinė nuostata, pažeidžianti bešališko teismo principą.

Kita vertus, aktyvus žiniasklaidos dalyvavimas kaltinimų N. Venckienei procese irgi gali sudaryti įspūdį, jog tai yra prieš asmenį nukreipta susidorojimo ataka. Apie “Snorą” rašyta daug mažiau ir ne taip kryptingai, bet ši medžiaga buvo pasitelkta teisme – į anglų kalbą buvo verčiami visi žiniasklaidoje spausdinti straipsniai, atidžiai nagrinėtas kiekvienas atsakingų asmenų pasisakymas.

Nenustebčiau, jei Lietuvos pareigūnai labai nenorėtų, kad N. Venckienė atsirastų tokioje šalyje, kaip Anglija. Aišku, sužinoję, kad ji atsidūrė užsienyje, jie greičiausiai paskelbs tarptautinę paiešką, bet mielai nieko neras. Nes radus tektų kaip reikiant paplušėti, kad baisiomis N. Venckienės piktadarystėmis patikėtų ir užsienio teismai. Bet gal tikrai atėjo laikas lietuviškam teisingumui pasitikrinti savo standartus tarptautinėje arenoje?

Naujausi

Komentarai (121)

Rikiuoti
runkelys2013-05-02 15:11

Mes patys issigimusios teisesaugos neisgydysime. Gal pades Anglija ar JAV. Mes is teismu pasalinome net sovietmeciu buvusius tarejus, nekalbant jau apie prisiekusiuju instituta, ir visa teisingumo vykdyma palikom teisejams, kurie NIEKAM neatskaitomingi, nebent klano "garbes" teismui.

Pikasas22013-05-02 13:31

Peržvelgiau You Tube 2013. 05. 01 "Sąmokslo teoriją " , kur Arno Klivečkos laidoje dalyvavo V.Stundys, V.Jurkevičius, V.Vasiliauskas ir P.Gylys. Manau, kad ši laida verta žiūrovų ir skaitytojų dėmesio. Likus 20 min iki valandinės laidos pabaigos garsas dingsta (prisiminus V.P.Andriukaičio atvejį)...Deja... Laidos klausimas buvo toks: "Ar pateisinate N. Venckienės pabėgimą?" Ar tai koks pabėgimas ar tik laikinas pasitraukimas nuo galimo įvairaus susidorojimo, dar vertėtų atskirai aptarti. LR Konstitucijoje nurodyta, kad kiekvienas pilietis "gali laisvai išvykti iš šalies" ir kad " negalima piliečiui drausti grįžti į Lietuvą". Prokurorai jokių sankcijų N. Venckienei nėra pateikę, tad ji galėjo elgtis taip, kaip jai atrodė tikslingiau siekiant tiesos ir teisingumo. Tikėtina, kad tokios galimybės, gyvenant demokratinėje terpėje užsienyje, šioje situacijoje netgi geresnės. Manęs neįtikino V. Stundžio ir V. Jurkevičiaus bandymai pateisinti teisinio imuniteto panaikinimą ir netgi suėmimo galimą taikymą. Įpusėjus laidai skambinusių žiūrovų daugumos - taip pat (santykis 1587 / 127 pateisinančių N. Venckienės apsisprendimą). Koks galutinis rezultatas? - nežinau. Galiu nujausti tik vieną dalyką. "Stovėjimas po medžiu" padarė didelę žalą Lietuvos politinei dešinei. Kadangi, iš kairės ar centro daug tikėtis gerinant sudėtingą situaciją teisėsaugoje didesnių vilčių niekad nebuvo tikimasi, tai galima teigti, kad politinė dešinė prarado puikų šansą pakovoti už tiesą ir teisingumą mūsų šalyje,pagerinti situaciją teisėsaugoje ir tuo pačių gauti daug viešųjų ryšių balų. Dar daugiau. Netgi ne tie balai svarbiausia. Dar svarbiau nenusižengti etinėms ir moralinėms, bendrai visuomenėje pripažintoms normoms. O juk tereikėjo nuosekliai toliau eiti 2010. 01. 21. Seimo sprendimo keliu, neigiamai vertinant teisėsaugos darbą "D. Kedžio istorijoje" ir žuvusių, tikriausiai, būtų gerokai mažiau. Jei N. Venckienė su savo turimais konkrečiais įvairiais duomenimis sugebės išeiti į platesnę viešumą, Lietuvos teisėsauga gali apsijuokti, kaip mano a. a. močiutė pasakytų, "prieš visą svietą". Patikslinsiu - "prieš demokratinių šalių visuomenes". Neįmanoma būtų dėl tokios situacijos apkaltinti pačią Neringą Venckienę, kurios ryžto ieškant tiesos sumažėjimo nepastebėjau per visą penkerių metų laikotarpį. Jos pilietinė teisė gintis visomis teisinėmis priemonėmis tam, kad tiesa ir teisingumas Lietuvoje laimėtų, o mūsų šalis galėtų būti vertinama kaip teisinė valstybė, kur yra LR Konstitucijos viršenybė bei galioja tiesos ir teisingumo principai.

pritariu2013-05-01 20:20

gerbiamoji Zita, pagaliau laikas -PASITIKRINTI-IR GARANTUOJU BŪTŲ NE JŲ NAUDAI,APJUOKTŲ VALSTYBĘ .....kuri turi tokius pareigūnus

to Pikasas2013-04-30 14:11

platinkite si savo komentara!

Pikasas2013-04-30 12:14

Kalbėti apie Seimo narės N. Venckienės, kaip politinės bėglės statusą kol kas dar gerokai per anksti. Prokuratūra netgi nespėjo pateikti jai visiems žinomus ir gerokai keistus kaltinimus. Tad ji teisiškai nėra bėglė, pažeidusį kokį prokurorinį režimą ar pan. , o tik išvykėlė. Tam, kad kaltinimus pateikti, gali tekti pirmiausia tiksliai nustatyti Seimo narės buvimo vietą, pasitelkti diplomatines tarnybas, o turimus kaltinimus pateikti teisėsaugai tos šalies, kurioje ji bus apsistojusi. Beje, turėdama diplomatinį pasą Neringa gali bet kada pakeisti ne tik gyvenimo vietą šalyje, bet ir pačią šalį. Manau, kad būtent rimtų kaltinimų suformulavimas gali sudaryti mūsų prokurorams tam tikrų, netgi nemažų problemų. Kaip teigia politologas K. Girnius, dėl gręsiančios baudos niekas politinio prieglobsčio neprašo. Beje, būtent dėl to ir ekstradicijos tokiems asmenims demokratinės šalys netaiko. Tačiau, yra kitas, kur kas rimtesnis niuansas. Tai iškilusi grėsmė, kad kažkas gali panorėti nepatogų "pūlinį" (Kryževičiaus terminu) sunaikinti fiziškai. Viešai internete išsakytų, netgi konkrečių grasinimų N. Venckienei - didžiulis kalnas. Beje. Porą panašaus pobūdį galėjusių turėti incidentų būta, o trečias kartais galėjo būti lemtingas. Ar Seimo narė privalėjo tokio laukti? N. Venckienė jokio muštynių speco savo apsaugoje, berods, neturėjo. Tad ir išsisukti iš situacijos apie kurią minėjo neringiškis Žilius, kai dviem automobiliais užblokavę kelią ryžtingai nusiteikę vyrai, atseit, klausė Drąsiaus: "Tai su pedofilais kovoji?" nebūtų buvę galimybės.. Jei Neringa Venckienė randasi JAV, tai ji, manau, turės bent jau tuos 6 mėn. laiko, kuris skiriamas atvykėliams bet kokiais asmeniniais tikslais. Žinoma, be teisės į darbą. Vizos galiojimo laiką, paparastai, galima nesunkiai pratęsti darpusmečiui. Nurodomos priežastys gali būti įvairios. JAV dirbantys teisininkai - advokatai savo darbą gerai išmano, tad tai gali sukelti mūsų "sistemai" papildomų problemų. Jau nekalbant apie tai, kad pati Seimo narė turi teisinį išsilavinimą ir jau nemažą darbo patirtį. Jei politikė su savimi suspėjo pasiimti visą įmanomą medžiagą apie visą "D. Kedžio istoriją", mūsų teisėsaugininkams, prisidėjusiems prie "bylos žudikės" peripetijų, gali būti neramu. Manau, kad visa eilė veiksmų ir sprendimų padarytų Lietuvos teisinėje sistemoje šios istorijos bėgyje toli gražu neatitinka teisinių valstybių standartų. Seimo nario statusą N. Venckienė gali prarasti gan sudėtingos apkaltos keliu. Tam Seimui tektų kreiptis į Konstitucinį teismą, sudaryti specialią komisiją, balsuoti ir t. t. Gali būti, kad N. Venckienė pateiks papildomą informaciją, tačiau tai gali nepadėti išsaugoti savo vietą Seime. Gal ji jau net nusprendusi jos net neginti. Dirbti tokiame valdžios kolektyve, kurio dauguma sumąstė "nusiplauti rankas" ir pritarė bet kokioms, net ir griežčiausioms tardymo sąlygoms suimant - nedidelis malonumas. Taip Seimo nariai parodė laaabai didelį pasitikėjimą mūsų teisine sistema. Ar ji to verta? - didelis klaustukas... Prezidentė, bandžiusi sušvelninti situacija, buvo kai kurių politikų išjuokta, o žurnaliūgų netgi suniekinta. DP ir TT savo politiniams tikslams naujokės politikės nenuovokumu jau pasinaudojo, tik dar nespėjo "kojas į ją nusivalyti." Jei dėl "burokinių" jėgų tikslų daugmaž aišku, tai moraliniai naujo LSDP ir TS LKD susitarimo vertinimai gali tapti ekstremaliai nemalonūs, nustačius bent jau optimaliai įmanomą tiesą šioje istorijoje. Būtent tiesos ir teisingumo kantriai laukia dori Lietuvos piliečiai. Ar sulauks? - matysim... Viltis miršta paskutinė...

Kas nužudė2013-04-29 23:51

Andrių Ūsą?

lietuva2013-04-29 21:45

Dievo palaimos ir stiprybes Neringai Venckienei!

ACIU!2013-04-29 20:22

vISIEMS ZMONEMS DIDELIS ACIU ,KURIE PALAIKOTE NERINGA!

Neringai2013-04-29 19:11

laikykites , visi Jus palaikome , tikime jumis! Teisingas zingsnis isvykti , vietine teisesauga per daug pavojinga, visi isgyvename del jusu.

Atvažiok greičeu2013-04-29 16:10

Atvažiok greičeu miela Neringa. Mes čia taves labia laukiam. Kartu kovosem prieš supuvuse Lietuvos valdžę. Aš noriu įstoti į Drasos keliaus partija, nes jaučiu kad galiu daug padaryti Lietuvai.

Gaila.kad2013-04-29 15:03

į Ameriką,o ne į Angliją,kuri krečiama pedofilijos skandalo.

Dievas yra2013-04-29 13:52

tikiu,kad viskas bus gerai:) Tik norisi,kad greiciau butu mergaite isgelbeta. Laikykites Kedziai ir Venckai...........del Deimanteles. Dievas jums padeda.....viskas bus gerai. o kazkam ateina juodos baimes dienos......teisingumas jus pasieks ir nubaus........drebekit nieksai..........mergaites kankintojai....tiesioginiai ir netiesioginiai.

Pikasas2013-04-29 12:28

RETRO ” Tam, kad galima būtų vertinti dabartinį Seimo narės elgesį, reikia turėti nemažai informacijos apie dabartinę situaciją. Trauktis iš šalies, nepabandžius dar ir dar kartą įrodyti savo teisumą, verta tik tada, jei pajaučiama konkreti fizinė susidorojimo grėsmė. (Ar aprašytas kelių eismo incidentas bei automobilio priekinio rato varžtų iškritimas yra tokie konkretūs atvejai? – nepanorėta įdėmiau aiškintis. Kodėl? ) Teisminius sprendimus galima kvestionuoti net ir iki Strasbūro teismo, jei Lietuvos teisėsaugos institucijų sprendimai atrodo klaidingi ar nepatikimi. Dar būdama teisėja N. Venckienė skyrė nemažai pastangų ryškinant teisėsaugos sistemos darbo spragas ar netgi labai keistus sprendimus, kurie leidžia manyti apie atskirų pareigūnų angažuotumą. Gal net užsakyminį. Jei Neringa turi konkrečios informacijos, kurios viešumoje paskleisti neturi galimybių ar nedrįsta, tai tokia medžiaga gali kelti nemažai nerimo tiems, kurie šioje, eilę aukų nusinešusioje “byloje žudikėje” elgėsi nekvalifikuotai bei nesąžiningai. (Kokią konkrečią informaciją N. Venckienė galėjo pasiimti su savimi? – galima tik spėlioti) Susidaro toks įspūdis, kad netgi tarp Seimo politikų buvo panaudotas spaudimas iš jų politinių vadovybių. Tad ir tas 80 balsavusių už suėmimo galimybę skaičius yra gerokai abejotinas, pasiektas gal panaudojant aktyvų spaudimą. Tai, kad N. Venckienė kaip naujokė politikė nesublizgėjo – jau esu nemažai komentavęs. Bandymai ieškoti užtarimo tose politinėse formuotėse, kuriose kyšo ilgametės, konkrečios problemos su teisėsauga, nebuvo pakankamai moraliai motyvuoti. Tai gerokai pakenkė partijos “Drąsos kelias” reitingams ir pačios Seimo narės Neringos Venckienės įvaizdžiui. Jei į Seimo narę buvo žiūrima, kaip į politinę oponentę, kuri siūlinėja įvairias “nepatogias” įstatymų pataisas ir bando striksėti “burokinėse” gretose, tai tokio požiūrio, sprendžiant dėl teisinio imuniteto, nederėjo sutapatinti su keistokai atrodančiais generalinio prokuroro kaltinimais. Tai moraliniai niuansai, kurie visuomenei taip pat yra ganėtinai svarbūs. Esu įsitikinęs, kad ryški dauguma Lietuvos visuomenės “D. Kedžio istorijoje” nori tiesos ir teisingumo. Kol kas raginimai teisėsaugai to siekti etinėmis ir moraliomis priemonėmis nesulaukia reikiamos reakcijos ir tai jau negalima buvo nepastebėti. Netgi visa eilė teismų sprendimų kelia daug abejonių savo pagrįstumu ir todėl būna argumentuotai kritikuojami. Teisėjas ir teismai yra tik tada nepriklausomi, kada vykdo tik TEISINGUMĄ ir klauso tik ĮSTATYMO. Manau, kad būna visaip… Teisinėje valstybėje “visaip” neturėtų būti.” POST SCRIPTUM Nemaža tikimybė, kad pedofilijos ir žudynių skandalas bus nagrinėjamas jau ne tik Lietuvoje. Pagal tą N.Venckienės kaip teisėjos, globėjos ir Seimo narės įdirbį galima spėti, kad ši atkakli, tiesos ir teisingumo siekianti moteris sugebės pasukti visą “D.Kedžio istorijos” eigą A.Ūso garbės ir L.Stankūnaitės interesų gynėjams nepalankia kryptimi. Yra keletas teisinių niuansų, kurie gali nusverti Temidės svarstyklių lėkštelę. Kol kas visuomenė tiesioginių įrodymų apie eilės asmenų žūtis neišgirdo, mergaitės liudijimas nepaneigtas, įtarimai D.Kedžiui ir N.Venckienei teisėsaugos nebuvo pareikšti. Vieno dėl Drąsiaus “nelaimingo atsitikimo”, kitu atveju – neradus N.Venckienės. LR Konstitucija (31 ir 32str.) skelbia, kad “Pilietis (…) gali laisvai išvykti iš Lietuvos”, “Asmuo laikomas nekaltu, kol jo kaltumas neįrodytas įstatymo nustatyta tvarka ir pripažintas įsiteisėjusiu teismo nuosprendžiu”.

nijole2013-04-28 20:10

lsekmes gerbiamai neringailabai noreciau kad visas sis klanas kuris tarnauja mafijai butu isaiskintas ir pasodintas uz grotu

Neapdairumas.2013-04-28 17:55

Ach, kaip neapdairiai pasielgė ta Venckienė - reikėjo visą turtą perleisti ponioms ir ponams Ūsienei, Milinienei, Vaicekauskienei, Lavastei, Kuznecovaitei, Slušniui, Purui, Černiauskui Kryževičiui, Šimašiui, Jovaišui ir etc. Koks žiaurus neapdairumas!

zita2013-04-28 17:40

neringute jei dar tu ne anglijoj tai butinai ten vaziuok ir 100 pr. pasitikek anglijos teismais. tai ka tu parodysi jiems ne tik ausys atleps bet ir nosys istys. vien pamacius ta pirstineta su kaldryte ir armija smogiku labai greitai sureguotu. tad butinai vyk tenai tu ten rasi tiesa. o sitie visi kurie prie to prisidejo bus apkaltinti ziauriai.

to 104 Vilinta2013-04-28 12:32

Pritariu viskas teisingai parasyta. Tik prezidente bijo ne tik apkaltos, ji kaip ir Neringa bijo del savo gyvybes. Nes ji pati sake kad nesitikejo kad korumpuotas klanas toks galingas

daina2013-04-28 05:06

LAIKYKITES VENCKAI IR KEDZIAI JUMS TIK STIPRYBES!!!!

Vilinda2013-04-28 03:24

Tikrai verktume dziaugsmo asaromis,jei musu drasuolei lietuvaitei pavyktu,, pastatyti i vieta'' iskrypelius,sutenerius,prokurorus ir teismus,parsidavusius zurnalistus bei bailius politikus, kurie dengiasi,atseit,istatymais,o praktiskai bijo kompromatu. Tegul pamato visas pasaulis kas valdo musu sali,jeigu musu Konstitucijos garantas- Prezidente bijo apkaltos. Todel,brangus tautieciai,ginkites patys kaip ismanote,nes niekas jums neisties rankos ir nepades. Reikia visiems laikams uzraukti klanine-korupcine sistema, sustabdant ju paleista buldozeri vaziuojanti per zmones. SEKMES JUMS NERINGA VENCKIENE !!!

Gintautė2013-04-28 01:12

Būtų labai smagu jei tikrai taip atsitiktų :) Sėkmės Neringai!

jonas2013-04-28 00:53

jai LT klano nera tai tadu kiaule galima skaityt balerina atmerkit akis mausai

jo...2013-04-28 00:33

Pernai Italijoje buvo suimta 19 teiseju tarnavusiu mafijai .O Lietuvoje visa teisesaugos systema tarnauja mafijai ir su antrankiais gaudosi N.Venckiene :) Kuri isviesino kam Lietuvoje dirba prokurorai ir teisejai. Kaip nebaudziamai ir niekieno nekontroliuojami klastoja irodymus ir bylas nekaltiems Lietuvos pilieciams . Tai ...vsio po zakonu...per teisesauga vykdomas Lietuviu Tautos genocidas :)

nuomonė2013-04-27 22:13

Visa tai, ką surašė Pikasas,mums, eiliniams piliečiams, yra žinoma. Tik šito nežino teisėsaugos pareigūnai, todėl pasitikėjimas jais ir vertinamas žemiau nulio.

Pikasas2013-04-27 21:43

AR ŠIŲ KONSTITUCIJOS NUOSTATŲ YRA LAIKOMASI? Žmogaus teisės ir laisvės yra prigimtinės. Žmogaus laisvė neliečiama. Niekas negali būti savavališkai sulaikytas arba laikomas suimtas. Niekam neturi būti atimta laisvė kitaip, kaip tokiais pagrindais ir pagal tokias procedūras, kokias yra nustatęs įstatymas. Nusikaltimo vietoje sulaikytas asmuo per 48 valandas turi būti pristatytas į teismą, kur sulaikytajam dalyvaujant sprendžiamas sulaikymo pagrįstumas. Jeigu teismas nepriima nutarimo asmenį suimti, sulaikytasis tuojau pat paleidžiamas. Žmogaus asmuo neliečiamas. Žmogaus orumą gina įstatymas. Draudžiama žmogų kankinti, žaloti, žeminti jo orumą, žiauriai su juo elgtis, taip pat nustatyti tokias bausmes. Žmogaus privatus gyvenimas neliečiamas. Asmens susirašinėjimas, pokalbiai telefonu, telegrafo pranešimai ir kitoks susižinojimas neliečiami. Informacija apie privatų asmens gyvenimą gali būti renkama tik motyvuotu teismo sprendimu ir tik pagal įstatymą. Įstatymas ir teismas saugo, kad niekas nepatirtų savavališko ar neteisėto kišimosi į jo asmeninį ir šeimyninį gyvenimą, kėsinimosi į jo garbę ir orumą. Nuosavybė neliečiama. Nuosavybės teises saugo įstatymai. Nuosavybė gali būti paimama tik įstatymo nustatyta tvarka visuomenės poreikiams ir teisingai atlyginama. Žmogaus būstas neliečiamas. Be gyventojo sutikimo įeiti į būstą neleidžiama kitaip, kaip tik teismo sprendimu arba įstatymo nustatyta tvarka tada, kai reikia garantuoti viešąją tvarką, sulaikyti nusikaltėlį, gelbėti žmogaus gyvybę, sveikatą ar turtą. Žmogus turi teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti. Žmogui neturi būti kliudoma ieškoti, gauti ir skleisti informaciją bei idėjas. Laisvė reikšti įsitikinimus, gauti ir skleisti informaciją negali būti ribojama kitaip, kaip tik įstatymu, jei tai būtina apsaugoti žmogaus sveikatai, garbei ir orumui, privačiam gyvenimui, dorovei ar ginti konstitucinei santvarkai. Laisvė reikšti įsitikinimus ir skleisti informaciją nesuderinama su nusikalstamais veiksmais - tautinės, rasinės, religinės ar socialinės neapykantos, prievartos bei diskriminacijos kurstymu, šmeižtu ir dezinformacija. Asmuo laikomas nekaltu, kol jo kaltumas neįrodytas.

copy2013-04-27 19:21

„N. Venckienė niekur nėra prapuolusi. Seimo narė yra pasirinkusi tam tikrą gynybos poziciją. Labai tikėtina, kad jei ji pasirodytų viešumoje, iškart būtų suimta. Gynyba yra derinama su „Drąsos kelio” partija. Su N. Venckiene palaikomi ryšiai, ji aktyviai ruošiasi juridinei kovai. Apie tai netrukus visi sužinosite. Aš turiu savo užduotis ir žinau, kokiu keliu bus einama. Kai ateis laikas, viskas bus paskelbta. Situaciją dabar valdo tik keli žmonės“, – kalbėjo S. Martinavičius. Jis tikino, kad jų „tikslas – parodyti Lietuvos ir kitų šalių visuomenei, kas vyksta, kaip su žmonėmis bandoma susidoroti“. Kito ginklo jie esą nebeturi. „N.Venckienės pasirinkta gynybos taktika išvilks į dienos šviesą nusikaltėlius, kurie prikišo nagus pedofilijos, kitose bylose“, – teigė S.Martinavičius.

Super !2013-04-27 17:33

Labai geras ir savalaikis straipsnis. Sėkmės Neringai! Dievas ir geri žmonės(o TOKIŲ yra tikrai daug)tepadeda Tau.

kometaras2013-04-27 16:34

jau greiciau patikesiu pederais is vakaru negu is rosijos

Neringai2013-04-27 13:26

Stiprybes ir Dievo palaimos jums.Labai noretume,kad musu teisesauga gautu ivertinima tarptautineje arenoje ,tada lietuviai isitikintu,kas yra pulinys Lietuvoje....

Jei N.Venckienė2013-04-27 12:23

saugoma užsienio spec. tarnybų(rašo LL),kad jos neištiktų Pociūno likimas,tai kyla klausimas,kodėl konservatoriai šoko teisėsaugos rankomis pagal Rusijos dūdelę? Juk NATO valstybėms jau nusibodo ši Rusijos įtaka per pedofilijos kurstymą... Štai iš kur tie "suinteresuot asmenys" anot Černiausko ir nesibaigianti pinigų jūra. Apie tai kalbėjo ir grinevičiūtė pernai pavasarį)... BET KODĖL KONSERVATORIAI,NEVA PATRIOTAI,ĮSITRAUKĖ Į ŠĮ ŽAIDIMĄ.... Ir ar stipriau Rusijai treptelėjus koja,jie pirmieji neišduotų Lietuvos ir nedingtų į vakarus kaip amarai vaidinti aukų.. Patriotai?... Tai jų fariziejiškumo ir fanatiško įstatmo garbinimo pasekmė... Venckienė buvo palikta viena kautis su Rusija... Išsityčiota iš tautos... Tik tauta,vadinama violetiniais,patvoriniais,stojo prieš Rusiją,o riebūs deputatai stojo Rusijos pusėn? Už "trupinį aukso"?

kamane 90-ta.2013-04-27 09:44

Tada staigiai butu isaiskintas ir zmogaus tarpukoji skaldes banditas...

Neringai2013-04-27 02:52

Bėk į Angliją, bėk. Lietuvai bus geriau be tavęs. Ten galėsi mulkinti žmogelius, kol perpras, kas esi iš tiesų. Visus žulikus ir nusikaltėlius priglaudė Anglija.

sisi2013-04-27 02:33

juokingai atrodo koncertas už žodžio laisvę,kai jokios žodžio laisvės nėra ir nebuvo.Kam juokinti normalius žmones?

66-am Algiui2013-04-27 02:04

klysti,zmogau. Anglijos teisesaugai korupcija yra svetima,o ir gina visus,kas papraso pagalbos. Internete galite surasti,kokiu pagreiciu uz grotu sukisami visi,kas pamegina neteisetai praturteti ar kitaip itakoti. Teismu galva Britanijoje juk yra pati Karaliene. Prireikus,suteikia ir Legal aid (valstybe apmoka advokatu paslaugas) Jei p. Neringai Dievas apsviete prota isvykti ir paprasyti britu pagalbos,jai pades ne vien britu valstybe,paskelbusi negailestinga kara pedofilams,bet ir Londone isikurusios Zmogaus,o siuo atveju ir Vaiko teisiu organizacijos,kurias britu visuomene finansiskai paremia labai solidziai. Britu Home Office secretery Treesa May Europos aresto orderi pavadino niekiniu ir visi isdavimai(ekstradicijos) vyksta tik per britu teismus,kuriems,kaip ir raso sio straipsnio autore,LT prokurorai bile-ko nepakis. O Venckienes seimos tragedija,jos turima medziaga ir argumentai yra daugiau nei rimti.

66-am Algiui2013-04-27 02:04

klysti,zmogau. Anglijos teisesaugai korupcija yra svetima,o ir gina visus,kas papraso pagalbos. Internete galite surasti,kokiu pagreiciu uz grotu sukisami visi,kas pamegina neteisetai praturteti ar kitaip itakoti. Teismu galva Britanijoje juk yra pati Karaliene. Prireikus,suteikia ir Legal aid (valstybe apmoka advokatu paslaugas) Jei p. Neringai Dievas apsviete prota isvykti ir paprasyti britu pagalbos,jai pades ne vien britu valstybe,paskelbusi negailestinga kara pedofilams,bet ir Londone isikurusios Zmogaus,o siuo atveju ir Vaiko teisiu organizacijos,kurias britu visuomene finansiskai paremia labai solidziai. Britu Home Office secretery Treesa May Europos aresto orderi pavadino niekiniu ir visi isdavimai(ekstradicijos) vyksta tik per britu teismus,kuriems,kaip ir raso sio straipsnio autore,LT prokurorai bile-ko nepakis. O Venckienes seimos tragedija,jos turima medziaga ir argumentai yra daugiau nei rimti.

66-am Algiui2013-04-27 02:04

klysti,zmogau. Anglijos teisesaugai korupcija yra svetima,o ir gina visus,kas papraso pagalbos. Internete galite surasti,kokiu pagreiciu uz grotu sukisami visi,kas pamegina neteisetai praturteti ar kitaip itakoti. Teismu galva Britanijoje juk yra pati Karaliene. Prireikus,suteikia ir Legal aid (valstybe apmoka advokatu paslaugas) Jei p. Neringai Dievas apsviete prota isvykti ir paprasyti britu pagalbos,jai pades ne vien britu valstybe,paskelbusi negailestinga kara pedofilams,bet ir Londone isikurusios Zmogaus,o siuo atveju ir Vaiko teisiu organizacijos,kurias britu visuomene finansiskai paremia labai solidziai. Britu Home Office secretery Treesa May Europos aresto orderi pavadino niekiniu ir visi isdavimai(ekstradicijos) vyksta tik per britu teismus,kuriems,kaip ir raso sio straipsnio autore,LT prokurorai bile-ko nepakis. O Venckienes seimos tragedija,jos turima medziaga ir argumentai yra daugiau nei rimti.

kaka2013-04-27 02:03

pamenu kovotoją su Italijos mafija kapitan Katani, tai Lietuvos korupcijos ir mafijos jis nesutvarkytu turbut...

Anglija2013-04-27 01:41

Pagarba Z. Cepaitei uz gera straipsni. Lietuvos neteisinei teisesaugai ir susireiksminusiems,kraujo istroskusiems, valdziazmogiams seniai jau reikia pamokos. Kad nedrystu niekada daugiau teigti,jog pedofilija isgalvota ir mes neturime elitiniu iskrypeliu klano,o Garlevoje nebuvo panaudotas baisus,nieksingas,neadekvatus smurtas pries maza mergaite,jos gimines ir ja mylejusius zmones. Tegul visas pasaulis suzino kokioje,,demokratineje''ir neteisineje valstybeje mes gyvename. Kur neegzistuoja vaiko teises,kur paminamos zmoniu teises,kur nesilaikoma Konstitucijos,kur negerbiama Lietuvos veliavos ir niekinamas Jezaus Kristaus paveikslas. Kur nusikalteliai ir iskrypeliai privercia visa valdzios sistema,pasiremdami prokurorais ir teismais,o taip pat parsidavusiais zurnalistais bei psichiatrais dirbti ju naudai. Didele GEDA-GEDA-GEDA tokiai valstybei. Te Dievas padeda Neringai Venckienei parodyti visiems nieksams,kad melo kojos trumpos ir finale visuomet triumfuoja tikroji TIESA. O jau tuomet siekti kardinaliu pokyciu teisineje sistemoje,VSD ir policijoje,nes nenorime gyventi korumpuotoje policineje-prokurorineje-autoritarineje valstybeje. Butinas prisiekusiuju asmenu teismas,kuriu niekas netampytu uz virvuciu,priimant svarbius sprendimus zmoniu gyvenime.

kaka2013-04-27 01:34

pamenu kovotoją su Italijos mafija kapitan Katani, tai Lietuvos korupcijos ir mafijos jis nesutvarkytu turbut...

kaka2013-04-27 01:33

pamenu kovotoją su Italijos mafija kapitan Katani, tai Lietuvos korupcijos ir mafijos jis nesutvarkytu turbut...

marijam2013-04-27 00:17

teisingai elgiasi Neringa nes nera vietos padoriam zmogui Lietuvoje jei jis nori savo nuomone laisvai isreiksti man dabar cia baisiau nei sovietiniais laikais tada nors priesas buvo aiskus o dabar nezinai kas griebs is pasalu.

Anuska2013-04-26 23:48

Sekmes Neringai.

Patvoriniai2013-04-26 23:00

užsispyrę kalba savo durnas kalbas, net juokinga.Paskaito kokį durną komentarą ir skleidžia melą toliau. Neturite, ką veikti - eikite rytoj daryti švarą Lietuvoje - bus didesnė nauda. Aš eisiu.

As2013-04-26 22:51

linkiu STIPRYBES Neringai ir visai jos seimai ir zemai lenkiuosi JAI,nes ji viena stovi kovoje uz Lietuvos islikima!Zemai lenkiuosi ir tiems zmonems,kurie ja palaiko ir visapusiskai remia!

piliete2013-04-26 22:49

NERINGAI stiprybes istvermes as seniai siuliau pasitraukima i uzsieni politinis prieglobstis ir teisybes ieskojimo

to2013-04-26 20:40

NERINGA,TIK BĖK IŠ ČIA IR KUO GREIČIAU,NEBĖRA JĖGŲ MATYT TĄ NETEISYBĘ,LIEKA TIK MELSTIS,KAD TIK TOKIA TEISĖSAUGA AR TOKIA ANTSTOLĖ NEPABELSTU Į KIEKVIENO MŪSŲ NAMUS. PROTINGI IR DORI ŽMONĖS TURĖTU SUSIVIENYTI IR KAŽKĄ KEISTI. KAD NEBEBŪTŲ TOKIŲ CINIŠKŲ KUBILIŲ LIETUVOJE,MELUOJANČIŲ IR PARSIDAVUSIŲ POLITIKŲ,KARJERISTŲ PREZIDENTŲ ,BAILIAI IR PRISITAIKĖLIAI NESĖDĖTŲ MINISTRŲ POSTUOSE.

Ema2013-04-26 20:40

kaip nebutu gaila,bet man atrodo,kad ios jau nera šiam pasauly.Kas gali atlaikyti toki valdžios puolima ir teisybes nesuradima.

pasirodo ir Anglijoje2013-04-26 20:28

dabar pilnatis!

77Dangus2013-04-26 20:12

Sėdi kažkus ir nušneka.Pasiskaitykite PAS sindroma.Tai ką matėme, tai išprievartautas vaiko dvasinis pasaulis, beto mažam vaikui šnibždėti...taip norisi tokia sterva patampyti už plaukų, kad net negaliu.Bet esu nekonfliktiškas žmogus ir laikausi tos pozicijos, kad teisingas žmogus atsirinks, o toks žmogus, kuris bele peza, pezės visada.Čia daugiau skirta patvoriniams, kurie nesuvokia ką kalbą

jo2013-04-26 20:06

LL naujas straipsnis/

77Dangus2013-04-26 20:06

Tas, kas netinkamai įtakojo vaiką , tas vaiką žalojo.Ji sąmoningai neruošė vaiko perdavymui.Ne jos kiškis, nereikėjo kištis.PAS sindromas(pasekmės vaikui, padaryta žala)yra aprašyta internete.Netinkamu įtakojimu paveikė vaika sau naudinga linkme ir suklaidinu neišprususius žmones. Beto pas mus Lietuvoje klano nėra.Vaiko interesai yra gyventi su mama.todėl baikite čia taukšti nesamones...

gal užtektų2013-04-26 18:53

vien pūlinio žodžius išversti, vieno sakinio, ir anglai niekuomet neišduotų

swe2013-04-26 18:48

saunuole, kad kovoja ir nenuleidzia ranku.

vita2013-04-26 18:43

sekmes Neringai ir jos seimai, stiprybes

66-tam2013-04-26 18:33

Netiesa, kad Venckienės šalininkų mažai liko. Jų daugėja, tik valys nežino mūsų pavardžių, mes-eiliniai, apie mus nerašo spauda.

Ona2013-04-26 18:07

Teisesaugininkai jau dabar kraipo usus , nes nezino kaip reikes issisukti is padetis,kai uzsienio teisesauga pareikalaus, issamiu argumentu, o ne 13sek.vaizdo medziaga.kodel netiriami nuzudyti zmones,kodel nepareiksti itarimai stankei,kodel ji taip stropiai saugoma ir nuo ko!!!??? Jos likimas jau nulemtas-bijomasi , kad nepaluztu.Musu teisesauga bent jau dabar-tupike.

Algis2013-04-26 18:07

Manau, autorė žmogus geras, bet svajotoja. Anglijos teismai užsieniečiams-Anglijos teisininkų verslas. Berezovskis teisėsi su Abramovičiui ir išlaidos advokatams buvo dešimtys milijonų. Snoro sąvininkai- turtingi vaikinai, po teismo liks tik vaikinai.

Autorei ir kitiems emigrantams2013-04-26 18:05

Jūs esate toli nuo Lietuvos ir neturite jokio supratimo apie Venckienę, jos šalininkus, kurių mažai beliko, na, dar užsienyje. Jei autorei gaila Snoro bankininkų, tai jinai labai gina nusikaltėlius. Tiesiog - nusikaltėlių gynėja.

Pikasui ir kitiems.2013-04-26 17:54

Lietuva jau yra britu detektyvu ir pacio Home Office akiratyje del daugybes porno filmu su vaikais, kurie "made in Lithuania",todel N. Venckienes pasirodyms su tokia byla labai pradziugintu britu detektyvus ir visa teisesauga. Labai teisingai raso autore - britai netiki jokiais is pirsto islauztais kaltinimais,o su savo "bylomis" N. Venckienei LT prokurorai jau gali sleptis po 2009 metu lapais! Jei britai patvarke tokias izymybes-pedofilus,kaip Max Clifford,kuris pacia a. a M. Teacher is posto verte bei daugybe kitu izymybiu isaiskino pedofilais esant,tai lietuviska pedofilu "triumfo marsa" sutriuskintu vienu ypu! Zavusis Rolf Harris praejusi savaitgeli irgi prisedo ant kaltinamuju suolo kartu su savo kolegomis is pedofilu siautejimu "vakareliu" su mazametemis mergaitemis ir berniukais.....

Pikasui ir kitiems.2013-04-26 17:54

Lietuva jau yra britu detektyvu ir pacio Home Office akiratyje del daugybes porno filmu su vaikais, kurie "made in Lithuania",todel N. Venckienes pasirodyms su tokia byla labai pradziugintu britu detektyvus ir visa teisesauga. Labai teisingai raso autore - britai netiki jokiais is pirsto islauztais kaltinimais,o su savo "bylomis" N. Venckienei LT prokurorai jau gali sleptis po 2009 metu lapais! Jei britai patvarke tokias izymybes-pedofilus,kaip Max Clifford,kuris pacia a. a M. Teacher is posto verte bei daugybe kitu izymybiu isaiskino pedofilais esant,tai lietuviska pedofilu "triumfo marsa" sutriuskintu vienu ypu! Zavusis Rolf Harris praejusi savaitgeli irgi prisedo ant kaltinamuju suolo kartu su savo kolegomis is pedofilu siautejimu "vakareliu" su mazametemis mergaitemis ir berniukais.....

Darbininkų balsas2013-04-26 17:52

Dėkojame Zitai už gerą komentarą. Lietuvos teisėsaugai yra ko pamąstyti, kad nepažeistų Žmogaus teisių.

SĖKMĖS2013-04-26 17:35

NERINGAI.

to "Diletantei"2013-04-26 17:14

Mars pas leitenanta profilaktikai! Ir vel pazeidei instruktazo reikalavimus. Algos uz siandien negauni, Baigt darba!

Kvailystė2013-04-26 17:03

Na, čia diletantės nuomonė. Esu tikra, lai tik pasirodo UK šita avantiuristė, antrankiai jai garantuoti. ką rodys teisėjams UK: savo iškrypelio brolio porno, ar kai vaiką rpie stiklų statė, o gal rodys savo tiradas, kad teisingumą patiems reikia darytis? Drižuotos pižamos ir antranių perspektyva tai poniai UK- garantuota. Prisiminkim, kaip violetiniai entuziastai UK į kažkokią TV bandė prakišti kedo filmą. Kas buvo? O gi, vos kudašių išnešė ir sveiką kailį. UK TV ne tik, kad pedofilo kedžio filmo nerodė, o policiją iškvietė teikėjui.

Kvailystė2013-04-26 17:03

Na, čia diletantės nuomonė. Esu tikra, lai tik pasirodo UK šita avantiuristė, antrankiai jai garantuoti. ką rodys teisėjams UK: savo iškrypelio brolio porno, ar kai vaiką rpie stiklų statė, o gal rodys savo tiradas, kad teisingumą patiems reikia darytis? Drižuotos pižamos ir antranių perspektyva tai poniai UK- garantuota. Prisiminkim, kaip violetiniai entuziastai UK į kažkokią TV bandė prakišti kedo filmą. Kas buvo? O gi, vos kudašių išnešė ir sveiką kailį. UK TV ne tik, kad pedofilo kedžio filmo nerodė, o policiją iškvietė teikėjui.

Kvailystė2013-04-26 17:02

Na, čia diletantės nuomonė. Esu tikra, lai tik pasirodo UK šita avantiuristė, antrankiai jai garantuoti. ką rodys teisėjams UK: savo iškrypelio brolio porno, ar kai vaiką rpie stiklų statė, o gal rodys savo tiradas, kad teisingumą patiems reikia darytis? Drižuotos pižamos ir antranių perspektyva tai poniai UK- garantuota. Prisiminkim, kaip violetiniai entuziastai UK į kažkokią TV bandė prakišti kedo filmą. Kas buvo? O gi, vos kudašių išnešė ir sveiką kailį. UK TV ne tik, kad pedofilo kedžio filmo nerodė, o policiją iškvietė teikėjui.

radau2013-04-26 16:52

paskutinis straipsnis LL irgi Kristinos geras paaiskinimas !

AČIŪ2013-04-26 16:46

autorei už viltingą straipsnį.

Pikasas2013-04-26 16:46

ATSAKAS į rašinį “Delfyje” “J. Jurgelis. Pedofilinis filmukas, sudrebinęs Lietuvą" Neišlaiko Jurgio Jurgelio rašinėlis etinių normų, kad ir kaip bandytumėm vertinti. Keistoka, kad tokio mentaliteto pareigūnas anksčiau užėmė VSD direktoriaus pareigas. Tokiai svarbiai teisėsaugos struktūrai, mano supratimu, turėjo vadovauti ne tik aukštos kvalifikacijos, bet ir aukštų moralinių nuostatų valdininkas. Kokio suvokimo ar net moralinio nukrypimo reikia turėti, kad mažos mergaitės vaizdingą pasakojimą savo artimiesiems pavadinti “pedofiliniu filmuku”? Kiek menu, net prokuroras, kuris vertino filmavimo faktą, neturėjo jokių jokių priekaištų tėvui Drąsiui Kedžiui. Buvo aiškinta, kad Drąsius mergaitės teisių nepažeidė, o mergaitės liudijimas buvo fiksuotas teisėtai. Tad visos tos patyčios, sudėliotos šiame paskvilyje, atrodo visiškai nepadoriai. Autorius su dirbtinu patosu pasityčiodamas klausia: “Ir tada, ir tada virš prezidentūros gal suplevėsuos violetinė vėliava?” …Nykuma… Trumpame rašinėlyje apstu nukrypimų nuo konkrečiais faktais pagrįstos realybės, o pateikti vertinimai labiau vertintini, kaip užsakyminis angažuotumas, kuris vargu ar gali turėti bet kokią vertę siekiant tiesos ir teisingumo mūsų šalyje. Sakyčiau, netgi priešingai. Tai – nykus paskvilis, paliečiantis ir augančios mergaitės interesus, bandant apteršti ir jos artimuosius. Gal, kuo kvepia… Žinoma, autorius turi teisę išsakyti savo versijas, net jei jos visiškai neįtikėtinos ar net nepadorios. Tai daugiau sietina su J. Jurgelio asmenine pozicija, kurią vertinti visuomenė turi moralinę teisę.

to 51 Albertas2013-04-26 16:23

Nusisnekejimo virsune!!!! Gerbiamas, Albertai, gal pabandykit padaryti tai ka pats paraset? O tada jau rasinekit "briedus". Aplamai, tai jums labiau tiktu komentuoti Lryte, ten butumet pasirodes, kaip "proto virsune".

nijolė2013-04-26 16:20

Puikus straipsnis, suteikia vilties, kad viskas bus gerai. Laikykis, Neringa, dori Lietuvos žmonės tiki tavim, jaudinasi, kad tau pasisektų. Laukiame tavo ir mūsų pergalės.

Darijus2013-04-26 16:05

Manau dauguma supranta, kad Garliavos istorija yra tik dalis kovos: kas ką. Ar nugalės tiesa, moralė ir ateitis, ar melas, niekšybė ir išnykimas. O Vaikas čia ir simbolis. Todėl ir metami tokie resursai tai paslėpti. Sistema už savo išlikimą kovoja be jokio gailesčio ir nesiskaitydama su jokiomis priemonėmis. Sistemos gynėjams moralė yra nežinoma sąvoka.

Albertas2013-04-26 16:00

Gerbiami pilieciai! Jei jus padarete nusikaltima ir nenorite sesti i kalejima, vaziuokite i Anglija ir paprasykite politinio prieglobscio. Jus busit apsaugoti nuo bet kokio teisinio persekiojimo ir susidorojimo, nes net ivairaus plauko sukciams, vagims i net zogzudziams prasymai juos isduoti buna atmesti. Anglija - tiesiog visu nusikalteliu rojus. Ji jus apsaugos nuo bet kokios neteisybes. Suteiks puikias gyvenimo salygas, galesite laisvai bendrauti ir dalintis patirtimi su savo bendramincias ir likimo broliais ar seserimis. Linkiu Anglijai, kad surinktu visus Europos nusikaltelius i savo glebi. Nuo to butu visiems geriau: ir Europa (tuo paciu is Lietuva) issivalytu nuo nusikalteliu ir jie visi gyventu vienoje, jiem palankioje, nuostabioje ir jais besirupinancioje salyje. Sekmes visiems.

Pagonis2013-04-26 15:56

Labai geras pastebejimas kad jau laikas lietuvos ale teisesaugai pasitikrint tarptautiniame lygmenyja:))) na bus dar juoko:))

Skaitytoja2013-04-26 15:48

Skaitykit LL D.Guobienės straipsnį

žodis2013-04-26 15:24

"pedofilija" reiškia vaiko prievartavimą siekiant lytinio pasitenkinimo. Senoji Europa šį nusikaltimą laikė tris kartus sunkesniu už nužudymą. Sugauti prievartautojai buvo užmušami vietoje. Išimtis - "išrinktoji" tauta, kuri kudikių prievartavimą toleruoja, jeigu tai liečia gojų, o ne jų vaikus.

T2013-04-26 15:23

Greiciau greiciau, tegul ji tik skuba i kokia anglija ir prasosi politinio prieglopscio. Va tada musu teisesaugai bus rugstu vienoi vietoi :)

as2013-04-26 15:23

teismo Lietuvoje nera ,yra kryzeviciaus hunta, teismas yra anglijoje ir kituose laisvuose salyse

vilte2013-04-26 15:21

Stiprybes Tau , Neringa !Mes meldziames uz Tave !

BAIKIT2013-04-26 15:18

Baikit Jūs visi ginti Venckienę. Tam yra teismas.

is toli2013-04-26 15:17

Aciu visiemsLietuviams ,kurie palaikote Neringa!

tautiete2013-04-26 15:15

Labai gerbiu p. Zita. Protinga, morali, drasi. O Venckienei tik viena iseitis - isvaziuoti i uzsieni - ir bebuvo likusi, jos gyvybei yra iskilusi reali gresme. Sekmes, stiprybes, sveikatos jai.

19komentarui2013-04-26 15:14

ar tamstai su galva viskas gerai???

Kūzios sugėrovams (95.146.215.30)2013-04-26 15:06

Sakai kaltinimai maži? Nuo kada už mažus kaltinimus taikoma baudžiamoji atsakomybė? Beje ją,priešingai negu Darbo partijos žulikus(nuslėpusius virš 20mln litų!!! ) net suimti leido. Turbūt kankindami kameroje,kaip kad Ivanauską,tikėjosi ją palaužti. Juk lengviausia tą padaryti šantažuojant per vaikus. Senas stribų ir teroristų metodas. Beje,prie Neringos,vaikui nei galvos,nei pilvuko neskaudėjo. Pati Stankė visam pasauliui išsipasakojo,kaip joms "gera" pas kagėbistą Matonį iš LKPB. Jau nekalbant,kad advokatas Plikis ne tik kad vaiką fotografavo,bet ir transliaciją iš autobusiuko padarė visam pasauliui.

dėl kaltinimų Venckienei2013-04-26 15:03

kurių tarpe nerandame nei vieno tikro, tai nustebintų tarptautinius ekspertus. Juk už žodžio laisvę suėmimą GP siūlo. O Kryževičiui kodėl nesiūlo GP panašios ,,bausmės''? Tegu geriau paieško Kedžio, Ūso, Milinio žmogžudžių tie prokurorai. Kodėl nerodo tokio entuziazmo?

Danutė2013-04-26 15:00

Ačiū,p.Zita.Stiprybės Neringai kokioje šalyje ji bebūtų.Svarbu,kad ten būtų laikomasi teisingumo, o tuomet mūsų teisėsaugai- bankrotas.

tegyvuoja2013-04-26 15:00

teisingiausia Anglijos valstybe! Kaip graudu ,kad nusikalteliai sita valstybe paverte savo prieglauda

Sekmės jums Zita2013-04-26 14:59

Gal ir pradės viskas aiškėti.

apie komsomolkę2013-04-26 14:52

Viskas labai paprasta,vainauskas samdo tokias nepakaltinamas žurnalistes tam,kad galėtų,atėjus blogam laikui,"nusiplauti rankas".Čia panašiai,kaip bomžas pastatomas į kokio UABo direktoriaus pareigas pasirašinėti dokumentams.Vėliau iš tokio nei ką prisiteisi,nei išsireikalausi.Panašiai pasielgė ir garsiojo teisėjo Cinino išteisintas tarptautinio mąsto aferistas Rachinšteinas.O kad jį išteisino jau minėtas Cininas daug ką pasako google 15min Reklamos nesivaikančiam milijonieriui Sergejui Rachinšteinui ir septyniems jo bendražygiams – prieškalėdinė teismo dovana "bylą išnagrinėjęs Vilniaus miesto 2-asis apylinkės teismas penktadienį paskelbė, kad visi aštuoni kaltinamieji dėl praktiškai visų jiems inkriminuotų kaltinimų yra išteisinami. Teisėjo Audriaus Cicino nuosprendis per 20 dienų gali būti skundžiamas aukštesnės instancijos teismui." O šitas veikėjui nežydui priklauso visa krūva Norfa,Rimi,Mazima patalpų.Įdomu,iš kur tokie pinigai? Sunkiu darbu uždirbo,špyga taukuota?

+2013-04-26 14:34

Bet gali būti, kad valdžiai dar geriau, jei N.V. išvažiuotų. Čia ją pašalinti gal nedrįsta, o svetimoj šaly maža kas gali atsitikti. Artimiausi padėjėjai didelio pasitikėjimo nekelia.

pastebėjimas2013-04-26 14:26

Hmm, pone prokurore Valy, anglams 12 sekundžių nepakišite...

Ačiū2013-04-26 14:10

Ačiū.

Kokiu2013-04-26 14:06

reikia buti idiotu, kad patiketi, jog musu teisesaugininkai sitaip gina Petrasiunu "princese". Visiems butu dzin, jei tai n... Aciu, ponia Zita!

Irena2013-04-26 14:05

Siulyciau paskaityti "Laisvas laikrastis" dvieju buvusiu Venskienes "draugu" Janutienes ir Ivanausko pokalbi.Straipsnis ilgas, daug malimo,bet yra ir idomiu dalyku.Pvz. Ruta pripazista, kad skaitydama byla, ji rado, kad yra sasaju tarp Stankunaites ir Furmanaviciaus, kad Stankunaites ir Uso apklausa melo detektoriumi parodo, kad mergaite nemeluoja ir kitokiu idomiu pastebejimu.

Daniele2013-04-26 14:02

Ačiū, Zita. Ačiū, kad viską suprantate. Bet mūsų "teisėsauga" turi ilgus čiuptuvus pasiekti Neringą ir Anglijoje. Kaip ją saugosit?

dekui autorei2013-04-26 14:01

aiskiai ir konkreciai paaiskino. o 18/19am komentarui pasiulyciau super ekspertes Kuznecovaites lyrinius isvedziojimus arba Lavastes imbierines klejones. rinkites pagal skoni, mielai prasom.

Kazys Speelbergas2013-04-26 14:00

Atsargus straipsnis - viskas daug paprasčiau, tik nereikia bijoti, bent jau rašant... kitas baimes suprantu.. :)) Šį komentarą bandžiau dėti į Delfį. Blokuoja. Kadangi į temą, bandau į jūsų portalą. Yra tris taškai, arba Lietuvos "tiesos" žodžio barometras - Delfis, 15min ir LR. (maisškiausiai skaitomi portalai) Pagal šių "prietaisų" parodymus galima nustatinėti "liberalaus", "demokratinio" "laisvo" žodžio "svorį", straipsniai šia tema visi be išimties paskutinius kelis metus dulkina orą ir ne daugiau, pirmauja manyčiau LR. Iliustracija tam paprasta - spaudi po komentaru (už Neringą) pliusą,kontora duoda ir aną ir dar magaryčių porą minusiukų, rezultate, arba lygu, arba minusas ir tokiu būdu formuojama tautos nuomonė. Na, nusiprimityvino ponuliai. Ko tie, mielieji pedikai, bijo? Čia juk Lietuva vergų - baudžiaudininkų per amžius kraštas, štai, jei tarkim Gruzijoje toks mėšlo kompotas užvirtų... manau Tifliso centrinėje gatvėje jau senai pritrūktų žibintų stulpų kartuvėms - tabaluotųsi šūbybukai ant anų be jokios abejonės... Na, o Liaaatūviui nors špižinį kuolą ant galvos drožk - jis kentės ir prašys dar.... kad rik prievaizdas po šio drožimo leistų nabagui vėl savo urvan įlysti ir tyliai amsėti apie teisingumą, moralę, kerštą pedofilams.... Prisipažinsiu - ir aš lietuvis, matyt, ir aš bailys ir aš kentėsiu dar ilgai tas patyčias, bei dvoką nuo lt mass media'os "tiesos" žodžio...

Atsirenka2013-04-26 13:54

Žmonės protingi skiria pelus nuo grūdų. Žinom ir skaitom Z.Č Logiškus ir teisingus str. Manom ji ne grinevičiutė...

to 18 Zitai2013-04-26 13:48

Nepykit, bet jusu klausimai yra buki. Jus manot zinantis (zinanti) visas aplinkybes? Manot, Kuznecovaite jus informavo? Juokinga. Va, kai laikrasciai formuoja dalies tautos nuomone, tai taip ir gyvenam. Ir tai liecia tukstancius bylu, netik Venckienes. Jums patarimas, daugiau mastykit savo galva, o ne bukai tikekit prasigerusios Kuzios rasliava. Jei jau dmites sia byla, yra tikrai imanoma rasti visa medziaga nuo 2008-2009 metu. Bet, itariu, jums azartas ir praplautos smegenys.

Ačiū Zita2013-04-26 13:46

jūsų straipsnis, atgaiva dušiai:). Sėkmės jums ir Neringai.

to 18 zitai2013-04-26 13:43

Pats didziausias dundukas esi pats ar pati. Matei kaltinimai Neringai mazi , todel turbut butu tik bauda. O kad stalciuje guli sufabrikuotu sunkiu kaltinimu tai jums nieko nesako. Kad suemimo del tokiu mazu kaltinimu paprase ir seimo nieksai leido , tai jums irgi nieko nesako. O nufilmavo Mergaites parodymus tik tada , kai nieks nesureagavo i 200 issiustu skundu.

tai kur rase Zitai2013-04-26 13:43

Taip siai dienai kaltinimai juokingi , bet jie dygsta kaip grybai po lietaus , vien is tokiu gore liudininku , kaip zalimas , kuriam buvo pateikti kaltinimai zmogaus sumusimu , kaip kuprevicius trukdes anstolio darbui ,nenustebciau jei dar ,,teisesaugininkai,, vertelka itrauktu i ta sarasa.

Na2013-04-26 13:42

Is komentaru net matosi, kad kai kurie remiasi informacija, pateikta Lryte, tokios "rasytojos" , kaip Kuznecovaite. Labai gaila, kad yra Lietuvoje zmoniu vis dar nematanciu Lryto , Delfio ir kt. ziniaskllaidos saliskumo , ir sakyciau visiskai buko melo. Jei zmones butu skaite tuos straipsnius akyliau, butu pastebeje, kad tuose straipsniuose yra labai daug netik melo, bet ir priestaravimu, be to, kas man labai uzkliuvo, juose nera jokios nurodoma jokios "medziagos" ar saltiniu is kur imamas tas "briedas". Paskutines laidos bei straipsniai apie tai, kad ekspertai nemate mergaites padare isvadas, buvo isvis sveiku protu nesuvokiamas melas. Juk tai atliko valstybine institucija, yra zinomos ir tu ekspertu pavardes, taciau tai nesutrukde net i eteri "paleisti anties", kuria, mano galva , galejo patiketi tik visiski "fanatikai". Todel, as labai noreciau, kad visa si medziaga atsidurtu tarptautiniam teisme, ko ir linkiu.

dar karta zitai2013-04-26 13:31

Zita pries priimdama Venckiene pagalvok ir apie save, nes jai bus oficialiai pasklebta Venckines paieska, tai tapsi nusikaltele ir bendrininke ja beslepdama

Zitai2013-04-26 13:28

O ko Venckiene pabego, juk kaltinimai labai mazi, galetu atsipirkt ir paprasciausia bauda. Zita Tu neparasei, kad Anglija pakrauptu nuo Venckienes elgesio su mazameciu vaiku. Anglijoje taip nesielgiama. Vaiko net fotografuot be leidimo negalima. O ka Venckiene ir jos pusprotis brolis padare. Sukure filma su mazu vaiku ir ji isplatino po visa pasauli. Laike vaika apsupus kruvom zmoniu Anglijoj vaikas, niekados nebutu patalpintas i vienos is besipesanciu del globos puses, pries tai neisiaiskinus kas kalfas. Zita nezinau kokiu dunduku reikia but, kad gint Venckiene dabar, kai visikai aisku, kad ji slapstosi nes prisidirbo daug daugiau, nei yra siuo metu kaltinama

nu2013-04-26 13:26

lietuvos elitas tai stribvaikiai ir prisitaikeliai.pirmiausia reikia nusluoti ta ,,elita,,

Birutė2013-04-26 13:26

Aciu gerb.Autorei uz issamius paaiskinimus

eikit eikit2013-04-26 13:19

100proc.garantija,kad Venckiene i Britanija nebegs,nes angliskos teisesaugos bijo labiau nei lietuviskos. Ji tikrai yra kuo toliausiai nuo Lietuvos.Taip kad panele Cepaite nesulauks savo sventos karves Neringos...

manau, kad Europa isgirs2013-04-26 13:09

taip, demokratine valstybe tikrai turetu ko pasiziureti- juk viskas nufilmuota ar nufotografuota- ir "paspringusio" Kedzio lavonas, su akivaizdziomis smurto zymemis, ir mergaites pasakojimas ir "besmurtinis" Garliavos pogromas...Jau nesneku apie vyriausiojo Lietuvos pulinio , atsiprasau- teismo pirmininko pasisakymus.

pasiūlymai2013-04-26 12:58

Galima būtų organizuoti ,kaip ir komitetą pagalbos Neringai suteikimo galimybe. Tik ten tuoj įsisuktų kGB infiltruoti asmenys. Visuomenė neabejinga šiam procesui. Jau ir dabar matosi, kaip per LRT šalia teisingų faktų paskelbiama ir melagingų klaidingų, tokiu būdu padaromas melo vinigretas, kuriuo tiki didelė visuomenės dalis, kuri kitų info priemonių neturi galimybės pasinaudoti. Tik kirba mintis , o gal Neringos jau ir guyvujų tarpe nebėra. labai įtikinama teoria: nusižudė, nes neištvėrė savo padarytų nusikaltimų sunkumo ,sąžinės priekaištų...

Gal2013-04-26 12:57

Gal nors kartą išlys teisybė, kaip Lietuva dangsto baisius nusikaltėlius - pedofilus, o jų Lietuvoje ir ypač teisėsaugoje ir teismuose be galo daug. Jau Latvija konstatavo apie pedofilų galus, visus vedančius Į Lietuvą ir dar A. Sakolo Pekeliškių vaikų namai, o tokių ne vienas, kiek istorijų, kaip net kunigai būna pedofilais. Pedofilų labai daug priviso, kaip ir gėjų. Bet gėjai tai ne pedofilai, už pedofilą baisiau būti negali, juos reikia kastruoti ir teisti

trumpai-drutai parasyta2013-04-26 12:57

cit.:Pareigūnų nuomonės ir įsitikinimai Britanijoje nelaikomi argumentu, kaip tik atvirkščiai - gali suvaidinti priešingą vaidmenį ir kiekviena prokuroro ar teisėjo nuomonė, paskleista žiniasklaidoje gali būti vertinama kaip išankstinė nuostata pažeidžianti bešališko teismo principą.-tai gal cia apie tuos pulinius

Ǒ2013-04-26 12:55

Vis tik Venckienei reikėtų pačiai pasiprašyti politinio prieglobsčio JK. Geriausiai tai padaryti dar iki Lietuvos pirmininkavimo ES pradžios. Gavusi politinės pabėgėles statusą ji galėtų reikalauti, kad būtų sudarytos sąlygas nuotoliniu būdu dalyvauti visuose seimo posėdžiuose, o neįvykdžius reikalavimo 80 partinių gaujų atstovų neturėtų pagrindo pašalinti "pūlinį" nuo savo kūno. Bet svarbiausia, kad nuo susidorojimo pabėgusi parlamentarė labiau nei bet kas kitas atvers akis į Lietuvą atvykstantiems ES veikėjams, o per juos ir ES piliečiams. Tada jau rudenį, atsikratę partinių gaujų ir "savo mažus karus" (dėl rublinių premijų) kariavusios Grybauskaitės, išsirinksim tautos vertus atstovus.

Prieš2013-04-26 12:51

Kiekvienas turi turėti savo nuomonę, tačiau labai klystate dėl Venckienės. Nuo ko viskas prasidėjo? Nuo neteisingai išduotų pažymų, juk pati ponia buvo teisėja ir įtakojo teisėsaugą. Ir dar. Jei mergaitė būtų buvusi gražinta pagal teismo sprendimą, nieko nebūtų įvykę. Ponia Venckienė būtų dirbusi teisėja ir gyvenusi ramiai. O dabar - ko norėjo, tą ir gavo. Pabėgo. Jei būtų teisi, nebūtų bėgusi. Jos užtarėjų Lietuvoje jau mažai beliko, nes teisybė išlindo, kaip yla iš maišo. Manau, ateis laikas, kai ir kiti praregės. O tiems, kurie šmeižia Lietuvą dėl kgb. Atsipeikėkite, atsibuskite, juk Lietuva jau laisva ir nebeliko jokių struktūrų, nebent keli seniokai atsisėdę prie kompų rašo komentarus ir juodina Lietuvą. Tie tai tikrai kgb. Arba nusikaltėliai, kurie kalėjime neturi ką veikti, rašo iš pykčio.

Aciu Zitai2013-04-26 12:50

uz teisinga straipsni.

Mūsų2013-04-26 12:41

krikščioniškam krašte valdžia niekada neklysta,jai žymiai patogiau paleisti buldozerį ir pervažiuoti.Ką mes ir matome.

sunki padėtis2013-04-26 12:32

valstybę valdo KGB stribai,senai jie turėjo trinti suolus už grotu,bet gavosi atvirkšciai,persekiojami mylintys lietuva,ieškantys tiesos piliečiai.

saulius2013-04-26 12:31

PAGARBA NERINGAI

SS2013-04-26 12:21

Kaip žinome, pertraukos tarp seimo sesijų metu Neringa keliavo į Angliją. Matyt, numanydama, kad bus išsemti visi teisiniai keliai Lietuvoje, įrodinėjant savo ir kiekvienam protaujančiam lietuviui senokai paaiškėjusią tiesą šioje istorijoje, Neringa klojo pamatus būsimai kovai iš užsienio. Jei taip - pagarba Neringai.

Ačiū autorei2013-04-26 12:17

už paaiškinimus.

Gėda2013-04-26 12:13

kad nepriklausomoj Lietuvoj,save laikantiems katalikiška šalimi,reikia slapstytis ne nuo politinių persekiojimų, o nuo moralinių,to Lietuvoj dar nebuvo.

Įsakymas2013-04-26 11:51

Mūsų upių vandens teka, komunistai kur įsako...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi