Įžanga

Reikia konstatuoti liūdną faktą, jog mes iki šiol taip ir neturim bandymų susivokti, kas su mumis atsitiko per visą pedofilijos istoriją. Ką reiškia mergaitės paėmimas valstybiniu mastu?

Ką reiškia tokios milžiniškos ir organizuotos jėgos politikoje, žiniasklaidoje, teisėsaugoje pasireiškimas? Ką reiškia tokio lygio manipuliacijos viešojoje erdvėje?

Ką reiškia mūsų politikų veiksmai, o dar daugiau – neveikimas ir tyla? Ką tai pasako apie mūsų valstybę ir apie mūsų visuomenę?

Ir galiausiai, ką reiškia pats baisiausias dalykas – lietuvių visuomenės tyla... (Nepaisant didelio ir tikro rezonanso, manau, kad visuomenė pratylėjo, leido valstybės intitucijoms savivaliauti ir todėl praleido progą apsivalyti).

Iš tikrųjų, tai buvo bene pirmas kartas po Sąjūdžio laikų, kai visuomenė netylėjo ir pareiškė didžiulį nepasitenkinimą, šį kartą jau savos – lietuviškos – valdžios veiksmais. Internetas, laisviausia komunikacijos erdvė, lūžo nuo žmonių pasisakymų.

Beveik pusę metų žmonės S. Daukanto aikštėje reikalavo tiesos, įvairiuose Lietuvos miestuose buvo rengiami mitingai, akcijos, deginamos žvakutės, užsienyje gyvenančių lietuvių protesto akcijos, jau nekalbant apie nuolatinį žmonių budėjimą Garliavoje.

Visa tai, ir tokie nesumeluoti, autentiški ir manipuliacjomis nepasiduodantys visuomenės nuotaikos liudijimai, kaip D. Kedžio laidotuvės, kai susirinko apie penkis tūkstančius žmonių iš visos Lietuvos, rodo, kad visuomenė pakėlė galvą.

Ir pareikalavo tiesos, viešumo, skaidrumo. Pirmą kartą po Sąjūdžio.

Bet ji buvo nukirsta.

Suvokiant tą jautrumą ir rezonanso mastą, gegužės 17 dienos mergaitės paėmimas, kuriam apskritai trūksta adekvataus apibūdinimo, gali būti vertinamas kaip ne kas kita, bet visuomenės išprievartavimas. Elementariausio tiesos troškimo, teisingumo, supratimo poreikio išprievartavimas. Valstybė, pasitelkusi galios monopolį, pervažiavo per žmones ir nukirto vienintelę gyslą, jungiančią valstybę ir piliečius: viešumu ir skaidrumu paremtą pasitikėjimą.

Po gegužės 17 dienos tik vienintelis klausimas yra vertas dėmesio: kaip po viso to galima gyventi toliau? Tokioje visuomenėje ir tokioje valstybėje.

Seimo rinkimai, kurie visiškai klaidingai laikomi svarbiu Lietuvos gyvenimo įvykiu, neturi jokios vertės, palyginus su tais giluminiais procesais, kurie kuria arba griauna valstybės pamatą – pasitikėjimą. Kurie nulemia pamatines žmogaus nuostatas dėl santykio su valstybe.

D. Kedžio istorija ir jos kulminacija, mergaitės paėmimas, pirmą kartą nuo Sąjūdžio laikų palietė giliausią – pasitikėjimo – dimensiją.

Ir šito dalyko nesupratimas yra lygiai toks pat simptomiškas, kaip ir pats paėmimas ar pritarimas jam.

Neįmanoma vienam žmogui pateikti visuminį atsakymą į šį savivokos klausimą. Aš parašysiu savo atsakymo variantą, o tiksliau, tik du aspektus.

I

Pati bendriausia aplinkybė yra visuomenės vystymosi ypatumai, bendra visuomenės ir valstybės būklė. Yra daug idėjinių šaltinių, aprašančių Vakarų visuomenės pamatinę būklę, kuri pamažu per Vakarų dominavimą persiduoda kitiems regionams, kitoms šalims ir visuomenėms (vadinamoji globalizacija).

Čia ne vieta ir ne laikas juos aptarinėti. Pažymėsime esmę: socialinės gerovės kilimas, individualizacija, vartotojiškumas ir kapitalo (tikrųjų interesų) pasislėpimas bei valstybės kontroliavimas iš už scenos nulemia, kad mes pamažu atsiduriame totaliame simuliacijos pasaulyje.

Dingsta galimybės sužinoti tiesą. Realieji galios turėtojai (tie, kas prieina prie valstybinių institucijų sprendimų priėmimo), pvz.

, Valstybės saugumo departamentas, taip sumanipuliuoja viešąja nuomone, jau nekalbant apie tiesioginį nusikaltimų įrodymų slėpimą ir naikinimą, kad tiesiog neįmanoma sužinoti tiesos. Mes galutinai visiems laikams praradome galimybes sužinoti, kas atsitiko su Vytautu Pociūnu, sužinoti tikrąsias Gintaro Beresnevičiaus mirties aplinkybes ir, be abejo, mes praradome bet kokias galimybes sužinoti tiesą Drąsiaus Kedžio istorijoje.

Paskutinė kol kas šioje sekoje yra D. Kedžio mergaitė ir jos paskelbimas valstybės paslaptimi.

Simuliacijos pasaulyje pats lengviausias ir ypač naudojamas dalykas yra diskreditacija (arba manipuliacija). Juk prisimename Lietuvos internetinius ir popierinius laikraščius, kokios oficialios nuomonės buvo peršamos, kokios didžiulės pastangos buvo metamos šitam darbui.

„Lietuvos rytas“ – reikšmingiausias instrumentas, sukurtas tokiam darbui, atidirbo pagal savo paskirtį. Vadinasi, fabrikėlis įsijungė visu pajėgumu.

Buvo įsisavinta esminė žiniasklaidos funkcija – manipuliavimas – ir itin kryptingai dirbama šia linkme. Iki šiol.

Visuose didžiausiuose portaluose (su itin retomis išimtimis) dominavo su pilietiniu interesu (viešumu ir skaidrumu) visiškai nesuderinami pliurpalai, palaikomi pseudo teisininkų, politologų ar tiesioginių užsakymų subjektų. Paprastai – tie patys vardai, tos pačios medijos, tie patys ekspertai, tie patys veikėjai visuose reikšminguose skandaluose, kai dėl stambių interesų susistumdymų (tektoninių lūžių) pasimato šešėliniai veidai, todėl atsiranda itin nepageidautinas viešumas, todėl reikia pradėti simuliuoti demokratinį procesą.

(Šia proga reikėtų palinkėti drąsesniems portalams kaip tiesos.lt ar ekspertai.eu tiesiog pastoviai viešinti veikėjų pavardes kaip visuomenės savišvietos priemonę).

Tokiame manipuliacijų ir simuliacijų pasaulyje net ir švenčiausias interesas gali būti apjuodinamas. Net Motina Teresė, atsidūrusi viešoje politinėje scenoje, automatiškai virstų simuliakru.

Todėl šešėliniai interesai D. Kedžio istorijoje skyrė tokį didelį dėmesį medijoms, kurių politinė reikšmė ateityje tik didės.

Viso to rezultatas – sumanipuliuota realybė, juoda paversta balta, ir atvirkščiai. Iškrypėliška vaizduotė (šalia pedofilų, iškrypėliais laikytini visi tie, kurie sąmoningai parsiduodami apverčia tikrovę, ir jie, tarp kitko, visai nepanašūs į marginalus bomžus, bet sėdi kostiumuoti studijose ir mėgaujasi respektabilumu medijose ir visuomenėje) nuėjo taip toli, kad net D. Kedį pradėjo vadinti pedofilu, viešumo reikalaujančius žmones – patvoriniais, kedofilais.

Taigi pirmas paaiškinimas, kodėl visuomenė pratylėjo, kai valstybės vardu buvo pervažiuotas ir išprievartautas elementaraus teisingumo poreikis, gali būti neįtikėtino masto manipuliacijos ir menkas žmonių pasirengimas suvokti simuliacinių kodų funkcijas. Savo gyvenimu daugmaž patenkintas vartotojas greičiausiai nematys poreikio ir priežasties prieštarauti tokiems simuliakrams, kaip „teisinė valstybė“, „teismų sprendimai turi būti vykdomi“, „minios linčo teismo nepriimtinumas“, „nepasiduoti gatvės emocijoms“.

Šie kodai savaime akivaizdžiai teisingi, logiški, nuoseklūs, palaikantys vientisos ir teisingos valstybės įvaizdį, garantuojantys saugumą ir dar, be viso to – išsakomi respektabilių ekspertų, teisininkų, politinių, akademinių autoritetų ir pan. Jam geriau gyventi saugumą teikiančio teisinės valstybės principo paunksmėje, negu prileisti galimybę didelio masto (konkrečiai, ne abstrakčiai, šalia tavo durų, ne kur nors toli Visagine) valstybinei aferai ir taip pasąmoningai pastatyti savo sočią egzistenciją į tam tikrą riziką.

Kai kam net pati mintis, kad gali egzistuoti pedofilų tinklas su jame dalyvaujančiais aukščiausiais valstybės pareigūnais, yra sunkiai įtikinama, galbūt todėl, kad šokiruojanti ir atnešanti nesaugumo jausmą, todėl eliminuotina ir nesvarstytina. Sublimacija veikia nepaisant istorinių pavyzdžių, psichoanalitinės (libido) realybės ir dabartinių politinių pavyzdžių, kai Latvijoje įtarimai buvo nusidriekę iki pat premjero ar nuolat ES ir pasaulyje demaskuojamų tarptautinių pedofilijos tinklų.

Tokiame kontekste geriau pratylėti, išėjimas į gatvę jau savaime kels pavojų žmogui ir jo šeimai. Prie viso to dar galima pridėti apskritai asmens poreikių ir interesų rato suindividualėjimą: kam rūpintis svetimomis problemomis?

Galiausiai, kažkam gyvenime nepasiseka – toks gyvenimas. Panašiai ir Prezidentė galiausiai atvėrė kortas, kai nusistebėjo: „Ar Lietuvoje nėra kitų svarbesnių reikalų?“

Nors aš asmeniškai tikiu, kad suvokiančių situaciją D. Kedžio ir mergaitės istorijoje yra žymiai daugiau, nei matoma viešai, bet tylinčių dėl įvairiausių priežasčių, kurias bandau čia suvokti. Net tie dideli 72 tūkstančiai balsų daugiamandatėje už „Drąsos kelią“ yra tik dalis tų suvokiančiųjų, kuriems nebuvo priimtinas toks šio reikalo politizavimo būdas (ėjimas į Seimą) ir su tuo prasidėję tipiški politiniai žaidimai.

Kad ir kaip būtų, manipuliacijų mastas ir sąlyginai saugus vartotojo gyvenimas iki galo nepaaiškina, kodėl šis reikalas neprivertė visuomenės pereiti prie dar didesnio masto protestų; kodėl mergaitės paėmimą visuomenė stebėjo tik per televizorių...

II

Antra priežastis, kuri papildo pirmąją, yra sovietinės sistemos išugdyti socialiniai instinktai. Jeigu jaunąją kartą, ir ne tik ją, galėjo daugiau suklaidinti viešos manipuliacijos ir teisinės valstybės kodai, tai net ir juos suvokiančius žmones galėjo atbaidyti nuo pilietinio protesto tam tikros socialinio elgesio taisyklės.

Vienas esmingiausių pokomunistinės erdvės bruožų yra pilietinės visuomenės nebuvimas. Tai reiškia, kad nėra tradicijos (įsitikinimo, jausenos), kad žmonės patys yra atsakingi už politinę ir moralinę tvarką savo valstybėje.

Nėra mąstymo ir nėra įpročio, kad viešu bendru veiksmu galima ką nors pakeisti valstybėje ir savo gyvenime. Nėra jausmo, kad žmogus yra valstybės šeimininkas ir pajėgus kurti savo aplinką valstybėje, keisti ir įtakoti politinius sprendimus.

Nėra tikrojo politinio atstovavimo tradicijos.

Vakarų pilietinėje visuomenėje egzistuoja valstybės kaltumo prezumpcija – įsitikinimas, kad bet kokia galios institucija yra linkusi piktnaudžiauti, todėl visuomet reikia iš pat pradžių stoti silpnesniojo (žmogaus) pusėn, o ne pasiduoti valstybinei (arba establishment‘o) įvykių interpretacijai.

Pokomunistinėje erdvėje egzistuoja pilietinei visuomenei kardinaliai priešingi socialiniai instinktai: valstybės baimė, kuri gimsta iš fundamentalaus valstybės ir piliečių atsiskyrimo, susvetimėjimo ir susipriešinimo (vienas didžiausių latentinių sovietinio palikimo rezultatų); valstybės autoriteto reikšmė ir pagarba jai, egzistuoja valstybės nekaltumo (teisėtumo) ir žmogaus bejėgiškumo prezumpcija. Iš viso to radosi bejėgiškumo ir nereikšmingumo mentalitetas – geriau aš pabūsiu namie, vis tiek prieš sistemą nepakovosi, kitų reikalai yra ne mano reikalai, bent privačioj erdvėj galiu būti patriotu ir turėti savo nuomonę.

Taip išsiugdė prisitaikėliškumo, bailumo, viešumo vengimo, nuomonės neturėjimo ir baimės ją išsakyti viešai socialiniai įpročiai.

Todėl klysta tie, kurie mano, kad nurodymas į sovietinės sistemos palikimą yra atsakomybės vengimas – neva taip visos blogybės ir atsakomybė perkeliama sovietinei epochai. Iš tikrųjų sovietinis palikimas yra ne istoriniai prisiminimai, bet realus dabarties socialinis faktas, nes iki šiol lemia socialinį elgesį ir viešą laikyseną (kuri pasireiškia viešumo vengimu ir baime).

Kaip lygiai taip pat – valstybės institucijų veiksmų toleravimą. Ir ne tik valstybinių.

Tik pokomunistine visuomene, t. y.

pilietinio spaudimo nebuvimu, galima paaiškinti tokį bejėgiškumą kapitalo, monopolijų, korupcijos, ekonominio išnaudojimo, tiesiog plėšikavimo atžvilgiu.

Taigi sovietizmo paveiktas žmogus – o tokių dabarties lietuvių visuomenėje yra didesnė dalis – turi visas reikiamas savybes užleisti viešąją erdvę konjunktūriniams (stipresniems) dariniams. Jeigu ateina valstybė, ir dar su teisiniais demokratiniais priesakais, suabejoti reikalo pagrįstumu nėra jokių prielaidų.

Kartu su sovietiniais socialiniais ir (anti)pilietiniais įpročiais yra ryški ir dar viena mentalinė savybė, kuri greičiausiai yra susiformavusi jau su nepriklausomos Lietuvos laukinio kapitalizmo, rinkos sąlygų, eurofondų ir kombinavimo patirtimi. Valdžios ir neteisybės kritika remiasi ne teisybės paieška, ne teisingumo siekiu, bet iš esmės apmaudu, kad pats neprieini prie galios svertų, prie gerovę užtikrinančių resursų.

Iš esmės neteisybė viešajame politiniame gyvenime (lėšų grobstymas, savinimasis bet kokia kaina) yra tokio masto ir tokio pobūdžio todėl, kad pati visuomenė yra būtent tokia. Ir skirtumas nėra tarp teisybės ir neteisybės, moralumo ir amoralumo, bet tarp priėjusiųjų prie lovio ir nepriėjusiųjų, tarp prisikombinavusiųjų ir dar neprisikombinavusiųjų (todėl turinčių nuoskaudą).

Per 20 metų nesusiformavo jokios besaikį savinimąsi, sotinimosi ir turtėjimo siekį amortizuojančios kultūrinės (mąstymo, vertybinės, jausenos) savybės ir net prošvaisčių nematyti joms atsirasti. Šeimininkauja absoliutus vergiškas sotinimosi instinktas.

Apgailėtini popkultūros personažai geriausiu vakaro laiku karaliauja TV šou – šitaip numetamas kaulas nepriėjusiems prie lovio ir greičiausiai niekada neprieisiantiems. O iš tikrųjų vyksta visiškas tautos debilinimas, iškreiptų, anti-socialinių, anti-solidarių vertybių palaipsnis įbrukimas į sąmonę.

Pažiūrėkite, kaip skaitmeninės TV įvedimas tapo nacionalinės svarbos klausimu. Joks pilietis negali būti paliktas neprijungtas prie masinių debilinimo priemonių!

TV tapo vienu svarbiausių pavadėlių išlaikant tautą klusnią, teisingai balsuojančią, palaikančią reikiamus valdžios veiksmus kaip, pvz. , mergaitės paėmimą.

Ko sovietizmas nesunaikino – patriotizmo ir laisvės troškimo – pribaigė nepriklausomoje Lietuvoje susiklosčiusi ekonominė, politinė, kultūrinė, socialinė konjunktūra. Visiškai deziorientuotam žmogui (pvz. , pasitaikė net versijų, kad mergaitė neatiduodama dėl D. Kedžio turtų; kad N. Venckienė vertė brolį šaudyti žmones), nesugebančiam įvertinti viso konteksto, atskirti teisingą reikalą nuo prisišliejusių nešvarių elementų, nebelieka nieko kito, tik gyventi paties ar medijų sukurtoje pasakoje. Jis nepajėgus įvertinti tinkamo valstybės ir žmogaus santykio, jis neturi pilietinės visuomenės patirties ir pagrindų, todėl iškreiptai vertina valstybės veiksmus.

Tik toks žmogus galėjo pateisinti gegužės 17 dienos prievartą. Tik iškreiptos vertybinės sistemos žmogus gali teisinę valstybę pastatyti aukščiau už žmogų.

Kaip visuomet taikliai tuomet pastebėjo puikią politinę formą ir socialinį jautrumą išlaikantis Vytautas Landsbergis, gauname teisingumą be žmogaus... Tokie žmonės į gatvę protestuoti išeis tik tada, kai valstybė pasikėsins į jų socialinį komfortą, finansus, darbo vietas ir pan.

Bet ir tuomet jie kovos už save, taip ir neišmokę pakovoti už kitą.

Vietoj išvadų Mes pergyvenome vieną didžiausių niekšybių demokratinių laikų istorijoje. Kaip toliau kartu gyventi tiems, kuriems, anot Liudviko Jakimavičiaus, skauda, vienoje visuomenėje su tais, kurie akmeniniais veidais vykdė „teisingumą be žmogaus“, ir su tais, kurie pritaria anoniminės teisinės valstybės viršenybei prieš teisingumą, viešumą ir skaidrumą?

Kadangi valstybės ir visuomenės gyvenimas nesustoja, D. Kedžio mergaitė jau yra paaukota ant svarbesnių valstybės reikalų aukuro (ačiū Prezidentei už nuorodą). Pilietinės visuomenės likučiai dar nenori jos aukoti ir reikalauja bent jau informacijos apie jos būklę. Seimo pirmininkės reakcija tipiška teisinės valstybės anoniminiam veikimui – permesti kitai bedantei institucijai.

Vienas mano studentas iškart po mergaitės paėmimo parašė, kad jam Lietuva mirė. Man taip pat. Ir čia nėra jokio sentimentalaus perdėjimo. Kokios aukos reikės dar, kad dar sykį susidurtume su valstybės triumfu?

Naujausi

Komentarai (92)

Rikiuoti
Vidas2016-11-17 17:29

Dekoju uz nuostabia tiesa,kurios LT. nebera baisiausia,kad teisininkai yra nusikalteliai,zinoma ne visi ,bet 90%reikia pasalint is darbu,pamenu ponas sadeckij sedejo tv. laidoje ir aiskino,kad reikia mergaitei padaryt plastine operacija,pakeist isvaizda,as manau,kad sitas Lietuvos banditas nemiega ramiai,nepades jam nei ji supantys zudikai,kurie vykdo jo nurodymus,dar palaukime isaiskes daug ,daug musu p[onu nusikaltimu ,nors visi zino,kas zudo,kas skandina,kas prekiauja vaikais,kas organais,bet visi tyli,tame tarpe ir ponas butkevic su savo banditu gauja,SEKMES DREBET LIETUVOS BANDITAI,greitai jusu uzsakovai atsises pailset!

mailiui2012-12-06 15:54

Na mailių auginti gali ir savo pilve, juk jau nuo alaus išsipūtęs kai akvariumas. Tik savo aferų negink visur, kur įmanoma.Atsibodai, mailiau.

Darvinas2012-11-22 12:31

Prisitaikymas- išgyvenimo pagrindas.

Jurgis2012-11-21 17:40

Seime reikalaujama , kad privalu kalbėti angliškai ????

gaila,2012-11-21 16:14

bet verkiant reikia bent kelių lyderių, kurie rašytų, vestų į aikštes nesusipratusius. Tie, kurie gyvena Vilniuje, tai juda. Reikia tokių ir Seime, kurie nebūtų pilkos pelės, bijančios pareikšti savo mintis, nuomonę.Gaila, kad išrinkta masė, kuriems tiesos nereikia.Ačiū autoriui už straipsnį.

"Baisioji" mailiaus byla2012-11-21 16:02

„Baisioji“ mailiaus byla, kas tai? Ar tai komedijų teatras? Ar absurdo teatras? Ar tai sumokėti pinigai už netikros bylos pagaminimą? Ar tai tyrėjų kvailumas ar tyrėjų daromi nusikaltimai? Ar tas ir tas vienu kartu? Byla tęsiasi jau 3 metus ir niekam, nei žiniasklaidai, nei politikams, nei teisėsaugai plačiaja prasme ji nebesvarbi, nors byla buvo skelbta kaip rezonansinė, niekas ja nebesidomi. Gal tik tiek ir tereikėjo - „patrimituoti“ ir į krūmus? Inkvizicija paskelbė žmones raganomis ir bando krauti laužą. Nors byloje nieko nėra ir negali būti, vien tik paistalai ir absurdas, toliau skleidžiamas melas ir blefas. 1. Ikiteisminis tyrimas pradėtas visiškai be jokio pagrindo (galima paskaityti: „Mailiaus“ byla: kaip FNTT tarnyboje „gaminami“ ikiteisminiai tyrimai, su pridėtu FNTT dokumentu) 2. Prokuroro kaltinamasis aktas remiantis „tyrėjų“ „ištyrimu“ surašytas visiškai nesuprantamai, be jokių, visiškai be jokių įrodymų, be jokių paaiškinimų, su prieštaravimais, be jokio pagrindo surašytais BK straipsniais (tokius kaltinimus galima surašyti kiekvienam praeiviui, teisėja jau buvo atmetusi tuos visus kaltinimus kaip nepagrįstus, bet prokuroras skundė tą atmetimą, nors tam neturėjo jokios teisės, nes tai priklauso ikiteisminio tyrimo medžiagai, o ne teisminiam nagrinėjimui, teismo procesas net nebuvo prasidėjęs) 3. Prokuroras Dainius Baraniūnas net sušilęs prieštaravo valstybės tarnautojų, aukštų pareigūnų - liudininku, kurie kaip patys sako „daug blogo žino apie mailiaus bylą“, pakvietimui liudyti teisme. Bet teisėjas kitų proceso dalyvių prašymu vis tik kvies į teismo posėdžius liudyti: Remigijų Žemaitaitį, seimo narį, buvusi Teisės ir teisėtvarkos komiteto narį, Kęstą Komskį, seimo narį, buvusi Antikorupcijos komisijos pirmininką, pagal seimo Etikos komisijos išvadas atleistą iš pirmininko pareigų nes kišosi į „mailiaus“ bylą), Valentiną Mazuronį, seimo narį, Raimundą Palaitį, buvusi VRM ministrą, kuriam yra (buvo) pavaldi FNTT, kurioje ši „mailiaus“ byla sukurta, Saulių Silicką, Nacionalinės mokėjimo agentūros direktorių. Labai keista, kad prokuroras Dainius Baraniūnas nenori kviesti šių liudininkų, kurie „žino daug blogo“ (ir patys tą sako) ir galėtų liudyti prokuroro naudai? Iki šio momento nei vienas prokuroro kviestas liudininkas neliudijo nieko blogo (yra garso įrašai) prieš bandomus apkaltinti asmenis, nes visi veiksmai „mailiaus“ byloje atlikti visiškai teisėtai, be menkiausių pažeidimų. (kodėl kviečiami liudyti anksčiau minėti pareigūnai, galima trumpai paskaityti komentare per Google: Liudininkai „mailiaus“ byloje) Viena televizija nufilmavo proceso dalyvio paaiškinimus, kodėl reikia kviesti šiuos svarbius liudininkus, bet televizija kažkodėl šio reportažo nerodo, gal kažkas draudžia, gal kažkam nenaudinga ši informacija, nes ši informacija kenkia netikros „mailiaus“ bylos gamintojams ir užsakytojams (dabar jie dreba). Visuomenės nariai, nebijokite, drąsiau, kviečiame visas žiniasklaidos priemones pasidomėti kas čia vyksta šioje netikroje sužlugusioje „mailiaus“ byloje! Pakvieskite į televizijas diskusijai! Žmogaus teisių gynėjai, aū, aū, atsiliepkite! Ar kam nors tai svarbu, nes rytoj raganomis būsite jūs?!

jo2012-11-20 10:55

debilu ir bambaliu lietuvoj dabar stumiamos cigono radzo vestuves,o tos kekses be sarmatos nori teket uz cigono.tfu bambalizmas ir keksizmas.

karolukas2012-11-20 03:46

Labai stebino iškilių LT žmonių avinukų tylėjimas kovo gegužės mėn. metu. Išskyrus kelis aktorius ir rež. Nekrošių. Dragūnas, Mamontovas, Mikutavičius, kariūnas Kaušpėdas, teisingasis Greitai ir dar krūva aktorių, dailininkų, mokslininkų, pedagogų, medikų (išskyrus mažai kam žinomą odos gydytoją) nuspręndė patylėti. Tarp kitko, LietRyto TV(! ) žinių vedėja vedėja gegužės 18d. žinias vedė ryškiai violetiniu kostiumėliu. Labai pritariu lakoniškam komentatoriui " :2. Stebėtojas".

D. Galeckienė2012-11-20 01:28

puikus teisingas straipsnis. Būtent tokie klausimai iškyla tam, kuriam skauda dėl vaiko, dėl išniekintų žmonių. O aplink, rodos, niekas nevyksta, ramu, kai kas šypsosi. Vadinasi, atėjo laikai, kai svetimas skausmas lieka tik svetimas. Dar Biblijoje pasakyta, kas skaudina mažiausią, to laukia baisus atpildas. Deja, nieko nesibijoma, viskas pasidarė galima. Džiaugiuosi, kad ne visiems. Džiaugiuosi, kad ir dabar mes turim tikrų krikščioniškos meilės pavyzdžių, turim tikrų dvasininkų, kuriems Tiesa šviečia, kurių žodžiai remiasi darbais, o skaitoma Biblija nėra vien skaitoma - Ja ir gyvenama. Esu laiminga, žvelgdama į tuos Žmones, kurie stovėjo dieną naktį saugodami vaiką, kurie nepabūgo įžūlios nusikalstamos jėgos, laiminga, nes žinau, kad yra tokių Žmonių. Dėkoju Jiems ir nepamirškime, kad tik vienybėje mūsų jėga.

rikis2012-11-19 22:17

kaip smagu zinoti, kad yra dar zmoniu, kuriems visa tai rupi. aciu autoriui uz puiku sttraisni.

pritariu2012-11-19 19:48

Geras straipsnis.Atskleista visa situacijos esme.Tik ar teritorijoje(kuri,kol kas,dar vadinasi Lietuva) kur daug kam,matyt labiau rupi Radzio vestuves,atsiras pakankamai skaitytoju,neabejingu ir cia isdestytoms mintims?...

Rūta2012-11-19 17:01

Ačiū Autoriui, labai reikia analizės ir diskusijų, kas su mumis yra padaryta dabar ir aplamai per visą 22 metų Lietuvos nepriklausomybės laiką. Kaip ta oligarchinė-valstybinė sistema iš mūsų pastoviai ir įvairiomis priemonėmis "gamino" tik sau paklusnius vergus, o ne savo, nepriklausomos EU valstybės piliečius ir patriotus. .

Senjora2012-11-19 16:17

Ačiū už straipsnį. Buvo apėmusi neviltis, kad mergaitės istorija nueis užmarštin. Venskienė kaltinama, kad nuėjo į politiką, bet tik per rinkimus pasimatė kiek Lietuvos piliečių palaiko ją. O kiek dar pasidavė propagandai ir nebalsavo vien dėl to, kad buvo skelbiama jog ši partija į seimą nepateks? 72 tūkstančiai balsuotų prieš jos teisinio imuniteto panaikinimą.

optimistas2012-11-19 16:06

Susitaikymas su tuo kaip yra. Tuomet kai tu negali jausti pasitenkinima tuo ka darai,tu bent jau gali susitaikyti su tuo. Susitaikymas reiskia:Siuo metu ,tai ka yra tai ka sioje situacijoje siuo momentu turiu daryti ir tai as darysiu kruopsciai. Mes jau anksciau kalbejome apie vidinio susistaikymo su tuo kas Nutinka svarba,o susitaikymas su tuo ka turi daryti yra tik kitas to aspektas. Pavyzdziui tau gali nepavykti megautis pliaupiant lietui nakti keisti automobilio rata viduri misko,o tuo labaiu jausti entuziazma,bet tu gali susitaikyti su tuo ka darai. Veiksmu atlikimas esant susitaikymo busenai,reiskia buti ramiu tai darant. Ramybe yra subtili energijos vibracija kuri liejasi i tai ka tu darai. Is paziuros susitaikymas atrodo kaip pasyvi busena,bet realiai tai ji aktyvi ir kurianti ir nesa i pasauli kazka visiskai naujo. Ta ramybe,ta subtili energijos vibracija,yra samone,ir vienas keliu jai ateiti i si pasauli yra nesipriesinimo veiksmas,kurio vienas aspektu yra susitaikymas. Jei tu negali nei megautis nei susitaikyti su tuo ka darai - sustok. Kitaip,tu neprisiimi atsakomybes uz vieninteli dalyka uz kuri tu gali buti atsakingas ir kas yra vienintelis is tikro svarbus;tavo samones busena. Ir jei tu neprisiemi atsakomybes uz savo samones busena,tu neprisiimi atsakomybes uz savo gyvenima. Eckhart Tolle

BronTutis2012-11-19 14:23

Steponai(12 kom. ), duokš ranką- noriu ją nuoširdžiai paspausti ir taip Tau padėkojęs pritarti. Be abejo, Lietuva gyva ! Ji tik įspėjamai nutilo ir dairosi klausydama. Buvusi Dauguma dalgiais užkapojo tik Pasitikėjimą jais. Lietuva prisiminė turinti Galvą ir ją pakėlė nuo Darbų... Graži, nevėjuota ir saulėta diena. Baltų dobiliukų pievelėje ganosi pulkas žąsų. Nulenkę galvas ir ištiesę kaklus jos nuoširdžiai dirba kasdienį Darbą. Tai Viena, tai Kita vis ką nors sugagena, o kartais ir visos kartu- gal kvatoja, o po to vėl tik aiškus ir svarbus Darbas. Pasirodo Šeimininkė. Ji eina link Būrio. Darbas sustoja. Galvos pakyla. Ji nori vieną nutverti ! Žąsys pasklinda į šalis ir visos besigelbėdamos garsiai gagena, tačiau nepuola žnaibyti Šeimininkę ir ginti savo Artimą. Pagavo !!! Garsiausiai dabar gagena tik Pagautoji. Likusios susispiečia į Būrį, kuriame gagenimas vis retėja ir tolydžiai rimsta. Tyla. Susiglaudęs Būrys, užmirštas Darbas, iškeltos Galvos. Visos dairosi ir klauso... Palaipsniui Būrys sklinda. Dalis jo dar iškėlę Galvas baugiai dairosi. Iš pradžių Viena, o po jos Antra ir kitos palinksta prie Darbo. Saulutės apšviestoje baltų dobiliukų pievutėje dirba Būrys. Tai Viena, tai Kita apie kažką sugagena... Bet Žmonės tai juk ne Žąsys !!?

Aciu2012-11-19 00:54

autoriui uz gera straipsni. Tik labai gaila, kad maza auditorija si laikrasti skaito.

Pajus2012-11-19 00:26

Keista, kad šis ir panašūs straipsniai baigiasi tuo, kad atkakliai raginama -nagi, žmoneliai, netylėkite, eikite, protestuokite, verskite. Maža to -keikite savo valstybę, marinkite (skaitėte -Lietuva man mirė... ). Būtinai pasmerkiamas Kubilius ir dešinieji. Įdomu, kas geresni už juos? Minima prof. Landsbergio pozicija -betgi jis niekur savo valstybės nekeikia, nežada apokalipsės. Jis laikosi pozicijos, kad valstybė -tai didelis darbas... Aš visada palaikiau N. Venckienę, tačiau tas jos posūkis politikon kelia abejones - nieko nepadarysi viena, gebiamoji, reikia sąjungininkų. Kas jie tokie bus? Priešrinkiminės kalbelės - naivios, nekeliančios pasitikėjimo, tarytum keršija... O juk valdžios valstybėje atskirtos - ar gali Seimas nurodyti teismams? Venckienė dirbo teisinėje sistemoje -tai ko taip ilgai delsė tokioje supuvusioje? Kažkaip sumenko man jos asmenybė. O galėjo ir savo broleliui išpert kailį, kai susidėjo su tokia ir nesituokė.

???2012-11-18 23:27

Kodėl neatsidaro Laisvas laikraštis? Kas žinote?

D2012-11-18 23:25

Aciu autoriui uz straipsni! Malonu buvo skaityti. Atspindi mano mintis. As to paties pastoviai klausiu "kaip po viso to galima gyventi toliau? Tokioje visuomenėje ir tokioje valstybėje." Nors Lietuvoje negyvenu, bet mano pazistamu rate tiek daug tu ziniasklaidos suklaidintu arba visai abejingu, tu kurie sako "manes tai neliecia". Po geguzes 17 dienos su kai kuriais nustojau bendrauti, per daug skaudejo, per daug pykau. Ir dabar dar nezinau ar verta ant ju pykti ar ne. Labai daug tu kurie nagelejo susitaikyti po mergaites paemimo ir vienokiais ar kitokiais budais protestavo pavargo. Juk kiek galima daryti kazka kas neduoda jokio rezultato. Tikiu, kad viena diena tiesa isaiskes. Pavyzdys Didziosios Britanijos pedofilijos skandalas, apie kuri mirga marga visi UK laikrasciai. Ten kazkas panasaus vyko pries 40 metu, tik dabar aiskeja tiesa. Nenoreciau, kad mums jos reiktu laukti tiek ilgai...

Kontra2012-11-18 23:01

Paprastai, l. teisingas straisnis. Aciu autoriui, kad nepabugo ,,,,,,kaip mes

Arvis2012-11-18 22:46

100 % teisybe. Bet kas is to - reikes 100 metu ,kad pasikeistu runkeliu mentalitetas.Gal ir daugiau.

Nicol2012-11-18 22:36

BAIME valdo ir jauna ir sena.. Manau,kad uzaugs ta karta kuri netures ko prarasti, tik ar visi sededami ant sofuciu to sulauksim?

Albinas runkeliui2012-11-18 22:06

Kaip mano runkelys (66 komentatorius) - Kedys tai antras Kalanta. Kokias dar idiotizmo viršūnes pasieksit: gal Kedžio istorija tai Jėzaus Kristaus istorijos replika?

juons2012-11-18 20:58

Lietuvai truksta doro , garbingo lyderio sugebancio patraukti paskui save mases zmoniu. Kai jis atsiras ir jei jo nepribaigs valdziazmogiai, tada ir ivyks ta revoliucija , kurios mes visi tikimes.

paskutiniam komentarui2012-11-18 20:54

bet kas tuos darbelius nudirbs...

Darbai darbeliai...2012-11-18 20:28

Reikia nedelsiant sukurti seimo komisija, kuri nustatytų ir paviešintų tuos pareigūnus, kurie organizavo ir vykdė "pedofilijos bylos" klastojimą, padėjo nuslėpti liudininkų žudikus, skleidė per žiniasklaidą Kedžių ir Venckienės šmeižimą, organizavo ir įvykdė Garliavos "pogromą", diskreditavo teisėsaugą ir valstybę.

runkelys2012-11-18 20:22

Kedzio istorija - tai Kalantos istorijos replika, Naujojo Sajudzio preliudija, kurio, tikiuosi nereikes laukti 20 metu. Kaip tada taip ir siandien issivadavimo is centrines Vilniaus biurokratijos (CVB) issigimusio elito judejima bandoma perkelti i sostine. Deja, Vilnius tapo ne Lietuva gelbejanciu centru, bet Lietuva zudanciu puliniu. Rusai nesugebejo iveikti nei Vilniaus lenku, nei Kauno lietuviu. Ta sekmingai daro naujalietuvine CVB. Jau geda prisipazinti, kad esi kaunieties, panevezietis ar siaulietis. Elitu tampa i Vilniu migrave kaimieciai arba kaunieciai. Kas gali buti juokingiau nei lietuviu klumbakojis Wilno, kuriame neliko nei litwinu nei litwaku. Naujalietuvine CVB pasamoningai puole ginti "elitines" pedofilines lytines orientacijos nuo gaivalisko Garliavos heteroseksualios liaudies judejimo. Pedofilija tapo ne tik lytine orientacija, ji tapo CVB identiteto dalimi.

birute2012-11-18 20:12

pritariu 100% procentu,labai geras straipsnis.Tevams belieka tik didziuotis,kad isauklejo toki sunu.

Ričardas2012-11-18 19:56

Negali sutikri su autoriaus mintimi, kad valstybė mirė. Manau teisingesnė būtų mintis, kad teisinės valstybės dar neturime. Teisėsauga kaip ir žiniasklaida, su retomis išimtimis yra tik klanų priemonė kovoje dėl valdžios.

puiku2012-11-18 19:39

tikrai geras straipsnis apie dabartine situacija.Aciu autoriui.

kaukas2012-11-18 18:44

šiandieninę situaciją Lietuvoje atspindi policininkas , draskantis ir mindantis valstybinę vėliavą , ir už tai dar gaunantis pagyrimą ...

kaukas2012-11-18 18:39

pritariu LIETUVA MIRĖ

suvalkas2012-11-18 17:19

Pagarba autoriui.Tik ar perskitys tai tie kurie suklaidinti,kuriems galetu prasiverti akys?

siaip2012-11-18 15:33

Aciu uz gera straipsni!

Aldona2012-11-18 15:15

Ačiū autoriui už straipsnį. Taip galvoja daugelis inteligentų , normalių žmonių. BŪTINA , kad šis staipsnis pasiektų kiekvieną žmogų - atsidurtų jo pašto dėžutėje, tada gal pasieks ir jo protą. Toliau juk jau yra organizuoto jaunimo (deja,dar mažokai), tačiau tarp studentų plečiant šią temą, gal jų atsiras daugiau ir jie organizuos žmones, kad mes visi išeitume į gatves pareikalauti teisingumo. Juk sąjūdžio metu išėjome beveik visi. Argi dabar negalime?

Albinas2012-11-18 14:51

Ar iš medžio ponas iškritai?! Taigi nuverstas nuo valdžios pedofilų klanas ir atėjo nauja valdžia, kuri nedelsiant padidins minimumą ir (neabejokit) pakeis svarbiausius vadovaujančius asmenis teisėsaugoj. Taigi visiškas triumfas: bus ir tiesos ir mėsos! O kodėl tyla - todėl, kad baigėsi rinkimai ir nėra prasmės žmonių gąsdinti mafijos-pedofilų klanu esančiu valdžioje už kurį reika nebalsuoti. Žiniasklaida turi svarbesnių temų - va Janutienė prieš rinkimus plyšavus apie pedofilų klaną, dabar tuo pačiu skausmingu veidu rypauja, kaip klanas vis dar nenori prileisti prie valdžios vargšės Pinskuvienės dėl kažkokio atsiprašant balsų pirkimo. Bet kam ponas burną aušinat - šveskit pergalę! Tiesa ir mėsa nugalėjo: Venckienė balsuos už Uspaskcho neliečiamybę, o jie už Venckienės. Kovotojai prieš klaną bus nepasiekiami mafijai. Valio!

to kodėl mes tylime2012-11-18 14:46

tikrai, ir man po kiekvieno apsilankymo šiame ar tiesos .lt portale, imdavo strigti kompiuteris, dingdavo interneto ryšys, kompas ilgam mirtinai "pasikabindavo", galėdavau išjungti tik įjungimo mygtuku. Maniau - keista, negi taip stiga paseno mano kompas, juk skaitant delfi tokių bėdų nekyla. Vadinasi, tai nėra sutapimas.

V.Ladas2012-11-18 14:41

Laukiu, kad Venckienė pradės kelti Mergaitės klausimą Seime. Turi būti vėl pasiųstas trejetas seimūnų, tarp kurių vienas būtų iš "Drąsos kelio" frakcijos, kad pamatytų Mergaitės gyvenimo ir lavinimo sąlygas. Kažkaip nejauku, kada antrosios mergaitės gyvenimą "nušviečia" tik stankūnai, o Deimantės - " nukentėjusi" niokodama namus ir smurtaudama policija ir, su klaidomis rašanti, "pedagogė", mano nuomone, apsišaukėlė...

Kirvis2012-11-18 14:40

Puikus straipsnis, isties geriausias, ka man teko isvis skaityti. Pagarba Autoriui

janina2012-11-18 14:12

geras straipsnis. Svariai protaujantis jaunuolis.

Silorak2012-11-18 13:50

Per 22 nepriklausomybės metus viešumoje taip ir nepasireiškė didžiosios daugumos lietuvių pilietinė pozicija todėl, kad taip ir nebuvo sukurtos tam prielaidos, visų pirma ekonominės. Daugumą piliečių reikštis viešumoje kausto gyvuliška baimė prarasti tuos paskutinius materialinės gerovės trupinius, kurie jam dar yra likę. Tik praradęs paskutinę viltį ir kartu su visa šeima pasitraukęs į socialiai orientuotos ekonominės sistemos valstybę, lietuvis išdrąsėja ir ima dalyvauti įvairiose protesto akcijose, drąsiai reiškiasi internetinėje erdvėje, nors kuomet dar gyveno Lietuvoje, savo pilietinės pozicijos jokia forma nepareikšdavo.

Niekada2012-11-18 13:18

su tuo nesusitaikysim.Tai reikštų moralinį žlugimą.Melstis ir kovoti.

Eugenijus2012-11-18 12:55

Ačiū, gerbiamam sociologijos daktarui Andriui už gerą ,drąsų analitinį straipsnį.

A2012-11-18 12:36

Turiu Jums gerą žinią-Dievo AMBASADA yra mūsų ŠIRDYSE. Kreipkitės ir gausite atsakymus,tik prieš tai išjunkite savo smegenines. A,va čia jau sunkiau,atsiranda interesai-pirštai lenkti į save. Be abejo sunku. Ir aš toks pat,todėl ir negaunu Dievo durų spynos PIN KODO. Keikiu savo inerciją,žinau ,kad klystu,bet negaliu perlipti per gyvuliškąjį pradą. Ką daryti? Dieve,įvesk man TIESIOGINĮ VALDYMĄ,nes jaučiu,kad bėgu voverės rate. Užteks. Noriu viską suprasti, pasikeisti ir įeiti pas Tave švarus. Tegul būna šis komentaras kaip raštiškas kreipimasis į Dievą liūdytojų akivaizdoje.

Benas2012-11-18 11:46

Lietuvoje valdzios mentalitetas nepasikeite nuo 1940m Tik tada buvo ju senekiai, paskiau tevai o dabar ir tevai, bet saknys nenukirstos. Kiek suluosintu ir nuzudytu zmoniu, kurie priesinosi okupacijei iki 2012m? Kiek zmoniu tampomu po prokuraturas ir teismus uz tiesos sakyma nuo 1940 iki 2012m? Lietuvoje ir dabar sekami zmones kurie raso komentarus ir isreiskia savo neigiama nuomone apie tuos kurie naikina Lietuvos Valstybe ir vykdo Tautos genocida. Kodel estai juokiasi is Lietuviu? Jie sako lietuviai nori pakeisti sistema su senais rusu KGB-istais. Visi zino kad patriotai pirmi pakilo i kova ir susirinko prie Mickeviciaus paminklo o paskiau jie buvo nustumti nuo sajudzio kurimo o ji pereme KGB, visokie ,,juozai" ,,kliugeriai" .. dedules" ir tt..... iki sios dienos Lietuva nepaskalbe desovietizacijos. O kodel? Ar gali kas nors is valdanciu pakelti ranka pries save? Nusikalteliu tikslas buvo kuo daugiau istremti jaunu lietuviu is Lietuvos ir taip sunaikino visa Lietuvos pramone. Zmones del duonos kasnio patys isvaziavo ir paliko Tevyne. Cekistai tokiu elgesiu pratese 1940m Tautos genocida. Like Lietuvoje senyvo amziaus zmones nelabai orentuojasi aplinkoje kas vyksta su Lietuva vis balsuoja tai uz desinia ar kaire ir nesupranta, kad jie visi vienodi, tie patys obuoliai nuo to pacio medzio p mastanciu liko mazuma ir negali atsverti. Tai parode sitie rinkimai. Jei gali zudyti zmones, prievartauti kudykius ir juos grobti ir buti nebaudziamais tai kokie zmones valdo Lietuva? Lietuva dar neturejo ne vieno prezidento, kuris pasakytu gana naikinti Tauta. Nors zinant visu praeiti tai jie niekada ir nekovos del Lietuvos nes jie nera laisvi ir ju mentalitetas to neleidzia. As matau liudna ateiti. Kol zmones balsuos ir gerbs zmones ne uz padarytus darbus o uz pliurpalus tol Tauta ir Valstybe bus naikinama. AR NEISTIK PRUSU LIKIMAS?

nezinau2012-11-18 03:36

"..kaip po viso to galima gyventi toliau? Tokioje visuomenėje ir tokioje valstybėje".

emigrante2012-11-18 02:52

butu gerai,kad kas nors is drasiu portalu informuotu Lietuvos zmones apie neregeto masto pedofilijos skandala Jungtineje karalysteje,apie britu valdzios ir policijos bei detektyvu darba,pagalba nukentejusiems ir visuomenes bei politiku reakcija i tai. Kuomet pries pora savaiciu britu Home Office secretery Teresa May padare pranesima britu parlamente apie padofilijos problema,jos sprendimo budus ir priemones,ziurejau tiesiai is parlamento per spec BBC kanala jame. Mazdaug is 650 britu MP (parlamento nariu),neatsirado nei vieno,kuris butu papriestaraves ar nesutikes,megines neigti,kaip Lietuvoje - visi vieningai pasmerke ir po to,kaip jau iprasta pasisakiusi seselines vyriausybes H. O. secretery Yvette Brown issake opozicijos nuomone ir pasiule labai konkrecias priemones papidancias vyriausybes,parlamentarai aktyviai siule geriausius sprendimus, vieningai pritare kovos su pedofilija programai ir vyriausybes veiksmams. Siuo metu duoda parodymus jau daugiau nei 450 vaikysteje nukentejusiu nuo pedofilu,kurie ivardijami viesai,kurie gyvi arstuojami,arestuojamas ir visas ju prabangus turtas,kuris bus panaudotas ismokant kompensacijas visiems nukentejusiems,kad britu valstybes mokesciu moketojams tektu mazesne nasta. Praejusia savaite vienas is pedofilu jau isgirdo teismo nuosprendi - kaleti 30 metu. Britai pedofilija laiko ypatingai sunkiu ir slyksciu nusikatimu. Belieka apgailestauti,kad Lietuvos info apie si neregeto masto pedofilijos skandala beveik neinformuoja. Buvo pasirode tik keletas trumpu zinuciu,kurios labai skubiai isimamos. Kazkas bijo net pamineti pedofilijos savoka?

Darijus2012-11-18 02:41

Mintys geros, bet su Landsbergio ''socialiniu jautrumu'', nei į tvorą, nei į mietą. Autorius ką, nesidomi įstorija ir realybe?

Jo2012-11-18 02:15

ACIU uz straipsni. "jie" atejo VALDYTI,valdyti Valstybe-zmones- ...,bet ne tarnauti -dirbti Valstybei-zmonems - ....?"Ju" sukis ,mes atejom[kaip atskira tema] valdyti ... pakluskit. "Jie" "is vamzdzio svitina rytu saule",apsvitintu,ne taip jau mazai. Manau Pilieciu nevaldys.

Kur dingo2012-11-18 01:15

N.Puteikio mintys?

homo sovieticus2012-11-18 00:23

Tik nereikia dėl visko per daug kaltinti "sovietinės" santvarkos. Kaip tik jos paskutiniais dešimtmečiais pilietinė visuomenė vystėsi, į visuomenės nuomonę daugeliu atveju buvo atsižvelgiama. Žmonės viskuo domėjosi, rašė daug įvairių laiškų į dienraščius, į LKP CK. Iki tam tikro laipsnio dalyvavo įmonių valdyme. Buvo vieningumo, pilietiškumo, solidarumo jausmas. Būtent jo fone partokratijos piktnaudžiavimai buvo nepriimtini. Visas tas įdirbis žlugo primetus šaliai kapitalistinę santvarką su jos džiunglių įstatymais.

Melskimės,2012-11-18 00:04

kad Garliavos POGROMO "planuotojams", vykdytojams ir žmonių terorizuotojams (teroristams) greičiau prabiltų SĄŽINĖ....... Siūlau pirmąjam "dešimtukui" iš karto taikyti AMNESTIJĄ....... Ir tuomet TIESOS niekas nebesustabdys - IŠSILIES LAISVAI.....

Šitą medžiagą reikia nešti į žmones,kaip knygnešių2012-11-17 23:53

laikais,mėtyti pliušiniais meškiukais ar kaip kitai nešti į tautą.

ona2012-11-17 23:43

Mano sąmonėje Lietuva pradėjo merdėti, kai 2009 m. buvo pradėta šaudyti į žmones.

Romas2012-11-17 22:59

Labai labai aciu autoriui uz toki issamu straipsni.Kaip padaryti,kad jis butu perspausdintas visuose dienrasciuose,ipatingai rajoniniuose laikrasciuose.Didesne dalis tikriausiai taip ir nezino tiesos,kadangi parsidavusi ziniasklaida pucia tik i viena puse.Reikia bent pameginti atiduti spaudai,o paskui jei atsisakytu perspausdinti tada paskelpti tu redaktoriu pavardes visuomenei. Aciu.

Sekantis zingsnis2012-11-17 22:24

Prezidente padare klaida, nepareikalavusi paviesinti, kas organizavo ir vadovavo"garliavos sturmui", ne tuos, policininkelius, bet tikruosius komandosus. Dabar jie padarys ir kita zingsni-prades spaudima seime, jei ji nesitaikstys, organizuos antra paksogeita. Tai stai kaip buna veikiama, kai esmines moralines vertybes sutrypiamos ir neatsiranda Zmogaus.

Reikia!2012-11-17 22:17

Visa čia išdėstyta "medžiaga" turi būti išplatinta, kaip esminė pilietinės Lietuvos išsaugojimo priemonė ir "įkalta" į smegenynę kiekvienam runkeliui ir net homunkului.

Konservatoriai2012-11-17 22:15

tapo režimu.Ir tai jau iš pat pradžių rodė jų psichologinė struktūra.

anupras2012-11-17 22:00

"uz deviniu kalnu,uz deviniu misku ir juru gyvuoja "kazkoks"klanas-chunta-klika musu labai mazoje ir be kalnu lietuveleje. tai kas tie chuntininkai yra?. labiausiai vertinami abu landsbergiai sugebantys skirtingai bet sumaniai apreiksti lietuvos samprata,jos lukescius ir pragiedrulius. vis tik garbingas lietuvis pasake jog yra kuriama didziausia partija "santarves" ir visi bus mokomi sypsotis-saipytis ir jaustis "laimingais" kaip ir dabar ir visus tuos metus nuo 1939 kaip vietiniai atstovai parveze saulute is rytu. nors is tu anu ir dabar buvusiu ir esamu tik viena salomeja neris atgailavo(parasydama paskutinius posmus savo poezijos ir guledama maskvos ligonineje po anklode is skausmo verke,supratusi kad ta saulute jos lietuva ir ja pacia mirtinai sudegins amziams).

AČIŪ autoriui2012-11-17 21:59

Šiandien GERA diena.Yra ką paskaityti.Siela džiaugiasi ,dar ne visi MIRĘ. O ką daryti su BAIME? Atsakau: žiūrėkite kaip smaugliai jai į jos akis.Ta senbezda naetlaikys ir kapituliuos prieš Jus.

O tai ka,2012-11-17 21:36

po Seimo atostogu negalima buvo priimti desovietizacijos istatymu? Jei butu norejes priimti tokius istatymus, Landzbergis galejo kelti toki klausima kiekviena diena! Jo tada visi klause taip,kaip kad konservatoriu valdymo laikais kiekvieno zodelio klause Prezidentes...

mikas2012-11-17 21:28

nustokit pedofilint tą vaiką su tais straipsniais, susiraskit sau realią gyvenimo prasmę.

optimistas2012-11-17 20:41

Prabudimas 1. Prabudimas yra samones virsmas,kai atsikriamas galvojimas ir budrumas. Daugeliui zmoniu tai nera veiksmas,o procesas kuri jiems reikia praeiti. Net,tie reti zmones kurie patiria staigu ir daramatiska ir atrodo negriztama prabudima,vis tiek turi isgyventi procesa kurio metu nauja samones busena uzvaldys juos ir pakeis viska ka jie bedarytu ir tokiu budu taps ju gyvenimo dalimi. Vietoje to,kad butum pasimetes savo apmastymuose,prabudes tu suvoki save kaip uz visa to slypinti budruma. Galvojimas nustoja buti sau tarnaujancia autonomiska veikla,kuri savinasi tave ir valdo tavo gyvenima. Budrumas perima tai is galvojimo. Vietoje to,kad mastymas butu atsakingas uz tavo gyvenima,jis pradeda tarnauti budrumui. Budrumas yra samones rysys su visatos intelektu. Kitas tai apibudinantis zodis Tikrove:samoningumas be minciu. Prabudimo proceso inicijavimas yra dovana tau. Tu negali to padaryti pats,negali sukaupti kazkokiu kreditu tam. Cia nera jokio nuoseklumo,jokiu logisku zingsniu to link,nes tai patiktu protui. Tu neprivalai tapti to vertu. Tai gali pirma buti dovanota nusidejeliui o ne sventajam,bet nebutinai. Stai todel Jezus asocijuojamas su bet kuriuo zmogumi,ne tik gerbiamuTu nieko negali padaryti,kad prabustum. Ka tu bedarytum,tame bus ego bandantis prisijungti prie prabudimo ar nusvitimo kaip labiausiai vertinama vertybe ir tuo paciu pateikdamas save svarbesniu ir didesniu. Vietoje to,kad prabustum,tu pridedi tik prabudimo apibrezima ar proto isivaizdavima to kaip atrodo prabudes ar nusvites asmuo ir tada bandai gyventi pagal ta ivaizdi. Gyvenimas pagal ivaizdi kuri apie tave turi kiti zmones ar tu pats turi, yra netikras gyvenimas,tai yra ego vaidinamas vaidmuo. Taigi,jei tu nieko negali padaryti,kad prabustum,tai jei tai kol kas neatsitiko,kaip tai gali buti pirminis tavo gyvenimo tikslas? Argi tikslas netalpina savyje to,kad tu turi kazka daryti kad ji pasiektum? Tik pirmas prabudimas,pirma samones be minciu patirtis tau nutinka,kaip dovanojimo aktas , jokiu tavo pastangu nereikalaujantis aktas. Jei si knyga tau atrodo nesuprantama ir beprasme,reiskia tau dar to nenutiko. Jei kazkas tavyje atsiliepia i tai,jei tu kazkaip tame iziuri tiesa,tai reiskia kad procesas jau prasidejo. O jei jis viena karta prasidejo,tai yra negriztamas,nors gali buti ego stabdomas. 2. Kai kuriems zmonems sios knygos skaitymas gali inicijuoti prabudimo procesa. Kitiems jos fukcija suprasti,kad procesas jau prasidejo ir ji suintensyvins ir pagreitins procesa. Kita sios knygos funkcija padeti atpazinti ego juose kai jis bandys perimti kontrole ir uztemdyti kylanti budruma. Kai kurie prabus kai jie taps demesingi savo mintims,ipatingai nenutrukstamoms negatyvioms mintims su kuriomis jie gal but susitapatine visa gyvenima. Tai ir yra budrumas,demesingumas mintims,bet tai nera tu minciu dalimi. Koks rysys tarp budrumo ir mastymo? Budrumas yra erdve kurioje egzistuoja mintys kai erdve tampa samoninga pati sau. Jie viena karta tu jau patyrei budruma ar tikrove,tu ja pazysti pats. Tai daugiau nera tik apibrezimas tavo galvoje. Tuomet tu gali samoningai pasirinkti buti labiau tikroveje ar nesustojamai ir beprasmiskai galvoti. Tu gali pakviesti tikrove i savo gyvenima,taip sakant padaryti jai vietos. Su dovanotu prabudimu,ateis ir atsakomybe. Tu gali tebesielgti taip lyg nieko nebutu nutike, arba tu gali pamatyti viso to reiskminguma ir kylanti budruma tavyje. kaip svarbiausia kada nors tau nutikusi dalyka. Atsiverimas apsireiskianciam samoningumui ir sio pasaulio nusvitimui tuomet taps pirminiu tavo gyvenimo tikslu. "As noriu pazinti dievo prota"-sake Einsteinas." Visa kita tik detales". Kas yra dievo protas? Samoningumas. Ka reiskia pazinti dievo prota? Buti budriu. Kas yra detales? Tavo isorinis tikslas ir visa kita kas vyksta isoreje. Taigi,tol kol tu lauki kazko svarbaus nutiksciancio tavo gyvenime,tu gal nesupratai kad svarbiausias galintis nutikti zmogui dalykas jau nutiko:mastymo nuo budrumo atskyrimo proceso pradzia. Daug zmoniu kurie zengia pirmuosius prabudimo zingsnius nebera tikri as yra ju isorinis tikslas. Tai kas valdo pasauli,daugiau nebevaldo ju. Aiskiau matydami musu civilizacijos beprotybe jie gali jaustis svetimi juos supanciai kulturai. Kai kurie jauciasi apsigyvene negyvenamoje,tarp dvieju pasauliu plytincioje zemeje. Jie daugiau nera valdomi ego,o kylantis budrumas dar pilnai netapo ju gyvenimo dalimi. Vidinis ir isorinis tikslas dar nesusiliejo. Eckhart Tolle

Ar galėjo2012-11-17 20:38

būti kitokie rinkimų rezultai, ar galime turėti teisingą valstybę, jeigu išugdėme tokius kaip 27 (nuomonė) komentaro autorius? Tokie žmonės nesuprato Nepriklausomybės esmės, todėl rinko Brazauską, nesupranta ir dabar. Jiems svarbu prikimštas pilvas ir pramogų televizija, o kad Tėvynėje nėra teisingumo, jiems tai nerūpi. Todėl ir turime tokią valdžią, kuri žada kelti atlyginimą ar mažinti mokesčius. To irgi reikia, bet jų nejaudina tai, kad tiesos ir teisingumo mūsų valstybėje ne ką daugiau nei tarybiniais metais. Ir bylos kurpiamos ne prasčiau kaip anais laikais. Ir mulkinami esam ne mažiau nei tada. Bet ar jiems tai rūpi?

as2012-11-17 20:17

laikas imti i rankas kalasnikovus.per daug BRUDO ant lietuvos sedi.naikinti juos fiziskai

Nuomonė2012-11-17 20:13

Autorius labai norėtų, kad Lietuvoje būtų anarchija, teisėsaugos institucijos būtų nepajėgios vykdyti teismo sprendimų, o ir būtų buvusios nepajėgios, jeigu ne Stankūnaitės skundas Europos žmogaus teisių teismui, jis ir išjudino jas tinkamai atlikti savo pareigą, kovo mėnesį juk nepasirengusios atėjo į Kedžių namus, aišku, nepagalvojo, kad iš blogų žmonių nebus lengva paimti vaiką, bet antrą kartą jau tinkamai pasirengė ir įvykdė pareigą. O žmonės patys kalti, kad nevykdo įstatymų, todėl paskui tegul nesiskundžia, kad prieš juos panaudota prievarta, niekas pasaulyje jų nepalaikys. Ir išvis proto turėkite, palaikyti šeimą, kuri iš motinos atėmė dukterį, tai antžmogių ne žmonių šeima.

Almantas Stankūnas2012-11-17 19:23

Dėkoju autoriui. Puikus ir gilių įžvalgų straipsnis

baba2012-11-17 19:12

man ir juokinga ir siaubinga, kad visi, kaip apsėsti kažko reikalauja iš galimai klano spaudžiamos Prezidentės, Degutienės, iš Kubiliaus, kuris faktiškai mažumoje išvairavo per krizę valstybę, bet džiaugiasi ir didžiuojasi išsirinkę uspaskychus, komskius, žemaitaičius, kirkilus ir neturi jiems jokių pretenzijų. Atsikvošėkit arba amžiais liksit banderlogais.

Pensininkas782012-11-17 19:10

Pagarba autoriui. Jeigu mokai studentus, aiškink tai ką parašei jiems. Šiandiena paminėjome valdžios šturmo prieš taikius gyventojus Garliavoje pusmetį, bet studentų minėjime matėsi nedaug. Labai dėl to skaudu.

kodel mes tylime?2012-11-17 19:01

Po kiekvieno apsilankymo sitame portale turiu kompo problemu, kazkas nuolat klausosi mano artimuju telefono poalbiu, sulaukiam keistu skambuciu... Sklinda gandai, kad ta komentaroriu sumuse, kitam blogai baigesi... Nezinau, kaip jautiesi zmones hitlerineje Vokietijoje, bet, man atrodo, as as jauciuosi blogiau. Teisingas straipsnis, bet realybe yra daug baisesne, nei suvokia autorius. Visi kas masto, susikrove cemodanus ir isvyko. Sedi uz juru mariu ir kovoja internetineje erdveje. Ir as viena is ju. Nedidvyriska? Tikrai ne. Geda bijoti, bet visvien bijau ir viskas. Turiu savisaugos instinktus. Nenoriu, kad bandytu chunta, valdanti Lietuva, mane sutrintu i miltus. Venskienes ideja kovoti su bandytais bandytu valdomoje teritorijoje teisinemis priemonemis man atrodo beprotybe. Visi, kas seke ja paliko sia zeme, Tai tarsi atidavimas saves i banditu rankas. Kas is to, kad chunta iszudys visus pakelusius galvas? Kam reikia situ mirciu? Aciu Dievui, sienos atviros, palikite chuntos teritorija, burkites kitose zemese, gyvenkite savo gyvenima. Tegul lieka chunta be mokesciu moketoju.

teismuose, prokuratūroje , policijoje2012-11-17 18:38

masiškai klastojami, naikinami, vagiami dokumentai...... kol šita nusikalstama neprofesionali, nekompetentinga VISA sistema nebus pakeista sąžiningais profesionalais nieko gero čia nebus...., bus ir yra tik labai blogai.

Pritariu Stebėtojui (2)2012-11-17 18:16

Tikrai Lietuvą užplūdo visos bėdos, kai išrinko prezidentą CK sekretorių ir nereikia kaltinti prof. V. Landsbergio už nebūtas ir išsigalvotas kaltes. Kai Atkuriamasis Seimas skirstėsi vasaros atostogų, nebuvo suteikta galimybė profesoriui priimti reikiamus įstatymus, jų tarpe ir desovietizacijos, nuo tada ir prasidėjo Lietuvos mirtis. Todėl kalti patys, kad tada negynėte Tiesos ir dabar neverkšlenkit. Ko norėjote, tą ir turite. Antro stebūklo neprisišauksite. Reikėjo tada protestuoti. o ne dabar - pavėliotai

jo2012-11-17 18:00

Kazkaip anksciau dar smesteldavo mintis gryzti i Lietuva,bet po Garliavos ivykiu atsipeikejau ir pamaciau tikraja padeti Lietuvoje .Pasidare baisu,kad Baltarusijoje tuoj bus saugiau gyventi nei Lietuvoje.Tuoj zmones bijos ne tik kad TIE-SA sakyti,bet netgi policijos pagalbos prasyti.Todel sugryzima teko atideti ilgiems metams ir palaukti kol musu elitas vieni kitiems gerkles perkas..

jo2012-11-17 18:00

Kazkaip anksciau dar smesteldavo mintis gryzti i Lietuva,bet po Garliavos ivykiu atsipeikejau ir pamaciau tikraja padeti Lietuvoje .Pasidare baisu,kad Baltarusijoje tuoj bus saugiau gyventi nei Lietuvoje.Tuoj zmones bijos ne tik kad TIE-SA sakyti,bet netgi policijos pagalbos prasyti.Todel sugryzima teko atideti ilgiems metams ir palaukti kol musu elitas vieni kitiems gerkles perkas.

Baikite juokus....2012-11-17 17:48

Buves saugumietis o dabar parsidaves melagingas liudinikas "egzotinis debilas"komentatorius po teismus taso!!!!!! Ir KGB chuntai EU istatymas"kikvienas pilietis turi teise isreiksti savo nuomone ir isitikinimus " Lietuvoje NEGALIOJA!!!!! Zmones masiskai yra gazdinami uz issaskyta savo nuomone, gazdinami baudomis ,kalejimu!!! KGB banditu chunta meta paskutini savo kozeri gazdinti ir nutildyti prabilusius zmoines!! Pvz. as ju nebijau:) O Jus?????????????

Dere2012-11-17 17:38

Puikus straipsnis.Ačiū.

orbis2012-11-17 17:15

Uztat ziurim ,ka turim - prezidentura ir seimas verti vienas kito,o as pastovesiu po medziu. kol jie issizudys.Kaukes nukrito.Juokiasi tas ,kas juokiasi paskutinis.

Gražina2012-11-17 17:01

Puikus straipsnis. Ačiū autoriui

Jules2012-11-17 16:26

Landsbergis jokios įtakos Kubiliui, Degučių šeimyninei rangai ir J.Razmai seniai nebeturi. Gero savaitgalio be Neosovietijos oligarchų!

apie2012-11-17 16:11

Lansbergi. Mergaites istorijoje as nepatikejau tuo zmogumi, nes jis lygiai taip pat "stovejo po medziu". Kazkodel jo partijos biciuliai beveik 100% balsavo uz vaiko atidavima "motinai". Tai kodel Lansbergis, turedamas daug itakos savo partijoje (o gal jau ir neturi? ), niekuo neprisidejo, kad butu pirmiau sprendziama byla del pedofilijos, o tik paskui butu sprendziamas vaiko likimas? Tame zmoguje daug kas yra netikra. As susidariau nuomone, kad jis irgi "stovi po medziu" kada jam tas naudinga.

Steponas2012-11-17 15:42

Pasirašau po kiekvienu autoriaus žodžiu, išskyrus šiuos: „Lietuva mirė. Man taip pat.“ Mielas nepažįstamasis Andriau. Jeigu Jums Lietuva būtų mirusi, Jūs nebūtumėte šio straipsnio rašęs. Šiame straipsnyje surašytos mintys tūkstančių Lietuvos žmonių, mano – taip pat. Hipnozė, kuri kasdien sklinda iš smauglio Ka vaidmenį atliekančios žiniasklaidos šaltinių, be pėdsakų nedingsta. Ji paralyžiuoja žmonių sugebėjimą abejoti, norą savarankiškai mąstyti, vertinti faktus matomus be mikroskopų ir didinamųjų stiklų. Dalis tiesiog negali patikėti, kad motina TAIP galėtų, kad Lietuvos saugumiečiai, kaip didžiausi valstybės išdavikai, TAIP dirbtų klanams ir pinigų maišams, kad prezidentė, beje, man ji jau buvusi, todėl mažąja raide, TAIP PAT PAKABINTA ir dirba jau ne Lietuvai, bet tam KAŽKAM, kuris gali įsakyti panaudoti ginklą prieš TIESĄ ir TEISINGUMĄ ir nuo piliečių slėpti KAS PASIRAŠĖ POTVARKĮ SAUGOTI SUTENERĘ ir IŠVESTI SUKARINTAS PAJĖGAS prieš SVEIKĄ PROTĄ, SĄŽINĘ ir ĮSTATYMĄ. Dalis jų jau derina Seimo nario kėdes prie savo užpakalinių organų, kontrabandos karaliukas pridėjęs ranką prie širdies garantuoja, kad jis NE TOKS, gailestingoji seselė sukasi gūžtą kiek žemesnėje pakraigėje ir viliasi, kad jos nuoširdus prisipažinimas bus PAMIRŠTAS. Aš šiandieną privalėčiau būti aikštėje, savo fiziniu dalyvavimu išreikšti savo poziciją Lietuvos naikintojams, bet fiziškai to padaryti negaliu. Bet galiu kitomis priemonėmis sklaidyti hipnozės kerus ir tai darau savo artimiausioje aplinkoje ir darysiu kol galėsiu pajudinti bent vieną pirštą. Man, kaip ir Jums, gerbiamasis Andriau, kaip ir Ekspertams, Tiesos siekėjams, tūkstančiams Lietuvos žmonių LIETUVA NEMIRĖ. Nuleisdami rankas nesuteikime tokios trokštamos laimės ir vilties Lietuvos NAIKINTOJAMS. Franklinas Ruzveltas (Franklin Delano Roosevelt) savus amerikiečius mokino: „Turime bijoti tik vieno dalyko – pačios baimės: bevardžio, neprotingo, nepaaiškinamo siaubo, kuris paralyžiuoja visas pastangas“. Tačiau baimė, pasirodo, nėra pati baisiausia blogybė. Mes įrodėme, kad kritiniu momentų sugebame peržengti baimės griovį. Tačiau šiuo metu mūsų tauta atsitrenkė į daug galingesnį barjerą – abejingumo sieną. Ir šioje situacijoje žiniasklaidinio smauglio Ka hipnozės seansai tapo Lietuvos naikintojų stipriausiu ginklu. Štai kodėl, gerbiamasis Andriau, Jūsų straipsnis, ltvnews. online ir kitų į juos panašių sąžiningosios žiniasklaidos priemonių darbai yra tokie svarbūs ir reikšmingi ne tik šios dienos, bet ir Tautos istorijos kontekste. Stiprybės ir Pasekėjų. Sveikatos ir Mokinių. Vilties ir Tikėjimo, kad iš hipnozės svaigulio pabus ne tik humanitarai, bet ir aklosios Temidės Tarnai. Negaliu patikėti, kad daugiatūkstantinėje juristų armijoje neatsiras jaunų ir energingų žmonių galinčių perlaužti buvusios mano Prezidentės įvardinto, šunvotėmis apskretusio, parazitinio naikintojų kūno stuburą. Lietuva mums nemirė! Ir nemirs, kol bus tokių, kurie sugeba atsispirti tolitarizmo hipnozei.

palikta2012-11-17 15:36

as dar neprijungta prie masiniu debilinimo priemoniu)

stebetojui2012-11-17 15:26

bet tas CK sekretorius buvo dar ir grazus vyras ,moterys taip sake eidamos uz ji balsuoti ir geras ekonomistas ,nuekonomines Lietuva .ir iki grabo lentos nepripazino Lietuvos nepriklausomybes ,trispalve isvadino skuduru ir bent jau viesai neatsizadejo komunizmo.

NIEKŠAI2012-11-17 15:12

černiauskas, atstolė vaicekauskienė /ar kaip ten/ , žiobienė ir t.t. triumfuoja įvykdę niekšybę prieš mergaitę, o visos galingos institucijos savo tyla pritaria. SIAUBINGA LIETUVOJE. Jeigu turėčiau sveikatos , bėgčiau kuo toliau iš Lietuvos. Todėl suprantu emigruojančius.

Liūdna2012-11-17 15:03

Dar nei viename seime nebuvo išrinkta tiek daug slavų kilmės žmonių, kurie padėjo ranką ant mūsų konstitucijos, net nemokėdami valstybinės kalbos. Tai yra absurdas.

Gyvenimas padarys pertvarkas2012-11-17 15:03

Gyvas gyvenimas nugali visas iškrypusio gyvenimo kliūtis ir pertvaras. Šunsnukiai bus įveikti, kaip ir hitlerizmas. Kultūra remsis intelektu, laisve ir tiesa ,vedančia į šeimos, verslo ir valstybės atsinaujinimą. Aciu autoriuiuz intelekto objektą - straipsnį, kuris mus jungia, stiprina pozicijas. Čia ne Lanzbergio parypavymas : Negerai su mergaite išėjo.

Rita2012-11-17 14:52

Kol jaunimas miegos nieko gero nebus , bet baisu ,kad gali ir pramiegoti . Nesuprantu jaunimo ,mes stovejome saltyje ,gyneme savo Tevyne ,tai nejaugi jie nesupranta ,kad tyleti nebegali ,turi pradeto kovoti ,nes gali buti per velu . JAUNIMAS <PABUSKITE ir is lupu i lupas pradekite reikalauti tiesos ir teisingumo ,reikalaukite islaisvinti Garliavos mergaite . PRADEKITE NUO TO .

Senjoras2012-11-17 14:18

Gerasis Žmogau ir šių eilučių Autoriau.Ačiū Tau,nors aš labai abejoju ar Tavo žodžiai pasieks tuos,kuriems jie skirti.Išsigimsta Lietuva...Nejaugi visa tai jos pabaiga ir neišvengiamas galas ?

Tadas2012-11-17 14:15

Labai konkretu ir tikslu,deja lieka nerimas ,kada sulauksim breivikų,nes kai protas nustoja veikti ,iniciatyvos imasi beprotystė.

taip2012-11-17 14:09

lietuva mirė ir po rinkimų, tokio debilizmo iš rinkėjų nesitikėjau, gal tikrai pasaulio pabaiga...

Stebėtojas2012-11-17 14:00

Iš tikro Lietuva, Antroji Respublika, mirė dar negimusi. Mirė tada, kai savo noru išsirinko CK sekretorių prezidentu.

Mix2012-11-17 13:55

Man ilgo tunelio gale dar švietė silpna vilties šviesa, bet po Seimo rinkimų ir piliečių pasirinkimo užgeso.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi