JAV prezidentas Donaldas Trampas (Donald Trump) patvirtino, kad šios šalies karinės pajėgos, kurios bendradarbiauja su Jungtine Karalyste ir Prancūzija, smūgiavo Sirijai, pranešė BBC.

Pranešama, kad pirmoji smūgių banga jau baigta ir tai yra atsakas į praėjusią savaitę įvykdytą galimą cheminio ginklo panaudojimą Sirijos mieste Dumoje.

Valstybinis-komercinis transliuotojas LRT neabejoja dėl įvykdytos cheminės atakos, nenaudoja žodžio galimai ir skelbia, kad „taip reaguojama į prieš savaitę Sirijoje įvykdytą ataką cheminiu ginklu“.

„Atsakydamos į cheminio ginklo ataką Sijoje, Jungtinės Amerikos Valstijos, Prancūzija ir Didžioji Britanija pradėjo karinę operaciją Sirijoje, kuria siekiama sunaikinti Sirijos rėžimo cheminių ginklų pajėgumus“, – pranešė Lietuvos užsienio rekalų ministerija.

Užsienio reikalų ministerija teigia neturinti duomenų, kad per ataką būtų nukentėję Lietuvos piliečiai.

„Visiems Lietuvos Respublikos piliečiams rekomenduojama nevykti į šalį, esantiems Sirijoje rekomenduojama nedelsiant išvykti“, – perspėjo ministerija.

PAPILDYTA

Rusijos gynybos ministerija skelbia, kad JAV ir jų sąjungininkės paleido į Siriją daugiau kaip 100 sparnuotųjų raketų, tačiau didelę dalį raketų numušė Sirijos oro gynybos sistemos.

JAV vadovas D. Trampas informavo, kad pirmoji smūgių banga baigta, dabar ruošiamasi antrajai bangai.

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas išreiškė nepasitenkinimą dėl to, kad esą kariniai smūgiai Sirijai buvo suduoti nesulaukus tarptautinių tyrėjų išvados, ar Sirijoje tikrai buvo panaudotas cheminis ginklas.

Lietuvos užsienio reikalų ministerija išplatino pareiškimą dėl įvykių Sirijoje.

„Lietuva palaiko veiksmus, kurių ėmėsi JAV, Jungtinė Karalystė ir Prancūzija prieš Sirijos režimo cheminio ginklo pajėgumus.

Sirijos režimas pažeidė ne vieną raudoną liniją, kuri buvo nužymėta anksčiau. Tai buvo vienintelis galimas atsakas reaguojant į cheminio ginklo panaudojimą prieš civilius gyventojus, tarp kurių buvo ir vaikų“, – sakoma ministerijos pranešime.

Jame taip pat nurodoma, kad tarptautinės bendruomenės signalas Bašaro al-Assado režimui ir jį palaikančioms šalims – vienintelis būdas sustabdyti cheminio ginklo panaudojimą ateityje“.

„Rusija griežtai smerkia puolimą prieš Siriją, kur Rusijos kariuomenė padeda teisėtai vyriausybei kovoti su terorizmu“, – sakoma pirmajame

Kremliaus pareiškė, kad po JAV, Didžiosios Britanijos ir Prancūzijos surengtų smūgių „prieš numanomus Sirijos cheminių ginklų programos objektus“ Rusija griežtai smerkia puolimą prieš Siriją.

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas JAV ir sąjungininkų smūgius pavadino „agresijos aktu“.

Lietuva remia demokratinę invaziją į Siriją, nes gina pamatines Vakarų vertybes.

„Lietuvos užsienio reikalų ministerija toliau atidžiai stebės situaciją ir veiksmus Sirijoje“, – patikino ministerijos vadovas Linas Linkevičius.

Pasak ministro, „mes (Lietuvos piliečiai – ekspertai.eu pastaba) palaikome tuos veiksmus, kurių ėmėsi JAV, Jungtinė Karalystė ir Prancūzija“.

„Sirijos režimas pažeidė ne vieną raudoną liniją, kuri buvo nužymėta anksčiau. Tik ryžtingas veiksmas galėtų pakoreguoti režimo politiką ir nusiųsti labai aiškią žinią toms šalims, kurios beatodairiškai palaiko režimą, pirmiausia tai būtų Rusija ir Iranas“, – naujienų agentūrai BNS pasakė L. Linkevičius.

Naujausi

Komentarai (177)

Rikiuoti
Nelaime 173-am2018-04-15 23:44

J.Kidmis sprendzia Izrailio problemas ir kursto,kad Rusija kuo greiciau smogtu,kad isiveltu i kara!

senis 160-am2018-04-15 22:33

skolingas turbut pabaltiji? O gal ir Ukraina? Dolg platezom krasen?

Anfisa2018-04-15 22:03

149-m. Tamsta, pasidomekit tikraja istorija. Siaures Kara pries Suomija Tarybu Sajunga - laimejo. Buvo pasiekti visi uzsibriezti tikslai, valstybes siena buvo nustumta labai toli nuo Leningrado. Tolimesni ivykiai parode, kad tai buvo teisingas sprendimas...

K2018-04-15 21:50

Kas gali paneigti, kad ivertindamos Siaures Korejos patirti, kai kurios nedideles salys, 'turedamos po kojomis' urano klodus, nepasirasys 2017.07.07., TPNW -Treaty on the Prohibition of Nuclear Weapons?

WW2018-04-15 21:22

J.Kedmis youtube.com/watch?v=5KKr4GMcS44

K P.S.2018-04-15 20:45

Tiems, kurie domisi Pasaulio politika. Si sestadieni, 04.00 buvome ant III WW karo ribos. Aisku, Europai kyla klausimas- kieno veiksmai, kieno pataikavimas, kieno milijardines zvalgybos ir dilomatijos bevaises islaidos, faktu ignoravimas, kuriu prisijungusiu Valstybiu politiku veiksmai: gal uzzombinti, gal 'nesamoningas' pritarimas, privede Pasauli iki Pasaulio EGZISTENCIJOS krasto? Ka JUS Pridirbote?

Z Z Z2018-04-15 20:28

Ir vistiek aš nesuprantu , kodėl Lietuva kartu su savo partneriais nesmogė raketomis Sirijai ? Ar bent Maskvai , dėl Skirpalių nunuodijimo ....

Dzukas > 168. Skorpe2018-04-15 19:52

Dauguma zmoniu nelinke mastyti, todel nekreipia demesio i tokias smulkmenas ir sventai tiki i kova su kazkokiu virtualiu blogiu. :DDDD

K2018-04-15 19:51

Replika. Per 20 metu evoliucijos raidoje nauja Homo sapiens rusis. Kurios atstovams faktai nesvarbu, jiems autoritetas- ka parase Facebook, parode Youtube ir ka pasake zmona, radusi Ipad-e. Visa gauta 'svarbia' informacija, Galingiausios pasaulio VALSTYBES vadovas nukreipia savo vasalams ir kaip be butu keista, jie tai Vykdo!?

Skorpe2018-04-15 19:44

O jeigu ten tikrai buvo cheminie gamyba..... AR PROTINGA JA SPROGDINTI RAKETOMIS.... JUK visa hemija pasklistu... tuo budu budu apnuodyti milzinuski plotai... kaip tada vadintusi si geldejimo ataka ? Taip neatsakingai leisti raketas galima tik tada, kada zinai, kad nuodu nera.... tai reiskia VUSISKA MELA.... JEIGU SAUDE DEL NUODU NAIKINIMO!!!! O jeigu nuodingas heminis ginklas yra- tai logiska siusti komisija ir nustacius, koks NEUTRALIZUOTI JI LABAI ATSARGIAI!!!!!!!!!!!

Senis Šaltis2018-04-15 18:05

makaka kalbėjo apie akis, o tai gali būti ir jo trečia akis, kaip sako liaudyje - penktas taškas. Gal dėl to vis ir ateina čia, kad pabadytų jam tą akį.

yel“l“ow submarine apie 164. stasys2018-04-15 17:58

stasiotas iki grabo lentos taip ir nesupras, kad niekam nerūpi tos jo kiaulės akys, kurias , matai, bado kažkokios stasiotui besivaidenančios “klaidos“ :))))) - įdomus prietranka: ateina į ekspertus, žinodamas, kad niekas čia jo, beretoptiloido nepaglostys, ir purkštauja, jog jo gležnas akytes, matai, kažkas bado :) - nuo to yra puiki priemonė - suvirintojo šalmas :)))) - ar taip, ar taip, tie veizolai pagal paskirtį niekad nenaudojami :)

to stasys2018-04-15 17:39

tu pamokyk bobute myzti i bonkute,susikisk savo patarimus i sikna,priedurny

stasys2018-04-15 17:09

156 .. Jums vertėtu atidžiau vieša informacija naudotis , kai kurios daromos klaidos bado ne tik akis .:)

to 1622018-04-15 16:19

Sutinku. Kartais atrodo, kad rusai - vieninteliai ne idiotai, likę žemėje (iš didžiųjų valstybių). Visi kiti pasiruošę sunaikinti planetą, kurioje patys gyvena.

Dzukas > 156.2018-04-15 16:09

Svarbiausias pasiekimas - nebuvo isivelta i skaldynes del niekingo pasaudymo. Manau daug kas tu skaldyniu lauke ir tai buvo pacios provokacijos pagrindinis tikslas. Pamirsta daugelis, kad visa tai galetu lengvai persinesti i Europa. Idomu, ar daugelis, cia nusivylusiu Rusijos veiksmais, pasiruose patirti raketu "skoni" savo zemeje? O tikimybe to butu labai didele. Rusai atsakingi savo veiksmuose, o svarbiausia - nera idiotai. Snd jau buvo reakcija JAV - Amerikos ginklu kontroles asociacijos pareiskimas ir UK - parlamento nariu pareiskimas.

cha2018-04-15 15:59

Rašoma, kad amerikonai norėjo pareklamuoti savo ginklus pasaulinėje rinkoje, bet kažkas pakrypo ne taip ir staiga atsirado didžiulė paklausa raketiniams kompleksams S-125 "Pečiora", pagamintiems 1960 metais.:)

WW2018-04-15 15:37

Periimtas pokalbis: DT: Priviet Voloia,ar man būtų galima ką nors Sirijoj pabombinti,nu labai reikia,na pats supranti reputacija reikia gelbėt VVP: Donce ,o kas tave už liežuvio traukė? DT: atsiprašau,matyt velnias už liežuvio traukė,padėk VVP: gerai,pakabėk ant laido VVP: Priver Bašar ,ar turi ką nereikalingo ,ką Donce galėtų subombint,na taip reikia BA: Volodia na kaip taip,aš miego noriu,na ,bet jei labai reikia yra 3 vietelės,norėjom nugriaut ir naujus statyt,bet tam reikia nemažų lėšų. Koordinates atsiūsiu SMS VVP: Ačiū Bašarai,prie to pačio ir savo priešlėktuvinę patikrinsi,dėl viso pikto atsitrauk savus kilometrą ,geriau du. Na o ryte išplatinsi pranešimą apie agresiją ir galėsit išvest statybinį laužą. VVP: Donce aš viską išsprendžiau,kordinates atsiusiu SMS,bet neduok dieve prašaut pro šalį. Gali saviškiams pranešt apie atakos pradžia. DT: Ačiū Volodia,lieku skolingas.

Suvalkas2018-04-15 15:24

Storulis eilini karta nesusilaike nepalaizes...

U-2 to 154. V. Ladas2018-04-15 15:19

Jus siek tiek neteisus. Rusija neina jankiu pramintu keliu ir niekada nezadejo ginti Sirijos. Ji gina savo bazes, savo zmones ir savo interesus Sirijoje. Vienok, ji sudaro visas salygas ta daryti paciai Sirijai. Paskutiniai yvykiai parode, kad tai labai efektyvus, toliariagiskas ir teisingas sprendimas. Rusu apginkluota ir apmokyta Sirijos PLG suveike labai gerai ir ne pries Somalio piratus o pries JAV "labai naujas ir labai protingas" sparnuotasias raketas. Tiesa, rusai ir cia jiems padejo, nes jankiai taip bijojo Rusijos atsakymo ir nenorejo buti klaidingai suprasti, jog nepries anskrydy net nebande kovoti ir Sirijos PLG. Kas siuolaikineme kare(jeigu jis rimtas) yra visiska savizudybe. Taigi, Rusija tiesiog stovejo po medziu ir megavosi... P. S. Ta sugriautos trobos fotke, kuria tirazuoja Lietuvoje kaip neytiketinos jankiu atakos sekmes yrodyma, jau pries keleta metu ir ne karta bombino Izraelio lektuvai ir ten senai nieko nera.

Guliveris2018-04-15 15:12

Priminkite, prašau kiek kainuoja vienas tomahaukas ir vienas bokseris?

to 1542018-04-15 15:09

Ir dar. Rusija savo pažadus vykdė ir puolimo eigoje. Beveik visos amerikonų raketos - numuštos. Kodėl nedaskrido anglų raketos - irgi reikėtų pasidomėti. Taip pat - kodėl prancūzų raketos net nebuvo paleistos. Skaičiau, kad taip rusai testavo savo elektroninės kovos priemones.:)Visko gali būti. O nuskandinti kokį lėktuvnešį kaip ir nebuvo reikalo, nes virš 100 raketų lengvai sužeidė 3 žmones. Amerikonai turėtų skelbti gedulą.:)

to 1542018-04-15 15:01

Nemanau, kad Rusija nusileido. Kur pareis jos atsakymas, dar pamatysime. Ir, ko gero, jų bus ne vienas. Kai ką jau girdėjome - Sirijai bus pristatyti kompleksai S-300 (kurių netiekė ankščiau kai kurių NATO valstybių prašymu). Ir - tai dar ne viskas. Gal būt, rusų raketos atsiras Venesueloje ar Donbaso respublikų piliečiams bus suteikta Rusijos pilietybė. Niekas negali prognozuoti Putino asimetriškų atsakymų, bet jie tikrai bus. Juk nebūtinai turi būti tiesioginis atsakymas į tokį vaikišką pašaudymą, nepadariusį jokių nuostolių. Juk matėme, kaip atsargiai amerikonai apėjo visus objektus, kur tik galėjo būti Rusijos kariškiai. Žalos nepadarė, bet rankas Putinui atrišo. :)

V. Ladas2018-04-15 14:34

Gal tai išgelbėjo pasaulį nuo didelių nemalonumų, bet nepalieka jausmas, kad Rusija nusileido Vakarams, neatsakydama, kaip griežtai žadėjo, į šią trišalę agresiją prieš suverenią ir Rusijos ginamą šalį. Ar tai neatrišo agresoriams rankų į naujus agresijos aktus prieš Siriją? Čia pasimatė naujausias Miunchenas. "Tik mūsų neužkliudykite". Gali ir užkliudyti, lyg netyčia...

Ed2018-04-15 14:32

To - alius. Pritariu. Minus du.

alius2018-04-15 14:16

„mes (Lietuvos piliečiai – ekspertai.eu pastaba) palaikome tuos veiksmus".Kadangi aš nepalaikau,tai tiksliau būtų išsireikšti:mes, LT piliečiai minus vienas pilietis, palaikome...

stasys2018-04-15 14:01

Žemaičiui ..jei tas gaištamas laikas tiek vertas tamstos .. tada čia tikrai verta mirkti .:))

Žemaitis to Stasys2018-04-15 13:30

Jei delfyje publikuojama,tai nė neverta laiko gaišti:)

Vienas atsako už visus...2018-04-15 13:29

Gal ministras dare referendumą ,ar kitokia apklausa nes gali taip už visus pasakyti. Cituoju: “Mes Lietuvos pilieciai palaikome tuos veiksmus....”....Labai ministras primena sovietmeti,kaip Stalinui užpuolus garbinga Suomiu Tauta fabriku darbininkai gausiuose mitinguose palaikė Stalino sukeltas skerdynes,o kaip gavo į dūdą iš skerdynių grįžtančių nebesutiko garsiais orkestrais,gausiais mitingais,pabrukę uodegas ilgai gydėsi žaizdas.

stasys2018-04-15 13:08

V.Laučiaus str. delfi .lt ta tema geras.

yel“l“ow submarine to 145. Piksius2018-04-15 08:50

neduoda ramybės stasioto “šlovė“ ? :))))

lietuviai parsidaveliai2018-04-15 08:21

Palaikykit savo valdzia ir prisidirbsit kartu su jais, paskui galesit stosit prie vienos sienos...

Piksius2018-04-15 04:32

Ko jūs, mieli komentatoriai čia parinatės. Ar dėl to, kad ne laiku subombino, ar dėl to, kad nelabai pavyko. O gal dėl to, kad paleidus tiek raketų niekas nežuvo ir niekas niekada nesužinos kur ten neva siriečiai savo tuos neva nuodus kuria? Gal jau metas būtų susirūpinti savimi ir savo statytiniais?

Senis Šaltis2018-04-15 04:17

"Nea. As net daugybos lenteles nemoku." --- urba-Turbo taigi čia tu. Nieko tu nemoki. Tu gi matematikas. O matematikai viską išmano, tik ne matematiką. cha!

Senis Šaltis2018-04-15 04:16

Aj juokas juokais. Bet čia verkti norisi. dabar kainos Lietuvoje vienas prie vieno, kaip buvo litas, dabar €. Ir dar ne pabaiga. Greičiau Kazimieras valdžią į savo rankas perimtų.

U-2 to 139. Senis Šaltis2018-04-15 04:10

Nea. As net daugybos lenteles nemoku.

Dzukas > 134. Senis Šaltis2018-04-15 04:08

Aisku. Na taip, 7-9 menesius dabar stengiuosi gyventi Rusijoje, likusius, pagrinde, praleidziu Vokietijoje. Urba idiotas ir ligonis, jam atleistina. Rusijoje, net europietiski vaistai yra pigesni nei Lietuvoje, rusiski analogai 10-15 kartu pigesni. Man neteko susidurti, kad nebutu rusisko analogo. Gimines ir artimi daznai praso vaistu ir pavadinima duoda europietiska. Pas mane mama, 2-3 men. i metus atvaziuoja pagyventi i Maskva, kompleksiskai pasitikrinti pas ivairius gydytojus ir pasigydyti jeigu reikia. Objektyviai, Lietuvai labai toli iki tokio medicinos lygio ir prieinamumo.

U-2 to 138. Senis Šaltis2018-04-15 04:06

Ne jumoras cia. Komjaunimo ministerijos vadovas KiauLinas viesai ir labai neatsargiai isreiske istikimybe ant "kewles ruke" nupiestam Trumpui, pasizadejo ginti pamatines Vakarų vertybes ir paprastas zmogus Trumpas, gali tai suprasti tiesmukiskai. Trumpo raketa sukryzminta su KiauLino protu, taptu dar protingesne tik zymiai ilgiau repliotu iki Damasko. Ir labai pazeme...

Senis Šaltis2018-04-15 03:54

Bet žinote ką. O kartais U-2, tai ne urba-Turbo? Įtartinai pasirodė. Čia ne sutrumpintai? U - tū. Urba-Turbo. Eina sau, aplink vieni kgb. kas dabar bus.

Senis Šaltis2018-04-15 03:52

U-2. Vieną kažin ar siųs. Tikimybė 71 nuošimtis, kad nukeps nepasiekus taško. Hmmm gal ne G. Gali išsiųsti daugiau klounų, o tada ką ekspertai spausdins? Jūsų jumoras apie sąžiningą valdžią nelabai bus juokingas. Problemukė.

Nu jo... visiems2018-04-15 03:49

......:D:D:D:D:D:D... Nea... man tikrai šiandien jau užteks... Net nepamenu kada taip juokiausi... aijnu ilsėtis.. visiems gero vakaro... :D:D:D:D

U-22018-04-15 03:43

Labai pergyvenu del Komjaunimo ministerijos vadovo Lino Linkevičiaus. Kas bus, jeigu susinervines Trumpas, po galutinio atakos rezultatu suvedimo ir noredamas didesnio tikslumo savo ziauriai protinga sparnuota raketa y Damaska o gal ir Maskva lieps nesti paciam Linui? Ant peciu...

Nu jo... velesui2018-04-15 03:43

O je... čia ne juokas, - juk gali ir už atsikišusių kūno dalių pagauti, - tamsoje juk neatyti už ko griebiama...:D Tuomet jau tikrai bus neaišku džiaugtis čia ar verkti, - teks falcetu lansbergistų dainas traukti. Kad atbaidyti jo Tamsybę... :D:D:D:D

Senis Šaltis2018-04-15 03:38

neeee Dzūkai. aš apie rusus. Gi juos reikia gelbėti. Vaistukus jau pradėjau rinkti iš stalčiuko. urba-Turbo jau pergyvena, kad anie jau miršta be vaiztų. Nors lyg dar niekas nieko ten neuždraudė, bet ką reiškia nuotaikos. Aš gi pagalvoju, kad, jei nebūtų urbos ar jonelio, ar makakos, gi mes patys susigalvotume kokį kaip mūsų valdžiukė "rusai puola". Ir iš vis, susirinkot čia kažkokioj neaiškioj temoj, o tuo tarpu, pasirodo, jei ne jonelis ir urba, tai mes dabar gyventume LTSR ir turėtume eiti į tas gamyklas dirbti. O dabar mes gyvename ir žvengiame. Viską uždarė, mes laisvi nuo darbų nuo visko.

velesas>128. Nu jo...2018-04-15 03:37

Žmogų iš po lovos plaukuota putino ranka, kad tik nepagautų :)))

Nu jo... Velesui (130 )2018-04-15 03:35

.....:D:D:D:D:D:D. Nea... man šiandien jau užteks... žandus skauda nuo juoko... :D:D:D:D

velesas>127. Senis Šaltis2018-04-15 03:34

Apie kokį čia tašką? Viliuosi, ne "G"? :D)))

velesas>126. yel“l“ow2018-04-15 03:31

Jūs nehumaniškas. Iš pagalbinės absolvento tikėtis tokios išminties? Gėdytumėtės :D))) :D)))

Dzukas > 125. Senis Šaltis2018-04-15 03:30

Tame kraste, tai kokiame? Sirijoje? Ne, negyvenu, nors daug kartu teko buti.

Nu jo... velesui2018-04-15 03:28

Kolega, kaip žinia, mazochizmas, - dalykas subtilus. Šiuo atveju, Putino abrozdėlis yra ne po lova, o kabo virš lovos, o užgesinta šviesa, padeda įaudrinti intymias svajones, kurias sukelia ekspertai.eu straipsniai, skaitomi prieš naktį... :D:D:D

Senis Šaltis2018-04-15 03:28

O dabar dar pagalvojau ir žinot ką. Mes turime didelį potencialą ir galime užkariauti bet kokį agresorių. tereikia keliems emigrantams iš LR paduoti į rankas sparnuotąją raketą, o ji jau su visais vingiais nukeliaus kur reikia į tašką. Jaučiate jėgą? Nei lėktuvai nereikalingi. Gaila linkevičiui neis nieko paduoti, nebent tūtą be parako, nes tešliukas nepakels daugiau.

yel“l“ow submarine to 121. to 117. yel"l"ow2018-04-15 03:25

prie tamstos idiotizmo tai natūralu nematyti skirtumo tarp “dubasinti“ ir “dubasintis“, bet vistiek ačiū už palinkėjimus ;/ - tikiuosi daugiau čia nosies nekiši ir sau nervų negadinsi :)))) - , bo “putino šunyčiai“ užlaižys negyvai :)

Senis Šaltis2018-04-15 03:23

Nu gardžiai pasijuokiau. pasirodo ekspertų troliai moka ir pajuokauti visi vienu metu. Koks solidarumas. Bet iš tikro nieko jūs nesuprantate. Reikia gelbėti rusus. Nieko čia nebus. Dzūkai, kiek supratau Jūs kažkur tame krašte gyvenate, neapsimetinėkite ir skųskitės, bandysim rinkti aukas. Pala, o Lietuva į ru siunčia humanitarinę, kaip į Jav po vėtros, kaip į ukrainą ar somalį? Na, kad kontrobanda nesiskaitytų. O tai prisižaisim.

velesas>121.2018-04-15 03:21

Tik nepamiršk po lova pasižiūrėti. Ir šviesos kambaryje negesink.

Nu jo... Seniui Šalčiui2018-04-15 03:17

Jow... Dažnu atveju, tamstai net komo nereikia rašyti. Užtenka tik pasirašyti savo psaudonimą, ir matematikui prasideda nebesuvaldomi spazmai... :D:D:D "Davedei" žmogų "iki rankenėlės"... :D:D:D

U-2 to 112. Kada tik užsuksi į "ekspertus"2018-04-15 03:16

Nesupratau. O tu cia užsuki tik jeigu kas užsako pica ar oraliny?

to 117. yel"l"ow2018-04-15 03:16

Na tai sėkmingai ir tolisu dubasinkis uolusis ir ištikimas putino šunyti. Labanakt.

velesas>116. Senis Šaltis2018-04-15 03:15

Tai kad toj srity, Tamsta, kaip Stachanovietis. Nepavejamas :D))) Tai daktarą, tai urboną, tai dar kokį sumalęs.

yel“l“ow submarine to 116. Senis Šaltis2018-04-15 03:15

ką jau čia pretenduoti į tamstos “monopolį“ :))) - talento, kai sako, nepramylėsi :)) - tik nežinau ar tamsta užteksi jėgų, jei atsiras dar koks trečias klounas šalia daktaroturbinio tandemo ...

velesas>113. yel“l“ow;114. Senis Šaltis2018-04-15 03:10

:D))))

yel“l“ow submarine to 112. Kada tik užsuksi į "ekspertus"2018-04-15 03:09

rašau panašioms tretinėms žalliavoms ar pastebiu jas tik tam, kad iš jų pasityčioti :) - čia panašiai kaip padubasinti bokso kriaušę :)))

Senis Šaltis2018-04-15 03:08

Na bet vyrai pastebėsiu. Niekas urbos-Turbo, kiek pastebėjau, taip nejaudina, kaip mano komentarai. Jums dar dirbti ir dirbti. Žodžiu prašote didesnės algos ir einate į kursus tobulintis.

velesas>112. Kada tik2018-04-15 03:08

O kokio x*ja lendi čia? Pametei ką nors, ar šiaip ką tai niežti? Susna

Senis Šaltis2018-04-15 03:06

chi chi chi. Geltonas, aš irgi ką tik perskaičiau ir pagalvojau, ko čia užsukti ir skųstis, kad randa kažką tą patį? Čia vos ne, kaip kokia liga, įkiša į š ranką, ištraukia - šūdina. Ir taip kiekvienu kartu kiek bekištum. o nx ten kišti tą ranką?

yel“l“ow submarine to 112. Kada tik užsuksi į "ekspertus"2018-04-15 03:04

įrašyk tarp putininis ir provokacinis brūkšnį ir neuždavinėk kvailų klausimų :))) - tik nesuvokiama, kokio “b“ čia tamsta vis užsuki į tuos “ekspertus“ - traukia kažkas ar kaip ? - gal delfidės “parfumai“ jau nebesukelia susijaudinimo ? - skaitytum valatko bogdaninį mėšliuką ir miegotum ramiai :))) - o dabar - vis “užsuki“ :))) - nesuk iš kelio dėl takelio! :))))))

Kada tik užsuksi į "ekspertus"2018-04-15 02:53

vissda ča rasi uoliai besidarbuojančius, bet vis tuos pačius trolius-putlerskalikus. Koks, po šimts, čia portalas: provokacinis ar putininis?!

Dzukas > 109. jooo2018-04-15 02:44

Jus teisus, vis pamirstu, kad jis ligonis, ir issilavinimas jo silpnas.

suldu ->jooo2018-04-15 02:40

Liaudies ismintis "lenk medi, kol jaunas" cia labai tinka..

jooo2018-04-15 02:39

Submarine,Dzuke,Nu jo,ka jus tikites irodyt tam by-biagalviui urbai?cia gi stasio ,epediko ir visu kitu birkinu klonas.palikit ta sudo gabala-maziau smirdes.

suldu ->urba2018-04-15 02:26

galima teigi, kad tamsta teisus, bet yra didelis bet.... sia tema man teko diskutuoti ir prieita prie bedros isvados, kad tas bet priklauso nuo to, kokia ekonomikos stadija - ar gamybine ar vartojamoji? Kaip mums yra zinoma( tiems, kurie rupinames daugiau rusija negu lietuva), rusijoje yra vistoma pramone, po tu visu abipusiu sankciju. devalvavicijos mes taip kategoriskai negalime irominti,o kokybes standartus mes palikime spresti tos valstybes visuomenei( nei mes juos zinom, nei tuos standartus tikriname). As noriu parasyti tik tiek, kad jus ir teisus ir klystate. sia tema galime ispletoti, jeigu bus noro...

Dzukas > 94. urba2018-04-15 02:11

Tai tamsta nieko nesupranta. Pirma - jeigu Deripaska kazka prarado, tai Deripaskos problema. Antra - jis nieko neprarado. Visa tai virtualus skaiciai. Derivatyvai, jie kiekvina diena kyla, krenta, vel kyla. Tai tusti popiergaliai. Gamyklos dirba, produkcija gamina, uz produkcija pinigai gaunami, visa kita yra nieko verti judesiai. Trecia - visi tie miliardieriai, tai proamerikietiski ir probritiski. Ju kompanijos priklauso ne tik Rusijos miliardieriams o ir uzsienieciams, pagrinde amerikonams. Ir anglosaksu verslininkai taip pat nukentejo ir faktiskai, pagrinde nukentes jie, jeigu nervai silpni. Dabar nebloga padetis grazinti nebrangiai dali pramones vel i Valstybes rankas ir gauti pelna i biudzeta is produkcijos. Veliau, kai vel pakils akciju kaina galima bus pravesti eiline privatizacia. Mano praktikoje tai jau atrodo sestas akciju kritimas NNK. Gamykla kaip stovi, taip ir stoves ir tik didina gamyba, o visi kas is baimes nepridejo i kelnes, uzdirbo milijardus. Jus galvojate valdziai rupi Deripaskos prarasti ar igyti milijardai? :DDDD Del vaistu - Rusija neperka vaistu is JAV tiesogiai, yra pikimai amerikonu gamyklu produkcija gaminama kitose salyse. Rusijoje nera problemu su vaistais ir jie Rusijoje pigus ir aukstos kokybes. Rusija is vis mazai ka perka is JAV, apie 4% nuo viso importo. Nelabai kas yra ten pirkti, tik paivairinti asortimenta.

Klemas2018-04-15 02:07

Zmogzudziai. T Bleras po Irako karo praejus eilei metu, pripazino , kad britu dalyvavimas ir sis karas buvo klaida. Atsiprase zuvusiu kariskiu seimu. Puiku, tik neatsiprase irakieciu, kuriu zuvo milijonas su virsum. Sirijoje karas vyksta septintus metus. Totalines zudynes, idiotizmas, blefai apie chemini gnikla. Lietuvos komsomolcai ir kiti isdavikai nupirkti arba nepilnaprociai.

yel“l“ow submarine to 101. Oba2018-04-15 02:04

pagaliau radai tą durnyną, kuris ligšiol buvo vilkavišky ? :)))

Marija2018-04-15 02:03

Pritariu Vladui Lukoseviciui, del bekono Linkeviciaus. Daugiau neturiu ka komentuot.

jeronimas2018-04-15 02:01

Linkevicius nera rinktas pilieciu i ministerio posta. Pilieciai jam nesuteike mandato kalbeti Lietuvos vardu. Tegul dziaugiasi ir didziuojasi zudomais zmonemis Sirijoje kartu su nkvdisto-gaisrininko magnolija ir pareiskimus reiskia ne Lietuvos vardu,bet iskrypeliu valdzioje vardu. As kolkas Lietuvos pilietis. Man ir mano artimiesiems karai yra pridare daug skausmo ir kanciu. Niekada nepritarsiu masiniam naikinimui. As net vaikams neperku ginklu ir neskatinu kariauti.

Anfisa2018-04-15 02:00

Urbai - ekonominiu santykiu pradziamokslis. : Sustreikavo automobilis. Nuvaziavau i autorizuota autoservisa, paziurejo, pasake kaina - 1500 euriku ir neduos garantijos. .. Nuvaziavau i garazus. Viska padare uz beveik buteli, ir garantavo, kad laikys ir laikys. ... Rytoj turiu vaziuoti i poliklinika, muset, vaziuosiu i garazus...

Oba2018-04-15 01:57

O gi štai kur visas durnynas sulindęs!

yel“l“ow submarine to 59. urba>Nu jo (2018-04-14 20:58:44) (78.63.74.165) Parašė: mažai skaitai rusofile - kaip bus rusams be vaistų prieš kraujo nekrešėjimą ar nuo vėžio?2018-04-15 01:45

skaityti daug mėšlo nėra būdas tapti apsiskaičiusiu :))))) - vaistus nuo hemofilijos ar jos pasekmių ,rusai gamina įvairiausius - ta genetinė liga nėra jokia terra incognita , o vaistų nuo visokiausio vėžio formų taip pat rusai pasigamina - įskaitant ir novatyviausius vėžio gydymo metodus bei įrangą :) - bet neatmetu, kad tam tikros vėžio formos efektyviausiai gydomos importiniais vaistais - tik jų niekas ir neplanuoja nepirkti - jei juos parduos :)))

suldu2018-04-15 01:40

O, kad mes tiek rupintumemes lietuva, kiek rupinames rusija ar jav, ar nato, ar es...

Nu jo... urbai2018-04-15 01:38

"... kvailas dūmos sprendimas nepirkti vaistų atsisuka prieš paprastus seragnčius žmones..." Jow... visi kvailiai, tik Lietuvos klounai protingi... :D Jei gerai įsižiūrėsi, tai Lietuvoje galima iš vis numirti belaukiant medikų dėmesio. O jei dar neužmiršt landsbergistų legalizuoto PSD'iecinio "nalogo" už teisę į butaforinį gydymą "po brangiąja", tai tavasis "rūpestis" "... kvailais Dūmos sprendimais..." įgauna neeilinės klounados atspalvį.. :D O šiaip dabar dar papasakok, kodėl rusai turėtų rūpintis jankių korporacijų pelnu ir greičiausiai nueisiu besijuokdamas.... :D

yel“l“ow submarine to 94. urba>dzikui2018-04-15 01:34

įdomu kam ir kokį įspūdį tikiesi padaryti, kaip paskutinis stasiotas , bukai perpasakodamas pornosklaidos melą ir spekuliacijas ? :)))) - rusai dar nenutarė tų vaistų nepirkti - tai viena - nes tai tik įstatymo projektas.... , - o antra : nebuvo net minties nepirkti tų vaistų, kurių analogų rusija negamina :) - ir trečia - net neabejoju, kad tamsta šiukšlės nuoplaiša, džiaugsies, jei rusai tų vaistų negalės nusipirkti dėl eventualių litchuanijos sutenerių sankcijų, kai anie supras, jog tų vaistų rusijai labai reikia :)

suldu ->78. cha2018-04-15 01:33

Nesvarbu kaip reaguos, nes tai nera aktualu. traukinys jau pajudejo, taciau nebuvo daug keleiviu - ne itin daug valstybiu sureagavo i britanijos pokeri. Nato kritiku, padarytos isvados, taip pat nepakoreguos,o svajokliai nuspres to negirdeti. Svarbu, kas vyko momentu tarp incidento ir isvadu - i britanijos klykma atsiliepe tik nato nares ir tai nevisos. stai kas svarbiausia.

zinoma2018-04-15 01:31

Kas yra smoge Sirijai pagal straipsnio pavadinima ?.Tai reiskia smoge Zmonems , vaikams , seimoms , neina suprasti ?. Cia jau tragedija , negalima ramiai kalbeti .

urba>dzikui2018-04-15 01:25

jokio klausimo neuždavei, o pastarosios sankcijos rusams dėl kurių Deripaska ir panašūs jau prarado dvylika milijardų usd, o ir kvailas dūmos sprendimas nepirkti vaistų atsisuka prieš paprastus seragnčius žmones. Jei nesugebi mąstyti, tai bent jau nemeluok

vladas lukosevicius2018-04-15 01:24

Palauk Linkevičiau , už tai kad palaikai Jankių teroristus ir žudikus pats būsi utilizuotas kaip užsikrėtes maru Danų kiaulius .

Nu jo... urbai2018-04-15 01:22

Aišku ačiū, bet nepamenu, ar prašiau man padėti kažką suprasti? :D Šiaip nepamiršk, kad asmenims, kuriems smegenų neiškrušo TSRS laikais, tą padaryti šiandien, reikia gerokai didesnių gebėjimų, nei disponuoja tautiniai "rūpintojėliai" ar jų kuratoriai, reziduojantys Briuselyje ar Vašingtone. Todėl, kaip sakoma, pastangas vertinu, bet užskaityti bandymo, objektyviai atsižvelgdamas į gautą rezultatą, negaliu... :D

Dzukas > 82. urba2018-04-15 01:20

As nieko neginu, tame nera reikalo. Rusijos valdzia puikiai tvarkosi be mano patarimu. As tik uzdaviau tamstai klausima. Jeigu nesugebate i ji atsakyti, reik sakyti tiesiai, o neissisukineti. Rusijoje zmones gal ir bedavoja, pasakysiu daugiau, viso Pasaulio zmones bedavoja. Zmogus visada nori daugiau. Bet yra vienas bet - Rusijos zmoniu pragyvenimo lygis dvigubai didesnis nei Lietuvoje.

yel“l“ow submarine to 82. urba2018-04-15 01:16

užtai litchuanijoj žmonės “nebėdavoja“ - o milijonas - ypač :))) - kaip, įdomu, “matematikas“, su diferencialais tvarkaisi, jei net veiksmai su sveikais vienženkliais skaičiais tamstai, matau, kelia nemažas problemas ? :))

Nu jo... Submarinui2018-04-15 01:16

Neesu tokis katrybės etalonas kai Senis Šaltis. Tieisog, kai prie bičių prisiliečiu, tai visuomet ramesnis pasidarau. Kartais net keiktis nustoju.... :D:D:D:D

urba>Nu jo...2018-04-15 01:13

ne rusais rūpinuosi, o tavo paties neišmanymu ir kitų klaidinimu

Nu jo... urbai2018-04-15 01:09

Nustok rūpintis "dejuojančiais" rusais. Jais bus kam pasirūpinti> nesuprantu to tautinių debilų rūpesčio rusais. Nors ką čia suprasti, kai net be akinių matosi kaip tarptautinės korporacijos mielu noru iš Rusijos padarytų į Lietuvos ubagyną panašią šalį. Visa bėda urba, kad Rusija jau prisikėlė iš mirusių. Ir Vakarams birka pasidarė per trupa dulkinti rusus...

yel“l“ow submarine to 79. Nu jo... urbai2018-04-15 01:06

įtariu, tamsta kantrybės iš senio šalčio mokiniesi :) - šitaip nuoširdžiai, ant pirštų, beretiniam idiotui rusofobui aiškinti daugybos lentelę, tai reikia nežemiško pasiaukojimo :)) - ypač žinant, kad rezultato nebus jokio , nes urbos idiotizmo kokybė tiesiog nepriekaištinga :))))

urba> morozui šlykštukui2018-04-15 01:04

baidykle tu laukų apskretęs rusofile slavianofile kloakos sarge visas bjauražodžiais. Kažko pusė tavo minčių nukreipta ne į smegeninę, o į paties hemorojų. Užkankino galutinai?, bet atrodo, kad esi kaip tas sliekas, kuriam vietoje burnos...ne veltui išgama ir kiti vadina... ruseliai paprasti pergyvena, kad neturės vaistų, o jis čia atstovauja putlerines pozicijas

to 822018-04-15 01:04

Žmonės visur bėdavoja. Dar negirdėjau, kad žmonės nebėdavotų. Net jeigu vartosi, kaip inkstai taukuose, vistiek bėdavoja.:)

Nu jo... Dzūkui2018-04-15 01:02

Manęs jis nesuklaidins, - esu per daug "šūdo" gyvenime esu "ėdęs". Tiesa, dėl pavasarinių darbų fronto, šiuo metu nuovoka veikia su tam tikru uždelsimu, bet ji veikia ir tas uždelsimas yra laikinas reikalas... :D:D:D

urba>Dzikui2018-04-15 01:00

kur nesuprasti, kad reikalą turiu su stambiausiu rytų europos ekspertu dziku? Rusijoje žmonės bėdavoja, o jis čia gina jų valdžiažmogius

Senis Šaltis2018-04-15 00:58

Man susidaro vaizdas, kad urba-Turbo rusas nori sukurti gerovės valstybę. Kodėl šitas mumija dėl jų taip jaudinasi? Kažin ką jis pats per gyvenimą yra pagaminęs (be dviejų per lytinį aktą ir procedūras šikinyje). O ką gamina jau tokio ir dar kokybiško Lietuvoje? Staričiokas ryškiai pasinešė ant visko stumti kas yra rusiška. Ir niekaip nenurimsta.

Dzukas > 70. urba2018-04-15 00:57

Suprantu kad tamsta stambiausias Lietuvos ekonomikos ekspertas. Tiesa nesuprantu kam meluoti ir klaidinti skaitytojus? Suprasciau, jeigu jus bandytumet suklaidinti rusus ir tuo padaryti zala rusams. Klaidinti lietuvius yra negarbinga.

Nu jo... urbai2018-04-15 00:54

O tau neatrodo, kad Vakarai, ir tu pats asmeniškai per daug rūpinatės Rusija? Rusai patys žino, sugeba ar nesugeba pasigaminti, ir ne klounams spręsti, ką sugeba rusai. Aš pats asmeniškai gerai pamenu, kaip dėl vakarietiškų korporacijų pelno, Lietuvoje buvo išstumti nebrangūs rusiški vaistai, ko pasekoje, dabar visi virkauja, kokie brangūs "gerieji" vaistai. Ir rusų vietoje, leidimus prekiauti užsienio korporacijoms, žinoma duočiau, bet tokiomis sąlygomis, kad jų produkcija būtų kelis kartus brangesnė už vietos gamintojų produktą.

cha2018-04-15 00:52

Skripaliai apnuodyti preparatu BZ, naudotu JAV ir Britanijos karinėse pajėgose. Nei Rusijoje, nei TSRS šis preparatas niekada nebuvo gaminamas. Tokias išvadas padarė Šveicarijos tyrimų centras, kuris tyrė cheminio ginklo draudimo organizacijos pateiktus pavyzdžius. Idomu, kaip tokį spyrį į šikną pergyvens Tereza Mei ir Borisas Džonsonas?:)

urba>Nu jo2018-04-15 00:40

rusai nesugeba pasigaminti- ir kokybė ne ta

Nu jo... urbai2018-04-15 00:32

Rusai patys viską gaminasi... Tai ką nori globalios korporacijos įkišti, tai tų korporacijų problemos. Šiuo atveju galiotų posakis "Fuc* your self", anglosaksai devalvavo rublį ir dabar dejuoja, "kad rusai mažiau pirks iš amerikonų...":D:D:D:D klounai.. :D:D:D:D

urba>Nu jo2018-04-15 00:28

pasiskaityk, kas rašoma apie amerikietiškų vaistų pirkimą Rusijai

Nu jo... urbai2018-04-15 00:26

Devalvavimas reiškia, kad pinga rusiškos prekės, dėl ko eksportuojama daugiau. O valstybės viduje, rusai atsispausdins "popieriukų" kiek reikės... Amerikonai dar ne tiek spausdina, kad patenkinti savo vidinius poreikius...

urba>Nu jo2018-04-15 00:24

devalvaimas reiškia, kad nupirks mažiau prekių - vaistų ir t t

Senis Šaltis2018-04-15 00:18

"svarbiausia ištiesinti fronto liniją irgi sakė Gebelsas." --- būtų gerai nuoroda į tokią citatą. O tai atrodo, kaip perdimas į orą be įrodymų.

Nu jo... urbai2018-04-15 00:04

Tai tegu devalvuojasi. Pinigų galima atspausdinti kiek reikia, kai valstybė kontroliuoja savo finansų sistemą. Lietuva nebekontroliuoja savo sistemos ir yra visiškai priklausoma nuo to, kaip norės Briuselis ar Wšingtonas išdulkinti. O rusus dulkinti Vakarams darosi birka per trumpa, - laikrodis rodo pusę šešių...

urba>Nu jo2018-04-14 23:58

svarbiausia ištiesinti fronto liniją irgi sakė Gebelsas. Kad krito rusų akcijos ir prarado milijardus, kad devalvuotas vėl rublis - tai tokios smulkmenos, kad Nu jo... joms neskiria jokio dėmesio

Nu jo... Anfisai2018-04-14 23:53

Šiaip dabar, kai įtampa kiek atslūgo, prognozuojant įvykius ženkliai įdomesnė info apie tai, kad rusai po truputį patys atsijunginėja iš SWIFT'o. Turint galvoje, kad SWIFT'as yra visiškai kontroliuojamas anglosaksų globalių finansinių struktūrų, ir kritiniu atveju gali būti naudojamas kaip finansinio diktato įrankis, tai toks akibrokštas šį bei tą reiškia. 300 rusų bankų jau atsijungė iš sistemos. Čia plačiau... Российские компании начали отказываться от SWIFT. Русская СПФС заменит западную систему SWIFT. Kinai pradėjo prekiauti nafta už juanius, rusai atsijunginėja iš SWIFT'o... Pasaulis tranformuojasi ant akių...

stasys2018-04-14 23:45

Be reikalingas amerikietišku resursu švaistymas . Jei čia buvo tikslas kažką parodyti .. tai pavyko labai blankiai . .. Geriau tas lėšas švaistytas butu skyrę kurdu valstybei stiprinti .. O dabar kas ? vėl ginčytis su Rusijos kvailiu JT Nebienze ,atsakinėti į Lavrovo paklausimus viešai , o gal aplamai tylėti . Ar visame tame buvo nors vienas taikinys kuri vertėjo paslėpti po tokia daugumą bereikalingu raketu .? Netikiu kad amerikiečiai nežinotu kur randasi tie seni bet gerai sukalibruoti Rusijos specialistu Sirijos PVO . Kodėl diduma raketu paleistos ir raudonosios jūros .. Izraelis ta pietine Sirijos dalį gana dažnai aplanko .. ne taip senai ir viena iš savo F16 prarado po eilinės Hezbola bazių Sirijoje puolimo . Kol kas klaustuku daugiau nei galimu paaiškinimu . Ar antra dalis to renginio bus geresnė ? ir kiek geresnė ..

Nu jo... Anfisai2018-04-14 23:42

Na, jei taip, tai tuomet graudu. Labai. Kita vertus, nors teigdamas dėl "reputacijos" gal ir perlenkiau lazdą, tačiau kartu manau, jog be dialogo tarp amerikonų ir rusų, nebuvo apsieita, - per didelė konflikto rizika, jei atsirastų bent mažiausia dviprasmybė. Po teisybei, dabar nieko negaliu teigti, nes užsivertus pavasariniais darbais, sveikatos belieka tik lovą vakare susirasti. Protingiausia, man dabar būtų iš vis susilaikyti nuo komentarų kokį porą mėn. Kad labai nenusikalbėt... :)

U-22018-04-14 23:36

Ministerijos vadovo KiauLino patikinima, kad „Lietuvos užsienio reikalų ministerija toliau atidžiai stebės situaciją ir veiksmus Sirijoje“ galima vertinti tik kaip kiauliu balsavima danu kiaulideje del kiauliu skerdimo terminu.

Žemaitukė2018-04-14 23:36

Linkevičius neturi teisės už visus Lietuvos piliečius kalbėti.JAV visada buvo agresyvios, svetimomis rankomis žarijas žarstančios. Užsieniui patarnaujantis ministras tikrai tai žino ir supranta, tad labai negarbingai elgiasi, mulkindamas visuomenę.

Linkevičiau,2018-04-14 23:31

tu ne Lietuva ir nedrįsk kalbėti lietuvių tautos vardu.

Anfisa2018-04-14 23:17

62-m. Nesutinku. Nera jokio zaidimo "anglosaksu reputacijos issaugojimas". Viskas yra labai paprasta. Anglosaksai smoge, ka turejo geriausia. Ipac daug reklamuota britu "oras-zeme" protinga raketa, kurios paleido ju naikintuvai - visos buvo numustos. ))) Pindosu - nieko naujo, tik tos pacios sparnuotosios raketos ir "valdomos"bombos. Nieko naujesnio ir geresnio jie neturi. .. Rusai stovejo po medziu, atremes ji peciu, ir stebejo - na, ir ka jus cia turit? Pamate - nieko naujo. Sirijos technika beveik susitvarke, netgi ne reikejo panaudoti naujausiu rusu padioelektroniniu ginklu. ..

Nu jo... aliui2018-04-14 22:35

Rusai nešaudė, tačiau ranką tikrai ant pulso laikė, ir jų REB bei PRG sistemos "stebėjo" apšaudymą. Kita vertus, kol nėra realios konflikto grėsmės, kvaila būtų panaudoti pagrindinį ginklą. Visą situaciją gerai apipiešia tai, kad apie "atpildą ir kur jis bus nukreiptas" buvo informuota iš anksto. Šioje situacijoje, sirų PRG taip pat gavo unikalią galimybę pasitikrinti savo senstelėjusią ginkluotę, masinio raketinio apšaudymo atveju, su faktiškai minimalia rizika. Dabar, kai rezultatas aiškus, aišku ko galima tikėtis ir iš naujų sistemų. Aišku, tai subjektyvu, bet perspektyvą tai matau gražesnę, negu prieš savaitę, nes akivaizdu, jog kas reiškia, jog vyskta konstruktyvus dialogas, - bent minimalus anglosaksų reputacijos išsaugojimas, mainais į praktines rakietinio smūgio prtybas... Šiaip mano galva, tai visai geri mainai...

U-22018-04-14 22:26

Generolo Ruckojaus is RF GM komentaras apie trumpa bet pergalinga Trumpo "stormy daniels" operacija Sirijoje ir jos pasekmes. youtu.be/Zb5HP_YlrH0 Megaukites.

alius>57. senis2018-04-14 22:17

Mano a.a. Senelis,pirmo karo veteranas,penkis metus atpylęs vokiečių nelaisvėje,tokius tipus vadindavo:šuns drekis.

Pilietis2018-04-14 22:15

Jeigu Rusija rytoj paryčiais į Lietuvą paleistų 100 sparnuotų raketų įdomu kiek NATO numuštų?

alius>50. Nu jo... Dzūkui2018-04-14 22:10

Rusai nešaudė,o sirai panaudojo turimas senas,tarybinių laikų sistemas S-125,S-200,"Buk",kurios pasirodė gana efektyvios.

senis2018-04-14 21:53

senais gerais laikais, kai daiktai budavo vadinami savais vardais, Lietuvoje visokie pasalunai, kenkejai, budavo vadinami pamatinemis gyvatemis. Dabar, tai vadinama vakaru pamatinemis vertybemis. Kodel pradejome bijoti daiktus vadinti savais vardais?

Vytas2018-04-14 21:50

Štai ir sulaukėme: Sirija (kartu ir Rusija) peržengė ne vieną raudoną liniją, kurias braižė ne bet kas, o p. Linkevičius. Nematyta nepagarba raudonų linijų brėžėjui. Na, menkas papildymas: braižė p. Linkevičius ne vienas. Jo ranką tvirtai vedžiojo. Kas ? Valstybinė paslaptis. O jei rimtai, tai ko džiūgauja p. Linkevičius - neaišku. Juk aiškiai pasakyta - didžiosios valstybės susitarė. Ir Rusija sutiko padėti Trampui išeiti iš kampo, į kurį jis pats save įvarė. Jei tai ne taip, tai dar blogiau. Bet gaila, kad anglams rusai nedavė per sprandą ir nenumušė nors vieno jų lėktuvo. O vertėjo.

U-22018-04-14 21:48

Lietuvos užsienio reikalų ministerija ir KiauLinas asmeniskai, galejo pasakyti, kad Trumpas šiuo siaubingu smugiu Asadui, preventyviai atsipraše musu gerb. Bestijos uz tai, kad prieš tai Washingtone išvadino ja "labai kvaila". Bet, nepasake...

Kažin kur2018-04-14 21:47

šianakt miegojo kuilys ir jo šeimininkė? Sako prieš kelias valandas ir jiems pranešė, kad Sirijoje bus karas, o Rusija gali neaišku kur atsakyti....Manau turi kokį nors urvą skubiam atvejui Vašingtono vasalai.

Senis Šaltis2018-04-14 21:37

Šituo įvykiu prisidengdami, visi pamirš skrypalius. Ten apsijuokė, tai čia irgi chemiją sukišo, pagražino puolimais bum bum. Žmonės apie skrypalius ir pamirš, kaip ir apie MH17. Ir dar daug kitų įvykių. Tiesiog dideliais šuoliais šokama ant kitų įvykių, kad užsimirštų praeitos kliurkos. Jau pie krymą chebra pamiršo. jau nekalbant apie osetiją ir abchaziją. O laiko tai nedaug praėjo. Štai taip ir blaškomės po laiką.

Storas kiaulinas2018-04-14 21:31

neturi teisės kalbėti piliečių vardu. Jis yra tik vasalas, paskirtas lyžtelėti ten kur norisi ponui. Apgailėtina asmenybė.

tam 48. E2018-04-14 21:30

pats vis apie "užpakalio skausmą" kalbi. Jūsų orentacijos žmonės turėtų naudoti specialius tepaliukus, pabandyk gal?

Nu jo... Dzūkui2018-04-14 21:14

Tą cirką, kitaip negu pratybomis, būtų labai sunku pavadinti. Taikiniai buvo "paskelbti" prieš porą parų iki "smūgių" ir iš ten patraukti žmonės. Kita vertus, kitokio veiksmo nebuvo galima tikėtis anglosaksams prasukus tokią tragikomediją apie trūčyjymą bei "gražias ir protingas" raketas. Viena pusė negalėjo be pasekmių prestižui "nesmūgiuoti", kita pusėkaip dovaną gavo REALIĄ galimybę įvertinti savo PRG pajėgumus realiomis kovinėmis sąlygomis. Maža to, esu įsitikinęs, kad visi Assado/rusų PRG pajėgumai nebvo "įkinkyti", tam kad nebūtų atskeistos visos techninės PRG galimybės, kurių gali prieikti įsiplieskus tikram konfliktui. Kaip sakoma, visi patenkinti, išskyrus tautinį beretyną... :D:D:D

WW2018-04-14 20:54

Nu kuo rusai įsitikino šimtu procentu,kad NATO rusų kareivius saugo labiau nei patys.

E2018-04-14 20:47

Prieš muštines putleris garsiai rėkė kad savo draugo vieno nepaliks... Bet Trampas neblefavo, todėl jis ir yra nenuspėjamas o aSSadui dar ilgai skaudės galvą ir užpakalį po NATO atakų.

skorpe2018-04-14 20:07

Tai is kur zinojo JAV , KUR Sirijoje yra heminiai ginklai, dar net ir gaminami....tai gal patys juos gamino...tai gal ir smoge anksciau , kol ta komissija nerado ikalciu pries JUOS pacius? keista, kad zinojo kur saudyti???

skorpe2018-04-14 20:00

youtube.com/watch?v=5FOegprCbYE///Вести в 11:00 от 14.04.18//////kaip idomu ...kaip tik turejo komissija aiskintis koks ginklas, istyrti, patvirtinti....///lygiai taip pat buvo su mergaites emimu, ta pacia diena turejo su mergaite susitikti ir kalbetis is uzsienio specialiai atvazeve vaiku teisiu specialistai...bet ja ISNESE nenesantis advokatas ....

U-22018-04-14 19:53

Viska susumavus gaunasi, kad Putino statytinio JAV, Trumpo operacija Sirijoje "stormy daniels" praejo šauniai. Visi gyvi ir sveiki, nuostoliu praktiškai jokiu. Asado nuosavybeje greitai atsiras S-300 kompleksas ir dar šetonas žino kas ... Sene Teresa May, po Makrono "palaikymo" iš nugaros, RF GS duomenimis jau praktiškai pasijaute nešcia. Nesupratau kury is dvieju, Trumpa ar Teresa May bande iš nugaros palaikyti Linkevicius, bet žiurint grynai iš anatominiu Lino ypatumu, toks jo "palaikymas" jau nieko nesujaudis, ar juolab, neytikins. Ne Makronas, jis...

Dzukas2018-04-14 19:33

Nesu teatro kritikas, todel nezinau ka galima komentuoti. Kariniu atzvilgiu, galiu pasakyti - eilines pratybos. Viena puse parode, kad turi raketas, dalis kuriu net ir skraido. Kita puse parode labai gerus rezultatus priesraketines ginybos. Pratybu eiga buvo sekminga ir gerai suderinta tarpusavy dalyviu.

skorpe2018-04-14 19:24

Pirma tegu irodo ar tikrai buvo tas heminis ginklas............ nes mes jau ne karta matem, kaip mosykavimas su baltu milteliu megintuveliu - NEPASITVIRTINA...

multikas2018-04-14 19:06

Šakalas multiplikaciniame filme "Mauglis" yra tigro Šerhano liokajus ir visur slankioja iš paskos jam,vis bandydamas jam įsiteikti.Mūsų URM ministeris yra šio šakalo antrininkas,žinoma per riebus,bet liežuvis akurat.

Anfisa2018-04-14 18:57

Stovi du "Tomahawkai" ant paleidimo sistemos. Vienas kito klausia - I Sirija skrysi? - Kitas - Ne, as protinga raketa...

Gertruda to 372018-04-14 18:54

Pritariu geltonajam, bet su anglosaxonais nepirksi, jie nesunkiai ijungia kvailyyy ir "show must go on"...

as2018-04-14 18:53

vk.com/video-133441491_456240052

dbl pilnas pasaulis2018-04-14 18:49

Kiek ten kainuoja jankiams viena tuščiuose laukuose išrausta duobė su tamahauku? Man kaip tik reikia suarti laukus, galėtų bet naudingai pasitarnauti.. Bet dar į didesne bėdą pateko vargšai anglai - jų "kietosios" raketos net daug silpnesnė sirijos armija be vargo nušlavė. Ką ir su kuo ten gąsdina tie genetiškai modifikuoti dlb.obai?

yel“l“ow submarine2018-04-14 18:46

iš kitos pusės : litchanijos suteneriai giriasi, kad sunaikino sirijos cheminio ginklo atsargas ir laboratorijas :))) - reiškia ateity, bet kokie baltųjų šalmų, atsiprašant, dramos būrelio pastatymai apie asado cheminio ginklo panaudojimą, nebetenka prasmės ? :)

Anfisa2018-04-14 18:26

Vakaru pasaulio mokslininkai, kartu su vakaru pasaulio kariskiais keliolikos metu laikotarpy ivykde nemaza kieki eksperimentu, ir nustate, kad i valstybes, kuriuose nera prieslektuvines ir priesraketines gynybos, nenumaldomai ir labai greitai ateina demokratija. Aksioma.

Neprašyti šeimininkai2018-04-14 18:23

Nesuprantami svetimų valstybių veiksmai šeimininkauti Sirijoje, ir ją naikinti. Kas ten leido įvesti kažkokią velniavą, neatsiklausus Sirijos žmonių. Sirijos žmonės- bombarduojami, gyvenamieji namai-griuvėsių krūvos, žmonių lavonų kalnai. Kas žmonių atlygins skausmą netekus artimųjų, netekus namų, netekus teisės gyventi taikiai? Ir ko ten lendama, turint savas žemes, savo gyvenimus, savo namus? Savi siriečiai, "pjaunasi" tarpusavyje, vėliau taikysis, o ko ten lįsti svetimtaučiams ir vykdyti genocidą?

kodėl2018-04-14 18:21

jis kalba LIETUVOS vardu.Jis , nors ir ministras neturi tam teisės. Aš kategoriškai prieš kito krašto naikinimą.IR kategoriškai prieš Linkevičiaus žodžius.

hehe2018-04-14 18:20

Na mušti Asadą be galo nesigaus. 90 proc. Sirijos armijos sudaro Irano karinės pajėgos, nes Sirijos kariuomenė tiesiog išsibėgiojo savo laiku. Na dar liko prezidento gvardija, o visa kita yra Irano ir Rusijos pajėgos. Tarkime Rusija lieka pažeminta ir tikrai nešaus atgal, bet užtenka kad rimčiau nukentėtų Irano karinės pajėgos ir pasekmės gali būti dramatiškos. Bet Iranas laikosi kantriai, nes nenori nutraukti branduolinio susitarimo. Na tai gaunasi tokios šaškės, kas ką labiau pažemims. Šiuo smūgiu save pažemino tiek Rusija tiek Amerika. Na o Prancūzijai tai visiška gėda, net nepataikyt į Siriją....

yel“l“ow submarine2018-04-14 18:18

na, dadėjus keulino snukį ir paleistą dvoką, straipsnis apie litchuanijos sutenerių orgiją, tapo pilnai sukomplektuotas...

E2018-04-14 18:18

putinas išsigando, rusai sau prezidentu išsirinko bailį ir kleptomaną. Būtų mano valia - aš tas raketas paleisčiau i kremliaus trolių fabrikus, be jokio perspėjimo, kad pagaliau baigtūsi propagandinis ir dezinformacinis karas iš ruSSijos pusės.

Anfisa2018-04-14 18:13

Na va, is 103 paleistu "Tomahavku", numusta 71. Su 40 - 50 metu senumo Sirijos tarybiniais ginklais... Tai pindosams apgailetinas rezultatas, galima sakyti, netgi pravalas. Gasdina visa pasauli savo "moderniaias" ginklais, bet, pasirodo, tai tik snipstas! Ir visas pasaulis tai puikiai mato ir aiskiai supranta. )))) Supranta, kad visas "Vakaru pasaulis" tera tik smirdancia kruvele slydziu snargliuotu sarlatanu...

E2018-04-14 18:09

Ar nesakiau kad Trampas muš aSSadą kol putinas su irano ajatola slėpsis krūmuose.

Senis Šaltis2018-04-14 18:01

Ar dar kas abejoja Lietuvos vaidmeniu pasaulio žaidimuose? Jokios tarptautinės teisės negalioja. Paaukos mus, kaip veršius kada norės ir nieko neklaus. Viena mintis tik ateina, kad tie, kurie rėkia apie kažkokius mistinius atgrąsinimus, turi vilties, kad reikiamu momentu jie pabėgs iš LT. Kitaip nesuprantu jų rypavimų. Arba jie nesupranta kas yra tikras karas.

žopa2018-04-14 17:43

Šitas storulis savo gyvenimą baigs kartuvėse.

hehe2018-04-14 17:38

Sirijoje veikiantys, tame tarpe ir Lietuvos palaikomi, banditai oficialiai pasipiktino smūgių efektyvumu, pavadindami tai farsu. Tai aišku kad farsas, nes Rusija buvo įspėta prieš pora dienų.

Pilietis2018-04-14 17:36

Vis dėlto gerai Rimas Tuminas pastebėjo: pragaras ištuštėjo, nes visi velniai išlindo į žemės paviršių... Todėl jį tada velniai ir užpuolė su Velniui ir Dekanidzei dūšią pardavusiu Donatu Katkumi priešaky.

Lietuve2018-04-14 17:24

Ponas LINKEVICIAU ,nekalbekite Lietuvos zmoniu vardu . Zmones nori TAIKOS o ne karo ,bet jus sito nesiekiate ir nesieksite . Neaisku kodel ,ar bukumas ,ar noras sunaikinti Pasauli .

alius2018-04-14 17:06

Tai nuostabi vakarietiškų-euroatlantinių pajėgų ginklo pergalė.Viena raketa kainuoja 1,6 milijono dorelių.Viso į orą paleista 160 milijonų,o efektyvumas stulbinantis.Sužeisti keli žmonės.Bijau,kad divizijai sunaikinti, mūsų draugams, turimų Tomahavk atsargų nepakaks.

Ceslovas2018-04-14 16:41

Sirai sekmingai numuse raketas, bet ir turejo suduoti smugi amerikosu laivams bei maitvanagiu anglu lektuvams

Nesamonė2018-04-14 16:17

"Немецкие СМИ разоблачают ложь о Сирии [Голос Германии]" youtube.com/watch?v=Pieyxl3i37o

U-22018-04-14 16:14

Panasu kad visiskai banditiskos jankiu ir anglu akcijos Sirijoje rezultatai dar juokingesni. RF GS brifingo metu pasake, kad ju objektyvios kontroles duomenimis, Sirijos PLG sekmingai pereme ir sunaikino net 71 jankiu "kirvy". 70%, vienok...

hehe2018-04-14 16:08

Makrono raketos net nedaskrido iki Sirijos ;) Varge varge kas liko iš Prancūzijos - grynas pajuokos objektas...

Prašalietis2018-04-14 16:00

Tokio"lygio"galingiausių pasaulio valstybių vadovų pasaulio istorijoje dar nebuvo... TSRS Gorbačiovo ir rusiško Jelcino pavyzdys pasirodo buvo daugiau nei užkrečiamas. "Politika",kurią daro Trumpas, Meil, Makronas, Putinas,Porošenka, kiek mažiau Merkel ir kiti"civilizuoti veikėjai"yra susipliekusių tarpusavyje,apskretusių kaimo bobelių užpakalių rodymas viena kitai, lydimas špygų rodymu ir šaukimu, kad tuoj trenksiu į marmūzę. Iš tokių šiandienos pasaulio"galiūnų politinės" isterijos ir savo turimų užpakalių "dydžio ir baisumo"vienas kitam rodymų ,pridėjus propogandinių visuomenės informavimo priemonių bizninę informaciją šiuo klausimu, juokiasi už savo pridžiūvusių prie stuburų pilvų susiėmę,vakarietiškos ar rusiškos"civilizacijos" dar nemačiusų Australijos genčių aborigenai, Afrikos tumba-Jumba gentys,Pietų Amerikos džiunglių čiabuviai. Tokių kvaištelėjusių kaimo klounų išsivysčiusių valstybių valdžiose žmonijos istorija dar nematė.... Ir šie klounai šiandiena pretenduoja valdyti tokias ne vieną tūkstantį metų turinčias civilizacijas kaip Kinijos,Irano, Osmanų buvusią imperiją ir visą likusį pasaulį...

K2018-04-14 15:54

Siaip hebra, dabar, tokiu oru, tureciau buti darze, ruosti siltnami, arti zeme, geneti. Vietoj to, privestas stebeti Neta, tyrineti galimas pasekmes. Uzkniso.

as-U 22018-04-14 15:48

Saunuolis,visada mane pralinksminat :):):) "Palaike uz uzpakalio" :D Jus geriausias musu humoristas ;)

U-2 to 9. Vadakste2018-04-14 15:35

Rusai sako, kad prancuzai Sirijos puolime pastebeti nebuvo. Tiesiog ,Makronas palaike partnerius is uzpakalio.

U-22018-04-14 15:31

Chmmmmm.... Jankiai ir anglai paleido 103 sparnuotas raketas . Jankiai dar pabombino laisvai krentanciomis bombomis. Visos 8nios angu paleistos raketos buvo sunaikintos ore. Sirijos PLG sunaikino ir 30% jankiu kirviu. Oficialiai nezuvo niekas bet yra suzeisti sesi civiliai. RF atsakomybes zonos ir ju bazes puolamos nebuvo. Priesingai, visa puolimo laika jankiai bendra nuolat bendravo su RF GS. Puolimo rezultatai dar keisteni negu pernykscio.

yel“l“ow submarine2018-04-14 15:31

:)) - litchuanijos suteneriai net nepasistengė pateisinti savo isteriško mosikavimo distrofiškais kumšteliais tuo, kad raketų ataka būtina tuoj pat, nes asadas būktai “planuoja dar vieną “cheminę ataką“ :))))) - tiesiog megakretinai ...

yel“l“ow submarine to 10. GGG2018-04-14 15:13

tamstai teks dar daug kuo nusivilti, jei vertinsi politiką kaip mordobojų tarp kelių kiemų chebros :) - ir nereikia iškraipyti rusijos “grasinimų“ turinio , jei nenori būti tituluotas eiliniu beretozoidu :))

K To 6. trumpai2018-04-14 15:09

Kodel nepalauke? Todel kad Nereikia objektyvaus tyrimo Dumoje, kaip Kijeve menesi laike Niderlandu ir Malaizijos tyrejus po MH-17 katastrofos, motyvuodami, kad nesaugu, nes patys saude kritimo rajone. Todel, kad zinia yra, agresorius paskelbtas, o kaltininkas paaiskes po desimtmecio. Viskas Ok. Bet po 10 metu Pasaulis bus kitas ir niekam nebus aktualu.

GGG2018-04-14 15:09

Tiek ruskis sparnais kilnojo, tiek grasino, kad numusines raketas ir lektuvus is kuriu jos bus paleistos, bet sedejo ausis suglaudes ir nieko nedare. Asado kariuomene numuse 13 raketu is 100 paleistu. As nusivyliau Putinu. Koks tu tada Asado draugas, koks tu gynejas jei krenta raketos ir nieko nedarai. Ruskis apsitriede.

Vadakste2018-04-14 15:08

Ale ir Mackronas prisidejo , o uz tokius darbelius reikia duot velniu jo zmonai buvusiai jo mokytojai , kad neismokino grazaus elgesio. Toks jaunas , o jau su seniais veliasi i karus. Stop karams , kur jie bevyktu. Zmonijai reikalinga taika.

yel“l“ow submarine2018-04-14 15:02

bus įdomu stebėti, kai tie subinės girsis tos pižoniškos defekacijos rezultatais :) - jau spėta prikliedėti, kad subombinti kažkokie neva cheminio ginklo sandėliai ir laboratorijos ..., - sektų, jog į atmosferą turėjo patekti milžiniški kiekiai toksiškų medžiagų ..., - , žo, pindosinė šizofrenija žydi ir dvokia

yel“l“ow submarine2018-04-14 14:58

eilinis viešas litchuanijos asutenerių apsišikimas ..., - suicidiniai psichopatai, kitaip nepavadinsi :)

trumpai2018-04-14 14:57

Visdelto rado išeiti dvi pagrindinės konfliktuojancios pusės jav atrodė galingai pašaudė ten kur nieko nebuvo,rusams nereikėjo naudoti kalibru nes nei vienas rusas nenukentėjo,tik šeip idomu kodėl nepalaukė pasaulio tarptautinės komisijos išvadu juk jos buvo pakeliui i sirija,išvada žiauriai negražus dalykai ten dedasi.

O isvakarese2018-04-14 14:34

Sirijos Dumoje buve daktarai pasakoja/duoda parodymus, kaip/kur/ kokiomis aplinkybemis sudalyvavo nufilmuotame Chemines atakos feike ... kuri taip eksplotuoja agonijos tampoma Vakaru demokracY Durnynas. Degraduojam ...

SS2018-04-14 14:33

JAV - šalis agresorė. Ar Grybauskaitė mano kitaip?

K2018-04-14 14:29

RU laikysis iki galo Sirijoje. Nes kritus Sirijai, kris Iranas, kritus Iranui, NATO (JAV) strategine zona issilples iki Azerbaidzano, Gruzijos. Tai ne Ukraina. Is Kaspijo juros Tomahaukai skris iki Uralo kariniu pramoniniu rajonu, baziu ir Maskvos. Tai tas pats kaip raketos Kuboje 1962, netoli JAV teritorijos. Esame ant ribos. Isvadas darykite patys...

Untanas2018-04-14 14:19

Nebūtų šito surežisuoto kipišo, nereiktų ginkluotis, pirkti dujokaukių, užtektų ir šaukštų.Nemokamas cirkas debilams, kurie tuoj pat kiša pinigus į karo pramonės nasrus.

WW2018-04-14 14:01

Trumpai cysty dogovorniak,30 raketų ,3 sužeisti. Nu ir ačiū dievui,šį kartą karo nebus.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi