ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
E.eu

„Ekspertai.eu“ sveikinimas Vasario 16-osios proga(143)

Lietuvos nepriklausomybės aktas – Lietuvos Tarybos 1918 m. vasario 16 d. Vilniuje pasirašytas dokumentas, skelbiantis, kad Lietuvos Taryba atskiria Lietuvą nuo visų valstybinių ryšių, kada nors buvusių su kitomis tautomis.

„Ekspertai.eu“ sveikinimas Vasario 16-osios proga

ekspertai.eu pritaria Laisvės premijos nominanto Vytauto Landsbergio žodžiams: „Neužmirštuolė neturi likti vienadiene puošmena, sezoniniu kalendoriaus lapeliu“. Ypač ši mėlyna gėlė tinkama Vasario 16-ajai ir Kovo 11-ąjai. Devėkime ją, teneleidžia ši gėlė pamiršti svarbiausių valstybės datų.

Su Vasario 16-ąja, brangūs žmonės!

Šarūnas Puidokas, ekspertai.eu Visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovas, 2016 vasario 16, Vilnius

P. S. Manęs paprašė pasiaiškinti, kodėl esu tame abrozdėlyje su ta taip vadinama „neužmirštuole“... Taigi... Tiesiog negarbinga būtų neigti realybę. Norėjau priminti, kad mes visi esam apdrėbti tom gėlėm prieš mūsų valią. Kažkas su tom „neužmirštuolėm“ nori atimti iš mūsų trispalvę lygiai taip pat, kaip ir homoseksualai (ar tie, kas už jų stovi) atėmė iš mūsų vaivorykštę.

Š. Puidokas

Nepriklausomybės akto faksimilė (1918 m. vasario 16 d.)

Fragmentas iš naujausio tikrųjų patriotų konservatorių leidžiamo žurnalo „Tėvynės sąjungos žinios“ (Nr.421) http://e.issuu.com/embed.html#0/33483228

Naujausi

Komentarai (143)

Rikiuoti
yel“l“ow submarine to 142. Robertas (2016-02-17 08:40:55) (86.38.26.80) Parašė: Tiek komunistų priviso...:)))aš stebiuosi...velesai ,senas , geltonas ir t.t... man šita diskusija parodė kas yra kas .2016-02-22 11:06

o dar būtų tiesiog fantastiška, jei tamsta bent sau sugebėtum paaiškinti , kokią prasmę pats dedi į sąvoką “komunistas“, užuot klijavęs tą beretozoidiškai nezgrabną etiketę visiems, kas tik prieštarauja saliamoniškai tavo nuomonei, turinčiai ilgų gyvenimo metų ir neprilygstamos išminties pagrindą ... :)))

Robertas2016-02-17 10:40

Tiek komunistų priviso...:)))aš stebiuosi...velesai ,senas , geltonas ir t.t... man šita diskusija parodė kas yra kas .

Dzūkija2016-02-17 05:51

Man Vasario 16-oji diena,kai tauta turi pati sau atsiskaityti už nueitą kelią...,kuris šiandien,tenka pripažinti,labai duobėtas ir niekur nevedantis...Tad gal vertėtų vadinti ne švente,o tiesiog Valstybės diena...šiandien nykstančios Valstybės diena...P.S. pritariu - nemeluokime sau ir vieni kitiems...

yel“l“ow submarine to Senas Komunistas 127.,128.,129.2016-02-17 05:29

puikus diskusijos įrėminimas istoriniame - geopolitiniame kontekste :) ir dar - šiandieninėse realijose, net su visomis išlygomis sunku šią datą pavadinti švente ... , - visų pirma dėl to, kad jinai yra privatizuota/uzurpuota pseudopatriotinės daugumos... ,o antra - grybauskinė, kurtizaniška “lietuva“, iš tos didelės “laisvės“, faktiškai yra tapusi žudikų gango dalimi ir netgi tuo didžiuojasi bei aktyviai dalyvauja jo veikloje ... , - ir todėl, matant kaip visokie išverstaskūriai ir persivertėliai imituoja išniekinto himno giedojimą, tikrai sunku sulaikyti ašaras ir paaiškinti vaikams, kad tai ne džiaugsmo ašaros ... visiems dalyvavusiems diskusijoje ačiū, taikos ir ramybės :) - būkime sąžiningi prieš save ir kvėpuosis lengviau bei laisviau :)

Jonis To 138. velesas2016-02-17 00:19

Bandziau isaiskinti 'super paprastai'. Deja, skaitau sia Diskusija beprasme. Rytoj paskaitykit. Aciu. Labanakt.

velesas>137. Jonis2016-02-17 00:15

OOOpa... Joni, ar pasiutai??? Ar čia koks "patriotismus vulgaris" virusas pačiam trenkė??? Iki šiol aiškiai pozicionuoju tamstą kaip vyrą,o čia staiga "bendras_ tipo sudėtinis", vaikas. Na, jau ne... Su manim tokie bajeriukai nepraeis . Suprasčiau ir gal net sutikčiau, jei būtum moteris, ir ypač, jei panelė. Tuomet kodėl gi ne? Visuomet prašom :))) O čia... Dar kart_ ne XO)))

Jonis To 135. velesas>Jonis2016-02-17 00:03

Koks negimtu VAIKAS, bet tai MUSU vaikas. Mano ir Tavo ir visu Pilieciu PAREIGA, kad vaikas isaugtu sveikas, protingas ir mylimas. O kur gime, kaip gime - NESVARBU.

velesas>132. Jonis2016-02-17 00:02

:D))) Va, čia tai gerai... Va, čia tai tikrai negaliu nesutikti. Cituoju Patį: ..."Jei nebutu karu, tai Lietuvos valstybes ikurimas nusikeltu velesniam laikui." ... Teisingai, gal kada nors ir susikurs, ir karai/as tikrai gali būti tam pati rimčiausia aplinkybė.

velesas>Jonis2016-02-16 23:57

Atsiprašau, bet nejaugi taip būtina "švęsti"??? Nesutinku. Ir iki absurdo netoli. Tiesą sakant, staiga prisiminiau, jog ir yra realiai tokio lygmens "švenčių" šioje kvazi valstybėje. Pvz. Žolinės :D))) Kuo ne absurdas?

Jonis To 132 P.S.2016-02-16 23:46

O kai baigesi karai, ekonomines krizes, apie Lietuvos Respublika STAIGA prisimine: Vokietija, Lenkija ir Rusija. Bet kaip sako: traukinys isvyko?! Todel ir Svenciam!

velesas2016-02-16 23:44

Dėl visiškai (iki nano visiškumo) asmeninių priežasčių nėra jokio kūrybinio įkvėpimo dėstyti nuosavas mintis. :))). Bet, akivaizdu, "čia ir dabar" to visai nei nereikia. Todėl tik lengvai įsiterpsiu. Taigi: labai ir labai netikėtas straipsnis šios dienos LRyto portale. Autorius gerbiamas Artūras Jančys "Lietuvos valstybę tarpukariu sukūrė svainių klanai?" Labai, tiesiog primygtinai, :) rekomenduoju visiems švenčiantiems ir tuolab_ kitus sveikinantiems.

Jonis To 131. velesas2016-02-16 23:39

Tai ne Lenkijos -Lietuvos, o Lietuvos Valstybes Ikurimo data (gal kiek pasinaudojus tarptautine situacija). Jei nebutu karu, tai Lietuvos valstybes ikurimas nusikeltu velesniam laikui. Minime, ka turime. Del to gailetis neverta.

velesas>113. Dzūkija>105. Senas Komunistas2016-02-16 23:29

Deja, deja. Klystate tamsta. Absoliučiai, lyginant su oponentu šiame komentare.

velesas>52. yel“l“ow submarine2016-02-16 23:22

Tiek puikus, išmintingas, teisingas komentaras/situacijos išsakymas, kad tiesiog neįsivaizduoju, ar "tokia proga" kas galėtų geriau pasisakyti. Ačiū, Gerbiamas. Su pagarba

Senas Komunistas2016-02-16 23:08

Ir, pagaliau, trečia: „tautos vienybės“ lozungas čia tebuvo tik priemonė tikriesiems „patriotų“ interesams užtušuoti, kadangi buržuazinė „tautos taryba“, kaip ir vėliau iškilusi buržuazinė Lietuvos respublika, buvo ne visaliaudinė, o klasinė valstybė, konkrečiai, stambiųjų savininkų ir buožių interesus gynusi valstybė. Valstybingumo 1918 m. dar nebūta, kadangi „tautos taryba“ tebuvo tik vokiškųjų okupantų marionetė; būta tik Vakarų imperializmo protektorato, kuris vėliau su Antantės pagalba užgniaužus Tarybų valdžios Lietuvoje užuomazgas nebe formaliai, o jau faktiškai peraugo į tarpukario buržuazinę Lietuvos respubliką.

Senas Komunistas2016-02-16 23:08

Juk buržuazinių nacionalistų romantizuojama Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė, gera ji buvo ar bloga, buvo kas tik nori, bet ne tautinė valstybė, juo labiau, modernia to prasme lietuvių valstybė. Tai buvo viduramžiškas feodalinis darinys, kurio valdovai, beje, tikriausiai kalbėjo net ne lietuviškai, o gudiškai. Antra, tai faktas, kad Vasario 16-ąją Lietuvos žemėje nevaržomai šeimininkavo kaizerinės Vokietijos okupacinė kariuomenė, o ir pati buržuazinė „tautos taryba“, patys signatarai buvo vokiečių imperialistų politiniai statytiniai. Tuo tarpu po Vokietijos kapituliavimo Antantei „nepriklausoma“ Lietuva perėjo tiesioginėn Antantės imperialistų, anglų ir prancūzų, žinion. Tad „nepriklausomybė“ čia tebuvo tik tuščia frazė, o tai reiškia, kad jokio „valstybingumo“ 1918 m. pradžioje Lietuva faktiškai neturėjo.

Senas Komunistas2016-02-16 23:07

to Dzūkijai. Taip, bereikšmė. ši data rimtesnės kritikos neišlaiko. Tai tik gražus ir blizgantis popierėlis, kurį atvyniojus pasirodo, kad viduje tuščia…Pabandysiu paaiškinti plačiau. Vasario 16-oji pretenduoja į tris dalykus: Lietuvos valstybingumo atkūrimą; Lietuvos nepriklausomybę ir „tautos suvienijimą“. Nenuostabu, kad visos trys minėtosios pretenzijos – iki pačių pagrindų melagingos ir klaidinančios. Visų pirma, tai netgi tuo atveju, jei Vasario 16-oji būtų reiškusi Lietuvos valstybingumo momentą, vadinti tai atkūrimu tiesiog naivu ir nekorektiška, kadangi Lietuvos, kaip nacionalinio darinio, nesvarbu, buržuazinio ar socialistinio, iki pat 1918 m. ,niekada ir nebuvo.

Jonis2016-02-16 22:56

"Taikos ir Ramybes".

Nežiniukas2016-02-16 22:49

Joni, visko būna. Tu vienas iš pirmųjų mus pasveikinai. Svarbiausia, kad nebūtų karo. Karšto.

Nežiniukas2016-02-16 22:44

Matau, tetutės paliepimo nevykdote. Ta proga anekdotas. Ateina pas Abramovičių ir duoda 100 milijonų. Imk, čia tau pragyvenimui. Oi, ačiū, ačiū. Nedėkok, bet likusius grąžink. Kada Kristutei duosim milijoną? Kreipiuosi į sportininkus, kurių blauzdos nesilpnos.

Jonis2016-02-16 22:40

Atsiprasau visu, ka siame poste izeidziau. Su Svente!

Jonis To 120.2016-02-16 22:33

Atsakau. Kai senbuvis veliasi (reikia-nereikia) i schunu kautynes- nesolidu ir vaizdelis nekoks. Nusiramink.

Nežiniukas2016-02-16 22:30

Ačiū. Nesupyk, matau esi karštas. O tos kabutės, tai kaip rodo Maldeikienė su pirštukais?

yel“l“ow submarine to 118. Jonis2016-02-16 22:27

labai jau čia, tamsta, slidžiai(medūziškai) išsireiškei :) - argi dėl visų 117 - kos komentarų gėda ? :) - argi dėl visų , dėl kurių gėda, vienodai gėda ? :) - o gal gėda ne dėl komentarų, o dėl to, ką jie perduoda/perteikia ? - juk nemanai, kad visi komentarai troliniai, provokaciniai, išlaužti iš piršto ir pan. ? :)) - vieno tik nesuprantu : iš kur nuolatos išlenda entuziastai, aiškinatys apie kažkokius, jiems vieniems suvokiamus diskusijos rėmus, ribas, skirstantys diskutantus į trolius ir netrolius, tobulai žinantys visas leistinas diskusijos tolerancijas ir neleistinų(gėdingų) temų sąrašą ? :))))

yel“l“ow submarine to 116. Nežiniukas (2016-02-16 19:50:23) (78.56.40.32) Parašė: O tokia, kartais užsukanti į Lietuvą, tetutė su mėlynu chalatuku, liepė švęsti linksmai. Negi vėl susapnavau?2016-02-16 22:12

galiu tik geranoriškai patarti, nekreipti dėmesio į įvairiausių tetulių ir dėdulių kliedesius, kokių spalvų žiponais (visom prasmėm),jie būtų apsirėdę ir kokių grybų būtų apsiėdę :)

Jonis2016-02-16 22:02

Perskaicius sios dienos (vasario 16 d.) posto komentarus, tapo GEDA ir APMAUDU.

jo2016-02-16 22:01

žmonės aiškinasi kas yra meilė ( tėvynei, vaikui, žmogui), kas yra demokratija nes "...nėra tikslaus, visuotinai priimtino demokratijos apibrėžimo" pagal vikipediją, laisvają enciklopediją - kas gal būti svarbiau kai tvyroja nežinojimas apie ką kalba? 25 metus girdžiu demokratija, demokratiška Lietuva tačiau "....nėra tikslaus, visuotinai priimtino demokratijos apibrėžimo". Vadinasi vadovaujamasi įsivaizdavimu?

Nežiniukas2016-02-16 21:50

O tokia, kartais užsukanti į Lietuvą, tetutė su mėlynu chalatuku, liepė švęsti linksmai. Negi vėl susapnavau?

Robertas2016-02-16 21:43

Šiandien uždariau visus dangčius kaimo šulinių , kad iš tos meilės nebūtų demokratišku būdu mėtomi vaikai

yel“l“ow submarine to 108. gariunas2016-02-16 21:40

ačiū :))) - o gal kartais tamsta turi kokį formuliarą/direktyvą, į ką turėjo “išvirsti“ diskusija vasario 16-tosios proga ekspertuose, pagal “teisingą“ scenarijų ? :))) - jei neklystu, aš į “diskusiją“ kukliai įsiterpiau tik su savo nuomone - be jokios minties/kėslų kažką užsipulti ar kažkuriam “diskusijos“ dalyviui priekaištauti dėl jo nuomonės :)))

Dzūkija>105. Senas Komunistas2016-02-16 21:38

..."bereikšmė šventė"...Patikėkite,klystate juodai...Su vasario 16 - ąja...

Dzūkija>110. yel“l“ow submarine2016-02-16 21:35

:)))))))))))))

to1082016-02-16 21:35

to 108, tai gal Jūs žinote meilės ir demokratijos apibrėžimus?

yel“l“ow submarine to 107. Nežiniukas2016-02-16 21:31

viskas susiję, tamsta, oi viskas ..., - net labai susiję :) - keista, kad to nesupranti - negana pasivadinti “nežiniuku“ - reikia dar ir patrypčioti ant savęs, viešai darant tokius atviravimus :)))))

Na2016-02-16 21:30

Da Vinči paveikslo gal neanalizuosim.Jis jau išblusinėtas iki drobės siūlelio reikšmės,bet abrozdėlis priešais tikrai įdomus?Kuo daugiau žiūri ,tuo daugiau matai,kaip Leonardo Da Vinči "Madonoje"?Iš pradžių atrodė,kad matytas medijos abrozdėliuose,kai gerai įsižiūri,tai lyg pas. vald.beveik už-dė-jęs nyk-tį ant myg-t?išdykauja????:)

gariunas2016-02-16 21:27

Apgailetina. Stai i ka troliu deka isvirto e.eu diskusija 2016 metu vasario 16-ta.

Nežiniukas2016-02-16 21:24

Matau, čia karštos diskusijos verda. Apie meilę ir demokratiją,(nesupratau,kuo tai susiję).Einu, uždarysiu šulinių dangčius, įpratau.

Senas Komunistas2016-02-16 21:20

Valstybingumo 1918 m. dar nebūta, kadangi „tautos taryba“ tebuvo tik vokiškųjų okupantų marionetė; būta tik Vakarų imperializmo protektorato, kuris vėliau su Antantės pagalba užgniaužus Tarybų valdžios Lietuvoje užuomazgas nebe formaliai, o jau faktiškai peraugo į tarpukario buržuazinę Lietuvos respubliką.

Senas Komunistas2016-02-16 21:19

Kokia bereikšmė šventė...tokia pat bereikšmė, kaip ir valstybė.

to992016-02-16 21:17

tai paskyk dabar tiesiai ar žinai meilės ir demokratijos apibrėžimus?

Nežiniukas2016-02-16 21:13

Ieškodamas gėlytės, užsukau į parduotuvę. Išgirdau mano ausiai mielą, labai dažnai skambančią dainą - kregždutės, kregždutės. Gal kas žinote, kodėl ji taip dažnai skamba, jau baigiu žodžius mintinai išmokti.

yel“l“ow submarine to 98. to 93. yel“l“ow2016-02-16 21:13

:))..., - šitam beprotnamy visos versjos neatmestinos :)

Robertas to Skorpe2016-02-16 21:11

Įmyniau mįslę matote obuoliuką tai reiškia JAV , o gėlytė simbolizuoja pažymėtus tarnus , o tušinukas simbolizuoja raketa ir tai reiškia mūsų rankomis bus pradėtas karas , nes matote ta raketa skrenda į ES ir vienam fone matote ES graži mėlyna , o kitame nebėra ES liko tik žvaigždutės ir tik kruvinam fone , nes viskas bus užpilta krauju :((( :)))))))))))))))))))))

yel“l“ow submarine to 97. gariunas (2016-02-16 19:01:49) (78.56.97.212) Parašė: Panasu, kad submarinas varomas alaus ir koks-o misiniu. Panasu, kad submarinas naudoja bent 2 ip.2016-02-16 21:10

beliko tik tokie “argumentai“ ? :))) - buvau žymiai geresnės nuomonės apie tamstą ...

yel“l“ow submarine to 95. to 932016-02-16 21:08

tai o aš apie ką ? - interpretacijų begalės :)) - bet jei norite tikslaus ir galutinio/nekvestionuojamo apibrėžimo , tai tikrai ne tuo adresu kreipiatės - tiksliausią atsakymą žino tik jankyno kretinai, dėl tos “demokratijos“ pasiryžę nužudyti bet kiek ir bet kur ...

to 93. yel“l“ow2016-02-16 21:04

(us) Cia gal koks parlamentaras tamsta vis klausineja. Iseis kada i teledebatus su geltona beisbolke The Beatles "1969" planuodamas susirinkti visus dividendus :)))

gariunas2016-02-16 21:01

Panasu, kad submarinas varomas alaus ir koks-o misiniu. Panasu, kad submarinas naudoja bent 2 ip.

Na2016-02-16 21:00

būkit geručiai,nesipykit.Kiekvienas mūsų turim ir gerumo ir kompleksų kokių,todėl turėtume būti atlaidesni ir supratingesni vieni kitiems.Visiems nelengva,neesam dvasinės ir kitos kasdieninės aplinkos raramybėje,neturime tos prabangos,todėl supratimu padėkime vieni kitiems. Šventinės dienos proga padarykime tai. Ačiū.

to 932016-02-16 20:59

to 93, tai kad va vikipedijoje, laisvojoje enciklopedijoje rašoma "...nėra tikslaus, visuotinai priimtino demokratijos apibrėžimo", tai gal Jūs žinot? Visi kalba apie demokratiją o kas ta demokratija tai "...nėra tikslaus, visuotinai priimtino demokratijos apibrėžimo", tai apie ką kalba? Būk žmogus paaiškink...

55-am2016-02-16 20:54

J.Sierra rašo,kad L.Da Vinči savo šedevre Jėzaus išdaviku pavaizdavo ne Judą,bet Petrą"-ištrauka iš knygos"Palaptinga vakarienė ir yra apie Da Vinčio paveikslą "Paskutinė vakarienė".Yra ir D.Bromno "Da Vinčio kodas" kitų knygų apie Da Vinčio paveikslą ir jo detalių reikšmes ir analizę,kokia ji bebūtų nežinau?

yel“l“ow submarine to 91. to 892016-02-16 20:53

o tipo įmanoma jo nežinoti(bent keliose interpretacijose) ? - ar čia tipo testas ? :)) ar vikipedija užstrigo ? :))))) - o šiaip, tai tiesiog įdomu : kokia proga toks žingeidumas ? - aš lyg ir nepretendavau į enciklopedijos ar visažinio titulą ? :))))))))))))

yel“l“ow submarine to 88. to 85. yel“l“ow2016-02-16 20:47

taip, tamsta teisi(us), - ir tai akivaizdu ... , - bet juk visa ta biorobotų(veršių) masė jau pradeda diktuoti žmonėms gyvenimo taisykles - o baisiausia tai, kad daro robotais mūsų ateitį, mūsų vaikus ... , - jie renka idiotišką, vidutinybių ir imbecilų valdžią, kuri formuoja gyvuliams skirtą teisinę bazę, jie perrašinėja istoriją, jie monopolizuoja tiesą, jie primetinėja kastruotas moralines normas, jie mėgaujasi savo materialinėmis galiomis, nesuvokdami, jog tai kelias į pragarą, į visuotinį suicidą ...

to 892016-02-16 20:46

to 89, o gal žinai demokratijos apibrėžimą?

yel“l“ow submarine to 86. Robertas to 832016-02-16 20:33

toks vaizdas, lyg tamsta lig šiol nebūtum naudojęsis veidrodžiu :))))

yel“l“ow submarine to 80. to762016-02-16 20:28

kokios paslaptys ? - jokių paslapčių :)) - tik plika filosofija :)) - tiesiog neįmanoma paaiškinti akmeniui, kas yra laikas, ropliui, - kas yra dangus, žuviai - kas yra oras, medžiui - kas yra greitis, vandeniui - kas yra ugnis ... , - ir t. t. , ir t. t. :))) - meilė yra meilė - ir viskas tuo pasakyta ... , - tik meilė skiria žmones nuo gyvulių ar robotų :) - meilė - tai iracionalus racionalumas, meilė, - tai fanatizmas, atsidavimas, pasiaukojimas vardan to, kad visi pajaustų meilę, išmoktų mylėti, būtų mylimi ir mylintys, kad mylėtų gyvenimą ir vienas kitą - meilė yra ir priežastis ir pasekmė :)))))

to 85. yel“l“ow2016-02-16 20:25

Mano galva reikala turite su liberaliais biorobotais, kuriems zodis meile disonuoja ir lyg siol nera pazintas. Meile tai jausmas kurio materiali koreliacija su pinigu lygi nuliui - jausmas,kai pinigai praranda verte(prasme)ir neitakoja tarpusavio santyliu, atsiranda tikra meile. Tas liecia tiek zmogiska jausma(vyras/moteris), tiek jausma Tevynei...

Robertas to skaitytojus apie geltoną2016-02-16 20:12

,,tik retorinis klausimas : kur ir kada aš raginau/ kviečiau išsižadėti tėvynės, motinos, tėvo, vaikų ar dar ko ten prikūrė tamstos fantazija ? :)'' matote vėl interpretuoja savo naudai tekstą :)))))))) ooot velniūkštis :)))))

Robertas to 832016-02-16 20:09

Interpretacija , viskam tik savo naudai :)) nukreipia į amžių ir t.t bando spausti tariamu amžiaus svoriu , bet faktas , kad informacijos nėra nei vienu nei kitu atveju , bando diskredituoti Lietuvių tautą ir tikrai svarbias ideologines bazes . Jokio plano... sėdi kiaurai per dienas....daugiausia reakcijų yra emociškos , nukreiptos į asmenybes...gaila nėra like sistemos norėtusi tavo diskursą neigiama neutralizuoti...

yel“l“ow submarine to 79. gariunas2016-02-16 20:02

gerai, gerai, gerai !! - su viskuo sutinku :) - ir kad trolis, ir kad pseudointelektualus pasažistas, ir kad etatinis smegenų dulkintojas - anot nuosaikaus tautininko roberto :)) - viskas tinka :))) - tik retorinis klausimas : kur ir kada aš raginau/ kviečiau išsižadėti tėvynės, motinos, tėvo, vaikų ar dar ko ten prikūrė tamstos fantazija ? :)

Tušinis2016-02-16 20:01

Įjungtas tušinis gali būti naudojamas pvz, skylei popieriuje išdurti. Išdurti.

yel“l“ow submarine to 73. Robertas to geltonas2016-02-16 19:53

belieka tik stebėtis, stebėtis ir stebėtis, kaip tamstos amžius (testosteronas) daro su tamstos smegenimis praktiškai viską, ką yra prikūrusi pornoindustrija :))) - tau, vakeliuk, iki mano informacijos terabaitų kapanotis dar ilgai ir keturiomis :) - ir paprašyk kokio , kaimynystėje gyvenančio vyresnio dėdės, pačiam paaiškinti, kad informacija/patirtis, kaupiama ne tam, kad ją, nežmoniškais tempais besikaupančią, perduoti kažkam kaip siuntinį, kaip estafetės lazdelę, o tam, kad daryti išvadas ir mokytis iš svetimų klaidų :))) - o tavo transliuojama “išmintis“, nemokšiškai suklijuota iš to, ką tau pavyko sužvejoti štormuojančiame informacijos pacifike, verta tik atlaidžios šypsenos :)) - su meile, kurios , pasirodo jau niekas neibe pažįsta, neibe supranta :)))))))

Robertas to Skorpe2016-02-16 19:51

xaxaxaxaxaxa oiii gerulis :)))))))))))

Skorpe2016-02-16 19:48

Tusinukas primena raketa, gal atomine..ir kur ji skris , ir is kur bus paleista ??? Va cia TAI klausimas...o gelyte matyt ,kaip melynas skydas, niekas nebaisu...

to762016-02-16 19:46

to76, apie meilę...tai kad šneka visi apie meilę žmnogui, apie meilę tėvynei, meilę vaikui, Krsitus apie meilę Jahvei - bet kai paklausi meilės apibrėžimo tai niekas nesako... Kas per paslaptys?

gariunas2016-02-16 19:43

Submarine, siulau tamstai /zinot, plansete, tingu jungti didziaja raide T/ savo tobulos Valstybes, Tautos, valstybingumo vertinimus pritaikyti paties tevui, motinai, vyrui, zmonai, vaikams, jei tokiu yra. Jei jie netobuli, issizadekite ju. Negerbkite ju. Nes jie neverti jusu proto svieos. Savo gimtadieni irgi pamirskite. O su savo geltonuoju ID kokiam Amsterdame ar Briuselyje tikrai rasite koki bara, kur jus isklausys, supras ir ivertins jusu pseudo intelektualius pasazus. Nors ne. Troliu esate, juo ir bukite. Sekmes.

Robertas to 772016-02-16 19:41

youtube.com/watch?v=_BbXfpX6aV4 atsakymas šitame video

ale2016-02-16 19:37

ale tikrai, ką reiškia rankose laikomas tas kūno spalvos rašiklis į kurio smaigalį rodoma pirštu? Kas norėta pasakyti? Kokios versijos?

yel“l“ow submarine to 72. to712016-02-16 19:35

neturiu ką pridurti prie 74-to paaiškinimo apie mano meilę ir meilę aplamai:))) - nes gerokai beviltiška, kai suaugę žmonės (ir įtariu - mtuose) prašo paaiškinti apibrėžimais, kas do per velnias ta meilė yr, kai toks jausmas, anot žvagulio, “kai širdį varsto kap su peliais“ :))))))))

ale2016-02-16 19:33

ale, tikrai , k

to 702016-02-16 19:27

Submarinės meilė yra Putinas. Ji už jį ir kovoja kai tik išneria iš unitazo.

Robertas to geltonas2016-02-16 19:23

Tu kosmonautas su koše , net nesiruošiu spėti :)))man žmonių gaila , nes kiauras dienas jiems dulkini protą su savo kliedesiais :))) , net neskiri laiko informacijai... ir dar didelę problemą turi pvz dabar pasakyčiau , kad Rusijoje bus perversmas ir iškart pas tave viduje reakcija atitinkama :))) pats žinai kokia :))) arba pvz pasakyčiau kad Rusus amerikiečiai taip gerai okupavo , kad nelabai ten tiek daug pas juos ir suveriniteto ir iškart reakcija :))) ir pas dauguma.... :(

to712016-02-16 19:20

to 71 o gal žinote meilės apibrėžimą, niekaip neišsiaiškinu kas ta meilė... O Jūs jei rašote kad kovojate už meilę tai turbūt žinot meilės apibrėžimą ir kas ta meilė... Atskleiskit paslaptį...

yel“l“ow submarine to 70. Robertas to 68 (2016-02-16 17:06:31) (86.38.26.0) Parašė: Tai už ką kovoji??? :))))))))))kas tu esi?? :)))2016-02-16 19:14

kas esu ? :D)) - dulkė kosmose :) - už ką kovoju ? - už meilę, šilumą ir tiesą :) - spėk: turiu vilčių, kad tautininkiškas chunveibinas kažką supras ? :))))

Robertas to 682016-02-16 19:06

Tai už ką kovoji??? :))))))))))kas tu esi?? :)))

Nu jo...2016-02-16 19:06

Nei Gedimino stulpų, nei Vyčio simbolikos pakeisti popierinėmis gėlėmis nėra įmanoma, kol valstybės piliečiai PATYS, LAISVA VALIA NEATSISAKYS savo valstybingumo simbolių. Su šventėmis, mieli kolegos, ir nepalūžkite kelyje į Lietuvos valstybingumo puoselėjimą. Kelių daug, tačiau visų mūsų tikslas vienas...

yel“l“ow submarine to 66. Robertas to geltonas2016-02-16 19:01

na štai po šito tamstos komentaro jau galima drąsiai padaryti ilgai mano stabdytas, galutines išvadas apie “neutralaus tautininko“ išliekamąją vertę :)) - ji yra praktiškai nulinė ..., - bet kuriame pasaulyje :(

yel“l“ow submarine to 63. M (2016-02-16 16:46:33) (78.62.221.58) Parašė: kiek teko patirt tikejimas su tiesa nedraugauja.2016-02-16 18:56

tamsta turbūt turi omenį tikėjimą religine , fanatiška, akląja prasme :)) - aš rašiau apie tikėjimą bendrąja prasme, kurį bet koks melas nužudo akimirksniu : geriausias draugas, bent kartą sumelavęs, praranda pasitikėjimą ilgam arba iš viso ...

Robertas to geltonas2016-02-16 18:54

Ne tai reiškia , kad nereikia komentuoti atgal po mano komentaro.... :)))))) idiotas :)))))))) mes apie tautą jis apie tiesas , netiesas , tikėjimus , netikėjimus :))))) kitas pasaulis :))))))

to602016-02-16 18:54

nors trumpam persijunkit ant rytų išminties bangų - "Karo menas" pagausit rytų išmintį kad karo kelias yra melo kelias...

yel“l“ow submarine to 62. Robertas to 602016-02-16 18:50

:) - atvirai sakant nieko nesupratau :))) - ir , manau, nereiktų atsakyti už kitus :) - suvokimo deviacijos dažnai įvaro į kampą bet kurią diskusiją :) - ir ką reiškia “komentuot atgal“ ? - tipo atsiimt savo žodžius ? :))) - norėtum :))))))))

M2016-02-16 18:46

kiek teko patirt tikejimas su tiesa nedraugauja.

Robertas to 602016-02-16 18:39

Vat čia kertinė problema ir yra , mes niekados nesuprasim vienas kito ir tu jo nesuprasi , o aš jį supratau iškart ir ta tema parašiau . Paprastos idėjos... čia manau ir nereik jau komentuoti atgal , manau pats matai kaip išsiskiria keliai .

n2016-02-16 18:37

Primesta tapatybė

yel“l“ow submarine to 58. Robertas to 57 , 562016-02-16 18:31

:))) - o aš , įkvėptas pasaulio šviesuolių išminties, lig šiol buvau įsitikinęs, kad tikėjimo pamatas yra tiesa ..., - kaip tamsta įsivaizduoji tikėjimo puoselėjimą, nuolat meluojant sau ir kitiems, nuolat pervertinant savo nuopelnus, nuolat kultivuojant tuštybę kaip nacionalinę vertybę ir idėją ? :)))

Skaitytojas2016-02-16 18:29

Tai jau ekspertai.eu pasidare landsberginiais? Jau isisgeges melynskvernes zieda. Geda.

Robertas to 57 , 562016-02-16 18:24

Tai viskas GAME OVER? galima vorele jau išsirikiuoti ir eiti į tautų lydimo katilą? daugiau parako nėra ? tautos išnyksta kai tikėjimas dingsta .

to54. gariunas2016-02-16 18:17

O kaip tamsta siulai vertinti visuomene, kuri su dideliu dziaugsmu atkovoja nepriklausomybe, o veliau su dar didesne euforija ja perleidzia, jos atsisako,vien del blizgucio ir pazadeto(!) gerbuvio, bet jau kuriamo svetimomis rankomis?

yel“l“ow submarine to 54. gariunas2016-02-16 18:16

sprendžiant iš tamstos komentaro karštakošiškumo ir “tamsos“ pagerbimo didžiąja raide, tamsta nelabai galėtum paaiškinti, kas ya tie “pamatiniai vertybiniai dalykai“, kuriuos aš neva neigiu :) - ar aš klystu ? :)) - juolab, kad niekaip nesuprantu, kaip tamstos 46-tasis ir mano 52-asis komentarai prieštarauja vienas kitam :))) ... o dėl tos pagarbos ... , - paskutinėj vietoj man tos visos pagarbos ir neapykantos :) - jos vertingos tik tiek, kiek parodo žmonių neabejingumą ir norą tapti vertybiškai išrankesniems :)

to532016-02-16 18:12

šiuo metu knygą pasiiėmęs skaito kitas asmuo, bet knyga apie tapymą paveikslo apie Kristų ir apaštalus sėdinčius prie stalo, staltiesės kampą su mazgu, asmenį šmagojantį peiliu prie stalo,detales, paveikslo užkaborius...

gariunas2016-02-16 17:57

Submarinui. Jei, tamsta nesuvokiat pamatiniu vertybiniu dalyku ar juos neigiat, esate Tamsos puseje. Tad nebetenka prasmes jusu, beje gana smaikstus ir tikslus, buve ir busimi komentarai. Praleidot proga patylet. Arba trolinat. Abiem atvejais nebegerbiu jusu.

51-am2016-02-16 17:47

gal rekomendavot Ispanų rašytojo J.Sierros "Paslaptingąją vakarienę"?:)

yel“l“ow submarine2016-02-16 17:36

kur čia kokia šventė ? ką ir su kuo čia reiktų sveikinti, ką švęsti, kuo didžiuotis ? - yra tik liūdna istorinė, atmintina data, primenanti kančių, išdavysčių, tuštybės ir gėdos kupiną tautos kelią per gyvenimą ... abi nepriklausomybės atkūrimo datos nuolat pristatomos ir sakralizuojamos kaip kažkoks žygdarbis, milžiniškas pasiaukojimas ir t. t. , tačiau veidmainiškai nutylima, kad jos būtų neįmanomos , jei ne istorinės aplinkybės, kurios nuo mūsų praktiškai niekaip nepriklausė ... , - todėl nieko keisto, kad ant melo ir falšo kuriama “nepriklausoma“ valstybė abiem atvejais, vietoj atgimimo, patyrė tik dekadansą ir moralinį nuosmukį, nežiūrint į atskirus , fragmentiškus proveržius atskirose srityse, vėlgi sąlygotus tik istorinio - ekonominio konteksto ... , todėl visiems vienintelis palinkėjimas “šventės“ proga - išmokime nemeluoti bent patys sau ...

to472016-02-16 17:30

to 47, kalbanti detalė...., rekomenduoju knygą "Paskutinė vakarienė" ...

nesupratom2016-02-16 16:46

Ziurim Garbingos Lietuvai sventes eigaa, ir balkone kalba gerb. V. Landsbergis ,o is abieju jo pusiu stovi aktoriai. Taip ir nieko nesupratom. Po jo kalbos per LRT prasideda "nuostabus" rusiskas filmas. Su Vasario 16 tautieciai.

Austei2016-02-16 16:46

gal tėvą ir motiną ir lengvai pakeičiat kai jie sensta,paskui į kitus ir kitus jaunesnius tuos senstančius?.Jei nesuvokiat tautinių simbolių reikšmės ir esmės tai pamato galimai ir nėra.Ar stovi namas be pamatų,ar auga medis be šaknų|? Su Vasario -16 ta sveikinu visus geros valios žmones.

2016-02-16 16:31

suignatarų balkono šiemet galėtų kalbėti signataras V

O2016-02-16 16:30

rankoje pas Puidoką raketa ar tušinukas?:)

gariunas2016-02-16 15:53

Nebeturim savo nepriklausomos valstybės. Visa kita-žiedeliai. Bajeriukai. Sveikinu visus su istorijon nuėjusia švente. Kas pasveikinot šiandien savo artimuosius ar kaimynus? Pakelkit rankas.

ki ki ki2016-02-16 15:10

Fonas nemirtingas...vitamino C bomba...visai savaitei....

pensininkas2016-02-16 14:35

Ar 14 val kalbės patriarchas ant balkono? Kas žino? Anksčiau transliuodavo tiesiogiai.

kOšmaras2016-02-16 14:33

įsivaizduoju Zigmą Vaišvilą konferencijoj su niezubūdkę.

Robertas to Auste2016-02-16 14:25

Ne ne globali , melas , jokių sutarčių dar nėra... taip kad siūlau jums pora kartų su keptuve per galvą ir realybė gal apšvies jūsų tamsų ir priklausomą protą . PS sutartys tai TPP ,TTPI ir baikit gerti be saiko Auste . ES tai ne ''GLOBALI'' ir tas jūsų ES ir ''GLOBALI'' su dideliu klaustuku...

Auste2016-02-16 14:10

Seni simboliai buvo geri, niekas nesigincyja. Bet laikas savo daro, butina nelikti baudziauninkais, o priimti naujus simbolius, nauja Lietuva. Su sventem, neuzmirskime musu senoliu. Pritariu Landsbergiui, kad neuzmirstuole turi buti naudojama visa laika, labai gerai kad Puidokas tai suprato. Lietuva tapo globali, nebera pirmykstes atsilikusios. Esame ES, NATO, bendroje prekybos zonoje su Vakarais. Rusai sirsta, bet ten jiems ir vieta.

senis2016-02-16 14:07

kaip grazu, kaip iprasta, kaip Lietuviska. Ka nors truputi parduoti. Puidokas savo atlapa grybauskaitei pardave. Reiketu dar selti pasidaryt. Tarp Ozio ir Raseles.

Pilietė2016-02-16 14:05

Iki šiol maniau, kad ekspertus suprantu, dabar gi - tikrai ne. Tai kas gi taip apdrėbė prieš tamstos, Puidokai, valią, o tu ir sėdi visas toks apdrėbtas? O gal ir Vytį bei trispalvę iš tavęs atėmė tie drėbėjai?

Artas2016-02-16 13:51

Neuzmirstuole prigijo, ja nesioja visa Lietuva, tik Lietuvos isdavikai bijo sios geles. Su sventem!

Aaa2016-02-16 13:39

vel zydra poperine ,ka zydroji simbolizuoja siandien ,mums visiems brangia diena

Antanas2016-02-16 13:39

Žeminti save ir tyčiotis iš nelaimingai nesuprantančių apie Valstybės simbolius, tai manau labai chamiška, jeigu tik tokį "sąmojį" galėjote pateikti viešai.

Robertas to 342016-02-16 13:12

Kiek klaidų , o mane mokai....dar žodyną padovanojai...

Jonis 33. Robertas2016-02-16 13:07

Nepatingejau, ekspertu archyve radau tik siuos Tamstos (Robertas) komentatoriu apibudinimus zodynelis.blogas.lt/keiksmazodziu-zodynelis-1.html Taigi, baigiu. Su Sventemis!

Robertas to Jonis2016-02-16 13:00

Nesa nesa nesa nesa idiotas... vėl gauna knygą perskaito viršelį ir numeta....

Jonis To 31. Robertas2016-02-16 12:56

Bet pagal Lietuviska gramatika ir stiliu nesa i translate.google.

Robertas to Jonis2016-02-16 12:49

Kadangi matau , kad į intelektą nėra prasmės kreiptis tai kreipiuosi į instinktus

Jonis To 29. Robertas to skaitytojus2016-02-16 12:44

Ar neatrodo, Gerbiamasai, kad RYSKIAI iskrenti is komentatoriu konteksto?

Robertas to skaitytojus2016-02-16 12:41

Jūs nieko nesuprantate todėl , kad neskaitote straipsnių ir nesigilinat , o tik emocijom taškotės vat ir nesuprantat Puidoko ir ekspertų dvasios , idiotai skaitantys komentarus ir antraštes , ir wuf wuf wuf

o2016-02-16 12:33

mano kaimynas ta proga dulkina kilimus kieme ir nezada svesti...teks vienam atsigerti...

Ironija2016-02-16 12:27

25. Nesuprantu (2016-02-16 10:13:18) Blogai, kad nesupranti.

arnoldas2016-02-16 12:18

15 val. visi, ištroškę popso pramogų, skubėkite į Pilies gatvę. Signatarų balkonely pasirodys aktoriukas, bandąs suvaidinti daktara Jobą Basanavičių,

Nesuprantu2016-02-16 12:13

Puidoko, kodėl ta gėlytė, tegul paaiškina.

vilte2016-02-16 12:10

Aciu Sarunui uz sveikinima ...liudna ta svente , bent man...neuzmirstuoles liejasi laisvai , dirbtina pompastika ir veidmainiskos sypsenos...o ekspertai.eu , rodykit ta nukarsusi "patriarcha" su zydraja gelyte - Tevyne ji reikiamai ivertins...

nu2016-02-16 12:03

atrodo teks prisigerti su kaimynu,nes puidokas zydyskas geles propaguoja.

19-am Nežiniukui2016-02-16 11:54

Tiks, tiks. Svarbu- kitoniškai, naujoviškai. Svarbu- ne lietuviškai (ne putiniškai, juk kas už LT, kas už TIK savo valstybę, kas už lietuvišką pinigą- tie putinistai)

Nežiniukas2016-02-16 11:32

Gal kas turite gėlytę paskolinti. Buvau pamiršęs, kad ant savo užsirašiau, kelintoje vietoje mes pagal mokytojų atlyginimus, kad nepamirščiau. Eisiu, gal dar kur gausiu už pusę kainos.

gerai2016-02-16 11:25

sveikinimas gerai, bet nezbutka viską gadina. Aš jos nepripažįstu. Man ji su trispave nesiderina.

Nežiniukas2016-02-16 11:20

Patarkit, ar metalinis medalis tiks prie popierinės gėlytės? Gal nesisegti medalio, ar taip ar taip nenešioju.

bebras2016-02-16 11:16

labai gerai kad nera trispalves, naudokime tai kas prigijo, o ne senienas, 21 amziuj gyvenam

6-am SS2016-02-16 11:04

dėl fono. Tai kad viskas gerai:) Be ES ir niezabudkų nebūtų ir Vasario 16-osios (V-16) kaip ir S-13 ar K-11 :) Tokia VALSTYBĖS politika. GRIAUTI (prieštarauti) valstybei negalima...

10am Nežiniukui2016-02-16 11:01

konservatnikų ožio aikštelė- balkonėlis... Tai, aiškiu, kad išbėgs:)

Teisutis2016-02-16 10:56

Su svente. Bet kodel tas ziedas atlape? Ar mazai dar niekinta Sausio 13oji su tuo simboliu, tai dabar Vasario 16oji? Dar karta visus su svente, tikiuosi Puidokas specialiai aukojasi bruda uzsisegdamas, budina tauta, kad kiti taip nedarytu, pamatytu kaip tai yra slykstu.

Nežiniukas2016-02-16 10:52

Pritariu Jonui, nesinori gadinti nuotaikos, bet vakar radau 2014.03.10 d.straipsnį apie žinių radijo reportažą "V.Landsbergis apie signatarų boikotą: kai kurie asmenys galbūt turi psichologinių problemų", sunerimau šiandien. Su šventėmis, mieli tautiečiai.

Jonis2016-02-16 10:39

Buvau jaunesnis, Tikejau, kad Lietuva bus Nepriklausoma, aktyvus intelektualai, igave Tautos Pasitikejima, savo pasiaukojamu darbu, nuves musu sali i ekonomiskai issivysciusiu saliu penkiatuka Europoje. Nenoriu gadint nuotaikos, bet po 25 metu 'nepriklausomybes', turime tai, ko verti. O svajoti, kol kas nedraudziama.

VAivai2016-02-16 10:37

O prie ko cia ta niezabudka ? Po galais, sugedo nuotaika....!!!

Jonis2016-02-16 10:30

Sveikinu visus su Lietuvos VALSTYBES ikurimo Svente!

Nežiniukas2016-02-16 10:30

Ačiū už sveikinimus. Nežinote, V.L. šiandien "išbėgs į aikštelę"- sudalyvaus renginiuose?

centras2016-02-16 10:24

Sveikinimai Šventės proga, gerbiamieji! Tik Šaras galėjo tai padaryti ir be to snarglio atlape ;)

Su2016-02-16 10:18

Aciu uz sveikinima. Bet jau fonas.... atrodo net ir ekspertus palauze marksistai...

Robertas2016-02-16 10:03

Spalvos , ES , žvaigždutės , mėlynas žiedas... viskas vemt verčia , bet dėkui už pasveikinimą , o mintis tokia visi męs patriotai , bet nešiojam ES apatinius... tegul veidmainystė liejasi vasario 16 per ZOMBADĖŽES!!!!! .

SS2016-02-16 09:48

Šarūnai, ačiū už sveikinimą. Bet kas per aplinka? Prie ko nezabudka, kažkoks ES fonas.... Juk vasario 16-oji yra Valstybės atkūrimo diena. Šią dieną tarybiniais laikais slapta žmonės tai vienur, tai kitur iškeldavo trispalvę. Kur pas tave trispalvė?

Paprastas2016-02-16 09:17

Ačiū už sveikinimą, Šarūnai, ekspertai.eu ...

Skorpe2016-02-16 07:07

Foreli - How To Cultivate Talents - Kaip Išugdyti Talentus

Paklauskite savo vaiku ar poziuriai sutampa :)2016-02-16 05:29

Lietuva ar JAV ? youtube.com/watch?v=P5jDAEXaFkQ

Na2016-02-16 03:46

Kvietkas ir fonas-na jooooooooo. Aš be nezabudkos,su trispalve, sveikinu visus Lietuvos žmones su Vasario 16- ta,mūsų vidinės laisvės švente ir linkiu,kad kiekvienas tą laisvę ir nepriklausomybę savyje išsaugotų ir puoselėtų.

Žmogus2016-02-16 03:19

Su Švente!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi