Prezidentės tėvelis Polikarpas Grybauskas nebuvo joks tremtinys, o į Krasnojarsko sritį pateko už kriminalinį nusikaltimą – tvirtina ekspertai.eu skaitytojai, atsiliepę į publikaciją „ekspertai.eu“ prašo pasidalinti prisiminimais apie tremtinį Polikarpą Grybauską“.

„Tas tėvelis 1959 m. buvo nuteistas 5 metų laisvės atėmimo bausme už sunkų kūno sužalojimą. Jokiu būdu tremtinys jis nebuvo. 1959 m. masinių represijų jau nevyko. O kad žmogus buvo tose teritorijose, kur buvo tremiami lietuviai, tai dar nereiškia, kad jis tremtinys“, – teigė vienas iš ekspertai.eu skaitytojų, prašančių nesieti P. Grybausko su tremtiniais.

Taigi, gali būti, kad straipsnyje, kurį vienas didžiųjų šalies dienraščių paskelbė 2009-aisiais prieš iškilmingą D. Grybauskaitės inauguraciją, įsivėlė bjaurus netikslumas, o gal net melas.

Tąkart rašyta, esą prezidentės tėvelis pokariu penkerius metus praleido tremtyje, Krasnojarsko srityje , o į Lietuvą jam buvę leista grįžti tik po sovietų diktatoriaus Josifo Stalino mirties .

Prieštaringa informacija ir gandai, kaip žinome, gimdo bjaurias chimeras, o nutylėjimai – tokias nemalonias staigmenas, kaip ta, kai pamatėme dokumentus, liudijančius apie prezidentės tėvo tarnybą NKVD.

Kad ir šiuo atveju išsiaiškintume tikruosius P. Grybausko biografijos faktus, ekspertai.eu siunčia trumpą paklausimą Vidaus reikalų ministerijai: Prašytume suteikti informaciją apie Polikarpo Grybausko teistumą ir patvirtinti arba paneigti teiginį, kad 1959 m. šis asmuo buvo nuteistas 5 metų laisvės atėmimo bausme už sunkų kūno sužalojimą.

Susiję: „ekspertai.eu“ turimi dokumentai rodo, kad prezidentės tėvelis Polikarpas Grybauskas tarnavo NKVD

„ekspertai.eu“ prašo pasidalinti prisiminimais apie tremtinį Polikarpą Grybauską“

„Polikarpo paspęstos mįslės“

Naujausi

Komentarai (67)

Rikiuoti
Nežinukas2013-09-05 01:45

Gal kas žinote nors vieną ponios darbą, kuris davė Lietuvai kokią realią naudą?

Ar ji teiseta prezidente?2013-08-28 01:08

Jeigu rinkimu komisijai pateike suklastota biografija?

60-am kuriam patinka prezidentė2013-08-27 20:15

jums - prezidentės darbų perliukai, pasidžiaukime visi: 1) prezidentės pasirašytas Kriminalinės žvalgybos įstatymas, priimtas 2012 m. atima LR Konstitucijos laiduotas privačių asmenų teises ir laisves ir įteisina visų piliečių laisvą sekimą (pagal Konstituciją valdžia piliečius gali sekti tik su teismo leidimu) – dabar prezidentei pritariant kuriama totalaus sekimo sistema, o prezidentė kalba apie sustiprėjusias žmogaus teises ir laisves. prezidentė PASIRAŠĖ ŠITĄ ĮSTATYMĄ. tai kam plepalai apie žmogaus teises ir laisves? 2) prezidentė sako, kad žmonės negali būti saugūs nežinodami, kieno sprendimai valstybėje priimami, tačiau pati šiuos dalykus slepia. tabu temos: FNTT skandalas VSD antikonstitucinė veikla, žmonių sekimas – tai yra tabu net pačiai prezidentei. tai kas valdo Lietuvą? 3) įvykdyta politinė diversija prieš aukštus teisėsaugos pareigūnus (Gailių ir Giržadą). prezidentė tyli ir nepaaiškina ar pati ir/ar jos komanda dalyvavo kriminaliniame veikime, o jos pačios paskirtas ministras, kuris atleido šiuos pareigūnus, prezidentės žodžiais, yra „ne prie ko“ - prezidentės vykdoma telefoninė teisė. aukščiausi valdžios pareigūnai sudorojami juos apšmeižiant (naudojant tą pačią žiniasklaidą) ir byla nesulaukia tinkamo tyrimo, o sulaukus – teismo sprendimai neuri reikšmės, svarbesnis „melo detektorius“. 4) prezidentė ir jos sistema visomis priemonėmis siekia riboti žiniasklaidos laisvę, o pati kalba apie nepakankamą teisingos informacijos sklaidą. žiniasklaida buvo įspėta, kad negali kritikuoti ne tik prezidentės, bet ir kai kurių pareigūnų. 5) pavojus lietuvių kalbai kyla iš prezidentės paskirtų ministrų. prezidentė pagal Konstituciją bet kurį tokį aktą iš karto gali apskųsti Konstituciniam teismui – to nedaro ir vaidina spektaklį. Nesaugo to, ką gali saugoti, net nevykto konstitucinės pareigos - saugoti tautos nacionalinius interesus. 6) prezidentė, kalbėdama apie referendumą kaip apie „farsą“, perša mintį, kad Lietuvos valstybėje reikia aukoti tiesą ir teisingumą dėl energetinių projektų. tokia laikysena labai primena sovietmetį ir elgesį su „tarybine liaudimi“, kuriai nebūtina kištis į valstybės valdymą. 7) dėl Europrokuratūros steigimo ES šalys sutarė, kad būtini šalių sprendimai. Lietuvos Konstitucija nesuteikė Prezidentui teisės šią baudžiamojo persekiojimo funkciją viešai neskelbiama apimtimi perduoti Briuseliui. kodėl neskelbiamas referendumas? ar prezidentė gali pasirinkti viena nuspręsti? 8) po Bratislavoje įvykusio Rytų Europos šalių vadovų susitikimo su ES prezidentu Rompui - prezidentė pakalbėjo dėl nacionalizmo grėsmės vadinamosioms europinėms demokratijos vertybėms. o Lietuvoje ponia pasakoja, jog tautiškumas – ne nacionalizmas. tai kuria tikėti? 9) jei prezidentei rūpi „lenkiškieji“ klausimai, kur prezidentės vieši pasisakymai dėl V.Tomaševskio atvirai vykdomos autonomininkų politikos? tyla reiškia pritarimą? ar ką? palikimą savivalei? Kodėl prezidentė neveikia kaip yra įpareigota Konstitucijos? 10) prezidentė giriasi teisėsaugos laimėjimais, tačiau kodėl tyli dėl nusikalstamo atvirai vykdomo savavaldžiavimo švaistant ir savinantis valstybės bei bankų lėšas, jau skaičiuojamas ne tik šimtais milijonų (Snoro banko administratoriaus atlygis), o milijardais? 11) politinės bylos prieš Sąjūdžio kūrėjus (Ozolą, Genzelį), prieš aktyvius piliečius – prezidentė tyli – siunčiamas ženklas, kad taip bus dorojamasi su visais nepaklusniaisiais. taikūs buvusius FNTT vadovus ginantys mitinguotojai buvo ir iki šiol tebėra persekiojami VSD agentų ir tebėra persekiojami teismuose. 12) kur prezidentės inicijuotas tyrimas kas išdavė Baltarusijai baltarusių disidentą Beliackį, net neištyrus baudžiamosios bylos? ir bankai buvo priversti pateikti informaciją. kas Lietuvoje turi tokią galią? kokios jėgos veikia ir ar jos valdo prezidentę?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-08-26 22:31

Man tai taip atrodo, kad tektu labai stebetis, jeigu partskola (kai kas sako frigidiska sterva, ka suprantu, kaip nejautruma kito skausmui) NEMELUOTU, nes partskolos viso mokymo esme ir buvo MELAS!

Vaidas2013-08-24 03:49

Turbūt Polikarpas sunkiai sužalojo kolūkio agronomą, todėl ir apskelbė rezistentu. Jaunystėje ir aš keliems pionieriams bei komjaunuoliams esu snukį išmalęs (esu gavęs ir pats), todėl turėčiau būti paskelbtas laisvės kovų dalyviu.

Labai blogai 60tasai,2013-08-22 16:06

jei tau patinka kaip Grybė pasielgė dėl V. Pociūno, dėl Deimantės, dėl Venskienės ir daugybėje panašių reikalų. Gal ir tu pats esi koks stribo vaikas ar nusikaltėlių klano narys, jei tau nusikaltimai prie širsdies? Pilnai sutinku, kad TĖVAI NEATSAKO UŽ TĖVUS (esu pats sovietmečiu dėl to nukentėjęs), bet slėpti savo tėvo praeitį yra MELAS. O vienas melas gimdo dar melą ir taip visą gyvenimą. Jei ji būtu garbinga moterėlė, neslėptu ir negražintu savo biografijos. Ar ne todėl, kad kai kas turi kompromatą ant jos ir verčia ją taip chamiškai elgtis su klano nekenčiamais žmonėmis?

elena2013-08-22 14:33

kodel visi raso ,kad pries Stalino mirti,juk netiesa Stalinas mire 1953m.

o man2013-08-22 02:17

nerupi kas buvo ir kos jis buvo tas tevas, lai jis ir atsako aname pasaulyje,o as gyvenu siame ir man patinka Prezidentes darbas, tai tuo viskas ir pasakyta,o jus, ponai kaltintojai grybaukit ir po anapus, ir po siapus, bet tie grybavimai nei ka nuteis,nei ka isteisins!!!

hmmm2013-08-21 20:03

Tai iseitu kad papunis buvo paslemekas stribas????

manau2013-08-21 12:52

Lietuva turi žinoti teisingą, o ne iškraipytą, pagražintą Prezidentės biografiją.

pensininkas2013-08-21 02:26

Nauja tai gerai pamiršta sena. Pasikartosiu. Vargšei, tuo metu dar ne raudonai, Dalytei buvo tik trys metukai. Kiek prisikentėjo. Gal dėl to apie savo tėvelį NKVD seržantą prisiminti nenori. Bet Tauta apie savo prezidentės tėvus turi žinoti viską. Čia ne tas atvejis, kai apie mirusį tik gerai arba nieko. Jei prof. Landsbergis rekomenduoja ją antrai kadencijai, tai reiškia, kad ir jis, galimai, yra tampomas už virvučių. Profesoriau, neprisipažink.

lietuvis2013-07-13 01:42

mums nesvarbu,kad ji teige apie teveli vairuotoja,kad budamas net nkvd smogiku gavo 5 metu kalejimo,mums nerupi,kad ji 1991m sausibuvo pries LIETUVA.svarbu kaip papunis landsbergas sake,kad ji moka anglu kalba ir dabar yra lietuvos P(REZIDENTE).todel dar vienam penkmeciui paremsime.

Ele2013-07-02 14:25

bet jis ten dirbo rysininku-kazkaip nesusiveda faktai,kaleti kalejime turint pareigas,tai speju,jis buvo koks kaliniu priziuretojas.

užtenka2013-07-01 21:51

tokių prezidentų daugiau nereikia ir taškas!

52 patikslinimas2013-07-01 16:20

po "mirties"

-> 442013-07-01 16:18

o tai vienus lavonus teisti po mirties galima, kitus - ne? o kaip su tuo ūsuotu "nepedofilu", kurį po mirties ištiesino?

to 49. Norit TIE-SOS2013-07-01 12:10

kas yra blogai? zmogus buvo toks, o dabar kitoks (kaip tu sakai ji dabar dirba lietuvos labui). Bet as taip nemanau. viskas gerai, bet kristoline tiesa yra privaloma ir tiek.

Darijus2013-07-01 04:44

Ji dirba Lietuvos labui? Manau, tą labą dauguma supranta kitaip. Kelios eilutės, o kiek neapykantos. Hitleris panašiai pradėjo, moralinė aplinka labai panaši į 1934 m. Vokietijoje. Viena tauta, vienas vadas, melsvų vėliavų jūra ir vien tušti propogandiniai žodžiai.

Norit TIE-SOS2013-07-01 04:11

Tai sakot norit TIESOS!? kam jums ji ta "Tiesa",ka jus su ja veiksit asilu ir aviu banda! i snuki jums reikia duot,o ne tiesos! ltvnews. online manau greitai nuskes istorijos siukslyne,kaip propogandine ir kirsinanti,nesiremianti faktais ,o tik spelionem arba "Pletkais" info priemone! Cia aiskiai matosi,kad vykdoma kryptinga propoganda pries Prezidente!!! nes ji neitinka,tiems teismu klanams kurie nieko nenori keisti,o nori palikti sena AMB-Lansberg UAB. lt jiems taip geriau,jie nenori eiti i Vakarus,jiems geriau kaip sudam eketej balansuoti tarp Vakaru ir Rytu,vykdant savo salies zmoniu isvyjimo ir emigracijos bei nuskurdinimo politika! Grybauskaite atstovauja Vakaru Europai ir ta visi senai supranta Briuselyje,nereikia jai kabinti "raudona pamusala" ten senai atsirinko,kam ta moteris dirba! Ji dirba Lietuvos labui,bet kad kazka pakeisti reikia isjudinti ir isversti is vietu sena nomenklatura sedincia nuo AMB ir lanberg laiku

Vilnietė2013-07-01 02:40

Kalėjo už nusikaltimą? Bet jei buvo enkavedistas, tai galėjo būti paskirtas kalėjimo prižiūrėtoju ir leisti ten laiką, laisvalaikiu darytis tatuiruotes.

jojo2013-06-30 23:56

Norim tiesos.

Darijus2013-06-30 17:07

Noriu viską žinoti.

efvdfv2013-06-30 17:04

kam tiems sekspertams informacija? jie vykdo uzsakyma-reklamuoti dedule

visi viska2013-06-30 04:24

suprantame, visi norime to pacio, manau viskas issispres ir be smeizimo ,ir be kaltinimu,juk negrazu prikelti is numirusiuju zmogu ir dar su kaltinimais,mire ir kvit.

petras2013-06-30 02:01

Klausykit didieji Lietuvos vaduotojai,paprasykit partiju ir seimo kysininku informacijos 24 metus apvaginejanciu tauta,kas kuria korupcinius istatymus ir tt...valstybes siuksles norit suversti Prezidentei nustekenta valtybe ,suprihvatizave teismus,prokuratura ,dar nespejot pilnai stt,ir vsd nes jusu juodi darbeliai yra gerose rankose...

39 tam2013-06-29 22:21

o man tai neidomu, nes jis nei prie ko, idomiau ka yra prisidirbusi dukrele. Suprantu, istatymai tokie, dabar, kol prezidentauja, apie ja arba gerai arba nieko.

36 tam2013-06-29 22:15

idomiausia tai, kad kai kuriem nedaeina, kad visi zmones dirba sau.

Manau, ekspertams.eu2013-06-29 17:53

svarbu ne atsakymą gauti, o pasieti abejones, t. y. galimai paleisti gandus. Vaikai būdami žaisdavome sugedusi telefoną, kai į ausį šalia sėdinčiajam pasakai vieną, o sėdinčiųjų eilės gale - gaunasi visiškai kita. Dalis žmonių galimai paleistą gandą priia už tikrą pinigą. Ar kartais tai ne tikroji ltvnews. online misija, apvilkta kovotojų už tiesą, teisingumą rūbu? Iš kur aktorių komanda gauna lėšas savo veiklai, dažnai ir konfidencialią, sunkiai prieinamą informaciją ir aktorius profesionaliai komentuoja politinius įvykus ar ekonomines problemas? Ar kartais neatsitiks taip, kaip su KK (posūkis į priešingą pusę), R. Janutiene (180 laipsnių kampu), netgi iš nuostabaus T. Dapkaus liko, mano nuomone, ,,ni ryba, ni meso" (pagal brolius rusus ,,nei žuvis, nei mėsa"). Labai norėtusi tikėti, kad ne (vieninteliai liko dar tą pačią kryptimi žygiuojantieji), bet ... gyvenimas kartais toks nenuspėjamas, uolieji ltvnews. online.

hmmm2013-06-29 15:46

ir man labai idomu ka pridirbo stribas:)))

še tau ...2013-06-29 03:41

jau viskas aiškėja. Pamatai irgi ryškėja. Melo kontūrai irgi tampa akivaizdūs.... Tegul saulė Lietuvoj Tamsumas prašalina, Ir šviesa, ir tiesa Mūs žingsnius telydi.

to hmm...irui2013-06-29 02:39

Ekspertai dirba Lietuvos pilieciams. Teise zinoti TIESA.

hmm2013-06-29 02:30

idomiausia tai bus, kai suzinosime, kam dirba "ekspertai", negi uz aciu toks uolumas loti pries nepriklausoma Lietuvos energetika ir nepriklausoma Prezidente???

To 62013-06-29 02:27

Kodel kodel ? O todel kad negali patraukti ekspertu nes dar daugiau smarves pakils i ora . Pedoklanas sedi uzrauke siknas , bijo ir rytojaus sulaukti kad vel kas nors ju nieksybiu I dienos sviesa neisvilktu. Nieko, tauta prie balanos su nelegaliom knygom skaityti ismoko, apstojo karcemose dusintis, o cia toks technologiju amzius ir tokie jau otvratitelni tie pedofilai. Kaip sake saule atvezes poetas ant Nemuno kitas austa jau rytas.

+2013-06-29 01:18

Lietuvoj daug žmonių, praėjusių ne blogesnį pasirengimą, kaip darbas kailių fabrike prie konvejerio, bet į KP CK politrukų akademiją ar Borozo padėdėja jų niekas nedelegavo. Kur tokio nežemiško pasitikėjimo priežastys ?

runkelis2013-06-29 01:04

musu nepriklausomybes patriarchai landsbergas,grybauskaite islaisvino mus visus ir mes visi goju(netikeliu)tauta mylim gerbiam ir aukstinsime juos ilgai ilgai....

vytautas is anyksciu2013-06-29 00:56

jei viesai kalbedamas MELUOJI reiskia sakai tiesa.v landsbergio credo.jei viesai kalbedamas sakai TIESA reiskia esi nedorelis netinkantis homo sovieticus sistemai.tai tokia v.landsberg(go)esybe.

hmmm2013-06-29 00:54

idomu ka tas nusmirdes stribas prisidirbo kad net sibiran nugrudo:)))))))

auris2013-06-29 00:46

aciu ekspertams eu.idomu,ka dabar lietuviu tautai pap0rins "dedule"landsberg(is)?

Česlovas2013-06-29 00:31

Labai idomu kaip Dalyte su Burokevicium mums iskovojo trispalve,Vyti,nepriklausomybe?Kaip geda, kada is seimo-Lietuvos sventoves taip meluoja ir dar kas LIETUVOS PREZIDENTE.

Na tikrai2013-06-28 21:09

Idomu ka jau tokio stribas galejo prisidirbti kad 5 metai tiurmos?! Lagerio?! Nu gere jie visi, na musesi visi, voge taip pat. Zmoniu kankinimas ir tyciojimasis is ju buvo kasdienybe. Baisiai idomu ka gi tas Polikarpas musu sakalelis prisidirbo 1959 metais pries "Stalino mirti"

pirmam komentaru2013-06-28 19:54

Jūs esate visiškai teisus

to milda2013-06-28 19:50

kaži ka sakytum jai tavo seneliai,tėvai būtu ištremti tokiu žmoniu dėka,gal ir sakytum ai baikis,na ir kas kad kentėjo.Nebent esi iš tos barikados pusės ir tokius skiedalus mali.

nenormalu2013-06-28 19:29

kai valstybę valdo nežinia kas,tokias pareigas užimantys žmones turi buti švarus,atviri ir butinai turintys šeima.Lietuvoje vien paslaptys,melas,aferos.

ruta2013-06-28 19:28

22 , kalba eina ne apie tevo buvima , ar nebuvima , kalba eina , kad nuslepe SAVO biografijos neskanius faktus . Kaip sakant , obuolys nuo obels netoli reda ...

ruta2013-06-28 19:24

Ar gali komunistine liekana uoliai tarnavusi okupaciniam rezimui iki pat 1991 metu , tarnauti Nepriklausomai Lietuvos Tautai ? Taip pat ir NKVD , paskui KGB 'darbininkai' NIEKADA negali buti buve ! Savo paslaptys jie saugo iki siol . Stai , mano Tevelis / politinis kalinys , 58str. 2 d. / mires jau 36 metai , norejau is Rusijos / Tomsko sr. / gauti jo byla , nes yra TIK vienas reabilitacijos dokumentas . Tai laukiu jau antri metai / Maskvos Auksciausio Teismo archyvai tik patvirtino , kad isteisintas , bet bylos nusiunte i Krasnojarsko sryti , ten atsake , kad tai ne ju kompetencija , o saugumo . Laukiu . Norisi zinoti kas per isigimeliai isdave Teva . / Rusijoje , tiek NKVD , tiek KGB , VISUS poperelius saugo ! Is to ka pasakojo Tevas , Mama / tremtine/ , tai didesniu sadistu ir isigimeliu , kaip NKVD tarnautojai , NERA ! Tokiems nusikaltimams zmogiskumui , neturi buti nei senates , nei atleidimo ! O komunistinio - KGB rezimo liekanam , senei jau reikia teismo !

margo2013-06-28 19:23

Ekspertai, nepasiduokit grinevičūtės provokacijom, bus kaip su gerb. gydytoja Bloznelyte, kodėl dabar jinai jos negina ir nepalaiko? Dalia augo be tėvo ir apie jo praeitį gal nieko konkrečiai ir nežino. Nieks darbu nkvd tuo metu per daug nesidiždiavo ir nepasakojo. Tuo metu ji buvo dar mažas vaikas.Pamenu, jos su mama gyveno Vilniaus gatvėj mažame butuke netoli univermago. Mes, klasiokės, užeidavom pas ją. Nebuvo ten jokio tėvo.

meškos paslauga2013-06-28 18:41

Oi meškos paslaugą Grybauskaitei,savo lindimu be muilo į vieną vietą,padarė dar ikivalkatkinės "15 kapeikų"!Ir kaip dar neparašė,kad P.Grybauskas sovietų tankus T-34 iš RPG-7 per Birželio sukilimą mušė vieną po kito? :)

pensininkas2013-06-28 18:30

Vargšei, tuo metu dar ne raudonai, Dalytei buvo tik trys metukai. Kiek prisikentėjo. Gal dėl to apie savo tėvelį NKVD seržantą ir prisiminti nenori. Bet Tauta apie savo prezidentės tėvus turi žinoti viską. Čia ne tas atvejis, kai apie mirusį tik gerai arba nieko.

Ǒ2013-06-28 18:07

Išties kalbama ne apie tai, kuo dirbo, kaip gyveno ar apie ką svajojo mūsų tėvai, bet apie dezinformaciją. Jei melas naudojamas savanaudiškais karjeros tikslais, tai yra įvardijamas kaip nusikaltimas su atitinkamomis sankcijomis. Grybauskaitė gali būti nuveikusi krūvą puikiausių darbų, bet melas visus juos nurašo šuniui ant uodegos. Jūs manote, kad vietoj Grybauskaitės negalėjo būti kita -aitė ar -ietis, kuris būtų tiek pat ar dar daugiau gerų darbų nudirbęs, bet dėl savo "menkos" biografijos, lyginant su melagės sukurpta, negalėjo savęs atiduoti tarnauti tautai. Tad tiesa turi būti atskleista, nes tai yra ne šiaip sau domėjimasis, ką veikė tėvai, bet reakcija į galimą netiesą.

Pritariu Mildai2013-06-28 16:57

Iš tiesų bet kam tokių medalių neduoda.O užsienio valstybės duoda medalius už nuopelnus jį davusiai valstybei,todėl Prezidentė vos gavo amerikonišką apdovanojimą-iš kart ir pasirašė dokumentus duodančius leidimą "ševronui" lietuvos teriojimui.Apart kalbų ,nematau prezidentės darbų Lietuvos naudai.Mano nuomone reikia iš viso naikinti prezidento instituciją.

V.Ladas2013-06-28 16:31

Man tai nepatinka štai tokie pirsčiojimai ir pabėgėjimai tolyn. Nežinau, ar tai laikraštis, ar skaitytojas taip gadina atmosferą. Aš, pavyzdžiui, dėl buvusios veiklos specifikos pažįstu ne vieną žmogų, kuris yra buvęs teistas, bet to neafišuoja. Tai aš žinau ne tik tiek, kad "penkis metus už sunkų kūno sužalojimą gavo", bet ir daug kitų aplinkybių apie tą žmogaus ir kitų žmonių nelaimę. Tai, jei apie kažką sumąstyčiau skelbti, tai iškločiau viską, ir "netampyčiau katino už uodegos". Iš tikro, vieną kartą reikia baigti mirusio žmogaus vėlę kirbinti. Tai iš tikro nuodėminga, tik žmogus silpnas, o kipšas įkyrus. Prašau Viešpaties atleidimo, ir dedu tašką.

yy2013-06-28 16:25

Bet ir grazus buvo jaunas Grybauskas. Turbut svajuoniu jaunikis buvo. Mikutaviciui iki jo toli. O ir Dalyte panasi i savo teveli. Grazi :)

klausimas2013-06-28 16:23

Kodel Lietuvoje tiek daug dunduku??? Cia genetika ar kaip???

to 5. milda2013-06-28 16:22

Tenka apgailestauti, bet tokių naivių žmonių mūsų žemėje yra labai daug. Vienas faktas paguodžia, kad ir patys naiviausi išgyja kai sistema juos paglosto asmeniškai :) Taip kad naivumas yra pagydomas ir tai tik laiko klausimas kaip jis bus pašalintas. O dėl ekselencijos medalių, tai jų bus dar daugiau. Juk sistema sisteminiams asmenims liaupsių negaili. Kaip farmacija nėra suinteresuota, kad žmogus būtų sveikas, taip ir valdžiai nėra poreikio pjauti korupcijos šaką ant kurios gana patogiai yra sėdima :) Sveik Milda, žinok visi mes naivumo liga sirgome ir dar tebesergame. Dar kartą kviečiu visus sveikti ir geriausi vaistai yra išėjimas iš sistemos. t. y. nemaitinti, kad ir mažais kąsniais korupcijos, prmonės, kuri mus kvailina (alkoholio, tabako) ir t. t. Lengviau nukariauti visą pasaulį, nei nugalėti save. A. Makedonietis

onzin2013-06-28 16:17

uz snukiu vienas kitam dauzyma sodindavo i vietines kaliuzes, o ne i kalejimus kazkur sibire. Na, nebent koki striba stipriai prilupo...

genocidas2013-06-28 16:11

tautos išnaikinimas yra vadinamas GENOCIDU ,o tai priskiriama prie tokiu nusikaltimu žmonijai ,kurie neturi senaties termino.Tai užteks čia tiems kolaborantams save teisinti.Jusu nusikaltimai neturi senaties termino ir galima teisti ir po mirties.

5 komentarui milda2013-06-28 16:06

butent del tokiu ,kaip tamsta be jokio mastymo,totalus bardakas lietuvoj/ juk einate tokios renkate pagal savo kvaila galvele ir prirenlate tiek i seima ,tiek prezidenta rinkdami....o tokiu ,kaip tamsta dauguma....protaujantys emigravo ...deja...ir turite ka turite /

to milda2013-06-28 16:06

pavadinčiau naivuole ,bet geriau tiesai kvaile .tokius medalius duoda visiems iš eiles.

1-am2013-06-28 15:58

Taip kolaboravimas su priešu yra nusikaltimas ,kuris vadinamas TEVYNES IŠDAVYSTE.O Tevynes išdavyste yra baudžiama aukščiausia bausme.Visi komunistai KGBistai yra Tevynes išdavikai.

man tai2013-06-28 15:56

viskas aisku,o ir manau visiems mastantiems, kad tuomet buvo sunkus laikai,kad visi mjus ne sventieji ,o ir jusu teveliai,o gal net i mamytes,juk zmogus tais laikais kovojo uz islikima ir jauni budami padare nemazai klaidu,bet sprendziant is nuotraukos,man sis vyriskis neatrodo falsyvas,o drasus ir valingas zmogus,tai ir palikim ji ramybeje,nes zinau viena gera taisykle,mirusiuju bloguoju mineti negalima,nes tas kas istaria tuos zodzius,jo laukia pragaras,tai viena,o kita ,pvz. , as apie zmogu sprendziu apie jo darbus,todel Prezidente Grybauskaite esame patenkinti, nes kazkaip ta gyvatyna ji pazaboja,bet vis gyvates nuodai neduoda jai ramybes . P. s: iskilo toks klausimas,kodel seime visai ramiai ,ne isrinktas,o nusipirkes vieta ,kuo ramiausiai sedi a. paulauskas is Darbo p-jos,sakalas ir t. t. t. ,kur visi zinome ,kad P. tevas irgi dirbo kgb, tai stai ka pasakysiu, jei jau esame buti tokie teisingi,tai ta teisinguma drebkime visiems ,o ne tiems ,kurie jums trukdo!

to 5. milda2013-06-28 15:46

pabuciuok dar nubegusi tai snipei i rura, jai rimtai tau laikas i durnyna:)))

hmmmm2013-06-28 15:44

na jaigu budamas stribu gavo 5 metus, tai as isivaizduoju ka turejo pridirbti tas veikejas

milda2013-06-28 15:42

kam cia reikia knisinetis po praeiti, taip toli nenuvaziuosim. na buvo jis tuo nkvd kiemsargiu, tai kas cia tokio? kazkam gaisrus gesinti tai reikejo, ar jus norit kad viskas butu sudege? palikit prezidente ramybeje nes jos darbai parodo kokia ji yra patriote. gal pamirsote kad grybauskaite apdovanota siemet buvo auksciausiu politikos ordinu europoj? bet kam tokiu medaliu neduoda. tikekimes kad grybauskaite bus perrinkta ir galutinai laimes kova su korupcija ir vagimis.

V.Ladas2013-06-28 15:34

Pradžiai -anekdotas: Kur dirbi? - Ministerijoje (NKVD)... -Oho! O kuo dirbi? -Kiemsargiu (gaisrininku) -Aaaa... Manau, kad VRM modernioje kartotekoje jau nebus tokių duomenų. Suėjus senaties terminui, po kurio asmuo laikomas neteistu, net jei ir buvo teistas, bent jau tarybiniais laikais, informacija būdavo išimama iš veikiančios informacinės sistemos. Šiais laikais, kai veikia Asmens duomenų apsaugos statymas, manau, tuo labiau, negalima būti amžinai turinčiu teistumą, šiuo atveju, jau ir po mirties... Sėkmės!

na2013-06-28 15:25

na jei samoningai nutylima kai kurios detales vadinasi yra ka slepti nes kitaip ko cia taip jau kaip vandens i burna prisigerus.

navuoliai2013-06-28 15:23

taip cia puls ir atsakines,buvo ar nebuvo,gal jau jokiu duomenu nebera.Klausia kaip durniai kelio.Kiek klausinejo,kur kedyte,kur naruseviciute,atsake kas nors?

tai kad visi komunistai - nusikaltėliai2013-06-28 14:57

pagal apibrėžimą - kolaboravimas su okupantais yra nusikaltimas. O VRM pilna buvusių kgbistų, stribvaikių - ir tikitės gauti kompetentingą atsakymą?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi