Kol naujos valdančiosios koalicijos lipdymu užsiėmęs socialdemokratų lyderis Algirdas Butkevičius iš pažiūros lyg ir maloniai bendrauja su prezidente Dalia Grybauskaite, ekspertai.eu pasiekė informacija apie anaiptol nemalonius planus, kurie rengiami už šalies vadovės nugaros.

Todėl viešai kreipiamės į socialdemokratų partijos pirmininką A. Butkevičių, prašydami atsakyti į šiuos klausimus:

- Ar tiesa, kad yra parengtas apkaltos prezidentei Daliai Grybauskaitei projektas?

- Ar tiesa, kad šią apkaltą rengiasi inicijuoti koaliciją sudarę Jūsų vadovaujami socialdemokratai, Darbo ir “Tvarkos ir Teisingumo” partijos?

- Ar tiesa, kad šią apkaltą kalbinama palaikyti ir Valdemaro Tomaševskio vadovaujama Lietuvos lenkų rinkimų akcija, kurią kviečiate prisijungti prie koalicijos?

- Kaip vertinate paviešintą informaciją apie V. Tomaševskio sąsajas su oficialiomis Rusijos institucijomis ir viešą melą, esą jis nėra susijęs su Rusijos vyriausybės finansuojamu žurnalu “Baltijskij Mir”, kuris skirtas Estijos, Latvijos ir Lietuvos rusakalbiams ir sistemingai užsiima Baltijos šalių istorijos perrašymu, plėtoja nacizmo mūsų valstybėse temą, propaguoja integraciją į vadinamąją Eurazijos sąjungą?

V. Tomaševskio melo įrodymą galite pamatyti šioje ekspertai.eu publikacijoje: “V. Tomaševskis meluoja, o VRK leido prorusiškoms jėgoms dalyvauti rinkimuose lengvatinėmis sąlygomis”. Būtume nemaloniai nustebinti, jei prezidentės apkaltos planas būtų nuslėptas nuo visuomenės. Visuomenė nusipelnė žinoti apie procesus, nuo kurių priklausys jos ateitis. Be to, juk negražu, kai į akis šypsomasi, o už nugaros laikomas kirvis. Atsakymų laukiame per Visuomenės informavimo įstatyme numatytą laiką, t. y. vieną darbo dieną, o dar geriau – iš karto. ekspertai.eu primena, kad prie socialdemokratų, “darbiečių” ir “tvarkiečių” sudarytos koalicijos prisijungus Lietuvos lenkų rinkimų akcijai (LLRA), šis darinys naujajame Seime turėtų vadinamąją konstitucinę daugumą, kurią sudaro ne mažiau kaip trys penktadaliai parlamento narių. Prie 38 socialdemokratų, 29 „darbiečių“ ir 11 „tvarkiečių“ prisijungus 8 LLRA atstovams, jie turėtų 86 vietas Seime. Konstitucinę daugumą sudaro 85 parlamentarai. Pagal Konstituciją tokios daugumos pakanka, norint apkaltos proceso tvarka nušalinti prezidentą. Konstitucijos 74 straipsnis skelbia: „Respublikos Prezidentą, Konstitucinio Teismo pirmininką ir teisėjus, Aukščiausiojo Teismo pirmininką ir teisėjus, Apeliacinio teismo pirmininką ir teisėjus, Seimo narius, šiurkščiai pažeidusius Konstituciją arba sulaužiusius priesaiką, taip pat paaiškėjus, jog padarytas nusikaltimas, Seimas 3/5 visų narių balsų dauguma gali pašalinti iš užimamų pareigų ar panaikinti Seimo nario mandatą. Tai atliekama apkaltos proceso tvarka, kurią nustato Seimo statutas.“

2012-10-29 butkevicius gq4r2031
2012-10-29 butkevicius gq4r2031

Prezidentė Dalia Grybauskaitė ir socialdemokratų partijos pirmininkas Algirdas Butkevičius. Nuotr. Dž. G. Barysaitės, prezidentas.lt.

PAPILDYTA 9 val. 43 min.

Sulaukėme atsakymo, kuris atrodo taip:

burbiene_sigita
burbiene_sigita

" Joks projektas interpeliacijai nėra paruoštas, nėra ruošiamas ir neplanuojamas ruošti.

Dėl V. Tomaševskio – niekaip nevertinam, nes tai atitinkamų tarnybų darbas. Be to, jis vis dar yra EP narys, ir turi imunitetą. O kitos kompetentingos tarnybos leido jam dalyvauti Seimo rinkimuose.

Tiek žinių.

Pagarbiai

LSDP frakcijos seniūno referentė Sigita Burbienė"

Naujausi

Komentarai (74)

Rikiuoti
Homepage2013-02-01 13:39

... [Trackback]... [...] There you will find 39200 more Infos: ekspertai.eu/ekspertai-eu-klausimai-a-butkeviciui-ar-tikrai-ruosiama-apkalta-prezidentei/ [...]...

sua ipad2012-12-19 22:51

I have been exploring for a bit for any high-quality articles or blog posts on this kind of house . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this web site. Studying this info So i'm satisfied to convey that I have a very just right uncanny feeling I came upon exactly what I needed. I so much for sure will make certain to don?t disregard this website and give it a look regularly.

rimasu2012-11-10 16:15

Nejaugi jūs nematote ką pridirbe yra tos senosios partijos,ir kokiu keliu jos toliau norėtu vesti Lietuvą , NA NEBUKIT TIKRI RUNKELIAI,NES JAU KOKTU KLAUSYTI NUSIŠNEKĖJIMŲ APIE VEDANČIŪJŲ PARTIJŲ POZITYVIUS '' NUOPELNUS".

Vaidas2012-11-08 23:24

Ar tiesa, kad po rinkimų Linas Petronis atskleis kam buvo naudingas Vytauto Pociūno nužudymas?

To Pikasas2012-11-08 22:36

Presidente nuo konstitucijos normu gal ir nenukrypo,bet dvigubu standartu taikimas akivaizdus..

aaaaa2012-11-08 14:40

oi reiktu apkaltos,zmones balsavo kaip norejo ,kas uz pinigus o kas is idejejos,seimo nariai isrinkti ir taskas,ne jos reikalas,tokia zmoniu valia,o kaltuosius turetu nubausti policija.

Pikasas2012-11-08 13:48

Prezidentė šį kartą nuo konstitucinių normų nenukrypo. Argumentus jau anksčiau suminėjau. Ko tikrai negalima pasakyti apie VU profesoriaus E. Kūrio aiškinimus rašinyje “E.Kūris: naujas Seimas negali spręsti rinkimų teisėtumo klausimo” (pas “delfistus”) KOMENTARAS Teisės profesorius Egidijus Kūris, manau, pats gerokai susipainiojo konstitucinėse nuostatose ar specialiai bando supainioti patiklius skaitytojus. Šis teisininkas jau ne kartą būdamas KT pirmininku pademonstravo, kad LR Konstitucija, jo nuomone, yra toks tiesės aktas, kurio žodžių ir konkrečias nuostatų prasmes galima keitinėti pagal politinių jėgų užsakymus. Kaip žinome, “Konstitucinis Teismas teikia išvadas: “ar nebuvo pažeisti rinkimų įstatymai per Respublikos Prezidento ar Seimo narių rinkimus” (iš 105 straipsnio). Ir dar viena konstitucinė nuoroda, kuri šiuo atveju yra gan svarbi: ” Respublikos Prezidento teikimas Konstituciniam Teismui ar Seimo nutarimas ištirti,ar aktas sutinka su Konstitucija, sustabdo šio akto galiojimą”. (ten pat) Jei KT pripažintų (nors esu įsitikinęs , kad taip tikrai neįvyks) negaliojančius daugiamandačius rinkimus negaliojančiais, kaip šiurkščiai pažeidus Seimo rinkimų įstatymą, tai neliks teisėtai išrinktų 3/5 Seimo narių ir Seimas negalės būti laikomas išrinktu. Tada jokie 15 dienų pirmo Seimo posėdžio sušaukimo ir kiti terminai nebetenka prasmės. Negalint įvykti pirmam Seimo posėdžiui dėl būtino kvorumo nebuvimo, nei vienas ir vienmandatinėse apygardose naujai išrinktas kandidatas neturi galimybės prisiekti ir tapti legitymuotu Seimo nariu. (pagal 55str. ) Kadangi “Seimo narių įgaliojimų laikas pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kurią naujai išrinktas Seimas susirenka į pirmąjį posėdį”, o ” Nuo šio posėdžio pradžios baigiasi anksčiau išrinktų Seimo narių įgaliojimų laikas”(iš 59 str.), tai visi E.Kūrio pateikti aiškinimai netenka teisinės prasmės ir jie yra tik jo asmeninė nuomonė, prieštaraujanti LR Konstitucijai. Vertėtų profesoriui E. Kūriui suvokti ir tai, kad Seimo rinkimų įstatymas būtų laikomas pažeistas šiurkščiai, jei padarytos veikos galėtų įtakoti galutinius rinkimų rezultatus iš esmės. Jei kurioje nors vienmandatinėje apygardoje tai galėjo turėti konkrečią įtaką vieno ar kito kandidato naudai ar nenaudai, tai to įrodyti daugiamandatinėje apygardoje nepavyks padaryti, nes skirtumai tarp balsus gavusių partijų yra pakankamai dideli. Negalima atmesti tikimybės, kad bus panaikinti dar kurios nors apygardos rinkimų rezultatai, tačiau ir tai mažai tikėtina, nes nustatytų pažeidimų skaičius galimai bus gerokai mažesnis už konkrečių kandidatų surinktų balsų skirtumus. Gal būt, daugiausia abejonių kelia rinkimai nelaisvės vietose. Jei ten nusikaltimai buvo padaryti didelių grupių mastu, tai tokios vienmandatinės apygardos rezultatai gali būti pripažinti negaliojančiais ir nauji rinkimai toje apygardoje būtų surengti per pusmetį. VRK, išduodama pažymėjimus pasielgė pagal tuo metu galiojantį įstatymą. Z.Vaigauskas teigia, kad jokių oficialių raštų iš valdžios institucijų dalinimo metu dar nebuvo gavęs. Gal ir nebuvo... Jei Seimas gautų KT išvadą, kad daugiamandatinėje apygardoje rinkimai buvo pažeisti šiurkščiai, tai turėtų spręsti dėl jų rezultatų panaikinimo. Antro turo rezultatai vienmandatinėms apygardoms, kur šiurkščių pažeidimų neužfiksuota, liktų galioti. Kaip liktų galioti ir trijų pirmo turo kandidatų, gavusių daugiau, negu 50 procentų balsus rezultatai. Daugiamandatinėje ir vienmandatinėse, kur KT nurodytų šiurkščius pažeidimus, o Seimas priimtų adekvatų sprendimą rinkimus tektų ruošti iš naujo. Dabartinio Seimo darbas nenutrūktų, nes, kaip minėjau, naujo Seimo kvorumo nebūtų. Taip tęstųsi iki pirmo teisėto naujo Seimo posėdžio. Galima net neabejoti, kad VRK sprendimas dėl Seimo rinkimų rezultatai daugiamandatinėje apygardoje bus pripažintas teisėtu, o E.Kūrio paišomas “Armagedonas” liks priskirtas tik šio teisės speco fantazijoms, gerokai nutolusioms nuo realybės ir LR Konstitucijos nuostatų. Jau pačiame rašinio pavadinime slypi suktas užtaisas. Aišku, kad naujas Seimas teisėtumo klausimo pagal KT išvadas nespręs, nes jis netgi negalės surengti pirmo savo posėdžio dėl 2/3 išrinktųjų kvorumo trūkumo. KT išvados, jei jos bus išskirtinai griežtos (kuo tikrai netikiu), turės būti aptariamos dar šiame Seime. Kaip pasielgti tokiu atveju? – spręs Seimo dauguma. Sprendimo variantų gali būti įvairių. Profesorius E. Kūris aiškina apie Seimo įgaliojimų nutrūkimą, nesant naujo Seimo pirmam posėdžiui. Taip tikrai neįvyks. Lietuva nei vienai dienai neliks be savo parlamento, nes LR Konstitucija tiksliai tokią Seimo egzistencinę prievolę numato. E. Kūris mato bent vieną šiurkštų pažeidimą ir bando tai pavadinti “degustacija”. Jei kažkas kažkur ką nugirdė, kupiūrą už pliusiuką biuletenyje pakišo ar buvo pažadėta kokiam paklususiam kaliniui, kad jo neskriaus, tai tokie pavieniai atvejai dar neįrodo, kad konkrečioje apylinkėje būtina pripažinti rinkimus negaliojančius. Beje. Tokie pavieniai atvejai netgi gali būti dirbtinai sukurpti ar išprovokuoti. Kas kita, jei būtų įrodyta šimtai ar net tūkstančiai nupirktų rinkėjų vienoje apygardoje. Daugiamandatiniuose rinkimuose tokių atvejų turėtų būti nustatyta netgi dešimtys tūkstančių, kad galėtų pasikeisti rinkimų rezultatas kuriai nors partijai. Tada tokios vienmandatės apygardos rinkimai nebūtų legitymūs. Nusikalstamas veikas padarė asmenys turi būti teisiškai įvertinti. Jei įrodytas pažeidimas nepakeitė rezultato apygardoje iš esmės, tai ir pažeidimas gali būti vertinamas, kaip nepadaręs reikšmingos įtakos. Net jei KT priimtų nutarimą, kai koks vienas ar kitas jo narys būtų nederamai “apšilęs” – nutarimas liktų galioti pagal daugumos valios sprendimą. Negali būti panaikinami kokių pavienininkų sporto varžybų rezultatai, jei nustatoma, kad kažkuris sportininkas panaudojo dopingą. Šiuo atveju rinkėjas atliko “degustaciją”. Profesorius E. Kūris paima iš konteksto vieną ar kitą konstitucijos citatą, nekreipdamas dėmesio, kad jos netenka prasmės dėl kitų nuostatų, kurių eiliškumas akivaizdus, buvimo. Gal tyčia taip elgiasi? KT turimas 72 val. terminas nutarčiai yra gan glaustas, tačiau reikalingi duomenys ir skaičiai yra pateikti VRK. Tad teliks nustatyti ar tie skaičiai galėjo iš esmės įtakoti daugiamandatinėje ar vienmandatinėse apygardose rinkimų galutinius rinkimų rezultatus, tuo pačiu fiksuojant šiurkštų pažeidimą, ir duoti į tai atsakymą. Peržvelgus konkrečius rinkimų rezultatus, atsakymą nesunku atspėti. Yra labai teisinga, kad pagaliau atkreiptas didesnis dėmesys bent į patį balsų papirkinėjimo procesą. Apie įvairiausius ankstesnių Seimo rinkimų pažeidimus, esu daug komentavęs savo laiku. Teisėsaugos dėmesys būdavo visiškai artimas nuliui. Jei jau tada būtų susidomėta agitacijos finansavimo šaltiniais, jų tikraisiais dydžiais, privalomais mokesčiais ir rinkėjų papirkinėjimais, labai tikėtina, kad bent jau “burokinimas ” darbiečių ir paksoidų dariniams nebūtų galimybių taip plačiai išsikeroti Lietuvos politinėje erdvėje.

BronTutis -->Benas 2012-11-07 09:55:58 (78.62.185.144)2012-11-08 12:14

Gerai, kad ponas Benas ne esat abejingas procesams, nulemiantiems Lietuvos žmonių gyvenimą. Tačiau yra apmaudu, kad per 20 metų neprisiruošėt ramiai sau susirikiuoti priežastis, jų eiliškumą ir autorius. Todėl dabar Jūsų socialinis aktyvumas pasireiškia neatitinkančiomis gyvenimo eigą išvadomis ir kaltinimais ne tikrųjų kaltininkų. Taip Jūs ne tik save apjuokiat, bet net tampate gyvenimo bloginimo įrankiu. Jums taip neatrodo, tiesa ? Ką gi, geriau vėliau negu niekad. Mane taip pat siutina akiplėšiškos svarbių žmonių pastangos partine spalva užgožti Seimo paskirtį, užuot sutelkus gabiausius jo narius valstybės valdymui. Tačiau tai, pripažinkite, taip pat yra tokių kaip Jūs nulemta pasekmė

Mamba2012-11-08 10:50

Prezidentė elgiasi pagal konstituciją,jokių antikonstitucinių veiksmų iki šiol nėra atlikta.

J2012-11-08 10:09

Tobulas socedemu atsakymas, aciu.

Kaunas2012-11-08 00:04

Palaikom Prezidentę ir nesutinkam, kad valstybę valdytų zekų ir bambalinių balsais pirkti aferistai.

Reimundas2012-11-07 23:36

Tautininkai vėl kaip tarpukariu traukia Lietuvą iš bėdos,nes teisingumas-valstybės pagrindas[A.Smetona].

2012-11-07 23:27

bekalbėti, bet gerų darbų iš "ponios" nesulaukėme nieko, o blogų - per akis. Sakykime, vienas geras buvo tai įstatymas apie neteisėtai įgytų pajamų nusavinimą valstybės naudai. Ir kokie rezultatai? Vagys žinomi,(pradžiai, jų "tik" 160) tačiau įvardinti negalima nes jie ... bus renkami į Seimą. Reikia manyti, kad dabar jie jau išrinkti taigi tuo labiau negalima jų minėti bloguoju. Renkame tik pačius geriausius (vagis), o jiems "ponia" savo bejėgiškumu padeda.

tam 602012-11-07 22:45

jeigu balsave dabar zmones 2/3 balsu atidave pries elektrine, o panele, su tokiais pat igaliojimais, teigia, kad tauta durna, tai prezidentes vieta ne prie kryziaus, o ant lauzo.

Uz ka Prezidente "kalama" prie kryziaus2012-11-07 22:06

Prezidente taip pat vykdo ne savo, o tautos valia, nes uz ja balsavo beveik 3/4 Lietuvos zmoniu

pritariu582012-11-07 21:48

tai bus atpildas uz garliavos sturma,o lietuva atsidurs batkos rankose.

akligatvis2012-11-07 21:34

Berods atsidūrėme situacijoje kai bet kuris pasirinkimas nieko gero neduos. O dauguma komentarų primena kazino publiką jau ištuštintomis kišenėmis, bet vis dar sergančią už lošiančius iš jų prarastų pinigų šulerius, kiekvienas pagal savo skonį..

Manau2012-11-07 20:50

Grybauskaite ruošia perversmą konsultuojama Landsbergio, kad sugrižtu Kubilius ir Degutiene, o Juknevišienė ruošia šaudymą

tu2012-11-07 20:45

psixologe issitrink galva gal y prota ateisi.

juras2012-11-07 20:43

sutinku su visais komentatoriais prezidentei apkalta. ji nusizenge ystatymams konstitucijai ir zmoniskumui. ka padaregarliavije tikrai buvo su prezidentes zinia. dabar tai tikrai ysitikinome.

Pensininkė2012-11-07 19:39

Jei nauji rinkimai? Darbo partija įzoliuota, DK su N.Venskiene sunaikinta. Lieka konservatoriai ir liberalai (o košmare). Tvarka ir teisingumas sunkiai surinks darbiečių balsus. O, pamiršau socdemus, šie daugiausiai ir gaus balsų. Jei kažkada už konservatorius ir balsavau, tai dabar tikrai nebalsuosiu. Nesuslepė visų nusikaltimų, todėl su prezidentės pagalba stengiasi bet kokia kaina sugrįžti. Na ir nachališkumas. Tikri fobai.

Monika2012-11-07 19:29

Aš prezidentę vertinau, nes maniau, jog visos tautos prezidentė, o pasirodo, jog tik nusmurgelių konservatorių. Didesnių nuobodybių negali ir būti. Jau taip atsibodo per tuos 22m. plius dar ankstesni metai, ypač Kubilius. Tikėjausi, jog šie rinkimai įneš kokios nors gaivos į valstybės valdymą. Pasirodo liksime prie prezidentinės diktatūros su pasiuntinuku Kubiliumi. O, Dieve, būčiau jauna tikrai važiuočiau kur akys mato, nors iki to labai skeptiškai žiūrėjau į išvykstančius. Tokie įvykiai klostosi ir tik todėl, jog nebuvo normalaus prezidento: vienas tik dėl saves stengėsi, o antrasis butaforinis. Dabar vėl Dievas vienas težino ką turime. Lietuva niekada neatsities, o išnyks. O jei bus rinkimai panaikinti, tai ne demokratija, o diktatūra. Pasaulis ir kaimynai dar daugiau įzoliuos Lietuvą.

Na, kas gi tokiai bobai2012-11-07 19:16

atskleis tokį slaptą planą? O aš vis galvoju, kam Butkiui reikia tų lenkų? Bet tas klastingas planas galėjo gimti tik drakulos Bernatonio smegeninėje. Butkius per skystas. Regis jos Seme nebus. Tai nors tiek to gerumo, jei iš vis naujas Seimas susirinks.

psichologui ir tt2012-11-07 19:08

labai jau angazuoti jusu pamastymai. Matote tai,ko nera ir niekada nebus. O kad ateis DK po pakartotiniu rinkimu-jusu pasvaiciojimai. DK nebesurinks ne 5 procentu. Ypac ,jei susijungtu su tuo Sarasu. Nes jau vien ko vertas vieni kitu zeminimas portaluose . Matosi,kad labai daug nebrendylu sioje partijoje. GailaVenckienes,ja sudoros.... Todel butu geriau ,kad rinkimu nepanaikintu,nes is tikruju nera jau tie pazeidimai didesni nei anksciau. O kaip tada su stojimo i ES rezultatais??? . Tada uz lapeli 'as balsavau' gaudavai alus buteli Maximoj". Tada reikia KT ir tuos rinkimu rezultatus panaikinti, nes tai buvo akivaizdus masinis pirkimas balsu.

Skirmantė2012-11-07 18:39

man nei šilta, nei šalta dėl šios chuntos prezidentės. bet štai labai šilta ir labai šalta, kad rinkimai suklastoti. VADINASI RINKIMAI "OTMENENY"tai parodo, kad viskas valstybėje SUKLASTOTA. banditai valdo, ir cypk necypęs. reikia kažką daryti. naivu tikėti, kad paaukojus mergaitę gyvensim laimingai ir klestėsim. neklestėsim. VISIEMS ateis eilė.

Skirmantė2012-11-07 18:34

Po mergaitės pagrobimo visiems ateis eilė...

L.O.>2012-11-07 18:31

prezidentė tik dabar pamatė klastą. Visus tuos metus viskas taip puikiai klostėsi. Ką išdarinėja partijos pasiskyrusios rinkimams tiek milijonų? Ką kalba politikai po rinkimų apie minimumo didinimą? Kiek auksaburnių ekspertų transliuoja, kaip tai bus nepakeliama? Tačiau seimūnams kanc. prekėms sumos didinamos ir ne tik. Niekas nežiūri kokius pelnus susikrovė "Maxsimos" ir kit. nerealiai didindamos antkainius. Visus reikia šluot be pasigailėjimo ir pradėti nuo nulio. Sukčiavimas taip įsigalėjo, kad parduodama Tėvynė, sveikas protas, Laisvė. Pagarbiai.

17KOMENTARUI2012-11-07 18:22

LABAI GERAS JUSU KOMENTARAS...

42 komentarui man2012-11-07 18:15

pritariu jums.. manau daugumai ,jau si prezidente po MERGAITES PAGROBIMO nebeegzistuoja... jei jau yra isplesiami vaikai prievarta ,ka daugiuau galima galvoti apie ta valstybe ir apie prezidente??? manau vaikams nesaugu lietuvoj.... mergaites 5 ekspertizes ,bet pedofilijos byla jau nutirta... Anglijoj toks didelis skandalas del pedofilijos ,o LT nei vienas portalas apie tai neraso... norima iteigti visuomenei ,kad tu pedofilu deduliu sedinciu aukstuose postuose net nera.. bet galbur sitas skandalas uk ka nors atskleis apie lietuvos pedofilus... KODEL PREZIDENTE NIEKO NEDARE IR PO VISUOMENININKU PAREISKIMO ,KAD PRIES MERGAITE BUVO PANAUDOTA PRIEVARTA?

Darijus2012-11-07 18:14

Šitą prezidentę - į istorijos šiukšlyną.

Jo,2012-11-07 17:30

panšu, kad kalasi tarpusavyje komuniagos ir konkuruoja KGB rezervas dėl privilegijų, viršenybių ir lovio, dėl teisės engti, mulkinti, drapalinti runkelyną.

T2012-11-07 16:27

Ne visai i tema, bet gal ekpertai iskastu ir paviesintu placiau toki dalyka. Gerokai anksciau per LNK zinias buvo pasakota, jog Grybauskaite savo asmenines santaupas yra paskolinusi vyriausybei uz dideles palukanas. Grybauskaite kuri laika dirbo be atlyginimo, bet kad savo santaupas skolino iskirtinemis salygomis tai aisku nesigyre. Tik per LNK zinias buvo sis pasakojimas, niekur kitur daugiau sios informacijos nemaciau. Nera labai didelis cia nusizengimas, bet vistiek. Gal pries metus buvo si informacija, nebegaliu tiksliai pasakyti. Manau butu galima pritaikyti viesu ir privaciu interesu supainiojima.

man2012-11-07 16:23

po 05/17 šturmo Garliavoje šį prezidentė nebeegzistuoja. Jeigu būtų apkalta,būtų pats tas. Nes vien ką reiškia Snoro banko likvidacija..... čia visko neišvardinsi. Kur jos reikia,ten nėra,tai ji negali kištis,ji tipo butaforinė. O dabar matote pasipiktinusi,piliečių išrinkta partija jos netenkina. Taip,kad ekspertai nereikia čia lia-lia. Žmonės už ką balsavo,tokią valdžią ir gavo. Songaila pats kaltas. Ko gi jūs visi nesusivienijote su DK? Na ne,prikūrė partijų partijėlių,visi ambicingi,visiems reik valdžios........

NUOMONE2012-11-07 15:45

VIEN UZ SNORA GRYBAUSKAITEI PRIKLAUSO APKALTA, NES PAKSO " NUSIKALTIMAI" PALYGINUS VAIKISKI...

arthur2012-11-07 15:34

Šiaip nieko baisaus neatsitiktu jeigu įvyktu ir APKALTA,nes Prezidentė atvirai tyčiojasi iš demokratiškai pareikštos tautos valios....Kas liečia darbo partija,tai leiskite paklausti,kas trukdė ir netgi dabar neleidžia galu gale baigti bylą teisme...O gal kažkam tai naudinga?

Gėda ekspertams2012-11-07 15:16

Na jūs ir pavarėt... Dabar ir aš jau įtariu jus bendradarbiaujant su ne kai kuo... Nes atvirai liaupsinat ką? Juk mes visi matome kas dabar darosi ir dėl ko kaltės. Taip kad nereikia čia lia,lia... Žmonės išrinko ir tai jų valia, niekam nevalia nesiskaityti su žmonių nuomone. Nors ir balsavau už DK, bet būsima koalicija yra teisėta ir niekas negali uždrausti jai dirbti.

Liudesys2012-11-07 14:40

Nejaugi gerb.Songaila ir kiti galvoja, kad kituose rinkimuose jie gaus daugiau balsu? Juk, cia-Lietuva, cia laimi tik juodi pinigai ir neteisingumas. Ir taip jau 22 metus mes ,visa tauta, klampojame po ta meslyna. Ir jokios prosvaistes. Nes mes- pati bailiausia ir nedrasiausia salis pasaulyje. Kaip sake a.a. gerb.Sikorskis- versiu tauta.

KODĖL2012-11-07 14:26

KODĖL MŪSŲ PREZIDENTĖ STIPRI,KAI REIKIA KUMŠTĮ PAGRUMOTI,KAI ĖMĖ MERGAITĘ,KUR BUVO PREZIDENTĖS ŠIRDIS,LAKSTE LEMONTE PRIE KONTEINERIŲ,NESUPRANTAMA JOS VYKDOMA UŽSIENIO POLITIKA,O DABAR JAI NEPALANKŪS SEIMO RINKIMAI,PATI PREZIDENTĖ VARO SAVE Į KAMPĄ,BET YRA DAR KITAS NIEKO NEVEIKIANTIS BERNIUKAS VALYS SU SAVO ŠUTVE,TAIGI NORINT IŠKUOPTI ŠALY REIKIA LABAI DAUG KUOPTI

uz mergaite2012-11-07 14:05

deja , bet pritariu ir dar karta pritariu , kad labai gerai savo veida parode Dalia 2012-05-17 diena , ir ypac "slaptas pabegimas " i Cikaga kur ten taipat nepanoro pasimatyti su pilieciais o tik su elitu , deja bet tokios prezidentes mums nereikia kuri turedama istatymu numatyta galia neapgine o pabego i JAV , deja bet man prezidente jau nulis (nera uz ka ja gerbti nera to )

varna2012-11-07 13:33

Oi, kokia principinga prezidentė, nors nusišauk, bet kur buvo ji, kai"kažkas" pasirašė įsakymą su 240 bajavikų plėšti mergaitę, kas pasirašė, kad skriausta išgamų mergaitė yra valstybinė paslaptis, ir tt ir kas tai per......

geriausias komentaras2012-11-07 13:28

copi--Garliavos mergaitė mūsų Lietuvos istorija, nes nė vieno seksualiai iš naudoto vaiko neėmė šturmu 240 ginkluotų šunelių. Tai mergaitė , kurios balso niekas neišgirdo, net vaiko teisių specialistės. Vaikas ištrintas iš Lietuvos piliečių sąrašo. O prezidentei seniai reikėjo apkaltos, gal tada atsakys į mūsų seniai užduotus klausimus: kas įsakė šturmu paimti mergaitę? Gal atskleis daugiau pedofilijos grantų.

Marija.2012-11-07 13:27

Pritariu komentat. Tomui J. 09:44. Viskas i desimtuka. Ir man malonus tas jausmas, kai jai butu apkalta. O visa kita jus paraset, taigi man nera ka komentuot daugiau. Saunuolis.

Audrone2012-11-07 13:20

Po geguzes 17 d.ivykiu prezidente man virto tuscia vieta .

Jo (VaidasVDS)2012-11-07 13:10

Kažkada Babravičius dar tarybiniais laikais dainavo: "dovanok šalele brangi, turi tu sūnų žiaurų, ne tau pirmiau statyčiau paminklą ant kalno Tauro, jis eiviams ir praeiviams bylotų tiesą graudžią - du bronziniai lietuviai viens kitam gerklę graužia"...

kokios2012-11-07 12:43

gražios nuotraukos...

atsakymas- 192012-11-07 12:30

Garliavos mergaitė mūsų Lietuvos istorija, nes nė vieno seksualiai iš naudoto vaiko neėmė šturmu 240 ginkluotų šunelių. Tai mergaitė , kurios balso niekas neišgirdo, net vaiko teisių specialistės. Vaikas ištrintas iš Lietuvos piliečių sąrašo. O prezidentei seniai reikėjo apkaltos, gal tada atsakys į mūsų seniai užduotus klausimus: kas įsakė šturmu paimti mergaitę? Gal atskleis daugiau pedofilijos grantų.

Pensininkas782012-11-07 12:28

Palaikau Tomą J. (25 komentaras), kam mums reikalinga tokia, jau geriau Ušackas ar Kuolys.

lina2012-11-07 12:26

pritariu Tadui

Benas2012-11-07 11:55

Jei vers prezidente tai seni rusu kareiviai. Butkevicius tai tik manau statytinis. O kas kaltas del tokios politikos? Prisiminkit sajudzio laikus kai isrinkote nieko Lietuvai nenusipelniusi lensbergi. Tai prie jo nepriitadesovietizacija gal ir pats bijojo uz itartina savp praeiti. Jis tada sukirsino Tauta ir atvede komunistus i valdzia. Dabar ta politika lensbergio, kubiliaus kai nemato per savo sugedima Tautos kai menkystos pilni oragancijos vel atvede komunistus. Kas gali paneikti, kad ne specialiai? O del prezidentes tai brangieji del ko ivyko Pakso apkalta tai adamkus negalejo ne is tolo nepapulti i prezidentus. Zmogus negyvenes Lietuvoje, medalius teike KGB karininkams. O del Dalytes tai moteriske atitolo nuo Tautos ir trepsedama vietoje nieko nedare, kad ta padetis pasikeistu.

Tomas J.2012-11-07 11:44

Nepritariu ekspertams, kai jie rašo kad planai nuversti Prezidentę yra "nemalonūs". Man labai malonu girdėti tokius planus. Prezidentė yra prastos reputacijos žmogus, nes okupacijos metais tarnavo priešui, kolaboravo (žiūrėkite BK 120 str.), buvo labiausiai nusikalstamos pasaulyje organizacijos (TSKP) aktyvi narė.

emigrante2012-11-07 11:37

panasu,kad rengiamas valstybes perversmas - pucas? Graziai pasitvarke Jursenas Degutienes rankomis! Siurpas nukrecia vien pagalvojus,kad toks isiviepes "kolxozo zimagoras" intelekto nesuzalotu veidu atsovaus Lietuva Europoje ir kitur? Degsim is gedos.

gytis2012-11-07 11:31

negrazu trinti nepatikusius komentarus :)

s2012-11-07 11:30

gal jau senai laikas jai apkaltą paruošti, š..o ne prezidentė

Anekdotas2012-11-07 11:20

Pats naujausias.

Nesuprantu2012-11-07 11:07

Grybauskaitė prasta, tai kurio prezidento čia rašanti tauta norėtų - Adamkaus, Paulausko ar Pakso? Katras geresnis buv0?

Baikit jau2012-11-07 11:05

su ta mergaite. Kiek vaikų yra išprievartautų pedofilų, tai kodėl ją vieną čia linksniuojat?? Kiek galima visas problemas versti į vieną pusę? Atrodo, kad akmens amžiuje gyvenat -pranašystės, dievas. Gal jau geriau užuot rašinėjusi čia, eikit į bažnyčią pasimelst, nes dievas gailestingas, gal išgirs jus

Pranašystė2012-11-07 10:39

pildosi. Nereikėjo aukoti MERGAITĖS. Nereikėjo stebėti KLONIO šturmo tiesiogiai su abejingumo kauke. Dievas sudės visus taškus ant "I" preciziškai.Mergaitės AŠAROS sudygo. Dangaus ATPILDAS ateina ir į "ŠTURMOVYKŲ" šeimas.Atšaukti Dangaus nuosprendžio nebeįmanoma.Jį teks iškentėti visiems kaltiesiems vardan PRAŠVIESĖJIMO.

Tadas2012-11-07 10:23

manau,kad apkalta prezidentei senai pribrendo,tik ne šitiems mulkiams ją rengti,žinoma jie to ir nedarys.Prezidentė apkaltos nusipelnė už Garliavos įvykius,už idiotišką užsienio politiką,netgi už toleravimą tokios teisėsaugos kurios neveiklumo dėka ir vyko tiek rinkimų pažeidimų,taigi išvados tik vienos,pati daro sumaištį ir pati rėkia.

viežlybasis būras2012-11-07 10:11

Kai išgirdau,kad trūks-plyš kaupiama konstitucinė dauguma ties loviu,kažką panašaus ir pagalvojau.Visa bėda,kad Grybauskaitę vers ne ką geresni už ją,kaip ir Pakso atveju.

smagu2012-11-07 09:58

bus smagu .Vis nemokamas spektaklis.O tai nera apie ka skaityti.

Prezidentė teisi2012-11-07 09:52

Prezidentė yra labai teisi ta prasme, kad drąsiai kelia klausimą dėl rinkimų falsifikavimo. O jeigu bus patvirtinta, kad rinkimai buvo už demokratijos nustatytų ribų, tai drąsus turėtų būti ir kitas prezidentės žingsnis.

13-tasis2012-11-07 04:20

Kiek dabar valandų, gal kas žinote?

au2012-11-07 03:45

kur komentarai?

psichologas2012-11-07 03:16

Nusiraminkit, ponai nkvdistai, mūsų Prezidentė turi pasaulinio lyderio savybes ir ji nepasikeis. Keistis reikės tiems, kurie neatitinka jos kredo: “NEMELUOK, NEVĖLUOK, NEVOK” . Ar tik ne šitie gudrūs bei godūs berniukai garsiausiai ir šaukia apie “diktatūrą”? Prezidentė yra mūsų, rinkėjų, rinkta ir pasamdyta, ir todėl, jei ji trepteli koja ir pasako “gana betvarkės”, tai ta koja yra mūsų, lietuvių tautos. Ir šitokio mūsų Prezidentės bei tautos valios sutapimo nereiktų painioti su “populizmu”, jei ką:) Štai mūsų Prezidentės plika akimi matomos charakterio ypatybės: Nuoširdus suinteresuotumas kitų žmonių idėjomis ir mintimis Entuziazmas ir energija Labai rimtas požiūris į įsipareigojimus Sąžiningumas ir suinteresuotumas daryti tai, kas yra teisinga Labai geri pinigų valdymo įgūdžiai Nepaprastas tiesumas ir atvirumas Puikūs bendravimo įgūdžiai Pomėgis tobulėti ir plėsti savo žinias visose gyvenimo sferose Sugebėjimas palikti santykius neatsigręžiant atgal Sugebėjimas paversti konfliktines situacijas vertingomis pamokomis Tolerantiškumas konstruktyviai kritikai Nepaprastai aukšti standartai ir viltys (ir stiprybė, ir silpnybė) Paprastai – didelis prieraišumas ir sentimentalumo protrūkiai Daug lyderiui būdingų savybių DAUG GERAM LYDERIAUI BŪDINGŲ SAVYBIŲ. silpnybės: Nepaprastai aukšti standartai ir viltys (ir stiprybė, ir silpnybė) Galimi sunkumai išreiškiant meilę ir prieraišumą Rizika pasirodyti pernelyg agresyvia ar grėsminga Polinkis vadovauti, užuot dalinusis atsakomybe Polinkis būti labai netolerantiška, kuomet susiduriama su netvarka ar neefektyvumu Polinkis kontroliuoti Galimas lėtumas pagiriant kitus žmones ar suvokiant tokį jų poreikį MAŽAI BLOGAM LYDERIUI BŪDINGŲ SAVYBIŲ.

VilNews2012-11-07 03:02

Įdomu kiek Snoro savininkas Antonovas investavo į mūsų rinkimų kampaniją? Skvernelis prasitarė, kad milžiniški pinigai per sieną įtekėjo Lietuvon ir kad visi apie tai žino, bet tyli. Kodėl tyli? gavo? Gali būti, kad ne tik Maskva "investavo" į Lietuvos ir Ukrainos rinkimus, bet ir tokie mafijiniai oligarchai kaip Berezovskis su Antonovu. O jei dar ir koks Semion Mogilievič? berezovskis you -tube prisipažšįsta, kad į "oranžinę revoliuciją" Ukrainoje investavo 50 milijonų. Ir manoi, kad tai pati geriausia jo gyvenimo investicija. Na jis tokiu viešu prisipažinimu, galėjo paskatinti ir kirtus oligarchus pasekti jo pavyzdžiu. Mūsų dabartiniai politikai tai tik lėlių teatras. :) O tokie žmonės kaip Berezovskis ir Antonovas yra labai kerštingi. Juk jis su savo tėvu Maskvoj kaltinamas už klias konkurentų bankuose žmogžudystes. Skaitykite jo dosje rumafia.com O Berezovskis iš keršto Putinui tai ir savo draugus gali paaukoti vien tam, kad apkaltintų Putiną. Nors ir pats Putinas ne saldainiukas.

Marta2012-11-07 03:01

apkalta JE jau atvirai Delfyje grasino Sakalas. Baugino matyt. Negaliu "atsizaveti" siuo politiku ir jo pastangom diskredituoti Lietuvą pasaulio akyse. Grybauskaite pripazinta ir pasaulio lyderių vertinama pasaulinio lygio lyderė. Ir šie pirzliai kesinasi ja versti? Vyteni Andriukaiti galima aptikti tarp exNKVD portale defencehistory.com. Tomasevskis irgi matomai priklauso ar remiamas Rusijos bolševiku partijai , kuriu Latvijos padalinio vadovas Lindermanas inicijavo rusų kaip valstybinės kalbos įvedimą Latvijoj. Gerai, kad referendumas sios iniciatyvos nepatvirtino.

Jo....2012-11-07 02:51

turi buti pakartotini seimo rinkimai ir i valdzia turi ateiti Drasos kelio partija kuri padetu Prezidentei ir D.Valiui kovoti su Lietubva uzgrobusia teisine ir politine banditu "chunta"!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Banditu chunta...2012-11-07 02:48

suplanavo sudoroti gerbiama N.Venckiene....Prezidente ir D.Vali...Ir....zemei Lietuvos toliau sysalai zaliuos ....sysalai zaliuos zemej Lietuvos!!!!Bet ar jiems tai pavyks igyvendinti iki galo mes netrukus pamatysime???

tt2012-11-07 02:47

Pamatysit Musu PREZIDENTE padarys viska , kad tik sita koolicija neateitu i valdzia. Neisdris chunta 2 karta apkalta daryti Prezidentui. Tai butu vel vienintele valstybe pasalinus antra savo Prezidenta . Labai jau smirdetu Lietuva ant viso pasaulio. Manau bus pirmalaikiai rinkimai. I valdzia turi ateiti Drasos kelias , kad padetu Prezidentei kovoti su korumpuotu klanu

Komunistinia banditai...2012-11-07 02:46

buvo ir bus vagiu ir melagiu chunta isvogusi Lietuvos turta.

kas greitesnis ?2012-11-07 02:09

ar prezidente panaikins rinkimu rezultatus ar koolicija atliks paksogeita Nr. 2 ? Iš esmes bolševikiškos razborkes vyksta toliau.....

panasu i tiesa2012-11-07 02:08

nes prezidente daznai principinguma reiskia ne ten kur reikia.

Seniai laikas2012-11-07 01:49

Kur buvo Polikarpovnos principai Garliavos dramoje? Nebuvo nei principų, nei sveikos nuovokos.

manau2012-11-07 01:30

skelbiantis gandus - gandonešis

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi