“Drąsos kelio” lyderė Neringa Venckienė, ką tik iškilmingai prisiekusi Seime, taip atsakė į klausimą, ar balsuos už neliečiamybės panaikinimą juodosios buhalterijos bylos kaltinamajam, o dabar jos kolegai parlamente Viktorui Uspaskich'ui: “Aš nežinau, kiek dabar matau, kas įvyko su Darbo partija, ypatingai po pirmo turo, kai Darbo partija surinko daugiausiai balsų ir kai prasidėjo puolimas, kai nusikaltimo kvalifikavimą po šešerių metų keičia į sunkesnį, tai aš manyčiau, kad tai iš tikrųjų yra politinė byla.”

Savo ruožtu V. Uspaskich'as pareiškė, kad jo vadovaujami dabiečiai greičiausiai balsuos prieš neliečiamybės panaikinimą N. Venckienei: "Reikalinga komisija, bet greičiausiai balsuosime palaikyti Neringą Venckienę" (daugiau paskaityti galima ČIA).

Taigi, vos davę iškilmingą priesaiką Seime, N. Venckienė ir V. Uspaskich'as, kurių likimuose ir nuostatose anksčiau buvo sunku įžvelgti ką nors bendra, staiga ėmė mąstyti viena kryptimi.

Ir ta kryptis – pakankamai ciniški mainai: neliečiamybė už neliečiamybę, byla už bylą.

Dar žingsnis, ir nusikaltėlių bei valdžios sutartinai prievartautos mergaitės tragedija, o kartu ir Lietuvos žmonių pasipriešinimas taps moneta, kuri bus iškeista į V. Uspaskich'o troškimą tapti politiniu kankiniu.

Belieka prisiminti, kad paskui šį kankinį į Tautos atstovybę velkasi ir kiti šešėliai – “Jangilos” byla, sulaužyti Dalios Budrevičienės ir kitų jam neįtikusių žmonių likimai, taip ir neišnarpliota galimai suklastoto Plechanovo akademijos diplomo istorija ir pan.

Dabar šis personažas gali tapti teisingumo siekį deklaravusios naujos politinės jėgos partneriu.

Naujausi

Komentarai (45)

Rikiuoti
Politiniai mainai, kuriuos pasirodo ivalde jau kovotoja uz teisybe2012-11-22 12:36

neliečiamybė už neliečiamybę, byla už bylą

]]]2012-11-21 22:18

vicka jau seniai pasake ,kad usas pedikas[is snukio matosi]

Steponas2012-11-21 17:15

Citata iš straipsnio: „Ir ta kryptis – pakankamai ciniški mainai: neliečiamybė už neliečiamybę, byla už bylą. Dar žingsnis, ir nusikaltėlių bei valdžios sutartinai prievartautos mergaitės tragedija, o kartu ir Lietuvos žmonių pasipriešinimas taps moneta, kuri bus iškeista į V. Uspaskich'o troškimą tapti politiniu kankiniu.“ Ši citata nepuošia vis dar gerbiamo ir rimtai bei aukštai už drąsą, nuoseklumą ir atkaklumą vertinamo Analitiko vardu Ekspertai eu. veido. Ji susišaukia su vieno iš nuolatinių daugelio tinklapių komentatoriaus – klakerio Pikaso mintimis. Pirmiausia, vertindamas Pikaso vardu skleidžiamas idėjas pagal jų apimtį, turinį ir naudojamus sklaidos šaltinius, darau išvadą, kad jis yra šiuolaikinis profesionalus klakeris išlaikomas to paslaptingojo Kažko, kuris iš tiesų bando galutinai užvaldyti Lietuvą. Vargu ar tai vienas ir tas pats asmuo, nes prieš metus teko skaityti protingas šiuo vardu pasirašiusio asmens mintis. Ką gi skaitome šį kartą? Apie tai, kad „Kai N. Venckienės interesai padėti mergaitei senka mažėjant tokioms realioms galimybėms, tai į pirmą planą iškyla asmeniniai interesai. O jie, kaip matome, šiuo atveju jie persipina su V. Uspaskich asmeniniais interesais ... Gali atsitikti taip, kad N. Venckienė taps "svetima tarp savų ir sava tarp svetimų", nes svetimkūniai demokratinei Lietuvai - "burokiniai" tampa jai savi, o tie, kurie stengėsi teisėjai padėti sunkiu metu - svetimi.“ Tokio pareiškimo proga gal galėtų Pikasas paaiškinti iš kokio dangaus ar pragaro atsirado „svetimkūniai demokratinei Lietuvai - "burokiniai"“? Gal jo nuomone „svetimkūnius“ rinkę šimtai tūkstančių Lietuvos piliečių yra tiesiog psichiškai neveiksnūs? Būtų nuostabu, jeigu Pikasas galėtų patvirtinti ir įrodyti, kad: 1. Visos sisteminės partijos, išskyrus Darbo, juodųjų buhalterijų neturėjo ir neturi. 2. Lietuvos teisinė sistema neturėjo ir dabar neturi jokių galimybių laiku ir kvalifikuotai išspręsti tas bylas, apie kurias nuolat rašo ltvnews. online ir už kurių vilkinimą bei marinimą Lietuvos prokuratūra jau ne vienerius metus vadinama nusikaltėlių stogu. Jau kelinti metai profesionalūs klakeriai tarška apie būtinybę gerbti teismus ir strimgalviais vykdyti jų nutarimus, o štai „burokiniai“, „violetiniai“, „patvoriniai“ ir net asmeniškai Prezidentė kalba apie negarbingą ir nepatikimą visą teismų sistemą. Štai citatos iš Prezidentės metinių pranešimų: 2010 m. birželio 8 d. Teismams tenka išskirtinis vaidmuo, siekiant įtvirtinti naujos kokybės - abipusiu pasitikėjimu grįstus piliečių ir valstybės santykius. Deja, šiandien mūsų teismus žmonės vertina kitaip. Sistema subiurokratėjo. Ji tapo arogantiška. Uždara, menkai visuomenės kontroliuojama sistema toleruoja „dvigubų standartų" plitimą. Vilkinimas tapo tradicija, kuria imame garsėti jau ir europinėje erdvėje. 2011 m. birželio 7 d. Sakoma: tauta turi pažinti savo didvyrius. Tačiau būtina pažinti ir savo niekdarius, nemokšas, o ypač - parsidavėlius. To reikia, kad apvalytume valstybės tarnybą, kad išguitume iš jos tuos, kurie atėjo ne tarnauti, o prekiauti įstatymais, leidimais, sprendimais ir nuosprendžiais. O baisiausia - žmonių pasitikėjimu valstybe. Taip, vėl kalbu apie korupciją. ... 2012 m. birželio 7 d. Mielieji, dažniausiai mus visus pasiekiantis žmonių skundas - „Nėra teisybės". Į Prezidentūrą per metus kreipėsi beveik septyni tūkstančiai žmonių - kas antras dėl įvairių teisėtvarkos institucijų darbo. O kaip į tokias visokių „burokinių“, Prezidentės ir net paties ltvnews. online kolektyvo kalbas bei rašinius reaguoja profesionalūs klakeriai? Prisiminkime tik vieną iš šimtų : Vladimiras Laučius (www. DELFI. lt 2012 m. birželio 15 d. 00:00): „Ar reikėjo D. Grybauskaitei šitiek kištis į Garliavos istoriją, žeminti teisėjus bei teisininkus, kuriuos savo pernykščiame metiniame pranešime išvadino net „senomis šunvotėmis“, apkaltino „gėdingais skandalais“, degradavimu ir arogancija? Nejau derėjo valstybės vadovei šitaip apibendrintai kalbėti apie teisėjus, tarp kurių yra daug sąžiningų žmonių, ne tik nedegradavusių, bet kaip tik saugančių mus visus nuo degradavusiųjų ir „šunvočių“?“ Dabar pabandykime įsivaizduoti realų kelią, kuriuo eidama Neringa Venckienė ir jos komanda galėtų nutraukti teisinį nihilizmą ir valstybinį teisėsaugos sistemos naudojimą Neteisybei palaikyti bei „tobulinti“. Konstatuokime faktą: atsiduoti šiandieninių teismų malonėn yra tas pats, kas savo noru lįsti į alkanų šakalų narvą. Todėl vardan paties svarbiausio tikslo - kloti Teisingumo pamatus Lietuvoje, Neringai Venckienei BŪTINA TEISINĖ NELIEČIAMYBĖ. Nors iš pradžių abejojau dėl a.a. Stanislovo Stulpino siūlymo DK partijai jungtis su DP ir TTP, dabar pripažįstu klydęs. Svariausias argumentas – rinkėjų valia įvykęs realus politinių jėgų pasiskirstymas Seime. Vargu ar rasime daug šventų naivuolių, kurie tikėtų, kad juodoji buhalterija - TIK Darbo partijos nuodėmė. Didžioji dauguma žmonių įsitikinę - visos partijos iki kelių įklimpę moraliniame purve. Visos! Tačiau šiuo klausimu išsiskyrė taip vadinamų „burokinių“, „violetinių“ ir „patvorinių“ bei Prezidentės nuomonės. Ji bando įtikinti ir mus, kad konservatorių partija – šventa ir garbinga. Deja, o gal ir ne, sprendimas priimtas toks, koks yra. Stebint Prezidentės veiksmus pastaraisiais metais nuojautos ir įžvalgos užplūsta nevienareikšmės. O kas, jeigu Viktoras Uspaskihas yra nepriimtinas ne dėl to, kad jis rusas, sukčius, oligarchas, o todėl, kad gali trukdyti ponui fantomui Kažkam, kuris tiesiu keliu jau dabar veda Lietuvą į globalų rezervatą globaliai vergystei? Todėl dabar atėjo laikas nustoti dairytis atgal ir ieškoti nuodėmių, kurias jau atleido Tauta. Reikia kloti TEISINGUMO PAMATUS ir tam darbui tinka be išimties visi statybininkai, nesvarbu kokios spalvos darbiniais rūbais jie būtų apsirengę. Susidarius šiandieninei situacijai, teismų sistemos pareigūnai, jeigu jų tarpe dar yra sąžinės likučius išlaikiusių asmenybių, tegu įrodo, kad jie bylas sugeba pradėti ir užbaigti taip, kaip parašyta galiojančiuose įstatymuose. Nutraukti DP juodosios buhalterijos bylos nėra nei menkiausio pagrindo, kaip nebuvo pagrindo ją tęsti metų metus. Bylos eiga diktuos sprendimus ir veiksmų planus. Kitą vertus, kelti baudžiamąsias bylas Neringai Venckienei yra tūkstantį kartų niekšiškiau ir šlykščiau už gynimą šunvočių klestinčių šiandieniniame teismų sistemos leisgyviame kūne. O dabar visų abejojančiųjų dėmesiui - Lietuva Deimantės niekada neužmirš. Jos vardas jau įrašytas į naujausių laikų Lietuvos istoriją. Kaip ir Garliavos įvykiai tapę lūžio tašku naikintojams, nesvarbu – raudoniems ar globaliems, užvaldant Lietuvos valstybę. Kai bus priimti ir įsigalios visų teismų visos nutartys, tada ir nustosime burti iš kavos tirščių ir galėsime konstatuoti, kad Lietuva yra arba laisva ir nepriklausoma, arba vis tik atiteko to mistinio inkognito fantomo Kažko žinion. Tai priklausys ir nuo Neringos Venckienės, jos komandos sugebėjimo išnaudoti visas įmanomas diplomatinės kovos metodikas ir būdus. Sėkmės jai, visam Drąsos Keliui, visiems darbiečiams, konservatoriams, liberalams, tvarkiečiams, Lietuvos lenkams ir rusams, visų kitų tautybių, įsitikinimų bei pažiūrų žmonėms, kurie tik pajus Savo širdyje Savo sąžinės kvietimą eiti Teisingumo keliu.

palaikykite2012-11-21 16:27

Neringą, negi norite , kad ją galutinai sudorotų klanas už tiesos žodžius. Labai esame visi moralūs, tik niekas nesugebėjome išsaugoti mergaitės. TAI NORS VIENĄ AUKĄ IŠSAUGOKIME! O toliau jau ieškokime ir toliau TIE- SOS.

virgina2012-11-21 13:26

na zmones jus ir rasot,net baisu

Nepatinka2012-11-20 12:44

Uspaskich, bet... labai abejoju, kad jis pavogė, apmulkino, pakenkė daugiau nei kiti. Pagalvokit kiek atėjusių į seimą beturčių tapo milijonieriais. Ar iš seimo nario algos ir priedų? Kokiu būdu atsirado tie milijonai? Kai prezidetė žadėjo, kad visi neteisėtai praturtėję bus nubausti, tikėjausi, kad pradės ne nuo valdininkėlių, o nuo seimo narių ir teisėjų. Visas dėmesys buvo sutelktas į DP ir jos lyderius. Ar tikite, kad TS-LKD ar kitos seimo partijos neturi "juodosios buhalterijos? Aš ne. Kai DP sumokėjo Adamkaus skolas, padėjo balsuoti už AE tada jie tiko, tai kodėl netinka dabar? Kodėl kai parėmė VAE statybą, Uspaskich ir jo partijos byla buvo atidėta? Na gerai, ne atidėta, tik teisėjai visi kartu išėjo atostogų? Kodėl tada visi tylėjo? Kodėl buvo sudaryta situacija, kad byla nebuvo sprendžiama visus šiuos metus? Venskienės ir jos tėvų pavyzdys rodo, kad bylas galima spręsti labai operatyviai. Prokurorai gali lankytis ligoninėse, tikrinti ar tikrai serga įtariamasis, tai kodėl to nedarė su DP byla? Manau, kad taip buvo daroma sąmoningai, kad dabar, išrinkus ne tuos, kurie besąlygiškai paklūsta, galima būtų kelti sąmyšį valstybėje. Kam tai naudinga? Ir jeigu Venskienę atiduos prokurorams ar laimėsime mes? Ar laimės teisingumas?

Jo (VaidasVDS)2012-11-20 10:24

Taisytis niekada yra ne vėlu. Ta proga labai gera parabolė mąstantiems: ""Dangaus karalystė yra panaši į šeimininką, kuris samdydavo daug žmonių, ir kuris anksti iš ryto išėjo nusamdyti darbininkų, kad jie dirbtų jo vynuogyne. Kada jis sutarė su darbininkais, kad sumokės vieną dinarą už dieną, tada nusiuntė juos į vynuogyną. Tuomet apie devintą valandą jis vėl išėjo, ir, pamatęs kitus darbininkus stovinčius turgaus aikštėje ir nieko neveikiančius, tarė jiems: ‘Jūs taip pat eikite dirbti į mano vynuogyną, ir aš jums sumokėsiu teisingai.’ Ir jie iš karto nuėjo dirbti. Apie dvyliktą valandą jis ir vėl išėjo, ir apie trečią valandą, ir padarė tą patį. O nuėjęs į turgavietę maždaug penktą valandą po pusiaudienio, jis dar surado ir kitų stovinčių, nieko neveikiančių darbininkų, ir jis pasiteiravo jų, ‘Kodėl jūs čia stovite visą dieną nieko neveikdami?’ Ir tie vyrai atsakė, ‘Kadangi mūsų niekas nenusamdė.’ Tuomet tarė šeimininkas: ‘Eikite jūs taip pat dirbti į mano vynuogyną, ir kiek tik priklausys, tiek aš jums sumokėsiu.’ "Kada atėjo vakaras, tada šitas vynuogyno savininkas tarė savo prievaizdui: ‘Pakviesk darbininkus ir sumokėk jiems uždarbį, pradėdamas nuo tų, kurie buvo pasamdyti paskutiniai ir užbaigdamas tais, kurie buvo nusamdyti pirmieji.’ Kada tie, kurie buvo nusamdyti apie penktą valandą, atėjo, tada jie gavo po vieną dinarą kiekvienas, ir šitaip buvo atsiskaityta su kiekvienu iš likusiųjų darbininkų. Kada dienos pradžioje nusamdyti vyrai pamatė, kiek buvo sumokėta vėliau atėjusiems, tada jie tikėjosi gauti daugiau negu buvo suderėta. Bet kaip ir visi kiti, kiekvienas vyras gavo tiktai po vieną dinarą. Ir kada kiekvienas savo užmokestį buvo gavęs, tada jie pasiskundė šeimininkui, sakydami: ‘Šitie vyrai, kurie buvo nusamdyti paskutiniai, dirbo tiktai vieną valandą, ir vis tiek tu jiems sumokėjai tiek pat, kiek ir mums, nešusiems dienos naštą kepinant saulei.’ "Tuomet atsakė šeimininkas: ‘Mano draugai, aš gi jums nepadariau nieko blogo. Argi kiekvienas iš jūsų nesutikote dirbti už vieną dinarą per dieną? Pasiimkite dabar tai, kas yra jūsų, ir eikite savais keliais, nes aš noriu duoti tiems, kurie atėjo paskutinieji, tiek pat, kiek daviau ir jums. Argi tai nėra teisėta, jog su tuo, kas yra mano, pasielgčiau taip, kaip noriu? ar jūs nepatenkinti mano dosnumu, nes aš noriu būti geras ir parodyti gailestingumą?" "

klonius2012-11-20 09:34

dabar p. venckienei bunant jau valdzioje,o ne garliavoje,atmetus tikruosius "Tiesos" gynejus ir suartejus su dar tikresniais tiesos "gynejais" bus daug lengviau teirautis del Deimantes ir kitu krasto geroviu.o i pusmecio paminejima ypac Vilniuje,kaip Veliavai vistik deretu pastoveti,kad ir ka patyres partijos politrukas cyptu,akutem ziuredamas.oi dar visko bus....

vycka2012-11-20 09:01

graziausia buvo kaip politinis elitas-vyrai sedejo normaliai ir klausesi,kaip irgi normaliai zurnaliste apibendrino klausima labai siaurom akim vasiliauskui,o tas pradejo varyti,tyciotis is bendrapartiecio A. Nako. o partijos Veliava is garliavos tikriausia suregavo irgi normaliai. gaila Deimantes mazametes,zmoniu aukojusiu save. Audrius N. ,Rolandas B. viesai del Tiesos kovesi kaip liutai. bet apspite hienos pasmirde sakalai ta Tiesa pasigrobe sunaikinimui.....

orbis2012-11-20 08:12

Neringa, sita iskrypeliu visuomene su savo valdzia neverta jokiu tavo ir pazangiuju judejimo pastagu.Tegu issizudo patys,Lietuva ir taip mirusi.

Laura2012-11-20 05:49

Tikrai, kad ekpertai.eu - BANDOMOJI VERSIJA. Šitas skaitalas nevertas dėmesio... O žmonės labai mat visi teisūs iš savo daržinės. Pirmi rėkti, pirmi teisti, nė nemato, kad ant jų pačių nosies galo didesnis kirmėlynas...

kodėl2012-11-20 01:51

ekspertai jau kelintas kartas nori įgelti gerb. Neringai. Juk ji seniai išsakė savo nuomonę, kad perkvalifikuoti kaltinimai į sunkesnius po politinio laimėjimo kvepia politine byla, o ne teisine. Ji negina Uspaschiko.

Matisas Pikasui2012-11-20 01:36

Tiek beletristikos, tiek prakaito, o tie paprasti žmogeliai vistiek tebeturi savo nuomonę.. ! Ką čia dar su kuo supjudyti, dar labiau sumaišyti (svarbu intelektualiai), kad po to visai nebeatsirinktų.. Bet sunku nepastebėti, kuo labiau slepiama visa ta velniava, pagrindinių valstybės institucijų ir medijos grandų nematyto mąsto pastangomis, tuo plačiau tas kvapelis sklinda, ir neužuodžia jo tik tie kas patys prisidirbę, ar apsvaigę nuo nesveiko pripratimo. O Neringai tai sėkmės išlikti, kad galėtų įgyvendinti tai, dėl ko rinkėjai atsidavė jai savo balsus!

skiedra2012-11-20 01:01

kažkaip nepatiko straipsnis. NEPATIKO. Aš, pavyzdžiui, TAIP PAT manau, kad Uspaskicho byla perėjo į politinę. Tiesą pasakius ji ir prasidėjo politiškai. Manau, Uspaskichas nei kiek ne daugiau privogęs, negu tie, kurie valdė Lietuvą ir teisėsaugą.

tai2012-11-20 01:00

ko iš tos Neršos daugiau tikėtis? Politikoje ji bum bum, ten ėjo tik, kad gauti neliečiamybę ir žinoma, tikisi, kad tai ją išgelbės ir ketverius metus atostogaus. Nė velnio. Bus visiems nusikaltėliams užsdėti antrankiai ir išlydėti be aplodismentų.

grumstas2012-11-20 00:24

Pikasai ,pyktis blogas patarėjas. Nejaugi iki šiol nesupratai,kad politika-kompromisų menas. pažvelk atgal, pasižiūrėk, kokių tik kompromisų nedarė tavo ginami konservatoriai.? Ir su DP bandė bičiuliautis, kai reikėjo pagalbos, ir daug kitų eibių daryta. Tad neteisk ir kitų.

Banditas bandita2012-11-20 00:14

visada palaiko! aferistas ir zudymu organizatore, esu giliai isitikinus, tiesiog vienas kito verti! fu isgamos

Palaikau2012-11-19 23:18

Neringą Venskienę,nes teismuose teisigumo nėra.Visos bylos,tiek turto gropstymo,tiek pedofilijos buvo numarintos,kas jai belieka.Laikykis Neringa, mes su tavim.Mergaitė pusę metų įkalinta,kaip didžiausia nusikaltėlė.Senukams daromos visokios kliūtys, kad negalėtų pamatyti mergaitės.Už tokią Lietuvą tikrai mes nekovojome.

A2012-11-19 22:48

Gerbiu N.Venckienės pasirinkimą, kito kelio jai nėra. O gal su konservais susidėti???DDD

palaikau Neringą2012-11-19 22:22

Visos partijos 22 metus pirko balsus( net stojimo į ES referendumą nupirko už šikpopierį, alų ir proškus), visos partijos turėjo "juodas kasas" ir ne vieną buhalteriją. Tai, kad Lietuvoje nėra jokio teisingumo, o pasitikėjimas teismais yra "žemiau plintuso" irgi jokia paslaptis. Kad net hitlerinės okupacijos laikais vaikų niekas neatidavinėjo pedofilams ir su pulku esesininkų neatiminėjo- irgi. Visos šitos Neringos, jos rėmėjų ir darbiečių bylos yra gryniausias falsifikatas, matyt, irgi niekam protaujančiam nekelia abejonės, tai kodėl turėtų stebinti dviejų nukentėjusių bei neteisingai ūjamų seimo narių bendradarbiavimas?

ash2012-11-19 21:09

pritariu Neringai. Niekas matyt netikejo kad DK praeis 5% ir kad Uspaskis susisluos tiek balsu. Tai dabar drapstosi purvais, nusikalteliai mat, o jau visi kiti sventieji. Iki rinkimu niekas nemate Uspaskio grieku, o dabar stumia kiek lenda... Ir gerai kad tiek DK tiek DP vieni kitus palaiko.

alina2012-11-19 20:57

Kas jums yra ,ji privalo palaikyti DP,jeigu nori ka padaryti,nes varmai sules ir viskas ,sitoj neteisybes lavinoj ,ka ji turi daryti ,o teisrsauga lai butu sprendusi ta byla ,ko turi Venckiene jiems pritarti ,po tokiu teisesaugos persekiojimu PUIKU !PALAIKYKIT DP!nes DP IR DK dvigubu standaru aukos ,o kas cia smerkia uz tai tai jie niekada ir nepalaike DK

gana2012-11-19 20:07

varyt ant Venckienės. Tikslas pateisina priemones ir kvit. Velniava vyksta, tikrieji vagys išsisuka, iššvaistę milijonus. Tegu pradeda prokurorai dirbt kaip priklauso, bus teisiąmųjų daugiau. Numarinta mailiaus byla, Valdovų rūmai, ir Kėvišas milijonus iššvaistęs. Ar jie švarūs, jeigu nepersekiojami? Nieko panašaus.

Aldona2012-11-19 19:26

A kaip pragyvent iš tos pensijos, jūs pabandykit tai suprasit kad gerbiama Neringa teisingai daro kad deda an šitos sušiktos valdžios ir Lietuvos! Vat prie rusų gal laisvės ir buvo mažiau, bet bent jau dirbantis žmogus galą su galu galėjo sudurt. Aš tikiu kad gerbiama Neringa Seime atleis visus korumpotus žulikus ir kartu su Uspaskihu pakels mūsų ekanomiką. Nes Uspaskihas jis nevagis, nes jam nereikia - ir taip daug turi. Jis toks pac auka pedofilų-mafijos-oligarchų-lanzbergistų kaip ir gerb. Neringa.

Jonas2012-11-19 18:57

Didžiausias brudas tai Nakas.Tai pas Degutiene širdingam pokalbiui eina magnetofona paslepes kelnese,tai ant Venckienes varo.Žodžiu i žvalgyba su juo neik.Išduos ir pasityčos.

joo....2012-11-19 18:56

pritariu arbuzui,inesai ir kitiems ,palaikantiems Venckiene. Ka ji turetu daryti? Jei butu nors viena sansas is simto, apsiginti paciai be niekieno pagalbos-tada kas kita,bet juk, deja. Konservatoriai,liberalai ir galimai, dalis socdemu galanda pries ja dantis,girdejom, kaip Peceliunas iseidamas is seimo dar pasake'sedes kalejime jusu Venckiene,pamatysit'. Cia jau abejoniu nekyla,matem visi, kokie galimai 'teisingi' musu teismai. Todel Venckiene turi priimti bet kokia pagalba. O bendrazygiai,kurie tik per ja pateko i seima- matulevicius su vasiliausku jau ja isduoda. Jie tik pasinaudojo sia partija,nustumdami vertesnius zmones. Bet ir kas juos reitingavo, kad jie pakliuvo? Niekaip nesuprantu zmoniu ,balsvausiu uz DK kvailumo,reitinguoti i prieki siuos du veikejus.?

nuomone2012-11-19 18:30

ir teisigai mes tikime Neringute. Reikia vieną kartą baigti teisėsaugos savivaliavimą.

Matas2012-11-19 18:25

O visdėlto Pikasas teisus....

inesa2012-11-19 16:52

venskiene teisi. ji juk mate ir zino kokia\ musu baisi teisesauga ir ji supranta kad uspaskixo byla yra tikrai politine. ji tai patyre savo kailiu. todel palaikau venskiene ir uspaskixa. nuo musu teisesaugos reikia gintis tik suvienijus jegas. sita betvarke kuri vyko rinkimu metu gedingai palaike prezidente. todel aisku kad ji norejo kad viskas butu taip kaip buvo. bet tikriausiai viskas pasikeis naujas seimas be konservatoriu dirbs saziningai. to jiems ir linkiu.

Liucija2012-11-19 16:33

Jeigu taip bus,kaip samprotauja N.Venckienė,tai tikrai daug žmonių gali nuo jos nusigręžti.Bet žinant,kad pedofilų klanas,padedant teisėsaugai,akivaizdžiai siekia su ja susidoroti už nepadarytus nusikaltimus,tai manau,ji norėtų,kad jai nebūtų panaikinta teisinė neliečiamybė.O kaip įvykiai klostysis toliau dar labai neaišku.

optimistas2012-11-19 16:33

Pasitikiu Neringos pasirinkimu.

Deja2012-11-19 16:32

Vienas protingas bolsevikas[deja,buvo ir tokiu] pasake,kad jei bijome ka pasakis uzsienis,nereikejo daryti revoliucijos. Tad jeigu tik aikcioti ka pasakis ES,kokia zinia gaus gal nevertejo iseiti is TSRS.O jei isejome tai gyvenkime savo galva ir pagal savo aplinkybes.

optimistas2012-11-19 16:04

Susitaikymas su tuo kaip yra. Tuomet kai tu negali jausti pasitenkinima tuo ka darai,tu bent jau gali susitaikyti su tuo. Susitaikymas reiskia:Siuo metu ,tai ka yra tai ka sioje situacijoje siuo momentu turiu daryti ir tai as darysiu kruopsciai. Mes jau anksciau kalbejome apie vidinio susistaikymo su tuo kas Nutinka svarba,o susitaikymas su tuo ka turi daryti yra tik kitas to aspektas. Pavyzdziui tau gali nepavykti megautis pliaupiant lietui nakti keisti automobilio rata viduri misko,o tuo labaiu jausti entuziazma,bet tu gali susitaikyti su tuo ka darai. Veiksmu atlikimas esant susitaikymo busenai,reiskia buti ramiu tai darant. Ramybe yra subtili energijos vibracija kuri liejasi i tai ka tu darai. Is paziuros susitaikymas atrodo kaip pasyvi busena,bet realiai tai ji aktyvi ir kurianti ir nesa i pasauli kazka visiskai naujo. Ta ramybe,ta subtili energijos vibracija,yra samone,ir vienas keliu jai ateiti i si pasauli yra nesipriesinimo veiksmas,kurio vienas aspektu yra susitaikymas. Jei tu negali nei megautis nei susitaikyti su tuo ka darai - sustok. Kitaip,tu neprisiimi atsakomybes uz vieninteli dalyka uz kuri tu gali buti atsakingas ir kas yra vienintelis is tikro svarbus;tavo samones busena. Ir jei tu neprisiemi atsakomybes uz savo samones busena,tu neprisiimi atsakomybes uz savo gyvenima. Eckhart Tolle

pikasui2012-11-19 15:59

tu tikrai uzknisai su savo paklodem, netersk eterio vytckos subinlaizi.

na2012-11-19 15:56

keistokas vertinimas...

jeigu2012-11-19 15:00

prokurorai ir teismai butu dirbe saziningai ir pagal istatymus, siandien nereiktu burti atimti-neatimti. Venckienei kaltinimai akivaizdziai pritraukti, uspaskio-galima buv0 seniai istirt o ne 6 metus tampytis

o dabar2012-11-19 13:55

palaikau Uspatskichą-jei jis už Neringą.

Kaunas2012-11-19 13:41

VISA EUROPA DABAR STEBĖS ŠIĄ DABARTINIŲ LT VALDANČIŲJŲ MORALINĘ POZICIJĄ IR POŽIŪRĮ Į TEISINGUMĄ. Jei socdemai pridengs VU ir neleis tęsti bylos, jie galimai: 1. sukels įtarimų, kad EU pirmininkaus valstybė, kurios valdantieji dangsto įtariamuosius nusikaltimais nuo teisingumo. 2. parodys visuomenei, kad teisingumas yra tik žmonėms, bet ne į valdžią prasibrovusiam klanui. 3. parodys, kad abejoja LT teisėsauga, kelerius metus, tęsusia teismų maratoną, besikreipusią net į Briuselį panaikinti imuniteto. Po tokios abejonės logiškai turėtų sekti visų teisėsaugos institucijų generalinis valymas. Akivaizdu, kad šita koalicija socdemams labai brangiai kainuos, kas ten juos taip masina, kad skrenda, kaip musės? O dėl Venckienės, galima galvoti, kad politike ji dar netapo, šalies situacijoje nesigaudo, į DK pirmas gretas prisileido visokių perėjūnų, kuriems teisingumas...kurioje vietoje... , ji - tik daug prisikentėjusi, pavargusi moteriškė, kuri, natūralu, nori nors trumpo atokvėpio nuo persekiojimų. Ar turime teisę ją smerkti?

indre2012-11-19 13:18

jei venckienes nepalaike prezidente ja palaikys darbo partija. ir tai labai gerai. kodel venckiene turetu atsisakyti uspaskich pagalbos? juk uspaskich nekaltas, venckiene irgi nekalta. visos pazangios jegos turi vienytis pries socialdemokratus ir ju nutautinimo politika.

varna2012-11-19 13:09

Pikasai, trumpink mintį, niekas tavo paklodžių neskaito, o NERINGA tikrai Šaunuolė, pamatė, kad prieš buldozerį nepastovėsi, todėl ir turi stovėti bent jau su kokiu BMV-u šalia. Ekstrasensai aiškina, kad tiesa pasirodys po 4 metų. Laikykis NERINGA!!!!!!!!

saunuole2012-11-19 12:22

Visada palaikiau ir palaikau Neringa. Ji verta pagarbos. Stiprybes jai!!!

Arbūzas2012-11-19 12:17

Palaikau Neringą. O tai dėl Viktoriuko, kai jis gryžo iš Maskvos jam buvo uždėti antrankiai ir kodėl jis vis dar ne kalėjime jei tiek daug nusikaltimų pridarė ? O gal jo nusikaltimas tik toks, kad jo sėbrai surinko daugiau balsų nei buvę valdantieji ? Kuo toliau tuo kvailiau atrodo teisėsaugos veiksmai tiek Neringos tiek Viktoriuko atžvilgiu. Viena kaltinama kad plikom rankom sugebėjo pasipriešinti 250 ginkluotų policininkų, Kurie turėjo kovinius ginklus ir benzopjūklus, o kito, jau keli metai, negali nuteisti už keliastešimt milijonų litų nuslėpimą.

Pikasas papildyta2012-11-19 11:58

Ar minutė po priesaikos jau praėjo, kad Drąsos kelio partija jau skilinėja? Jei DK pirmininkas , kaip pats teigia, nieko apie V. Uspaskich ir V. Gapšį nežino ir balsuos už jų teisinio imuniteto išsaugojimą, tai ko jis į politiką braunasi? Paaiškėjo, kad V. Uspaskich galės ir į N. Venckienės petį atsiremti. Įdomu, kokie bendri siekiai juos taip suartino? O gal visa tai vyko nuosekliai ir apgalvotai? Pavyzdžiui, buvo išplatintas ir po pašto dėžutes nemokamai išplatintas “LL” leidinio gausus tiražas, skirtas Darbo partijos kandidatams, patekusiems į antrą rinkimų turą pareklamuoti. Šiame leidinyje net trijuose puslapiuose puikuojasi straipsnis apie Vytautą Landsbergį. Ne, ne padėka už tai, kad Vytautas Landsbergis, kiek galėjo, tiek padėjo dėl mergaitės, kai Neringa Venckienė sunkiausiomis minutėmis kreipdavosi pagalbos į jį. Atseit, „Vytautas Landsbergis – KGB agentas „Dėdulė“ sąmoningai leido KGB kadriniams darbuotojams Dušanskiui ir Slavinui pabėgti iš Lietuvos“, – rašoma šiame laikraštyje. “Drąsos kelias” palaidojo didesnes galimybes pasirodyti per rinkimus jau po Neringos Venckienės prisipažinimo, kad jai idėjine prasme artimiausi “Tvarkos ir teisingumo” atstovai. Apie tai savo nuomonę išsakiau pakankamai išsamiai. Nesikartosiu. Jei TM ministru taps koks Žemaitaitis, aiškiai TV laidose išsakęs savo neigimą poziciją epie “violetinius”, tai N. Venckienė galės kreiptis jį užtarimo. Sakau tai su tam tikra pašaipa, tačiau jei tokiuose politikuose pati Neringa Venckienė mato ideologinį artumą, tai tegul pabando…Kadangi jos noras suartėti su "burokiniais" darbiečiais " ir "paksistais" jau tampa akivaizdus - kas žino? Gali pasisekti. Suartėti su daugumiečių LSDP - DP ir TPP "trojka" N. Venckienei siūlinėjo ir , dabar jau miręs, eksprokuroras Stanislovas Stulpinas. Tad viltys, kad teisminėje sistemoje gali kas nors ryštingai ir atkakliai dirbti visuomenės, o ne savo interesams nebodamas dėl savo karjeros, traukiasi, kaip Šagrenės oda. Kai N. Venckienės interesai padėti mergaitei senka mažėjant tokioms realioms galimybėms, tai į pirmą planą iškyla asmeniniai interesai. O jie, kaip matome, šiuo atveju jie persipina su V. Uspaskich asmeniniais interesais. Situacija, kad vėl pavyks sutelkti visuomenės jėgas, kovojančias už TIESĄ IR TEISINGUMĄ, vis labiau blėsta. Jei kas tikėjosi, kad "Drąsos kelio" frakcija gali tapti tokios kovos branduoliu, dabar paaiškėjus jos vadovų politinėms pažiūroms, tampa gerokai nuvilti. Gali atsitikti taip, kad N. Venckienė taps "svetima tarp savų ir sava tarp svetimų", nes svetimkūniai demokratinei Lietuvai - "burokiniai" tampa jai savi, o tie, kurie stengėsi teisėjai padėti sunkiu metu - svetimi. Nemažai diskutavau ir apie “Drąsos” kelio” lyderių apygardų pasirinkimą, kur bolotiravosi TS LKD lyderiai. Dabar tampa aiškiau, kodėl taip buvo daroma? Manau, kad buvo norėta sumažinti politinės dešinės galimybes ir taip sustiprinti kairiasias jėgas. Sakysiu tiesiai – šis bandymas jau patyrė pralaimėjimą, nes pusėje apygardų TS LKD 35 kandidatai jau pateko į antrą turą. Septyni DK patekę į antrą turą nesėkmingai kovojo Kaune su TS LKD atstovais. Kaunas, kaip mename, visados buvo politinėje padangėje daugiau ar mažiau savitas miestas. Jo gyventojai balsuodavo už V. Landsbergį, S. Lozoraitį, ieškodavo alternatyvos, kai į prezidento postą brovėsi “Šatrija” ir “Tvorinis” ir t. t. Buvo ir kauniečiai užlipę “ant grėblio”, sumetę balsus savivaldybės rinkimuose už V. Šustauską, o 2000 m. Seimo rinkimuose net už “kniazių”. Pasimokė… Tikėtis dabar drąsiečiams didesnės paramos Kaune, šnerkščiant ant europarlamentaro Vytauto Landsbergio – niekinis užsiėmimas. Manau, kad demokratinėse šalyse tai labiausiai gerbiamas Lietuvos politikas, įsirašantis net į tarptautinį XX-o amžiaus pabaigos politikų elitą. Būdamas TS LKD Garbės pirmininku ir partijos Politinio komiteto pirmininku ryškiausiai iš visų TS LKD politikų gynė piliečių teises kovoti už tiesą ir teisingumą pedofilijos ir žudynių kraupioje istorijoje. Matydamas “DK” partijos įvairialypę komandą profesorius V. Landsbergis spėjo, kad ji greitai po rinkimų suskils ir išsivaikščios po įvairias frakcijas. Įžvalgiai kalbėjo… Tad visos tos kalbos, kaip drąsiečiai Seime vieningai kovos už TIESĄ IR TEISINGUMĄ, gali pasirodyti tik didžiulis burbulas. Minėjau apie tokį galimą variantą prieš kelis mėnesius ir teigiau, kad visuomenė tada dar kartą labai nusivils. Vykę skaldytojiški politiniai procesai apie “Drąsos kelio” partiją labai sumenkino jos galimybes. Išsikristalizavo į Seimą tokia marga septyniukė, kad jos su holivudine "Šauniaja septyniuke" nepalyginsi. Filmo herojai nuosekliai kovojo už teisybę, o šioje jau "po minutės" pilasi neskanios politinės intrigos. Deja, viskas vyksta būtent tokia kryptimi, kad net trauktis gali nebelikti kur net ir tiems. kurie pasmerks savo vadovų manipuliacijas. Nebent pasitraukti ten, kur normaliai bus galima su bendraminčiais darbuotis Tėvynės labui. Jei taip iš tikrųjų atsitiktų, tai bent jau A. Patacką, A. Stancikienę, ir net Valdą Vasiliauską matau TS LKD Seimo frakcijos gretose. Kada Neringa Venckienė dar buvo teisėja ir politikoje raiškiau dalyvauti negalėjo, ji aiškino, kad ji turi jau parinkusi puikią kompetentingų specialistų komandą, nenori jos viešinti, bet kai ateis laikas ja pasinaudos, jei jai teks eiti į politiką. Mane stebino toks šios “žalios politinės naujokės” pasitikėjimas savimi, kai mačiau ratais dūzgiant apie Klonio gatvę visą eilę odiozinių bei marginalinių politinių “žymūnų”. Su DK sąrašu jau pateko į Seimą Vytautas Matulevičius, kurį esu įvardinęs tuo, “kuris nebūna buvęs”. (Pasigirsta, kad šis R. Pakso reklaminio filmo “Pilotas” scenarijaus kūrėjas dabar jau ruošiasi prašytis į PTT paksoidinę frakciją. P. Gylys prie socdemų lyg ir žada glaustis) Jei taip įvyktų , tai visai nenustebčiau. Verta suvokti, kad sudėtinga situacija teisėsaugoje, bandymai ją keisti visuomenei užstojant tuos, kurių kaltė neįrodyta nėra tas pats, kas susikūrusiam “Drąsos keliui” pasirinkti tiesos ir teisingumo kelią pagal žinomus TT partijos standartus. “Burokinės” partijos, kuri iš paskutiniųjų kabinasi į LSDP ir DP valdžios tandemą. Niekados nesigailėsiu savo pastangų paryškinti “D. Kelio istoriją”, bet niekados nesutiksiu , kad ja pasinaudojant būtų susilpninta kova prieš neokomunistinių metastazių plėtrą Lietuvoje. Manau, kad N. Venckienė dirbs SeimoTeisės ir teisėtvarkos komitete. Kokios frakcijos ji bus ten deleguota? – kol kas dar nelabai aišku. Sėdės šalia su S. Šedbaru. Galės padiskutuoti… apie V. Uspaskich ir R. Pakso "nekaltybes". Kas N. Venckienę deleguos, tas ir “muziką užsakinės”… Deja, būna taip ir ne kitaip…

lili2012-11-19 11:49

palaikau Neringa.

Saliamonas2012-11-19 10:56

Jeigu,žmogui,siekiančiam Tiesos ,Dievas pamėtėja po kojomis akmenį ir lazdą ar tas žmogus neturi teisės daryti SVERTĄ?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi