Iš asmeninės patirties žinome – tiek valstybė, tiek atskiras žmogus be sąžiningų teismų ir teisėsaugos jaučiasi išduoti.

Teisininkė Neringa Venckienė Tautai, prieš du dešimtmečius atkūrusiai valstybę, bet nustumtai į paraštę, pasiūlė vėl ją susigrąžinti. Garliavos mergaitės liudijimai atskleidė teisminės sistemos sugedimo lygmenį.

Drąsos kelio žmonės būrėsi tiek bandydami apsaugoti mažąją Deimantę, tiek bandydami priversti teisėsaugą dirbti savo darbą. Bet Klonio gatvės sąjūdžiui atsakyta niekuo nepateisinamu smurtu ir visuomenės gąsdinimu.

Oligarchų, latifundininkų ir „Gazprom“ pinigais išlaikomos partinės grupuotės pasirodė nepaprastai vieningos.

Drąsos kelio judėjimo vardu N. Venckienė pakvietė visas pilietines visuomenės organizacijas ir atskirus piliečius taip pat suvienyti pastangas, kad išsaugotume paskutinį Tautos demokratinį iškovojimą – galimybę sąžininguose rinkimuose rinkti tikrai mus atstovausiančią valdžią.

Kad visi greta pasuktume į teisinės, socialiai teisingos Lietuvos valstybės kūrimo kelią. Kad į valstybės parlamentą ir vykdomosios valdžios struktūras iš savo tarpo iškeltume žmones, geriausiai galinčius mus atstovauti.

Upės ir upokšniai įgauna jėgą, kai susilieja į vieną galingą srautą.

Mes, pasirašydami šį plataus vieningojo srauto organizuotos visuomenės kūrimo pareiškimą, kartu keliame sąlygą, kad Drąsos kelias inicijuotų jį remiančių visuomenės organizacijų atstovų sąskrydį ir jame aptartų pasaulio lietuviams priimtiną Lietuvos valstybės ateities modelį.

O mūsų išrinkti į valdžios institucijas atstovai įsipareigotų savo veiklą skirti tam, kad visuomenės lūkesčiai sukurti tikrai demokratinę valstybę būtų įgyvendinti.

Drąsos kelią remiančios organizacijos: Pasipriešinimo okupacijai organizacijų darbo grupė

Sesuo Nijolė Sadūnatė

Lietuvos fronto bičiuliai Vilniaus skyrius

Stefanija Veversevičienė

Eglė Mirončikienė

Bernardas Gražulis (Airija)

Naujausi

Komentarai (42)

Rikiuoti
Na va2012-08-11 21:39

Drąsos kelias jau patvarkytas. Kagėbistas Petronis sąraše,pasirodo Vasiliausko draugas. Venckienė arba visiškai kvaila,arba jau pekeitė plokštelę. Ir daugiau tame sąraše yra neaiškių. Jau Venckienės pasakymas per konferenciją,kad jiems nereikia nei pinigų,nei reklamos,yra visiškai neišmintingas,pasufleruotas kažkurio iš saugumiečių. Vadinasi,ji pati nesugeba priimti savarankiškų išmintingų sprendimų. Drąsučiai jau pilni priinfiltruoti saugumiečių. Vasiliauskas niekada nekėlė pasitikėjimo. Su Drąsos keliu baigta,net nepradėjus. Nebent keistų sąrašą.

mokinius butina2012-07-30 13:54

ugdyti pagal Spartako mokyma,sukurti vasara,po mokymosi ziemos,spartos stovyklas ir ten ugdyti vaiku fizini pasiruosima masini, lietuvis turi buti ne tik issilavines ,bet ir stiprus,juk musu salele maza!zodziu ,baige vidurines mokyklas ,jauni zmones turi tikti ir prie svecio ,ir prie peciaus,stai kokios m-klos turi buti kuriamos!

as manau2012-07-30 13:23

kad laimejus seimo rinkimus Drasos keliui ,si p-ja priims tai ka ji nores i savo gretas ,kurie zmones ir sugebes tvarkyti sali teisingai,nebutinas joks jinginys,jei priestarauja p-jos sielai,kaip tik DK laimes,prisijungs ir daug geru specialistu is visuomenes,nes liaudis tikrai seks viska kas dedasi ir nebus abejinga,aisku ,jei neateis 240 budeliu,nuzudys musu siekas ir per TV vel "olitologai" gales sakyti,kad zmones dar nesubrende,atsiriboje nuo salies rupesciu ir t. t. t. ,nes zmones neatsiriboje ir visiskai subrende ir zino ko nori.

to iš Čikagos2012-07-29 16:58

Taip kiekvienas lietuvis gyvenantis ne Lietuvoje turi tureti dviguba pilietybe.Niekas neturi teises iš lietuvio atimti Lietuvos pilietybes ,jeigu jis prieme pilietybe tos valstybes ,kuri ji prieme tada ,kada Lietuva valdantys nusikalteliai juos iš Lietuvos išvare.Ne savo noru žmones bego iš Lietuvos. dabar tie nomenklaturininkai labiausiai ir bijo tu protingu išeiviu lietuviu.

to 312012-07-29 16:42

apie Estija rašote ,kad ten kitokia tvarka ,kad buvo sažiningi politikai nuo pat pradžiu.Taip ,o kodel taip buvo ??? O todel ,kad jie prieme desovietizacijos istatyma it neprileido prie valdžios tu nusikalteliu ,kurie tarnavo okupantui. O kodel pas mus tas istatymas nepriimtas??? Kodel ???.Tegul atsako visi ,kurie iki šiol buvo valdžioje. Ir tegul dabar NEI VIENAS iš ju nekalba apie demokratija ,NEI VIENAS..Jie nuskalteliai.

alfa Kindziulis2012-07-29 03:37

galima nuspėti, kad artimiausiu metu ir Kubilius pasiūlys Drąsos keliui bendradarbiavimą; "vienybei " ribų nėra, kai artėja rinkimų Giltinė.

Naglis Puteikis2012-07-29 02:57

D.Kuolys apie vienijimąsi- "Lietuvos Respublikai kaip laisvų piliečių sąjungai atkurti reikia plačios demokratinės bangos": "„Drąsos kelio“ lyderiams pasiūlėme du galimus bendro veikimo būdus: dar kartą pamėginti kartu sutelkti platų Lietuvos sąrašą arba, jei tai nebūtų priimtina, remti demokratinėms permainoms įsipareigojusius jų kandidatus vienmandatėse apygardose. „Drąsos kelias“ pasirinko antrąjį bendradarbiavimo būdą. Gerbiame tokį sprendimą ir remsime atskirus „Drąsos kelio“ žmones vienmandatėse. Buvau ir lieku įsipareigojęs „Drąsos keliui“ padėti sudaryti jų rinkiminį sąrašą. Lietuvai svarbu, kad su šiuo sąrašu į Seimą ateitų kuo daugiau sąžiningų ir stiprių žmonių. Puiku, kad žinomi mokslininkai, visuomenininkai šiandien prisijungia prie „Drąsos kelio“ ir jį tvirtina. Tačiau turime matyti ir dabartinę tikrovę. „Drąsos kelio“, net didelės sėkmės atveju, nepakaks Seimo rinkimams laimėti. Mano dalyvavimas „Drąsos kelio“ sąraše padėties nepakeistų. Lietuvos Respublikai kaip laisvų piliečių sąjungai atkurti reikia plačios demokratinės bangos. Reikia ir tos visuomenės dalies, kuri nesutinka su dabartine grupuočių savivale, kuri nori demokratinių permainų, tačiau nėra apsisprendusi tragiškos Garliavos istorijos atžvilgiu. Tokių žmonių yra daug ir jų pozicija taip pat gerbtina, jų talka bendram reikalui taip pat labai reikalinga. Šiandien būtina ir ilgalaikė, ne tik į dabartinius Seimo rinkimus orientuota, bendro piliečių veikimo perspektyva. Tik ją turėdami, galėsime susigrąžinti demokratinę valstybę, atkurti konstitucinę santvarką. Labai svarbu atrasti ne tik patikimus visuomenės ir valdžios dialogo, bendradarbiavimo būdus, užtikrinti pilietinę valdžios priežiūrą, bet susikurti pačios visuomenės susikalbėjimui ir sugyvenimui reikalingus idėjinius ir vertybinius pamatus. Juk Respublika – tai draugyste pagrįsta piliečių bendrija. Įprastais, vien į jėgos žaidimus nukreiptais, kovos logika grindžiamais sprendimais jos atgaivinti nepavyks. Respublika gali rastis tik iš piliečių pasitikėjimo, pagarbos ir bičiulystės ryšių. Juos megzti, stiprinti – vienas sudėtingiausių dabarties uždavinių. Tokiems uždaviniams reikalingi netradiciniai sprendimai. Tikimės, kad savita, „nepartinė“ „Lietuvos sąrašo“ partija kartu su kitais galės prie tokių sprendimų prisidėti." Daugiau apie tai: uzteisinguma.lt/respublikai-atgaivinti-reikia-placios-demokratines-bangos/

Naglis Puteikis2012-07-29 02:56

to 17. Benas 2012-07-27 : "...Svarbiausia nerinkti senu buvusiu ir kuolio. kuolys yra liberalas ir tuo viskas pasakyta. Ju ideologijoje nera Tevynes, patriotizmo. kuoliui ge4da kai patriotinis jaunimas zygiuoja Vilniaus gatvemis Jo aplinka marksistai donskei, aleksandraviciai, adamkai ir i juos panasus". NP: jei D. Kuolys būtų liberalas, nebūtų taip daręs - kai žmonės buvo policijos žalojami ir nukankinami dar 2006 m. žalojami, pvz. Gintaras Beresnevičius, vienintelis Darius Kuolys bandė našlei padėti ir gerą G. Beresnevičiaus vardą apginti. Tas pats vyko su Vytauto Pociūno žūtimi - tik D. Kuolys bandė išvesti žmones į pasipktinimo/gedulo/atminties/protesto akcijas, bet jo beveik niekas nepalaikė, nes bijojo, ypač politikai. Liberalai, ypač postkomunistinių šalių, o tuo labiau LT neturi nei atjautos, nei širdies, tik meldžiasi Laisvosios rinkos institutui, kuris propaguoja laukinį, nereguliuojamos rinkos kapitalizmą, kokio nelabai kur pasaulyje yra. Taigi Darius Kuolys šia prasme - joks ne liberalas. Kitas dalykas, kad vakarietiškoje demokratijoje liberalai gina žmonių teises į sveikatą, gyvybę, orią senatvę, orų pragyvenimą, teisę į mitingus ir į saviraišką, teisę būti nemušamam policijoje. Šia prasme liberalų Lietuvoje beveik nėra. D. Kuolys joks kosmopolitas, nes kosmopolitai netyrinėja lietuvių viduramžių raštijos ir istorijos, o D. Kuolys tai daro jau kelis dešimtmečius.

vito2012-07-28 22:35

Gerb. Nagli, Jūs čia neekvilibruokite tokiom sąvokom, kaip "vakarietiškoje demokratijoje liberalai gina žmonių teises". Niekas lig šiolei nesugeba/nenori paaiškinti piliečiams, kokioje santvarkoje mes gyvenam. Ką mano "svajonių šalies" gyventojai apie sąvąją sistemą, galite pasigūūūglinti apie Crony Capitalism. Arba pasižiūrėti Jūtūbėje apie Police Brutality. O gal galite gauti atsakymą iš įstaigos, kokioje šalyje pagaminta ta prašmatni ekipiruotė ir visi Peper Sparay'jai, kuriais apsiginklavę "basakojai" siautėjo Garliavoje?

Naglis Puteikis2012-07-28 22:04

to 26. Pritariu 2012-07-28 10:36:37 "Jei Kuolys tikrai yra liberalas pagal įsitikinimus, tai jokiu būdu negalima tokių žmonių rinkti į Seimą. Žmonės prisiminkite, ką jums padarė liberalai...." N. P. : jei būtų liberalas, nebūtų taip daręs - kai žmonės buvo policijos žalojami ir nukankinami dar 2006 m. žalojami, pvz. Gintaras Beresnevičius, vienintelis Darius Kuolys bandė našlei padėti ir gerą G. Beresnevičiaus vardą apginti. Tas pats vyko su Vytauto Pociūno žūtimi - tik D. Kuolys bandė išvesti žmones į pasipktinimo/gedulo/atminties/protesto akcijas, bet jo beveik niekas nepalaikė, nes bijojo, ypač politikai. Liberalai, ypač postkomunistinių šalių, o tuo labiau LT neturi nei atjautos, nei širdies, tik meldžiasi Laisvosios rinkos institutui, kuris propaguoja laukinį, nereguliuojamos rinkos kapitalizmą, kokio nelabai kur pasaulyje yra. Taigi Darius Kuolys šia prasme - joks ne liberalas. Kitas dalykas, kad vakarietiškoje demokratijoje liberalai gina žmonių teises į sveikatą, gyvybę, orią senatvę, orų pragyvenimą, teisę į mitingus ir į saviraišką, teisę būti nemušamam policijoje. Šia prasme liberalų Lietuvoje beveik nėra.

debeselis2012-07-28 20:58

Pritariu, kad jau liberalų tikrai nereikia, jau jie pridirbo, ypač švietime. Gender programos, tai yra jaunos kartos ugdymas kaip belyčių asmenybių, gėjų paradai, jau nekalbant apie siūlymą eutanazijai. Viskas, kas toliau nuo Dievo, o kuo toliau nuo Dievo, tuo blogiau. Pakanka Steponavičiaus švietimo reformų, kur krepšeliai ne pats geriausias sprendimas, kur klasės didinamos iki 32 vaikų. Bent vienas iš jų pabandytų dirbti su tokia klase, mokytojas fiziškai nepajėgus tiek skirti dėmesio vaikams su tokiom klasėm. Patiems vaikams sunku būti tokiose didelėse klasėse, jie pavargsta, mamos beviltiškai ieško mokyklos, kur galėtų leisti vaiką į mažesnes klases. Na, o jei ir drąsos kelias negaus daugumos Seime, tai gali virsti stipria opozicija, kuri taip pat gali konstruktyviai dirbti, dorai, viešinti nedorus sprendimus daugumos. Tai vis tiek jau jėga, jėga, su kuria bus priversti skaitytis, nes dabar seime visi vienodi, išskyrus keletą(ant pirštų galima suskaičiuoti).

!!!2012-07-28 19:57

As nesuprantu zmoniu.juk mes pirmaujam visur tik is kito galo!ir vis tiek balsuoja uz tuos pacius,kaip jie nesupranta,kad jie galvoja tik apie save,mes sumetam biuletenius ir maunam ieskoti pigesniu batonu ar akciju ,kodel mes toki naivus,o jie tuo ir naudojasi Estijoje koks pragyvenimo lygis jau,todel kad buvo saziningi politikai nuo pradziu ZMONES GALVOKIM -TURIM SANSA KEISTI GYVENIMA IR CIA!

rinkeja2012-07-28 19:50

mazai laiko,reikia skubeti ir suktis sparciau kitaip bus sunku,nes anie labai aktyviai jau veikia -zmones vienykimes KAIP NORECIAU,KAD LIETUVA BUTU GRAZI,KAD JOJE BUTU GERA GYVENTI,KAD NEREIKETU,,JUODUJU ,,BUHALTERIJU,KAD GALETUME ORIAI VYKDYTI VERSLA IR RAMIAI MIEGOTI

Stasys2012-07-28 18:37

Man jau geriau Kuolys, negu tokie veikėjai kaip Brunza, Bakas ir panašiai. Jeigu Drąsos Kelias nesugebės dar gerokai prieš rinkimus sutelkti ir suvienyti visus, tikrai nestovėjusius po medžių, ir nors kažką nuveikusius vardan teisingumo, pralaimėjimas garantuotas. Jeigu negalite susivienyti dabar tai kas bus kai, tarkim, patekus į semą reiks postus dalintis. Sąraše turi būti tik dori, sąžiningi, darbais ir veiksmais tai įrodę, niekur nesusitepę žmones.

alfa Kindziulis2012-07-28 17:56

gerb. arvi, kiti gali pagalvoti, kad tave VSD pasiuntė. Ar ne perdaug garbės tam VSD, žmonės ir be jų skirtingi. Ir nereikia girti Kuolio, žmonės mato ir supranta ką jis padarė.

arvis2012-07-28 17:47

man keista,kad Kuolys labiausiai kliūva Venckienės gerbėjams,o tiksliau-Venckienės "tariamiems "gerbėjams,kuriuos pasiuntė VSD su vienintele užduotimi-neleisti sudaryti plataus fronto. Tai garliaviečiai naiviai šaukia-junkitės su mumis vasalo teisėmis. Jeigu taip ir įvyktų-Kuolio rinkėjai juk neateis pas Venckienę. Toks ir yra tikrasis dabašinsko planas,o violetiniai iš kvailumo jį uoliai vykdo. Juk dauguma protingų žmonių remia Kuolį,ir jis pavojingas chuntai. jei ims jį taršyti "sisteminiai",jo reitingai dar labiau pakils,todėl vsd šį "darbą " pavedė violetiniams,stomams,matulevičiams

Pritariu2012-07-28 14:36

18 komentarui visu 100 proc. , o 17 komentaras išsako labai svarbią tiesą, į kurią būtina atkreipti dėmesį. Jei Kuolys tikrai yra liberalas pagal įsitikinimus, tai jokiu būdu negalima tokių žmonių rinkti į Seimą. Žmonės prisiminkite, ką jums padarė liberalai. Pvz. liberalas Zuokas (negalima jo vadinti būvusiu, nes liberalai visada išlieka liberalais, tai jų kraujyje, o jų šūkis: "viskas leistina, kas neuždrausta" (bet šiam tipui leistina ir kas uždrausta) atidavė (atseit - išnuomavo) privatiems rykliams Vilniaus šilumos tinklus (pasielgė liberaliai). Ką vilniečiai turi? Kainas už jų būsto šildymą, paliekančias juos gyvenimui duona ir vandeniu. O būstą administruojančių įmonių suprivatizavimas? Ir kiek gi dabar mokate už "kitas paslaigas", mielieji? Čia tik keletas jo darbelių. Nuo šito asmens įsitv irtinimo Vilniaus mero poste ( o į jį atvedė p. Paksas) visoje Lietuvoje kaip bacila pasklido savivaldybių turto prichvatizavimas, nesiskaitymas su įstatymais, sau palankus lobizmas Seime, kad jie būtų pakeisti, savų žmonių susodinimas valstybės tarnyboje, jų nuolatinis kaitaliojimas pasibaigus kadencijoms, cinizmas ir nebaudžiamumas). Liberalizmas, kaip idėja, veda į visaapimantį chaosą, globalizmą, Tėvynės sąvokos ištrinimą, žmonių skurdinimą, tyčiojimąsi iš jų ir saujelės liberalų klestėjimą jų sąskaita. Jei Kuolys yra už liberalizmą, tai ir tie, kuriuos jis subūrė apie save yra tokie patys. Tai ar mums reikia Seime tokių žmonių?

alfa Kindziulis2012-07-28 13:29

13 ir 22 komentarams. Jūsų minimi sqrašai, partijos,koalicijos atsirado tik prieš rinkimus su tikslu dalyvauti Seimo rinkimuose ir patekti į Seimą. Tai "kiti" smulkūs politiniai dariniai, nesusiję ir neina kartu su DK. Drąsos kelias kilo iš 4 metus besitęsiančių Garliavos įvykių ir tapo kovos už teisingumą banga dalyvaujant Seimo rinkimuose ypatingai po, manau Jums žinomų, gegužės 17 įvykių. Tai Lietuvos lietuvio nuomonė, o šiaip, visokių pasakų apie vienybę ir visko buvo ir dar bus.

Daumantas2012-07-28 12:46

Labai šaunu. Pritariu šiam kvietimui. Deja, šiame ir kituose nepriklausomuose portaluose dalyvauja tik maža dalis LT piliečių. Likusieji maitinami parsidavusios žiniasklaidos (purvasklaidos) paskviliais. Reikia aktyviau eiti į žmones, ypač provincijoje, ir aiškinti padėtį, nes laiko liko labai mažai.

kovotojas2012-07-28 11:41

reikia griauti teisesaugininku klana

politologas2012-07-28 06:43

Drąsos Keliui linkiu kuo didžiausios sėkmės. Tik padaryti tikrą pertvarką, reikia laimėti 50+1proc. Jei Drąsos kelias paims kad ir 20, gal net 30proc. geriausiu atveju, tikras reformas padaryti bus ypač sudėtinga, nes aniems-chuntai, tai gyvybės ir mirties klausimas. Mes matėme, kokie jie vieningi buvo, kai N. Venckienei atėmė neliečiamybę, tokie pat jie vieningi bus ir prieš bet kokias reformas kurias siūlys DK. Dar atsiminkime, kaip Kaune savivaldybės rinkimus laimėjusieji koncervai atsidūrė opozicijoje. Todėl klausimas DK: jei jūs suprantate, kad 50+1proc. paimti yra nerealu, su kuo jūs darysite koaliciją? Jei jūs atsidursite opozicijoje, tai sistemos jūs nepakeisite, Lietuva vėl kentės kaip minimum 4 metus, matys visokius bandymus susidoroti su jumis, ir iš esmės niekas nepasikeis... Pasižiūrėkite į tuos žmones, kurie kovojo už tiesą dar prieš prasidedant visai tragedijai Kedžių, Venckų šeimoje. Kas kovojo kovą už tiesą dėl Beresnevičiaus nužudymo, Pociūno nužudymo ir atsakykite į klausimą kam yra naudinga, kad tie žmonės neitų kartu su DK; gal net nereiktų ir oficialiai apsivienyti, užtektų tik tartis, strateguoti kartu, statyti žmones vienmandatėse tuos, kurie gali laimėti ir yra patikimi, pasidalinti vaidmenimis ir išreikšti vienas kitu pasitikėjimą. Tokiu atveju būtų daug didesnė tikimybė paimti daugumą.

OldShatterhand2012-07-28 05:35

Na ka, praejo 20 metu, vel reikia atsikovot Nepriklausomybe.

A2012-07-28 04:38

Šis kvietimas parodo, kad Drąsos kelio vadovybė tiesiog tempia gumą. Ir žmonės apstoję Venskienę neaiškūs. Varkala turėtų susikurti portalą, kur nuolat kalbėtų tautai.

ATSAKYMAS2012-07-28 03:04

Dabar pas mus valdžioje sėdi korumpuoti, susikompromitavę,iškrypusio mastymo tipai.

Anglija2012-07-28 03:02

Esame pasibaiseje ivykiais Lietuvoje,niekada nebutume isivaizdave,kad sitaip gali buti,bet prisimine kokiais metodais ir kaip dirbo KGB,dabar matome ta pati braiza VSD darbe. Labai gerai matome ir suprantame,kad kysiai,rysiai,oligarchai ir klanai yra visagaliai. Praktiskai visas valstybes valdymas yra paralizuotas,visi paniskai bijo kompromatu,susidorojimu,purvasklaidos ir aklai vykdo ,,kazkieno'' uzsakymus. Net patys auksciausieji valstybes asmenys bijo,nes,matyt, yra stipriai,, paristi.' 'Mateme daug neteisybes musu salyje,bet tai kas vyko geguzes 17-diena galutinai perpilde musu kantrybes taure,tas melas lydintis pedofilijos skandala,tas noras bet kokiomis salygomis uzglaistyti ji,paverciant niekiniu,tos uzsakytos zmogzudystes,tos liudininku mirtys,tie zmoniu gazdinimai,suemimai,kvazi bylos-susidorojimas su N. Venckiene-valstybes vardu,pritariant Prezidentei (bijanciai apkaltos,kad neistiktu jos R. Pakso likimas),dalyvaujant didziajai daliai Seimo-protu nesuvokiamas. Pasislykstejome prokurorais ir ju ciniska,skubota ir nezmoniska savivale,sokant pagal pedofilu dudele,kurie uzvalde musu valstybe. Taip ir liko nesuprasta nuo ko yra saugoma Stankunaite,kodel reikia slepti mergaite,jei jie bando irodyti,kad pedofilijos nebuvo,tai kas gi joms grasina,kodel eikvojami nezmoniski valstybes pinigai Stankunaites islaikymui,kas samdo jai brangu advokata,kodel VSD parenka psichologus ir psichiatrus darbui su mergaite,kuria mes mateme sveikstancia ir laiminga pas senelius ir teta,kodel neleidziama nepriklausomiems medicinos ekspertams pamatyti ir ivertinti mergaites sveikatos bukle(jeigu teigiama,kad su ja viskas gerai,tai ko bijoma,kas slepiama),kodel bemoksle biologine motina daroma zvaigzde,kodel teisejai suserga,ko jie bijo ar jiems geda nagrineti pedofilijos byla saziningai ir garbingai ? Visa tai irodo,kad musu teisesauga yra supuvusi-pulinys,kuri reikia operuoti. Todel mes solidarizuojames su Gerb. N. Sadunaite ir su zemiau pasirasiusiais ir balsuosime uz Drasos partija,kuriai linkime dideles sekmes Seimo rinkimuose,o dabar istvermes,sveikatos ir politines nuovokos. Mylime visus dorus lietuvius,kam nesvetimas Lietuvoos likimas ir noras gyventi demokratiskoje ir laisvoje Tevyneje.

Benas2012-07-28 02:57

Visi turi balsuoti uz DK kiti judejimai turi jungtis prie ju. Svarbiausia nerinkti senu buvusiu ir kuolio. kuolys yra liberalas ir tuo viskas pasakyta. Ju ideologijoje nera Tevynes, patriotizmo. kuoliui ge4da kai patriotinis jaunimas zygiuoja Vilniaus gatvemis Jo aplinka marksistai donskei, aleksandraviciai, adamkai ir i juos panasus

tiesa2012-07-28 02:43

TAIP PAT NORIU PALINKETI VISIEMS ZMONEMS KURIE SIEKIA ATKURTI VALSTYBE,DIEVO PALAIMOS IR VISOKERIOPOS SEKMES,TELAIMINA JUS VISUS DIEVAS....

Tadas2012-07-28 02:20

tai kas gi dabar pas mus valdžioje ir teisėsaugoje jeigu žmones tokius komentarus rašo ??? TOKIE PATYS KAIP MĘS ,TIK NIEKAS NORMALIAI JŲ NEKONTROLIUOJA.

alfa Kindziulis2012-07-28 01:48

Labai būtų reikalinga visų organizacijų, viso pasaulio lietuvių, palaikančių Drąsos kelią, sueiga visų klausimų apsvarstymui. Tarp visų klausimų būtina apsispręsti galutinai ir visiems laikams pilietybės klausimu: kiekvienas lietuvis pagal kilmę yra Lietuvos pilietis Lietuvoje,Lietuvai, nežiūrint į kitų valstybių įstatymus ir nežiūrint kur jis kuriuo metu gyvena.

KLAUSIMAS2012-07-28 01:44

pirmiausia norėtumėm žinoti kiek čia tų naujų judėjimų yra. Žinome "Drąsos kelias", "Lietuvos sąrašas", ir dar lyg tai Tautos vienybės sąjunga. O gal ir dar yra? Ar nereikėtų mielieji, pirmiausia tarpusavyje susijugti, o paskui kviesti visus žmones jungtis ar palaikyti? O dabar eiliniam žmogeliui tikrai sunku susigaudyti. Garantuju , kad didžiajai daugumai tai neįkandamas labirintas. Būkit geri, apšvieskit liaudį, o tai iš gerų siekių gausis šnypštukas.

Vitalija2012-07-28 01:30

Pritariu.

Is Cikagos2012-07-28 00:46

musu judejimas veikia treti metai. Jau ir JAV iseivijos ir kai kuriu tarybuku esame ivardijami ,,patvoriniais". Tai musu nezeidzia. Beda kita - ir cia pilna ,,ridikeliu", iseivijos ,,gudrociu", kurie kaip velnias kryziaus bijo, kad nebutu paskebtas KGB (uzverbuoti dazniausiai per ,,Viliu Karaliu" - Kavaliausk) bendradarbiu sarasas. o reiketu ir net labai. Tada daug kas atsistotu i savo vietas, o kai kurie ir is komentatoriu saraso dingtu. Uz Tiesa ir Teisinguma kovojame , kovojame ir uz dviguba pilietybe- su jos pagalba butume dar daugiau naudingesni Lietuvai. nesuprantanciam aiskinti reikia tureti laiko ir kantrybes. Deja, neturiu jo siandien.

Romas2012-07-28 00:33

Manau zmones gyvenantis ne Lietuvoje ir matydami kitoki gyvenima kur nera kysiu,kur valdininkai dirba zmonems,kur nera korupcijos,kur nereikia nei gydytojam nei policijai deti i kisene kad jie atliktu savo pareiga ir palaiko Venckiene. Juk dar galima sukurti kitokia Lietuva. Dabar kiti net bijo grizti i tevyne nes nezino kam kuom neitiks ir gali su jais susidoroti. Paciam teko vaziuoti su atomobiliu i Lietuva is Anglijos ir patikekit pirmas susidurimas su policija buvo tik Lietuvoje,puse valandos ejo aplink automobili ieskodami ko prisikabinti o nerade vistiek pasake kad turiu susimoketi (paselpti) Lietuvos policija nes Anglijoje gerai givenam. Paskui seke dar keli susidurimai su policija ir apsilankimas mokesciu inspekcijoje... Gerai kad Lietuvoje prabuvau vos 5 dienas,atsipuciau tik kirtes Lietuvos siena. Nemanau kad dar kada sugrysiu as ar mano vaikai,nebent Venckiene perimtu valdzia ir ivestu tvarka,ko Jai nuo sirdies linkiu. O kas priklauso nuo musu tai mes ir paremsim, ir bent jau musu seimos 5 balsus rinkimuose jau turite. SEKMES!

Basa2012-07-28 00:24

Už Drąsos kelią, už Tiesą ir tikrą demokratiją - tik tokiu būdu išbrisim iš melo ir korupcijos pelkės.

>tai kas gi dabar2012-07-28 00:21

atsakymas - V.Viliušaičio pastaruosiuose straipsniuose. Paprasčiau tariant, nusikaltėlių verslo struktūrų naguose.

airija2012-07-28 00:17

Mes uz DRASOS KELIA uz Neringa,uz visus geros valios zmones,SEKMES NAUJAM JUDEJIMUI

tai kas gi dabar2012-07-27 23:48

pas mus valdžioje ir teisėsaugoje jeigu žmones tokius komentarus rašo ???

kita dzuke2012-07-27 23:39

saunu,pritariam.

pilietė2012-07-27 23:37

Telaimina jūs visus Dievas, visus tuos kurie visada siekė ir toliau siekia tiesos ir teisingumo, telaimina Dievas Neringa ir Drąsos partija ir visus mus , kurie jau žinom kokios Lietuvos norim.

Viltis2012-07-27 23:34

Yra toks jausmas,kad labiau vienijasi pasaulio lietuviai emigracijoje,kurie su laiku/labai tiketina greitu/sukurs vieninga fronta teisingumui Lietuvoje atkurti.Tai ir bus didziausias Drasos Kelio partijos pagalbininkas,neziurint i tai ,kad valstybininku klanas stipriai priesinsis.Dar yra nuojauta ,kad nemaza dalis dabartiniu partiju kai kurie nariai pereis Drasos kelio pusen.

dzuke2012-07-27 23:08

pritariu

vilte2012-07-27 22:48

aciu tariu visiems, kurie DRASOS PARTIJA remia ir kovoja su visomis blogybemis LIETUVOJE !!!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi